Jump to content

Άριστοι ως μαθητές, μέτριοι σαν φοιτητές


lefkander

Recommended Posts

τι να γίνει χρυσέ μου, καλυτερα πούστης παρά μαλάκας :lol:  :lol:

εσύ μάλλον τα εκδηλώνεις και τα δύο. Όντως το χειρότερο. :lol:

δε με νοιάζει τι λένε οι ιταλοί που "παρεϊζεις" (sic!) αυτό πάντως κάνεις (συν το ό,τι αυνανίζεσαι διαδικτυακά βεβαίως βεβαίως :lol:  :lol: )

Mπα, ακόμα δε βρήκα καμιά γυμνή σου φωτογραφία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 396
  • Created
  • Last Reply
Ακριβώς. Και το χειρότερο είναι ότι συνεχίζεις να αστειεύεσαι ενώ εγώ απάντησα σοβαρότατα στον αστείο σου αφορισμό: βαθμός σχολείου = ζωή

Πραγματικά ένα απ'τα saddest που έχω ακούσει τελευταία. :(

Δεν αστειεύτηκα σε κανένα σημείο και απορώ πως σου έδωσα τέτοια εντύπωση.Είναι οι απόψεις μου,προφανώς διαφωνείς εσύ,αλλά εγώ δεν αστειεύομαι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν αστειεύτηκα σε κανένα σημείο και απορώ πως σου έδωσα τέτοια εντύπωση.Είναι οι απόψεις μου,προφανώς διαφωνείς εσύ,αλλά εγώ δεν αστειεύομαι.

Fair enough, κι εγώ σοβαρολογούσα πως είναι μια απ'τις θλιβερότερες δηλώσεις που έχω ακούσει τελευταία, μετά ίσως από το clan= ιατρική οικογένεια. :P

Εννοείται πως είμαστε όλοι ελεύθεροι να έχουμε τις απόψεις μας, άρα μου επιτρέπεις να διαφωνώ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλά εσύ για να διαφωνήσεις μαζί μου θα διαφωνούσες και στη ρήση "ο ioan κάνει ωραία poll" οπότε τα κάθετα/οριζόντιά σου για μένα είναι επουσιώδη...

Η γνωστή δωρεάν προσωπική σου επίθεση, η οποία δε σε τιμά

Όλη μου μα όλη μου η παρέα στην Ελλάδα (συν η κοπέλα μου) κάνουν νομική, εξ ου και το μικρό προσωπικό μου ενδιαφέρον για το εκπαιδευτικό δίκαιο. Επέτρεψέ μου να ξέρω αρκετά καλά από τις περιγραφές των παραπάνω τί είναι η Νομική τουλάχιστον στην Ελλάδα (ΑΠΘ).

Δεν ξέρω για την Ελλάδα, μα εδώ και στη Ρώμη, αν δεν ξέρεις τους νόμους, το μάθημα δεν το γράφεις στο λιμπρέτο. Ποινικό, αστικό, κλπ κλπ Αν το αμφισβητείς, ας γράψει όποιος γνωρίζει από πρώτο χέρι το θέμα.

Άσε που μπανφάρεις και χαζά. Εγώ γράφω καλά στα γραπτά και μετά το υπερασπίζομαι εξίσου καλά και στα προφορικά και να το το 28-30. Και να πεις ότι ξέρω και τα τέλεια ιταλικά... δεν θα το έλεγα.

Αμέσως μετά μιλάς για τα προφορικά... τώρα για τα γραπτά. Κάπου μπερδεύτηκες. Σε ενοχλεί που παρουσίασα και αυτή την αλήθεια??? Όποιος ξέρει να μπανφάρει τα καταφέρνει πάντοτε καλά. Το σύστημα είναι έτσι. Αν σε ευνοεί θα πρέπει να είσαι χαρούμενος. Από μένα όμως θα ακούν όλοι την αλήθεια, έστω κι αν δεν με ευνοεί.

Απορώ πότε διαβάζεις, περίοδος εξεταστικής από τότε που γράφτηκες κι έχεις σπάσει κάθε ρεκόρ post ανά ημέρα! :P

Άλλη δωρεάν επίθεση. Ξέρεις όμως εδώ δεν πιάνουν αυτά... Δεν είναι εύκολο να παρουσιάζεις τα πράγματα όπως σου αρέσουν εσένα. Πρέπει να ακούς και τη γνώμη των άλλων, κυρίως όταν ξέρουν.  Πίστεψε με, εγώ προσπαθώ πάντοτε να ξέρω τα αντικείμενα με τα οποία ασχολούμαι. Ένα από αυτά έγινε το φόρουμ. Δεν είσαι χαρούμενος που είμαι και εγώ στην παρέα???

Αυτό έχει μια πολύ απλή εξήγηση. Στην Ιταλία είναι απ'το νόμο όλα προφορικά οπότε στο προφορικό δεν υπάρχει περίπτωση να το περάσεις έχοντας διαβάσει τσαπατσούλικα. Εγώ πραγματικά στις περισσότερες εξετάσεις βλέπω ή να κόβονται ή να περνάν με υψηλούς βαθμούς. Μόνο όταν έχει και γραπτά αλλάζει το παραπάνω με ενδιάμεσους βαθμούς.

Μα καλά εσύ δεν έδινες όλα γραπτά??? Τα έμπλεξες πάλι... Σημείωση: δεν υπάρχει νόμος που να υποχρεώνει προφορικές εξετάσεις. Ούτε καν με 3 εξεταστές... αρκεί ένας και όπως θέλει.

