Jump to content

Να ποιοί δε θέλουν τις εξετάσεις για έναρξη ειδικότητας


palaiologos

Recommended Posts

Ο Wizzard.Οι Ελληνες που είναι στην Ιταλία θα τελείωναν το ελληνικό πανεπιστήμιο.Απάντηση.Ναι,αφού ο φραγμός στην Ελλάδα είναι στην εισαγωγή.Στην Ιταλία ο φραγμός είναι στις εξετάσεις για ειδικότητα.Εκεί οι Ελληνες του ελληνικού πανεπιστημίου που πέρασαν με πανελλήνιες θα περνούσαν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό(εάν είχαν σπουδάσεο στην Ιταλία) από τους Ελληνες που απορρίπτονται και στη συνέχεια σπουδάζουν στην Ιταλία.Αυτή είναι μια βάσιμη υπόθεση με δεδομένη την ακαδημαική διαφορά των δύο κατηγοριών φοιτητών.

Εξετάσεις στα ίδια πάνω-κάτω σχολικά μαθήματα δίνουν οι υποψήφιοι 18 ετών στη Γερμανία,την Αγγλία και τις υπόλοιπες προηγμένες χώρες της Ευρώπης όπως και στις Η.Π.Α με τις ιδιαιτερότητες κάθε χώρας.Δείγμα της εξαιρετικής αξιοπιστίας των πανελληνίων στην ανίχνευση των κατάλληλων υποψηφίων είναι το γεγονός ότι όσοι απέτυχαν σε αυτές και στη συνέχεις αντιμετώπισαν εξετάσεις-φραγμούς ίδιας δυσκολίας όπως π.χ. για εισαγωγή στις ιατρικές Σχολές της Αγγλίας απέτυχαν παταγωδώς.

Τελικα οτι σε συμφερει λες"Λαζογερμανε ".......Στην Ιταλια υπαρχουν οι πανιταλικες εισαγωγικες εξετασεις για τις ιατρικες σχολες,οι οποιες δεν ελεγχουν μονο τις γνωσεις ενος υποψηφιου σε μαθηματα οπως βιολογια,χημεια,φυσικη,μαθηματικα αλλα και λογικη(που δεν απαιτει παπαγαλια,αλλα ευστροφια)καθως και κουλτουρα....... τελος, θεσεις και εξετασεις ειναι ΚΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΙΤΑΛΟΥΣ,ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ Ε.Ε!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 490
  • Created
  • Last Reply

Λέει ο Wizzard.Ξεχωρίζεις τους φοιτητές με βάση την εθνικότητα.Απάντηση.Τους ξεχωρίζω με βάση τον τρόπο εισαγωγής και τα προσόντα που απαιτήθηκαν για αυτή.

Χαχαχα... να το πάλι το αστείο σου επιχείρημα.

Ε πως μας ξεχωρίζεις με τους Ιταλούς αφού εγώ με πανιταλικές μπήκα στο ιταλικό πανεπιστήμιο. Δίπλα μου όταν έγραφα το διαγώνισμα εισαγωγής καθόντουσαν Ιταλοί.

1-0.

Ο Wizzard.Οι Ελληνες που είναι στην Ιταλία θα τελείωναν το ελληνικό πανεπιστήμιο.Απάντηση.Ναι,αφού ο φραγμός στην Ελλάδα είναι στην εισαγωγή.Στην Ιταλία ο φραγμός είναι στις εξετάσεις για ειδικότητα.Εκεί οι Ελληνες του ελληνικού πανεπιστημίου που πέρασαν με πανελλήνιες θα περνούσαν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό(εάν είχαν σπουδάσεο στην Ιταλία) από τους Ελληνες που απορρίπτονται και στη συνέχεια σπουδάζουν στην Ιταλία.Αυτή είναι μια βάσιμη υπόθεση με δεδομένη την ακαδημαική διαφορά των δύο κατηγοριών φοιτητών.

Δεύτερο λάθος, ο φραγμός στην Ιταλία δεν είναι οι εξετάσεις για ειδικότητα. Είναι η εγγενής δυσκολία της σχολής που προκαλεί ακαδημαϊκή θνησιμότητα τα δύο πρώτα χρόνια και οι φοιτητές πάνε σε άλλες σχολές ή τα παρατάνε ολοσχερώς.

2-0

Επίσης σου έγραψα τρεις σημαντικούς λόγους ΓΙΑΤΙ δεν κάθονται οι Έλληνες φοιτητές εδώ άλλα 4-6 χρόνια. Αρνείσαι πεισματικά να τα διαβάσεις. :)

3-0

Μιλάει ο Wizzard για θεόπνευστα κριτήρια που έθεσε το ελληνικό Κράτος για την εισαγωγή στις πανελλήνιες.Ισα ίσα τα κριτήρια αυτά δεν είναι καθόλου τυχαία,η επίδοση των υποψηφίων στα σχολικά μαθήματα είναι πολύ αξόπιστος δείκτης της ακαδημαικής τους ικανότητας και προβλέπει με μεγάλη ακρίβεια τις μελλοντικές επιδόσεις του υποψηφίου.Οι παράμετροι στις οποίες βασίζονται οι επιδόσεις αυτές,δείκτης νοημοσύνης,κίνητρο δε μεταβάλλονται αισθητά κατά την περίοδο 18-25 ετών αλλά έχουν ήδη διαμορφωθεί συνήθως σε μικρότερη ηλικία.

Τα θεόπνευστα κριτήρια των παλιών πανελλαδικών (4 μαθήματα μ'ένα απ'αυτά το υποκειμενικό της Έκθεσης) υπήρχαν μονάχα στο ελληνικό κράτος αγαπητέ. Επίσης, αν ένα μεγάλο κράτος (με αξιόλογα πανεπιστήμια που ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ στα ranking και δεν αποφεύγουν την αξιολόγηση...) όπως η Ιταλία δέχθηκε το δείκτη της νοημοσύνης μου εσύ δεν έχεις κανένα λόγο να φέρνεις αντίρρηση.

Ίσα ίσα, αν το πάρουμε τούμπαλιν, οι απόφοιτοι από Ελλάδα μιας που είναι τόσο τζιμάνια όπως λες θα έπρεπε να τρώνε τις θέσεις σε κάθε ευκαιρία απ'τους Ευρωπαίους πολίτες (μαζί και τους Ιταλούς) μιας που τα αντικειμενικά κριτήρια για την ειδικότητα είναι πλέον ίδια. Πράγμα που δε συμβαίνει και φαίνεται απ'τις δυσκολίες που βρίσκουν τα άτομα να βρουν μια θέση στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια που συναγωνίζονται ακόμα και εξωκοινοτικούς (Πακιστανοί στην Αγγλία, κλπ).

4-0

Εξετάσεις στα ίδια πάνω-κάτω σχολικά μαθήματα δίνουν οι υποψήφιοι 18 ετών στη Γερμανία,την Αγγλία και τις υπόλοιπες προηγμένες χώρες της Ευρώπης όπως και στις Η.Π.Α με τις ιδιαιτερότητες κάθε χώρας.Δείγμα της εξαιρετικής αξιοπιστίας των πανελληνίων στην ανίχνευση των κατάλληλων υποψηφίων είναι το γεγονός ότι όσοι απέτυχαν σε αυτές και στη συνέχεις αντιμετώπισαν εξετάσεις-φραγμούς ίδιας δυσκολίας όπως π.χ. για εισαγωγή στις ιατρικές Σχολές της Αγγλίας απέτυχαν παταγωδώς.

