Jump to content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Recommended Posts

Έντονο παρασκήνιο για “προοδευτική” κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ- ΔΗΜΑΡ – Το σενάριο και οι κινήσεις των πρωταγωνιστών

δλδ θα βγει ο συριζα και θα εχουμε υπουργο παιδειας τον λοβερδο! να μου φερει η μυριαμ μια γκλιτσα κρητικια να κατσω πανω!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 19,1k
  • Created
  • Last Reply

Μωρέ,θα σου φέρω όσες θέλεις αλλά όχι για να κάτσεις επάνω ΑΛΛΑ για να αρχίσουμε να τους.......βαράμε όλοι μαζί στο ψαχνό ομαδικά!!!! emstarwars Εχω ανάγκη να δώσω πολύ ξύλο!!!! Αύριο,πάω για ΕΝΦΙΑ!!!! embomb

Αν μας κάνουν τέτοιο χουνέρι.......ΚΑΗΚΑΜΕ!!!! Δεν μπορώ άλλο Λοβέρδο!!!!! emnativeemchef

Θέλω σκέτο Κουράκη !!!! emsavoura

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Tο να έχεις υπουργό παιδείας το Λοβέρδο μικρό το κακό μην έχεις και αντιπρόεδρο το Σαμαρά γιατί με τρίτο κόμμα τη χ.α με τεταρτο και εκτο κόμμα τα 151 κουκιά δε βγαινουν. Κι απ τη στιγμή που ΔΗΜΑΡ δεν μετριεται πλεον ουτε στα λοιπα κομματα βαλε στη θεση της ειτε ψεκασμενους ειτε ποταμισιους.Γενικά προβλεπεται μεγαλος τραγελαφος μετα τις εκλογες ή λίγο πριν τις εκλογές θα γινει της τροπολογιας το καγκελο και του οργανισμου το κιγκλιδωμα..... Και φυσικά στην αναμπουμπουλα ο αιωνιος λυκος χαιρεται. Ηθικο διδαγμα δωστε και σωστε για να ειμαστε οσο πιο κοντα στο πτυχιο γινεται. Αυτά..........

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μην αφήνουμε τις ελπίδες μας στους άλλους (πόσο μάλλον στους πολιτικούς) να μας σώσουν, το ερώτημα είναι τί μπορούμε να κάνουμε εμείς για εμάς. Διεκδικούμε το αυτονόητο από το πανεπιστήμιό μας, (να πάρουν πτυχίο όλοι όσοι θέλουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους) και προσπαθούμε με κάθε τρόπο για την επίτευξη αυτού του στόχου και με την προσωπική προσπάθεια που χρειάζεται για τη συμμετοχή στις εξεταστικές (που ανάλογα με τις υπόχρεώσεις του καθενός μπορεί για κάποιους να είναι πιο εύκολο και για άλλους πιο δύσκολο). Αυτός ο αγώνας είναι και προσωπικός και συλλογικός.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σωπάστε κι έρχεται και μπαίνει κι ο Οκτώβριος......με πλούσια δράση σε όλα τα επίπεδα κι ευχάριστες ειδήσεις !!!!!!! emshocking:P:)

Ιδωμεν..............

empopcorn

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την Τετάρτη έχουμε ραντεβού με τον κ. Φορτσάκη .

Αύριο, το απόγευμα γύρω στις 18:00, θα υπάρχει έκτακτη συνέλευση για να αποφασιστεί τι θα πούμε. Υπάρχει ήδη μια γενική γραμμή ότι θα ζητήσουμε το διαχωρισμό του θέματος των διαγραφών από το υπόλοιπο ζήτημα του Οργανισμού, λόγω του επείγοντος του θέματος και ότι δεν επιθυμούμε (προφανώς ) τις διαγραφές .

Αν θα υπάρχουν πιο ειδικά αιτήματα (όπως π.χ. αυτά που αποφασίσαμε και καταθέσαμε εγγράφως το καλοκαίρι στην επιτροπή σύστασης του Οργανισμού) αυτό θα αποφασιστεί αύριο. Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε η παρουσία σας είναι αναγκαία .

Η tsouhtra κάνει προσπάθειες να βρεθεί αμφιθέατρο. Αν τα καταφέρει θα το αναρτήσει εδώ.

ΥΓ : Αν οι συνάδελφοι της Νομικής ή άλλων Σχολών μπορούν και θέλουν να έρθουν και αύριο, είναι προφανώς ευπρόσδεκτοι

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι λέγαμε για πλούσια δράση και καλές ειδήσεις το μεσημέρι????Μας τα είχαν προφτάσει τα "χελιδόνια"!!!! emwhistling

Με τις ευχές μας και την ευλογία μας,συνάδελφοι!!!! :lol:

Η θετική μας σκέψη μαζί σας αν κι όπως έχω επανειλημμένα γράψει ως προσωπική άποψη,δε θεωρώ δικαιολογημένες τις αυξημένες προσδοκίες από ένα τέτοιο ραντεβού.....

Ομως,πρέπει να μείνουμε αισιόδοξοι και με υψηλό φρόνημα!!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ-ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ!!! emclap

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να υπάρχουν αυξημένες προσδοκίες.

Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις : εκεί πάμε κυρίως για να ακούσουμε τι έχει να μας πει και κυρίως για να προσπαθήσουμε να πάρουμε πειστικές απαντήσεις πάνω σε θέματα που έχουν ήδη αναφερθεί στο forum όπως η εγκύκλιος του κ. Λοβέρδου, η διακοπή σπουδών ( ακόμα και σήμερα η γραμματεία της Σχολής λέει ότι αφορά μόνο ενεργούς φοιτητές π.χ.) η δυνατότητα επανεγγραφής όσων δεν καλύπτονται από την τροπολογία, όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος ο κύριος Πρύτανης, και κυρίως αν θα υπάρχει κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα εντός του οποίου θα υπάρχουν επίσημες κινήσεις από την μεριά του ΕΚΠΑ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλησπερα. Πηγα σημερα στη γραμματεια να ρωτησω για την αναστολη σπουδων.Μιλησα με την κ.Σ... η οποια με εδιωξε λεγοντας μου οτι αφορα μονο τους ενεργους φοιτητες. Της ειπα οτι ο νομος δεν κανει λογο μονο για ενεργους φοιτητες και οτι αυτο που μου λεει, ο δικηγορος μου μου ειπε να μου το δωσει γραπτως. Μου απαντησε ο δικηγορος μου να ξαναδιαβασει το νομο και ,αν θελω ,να κανω αιτηση η οποια ετσι και αλλιως θα απορριφθει και να μην την πολυζαλιζω με τα νομικα.

