Jump to content

Να ποιοί δε θέλουν τις εξετάσεις για έναρξη ειδικότητας


palaiologos

Recommended Posts

Τα βασικά όργανα του ανθρωπινου σωματος αποτελουν σε ολες τις σχολες γνωσεις πρωτου εξαμηνου και δη ανατομιας-ιστολογιας.

Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου.....αλλα πως εξηγεις αυτο που γραφει στο παρακατω site :huh:http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showtopic=4560 emno

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 490
  • Created
  • Last Reply
Οταν μιλας ομως με μαθητη του 19 και φοιτητη του 9 καλυτερα θα ηταν να το βουλωνεις .Οσο για τα burn out και τις λοιπες πιπες που μας λες εγώ και πολλοί άλλοι συμφοιτητές μου σε γραφουμε κανονικα.Γιατι φιλε αυτο το οποιο σπουδασαμε το γουσταραμε και δεν μας εκανε κεφι ουτε να ''καουμε'' ουτε να τα παρατησουμε.

*ψιτ, το σχολειο σου βγαζει τα καλυτερα φρουτα! Γυναίκα με προστάτη? Κρίμα τα λεφτά ρε παιδιά κρίμα.....

κα εγω ημουν μαθητης του 19και 4/11 και φοιτητης του 9 και για να ειμαι ειλικρινης θα περιμενα απο εναν μαθητη του 19 και φοιτητη του 9 μια πιο πολιτισμενη αντιδραση!!! ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οταν μιλας ομως με μαθητη του 19 και φοιτητη του 9 καλυτερα θα ηταν να το βουλωνεις.

Τσου ρε Λάκη που θα το βουλώνω κιόλας. :P

Στο πουλί μου αν έβγαζες 19 στο σχολείο. Εγώ έβγαζα 16 (με 19+ στα μαθήματα δέσμης) και είχα κι ένα εκατομμύριο άλλα υγιή χόμπυ της ηλικίας μου.

Οσο για τα burn out και τις λοιπες πιπες που μας λες εγώ και πολλοί άλλοι συμφοιτητές μου σε γραφουμε κανονικα.

Τις «πίπες» δεν τις λέω εγώ, τις λέει άρθρο στην εφημερίδα που παρέθεσε μαθητής του 19 (lefkander) ο οποίος αργότερα έβγαζε γενικό για τον πέουλα. Και πολλοί συμφώνησαν μαζί του.

Περισσότερα εδώ. :)

Γιατι φιλε αυτο το οποιο σπουδασαμε το γουσταραμε και δεν μας εκανε κεφι ουτε να ''καουμε'' ουτε να τα παρατησουμε.

Γιατί εμείς ρε φίλε δε το γουστάραμε για να το σπουδάσουμε; Κι αν εσύ κουράστηκες 2 χρόνια για να μπεις πριν καν γίνεις φοιτητής εγώ κουράζομαι έξω 6 με πολλές περισσότερες θυσίες και δυσκολίες.

*ψιτ, το σχολειο σου βγαζει τα καλυτερα φρουτα! Γυναίκα με προστάτη? Κρίμα τα λεφτά ρε παιδιά κρίμα.....

Έλα ρε καραγκιόζη τι κάθεσαι και μας λες, αυτό είναι ανέκδοτο, στο είπε και ο ioan.

Ξέρεις πόσα τέτοια ακούγονται κατά καιρούς;

Πάρε ένα ακόμα. (πιο ηλίθιο, αλλά ό,τι πρέπει για το επίπεδό σου)

-Τι κάνει το αίμα όταν φτάνει στην Πυλαία Φλέβα;

-Χτυπά...

BTW,

ό,τι και να λες για το Ανατόλια συνεχίζει να είναι το 2ο καλύτερο ιδιωτικό στη Θεσ/νίκη (μετά το Γερμανικό). Βλάκα Γιαννιώτη κάνε κάνα μπάνιο στη λίμνη και μετά τα ξαναλέμε.

κα εγω ημουν μαθητης του 19και 4/11 και φοιτητης του 9 και για να ειμαι ειλικρινης θα περιμενα απο εναν μαθητη του 19 και φοιτητη του 9 μια πιο πολιτισμενη αντιδραση!!! ;)

Προφανώς ο GIANNIOTIS είχε πολύ ώρα για διάβασμα αλλά λίγο ελεύθερο χρόνο να κοινωνικοποιηθεί. :rolleyes:

Το αποτέλεσμα το βλέπετε μπροστά στα μάτια σας. Αντίδραση καννίβαλου που του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Ψιτ, φαινόμενο, πάνε ρώτα τους καθηγητές σου πρώτα γιατί την περάσαν και μετά ίσως το 9αράκι σου χάσει σε αξία. ;)

Αν περνάν οι στόκοι στα Ιωάννινα χωρίς να κόβονται τότε για μένα κι ο καλός ο φοιτητής μου προκαλεί υποψίες *πόσο* καλός είναι πραγματικά... <_<

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τσου ρε Λάκη που θα το βουλώνω κιόλας. :P

Στο πουλί μου αν έβγαζες 19 στο σχολείο. Εγώ έβγαζα 16 (με 19+ στα μαθήματα δέσμης) και είχα κι ένα εκατομμύριο άλλα υγιή χόμπυ της ηλικίας μου.

Τις «πίπες» δεν τις λέω εγώ, τις λέει άρθρο στην εφημερίδα που παρέθεσε μαθητής του 19 (lefkander) ο οποίος αργότερα έβγαζε γενικό για τον πέουλα. Και πολλοί συμφώνησαν μαζί του.

Περισσότερα εδώ. :)

Γιατί εμείς ρε φίλε δε το γουστάραμε για να το σπουδάσουμε; Κι αν εσύ κουράστηκες 2 χρόνια για να μπεις πριν καν γίνεις φοιτητής εγώ κουράζομαι έξω 6 με πολλές περισσότερες θυσίες και δυσκολίες.

Έλα ρε καραγκιόζη τι κάθεσαι και μας λες, αυτό είναι ανέκδοτο, στο είπε και ο ioan.

Ξέρεις πόσα τέτοια ακούγονται κατά καιρούς;

Πάρε ένα ακόμα. (πιο ηλίθιο, αλλά ό,τι πρέπει για το επίπεδό σου)

-Τι κάνει το αίμα όταν φτάνει στην Πυλαία Φλέβα;

-Χτυπά...

BTW,

ό,τι και να λες για το Ανατόλια συνεχίζει να είναι το 2ο καλύτερο ιδιωτικό στη Θεσ/νίκη (μετά το Γερμανικό). Βλάκα Γιαννιώτη κάνε κάνα μπάνιο στη λίμνη και μετά τα ξαναλέμε.

Προφανώς ο GIANNIOTIS είχε πολύ ώρα για διάβασμα αλλά λίγο ελεύθερο χρόνο να κοινωνικοποιηθεί. :rolleyes:

Το αποτέλεσμα το βλέπετε μπροστά στα μάτια σας. Αντίδραση καννίβαλου που του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Ψιτ, φαινόμενο, πάνε ρώτα τους καθηγητές σου πρώτα γιατί την περάσαν και μετά ίσως το 9αράκι σου χάσει σε αξία. ;)

Αν περνάν οι στόκοι στα Ιωάννινα χωρίς να κόβονται τότε για μένα κι ο καλός ο φοιτητής μου προκαλεί υποψίες *πόσο* καλός είναι πραγματικά... <_<

Ενώ εμείς πήραμε το πτυχίο με σταυρωμένα τα χέρια.Τι λές ρε φίλε? Μην κουράζεσαι τόσο.Εδω στις ιατρικές σχολές της ελλάδας μας περνάνε χαριστικά.Πριν την εξέταση ρωτάνε ποιος θέλει να περάσει?Και οποιος σηκώσει το χέρι ανοιγει μια πόρτα και τσουπ παει και η χειρουργική.

Ωραίο το παραμυθάκι αλλά δεν ισχυει.Οσο για τη συμμαθήτρια σου (ναι ντε αυτη απο το υπερσχολειο το Ανατολια...) τελειωσε στα 7 1/2 χρονια απο τα γιάννενα αφού έδωσε από 3-4 φορές το καθε μαθημα.Αλήθεια στις υπερσχολές του εξωτερικού δε θα τελείωνε ποτέ?Όπως είχε πει κι ενα παιδι πιο πανω απλά θα καθυστερουσε σε σχέση με τους υπολοιπους .Ετσι και στα γιάννενα καθυστέρησε......Αν μπορείς να το καταλάβεις καταλαβε το.

