Jump to content

EΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ


xasapis

Recommended Posts

Προφέσορα από τη στιγμή που ζητάς εξετάσεις αδιάβλητες το να ζητάς να συνυπολογίζεται ο βαθμός του πτυχίου είναι δείγμα προσπάθειας το σύστημα να είναι πιο διαβλητό.

Όποιος ξέρει το αποδικνύει με την επίδοση του επιτόπου (και αν πήρε πτυχίο πριν δέκα χρόνια με 10 στρογγυλό και δεν έχει ξαναασχοληθεί από τότε? τι θα πριμοδοτηθεί κιόλας??)

ή εξετάσεις και όποιος γράψει περνάει ή τίποτα.

Μόνος σου έδωσες την απάντηση. Αδιάβλητες είπα να είναι οι εξετάσεις! Αν οι εξετάσεις γίνονται σε πανελλήνιο επίπεδο και διοργανώνονται από έναν ουδέτερο φορέα όπως οι εταιρίες-ενώσεις ειδίκευσης, δύσκολα θα είναι σχεδόν αδύνατο οι καθηγητάδες και οι μεσάζοντες να αλλοιώνουν τα αποτελέσματα.

Από κει και πέρα αν τώρα θα πρέπει να συνυπολογίζονται η αναμονή και ο βαθμός του πτυχίου και σε τι ποσοστό του τελικού βαθμού αξιολόγησης είναι θέμα των συνδικαλιστών (και των νεοϊατρών) να κανονίσουν.

Το να μην έχεις βαθμό/χρόνο αναμονής αναμφισβήτητα κάνει τις εξετάσεις πιο αξιόπιστες ως μέσο ανάθεσης των θέσεων ειδίκευσης αλλά σκέψου πως πριν από ειδικός είσαι ιατρός. Μην το κάνουμε όπως ήταν κάποτε οι πανελλαδικές που από πρώτη λυκείου διάλεγες δέσμη και ξεχνούσες όλα τα υπόλοιπα. Αν και έχει πολλά αρνητικά ο βαθμός του πτυχίου δείχνει τις ικανότητες all-around ενός ιατρού και ο χρόνος αναμονής είναι ένα παραδοσιακό "πριμ" για τον Έλληνα που δεν μπορείς εύκολα να του το κόψεις.

χρόνος αναμονής: να  συνυπολογίζεται μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας ή  πιο σωστά για να αποδοθεί κάτι και σε αυτούς που πέρασαν με πανελλήνιες να έχουν κάποια μόρια επιπλέον των υπολοίπων. Το κράτος δεν μπορεί να μην πριμοδοτεί τους επιστήμονες στους οποίους επένδυσε 6 χρόνια (δημόσια παιδεία=δωρεάν άρα το κράτος επενδύει σε εμάς που μπήκαμε με πανελλήνιες για αυτό και με τις εξετάσεις αυτές μας διαλέγει και δεν γίνεται κλήρωση για το ποιος θα μπει στις σχολές)

Όσο κι αν δε με συμφέρει ένα τέτοιο μέτρο θεωρώ δίκαια και τεκμηριωμένη την άποψή σου. Δυστυχώς όμως δύσκολα η ΕΕ θα δεχτεί μια τέτοια διαφοροποίηση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 786
  • Created
  • Last Reply

Αν μιλάγαμε θεωρητικά για τον χρόνο βάζω νερό στο κρασί μου.

[αν και πάλι θα έπρεπε να υπάρχει ένα αντικειμενικό όριο στα χρόνια πχ 1 μόριο για κάθε χρόνο από απόκτηση πτυχίου μα όχι πάνω από 5 χρόνια, ο αριθμός των μορίων συμβολικός]

για τον υπολογισμό του βαθμού πτυχίου όχι.

[για να μην θεωρηθεί και ως μπηχτή προς τους ξενόφερτους, πρωτα πρώτα και μεταξύ των ελληνικών ΑΕΙ η δυσκολία για την απόκτηση καλών βαθμών διαφέρει σημαντικά]

-από τη στιγμή που θα υπάρχουν εξετάσεις αυτές αποδεικνύουν κατάρτιση

-αν θες all-around εικόνα ιατρού κάνεις all-around εξετάσεις και όχι πχ μόνο δυο τρία συγκεκριμένα αντικείμενα ανά ειδικότητα, τεσπά το κανονίζεις με συντελεστές βαρύτητας κλπ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να ρωτήσω κάτι άσχετο?Αληθεύει οτι τα παιδιά του ΜΑΥΡΙΚΑΚΗ σπούδασαν σε παραδουνάβιες ηγεμονίες???Θα αυτοκτονήσω αν ισχύει!Πείτε μου σας παρακαλώ...!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarrighthttp://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_article.../10/2004_118313

Πρώτη η Eλλάδα σε γιατρούς στην E.E.

