Jump to content

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ


V23

Recommended Posts

Καλά κάνανε τα παιδιά....μακάρι να διαπρέψουν και να ρθει μετά ο κύριος Κρεατσάς και να τους παρακαλάει για διαλέξεις στην Ιατρική Αθηνών . Ελπίζω τότε να συμπεριφερθούν με τον τρόπο που αρμόζει στην πλειοψηφία του ΔΕΠ  της που έχουν κάνει μπάχαλο όχι μόνο τη σχολή αλλά και τον Ιατρικό Κόσμο. Ο νοών νοήτω.......

Κανένας δεν παρακαλάει τους ξενιτεμένους να γυρίσουν πίσω ούτε για διαλέξεις, ούτε για πιο μόνιμα. Ούτε βέβαια και οι ξενιτεμένοι τρέχουν πίσω στην μαμά πατρίδα γιατί ξέρουν τι θα βρουν. (εκτός και αν συντρέχουν σοβαροί οικογενειακοί λόγοι)

Οι περισσότεροι λαμπροί και τρανοί που γυρίζουν ανα καιρούς να μιλήσουν κανονίζουν καμία διάλεξη με κάποιον γνωστό τους καθηγητή ώστε να δικαιολογήσουν το ταξιδάκι στην Ελλάδα ως business expense στην φορολογική δήλωση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 223
  • Created
  • Last Reply

Ανακοίνωση της ΠΑΣΠ Ιατρικής Αθήνας:

emarright Τί έγινε στην συνάντηση του ΣΦΙΑ με τον Υφυπουργό Υγείας :Πατήστε ΕΔΩ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πλα...πλα...πλα...Ποσοι απο εδωμέσα ΔΕΝ είναι αριστοι?!Ποσοι απο εδωμέσα ΔΕΝ αξίζουν να κανουν την ειδικότητα που θέλουν μετά απο 6 αιματηρά έτη απουδών?!...Εκτός απο τους λίγους που δεν είναι γκαβοί και καταλαβαίνουν οτι μετά το πέρας των καθεξοχής σπουδών περιμένουν οι λογαριασμοί και τα γραμμάτια ολοι οι άλλοι είναι πεπισμένοι οτι εαν μπένουν οι "άριστοι" τότε αυτοί οι ίδιοι θα κάνουν ειδικότητα πρώτοι απο όλους.ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ?! ΔΕΝ ΥΠΑΡΑΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ! Όταν βρεθούν 100 γιατροί να διαγωνίζονται για μια θέση,και την παρει τελικά ο άντρας ο σωστός που πέτυχε το 100% σε αντίθεση με αυτον που "απέτυχε" με 99%, να μου΄ρθει να του πω μπραβο και να τον σταυροφιλίσω!Δεν ξέρω αν θέλω εξετάσεις ή όχι,δείξε μου το νομοσχέδιο να σου πω emhehe ....ΑΛΛΆ! Ξέρω οτι έφαγα και το αγροτικό,και έκανα αίτηση τελικά για μία ειδικότητα για να βγώ 12 απο 15 σε μια λοταρία για μία θεσούλα,και ξέρω οτι εαν τώρα έμπαιναν εξετάσεις για την ειδικότητα των ονείρων μου(η οποία παρεπιπτώντος δεν είναι αυτή που δήλωσα,διότι τελικά δεν άντεχα την αναμονή) -πάνω σε θέματα τις ειδικότητας θα έδινα πρώτη απο όλους ,κάτι τέτοιο όμως δεν το βλέπω να γίνεται...Με τις σπάστες ειδικότητες ΤΙ θα γίνεται? Για να καλυτερεύσεις τη θέση σου στη νευρολογία πχ,έχοντας ήδη κανει ένα 3μήνο της πλάκας παθολογία και 6 μήνες ψυχιατρικη,με δόσεις για το δάνιο και ένα μωρό θα ξαναδιαβάζεις π.χ παιδιατρική και φαρμακολογία για να "νικήσεις" τους άλλους άριστους φοιτηταράδες σαν και σένα που τελίωσαν τη ιατρική χθες? Πολύ βαθμοθυρικά και παιδιάστικα βλέπουν πολλοί το θέμα μου φαίνεται, το οτι οι εξετάσεις θα λύσουν το προβλημα σε μία νύχτα είναι αφελές!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δε θέλουμε τις εξετάσεις για να βοηθήσουν όσους έχουν παιδιά αλλά ως ένα πιο αξιοκρατικό σύστημα έναρξης εργασίας. Όσο για το "τι θα γίνει με όσους περιμένουν ήδη", τότε η απάντηση είναι πως μέχρι τώρα όσα concepts εξετάσεων έχουν προτεθεί, δίνουν προβάδισμα σε όσους περιμένουν έναντι όσων τελειώνουν τώρα. Άλλωστε μόνη σου το είπες όμορφα... Λοταρία ήταν ως τώρα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως με όσους συναδέλφους έχω μιλήσει εγώ-και είναι αρκετοί- το 98% λέει ή εξετάσεις αδιάβλητες όπως οι πανελλήνιες ή καθόλου εξετάσεις.