ΟΚ. Ένα ένα. Στη Γερμανία το Abitur αν το έχεις καλό (λίγο πιο κάτω από 2, απόλυτα εφικτό για Έλληνα από τη ΓΣΑ ή τη ΓΣΘ) μπαίνεις άνετα σε γερμανικό πανεπιστήμιο χωρίς πολλά πολλά. Έχω τουλάχιστον 3-4 γνωστούς που πήγαν έτσι. :)

Στην Ιταλία υπάρχουν εξετάσεις εισαγωγής (πανιταλικές) που εξετάζεσαι στα γνωστά μαθήματα και τις οποίες πέτυχα.

Στις ΗΠΑ είχα κάνει αιτήσεις και με είχαν πάρει για pre-med με μερική υποτροφία σε διάφορα ιδρύματα. Ο λόγος που δεν πήγα ήταν πως μετά δεν μπορούσαν να μου εγγυηθούν σε καμία περίπτωση υποτροφία για το med καθότι δίνουν ελάχιστες ως καθόλου σε ξένους. Συν της άλλης είναι και τα χρόνια παραπάνω στις ΗΠΑ.

Στη διάρκεια των σπουδών δεν υπάρχει αληθινός φραγμός ούτε στο ελληνικό ούτε στο ιταλικό πανεπιστήμιο εφού δεν επορρίπτεται κανείς από τη συνέχεια των σπουδών του επειδή απέτυχε σε κάποια μαθήματα.

Σου είπα ότι σε διώχνουν πλέον αν το παρακάνεις με τα χρόνια. :)

Λέει ο prof.Τα κριτήρια δεν μπήκαν καλά διότι δημιουργήθηκαν στρεβλώσεις σε άλλες Σχολές.Σωστή παρατήρηση που δεν αμφισβητεί όμως την αξιά αυτών καθεαυτών των κριτηρίων αλλά τον τρόπο που λειτούργησαν στις πραγματικές συνθήκες του ανταγωνισμού.Επομένως τα πορίσματα δεν είναι καθόλου λάθος.Αλλο η δυσλειτουργία ενός συστήματος από γενικότερη σκοπιά και άλλο η αξιπιστία του από την ειδική σκοπιά του ανταγωνισμού για εισαγωγή στις Ιατρικές Σχολές.

Μα δε γίνεται να κοιτάς μόνο την αξιοπιστία ενός θεσμού... ο σκοπός δεν αγιάζει από μόνος του τα μέσα.

Πρέπει να κοιτάς και τις ρεαλιστικές συνθήκες εφαρμογής τους και αν όντως πετυχαίνει τους σκοπούς που θέλεις ως κράτος.

Την αποτυχία των Ελλήνων αποφοίτων να γίνουν δεκτοί σε θέσεις ειδικότητας στην Ιταλία,αποτυχία συχνή και γνωστή την αποδίδει με την προσφιλή του μέθοδο στην έλλειψη επιθυμίας των αποφοίτων να κάνουν ειδικότητα στην Ιταλία (ώστε να αποφύγουν το χρόνο αναμονής).Ας μπει τότε στον κόπο να εξηγήσει γιατί είναι τόσο μεγάλο το ποσοστό των Ελλήνων που δίνουν αυτές τις εξετάσεις στην Ιταλία.Φαίνεται ότι μάλλον αλλάζουν γνώμη όταν τους ανακοινώνεται ότι επέτυχαν και τους πιάνει ο νόστος.

Σ'αυτό μπορούν να σου απαντήσουν οι απόφοιτοι που τελειώσαν και γύρισαν πίσω όπως η milktray και ο dr.tsili. Εγώ σου έγραψα δέκα φορές γιατί θα κάτσω στην ΕΕ οπουδήποτε εκτός Ελλάδας. :)

Το τι λέει η Αρβελιέρ είναι πολύ σημαντικό διότι πρόκειται για πρόσωπο πολύ γνωστό στη Γαλλία με δημόσιες εμφανίσεις και ακτινοβολία εντός και εκτός του πανεπιστημίου της Σορβόννης.

Η Αρβελιέρ δεν είναι σε θέση να ξέρει τον μικρόκοσμο που διέπει τις επιθυμίες και προσδοκίες του κάθε Έλληνα φοιτητή στο εξωτερικό. Γιατί αν τις ξέρει πες μου να βάλω μια φωτογραφία της σε πίνακα και αρχίζω να προσκυνάω... <_<

Ο Wizzard.Αποτυγχάνουν πολλοί Γάλλοι στο φραγμό του δεύτερου έτους.Θα σε ενημερώσω και πόσοι είναι αυτοί.Είναι το 70% όσων δίνουν τις εξετάσεις γιατί το ποσοστό που περνάει είναι καθορισμένο.

Ναι αλλά το γαλλικό κράτος έχει κι εναλλακτικές λύσεις για τους απόφοιτούς τους. Το ελληνικό για μένα είχε τη 2η Δέσμη που είχε 4-5 σχολές σοβαρές.

Αν είχε κάποιο Bachelor στις Νευροεπιστήμες *μπορεί* και να καθόμουν, αλλά διαιτολόγος ή βιολόγος στην Ελλάδα δεν ήθελα να γίνω. :)

Προβλέπει μάλιστα ο prof. και την τύχη του Ελληνα αποφοίτου που απέτυχε στις Γαλλικές εξετάσεις του δεύτερου έτους μετά την αποτυχία του στις πανελήνιες.Θα πάρει λέει πτυχίο στα 35.Οι Γάλλοι όμως που αποτυγχάνουν και έρχονται στην Ιταλία είναι σύμφωνα με τον Wizzard πολύ καλοί φοιτητές έτσι και πάρουν μπρος.Α ρε προφέσσορα με τη λογική σου.Πνίγεσαι στις αντιφάσεις έτσι όπως βιάζεσαι.

Καλά είσαι πραγματικά ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Δες πάλι τί έγραψα και ΠΩΣ το διαστρέβλωσες... <_<

Εγώ έγραψα πως οι Γάλλοι που έρχονται Ιταλία τα πάνε μια χαρά. Έγραψα πως ΑΝ υπάρχει Έλληνας που πήγε πρώτα Γαλλία και μετά Ιταλία (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΟΟΟΟΟΛΟ ΑΥΤΟ) στα 7 χρόνια που είμαι εδώ τότε όντως μπορεί να είναι βλάκας και να τελειώσει στα 35+.

Εσύ μπέρδεψες τους Γάλλους (αυτούς καθ'εαυτούς) με τους Έλληνες που γυρίζουν από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο... :splats:

Για την κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια θα γράψω αργότερα.

