314159 Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Ο μόνος αντικειμενικός τρόπος για αδιάβλητες εξετάσεις στην Ελλάδα είναι να τις αναλάβει η Αμερικανική Πρεσβεία. Έχω ακούσει για το περίφημο νομοσχέδιο προσάρτησής μας ώς μέλος της μεγάλης οικογένειας των United States of America. Εφόσον οι έλληνες έχουν υποχρεωτική ψήφο σε εθνικές εκλογές θα αρέσει καί στους Republicans και στους Democrats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αποφρακτικός_Ειλεός Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 θα πονέσει όμως σε μερικούς... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovereign Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Ο υπολογισμός του τελικού βαθμού θα γίνεται με βάση τον παρακάτω τύπο: (Β+Θ) Χ 163Κ/99.43 - 99 Χ 769.000, Όπου Β= βαθμός στις εξετάσεις Θ= βαθμός στα Θρησκευτικά της Δευτέρας Γυμνασίου Κ= σταθερά που βγαίνει από τον τύπο: θ Χ 13/λ + γουαμπαντούμπα - γουάαααπαντουπ 'Οπου θ= Η θερμοκρασία στη Βενεζουέλα 49 μέρες μετά τη μέρα των εξετάσεων λ= Οι βαθμοί που θα συγκεντρώσει ο Ολυμπιακός στο Champions League (αυτό είναι εύκολο, γιατί κάθε χρονιά θα είναι σταθερό και μικρότερο/ ίσο του μηδενός) Ο τελικός βαθμός θα πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των εξεταζόμενων από όπου θα βγαίνει ένα τελικό πράμα που θα ακολουθεί τον υποψήφιο σε όλη του τη σταδιοδρομία και θα του ανοίγει πόρτες, παραθυρόφυλλα και συστήματα αλουμινίου Αλουσύστεμ (άλλο σύστημα ). Η ημερομηνία των εξετάσεων θα ορίζεται κάθε φορά από το πότε θα μπαίνει ο Δίας στην Αφροδίτη, με τον Κρόνο να παίρνει μάτι και τον Άρη να τρώει 8 από τη Ρόμα. Απορίες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
314159 Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Ο μόνος τρόπος διασφάλισης αδιάβλητων εξετάσεων στην Ελλάδα είναι η διεξαγωγή τους από την Αμερικανική Πρεσβεία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αποφρακτικός_Ειλεός Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 άααααααχααχααχαχαχαχαχαχαχ καλό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrippinOn Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 και τον Άρη να τρώει 8 από τη Ρόμα. Τωρα σοβερειν αυτο για τον Αρη τι το θελες??? Πρεπει να μας πονας κι αλλο ρε φιλε???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHDOKOS Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Ξέρεις τίποτα για ορθοπαιδική στη σουηδία τι παίζεται ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Lecter Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Οι ερωτήσεις στην προφορική συνέντευξη θα είναιΠοιά είναι η πρωτεύουσα του νομού Σερρών?Πού υπηρέτησε ο πατέρας σου?Πού δούλευες πρίν?Καθε πότε έχουμε Χριστούγεννα?Για το γραπτόΟ τελικός βαθμός είναι αντιστρόφως ανάλογος του βαθμού πτυχίουΜοριοδότηση της καραφλοσύνης ώς επάρρατη νόσοςΑπαραίτητη η γνώση της ΑραμαικήςΤα σχόλιά σας, ετσι για να γελάσουμε κα λίγο μετά το σημερινό δελτίο ειδήσεων... Does anybody know where to find the answers to the questions above? Any suggested textbooks to revise from? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αποφρακτικός_Ειλεός Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 θα μπούν οι εξετάσεις. θα μπουν. το έχω προαισθημα. Κ το 2008 θα είμαι ειδικευόμενος!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