Aντιστοιχεί ένας για 213 κατοίκους, ενώ την ήδια στιγμή αυξάνονται ραγδαία οι απόφοιτοι ιατρικών σχολών στη χώρα μας

Tης Γαλήνης Φούρα

Παρά τον μικρό πληθυσμό της η Eλλάδα διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό γιατρών στην Eυρωπαϊκή Eνωση, και πολύ λιγότερους νοσηλευτές από τις περισσότερες χώρες. Eρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Eθνικό Kέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Aυτοδιοίκησης (Eθνική Σχολή Δημόσιας Yγείας), δείχνει ότι οι προσπάθειες που έγιναν με τη μείωση του αριθμού των φοιτητών της Iατρικής δεν απέδωσαν, λόγω και του μεγάλου αριθμού των γιατρών που εισρέουν από ξένα πανεπιστήμια. Σήμερα, αναλογούν 4,4 γιατροί σε χίλιους κατοίκους, όμως, η ιατρική «πυκνότητα» αυξάνεται στην Eλλάδα πολύ ταχύτερα, με αποτέλεσμα να έχει ξεπεράσει κράτη όπως το Bέλγιο και τη Γαλλία, με τα οποία συμβάδιζε το 1990.

H μεγάλη μάζα του ιατρικού δυναμικού παραμένει στην Aθήνα, όπου οι αναλογίες είναι ένας γιατρός για 142 κατοίκους… H συγκέντρωση των γιατρών στην πρωτεύουσα και τα μεγάλα αστικά κέντρα, έχει ως συνέπεια την ελλιπή στελέχωση απομακρυσμένων γεωγραφικά ή συγκοινωνιακά περιοχών, όπως τα νησιά του Aιγαίου και η Θεσσαλία.

Στη σχετική μελέτη επισημαίνεται ότι η ανεξέλεγκτη παραγωγή γιατρών δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους για τους ίδους τους επιστήμονες, οι οποίοι έπειτα από δεκαετείς σπουδές μένουν άνεργοι ή υποαπασχολούνται. Eίναι ορατό το φάσμα της ανεργίας για τους νέους γιατρούς (στην Iταλία η ανεργία ξεπέρασε στη δεκαετία του '90 το 17%, ενώ το 70% των οδηγών ταξί στις Φιλιππίνες είναι γιατροί). Παράλληλα, η ύπαρξη μεγάλου αριθμού φοιτητών στις ιατρικές σχολές υποβιβάζει την ποιότητα της εκπαίδευσης. Σε πολλές σχολές οι φοιτητές είναι στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους διπλάσιοι από τους εισαγόμενους αρχικά, λόγω του δικαιώματος μετεγγραφών από άλλα κράτη ή πόλεις, με αποτέλεσμα να μην παρέχεται επαρκής εκπαίδευση.

Tο σοβαρότερο, όμως, πρόβλημα, αφορά τη δημόσια υγεία και κατ' επέκταση το κόστος των υπηρεσιών για τον πληθσυμό, καθώς οι γιατροί προκειμένου να επιβιώσουν δημιουργούν προκλητή ζήτηση, συνταγογραφούν πολλά και ακριβά φάρμακα, και οδηγούν τους πελάτες - ασθενείς τους στη χρήση δαπανηρών διαγνωστικών εξετάσεων.

H ζήτηση ανθρώπινου δυναμικού στην υγεία διαμορφώνεται στη χώρα μας από το σύστημα υγείας και η προσφορά από το σύστημα εκπαίδευσης. Γι' αυτό και απαιτείται σοβαρή συνεργασία μεταξύ των αρμοδίων φορέων για να ξεπεράσουν τα προβλήματα της υπερπροσφοράς εξειδικευμένων γιατρών, της έλλειψης γιατρών σε ορισμένες ειδικότητες, κυρίως γενικής ιατρικής και των ελλείψεων ειδικευμένου νοσηλευτικού προσωπικού και ειδικευμένων στελεχών στον τομέα της διοίκησης των υπηρεσιών υγείας.

Συνωστισμός ειδικοτήτων στην Aθήνα

Στο Tαμείο Aσφαλίσεως Y-γειονομικών (TΣAY) ήταν ασφαλισμένοι το 2003 58.381 εν ενεργεία γιατροί, έναντι 37.764 το 1990. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης (E. Aπουσίδου, X. Mήττα, M. Λύκος, Aντώνης Kαρόκης), με βάση την απογραφή του πληθυσμού, το 1971 σε ένα γιατρό αναλογούσαν 598 κάτοικοι, το 1981 391, το 1991 272 και το 2001 213 κάτοικοι ανά γιατρό. H μικρότερη συγκέντρωση γιατρών παρατηρείται στα νησιά του Aιγαίου και στη Θεσσαλία και η μεγαλύτερη στην Aθήνα.

Συγκεκριμένα, στην περιφέρεια της πρωτεύουσας αναλογούν 142 κάτοικοι σε ένα γιατρό, ενώ στο κέντρο της Aθήνας θα υπάρχει σε λίγο ένας γιατρός σε κάθε πολυκατοικία. Στη Στερεά Eλλάδα αναλογούν 327 κάτοικοι ανά γιατρό, στην Πελοπόννησο 329, στα νησιά του Iονίου 340, στην Hπειρο 286, στη Θεσσαλία 390, στη Mακεδονία 325, στη Θράκη 358, στα νησιά του Aιγαίου 379 και στην Kρήτη 234 κάτοικοι.

Γιατροί ορισμένων ειδικοτήτων, καρδιολόγοι, χειρουργοί, παιδίατροι, παθολόγοι, ασκούν στην πλειοψηφία τους την ιατρική στην Aθήνα. Eτσι, από την Πελοπόννησο λείπουν παθολόγοι, όπως και από τα νησιά του Aιγαίου, που στερούνται επίσης καρδιολόγων. Mικρός είναι και ο αριθμός των χειρουργών, που ασκούν το επάγγελμά τους στην Πελοπόννησο και στη Θεσσαλία.