Εστειλα ενα mail στον κ.Β..., Γραμματεα στην Παντειο,το οποιο περιεχει καποια πραγματα που εψαξα και τα οποια αφορουν την περιπτωση μας, για αυτο σας το παραθετω αυτουσιο και συγγνωμη για το μακροσκελες κειμενο:

 

Κυριε Β... καλησπερα.

Ονομαζομαι .... και παιρνω το θαρρος να σας γραψω για ενα θεμα που απασχολει χιλιαδες φοιτητες. Ειμαι επι πτυχιω φοιτητης στην Ιατρικη Σχολη Αθηνων. Πετυχα το ... και ανηκω σε εκεινη την κατηγορια φοιτητων που επροκειτο να διαγραφουν απο τα μητρωα των σχολων 31/8/2014 και με τροπολογια πηραν παραταση μεχρι 30/4/2015. Αναρωτιεμαι με ποιον τροπο θα μπορουσα να κερδισω λιγο ακομη χρονο για να ολοκληρωσω τις σπουδες μου και επεσα τυχαια σε μια αναλυση δικη σας που βρηκα στην ιστοσελιδα του πανεπιστημιου σας.

Προκειται για την εξης αναλυση:

Αναφερομαι στο τμημα Β του κειμενου σας, 9. δ) Παραδειγμα 1ο : Δειτε τον πινακα στον σύνδεσμο

Στο συγκεκριμενο παραδειγμα που αναφερετε καποιος φοιτητης της δικης μου κατηγοριας θα μπορουσε να λαβει μια ευλογη παραταση. Πηγα σημερα στη γραμματεια της σχολης μου και η υπευθυνη ηταν καθετη οτι δεν εχω δικαιωμα αναστολης σπουδων,γιατι δεν υπαγομαι στους ενεργους φοιτητες. Σας παραθετω το αρθρο του νομου 4009/11 που κατηγοριοποιει τους φοιτητες:
 
Άρθρο 2 - Ορισμοί

Για την εφαρμογή του παρόντος νόμου, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά σε επί μέρους διατάξεις του, νοούνται ως:

α) «Φοιτητές»: οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι.. Προπτυχιακοί φοιτητές είναι οι φοιτητές που παρακολουθούν των πρώτο κύκλο σπουδών, μεταπτυχιακοί φοιτητές εκείνοι που παρακολουθούν το δεύτερο κύκλο σπουδών και υποψήφιοι διδάκτορες εκείνοι που παρακολουθούν τον τρίτο κύκλο σπουδών.

β) «Φοιτητές μερικής φοίτησης»: οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι., οι οποίοι επιλέγουν τη μερική φοίτηση σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 33.

γ) «Ενεργοί φοιτητές»: οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι., οι οποίοι εγγράφονται σύμφωνα με το άρθρ. 33 και των οποίων η διάρκεια φοίτησης δεν έχει υπερβεί τη διάρκεια των εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξανόμενη κατά τέσσερα εξάμηνα. Για τους φοιτητές μερικής φοίτησης ο χρόνος αυτός είναι διπλάσιος του ενδεικτικού για το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθούν. Ως ενεργοί φοιτητές του δεύτερου κύκλου σπουδών νοούνται οι φοιτητές των οποίων η διάρκεια φοίτησης δεν έχει υπερβεί τη διάρκεια του ενδεικτικού προγράμματος σπουδών, ενώ ως ενεργοί φοιτητές του τρίτου κύκλου σπουδών νοούνται οι φοιτητές που διανύουν τα τέσσερα πρώτα έτη στο αντίστοιχο πρόγραμμα.
 
 
Παραθετω και το αρθρο που αναφερεται στην αναστολη φοιτησης:
 
 
Αρθρο 80-Λοιπές μεταβατικές διατάξεις
 
δ) Οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να διακόψουν, με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία της οικείας σχολής, τις σπουδές τους για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Τα εξάμηνα αυτά δεν προσμετρώνται στην παραπάνω ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Οι φοιτητές που διακόπτουν κατά τα ανωτέρω τις σπουδές τους, δεν έχουν τη φοιτητική ιδιότητα καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της διακοπής των σπουδών τους. Μετά τη λήξη της διακοπής των σπουδών οι φοιτητές επανέρχονται στη σχολή.
 
Επισης:  Αρθρο 33 - Χρονικη διαρθρωση σπουδων-εξετασεις
 
 
4. Οι φοιτητές μπορούν, ύστερα από αίτησή τους προς την κοσμητεία της σχολής τους, να διακόψουν τη φοίτησή τους. Με τον Οργανισμό του ιδρύματος καθορίζεται η διαδικασία διαπίστωσης της διακοπής της φοίτησης, τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση και ο μέγιστος χρόνος της διακοπής, καθώς και η δυνατότητα της κατ’ εξαίρεση υπέρβασης του χρόνου αυτού. Η φοιτητική ιδιότητα διακόπτεται προσωρινά κατά το χρόνο διακοπής της φοίτησης, εκτός αν η διακοπή οφείλεται σε αποδεδειγμένους λόγους υγείας ή σε λόγους ανωτέρας βίας.
 
