Jump to content

Άριστοι ως μαθητές, μέτριοι σαν φοιτητές


lefkander

Recommended Posts

ο τρόπος σκέψης ενός από τα μελλοντικά"ΑΣΤΕΡΙΑ" ΤΟΥ ΔΙΚΑΤΣΑ!!!!!!!!! εσβησαν το thread αλλά προλαβα να κάνω copy :Dembaaa

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 396
  • Created
  • Last Reply
Έχεις δει ελληνικές ταινίες με τον Κωνσταντάρα;

Όλες :)

Το ξέρεις ότι δεν έχει καμία σχέση;

Η μείωση των φοιτητών στην Ιταλία έχει να κάνει με την απορρόφηση περισσότερων φοιτητών στην Ελλάδα. Τα νέα τμήματα που ανοίξαν από 1997 στο 2003. Τα έχουμε πει σε άλλο thread, ψάξε.

Το ISTAT, ιταλικό ινστιτούτο για τις στατιστικές μελέτες, άλλα λέει...

δε μ'ενοχλεί η παρουσία σου. Χαρά μου ν'αναχαιτίζω ατεκμηρίωτα επιχειρήματα. :)

Πού τα είδες?

Το ζήτημα είναι να μη λες εξωπραγματικά πράγματα που έχουμε ήδη επαναλάβει.

Τί σχέση έχει το καταστατικό λειτουργίας ενός πανεπιστημίου; Το "υποχρεωτικό" στα προφορικά στις εξετάσεις είναι από νόμο από τις εποχές του νόμου του 1933 που ήταν ο πρώτος σύγχρονος ρυθμιστικός νόμος για την Παιδεία στην Ιταλία. Μετά με τροποποιήσεις βγήκαν όλα τα υπόλοιπα. Το ίδιο ισχύει και για τις commissioni. Θεωρητικά απαγορεύεται να υπάρχει μάθημα ΜΟΝΟ γραπτά.

Η εγκύκλιος του '30 έχει βάλει τις βάσεις του συστήματος που υπάρχει τώρα. Το άριστα είναι 30, γιατί προέβλεπε 3 εξεταστές, με 10 βαθμούς από τον καθένα. Ηταν προφορικά για να επιτρέψει ακριβώς αυτό. Από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Μετράει μόνο το statuto του κάθε πανεπιστημίου, μέσα στην πλήρη αυτονομία. Επιτρέπει να έχει ό,τι θέλει. Χαίρομαι που γνώριζες τη φασιστική εγκύκλιο... δεν ξέρουν όλοι πως το τωρινό σύστημα πηγάζει ως παράδοση από εκεί και όχι μόνο από αναγεννησιακά παρελθόντα. To θέμα είναι πως ο Μουσολίνη δεν υπάρχει πιά. Έχουν γίνει τουλάχιστον 3 μεγάλες ανανεώσεις/riforme, οπότε η εγκύκλιος είναι πλέον τελείως ξεπερασμένη. Aν και έχει μείνει η βαθμολόγηση με άριστα το 30... Να ξέρεις βέβαια πως ακόμα και τότε είχε συμβουλευτικό χαρακτήρα. Στην Ιταλία τα Πανεπιστήμια θεωρούνται και είναι αυτόνομα ανέκαθεν.

Όπως είπα και πιο πάνω. Μίλα για τον εαυτό σου. Συμμετείχα στις πανελλαδικές απλά για τη θεωρία και την εμπειρία. Αφού ασκήσεις δεν είχα λύσει ποτέ σε ποικιλία που χρειάζεται ν'αντιμετωπίσεις όλες τις πιθανές περιπτώσεις. Δεν μ'ενδιέφεραν οι πανελλαδικές, ήξερα ότι θα φύγω από 1η λυκείου. :)

Έχεις δικαίωμα να το βλέπεις όπως θέλεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα τί λες; :o

Τι αγόρευση είναι αυτή; :o  emarup

Ήταν μια απλή εργασία απ'τη Μόνιμη Σύνοδο των Κοσμητόρων Ιατρικών Σχολών που προσπαθούσε ΑΚΡΙΒΩΣ να δείξει πως η SD ανάμεσα στις διάφορες σχολές είχε να κάνει με professori-killer και όχι μια εγγενή δυσκολία κάποιας ιατρικής σχολής.

embaaa

Aυτά που σου έγραψα είναι η ξεκάθαρη απόδειξη πως το βάρος των prof killer είναι ασήμαντο, γιατί υπάρχει σε όλους και αντιμετωπίστηκε εκ των έσω.

Αν σε ενοχλέι η αγόρευση μου, μπορείς να μη τη διαβάσεις...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emeleosemcensored

Δε μου λετε μερικοι :angry: διαβαζετε τον τιτλο του τοπικ;;;

Άριστοι ως μαθητές, μέτριοι σαν φοιτητές

Τι σχεση εχουν οι προσωπικες σας διαφορες;

Αν δε εχετε τιποτα καλυτερο να κανετε γιατι δε ανοιγετε ενα τοπικ στο Περι ανεμων να τα λετε χαλαρα εκει;

Αν θελετε υπαρχει το Greekmeds Messenger, τσαταρετε λαιβ!