Λογικό είναι ρε παιδιά....Όλοι μας έχουμε δει λαμόγια στα φοιτητικά μας χρόνια, να μπαίνουν στη σχολή από το πουθενά, να παίρνουν πτυχίο στο άψε σβήσε ενώ δεν ξέρουν τη φυσιολογική τιμή των λευκών......εεεε....να διαβάσουμε για εξετάσεις και να τους δούμε πάλι μπροστά μας ...πάει πολύ.........Και όντως όλοι μας το βλέπουμε και στους εαυτούς μας ότι αλλιώς αφομιώναμε στα 20, αλλιώς στα 24 και αλλίως στα 30

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Το έγραψα και σε άλλο topic... το επαναλαμβάνω τώρα.

Γιατί να μην πάρει ο Α.Σ.Ε.Π. τις εξετάσεις για την εισαγωγή στις ειδικότητες ιατρικής, όπως με τους εκπαιδευτικούς?

Το σύστημα υπάρχει ήδη και λειτουργεί δίχως πρόβλημα. Όλοι μοιάζουν να αποδέχονται την ακεραιότητα του Α.Σ.Ε.Π.

Άρα γιατί όχι?

http://www.asep.gr

Αν το θέμα έχει ήδη αντιμετωπισθεί... μιά επανάληψη δεν κάνει κακό. Αν όχι, τότε γιατί όχι?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τόσο καιρό βλέπω να λέτε για εξετάσεις για ειδικότητα και να που ο ιοαν έφτιαξε ένα θέμα που να συμπεριλαμβάνει και τον ΑΣΕΠ. Πιστεύω πως εξετάσεις αδιάβλητες δεν μπορούν να γίνουν στην Ελλάδα με τα σημερινά δεδομένα βέβαια. Όσο για τον ΑΣΕΠ γνώμη μου είναι πως τον επινόησαν οι πολιτικοί έτσι ώστε μόλις κάποιος τους ζητά ρουσφέτι να του λένε ,συγνώμη αλλά δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί οι εξετάσεις είναι μέσω ΑΣΕΠ και να διορίζουν δικά τους παιδιά και οι μεν και οι δε!!!

Ίσως κάποιοι να θυμούνται τις αγγελίες καθηγητών-διορθωτών του ΑΣΕΠ σε εφημερίδες της Θεσσαλονίκης που κάνανε υποτίθεται φροντιστήρια για τις εξετάσεις ,ενώ ουσιαστικά εκείνο που κάνανε ήταν να παίρνουν 5 εκατομμύρια δραχμές τότε ,για να βρίσκουν το γραπτό σου και να σε περνάνε!

Όλο αυτόν τον καιρό δεν είχα όρεξη να γράψω κάτι γιατί όλο λέμε τα ίδια και τα ίδια .Σήμερα όμως διάβασα ένα άρθρο από κάποιον καθηγητή που είναι τρις φορές επιτυχών σε ισάριθμους διαγωνισμούς.

Ελπίζω αν βάλουν εξετάσεις για ειδικότητα να μη καταντήσουμε έτσι….

"ΕΠΙΣΤΟΛΗ: Οι... αενάως επιτυχόντες αλλά μη διοριστέοι εκπαιδευτικοί (4/8)

Αθήνα 4.8.2005

Στο φαινόμενο των κατ' επανάληψη επιτυχόντων αλλά μηδέποτε διορισθέντων εκπαιδευτικών και στις γενικότερες ανισορροπίες του συστήματος προσλήψεων στα δημόσια σχολεία, αναφέρεται με επιστολή του ο μαθηματικός και υποψήφιος του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, κ. Θρ. Παπαγγελής.

