Jump to content

Η κατάσταση στην Ιατρική Αθήνας πρέπει να αλλάξει.


pavlos005

Recommended Posts

Τι σημαινει της προκοπης πολλαπλης επιλογης;

Σημαινει οτι

1.δεν επινοουνται προχειρα και διατυπωνονται επισης προχειρα οποτε ειναι ασαφη,διφορουμενα,τριφορουμενα και βαλε

2.η απαντηση ειναι σαφης και συγκεκριμενη (συχνα δεν ειναι ειτε λογω προχειροτητας ειτε επιτηδες.στοχος δεν πρεπει να ειναι το σαμποταρισμα του φοιτητη,στοχος πρεπει να ειναι το να τσεκαρετε αν καταλαβε και αν εμαθε 10 πραγματα που οφειλει να ξερει)

3.εξεταζεται το συνολο της υλης αλλά η ουσια της,πραγματα που ειναι αντικειμενικα σημαντικα να εχεις κατανοησει και να γνωριζεις κι οχι ανατριχιαστικες λεπτομερειες που δεν εχουν κανενα νοημα εκπαιδευτικα.

Τώρα αν πω ότι τα ίδια αντιμετωπίσαμε και εμείς στα MCQ του δικατσα κάποιοι θα τσιτώσουν...

Παιδάκι μου οι άνθρωποι δεν ξέρουν να κάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

Σκέψου ότι τις μεταφράζαμε στα αγγλικά , τις βάζαμε σε fora που παίρνουν μέρος γιατροί που δίνουν εξετάσεις usmle και όλοι έλεγαν ότι είναι διφορούμενες ή ασαφείς!

Το χειρότερο βέβαια ήταν όταν διαβάζαμε τις ερωτήσεις που μετέφρασαν απο τα αγγλικά.Αλλά τι περιμένεις όταν τις μεταφράσεις τις έκανε γεωπόνος!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 313
  • Created
  • Last Reply
επειδη εχω αναφερθει στα εκτενη post της εκλεκτης shlia and friend...

να τοποθετηθω λοιπον σε οτι αφορα τους σχολιασμους του aterpos

τα γραφομενα της συναδελφου δεν με βρισκουν να διαφωνω μαζι τους.σε γενικες γραμμες,με ελαχιστες εξαιρεσεις9βλεπε ζητημα αιωνιων φοιτητων για παραδειγμα) καλα τα λεει.ομως οπως τα γραφει ειναι δυσκολο να τα παρακολουθησει καποιος.δεν μιλησα για 3 γραμμες.ουτε πιστευω εχουμε τυετοιες απαιτησεις οι υπολοιποι.θα μπορουσαν ομως να μην ειναι τοσο μακροσκελη.και οχι μονο.δεν ειναι λιγες φορες που δεν σε προβληματιζει μονο το μεγεθος, μα και η συνοχη των γραφομενων.αποψη μου τουλαχιστον.

απο τις "3 γραμμες'" μεχρι τα σεντονια,υπαρχουν πολλες λυσεις...ουτε χρειαζεται να αναπτυχθουν πληρως ολες οι αποψεις για ολα τα προβληματα της ιατρικης(και οχι μονο της αθηνας οπως τονιζεται πολλακις εδω περα,υπαρχουν και αλλου σχολες με παρομοια προβληματα ξερετε)σε ενα και μοναδικο ποστ.

φιλικα παντα(ναταλλασοουμε αποψεις δεν ειπαμε?)

γιαννης

Γιάννη (αν μου επιτρέπεις)

Κι' εγώ φιλικά γράφω και προσπαθώ πάντα να κρατάω ισορροπίες για να μην παρεξηγηθώ. Δεν έχω καμία όρεξη να μπαίνω σε ανούσιες αντιπαραθέσεις (αν και αρκετές φορές θα μπορούσα να γράψω στο ίδιο ύφος με άλλους - ως άνθρωπος γαρ).

Πράγματι, από τις 3 γραμμές μέχρι τα σεντόνια υπάρχουν πολλές (ενδιάμεσες) λύσεις.

Όμως, ο καθένας μας έχει τον τρόπο του να εκφράζεται και αυτό είναι θέμα προσωπικό. Γι' αυτό, δεν μπορούμε να θίξουμε κάποιον για τον τρόπο που γράφει (εκτός αν ξεπερνάει κάποια όρια ευγένειας). Είναι ο τρόπος του.

Οπωσδήποτε δε, κάθε κείμενο μπορούμε να το γράψουμε με εκατοντάδες τρόπους (άλλος το δουλεύει περισσότερο ενώ άλλος όχι, άλλος δίνει σημασία στον τρόπο παρουσίασης, άλλος σε σημεία κλειδιά κλπ.).

Ένας από τους λόγους που έγραψα το προηγούμενο σχόλιο είναι διότι καταλαβαίνω απόλυτα όσα γράφει η Shlia (αν και πολύ μεγαλύτερος) και διότι πίσω από τις γραμμές της βλέπω τα ίδια θλιβερά πράγματα που έζησα πολλά χρόνια πριν. Μπορεί τα κείμενά της να είναι βιαστικά γραμμένα ή να έχουν άλλα αξιοκατάκριτα σημεία. Τα νοήματα όμως είναι ξεκάθαρα έστω και αν υπάρχουν διαφωνίες (άποψή μου).

Εντάξει, καταλαβαίνω ότι σε έναν ζωντανό διάλογο χρειάζεται και λίγο χιούμορ, πλάκα, αστεϊσμός κλπ. Εκείνο όμως που με λυπεί (ή αν θες με βάζει σε σκέψεις) είναι το ενδεχόμενο η συμπεριφορά αυτή να προέρχεται από την αδυναμία συγκέντρωσης σε μεγάλα κείμενα. Αυτό είναι ένα σύγχρονο πρόβλημα που πολλοί το έχουν. Δεν έχει νόημα να αναφερθώ περισσότερο σε αυτό το πρόβλημα συγκέντρωσης και να πω την εμπειρία μου αλλά νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό τόσο για την κατανόηση όσο και για την ουσιαστική επικοινωνία των θεμάτων.

Εν πάση περιπτώσει, εγώ τουλάχιστον, έτσι έμαθα να σκέφτομαι, να μελετάω και να προβάλω τα θέματα που με ενδιαφέρουν και πάντα αναρωτιέμαι (προσπαθώντας να καταλάβω τους άλλους) αν αυτά που επιχειρώ να δείξω σε άλλους έχουν κανένα νόημα γι' αυτούς ή όχι.

Φιλικά

Α Τέρπος

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ακόμα θα προσπαθήσω να συμβάλω στην αποδοχή από τους φοιτητές μας, του μόνου μέτρου που μπορεί βοηθήσει στην καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων μας: Πανελλήνιες εξετάσεις για έναρξη ειδικότητας. Αλλιώς οι απόφοιτοί μας θα μοιράζονται τις θέσεις με "πτυχιούχους" που γνωρίζουν ελάχιστα από Ιατρική.
Για το παραπάνω μέρος του μηνύματός σας λάβατε από εμένα σε email τον παρακάτω σχολιασμό:

Με τέτοιες απόψεις αγαπητέ κύριε καθηγητά σίγουρα δεν βοηθάτε τον ιατρικό χώρο.