Tο 1999, στα νησιά του Aιγαίου αναλογούσε ένας καρδιολόγος σε 9.543 κατοίκους και ένας παθολόγος σε 4.771 κατοίκους. Aντίστοιχα, στην Πελοπόννησο υπάρχει ένας παθολόγος για 4.776 κατοίκους και ένας χειρουργός για 11.749 κατοίκους. Aντίστοιχη είναι και η αναλογία χειρουργών - πληθυσμού στη Θεσσαλία.

H απουσία γιατρών γενικής ιατρικής αφορά όλη τη χώρα. H μεγαλύτερη όμως αναλογία παρατηρείται στην Aθήνα, όπου λόγω της συγκέντρωσης μεγάλου μέρους του πληθυσμού αναλογεί ένας γενικός γιατρός σε 28.065 κατοίκους. Aπό τη σύγκριση των στοιχείων διαπιστώνεται ότι οι ειδικότητες του παθολόγου και του παιδιάτρου, στις οποίες συγκεντρώνεται ένα πλήθος ειδικευμένων γιατρών, δεν συγκεντρώνουν σήμερα το ενδιαφέρον των αποφοίτων των ιατρικών σχολών.

Xωρίς προγραμματισμό

Στον πίνακα των ευρωπαϊκών χωρών, που αφορά την πυκνότητα του ιατρικού δυναμικού, η Eλλάδα κατέχει την πρώτη θέση με 4,4 γιατρούς ανά χίλιους κατοίκους. Aκολουθεί η Iταλία με 4,3, η Δανία με 3,4, η Iσπανία, η Γαλλία και η Γερμανία με 3,3, η Πορτογαλία με 3,2, ενώ η μικρότερη αναλογία γιατρών - κατοίκων, μόνο δύο σε χίλιους κατοίκους, παρατηρείται στο Hνωμένο Bασίλειο. Tο ανησυχητικό είναι ότι ο αριθμός των γιατρών αυξάνεται πολύ πιο γρήγορα στην Eλλάδα από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, που τα τελευταία χρόνια εφαρμόζουν μια σταθερή πολιτική ανάπτυξης του υγειονομικού τους προσωπικού.

Στη χώρα μας η στελέχωση των ειδικοτήτων δεν γίνεται βάσει ενός συνολικού προγραμματισμού των αναγκών, αλλά σχεδόν ανεξέλεγκτα με αποτέλεσμα σε ορισμένες να παρατηρείται κορεσμός και άλλες να υποβαθμίζονται.

Mέτρα «αποπληθωρισμού» στην Eυρώπη

Oι ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση του ιατρικού πληθωρισμού διαφέρουν από χώρα σε χώρα στην E.E. και σχετίζονται με τις ιδιαιτερότητες κάθε συστήματος υγείας.

- Στο Bέλγιο, η πρόσβαση στις ιατρικές σχολές ήταν ελεύθερη έως το 1996-1997, όταν επιβλήθηκε, για πρώτη φορά, ανώτατο όριο στον αριθμό των εισακτέων. Προβλέπεται περαιτέρω σταδιακή μείωση των φοιτητών κατά 700 το 2004, 650 το 2005 και 600 το 2006. Περιορισμοί έχουν επιβληθεί και ως προς την πρόσβαση στις ιατρικές ειδικότητες. H έναρξη νέων ειδικοτήτων είναι άμεσα εξαρτημένη με τις κλινικές εκπαιδευτικές θέσεις που υπάρχουν ή πρόκειται να δημιουργηθούν στα πανεπιστημιακά νοσοκομεία.

- H Γαλλία επέλεξε να ελέγξει τον αριθμό των φοιτητών στις ιατρικές σχολές εφαρμόζοντας ανώτατο όριο εισακτέων από το 1971. Tο 1997 πέτυχε, για πρώτη φορά, να μειώσει σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο τον αριθμό των ιδιωτών γιατρών. Iδιαίτερα δημοφιλές αποδείχθηκε το μέτρο για την πρόωρη συνταξιοδότηση, που απομάκρυνε από το επάγγελμα 3.000 γιατρούς σε δύο μόλις χρόνια.

- Στη Γερμανία, έχει τεθεί ένα ανώτατο όριο απασχολουμένων γιατρών για ορισμένες πόλεις και περιφέρειες. O αριθμός των γιατρών καθορίζεται από τους περιφερειακούς ιατρικούς συλλόγους, ενώ από το 1993 ρυθμίζεται και νομοθετικά.

- Στην Iσπανία, οι οποιεσδήποτε αποφάσεις σχετικά με τον έλεγχο του αριθμού των επαγγελματιών υγείας λαμβάνονται από τα πολύ ισχυρά συνδικάτα της. Eχει επιβληθεί και εδώ ανώτατο όριο στις εισαγωγές φοιτητών στα Πανεπιστήμια και ήδη παρατηρείται μεγάλη μείωση των αποφοίτων.

- Στην Iταλία, οι προσπάθειες ελάττωσης του αριθμού των γιατρών μέσω της μείωσης ή και του παγώματος των προσλήψεων και της διατήρησης των μισθών σε χαμηλά επίπεδα, περιορίστηκαν στον δημόσιο τομέα και δημιούργησαν προβλήματα στη διαχειριστική αυτονομία των νοσοκομείων και των άλλων υγειονομικών μονάδων.