Το πλήρες κείμενο που απέστειλε στην Proslipsis έχει ως εξής:

Ποιός ωθεί το δικό μας "βράχο του Σίσυφου" προς τα πίσω;

Για τους επαναλαμβανόμενους επιτυχόντες - μη διοριστέους ΑΣΕΠ, κυρίως ΠΕ03

Αφορμή της καταγραφής αυτών των σκέψεων στάθηκε η δημιουργία νέων δεδομένων από την επανάληψη (τέταρτη) του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών και των σχετικών νόμων, εγκυκλίων και ρυθμίσεων.

Η αίσθηση που αποκομίζουμε, αρκετοί από εμάς, είναι πως έχουμε καταδικασθεί, ζώντες, όμως, εμείς, στο μαρτύριο του Σίσυφου.

Καλούμαστε, περίπου κάθε δύο χρόνια, να μετέχουμε σε έναν διαγωνισμό, που διαφημίστηκε κατά κόρον ότι έχει σκοπό να προσλάβει τους ‘καλύτερους’ εκπαιδευτικούς. Σε αυτόν τον διαγωνισμό υπάρχει όριο πρόκρισης (βάση, 60 στα 100).

Για όσους, όμως, υπερβούν αυτό το όριο, κανείς δεν τους εξασφαλίζει πως θα έχουν και κάποιο όφελος. (Το μέτρο της προσμέτρησης των μορίων άνω της βάσης του τελευταίου διαγωνισμού και των μισών μορίων από τον προηγούμενο διαγωνισμό, στην κατάταξη στον πίνακα Β΄ αναπληρωτών, είναι ουσιαστικά δώρον άδωρον, αφού, τουλάχιστον στον κλάδο ΠΕ03, τα μόρια αυτά δεν αρκούν ώστε να προσληφθεί κάποιος ως αναπληρωτής.)

Φθάνουμε , λοιπόν, στο φαινόμενο να υπάρχουν υποψήφιοι, οι οποίοι θεωρούνται επιτυχόντες δις, τρις ή ακόμα και τετράκις χωρίς, όμως, να πετυχαίνουν και το διορισμό τους. Όλων εμάς η κατάσταση αυτή μάς αφήνει μια εντονότατη γεύση πικρίας. Οι περισσότεροι έχουμε φθάσει, είτε μία, είτε δύο, είτε τρεις φορές, μια ανάσα από τους διοριστέους. Εμείς , λοιπόν, δεν είμαστε κατάλληλοι εκπαιδευτικοί;

Η αίσθηση αδικίας ενισχύεται και από πολλά άλλα πράγματα. Από :

1) Τα λανθασμένα θέματα και τις ασάφειες στην διατύπωση πολλών ερωτήσεων στους διαγωνισμούς του 2002 και 2005. Πολλών η κατάταξη θα ήταν διαφορετική, αν δεν υπήρχαν λάθη και ασάφειες. Να σημειώσουμε πως το ΑΣΕΠ δεν προέβη σε καμία ενέργεια για την αποκατάσταση των λαθών το 2002. Αλλά, και το 2005 που α) ακύρωσε ερώτηση (3.6), β) σε άλλη (3.2) θεώρησε όλες τις απαντήσεις ορθές (χωρίς να ανακοινώσει το, αν και η απάντηση ‘Δεν γνωρίζω’ θεωρήθηκε ορθή) , γ) σε άλλη (4.11) προχώρησε σε διόρθωση, κατά τη διάρκεια της εξέτασης, που περιόριζε την επιλογή σε 2 από τις 4 απαντήσεις, και πάλι ΔΕΝ υπήρξε ολική άρση των αδικιών. Σκεφθείτε , μόνο, τον χαμένο χρόνο του υποψηφίου να βρει ορθή απάντηση σε ερώτηση, στην οποία όλες οι προτεινόμενες απαντήσεις είναι λανθασμένες. Η συμπεριφορά δε, του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού , μετά τον διαγωνισμό, ΔΕΝ συμβαδίζει καθόλου με το αίτημα Διαφάνειας που απαιτούν οι μέρες μας. Δεν ανακοινώθηκε ποιες απαντήσεις θεωρούνται ορθές, ούτε και πώς διαμοιράστηκαν τα μόρια της ακυρωθείσης 3.6 . Ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν τηρήθηκε καν η ισοδυναμία των υποερωτημάτων.

