Jump to content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Recommended Posts

Υπενθυμίζω οτι αύριο υπάρχει παράσταση διαμαρτυρίας στην Πρυτανεία του ΕΚΠΑ στις 11:00.

(Στάση Μετρό Πανεπιστήμιο - Οδός Ρήγα Φεραίου )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 19,1k
  • Created
  • Last Reply

Η διακοπή σπουδών δεν έχει κανένα νόημα σ αυτήν τη φάση (για μένα ).Η ισονομία απαιτεί αναδρομική ισχύ αυτής της διευκόλυνσης. Όταν ήμουν "ενεργή" φοιτήτρια και σημαντικός λόγος επέβαλλε την αποχή μου υπήρχαν αντικρουόμενες ρυθμίσεις για αυτήν και καμία υποψία για οριστική διαγραφή.

Ζητώ συγγνώμη για τον προσωπικό τόνο και

waterdoc, αν πέφτω τόσο έξω, please mock me again.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

genius I do not mock you...

τις περιστάσεις διακωμωδώ και το γεγονος ότι μπηκε ο μηνας που θα κανουμε εγγραφη στο my-studies αλλα δεν θα ξερουμε τιποτα ακομα για το θεμα που λεγεται "διακοπη σπουδων"

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αργοπεθαίνει
όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας,
επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές,
όποιος δεν αλλάζει το βήμα του,
όποιος δεν ρισκάρει να αλλάξει χρώμα στα ρούχα του,
όποιος δεν μιλάει σε όποιον δεν γνωρίζει.

Αργοπεθαίνει
όποιος έχει την τηλεόραση για μέντωρα του

Αργοπεθαίνει
όποιος αποφεύγει ένα πάθος,
όποιος προτιμά το μαύρο αντί του άσπρου
και τα διαλυτικά σημεία στο “ι” αντί τη δίνη της συγκίνησης
αυτήν ακριβώς που δίνει την λάμψη στα μάτια,
που μετατρέπει ένα χασμουρητό σε χαμόγελο,
που κάνει την καρδιά να κτυπά στα λάθη και στα συναισθήματα.

Αργοπεθαίνει
όποιος δεν “αναποδογυρίζει το τραπέζι” όταν δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του,
όποιος δεν ρισκάρει τη σιγουριά του, για την αβεβαιότητα του να τρέξεις πίσω απο ένα όνειρο,
όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του, έστω για μια φορά στη ζωή του, να ξεγλιστρήσει απ’ τις πανσοφές συμβουλές.

Αργοπεθαίνει
όποιος δεν ταξιδεύει,
όποιος δεν διαβάζει,
όποιος δεν ακούει μουσική,
όποιος δεν βρίσκει το μεγαλείο μέσα του

Αργοπεθαίνει
όποιος καταστρέφει τον έρωτά του,
όποιος δεν αφήνει να τον βοηθήσουν,
όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη κακή του τύχη
ή για τη βροχή την ασταμάτητη

Αργοπεθαίνει
όποιος εγκαταλείπει την ιδέα του πριν καν την αρχίσει,
όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει
ή δεν απαντά όταν τον ρωτάν για όσα ξέρει

Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις,
όταν θυμόμαστε πάντα πως για να ‘σαι ζωντανός
χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη
από το απλό αυτό δεδομένο της αναπνοής.

Μονάχα με μιά φλογερή υπομονή
θα κατακτήσουμε την θαυμάσια ευτυχία.

http://www.lifo.gr/team/u653/45116

Αυτό είναι το ποίημα «Αργοπεθαίνει». Το 2009 η συγγραφή του αποδόθηκε στον Χιλιανό ποιητή Πάμπλο Νερούδα και πολύ γρήγορα έγινε viral στο ίντερνετ και αγαπήθηκε από πολλούς. Η αλήθεια όμως για το ποιος έγραψε το ποίημα είναι εντελώς διαφορετική. Πηγή: www.lifo.gr
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://sfoa-net.blogspot.gr/

Σύλλογος Φοιτητών Οδοντιατρικής Αθηνών

Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Δ.Σ. Σ.Φ.Ο.Α. 02/10/2014

Ζητάμε ενημέρωση και τοποθέτηση απ’ την Πρόεδρο σαν Δ.Σ. του Σ.Φ.Ο.Α. για τα έξοδα για τον ηλεκτρονικό φάκελο, από που προέρχονται καθώς και για μια σειρά ζητημάτων (security, καθαριότητα, διαγραφές κ.λ.π.)
Υπογράφουν όλοι
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεεν προεκυψε κατι σημερα. Ευχαριστουμε τα δυο παιδια που ηρθαν για συμπαρασταση παρα το οτι πηραν το πτυχιο τους, οπως και τον ΣΦΙΑ για τη δυναμικη του παρουσια. Υπενθυμιζω οτι αυριο υπαρχει ΓΣ ΣΦΙΑ. (Ενδεικτικη) ώρα εναρξης στις 12:00.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

https://www.facebook.com/permalink.php?id=193543660727708&story_fbid=529321473816590

Τι ισχύει με τη διαγραφή των φοιτητών

Η διαδικασία για την αναστολή φοίτησης

Πολλοί είναι οι νέοι που κατάφεραν να πετύχουν την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Οι νέοι φοιτητές οφείλουν να γνωρίζουν ότι δεν μπορούν πλέον επ' αόριστον να διατηρούν τη φοιτητική τους ιδιότητα.

Σύμφωνα με την παράγραφο 11α του άρθρου 33 του Ν. 4009/2011 (ΦΕΚ 195/6-9-2011), όσοι φοιτητές εισάγονται από το ακαδημαϊκό έτος 2011-12 και εξής θα διατηρούν τη φοιτητική τους ιδιότητα μόνο για 12 εξάμηνα αν πρόκειται για σχολές με διάρκεια σπουδών τα 4 έτη και 14 εξάμηνα αν η σχολή τους έχει διάρκεια σπουδών τα 10 εξάμηνα όπως συμβαίνει με τη γεωπονία και πολυτεχνικά τμήματα.

Για τμήματα με μεγαλύτερη διάρκεια σπουδών όπως η Ιατρική το μέγιστο χρονικό διάστημα για τη διατήρηση της φοιτητικής ιδιότητας είναι τα 16 εξάμηνα. Γενικά αυτό που ορίζει ο νόμος είναι ότι οι χρόνος σπουδών είναι ίσος με τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδών για τη λήψη πτυχίου, προσαυξημένο κατά 2 έτη ή 4 εξάμηνα.

Όσοι μαθητές πέτυχαν σε μια σχολή αλλά αποφάσισαν μετά την εγγραφή τους σε αυτή να δώσουν ξανά πανελλήνιες καλό θα είναι να επιλέξουν τη διακοπή φοίτησης όπως περιγράφεται πιο κάτω ώστε να μη χάσουν 2 από τα 4 εξάμηνα της «παράτασης» που τους δίνεται.

Διαγραφή φοιτητή λόγω μη εγγραφής

Οι φοιτητές δεν πρέπει να παραλείπουν στην αρχή κάθε εξαμήνου να πραγματοποιούν την εγγραφή τους καθώς σε περίπτωση που αυτή δεν πραγματοποιηθεί για δύο συνεχόμενα εξάμηνα διαγράφονται από τη σχολή. Για του λόγου το αληθές παρατίθεται το σχετικό χωρίο του νόμου που το ορίζει:

«Ο φοιτητής εγγράφεται στη σχολή στην αρχή κάθε εξαμήνου σε ημερομηνίες που ορίζονται από την κοσμητεία και δηλώνει τα μαθήματα που επιλέγει. Αν δεν εγγραφεί για δύο συνεχόμενα εξάμηνα, διαγράφεται αυτοδικαίως από τη σχολή. Για τη διαγραφή εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του κοσμήτορα».

Εργαζόμενοι φοιτητές και διαγραφή

Σε περίπτωση που κάποιοι φοιτητές εργάζονται, γεγονός που τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και πιο συχνά, έχουν το δικαίωμα να εγγραφούν ως φοιτητές μερικής φοίτησης και έτσι το ανώτατο χρονικό όριο σπουδών είναι το διπλάσια του κανονικού προγράμματος. Δηλαδή φοιτητής που φοιτά σε σχολή με διάρκεια σπουδών τα 8 εξάμηνα διατηρεί τη φοιτητική του ιδιότητα μέχρι και το 16ο εξάμηνο.