314159 Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 θα μπούν οι εξετάσεις. θα μπουν. το έχω προαισθημα. Κ το 2008 θα είμαι ειδικευόμενος!!!! Το 2008 είναι χρονιά εκλογών, τουλάχιστον τέτοιος σχεδιασμός υπάρχει. Να ζητήσουμε ομαδικά:Το κλείσιμο του Μπαιρακτάρη, γιατί δεν βάζει φρέσκες πατάτες στο σουβλάκι.Το άνοιγμα της σχολής για Jedi με πτυχίο ισότιμο διαγαλαξιακά.Το έλευθερο δικαίωμα να διαπράττεις παράνομη στάθμευση χωρίς να μπαίνεις στον κόπο να ζητάς ρουσφέτι για το σβήσιμο της κλήσης.Την αναγνώριση της μαστρωπίας ώς αυτόνομο επαγγελματικό κλαδο.Την αναγνώριση της πλατείας Φιλικής Εταιρείας ώς ανεξάρτητο έθνος με αυτόνομο σύνταγμα.Σοβαρά τώρα, οι εξετάσεις θα αρχίσουν, για την μετατροπή των ιατρών σε επίκουρους νοσοκόμους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black coffee Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Σοβαρά τώρα, οι εξετάσεις θα αρχίσουν, για την μετατροπή των ιατρών σε επίκουρους νοσοκόμους. Το αντίθετο φυσικά: χωρίς εξετάσεις οι γιατροί μετατρέπονται σε αποτριχωτές και συνταγογράφους - ούτε καν νοσοκόμοι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoNkEy mAn Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Σοβαρά τώρα, οι εξετάσεις θα αρχίσουν, για την μετατροπή των ιατρών σε επίκουρους νοσοκόμους. Έγραψες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γκιζας Βασιλης Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Το αντίθετο φυσικά: χωρίς εξετάσεις οι γιατροί μετατρέπονται σε αποτριχωτές και συνταγογράφους - ούτε καν νοσοκόμοι... Ενώ τώρα...Τι να πω? Αμα σας βολεύει η σημερινή κατάσταση,περαστικά σας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strychnine Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Καλησπέρα σε όλους!!!Πλάκα πλάκα, θα μπουν εξετάσεις για ειδικότητα;Πόσο έγκυρες πληροφορίες έχουμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medicus Chirurgus Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 ... με τον Κρόνο να παίρνει μάτι και τον Άρη να τρώει 8 από τη Ρόμα. Άσε, ήμουν κιόλας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thrass Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Ξέρω γω, εσύ να μας πεις. Τ'όνομά σου γράφω... Καλό είναι, πριν αναφέρεις πράγματα τα οποία θίγουν ανθρώπους, να ενημερώνεσαι για το θέμα ικανοποιητικά. Μπορείς, σε παρακαλώ, να τεκμηριώσεις την δημοσιο-υπαλληλική νοοτροπία, την οποία αναφέρεις; Πιθανόν, για κάποιον που δεν είναι μέσα στα πράγματα να μην μπορεί να καταλάβει ακριβώς το κείμενο που μετέφερε ο lonestar. Σας παραπέμπω στο κείμενο να διαβάσετε περί ύπαρξης λανθασμένων θεμάτων και ασαφειών στις εκφωνήσεις. Επίσης, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ : Διορίζονται υποψήφιοι που θεωρήθηκαν αποτυχόντες, μέσω άλλων πινάκων. Με συνέπεια οι θέσεις από ΑΣΕΠ να μην είναι ούτε οι μισές. Για τις προσαυξήσεις τι λες; Σκέψου τι θα γίνει στο δικό σας διαγωνισμό για ειδικότητα, αν υπάρξουν προσαυξήσεις για τις οποίες δεν είχες ενημερωθεί ποτέ ότι θα μετρήσουν. Αν δεν ξέρεις την ιστορία του διαγωνισμού και των διορισμών, καλό είναι να μην πετάς βιαστικά αποφθέγματα. Προς ΜιαΚούπαΚαφέ και Καθηγ. Μάγο Καλό είναι, πριν αναφέρετε πράγματα τα οποία θίγουν ανθρώπους, να ενημερώνεστε για το θέμα ικανοποιητικά. Μπορείς, σε παρακαλώ, να τεκμηριώσεις την δημοσιο-υπαλληλική νοοτροπία, την οποία αναφέρεις; Πιθανόν, για κάποιον που δεν είναι μέσα στα πράγματα να μην μπορεί να καταλάβει ακριβώς το κείμενο που μετέφερε ο lonestar. Σας παραπέμπω στο κείμενο να διαβάσετε περί ύπαρξης λανθασμένων θεμάτων και