Winmx

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@ lefkander

Πιστεύω ότι σπάνια οι μαθητές που βαθμολογούνταν στα κείμενα και στην έκθεση στο λύκειο με μέτριους βαθμούς, μπορούν να γίνουν λογοτέχνες.

Βασικά εγώ πιστεύω ότι σπάνια κάποιοι που βαθμολογούνταν καλά στην έκθεση θα γίνουν λογοτέχνες.

Εγώ την εντύπωση ότι καλή λογοτεχνία είναι το ακριβώς αντίθετο από την έκθεση (τουλάχιστον όταν εγώ πήγαινα σχολείο).

Τα κείμενα της έκθεσης ήταν τυπική πομπώδης ανούσια απεραντολογία πάνω στην βάση κάθε πιθανού κλισέ διανθισμένα με ξένες ατάκες ("ο Σωκρατής είχε πει...") για φτηνό εντυπωσιασμό.

Να θυμίσω επίσης την λίστα με ορισμούς που δίνανε πολλά φροντιστήρια (της δικαιοσύνης,της αρετής κτλ).Τα συμπεράσματα δικάς σας!

Νομίζω ότι τα παραπάνω προσόντα ανήκουν σε πολιτικό ή δημοσιγράφο μάλλον παρά σε λογοτέχνη.

ΥΓ.Καλά ρε,όλο Warcraftι ;Δεν υπάρχεις κανένας adventure-ας (εγώ παίζω το Amerzone τώρα!).Ουτέ καν Cossacks ;;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φώναξε κανείς ;

Απλά δεν είμαι φανατικός των συγκεκριμένων Ριβεν-ο-ειδών adventures...

Broken sword όμως...ααααααααχ :D

Post mortem επίσης .. :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είπα κι εγώ...από 10 replies χτες, 5 σελίδες σήμερα...πλακωθήκατε πάλι...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λοιπόοον..κατανοώ ότι είναι περίοδος εξεταστικής και όλοι έχουμε νεύρα...αλλά λίγη αυτοσυγκράτηση δε βλάπτει! :P

Ως μαθήτρια είχα αρκετά καλούς βαθμούς, αλλά δεν σκοτωνόμουν στο διάβασμα.Δε μπορούσα να διαβάζω ενώ ο ήλιος έλαμπε και τα πουλάκια κελαηδούσαν ή η μπόρα και ο αέρας λυσσομανούσαν :lol: Απλά , είχα πάρα πολύ καλή μνήμη.Και στο σχολείο, τι στο καλό, λίγο στην παράδοση να προσέξεις, μια ανάγνωση στο σπίτι και τσουπ!Αν καταλάβαινα κάτι, αυτομάτως το μάθαινα...΄Και απ ότι είχα δει συνέβαινε και σε αρκετούς συμμαθητές μου αυτό.

Αυτό που ήταν κουραστικό, ήταν τα 7ωρα καθημερινά στο σχολείο, και αν βάλουμε και τα φροντιστήρια... άστα να πάνε.Σαν μαθήτρια είχα 11 ώρες τη βδομάδα φροντιστήριο εκ των οποίων οι 5 ήταν άγνωστο κείμενο στα Αρχαία, οπότε αυτό δε με κούρασε ιδιαίτερα.Βάλτε όμως τα παιδιά που είχαν 3-4 ώρες/ημέρα και την Κυριακή διαγώνισμα!

Με βάση την εικόνα που κακώς έχουμε πλάσει για τη φοιτητική ζωη όσον αφορά τη λούφα, οι περισσότεροι από εμάς ονειρεύονταν να τελειώσουν το λύκειο νά πάνε πανεπιστήμιο να "ζήσουν".Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική... Το διάβασμα που έχω κάνει όσο είμαι φοιτήτρια, δεν το είχα κάνει ούτε στις πανελλαδικές... Τις οποίες προτιμώ αρκετές φορές από τις εξετάσεις της σχολής! :splaaaats:

τουλάχιστο στις πανελλαδικές είχαμε όλοι την ίδια ύλη,τα ίδια θέματα...Τώρα, επειδή έχεις έναν τρελό ή/και κομπλεξικό καθηγητή, που αρέσκεται στις φανφάρες της ακαδημαϊκής ελευθερίας και σε κόβει αν δεν του γράψεις τα δικά του ,και σε βάζει να διαβάσεις κάτι τούβλα 900 σελίδων και βάλε, και παρεπιμπτόντως να του πεις και την αντίθετη από τη δική του άποψη (που θα είναι και η μη κρατούσα emdevil ),που κόβει αβέρτα και μετά απορεί που δε χωράνε οι φοιτητές στην αίθουσα...