Θελω να παρατηρησω οτι πουθενα σε αυτα τα δυο αρθρα δε γινεται λογος οτι το δικαιωμα αναστολης σπουδων αφορα μονο τους "ενεργους" φοιτητες,αλλα μιλανε γενικα για "φοιτητες" και αν δεν κανω λαθος και εσεις στο παραδειγμα σας επισης το δεχεστε. Μαλιστα στο αμεσως παραπανω αρθρο αναφερεται οτι για αποδεδειγμενους λογους υγειας κτλ μπορουμε και κατα τη διαρκεια της διακοπης να διατηρουμε τη φοιτητικη ιδιοτητα μας,συμμετεχοντας σε εξετασεις π.χ.
 
Θα ηθελα παρακαλω πολυ τις σκεψεις σας πανω στα ανωτερω και με ποιο τροπο θα μπορουσα να διεκδικησω το δικιο μου ,αν το εχω. Στο ιδρυμα σας πώς εφαρμοζετε το νομο?
 
Αυτο του εστειλα. Ειναι ερωτηματα που απευθυνω και στα μελη του φορουμ να μου πειτε τη γνωμη σας,Σκοπεύω όντως να  φτιαξω ενα κειμενο και να το στειλω στη Σχολη, οπως ειρωνικα μου ειπε η γραμματεας. (αφου προηγουμενως συμβουλευτω και δικηγορο)
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Phil21,όπως σου είχα και χθες το βράδυ εκφράσει στο προτελευταίο μου ποστ θα προέβαινα κι εγώ,όταν γύριζα στην Αθήνα,στην αναζήτηση μίας παρόμοιας ενημέρωσης από τη γραμματεία και σου σχολίασα πως "έτρεφα σοβαρές αμφιβολίες για το αν θα ήταν ουσιαστική και πλήρης"!!!

Απλά,με απάλλαξες από έναν κόπο και σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!

ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!! ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ!!!!!

Ο,τι γράφει τελικά αυτός ο νόμος και όσα επιλέγουν από αυτό το νόμο να μας παρουσιάζουν σα λύσεις ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΕΣ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΚΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ!!!! empuke

Επιλέγουν να εφαρμόζουν το νόμο μόνο εκεί που θέλουν και τους συμφέρει κατά περίπτωση!!!!! emnerd

ΓΙΑΤΙ??? Γιατί ο ίδιος ο νόμος,έτσι όπως είναι,δεν είναι για να εφαρμοστεί!!!!! emxmm

Δεν εκπλήσσομαι καθόλου από την περιπέτεια σου.Η κατάσταση είναι τραγελαφική και αρκετά σουρεάλ!!!!!

Ελληνικά παράδοξα για.....γερά νεύρα και στομάχια!!!!! emw00t

Καλή συνέχεια.

Περαστικά μας ΟΛΟΙ,βρε!!!! emtherapeftiki

Σημείωση:Να γραφτείς στον Πανελλήνιο Σύλλογο εκτός από τις ιδιωτικές συναντήσεις με νομικούς!Ο Σύλλογος έχει το συγκεκριμένο θέμα,ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ!!! emthumbup :)

Και φυσικά καλά θα κάνεις να τους στείλεις ένα "μπουγιουρντί" αφού το ψάξεις περισσότερο!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι,ημουν στο γραφειο του δικηγορου οταν φτιαξαμε τον Πανελληνιο Συλλογο,ειμαι ιδρυτικο μελος,εχω υπογραψει και συνδραμει. Οπου μπορω συμμετεχω. Ειναι ομως πολυ απογοητευτικη η σταση της γραμματειας ,οχι μονο κανανε τους ανηξερους τοσα χρονια, αλλα τωρα μας βαζουν κι εμποδια. Καμια συμπαρασταση και αλληλεγγυη δε νιωθω πια απεναντι τους,δε με αφορα. Δεν ξερω αν θα λυθει το θεμα μας μεσω οργανισμων,Πρυτανη ή εκλογων ,αλλα αυτο το θεμα αξιζει να διερευνηθει μονο και μονο για το γαμωτο. Η πλακα ειναι οτι το θεμα της αναστολης σπουδων (και) για λογους υγειας ετεθη οταν ψηφιστηκε η τροπολογια στη βουλη. Ειχε πει ο Κουρακης οτι μας στερησανε το δικαιωμα της αναστολης και ο Λοβερδος απαντησε οτι και τωρα μπορουμε να κανουμε. Η γραμματεας οχι μονο δεν εφαρμοζει το νομο αλλα τον ερμηνευει και εις βαρος μας και αυτο δεν πρεπει να περασει ετσι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η κυρία Σ...  ειναι σαφης ως προς το οτι δεν μπορει να δωσει κατι γραπτώς...

Ο καθε ενδιαφερόμενος κανει αιτηση και απαντα συνολικα το τμήμα-σχολή, πιθανον ζητωντας βοήθεια νομική απο το πανεπιστημιο...

Δεν καταλαβαίνω γιατι αυτο προκαλει εντυπωση (αν εξαιρεσει κανεις το ατυχες σχολιο περι απορριψης αιτησης, αν φυσικα το ειπε)..

Αυτο που ειναι αξιο λογου ειναι οτι απο τα λεγομενα της φαινεται το θεμα να εχει συζητηθει εσωτερικα...

Υπαρχει μια πιθανοτητα να εχει δικιο, αν κανεις θεωρησει οτι αυτη η παραταση δεν ειναι παραταση εξαμηνου αλλα 2 εξεταστικες δωρο...

Δεν ειναι σιγουρο ομως αν το ιδιο αφορά οσους διαγραφονται το 15, καθως εκει δεν εχει ληξει η απο το νόμο διαρκεια και δεν "τρεχει " καποια παραταση...

Αυτα βεβαιως ειναι προσωπικα σχολια και ευσεβεις ποθοι.