- Στην Oλλανδία παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια μεγάλη αύξηση του αριθμού των γιατρών, η οποία συνδέεται με ραγδαία αύξηση των δαπανών για την υγεία. Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, εκτός από την προσπάθεια περιορισμού των εισακτέων στις ιατρικές και νοσηλευτικές σχολές, ασκείται κρατικός έλεγχος στον αριθμό των γιατρών που απασχολούνται στα νοσοκομεία. Στο πλαίσιο της μείωσης του προσωπικού, περιορίστηκε και ο αριθμός των κλινών σε πολλά νοσηλευτικά ιδρύματα. H ίδια τάση παρατηρήθηκε και στα πανεπιστημιακά νοσοκομεία. Aντίθετα, αυξήθηκε το ιατρικό προσωπικό που απασχολείται στα ψυχιατρικά νοσοκομεία και στους οίκους φροντίδας ηλικιωμένων. Tελευταία έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα από τους επαγγελματίες υγείας στην ανάπτυξη συστημάτων για τη βελτίωση και διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

το 70% των οδηγών ταξί στις Φιλιππίνες είναι γιατροί)

δηλαδη πρεπει να γινουμε ετσι για να ξυπνησουμε??:antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

για τον υπολογισμό του βαθμού πτυχίου όχι.

[για να μην θεωρηθεί και ως μπηχτή προς τους ξενόφερτους, πρωτα πρώτα και μεταξύ των ελληνικών ΑΕΙ η δυσκολία για την απόκτηση καλών βαθμών διαφέρει σημαντικά]

E ρε συ σε ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ο βαθμός του πτυχίου παίζει κάποιο ρόλο, έστω και μικρό. Διαφοροποιήσεις από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο, σχολή σε σχολή, και καθηγητή σε καθηγητή πάντα θα υπάρχουν. Ό,τι ισχύει για σένα θα ισχύει και για τους άλλους όμως. Συνήθως όμως αυτά αλληλοεξουδετερώνονται. Μπορείς να βάλεις και συντελεστές δυσκολίας σε κάθε πανεπιστήμιο. Βέβαια τελευταία φορά που προτάθηκε να γίνει κρίση των ελληνικών πανεπιστημίων (όπως είναι στη Βρετανία τα RAE/Hero) βγήκαν όλοι στους δρόμους.

Τέσπα, αν είναι να μην παίζουν ρόλο οι βαθμοί του πτυχίου στην Ελλάδα γιατί δεν είναι τα μαθήματα pass/fail; :huh:

-από τη στιγμή που θα υπάρχουν εξετάσεις αυτές αποδεικνύουν κατάρτιση

-αν θες all-around εικόνα ιατρού κάνεις all-around εξετάσεις και όχι πχ μόνο δυο τρία συγκεκριμένα αντικείμενα ανά ειδικότητα, τεσπά το κανονίζεις με συντελεστές βαρύτητας κλπ.

Να χαρώ τον φίλο μου. Εξετάσεις άδειας ασκήσεως επαγγέλματος/ειδικότητες. Αδιάβλητες, πανελλαδικές, αντικειμενικές... θέλετε; Πάω στοίχημα οι μισοί θ'αρχισουν να φωνάζουν... :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξετάσεις άδειας ασκήσεως επαγγέλματος/ειδικότητες. Αδιάβλητες, πανελλαδικές, αντικειμενικές... θέλετε; Πάω στοίχημα οι μισοί θ'αρχισουν να φωνάζουν... :rolleyes:

θελουμε, θελουμε......

κι οι πανω απ'τους μισους που πραγματι θα φωναζουν - ειναι δικατσαδες (φτου κακα) και παρανομα μετεγγραφεντες emhehe

emrockon

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το σύστημα θα λαμβάνει πρόνοια ώστε οι Ρουμανοβούλγαροι να μη φανεί ότι είναι βλάκες. Ποιός άλλωστε θέλει τα παιδιά του να αποδειχτούν βλάκες; Ούτε καν ο Μύρων..

emarrighthttp://www.enet.gr/online/online_print.jsp?id=79387140

στο νεο ΔΙΚΑΤΣΑ:

Τον καθορισμό, υπό την επίβλεψη της πανεπιστημιακής κοινότητας, της εξεταστέας ύλης στα 8 μαθήματα. Στο μάθημα της παθολογίας, για παράδειγμα, θα καθοριστούν 3.000 ερωτήσεις, οι οποίες θα καλύπτουν την ύλη και θα τις γνωρίζουν οι υποψήφιοι.Από αυτές θα επιλέγονται περίπου 100 ύστερα από κλήρωση, που θα γίνεται την ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων.

να που ειχε δικιο ο lefkander :withstupid:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

E ρε συ σε ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ο βαθμός του πτυχίου παίζει κάποιο ρόλο, έστω και μικρό. Διαφοροποιήσεις από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο, σχολή σε σχολή, και καθηγητή σε καθηγητή πάντα θα υπάρχουν. Ό,τι ισχύει για σένα θα ισχύει και για τους άλλους όμως. Συνήθως όμως αυτά αλληλοεξουδετερώνονται. Μπορείς να βάλεις και συντελεστές δυσκολίας σε κάθε πανεπιστήμιο. Βέβαια τελευταία φορά που προτάθηκε να γίνει κρίση των ελληνικών πανεπιστημίων (όπως είναι στη Βρετανία τα RAE/Hero) βγήκαν όλοι στους δρόμους.

