Jump to content

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ


V23

Recommended Posts

Up

Ενδιαφέρεται κανείς άλλος για το θέμα?

Να πάρει ή όχι ο ΑΣΕΠ την είσοδο στις ειδικότητες ιατρικής?

Φόβος εεεεε.... εεεε... ε... ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 223
  • Created
  • Last Reply

Νομίζω πως τα περισσότερα μέλη του site πιστεύουν ότι είναι σχεδόν αυτονόητο πως ο ΑΣΕΠ θα ήταν ιδανικός για την διοργάνωση εξετάσεων εισαγωγής στην ειδικότητα. -_-

Αυτός είναι ο λόγος που κανείς δεν σχολιάζει την πρόταση σου και όχι ο φόβος πως θα τους χαλάσει τα σχέδια... :rolleyes:

Όσο πιο αδιάβλητο είναι το σύστημα τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσει να αρχίσει την ειδικευσή του ο μέσος φοιτητής των Ελληνικών σχολών και ο σοβαρός φοιτητής των ξένων. B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νομίζω πως τα περισσότερα μέλη του site πιστεύουν ότι είναι σχεδόν αυτονόητο πως ο ΑΣΕΠ θα ήταν ιδανικός για την διοργάνωση εξετάσεων εισαγωγής στην ειδικότητα.  -_-

Αυτός είναι ο λόγος που κανείς δεν σχολιάζει την πρόταση σου και όχι ο φόβος πως θα τους χαλάσει τα σχέδια...  :rolleyes:

Το αυτονόητο είναι όπως πάντα σχετικό. Είναι καλό πάντοτε να ξεκαθαρίζονται τα πράγματα, έτσι ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

Το θέμα είναι πως το σύστημα της επετηρίδας υπήρχε και ήταν άθλιο στο χώρο των εκπαιδευτικών. Οπότε ο ΑΣΕΠ και οι εξετάσεις ήρθαν και ξεκαθάρισαν την κατάσταση, τόσο μάλιστα που το ενδιαφέρον για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού (στους διάφορους τομείς του) και πάλι είναι μεγάλο.

Αυτό δημιουργεί ένα προηγούμενο που ανοίγει το δρόμο και στις ειδικότητες ιατρικής, όπου υπάρχει επίσης επετηρίδα. Κανείς όμως μέχρι τώρα δεν το είπε ξεκάθαρα. Μπορεί να ήταν αυτονόητο, μα δεν ειπώθηκε (τουλάχιστον όχι δυνατά).

Αν θέλουμε εξετάσεις αντί για επετηρίδα, θα έπρεπε να λέμε πάντοτε πως τις θέλουμε ύπο την ευθύνη του ΑΣΕΠ.

Αν θέλουμε εξετάσεις μα χωρίς τον ΑΣΕΠ ή με τον ΑΣΕΠ σε ποσοστό μικρότερο του 100% ή με συνεντεύξεις στις οποίες ο ΑΣΕΠ θα είναι το 1/3 ή οτιδήποτε άλλο όχι ξεκάθαρο ή διαβλητό, τότε το λέμε γιατί στην επετηρίδα δεν έχουμε μέσο, οπότε και θέλουμε να δημιουργήσουμε συνθήκες βολικές.

Άρα, η λύση των ςξετάσεων υπό ΑΣΕΠ για τις ειδικότητες ιατρικής (όπως στους εκπαιδευτικούς), είναι ο πλέον πρακτικός δρόμος, γιατί υπάρχει ήδη η υποδομή. Όσο αυτονόητο κι αν φαίνεται αυτό, θα πρέπει να υπογραμμίζεται κάθε φορά, γιατί πολιτικά είναι ασύμφορο. Ο κάθε πολιτικός επιθυμεί να μπορεί να βάζει τους δικούς του, οπότε αν μπεί ο ΑΣΕΠ, το τσιφλίκι του περιορίζεται.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το αυτονόητο είναι όπως πάντα σχετικό. Είναι καλό πάντοτε να ξεκαθαρίζονται τα πράγματα, έτσι ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

Μάλλον έτσι θάτανε καλύτερα.