Ξεκινάς κάτι καινούριο με δύναμη και χαρά, και μετά από λίγο απογοητεύεσαι!Πώς να βγάλεις βαθμό όταν το 10 είναι για τον Θεό, το 9 για τον καθηγητή ,το 8 για τον Αϊνστάιν και από 7 και κάτω μπορούμε να έχουμε αξιώσεις? (Και δεν τα ΄λέω αυτά επειδή είμαι τεμπέλα ή δε διαβάζω και δεν παίρνω βαθμούς... έφτασα 2ο έτος για να κοπώ σε ένα μάθημα και τρίτο για να κοπώ σε άλλα 2, και από τις επιλογές που πρέπει να περάσουμε έχει μείνει μόνο μια.΄) Αλλά ειδαμε και πως τα διορθώνουν και τα γραπτά ... emcensored

όσον αφορά τον Prof.Wizard, δεν τον ξέρω , και μπράβο του για τους βαθμούς του.Αλλά όσον αφορά τη σχολή μου τουλάχιστο(είμαι στη Νομική) δε μπορώ να θεωρήσω συνάδελφο κάποια που την έβγαλε στην Ιταλία γιατί είχε βγάλει 11 και δεν πέρασε πουθενά αλλού στην Ελλάδα(ας είναι καλά η μαμά που πληρώνει :) ) και να έρχεται να μου τη βγαίνει και από πάνω (γιατί το έχω ζήσει και αυτό... emeleos ).Οκ, δίναμε 9 μαθήματα πανελλαδικές.Ατύχησε σε 1,2,3,4..μα ΚΑΙ στα 9??? :splaaaats: Και οκ, η γνώση δεν πάει με τον βαθμό, αλλά δε μπορείς να μου πεις πως κάποιος/α που από το γυμνάσιο ως το λύκειο ήταν του 11-13, μπορεί να μην έχει βαθμό αλλά έχει υπόβαθρο γνώσεων...αλλά το πτυχιάκι μια χαρά θα το πάρει έξω (δεν έχω κάτι με τα παιδιά που σπουδάζουν έξω, απλά αναφέρομαι σε συγκεκριμένο περιστατικό που μου έτυχε).

Και εν πάσει περιπτώσει νομική Θεσσαλονίκης ή Κομοτηνής.... Αχα!και όλα βγαίνουν με τον κώδικα ε??? Θα έλεγα να μην μπλέκουμε τις βούρτσες με τις... emcensored

Επίσης ξεχνάμε εναν πιο προσωπικό δεσμό καθηγητή -μαθητή στο σχολείο, που ούτε κατά διάνοια δεν υπάρχει στη σχολή μου τουλάχιστο, και που ο καθηγητής μπορούσε να καταλάβει κάποια περισσότερα πράγματα για τον μαθητή του, ουσιαστικά δούλευαν μαζί.

Τέλος όσον αφορά την έκθεση, πάντα μου την έδιναν τα κλισέ.Στη Β λυκείου είχα γράψει 14,5. είχα πλακωθεί με τον καθηγητή στο φροντιστήριο γιατί ήθελε στην έκθεση με θέμα το σημαντικότερο αγαθό να αναπτύξουμε τη γνώση, ενώ εγώ με πείσμα του έλεγα πως δεν είναι η γνώση για μένα το σημαντικότερο αγαθό(είδατε τι ωραία που περνάνε οι ηλίθιοι? emdevil:lol: ).Του χρόνου άλλαξα καθηγήτρια , η οποία με άφηνε να γράφω χωρίς κλισέ ,και έφερα ένα 16,5 :P

αυτά...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αααααααααααχ αθάνατο σχολείο. Μου έχεις λείψει πολύ. Κ πιο πολύ οι πλάκες που κάναμε με τους συμμαθητες. Αν είχα συμφοιτητές σαν τους συμμαθητές μου θα πέρναγαν τα 6 χρόνια νεράκι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εν πάσει περιπτώσει νομική Θεσσαλονίκης ή Κομοτηνής.... Αχα!και όλα βγαίνουν με τον κώδικα ε??? Θα έλεγα να μην μπλέκουμε τις βούρτσες με τις...  emcensored 

Κάτσε ρε συ τί υπονοείς ότι μόνο η Αθήνα αξίζει σαν σχολή και οι άλλες είναι του κώλου;

έλεος δηλαδή με τον κομπλεξισμό των και καλά σπουδάζω αθήνα στα καλύτερα πανεπιστήμια όλου του κόσμου

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κάτσε ρε συ τί υπονοείς ότι μόνο η Αθήνα αξίζει σαν σχολή και οι άλλες είναι του κώλου;

έλεος δηλαδή με τον κομπλεξισμό των και καλά σπουδάζω αθήνα στα καλύτερα πανεπιστήμια όλου του κόσμου

Έχεις περάσει από τη Νομική Κομοτηνής?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Όπου δεν έχουν Συνθέσεις και τις Γενικές Αρχές Αστικού Δικαίου τις κάνουν στο 4ο έτος ενώ στην Αθήνα στο α' εξάμηνο? Όπου τις Ποινικές Δικονομίες τις χωρίζουν στα 2 (εμείς την κάνουμε όλη μαζί)?