Πριν γράψεις οτιδήποτε καλό θα ήταν να γράψεις λίγο για σένα, με ΤΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ κάθεσαι και μας λες ότι μας λες. Γιατί έχω σοβαρό λόγο να πιστεύω πως δεν είσαι αυτός που θέλεις να μας δείξεις... :splats:

Και τέλος δεν μπορώ να καταλάβω τι στον πούτσο σας κάνει να πιστεύετε πως ΟΛΑ τα γερμανικά πανεπιστήμια είναι καλά και ΟΛΑ τα ιταλικά μάπα. Υπάρχουν γερμανικά πανεπιστήμια πάρα πολλά που σε όλα τα ranking είναι δεκάδες θέσεις πίσω απ'το δικό μου και αν μη τι άλλο πολλά απ'τα πανεπιστήμια της τέως Ανατολικής Γερμανίας είναι πραγματικά απαράδεκτα. <_<

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την αποτυχία των Ελλήνων αποφοίτων να γίνουν δεκτοί σε θέσεις ειδικότητας στην Ιταλία,αποτυχία συχνή και γνωστή την αποδίδει με την προσφιλή του μέθοδο στην έλλειψη επιθυμίας των αποφοίτων να κάνουν ειδικότητα στην Ιταλία (ώστε να αποφύγουν το χρόνο αναμονής).Ας μπει τότε στον κόπο να εξηγήσει γιατί είναι τόσο μεγάλο το ποσοστό των Ελλήνων που δίνουν αυτές τις εξετάσεις στην Ιταλία.Φαίνεται ότι μάλλον αλλάζουν γνώμη όταν τους ανακοινώνεται ότι επέτυχαν και τους πιάνει ο νόστος.

Ποιο χρονο αναμονης στην βρε Φανφαρα,Λαζογερμανε!!!!!Αφου δεν εχεις ιδεα για την ειδικοτητα στην Ιταλια μην εκστομίζεις αερολογιες.....Οσον αφορα το αν Ελληνες κανουν ειδικοτητα στην Ιταλια,σε πληροφορω οτι θα εκπλαγεις απο το ποσοστο αυτων που μενουν και συνεχιζουν εκει μετα το πτυχιο τους!!!Και αυτο γιατι πλεον ο χρονος αναμονης στην Ελλαδα ειναι μεγαλος και δεν υπαρχει καμια ταση μαζοχισμου απο τους παραπανω!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οσον αφορα το αν Ελληνες κανουν ειδικοτητα στην Ιταλια,σε πληροφορω οτι θα εκπλαγεις απο το ποσοστο αυτων που μενουν και συνεχιζουν εκει μετα το πτυχιο τους!!!Και αυτο γιατι πλεον ο χρονος αναμονης στην Ελλαδα ειναι μεγαλος και δεν υπαρχει καμια ταση μαζοχισμου απο τους παραπανω!!!

Αυτό ξέρεις όσο περνάει ο καιρός το συνειδητοποιώ. Μέχρι πριν 4-5 χρόνια δεν ήταν τόσοι πολλοί γιατί και οι αναμονές κάτω ήταν πιο ανθρώπινες πλέον πολλοί Έλληνες Ιταλίας το σκέφτονται δύο φορές πριν φύγουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ισα ίσα τα κριτήρια αυτά δεν είναι καθόλου τυχαία,η επίδοση των υποψηφίων στα σχολικά μαθήματα είναι πολύ αξόπιστος δείκτης της ακαδημαικής τους ικανότητας και προβλέπει με μεγάλη ακρίβεια τις μελλοντικές επιδόσεις του υποψηφίου.Οι παράμετροι στις οποίες βασίζονται οι επιδόσεις αυτές,δείκτης νοημοσύνης,κίνητρο δε μεταβάλλονται αισθητά κατά την περίοδο 18-25 ετών αλλά έχουν ήδη διαμορφωθεί συνήθως σε μικρότερη ηλικία.

Ακαδημια ......emarright Ανωτατο ιδρυμα το οποιο προαγει τις επιστημες και τις τεχνες......Ακαδημαικη ικανοτητα emarright η ικανοτητα του μελλοντικου επιστημονα που αποκταται μεσω της Ακαδημιας.................. Βρε Γιγαντα των wurstel,μηπως θα πρεπει ν`αφησεις για λιγο τα Γερμανικα και κανεις επαναληψεις στις εννοιες των Ελληνικων λεξεων????Εκτος και αν ο δείκτης νοημοσύνης σου δεν μπορει να συλλαβει την ετοιμολογία των λεξεων!!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

.

Το τι λέει η Αρβελιέρ είναι πολύ σημαντικό .

Το τι λεει η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ ,ειναι ενα πραγμα ......το να την χρησιμοποιεις ομως στην επιχειρηματολογια σου,εσυ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΩΝ WURSTEL αναφερομενος σ`αυτην συνεχεια ως .......Αρβελιέρ!!!!!!ειναι τουλαχιστον αστειο ......για να μην πω καμια αλλη λεξη emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μακάρι Prof. Wizzard να είχαν τις απόψεις σου όσοι παίρνουν τις αποφάσεις.Να μαζεύονταν για παράδειγμα μερικοί καθηγητές των οποίων τα παιδιά απέτυχαν στις πανελλήνιες και σπουδάζουν ανά την Ευρώπη και να έλεγαν.Μα η εκπαίδευση που παίρνουν τα τέκνα μας είναι εκπληκτική.Τι επιδόσεις,τι βαθμολογία,τι διατριβές τι εξέλιξη που τους προσφέρει το πανεπιστήμιο.Εχουν γίνει πραγματικά τόσο ικανοί που καιρός είναι να βάλουμε αντικειμενικό φραγμό στην εισαγωγή σε θέση ειδικότητας για να αποκλείσουμε επιτέλους τα ζωντόβολα που μας ήρθαν με πανελλήνιες.Οι δικοί μας δεν έχουν πλέον ανάγκη.Μόλις οι εξεταστές δουν τα άρτια,επιστημονικά,πλήρη γραπτά τους,η επιτυχία των δικών μας θα είναι βέβαιη.

Δυστυχώς οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν τέτοιες απόψεις.

Αντίθετα αν κάποιος θέσει το ερώτημα των εξετάσεων,θα απαντήσουν σύσσωμοι.Μα είσαι με τα καλά σου?Εμείς κάναμε αγώνα για να παρακάμψουμε το φραγμό που μας απέκλειε και να δούμε τα παιδιά μας επιστήμονες και τώρα ζητάτε νέο φραγμό?Πάλι τους βλάχους θα φέρουμε?

Είναι πραγματικό ατύχημα ότι στις αποφάσεις τους δε λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις για φυσική ανωτερότητα των αποφοίτων εξωτερικού αλλά δεδομένα όπως τα συμπεράσματα του Spergebiet.

Το μόνιμο ερώτημα στα χείλη τους είναι.Ποιος είστε κύριε?

Επειδή όμως μας συμφέρει να διατηρούν αυταπάτες οι εξ Ιταλίας απόφοιτοι για να περάσουν ευκολότερα οι αδιάβλητες εξετάσεις,ξεκαθαρίζω πως ότι γράφω δεν απευθύνεται σε αυτούς ούτε έχει σκοπό να τους μειώσει.Η ανάλυση είναι στατιστική και όταν μιλάμε για μέσους όρους δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και άτομα που παρουσιάζουν μεγάλες αποκλίσεις από αυτούς.

Αυτά που γράφουμε απευθύνονται στο φοιτητή που πέρασε με πανελλήνιες και αντιμετωπίζει το δίλημμα αν πρέπει να υποστηρίξει ή όχι τις εξετάσεις.

Ο φοιτητής αυτός δεν ψαρώνει φυσικά από τις καυχησιολογίες των αποφοίτων εξωτερικού που τους έχει αντιμετωπίσει και νικήσει πολλές φορές στο παρελθόν και γνωρίζει τη δυναμικότητά τους εκ του ασφαλούς.Ο,τι και να πει ο Prof. Wizzard ή ο Fegarw η γνώμη του επιτυχόντος στις πανελλήνιες δεν πρόκειται να επηρρεαστεί.Δέχεται όμως μια σημαντική επιρροή στο εσωτερικό της Σχολής από άτομα που υπολογίζει πολύ περισσότερο.