Πάντως βλέπεις πως και το υπουργείο παιδείας δεν παραδίδει με τίποτα τις πανελλήνιες εξετάσεις στα πανεπιστήμια ακριβώς λόγω τής "ελαστικότητας τών κριτηρίων" τους :lol:

ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...Τώρα, στο ενδεχόμενο ν΄αποφασίζουν τα πανεπιστήμια από μόνα του ποιους φοιτητές θα πάρουν, σας λέω ευθέως όχι. Το αδιάβλητο των εξετάσεων θα το κρίνει το υπουργείο και εκεί δεν θα δεχθώ καμία συζήτηση. Γιατί έχουμε ορισμένα φαινόμενα που δεν μας εγγυώνται κάποια πράγματα. Δεν θέλω να επικρίνω όλα τα πανεπιστήμια, αυτό που θέλουμε, όμως - και πρέπει να κάνουμε- είναι πρώτον να σεβαστούμε τα πανεπιστήμια στον αριθμό που ζητούν. Π.χ. φέτος εγώ και σε σχολές στις οποίες έδιναν τεράστιο αριθμό, όπως η ιατρική, μείωσα τον αριθμό. Δεύτερον να συμμετέχουν στα θέματα και αυτοί και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

ΔΗΜ.: Φοβάστε ότι κάποια πανεπιστήμια προκειμένου να κρατήσουν τις θέσεις των καθηγητών και την θέση τους, θα ήταν πολύ ελαστικά στην εισαγωγή;

ΓΙΑΝ.: Εγώ θέλω απλώς να πω ότι τα φαινόμενα που είχαμε στις μεταγραφές δεν αποτελούν εγγύηση. Είναι μέρος της ελληνικής κοινωνικής ζωής και τα πανεπιστήμια και είναι φυσικό να πάσχουν από παρόμοια νοσήματα που πάσχουν και άλλοι τομείς. Οι εκπαιδευτικοί και οι σχολές έχουν γίνει για τα παιδιά, δεν εφεύραμε τα παιδιά για τους εκπαιδευτικούς και τις σχολές. Και το έχω πει και για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εμείς δεν είμαστε Υπουργείο Εργασίας για να βρίσκουμε δουλειά σε κάποιους και να εφευρίσκουμε το αντικείμενο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

• Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες , καθώς και στελέχωση των νέων νοσοκομείων που ακόμα υπολειτουργούν .

• Προτείνεται υπεύθυνη για τη διαδικασία επιλογής των υποψηφίων να είναι μια ανεξάρτητη και αδιάβλητη αρχή , στα πρότυπα του Α.Σ.Ε.Π. , ή και η προαναφερθείσα αρχή .

• Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος .Ειδικότερα να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός πτυχίου με το 1,5 ( ένα κόμμα πέντε ) , και η διαφορά του βαθμού πτυχίου (αν είναι θετική) από το Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων με το 8 (οκτώ ) . Τόσο για το βαθμό του πτυχίου όσο και για τη τιμή της διαφοράς θα λαμβάνονται υπόψη ως 2 (δύο ) δεκαδικά ψηφία . Θα λαμβάνεται υπόψη κάθε τιμή διαφορά μεγαλύτερη του μηδενός ( 0 ) .

• Ο Μέσος Όρος των βαθμών των πτυχιούχων θα δίνεται από κάθε ιατρική σχολή στην αρχή που θα αναλάβει την επιλογή των υποψηφίων προς ειδίκευση . Σε περίπτωση που η σχολή δε παραδώσει τον Μέσο Όρο , αυτός θα υπολογίζεται με ειδικό λογισμικό , με βάση τους βαθμούς των πτυχιούχων της αντίστοιχης σχολής .Σε κάθε περίπτωση πάντως , η αρχή οφείλει να ελέγχει το Μέσο Όρο των βαθμών με δικά της μέσα με το ειδικό λογισμικό . Η ανάπτυξη ενός τέτοιου λογισμικού είναι απλή και θα συμβάλει ριζικά στην αξιοκρατία , καθώς όλα τα δεδομένα θα ελέγχονται διπλά .

• Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση με πρόσθεση συγκεκριμένου αριθμού μορίων κάθε χρόνο , με μέγιστο χρονικό διάστημα τα 5 έτη . Ειδικότερα ο γιατρός θα λαμβάνει 3 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 15 μόρια , εφόσον η αναμονή του είναι ίση ή μεγαλύτερη των 5 ετών . Προτείνεται η μέριμνα αυτή για τους πτυχιούχους να ισχύσει για την πρώτη πενταετία εφαρμογής του μέτρου . Μετά την πάροδο αυτής ( καθώς ο εισαχθείς στην ιατρική σχολή θα ξέρει ήδη από νωρίς ότι θα μετρά τόσο ο βαθμός πτυχίου όσο και οι εξετάσεις ) , δε θα υπάρχει ανάγκη για επιπλέον πριμοδότηση , όσων έχουν ήδη αποφοιτήσει πριν από την εφαρμογή του νέου μέτρου .

• Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , πολλαπλής επιλογής , πλήρως αυτοματοποιημένες . Οι εξετάσεις θα δίνουν έμφαση στις γνώσεις που απαιτείται να ‘χει ο γιατρός για την αντιμετώπιση μιας πλειάδας περιστατικών . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια . Προτείνεται να δημιουργηθεί μια βάση 3000 περίπου ερωτήσεων ,από τις οποίες 100 θα τίθενται προς εξέταση κάθε χρονιά .

• Οι εξετάσεις να δίνονται άμεσα , μετά την απόκτηση του πτυχίου

• Εξαιρετική σημασία έχει το πως θα αξιοποιούνται στη πράξη τα μόρια του υποψηφίου . Προτείνεται μια διαδικασία ανάλογη με αυτή των πανελλαδικών . Ο πτυχιούχος θα δηλώνει πριν τις εξετάσεις τις ειδικότητες και τις κλινικές που τον ενδιαφέρουν . Ο πτυχιούχος θα μπορεί να δηλώσει ως 3 ειδικότητες σ’ όλες τις κλινικές που χορηγούν πλήρη ή μερική ειδικότητα . Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων (που οφείλει να ‘ναι άμεση λόγω του αυτοματοποιημένου συστήματος ) θα ανακοινώνονται και τα μόρια που απαιτούνται για την εισαγωγή του γιατρού σε κάθε ειδικότητα καθεμίας κλινικής .

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 1,5. Μέγιστο : 10*1,5= 15 μόρια

Κάθε απόκλιση κατά ένα βαθμό , του βαθμού του πτυχίου του υποψηφίου ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής , να πριμοδοτείται με 8 μόρια . Συγκεκριμένα η κάθε διαφορά του Μ.Ο. της σχολής με το βαθμό του πτυχίου του γιατρού να πολλαπλασιάζεται επί 8 ( οκτώ ) . Τα δύο αθροίσματα ( βαθμός πτυχίου επί 1,5 και διαφορά επί 8 ) προστίθενται και να μετρά το συνολικό άθροισμα .

π.χ. αν ο βαθμός του πτυχίου είναι 10 (δέκα ) και ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής είναι 6,5 , η διαφορά είναι : 10- 6,5=3,5 . Άρα 3,5*8= 28 μόρια

Η μέγιστη διαφορά είναι 5 . Άρα το μέγιστο γινόμενο : 5*8=40 μόρια

Σύνολο μέγιστης επιρροής πτυχίου : 40 +15 = 55 μόρια

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 3. Μέγιστο γινόμενο : 3*10=30

Το μέγιστο άθροισμα όλων των παραπάνω είναι : 55+30=85

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 3 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 15 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 85+15=100

Για να δούμε τώρα αν υπάρχουν παραθυράκια

Υ.Γ. Μπορεί να φαίνεται ότι ο βαθμός πτυχίου μετρά αρκετά περισσότερο από τις εξετάσεις , αλλά κάτι τέτοιο στη πράξη δεν ισχύει διότι η πρακτική μέγιστη διαφορά ανάμεσα στο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής και στον βαθμό πτυχίου του υποψηφίου δε ξεπερνά τις 2,5 σε εξαιρετικές περιπτώσεις 3 μονάδες . Άρα ο μέγιστος πρακτικός αριθμός μορίων που κερδίζεις από το πτυχίο δεν υπερβαίνει τα 39 μόρια . Η πλειοψηφία των φοιτητών δε θα κερδίζει συχνά πάνω από 20 μόρια . ( δηλαδή με βαθμό 8 και με Μ.Ο. της σχολής 7 )

Με εκτίμηση

Θοδωρής Σκέντος

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Η μοριοδότηση και οι λόγοι μοριοδότησης είναι σημαντικό κεφάλαιο. Όλα τα λεφτά όμως είναι στο ποιός θα είναι υπεύθυνος για τις εξετάσεις και ποιός θα χειρίζεται τις όλες διαδικασίες επομένως.