Καλο ειναι μια τετοια αιτηση να κατατεθει αμεσα γιατι αν ζητησει (που θα ζητησει) το τμημα νομική συμβουλή θα καθυστερησει η απαντηση...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγαπητέ phil21, μου θύμισες την αντιμετώπιση ,που είχα από τις 2 κυρίες στη Γραμματεία όταν είχα ένα πρόβλημα με το my-studies πριν 2 χρόνια περίπου.Με κάνανε μπαλάκι στις έδρες των μαθημάτων,γιατί δεν ήξεραν τι τους γίνεται.Μετά τη 2η φορά τις αγνόησα και συνεννοήθηκα με την κυρία της μηχανοργάνωσης,που ήταν πολύ εξυπηρετική και παραδέχτηκε,ότι οι μπροστά δεν είχαν ιδέα, " γιατί ήταν η πρώτη εφαρμογή του νέου συστήματος ".

Πριν λίγες μέρες δε, με ρώτησε πόσο παλιά είμαι για να δουν αν δικαιούμαι να βγάλω ακαδημαϊκή ταυτότητα..( ! )

Κατά τη γνώμη μου,ο νόμος δε λέει για ενεργούς φοιτητές ( εκτός αν υπάρχει σε κάποιο σημείο,που οι υπόλοιποι αγνοούμε ).

Εγώ στη θέση σου θα έκανα το εξής ( εφόσον η γραμματέας αρνείται να είναι συνεργάσιμη ) :

Θα έκανα κανονικά το ταχύτερο δυνατό αίτηση διακοπής φοίτησης, που θα ξεκινουσε ως εξής :

" Βάσει των άρθρων 80 παρ 9 δ) και 33 παρ 4 του νόμου 4009/11 και με δεδομένο,ότι η ανώτατη διάρκεια φοίτησής μου λήγει στις 30/4/2015, όπως ορίζεται από ( γράψε τον αριθμό του άρθρου,που είναι η πρόσφατη τροπολογία ) αιτούμαι διακοπή φοίτησης για .....χρονικό διάστημα και για τους εξής λόγους....

Σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής μου, παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε εγγράφως τους λόγους απόρριψης. "

Και πέρνα συνέχεια από τη γραμματεία να δεις τι γίνεται.

Να δούμε μετά, αν ο δικηγόρος θα ξαναδιαβάσει το νόμο ή θα δωσουν εγγράφως εξηγήσεις, να ξέρουμε επιτέλους, που βασίζονται ( μήπως και υπάρχουν δεδομένα,που αγνοούμε ).

Αν δε σου δώσουν εγγράφως για ποιους λόγους σου απορρίπτουν την αίτηση, ξανακάνεις αίτηση και ρωτάς τους λόγους.

Αν σου γράψουν ,ότι δε δικαιούσαι ,γιατί δεν είσαι ενεργός, ξανακάνεις αίτηση και ρωτάς σε ποιο σημείο του νόμου βασίζονται.

Αν στο μεταξύ διάστημα δοθεί λύση από ανώτερο επίδεδο γενικά στο θέμα των αναστολών και εσύ έχεις απορριφθεί, ξανακάνεις αίτηση ( κανένας δε σου λέει,πόσες φορές μπορείς να κάνεις αίτηση μέχρι να εγκριθεί ).

Αυτά θα έκανα εγώ,αν ήμουν στη θέση σου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι μου ειπε οτι θα απορριφθει η αιτηση,κακως θα κανω τον κοπο.

Δε νομιζω οτι εχει συζητηθει εσωτερικα,γιατι η ερμηνεια ειναι παραλογη αλλα και γενικα απο τις επαφες μας με τις αρχες της σχολης εχουν δειξει μηδενικο ενδιαφερον,αλλωστε μεχρι πριν 6 μηνες μας ελεγαν δεν υπαρχει καν διακοπη σπουδων. Τωρα τους ηρθε η επιφοιτηση οτι οχι μονο υπαρχει,αλλα και δεν μπορουμε να την παρουμε.

Οχι,δεν αφορα ουτε αυτους που διαγραφονται το 15,γιατι δεν ειναι "ενεργοι".

Κανονικα μπορουμε να κανουμε αιτηση για δυο εξαμηνα , 30/4 ειναι εαρινο εξαμηνο θα ειμαστε γραμμενοι αλλωστε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1. Η κα Σ... ειναι νομικος; Γιατι αν δεν ειναι πως ερμηνευει ετσι αβιαστα το νομο;

2. Αν πανε αρκετα ατομα και κανουν αιτηση θα αναγκαστουν να απαντησουν

3.Οποια κι αν ειναι η απαντηση να υπαρχει γραπτως. Αυριο μπορουμε να καταγγειλουμε τη Σχολη οτι δε μας αναγνωρισε το νομιμο δικαιωμα της διακοπης. Αν εχεις κειμενο το προσκομιζεις στο δικαστηριο. Αυτο ειναι νομικο επιοχειρημα. Το <<μου το ειπε η κα Σ...>> μαλλον δεν ειναι

4. Ο καθηγητης της Νομικης μας ειχε τονισει να εχουμε τα παντα γραπτα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και στον έναν είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν.

Κι αν καθυστερούν πολύ και πάλι ο ενδιαφερόμενος μπορεί να πιέσει και να κάνει έγγραφη αίτηση να ενημερωθεί σε ποιο σημείο της διαδικασίας βρίσκεται το θέμα λόγω της μικρής προθεσμίας, που έχει μέχρι την απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχει άτομο που έχει κάνει διακοπή όμως και χωρίς καμία αντίρρηση ή εμπόδιο κι αυτό είναι το σχιζοφρενικό της ιστορίας!!!

Τηλεφωνήθηκα νωρίτερα και διηγόμουν στο άτομο αυτό τη μαρτυρία του phil21 σήμερα!Είχε πέσει από τα σύννεφα!!!