Καθήκον σας είναι να κάνετε καλύτερους τους δικούς σας φοιτητές και όχι να διαχωρίζετε τις γνώσεις των "πτυχιούχων".

Η αλαζονεία βλάπτει σοβαρά τον κάθε υποψήφιο Πρόεδρο αλλά κυρίως τον ιατρικό κλάδο.

Δέχτηκα την εξής απάντηση:

Προφανώς δεν είσαι από την Σχολή μας. Γιατί το πρόβλημα με τους φοιτητές μας είναι ότι αυτοί, που δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα, αυτοί αρνούνται τις εξετάσεις.

Σχόλιο:

Δυστυχώς φοβάμαι πως δεν λέτε την αλήθεια. Δεν αρνούνται τις εξετάσεις η πλειοψηφία των αποφοίτων της Ιατρικής Αθηνών. Τις εξετάσεις της αρνούνται, κάθε φορά που τίθεται θέμα εξετάσεων, αυτοί που τις φοβούνται και δεν είναι άλλοι από τα μέλη των φοιτητικών παρατάξεων, μικρό μεν ως ποσοστό, αλλά με μεγάλη επιρροή στα δρώμενα της ιατρικής στη χώρα μας.

Διαβάζω αυτές τις ημέρες το θέμα που ανοίξατε. Στην αρχή είναι η αλήθεια πως εντυπωσιάστηκα, δεν είναι σύνηθες το φαινόμενο να συνομιλούν οι καθηγητές κάποιας σχολής με τους φοιτητές τους μέσω ενός forum.

Δυστυχώς απογοητεύτηκα σύντομα, όταν διαπίστωσα τις προθέσεις σας. Μέχρι ποιο σημείο μπορεί να φτάσει ένας υποψήφιος Πρόεδρος σχολής για να "εξυπηρετήσει" τα συμφέροντα των φοιτητών του;

Στα κείμενά σας δυστυχώς διαπιστώνω πως οι αντιφάσεις σας είναι πολλές. Δε νομίζω να χρειάζεται να τις επαναλάβω, το έκαναν ήδη οι συνάδελφοι στα προηγούμενα μηνύματά τους.

Δε διαπίστωσα σχεδόν καμία σοβαρή ολοκληρωμένη πρόταση για το μέλλον της σχολής. Αποφεύγετε να σχολιάσατε τις προτάσεις του Ortho και της shlias που φοβάμαι πως γνωρίζουν καλύτερα τα προβλήματα της σχολής.

Και για να μην μακρηγορώ, αν και θίξατε αρκετά θέματα, σας εύχομαι το όνειρό σας για μια καλύτερη Ιατρική Σχολή να γίνει πραγματικότητα, είτε από τη θέση του Προέδρου είτε από τη θέση ενός απλού μέλους ΔΕΠ.

Αναστάσιος Θεοδωρίδης

"πτυχιούχος" Ιατρικής με ελάχιστες γνώσεις ιατρικής emconfused

υ.γ. shlia, ortho, aterpos emrespect

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πιστέψτε με, έχω πολύ προβληματιστεί με την απαράδεκτη κατάσταση της αναμονής για ειδικότητα.

Είναι η μεγαλύτερη αδικία που γίνεται στους νέους, φιλόδοξους γιατρούς. Ενώ βγαίνουν από την Σχολή με το πτυχίο στο χέρι, πρέπει να περιμένουν στην ανεργία και την απαξίωση κάποια χρόνια. Εγώ περίμενα μόνο τρεις μήνες (1979) και ακόμα θυμάμαι ότι αισθανόμουν σαν συνταξιούχος που ξυπνά το πρωί και δεν έχει να κάνει τίποτε.

Το πρόβλημα θα υπάρχει όσο βγαίνουν περισσότεροι πτυχιούχοι από όσους μπορεί να απορροφήσει το σύστημα.

Η λύση που προτείνουν οι συνδικαλιστές των φοιτητών μας είναι η αύξηση των θέσεων ειδικευομένων.

Όμως αυτό αφ' ενός μειώνει την σχέση ειδικευόμενου προς ασθενείς και εκπαιδευτές (αντί 1 ειδ/ 4 κρεβάτια, γίνεται / 2 κρεβάτια).

Αφ' ετέρου ανοίγει θέσεις ειδικότητα, σε κλινικές που δεν μπορούν να εκπαιδεύσουν ικανοποιητικά.

Αλλά και πάλι, παρά τον διπλασιασμό των θέσεων, ο χρόνος δεν μειώθηκε δραστικά.

Η μόνη λοιπόν λύση είναι να μπει περιορισμός στην είσοδο των πτυχιούχων στις ειδικότητες. Το ίδιο άλλωστε έγινε και με τους εκπαιδευτικούς και με την επετηρίδα που έφτανε πολλές δεκαετίες αναμονής.

Το μέτρο αυτό, όπως έγραψα και στον συνάδελφο, δεν θα πρέπει να το φοβούνται οι φοιτητές, τουλάχιστον της Αθήνας, που γνωρίζω το επίπεδό τους, γιατί θα τους έφερνε μπροστά στην λίστα και θα απέφευγαν χρόνια αναμονής.

Βέβαια είναι μια ακόμα εξέταση. Αλλά καλύτερα από την αναμονή.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κύριε Σακκά, ενημερωτικά σας αναφέρω πως έχει γίνει εκτενή συζήτηση περί του θέματος αναμονής στο συγκεκριμένο forum.

Κάποιοι είναι της άποψης να ανοίξουν νέες θέσεις ειδικότητας, κάποιοι άλλοι να μπουν εξετάσεις για την ειδικότητα και κάποιοι άλλοι να παραμείνει η λίστα αναμονής.

Γνωρίζω αρκετούς που ζητάνε εξετάσεις.....αλλά δεν τους αγγίζει το θέμα γιατί πλέον είτε άρχισαν ειδικότητα είτε θα αρχίσουν σύντομα.

Η αλήθεια είναι πως έπρεπε να παρθούν δραστικά μέτρα πριν πολύ καιρό. Τώρα δυστυχώς είναι αργά.

Η άποψη κάποιων μελών του forum και προσωπικά δική μου είναι πως ναι μεν να δοθούν κάποιες θέσεις ειδικότητας ώστε να μειωθεί ο εβδομαδιαίος χρόνος εργασίας των ειδικευόμενων αλλά όχι τόσες ώστε να μειωθεί η αναμονή.

Γιατί αν τώρα δοθούν πολλές θέσεις ειδικότητας μπορεί να λυθεί το πρόβλημα που ακούει στο όνομα"αναμονή" αλλά θα δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα που ακούνε στο όνομα "εκπαίδευση" καθώς και "αυριανή ανεργία" ως επιμελητές.