...

Ας πάρουμε ένα υπαρκτό παράδειγμα (της Ιταλίας). Το 20% είναι το curriculum (βαθμοί, δημοσιεύσεις στο index medicus, παρακολουθήσεις / όχι εντοπιότητα, ούτε οικογενειακή κατάσταση, ούτε αναμονή). Το 60% είναι το γραπτό τεστ, ενώ το υπόλοιπο 20% είναι τα προφορικά (τώρα τελευταία από προδημοσιευμένα θέματα, με γραπτό ανοιχτών απαντήσεων). Η επιτροπή είναι τοπική (διευθυντής της ειδικότητας, καθηγητές της έδρας κοκ).

Τα χαρτιά για τη μοριοδότηση του curriculum την έχει η γραμματεία του Πανεπιστημίου ουσιαστικά. Τα θέματα του γραπτού είναι από τράπεζα ερωτήσεων και είναι multiple choice. H προφορική εξέταση (με θέματα προδημοσιευμένα, όχι πάντα, και ερωτήσεις με ανοιχτές απαντήσεις) είναι πλήρως στα χέρια της τοπικής επιτροπής. Για το λόγο αυτό, στα τελευταία 20 μέτρα είναι όλο το παιχνίδι.

Η πλειοψηφία έχει 60 από γραπτό, 12 από curriculum και με βάση τις ορέξεις του κάθε καθηγητή και διευθυντή από 0 μέχρι 20 από το προφορικό. Κυρίως μαγειρεύονται όλα τόσο ωραία που χρησιμοποιούν 0,025 μόρια διαφορά...

Βέβαια μπορεί να κάνει κανείς ένσταση στο προφορικό (που είναι γραπτό με ανοιχτές ερωτήσεις). Αλλά ακόμη και αν κερδίσεις να ξέρεις πως θα σου κάνουν τη ζωή ποδήλατο στην κλινική... οπότε κανείς δεν ρισκάρει τη ζωή του. Διορθώνουν αυτοί που θα σε κρίνουν στη διάρκεια της ειδικότητας.

Α.... ξέχασα... στην ειδικότητα, υπάρχουν εξετάσεις κάθε τέλος του 12μηνου. Συνήθως είναι τυπικές. Μα αν θέλουν κόβουν κιόλας... Αν σε κόψουν 2 φορές, χάνεις τη θέση σου στην ειδικότητα. Οπότε, ακόμα και μετά την εισόδο, αν θέλουν σε πετάνε έξω...

emarright Με λίγα λόγια, ας πάρει ο ΑΣΕΠ τις εξετάσεις και την όλη διαδικασία επιλογής, μπας και βελτιωθούν τα πράγματα... διαφορετικά τα παραθυράκια θα βγούν.

Στην Ελλάδα πάντως, αφού μπείς, η αξιολόγηση είναι στο τέλος...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παρένθεση... οι εξετάσεις πρέπει να είναι μιά φορά το χρόνο... άσχετα από το πότε τελείωσε κανείς.

Πανελλαδικά και μιά φορά το χρόνο...

Οι επιλογές τέλος θα πρέπει να είναι 2 ή 3, όχι 50 και όπου πάει...

Τέλος... η ύπαρξη βάσης είναι σχετική. Δεν αρκεί να περάσει κανείς με βαθμό πάνω από τη βάση. Θα πρέπει να έχει βαθμό, τέτοιο που να του επιτρέπει να ακολουθήσει την επιλογή του... Είναι διαγωνισμός για τις θέσεις.