2) Την αμφισβητούμενη καταλληλότητα των επιλεγέντων θεμάτων και την υποκειμενικότητα των βαθμολογητών . Ποιός από τους ειδήμονες του ΑΣΕΠ μπορεί να βγει δημοσίως να αναλύσει τα κριτήρια που επελέγησαν τα θέματα και να αναπτύξει τους στόχους , ως προς την αξιολόγηση των υποψηφίων, κάθε ερώτησης; Ποιός μπορεί να μας εξηγήσει, πώς είναι δυνατόν νέοι συνάδελφοι, 22-23 χρόνων, μη έχοντες καθόλου διδακτική εμπειρία, να βαθμολογούνται με άριστα στην ειδική Διδακτική; Ενώ, συνάδελφοι ψημένοι , 15-20 χρόνια σε φροντιστήρια , που έχουν αναπτύξει κατάλληλους τρόπους διδασκαλίας μέσα από την τριβή τους με το αντικείμενο, να λαμβάνουν χαμηλή βαθμολογία; Πως εξηγούνται οι μεγάλες, έως τεράστιες, διαφορές βαθμολογίας ανάμεσα στους 2 βαθμολογητές; Πως είναι δυνατόν οι απαντήσεις στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής των Παιδαγωγικών (αλλά και του γνωστικού) να επιδέχονται περισσότερες της μιας ορθές απαντήσεις; Ή, τουλάχιστον, οι γνώμες ειδικών περί των παιδαγωγικών να διίστανται;

Πολύ θα θέλαμε οι θεματοδότες και οι βαθμολογητές του ΑΣΕΠ να προσλαμβάνονταν και αυτοί μέσω διαγωνισμού. Πολύ θα θέλαμε , επίσης, να θέταμε εμείς, οι απλοί εκπαιδευτικοί, τα θέματα και να αξιολογούσαμε τους αξιολογητές μας.

Αν και στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς τα γεγονότα απέδειξαν την προχειρότητα αντιμετώπισης θεμάτων και υποψηφίων.

3) Την εφαρμογή προσαυξήσεων στον γραπτό βαθμό των διαγωνιζομένων . Πώς νομίζετε ότι αισθάνονται οι συνάδελφοι που έχουν γραπτό βαθμό καλύτερο από άλλους που διορίστηκαν ; Από τη στιγμή που υπάρχουν προσαυξήσεις από το βαθμό πτυχίου, τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και από την προϋπηρεσία γιατί , σε κανένα από τους διαγωνισμούς μέχρι τώρα, δεν έχει δοθεί προσαύξηση και στους προηγούμενους επιτυχόντες; Πάλι, κάποιοι από εμάς θα είχαν ήδη διορισθεί.

Ή, μήπως, είχαμε ενημερωθεί για το ότι ο βαθμός πτυχίου μας θα μετρήσει στην πρόσληψη μας; Οι περισσότεροι από εμάς βρεθήκαμε στα Πανεπιστήμια τη δεκαετία του 80 και λίγοι στις αρχές της δεκαετίας του 90. Ο βαθμός πτυχίου που αποκτήθηκε από διαφορετικά πανεπιστημιακά Τμήματα, που προέκυψε από τόσους διαφορετικούς πανεπιστημιακούς Καθηγητές, πόσο αντικειμενικό κριτήριο μπορεί να είναι; Υπάρχει περίπτωση υποψηφίου με βαθμό πτυχίου 10, που αποκτήθηκε βέβαια από Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής. Αλλά, και μήπως είχαμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες να κάνουμε μεταπτυχιακά ή διδακτορικά; Για κάποιους ο οικονομικός παράγοντας δεν έπαιξε ρόλο; Οι συνάδελφοι από επαρχία μπορούν το ίδιο εύκολα να παρατείνουν τη διαμονή τους στον τόπο σπουδών τους; Είναι, κατά τη γνώμη μας, επιβεβλημένο, η βαρύτητα των προσαυξήσεων να μειωθεί, τουλάχιστον κατά το ήμισυ.

4) Τις ρυθμίσεις που ευνοούν, σχεδόν όλες, τους αναπληρωτές. Για τους συναδέλφους αναπληρωτές δίνεται, όπως αναφέραμε, προσαύξηση για την προϋπηρεσία τους, υπήρξε η ποσόστωση 75% - 25% και τώρα η 60% - 40% , και επιπλέον έγινε η ρύθμιση για τους έχοντες 30 μήνες έως το 2004, ενώ πριν είχαν απορροφηθεί όλοι οι 16-μηνίτες. Συμφωνούμε πως, με κάποιο τρόπο, έπρεπε να ευνοηθούν. Αλλά, η προσαύξηση λόγω προϋπηρεσίας δεν ήταν αρκετή; Το 25% των θέσεων δεν ήταν αρκετό; Σκεφθείτε πως αν κάποιοι από εμάς είχαν προσληφθεί ως αναπληρωτές, μετά την πρώτη επιτυχία τους, τώρα θα είχαν συμπληρώσει, και αρκετά παραπάνω, τους 30 μήνες. Επίσης, αν δεν υπήρχαν οι ποσοστώσεις στις προσλήψεις, οι θέσεις από ΑΣΕΠ θα ήταν περισσότερες και έτσι, πάλι, οι πιο πολλοί από εμάς, τους επαναλαμβανόμενους επιτυχόντες, θα είχαμε διοριστεί. .