στα USMLE γιατί δεν προσμετράται ο βαθμός πτυχίου?? που αντικειμενικά διαλέγουν γνώσεις και τίποτα άλλο.

αυτό τα λέει όλα.

Εξετάσεις θέλουμε. Πλήρως Αδιάβλητες από το Υπουργείο Παιδείας και όχι από εταιρείες, πανεπιστήμια κλπ όμως. όπως ακριβώς στις πανελλήνιες. τα όργανα αυτά θα παίζουν το ρόλο να βάζουν θέματα/κριτήρια κλπ

Η αξιοκρατία ωστόσο δεν θα αποτελέσει πρόσχημα για να εξισωθούμε όσοι μπηκαμε με πανελλήνιες σε ελληνικά πανεπιστημία με τους ξενόφερτους όσον αφορά την προτεραιότητα στην πλήρωση των θέσεων για ειδικότητα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στα USMLE πολλές φορές δε μετράει καν το σκορ, αλλά τα USMLE είναι εξετάσεις που απλώς σου δίνουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, όχι ένα δεύτερο πτυχίο Ιατρικής. Ο βαθμός πτυχίου, μαζί με ένα σωρό άλλους παράγοντες, + το σκορ στα USMLE συνεκτιμούνται από τα ιδρύματα που επιλέγεις να κάνεις αίτηση για ειδικότητα, τα οποία και καταρτίζουν μία λίστα βάζοντας στη σειρά τους υποψηφίους προτιμούν περισσότερο, συν άλλους τόσους για αναπληρωματικούς. Ο υποψήφιος κάνει κι αυτός μια λίστα με τα ιδρύματα που επιθυμεί, με σειρά προτίμησης, οι δυο λίστες συγκρίνονται και βγαίνει το λεγόμενο match, κάθε τέλος Μάρτη.

Ποτέ και πουθενά το σκορ δεν είναι ο μοναδικός τρόπος αξιολόγησης ενός ανθρώπου. Στο κάτω κάτω της γραφής για γιατρούς μιλάμε, δε μιλάμε για πυρηνικούς επιστήμονες: Πολλές ιδιότητες που δεν προσμετρώνται σε κάνενα σκορ είναι απολύτως απαραίτητες. Πρέπει όμως να υπάρχει και ένας τρόπος ταξινόμησης/αξιολόγησης κατά κάποιο τρόπο γενικότερος, για να μην αμφισβητείται το σύστημα από τους χρήστες του. Για το λόγο αυτό, όλα μετράνε στο βαθμό που κάθε πρόγραμμα θέλει να φαίνεται ανταγωνιστικό και κυριλέ.

Τα UMSLE τα διεξάγει ιδιωτική εταιρεία, και η εξέταση είναι προσωποποιημένη. Η δεξαμενή των ερωτήσεων (η οποία υπάρχει) είναι άγνωστη στους υποψηφίους (σε αντίθεση με τη Γερμανία, όπου στις περίπου αντίστοιχες εξετάσεις η ετήσια δημοσίευση των ερωτήσεων έχει κάνει τις εξετάσεις υπερειδικές -αφού όλοι ξέρουν τις 3000 ερωτήσεις...).

Επαναλαμβάνω όμως, και γίνομαι κουραστικός: Το θέμα δεν είναι ποιόν τρόπο επιλογής θα υιοθετήσουμε. Το θέμα είναι να υιοθετήσουμε κάποιον τρόπο που να έχει σκοπό την αναβάθμιση των μεταπτυχιακών σπουδών. Η απουσία τέτοιου τρόπου είναι που πονάει, όχι το αν θα χρειάζονται 3000 ερωτήσεις για να νομιμοποιηθούν οι Ρουμανοβούλγαροι. Δεν είναι κακό να υπάρχουν γιατροί πολλών ταχυτήτων (δε βλέπω για ποιό λόγο δεν πρέπει ντα φάκτο όλοι οι Ρουμανοβούλγαροι να εξορίζονται στον Άη Στράτη και το Αρκούδι), αλλά αυτό κάποτε πρέπει να ξεκινήσει. Το να αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις σχετικά με λύσεις που δεν πρόκειται να εφαρμοστούν ποτέ (και που ποτέ κανείς δε θα ζητήσει τη γνώμη μας) είναι χάσιμο φαιάς ουσίας. Δε λέμε για καμιά γκόμενα καλύτερα (να μας μείνει και η γλύκα;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διακρίνω μια εμμονή στο θέμα γκομενίτσα και άι θινκ άι λάικ ιτ. Άλλωστε, παντού υπάρχει μια γκομενίτσα, ακόμα και στις εξετάσεις για ειδικότητα.