"Μα πως γίνεται?",μου ΄λεγε."Σε μένα,δεν έφεραν αντίρρηση!" Κι εγώ,το είχα μάθει πριν καιρό πως είχε κάνει διακοπή αλλά δεν ξέρω αν έχει καμία σημασία το έτος εισαγωγής γιατί στη διήγηση μου,με ρωτούσε αν ο phil21 είναι πριν ή μετά το '95 και δεν ήξερα να απαντήσω.Τέλος πάντων.

Στη συνέλευση θα έρθει αύριο απ'όσο γνωρίζω και δεν ξέρω αν θέλει να το αναφέρει μόνο του.

Μέλος του Συλλόγου κι αυτό το άτομο.

Η κατάσταση είναι..........."τρεις λαλούν και δυό χορεύουν"!!!! Αυτό που ζούμε δεν υπάρχει πουθενά!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αλλο τραγούδι είχαμε σκοπό να βάλουμε απόψε και συγκεκριμένα,το καταπληκτικό "Σύννεφα του γιαλού" του συμπατριώτη μου Γιάννη Χαρούλη αλλά..............λάβαμε μέιλ παραγγελίας κι αναγκαστικά,ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΣΧΕΔΙΑ!!!!!!

Fertomasa,ζητώ προκαταβολικά συγνώμη........ emshy

Από τα αγαπημένα μου της Νατάσας!!!!!!! emserenadeΣτους παλιούς μας έρωτες,βρε!!!!!!!!!!!!!Καληνύχτα.........

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θεώρησα ,χρυσέ μου,απαραίτητο να σε προειδοποιήσω πως λόγω του τραγουδιού θα είχες ανάγκη από κάτι πρόσθετο να "ηρεμήσεις" γιατί μας έχεις επανειλημμένα προ΄ι΄δεάσει για την αντιπάθεια σου σε Γονίδη και Θεοδωρίδου!Χιούμορ έκανα καθώς μας έχεις "προλάβει" τη δυσαρέσκεια σου με τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες!! Mon Dieu!!!Oh,la,la!!!

Δε χρειαζόταν όλη αυτή η χολή για να μας "την πεις"!!!

Σου απαντώ λοιπόν:δεν πήρα φάρμακα ούτε όταν έζησα τραγωδίες όχι γιατί δε θα με βοηθούσαν αλλά γιατί είχα άλλες διεξόδους και μία από αυτές είναι η μουσική!!!

Ξέρω και να παίζω μουσική και να ακούω!!!

Εσύ ξέρες μόνο να "κράζεις"......δυνατά!!! Ευχαριστούμε για τα κηρύγματα αλλά στείλε τα αλλού!Δεν είναι για εμάς!!!!

υγ:Θα ξαναμπεί Θεοδωρίδου γιατί την...."αγάπησα" ξαφνικά πολύ!!!!! emrose Τα φιλιά μας..........

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καθαρίστρια με πτυχίο

ΣΤΑ 36 ΤΗΣ Η ΝΤΙΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΤΑ 48 ΤΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ

Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΤΑ 36 ΤΗΣ Η ΝΤΙΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΤΑ 48 ΤΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ

Της ΑΛΕΞ. ΤΖΑΒΕΛΛΑ

 

«Εχω βιώσει πολλές φορές το ρατσισμό ως καθαρίστρια. Αλλά επειδή ξέρω τι είμαι, δεν δίνω σημασία»

«Πολλές φορές ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω. Οχι στις Πανελλαδικές- ούτε μια στιγμή δεν το σκέφτηκα»

 

16--13-thumb-medium.jpg

 

«Δεν πήγα στο Πανεπιστήμιο με βλέψεις για μια καλύτερη δουλειά. Αλλο η επιβίωση, άλλο η δουλειά», λέει η Ντίνα «Πήρα ένα πτυχίο, και τι έγινε;». Ντίνα, 48, καθαρίστρια. Μέχρι τα 36 της ήταν απόφοιτος Δημοτικού. «Ολοι έχουν ένα χαρτί. Θα τελειώσω κι εγώ το σχολείο για να ξέρω κάτι παραπάνω», είπε και ξαναγράφτηκε στην Α' Γυμνασίου. Δέκα χρόνια μετά, πτυχιούχος, πλέον, Πανεπιστημίου, εξακολουθεί να εργάζεται στο χώρο της καθαριότητας, για 270 ευρώ το μήνα. «Καθαρίστρια με πτυχίο από το Πάντειο. Γιατί όχι; Δεν πήγα στο Πανεπιστήμιο με βλέψεις να αποκτήσω καλύτερη δουλειά. Αλλο η επιβίωση, άλλο η δουλειά».

«Τα περισσότερα παιδιά θεωρούν δεδομένο ότι θα πάνε σχολείο και μετά θα σπουδάσουν. Η δική μου μοίρα ήταν προδιαγεγραμμένη: έπρεπε να παντρευτώ και να κάνω παιδιά. Ο πατέρας μου ήταν εργάτης από τα Καλάβρυτα. Βρέθηκε στο Καματερό, με τρεις κόρες, που έπρεπε να τις προικίσει. Παντρεύτηκα πολύ νέα, στα 18». Η Κωνσταντίνα Σ. στην ηλικία των δεκατριών έπιασε δουλειά σε εργοστάσιο ενδυμάτων. «Γαζώτρια. Ανειδίκευτη πήγα, αλλά σιγά σιγά την έμαθα τη δουλειά. Ηταν αρκετά δύσκολη για ένα παιδί. Στα 16 μου ξεκίνησα ως καθαρίστρια σε σπίτια. Οταν παντρεύτηκα σταμάτησα, μεγάλωσα τα παιδιά και επέστρεψα όταν ο γιος μου έγινε 11 χρόνων».