Με τις ρυθμίσεις για τους αναπληρωτές συμβαίνει και το εξής οξύμωρο.

Υποψήφιοι που μέσω ΑΣΕΠ κρίθηκαν αποτυχόντες να επιτυγχάνουν το διορισμό τους από το 30-μηνο.

5) Την εφ`άπαξ αξιολόγηση που προκύπτει από μια τετράωρη εξέταση, με όλους τους παραπάνω λόγους να την καθιστούν όχι τόσο αξιόπιστη, όσο θα έπρεπε.

Σκεφτείτε, επίσης, πως η επάρκεια μας δεν κρίνεται, μόνο (όπως εξηγήσαμε και πιο πάνω) από το γραπτό βαθμό μας , αλλά, κυρίως, από τον αριθμό των θέσεων που προκηρύσσονται κάθε φορά.. Έτσι, συνάδελφος με σειρά επιτυχίας 295, το 2000 (211 προκηρυχθείσες θέσεις συν κάμποσες άλλες για δυσπρόσιτα κ.α.), η οποία θα ήταν υπεραρκετή σε όλους τους υπόλοιπους διαγωνισμούς, παρόλο που βρίσκεται σε καλή σειρά (578) και το 2002 (483 προκ. Θέσεις συν κάμποσες άλλες για δυσπρόσιτα κ.α.) και είναι επιτυχούσα και το 2005 (388 προκ. θέσεις), δεν έχει διορισθεί.

Θεωρούμε πως αυτά τα καινούρια δεδομένα που έχουν προκύψει, αναδεικνύουν απρονοησία σε όλες τις μέχρι τώρα νομοθετικές ρυθμίσεις.

Πρώτα-πρώτα, οι νομοθέτες του κ. Αρσένη που επιχείρησαν την μετάβαση από την επετηρίδα στον νέο τρόπο προσλήψεων, δεν σκέφθηκαν καθόλου πως το λογικότερο για αυτήν την μετάβαση, θα ήταν να πριμοδοτηθεί ο χρόνος αναμονής στην επετηρίδα και όχι ο βαθμός πτυχίου ή τα μεταπτυχιακά. Έπειτα , βέβαια, από 8 χρόνια και 4 επαναλήψεις του διαγωνισμού, αυτό το αίτημα δείχνει να αποδυναμώνεται.

Οι επόμενες ρυθμίσεις ασχολήθηκαν μόνο με τους αναπληρωτές. Όπως, είπαμε πιο πριν, τους αναγνωρίζουμε κάποιο δίκαιο, αλλά θεωρούμε πως έχουν ευνοηθεί υπεραρκετά. Την δυνατότητα πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ, την έχουν και αυτοί, και μάλιστα με αυξημένη πριμοδότηση. Τι θα συνέβαινε αν, το 40% των θέσεων δεν δινόταν στους αναπληρωτές, αλλά, στους πολλαπλά επιτυχόντες των διαγωνισμών;

Τι θα είχε συμβεί αν, δινόταν προσαύξηση με τα καθαρά μόρια άνω της βάσης στους επαναλαμβανόμενους επιτυχόντες; Πολύ απλά, θα είχε εξαλειφθεί το φαινόμενο κάποιος να επιτυγχάνει συνεχώς και να βρίσκεται κάθε φορά, μετά από αυτή την επιτυχία, στο σημείο να ξεκινά από την αρχή.

Ας δούμε ποια μπορεί να είναι τα αιτήματα μας, σε αντιστοιχία με αυτά των αναπληρωτών.

α) Δημιουργία πίνακα υποψηφίων, όπου η κατάταξη τους θα προκύπτει από το άθροισμα των μορίων άνω της βάσης (χωρίς προσαυξήσεις) σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Τώρα το, αν θα διορίζονται όλοι, που επιτυγχάνουν, ας πούμε, 3 φορές (όπως αυτοί που συμπλήρωσαν 30 μήνες προϋπηρεσίας) ή θα υπάρξουν, ίσως παράλληλα, κάποια ποσοστά, είναι υπό συζήτηση. Θα μπορούσε για παράδειγμα, αντί του 60% ΑΣΕΠ – 40% αναπληρωτές , να ίσχυε 50% ΑΣΕΠ – 25% αναπληρωτές – 25% επαναλαμβανόμενοι επιτυχόντες.