Πείτε με ελιτίστρια, ξέρω ότι η νομική της Αθήνας δεν είναι το καλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου, αλλά ΝΑΙ μη μπλέκουμε τις βούρτσες κλπ... emcensored

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όχι, δεν είναι ελιτίστικη νοοτροπία. Το ότι οι καθηγητές στην Αθήνα το έχουν δει μεγαλοκαθηγητάδες δεν είναι δικό μας φταίξιμο αλλά είναι δικό μας πρόβλημα.

Και το ότι οι συνθήκες στη νομική Αθήνας είναι αθλιότατες σε σχέση με τις άλλες σχολές είναι γεγονός, όπως και το ότι σε καμιά περίπτωση με τους τόσους εισακτέους δεν υπάρχει περιθώριο επιστημονικής συνεργασίας φοιτητών-καθηγητή όπως στη νομική Κομοτηνής.

Και εν πάσει περιπτώσει, κοπέλα που σπουδάζει εκεί πάνω , πήρε μεταγραφή για Αθήνα αλλά προτίμησε να μείνει εκεί..γιατί και πιο καλές συνθήκες είχε, και συνθέσεις δεν είχε ,και ακομπλεξάριστους καθηγητές κατά κύριο λόγο και εξεταστική με ανοιχτά βιβλία σε κάποια μαθήματα...

Και εν πάσει περιπτώσει, το ότι μια σχολή μπορεί να έχει περισσότερες απαιτησεις από κάποια άλλη, δεν βλάπτει να αναγνωριστεί και δεν έχει να κάνει με κόμπλεξ.Εξάλλου σε κατάλογο που είχε δημοσιευτεί με τις πιο δύσκολες σχολές τρίτη ήταν η νομική Αθήνας (με 2 πρώτες Ιατρική και φυσικό δε θυμάμαι ποιου μέρους) .

αυτά...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχεις περάσει από τη Νομική Κομοτηνής?

Ε βασικά όσο προσπαθούσα να σπουδάσω Ξάνθη (2 μήνες) ανέβαινα συχνά κομοτηνή επειδή είχα πολλούς φίλους που σπουδάζανε νομική εκεί. Μια χαρά επίπεδο μου είχε φανεί πάντως...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και που γκρινιάζω δεν γκρινιάζω για τη νομική

γκρινιάζω για όλες τις σχολές και για μας

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ε βασικά όσο προσπαθούσα να σπουδάσω Ξάνθη (2 μήνες) ανέβαινα συχνά κομοτηνή επειδή είχα πολλούς φίλους που σπουδάζανε νομική εκεί. Μια χαρά επίπεδο μου είχε φανεί πάντως...

Βρε inliner, από πού σου φάνηκε το επίπεδο? Από τα κτήρια? Γιατί εγώ μιλάω για τους απόφοιτους που έχω γνωρίσει. Θα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο παιδιά που τελείωσαν Νομική Αθήνας, κι ας ήταν και μπουρδέλο.

Και για να μην είμαι εκτός θέματος, δεν έχει σημασία ούτε τι μαθητής είσαι, ούτε τι φοιτητής. Σημασία έχει τι γιατρός είσαι και γενικά πόσο καλός στην όποια δουλειά κάνεις. Τα άριστα είναι για να κοκορευόμαστε στη θεία που δεν έχει ιδέα τι παίζει και σπάνια για να μας βοηθούν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αχαχαχαχαχαχαχαχα να'σαι καλά ρε συ πάλι μου'φτιαξες τη μέρα. Μόλις μάθαμε ότι Ελλάδα=Θεσ/νίκη. Γιατί δε βάζεις παραδείγματα κι απ'την Κομοτηνή?

Λοιπόν πες στα παιδάκια της παρέας σου να κατεβουν μια βολτίτσα απ'την Αθήνα (σερβίρουμε πολύ νόστιμα αγγούρια) :splaaaats: και τα ξαναλέμε, για την ακρίβεια στα ξαναλένε να μας τα ξαναπείς.

Κλασικά. -_-

Στην Αθήνα όλα είναι πιο δύσκολα, καλά, αποτελεσματικά και φυσικά με αξία. Δεν περιμένω να συμφωνήσεις φυσικά. Το site είναι εξάλλου ΚΥΡΙΩΣ φερέφωνο της Ιατρικής του ΕΚΠΑ, και κατά δεύτερο λόγο των υπολοίπων φοιτητών.

Στην Αθήνα το 6 είναι 9 για την Ξεσσαλονίκη. emkafes

Α και κατι τελευταίο γιατί βαριέμαι: μην υποτιμάς το αντικείμενο σπουδών του καθενός, γιατί εγώ με το ταπεινό μου πτυχίο νομικης (Αθηνών για να μην ξεχνιόμαστε) και τα 4 πτυχία μου διαφόρων μουσικων αντικειμένων, ξέρω πολλούς γιατρούς με 8 στο πτυχίο (Αθήνας ή και Ελλάδας γενικότερα) που από γενική μόρφωση και κουλτούρα παίρνουν μηδέν στρογγυλότατο. :antegeia:

Μα είπα εγώ βρε χρυσή μου ότι είναι υποδεέστερο το πτυχίο της Νομικής από της Ιατρικής; :huh:

Εγώ αυτό που απλά είπα είναι πως έχει διαφορετική μεθολογία διαβάσματος και απαιτήσεων για να επιτύχεις τους σκοπούς σου. Αλλιώς μαθαίνεις να σκέφτεσαι ως νομικάριος, αλλιώς ως ιατρός, αλλιώς ως χειρουργός. That's all. :)

Επίσης mea culpa για το μαργαριτάρι σχετικά με τους ανοιχτούς κώδικες, αν δεν ισχύει. Έτσι είχα την εντύπωση. :unsure:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

και παρακάτω

:lol:  :lol:  :lol:

μπανφάρεις δάσκαλε;;; :lol:  :lol:

Όταν δίνεις εξετάσεις χωρίς αξιώσεις είναι σα να μην έδωσες. Εξάλλου εμπειρία ήταν και δεν κοστίζαν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όταν έβαζα ΥΓ ότι όσα έγραφα δεν αφορούσαν εσένα προσωπικά, ήξερα τι έκανα, γιατί έχω μάθει τον τρόπο που μυγιάζεσαι. Το τι σου λείπει και τι όχι το ξέρεις μόνο εσύ και όχι εγώ. Καλή τη πίστει δέχομαι ότι εκεί που πήγες, αποκόμισες  βασικές γνώσεις και έμαθες να διαβάζεις, αλλά τυγχάνει να γνωρίζω ξερόλες Τσεχορουμάνους που όχι μόνον τους λείπουν τα θεμέλια, αλλά και το οικόπεδο.

Και ναι, σκεπή και κεραία δεν έχω, γιατί χάρη στην εισροή από το ανατολικό μπλοκ η σειρά μου για ειδικότητα θα αργήσει αρκετά.

Καλύτερα λίαν καλώς στην Ελλάδα, παρά άριστα με τόνο και τιμητική διάκριση στη Ντομπρουτζά. Τι να κάνουμε...

Για μένα μιλάμε ή για τον κάθε ανατολικογερμανό που με εξισώνεις ΚΑΘΕ φορά που μιλάμε; Για να ξέρω δηλαδή.

Αν μιλάμε για μένα εγώ μπορώ να σε κοιτάξω στα μάτια πάντως και να συναγωνιστώ τις ίδιες εξετάσεις/θέσεις με σένα (αν μπουν ποτέ εξετάσεις ειδικότητας).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όλες

Μπράβο, άρα ξέρεις και τον Μαυρογιαλούρο. Θείος σου, στο clan. :P

Το ISTAT, ιταλικό ινστιτούτο για τις στατιστικές μελέτες, άλλα λέει...

Τί σχέση έχει το ISTAT με τις κινήσεις των ελλήνων φοιτητών και τους κοινωνικούς λόγους του φαινομένου φοίτησης στο εξωτερικό; :huh:

Dude, δες σε παλιό thread που μιλάμε για τα νέα τμήματα που ανοίγουν και δίνω link για τα νέα τμήματα από 1997 ως 2003 και γράφει για διπλασιασμό θέσεων στα ελληνικά ΑΕΙ.

Αυτό σε συνδυασμό με την κατάργηση του θεσμού των μετεγγραφών ήταν ο πρωταρχικός ανασταλτικός παράγοντας.

Πού τα είδες?

EVERYWHERE!!! emexcl

Η εγκύκλιος του '30 έχει βάλει τις βάσεις του συστήματος που υπάρχει τώρα. Το άριστα είναι 30, γιατί προέβλεπε 3 εξεταστές, με 10 βαθμούς από τον καθένα. Ηταν προφορικά για να επιτρέψει ακριβώς αυτό. Από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Μετράει μόνο το statuto του κάθε πανεπιστημίου, μέσα στην πλήρη αυτονομία. Επιτρέπει να έχει ό,τι θέλει. Χαίρομαι που γνώριζες τη φασιστική εγκύκλιο... δεν ξέρουν όλοι πως το τωρινό σύστημα πηγάζει ως παράδοση από εκεί και όχι μόνο από αναγεννησιακά παρελθόντα. To θέμα είναι πως ο Μουσολίνη δεν υπάρχει πιά. Έχουν γίνει τουλάχιστον 3 μεγάλες ανανεώσεις/riforme, οπότε η εγκύκλιος είναι πλέον τελείως ξεπερασμένη. Aν και έχει μείνει η βαθμολόγηση με άριστα το 30... Να ξέρεις βέβαια πως ακόμα και τότε είχε συμβουλευτικό χαρακτήρα. Στην Ιταλία τα Πανεπιστήμια θεωρούνται και είναι αυτόνομα ανέκαθεν.

Αυτό είναι η μεγαλύτερη μπαρούφα που έχω ακούσει τελευταία και αληθινό δείγμα της έλλειψης συγκεκριμένων γνώσεων πάνω στο Εκπαδευτικό Δίκαιο, όχι μόνο της δικιάς μας χώρας αλλά και της χώρας που σε σπουδάζει. Η ακαδημαϊκή αυτονομία δεν έχει να κάνει με τον τρόπο των εξετάσεων που πρέπει να είναι καθολικά κατοχυρωμένος σε ένα εθνικό επίπεδο ώστε να υπάρχει πλήρης και αμφίδρομη αναγνώριση της ποιότητας και ισότητας ομοταγών τίτλων σπουδών.