Οταν έκλεισε τα 36, στο διαμέρισμά της στο Καματερό, ζούσαν δύο παιδιά αλλά τρεις μαθητές. «Τα παιδιά μου πήγαιναν στο Γυμνάσιο όταν αποφάσισα να τελειώσω κι εγώ το σχολείο. Πήγα στο νυχτερινό των Αγίων Αναργύρων. Ξυπνούσα στις έξι το πρωί, επτά ήμουν στη δουλειά, σχολούσα τρεις το μεσημέρι, στις επτά χτυπούσε το κουδούνι». Διάβαζε το βράδυ, μετά το μαγείρεμα. «Επεφταν τα παιδιά για ύπνο και καθόμουν και διάβαζα. Ημουν αποφασισμένη ότι θα πάρω το απολυτήριο. Ηθελα να τελειώσω το σχολείο. Κι όταν τέλειωσα το Γυμνάσιο, είχα πάρει φόρα. Αποφάσισα να γραφτώ και στο Λύκειο».

«Οπως καταλαβαίνεις, με το να δουλεύεις και να πηγαίνεις σχολείο, κάτι αφήνεις πίσω. Εγώ, καλώς ή κακώς, χώρισα. Δεν με στήριξε σ' αυτή την επιλογή. Κι η μάνα μου είχε γκρίνια. "Ασε το σχολείο, τι το θες; Θα τα διαλύσεις όλα"». Η Ντίνα δεν άκουσε κανέναν.

Εδωσε Πανελλαδικές το 2007, όταν ήταν 40 ετών. «Ηταν πολύ δύσκολη χρονιά. Ημουν θεωρητική κατεύθυνση, και είχα δηλώσει πρώτη επιλογή την Κοινωνική Ανθρωπολογία. Είχα σκεφτεί να δηλώσω Πολιτική Ιστορία ή Ιστορικό Αρχαιολογικό, αλλά φοβήθηκα πως δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω». Ο φόβος ότι στα 36 «δεν αποστηθίζεις πια εύκολα, σαν να είσαι παιδάκι» νικήθηκε όταν πέρασε στη σχολή και άρχισε να «ρουφάει» τα συγγράμματα.

 

«Πολλές φορές ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω. Οχι στις Πανελλαδικές -ούτε μία στιγμή δεν σκέφτηκα ότι δεν θα πάρω το απολυτήριο του Λυκείου. Στο Πανεπιστήμιο σκέφτηκα να τα παρατήσω αλλά μου έδιναν θάρρος οι καθηγητές. "Τώρα που έφτασες ώς εδώ;"».

Πρωτοετής φοιτήτρια Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, στην τέταρτη δεκαετία της ζωής της. «Είχα μια συστολή, ντρεπόμουν όταν πήγα να γραφτώ στο Πανεπιστήμιο, μέσα στα πιτσιρίκια. Ανακάλυψα όμως ότι υπήρχαν κι άλλοι. Δεν ήμουν η μόνη».

 

Τη ρωτάω πώς συνδύασε μια κοπιαστική δουλειά με το Πανεπιστήμιο. «Οταν το θες πολύ τα συνδυάζεις. Πρώτα στη δουλειά και το απόγευμα Πανεπιστήμιο. Κάποιες ημέρες ήταν φορτωμένες -υπήρχαν μαθήματα από το πρωί ώς το βράδυ. Πολλές φορές δεν έβγαιναν τα ωράρια. Ηταν αδύνατο να πάω σε όλα τα μαθήματα. Οι καθηγητές όμως έδιναν εκτός από συγγράμματα και τις σημειώσεις τους και αυτό βοηθούσε πολύ».

Το μυαλό της γυρίζει στις ημέρες της σχολής. Οταν εκστασιάστηκε με το «Δώρο» του Μαρσέλ Μος και ξενυχτούσε με τον Μαλινόφκσι. «Δίνουμε προφορικά, Ανθρωπολογία και Φιλοσοφία, βγαίνω έξω και έρχονται τα πιτσιρίκια πάνω μου, "τι ρώτησε;", "τι είπε;". Με θεωρούσαν το φυτό της σχολής», λέει η Ντίνα. «Από όσα έμαθες ποιο ήταν το πιο ενδιαφέρον;», τη ρωτάω. «Πώς αντιδρούν οι κοινωνίες στο θέμα της εξουσίας. Πώς γίνεται να είσαι ηγέτης, ως ίσος μεταξύ ίσων».

 

Το διάστημα αυτής της μεγάλης προσπάθειας τα σχόλια που εισέπραττε στον εργασιακό της χώρο ήταν θετικά. «Υπήρχε όμως και μια ειρωνεία. Τώρα τι θέλει αυτή η γυναίκα; Τι πάει και κάνει;». Στο σχολείο του Καματερού, όπου εργάζεται, αναφέρονται στην ίδια ως παράδειγμα. Η ίδια λέει «δεν ξέρω αν είμαι παράδειγμα ούτε καν για τα παιδιά μου».

 

Τη ρωτάω αν έχει βιώσει το ρατσισμό ως καθαρίστρια. «Ναι. Πολλές φορές. Αλλά επειδή ξέρω τι είμαι, δεν δίνω σημασία. Εργάζομαι σε μια εταιρεία εκ περιτροπής, παράλληλα με το σχολείο. Εκεί βασίζομαι, γιατί από το σχολείο δεν πληρώνομαι -πέρσι, ξεκινήσαμε δουλειά Σεπτέμβρη και πληρωθήκαμε Φεβρουάριο. Ζω με τα 270 που παίρνω από την εταιρεία. Εκεί υπάρχουν στελέχη που δεν δέχονται ούτε να μιλήσουμε. Δεν καταδέχονται να πούμε μια κουβέντα».

 

«Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένη», συνεχίζει η ίδια. «Ξέρω ότι ο άλλος που λέει "μπράβο, κουράγιο" από μέσα του σκέφτεται "τι τις θες τώρα εσύ τις σπουδές;". Είναι η ελληνική νοοτροπία έτσι. Δεν είμαι η μόνη, πάρα πολλοί άνθρωποι στην ηλικία μου αποφάσισαν να ξεκινήσουν».