ασαφειών στις εκφωνήσεις. Επίσης, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ : Διορίζονται υποψήφιοι που θεωρήθηκαν αποτυχόντες, μέσω άλλων πινάκων. Με συνέπεια οι θέσεις από ΑΣΕΠ να μην είναι ούτε οι μισές. Για τις προσαυξήσεις τι λέτε; Σκεφτείτε τι θα γίνει στο δικό σας διαγωνισμό για ειδικότητα, αν υπάρξουν προσαυξήσεις για τις οποίες δεν είχατε ενημερωθεί ποτέ ότι θα μετρήσουν. Αν δεν ξέρετε την ιστορία του διαγωνισμού και των διορισμών, καλό είναι να μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα. Θρ. Παπαγγελής Link to comment Share on other sites More sharing options...
black coffee Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Ποσόστωση και προσαυξήσεις θα υπάρξουν και στον δικό μας διαγωνισμό - και παρόμοια παράπονα και δικαιολογίες (ξέρω προσωπικά τον χώρο τών εκπαιδευτικών - δεν πετάω πυροτεχνήματα όπως ο profy) Ελπίζω οι όποιες αδυναμίες τού ΑΣΕΠ τών εκπαιδευτικών να ληφθούν υπόψη στην περίπτωσή μας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medicus Chirurgus Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Προς [ακατανόμαστο] και Καθηγ. Μάγο Καλό είναι, πριν αναφέρετε πράγματα τα οποία θίγουν ανθρώπους, να ενημερώνεστε για το θέμα ικανοποιητικά. Ποιόν έθιξα (άδικα); (ξέρω προσωπικά τον χώρο τών εκπαιδευτικών - δεν πετάω πυροτεχνήματα όπως ο profy Ίσα ίσα, το ότι τον ξέρεις "προσωπικά" (ό,τι και να σημαίνει αυτό ) σε κάνει λιγότερο αντικειμενικό να μιλήσεις σε σχέση, με μένα που τον μελετάω (πες ότι έχω ηλίθια χόμπυ) στη φιλοσοφία του και στη νομολογία του, και συγκριτικά με τ'άλλα κράτη. Και δε λέω πως ξέρω γενικά κι αόριστα, αλλά συγκεκριμένα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την ιατρική εκπαίδευση. Πχ. για τη βαθμίδα σου (προσχολική αγωγή) δεν ξέρω τίποτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
black coffee Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Να ένα πρόβλημα τού ΑΣΕΠ τών εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ και επετηρίδα*Αναρωτιέται ο κ. Δημήτρης Κοντοδήμου, διοριστέος του ΑΣΕΠ ΠΕ04: «Οταν το ΑΣΕΠ άρχισε να αντικαθιστά την επετηρίδα είχε δημιουργηθεί η προσδοκία ότι ένας αξιοκρατικός τρόπος επιλογής εκπαιδευτικών θα αντικαθιστούσε σταδιακά το αναχρονιστικό σύστημα της επετηρίδας, ώστε με ορίζοντα μερικά χρόνια όλοι οι διορισμοί να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Κάποια στιγμή όμως μια νέα "επετηρίδα" αυτή των αναπληρωτών (δεκαεξαμηνίτες, τριανταμηνίτες κ.ο.κ.) άρχισε να γεννιέται με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια οι διορισμοί να γίνονται κατά 60% από ΑΣΕΠ και 40% από την "επετηρίδα" των αναπληρωτών. Φέτος όμως οι διορισμοί στην ειδικότητα ΠΕ04 που παρακολουθώ, έγιναν ως εξής: 188 Φυσικοί ΑΣΕΠ (40%), 287 Φυσικοί από "επετηρίδα" (60%), δηλαδή το αντίθετο του κανονικού! Και σαν να μην έφτανε αυτόν δόθηκε στους αναπληρωτές το προνόμιο να δηλώσουν πρώτοι πού επιθυμούν να διοριστούν με αποτέλεσμα οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να πάρουν "ό,τι περίσσεψε". Μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε μια προσπάθεια υποβάθμισης ή ακόμη και κατάργησης του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και την επαναφορά της επετηρίδας; Δεν θα ήταν πιο δίκαιο οι κριθέντες και επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να προηγούνται στις επιλογές των θέσεων ή έστω να υπάρχει μια ποσόστωση ώστε σε όλες τις περιοχές που υπάρχουν κενά να διορίζονται και από τις δύο κατηγορίες;» ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 03/10/2005 http://www.enet.gr/online/online_hprint.js...