Exhibit number 1

Πάνε σε μια βιβλιοθήκη Νομικής στο Τορίνο (μην πας στο Politecnico! lol) και τσίμπα μια κόπια του τόμου L'Οrdinamento Ordinario του 2002. Ποιός τη χάρη σου, έχει και πρόλογο της Moratti!

OU1.jpg

Άνοιξε σαν καλό παιδί που ξέρω ότι είσαι στις σελίδες 1082-83 και διάβασε φωναχτά το Βασιλικό Διάταγμα (Regio Decreto) 1269/38 που ισχύει ακόμα σχετικά με τις commissioni και πώς πρέπει να τελούνται οι εξετάσεις. Όλως περιέργως στη Ρώμη κάπως έτσι τις κάνουμε τις εξετάσεις. Χμμ.

Μετά συνέχισε στη επόμενη Υπουργική Εγκύκλιο (Circolare Ministeriale) 3087 της 10ης Δεκεμβρίου 1967 (αρκετά χρόνια μετά την πτώση του Φασισμού) και δες την απόφαση και εξήγηση του πνεύματος του νομοθέτη σχετικά με τη νομικά κατοχυρωμένη έννοια του "Verbale d'Esame" και την προφορική εξέταση των esami in profito.

OU2.jpg

Εν κατακλείδι, αν τυχόν στο Τορίνο σου (που είναι Βορράς, ολέ ολέ) κάνετε και κατοχυρώνετε exams μόνο με γραπτά το πτυχίο σου βρίσκεται... στον αέρα! :P

Εxhibit number 2

Σε παρακάλεσα να μη συνεχίζεις και "μύθους" σχετικά με την ευκολία των εξετάσεων στο Νότο-Κέντρο σε σχέση με τον Βορρά. Ωρίστε η εργασία απ'το journal της Μόνιμης Συνόδου των Κοσμητόρων Ιατρικών Σχολών Ιταλίας.

MC1.jpg

Αν πας στο τεύχος 25, σελίδες 948-952 θα δεις μια πολύ ωραία εργασία που ουσιαστικά και με εκπληκτικό τρόπο περιγράφει όσα εγώ πολύ τεκμηριωμένα (σε αντίθεση με σένα!) πρεσβευόμουν τόση ώρα. :)

Εν ολίγοις περιγράφει το φαινόμενο των professori-killer και την έλλειψη μιας στατιστικής συσχέτισης μεταξύ γεωγραφικής τοποθέτησης και δυσκολίας σχολής.

Ίσα ίσα, η L'Aquila είναι σαφώς πιο δύσκολη απ'την Milano-Bicocca σε δείγμα προκλινικών και κλινικών μαθημάτων.

Πάρε να έχεις και τον τίτλο και να διαβάζεις περισσότερο άλλη φορά. ;)

MC2.jpg

Έχεις δικαίωμα να το βλέπεις όπως θέλεις.

Ακριβώς. Και δε με βλέπω ούτε CLANιάρη ούτε αποτυχημένο. Το CV μου μιλάει για το εκ διαμέτρου αντίθετο για την ώρα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να κάνουμε κλαμπ!!! emkiss

Και εγώ τον πάω και τον αναγνωρίζω αλλά θα προτιμούσα να αφήνει τους άλλους να μιλάνε για αυτόν παρά να αυτοχαρακτηρίζεται "χαρισματικός" ή "φαινόμενο" και να ξιπάζεται πως μπορούσε να λύσει τις ασκήσεις των πανελλαδικών με διαφορικό λογισμό. Δηλαδή πραγματικά ρε γαμώτο, wtf cares?! -_-

Στο κάτω κάτω, για μένα ο Καπτανής δεν είναι αξιόλογος γιατί κάνει νομική μετά την ιατρική (θέλει τρελό μέσο και καλή τύχη για να περάσεις τις κατατακτήριες, πέρα από πολύ διάβασμα, το είπαμε σε άλλο thread) αλλά γιατί βοηθάει τον κόσμο με τις πρωτοβουλίες του, όπως αυτό το portal.

Τώρα, εγώ ξέρω τον Δημήτρη τον Φαρμακιώτη που τελείωσε το σχολείο μου (με 20 παρά κάτι) του '96 και πρώτος στην ιατρική του ΑΠΘ το '02 (νομίζω είπε τον όρκο) με βαθμό πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο. Αυτός ήταν πραγματικά χαρισματικός! Ο Σαράντος έβγαλε 20 και πήρε μετά δε πουλ (από βαθμό) στο πτυχίο. Συμβαίνουν δύο πράγματα:

(1) ή το σχολείο του χάριζε βαθμούς και το 20 του ήταν 18 σε κάποιο άλλο ή (2) πραγματικά με το που μπήκε στη σχολή ασχολήθηκε με άλλα ενδιαφέροντα (ΕΕΦΙΕ, αποβάσεις σε νησιά, διοργάνωση συνεδρίων, ΔΑΠ, Δυναμικές Πνοές, Ανάσες, και όυτω καθεξής) και δεν έδωσε τόσο βάρος στο διάβασμα με αποτέλεσμα γι'αυτό το 7,54.

