Jump to content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 19,1k
  • Created
  • Last Reply

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ gin_rose!! Με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ! Καλο πτυχιο!!

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Αντεύχομαι τα καλύτερα και σε εσένα! Να πάρουμε το πτυχίο μας να φύγουμε από τη Νομικάρα ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να ποστάρω και γω το μουσικό κατιτίς μου :)

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

..στο ύφος της indie pop, του αποπάνω συμφορουμίτη, να ποστάρω ανάλογο μουσικό κομμάτι.. emsmurf

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε Θαλασσογιατρέ, με σκοτώνεις με τα λινκ των βίντεο σου που δεν τα ενσωματώνεις!

Δεν ξέρω κάθε φορά, αν θα ανοίξει βίντεο της Εύης Θώδη ή των AC DC! emrose

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

με την άδειά σας.

Δεν ξέρω αν το είδος αυτής της "συζήτησης" μπορεί να θεωρηθεί προσομοίωση "γειτονιάς" όπου κάποια κάνει σεξ φωνάζοντας επίτηδες δυνατά, ο έμπειρος ματάκιας παίρνει μάτι αυνανιζόμενος, η γριά του ρετιρε χτυπά τα κουδούνια, οι οικογενειάρχες βλαστημούν δημοσίως (και γουστάρουν κρυφά). Ενώ το πρωί ξεκινά ο πατροπαράδοτος πόλεμος της μπουγάδας. Ειρήσθω εν παρόδω, έχω πολλά χρόνια να δώ τέτοιους καυγάδες που σημαινει ότι η κοινωνία μας είτε αποξενώθηκε εντελώς, είτε έγινε πιο εκλεπτυσμένη στους τρόπους και τη φιλοσοφία της.

Δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί ως προσομοίωση "φοιτητικού αμφιθεάτρου/κυλικείου" γιατί, λυπάμαι που θα σας στενοχωρήσω αλλά λείπει το βασικότερο: τα νιάτα.

Όταν απαιτείται χωροφύλακας (moderation) για να κυλήσει μια συζήτηση, τότε προφανώς έχει τελειώσει η συζήτηση και ο χωροφύλακας είτε θα μείνει μόνος του, είτε θα πάει τους καυγατζήδες στο τμήμα "για τα περαιτέρω".

Από την άλλη, όταν εμείς που προκαλούμε την αναστάτωση, ζητάμε χωροφύλακα (για να μας προστατεύσει από τον κακό μας εαυτό; ) δείχνουμε ότι δεν μπορούμε να σταθούμε σε μια άυλη συντροφιά, πολύ περισσότερο σε μια πραγματική γειτονιά ή μια πραγματική καφετέρια, εκεί που οι συνέπειες μιας πράξης εξοφλούνται αμέσως. Ίσως να πρέπει να είναι έτσι τα πράγματα. Μια λοξή ματιά, μια βρισιά, και ένας τσαμπουκάς είναι "πληρωτέα επί τη εμφανίσει" όπως έγραφαν τα παλιά χαρτονομίσματα της δραχμής. (το ίδιο και για ένα επιτυχημένο ή αποτυχημένο φλέρτ, φυσικά).

Λόγος δεν μου πέφτει αλλά από τη στιγμή που διαγραφές δεν θα γίνουν, το νήμα αυτό δεν έχει λόγο ύπαρξης. Ωραίες συζητήσεις δεν γίνονται πια. Αν προκύψει ξανα θέμα με τους "επι πτυχίω" στο μελλον, ας αποφασίσουν οι μελλοντικοί "επί πτυχίω" τι θα κάνουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τζωνυ καταλαβαινω την καλη σου προθεση...

διορθωνω λοιπον το περι αναστρεψιμοτητας.

αναστρεψιμη ειναι μια κατασταση με την προϋποθεση οτι ο αλλος 1. εχει πεισθει για τις καλες σου προθεσεις και 2. εχει τη διαθεση.

να συμφωνησω οτι τωρα αυτα δεν υπαρχουν, ομως μπορουν να αλλαξουν.

ΥΓ. Δεν κανω ελιγμους ή πονηρες εκκλησεις. με νοιαζει μονο το μελλον του τοπικ και ο κοπος της ιζολδης και των αλλων παιδιων.