Προσωπική άποψη, αφού αυτή τη στιγμή υπάρχει ήδη η λίστα αναμονής είναι να μπουν εξετάσεις ειδικότητας και να απορροφηθούν το 50% των θέσεων με εξετάσεις και 50% από την υπάρχουσα λίστα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρεπει να παραδεχτω οτι το να ερθει καποιος καθηγητης να παιξει στο γηπεδο των φοιτητων σε ενα τετοιο φορουμ απαιτει πολλα κοτσια. Ειδικα οταν τα λεγομενα του θα διαβαστουν και θα μεινουν σε πεισμα του χρονου. Πραγματικα η κινηση αυτη αξιζει συγχαρητηριων αλλα και μιμητων.

Εχουν ομως γραφτει πολλα, αληθινα, τα οποια ουτε καν κανετε το κοπο να θιξετε κ. καθηγητα. Αφιερωστε λιγο απο τον περιορισμενο χρονο σας και απαντηστε επιγραμματικως στα ποστς των ortho, shlia, aterpos και λοιπων εστω με τη μορφη bullet-points και βαλτε τα στην ατζεντα των προεκλογικων συζητησεων/αντιπαραθεσεων ωστε να δωθουν απαντησεις απο ολους. Παραδεχτειτε επιτελους οτι ειναι δυνατον να αποφοιτησει καποιος απο τη Σχολη σας και να μη γνωριζει 5 βασικα πραγματα. Διοτι ΕΙΝΑΙ δυνατον να γινει αυτο. Και παρτε μετρα. Για μικρα και μεγαλα ζητηματα.

Remember, some of God's greatest gifts are broken campaign promises, εγραφε ο Machiavelli. Ας ειναι. Παραδεχτειτε ομως ολοι οι υποψηφιοι το συνολο των προβληματων ως πρωτο βημα. Εχετε τα κοτσια? emconfused

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρεπει να παραδεχτω οτι το να ερθει καποιος καθηγητης να παιξει στο γηπεδο των φοιτητων σε ενα τετοιο φορουμ απαιτει πολλα κοτσια. Ειδικα οταν τα λεγομενα του θα διαβαστουν και θα μεινουν σε πεισμα του χρονου. Πραγματικα η κινηση αυτη αξιζει συγχαρητηριων αλλα και μιμητων.

Εχουν ομως γραφτει πολλα, αληθινα, τα οποια ουτε καν κανετε το κοπο να θιξετε κ. καθηγητα. Αφιερωστε λιγο απο τον περιορισμενο χρονο σας και απαντηστε επιγραμματικως στα ποστς των ortho, shlia, aterpos και λοιπων εστω με τη μορφη bullet-points και βαλτε τα στην ατζεντα των προεκλογικων συζητησεων/αντιπαραθεσεων ωστε να δωθουν απαντησεις απο ολους. Παραδεχτειτε επιτελους οτι ειναι δυνατον να αποφοιτησει καποιος απο τη Σχολη σας και να μη γνωριζει 5 βασικα πραγματα. Διοτι ΕΙΝΑΙ δυνατον να γινει αυτο. Και παρτε μετρα. Για μικρα και μεγαλα ζητηματα.

Remember, some of God's greatest gifts are broken campaign promises, εγραφε ο Machiavelli. Ας ειναι. Παραδεχτειτε ομως ολοι οι υποψηφιοι το συνολο των προβληματων ως πρωτο βημα. Εχετε τα κοτσια? emconfused

Εγώ θα ήμουν ο τελευταίος που δεν θα συμφωνούσα ότι υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης στην Σχολή μας.

Γνωρίζω δυστυχώς και φοιτητές που πραγματικά είναι έτοιμοι να πάρουν πτυχίο και δεν γνωρίζουν τα βασικά.

Πολλές φορές μου λεν : η ψυχιατρική είναι το τελευταίο μου μάθημα και από ότι φαίνεται δεν γνωρίζουν τα στοιχειώδη. Ευτυχώς αυτό είναι σπανιότατο. Μάλιστα επειδή δεν μπορώ να το χωνέψω το ψάχνω.

Τις περισσότερες φορές πρόκειται για φοιτητές που βάζουν γνωστούς να παρακαλούν, οι γονείς τους είναι συνάδελφοι και έχουν το θράσος (;), κουράγιο (;), (δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω) και πιέζουν να περάσουν, ή τέλος υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις που άσκησαν πιέσεις παρατάξεις !

Προσωπικά αντιστέκομαι, αλλά για να φτάσουν μέχρι το "τελευταίο μάθημα" προφανώς κάποιοι άλλοι σκέφτηκαν: δεν βαριέσαι, τι με νοιάζει εμένα, ας το βρει από αλλού...

Εγώ είμαι αυστηρός γιατί φοβάμαι ότι μπορώ κάποτε να πέσω στα χέρια του άσχετου πτυχιούχου.

Υπάρχουν βέβαια και πιο γενικά προβλήματα εκπαίδευσης.

Σε αυτά απευθύνομαι, ή μάλλον για να είμαι ειλικρινής, θα προσπαθήσω να απευθυνθώ.

Και κυρίως η έλλειψη εκπαίδευσης σε πρακτικές δεξιότητες. Το πρώτο ράμμα μου το έκανα στο κεφάλι ενός ναύτη στο Ναυτικό. Το πάλεψα και τα κατάφερα, παρότι το πλοίο κουνούσε.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για να μην εθελοτυφλούμε η κατάσταση στην ιατρική Αθήνας δεν πρέπει να αλλάξει, πρέπει να τελειώσει.

Κατά την προσωπική μου άποψη, την οποία τυγχάνει να συμμερίζονται πολλοί, πρόκειται για καρκίνωμα στον ιατρικό χώρο που προφανώς με τις υπάρχουσες ανταγωνιστικές σχολές της περιφέρειας δεν έχει να προσφέρει ουσιαστικά τίποτα πέρα απο την ικανοποίηση φιλοδοξιών για καθηγητιλίκι στους γνωστούς έυπορους γόνους (παλιά ίσως ήταν περισσότερο αναγκαία σαν σχολή).

Επίσης να πω ότι διαφωνώ με την άποψη ότι χρειάζεται κότσια για να συνομιλήσει κάποιος με τους φοιτητές: τα κίνητρα δεν πρέπει να αναζητηθούν παραπέρα από την παιδαριοφανή ανάγκη για διεύρυνση της τράπεζας των φοιτητικών ψήφων.

Θα ήθελα όμως να ρωτήσω κάτι άλλο τον κύριο Σακκά (αν το έχετε απαντήσει νωρίτερα συγχωρέστε με αλλά μόνο κάποιος με πολύ ελεύθερο χρόνο μπορεί να παρακολουθήσει συζητησεις με ποστς των 15.000 λέξεων):

χρόνια τώρα λέω (κι εγώ και πολύς κόσμος) ότι πρέπει να μπουν στα πανεπιστήμια και εννοώ στα ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ των πανεπιστημίων και φυσικά και στα νοσοκομεία άτομα με διοικητικές γνώσεις ("managers" ή κάτι παρόμοιο).