Όσο για τους χαρακτηρισμούς σου καραγκιοζάκο σου αφιερώνω ένα τραγούδι καταλληλο για αυνάνες σαν κι εσένα ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΩ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ αντε ξερολάκο με τις υγειές σου!!

κα εγω ημουν μαθητης του 19και 4/11 και φοιτητης του 9 και για να ειμαι ειλικρινης θα περιμενα απο εναν μαθητη του 19 και φοιτητη του 9 μια πιο πολιτισμενη αντιδραση!!! ;)

Sorry fegarw απλά οι απόφοιτοι του Ανατόλια προκαλούν έτσι μια αλλεργία σε μας τους Γιαννιώτες και ο νοών νοείτω .....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτοί οι οποίοι διάβασαν τα 4 μαθήματα ήταν προφανώς πολύ πιο μελετηροί και πολύ πιο προσηλωμένοι στο στόχο τους από ότι οι υπόλοιποι που δεν πέρασαν.Αυτοί οι οποίοι διάβασαν τα 4 μαθήματα θυσίασαν προφανώς πολυ περισσότερο χρόνο από την προσωπική τους ζωή και τα hobby τους για να πετύχουν αυτό το οποίο είχαν θέσει σαν στόχο.Και μη μου πεις ότι αυτοί οι οποίοι κόβωνταν για λιγα μόρια έφευγαν κατευθείαν έξω. Οχι φίλε μου αυτοί οι άνθρωποι έδιναν ξανά 1-2 φορές μέχρι να περάσουν.Γιατί προφανώς ξεχνάτε όλοι εσείς ότι στις ελληνικες ιατρικές σχολές υπαρχουν σε μεγαλο ποσοστο παιδια τα οποια εδωσαν 3 φορες πανελληνιες για να περασουν.

Αληθεια αναρωτηθηκατε ποτέ πόσο κοστισε αυτη η προσπαθεια?Προφανώς οχι.Γιατι πολυ απλα η πλειονοτητα σας ''μαθηταράδες'', αφου αποτυγχανε μια φορα, και συνηθως με πολυ χαμηλους βαθμους την έκανε για ρουμανια, βουλγαρια, τσεχια, ουγγαρια, ιταλία. Είναι κριμα που το εκπαιδευτικο μας συστημα αδικει τετοια αστερια οπως διατεινεστε οτι ειστε ολοι εσεις.Ειναι κριμα που το εκπαιδευτικο μας συστημα απαιτουσε να δειξετε ωριμοτητα στην ηλικια των 16-17 .Είναι κριμα που ολοι εμεις σας ανεχομαστε, οταν με υφος καμποσικο ερχεστε στο τριτο ετος με μεταγραφη και μας τα ζαλιζετε για το επιπεδο των σπουδων σας στην αλλοδαπη.

Gianniotis αυτό που λες είναι γεγονός: αυτοί που πέρασαν και τα 4 μαθήματα ήταν σίγουρα πιο μελετηροί, πιο προσηλωμένοι στο στόχο τους (και πιο τυχεροί) από εκείνους που δεν πέρασαν. Δεν μου φαίνεται να μπορεί κανείς να διαφωνεί σ' αυτό! Θα μου επιτρέψεις όμως να σου πω ότι το να περνάς ένα-ένα μάθημα και να μπαίνεις με αυτόν τον τρόπο, δεν είναι το ίδιο (αν και νόμιμο ήταν αναμφίβολα άδικο να μην κρίνονται όλοι με τα ίδια θέματα και τις ίδιες βάσεις). Η επιλογή πολλών (και δική μου) να φύγουν σε μια χώρα της ΕΕ με καλύτερο επίπεδο σπουδών αντί να χάσουν 3-4 από τα καλύτερα τους χρόνια για να πετύχουν με την 2η ή 3η φορά, δεν ήταν ίσως μέσα στις δυνατότητες όλων. Δεν ξέρω γιατί κρίνεις ότι είναι χειρότερη - αλλά σίγουρα δεν είναι ευκολότερη. Μάλλον είναι κάποιοι από εσάς που αρνούνται να παραδεχτούν ότι είναι μια προσπάθεια με μεγάλο κόστος. Δεδομένου του ότι δεν είναι όλα τα πανεπιστήμια της ίδιας ποιότητας, δεν τελειώνει κάποιος και σε όλα με την ίδια ευκολία.

Επειδή λοιπόν εγώ τυχαίνει να ξέρω (και να αναγνωρίζω) τους κόπους που έκανα (χωρίς τελικά το αναμενόμενο αποτέλεσμα) για να μπω σε Ελλ. ΑΕΙ, ενώ εσύ δε μπορείς εκ των πραγμάτων να ξέρεις τους κόπους που άλλοι κάνουν για να τελειώσουν σε πανεπιστήμια καλύτερα από τα Ελληνικά, θα σου έλεγα ότι είναι λάθος να γενικεύουμε. Και εν τέλη, την ''ωριμότητα'' που έδειξαν κάποιοι στα 17 τους όταν τα έβγαλαν πέρα σε ξένο μέρος θα ευχόμουν να την έβλεπα σε περισσότερους από τους πρώην ''μαθηταράδες'' και μετέπειτα ''φοιτηταράδες'' που κρίνουν έτσι την προσπάθεια και τους κόπους άλλων (στα 30 τους) καταλήγοντας πάντα στο συμπέρασμα ότι κανένας δεν κοπίασε σαν αυτούς, και κανένας δεν άξιζε να σπουδάσει όσο αυτοί. Είναι θλιβερό να βλέπεις επιστήμονες να κρίνουν και να κατακρίνουν βλέποντας μόνο όσα τους βολεύουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενώ εμείς πήραμε το πτυχίο με σταυρωμένα τα χέρια.Τι λές ρε φίλε? Μην κουράζεσαι τόσο.Εδω στις ιατρικές σχολές της ελλάδας μας περνάνε χαριστικά.Πριν την εξέταση ρωτάνε ποιος θέλει να περάσει?Και οποιος σηκώσει το χέρι ανοιγει μια πόρτα και τσουπ παει και η χειρουργική.

Εγώ δεν είπα το παραπάνω, αλλά σίγουρα τα Γιάννενα δεν έχουν την φήμη δύσκολης ιατρικής, τουλάχιστον όχι όσο την έχει η Κρήτη.

Ωραίο το παραμυθάκι αλλά δεν ισχυει.Οσο για τη συμμαθήτρια σου (ναι ντε αυτη απο το υπερσχολειο το Ανατολια...) τελειωσε στα 7 1/2 χρονια απο τα γιάννενα αφού έδωσε από 3-4 φορές το καθε μαθημα.Αλήθεια στις υπερσχολές του εξωτερικού δε θα τελείωνε ποτέ?Όπως είχε πει κι ενα παιδι πιο πανω απλά θα καθυστερουσε σε σχέση με τους υπολοιπους .Ετσι και στα γιάννενα καθυστέρησε......Αν μπορείς να το καταλάβεις καταλαβε το.

Α έγινε και συμμαθήτριά μου τώρα έτσι; Χεχε... :P

Μπράβο της που τελείωσε στα 7 1/2 χρόνια. Αλλά το σημαντικό είναι ότι τελείωσε. Τώρα είναι γιατρός κι αυτή όπως κι εσύ και δεν μπορείς να κάνεις (ή να επικαλεσθείς) τίποτα. Αν πέρασε τις εξετάσεις της τελείωσε. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κυνηγάς δαίμονες.

Όσο για τους χαρακτηρισμούς σου καραγκιοζάκο σου αφιερώνω ένα τραγούδι καταλληλο για αυνάνες σαν κι εσένα ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΩ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ αντε ξερολάκο με τις υγειές σου!!

Μα με βγάζεις έξω απ'τα ρούχα μου όταν μου παρουσιάζεις το κλασσικό φοιτητικό ανέκδοτο του «προστάτη στη γυναίκα» ως πραγματική ιστορία. Αν υπάρχει άτομο τόσο στόκος τότε όχι σε 7,5... σε 15,5 χρόνια δεν θα τελείωνε. Προφανώς είναι μια ιστορία που παρουσιάζεις εσύ για να κάνεις δήθεν τον έξυπνο.

Sorry fegarw απλά οι απόφοιτοι του Ανατόλια προκαλούν έτσι μια αλλεργία σε μας τους Γιαννιώτες και ο νοών νοείτω .....

Τόσοι πολλοί είναι δα; <_<

Κούλαρε, άμα ήσουν χάμω (Πάτρα, Κρήτη) τα ίδια θα έλεγες για τους απόφοιτους του Κολλεγίου Αθηνών.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Χίλιες και μία κομπίνες θεραπείας

* Γυναίκες ασθενείς που φέρονταν να προμηθεύονται φάρμακα (ισχυρές αντιβιώσεις) και να πραγματοποιούν ιατρικές εξετάσεις με διάγνωση... προστατίτιδα.