Και οι προσωπικες εκκλησεις δεν ειναι για να αποκατασταθουν οι σχεσεις μου με τις γυναικες εδω μεσα...

Το τόπικ ειναι το ενδιαφερον μου και οχι τα κουφαρια του παρελθοντος.

Αυτα ρε τζωνυ, κουραστηκα με ολο αυτο...

Τα αλλα περι ιδιωτικης συμπεριφορας τα λεμε καποια αλλη φορα απο κοντα, κρατα εσυ ως επιστημονας τις αμφιβολιες σου παντως..

Βαρεθηκα, παω... emrose

edit: οταν γραφω το οτιδηποτε πλακωνουν πυρά απο παντου και βαριεμαι να γραφω συνεχως...

θα το σταματησω να απανταω , γιατι ενω εχω καλη προθεση αθελα μου τροφοδοτω παλι κουβεντες...

απλα καποιες φορες απαντω γιατι βγαινει μια εικονα μου προς τα εξω που ειναι αδικη, ο κοσμος δεν ξερει...

και ειναι λιγο κριμα. αλλα μαλλον θα σταματησω να απαντω γιατι γινεται χειροτερο τελικα..

οπως ελεγε ενας καθηγητης μου παλια στο μεταπτυχιακό

"οταν τελειωνει μια παρουσιαση κανεις δεν θυμαται τι ακριβως εχεις πει, απλα μενει μια θετικη ή αρνητικη εικονα"

ας μεινει τουλαχιστον μετα απο ολα αυτα μια θετικη και οχι μια αρνητικη εικονα σε οποιον μας βλεπει εξω...

" λιγο νευρικος, λιγο επιθετικος, αλλα φιλοτιμος εργατικος καλοπροαιρετος"... κατι τετοιο θελω να λεει ο κοσμος

αντιλαμβανομαι σιγα σιγα οτι δεν υπαρχει πολυς χωρος για μενα στο τοπικ, οταν το νοιωσω θα αποχωρησω με ψηλα το κεφαλι

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τζωνυ το βραδυ θα σου γραψω μια ιστορια που εγινε πριν 10 χρονια...

ΥΓ. σκεψου το για μεταπτυχιακο βιοστατιστικης, ειναι πολυ καλο....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχει ήδη σχετικό τόπικ, αμιγώς ενημερωτικό, με moderation.

Δεν μπορούμε να κρίνουμε με δύο μέτρα και δύο σταθμά, όταν όλοι ζήσαμε την περίοδο του κλειδώματος αρχικά, και της "απελευθέρωσης" στη συνέχεια.

Έτσι, ένα σχόλιο απλά για να θυμηθούμε την προϊστορία...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχει ήδη σχετικό τόπικ, αμιγώς ενημερωτικό, με moderation.

Δεν μπορούμε να κρίνουμε με δύο μέτρα και δύο σταθμά, όταν όλοι ζήσαμε την περίοδο του κλειδώματος αρχικά, και της "απελευθέρωσης" στη συνέχεια.

Έτσι, ένα σχόλιο απλά για να θυμηθούμε την προϊστορία...

Το γνωρίζω Αθηνά,αν απευθύνεσαι σε μένα.

Απλά,βλέπουμε την αναγνωσιμότητα του και συγκρίνουμε με του παρόντος.

Ολοι συναντιόμαστε εδώ και όχι στο άλλο γιατί προφανώς,αναζητούμε εκτός από την ενημέρωση και την επικοινωνία με διάφορους τρόπους όπως συζήτηση,καλλιτεχνικά,σχολιασμό.

Αυτό θα είναι και πάλι το περιεχόμενο αν ανοιχθεί νέο αλλά με έλεγχο στην ανεξέλεγκτη συμπεριφορά και στην κατάχρηση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχει ήδη σχετικό τόπικ, αμιγώς ενημερωτικό, με moderation.

Δεν μπορούμε να κρίνουμε με δύο μέτρα και δύο σταθμά, όταν όλοι ζήσαμε την περίοδο του κλειδώματος αρχικά, και της "απελευθέρωσης" στη συνέχεια.

Έτσι, ένα σχόλιο απλά για να θυμηθούμε την προϊστορία...

Το γνωρίζω Αθηνά,αν απευθύνεσαι σε μένα.