Ο πίνακας δεν θα είναι στατικός, αφού σε κάθε επανάληψη του διαγωνισμού θα προστίθενται μόρια από την πιθανή επιτυχία κάθε υποψηφίου.

β) Προσαύξηση στον γραπτό βαθμό του τελευταίου διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ανάλογα με τα μόρια άνω της βάσης σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Στους αναπληρωτές δίνεται προσαύξηση μισού μορίου για κάθε 5 μήνες αναπλήρωσης. Ας τεθεί υπό συζήτηση ο τρόπος , για τους πολλαπλά επιτυχόντες.

γ) Υπολογισμός του αθροίσματος των μορίων άνω της βάσης σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς, στην κατάταξη στον ενιαίο πίνακα Β΄ .

δ) Οι επιτροπές θεματοδοσίας να γίνουν πιο υπεύθυνες και να αποτελούνται από γνώστες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Θα μας ήταν, επίσης, πιο οικείο ο διαγωνισμός να περιέλθει από το ΑΣΕΠ στο ΥΠΕΠΘ.

Η εφαρμογή αυτών των μέτρων θεωρούμε πως αποκαθιστά, σε ικανοποιητικό βαθμό, τις αδικίες που έχουν δημιουργηθεί, αρκεί η εφαρμογή τους να είναι άμεση. Δίνει κίνητρο, επίσης, σε όλους τους επιτυχόντες να συμμετέχουν σε επόμενο διαγωνισμό, με ανεβασμένη ψυχολογία και χωρίς την απογοήτευση που προκύπτει από τον επαναλαμβανόμενο χαρακτηρισμό τους ως επιτυχόντες-αποτυχόντες και τους αποχαρακτηρίζει από σύγχρονους Σισύφους, όπου κάθε δύο χρόνια ανεβάζουν το βράχο τους σχεδόν έως την κορυφή και αμέσως μετά ένα αόρατο χέρι τους αναγκάζει να ξεκινήσουν πάλι από τους πρόποδες.

Θρ. Παπαγγελής,

μαθηματικός,

θεωρούμενος τρις επιτυχών σε ισάριθμους διαγωνισμούς.

E-mail: pollaplws_epityxontes@yahoo.gr

Y.Γ.: Οι απόψεις είναι προσωπικές και σκοπό έχουν να κινητοποιήσουν ομοιοπαθείς συναδέλφους. "

http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php...85&cm_prdid=784

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο ΑΣΕΠ λειτουργεί. Τα παραπάνω τα λένε απλά οι αποτυχόντες, που είναι [αναμενόμενα] και οι περισσότεροι. :)

αποτυχόντες ή

αποτυχούντες
?
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι απόψεις-προτάσεις τού παραπάνω μαθηματικού είναι κυριολεκτικά μαγείρεμα των αποτελεσμάτων τού διαγωνισμού όπως τον συμφέρει (κάτι τέτοια προσπαθούν και οι αποτυχόντες τού Δικατσά).

Γι' αυτό πρέπει να επιμείνουμε σε σκέτο γραπτό διαγωνισμό για την ειδικότητα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο ΑΣΕΠ λειτουργεί.

Η πουστιά τών πολιτικάντηδων ώστε να μην λειτουργήσει κατά το δυνατόν το ΑΣΕΠ ήταν

1. να το αναγκάσουν να λειτουργεί με μειωμένο προσωπικό ώστε να υπάρχουν καθυστερήσεις (και να φωνάζει ο κάθε υπουργός: επιτρέψτε μου να παρακάμψω το δυσλειτουργικο ΑΣΕΠ)

2. να υποχρεωθεί το ΑΣΕΠ στον τυπικό έλεγχο τών δικαιολογητικών π.χ. δεχόταν το χαρτί πολυτέκνου (και έδινε τα αντίστοιχα μόρια) χωρίς να μπορεί να κάνει έλεγχο πλαστότητας (αυτό σαν πιθανή απάντηση στο φίλο που προτείνει να μετράνε τα πιστοποιητικά παρακολούθησης σεμιναρίων)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο άνθρωπος λέει πως έχει περάσει 3 φορές τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ αλλά δεν έχει διοριστεί!!

Γι'αυτό είπα να μη καταντήσουμε έτσι.