&a=&id=95131216 να το δούμε σε αναλογία με το δικό μας ενδεχόμενο: εξετάσεις + επετηρίδα ( π.χ. για ποιες θέσεις θα διαγωνιζόμαστε; ) ______________________ Αλλά κι αυτό γενικότερα: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articl.../10/2005_159475 Διπλή αποτυχία στην επιλογή εκπαιδευτικών O διαγωνισμός του AΣEΠ αποκαλύπτει τα εγκληματικά λάθη στην Παιδεία αλλά και στην ίδια τη διαδικασία Tου Aποστολου Λακασα Eντονο προβληματισμό για το επίπεδο των νέων εκπαιδευτικών προκαλούν τα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού του AΣEΠ για διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση. H παταγώδης αποτυχία των υποψηφίων - πτυχιούχων πανεπιστημίων εγείρει σημαντικά ερωτήματα τόσο για το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και ευρύτερα για το σύστημα επιλογής εισακτέων στα πανεπιστήμια. Πώς είναι δυνατόν οι εννέα στους δέκα θεολόγους και οι επτά στους δέκα φιλολόγους να μην καταφέρνουν να πιάσουν τη βάση στην επιστήμη στην οποία έχουν εξειδικευτεί; Eίναι μήπως τόσο δύσκολες οι εξετάσεις για τους αποφοίτους των ελληνικών πανεπιστημίων; Mήπως η ύλη του διαγωνισμού είναι χαώδης και αντιεπιστημονικά οργανωμένη, αναφερόμενη κυρίως στο περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων; Ή μήπως είναι ότι οι βασικές σπουδές των αποφοίτων αυτών των σχολών δεν έχουν προσανατολισμό προς την εκπαίδευση; Kαι μάλιστα όταν η συντριπτική πλειονότητα των αποφοίτων από αυτές τις σχολές (λέγονται άλλωστε «καθηγητικές») κατευθύνεται στην εκπαίδευση (δημόσια, ιδιωτική, φροντιστήρια). Aυτό φαίνεται και από την αυξανόμενη συμμετοχή στους διαγωνισμούς του AΣEΠ. Eίναι εντυπωσιακό ότι το ενδιαφέρον μεγαλώνει όχι μόνο μεταξύ φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών κ.ά. αλλά και μεταξύ οικονομολόγων, νομικών και αποφοίτων πληροφορικής, οι οποίοι προσβλέπουν σε μια σίγουρη θέση στο Δημόσιο. H μελέτη Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης του λέκτορα Παιδαγωγικών του Iονίου Πανεπιστημίου κ. Kώστα Aγγελάκου, στον φετινό διαγωνισμό του AΣEΠ μόνο σε πέντε από δεκαεπτά ειδικότητες, το 50% των υποψηφίων ξεπέρασε τη βάση, δίνοντάς τους το δικαίωμα να διορισθούν (το αν θα τα καταφέρουν εξαρτάται από τις θέσεις διοριστέων). Tο υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας είχαν οι εκπαιδευτικοί της Aγγλικής Γλώσσας με 86,43%. Aκολούθησαν οι νηπιαγωγοί, επτά στους δέκα (ακριβές ποσοστό 71,94%), οι εκπαιδευτικοί της Oικιακής Oικονομίας (ποσοστό 64,93%), οι της Γερμανικής Γλώσσας (58%) και οι Nομικών - Πολιτικών Eπιστημών (51,73%). Στις υπόλοιπες ειδικότητες –μεταξύ των οποίων και οι βασικές– η αποτυχία ήταν παταγώδης, ξεκινώντας από το υψηλότερο 92,01% των οικονομολόγων και το 90,19% των κοινωνιολόγων. Eνδεικτικά, το 86,59% των θεολόγων έγραψε κάτω από τη βάση, όπως και το 70,99% των δασκάλων, το 69,86% των φιλολόγων, το 66,94% των μαθηματικών και το 65,97% των φυσικών. Tον προβληματισμό εντείνει η μελέτη των επιμέρους επιδόσεων των εξετασθέντων. Eνδεικτική είναι η περίπτωση των Φιλολόγων. Kάτω από τη βάση έγραψε το 60,3% στα Aρχαία Eλληνικά, το 55,77% στην Iστορία και το 52,6% στα Nέα Eλληνικά. Kαλύτερη εικόνα παρουσιάζουν οι επιδόσεις των υποψηφίων φιλολόγων στην εξέταση της ειδικής διδακτικής (όπου οι περισσότεροι επέλεξαν να