κ.α.

:lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

πριν 2 μήνες ξάδερφος μου με κάταγμα σε 2 οστά του άκρου ποδιού πήγε στο νοσοκομείο Λάρισας εκεί τον είδανε και τον εξετάσανε ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ του βάλανε γύψο , οι ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (οι οποίοι δεν ντρέπονται να το πούνε που σπουδάσανε) και ω τι θαύμα ο γύψος τοποθετήθηκε παντού ένα μόνο μικρό σημείο τους ξέφυγε , το σημείο του κατάγματος το οποίο και αφήσανε εκτος του γύψου ίσως και να τους τελείωσε ο γυψος? Τι λέτε εσείς προφεσορες εδώ? (ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΑΣ Ε?) το αποτέλεσμα ηταν να αναπτυχθούν θρομβώσεις στο άκρο , άρχισε την αντιπηκτική αγωγή ώσπου τελικά απευθύνθηκε σε ιδιώτη γιατρό οπού και επανατοποθετήθηκε σωστά ο γυψος…

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε παιδια, αφου ολοι δινουμε καποτε τις εξετασεις μας, αφου καποιοι πετυχαινουν και καποιοι οχι,γιατι στο τελος ολοι καταληγουμε με το ιδιο πτυχιο και με την ιδια ιδιοτητα(στην προκειμενη περιπτωση την ιατρικη)? Μπραβο στα παιδια που θυσιασαν τοσα πολλα λεφτα και πορους στο εξωτερικο αλλα γιατι τελικα αρχιζω το αγροτικο μου παρεα με αυτους που παλια δεν ειχαν ιδεα απο τα βασικα μαθηματα? Γιατι?

Αφου οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος γιατι καποιοι ελληναρες δεν αποδεχονται την αποτυχια αλλα σπευδουν να την παρακαμψουν(εκλογικευοντας την επιλογη τους με επιχειρηματα του τυπου: " δεν ειναι δικαιο 4 μαθηματα να κρινουν την καριερα μου" ή "απετυχα γιατι ημουν αρρωστος" ή τελοσπαντων λεγοντας ο καθενας τη δικια του πονεμενη ιστορια) εχοντας μετα την αξιωση να εξισωθουν, τυποις τουλαχιστον, με αυτους που πετυχαν. ΔΙνω μεγαλη σημασια στις πανελληνιες αφου η προετοιμασια για να τις περασεις σου δινει τις βασικες γνωσεις για να ξεκινησεις την ιατρικη.

Ειναι απολυτα αδικη η αντιμετωπιση των εισακτεων με πανελληνιες στην ιατρικη και ακομα πιο αδικη η μεταχειριση απεναντι σε αυτους που τελειωσαν τη σχολη χωρις σοβαρη καθυστερηση .Δε διαφωνω με τη θεληση καποιου να γινει γιατρος αλλα εξοργιζομαι οταν βλεπω ανθρωπους που αποτυγχανουν στο τελος να βρισκονται διπλα διπλα ή ακομα και πιο μπροστα απο αυτους που αποδιδουν. Σεβομαι την προσωπικη ιστορια του καθενος αλλα σε τελικη αναλυση εχουμε ολοι να κανουμε με ενα συστημα το οποιο οφειλει να βασιζεται στην αξιολογηση των γνωσεων και οχι των πορων. Θελεις να σπουδασεις εξω κυριε? Πολυ ωραια, σπουδασε αλλα κατσε να ασκησεις αυτα που σου εμαθαν στη χωρα που σπουδασες. Αν θεσ να γυρισεις πισω, περιμενε να απορροφηθει ο αποφοιτος του εσωτερικου και αφου αποδειξεις οτι αξιζεις μια θεση διπλα του τοτε να την παρεις και θα σου πω και μπραβο. Σε καμια περιπτωση δε υπονοω οτι ολοι οσοι ερχονται απ εξω ειναι κακοι γιατροι, αφου γνωριζω ατομα που προσπαθησαν να αποκτησουν ενα αξιοπρεπες επιπεδο ιατρικων γνωσεων. Αυτο που πιστευω ειναι οτι πρεπει να διδεται προτεραιοτητα σε εκεινους που εμπιστευτηκαν το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα (το οποιο θεωρω επαρκες), και που με τη σειρα τους αξιωνουν απο το συστημα να τους ανταμοιψει οταν βγουν στην αγορα εργασιας. Κατι τετοιο δεν γινεται και αυτο ειναι που με λυπει αφανταστα.

Ελπιζω οι εξετασεις για ειδικοτητα να αποτελεσουν το δευτερο φιλτρο μετα τις πανελληνιες απο το οποιο θα εξασφαλιστει τελικα η καθαροτητα του συστηματος. Ιδωμεν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Νομίζω πως η παραπάνω άποψη εκφράζει απόλυτα την αγανάκτηση του φοιτητή / αποφοίτου σχολών εσωτερικού και των επιτυχόντων στις πανελλήνιες.

Γιατί στα αλήθεια ρε παιδιά είμαστε οι μα...... της υπόθεσης, να δουλεύουμε στο λύκειο, να μπαίνουμε με την πρώτη, να διαβάζουμε έξι χρόνια, να αποφοιτούμε στην ώρα μας και μετά να μαθαίνουμε πως όλα αυτά δεν μας δίνουν το δικαίωμα να αρχίζουμε ειδικότητα εντός ενός λογικού διαστήματος. Εμείς που ήμασταν πάντα οι συνεπείς θεωρούμαστε παράλογοι όταν απαιτούμε την αναγνώριση των κόπων μας..... Μόνο στην Ελλαδα αυτά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ελπιζω οι εξετασεις για ειδικοτητα να αποτελεσουν το δευτερο φιλτρο μετα τις πανελληνιες απο το οποιο θα εξασφαλιστει τελικα η καθαροτητα του συστηματος. Ιδωμεν.

Αν οι εξετάσεις είναι αδιάβλητες και διαφανείς.

Γιατί αν οι εξετάσεις είναι μυστικές και μυστήριες όπως τώρα με τις χιλιάδες νομαρχίες, τα νεφελώδη νούμερα και τις μοναχικές υποθέσεις, τότε δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.

Το έχω πεί και άλλες φορές και το λέω και τώρα. Την προτεραιότητα πρέπει να την έχουν οι ντόπιοι, όχι γιατί πέρσαν τις πανελλήνιες αλλά γιατί απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημίων. Αυτό όμως σημαίνει πως δεν θα πρέπει να υπάρχουν μεταγραφές για κανένα λόγο (τραγικό ή απλώς πολιτικό). Αλλιώς και πάλι δεν αλλάζει τίποτα.

Το επίπεδο των απέξω (EU και μη EU) είναι άσχετο. Σίγουρα αν μπούν εξετάσεις για την ειδικότητα και είναι αδιάβλητες και διαφανείς, θα υπάρξουν και κάποιες πολύ δυσάρεστες εκπλήξεις για τους ντόπιους απόφοιτους.

Θα ήθελα πολύ να μπούν εξετάσεις, έτσι και μόνο για να φανούν οι πολλαπλές ταχύτητες των γιατρών. Η πρόταση του ΣΑΙΕΠ είναι πολύ καλή. Στοίχημα όμως πως δεν θα την ακούσει κανείς? Το ΚΕΣΥ και το Υγείας, οι συνδικαλιστές και οι διάφοροι άλλοι τύποι, θέλουν εξετάσεις απλώς και μόνο για να μπορούν να βολεύουν τους δικούς τους. Όχι πως τώρα δεν το κάνουν... μα δεν το κάνουν εύκολα, δεν είναι όπως ακριβώς θέλουν. Άλλο είναι να κρατάς τις λίστες με τις αναμονές σκόρπιες και σκοτεινές, άλλο είναι να βάζεις στημένες εξετάσεις και να βάζεις το δικό σου άτομο εκεί που θέλεις, έτσι όπως θέλεις. Αν κάποιος στη μπεί μάλιστα έχεις και την απάντηση έτοιμη... "πέρασε τις εξετάσεις". Ενώ τώρα... "έχει αλλεργία" ή "βγήκε στην κλήρωση" και άλλες ακριβές μπούρδες του είδους.

Δεν υπάρχει καν ίχνος ντροπής πιά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ δεν είπα το παραπάνω, αλλά σίγουρα τα Γιάννενα δεν έχουν την φήμη δύσκολης ιατρικής, τουλάχιστον όχι όσο την έχει η Κρήτη.