Ο δεξιός συνδικαλιστής θα του πει από τη μια.Δέξου τις εξετάσεις αλλά ζήτα και προφορικά και μοριοδότηση και εννοια σου θα σε στηρίξουμε.Διότι το δεξιό που πρωτοστατεί στο όργιο των μεταγραφών δεν τον συμφέρει φυσικά να αποκλεισθούν αυτοί που με κόπους έφερε,στήριξε και τον στηριίζουν.

Ο αριστερός του λέει.Να μη δεχτείς εξετάσεις σε καμία περίπτωση.Θίγονται τα εργασιακά σου δικαιώματα.Και εδώ οι λόγοι είναι και προσωπικοί Ο άνθρωπος που σπατάλησε το χρόνο του σε πορείες,ομιλίες,αφισοκολλήσεις δε μπορεί τώρα να δεχτεί ένα μέτρο που θα τον αποκλείσει με μαθηματική ακρίβεια.Διεκδικεί την ελευθερία συνδικαλιστικής δράσης που συνεπάγεται ευνοικότερη μεταχείριση σε εκάστοτε εξετάσεις.

Για να εκπληρώσουν τους σκοπούς τους οι δύο συνδικαλιστές έχουν συνεννοηθεί κρυφά και προννοήσει από κοινού για το μέλλον τους.Τα πιόνα σε αυτές τις διαπραγματεύσεις είναι οι απλοί φοιτητές τους οποίους μετρούν ξανά και ξανά για να διαπιστώσουν την πραγματική τους ισχύ και το μέγεθος των παραχωρήσεων που πρέπει να κάνουν.

Σε αυτό το σημείο παρεμβαίνουμε και λέμε.Εσύ που πέρασες με πανελλήνιες δεν έχεις λόγο να φοβάσαι τις εξετάσεις-φραγμό εάν είναι αδιάβλητες και αντικειμενικές.

Η στατιστική,τα πραγματικά δεδομένα είναι υπέρ σου και η υπεροχή σου αδιαμφισβήτητη.Μην παίζεις λοιπόν το παιχνίδι των συνδικαλιστών που σου δίνουν ψεύτικες υποσχέσεις.Το συμφέρον σου είναι οι εξετάσεις και πρέπει να το επιδιώξεις με κάθε δυνατό τρόπο εντός και εκτός των τειχών.Η επιβίωση και η οικονομική σου ευρωστία θα εξασφαλιστούν μόνο μέσα από αυτό το θεσμό.Μην ακούς τα παραμύθια για ανάγκες υγείας του πληθυσμού,δωρεάν υγεία κ.τ.λ. και δες καθαρά την αδυναμία και τη διπροσωπία όσων σε περιβάλλουν.

Εάν με τις εξετάσεις καταστραφούν μερικοί συνδικαλιστές και εκτεθούν μερικοί καθηγητές δεν είναι μεγάλο κακό.

Και εάν πυρποληθεί και ένα τμήμα της ελληνικής κοινωνίας δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο.

Υπάρχει και η έννοια της δημιουργικής καταστροφής.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είναι πραγματικό ατύχημα ότι στις αποφάσεις τους δε λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις για φυσική ανωτερότητα των αποφοίτων εξωτερικού αλλά δεδομένα όπως τα συμπεράσματα του Spergebiet.

Το μόνιμο ερώτημα στα χείλη τους είναι.Ποιος είστε κύριε?

Επειδή όμως μας συμφέρει να διατηρούν αυταπάτες οι εξ Ιταλίας απόφοιτοι για να περάσουν ευκολότερα οι αδιάβλητες εξετάσεις,ξεκαθαρίζω πως ότι γράφω δεν απευθύνεται σε αυτούς ούτε έχει σκοπό να τους μειώσει.Η ανάλυση είναι στατιστική και όταν μιλάμε για μέσους όρους δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και άτομα που παρουσιάζουν μεγάλες αποκλίσεις από αυτούς.

Δεν ειχα απολυτος καμια αμφιβολια για τις αποψεις σου και τα πιστευω σου,spergebiet η` καλυτερα "Γκεμπελ" .......για να ειμαι ειλικρινης,οι αποψεις σου μου θυμιζουν αυτες που εχουν εκφερει κατα το παρελθον ομοϊδεάτες σου,με κύριο εκφραστή τον Χίτλερ!!!!!......ο οποιος διαλαλούσε, ότι όλα γίνονται για το καλό της κοινωνίας, για να πάει

μπροστά, να γίνει ξεκαθάρισμα καλών-σκάρτων....ηθελε δηλαδη να δημιουργησει την "Άρια φυλή",θετοντας βεβαια τα δικα του στανταρτ(οπως ακριβως κανεις εσυ)για το ποιος ανηκει σ`αυτην και ποιος οχι!!!!.....Δυστυχως ομως γι`αυτον(και ευτυχως για την ανθρωποτητα),ολοι γνωριζουμε την εξελιξη της ιστοριας και τον τροπο με τον οποιο ο Χιτλερ(και ο αγγελικά πλασμενος κοσμος απ`αυτον) προσγειώθηκε στην σκληρη και αμείλικτη πραγματικοτητα :lol::lol: Γι`αυτο φιλε "Γκεμπελ",αρχέγονε της προπαγανδας.........θα σε συμβουλευα(μια και που αρχισες να μου γινεσαι συμπαθης,) να κατεβεις απο το καλαμι που εχεις καβαλησει,απο τον φανταστικο κοσμο που εχεις δημιουργησει γυρω σου.......... γιατι θα εχεις αναλογο τελος μ`αυτο του μέντορα σου..... :P

.

Η στατιστική,τα πραγματικά δεδομένα είναι υπέρ σου και η υπεροχή σου αδιαμφισβήτητη.Μην παίζεις λοιπόν το παιχνίδι των συνδικαλιστών που σου δίνουν ψεύτικες υποσχέσεις.Το συμφέρον σου είναι οι εξετάσεις και πρέπει να το επιδιώξεις με κάθε δυνατό τρόπο εντός και εκτός των τειχών.Η επιβίωση και η οικονομική σου ευρωστία θα εξασφαλιστούν μόνο μέσα από αυτό το θεσμό

emarup Παρουσιαζεις και στοιχεια ρομαντισμου :D ..........αλλα πως ειναι δυνατον,οπως λες <<<<Η επιβίωση και η οικονομική σου ευρωστία θα εξασφαλιστούν μόνο μέσα από αυτό το θεσμό>>>>....οταν εσυ ο ιδιος αμφισβητεις σχεδον ολους τους θεσμους της κοινωνιας μας!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Off Topic

@ spergebiet

Όταν γράφουμε, μετά από τελεία αφήνουμε ένα κενό. Αλλιώς φέρνει πονοκέφαλο όταν κάποιος προσπαθεί να διαβάσει. Το πρόβλημα είναι δικό μου, ίσως γιατί ο αστιγματισμός δε φοβάει. Μα θα ήθελα να διαβάζω αυτά που γράφεις, συν πως είναι ο γενικότερος τρόπος γραφής, αποδεκτός και για πρακτικούς λόγους.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...