Στα τμήματα με διάρκεια σπουδών 10 και 12 εξάμηνα το ανώτατο όριο φοίτησης διαμορφώνεται για τους εργαζόμενους φοιτητές στα 20 και 24 εξάμηνα αντίστοιχα. Όσοι λοιπόν φοιτητές εργάζονται αποδεδειγμένα τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα μπορούν να εγγραφούν ως φοιτητές μερικής φοίτησης ύστερα από σχετική αίτησή τους. Το παραπάνω προβλέπεται στο άρθρο 33 παράγραφος 3.

Αναστολή φοίτησης

Φοιτητές που έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας ή θα δώσουν ξανά πανελλήνιες και δεν θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα του τμήματος όπου εισήχθησαν, έχουν δικαίωμα να κάνουν αναστολή φοίτησης. Με τον τρόπο αυτό δεν πρόκειται να χάσουν κάποιο από τα εξάμηνα του χρόνου σπουδών καθώς το διάστημα της διακοπής φοίτησης δεν προσμετράται και στην ουσία «παγώνουν» το χρόνο.

Σύμφωνα με το νόμο οι φοιτητές ή σπουδαστές έχουν το δικαίωμα να διακόψουν, με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία του οικείου τμήματος, τις σπουδές τους για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Τα εξάμηνα αυτά δεν θα προσμετρώνται στην παραπάνω ανώτατη διάρκεια φοίτησης.

Οι φοιτητές ή σπουδαστές, που διακόπτουν κατά τα ανωτέρω τις σπουδές τους, δεν έχουν τη φοιτητική ή σπουδαστική ιδιότητα καθ’ όλο το χρονικό διάστημα διακοπής των σπουδών τους. Μετά τη λήξη της διακοπής σπουδών οι φοιτητές ή σπουδαστές επανέρχονται στο τμήμα.

Διαδικασία-χρόνος υποβολής αίτησης

Η διαδικασία για τη διακοπή φοίτησης είναι η ακόλουθη όπως περιγράφεται και από το πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ο/Η φοιτητής/τρια υποβάλλει αίτηση διακοπής φοίτησης στη γραμματεία του οικείου τμήματος/σχολής ή στο ΚΕΦ για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμεί και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Τα εξάμηνα αυτά δεν προσμετρώνται στην ανώτατη διάρκεια φοίτησης, όπως αυτή προβλέπεται στο άρθρο 80 παραγρ. 9, υποπαράγρ.α,β και γ του Ν. 4009/2011.

Η αίτηση διακοπής φοίτησης υποβάλλεται στη γραμματεία του οικείου τμήματος/σχολής ή στο ΚΕΦ εντός των προθεσμιών εγγραφών των πρωτοετών φοιτητών/τριών ή ανανέωσης εγγραφών των φοιτητών/τριών των παλαιοτέρων ετών, όπως αυτές τίθενται από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, ή τη γραμματεία του οικείου τμήματος/σχολής αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της αναστολής της φοίτησης αίρεται η φοιτητική ιδιότητα και αναστέλλονται όλα τα σχετικά δικαιώματα του φοιτητή.

Η φοιτητική ιδιότητα αποκτάται ξανά με νέα αίτηση του ενδιαφερόμενου. Βέβαια για φοιτητές που αποδεδειγμένα υπάρχουν λόγοι υγείας ή ανωτέρας βίας που τους οδηγούν στην προσωρινή διακοπή φοίτησης υπάρχει γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους σύμφωνα με την οποία οι αιτούμενοι διατηρούν τη φοιτητική τους ιδιότητα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Admin Edit: Στο παρόν topic δε θα γίνεται moderation. Μεγάλα παιδιά είστε, αν θέλετε να βριστείτε κάντε το - τα report σε αυτό το θέμα θα αγνοούνται. Για το άλλο θέμα όπου γίνεται moderation κλικ εδώ

 

Στο topic αυτό είναι ευπρόσδεκτοι ΟΛΟΙ 

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κατ'εμένα θα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΜΕ ΩΣ "ΘΕΣΦΑΤΟ" - ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ,στην επερχόμενη Σύγκλητο του ΕΚΠΑ!!!

http://www.phed.auth.gr/images/stories/documents/announcements/diagrafes%20foithtwn.pdf

Με αγάπη από το ΑΠΘ!!!

Δείτε την ημερομηνία του!!!

27/08/2014!!!

Πολύ πριν τις τροπολογίες που "ΕΔΩΣΑΝ,ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ,ΑΝΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ,ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΜΑΣ!!!"

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.dap-panteion.gr/2014/03/blog-post_3187.html

ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Απο την πρωτη στιγμή που ψηφίστηκε ο νόμος ως ΔΣ του συλλόγου φοιτητών του Παντειου Πανεπιστημίου, εκφράσαμε την αντίθεση μας σε πιθανές διαγραφές φοιτητών. Για εμας δεν υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές. Οι φοιτητες θα πρεπει να διαχωρίζονται σε ενεργούς και μη ενεργούς.

Οι φοιτητες οι οποίοι παρουσιάζουν κινητικότητα, δηλαδη εγγράφονται κανονικα στα εξάμηνα, λαμβάνουν μέρος στις εξεταστικές και παρακολουθούν τα εργαστήρια στα τμήματα που προβλέπονται, δεν θα πρεπει σε καμια περίπτωση να διαγράφονται απο τη σχολή. Εξάλλου, οταν οι φοιτητες περάσουν τα ν+2 , δεν επιβαρύνουν το κρατος καθώς δεν δικαιούνται συγγράμματα, φοιτητικό Πασο ουτε σίτιση και στέγαση. Επιπρόσθετα, το ακαδημαϊκό εξάμηνο σε ολα τα πανεπιστήμια της χώρας ολοκληρώνεται το Σεπτέμβριο, μετα το τελος της επαναληπτικής εξεταστικής, καθιστώντας ετσι οποιαδήποτε συζήτηση για διαγραφή φοιτητών τον Ιούνιο άστοχη
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Bonne journée à tous!!!

Μου λείψατε και σας έλειψα!!!

ΕΔΩ,ΘΑ ΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ,ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ,ΘΑ "ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ" ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΗΛΙΟ!!!!

Απευθύνουμε ανοικτή πρόσκληση στους δυσαρεστημένους συναδέλφους αλλά και σε κείνους που δε διαθέτουν το "κατάλληλον ένδυμα" να έρθουν εδώ για "κάλυψη"!

Μπορεί κάπου,κάποτε να "ξεκλειδωθεί" το μυστήριο του "κλειδωμένου"τόπικ ΑΛΛΑ κι αν δεν "ξεκλειδωθεί",δεν πειράζει καθώς"ξεκλειδώθηκαν"άλλα "κλειδωμένα" και καλά κρυμμένα μυστικά,μυστήρια και προθέσεις!!!

Οι βασιλιάδες υπήρξαν και κείνοι γυμνοί....άλλωστε,γυμνοί γεννιόμαστε,γυμνοί πεθαίνουμε....

ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ ΣΕ Dreamchaser και Dxtnk2000 να ετοιμάσουν τα μανιφέστα τους με bold και χρωματιστά και να μας τα παρουσιάσουν όπως νομίζουν!

Επιτρέπονται όλα πλην βωμολοχιών και διαφόρων ροζ και κίτρινων καταστάσεων.....δεκτοί και οι φίλοι με wet look,και τα συνθήματα,και η ποίηση ,και τα άσματα (όχι Θεοδωρίδου και Γονίδης μάλλον,αν είναι δυνατό,δημιουργούνται αναταράξεις),και οι ζωγραφικοί πίνακες ,και τα άρθρα πολιτικού περιεχομένου,και οι ανακοινώσεις κινητοποιήσεων από παρατάξεις,και οι ενημερώσεις που θα κυνηγήσουμε κι όλες οι απόψεις από συναδέλφους κι εκτός της δικής μας σχολής!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ-ΚΑΛΟΣΤΕΡΕΩΜΕΝΟΙ-ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ-ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!

Α!!!ΕΜΕΙΣ,ΔΕ ΘΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΝΟΜΠΙΣΜΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΤΙΚΗ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟ!!

Παρακάτω,σας αναρτώ το ποστ που ανέβασα το πρωί στο "τόπικ-υβρίδιο" και το οποίο μου έσβησαν ως υβριστικό και συκοφαντικό,φαντάζομαι,αν κι έψαξα στο λεξικό να βρω ποιά λέξη ή ποιά φράση ήταν η υπεύθυνη για την αποπομπή του ποστ και δεν....τη βρήκα!!