Α έγινε και συμμαθήτριά μου τώρα έτσι; Χεχε... :P

Μπράβο της που τελείωσε στα 7 1/2 χρόνια. Αλλά το σημαντικό είναι ότι τελείωσε. Τώρα είναι γιατρός κι αυτή όπως κι εσύ και δεν μπορείς να κάνεις (ή να επικαλεσθείς) τίποτα. Αν πέρασε τις εξετάσεις της τελείωσε. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κυνηγάς δαίμονες.

Μα με βγάζεις έξω απ'τα ρούχα μου όταν μου παρουσιάζεις το κλασσικό φοιτητικό ανέκδοτο του «προστάτη στη γυναίκα» ως πραγματική ιστορία. Αν υπάρχει άτομο τόσο στόκος τότε όχι σε 7,5... σε 15,5 χρόνια δεν θα τελείωνε. Προφανώς είναι μια ιστορία που παρουσιάζεις εσύ για να κάνεις δήθεν τον έξυπνο.

Τόσοι πολλοί είναι δα; <_<

Κούλαρε, άμα ήσουν χάμω (Πάτρα, Κρήτη) τα ίδια θα έλεγες για τους απόφοιτους του Κολλεγίου Αθηνών.

E δεν ξέρω αν ήσασταν και στην ιδια ΄΄σειρά΄΄ αλλά από τη στιγμή που έχετε τελειώσει το ιδιο σχολείο ας την αποκαλέσουμε μακρινή σου συμμαθήτρια. Ικανοποιημένος?

Δυστυχώς για όλους το επαναλαμβάνω ότι το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αποτελεί ανέκδοτο για μένα γιατι πολύ απλά εξεταζόταν μαζί μου. Η συγκεκριμένη ερώτηση έγινε τελευταία μπας και απαντήσει τίποτα. Μετά από την αποστομωτική της απαντηση ο ίδιος ο Αλαμάνος την πέταξε έξω νευριασμένος. Η κοπέλα έχει γράψει ιστορία τι να κάνουμε τώρα? Να που και τα ανεκδοτα βγαινουν καμια φορά αληθινά....΄όσο κι αν σε βγάζω από τα ρούχα σου είσαι υποχρεωμένος να το δεχθείς εκτός αν λες ότι το βγάζω από το μυαλό μου.Ε δεν έχουμε φθάσει και σε τέτοιο σημείο διαστροφής...

Οσο για τις φήμες περι του ποια σχολή είναι πιο δύσκολη και ποια είναι πιο εύκολη δεν παύουν να είναι απλά φήμες.Πες μου εσύ με ποια κριτήρια το λες και να το δεχθώ.Τεκμηρίωσε το και θα σου απαντησω.Μπορείς φίλε να το κάνεις ?Εγω λέω οτι δεν μπορείς γιατί πολύ απλά τα λόγια σου είναι λόγια του αέρα και στερούνται οιαδήποτε βάσης.

Το 2000 είχε ξεκινήσει από την Ευρωπαική ένωση αξιολόγηση όλων των κρατικών ιατρικών σχολών της Ευρώπης . Εκπρόσωποι είχαν καταφτασει και στη δική μας Ιατρικη σχολή και είχαν καταγράψει την κατάσταση. Από τότε όμως ουδέν νεότερο. Οπότε από τη στιγμή που δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημος πίνακας αξιολόγησης που να κατατάσσει την κάθε σχολή σε μια συγκεκριμενη θέση οτιδήποτε κι αν λεει κανεις περι ανωτερότητας ή κατωτερότητας είναι απολύτως έωλο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προς κύριο Γιαννιώτη: ναι, αλήθεια είναι ότι όσοι μπήκαμε στη Σχολή είχαμε περάσει από ένα πολύ καλό φίλτρο Πανελληνίων και ότι η Ιατρική στα Γιάννενα είναι δύσκολη. Αλλά υπάρχει και άλλη αλήθεια. Αυτή που λέει ότι η Ιατρική εδώ ψυχορραγεί σε βασικά μαθήματα (για παράδειγμα η Μικροβιολογία, η Πνευμονολογία και η Καρδιολογία είναι μαθήματα της πλάκας και στο τέλος πας στην Παθολογία και δεν ξέρεις τι είναι άσθμα), για να μη συζητήσω για την ευνοιοκρατία. Από Ακτινολογία έχεις περάσει; Εκεί που δηλώνεις όνομα και τόπο γέννησης; Ή χειρουργική, όπου δεν υπάρχει καμία σοβαρή εγχείρηση γιατί ποιος τρελός θα έρθει εδώ να εγχειρηστεί; Ή ότι άλλες έδρες (βλ.Καρδιοχειρουργική, Νευροχειρουργική) υπάρχουν μόνο στα χαρτιά. Δεν νομίζω να βοηθά σε κάτι η εξιδανίκευση των Ιατρικών σχολών της Ελλάδας μόνο και μόνο για να πουλήσουμε μούρη στους δικατσάδες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

πριν 2 μήνες ξάδερφος μου με κάταγμα σε 2 οστά του άκρου ποδιού πήγε στο νοσοκομείο Λάρισας εκεί τον είδανε και τον εξετάσανε ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ του βάλανε γύψο , οι ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (οι οποίοι δεν ντρέπονται να το πούνε που σπουδάσανε) και ω τι θαύμα ο γύψος τοποθετήθηκε παντού ένα μόνο μικρό σημείο τους ξέφυγε , το σημείο του κατάγματος το οποίο και αφήσανε εκτος του γύψου ίσως και να τους τελείωσε ο γυψος? Τι λέτε εσείς προφεσορες εδώ? (ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΑΣ Ε?) το αποτέλεσμα ηταν να αναπτυχθούν θρομβώσεις στο άκρο , άρχισε την αντιπηκτική αγωγή ώσπου τελικά απευθύνθηκε σε ιδιώτη γιατρό οπού και επανατοποθετήθηκε σωστά ο γυψος…

Τελικά με κάταγμα σε δυο οστά του άκρου ποδιού ήταν ένα το σημείο του κατάγματος; :blink:

Χωρίς να είμαι και ειδικός ορθοπαιδικός, για κατάγματα στις φάλαγγες των δακτύλων υπάρχουν ειδικοί νάρθηκες σταθεροποίησης (δένεται το δάκτυλο με άλλο υγιές). Οι θρομβώσεις πάλι και η αντιπηκτική αγωγή που περιγράφεις με προβληματίζουν: αφού ήταν το πόδι στο γύψο πώς μπήκε η διάγνωση; Μελάνιασαν τα δάκτυλα και αυτό θεωρήθηκε "θρόμβωση";;;

Τελοσπάντων, για το επιστημονικό κομμάτι του θέματος και επειδή είδα ότι το έχεις γράψει και αλλού μια ενδιαφέρουσα διεύθυνση είναι η http://www.aafp.org/afp/20031215/2413.html (Evaluation and Management of Toe Fractures - ROBERT L. HATCH, M.D., M.P.H., and SCOTT HACKING, M.D., University of Florida College of Medicine, Gainesville, Florida).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειναι απολυτα αδικη η αντιμετωπιση των εισακτεων με πανελληνιες στην ιατρικη και ακομα πιο αδικη η μεταχειριση απεναντι σε αυτους που τελειωσαν τη σχολη χωρις σοβαρη καθυστερηση .Δε διαφωνω με τη θεληση καποιου να γινει γιατρος αλλα εξοργιζομαι οταν βλεπω ανθρωπους που αποτυγχανουν στο τελος να βρισκονται διπλα διπλα ή ακομα και πιο μπροστα απο αυτους που αποδιδουν. Σεβομαι την προσωπικη ιστορια του καθενος αλλα σε τελικη αναλυση εχουμε ολοι να κανουμε με ενα συστημα το οποιο οφειλει να βασιζεται στην αξιολογηση των γνωσεων και οχι των πορων. Θελεις να σπουδασεις εξω κυριε? Πολυ ωραια, σπουδασε αλλα κατσε να ασκησεις αυτα που σου εμαθαν στη χωρα που σπουδασες. Αν θεσ να γυρισεις πισω, περιμενε να απορροφηθει ο αποφοιτος του εσωτερικου και αφου αποδειξεις οτι αξιζεις μια θεση διπλα του τοτε να την παρεις και θα σου πω και μπραβο. Σε καμια περιπτωση δε υπονοω οτι ολοι οσοι ερχονται απ εξω ειναι κακοι γιατροι, αφου γνωριζω ατομα που προσπαθησαν να αποκτησουν ενα αξιοπρεπες επιπεδο ιατρικων γνωσεων. Αυτο που πιστευω ειναι οτι πρεπει να διδεται προτεραιοτητα σε εκεινους που εμπιστευτηκαν το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα (το οποιο θεωρω επαρκες), και που με τη σειρα τους αξιωνουν απο το συστημα να τους ανταμοιψει οταν βγουν στην αγορα εργασιας. Κατι τετοιο δεν γινεται και αυτο ειναι που με λυπει αφανταστα.