Αυτό δεν τον κάνει λιγότερο άξιο, αλλά είπαμε... γιατί να είμαι εγώ άχρηστος; Επειδή 17 χρονών ήμουν ανώριμος και 19 ώριμος; Mέτριος μαθητής, αλλά σοβαρότατος φοιτητής. Βελτιώθηκα, πού το κακό; :huh:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν καταλαβαίνω γιατί ανάγουμε το θέμα σε προσωπικό ζήτημα, εκτός βέβαια αν δεν έχεις κάτι σοβαρό να πεις πλην των φωτογραφιών από ιταλικά βιβλία.

Δεν "αυτοθαυμάζομαι" για τους βαθμούς που έβγαζα στο σχολείο, αλλά πιστεύω ότι το 20 που ακολουθήθηκε αμέσως από το 6099 (στις Πανελλήνιες->19,06/20 για να μην κουραζόμαστε με διαιρέσεις) ήταν όντως 20. Όπως τα αντίστοιχα των 200 από τους 250 που πέρασαν Αθήνα με αντίστοιχες σχολικές βαθμολογίες, για να μην ξεχνιόμαστε, και του φίλου σου του Δημήτρη.

Που μπορεί να έβγαλε 20 παρά κάτι στο σχολείο, αλλά στο ΑΠΘ, ακόμα και στο ΑΠΘ δηλαδή ;) , ούτε 9,5 δε θα έβγαλε (που είναι το 19). Και με 8,5 (17) ευχαριστημένος θα ήταν.

Και σε ρωτώ, ρε (προσθέστε όποιο κοσμητικό σας αρέσει), νομίζεις ότι όλοι αυτοί, και βγάζω την αφεντιά μου απέξω, που επί τόσα χρόνια ήταν καλύτεροι από εσένα στο σχολείο, μέσα σε μια μέρα έγιναν οι "αποτυχημένοι" του πρώτου έτους που λέει και το άρθρο; Στο καφέΠανεπιστήμιό σου (©notbad) όχι 30 και 33 θα έβγαζαν, από το πρώτο έτος θα τους έκαναν Πρυτάνεις ή Κοσμήτορες!

Πήρε το Βήμα 2 φοιτητριούλες από ΤΕΙ που ανακάλυψαν με το που μπήκαν το brazilian wax και ανακάλυψε και αυτό και οι Πρυτάνεις μας και Πρόεδροι ΔΕ ότι δε διαβάζουν οι πρωτοετείς;

Ας ρωτήσουν στην Ιατρική και στη Νομική Αθήνας τα πρωτοετάκια, που παρακολουθούν, διαβάζουν σαν τρελά και πάνε και παίρνουν 5 στη Φυσική και τη Χημεία και 3 στο Γενικό Ποινικό, επειδή ο κάθε εμπνευσμένος βάζει ό,τι του κατέβει και διορθώνει όπως του κατέβει. Και στο πτυχίο να δώσει κανείς τα μαθήματα πρώτου-δεύτερου έτους (που έχει καθαρίσει Παθολογίες, Χειρουργικές με 9άρια και 10άρια), τα ίδια χάλια θα πάει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν καταλαβαίνω γιατί ανάγουμε το θέμα σε προσωπικό ζήτημα, εκτός βέβαια αν δεν έχεις κάτι σοβαρό να πεις πλην των φωτογραφιών από ιταλικά βιβλία.

Απαντώ σε όλους και σε όλα, δε νομίζω να είναι κακό αυτό. Αν η απάντησή μου θεωρείται off-topic τότε κατά τεκμήριο θα θεωρούνται και τα quoted.

Δεν "αυτοθαυμάζομαι" για τους βαθμούς που έβγαζα στο σχολείο, αλλά πιστεύω ότι το 20 που ακολουθήθηκε αμέσως από το 6099 (στις Πανελλήνιες->19,06/20 για να μην κουραζόμαστε με διαιρέσεις) ήταν όντως 20. Όπως τα αντίστοιχα των 200 από τους 250 που πέρασαν Αθήνα με αντίστοιχες σχολικές βαθμολογίες, για να μην ξεχνιόμαστε, και του φίλου σου του Δημήτρη.

Που μπορεί να έβγαλε 20 παρά κάτι στο σχολείο, αλλά στο ΑΠΘ, ακόμα και στο ΑΠΘ δηλαδή ;) , ούτε 9,5 δε θα έβγαλε (που είναι το 19). Και με 8,5 (17) ευχαριστημένος θα ήταν.