Δεν πειράζει.Καλή καρδιά,βρε!!!

Γαληνός (επίπεδο ΧΙ)

  • Posted Today, 12:19 PM

Αγαπητή Sunny και λοιποί moderators,

νομίζω πως για να σταματήσει η κατρακύλα σε αυτό το ταπεινό και πολύ αγαπητό μας topic θα αρκούσε ΑΠΛΑ ο τελευταίος όρος σας δηλαδή να σβήνονται τελείως τα ποστ εκείνα που υβρίζουν ή υπαινίσσονται συκοφαντικά και προσβλητικά για συναδέλφους πράγματα!!!

Τα υπόλοιπα είναι ξεκάθαρη λογοκρισία και παραβίαση της ελεύθερης έκφρασης και τρόπου έκφρασης και φυσικά,ως τέτοια,ΔΕΝ πρόκειται να γίνουν αποδεκτά!!!

1) Θα συνεχίσω προσωπικά,να χρησιμοποιώ bold και χρωματιστά γράμματα καθώς και τη γραμματοσειρά που εγώ κρίνω πιο κατάλληλη ανάλογα με την περίπτωση αν κι εφόσον αποφασίσω να ξανασυμμετέχω στο τόπικ!Εύχομαι το ίδιο να συνεχίσουν να κάνουν και ο συνάδελφος Dreamchaser και η Isolde!!!

Είμαστε και οι τρείς "σεσημασμένοι" όσον αφορά αυτό το στυλ γραφής!

2) Θα συνεχίσω να "απλώνω τα σεντόνια" μου όποτε κρίνω πως αυτό έχει αξία και χρησιμότητα χωρίς να κάθομαι να κάνω περιλήψεις(δεν έχω χρόνο,είμαι επί πτυχίω με πολλές προσωπικές υποχρεώσεις)!!

Προσωπικά,όταν δίνονταν διάφορα links,συχνά δεν τα άνοιγα και ειδικά όταν βιαζόμουν ΑΛΛΑ τα άρθρα,ακόμη και τα "σεντόνια",κάποια στιγμή,έβρισκα πάντα χρόνο να τους ρίξω μια ματιά αφού ήταν ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ!!!

3) Από ΠΟΤΕ η ποίηση και η μουσική ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ και ειδικότερα,το θέμα που μας απασχολεί δηλαδή τις διαγραφές και τις κινητοποιήσεις???

Ποιός αποφάσισε και με ποιά επιχειρήματα να στερήσει την ελεύθερη έκφραση και να παρεμποδίσει την αβίαστη εξωτερίκευση συναισθημάτων και σκέψεων με έναν ζωγραφικό πίνακα,μία εικόνα,ένα συμβολισμό,ένα ποίημα,μία ρήση,μία ανάλυση φιλοσοφικού περιεχομένου κι ενδοστοχασμού,ένα video,μία γελοιογραφία,ένα τραγούδι-κραυγής,απόγνωσης,άγχους,γέλιου,σάτιρας,φρίκης και προβληματισμού για να τονίσει και να υπογραμμίσει κάτι που πριν συζητούνταν ή να αποφορτίσει την κουβέντα που όδευε σε αδιέξοδο κατευθύνοντας μέσω της φαντασίας,το συναίσθημα σε άλλες πιο υγιείς σφαίρες και πεδία όπως ο έρωτας,η φύση,τα έργα τέχνης,οι ανθρώπινες σχέσεις,κλπ???

4) Από πότε τα χιουμοριστικά σχολιάκια του SP_IO ή του "επικίνδυνου" fertomasa και παλαιότερα,του "θρυλικού" Syntaxidiotis ΔΕΝ ανταποκρίνονται στα standards αυτής της κακώς εννοούμενης σοβαροφάνειας και αυτού του απεχθούς σνομπισμού προς τον προσωπικό τρόπο έκφρασης??

Αν σκεφτόμαστε κι εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο,ΤΟΤΕ δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος συζήτησης γιατί θα είμαστε ΟΛΟΙ καρμπόν ο ένας του άλλου!

Επειδή υπάρχει πολυφωνία,πλουραλισμός και τρανταχτές ιδιαιτερότητες λόγω διαφορετικών βιωμάτων,εμπειριών,ικανοτήτων,και προσωπικοτήτων,ΥΠΑΡΧΕΙ αυτή η ΘΕΙΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ και ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ!!!

Σε ό,τι με αφορά,θα εξακολουθώ να ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ και να ΜΗΝ ΕΝΙΣΧΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ αυτό το στείρο και σοβαροφανές βήμα,αυτή την κραυγαλέα προσπάθειαΦΙΜΩΣΗΣ,ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ!!!!

Η αυθαίρετη σας πρωτοβουλία μάλλον βρίσκει πολλούς από εμάς ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ και μας ωθεί ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ στην περαιτέρω ΣΙΩΠΗ και στην ΑΠΟΧΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!!!

Αυτή η απαράδεκτη και ύποπτη πρωτοβουλία θα καταντήσει το τόπικ σε βαρετό σύνδεσμο τον οποίο κανείς δε θα βρίσκει δικαιολογία να "ανοίξει" ούτε για πληροφόρηση!Θα συναγωνίζεται βέβαια ΕΠΑΞΙΑ την τύχη άλλων ανάλογων τόπικ σε άλλες σχολές όπου περνούν μήνες για να γραφτεί έστω μία πρόταση!!!

Μήπως τελικά,αυτό επιδιώκεται από κάποιους??

Ελπίζω να κυριαρχήσει η λογική και η αυτοσυγκράτηση που τελικά,φαίνεται,πως ΔΕΝ είναι καθόλου δεδομένες ούτε η μία,ούτε η άλλη...

Καλή Συνέχεια σε όλους από οπουδήποτε.

Παρακαλώ,αν κρίνετε πως η ανάρτηση μου σας προσβάλλει ή σας υβρίζει,να την αφαιρέσετε!

Αν όμως,απλά,αντιπαρατάσσεται της δικής σας λογικής με επιχειρήματα,το να αφαιρεθεί θα αποτελεί ένα extra και super τεκμήριο του πόσο εύστοχη και καίρια ήταν!!!

emnono emnono emnono NO PASSARAN!!!!! emnono emnono emnono

Quote

ΖΩ,ΗΔΗ,ΕΝΑΝ "ΠΟΛΕΜΟ" ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.

ΒΙΑΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΑ,ΗΡΘΕ ΚΙ ΑΝΕΤΡΕΨΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΠΡΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ,ΕΝΩ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΡΑ.

ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΑΝΕΧΤΩ ΑΛΛΟΝ "ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΕΜΟ".

ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ,ΟΧΙ ΠΙΑ.

ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΟΧΙ ΠΙΑ.

ΘΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΩ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ

emrespectemypoklinomaiemthumbsupemwinemthumbupemclappingemclapemsouthpark


Edited by Myriam, Today, 12:50 PM.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα κι εγώ,ως μέλος της επιτροπής των επί πτυχίω φοιτητών της Ιατρικής,να καταθέσω την "εικόνα" που αποκόμισα από τη συνάντησή μας με τον Κο Πρύτανη.

 

Να μου επιτραπεί τη συγκεκριμένη ανάρτηση να την αναπαράγω σε κάθε νέα σελίδα,λόγω του ότι θα θέσω και κάποια θέματα υψίστης σημασίας κατ'εμένα,που ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΧΑΘΟΥΝ" στις αναρτήσεις που θα λαμβάνουν χώρα έως την επόμενη συνέλευση των επί πτυχίω φοιτητών της Ιατρικής Σχολής.

 

Πιστεύω πως Η ΝΕΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΠΕΣΕΙ Μ'ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΜΒΟΛΙΜΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ Η'ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ Σ'ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.

 

Θα επικοινωνήσω με τον Comfortably Numb και την Αφροδίτη και το αργότερο τη Δευτέρα θα έχετε εικόνα για την ημερομηνία της εν λόγω συνέλευσης!

 

Το κλίμα στο οποίο πραγματοποιήθηκε η συζήτηση με τον Κο Πρύτανη τολμώ να πω πως ήταν ιδιαίτερα "ΘΕΡΜΟ".