Ελπιζω οι εξετασεις για ειδικοτητα να αποτελεσουν το δευτερο φιλτρο μετα τις πανελληνιες απο το οποιο θα εξασφαλιστει τελικα η καθαροτητα του συστηματος. Ιδωμεν.

Συμφωνώ με όσα λες emarup Είναι άδικο να μη βρίσκουν όσο πιο γρήγορα γίνεται θέση για ειδικότητα οι άνθρωποι που κοπίασαν, πέρασαν και χωρίς σοβαρή καθυστέρηση τελείωσαν στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Η Ελληνική νομοθεσία τους αδικεί είναι ολοφάνερο ! Αν οποιοσδήποτε σύλλογος φοιτητών ή αποφοίτων χρειαστεί επιπλέον υποστήριξη για να ασκήσει πιέσεις ώστε να αλλάξει, ευχαρίστως θα τον στήριζα στην προσπάθεια αυτή, όπως πιστεύω και πολλοί άλλοι από Πανεπιστήμια ΕΕ. Απλά είναι άδικο και αντιπαραγωγικό να ''τα βάζουμε'' όλοι με όλους, και να μην κάνουμε μια προσπάθεια να βρούμε τι γίνεται στραβά και πως μπορούμε να το βελτιώσουμε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αφου οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος γιατι καποιοι ελληναρες δεν αποδεχονται την αποτυχια αλλα σπευδουν να την παρακαμψουν(εκλογικευοντας την επιλογη τους με επιχειρηματα του τυπου: " δεν ειναι δικαιο 4 μαθηματα να κρινουν την καριερα μου" ή "απετυχα γιατι ημουν αρρωστος" ή τελοσπαντων λεγοντας ο καθενας τη δικια του πονεμενη ιστορια) εχοντας μετα την αξιωση να εξισωθουν, τυποις τουλαχιστον, με αυτους που πετυχαν.

Δεν χρειάζεται να δικαιολογηθώ σε κανέναν. Το είπα και το ξαναλέω, για μένα οι πανελλαδικές ήταν ένα θέμα ανωριμότητας (δικιάς μου) και αμφισβήτησης του θεσμού. Το θεωρούσα αδιανόητο να πρέπει να διαβάζω για δύο χρόνια μαθήματα που εν τέλει θα είχαν ελάχιστο ως μηδαμινό αντίκτυπο μέσα στη σχολή. Επίσης, ήξερα πως αν καθόμουν άνετα έπιανα γύρω στο 18-19 Φυσική, Χημεία, και Βιολογία... το θέμα ήταν η ρημάδα η έκθεση που δεν περνούσα το 15 ακόμα κι όταν νόμιζα ότι γράφω κομψοτεχνήματα.

Και δεν ήμουν ο μόνος, είχα φίλους που γράφαν 19 στο σχολείο έκθεση και μετά στις εξετάσεις πήραν χαμηλότερο κι από μένα (14,25) που πήγαινα στην πλάκα. :)

ΔΙνω μεγαλη σημασια στις πανελληνιες αφου η προετοιμασια για να τις περασεις σου δινει τις βασικες γνωσεις για να ξεκινησεις την ιατρικη.

Εδώ γελάμε. Καλά πιστεύεις εσύ ότι με το κερί καρναούμπα και την βιομηχανική παραγωγή του αιθινίου πήρες βάσεις; :rolleyes:

Έλα ρε φίλε... τις βασικές τις γνώσεις να είσαι σίγουρος τις πήρα και χωρίς τις πανελλαδικές και μάλιστα σε κεφάλαια (πχ πυρηνική φυσική) που ήταν εκτός ύλης. Αποτέλεσμα; Πέρασα στους 50 πρώτους στις πανιταλικές του πανεπιστημίου μου (το κεντρικό της πρωτεύουσας).

Αν τώρα οι Ιταλοί (ένα G7 κράτος) είναι ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ κάφροι να βάζουν ανθρώπους χωρίς βάσεις στις ιατρικές τους, τότε απορώ πως καταφέρνουν μετά να είναι στις 10 πιο παραγωγικές χώρες ιατροβιολογικού επιστημονικού έργου, ιδιαίτερα όταν στα εργαστήριά τους δουλεύουν σχεδόν αποκλειστικά ιθαγενείς.

Ειναι απολυτα αδικη η αντιμετωπιση των εισακτεων με πανελληνιες στην ιατρικη και ακομα πιο αδικη η μεταχειριση απεναντι σε αυτους που τελειωσαν τη σχολη χωρις σοβαρη καθυστερηση .

Δεν μπορώ να καταλάβω που *σας* αδικούμε... Το δώρο σας για την επιτυχία στις πανελλαδικές είναι το τζαμπαντάν ελληνικό πανεπιστήμιο (και τα συγγράμματα και ούτω καθεξής που πληρώνουμε όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες) απ'το πρώτο έτος. Το ζήτημα είναι ότι δε σας φτάνουν αυτά... θέλετε και ειδικότητα, και ένσημα, και... και... και... <_<

Όσο για την καθυστέρηση στη σχολή... όποιος καθυστερεί (πχ εγώ) μόνο τον εαυτό του πλήγει. Δε μπορώ να καταλάβω τι σ'ενοχλεί εσένα ή αντιθέτως, γιατί κάποιος που τελειώνει στην ώρα του αλλά μετά δεν κάνει τις κατάλληλες κινήσεις να έχει πλεονέκτημα.

Θελεις να σπουδασεις εξω κυριε? Πολυ ωραια, σπουδασε αλλα κατσε να ασκησεις αυτα που σου εμαθαν στη χωρα που σπουδασες. Αν θεσ να γυρισεις πισω, περιμενε να απορροφηθει ο αποφοιτος του εσωτερικου και αφου αποδειξεις οτι αξιζεις μια θεση διπλα του τοτε να την παρεις και θα σου πω και μπραβο.

Και γιατί να κάνω το παραπάνω; Είσαι τυχερός γιατί εγώ ΟΝΤΩΣ θα μείνω έξω, αλλά δεν είναι πουθενά γραμμένο πως πρέπει να γίνει έτσι. Άμα γουστάρω να γυρίσω μετά το χαρτί γυρνάω και δε δίνω σημασία σε κανέναν. Απόφοιτος είσαι κι εσύ, απόφοιτος κι εγώ... εξετάσεις να μας κρίνουν, όχι επετηρίδες με μόρια και προστατευτισμούς.

Σε καμια περιπτωση δε υπονοω οτι ολοι οσοι ερχονται απ εξω ειναι κακοι γιατροι, αφου γνωριζω ατομα που προσπαθησαν να αποκτησουν ενα αξιοπρεπες επιπεδο ιατρικων γνωσεων. Αυτο που πιστευω ειναι οτι πρεπει να διδεται προτεραιοτητα σε εκεινους που εμπιστευτηκαν το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα (το οποιο θεωρω επαρκες), και που με τη σειρα τους αξιωνουν απο το συστημα να τους ανταμοιψει οταν βγουν στην αγορα εργασιας. Κατι τετοιο δεν γινεται και αυτο ειναι που με λυπει αφανταστα.

Άσε φίλε για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τα διαβάσαμε στο ΒΗΜΑ της περασμένης Κυριακής. Πάνε στις σελίδες Α48-49 και διάβασε τα χάλια των καθηγητών σου.

http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?...4609&m=A48&aa=2

δες αλήτες που έχεις για καθηγητές... emarup

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από το άρθρο του Βήματος στην κατάσταση της ελληνικής πανεπιστημιακής πραγματικότητας έχει πλάκα το τέλος:

H βίβλος των πελατειακών σχέσεων

α) H συνείδηση του προσώπου ότι αποτελεί άτυπο μέλος μιας ομάδας συμφερόντων μέσα στα οποία εντάσσονται δικά του συμφέροντα και επιδιώξεις και η αναγνώριση κοινών αντιπάλων («εμείς»/«αυτοί»).

β) H υποχρέωση συντονισμού και αλληλεγγύης ανάμεσα στα μέλη του δικτύου.