Απλά,βλέπουμε την αναγνωσιμότητα του και συγκρίνουμε με του παρόντος.

Ολοι συναντιόμαστε εδώ και όχι στο άλλο γιατί προφανώς,αναζητούμε εκτός από ενημέρωση και επικοινωνία με διάφορους τρόπους,συζήτηση,καλλιτεχνικά,σχολιασμό.

Αυτό θα είναι και πάλι το περιεχόμενο αν ανοιχθεί νέο αλλά με έλεγχο στην ανεξέλεγκτη συμπεριφορά και στην κατάχρηση.

Έγραψες όμως και το εξής:

Isolde θ΄ανοίξει νέο τόπικ για τους επί πτυχίω της σχολής μας στο οποίο θα υπάρχει εξ'oρισμού moderation.

Θα την ακολουθήσουμε όσοι θέλουμε να ενημερωνόμαστε και να συζητάμε για τη σχολή μας στο νέο τόπικ στο οποίο κάθε,μάλλον άσχετη κουβέντα,υπαινιγμός,υπονοούμενο και υποψία συκοφαντίας ή συζήτησης που προσβάλλει κάποιους ή τρώει αδικαιολόγητα υπερβολικό χώρο θα "κόβεται" ως "ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ".

Διακρίνω μιαν αντίφαση στις υπογραμμισμένες φράσεις. Το νέο τόπικ για το οποίο μας προετοιμάζεις, έχει αποφασίσει ποιος θα είναι ο χαρακτήρας και η θεματολογία του;

Ή θεωρούμε de facto καταχρηστικές συμπεριφορές εκείνες που προσβάλλουν την αισθητική μας; Και ποιος θα θέσει τα κριτήρια;

Προφανώς,κι αυτό που με ρωτάς είναι στην αρμοδιότητα αυτού που θα το ανοίξει.

Εγώ,έγραψα στο ποστ τι βρήκα εδώ μέσα και τι συνέχισα να κάνω.Αν οι άλλοι θέλουν ν'αφαιρέσουν πεδία......δεν ξέρω κι αν δεν υπάρχει π.χ. χώρος για ο,τι εμένα με ενδιαφέρει,απλά δε θα ποστάρω,δε θα μπαίνω.

Νομίζω πως αυτό που σε ανησυχεί είναι η λογοκρισία την οποία προφανώς και δε θα μπορέσουμε ν'αποφύγουμε με το moderation στο οποίο αν θυμάσαι,είχα σοβαρές ενστάσεις.

Η αισθητική του ενός πλήττει τον άλλον.....γίνεται report.....σβήνεται το ποστ κ.ο.κ.Αυτό θα γίνεται συνέχεια....

Ασε που ξέρουμε καλά τι ενοχλεί και πότε προσβάλλεται ο άλλος......αλλά προκαλούμε ενσυνείδητα και καθημερινά επειδή δεν υπάρχει moderation για να επιλύσουμε τις διαφορές με αυτούς που αντιπαθούμε.

Με συγχωρείς όμως.....πρέπει να αφήσω τον υπολογιστή.Γειά σου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καταλαβαίνουμε λοιπόν όλοι καλά ότι το πρόβλημα δεν είναι αισθητικό, ούτε καν κατάχρησης χώρου, αλλά της τήρησης στοιχειωδών κανόνων καλής συμπεριφοράς.

Ο νοών νοείτω!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλό καλοκαίρι σε όλους εύχομαι!

Ραντεβού το Σεπτέμβρη, εκτός εάν πιάσουν νωρίς οι ψύχρες και στρώσουμε κουρελούδες (που δεν το βλέπω....) , οπότε τα λέμε τότε για σχολιασμό :lol:

 

-sport-colourful-summer-accessories-wall

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τζωνυ ακολουθει η ιστορια που σου χρωσταω....

καποτε πριν περιπου 10 χρονια ημουν μεσα (παρακολουθουσα ως θεατης) σε παρουσιαση διπλωματικης μεταπτυχιακού...

ηταν λοιπον ενα παλληκαρακι απο το βελγιο που μας εξηγουσε την ερευνα του...

εστω οτι Α ειναι μια παραμετρος που καλουμαστε να συσχετισουμε ή οχι με μια παραμετρο Β, Γ, Δ, Ε.