Υποθέτοντας ότι ως υποψήφιος πρόεδρος διαφωνείτε με την παραδοχή αυτή, θα ήθελα

πρωτον να με πληροφορησετε για πιθανές σπουδές διοίκησης επιχειρήσεων/οργανισμών/ πανεπιστημίων που ίσως έχετε (και οι οποίες είναι μια ένδειξη ότι ενδεχομένως θα τα καταφέρετε καλά αν τελικά εκλεγείτε) και

δεύτερον σε περίπτωση που δεν έχετε τέτοιες σπουδές να μου εξηγήσετε εν συντομία γιατί θεωρείτε ότι είστε σε θέση να διαχειριστείτε επιτυχώς έμψυχο ύλικο (ΔΕΠιτες και φοιτητές), οικονομικούς πόρους (πολλά εκατομμύρια ευρώ), υλικοτεχνικές υποδομές, προγράμματα σπουδών κλπ όταν οι βασικές σας σπουδές αφορούν την ψυχιατρική (αντιλαμβάνεστε ότι θέση του τύπου "μα μόνο οι καθηγητές ως τωρα γίνονταν πρόεδροι" δεν εκλαμβάνεται ως επιχείρημα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρεπει να παραδεχτω οτι το να ερθει καποιος καθηγητης να παιξει στο γηπεδο των φοιτητων σε ενα τετοιο φορουμ απαιτει πολλα κοτσια. Ειδικα οταν τα λεγομενα του θα διαβαστουν και θα μεινουν σε πεισμα του χρονου. Πραγματικα η κινηση αυτη αξιζει συγχαρητηριων αλλα και μιμητων.

Εχουν ομως γραφτει πολλα, αληθινα, τα οποια ουτε καν κανετε το κοπο να θιξετε κ. καθηγητα. Αφιερωστε λιγο απο τον περιορισμενο χρονο σας και απαντηστε επιγραμματικως στα ποστς των ortho, shlia, aterpos και λοιπων εστω με τη μορφη bullet-points και Και παρτε μετρα. Για μικρα και μεγαλα ζητηματα.

Remember, some of God's greatest gifts are broken campaign promises, εγραφε ο Machiavelli. Ας ειναι. Παραδεχτειτε ομως ολοι οι υποψηφιοι το συνολο των προβληματων ως πρωτο βημα. Εχετε τα κοτσια? emconfused

pro emrockon

Τα συμμεριζομαι ολα οσα ειπες.Ησουν to the point χωρις να πλατειασεις στο ελαχιστο.

Βαλτε τα στην ατζεντα των προεκλογικων συζητησεων/αντιπαραθεσεων ωστε να δωθουν απαντησεις απο ολους.Παραδεχτειτε ομως ολοι οι υποψηφιοι το συνολο των προβληματων ως πρωτο βημα. Εχετε τα κοτσια?

Ποιοι ειναι οι αλλοι οεο;

Οι εκλογες εφτασαν κι αναθεμα ποσα ατομα στη σχολη,ακομη κι αυτα που ειναι καθημερινα εκει,γνωριζουν τους αλλους υποψηφιους!

Ψηφοφορους να παρακαλανε τους υποψηφιους να τους φανερωθουν...και να παρουσιασουν...την υποψηφιοτητα τους,πρωτη φορα βλεπω.Πρεπει να αποτελει φαινομενο για τα χρονικα.

Επιτομη υπεροψιας απο πλευρας τους;

Αλλα βλεπετε ειχαν καλομαθει τοσα χρονια και μαλλον δεν εχουν συνειδητοποιησει ακομη την αλλαγη Γιαννακου.

Παραδεχτειτε επιτελους οτι ειναι δυνατον να αποφοιτησει καποιος απο τη Σχολη σας και να μη γνωριζει 5 βασικα πραγματα. Διοτι ΕΙΝΑΙ δυνατον να γινει αυτο.

Υποθετω αποφοιτησες απο αυτη ή φοιτεις σ αυτη για να το λες με τοση σιγουρια,ε;Χαιρομαι που το παραδεχεται ξεκαθαρα ακομη ενας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επειδή ίσως κάποιοι δεν γνωρίζετε.

Οι υποψήφιοι για την θέση του Προέδρου είναι

1. Ο νυν (2007-2009) Πρόεδρος Καθηγητής Καρδιολογίας και Διευθυντής της Κλινικής του Ιπποκρατείου κ Στεφανάδης, ο οποίος ήταν προηγούμενα (2005-2007) Αναπληρωτής Πρόεδρος

2. Ο υπογράφων Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχιατρικής. Τα τελευταία 8 χρόνια είμαι στην Γεν συνέλευση της Σχολής μας, εκλεγμένος εκπρόσωπος του Τομέα μου. Επίσης μέχρι προχθές ήμουν Πρόεδρος του Συλλόγου μελών ΔΕΠ της Ιατρικής Αθήνας. Στο συνδικαλιστικό αυτό όργανο εκλέγομαι από το 2001, πάντα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ή ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ σχέσεις. Περηφανεύομαι και το λέω δημόσια, οι συνάδελφοί μου με ψηφίζουν για την αγωνιστικότητά μου και την ειλικρίνεια μου. Έχω αντιπαρατεθεί σκληρά με τον τ. Υπουργό Υγείας Αλέκο Παπαδόπουλο, αλλά και τον νυν Δ. Αβραμόπουλο. Από όλες αυτές τις μάχες δεν έχω κερδίσει τίποτε περισσότερο από αναγνώριση μεταξύ των συναδέλφων μου. Αυτό για μένα είναι το μεγαλύτερο δώρο, όταν οι συνάδελφοί μου μου λένε "προχώρα".

Έτσι αποφάσισα να υποβάλω υποψηφιότητα για την Σχολή.

Συμφωνώ ότι θα έπρεπε ο Πρόεδρος να είχε και γνώσεις διοίκησης. Αλλά τον ρόλο αυτό υποτίθεται τον παίζει η Γραμματεία. Ο Πρόεδρος πρέπει να ξέρει τι γίνεται στην Σχολή και προς τα πού θα πρέπει να κατευθύνει τις αναγκαίες αλλαγές. Άρα πρέπει να έχει εμπειρία ιατρικής εκπαίδευσης. Να έχει μεράκι με την διδασκαλία και όχι να κάθεται σε ένα γραφείο και να δίνει εντολές.

Υποψήφιος για την θέση του Αναπληρωτή Προέδρου είναι μόνο ο νυν (2007-2009) Καθηγητής Θεραπευτική κ Δημόπουλος.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

γενικα το προβλημα με την σχολη ειναι μεγαλο και μονο με διαλογο δεν μπορει να λυθει...εχω καταλαβει πλεον οτι οσο και αν φωναζουμε δεν κερδιζουμε τιποτα γιατι εχει ηδη δρομολογηθει η τακτικη που θελει την πληρη διασπαση και εξευτελισμο του ελληνικου πανεπιστημιου στην οποια βοηθουν και μεριδα καθηγητων...ολα φυσικα στο κερδος των κομματικων παραταξεων που θελουν να ιδιωτευσουν την παιδεια σε ολο το φασμα της...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Aπο που κι ως που σβηστηκε το ποστ μου ενω το ποστ του σλιπ με τις αφοριστικες μαλακιες περι καρκινωματος κ κλεισιματος της Ιατρικης Αθηνων εμεινε;;

Και πως ειναι δυνατον,διαχειριστες,καθε παπαρα εξευτελιστικη για τον οποιοδηποτε που πεταει αυτο το ατομο να την αφηνετε ανεγγιχτη ανα τα διαφορα τοπικ εκτος αν μπουμε στη διαδικασια κι ερθουμε και σας το κανουμε ολοοοκληρο θεμα-που κ παλι μπορει κ να μας την πειτε κι απο πανω-ενω οποτε ειπωθει κατι γι αυτον που στο κατω κατω στηριζεται σε αληθινα γεγονοτα,δεν ειναι αερολογιες για τις εντυπωσεις οπως οι δικες του,να σβηνεται σε χρονο ρεκορ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Το ποστ μου εθιγε αρκετα θεματα εκτος της μαλακιας που δερνει το συγκεκριμενο ατομο.Για την ακριβεια εθιγε τα θεματα που εθιξε στο ποστ του.Και τα εθιγε με επιχειρηματα!