γ) H αναγνώριση κάποιου υποκειμένου (ατομικού ή συλλογικού) με ηγετικό ρόλο στο δίκτυο των πελατειακών σχέσεων, απέναντι στη βούληση του οποίου υπάρχει σεβασμός και υποχρέωση ευθυγράμμισης.

δ) H προσδοκία ότι η πολιτικά ορθή στάση και η αντίστοιχη πρακτική του μέλους συνδέονται με την πρόσβαση σε κάποια μορφή κεφαλαίου (ανθρώπινου, ακαδημαϊκού, οικονομικού κτλ.).

ε) H αίσθηση ότι η ομάδα διαθέτει, εκτός από τη βούληση, τα απαραίτητα μέσα για την επιβολή της (εξουσία) - και γενικά η αίσθηση ότι η ηγεσία της ομάδας «κάνει κουμάντο» στο πανεπιστήμιο. Το σημαντικό αυτό έργο της παρουσίασης μιας συγκεκριμένης (αθέμιτης) επιλογής ως νόμιμης αναλαμβάνουν κατά κανόνα μέλη του δικτύου που κατέχουν νευραλγικές θέσεις στη θεσμική δομή του πανεπιστημίου. Τα άτομα αυτά κατά κάποιον τρόπο είναι υπεύθυνα για το νομικό «μακιγιάζ» των δράσεων του δικτύου, είτε με τη θεσμική τους ιδιότητα (εισηγητές, νομικοί σύμβουλοι, γραμματείς) είτε με κάποια άλλη (π.χ. μέλη ΔΕΠ σε ρόλο άτυπου νομικού συμβούλου, δηλαδή «νομοκάνονες» κτλ.).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δυστυχώς για όλους το επαναλαμβάνω ότι το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αποτελεί ανέκδοτο για μένα γιατι πολύ απλά εξεταζόταν μαζί μου. Η συγκεκριμένη ερώτηση έγινε τελευταία μπας και απαντήσει τίποτα. Μετά από την αποστομωτική της απαντηση ο ίδιος ο Αλαμάνος την πέταξε έξω νευριασμένος. Η κοπέλα έχει γράψει ιστορία τι να κάνουμε τώρα? Να που και τα ανεκδοτα βγαινουν καμια φορά αληθινά....΄όσο κι αν σε βγάζω από τα ρούχα σου είσαι υποχρεωμένος να το δεχθείς εκτός αν λες ότι το βγάζω από το μυαλό μου.Ε δεν έχουμε φθάσει και σε τέτοιο σημείο διαστροφής...

Εγω φιλε GIANNIOTIS προσωπικα πιστευω πως αυτο το περιστατικο που αναφερεις δεν ειναι ανεκδοτο,αλλα αληθινο γεγονος!!Δεν σε βαζει ομως καθολου σε σκεψεις,το οτι η κοπελα αυτη,η οποια εχει γραψει ιστορια και η οποια περασε τελικα το μαθημα του Αλαμανου( που την πέταξε έξω νευριασμένος)πηρε εν τελει το πτυχιο της απο την ιατρικη Ιωαννινων???Μηπως τελικα κατι δεν παει καλα με τα "φιλτα" των ιατρικων σχολων,με τα εχέγγυα της αμερόληπτης κρίσης,ετσι ωστε να αποτρεπονται τετοια φαινομενα????Μηπως τελικα θα πρεπει να μας προβληματισει το γεγονος οτι τελικα ειναι αλλο πραγμα η εισαγωγη στα πανεπιστημια και αλλο πραγμα ειναι η προετοιμασια και διαμορφωση ενος μελλοντικου ιατρου? ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πραγματι τα πραγματα ετσι ειναι, ομως ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα! Το οτι υπαρχουν τετοιοι καθηγητες σε ολα τα πανεπιστημια ειναι γνωστο, νομιζω, σε ολους μας.

Μην ξεχνατε αλλωστε πριν 2-3 χρονια το σκανδαλο στην Ιταλια με καθηγητες βιντεοσκοπημενους να ζητουν ερωτικα ανταλλαγματα απο τις φοιτητριες τους για να περασουν το μαθημα τους.

Ειτε και λιγακι πιο παλια στο μαθηματικο(θασσαλονικης αν θυμαμαι καλα) να χρηματιζονται κ.ο.κ

Τα πτυχια ''μαιμου'' σε Ιταλια και Ρουμανια και ας μην ξεχναμε βεβαια αυτο της Νατασας που το πηρε βεβαιως απο την Ελλαδιτσα μας!

Αυτα ολα οφειλονται στο ανεπαρκες συστημα συνεχους αξιολογησης, και στις ''κλικες'' οι οποιες αποκρυπτουν την αληθεια και μειωνουν τις ποινες που αξιζουν αυτοι οι απανθρωποι!

Οι καταδικαστεες αυτες πραξεις δεν ειναι παρα η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα και την πραγματικοτητα, ομως σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να χρησιμοποιουνται ως επιχειρηματα αυτα για την αξιολογηση σχολων, αφου αποτελουν μεμονομενα γεγονοτα!

Στο στρατο γνωρισα συναδελφους σχεδον απο ολο τον κοσμο(Ελλαδα,Γερμανια,Ιταλια,Ρουμανια,Βουλγαρια,Η.Π.Α,Σερβια,Τσεχια) και αυτο που καταλαβα καλα ειναι οτι πραγματικα οι γνωσεις πανω στο αντικειμενο μας(ιατρικης) δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με τις πανελληνιες και με το πανεπιστημιο το οποιο τελειωσαν.

Θυμαμαι αποφοιτο απο Αθηνα που με ρωταγε τι ειναι δικτυοερυθροκυτταρωση, αλλος απο Ιταλια τι ειναι ο φλεβοκομβος, αλλος απο Βουλγαρια για την διγοξινη, με λιγα λογια ''φρουτα'' ανθιζουν παντου(και στην Ελλαδα).

Και ρωταω εγω τωρα, πως ειναι δυνατον να πεσουν καλυτερης αντιμετωπισης οι αποφοιτοι Ελληνικων ιατρικων σχολων, χωρις να αξιολογουνται και αυτοι με ισοις οροις κριτηρια, εχοντας ως μοναδικο τους επιχειρημα το οτι διαβασαν και περασαν τις πανελληνιες;

Ο καθε σωφρων ανθρωπος μπορει ευκολα να καταλαβει πως κατι τετοιο απλα δεν υφισταται και πως το αιτημα αυτο ειναι τουλαχιστον παραλογο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οσο για τις φήμες περι του ποια σχολή είναι πιο δύσκολη και ποια είναι πιο εύκολη δεν παύουν να είναι απλά φήμες.Πες μου εσύ με ποια κριτήρια το λες και να το δεχθώ.Τεκμηρίωσε το και θα σου απαντησω.Μπορείς φίλε να το κάνεις ?Εγω λέω οτι δεν μπορείς γιατί πολύ απλά τα λόγια σου είναι λόγια του αέρα και στερούνται οιαδήποτε βάσης.

Συμφωνω μαζι σου,πως ειναι δυσκολο να κρινεις ποια σχολή είναι πιο δύσκολη και ποια είναι πιο εύκολη,διοτι η καθεμια εχει τις δικες τις δυσκολιες :( Εγω π.χ που σπουδαζω Μιλανο δεν μπορω να πω οτι η σχολη μου εχει μεγαλυτερο βαθμο δυσκολιας απο αυτον που εχει η ιατρικη της Napoli,γιατι απλουστατα τον βαθμο δυσκολιας σε καθε μαθημα τον καθοριζουν οι αντιστοιχοι καθηγητες!!!!!Ετσι εξηγειται πιστευω και το γεγονος οτι η ιατρικη Α.Π.Θ δεν αναγνωριζει μαθηματα της ιατρικης Πατρων,η ιατρικη Αθηνων δεν αναγνωριζει μαθηματα της ιατρικης Ιωαννινων κ.λ.π :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εδώ πρέπει να γίνει μια σημαντική διάκριση.Δεν έχει σημασία το επίπεδο σπουδών στην εκάστοτε χώρα από τη στιγμή που η ίδια η Ε.Ε. θεωρεί ότι κατά τεκμήριο η φοίτηση σε οποιοδήποτε ερωπαικό πανεπιστήμιο παρέχει τα ίδια δικαιώματα.Το θέμα δεν είναι δηλαδή αν τα ιταλικά πανεπιστήμια είναι ανώτερα από τα ελληνικά και το αντίστροφο.Αυτό που έχει σημασία είναι οι πραγματικές δυνατότητες των ελλήνων αποφοίτων από τα ελληνικά και των ελλήνων αποφοίτων από τα ιταλικά π.χ. πανεπιστήμια και έπειτα η σύγκριση των αποφοίτων αυτών με τους αποφοίτους των χωρών της Ανατολικής Ευρώπης.Το οτι ένα πανεπιστήμιο είναι καλό ή κακό σημαίνει λίγα πράγματα στην πράξη για την ποιότητα των αποφοίτων του.Αυτό όμως που έχει τεράστια σημασία είναι ο τρόπος επιλογής των εισακτέων και κατά πόσο αυτός εξασφαλίζει ένα ικανοποιητικό επίπεδο φοιτητών.Επειδή το θέμα είναι φλέγον και έχει τεράστια σημασία στα διάφορα επιχειρήματα θα προσπαθήσω να το ξεκαθαρίζω με ένα παράδειγμα που τηρουμένων των αναλογιών επιτρέπει την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