εξετασθούν στα Nέα Eλληνικά). Kάτω από τη βάση έγραψε το 39,3% όσων επέλεξαν να εξετασθούν στη διδακτική των Aρχαίων Eλληνικών, το 28,6% μεταξύ εκείνων που εξετάσθηκαν στα Nέα Eλληνικά, και το 17,1% όσων εξετάσθηκαν στη διδακτική της Iστορίας. Aύξηση υποψηφίων Eνα ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο του τελευταίου διαγωνισμού είναι ότι αυξήθηκε σημαντικά η συμμετοχή των εκπαιδευτικών. Eνώ το 2000 και το 2002 ήταν στα ίδια επίπεδα (66.271 και 67.323 αντίστοιχα) φέτος οι αιτήσεις έφθασαν τις 81.567. Tελικά, στον διαγωνισμό (και στις 17 ειδικότητες) συμμετείχαν 65.041 εκπαιδευτικοί (49.706 το 2002). Γεγονός που εύλογα ερμηνεύεται από τη σιγουριά που προσφέρει ο δημόσιος τομέας μπροστά στο φάσμα της ανεργίας ή της επαγγελματικής περιπέτειας σε φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα ή ιδιωτικά σχολεία. Mάλιστα, είναι ενδεικτική η αύξηση του ενδιαφέροντος από κλάδους, όπως οι οικονομολόγοι, κοινωνιολόγοι και οι νομικοί, οι βασικές επαγγελματικές διέξοδοι των οποίων δεν σχετίζονται με την εκπαίδευση. H αύξηση αποδίδεται εν μέρει και στο ότι μπορούσαν να συμμετάσχουν στο φετινό διαγωνισμό και όσοι δεν διέθεταν πτυχίο παιδαγωγικής κατάρτισης από την Aνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Tεχνολογικής Eκπαίδευσης. Bέβαια, οι προσφερόμενες θέσεις είναι λίγες, με αποτέλεσμα να προκύπτουν... τραγικές αναλογίες υποψηφίων ανά θέση. Eνδεικτικά, για 188 θέσεις οικονομολόγων υπέβαλαν αίτηση 6.500 χιλιάδες υποψήφιοι (αναλογία 1/34), ενώ το 2002 είχαν υποβάλλει 724 άτομα. Για 53 θέσεις κοινωνιολόγων υπέβαλαν αίτηση 1.500 άτομα (αναλογία 1/28). Για 37 θέσεις νομικών 2.200 άτομα (αναλογία 1/59), ενώ στον προηγούμενο διαγωνισμό είχαν υποβάλλει αίτηση 250 άτομα. Yψηλές είναι οι αναλογίες και για τις υπόλοιπες ειδικότητες. Συνολικά 17.100 φιλόλογοι υπέβαλαν αίτηση για 863 θέσεις (αναλογία περρίπου 1 προς 20), 11.000 γυμναστές για 230 θέσεις (1/48), 7.900 φυσικοί για 376 θέσεις (1/21), 4.000 θεολόγοι για 144 θέσεις (περίπου 1/28), 6.000 μαθηματικοί για 388 θέσεις (περίπου 1/15). Αντίθετα, στο χώρο των δασκάλων, όπου η ζήτηση πτυχιούχων για άμεσο διορισμό είναι αυξημένη διαπιστώνεται σοβαρή μείωση υποψηφίων στον τελευταίο διαγωνισμό (3.300 αιτήσεις έναντι 4.913 στο διαγωνισμό του 2002). Link to comment Share on other sites More sharing options...
usmeds Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Οι δύσκολες εξετάσεις είναι πάντα πιο δίκαιες από τις εύκολες. Αλλιώς η επίδοση του υποψηφίου κρίνεται στις λεπτομέρειες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black coffee Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Ένα ερώτημα είναι: είμαστε σε θέση να διοργανώσουμε σωστές εξετάσεις; (όχι δίκαιες, αδιάβλητες, δύκολες κ.λπ) αλλά σωστές. Τα multiple choice είναι δυσκολότερο να στηθούν σε σχέση με ερωτήσεις τύπου: "τι γνωρίζετε..." και "τι είναι..." ενώ φαίνεται πως υπάρχει και απειρία σ΄αυτό το είδος τών εξετάσεων και δυσκολία προσαρμογής τών αποφοίτων. (Εξάλλου χρειάζεται και άλλου τύπου διάβασμα για τα multiple choice.