Παρακαλω οποιον το εσβησε να το επαναφερει.

Διαφορετικα να σβησει και το μηνυμα το δικο του,το 183 παραπανω.

Αιντε γιατι εχει ξεφτιλιστει η υποθεση εδω μεσα!

ΥΓ.Ευχαριστουμε κ.Σακκα για την ενημερωση περι υποψηφιων.Αλλα σκεφτειτε πρωτα επιτελους! πριν γραψετε o,τιδηποτε.

Συμφωνώ ότι θα έπρεπε ο Πρόεδρος να είχε και γνώσεις διοίκησης. Αλλά τον ρόλο αυτό υποτίθεται τον παίζει η Γραμματεία.
Ακου εκει το ρολο αυτον τον παιζει η γραμματεια!Ελεος.Ελεος.Ελεος.Η γραμματεια δεν ξερει να μιλαει ελληνικα καλα-καλα εχει και γνωσεις διοικησης τρομαρα της emquestion Ωρε που παμε!
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικά ουδέποτε θα ψήφιζα Καθηγητή ΓΙΟ κάποιου αλλου καθηγητή.

Εκτός αν τυχαία όλα τα οικογενειακά δέντρα ήταν τόσο άξια ώστε από παππού σε εγγονό όλοι να γίνονται καθηγητές.

Αυτή είναι μία από τις πιο κραυγαλέες ξεφτίλες των Ελληνικών Ιατρικών Σχολών.

Προσωπικά ήρθα σε μια ξένη χώρα και έκανα τα πάντα ώστε να είμαι αυτάρκες άτομο, να γίνω κύριος του εαυτού μου και ΟΧΙ Ο ΓΙΟΣ του πατέρα μου.

Γιατί ο κύριος Δημόπουλος και ο κάθε κύριος Δημόπουλος θα είναι πάντα ο γιος του Δημόπουλου κτλπ.

ΕΛΕΟΣ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικά ουδέποτε θα ψήφιζα Καθηγητή ΓΙΟ κάποιου αλλου καθηγητή.

Εκτός αν τυχαία όλα τα οικογενειακά δέντρα ήταν τόσο άξια ώστε από παππού σε εγγονό όλοι να γίνονται καθηγητές.

Αυτή είναι μία από τις πιο κραυγαλέες ξεφτίλες των Ελληνικών Ιατρικών Σχολών.

Προσωπικά ήρθα σε μια ξένη χώρα και έκανα τα πάντα ώστε να είμαι αυτάρκες άτομο, να γίνω κύριος του εαυτού μου και ΟΧΙ Ο ΓΙΟΣ του πατέρα μου.

Γιατί ο κύριος Δημόπουλος και ο κάθε κύριος Δημόπουλος θα είναι πάντα ο γιος του Δημόπουλου κτλπ.

ΕΛΕΟΣ.

Μπράβο φίλε Ανδρέα. Έτσι ακριβώς! Ξεφτίλες.. Πες τα, Χρυσόστομε!

Τα έχουμε πει τόσες φορές. Όσο για το Δημόπουλο, νομίζω ότι είναι ο πιο ισχυρός Καθηγητής αυτή τη στιγμή, καθώς λόγω του πατέρα του έγινε στα 40 του Καθηγητής.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...νταξ ,ας μην είμαστε ισοπεδωτικοί..

...το να κάνει κάποιος καριέρα έχοντας ενα "βαρύ" όνομα, ναι μεν δημιουργεί υποψίες,

αλλά δεν αρκεί από μόνο του για να απαξιώσει αυτοδικαίως την επιστημονική του υπόσταση... :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...νταξ ,ας μην είμαστε ισοπεδωτικοί..

...το να κάνει κάποιος καριέρα έχοντας ενα "βαρύ" όνομα, ναι μεν δημιουργεί υποψίες,

αλλά δεν αρκεί από μόνο του για να απαξιώσει αυτοδικαίως την επιστημονική του υπόσταση... :)

Κοίτα συνάδελφε, να υπάρχουν 1, 2, 3 λαμπρές εξαιρέσεις να το δεκτώ.

ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ!

παιδιά, ξαδέρφια, γαμπροί, νύφες, ανήψια, γκόμενοι κτλπ

ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ιατρική Αθηνών:Η σχολή όπου το 70% του προσωπικού εμφανίζει συγγένεια μεταξύ τους. Οι μεγαλοφυίες βλέπετε μοιράζονται κοινά γονίδια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είμαι και εγώ ρομαντικός και πιστέυω ότι θα μπορέσω να ανατρέψω το κατεστημένο της Σχολής. Τόσο ρομαντικός που πιστεύω ότι αυτό μπορώ να το πραγματοποιήσω, χωρίς την στήρξη κανενός κομματικού μηχανισμού!

Παύλος Σακκάς

Κύριε Καθηγητά, μπορείτε να διαψεύσετε πως δεν έχετε την στήριξη συγκεκριμένης κομματικής φοιτητικής παράταξης;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ιατρική Αθηνών:Η σχολή όπου το 70% του προσωπικού εμφανίζει συγγένεια μεταξύ τους. Οι μεγαλοφυίες βλέπετε μοιράζονται κοινά γονίδια.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=1...p;pubid=5993139

Κάποτε είχα αναρτήσει μία λίστα με τα ονόματα από επίκουρους καθηγητές και λέκτορες στο ΑΠΘ.

http://www.sci.ccny.cuny.edu/~themis/greek.../MEDAUTHLEC.htm

http://www.sci.ccny.cuny.edu/~themis/greek.../MEDAUTHASS.htm

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ιατρική Αθηνών:Η σχολή όπου το 70% του προσωπικού εμφανίζει συγγένεια μεταξύ τους. Οι μεγαλοφυίες βλέπετε μοιράζονται κοινά γονίδια.