Οταν δίναμε πανελλήνιες,όλοι παρακολουθούσαν μαθήματα σε κάποια φροντιστήρια.Τι ήταν αυτό που τελικά καθόρισε την επίδοσή τους?Η ποιότητα του φροντιστηρίου ή ιδιαίτερου ή η ατομική τους κλάση?Εάν ήταν το πρώτο τα παιδιά των πλουσίων και προνομιούχων θα εξασφάλιζαν άνετα τις πρώτες θέσεις αφού κατά τεκμήριο έχουν τα μέσα για τα καλύτερα φροντιστήρια και τους κορυφαίους καθηγητές.Αντίθετα τα παιδιά αγροτών,εργατών και γενικά από την επαρχία θα εμφάνιζαν σημαντικά κατώτερες επιδόσεις.

Διαπιστώνουμε ότι στην πράξη συνέβη ακριβώς το αντίθετο.Δηλαδή πάρα πολλά παιδιά πλουσίων οικογενειών με ισχυρά μέσα,κοινωνική επιρροή και παρά την ύπαρξη των καλύτερων καθηγητών στη διάθεσή τους απέτυχαν παταγωδώς.Πολλά παιδιά που συγκέντρωσαν υψηλότερες βαθμολογίες παρακολουθούσαν συχνά μέτρια φροντιστήρια.

Συνεπώς όπως η ποιότητα του φροντιστηρίου δεν μπορεί να προδικάσει το επίπεδο και την ανταγωνιστικότητα του αποφοίτου,παρόμοια και το επίπεδο του πανεπιστημίου δε σχετίζεται κατά ανάγκη με την ποιότητα των αποφοίτων του.Το επίπεδο των αποφοίτων θα είναι όντως υψηλό μόνο εάν υπάρχει αυστηρό,ανταγωνιστικό σύστημα εισαγωγής με ίδια εξεταζόμενα θέματα και ίδια ύλη για όλους τους υποψηφίους.Δηλαδή το επίπεδο των αποφοίτων καθορίζεται από το επίπεδο των εισακτέων αφού οι φραγμοί μέσα στο πανεπιστήμιο αφενός δεν είναι ανταγωνιστικοί και αφετέρου παρακάμπτονται εύκολα με πλήθος τρόπων.Αυτά είναι γενικώς πράγματα γνωστά.

Αρα η συζήτηση για την ποιότητα των πανεπιστημίων στερείται σημασίας,επιτρέπει κάθε είδους τοποθετήσεις και συσκοτίζει την πραγματική κατάσταση.

Αυτή είναι με δυο λόγια ότι οι απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημίων που πέρασαν με πανελλήνιες θα έχουν κατά μέσο όρο πολύ καλύτερες επιδόσεις από τους αποφοίτους Σχολών της αλλοδαπής και από όσους πέρασαν στο ελληνικό πανεπιστήμιο με τη διαδικασία των κατατακτηρίων εάν εξετασθεούν στα ίδια μαθήματα επί ίσοις όροις σε ένα ανταγωνιστικό σύστημα βαθμολογίας.

Εξετάζω μόνο την επίδοση στις εξετάσεις και όχι την ποιότητα των παρεχόμενων ιατρικών υπηρεσιών που είναι ένα εντελώς διαφορετικό ζήτημα.

Για να καταννοήσουμε τι συμβαίνει πραγματικά πρέπει να προσθέσουμε στην ανάλυση τον κοινωνικό παράγοντα.Ακριβώς επειδή το σύστημα των πανελληνίων με την ακαμψία και την ισότητα που επέβαλλε καταργούσε κάθε είδους σημασία της κοινωνικής θέσης,επιρροής κ.τ.λ. των υποψηφίων κατέληξε να θεωρηθεί από όσους έθιγε,απαράδεκτο,εξωφρενικό και αδικαιολόγητο,υπόλλειμμα περασμένων εποχών άνευ αξίας στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία.

Ο γόνος καλής οικογένειας που υποχρεώνεται να φοιτήσει στην Αγγλία επειδή ένας βλάχος από την επαρχία του πήρε τη θέση επειδή δεν είχε τη δυνατότητα μεγάλης ζωής μέσα στις γίδες,νιώθει δικαιολογημένα αδικημένος και καταλαβαίνει ότι πραγματικά η κατάστση στην Ελλάδα είναι περίεργη αφού σε όλες τις χώρες της Ευρώπης,το βύσμα συνήθως περνάει στο πανεπιστήμιο,δεν υπάρχουν τόσο αντικειμενικές,ανταγωνιστικές εξετάσεις εισαγωγής,η βαθμολογία είναι πιο υποκειμενική,κανείς δε μιλάει για αξιοκρατία και η κοινωνική προέλευση του υποψηφίου είναι απολύτως σεβαστή.Νιώθει ότι έχει κάθε δίκιο να πιέζει για ισότητα δικαιωμάτων με τον απόφοιτο του ελληνικού πανεπιστημίου και δέχεται διαδικασία επιλογής μόνο εάν ληφθούν υπόψη και κοινωνικά κριτήρια.

Ανάλογα με τους συσχετισμούς δυνάμεων και την πίεση που ασκούν οι μεν και οι δε προκύπτει η εκάστοτε πραγματική κατάσταση.Η σημερινή κυβέρνηση θα επιθυμούσε πολύ την εφαρμογή ενός ευρωπαικού μοντέλου με κατάργηση των πανελληνιών,διεξαγωγή των εξετάσεων εισαγωγής από το πανεπιστήμιο,συνεντεύξεις,αυξημένο ρόλο της κοινωνικής προέλευσης του υποψηφίου και κάποιοι έχουν κατά νου να εφαρμόσουν παρόμοια συστήματα στην επιλογή γιατρών για θέσεις ειδικότητας.

Θα το κατάφερναν εάν στην Ελλάδα δεν υπήρχε το ζήτημα της διαφθοράς.

Οποια προσπάθεια και να κάνουν τα βύσματα να επικρατήσουν,πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θεωρούν ότι έχουν τα ίδια δικαιώματα δια του λαδώματος.Οπως δηλαδή τα βύσματα θα στηρίζονται στο τηλεφώνημα του πολιτικού στο διευθυντή ης κλινικής,οι άλλοι θα στηρίζονται σε γεμάτους φακέλους στο γραφειό του διευθυντή.Το φαινόμενο αυτό ακυρώνει οποιαδήποτε προσπάθεια της κυβέρνησης για εξορθολογισμό και επιβολή μιας μακροπρόθεσμα λειτουργικής πολιτικής.Απλά δεν υπάρχει η ευρωπαική νοοτροπία,ο σεβασμός και ο φόβος του νόμου που θα επέτρεπε στα βύσματα να αλωνίζουν.

Για αυτό και η προσπάθεια της κυβέρνησης για καταπολέμηση της διαφθοράς.

Με δεδομένο όμως ότι η ελληνική νοοτροπία δεν αλλάζει και δεν πρόκειται να αλλάξει τα επόμενα χρόνια,οι εξετάσεις για την επιλογή γιατρών για θέσεις ειδικότητας θα γίνουν τελικά κατά ανάγκη αντικειμνικές μέσα από τη συνεχή τριβή μεταξύ βυσμάτων,λαδωτών και λόγω του υψηλού επιπέδου των αποφοίτων που πέρασαν με πανελλήνιες.

Θα δημιουργηθεί ξανά κοινωνικό πρόβλημα που οι θιγόμενες ομάδες θα επιχειρήσουν πάλι να παρακάμψουν π.χ. με λήψη ειδικότητας σε ανατολικές χώρες που πλέον υπάγονται εντός της Ε.Ε.