Πάντως για πολλοστή φορά το γράφω... οι εξετάσεις για τις θέσεις ειδικότητας δεν έρχονται για να αξιολογήσουν ποιός είναι γιατράρας και ποιός όχι. Είναι διαγωνισμός για μιά θέση, οπότε και το να πίασει κανείς τη βάση δεν αρκεί. Έρχεται για να αποτελέσει ένα στοιχειώδες φίλτρο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μην ακούς τα παραμύθια για ανάγκες υγείας του πληθυσμού,δωρεάν υγεία κ.τ.λ. και δες καθαρά την αδυναμία και τη διπροσωπία όσων σε περιβάλλουν.

Εάν με τις εξετάσεις καταστραφούν μερικοί συνδικαλιστές και εκτεθούν μερικοί καθηγητές δεν είναι μεγάλο κακό.

Και εάν πυρποληθεί και ένα τμήμα της ελληνικής κοινωνίας δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο.

Υπάρχει και η έννοια της δημιουργικής καταστροφής.

emarup Τελικα δεν αφησες τιποτα απο τον πνευματικο σου πατερα!!!!!!Εισαι το ιδιο μηδενιστής,με επικίνδυνες και αλαζονικές αποψεις!!! emeleos

η οικονομική σου ευρωστία θα εξασφαλιστούν μόνο μέσα από αυτό το θεσμό

emarup Ετσι εξηγείται το παραλήρημα σου :lol: .....και ο Χιτλερ μεσα απο τον θεσμο(!!!!!) του παγκοσμιου πολεμου ηθελε να εξασφαλισει την οικονομικη ευρωστια της Γερμανιας!!!! ;) Επιτελους μας ειπες τον πρωταρχικό και ισως τον μοναδικο λογο,για τον οποιο θες να γινεις γιατρος..... :splats::splats::splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

....

Επειδή όμως μας συμφέρει να διατηρούν αυταπάτες οι εξ Ιταλίας απόφοιτοι για να περάσουν ευκολότερα οι αδιάβλητες εξετάσεις,ξεκαθαρίζω πως ότι γράφω δεν απευθύνεται σε αυτούς ούτε έχει σκοπό να τους μειώσει.Η ανάλυση είναι στατιστική και όταν μιλάμε για μέσους όρους δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και άτομα που παρουσιάζουν μεγάλες αποκλίσεις από αυτούς.

Αυτά που γράφουμε απευθύνονται στο φοιτητή που πέρασε με πανελλήνιες και αντιμετωπίζει το δίλημμα αν πρέπει να υποστηρίξει ή όχι τις εξετάσεις.

Ο φοιτητής αυτός δεν ψαρώνει φυσικά από τις καυχησιολογίες των αποφοίτων εξωτερικού που τους έχει αντιμετωπίσει και νικήσει πολλές φορές στο παρελθόν και γνωρίζει τη δυναμικότητά τους εκ του ασφαλούς.Ο,τι και να πει ο Prof. Wizzard ή ο Fegarw η γνώμη του επιτυχόντος στις πανελλήνιες δεν πρόκειται να επηρρεαστεί.Δέχεται όμως μια σημαντική επιρροή στο εσωτερικό της Σχολής από άτομα που υπολογίζει πολύ περισσότερο.

...

Αν είναι πολλοί οι φοιτητές που ''υπολογίζουν'' τους συνδικαλιστές πρέπει μάλλον να σκεφτώ (και πάλι) ότι κάτι δεν πάει καλά με την επιλογή φοιτητών μέσω πανελληνίων :mellow:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να υποθέσω ότι αναφέρεστε στον Dr. Paul Joseph Goebbels ??? :blink:

Για να ειμαι ακριβής milktray,αναφερομαι στον κλωνο του Dr. Paul Joseph Goebbels(υπουργος προπαγανδας του Χιτλερ)με τασεις μικρου Χιτλερισκου!!!! :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μακάρι Prof. Wizzard να είχαν τις απόψεις σου όσοι παίρνουν τις αποφάσεις.Να μαζεύονταν για παράδειγμα μερικοί καθηγητές των οποίων τα παιδιά απέτυχαν στις πανελλήνιες και σπουδάζουν ανά την Ευρώπη και να έλεγαν.Μα η εκπαίδευση που παίρνουν τα τέκνα μας είναι εκπληκτική.Τι επιδόσεις,τι βαθμολογία,τι διατριβές τι εξέλιξη που τους προσφέρει το πανεπιστήμιο.Εχουν γίνει πραγματικά τόσο ικανοί που καιρός είναι να βάλουμε αντικειμενικό φραγμό στην εισαγωγή σε θέση ειδικότητας για να αποκλείσουμε επιτέλους τα ζωντόβολα που μας ήρθαν με πανελλήνιες.Οι δικοί μας δεν έχουν πλέον ανάγκη.Μόλις οι εξεταστές δουν τα άρτια,επιστημονικά,πλήρη γραπτά τους,η επιτυχία των δικών μας θα είναι βέβαιη.

Δυστυχώς οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν τέτοιες απόψεις.

spergebiet, το λάθος σου βρίσκεται στο γεγονός ότι μιλάς λες και όλοι που πάνε στο εξωτερικό είναι αποτυχημένοι ή (το άλλο άκρο) επιτυχημένοι. Εγώ μιλάω για τα κάποια συνειδητοποιημένα άτομα τα οποία ξέραν τι τους περίμενε έξω και τί μπορούσαν (και τί όχι!) να πετύχουν.

Μιλάω για μένα. Τις επιδόσεις και τη βαθμολογία δε μου την χάρισε κανείς, γιατί δεν πήγα με κανένα γράμμα στο τσεπάκι ούτε έχω σχέση με το καθηγητικό κατεστημένο πίσω στην Ελλάδα. Το CV μου το έφτιαξα ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ και με πολύ κόπο που δεν είσαι σε θέση εσύ ή όποιος άλλος διασταύρωση "χιμπατζή με αρουραίο" προσπαθεί απεγνωσμένα ν'αποδείξει.

Αντίθετα αν κάποιος θέσει το ερώτημα των εξετάσεων,θα απαντήσουν σύσσωμοι.Μα είσαι με τα καλά σου?Εμείς κάναμε αγώνα για να παρακάμψουμε το φραγμό που μας απέκλειε και να δούμε τα παιδιά μας επιστήμονες και τώρα ζητάτε νέο φραγμό?Πάλι τους βλάχους θα φέρουμε?

Για δες τί σύμπτωση, που τα περισσότερα παιδιά από Ιταλία εδώ στο board είναι υπέρ των εξετάσεων. Μάλλον «οι εσωτερικοί» δεν τις θέλουν και διάφορες μερίδες από το dikatsa.info.

Είναι πραγματικό ατύχημα ότι στις αποφάσεις τους δε λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις για φυσική ανωτερότητα των αποφοίτων εξωτερικού αλλά δεδομένα όπως τα συμπεράσματα του Spergebiet.

Το μόνιμο ερώτημα στα χείλη τους είναι.Ποιος είστε κύριε?

Καταρχάς κατέβα απ'το καλάμι σου γιατί δεν έδωσες κανένα "επιχείρημα". Οι λίγες αστείες θέσεις που πήρες όλες αναχαιτίστηκαν μ'επιτυχία και μάλιστα με σοβαρά τεκμήρια που απέτυχες δραματικά ν'ανταποκρούσεις.