Αυτό που επίσης θα πρέπει να αλλάξει είναι το μπέρδεμα που υπάρχει με τις ειδικότητες στην Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν να κάνει κανείς ένα κομμάτι εδώ, ένα άλλο εκεί κοκ... Ή όλη την ειδικότητα ή τίποτα. Οπότε και η κάθε σχολή ειδικότητας θα πρέπει να έχει επιτέλους μια υπόσταση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μιά φορά το χρόνο είναι καλύτερα γιατί έτσι θα υπάρχει μιά αρχή στις ειδικότητες... έτσι όπως είναι τώρα, γίνονται τόσο τμηματικά, που το μόνο σίγουρο είναι το τέλος...

....

Anyway, άλλο up στο topic δε θα κάνω. Όταν είναι να σχολιάσουμε τις ουρές ή το πόσο αισχρή είναι μιά μίζερη κατάσταση ή να προσπαθούμε να κάνουμε γενικές και αόριστες σκέψεις ή να λέμε σε όλους τους άλλους να μη γίνουν γιατροί γιατί είμαστε ήδη πολλοί... όλοι με ενθουσιασμό γράφουν. Όταν η σύζητηση φτάνει στην ουσία, το ενδιαφέρον πέφτει κάτω από το μηδέν.

Πάντως οι περισσότεροι που θέλουν εξετάσεις, τις θέλουν χωρίς τον ΑΣΕΠ (ή με μικρή παρουσία του, έτσι για τα μάτια του κόσμου). Δεξιοί ή αριστεροί ή πασοκ, στο χώρο της ιατρικής παραμένουν όλοι φεουδάρχες. Η επετηρίδα δεν ευνοεί κανέναν. Οι εξετάσεις αλλά ιταλικό στύλ, θα ευνοούν κάθε φορά και κάποιον, οπότε όλοι θα φάνε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεξιοί ή αριστεροί ή πασοκ, στο χώρο της ιατρικής παραμένουν όλοι φεουδάρχες.  :(

Η επετηρίδα δεν ευνοεί κανέναν.  -_-

Οι εξετάσεις α λά ιταλικό στύλ, θα ευνοούν κάθε φορά και κάποιον, οπότε όλοι θα φάνε. :angry:

emgoal

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η επετηρίδα δεν ευνοεί κανέναν.

Μ΄αυτό το πλευρό κοιμούνται πολλοί αλλά υπάρχουν και οι ξύπνιοι που πολύ την αγάπησαν (την επετηρίδα ντε :splaaaats: )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στο Ιταλιστάν είπατε πέφτει βύσμα! Εδώ: ΑΣΕΠ!

Μιά φορά το χρόνο είναι λίγο. Δυο φορές είναι το σωστό. Είπαμε: εκπαιδευτική θέση η ειδικότητα αλλά δεν ειναι και νηπιαγωγείο

embaaa

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τον ΑΣΕΠ δεν τον θέλουν...

Εξετάσεις θέλουν...

...τί συμπέρασμα βγάζει κανείς?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γιατί τόση μανία βρε παιδιά; :blink:

Τουλάχιστον σε αυτό το φόρουμ δεν είδα κανέναν να λέει πως δεν θέλει οι εξετάσεις να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ... -_-

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ξεκάθαρα όχι... αυτό θα μας έλειπε άλλωστε.

Δεν υπάρχει όμως καθόλου ενθουσιασμός πάνω στο θέμα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο ΣΑΙΕΠ το έχει ζητήσει επίσημα πάντως.

ΥΓ: ioan, πριν λίγο καιρό δεν δήλωνες κατά των εξετάσεων? Δε λέω, χαίρομαι που άλλαξες γνώμη, αλλά εμείς για αδιάβλητες εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ κτλ κτλ φωνάζουμε καιρό :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο ΣΑΙΕΠ το έχει ζητήσει επίσημα πάντως.

ΥΓ: ioan, πριν λίγο καιρό δεν δήλωνες κατά των εξετάσεων? Δε λέω, χαίρομαι που άλλαξες γνώμη, αλλά εμείς για αδιάβλητες εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ κτλ κτλ φωνάζουμε καιρό :)

Δηλώνω κατά των εξετάσεων δίχως έλεγχο, οι οποίες θα είναι μόνο πρόσχημα για να δικαιολογούνται ατασθαλίες.

Δεν ήμουν ποτέ κατά των εξετάσεων αντί της επετηρίδας... αρκεί να είναι διαδικασία τίμια. Ο ΑΣΕΠ πιστεύω πως είναι η μόνη γρήγορη και οικονομική λύση σε θέση να εγγυηθεί τη στοιχειώδη αδιαβλητότητα των εξετάσεων για την είσοδο στις ιατρικές ειδικότητες.