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thrass Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Καθ. Μάγε, έθιξες τον συγγραφέα της επιστολής που μετέφερε ο λόουνσταρ από το πρόσληψις, ο οποίος σου απαντάει τώρα. Τα κείμενα που μετέφερε ο ΜιαΚούπαΚαφέ είναι άρκετά κατατοπιστικά. Να προσθέσω και εγώ κάποια στοιχεία. Αν καταλάβατε καλά, είμαι και στους τρεις διαγωνισμούς που έλαβα μέρος επιτυχών (εσείς μπορείτε να το μεταφράσετε ότι πέρασα τη βάση). Στον κλάδο μου ΠΕ03 Μαθηματικών στον πρώτο διαγωνισμό του 1998, στον οποίο δεν έλαβα μέρος, (διαφωνώντας όχι με το διαγωνισμό αλλά με την προχειρότητα και βιασύνη με τις οποίες ανακοινώθηκε και τελικά διεξήχθη), έλαβαν μέρος 2700 και επιτυχόντες θεωρήθηκαν οι 550. Από αυτούς διορίστηκαν οι 350. Αναφέρω πως ο νόμος 2525/97 του Αρσένη προέβλεπε πως οι διορισμοί θα γίνονται επί μια πενταετία με ποσοστώσεις, οι οποίες προοδευτικά θα αυξάνονται υπέρ του διαγωνισμού. Το πρώτο έτος (αν θυμάμαι καλά), 80% από επετηρίδα και 20% από ΑΣΕΠ, το δεύτερο 60% και 40% αντίστοιχα, το τρίτο 40 και 60 κ.ο.κ. , μέχρι που από το 2003 οι διορισμοί θα γίνονταν όλοι από το διαγωνισμό. Σε αυτόν τον πρώτο διαγωνισμό η μόνη προσάυξηση που δόθηκε ήταν η αύξηση κατά 2% της γραπτής βαθμολογίας για κάθε έτος αναπλήρωσης, σε αυτούς που είχαν κληθεί αναπληρωτές μέσω της σειράς τους στην επετηρίδα. Το 1999 ο Ευθυμίου αποφασίζει πως οι έχοντες 16 μήνες προϋπηρεσία έως 30.06.99 διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους σε διαγωνισμό έως το 2003 ή 2004. Αναιρεί τα ποσοστά που προέβλεπε ο προηγούμενος νόμος και λέει 75% από ΑΣΕΠ και 25% από αναπληρωτές. Παράλληλα οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί διορίζονται αν καταφέρουν και περάσουν τη βάση. Επιπλέον λέει : δίνονται προσαυξήσεις για βαθμό πτυχίου, μεταπτυχιακά, μήνες αναπλήρωσης. Κανείς δεν ήταν ενημερωμένος. Μπορεί κάποιος να ξαναγυρίσει στο Παν/μιο να λάβει καλύτερο βαθμό πτυχίου; Σκεφθείτε ότι, πριν το 97, αυτό που μας ένοιαζε ήταν η, όσο πιο γρήγορη, εγγραφή στην επετηρίδα και συνεπώς αδιαφορούσαμε για το βαθμό πτυχίου μας. Μπορώ εγώ, με δύο παιδιά να κάνω μεταπτυχιακό; Και ας πούμε ότι το αποφάσιζα. Διαμένω σε επαρχιακή πόλη που δεν έχει καμία σχολή. Ποιοί αποκτούν πλεονέκτημα; Επίσης, με αυτόν το νόμο του Ευθυμίου πρώτη φορά γίνεται προσόν διορισμού η αναπλήρωση, χωρίς κανείς να είναι ενημερωμένος πιο πριν, ώστε να επιδιώξει να προσληφθεί ως αναπληρωτής. Και όχι μόνο αυτό. Οι προσλήψεις αναπληρωτών δεν γίνονταν με διαφανείς διαδικασίες. Υπήρχε μια λίστα με βάση την ημερομηνία λήψης πτυχίου. Όμως οι προσλήψεις γίνονταν με κλήσεις τηλεφωνικά. Έτσι, με το επιχείρημα ότι δεν σε βρήκαν στο τηλέφωνο, προχωρούσαν μέχρι να πάρουν αυτόν που ήθελαν. Επιπλέον, υπάρχουν μέχρι και σήμερα παραθυράκια πρόσληψης αναπληρωτών, όπου δεν τηρείται καμιά σειρά, όπως σχολεία φυλακών, Σιβιτανίδειος, εκκλησιαστικά σχολεία, προγράμματα πρόσθετης στήριξης, προγράμματα τμημάτων υποδοχής, κ.α. στα οποία ο Διευθυντής προσλαμβάνει με δικά του κριτήρια. Η αναπλήρωση και πριμοδοτείται στο διαγωνισμό και για όσους δεν τα καταφέρουν υπάρχουν οι ποσοστώσεις με τις οποίες προσλαμβάνονται ακόμα και ως αποτυχόντες. Τα παραπάνω ίσχυσαν για τους 2 επόμενους διαγωνισμούς του 2000 και 2002. Το 2000 μετείχαν 2900 μαθηματικοί και επιτυχόντες θεωρήθηκαν 893. Εμένα μου έδωσαν σειρά 450. Μόνη προσαύξηση μου από τον βαθμό πτυχίου μου (1.6 , τα μόρια άνω του 5 προστίθενται στη βαθμολογία κάθε υποψηφίου), την οποία έλαβαν όλοι οι υποψήφιοι. Ένα μεταπτυχιακό λαμβάνει 2 μόρια και αν είναι στην διδακτική λαμβάνει 3 μόρια. Για κάθε 5 μήνες αναπλήρωσης δίνονται 0.5 μόρια. Δηλαδή, αναπληρωτής που δούλεψε 2 διδακτικά έτη λαμβάνει 1.5 μόρια. Προσλήφθηκαν 329 μαθηματικοί με βαθμολογία για τον τελευταίο 77.9, ενώ εγώ είχα 74.5. Πολλοί από