Οταν το βύσμα νιώθει κάτι σκληρό και ζεστό να τον ακουμπάει απο πίσω,είναι και πάλι ο βλάχος που εκπληρώνει τον κοινωνικό του ρόλο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτοί οι οποίοι διάβασαν τα 4 μαθήματα ήταν προφανώς πολύ πιο μελετηροί και πολύ πιο προσηλωμένοι στο στόχο τους από ότι οι υπόλοιποι που δεν πέρασαν.Αυτοί οι οποίοι διάβασαν τα 4 μαθήματα θυσίασαν προφανώς πολυ περισσότερο χρόνο από την προσωπική τους ζωή και τα hobby τους για να πετύχουν αυτό το οποίο είχαν θέσει σαν στόχο.Και μη μου πεις ότι αυτοί οι οποίοι κόβωνταν για λιγα μόρια έφευγαν κατευθείαν έξω. Οχι φίλε μου αυτοί οι άνθρωποι έδιναν ξανά 1-2 φορές μέχρι να περάσουν.Γιατί προφανώς ξεχνάτε όλοι εσείς ότι στις ελληνικες ιατρικές σχολές υπαρχουν σε μεγαλο ποσοστο παιδια τα οποια εδωσαν 3 φορες πανελληνιες για να περασουν.

Οπως σου εχω πει σε προηγουμενο post μου και εγω ημουν μαθητης του 19 και 4/11,απουσιολογος απο την πρωτη γυμνασιου μεχρι την τριτη λυκειου,διαβασα τα 4 μαθηματα,κουραστικα πολυ,δεν πηγα 5μερη,θυσιασα την προσωπικη μου ζωη ,τον ελευθερο χρονο μου καθως και ολη την ενεργεια που ειχα για να περασω ιατρικη.Το αποτελεσμα ηταν να περασω την 2η φορα νοσηλευτικη(οπου εισαγονταν και μαθητες των Τ.Ε.Λ!!!!)και την 3η φορα διαιτολογια!!Επειδη ουτε το ενα ηθελα να κανω,ουτε το αλλο,επελεξα να παω Ιταλια,μια χωρα της δυτικης Ευρωπης η οποια εχει πολυ καλο επιπεδο σπουδων,δινοντας πανιταλικες εξετασεις( μαζι με Ιταλους,που σαφως δεν ειναι πανελλαδικες,αλλα δεν ειναι και τοσο ευκολες).Τι να εκανα δηλαδη??Να σπουδαζα διαιτολογια στην Ελλαδα που μ`αφηνε παγερα αδιαφορο!!!!!Και εγω βεβαια θα μπορουσα ευλογα να ρωτησω......Ειναι σωστο να μπαινουν μεσω πανελληνιων ιατρικη,ατομα με μ.ο 13,14,15 τα οποια ανηκουν σε ειδικες κατηγοριες οπως παιδια μεταναστων,πολυτεκνοι κ.λ.π και να μενουν απ`εξω ατομα που κουραστηκαν και διαβασαν πολυ μα πολυ περισσοτερο!!!!!!Θα σε παρακαλουσα ν`απαντησεις στα παραπανω 3 post μου!σ`ευχαριστω!!! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στο στρατο γνωρισα συναδελφους σχεδον απο ολο τον κοσμο(Ελλαδα,Γερμανια,Ιταλια,Ρουμανια,Βουλγαρια,Η.Π.Α,Σερβια,Τσεχια) και αυτο που καταλαβα καλα ειναι οτι πραγματικα οι γνωσεις πανω στο αντικειμενο μας(ιατρικης) δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με τις πανελληνιες και με το πανεπιστημιο το οποιο τελειωσαν.

Θυμαμαι αποφοιτο απο Αθηνα που με ρωταγε τι ειναι δικτυοερυθροκυτταρωση, αλλος απο Ιταλια τι ειναι ο φλεβοκομβος, αλλος απο Βουλγαρια για την διγοξινη, με λιγα λογια ''φρουτα'' ανθιζουν παντου(και στην Ελλαδα).

Τελικα απ`οτι φαινεται μονο οσοι τελειωσαν Ρουμανια τα ηξεραν ολα emeleos Αλλα αν δεν κανω λαθος,εσυ δεν εισαι που ειπες πως ο Magdi YAKUB σπουδασε Ρουμανια!!! emoopsemeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στο στρατο γνωρισα συναδελφους σχεδον απο ολο τον κοσμο(Ελλαδα,Γερμανια,Ιταλια,Ρουμανια,Βουλγαρια,Η.Π.Α,Σερβια,Τσεχια) και αυτο που καταλαβα καλα ειναι οτι πραγματικα οι γνωσεις πανω στο αντικειμενο μας(ιατρικης) δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με τις πανελληνιες και με το πανεπιστημιο το οποιο τελειωσαν.

Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν στην υπογραφή μου. :)

Εδώ πρέπει να γίνει μια σημαντική διάκριση.Δεν έχει σημασία το επίπεδο σπουδών στην εκάστοτε χώρα από τη στιγμή που η ίδια η Ε.Ε. θεωρεί ότι κατά τεκμήριο η φοίτηση σε οποιοδήποτε ερωπαικό πανεπιστήμιο παρέχει τα ίδια δικαιώματα...

...Το οτι ένα πανεπιστήμιο είναι καλό ή κακό σημαίνει λίγα πράγματα στην πράξη για την ποιότητα των αποφοίτων του.Αυτό όμως που έχει τεράστια σημασία είναι ο τρόπος επιλογής των εισακτέων και κατά πόσο αυτός εξασφαλίζει ένα ικανοποιητικό επίπεδο φοιτητών...

Μια χαρά κοιτάνε και στην Ευρώπη από που έρχεσαι. Ιδιαίτερα αν σ'ενδιαφέρει να μπεις και σε κανένα γκρουπάκι που ασχολείται και με έρευνα και δημοσιεύσεις. Αν σ'ενδιαφέρει να πας σε πανεπιστημιακή κλινική στην Ευρώπη θα με θυμηθείς. Εκεί άλλο να είσαι από Οξφόρδη και άλλο από Λάρισσα. Έχει έρθει και στην Ευρώπη η αμερικανική νοοτροπία. Αν τώρα σ'ενδιαφέρει η τελευταία αστική κλινική στην Ανατολική Γερμανία είναι άλλο θέμα.

Ίσα ίσα, το τελευταίο πράγμα που θα σε ρωτήσουν είναι πως μπήκες. Πού τελείωσες και πως (με τι βαθμούς, κλπ) θα σε ρωτήσουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τελικά με κάταγμα σε δυο οστά του άκρου ποδιού ήταν ένα το σημείο του κατάγματος; :blink:

Χωρίς να είμαι και ειδικός ορθοπαιδικός, για κατάγματα στις φάλαγγες των δακτύλων υπάρχουν ειδικοί νάρθηκες σταθεροποίησης (δένεται το δάκτυλο με άλλο υγιές). Οι θρομβώσεις πάλι και η αντιπηκτική αγωγή που περιγράφεις με προβληματίζουν: αφού ήταν το πόδι στο γύψο πώς μπήκε η διάγνωση; Μελάνιασαν τα δάκτυλα και αυτό θεωρήθηκε "θρόμβωση";;;

Τελοσπάντων, για το επιστημονικό κομμάτι του θέματος και επειδή είδα ότι το έχεις γράψει και αλλού μια ενδιαφέρουσα διεύθυνση είναι η http://www.aafp.org/afp/20031215/2413.html (Evaluation and Management of Toe Fractures - ROBERT L. HATCH, M.D., M.P.H., and SCOTT HACKING, M.D., University of Florida College of Medicine, Gainesville, Florida).

Τα οστά ήταν 2 με κάταγμα και όχι στις φάλαγγες των δακτύλων αλλά στα μετατάρσια δεν γνωρίζω ακριβώς σε ποια 2 από τα 5. οι συνάδελφοι αφήσανε το ένα οστό εκ των 2 εκτος του γύψου εκεί στο σημείο που δεν τοποθετήθηκε σωστά ο γυψος δημιουργήθηκε θρόμβος πιθανόν από την λάθος τοποθέτηση του υλικού.

Εσύ αν αναπτυχθεί θρόμβος σε παρόμοια περίπτωση μην δίνεις ρε σι αντί αντιπηκτική αγωγή άσε να το παλέψει μόνος ο οργανισμός και εσύ πάρε τηλέφωνο τον κουγια.

Επίσης δεν θα σου μάθω εγώ πως είναι το πόδι αν έχει θρόμβο και πως θα το διαγνώσεις κάτι τέτοιο εσύ πέρασες τις πανελλαδικές εσύ πες μου εγώ ρε σι πέρασα στο χαλαρό και δεν έχω γνώσεις…

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.