Όσοι ζητούν εξετάσεις θα πρέπει να τις ζητούν μέσα στο πλαίσιο του ΑΣΕΠ. Είναι ένα όργανο που θεσπίσθηκε για τέτοιου είδους καταστάσεις άλλωστε. Μάλιστα το κόστος είναι αρκετά περιορισμένο και η όλη μέθοδος μπορεί να στέκεται και χωρίς καμία άλλη επέμβαση στις ίδιες τις ειδικότητες ή στο γενικότερο χώρο της ιατρικής.

Αν κανείς ζητά εξετάσεις και μόνο εξετάσεις για την ειδικότητα (δίχως να μπαίνει στη συζήτηση των αλλαγών όλου του ιατρικού συστήματος), αρκεί να ζητάει να μπεί κάτω από τον ΑΣΕΠ (και μόνο). Δύσκολα μπορεί να υπερασπισθεί κανείς την επετηρίδα έτσι. Δύσκολα μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει επιχειρήματα ενάντια.

Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι γιατί όλοι όσοι ζητούν εξετάσεις δε προτείνουν ταυτόχρονα να γίνει υπεύθυνος ο ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις προτάσεις τους. Το γεγονός πως ο ΣΑΙΕΠ το ζητάει κατά τέτοιο τρόπο (με ΑΣΕΠ δηλαδή) είναι πολύ σημαντικό.

Η κατάσταση των εκπαιδευτικών ήταν άθλια. Τώρα (μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα) έχει αλλάξει ριζικά. Αυτό και μόνο αποδεικνύει πως η λύση ΑΣΕΠ λειτουργεί. Μπορεί να εφαρμοσθεί και στο χώρο της ιατρικής... αρκεί να υπάρχει η πολιτική βούληση βέβαια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα το πω άλλη μια φορά.

Από τις καταλήψεις του 1996 (για να μην πω και νωρίτερα) γινόταν κουβέντα για αξιοκρατικές εξετάσεις με ανεξάρτητη αρχή όπως ο ΑΣΕΠ.

Δεν εφαρμόστηκαν διότι όσοι είχαν συμφέρον να διαιωνιστεί η σημερινή απαράδεκτη κατάσταση (δηλαδή όσοι είχαν γερό μέσον για να περάσουνε τις λίστες – συνδικαλιστές, γόνοι μεγαλογιατρών κοκ.) εκφόβιζαν τους πάντες με την καραμέλα των διαβλητών εξετάσεων.

Ακόμα και τώρα, ακόμα και μέσα σε αυτό το φόρουμ, το ίδιο κάνουν...

Τα αποτελέσματα τα βλέπετε και μόνοι σας.

Άνθρωποι σαν τον ioan, την dina-p ακόμα και τον Prof.Wizard να μην εμπιστεύονται μια λύση (τις εξετάσεις) που αποδεδειγμένα στον χώρο τουλάχιστον των εκπαιδευτικών επέβαλλε κάποια αξιοκρατία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στην ελλάδα καλούμαστε να λύσουμε προβλήματα τα οποία στο εξωτερικό έχουν λυθεί και να ανακαλύψουμε μηχανισμούς οι οποίοι στο εξωτερικό δουλευουν άψογα.Το ελληνικό σύστημα βολευει αυτούς που μπήκαν χωρίς να διαβάσουν και αυτόυς που θέλουν να γίνουν χωρίς να κοπιάσουν. Χειρότερα δεν γίνεται. Οι εξετάσεις είναι μονόδρομος.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

I don't know how things were back in the 1996... but now it's 2005 and still THEY want exams but THEY don't want them under ASEP.

Put them under ASEP and nobody could ever say something against them... why not so? It 's so simple that I can't understand why... :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μηχανισμούς οι οποίοι στο εξωτερικό δουλευουν άψογα

This is a common place that really means nothing.

The people of Italy say the same thing... so the French... so the British... so the German...

...so the Greek :rolleyes:

Still... why not exams under ASEP? Why you keep talking about exams, but you don't accept them under ASEP? (in general, not you).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.