:wacko:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι Ιατρικές Σχολές παράγουν ιατρούς ή πτυχία;

Των Μιχαλη Κουτσιλιερη και Χαραλαμπου Μουτσοπουλου*

Στον προηγμένο κόσμο, οι Ιατρικές Σχολές έχουν προδιαγεγραμμένους στόχους για το πρότυπο των ακαδημαϊκών προσόντων των πτυχιούχων τους και των «διά του πτυχίου» πιστοποιούμενων ικανοτήτων τους. Ετσι, κάποιες Ιατρικές Σχολές έχουν επιλέξει ότι παράγουν ιατρούς, που θα κατευθύνονται στη γενική ιατρική και την πρωτοβάθμια ιατρική περίθαλψη. Αλλες, έχουν επιλέξει να «φτιάχνουν» ιατρούς με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο, έτοιμους να ακολουθήσουν μεταπτυχιακές σπουδές και ερευνητικό προσανατολισμό. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι η κάθε Ιατρική Σχολή προσδιορίζει τους στόχους της παρεχόμενης εκπαίδευσης και σχεδιάζει το αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών, καθορίζοντας και το πρότυπο των μελών του Διδακτικού-Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) που θα υπηρετήσουν τους ακαδημαϊκούς της στόχους.

Δυστυχώς, στην πατρίδα μας τα πράγματα έχουν αφεθεί στη μοίρα των «ημιμαθών» του υπουργείου Παιδείας. Μέσω ανελαστικών «νόμων- πλαισίων» και πολτοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων σπουδών, επικρατεί η λογική «μια συνταγή για όλες τις σχολές και όλα τα πανεπιστήμια». Ετσι επιτυγχάνεται η προς τα κάτω ισοπέδωση των ακαδημαϊκών μας ιδρυμάτων. Οι Ιατρικές Σχολές μας δυστυχώς, ορίζουν μόνον πόσα μαθήματα-εξετάσεις πρέπει να περάσουν οι φοιτητές για να αποκτήσουν το πολυπόθητο πτυχίο.

Το πρόγραμμα της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών έχει αποτελέσει σημείο τριβής μεταξύ των μελών ΔΕΠ, αλλά και των φοιτητών. Οσοι προτείνουν τη ριζική αναθεώρησή του, κατηγορούνται ότι δυναμιτίζουν την ομαλή λειτουργία της σχολής και αποκαλούνται «εκσυγχρονιστήρια». Κατά τη γνώμη πολλών καθηγητών, το πρόγραμμα σπουδών είναι άθροισμα εξαμηνιαίων μαθημάτων κορμού και κάποιων κατ’ επιλογή, ο αριθμός και η ποιότητα των οποίων δεν ελέγχεται. Τα περισσότερα απ’ αυτά τα κατ’ επιλογή μαθήματα έχουν επιβληθεί διαχρονικά στη βάση της «θέλησης» των κατά καιρούς «ισχυρών» καθηγητών της σχολής. Ετσι, δεν υπάρχει πρόγραμμα σπουδών, στη βάση του τι θέλουμε να γνωρίζει ο πτυχιούχος και τι δεξιότητες πρέπει να τον διακρίνουν, παίρνοντας το πτυχίο του. Ο αποφοιτήσας, παρότι έχει περάσει επιτυχώς τις προβλεπόμενες εξετάσεις στα μαθήματα, είναι άγνωστο αν μπορεί να εκτελέσει βασικές ιατρικές πράξεις και να αντιμετωπίσει κοινά ιατρικά προβλήματα της πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας.

Πώς μια αναθεώρηση του υπάρχοντος προγράμματος θα διασφαλίσει την ιατρική τους επάρκεια; Είναι προφανές ότι, εφόσον το εξαετές πρόγραμμα σπουδών ορίζει ότι οι φοιτητές μας θα «βλέπουν» ασθενή μόνο από τον τέταρτο χρόνο σπουδών και μετά, η ιατρική επάρκεια των αποφοίτων θα επαφίεται στη δική τους πρωτοβουλία.

Σήμερα, όμως, με την καθομολογούμενη εκρηκτική ανάπτυξη της γνώσης στις βιοϊατρικές επιστήμες, οι φοιτητές Ιατρικής πρέπει να ακολουθούν πρόγραμμα, που θα τους καταστήσει κοινωνούς όλων των βασικών εργαστηριακών και κλινικών συνιστωσών της σύγχρονης ιατρικής επιστήμης. Ενα τέτοιο πρόγραμμα, οφείλει και πρέπει να είναι εστιασμένο στην κατανόηση των μηχανισμών της ζωής και της ασθένειας, στις θεραπευτικές προσεγγίσεις των νόσων και τις επιδράσεις τους στον ασθενή, αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία. Επιβάλλεται, ο φοιτητής, από τα πρώτα έτη των σπουδών του, να έρχεται σε επαφή με τον άρρωστο και να εκπαιδεύεται για τις επιπτώσεις της ασθένειας στον άνθρωπο και την κοινωνία.

Η ιατρική επιστήμη είναι και πρέπει να παραμείνει κάλεσμα προσφοράς. Ετσι, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα υπηρετεί αυτό το κάλεσμα, οφείλει να έχει στο επίκεντρό του τον ασθενή. Οφείλει να προετοιμάζει τον φοιτητή για τη λήψη απόφασης –διά του όρκου του– ότι, με την αποφοίτησή του θα δεσμεύεται διά βίου να είναι παρών δίπλα στον ασθενή, την ώρα της ανάγκης. Οι φοιτητές – μελλοντικοί ιατροί, ακολουθώντας το πρόγραμμα σπουδών, πρέπει να συνειδητοποιούν ότι, ξεκινούν τη «διά βίου αναζήτηση της αλήθειας», που απορρέει από την κατανόηση των μηχανισμών της ζωής και της νόσου.

Βέβαια, η οποιαδήποτε αναθεώρηση του προγράμματος δεν είναι δυνατό να γίνει σήμερα με τον υπάρχοντα τρόπο λειτουργίας των διοικητικών οργάνων του πανεπιστημίου. Ο λόγος είναι ότι, κάτι τέτοιο προσκρούει στις «δυναμικές μειοψηφίες» των φοιτητών, που ελέγχουν τη γενική συνέλευση της σχολής, συνεπικουρούμενες–κατευθυνόμενες από κάποιους, που φοβούνται ότι θα χάσουν τα όποια κεκτημένα τους προνόμια.

Με σκοπό να εκτιμήσει ο αναγνώστης τη δυσκολία του εγχειρήματος, θα αναφερθούμε στο τι συνέβη κατά τη διαδικασία των τελευταίων εκλογών για την ανάδειξη προέδρου και αναπληρωτή προέδρου στην Ιατρική Σχολή Αθηνών: «Δυναμική ομάδα φοιτητών» διέκοψε τις εκλογές και προκειμένου να «επιτρέψει» τη συνέχισή τους, υποχρέωσε τους υποψηφίους να «ορκισθούν» ότι δεν θα αλλάξει τίποτε στο υπάρχον πρόγραμμα σπουδών!

Παρ’ όλα αυτά όμως πιστεύουμε ότι, η ακαδημαϊκή κοινότητα –ΔΕΠ και φοιτητές– και το υπουργείο Παιδείας πρέπει να αντιληφθούν ότι αναθεώρηση του προγράμματος σπουδών, βασισμένη σε ξεκάθαρο πλαίσιο ακαδημαϊκών αξιών και στόχων, θα δώσει την ευκαιρία να «παράγουμε» ιατρούς και όχι «πτυχία Ιατρικής». Η ελπίδα μας είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, ιδιαίτερα οι φοιτητές και γιατί όχι η ίδια η κοινωνία, να παρέμβουν δυναμικά και να επιβάλουν την αναθεώρηση του προγράμματος σπουδών Ιατρικής στη χώρα μας.