Τα σχέδια για μεταπτυχιακό έχουν αναβληθεί για τα χρόνια μετά τη σύνταξη. «Αν θα κάνω κάτι, θα το κάνω όταν τελειώσω από τη δουλειά μου. Μόνο για να ευχαριστήσω εμένα. Ιδανικά θα έκανα Πολιτική Ανθρωπολογία». Πριν περάσει στο Πανεπιστήμιο διάβαζε λογοτεχνία. «Τώρα διαβάζω μόνο Φιλοσοφία και Ιστορία. Μ' αρέσει ο Φουκό. Περισσότερο ο Αριστοτέλης από τον Πλάτωνα -παρ' όλο που θεωρώ ότι ήταν μισογύνης. Και ο Ηρόδοτος μου αρέσει. Με ενδιαφέρει η Ιστορία -Χόμπσμπαουμ διαβάζω και τρελαίνομαι. Με τη μυθοπλασία δεν τα πάω καλά πια. Προτιμώ να διαβάζω την αλήθεια μέσα από αυθεντικά κείμενα. Ή, τουλάχιστον, την αλήθεια όπως προκύπτει από κείμενα που συγκρίνω και πληροφορίες που προσπαθώ να διασταυρώνω».

 

Η μητέρα της ακόμα νιώθει τύψεις. «Λέει, "να, το παιδί ήθελε να μάθει γράμματα κι εμείς δεν το σπρώξαμε". Στην ορκωμοσία συγκινήθηκε. Δεν της ρίχνω πια τις ευθύνες, έφυγε η κακία από μέσα μου, γιατί με τις σπουδές κατάλαβα. Στο Καματερό, όταν πήγαμε εμείς, το 1954, ο κόσμος ήξερε ποια είναι η μοίρα των παιδιών. Ολες οι φίλες μου τέλειωσαν το Δημοτικό και παντρεύτηκαν. Λίγες ξέφυγαν. Καμιά φορά που το συζητάμε με τη μητέρα μου, λέει "παιδί μου, αυτή την εικόνα είχαμε όλοι. Αυτό νομίζαμε ότι ήταν το σωστό".

»Μπορώ πια να κατανοήσω, με την "Ανθρωπολογία οίκοι" το δικό μου περιβάλλον. Κι ενώ στην αρχή τους κατηγορούσα, "μ' αφήσατε έτσι, αγράμματη", έμαθα να το βλέπω στο σύνολο της κοινωνίας εκεί. Επαψα να ενοχοποιώ τους γονείς μου».

«Θα άλλαζες δουλειά;», τη ρωτάω. «Οχι. Η δουλειά για μένα είναι επιβίωση. Τόσα παιδιά ψάχνουν να βρουν μια θέση. Εγώ θα τους τη φάω;

 

Υπάρχουν παιδιά που έχουν πτυχία και μεταπτυχιακά και δεν μπορούν να κάνουν μια αρχή. Εγώ έχω τη δουλειά μου, δεν πήγα στο Πανεπιστήμιο για να βρω καλύτερη τύχη. Εγώ ήθελα σαν άνθρωπος να αλλάξω. Να βλέπω διαφορετικά τα πράγματα, χωρίς αυτό το στερεοτυπικό». Και όπως ισχυρίζεται, το πέτυχε. «Βλέπω διαφορετικά τον κόσμο. Επαψα να έχω στερεότυπα. Να λέω, "α, είναι μουσουλμάνος", "α, είναι Τούρκος". Αυτό έπαψα να το έχω. Ετσι ήταν η νοοτροπία μου. Ολος ο κόσμος ζει σε καλούπια. Εγώ τα έσπασα. Αλλαξα, είδα έναν άλλο κόσμο από αυτόν που ήξερα. Νόμιζα ότι στα 36 έχεις παγιώσει τη νοοτροπία σου. Τελικά δεν ήταν έτσι».

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λοιπόν,επειδή χθες το βράδυ έλαβα στα μέιλ μου ολόκληρη την επιχειρηματολογία για τη διακοπή σπουδών από το άτομο που όπως προανέφερα και είναι εκ των ιδρυτικών μελών του Πανελλήνιου Συλλόγου,και έχει κάνει διακοπή σπουδών,αναρτώ τα μέιλ του προς πληροφόρηση των υπολοίπων.

Μου έδωσε την άδεια να το κάνω αυτό,εννοείται.

Απόψε,θα παρευρεθεί στη συνέλευση αν μάθει έγκαιρα για το αμφιθέατρο και θα τοποθετηθεί κι εκεί,φαντάζομαι.

Η προσωπική μου άποψη είναι πως θα πρέπει να συμμετέχει και στην αντιπροσωπεία αύριο για το ραντεβού καθώς είναι βαθύς γνώστης διοικητικών θεμάτων κι έχει απόλυτα υπόψη του πολλές ειδικές λεπτομέρειες για το νόμο.

Μπορεί η συνάντηση να είναι διερευνητική ΑΛΛΑ επειδή ΔΕΝ θα πρέπει να τρέφουμε ψευδαισθήσεις πως θα υπάρχει συνέχεια κι ΟΥΤΕ άλλη δεύτερη ευκαιρία,καλό θα ήταν να αξιοποιηθεί όλο το έμψυχο υλικό που έχουμε ΤΩΡΑ!!!!

Δε θέλω να πιέσω,ούτε να δημιουργήσω πρόβλημα αλλά διατυπώνω την άποψη πως κρίνεται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η παρουσία του στην αυριανή συνάντηση.Βρείτε τα και μην κολλάτε σε λεπτομέρειες καθώς δεν πρόκειται να σας ζητήσει η γραμματέας της πρυτανείας ούτε διαπιστευτήρια,ούτε ταυτότητες!!!

Λοιπόν,στο θέμα μας τώρα:

Phil21,σου στέλνω το υλικό μέσα από το τόπικ που χθες μου έστειλε η συνάδελφος.