Το γεγονός πως ενδιαφέρθηκε να του γνωστοποιήσουμε τους προσωπικούς λόγους που ενοχοποιούνται,για τον καθένα χωριστά από την ομάδα που τον συνάντησε,για την καθυστέρηση-αναβολή λήψης του πτυχίου,καταδεικνύει ενδιαφέρον που ξεπερνά τους τύπους.

Κατατέθηκαν και ανταλλάχτηκαν θέσεις και απόψεις.

"Χτίστηκε" η ΓΕΦΥΡΑ - ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ,ώστε στο εγγύς μέλλον μέσα από εντατικοποιημένες ενέργειες οργάνωσής μας να του παρουσιαστεί με όσο γίνεται ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ το ΠΡΟΦΙΛ των φοιτητών την "ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΜΟΙΡΑ" των οποίων καλείται ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ και ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΡΑΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ,ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

 

Έχω ήδη δεχτεί τηλεφωνήματα από φοιτητές από την Ιατρική,από τη Φαρμακευτική,από το Χημικό,από τη Φιλοσοφική - το τηλ μου τους το έδωσε η Κα Σωτήρχου από την Εφημερίδα των Συντακτών -,οι οποίοι έχουν φορηβηθεί απίστευτα γιατί με τα καινούρια νέα,αντιλαμβάνονται πως με μια πρώτη εκτίμηση,αυτοί που φωτογραφίζονται πως ευνοούνται είναι οι φοιτητές που οφείλουν λίγα μαθήματα και των οποίων οι ζωές,έχουν "ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΕΣ".

 

Τους ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΣΜΕΥΟΝΑΙ ΠΩΣ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ,ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΣΑΦΗ ΣΤΟΧΟ : ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΡΗΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΣ,ΒΑΣΕΙ ΙΔΙΑΤΕΡΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ.

 

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΙΣΟΝΟΜΙΑ!!!

 

 

Τα θέματα που θέλω να θέσω εν όψει της νέας μας συνέλευσης είναι τα εξής:

 

- Ανανέωση της ψήφου εμπιστοσύνης στην επιτροπή εκπροσώπησης των επί πτυχίω φοιτητών

 

- Στην περίπτωση που καταστεί αναγκαίο τη σύσταση ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ,μιας για εκείνους με ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ σε ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ και ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΕΣ "ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ - ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ" και μιας για εκείνους με ΜΙΚΡΟ Η'ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ και λοιπών εκκρεμοτήτων ως προς τη σχολή { εργαστήρια,κλινικές,πτυχιακή εργασία } και ΜΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΕΣ "ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ - ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ"

 

- Καταγραφή με σαφήνεια - λεπτομέρειες του προφίλ των φοιτητών που αφορά η εφαρμογή του μέτρου της διαγραφής [ υποχρεώσεις ως προς τα της σχολής και ατομικές συνθήκες ].ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΥΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΙΔΙΕΣ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.

ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟ ΠΩΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΟΙΚΟΛΟΜΟΡΦΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΙΛ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ,ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΘΕΙ Η ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΣ.

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ,ΘΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΝΙΣΟΝΟΜΙΑ.

 

Γι'αυτό το εγχείρημα θα ζητήσουμε τη συνδρομή της Σχολής μας μέσω των Καθηγητών που προσφέρθηκαν να μας βοηθήσουν.

Όσο και να υπάρχει η προθυμία από τη μεριά μας,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤ'ΕΠΕΙΓΟΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ RENDEZ-VOUS ΜΕ ΤΟΝ ΚΟ ΠΡΥΤΑΝΗ.

 

- Στην επόμενη Γενική Συνέλευση τμήματος να ζητηθεί από τον Κο Πρόεδρο και τα Μέλη ΔΕΠ να τοποθετηθούν αναφορικά με τα κριτήρια που θα τεθούν από τη μεριά της σχολής,στην περίπτωση που εκπνεύσει το χρονικό διάστημα που θα οριστεί κεντρικά.

 

- Από τη μεριά του ΣΦΙΑ,επίσημη - επικαιροποιημένη θέση με βάση τα νέα δεδομένα.

 

-Να επιχειρηθεί η σύγκλιση με άλλες σχολές του ΕΚΠΑ ως προς τις διεκδικήσεις - προτάσεις μας.

 

ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΕΞΑΓΓΕΙΛΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ GREEKMEDS ΚΑΙ ΤΟΥ FACEBOOK ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΤΟΥ ΕΚΠΑ,ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΑΣ.

 

ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΑΣ,ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠ.

 

Ευχαριστώ όλους όσους ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΕΡΟ ΣΚΟΠΟ : ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΙΣΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ.

ΑΝΤΙΠΑΡΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΕΣ.

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!!

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ!!!

 

 

 

 

Τελικά,για οικονομία χρόνου,τη μέρα καθορισμού του προγράμματος της εμβόλιμης εξεταστικής του Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί και η συνέλευση για την "ΚΑΥΤΗ ΑΤΖΕΝΤΑ " των επί τπυχίω φοιτητών.

 

Οπότε,την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου στις 19.00 στο αμφιθέατρο ΝΑΒΟ,ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ - ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟ ΠΡΥΤΑΝΗ ΤΕΛΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΛΟΙΠΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΜΑΣ!!!

 

Για τους συναδέλφους που θα μας τιμήσουν από άλλες σχολές του ΕΚΠΑ,θα υπάρχει κάποιος στο άγαλμα του Ιπποκράτη [ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ!!! ],ώστε να σας οδηγήσει στο εν λόγω αμφιθέατρο!!!

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για να μην ξεχνάμε και τον "ευεργέτη" μας που έχει πολιτική άποψη και θέση!

Από τις ενημερώσεις μου......

http://www.egiakoumis.gr/politika/item/11128-2014-10-03-12-16-19

Ο Α. Λοβέρδος ξεκαθαρίζει : Δεν θα υπάρξει καμία συνεργασία του ΠΑΣΟΚ με τον ΣΥΡΙΖΑ
«Η πρόταση για ψήφο εμπιστοσύνης είναι σωτήρια. Δημιουργεί σταθερότητα και επιτρέπει να βγούμε από το πρόγραμμα του Μνημονίου. Η Ελλάδα δεν επιτρέπεται να παίξει το ρόλο του Σισίφου», τόνισε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 , ενώ αναφερόμενος στα σενάρια πρόωρων εκλογών και κατά πόσο το θέμα προέκυψε από το ΠΑΣΟΚ, ξεκαθάρισε:«Η εκλογολογία δεν ήταν μόνο θέμα ΠΑΣΟΚ, αλλά και Ν.Δ. Στη Ν.Δ. μάλιστα υπήρξαν και διενέξεις μεταξύ υπουργών της. Υπάρχει η ανάγκη μιας σύνταξης δυνάμεων, που επιτυγχάνεται με την ψήφο εμπιστοσύνης. Μπορεί να διαφωνεί κάποιος με επί μέρους θέματα μιας κυβέρνησης, αλλά την μεγάλη στιγμή δηλώνει ότι «ναι» είναι μαζί τους».Για το ενδεχόμενο συνεργασίας ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Λοβέρδος απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο συνεργασίας: Δεν υπάρχει καμία περίπτωση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ. Με τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα, όχι. Ένα πολιτικό κόμμα που το καλείς σε συνεργασία και λέει όχι, ένα κόμμα που δεν θέλει να αναλάβει καμία ευθύνη, τότε πώς να συνεργαστείς μαζί του; Η απάντηση είναι σαφώς όχι. Όσοι συνάδελφοι απευθύνουν προσκλήσεις στο ΣΥΡΙΖΑ για συνεργασία, τους ταπεινώνει η πράξη αυτή».
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://antidomi-eaak.blogspot.gr/2014/10/blog-post.html

Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014
Τώρα μας φταίνε οι αιώνιοι..
“…Φθάσαμε όμως στο νομοθετικά καθορισμένο χρόνο και έτσι ο νόμος θα εφαρμοστεί, δηλαδή θα διαγραφούν από τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ όσοι δεν ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους. Είμαστε σε συνεχή συνεννόηση με τα συντονιστικά όργανα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ για την εφαρμογή της νομοθεσίας, που θα εξορθολογήσει τα ιδρύματα, δίνοντας νόημα στην έννοια του κύκλου σπουδών, αλλά και απαλλάσσοντάς τα από μια άνευ λόγου και νοήματος γραφειοκρατία…" Ανδρέας Λοβέρδος, Υπουργός Παιδείας στην Ελλάδα του 2014.
Αποκλείεται να μην έχεις ακούσει όλο το καλοκαίρι για το «μείζον πρόβλημα» που απασχολεί τα ελληνικά πανεπιστήμια, αυτό των «λιμναζόντων», «αιωνίων», «τεμπέληδων» φοιτητών που όλη μέρα πίνουν καφέδες και τρώνε τα λεφτά των γονιών τους, χωρίς να κάνουν τίποτα δημιουργικό. Το Υπουργείο, που ως γνωστόν αντιλαμβάνεται τα «προβλήματα» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (το έχει αποδείξει πολλές φορές), έρχεται επιτέλους «να βάλει τάξη» στο πανεπιστήμιο, διώχνοντας τους φοιτητές που «περισσεύουν» απ’ αυτό…
Αν θεωρούμε πραγματικά ότι το πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων είναι το ζήτημα των αιώνιων φοιτητών, τότε μάλλον κλείνουμε τα μάτια στην ίδια την πραγματικότητα…
…καθώς η πραγματικότητα στα πανεπιστήμια, όντως δεν είναι η επιθυμητή, τόσο για τους ίδιους τους φοιτητές όσο και για την εκπαιδευτική διαδικασία. Καταρχάς, όσο δεν υπάρχει κρατική χρηματοδότηση, μια σειρά από προβλήματα στους χώρους και στις λειτουργίες του θα εμφανίζονται και θα αναπαράγονται εξακολουθητικά. Από την βρωμιά στις αίθουσες, τους διαδρόμους και τις τουαλέτες λόγω των νομικών προβλημάτων στους διαγωνισμούς και τα deals των εργολάβων στα οποία έχει ξεπουληθεί το ζήτημα της καθαριότητας, μέχρι τις δυσλειτουργίες στις γραμματείες των σχολών και την έλλειψη διδακτικού προσωπικού λόγω απολύσεων.
Κλείνουμε όντως τα μάτια στην πραγματικότητα, αν πιστεύουμε πως οι «αιώνιοι» κοστίζουν κάτι στο ελληνικό δημόσιο, πέρα τα 0,003 λεπτά που κοστίζει η κόλλα των εξεταστικών. Και αυτό διότι, το κράτος έχει θεσμικά προβλέψει πως μετά τα ν+2 χρόνια, καταργείται κάθε στοιχείο φοιτητικής μέριμνας (στέγαση, σίτιση στην λέσχη, συγγράμματα, παροχές του πάσο).
Κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα, αν θεωρούμε πως οι αιώνιοι «πιάνουν θέσεις» από τους νεοεισαχθέντες στις σχολές και «υποβιβάζουν» την εκπαιδευτική διαδικασία. Το αν η σχολή δεχθεί 200 ή 20 πρωτοετείς, δεν έχει και κυρίως, δεν πρέπει να έχει σχέση με το αριθμό των ήδη υπαρχόντων φοιτητών στην σχολή. Αλλά ακόμη και το πρόβλημα των γεμάτων αμφιθεάτρων ή των ατελείωτων ουρών έξω από γραφεία των καθηγητών και τις γραμματείες, δεν δημιουργείται από τους αιώνιους φοιτητές που υπάρχουν, αλλά από το διδακτικό προσωπικό, τους διοικητικούς υπαλλήλους και τις υποδομές που δεν υπάρχουν.
Κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα, αν θεωρούμε ότι οι «αιώνιοι» είναι οι φοιτητές που είχαν περιθώριο επιλογής να αφήσουν τις σχολές τους. Πολλοί από αυτούς έχουν προβλήματα υγείας, αναγκάζονται να δουλεύουν ή και να συντηρούν οικογένειες.
Κλείνουμε όντως τα μάτια στην πραγματικότητα, αν θεωρούμε πως οι «αιώνιοι» διαιωνίζουν την κουλτούρα της αδράνειας για την οποία τόσο κατηγορείται η νεολαία σήμερα. Άλλωστε, η αδράνεια δεν καθορίζεται από τη ποιότητα σου ως φοιτητή, αλλά από την ποιότητα σου ως άνθρωπο και δεν καλλιεργείται από την ταυτότητα του «αιωνίου», αλλά κυρίαρχα αναπαράγεται από ένα περιβάλλον που μιλά για ατομική επιβίωση και ιδιώτευση.
Ποιος είναι όμως ο πραγματικός ρόλος των διαγραφών;
Είναι γεγονός, ότι οι διαγραφές έρχονται να εξυπηρετήσουν πολύ διαφορετικά πράγματα από αυτά που μας πλασάρουν.
Χρόνια τώρα οι εκάστοτε κυβερνήσεις επιδιώκουν τον καθορισμό ορίου φοίτησης, με τελευταίο το νόμο Διαμαντοπούλου το 2011 που αναφέρεται στη διαγραφή στα ν+2. Με τις διαγραφές των αιωνίων στρώνεται ο δρόμος για την εφαρμογή του νόμου που μιλά για διαγραφές στα ν+2, καθώς νομιμοποιείται στα μάτια του κόσμου η δυνατότητα του υπουργείου να διώχνει φοιτητές από τα πανεπιστήμια.
Το φόβητρο της διαγραφής σε συνδυασμό με τις αλυσίδες, τις υποχρεωτικές παρακολουθήσεις και εργασίες, οριοθετούν ένα ασφυκτικό πλαίσιο φοίτησης που καθόλου χρόνο δεν αφήνει για την ενασχόληση με κοινωνικές, πολιτικές ή πολιτιστικές δραστηριότητες. Μας καθηλώνει σε ατελείωτες ώρες πάνω από βιβλία και σημειώσεις και εγκαθιδρύει την πραγματικότητα ενός πανεπιστημίου αποστειρωμένου και αυταρχικού, που μας θέλει πειθήνια όργανα αρχικά της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης και μετέπειτα της εργοδοτικής αυθαιρεσίας.
Είναι λογικό πως όσο εντατικοποιούμαστε, τόσο απομακρυνόμαστε από τις συλλογικές διαδικασίες και διεκδικήσεις. Αλλά και όσο απομακρυνόμαστε από τις συλλογικές διεκδικήσεις, ενισχύοντας την λογική της ατομικής διαπραγμάτευσης, τόσο αφήνουμε αυτή τη κατάσταση να αναπαράγεται. Μέσω των διαγραφών, απειλείται όχι μόνο η φυσική μας παρουσία στην σχολή, αλλά και συνολικά η στέρηση της ελευθερίας να αντιδρούμε, να αντιστεκόμαστε, να αγωνιζόμαστε, να ασχολούμαστε με τα προβλήματα του φοιτητή εντός και εκτός πανεπιστημίου.
Ανοίγεται ακόμη και ο δρόμος για την διαμόρφωση ενός πανεπιστημίου για λίγους και εκλεκτούς, στο οποίο πρόσβαση και δυνατότητα περάτωσης των σπουδών, δεν θα έχουν όλοι. Ήδη από Νέο Λύκειο, την Τράπεζα Θεμάτων και τις Πανελλήνιες, μέχρι και το δεύτερο κύκλο σπουδών (Bachelor και Master στα 3+2 χρόνια αντίστοιχα), ορίζονται αντικειμενικές οικονομικές δυσκολίες που δεν δίνουν το περιθώριο σε όλους να σπουδάσουν. Ταυτόχρονα, καθώς τα κόστη ανεβαίνουν και οι μισθοί πέφτουν, το μέλλον για τα παιδιά των οικογενειών χαμηλότερων οικονομικών στρωμάτων, ορίζεται ολοένα και πιο μαύρο. Φοιτητές που θα χρειάζεται να δουλεύουν για να καλύψουν τις σπουδές τους, θα βρίσκονται σε πολύ χειρότερη μοίρα ως προς την δυνατότητα ολοκλήρωσης των σπουδών τους.
Και ας ήταν μόνο αυτό…
Οι διαγραφές, παρά την αυτοτέλεια που δείχνουν πως έχουν, εντάσσονται σε ένα συνολικότερο πλαίσιο εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης. Πρόκειται για τον Πρότυπο Οργανισμό με βάση τον οποίο σχεδιάζεται να λειτουργούν τα ιδρύματα, ενός νόμου – εκτρώματος που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα. Έρχεται να διασπάσει τα πτυχία σε 3+2 χρόνια (Bachelor & Master), πράγμα που σημαίνει πως επαγγελματικά δικαιώματα πάνε περίπατο και λαμβάνουν χώρα απόφοιτοι διαφορετικών ταχυτήτων, ενταγμένοι στο κυνήγι της συνεχούς κατάρτισης με οικονομικούς φραγμούς. Πλέον το ενιαίο πτυχίο αντικαθίσταται από ατομικό φάκελο προσόντων, πιστωτικές μονάδες, πετώντας μας στο πεδίο μάχης τους ανταγωνισμού και του ατομικού δρόμου. Έρχεται να διαλύσει το δημόσιο και δωρεάν πανεπιστήμιο, να αποσύρει την κρατική χρηματοδότηση και στην θέση της να βάλει τον ιδιωτικό παράγοντα, αφήνοντας το περιθώριο στις επιχειρήσεις και τους κεφαλαιοκράτες να παίζουν μπάλα στα προγράμματα σπουδών, την διαχείριση εγκαταστάσεων, υποδομών και χώρων του πανεπιστημίου, όχι για το κέρδος μας, αλλά για το κέρδος της δικής τους τσέπης με ο, τι μπορεί να σημαίνει αυτό.
Και ο οργανισμός με την σειρά του, δεν είναι ξέχωρος από την βάρβαρη επίθεση που έχει εξαπολύσει χρόνια τώρα η κυβέρνηση των μνημονίων του Σαμαρά υπο τις επιταγές ολόκληρου του μηχανισμού του κεφαλαίου. Η Ευρωπαϊκή Ένωση, που θεσμικά προστατεύει τα συμφέροντα των καπιταλιστών και που θεσμικά δεν υπάρχει σωτηρία εντός της, έχει συμβάλλει σε μια σειρά αποφάσεων που κλείνουν νοσοκομεία, απολύουν εργαζομένους, κόβουν μισθούς και συντάξεις και ορίζουν για την νεολαία αλλά και για ολόκληρο τον κόσμο της εργασίας ένα μέλλον αβέβαιο, ένα μέλλον εξαθλίωσης, φτώχειας, μαύρης και ανασφάλιστης εργασίας. Που πλάι – πλάι με αυτούς, βαδίζει και ο φασισμός, με τους νεοναζί της Χρυσής Αυγής να παίζουν το ρόλο του μαντρόσκυλου του συστήματος και να φτάνουν εκεί που δεν μπορεί να φτάσει η κυβερνητική πολιτική.
Σ’ αυτό τον κόσμο που αλλάζει…
…δεν μπορούμε να μείνουμε σιωπηλοί! Αντιλαμβανόμαστε πως η επίθεση που δεχόμαστε είναι σφοδρή, αλλά και πιο συνολική.
Δεν μας ξαφνιάζουν οι ΔΑΠίτες που «καταφέρνουν» με τα κομπρεμιάσματα με τους Υπουργούς του κόμματος που εκπροσωπούν να «κερδίζουν» πτυχιακές εξεταστικές, αλλά ένα είναι σίγουρο: πως οι κατακτήσεις και τα δικαιώματα, σε έναν κόσμο που κινείται με βάση το κέρδος των λίγων σε βάρος των πολλών, δεν χαρίζονται, κατακτώνται.
Εμείς από την άλλη, θεωρούμε και έχουμε δεί με τα μάτια μας, πως το φοιτητικό σώμα νικά, όταν αγωνίζεται μαζικά.
Απέναντι στις διαγραφές, αλλά και ολόκληρη την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, μονόδρομος είναι η μαζικοποίηση των γενικών μας συνελεύσεων, που αποτελούν στοιχείο πραγματικής και άμεσης δημοκρατίας, με τον καθένα να έχει δικαίωμα λόγου και έκφρασης και τους φοιτητές να συμμετέχουν ενεργά στην διαδικασία.
Ζούμε σε σκληρές εποχές. Βλέπουμε από τη μία το μέλλον μας να διαγράφεται, και από την άλλη παιδιά να πεθαίνουν στην λωρίδα της Γάζας. Ή θα αποδεχόμαστε την πραγματικότητα, είτε θα γίνουμε η άμμος στα γρανάζια τους, το αγωνιστικό εκείνο κομμάτι που θα δίνει καθημερινά τη μάχη ενάντια στις διαγραφές, τον Οργανισμό και το Υπουργείο, ενάντια στην αδικία, την υποβάθμιση της ζωής και της αξιοπρέπειας μας και στο καπιταλιστικό σύστημα που τα γεννά.
Να αγωνιστούμε και να ζήσουμε ένα μέλλον στα μέτρα μας, όχι αυτό που μας ετοιμάζουν!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ!
Αναρτήθηκε από antidomi eaak στις 9:31 π.μ. icon18_edit_allbkg.gif
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.hist.auth.gr/el/ανακοινώσεις-γραμματείας/διαγραφεσ-φοιτητων