* Ο κ. Μιχάλης Κουτσιλιέρης και ο κ. Χαράλαμπος Μουτσόπουλος είναι καθηγητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articl.../11/2008_292427

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ θα ήμουν ο τελευταίος που δεν θα συμφωνούσα ότι υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης στην Σχολή μας.

Γνωρίζω δυστυχώς και φοιτητές που πραγματικά είναι έτοιμοι να πάρουν πτυχίο και δεν γνωρίζουν τα βασικά.

Πολλές φορές μου λεν : η ψυχιατρική είναι το τελευταίο μου μάθημα και από ότι φαίνεται δεν γνωρίζουν τα στοιχειώδη. Ευτυχώς αυτό είναι σπανιότατο. Μάλιστα επειδή δεν μπορώ να το χωνέψω το ψάχνω.

Τις περισσότερες φορές πρόκειται για φοιτητές που βάζουν γνωστούς να παρακαλούν, οι γονείς τους είναι συνάδελφοι και έχουν το θράσος (;), κουράγιο (;), (δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω) και πιέζουν να περάσουν, ή τέλος υπάρχουν δκαι κάποιες περιπτώσεις που άσκησαν πιέσεις παρατάξεις !

Προσωπικά αντιστέκομαι, αλλά για να φτάσουν μέχρι το "τελευταίο μάθημα" προφανώς κάποιοι άλλοι σκέφτηκαν: δεν βαριέσαι, τι με νοιάζει εμένα, ας το βρει από αλλού...

Εγώ είμαι αυστηρός γιατί φοβάμαι ότι μπορώ κάποτε να πέσω στα χέρια του άσχετου πτυχιούχου.

Υπάρχουν βέβαια και πιο γενικά προβλήματα εκπαίδευσης.

Σε αυτά απευθύνομαι, ή μάλλον για να είμαι ειλικρινής, θα προσπαθήσω να απευθυνθώ.

Και κυρίως η έλλειψη εκπαίδευσης σε πρακτικές δεξιότητες. Το πρώτο ράμμα μου το έκανα στο κεφάλι ενός ναύτη στο Ναυτικό. Το πάλεψα και τα κατάφερα, παρότι το πλοίο κουνούσε.

Παύλος Σακκάς

Καλα γελαω μ αυτα που διαβαζω.Δεν το ειχα δει.

Που τους γνωριζετε τους φοιτητες εσεις που δεν ξερουν τα βασικα κ κατα ποια εννοια ειστε αυστηρος μαζι τους;;Μηπως απλως επαναλαμβανετε αυτα που λεμε και δυστυχως για σας το κανετε αποτυχημενα;

1.Αφου με τα βιας εχετε επαφη με φοιτητες.Η θυμαστε απο τα παλια τα χρονια :rolleyes: ;Στην φουρνια μου δε διδαξατε ουτε μια ωρα.Μονος σας παραδεχτηκατε οτι ειστε πολλα περισσοτερα μελη ΔΕΠ απ οτι χρειαζεται αλλα επειδη οι φοιτητες ειναι ο λογος που ειστε στ πανεπιστημιο :anavwfwties: αντικακαταστειτε κανεναν συναδελφο σας καμια φορα για καμια ωρα,ετσι για το καλο που λενε.

Κατά τ΄ αλλα

Ο Πρόεδρος πρέπει να ξέρει τι γίνεται στην Σχολή και προς τα πού θα πρέπει να κατευθύνει τις αναγκαίες αλλαγές. Άρα πρέπει να έχει εμπειρία ιατρικής εκπαίδευσης. Να έχει μεράκι με την διδασκαλία και όχι να κάθεται σε ένα γραφείο και να δίνει εντολές.
...

2.Στην Ψυχιατρικη,ενα μαθημα τοσο ασχετο απο τα περισσοτερα υπολοιπα,και μαλιστα τη στιγμη που τα 2/3 της εκπαιδευσης γινονται εκτος Αιγινητειου οπου δουλευτε,μπορειτε εσεις κ εντοπιζετε την ανεπαρκεια σε βασικα πραματα,εεε;;Τη μια ωρα που διδασκετε στη χαση κ στη φεξη,τη διδασκετε τοσο εν τω βαθει που μπορειτε και εντοπιζετε βασικες ελλειψης γνωσεων γενικοτερα ιατρικης εκπαιδευσης ε;ΟΚ.Ο,τι πειτε.

3.Η μηπως καταλαβαινετε την ασχετιλα απο τις εξετασεις;Pls.Oλοι ξερουμε τι ειδους ειναι οι εξετασεις σας.Εδω δε μπορειτε με τις εξετασεις σας να καταλαβετε αν καποιος ξερει Ψυχιατρικη,αν ξερει Ιατρικη θα καταλαβετε;;

Τα δοσμενα επιλογης ενος βιβλιoυ αλλαγμενα με πονηρο,για να μην πω τιποτα αλλο,τροπο.Αυτη ειναι η εξεταση σας.Και ο παλιοτερος τροπος εξετασης επισης αθλιος ηταν.Αναπτυξης.

Οπως αθλιος ειναι και στα υπολοιπα μαθηματα.Παρε φοιτητη ενα τεραστιο βιβλιο και διαβασε το ολοκληρο χωρις καμια μα καμια κατευθυνση,γιατι βαριεμαι να σε κατευθυνω κι ελα να σε εξετασω σε 4αναπτυξης.Παπαγαλοι ειμαστε ρε φουστη ή μηχανακια να θυμομαστε ενα βιβλιο ολοκληρο απ εξω ως ποιημα;;ΕΛΕΟΣ.

4.Απλως γι ακομη μια φορα λετε ο,τι να ναι.Ακου σε ο,τι αφορα αυτους που δεν ξερουν τα βασικα

Τις περισσότερες φορές πρόκειται για φοιτητές που βάζουν γνωστούς να παρακαλούν, οι γονείς τους είναι συνάδελφοι και έχουν το θράσος (;), κουράγιο (;), (δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω) και πιέζουν να περάσουν, ή τέλος υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις που άσκησαν πιέσεις παρατάξεις !Προσωπικά αντιστέκομαι, αλλά για να φτάσουν μέχρι το "τελευταίο μάθημα" προφανώς κάποιοι άλλοι σκέφτηκαν: δεν βαριέσαι, τι με νοιάζει εμένα, ας το βρει από αλλού...

Λετε οσα μας πληγωνουν και μας πονανε μπας και πιασετε κανα γεματο αλλα δε μπαιζει.

Βλεπετε δεν ειναι μονο αυτοι που δεν ξερουν.

Ειστε εκτος πραγματικοτητας της σχολης.

Αυτο βλεπω εγω στα λογια σας τοσο καιρο.

Δεν εχετε εντοπισει στην πραγματικοτητα την τραγικοτητα της καταστασης

ουτε σας πληγωνει πραγματικα η κατασταση αυτή

ουτε τις ευθυνες που σας αναλογουν εχετε συνειδητοποιησει και αποδεχτει.