Να περνάμε δηλαδή τις εξετάσεις αλλά να μη μπορούμε να ξεκινήσουμε ειδικότητα...!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο άνθρωπος λέει πως έχει περάσει 3 φορές τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ αλλά δεν έχει διοριστεί!!

Γι'αυτό είπα να μη καταντήσουμε έτσι.

Να περνάμε δηλαδή τις εξετάσεις αλλά να μη μπορούμε να ξεκινήσουμε ειδικότητα...!

Είναι διαγωνισμός για μιά θέση... δεν αρκεί να πάρει βαθμό πάνω από τη βάση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήμουν πολύ περίεργος να μάθω τη θέση του Σ.Α.Ι.Ε.Π. σχετικά με τη λύση Α.Σ.Ε.Π. για τις εισαγωγικές εξετάσεις στις ειδικότητες ιατρικής.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είναι διαγωνισμός για μιά θέση... δεν αρκεί να πάρει βαθμό πάνω από τη βάση.

Ακριβώς. Αυτός φαντάστηκε πως γράφοντας πάνω απ'τη βάση έπρεπε το κράτος να τον διορίσει τιμής ένεκεν! :o

Λατρεύω τις "δημοσιοϋπαλληλικές νοοτροπίες"... :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Περίεργο πάντως... περίμενα να διαβάσω posts με ενθουσιώδη σχόλια σχετικά με το ενδεχόμενο της ευθύνης του ΑΣΕΠ για εξετάσεις στις ειδικότητες. Κυρίως από όσους βλέπουν και ζούν την ανάγκη της κατάργησης του τωρινού συστήματος εισαγωγής στις ειδικότητες ιατρικής. Κυρίως από όσους προτείνουν με πάθος τη χρήση εξετάσεων.

Υπάρχει ήδη ένας θεσμός που χρησιμοποιεί εξετάσεις και κατέργησε ήδη μιά επετηρίδα (εκείνη των εκπαιδευτικών). Υπάρχει ήδη ένας θεσμός που θεωρείται έξω από κάθε μικροπολιτικό και κομματοσκυλιδάκο παιχνίδι. Υπάρχει ήδη ένας θεσμός με μηχανοργάνωση και προσωπικό, οπότε χωρίς ανάγκη τεράστιων εξόδων για την από το μηδέν οργάνωση. Με λίγα λόγια υπάρχει ήδη ο ΑΣΕΠ. Γιατί να μην χρησιμοποιηθεί?

Ποιά είναι η θέση του ΣΑΙΕΠ? Θα ήταν σύμφωνος ή όχι?

Με απλά λόγια... γιατί να μην αναλλάβει ο ΑΣΕΠ τις εξετάσεις για την είσοδο στις ειδικότητες ιατρικής?

Γιατί όλοι όσοι θέλουν εξετάσεις για τις ειδικότητες, δεν προτείνουν να αναλλάβει ο ΑΣΕΠ την ευθύνη?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Άσχετα με την προσωπική μου γνώμη για το θέμα (που είναι 100% υπέρ των εξετάσεων, ακόμα και αν δεν θα είναι απολύτως αδιάβλητες-όχι όμως και διάτρητες) καλό θα είναι να είμαστε ρεαλιστές: τέτοιο μέτρο, ακόμα και αν υπάρξει η πολιτική βούληση, θα αργήσει πολύ, πάρα πολύ να ληφθεί.

Οι παλαιότεροι (μιλάω για τους εκτοετείς συναδέλφους) θα θυμούνται τι περάσαμε στα 2 πρώτα έτη (2000-2002, στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον, αν και ακούγαμε πως τα ίδια συνέβαιναν και στην Αθήνα). Απανωτές καταλήψεις με μικρά διαλείμματα απεργιών των καθηγητών είχαν σαν αποτέλεσμα σχεδόν να χαθούν εξάμηνα και φυσικά την αναδίπλωση του τότε υπουργού υγείας κ Παπαδόπουλου. Αν επανέλθει μια τέτοια πρόταση είμαι σίγουρος ότι θα συναντήσει τη λυσσαλέα αντίδραση του ακαδημαϊκού κόσμου.