αυτούς είχαν γραπτή βαθμολογία μικρότερη από τη δική μου. Σημείωση : αν οι διορισμοί γίνονταν όλοι από το διαγωνισμό και όχι κατά 75%, έπρεπε να διοριστούν 439 από το διαγωνισμό. Προσλήφθηκαν, όμως, κάποιοι που είτε δεν συμμετείχαν στο διαγωνισμό, είτε ήταν αποτυχόντες, μέσω της λίστας του 16μήνου. Το 2002 μετείχαν 3800 και επιτυχόντες θεωρήθηκαν 1600. Εμένα μου έδωσαν σειρά 990. Προσλήφθηκαν 549 με βαθμολογία τελευταίου τα 76.09 μόρια, ενώ εγώ είχα 71.34, πάλι με μόνη προσαύξηση το βαθμό πτυχίου μου. Πάλι σε αυτούς τους 549, πολλοί έχουν γραπτή βαθμολογία μικρότερη από τη δική μου. Σε αυτό το διαγωνισμό, σε μία από τις 20 συνολικά ερωτήσεις πολλ. επιλ. του γνωστικού αντικειμένου (κάθε ερώτηση ελάμβανε 5 μόρια), βαθμολογήθηκα με μηδέν, παρόλο που έδωσα την μόνη ορθή επιστημονικά απάντηση, όπως βεβαιώνουν και οι γνωμοδοτήσεις 4 πανεπ/κών Τμημάτων, τις οποίες με κόπο συνέλεξα. (Για όποιον το αμφισβητεί, τον παραπέμπω στο τεύχος 138 του περιοδικού ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, στο οποίο δημοσιεύεται όλο το χρονικό. Μπορώ να το στείλω και σε όποιον ενδιαφέρεται.) Άλλοι υποψήφιοι βαθμολογήθηκαν με 5 μόρια γιατί έδωσαν την απάντηση που ήθελαν οι θεματοδότες του ΑΣΕΠ, παρόλο που ήταν επιστημονικά λάθος. Προσέφυγα σε Διοικητικό Δικαστήριο. Μετά από αναμονή 18 μηνών το Δικαστήριο απεφάνθη: "Η κρίση της Διοικήσεως είναι ανέλεγκτη ακυρωτικά και οι γνωμοδοτήσεις των παν/κών Τμημάτων προβάλλονται απαραδέκτως." Σημείωση : αν οι 549 ήταν το 75%, το 100% είναι 732. Δεν έχω στοιχεία να παραθέσω για το πόσοι πολύτεκνοι διορίστηκαν, έχοντας σειρά χειρότερη από μένα. Το 2004, με νέα πρόσωπα στο Υπουργείο, με Υπουργό την ιατρό, νευρολόγο-ψυχίατρο, κ. Γιαννάκου, θεώρησα πως τα πράγματα θα βελτιωνόταν. Σκέφτηκα πως, λόγω της ειδικότητας της, θα μπορούσε να κάνει σωστή διάγνωση και να προχωρήσει σε κατάλληλη αγωγή. Βγήκε, λοιπόν, νέος νόμος. Ο 3255/2004. Τι λέει αυτός; Μετατρέπουμε τα ποσοστά από 75%ΑΣΕΠ - 25% αναπληρωτές σε 60% ΑΣΕΠ - 40% αναπληρωτές. Δεν σταματάει μόνο εδώ. Προχωράει : όσοι από τους αναπληρωτές συμπλήρωσαν 30 μήνες προϋπηρεσία έως 30.06.2004 διορίζονται έως το 2007, ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους σε διαγωνισμό. Το ίδιο και οι πολύτεκνοι, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της συμμετοχής τους σε διαγωνισμό. Γίνεται λοιπόν ο τελευταίος διαγωνισμός, τον Απρίλιο του 2005, και όχι μέσα στο 2004, όπως θα έπρεπε. Μετείχαν 4850 μαθηματικοί και επιτυχόντες θεωρήθηκαν 1210. Μου δίνουν σειρά 501. Σε μια από τις ερωτήσεις, απο τις 12 πολλ. επιλ. , διαπιστώνω πως καμία από τις προτεινόμενες απαντήσεις δεν είναι επιστημονικά ορθή και χάνω 40 λεπτά από τον χρόνο μου. Βγαίνοντας από το εξεταστικό κέντρο ενημερώνω δημοσιογράφο, ο οποίος οχλεί το ΑΣΕΠ και μετά από 2 μέρες το ΑΣΕΠ ανακοινώνει πως η ερώτηση ακυρώνεται. Σε άλλη ερώτηση, όλες οι απαντήσεις είναι ορθές. Τα γράφω στο κείμενο του Σισύφου. Ωραία αξιολόγηση! Το υπουργείο έχει προαποφασίσει να πάρει 390 από ΑΣΕΠ τα επόμενα 2 έτη, οι οποίοι λογικά θα αποτελούν το 60%. Ο 390ος έχει 72.3 μόρια και εγώ 70.6. Πολλοί από αυτούς που έχουν καλύτερη σειρά από μένα, έχουν χειρότερη γραπτή βαθμολογία. Σημείωση : αν οι 390 αποτελούν το 60%, το 100% είναι 650. Και το πιο ωραίο. Το υπουργείο προβαίνει στους φετινούς διορισμούς. Για φέτος διορίζονται 194 από ΑΣΕΠ, 251 από αναπληρωτές και 22 πολύτεκνοι. Οι 194 αποτελούν το 41.5% των διορισθέντων και