Κύριοι, επειδή δε βλέπω καμία βούληση εκ μέρους του κ. Κακλαμάνη, νομίζω πως όσοι πτυχιούχοι εν αναμονή είναι υπέρμαχοι κάποιας αλλαγής στο παρόν καθεστώς της επετηρίδας οφείλουν να συντονιστούν και να αναλάβουν δράση. Δεν ξέρω κατά πόσον κάτι τέτοιο μπορεί να ξεκινήσει από εδώ μέσα, πάντως, όπως λέει και η αγαπημένη μου notbad, κάτι πρέπει να γίνει επειγόντως γιατί οι αναμονές μέχρι το 2029- η οδύσσεια του διαστήματος, απλά δεν παλεύονται. Πληροφορήθηκα ότι -πανεπιστημιακοί και μη- γιατροί που έχουν παιδιά με αντίστοιχο πρόβλημα έχουν ξεκινήσει μια κίνηση άσκησης πίεσης προς το Υπουργείο για ξεκάθαρες απαντήσεις σε θέματα εξετάσεων για ειδικότητα κτλ.. Γιατί μόνο οι γονείς και όχι οι ίδιοι οι πτυχιούχοι. Να οργανωνόμαστε σιγά σιγά...

Να πω και κάτι άσχετο να ελαφρύνω το κλίμα;

Αυθεντική ερώτηση "συναδέλφου" από Βουλγαρία, με τον οποίο συνυπηρέτησα σε μονάδα της Αεροπορίας:

"Συνάδελφε, τα ούρα δεν είναι στείρα;"

Καλή σας νύχτα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η δεξαμενή των ερωτήσεων (η οποία υπάρχει) είναι άγνωστη στους υποψηφίους (σε αντίθεση με τη Γερμανία, όπου στις περίπου αντίστοιχες εξετάσεις η ετήσια δημοσίευση των ερωτήσεων έχει κάνει τις εξετάσεις υπερειδικές -αφού όλοι ξέρουν τις 3000 ερωτήσεις...).

Και στην Ιταλία είναι γνωστή η δεξαμενή των ερωτήσεων για τη νέα άδεια άσκησης επαγγέλματος. Αλλά συμβαίνουν 2 πράγματα:

1) Αλλάζουν από χρόνο σε χρόνο αρκετές από αυτές.

2) Μην υποτιμάτε 3000 ερωτήσεις με 4-5 απαντήσεις η καθεμία που μοιάζουν. Δεν είναι τόσο εύκολο να τις αποστηθίσεις/αφομοιώσεις. Ιδιαίτερα αν είσαι "μπουνταλάς" από την Ανατολική Ευρώπη. ;)

Ό,τι και να'ναι είναι μια αντικειμενική εξέταση στο τέλος των σπουδών που ανεξάρτατητα απ'το πανεπιστήμιο (εύκολο/δύσκολο/πληρωμένο) κρίνει τον υποψήφιο. emsly

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο ΜΑΥΡΙΚΑΚΗΣ ΜΥΡΩΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 2 ΤΟΥ ΓΙΟΥΣ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ΜΕ ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ(ΜΕΣΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΛΑΔΩΝΩΝΤΑΙ-ΒΛΕΠΕ ΤΡΑΚΑΤΕΛΛΗΣ)ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΟΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΕΚΑΝΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΞΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1998-99,ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ Κ.Υ.

ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 2 ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΕΙ ΤΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΜΑΣ ΜΑΓΑΖΑΚΙ.Α ,Ο ΕΝΑΣ ΗΤΑΝ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΣΥ ΚΑΚΟΛΙΣΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΣΑΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ.

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΦΟΙΤΗΤΑΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗ ΘΕΙΙΚΗ ΠΑΡΟΜΟΜΥΚΙΝΗ Ε?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΕΙ ΤΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΜΑΣ ΜΑΓΑΖΑΚΙ...

Καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο! :rolleyes:

Το πανεπιστήμιο στην Ελλάδα έχει γίνει "Cosa Nostra" ('δικιά μας υπόθεση'). Αν δεν είσαι μέλος της "οικογένειας" δεν έχεις θέση εκεί.

Αξιοκρατία 0.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έλα τώρα, κι εσύ δεν τελείωσες στη Σουηδία... Το cosa nostra είναι ιταλική φράση και έμπνευση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παλαιολόγε, γιατί βρίζεις; Σε βρίσανε εσένα και βρίζεις αυτόν τον κύριο Μαυρίκο, πώς τον λένε; Με αυτόν τον τρόπο δείχνεις τουλάχιστο πως ζηλεύεις. Κρίμα, γιατί εγώ σε συμπαθούσα.

Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε γιατί αυτή η καλή κυρία που ψηφίσατε για υπουργό παιδείας κατάργησε τις μεταγραφές; Τώρα πώς θα μπώ στη βοιδοσχολή σας (να μπω και στο μάτι του Παλαιολόγου, να ζουλεύει και να με κάνει διάσημο στο διαδίκτυο)?

Κάτι πάει να φτιάξει τώρα με τους ανάπηρους. Λέτε να δηλώσω ανάπηρος και να μπώ? Ή να βάλω τον πατριό (ο οποίος τώρα τελευταία έκανε κάτι καλές μπάζες με κάτι φορτία κόκα (κόλα φυσικα...)) να καθαρίσει; Πόσο πάει το μαλλί, ένα-δυο τούβλα? Εδώ μιλάμε για επένδυση, όχι αστεία. Θα μπω και στην ειδικότητα από το παράθυρο, και θα σκάσετε από τη ζήλεια σας (από το ΙΙΕΚ στα σαλόνια, μπουαχαχαχαχαχα).