Το μου λες ότι οι πανελλαδικές ήταν IQ test για τις φοιτητικές επιδόσεις μου από τα 18 ως τα 25 μου δείχνει πόσο έχεις χάσει το νόημα των πανελλαδικών αλλά και των IQ test... <_<

Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε από πού είσαι και με τί θέση λες αυτά που λες, διότι αν κι εσύ είσαι σαν τον usmeds (που μπορεί να είναι και στο χειρότερο αμερικανικό κέντρο) που κρύβεται πίσω απ'την ανωνυμία του αλλά πετά κατηγορίες για τις ικανότητες των "επώνυμων" κέντρων και ανθρώπων τότε έχουμε πραγματικό πρόβλημα...

Επειδή όμως μας συμφέρει να διατηρούν αυταπάτες οι εξ Ιταλίας απόφοιτοι για να περάσουν ευκολότερα οι αδιάβλητες εξετάσεις,ξεκαθαρίζω πως ότι γράφω δεν απευθύνεται σε αυτούς ούτε έχει σκοπό να τους μειώσει.Η ανάλυση είναι στατιστική και όταν μιλάμε για μέσους όρους δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και άτομα που παρουσιάζουν μεγάλες αποκλίσεις από αυτούς.

Ποιά στατιστική ανάλυση βρε μπουνταλά; :splats:

Που είπες ότι οι πανελληνιονίκες έχουν μεγαλύτερο IQ; IQ ρε καραγκιόζη; :P

Η Έκθεση, η Χημεία, η Βιολογία, και η Φυσική των Δεσμών μετρούσε την πνευματική σου ικανότητα; Τότε πως στον πούτσο ότι άλλο IQ τεστ έχω κάνει (μέχρι και τα της Mensa!) μου βγάζουν συνέχεια ανάμεσα στο 110-130; Την έκφραση ή στραβά πάει ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε την ξέρεις;

Ή όλοι κάνουν λάθος ή πραγματικά το ελληνικό κράτος ανακάλυψε καινούργιο τρόπο μέτρησης του IQ!!

Αυτά που γράφουμε απευθύνονται στο φοιτητή που πέρασε με πανελλήνιες και αντιμετωπίζει το δίλημμα αν πρέπει να υποστηρίξει ή όχι τις εξετάσεις.

Ποιός το είπε;

Το board είναι πλέον για όλους τους Έλληνες γιατρούς, ανεξάρτητα χώρας και τόπου εκπαίδευσης, αρκεί να είναι νόμιμος.

Ο φοιτητής αυτός δεν ψαρώνει φυσικά από τις καυχησιολογίες των αποφοίτων εξωτερικού που τους έχει αντιμετωπίσει και νικήσει πολλές φορές στο παρελθόν και γνωρίζει τη δυναμικότητά τους εκ του ασφαλούς.Ο,τι και να πει ο Prof. Wizzard ή ο Fegarw η γνώμη του επιτυχόντος στις πανελλήνιες δεν πρόκειται να επηρρεαστεί.Δέχεται όμως μια σημαντική επιρροή στο εσωτερικό της Σχολής από άτομα που υπολογίζει πολύ περισσότερο.

Πότε μ'έχεις νικήσει πολλές φορές στο παρελθόν ρε παπαρολεβιέ, ηλίθιε; :splats:

Εγώ πανελλαδικές για την πλάκα μου έδινα και χωρίς ν'ανοίξω βιβλία έγραψα σ'όλα πάνω απ'τη βάση και πάνω από 13. Και ήρθα εδώ Ιταλία και πέρασα με σειρά (και υποτροφία) κι έχω γενικό που ούτε ονειρεύεσαι για Έλληνα φοιτητή εξωτερικου.

Οι απόφοιτοι εξωτερικού που ζητάνε τις εξετάσεις να είσαι σίγουρος πως είναι τόσο έτοιμοι να σε πηδήξουν χωρίς σάλιο που καλό θα ήταν να γυρίσεις στη σπηλιά που σε ξέρασε όσο έχεις ακόμα καιρό.

Ο δεξιός συνδικαλιστής θα του πει από τη μια.Δέξου τις εξετάσεις αλλά ζήτα και προφορικά και μοριοδότηση και εννοια σου θα σε στηρίξουμε.Διότι το δεξιό που πρωτοστατεί στο όργιο των μεταγραφών δεν τον συμφέρει φυσικά να αποκλεισθούν αυτοί που με κόπους έφερε,στήριξε και τον στηριίζουν.

Ο αριστερός του λέει.Να μη δεχτείς εξετάσεις σε καμία περίπτωση.Θίγονται τα εργασιακά σου δικαιώματα.Και εδώ οι λόγοι είναι και προσωπικοί Ο άνθρωπος που σπατάλησε το χρόνο του σε πορείες,ομιλίες,αφισοκολλήσεις δε μπορεί τώρα να δεχτεί ένα μέτρο που θα τον αποκλείσει με μαθηματική ακρίβεια.Διεκδικεί την ελευθερία συνδικαλιστικής δράσης που συνεπάγεται ευνοικότερη μεταχείριση σε εκάστοτε εξετάσεις.

Για να εκπληρώσουν τους σκοπούς τους οι δύο συνδικαλιστές έχουν συνεννοηθεί κρυφά και προννοήσει από κοινού για το μέλλον τους.Τα πιόνα σε αυτές τις διαπραγματεύσεις είναι οι απλοί φοιτητές τους οποίους μετρούν ξανά και ξανά για να διαπιστώσουν την πραγματική τους ισχύ και το μέγεθος των παραχωρήσεων που πρέπει να κάνουν.

Σε αυτό το σημείο παρεμβαίνουμε και λέμε.Εσύ που πέρασες με πανελλήνιες δεν έχεις λόγο να φοβάσαι τις εξετάσεις-φραγμό εάν είναι αδιάβλητες και αντικειμενικές.

Η στατιστική,τα πραγματικά δεδομένα είναι υπέρ σου και η υπεροχή σου αδιαμφισβήτητη.Μην παίζεις λοιπόν το παιχνίδι των συνδικαλιστών που σου δίνουν ψεύτικες υποσχέσεις.Το συμφέρον σου είναι οι εξετάσεις και πρέπει να το επιδιώξεις με κάθε δυνατό τρόπο εντός και εκτός των τειχών.Η επιβίωση και η οικονομική σου ευρωστία θα εξασφαλιστούν μόνο μέσα από αυτό το θεσμό.Μην ακούς τα παραμύθια για ανάγκες υγείας του πληθυσμού,δωρεάν υγεία κ.τ.λ. και δες καθαρά την αδυναμία και τη διπροσωπία όσων σε περιβάλλουν.

Εάν με τις εξετάσεις καταστραφούν μερικοί συνδικαλιστές και εκτεθούν μερικοί καθηγητές δεν είναι μεγάλο κακό.

Και εάν πυρποληθεί και ένα τμήμα της ελληνικής κοινωνίας δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο.

Υπάρχει και η έννοια της δημιουργικής καταστροφής.

Εγώ ούτε ζήτησα συνδικαλιστές, ούτε μόρια, ούτε προστατευτισμούς ως μεσάζοντες. Αυτά τα ζητάν κάτι σκατόφλωροι σαν κι εσένα που διαβάσαν μονάχα μια φορά στη ζωή τους σοβαρά και θέλουν το ελληνικό κράτος να τους ταΐζει και να τους προωθεί για μια ζωή.