στους 6 μηνες της εργασιας του εκανε τις δοκιμες και κατεληξε στα εξης.

1. το Α δεν ταιριαξε με το Β

2. το Α δεν ταιριαξε με το Γ

3. τα Α δεν ταιριαξε με το Δ

4. το Α δεν ταιριαξε με το Ε.

ειχε παει λοιπον στον καθηγητη του και παροτι οι δοκιμες δεν απεδωσαν αυτος του ειπε να παρουσιασει την εργασια και τη δουλεια του.

αφου λοιπον εκανε την παρουσιαση και εμεις ημασταν αμηχανοι οτι τιποτα δεν "δουλεψε", πηρε το λογο ο προεδρος της επιτροπης...

"εδω εχουμε να κανουμε με μια εξαιρετικη δουλειά που δεν εβγαλε κανενα αναμενομενο αποτέλεσμα παροτι ειχε by the book πρωτοκολλο"...

Ο βαθμος που τελικα πηρε? 10...

Συμπέρασμα:

1.Το οτι δεν καθεται η "χημεια" 2 πραγματων δεν οφειλεται στις κακες τους προδιαγραφες... απλα δεν καθονται μαζι στο πειραμα...

2. οπως το Α δεν καταφερε με ολα τα Β,Γ,Δ,Ε, ετσι και στη ζωη το Α μπορει απλα απο συμπτωση να μη βρηκε τη χημεια 2-3 φορες. δεν φταιει αναγκαστικα το Α...

αυτα.... embye

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σημερινό.

 

Κοπτοραπτική στο πολυνομοσχέδιο

 

Συντάκτης: Αννα Ανδριτσάκη

 

Έτοιμη να κάνει υποχωρήσεις σε σημεία αιχμής του πολυνομοσχεδίου, κυρίως στις διατάξεις για τα ΑΕΙ, φαίνεται να είναι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να αποφύγει τον εγκλωβισμό από τις ιδιότυπες πολιτικές εξελίξεις, οι οποίες πάντως φαίνονται ανυπέρβλητες.

Την ίδια στιγμή, κλιμάκιο των θεσμών πέρασε πριν από μερικές μέρες από το υπουργείο Παιδείας ζητώντας διευκρινίσεις για θέματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα οποία περιλαμβάνονται στο ίδιο σχέδιο νόμου, και ειδικότερα για την αξιολόγηση και τον θεσμό της Μαθητείας που τίθενται υπό κατάργηση.

Με διάθεση ενημέρωσης και όχι παρέμβασης, όπως τόνιζαν στελέχη του υπουργείου, το κλιμάκιο που πραγματοποιούσε καθημερινές επισκέψεις στο Μαρούσι ρωτούσε για το περιεχόμενο των προωθούμενων ρυθμίσεων.

Ειδικό βάρος έδωσαν στις διατάξεις με τις οποίες καταργείται μεν η αξιολόγηση, αλλά δημιουργείται το νέο πλαίσιο αποτίμησης έργου εκπαιδευτικών και μονάδων, καθώς και στις διατάξεις με τις οποίες επίσης καταργούνται -ρητά εν προκειμένω- οι Σχολές Μαθητείας (ΣΕΚ) που καθιέρωσε ο πρώην υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, εισάγοντας έτσι την καθολική εφαρμογή του θεσμού της μαθητείας σε όλο το Λύκειο, για την ακρίβεια αμέσως μετά το Γυμνάσιο.

Είναι δεδομένες οι θέσεις της Ε.Ε. αλλά και ο «οδηγός» του ΟΟΣΑ τόσο για την αξιολόγηση όσο και για τη μαθητεία που συνδέεται με το διπλό μοντέλο εκπαίδευσης-εργασίας, το οποίο προωθείται έντονα στην Ευρώπη, «κατεβάζοντας» το ηλικιακό όριο απασχόλησης στους αποφοίτους Γυμνασίου, αλλά και «διευκολύνοντας» την εισαγωγή από το Γυμνάσιο κατευθείαν στο επαγγελματικό Λύκειο.