Αρχική » ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

  • Posted on: 2 September 2014

Σας γνωρίζουμε ότι, η Σύγκλητος του ΑΠΘ, στη συνεδρίαση της με αριθμό 2892/27-8-14, μετά από συζήτηση, αποφάσισε ομόφωνα σχετικά με τη διαγραφή φοιτητών τα εξής:

1) Σύμφωνα με τις νομικές γνωμοδοτήσεις, δικαίωμα συμμετοχής στην εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014 έχουν όσοι φοιτητές έχουν κάνει εγγραφή ή δήλωση μαθημάτων ή εμπίπτουν στη διάταξη της παρ. 9 του άρθρου 6 του Ν. 4218/2013.

2)Όσοι φοιτητές επικαλούνται λόγους διακοπής φοίτησης καλούνται να υποβάλλουν αίτηση στις γραματείες των Τμημάτων μέχρι 10 Οκτωβρίου 2014. Τα τμήματα θα εξετάσουν και τις αιτήσεις που έχουν ήδη κατατεθεί τη τελευταία διετία.

3)Η Σύκλητος θα διερευνήσει τις αιτίες της καθυστέρησης στην ολοκλήρωση των σπουδών στην προοπτική βελτίωσης της κατάστασης στο εξής.

4)Οι περιπτώσεις φοιτητών που εμπίπτουν στις εξαιρέσεις περί διαγραφής της επικείμενης τροπολογίας της σχετικής διάταξης, θα ενταχθούν, μετά τον Απρίλιο του 2015, στις προβλέψεις του Οργανισμού του Ιδρύματος.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.nomikithess.gr/2014/10/blog-post_7.html

Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Ανακοίνωση του Αριστερού Δικτύου Νεολαίας: Όχι στη διαγραφή μιας ολόκληρης γενιάς!