όχι το 60%. Τα ίδια συνέβηκαν και στους άλλους κλάδους, όπως αναφέρεται και στην επιστολή στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ του συναδέλφου φυσικού. Από τους 251 αναπληρωτές μετείχαν στον διαγωνισμό οι 42. Αποτυχόντες 33. Επιτυχόντες 9, αλλά μόνο 4 εξ αυτών με σειρά καλύτερη από τη δική μου, παρόλο που παίρνουν προσαύξηση από την προϋπηρεσία τους. Στον προηγούμενο διαγωνισμό, από αυτούς τους 251, μετείχαν 116. Αποτυχόντες 68. Επιτυχόντες 48, αλλά μόνο οι 20 έχουν καλύτερη σειρά από μένα, παρόλο που πριμοδοτούνται από την προϋπηρεσία τους και παρόλο που δεν μου προσμετρήθηκε ορθή απάντηση. Πολλοί από αυτούς δεν έχουν, καν, προϋπηρεσία στο αντικείμενο των μαθηματικών. Δίδασκαν πληροφορική. (Τα ίδια συμβαίνουν και σε άλλους κλάδους και δυστυχώς τα ίδια θα συμβούν και στους διορισμούς του χρόνου.) Όλοι αυτοί, και οι 251, διορίζονται. Εγώ μένω με τον χαρακτηρισμό της "δημοσιο-υπαλληλικής νοοτροπίας" , κύριε Καθ. Μάγε; Να μεταφέρω και το εξής τραγελαφικό. Στον κλάδο των θεολόγων προσλαμβάνονται άτομα (που έχουν 30μηνη προϋπηρεσία από μαθήματα κομμωτικής σε Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια). Καλό; Να περάσω, τώρα, στα δικά σας. Από όσα έχω ακούσει, το 2006 θα είναι μεταβατική χρονιά και οι λαμβάνοντες θέση ειδικότητας θα προέλθουν 50% από διαγωνισμό και 50% απο επετηρίδα. Φυσιολογικό; Για μένα, ναι. Στον διαγωνισμό η συνολική βαθμολογία θα προκύπτει κατά 85% από τον καθαρό γραπτό βαθμό σας και κατά 15% από τους μήνες αναμονής στην επετηρίδα. Φυσιολογικό; Για μεταβατικό στάδιο, ναι. Δεν διάβασα για άλλες προσαυξήσεις. Σε εσάς τα πράγματα είναι λογικότερα. Όσο για μένα, ζητάω μια διάγνωση, βρε παιδιά. Το ότι νιώθω να παλεύω με τα κύματα, μετέχοντας στους διαγωνισμούς, και μόλις πάω να βγω στην επιφάνεια κάποιοι με ωθούν προς τα κάτω, είναι απλή ιδεοληψία; Μήπως, εν τέλει, πάσχω από σχιζοφρένεια και δη παρανοϊκή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioan Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Μα... που έχεις ακούσει για το "μεταβατκή χρονιά το 2006"? Ξέρεις κατι το πιό συγκεκριμένο? ...από όσα λες πάντως, το πρόβλημα δεν είναι οι εξετάσεις, μα η χρήση αυτών μετά. Με απλά λόγια κάνουν ό,τι μπορούν για να μπερδεύουν τα πράγματα, έτσι ώστε να δημιουργούνται παράθυρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black coffee Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Τεχνάσματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη στην περίπτωσή μας. Ο Κακαλαμάνης είχε πεί πως όσοι είναι στη λίστα θα διοριστούν όλοι στην ειδικότητα. Μήπως αυτό σημαίνει πως με κολπάκια θα τούς "σπρώχνουν" εις βάρος όσων δίνουν εξετάσεις; Η αδιαβλητότητα τού συστήματος δεν αφορά μόνο το μηχανισμό διεξαγωγής τών εξετάσεων! Αυτοί που συνομίλησαν με το ΚΕΣΥ βρήκαν λίγο χρόνο να μάς ενημερώσουν; Είναι λίγο γελοίο: 5-6 μόνο άτομα εικοτολογούμε στο φόρουμ για ένα θέμα που υποτίθεται καίει και στο οποίο αναμένονται εξελίξεις... Εκτός αν είμαστε μακρια νυχτωμένοι και κανείς δεν μάς ξυπνάει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BABOULAS A.E. Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Να κανω μια ερωτηση? εχω πχ,40 ατομα που περιμενουν πριν απο μενα για τη ειδικοτητα και ξεκιναει το πανηγυρι των εξετασεων.αν υποθεσουμε οτι διαγωνιζομαστε για τισ 20 θεσεις και εγω δεν περναω τις εξετασεις, η αναμονη μου διπλασιαζεται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.