Το πιθανότερο είναι αυτές οι θέσεις να οριοθετούν τις συζητήσεις των θεσμών με τους εκπροσώπους του υπουργείου Παιδείας, το οποίο έχει δώσει τις δέουσες διευκρινίσεις και θα τις συμπεριλάβει στις απαντήσεις που θα δοθούν αυτές τις ημέρες.

Για την αξιολόγηση, η απάντηση δεν μπορεί να είναι παρά οι νέες προβλέψεις για τις διαδικασίες αποτίμησης του έργου των εκπαιδευτικών και των μονάδων, καθ΄όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, όπως και η διατήρηση της ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση), αποσυνδεδεμένη βέβαια από την αξιολόγηση.

Σε ό,τι αφορά τη μαθητεία, το υπουργείο με το πολυνομοσχέδιο καταργεί ρητά τις πέντε ΣΕΚ που μπόρεσαν να λειτουργήσουν την τρέχουσα χρονιά, ενώ το τέταρτο έτος μαθητείας το μετατρέπει σε έτος εκπαίδευσης και ειδίκευσης.

Εξάλλου είναι διατυπωμένη η θέση για την αποδοχή της έννοιας της πρακτικής άσκησης σε αποφοίτους Λυκείου και ουσιαστικά μόνον για ενήλικες.

Το αποτέλεσμα της συζήτησης με τους θεσμούς θα δείξει και τα όριά της, ενώ αναμένεται να φανεί αν το περιεχόμενό της θα διευρυνθεί άμεσα και με έμφαση με τις διατάξεις για τα ΑΕΙ.

Οι αντιδράσεις

Το υπουργείο έχει προετοιμαστεί για το θέμα, καθώς οι αντιδράσεις έχουν ήδη καταγραφεί, και μάλιστα με ένταση, από την αντιπολίτευση.

Οι συνεχείς δηλώσεις του υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά τον τελευταίο καιρό περί «εποικοδομητικού διαλόγου» δεν αφορούν μόνον την εξαντλητική προσπάθεια πειθούς που προτίθεται να καταβάλει, αλλά και την πρόθεση για υποχωρήσεις σε ζητήματα για τα οποία σύσσωμη η αντιπολίτευση έχει αντιδράσει, όπως είναι η κατάργηση των Συμβουλίων και η φοιτητική συμμετοχή στα συλλογικά όργανα και στην ανάδειξη των μονοπρόσωπων οργάνων (βλ. πρυτανικές, κοσμητορικές κ.ά. εκλογές).

Δεν συζητά φυσικά απόσυρση των εν λόγω διατάξεων. Θα μπορούσε να δεχτεί περαιτέρω περιορισμό της ποσόστωσης σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα διοίκησής του, ενώ θα συζητούσε ενδεχομένως κάτι για την ύπαρξη των συμβουλίων, τα οποία καταργεί μεν, αλλά θεωρεί χρήσιμα και διατίθεται να τα επαναφέρει με ρόλους επικουρικούς (ανεύρεση πόρων, προβολή των Ιδρυμάτων κ.ά.) στη λειτουργία.

Η παρέμβασή τους στη διοίκηση παραμένει απαγορευμένο θέμα.

Βάση του σκεπτικού της ηγεσίας του υπουργείου είναι η προσπάθεια απόδειξης ότι οι προωθούμενες αλλαγές δεν έχουν απορρυθμιστικό χαρακτήρα, ούτε επιφυλάσσουν οπισθοδρομικές ανατροπές στα ΑΕΙ.

Άλλωστε, έχει διαμηνύσει ότι η φιλοσοφία που διατρέχει το κείμενο είναι ο εκδημοκρατισμός των ιδρυμάτων, παράλληλα όμως με την τάξη και την ύπαρξη κανόνων στη λειτουργία τους. Βασικά σημεία της επιχειρηματολογίας είναι τα ίδια τα επίμαχα θέματα.

■ Φοιτητική παρουσία στα όργανα, αλλά με ποσοστώσεις (30% επί των μελών ΔΕΠ στη Σύγκλητο) και με προϋποθέσεις στη συμμετοχή (60% των μελών ΔΕΠ στις πρυτανικές εκλογές, αλλά μόνον εφόσον καταγράφεται καθολική συμμετοχή, διαφορετικά θα μειώνεται αναλογικά το ποσοστό).