Δηλαδή εσύ 10 χρόνια μετά το σχολείο ακόμα γιορτάζεις την επέτειο και σκας πυροτεχνήματα και μπάφους, σφάζεις σαμπάνιες, ανταλλάσσεις δώρα, και κόβεις τούρτα για την επιτυχία σου στις πανελλαδικές που σε όρισε ως άνθρωπο-επιστήμονα και σε χώρισε από εμάς τους υπόλοιπους, τη πλέμπα. Εύχομαι πραγματικά από καρδιάς να έχεις και άλλες επιτυχίες σύντομα, γιατί αλλιώς θα είναι τραγικό να γεράσεις και ενώ οι υπόλοιποι έχουν προχωρήσει εσύ ακόμα να αναφέρεσαι στο 19,06 (να μην κουραζόμαστε με διαιρέσεις) που κατάφερες στις πανελλαδικές.

Η διαφορά του Φαρμακιώτη ως ξεχωριστού Will Hunting από σένα, είναι ότι είχε σταθερή απόδοση απ'το σχολείο στο uni. Μιας που και κάθε χρόνο έπαιρνε μέρος στη μαθηματική και φυσική εταιρεία και είχε και γάτο Σρέντιγκεν. ;)

ΒΤW, δεν ευχαριστήθηκε με το 8,5. Πήρε "Άριστα" σίγουρα, τώρα πόσο άριστα δεν θυμάμαι, μου είχαν πει πόσο αλλά δε θυμάμαι.

Και σε ρωτώ, ρε (προσθέστε όποιο κοσμητικό σας αρέσει), νομίζεις ότι όλοι αυτοί, και βγάζω την αφεντιά μου απέξω, που επί τόσα χρόνια ήταν καλύτεροι από εσένα στο σχολείο, μέσα σε μια μέρα έγιναν οι "αποτυχημένοι" του πρώτου έτους που λέει και το άρθρο;

Χάνουμε την υπομονή μας Σαραντάκο; :)

Μα αυτό είναι η καρδιά της συζήτησής μας, ήταν καλύτεροι από μένα ΟΣΟ ΕΜΕΝΑ ΔΕ Μ'ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Όταν άρχισε να μ'ενδιαφέρει σοβαρά αυτό που έκανα όχι μόνο ανέβηκα σε απόδοση, αλλά ήμουν εκεί ψηλά με τους καλύτερους.

Αντίθετα βλέπεις καθημερινά πόσα άτομα ακόμα ξιπάζονται για την επιτυχία τους στις πανελλαδικές και επικαλούνται μέχρι και επαγγελματικά δικαιώματα από δαύτην. Δηλαδή μα για όνομα.

Στο καφέΠανεπιστήμιό σου (©notbad) όχι 30 και 33 θα έβγαζαν, από το πρώτο έτος θα τους έκαναν Πρυτάνεις ή Κοσμήτορες!

Χααχαχ, ξέρεις πόσους τέτοιους "μάγκες" είδα να έρχονται εδώ και να κολλάνε στο 2ο έτος; Δόξα τω Θεό οι μαθητές του 19+ που θέλαν ιατρική ήταν πολλοί περισσότεροι από τις θέσεις των πανεπιστήμιων που ανοίγουν για τους πρωτοετείς στην Ελλάδα. Κάποιοι απ'αυτούς έρχονται στην Ιταλία. Τους βλέπω, τους ζω. Και τους ρίχνω στ'αυτιά... :D

Πήρε το Βήμα 2 φοιτητριούλες από ΤΕΙ που ανακάλυψαν με το που μπήκαν το brazilian wax και ανακάλυψε και αυτό και οι Πρυτάνεις μας και Πρόεδροι ΔΕ ότι δε διαβάζουν οι πρωτοετείς;

Ελπίζω να μην περιμένεις να πάρω το παραπάνω ως δείγμα επιστημονικής δεινότητας του συνόλου των φοιτητών/σπουδαστών της Ελλάδας.

Μη γινόμαστε γραφικοί 40ο με τέτοιες δηλώσεις, pleaaase.

ΟΤ: Μήπως Brazilian Wax εννοείς το "κόντρα"; Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι... :P

Ας ρωτήσουν στην Ιατρική και στη Νομική Αθήνας τα πρωτοετάκια, που παρακολουθούν, διαβάζουν σαν τρελά και πάνε και παίρνουν 5 στη Φυσική και τη Χημεία και 3 στο Γενικό Ποινικό, επειδή ο κάθε εμπνευσμένος βάζει ό,τι του κατέβει και διορθώνει όπως του κατέβει. Και στο πτυχίο να δώσει κανείς τα μαθήματα πρώτου-δεύτερου έτους (που έχει καθαρίσει Παθολογίες, Χειρουργικές με 9άρια και 10άρια), τα ίδια χάλια θα πάει.

Και εδώ τα ίδια κολλητέ. Εξ ου και ο όρος professor-killer. Ο παλιός μου συγκάτοικος που είχε το 19,6 έδινε δυομισι χρόνια Ιστολογία για έναν μαλάκα καθηγητή που ήθελε να διαβάζεις μέχρι και από τις νεότερες εξελίξεις της βιβλιογραφίας. Τί να λέμε τώρα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.