Μωρό μου, έμαθα ότι τάζεις δεξιά κι αριστερά μανικιούρ-πεντικιούρ. Πέφτεις σε λάθη, τι έχεις πάθει, Πέφτεις σε λάθη... Τι έχεις πάθει και κάθε μέρα βρίζεις και γελάς; Με πικραίνεις, σαν ξένο με κοιτάς και στο ρέμα με τραβάς... Δεν είσαι κείνη που 'χα γνωρίσει και (δε θέλω να πω πως) ήτανε σφάλμα να σε παντρευτώ. Με προδίνεις και πρέπει να σε βρει τιμωρία σοβαρή. Για μαζέψου και συγκεντρώσου λίγο, έχουμε και γαμο μπροστά μας...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλε Μητσάρα οι ελπίδες σου δεν έχουν εξανεμιστεί ακόμα!

ιin.gr

Αλλαγές μετά τις αντιδράσεις

Επτά βελτιωτικά σημεία στο νομοσχέδιο για τις μετεγγραφές

Eurokinissi

Αν βάζαμε γενικόλογα λόγους υγείας και κοινωνικούς λόγους, θα άρχιζαν πάλι τα πλαστά χαρτιά, τόνισε η Μ.Γιαννάκου

Αθήνα

Αλλαγές στο νόμο για τις μετεγγραφές μετά τις αντιδράσεις (5/10/2004)

Επτά βελτιώσεις στο νομοσχέδιο για τις μετεγγραφές, το οποίο κατετέθη την περασμένη Παρασκευή στη Βουλή, ανακοίνωσε την Τρίτη η υπουργός Παιδείας Μαριέτα Γιαννάκου, έπειτα από αντιδράσεις χιλιάδων γονέων.

Το νομοσχέδιο προβλέπει μετεγγραφές για λόγους κοινωνικούς και υγείας. Συγκεκριμένα, όσοι φοιτητές ή σπουδαστές εισάγονται για λόγους υγείας με το ποσοστό του 3% μετεγγράφονται ελεύθερα. Επίσης, μετεγγραφή δικαιούνται όσοι φοιτητές ή σπουδαστές προσβληθούν από σοβαρά νοσήματα κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους ή όσοι καταστούν ανάπηροι σε ποσοστό 67% και άνω.

Μετεγγραφή σε ποσοστό μέχρι 1% του αριθμού εισαγομένων στο τμήμα υποδοχής, δηλαδή στο τμήμα που επιθυμούν να μετεγγραφούν, δικαιούνται και όσοι φοιτητές έχουν και τους δύο γονείς τυφλούς ή και οι δυο γονείς ανάπηρους σε ποσοστό άνω του 67%.

Επειδή η νομοθετική ρύθμιση για τις μετεγγραφές προκάλεσε αντιδράσεις από εκείνους που συμπλήρωσαν το μηχανογραφικό τους με βάση τα όσα ίσχυαν με τον προηγούμενο νόμο, η κ. Γιαννάκου τόνισε πως μόνο για φέτος όσοι έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από 35.000 ευρώ δικαιούνται να υποβάλουν από το πρώτο εξάμηνο αίτηση μετεγγραφής μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.

Ακόμη, δεν υπήρξε καμιά αλλαγή στο θέμα της μετεγγραφής πολυμελών οικογενειών (με τρία παιδιά και άνω εφόσον και τα τρία παιδιά είναι κάτω των 24 ετών) και στους φοιτητές που είναι τέκνα θυμάτων τρομοκρατίας, οι οποίοι μετεγγράφονται ελεύθερα.

Όπως τόνισε η υπουργός Παιδείας, «ο νέος νόμος προβλέπει σαφή κριτήρια, ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις», ενώ εξήγησε πως ο λόγος που το υπουργείο Παιδείας ήταν διστακτικό στις ρυθμίσεις σχετικά με θέματα υγείας, ήταν γιατί στο παρελθόν στο συγκεκριμένο τομέα είχαν γίνει οι περισσότερες παρανομίες.

«Αν βάζαμε γενικόλογα για λόγους υγείας και κοινωνικούς λόγους, θα άρχιζαν πάλι τα πλαστά χαρτιά» τόνισε χαρακτηριστικά η Μαριέτα Γιαννάκου.

Έντονη ήταν η αντόδραση της αρμόδιας συντονίστριας του ΠΑΣΟΚ, Μαρίας Δαμανάκη: «Χθες η υπουργός Παιδείας κατέθεσε τη Βουλή νομοσχέδιο για τις μετεγγραφές. Σήμερα η ίδια, με καινούργια δήλωση, τροποποιεί σε καίρια σημεία το νομοσχέδιο που κατέθεσε. Αυτά είναι συμβάντα απίστευστα», δήλωσε.

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ

Τέτοιο καμμένο μυαλό, μόνο ψυχίατρος μπορούσε να το κατέχει. Ομολογούμε ότι η παρανομία είναι υπεράνω, και αντί να τιμωρούμε τα πλαστά χαρτιά θεσπίζουμε μεταγραφές σε "σοβαρή νόσο",. Κουτσοί στραβοί στον Άγιπ Παντελεήμονα λοιπόν, και η "κοινωνική πολιτική" του κράτους μέσω της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συνεχίζεται. Το ίδιο κράτος που στάθηκε ανίκανο να κατασκευάσει και να επιτηρήσει τη βατότητα των διαδρόμων για τυφλούς στα πεζοδρόμια της Αθήνας, το ίδιο κράτος που μοίραζε -καθώς ομολόγησαν πρώην και νυν υπουργοί παιδείας- χειρίστης ποιότητας "ηχογραφημένα συγγράμματα" στους τυφλούς φοιτητές, αυτό το κράτος αποφάσισε ότι ο σωστός τρόπος να βοηθήσει δυο τυφλούς γονείς είναι ναδώσει μεταγραφή στο παιδί τους.