■ Κατάργηση των συμβουλίων, αλλά επαναφορά τους στο μέλλον με διαφοροποιημένο ρόλο.

■ Επαναφορά του ορισμού του ασύλου, αλλά διατήρηση των διατάξεων περί άρσης του.

Πρόθεση του υπουργείου είναι να κάνει υποχωρήσεις προκειμένου να αποφύγει τον σκόπελο της απαίτησης από σύσσωμη την αντιπολίτευση, να μην προχωρήσει η κυβέρνηση σε νομοθετικές παρεμβάσεις σε τομείς όπως Παιδεία και Υγεία.

Ήδη, η Ν.Δ. πρόλαβε και το έθεσε (βλ. δηλώσεις Μεϊμαράκη στη Βουλή κατά την πρώτη δύσκολη ψηφοφορία) ως όρο διατήρησης της ιδιότυπης συναίνεσης κυβέρνησης-αξιωματικής αντιπολίτευσης, προκειμένου να προχωρήσει η συμφωνία με τους θεσμούς. Ακολούθησαν και τα υπόλοιπα κόμματα.

Όμως έτσι αποδυναμώνεται και η όποια απόπειρα αξιοποίησης από την κυβέρνηση, της κομματικής πλειοψηφίας, όποτε αυτή εμφανίζεται, όπως τώρα με το πολυνομοσχέδιο.

Για τον λόγο αυτό, σκοπός του υπουργείου είναι μεν οι υποχωρήσεις, αλλά και η διάσπαση του μετώπου Ν.Δ. και Ποτάμι-ΠΑΣΟΚ, με το επιχείρημα ότι οι προωθούμενες αλλαγές περισσότερο παραπέμπουν στον νόμο Γιαννάκου (σ.σ. προ μηνών έγινε και σχετική συνάντηση), παρά απορρυθμίζουν τον χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης.

Βέβαια, όλα αυτά προϋποθέτουν την κατάθεση του περιλάλητου σχεδίου νόμου στη Βουλή. Κάτι που φαίνεται να αργεί και κάθε μέρα που περνάει ενισχύει τη δυσπιστία, όχι απλώς γύρω από τον χρόνο κατάθεσής του, αλλά και για το αν θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης στα όργανα της Βουλής ή όχι.

Προς το παρόν, παραμένει στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σημερινό.

Κοπτοραπτική στο πολυνομοσχέδιο

 

Συντάκτης: Αννα Ανδριτσάκη

 

Έτοιμη να κάνει υποχωρήσεις σε σημεία αιχμής του πολυνομοσχεδίου, κυρίως στις διατάξεις για τα ΑΕΙ, φαίνεται να είναι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να αποφύγει τον εγκλωβισμό από τις ιδιότυπες πολιτικές εξελίξεις, οι οποίες πάντως φαίνονται ανυπέρβλητες.

 

 

Ας μην κοροϊδευόμαστε, η τρόικα θα αποφασίσει αν θα κατέβει και σε τί μορφή, η κουρελού. Ούτε του Τσίπρα ούτε του Μπαλτά δεν τους πέφτει λόγος. 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

Σημερινό.

Κοπτοραπτική στο πολυνομοσχέδιο

Συντάκτης: Αννα Ανδριτσάκη

 

Έτοιμη να κάνει υποχωρήσεις σε σημεία αιχμής του πολυνομοσχεδίου, κυρίως στις διατάξεις για τα ΑΕΙ, φαίνεται να είναι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να αποφύγει τον εγκλωβισμό από τις ιδιότυπες πολιτικές εξελίξεις, οι οποίες πάντως φαίνονται ανυπέρβλητες.

 

Ας μην κοροϊδευόμαστε, η τρόικα θα αποφασίσει αν θα κατέβει και σε τί μορφή, η κουρελού. Ούτε του Τσίπρα ούτε του Μπαλτά δεν τους πέφτει λόγος.

Δεν αποφασίζει η τρόικα, αλλά το καθηγητικό κατεστημένο, τουλάχιστον όσον αφορά τα ζητήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το πρόβλημα δεν είναι δημοσιονομικού κόστους, αλλά η κατάργηση των διορισμένων Συμβουλίων των Ιδρυμάτων κατά κύριο λόγο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.