Η πρόταση μοιάζει με τόσες άλλες που κυκλοφορούν εδώ και χρόνια, αλλά ποτέ δεν υλοποιήθηκαν: κατάργηση υπηρεσίας υπαίθρου (εδώ και 20 χρόνια), "κλείσιμο" ειδικοτήτων (πρόσφατα ο ΙΣΑ την επανέφερε στο προσκήνιο, αν και ακούγεται απ'το 1984), μεταφορά της Ιατρικής Αθήνας στο Σωτηρία (τη δεκαετία του 1960 ήδη υπήρχε πολλά χρόνια αυτή η πρόταση) κτλ. Ακούγονται ωραία, αλλά στην πράξη τίποτα δεν πρόκειται να γίνει-τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

alexmat, οι εξετασεις για ειδικοτητα δεν είναι καθόλου μακριά λόγω αντικειμενικών συνθηκών (ο καιρός γαρ εγγύς :lol: ).

Αν όμως, όσοι ενδιαφερόμαστε παραμείνουμε σε ευχολόγια :antegeia:

> Τον Παπαδόπουλο δεν τον "έφαγαν" οι φοιτητικές καταλήψεις αλλά άλλα συμφέροντα τα οποία έφεραν τον "δικό" τους Στεφανή (τον κρατάγανε B) ) ο οποίος όμως με τη σειρά του έφερε το ν/σ για τις ειδικότητες (τεχνικά περιμένει το τελικό ΟΚ) και καταργησε (κατά το ήμισυ :P ) την υπηρεσία υπαίθρου! ...οπότε... ποιος ακαδημαϊκός κόσμος αντιδρά λυσσαλέα στις εξετάσεις;

> Οι άλλες προτάσεις που αναφέρεις είναι άλλης τάξεως προβλήματα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παράδειγμα:

από το ΒΗΜΑ

- Πολύς θόρυβος γίνεται - ακόμη και στο εσωτερικό της κυβέρνησης - για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Εχετε καταλήξει με ποιον τρόπο θα γίνει;

ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ

«Προβληματιστήκαμε πάρα πολύ, και εγώ προσωπικά, πώς μπορούμε να βρούμε ένα σύστημα για το οποίο κανένας να μη μας κατηγορήσει.

Εχουμε λοιπόν μια πρόταση που πέρασε από το αρμόδιο Τμήμα του ΕΣΥΠ για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η οποία θέτει ένα πλαίσιο μορίων, εκ των οποίων το 60% προέρχεται από τα κλασικά, δηλαδή μεταπτυχιακά, συνέντευξη, έτη διδασκαλίας στο σχολείο κτλ. Την πρόταση αυτή θα στείλω ως το τέλος του μηνός και στα κόμματα, έστω και αν αποχώρησαν από το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. Προτείνουμε να θεσμοθετηθεί ένα είδος εξετάσεων πολλαπλών επιλογών τύπου ΑΣΕΠ, το οποίο είναι αντικειμενικό και αδιάβλητο, ώστε να μην υπάρξουν σχόλια περί δήθεν κομματικών επιλογών. H Παιδεία και η εκπαίδευση πρέπει να ξεφύγουν από τον χώρο των κομματικών συγκρούσεων».

αυτό αφορά μεν τούς διορισμένου εκπαιδευτικούς αλλά ο συνειρμός μέχρι τις εξετάσεις για ειδικότητα δεν είναι δύσκολος...

(για να μην πούμε το ίδιο για τούς γιατρούς τού ΕΣΥ :bloodomen::lol: )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θέση του ΣΑΙΕΠ είναι ότι οι εξετάσεις, αν μπουν, πρέπει να διοργανωθούν από δοκιμασμένη ανεξάρτητη αρχή όπως το ΑΣΕΠ.

Η διαρκής προσπάθεια διαφόρων πολιτικών να παρακαμφθεί απλά αποδεικνύει το αδιάβλητο των εξετάσεων που διοργανώνει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η διαρκής προσπάθεια διαφόρων πολιτικών να παρακαμφθεί απλά αποδεικνύει το αδιάβλητο των εξετάσεων που διοργανώνει.

Υπάρχει κι άλλη πρόταση νόμου πέρα από εκείνη που είχε προτείνει η προηγούμενη κυβέρνηση λίγο πριν τις εκλογές; Γιατί αν είναι μόνο εκείνη οι εξετάσεις τουλάχιστον στο χαρτί φαινόντουσαν αδιάβλητες όσο οι πανελλαδικές.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θέση του ΣΑΙΕΠ είναι ότι οι εξετάσεις, αν μπουν, πρέπει να διοργανωθούν από δοκιμασμένη ανεξάρτητη αρχή όπως το ΑΣΕΠ.

Η διαρκής προσπάθεια διαφόρων πολιτικών να παρακαμφθεί απλά αποδεικνύει το αδιάβλητο των εξετάσεων που διοργανώνει.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.