Με τις υγείες σας. :splaaaats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γειά σου ρε λεβέντη Σαράντη, με τα καλά σου νέα. Πίσω και σας έφαγα κουφάλες...

ΠΑΛΙΟΛΟΓΕ, ΣΟΥΡΧΟΜΑΙ... :splaaaats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έλα τώρα, κι εσύ δεν τελείωσες στη Σουηδία... Το cosa nostra είναι ιταλική φράση και έμπνευση.

Είπε κανείς ότι ΔΕΝ είναι ιταλική φράση; Δεν χρειάζεται να ξέρει ιταλικά κάποιος για να έχει ακούσει ότι cosa nostra= mafia. :)

Εγώ πάντως το έγραψα γιατί cosa nostra σημαίνει κατά λέξη "δικιά μας υπόθεση" και κολλούσε με την οικογενειακή υπόθεση αυτού του Μαυρικάκη.

BTW, δεν κατάλαβα... πιστεύεις ότι θα ήθελα να είμαι στη Σουηδία; Δεν ξέρω που βρίσκεσαι στην Ιταλία κι αν είσαι ευχαριστημένος με το πανεπιστήμιό σου, αλλά εγώ στο La Sapienza με τις επαφές μου (που ΕΓΩ έχτισα με κόπο και άπειρες θυσίες) είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος ακαδημαϊκά. Παρεπιπτόντως έχουμε 2 κοπέλες από Σουηδία στο corso μας... αν εξαιρέσεις τη Στοκχόλμη και το Γκέτεμποργκ (τις δύο μεγάλες πόλεις) δεν μου μίλησαν και με τα καλύτερα λόγια για την περιφέρεια... -_-

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

που ειναι αυτο το La Sapienza ?? emstupid  emthanx

Είναι το πρώτο (κεντρικό) πανεπιστήμιο της Ρώμης. Έτος ίδρυσης 1303, γιορτάσαμε πέρυσι 700 χρόνια.

Το 2ο μεγαλύτερο ακαδημαϊκό ίδρυμα στον κόσμο μετά του Καϊρου και το πρώτο στην Ευρώπη με κάπου 150 χιλιάδες φοιτητές. Προς Θεού δεν το λέω για καλό ότι είναι μεγάλο, είναι ο μόνος λόγος που το σιχαίνομαι --> γραφειοκρατία. emlookaround

Το νοσοκομείο του (πολυκλινική Umberto I) είναι και αυτό ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη μαζί με το Charite` του Βερολίνου. Πάντως δεν ήταν αυτό το νοσοκομείο που χώρισε τα δύο κοριτσάκια απ'την Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αναφέρθηκα στην ιταλική φράση για να σου πω πως αυτά που κατακρίνεις στο ελληνικό πανεπιστήμιο, γίνονται, σε άλλοτε άλλο βαθμό και στο ιταλικό. Δε διαφέρουμε πολύ σαν φιλοσοφία και ηθική άλλωστε, Έλληνες και Ιταλοί. Τη Σουηδία την ανέφερα ως παράδειγμά οργανωμένου κράτους με πλεονεκτήματα ως προς τα Μεσογειακά κράτη σε ό,τι αφορά την υπόθεση αξιοκρατία. Δεν ξέρω τι σου είπαν οι Σουηδέζες συμφοιτητριες, πάντως έχω τελείως διαφορετική πληροφόρηση για το επίπεδο της Ιατρικής στη Σουηδία.

Επίσης, δεν έχω καμία σχέση με τα ιταλικά πανεπιστήμια, πέραν των γνωστών μου που φοιτούν σε αυτά και από τους οποίους γνωρίζω και όσα αναφέρω στην πρώτη πρόταση αυτού του post. Μαυρικάκηδες υπάρχουν δεκάδες στην Ιταλία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μαυρικάκηδες υπάρχουν δεκάδες στην Ιταλία.

Ναι ρε εννοείται. Μέχρι κι εγώ ξέρω.

Αν και νομίζω οι ασφαλιστικές δικλείδες είναι περισσότερες, τέσπα ας μη μακρηγορούμε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 6 years later...

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!!!ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ!ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ??????ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ!!!!ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΤΑΔΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΙΝΑ ΙΣΧΥΡΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ "ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ" .Ας είμαστε λίγο προσεκτικοί στο τι ζητάμε...Μπορεί να γίνει πραγματικότητα.....

μετά από τόσα χρόνια ωρίμανσης του ζητήματος,φημολογείται πως με μια μεταβατική περίοδο το 2011 και 2012 για αυτούς που περίμεναν 3-4-5-6 και χρόνια στις λίστες αναμονής,από το 2013 όλοι θα μπαίνουν με εξετάσεις στην ειδικότητα.

μπορεί να γίνει πραγματικότητα?

με το ρυθμό που κινούμαστε...ίσως ανάλογα,κάτι να έχει γίνει το 2023..

πάντως σε μια τέτοια περίπτωση ο καθένας θα πρέπει να γίνει ενας ποπαυ για να κατακτήσει την ολιβ(ειδικότητα)του,για πολλούς και ευνόητους λόγους,εκτός των όσων αναφέρε τότε η ολιβ..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.