''Η νομοθεσία που ψηφίστηκε θα εφαρμοστεί ''. Αυτά ήταν τα λόγια του υπουργού παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου σε ερώτηση σχετικά με τις διαγραφές των ''αιώνιων'' φοιτητών. Η σχετική νομοθεσία είναι αυτή που ουσιαστικά δείχνει την έξοδο από την εκπαιδευτική διαδικασία σε 180.000 φοιτητές των ΑΕΙ-ΤΕΙ. Με βάση την παραπάνω δήλωση αλλά και συνολικότερα το μέτρο που αφορά την διαγραφή των ''αιώνιων'' φοιτητών προκύπτουν κάποια ερωτήματα όπως ποιος ο λόγος της διαγραφής φοιτητών; Ποιοι είναι οι ''λιμνάζοντες-αιώνιοι'' φοιτητές και ποια θα είναι η απάντηση των φοιτητών.
Καταρχάς πρέπει να επισημάνουμε πως το μετρό της διαγραφής των ''αιωνίων'' φοιτητών δεν προέκυψε σαν κεραυνός εν αίθρια. Αν ανατρέξει κάνεις στο παρελθόν θα δει ότι σε όλες τις απόπειρες εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων υπήρχε το μετρό της διαγραφής.
Πού αποσκοπούν οι διαγραφές;
Η απάντηση του υπουργού στο παραπάνω ερώτημα είναι ότι όλα γίνονται για να μειώσουμε τις δαπάνες. ΨΕΜΑ. Οι φοιτητές αυτοί δεν κοστίζουν απολύτως τίποτακαθώς δεν έχουν ούτε πάσο ούτε δικαίωμα σε σίτιση και στέγαση. Επίσης χρησιμοποιώντας την έκφραση ''μείωση δαπανών'' προσπαθούν να προσδώσουν ένα θετικό πολιτικό πρόσημο σε μια σειρά περικοπών, σε πολλές περιπτώσεις δολοφονικού χαρακτήρα (βλ. Ασφάλιστικό, Υγεία κοκ.). Οι πραγματικοί λόγοι λοιπόν είναι:
ΠΡΩΤΟΝ Στην μετα-μνημονιακή Ελλάδα, Ελεύθερη Οικονομική Ζώνη και αποικία χρέους, δεν χρειάζεται να σπουδάζει μεγάλο μέρος της νεολαίας. Στην Ελλάδα του 60% ανεργίας στους νέους και της σύγχρονης δουλείας των voucher, είναι απαραίτητο ο νέος εργαζόμενος να είναι ευέλικτος χωρίς πτυχίο και συνάμα χωρίς εργασιακά δικαιώματα.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ Αποτελεί συνέχεια του στρατηγικού στόχου της κυβέρνησης που είναι η απόρριψη της νεολαίας από την εκπαίδευση, το τέλος των μαζικών σπουδών και η δημιουργία ενός νέου μοντέλου στην εκπαίδευση στη ''νέα'' Ελλάδα. Το έργο αυτό αρχίζει με την εισαγωγή νέων ταξικών φραγμών, όπως το νέο λύκειο με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων.(40% μετεξεταστέοι σε αρκετές περιπτώσεις) Συνεχίζει με νέες διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών και τελειώνει με την συνεχή υποχρηματοδότηση των ιδρυμάτων, την εισαγωγή διδάκτρων στα μεταπτυχιακά προγράμματα, τις διαγραφές φοιτητών. Μιλάμε πλέον ξεκάθαρα για ένα συντεταγμένο σχέδιο απομαζικοποίησης των σπουδών στη χωρά.
ΤΡΙΤΟΝ Εντατικοποίηση, πειθαρχεία και φόβος. Αυτές είναι οι λέξεις που θα χαρακτηρίζουν το μελλοντικό φοιτητή-νεολαίο. Προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα νέο πρότυπο νεολαίου που κυρίαρχο θα είναι το στοιχείο του φόβου. Ο σημερινός φοιτητής που ζει υπό τον φόβο της διαγραφής είναι ο αυριανός εργαζόμενος που θα ζει με τον φόβο της απόλυσης. Τέρμα η καθυστέρηση για τους φοιτητές όπου η φοιτητική ζωή δεν ήταν μόνο διάβασμα αλλά ήταν μια φοιτητική ζωή δημιουργικότητας και κοινωνικοποίησης, αντίστασης και άρνησης σε οτιδήποτε προσπαθούσε να μας πάει χρόνια πίσω.

Ποιοι είναι τελικά οι αιώνιοι φοιτητές:
Η εικόνα που παρουσιάζει η κυβέρνηση αφορά τους τεμπέληδες, τη γενιά του καναπέ και του φραπέ, ή στην καλύτερη πρόκειται για κάποια παιδιά που «κάτι δεν κάνουν σωστά», μιας μειοψηφίας κοκ. Αλήθεια πόσο μειοψηφικό είναι το νούμερο των 180.000 φοιτητών που θα διαγραφούν; Αλήθεια πόσο τεμπέλικη είναι η νεολαία της χώρας μας που στην πλειοψηφία της αναγκάζεται να δουλέψει μετά από το θαύμα των Παπανδρέου-Σαμαρά του ενός εργαζόμενου ανά οικογένεια;
Και επειδή τα νούμερα μπορεί να μην λένε πάντα όλη την αλήθεια αλλά το μέγεθός τους υποδεικνύει πράγματα. Πόσο μειοψηφικές είναι οι εκατοντάδες χιλιάδων 5μηνες θέσεις εργασίας-κατάρτισης με 500 ευρώ; Πόσο μειοψηφικός είναι ο όρος NEET(Not in Education Entertainment and Training) που εμφανίστηκε στην περίοδο της κρίσης; Πόσο μεγάλη εξαίρεση αποτελεί το φαινόμενο της αυξανόμενης «μαθητικής διαρροής» που παρατηρούμε στα σχολεία όλης της χώρας; Πόσο μειοψηφία ή τεμπέληδες είναι οι 140.000 νέοι επιστήμονες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη χώρα για μια καλύτερη ζωή στο εξωτερικό τα τελευταία 3 χρόνια; Πόσο μειοψηφικό είναι το ποσοστό της ανεργίας που ξεπερνά το 60% στη νεολαία;
Η κυβέρνηση ουσιαστικά αναφέρεται σε όλη τη νέα γενιά. Έχει χτιστεί μια νεολαία στην σύγχρονη Ελλάδα, της οποίας της στερείται το δικαίωμα στη μόρφωση και την εργασία. Η νεολαία της μετα-μνημονιακής Ελλάδας είναι η νεολαία της απόρριψης – περιθωριοποίησης, της ευελιξίας και της «απασχολησιμότητας». Έχει οικοδομηθεί ένας μεγάλος στρατός άνεργων νέων ανθρώπων, που θα αποτελέσουν τα καύσιμη ύλη για το ξεπέρασμα της κρίσης.
Τι να κάνουμε;
Ο αγώνας και η αντίσταση στις διαγραφές των φοιτητών είναι ο αγώνας για να μη διαγραφεί συνολικά η νέα γενιά από τον κοινωνικό χάρτη της χώρας.
Χρειαζόμαστε σήμερα ένα φοιτητικό κίνημα αντίστοιχο των περιστάσεων, ικανό να καταργήσει ένα ψηφισμένο, από το ελληνικό κοινοβούλιο, νόμο, να προκαλέσει τριγμούς στην κυβέρνηση, να διεκδικήσει το δικαίωμα της νεολαίας στη γνώση και τη μόρφωση.
Δεν πετάμε στα σύννεφα, δεν πιστεύουμε ότι ο αγώνας είναι εύκολος, δεν παραδεχόμαστε όμως την παντοδυναμία της κυβέρνησης. Σήμερα, πρέπει να ανοίξει ένας πλατύς και αποτελεσματικός διάλογος για έναν πραγματικό και σοβαρό απολογισμό του φοιτητικού κινήματος στο περιβάλλον της κρίσης. Δεν γίνεται σε έκτακτες καταστάσεις να επιμένουμε στην πεπατημένη. Η αγωνιστική ανασυγκρότηση των Φοιτητικών Συλλόγων και των Γενικών Συνελεύσεων είναι πρωτίστως πολιτικό μέγεθος και δεν αφορά ένα οργανωτικό σουλούπωμα.
Ο αγώνας των φοιτητών είναι αγώνας όλης της πανεπιστημιακής κοινότητας. Από τους καθηγητές μέχρι τους διοικητικούς, πρέπει να συγκροτηθεί ένα πανεκπαιδευτικό μέτωπο για την υπεράσπιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, να χαράξει κόκκινες γραμμές για τα αυτονόητα. Είναι αγώνας όλης της κοινωνίας ενάντια στην κυβέρνηση που διαλύει καθημερινά τη χώρα, ενάντια στη μετα-μνημονιακή Ελλάδα που θα είναι το μέλλον όλου του λαού μας.
Ο αγώνας μας είναι αγώνας όλης της νεολαίας. Από τους μαθητές που αναγκάζονται είτε να εγκαταλείψουν ή να οδηγηθούν σε μια σχολή κατάρτισης και «μαθητείας» μέχρι τους νέους ημι-εργαζόμενους 30ρηδες στα voycher να συμβάλλουμε στην οικοδόμηση ενός μαχητικού κινήματος νεολαίας για το δικαίωμά μας στην μόρφωση, την εργασία και την αξιοπρεπή ζωή με μέλλον στη χώρα μας. Να αγωνιστούμε για την μαζική εισβολή της νεολαίας στο προσκήνιο, ικανή να καθορίσει την κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας.
Ο αγώνας μας είναι ένας αγώνας μαραθώνιος και παρατεταμένος, δεν αφορά απλά τις «θερμές νύχτες», ή τις μέρες που έρχονται. Αφορά την αξιοπρέπεια του καθένα ξεχωριστά και όλων των νέων συνολικά. Αφορά την προσπάθεια για μια πραγματικά διαφορετική πορεία της χώρας χωρίς μνημόνια και χρέη, για την πραγματική ανακούφιση του κόσμου της δουλειάς, για να μπορούμε να βρούμε δουλειά στον τόπο μας.
Καμία παράταση - εξαίρεση στις διαγραφές. Οποιαδήποτε παράταση είτε εξαίρεση στις διαγραφές, σημαίνει νομιμοποίηση και εφαρμογή των διαγραφών για τους σημερινούς και αυριανούς ''λιμνάζοντες-αιώνιους φοιτητές''. Κατάργηση του νόμου. Όχι στους ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση.
Να σταματήσει ο ρατσισμός απέναντι στους νέους ανθρώπους. Θέλουν να μας διαγράψουν από τις σχολές, να μας διώξουνε από τα σχολεία, να μας αποκλείσουν από την εργασία, να μας διώξουν από την χώρα, μας αποκαλούν τεμπέληδες και φραπεδοφόρους. Κανένας αλληλοσπαραγμός και κανιβαλισμός στην νεολαία, κανένας διχασμός του λαού για τα παιδιά του.
Να μην διαγραφεί η νέα γενιά από τον χάρτη. Θέλουν να μας κάνουν τη γενιά του μη μέλλοντος. Σήμερα το ζήτημα δεν είναι απλώς κλαδικό, εκπαιδευτικό ή μεμονωμένο και αποσπασματικό. Μας θέλουν χωρισμένους δίχως να αντιλαμβανόμαστε την δυνατότητα για μια άλλη πορεία του τόπου με ζωή και μέλλον για την νεολαία. Για το δικαίωμά μας στη μόρφωση και την αξιοπρεπή εργασία.
1422619_1379511695626184_648740837_n.jpg
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