Δεν ξέρω για τί ο fegarw σε φωνάζει συνέχεια "Λαζογερμανό" αλλά αν όντως έχεις πάει στη Γερμανία και τελειώνει το συμβόλαιό σου, καλύτερα μείνε κει (στην ανατολική γερμανία που είσα) γιατί αν κατέβεις Ελλάδα τζάμπα θα σου φάμε τη θέση. :splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε από πού είσαι και με τί θέση λες αυτά που λες, διότι αν κι εσύ είσαι σαν τον usmeds (που μπορεί να είναι και στο χειρότερο αμερικανικό κέντρο) που κρύβεται πίσω απ'την ανωνυμία του αλλά πετά κατηγορίες για τις ικανότητες των "επώνυμων" κέντρων και ανθρώπων τότε έχουμε πραγματικό πρόβλημα...

Πάλι μαζί μου τα έβαλες... :lol:

Καταντάς γραφικός. Ειδικά όταν ξέρεις πως όποτε έχω αναφερθεί σε κάποιον επώνυμα, και δεν τον γνωρίζω, μιλάω για αυτόν περισσότερο με βάση την ιδιότητα του στο φόρουμ και λιγότερο με βάση το προσωπικό του ποιόν.

Τελευταία φορά που κοίταξα το φόρουμ παραμένει ανώνυμο, πράγμα που σου επιτρέπει να συνεχίζεις την εριστική συμπεριφορά σου.

emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Gifted individuals (IQ 125+) appear in the population at a rate of 1 in 20 people. Approximately 5% of the population is gifted (IQ 125+).

Highly gifted individuals (IQ 145+) appear in the population at a rate of 1 in 1,000 people. Approximately 0.1% of the population is highly gifted (IQ 145+).

Profoundly gifted individuals (IQ 160+) appear in the population at a rate of 1 in 10,000 people.

Approximately 1.5 million gifted students in the United States are under-challenged by standard school curriculum and need an educational program more optimally matched to their abilities.

Επίσης... (πάντα για τα δεδομένα ΗΠΑ, μα με κάποια συμπεράσματα και για την ελληνική πραγματικότητα)

Research indicates that up to 20 percent of high school dropouts test in the gifted range. (an IQ of 125 or above, or achievement test scores at the 95th percentile).

Gifted children are frequently misdiagnosed as hyperactive or as having Attention Deficit Disorder (ADD) because boredom often leads them to be inattentive in class.

Researchers estimate that about half of gifted students are underachievers.

Gifted students learn more rapidly and desire to pursue subjects in greater depth. They need a rigorous curriculum that matches their ability to learn.

Highly gifted students are the most likely to fall between the cracks in American classrooms ? they are the ones experiencing the greatest gap between their potential and what is asked of them.

Gifted children often hide their intellectual abilities in order to make friends. During adolescence, girls especially will ?dumb down? to fit in with their peers.

Social development is more closely aligned with intellectual development than chronological development. This means that many highly gifted students have little in common with students their age, therefore have trouble forming friendships. These students are more likely to develop friendships when placed with their intellectual peers.

Εγώ για πλάκα έκανα διάφορα IQ tests και έμεινα έκπληκτα ικανοποιημένος. Τί σημαίνει αυτό? Τϊποτα... χαλαρά και ήρεμα, ο καθένας προσπαθεί να κάνει στη ζωή του ό,τι καλύτερο μπορεί. Οι πανελλήνιες ήταν διαγωνισμός για μιά θέση. Δε σημαίνει τίποτε άλλο...

Οι εξετάσεις για τις ειδικότητες ιατρικής είναι άλλο θέμα, μα επίσης διαγωνισμός για μιά θέση.

Όλα τα άλλα είναι προσωπικές ερμηνείες οι οποίες πολλές φορές δεν έρχονται να προσθέσουν τίποτε.

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως γύρω από κάθε διαγωνισμό για μιά θέση ανθίζουν διάφορες καταστάσεις περίεργες και μη, οι οποίες ανήκουν στο χώρο της παραπαιδείας και μη. Ας μην ξεχνάμε τα φροντιστήρια, τα καλά και κακά λύκεια, τους καθηγητές διαφορετικών ταχυτήτων κοκ κοκ Όλα έρχονται να μην επιτρέψουν άλλο βάθος από μιά και μόνο σίγουρη ερμηνεία... διαγωνισμός για μιά θέση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:splats: Δεν πιάνεται μπάζα.Ιδού έλλην απόφοιτος ελληνικού πανεπιστημίου που σας κάνει σκόνη...Βάλτε εξετάσεις αν σας βαστάει ο κώλος και ελάτε να ανταγωνιστείτε με αυτόν!
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:splats: Δεν πιάνεται μπάζα.Ιδού έλλην απόφοιτος ελληνικού πανεπιστημίου που σας κάνει σκόνη...Βάλτε εξετάσεις αν σας βαστάει ο κώλος και ελάτε να ανταγωνιστείτε με αυτόν!

Ψωνάρα ο τύπος!!! Μπράβο του όμως γιατί βρήκε το αντικείμενο της ζωής του...

Κάτι ανάλογο έχει κάνει και ένας Ιταλός με τις μνημονικές του ικανότητες...

Αυτά είναι για το τσίρκο :splats: (να και μιά ντομάτα)

Εδώ μιλάμε για διαγωνισμούς για εκπαιδευτικές θέσεις και κάποιοι νομίζουν πως είναι θέατρο του παραλόγου :splats: (άλλη μιά ντομάτα).

Σε λίγο θα μας μιλήσεις για το σεισμόπληκτο φίλο σου που έφυγε για Σουηδία γιατί στην Ελλάδα δεν είχε διαγωνισμό για ειδικότητα... :splats: (τρίτη ντομάτα)

Σε λίγο θα βγάλουμε ketchup :P

ΥΓ

Αστειεύομαι βέβαια :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πιστεύω ο spergebiet είναι apprentice του Λιακόπουλου... δεν εξηγείται αλλιώς! :splats:

Μόνο ο Λιακόπουλος θα εξυμνούσε έτσι το εθνικό μας φρόνημα με βάση θεωριών περί της ανωτερότητας του συστήματος των πανελλαδικών (ιδιαίτερα των παλιών!) με γνώμονα το IQ! Εμ φυσικά αφού εν μέρει είναι η δουλειά του. emgreedy

@Nievsky,

πέρα απ'το IQ υπάρχει και το EQ ξέρεις. Και για να έχει κάνει τέτοιο portal αυτο-προώθησης ο Βάγγος δε μου φαίνεται να του περισσεύει πολύ από το δεύτερο... ;)

@ioan,

εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε υπερβολικά έξυπνο, ούτε υπερβολικά βλάκα. Απλά έγραψα το παραπάνω για να δείξω στον spergebiet πως... έχει δίκιο! :wacko: Όλος ο υπόλοιπος κόσμος σχετικά με το IQ κάνει λάθος και το Υπ. Παιδείας είχε βρει τη σωστή μέθοδο να βάζει τους εξυπνότερους στο πανεπιστήμιο (πράγμα που είναι και λάθος αν μη τι άλλο, γιατί δεν πρέπει να μπαίνει ο πιο έξυπνος, αλλά ο πιο άξιος, τέσπα).

Γατόνι spergebiet άμα είσαι τόσο διάνοια γιατί δεν είσαι στις ΗΠΑ για έρευνα ρε; Τέτοιο IQ πανελληνιονίκικο να φτουράει εδώ στο board με μας τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς... τσκ τσκ τσκ... emnysta

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτη η τραπεζα ερωτησεων ειναι οτι ποιο ανοητο εχω ακουσει τελικα....φανταζεστε τα USMLE να ηταν και αυτα με τραπεζα;;; χα! χα! χα! Μα ειναι αυτονοητο πως η επιτυχια σε ενα τετοιο συστημα εξετασεων θα ηταν ανωθεν του 80% ή μηπως κανω λαθος...; Συνεπως, δεδομενου των παγιων θεσεων για ειδικοτητα, το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο με τη σημερινη κατασταση χωρις καμια προοδο.