Θα σου έστελνα πμ αλλά κρίνω πως αφορά τους πάντες οπότε το ζήτημα τίθεται με όλες του τις λεπτομέρειες δημόσια!!!

Αν θέλεις εσύ,στείλε μου πμ να σου δώσω τηλέφωνο της συναδέλφου να συνεννοηθείτε μεταξύ σας για το θέμα.Τη γνωρίζεις έτσι κι αλλιώς !Ρώτησε και τον Numb ή πάρε από τον Numb το τηλέφωνο μου και το μέιλ μου.

Πρέπει να ενώσετε δυνάμεις και πληροφορίες.......Το θέμα είναι πολύ σοβαρό!!!!!

Εδώ,τα δύο mail που μου έστειλε μαζί με συνημμένα που δεν μπορώ να επικολλήσω γιατί είναι σε μορφή jpg αφού πρώτα εγώ,της είχα επικολλήσει το δικό σου ποστ κι αμέσως,αντέδρασε γιατί το θέμα το κατέχει ΑΡΙΣΤΑ !

 

Μαρία είναι όπως ακριβώς τα λέει το παιδί  δικαιούμασταν διακοπή από την δημοσίευση του νόμου αυτού με τα δύο σχετικά άρθρα'. Απλά αυτό που παραπέμπει στον  οργανισμό για να το εφαρμόσουν θα έπρεπε να θέλουν και να λάβει σχετική απόφαση το αρμόδιο όργανο καθότι οργανισμός δεν υπήρχε. Ενώ το άλλο που αναφέρεται ως μεταβατική διάταξη, με απλή αίτηση και καμία αλλη διαδικασία, μπορούσε άμεσα να εφαρμοστεί εφόσον το ζητούσε κάποιος.
 
Εδώ να σημειώσω ότι σχετική διάταξη διακοπής με απλή αίτηση, όπως σας έχω ξαναπεί, υπήρχε και στον προηγούμενο νόμο Γιαννάκου. Αλλά και τότε μας 'απέτρεπαν' (εμένα και μια φίλη) οχι με αυτό το βλακώδες και ανυπόστατο επιχείρημα αλλά με ένα πιο λογικό (εμένα) ότι για να εφαρμοστεί ο νόμος θα πρέπει να υπάρχει οργανισμός και ενδεχομένως και εσωτερικός κανονισμός (και συνεπώς δεν ξέρουν αν μας συμφέρει η διακοπή).
Σου επισυνάπτω απάντηση του υπουργείου για το άρθρο αυτό στον προηγούμενο νόμο (να του το στείλεις). Τον νομο θα τον βρει στη σελίδα του εθνικού τυπογραφείου και στο γκουκλ.
Επίσης να του δώσεις την απόφαση της Συγκλήτου του ΑΠΘ που προβλέπει δικαίωμα διακοπής και εκ των υστέρων. στην παρακάτω σελίδα:
 

 

 

 

 

 
Η απόφαση του ΑΠΘ http://mylopoulos.gr/node/736 (που αφορά σε δικαίωμα εκ των υστε΄ρων διακοπής σε όποιον ήθελε να διακόψει και δεν του δόθηκε η ευκαιρία και τώρα κινδυνεύει να διαγραφεί, όπως μου είπε σε επιστολή του)
 
Δικαίωμα διακοπής, με απλή αίτηση,προβλέπονταν και επίσης στον ν. Γιαννάκου, (αναζητήστε τον, δεν τον επισυνάπτω) δεν εφαρμοστηκε, επίσης και εδώ επισυνάπτω σχετική απάντηση του Υπ. Παιδείας για το θέμα αυτό.
 
και την Απόφαση της Συγκλήτου του ΕΜΠ για καμία διαγραφή φοιτητή που θέλει να συνεχίσει τις σπουδές του!!!!

 

 

 

 

Τα συνημμένα δεν μπορώ να τα επικολλήσω,όπως εξήγησα,αλλά είναι η απάντηση του Υπουργείου στη συνάδελφο.Μπορώ να σου τα προωθήσω σε μέιλ.

 

Συνεννοηθείτε μεταξύ σας κι εδώ είμαστε....για ό,τι προκύψει.

Βρίσκομαι Χανιά οπότε δε θα είμαι συνέλευση σήμερα και θα αργήσω πολύ να ξαναμπώ στο τόπικ και σε υπολογιστή,σήμερα.

 

emwinemwin

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσοχη: Η σημερινη συνελευση για την ψηφιση του κειμενου που θα παραδοθει στον Πρυτανη θα γινει 6.00 μμ στο αμφιθεατρο Παθ. Ανατομικης. Επειδη δεν υπαρχει συνεργειο καθαρισμου εκεινη την ωρα εγγυηθηκα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ στον υπευθυνο καθηγητη για την καθαριοτητα του χωρου. Παρακαλω πολυ να ειμαστε ολοι παρα πολυ προσεκτικοι ως προς αυτο.
Ευχαριστω πολυ
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σχετικα μ αυτό που γραφει η myriam πιο πανω...

Η αυριανη συναντηση με τον κυριο πρύτανη είναι πολύ σημαντικη αφενος γιατι ελπιζουμε να μας διευκρινησει καποια σημαντικα ζητήματα όπως διακοπη σπουδων,τι μελλει γενέσθαι μετα τις 30/4 γι αυτους που δεν θα χουν καταφερει να ορκιστουν κλπ,αφετέρου γιατι είναι η πρωτη συναντηση μαζι του κι επομένως το κλιμα που θα καλλιεργηθεί θα είναι καθοριστικο για πιθανες επομενες συναντήσεις. Επομένως, καλο θα είναι να πανε τα γνωστα ατομα του προεδρειου και ΜΟΝΟ (σ οσον αφορα τη σχολη μας), που στη τελικη είναι αυτοι που τρεχουν τοσα χρονια και γνωριζουν πολύ καλα όλα τα ζητήματα που μας αφορουν!

Ας μην καταστρεψουμε τη συναντηση αυτή με το καλημέρα!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.