Λετε εκει τα γνωστα κοινοτυπα λες και ειμαστε ηλιθιοι κι όταν σας θετουμε προσωπικα ερωτηματα,γιατι κανατε αυτό ή γιατι δεν κανατε εκεινο ως αναπληρωτης καθηγητης εδρας κι ως προεδρος ΔΕΠ οι απαντησεις σας ειναι επισης για ηλιθιους.

Επι τη ευκαιρια για πειτε μας πως εσυ προσωπικα αντιστεκεστε...Ειμαι πολυ περιεργη να μαθω emdots

Δε θελω να γινομαι ουτε κακια ουτε ισοπεδωτικη ουτε χωρις λογο καχυποπτη,αν θυμαστε ξεκινησα να σας γραφω σ αυτό το τοπικ με τη φραση ανοιξε η καρδια μου με το που ειδα μελος ΔΕΠ να γραφει εδώ μεσα,ποσο μαλλον για ένα θεμα σαν αυτό αλλα ησαστε μια απογοητευση στην πορεια.

Παρ ολ αυτα,εσπευσα να συμφωνησω με τον pro προσφατα σε αυτα που ειπε οτι ανεξαρτητως προθεσεων,θελει κοτσια να μπειτε εδω "Ειδικα οταν τα λεγομενα του θα διαβαστουν και θα μεινουν σε πεισμα του χρονου. Πραγματικα η κινηση αυτη αξιζει συγχαρητηριων αλλα και μιμητων."

Αν και τελικα τελικα βασει των απαντησεων σας πολύ φοβαμαι οτι ισως δεν προκειται καν περι θαρρους απλως ισως δεν αντιλαμβανεστε καν οτι εκτιθεστε

η δε σας πολυαπασχολει που εκτιθεστε.Αλλιως δεν εξηγουνται οι απαντησεις σας.

Ενα μηνα ανοιχτο θεμα

ολο αδεξιοτεχνες αοριστολογιες ωσαν αρχαριος κνιτης οπως ευστοχα ειπε ο cadaver παραπανω,

απο την τοσων χρονων συνδικαλιστικη σας δραση δε μας εχει μεινει απολυτως τιποτα αφου δεν μας φερατε απολυτως κανενα συγκεκριμενο παραδειγμα, απεναντιας διαβασαμε την απαντηση σας στον Αλικαριδη και φθηνες δικαιολογιες οταν σας θεσαμε προσωπικα ερωτηματα,

και τελικα μετα απο πολλη-πολλη πιεση γραψατε ένα ποστ μεγαααααλο προς απαντηση μας αλλα μια απ τα ιδια κι αυτό.Οι προτασεις σας για αλλαγη 5 σειρες ολες κι ολες κι αυτές ηταν λειψες και ακραια προχειρα επινοημενες και διατυπωμενες.Το υπολοιπο κειμενο ηταν λογια του αερα παλι.

Κι αυτα τα

Εγώ είμαι αυστηρός γιατί φοβάμαι ότι μπορώ κάποτε να πέσω στα χέρια του άσχετου πτυχιούχου.Το πρώτο ράμμα μου το έκανα στο κεφάλι ενός ναύτη στο Ναυτικό. Το πάλεψα και τα κατάφερα, παρότι το πλοίο κουνούσε.

...με φέρνει σε σύγκρουση με καθεστωτικά κέντρα εξουσίας και πολύ πιθανόν να μου στερήσουν την μελλοντική μου εξέλιξη...

μου σπαραζουν την καρδια,τι να σας πω emdots

Όχι,δειτε τι βρηκατε να μας απαντησετε τωρα πανω σε σχεση με το ποιοι είναι αυτοι που δεν ξερουν τα βασικα...Ειναι σαν το άλλο.Σας εγραψα ολοκληρο ποστ για τον αριθμο τον φοιτητων σας,σας εκανα συγκεκριμενες ερωτησεις,εθιξα συγκεκριμενα θεματα κ το μονο που βρηκατε να σχολιασετε ειναι οτι καθε χρονο μπαινουν 30 τεκνα πολυτεκνων κ μειωμενου εισοδηματος. :huh::blink::mellow:

Whatever.

Εγω αναμεσα σε Στεφαναδη κ εσας θα ψηφισω αναγκαστικαεσας γιατι δε θελω να βγει ο Στεφαναδης.Τον ειδαμε τι εκανε δυο χρονια τωρα.ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.ΑΠ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΑΜΕ.Καμια κινηση ουτε ως προς τους φοιτητες ουτε ως προς τους αποφοιτους.

Η μονη αλλαγη ειναι το προαυλιο που ξεκινησε να φτιαχνεται λιγο πριν τις εκλογες-τυχαιο ;-

κι αυτο ειναι η αποθεωση της κιτσαριας.

Ολα τα χε η Μαριωρη ο φερετζες της ελειπε τωρα,το προαυλιο!!Ποσα λεφτα ειπε η προφιτερολ παραπανω οτι στοιχισε αυτη η αηδια;

Ποιος ξερει ποσα θα φαγανε απο αυτα οι επιτηδειοι δικοικουντες,γραμματεις κ φαρισαιοι.

Eλπιζω παντως κ.Σακκα αν εκλεγειτε ,να παρετε το τοπικ αυτό από την αρχη με ένα χαρτι κι ένα μολυβι,να κανετε λιστα με τα θεματα που εχουν θιχτει και να αρχισετε να φτιαχνετε...Επισης ελπιζω να εξακολουθησετε να μπαινετε εδώ μεσα και να κανετε διαλογο.

Διαφορετικα θα γελοιοποιηθειτε.Ελπιζω το κατανοειτε αυτο.

Ακομη κι αν δεν εκλεγειτε όμως,ελπιζω μετά από τοσα που ακουσατε,να προσπαθησετε να βελτιωσετε πεντε πραματα στην εδρα σας αλλα και οπου μπορειτε μεσα στη σχολη απο τις θεσεις που εχετε.

Και να ειστε σιγουρος οτι οι κινησεις σας εφοσον είναι για καλο οχι απλως θα αναγνωριστουν αλλα θα κανουν παταγο τωρα που γινατε και διασημος ανα τους φοιτητες σας με το να γραψετε εδώ.

Καλα αποτελεσματα.

Και στις εκλογες κ γενικοτερα...

Το γενικοτερα ειναι που με κοφτει κ με καιει.Αιντε να δουμε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγω αναμεσα σε Στεφαναδη κ εσας θα ψηφισω αναγκαστικα εσας γιατι δε θελω να βγει ο Στεφαναδης.

οι οικολόγοι πράσινοι δεν κατεβάζουν υποψήφιο; :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

οι οικολόγοι πράσινοι δεν κατεβάζουν υποψήφιο; :)

μιας που τους εφερε η κουβεντα,δεν τους παω μια.μου μυριζουν ψοφιο.

και υποτιθεται οτι ειμαι φανατικη οικολόγα στην καθημερινοτητα μου-οσο μπορω,τουλαχιστον-ε;

φαντασου να μην ημουνα κιολας.

ψηφιιιιστε δραααση ρε μπας και δουμε καμια αααασπρη μερα! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.