Αν τωρα οι αποφοιτοι ημεδαπης μοριοδοτηθουν extra σε συγκριση με της αλλοδαπης τοτε το αποτελεσμα θα ειναι ο αποκλεισμος των ιατρων που ερχονται στην Ελλαδα για training εξ'ευρωπης (σιγα μην 'ρθουνε λεμε τωρα..) καθως και των δικατσαδων οπως εχει επικρατησει να αποκαλουνται πια στο site αυτο.

Πιστευω πως εξετασεις ανοικτης υλης δεδομενης δυσκολιας ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσε να γινει σε αυτην την περιπτωση. Αν τωρα θελετε να το δουμε και πιο "ευρωπαϊστη" ε τοτε ισως και το generic marking system ,το οποιο περιλαμβανει τις προσωπικες επιτευξεις του καθε υποψηφιου σε undergraduate και postgraduate επιπεδο, θα μπορουσε να παιξει ενα πολυ καλο ρολο φιλτραρισματος των εχοντων τα προσοντα για μια δεδομενη ειδικοτητα και των μη εχοντων. Η μετακινηση ιατρων ανα την ευρωπη ειναι πια γεγονος που αντικατροπτιζει την πληθωρα αυτων. Ολα τα κρατη σχεδον αναδιοργανωνουν το συστημα υποδοχης ιατρων σε εκπαιδευτικες θεσεις, ανεβαζοντας τον πηχη των απαιτησεων τους δια μεσου συνεντευξεων και μοριοδοτησεων ανα περιπτωση αναλογα με τα "κατορθωματα του καθε κανακαρη".. Η κοινη κατευθυνση πια ειναι οχι τα χρονια προυπηρεσιας αλλα το concept του competence.

Προσωπικα εγω θα οραματιζομουν για την χωρα μου εξετασεις ειδικοτητας στο πλαισιο που αναφερα το οποιο θα ειναι το 80% και ενα 20% το οποιο θα λαμβανει υποψην τυχον εργασια ακαδημαϊκη ή μη του καθε υποψηφιου οπως διπλωματικης εργασιας σχετικης με την ειδικοτητα επιλογης, τυχον δημοσιευσεις σε επιστημονικα περιοδικα, η κατοχη MCh, MD, PhD, προυπηρεσια κλπ.

Αυτα και παντα με σεβασμο προς την αληθεια. embaaa

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικα εγω θα οραματιζομουν για την χωρα μου εξετασεις ειδικοτητας στο πλαισιο που αναφερα το οποιο θα ειναι το 80% και ενα 20% το οποιο θα λαμβανει υποψην τυχον εργασια ακαδημαϊκη ή μη του καθε υποψηφιου οπως διπλωματικης εργασιας σχετικης με την ειδικοτητα επιλογης, τυχον δημοσιευσεις σε επιστημονικα περιοδικα, η κατοχη MCh, MD, PhD, προυπηρεσια κλπ.

Ναι, αφού πρώτα βρούμε τρόπο να γίνονται όλα αυτά με αξιοκρατικό και αδιάβλητο τρόπο. Αλλοιώς (τόχουμε ξαναπει) όλ΄αυτά δεν είναι παρά ευφημισμοί τής έννοιας: σούπερ-βύσμα!!! :splats:

Η τράπεζα ερωτήσεων έχει την έννοια τής διασφάλισης τής αδιαβλητότητας και όχι τής ευκολίας. Πρέπει να αρχίσουμε από κει, από χαμηλά, ο εχθρός δεν είναι μόνο οι "άσχετοι" αλλά και οι "πονηροί" :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτη η τραπεζα ερωτησεων ειναι οτι ποιο ανοητο εχω ακουσει τελικα....φανταζεστε τα USMLE να ηταν και αυτα με τραπεζα;;; χα! χα! χα! Μα ειναι αυτονοητο πως η επιτυχια σε ενα τετοιο συστημα εξετασεων θα ηταν ανωθεν του 80% ή μηπως κανω λαθος...;

Όπως έχω γράψει η τράπεζα ερωτήσεων έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της.

Στα πλεονεκτήματα είναι ότι έχεις περισσότερες πιθανότητες να είσαι σίγουρος ότι αν δεν ήταν συγκεκριμένες θα διαρρέαν κάποιες απ'τις ερωτήσεις... Επίσης όλοι ξεκινάν με γνώμονα τις ίδιες πληροφορίες με αποτέλεσμα να ΜΗΝ υπάρχουν κατηγορίες του στυλ "οι ερωτήσεις μπήκαν απ'το τάδε βιβλίο ή η τη δείνα καθηγητική έδρα" πράγμα που ίσως έδινε πλεονέκτημα ανάλογα το θεματοδότη σε κάποιο πανεπιστήμιο της ημεδαπής.

Στα μειονεκτήματα είναι ότι ακόμα κι αν είναι πολύ δύσκολο ν'αποστηθίσεις 5000+ ερωτήσεις αν δοθούν σε λίγο χρονικό διάστημα πριν τις εξετάσεις, κάποιοι μνήμονες σίγουρα θα επωφεληθούν.

<_<<_<<_<<_<<_<<_<<_<

Για την ελληνική πραγματικότητα τί πιστεύεις ότι είναι καλύτερο;

Προσωπικά προτιμώ χωρίς τράπεζα δεδομένων, αλλά είναι εφικτό; Ή οι υιοί/θυγατέρες των πανεπιστημιακών θα ξέρουν τα θέματα δυο βδομάδες πριν τις εξετάσεις; :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παντως, συμφωνα με τα λεγομενα του κοπρολαγνου spergebiet, και αν βαλουμε στο παιχνιδι εννοιες ιατρικης στατιστικης , τοτε οι πανελληνιες ειναι ενα τεστ με 100% ευαισθησια και ειδικοτητα για το αν καποιος θα γινει καλος γιατρος.

Το σιγουρο ειναι πως κατι τετοιο δεν ισχυε τις συγκεκριμενες εξετασεις -τουλαχιστον για την μορφη τους που γνωρισα εγω. Γι'αυτο και οταν αλλαξαν μορφη, κανεις δεν βγηκε να τις υπερασπιστει -παρα μονο οι φροντιστηριαρχες.

Ισχυει ομως για την σημερινη τους μορφη ? Very unlikely. Αν ισχυε θα την αντεγραφαν απο ολες τις υπολοιπες χωρες.

Με βαση την δικια μου εμπειρια -και εχοντας πλεον γνωρισει δεκαδες συναδελφους απο διαφορα πανεπιστημια- θα ελεγα πως οι πανελληνιες ειναι ενα τεστ με 50% ευαισθησια και 50% ειδικοτητα για το αν καποιος θα γινει καλος γιατρος. Αυτο, εχοντας υπ'οψη και το οτι οι περισσοτεροι γιατροι στην Ελλαδα εχουν πετυχει σε αυτες τις εξετασεις.

Συνεπως, η αξια (test efficiency) του τεστ "πανελληνιες" ειναι μολις 50%, κατι που το κανει παντελως αχρηστο -οσον αφορα το κατα ποσο μπορει να προβλεψει το αν καποιος θα γινει καλος γιατρος.

:splaaaats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.