https://athens.indymedia.org/post/1532361/

Όχι στις διαγραφές φοιτητών-φοιτητριών

1532361

από Φοιτητής Οκτ. 7, 2014, 5:54 μμ.,

Εκπαίδευση Zητήματα ασύλου

Summary

Μέσα στο καλοκαίρι, ο Λοβέρδος, γνωστός, για τη μεσαιωνικού τύπου, διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών το 2011, όταν ήταν υπουργός υγείας, καταθέτει τροπολογία για την διαγραφή 180.000 «αιώνιων» φοιτητών και φοιτητριών, τώρα ως υπουργός παιδείας. Θέλοντας να προλάβει τις όποιες αντιδράσεις, δίνει προθεσμία δύο ακόμη εξεταστικών, σε όσους «αιώνιους» και «αιώνιες» συμμετείχαν τα δύο τελευταία χρόνια στις εξετάσεις, για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Πρόκειται, σαφώς, για μία παραπλανητική κίνηση, που επί της ουσίας στοχεύει στο να απομακρύνει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες από τις συλλογικές διαδικασίες και να τους αναγκάσει να τρέχουν σ’ έναν ατομικό αγώνα δρόμου, για να προλάβουν να σώσουν τον εαυτό τους.

Οι «αιώνιοι» φοιτητές και φοιτήτριες δεν κοστίζουν τίποτα στο Πανεπιστήμιο εκτός από τις κόλλες των εξετάσεων
Έχουμε βαρεθεί να ακούμε από τα Μ.Μ.Ε. για το περιβόητο δυσβάσταχτο κόστος των «αιώνιων» φοιτητών και φοιτητριών. Στην πραγματικότητα, οι «αιώνιοι» δεν κοστίζουν τίποτα για το Πανεπιστήμιο, αφού δε δικαιούνται ούτε πάσο, ούτε συγγράμματα, ούτε σίτιση και στέγαση. Βεβαίως, και να κόστιζαν, για εμάς δεν θα άλλαζε κάτι, μιας και υπάρχουν διάφοροι λόγοι για να παρατείνει κάποιος/κάποια τις σπουδές του/της. Αρκετοί από εμάς δουλεύουμε για να τα βγάλουμε πέρα, ενώ σε άλλους το κόστος φοίτησης δεν τους επιτρέπει να εγκατασταθούν στην πόλη όπου πέρασαν. Προφανώς, θεωρούμε, ότι δεν είναι αναγκαίο να συντρέχουν οικονομικοί λόγοι για να καθυστερήσει κάποιος/κάποια τις σπουδές του/της. Πιστεύουμε ότι έχουμε κάθε δικαίωμα να προσαρμόσουμε την διάρκεια φοίτησης μας στις ανάγκες μας και με βάση την προσωπική βούληση μας.

Πειθάρχηση, Εντατικοποίηση, Ατομικισμός
Πιο συγκεκριμένα το Κράτος, με το μέτρο των διαγραφών, επιδιώκει να εντατικοποιήσει τους ρυθμούς των σπουδών μας, να μας πειθαρχήσει και να μας εκπαιδεύσει ως πειθήνια όντα. Το Πανεπιστήμιο γίνεται, με αυτό τον τρόπο, πιο παραγωγικό για τα αφεντικά και προσελκύει περισσότερες επενδύσεις, αφού αποκτά κύρος. Έτσι, προωθείται η περαιτέρω επιχειρηματικοποίηση του. Ακόμη, άμεση επιδίωξη των κρατικών σχεδιασμών είναι να εμποδίσουν την πολιτικοποίηση των φοιτητών και των φοιτητριών και την συμμετοχή τους σε συλλογικές διαδικασίες και αγώνες. Τέλος, η εντατικοποίηση διαιρεί τους φοιτητές και τις φοιτήτριες σε εργατικούς και τεμπέληδες (όροι προφανώς νοηματοδοτημένοι από την κυρίαρχη καπιταλιστική νοοτροπία).
Εκτός αυτού, το Κράτος με το μέτρο των διαγραφών, προσπαθεί να δικαιολογήσει και τη μείωση του προϋπολογισμού για τα Πανεπιστήμια, αφού αυτά θα έχουν πλέον λιγότερες φοιτήτριες και φοιτητές. Όμως, όπως αναφέραμε οι «αιώνιοι» φοιτητές και φοιτήτριες δεν κοστίζουν τίποτα. Τέλος, όσοι και όσες ελπίζουν ότι οι διαγραφές θα αποτραπούν μέσα από τα παραθυράκια του νέου Οργανισμού*, πλανώνται πλάνην οικτράν, αφού στον νέο Οργανισμό ορίζεται ακριβώς το αντίθετο.

Και τώρα τι;
Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε ότι το Κράτος προσπαθεί επίμονα, να προωθήσει την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, μέσα σε ένα γενικότερο πλαίσιο κρατικού έλεγχου και ολοκληρωτισμού. Αυτό για τα Πανεπιστήμια σημαίνει απόλυτη υπαγωγή τους στις ανάγκες τις αγοράς και περαιτέρω ιδιωτικοποίηση τους. Ενάντια στα σχεδία του Κράτους και των αφεντικών, πρέπει να αγωνιστούμε συλλογικά και αυτοοργανωμένα, χωρίς ιεραρχίες και αυθεντίες επί των φοιτητικών θεμάτων. Προτάσσουμε την συμμετοχή σε Γενικές συνελεύσεις και αγωνιστικές πρωτοβουλίες φοιτητών και φοιτητριών, ώστε να μας βρουν απέναντι τους.

ΟΥΤΕ 2Ν, ΟΥΤΕ Ν+2
ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΤΥΧΙΟ

* Ο Οργανισμός είναι το καταστατικό λειτουργίας των Πανεπιστημίων. Τον Μάιο πέρασε ο νέος Οργανισμός, ο οποίος έπρεπε να είναι σύμφωνος με τον νόμο 4009/2011. Παραθέτουμε -με τυχαία σειρά- μερικά από όσα προβλέπει: διαγραφές, φοιτητικά δάνεια, άμισθη εργασία φοιτητών στο ίδρυμα με αντάλλαγμα υποτροφίες, σχολές δια βίου μάθησης, πειθαρχικά φοιτητών και εργαζομένων, δίδακτρα (προς το παρόν στα μεταπτυχιακά και στις σχολές δια βίου μάθησης), ίδρυση των Συμβουλίων Ιδρύματος (τα οποία έχουν εξωπανεπιστημιακούς επιχειρηματίες και πληθώρα αρμοδιοτήτων μέσα στα Πανεπιστήμια), εργολαβίες (κυρίως σε σίτιση-καθαρισμό-φύλαξη), πρόβλεψη για ηλεκτρονικά συγγράμματα κ.α.

Το κείμενο σε μορφή Pdf

Posted in ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ "ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ", ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ.

By ΕΠΦ 06/10/2014

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.