Αυτό το συμπέρασμα πώς το βγάζεις; Αυτές τις αξιωματικές παπαριές ποτέ δεν τις κατάλαβα... Ένας καθηγητής σε μία έδρα αν είναι φονιάς μπορεί να κάνει μια ολόκληρη σχολή παλούκι κι ας είναι στη τελευταία κωμόπολη.

Μα καλά δεν γνωρίζεις την ιταλική πραγματικότητα??? Όσο πιό νότια τόσο χαμηλότερη αξιολόγηση έχουν τα πανεπιστήμια. Δεν είναι κακό αυτό... είναι η αλήθεια.

Dude μίλα για τον εαυτό σου. -_-

Εγώ πανελλαδικές δεν έδωσα, άρα δεν την επωμίζομαι ως αποτυχία. Ούτε ήθελα ούτε θέλησα να γίνω φοιτητής ελληνικού πανεπιστημίου, ούτε με εισαγωγικές ούτε με μετεγγραφή.

Μεγάλε άφησε τα παραμύθια, γιατί και τυπικά και μόνο η διαδικασία για τα δικαιολογητικά απαιτούσε συμμετοχή. Οπότε, όλοι όσοι είμαστε στην Ιταλία (τουλάχιστον) αποτύχαμε στις Πανελλήνιες. Έχεις κάθε δικαίωμα να λες ό,τι θέλεις, μα όχι να προσβάλεις όποιον τα κατάφερε εκεί που εσύ απέτυχες.

Κόκκινο όπως το μελάνι στο Χρονικό ενός φόνου :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:lol: όπου ανακατευτεί ο προφέσσορας τών παπουτσιών γίνονται όλα σκατά  :lol:

emeleos  emeleos  emeleos

Ο προφέσσορας ίσως αλλάξει handle. O V23 όμως πάντα άχρηστα post θα φτιάχνει. Zero contribution. :mellow:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

βρε 'σείς, αυπνίες έχετε?

38°C και κάμποση υγρασία... πολύ ζέστη ρε γμτ :wacko:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κόκκινο όπως το μελάνι στο Χρονικό ενό φόνου  :P

Μαύρο όπως το μαύρο που ρίξαν στον Μαυρογιαλούρο. :P

Όχι δεν το ξέρω το όσο πιο νότια πας τόσο πιο χάλια είναι τα πανεπιστήμια. Μάλλον τρως πολύ Bossi εκεί πάνω. Ξέρω ότι όσο πιο νότια πας τόσο πιο φθηνά είναι, τόσο πιο παράνομα, και τόσο πιο πολλούς Έλληνες έχει. Να είσαι σίγουρος πως τους Έλληνες στο 90% τους απασχολεί να πάρουν το πτυχίο απλά και στο 99% και με 18ράκι. Οπότε κατεβάζουν και τον μέσο όρο. Στο Μιλάνο afaik είναι ελάχιστοι Έλληνες πχ σε σχέση με μια άλλη πόλη όπως τη Ρώμη. Το Μιλάνο είναι με διαφορά η πιο ακριβή πόλη της Ιταλίας.

Εν τω μεταξύ δεν είσαι ο Μεσσίας που φέρνεις την αλήθεια και ούτε μ'ενδιαφέρει μια προσωπική αντιπαράθεση μαζί σου μιας που έχω τεκμηριωμένα αποδείξει και στο παρελθόν την αδυναμία πολλών επιχειρημάτων σου. Κάποιους νόμους εννοείται πως παντού πρέπει να ξέρεις, αλλά η νομική επιστήμη σε τρόπο σκέψης απέχει πολύ απ'την ιατρική οπότε το παράδειγμα του Καπτανή ήταν ατυχές, αυτό ήθελα να υπογραμμίσω.

Δεν μπέρδεψα τίποτα με τα γραπτά-προφορικά. Ξαναδιάβασε. Απλά όσα μαθήματα έχουν και γραπτό (όχι όλα) έχουν ενδιάμεσους βαθμούς μετά απ'το τελικό- απαραίτητο- προφορικό. Αυτά που είναι μόνο προφορικά ή υψηλούς ή κόψιμο. Τουλάχιστον here.

Εγώ δεν απέτυχα σε εξετάσεις που δεν πήρα. Ο λόγος που ακολούθησα τη 2η Δέσμη ήταν απλά γιατί ήθελα βάσεις για τις βιολογικές επιστήμες που θα ακολουθούσα σε κάποιο πανεπιστήμιο εξωτερικού. Μην κάνεις τώρα την αυτοθυσία να μας παρουσιάζεσαι ηττοπαθής. Μίλα για τα δικά σου ναυάγια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΒΤW, ioan σου συνιστώ να διαβάσεις τα περιοδικά που βγαίνουν τριμηνιαία απ'την Conferenza Permanente dei Presidenti di CdL in Medicina e Chirurgia.

Έχουν ακριβώς μια ανάλυση σχετικά με το φαινόμενο του professore-killer που λέμε και που είναι ανεξάρτητα Βορρά-Νότου. Τώρα νυστάζω, αύριο το βραδάκι θα σου πω και σε πιο τεύχος ακριβώς θα το βρεις. Αν πας στο γραφείο του Κοσμήτορά σου και το ζητήσεις λογικά θα το έχουν.

Nighty night. :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μαύρο όπως το μαύρο που ρίξαν στον Μαυρογιαλούρο. :P

Έχεις διαβάσει Gabriel Garcia Marquez ή δεν κατάλαβες την έκφραση?

Όχι δεν το ξέρω το όσο πιο νότια πας τόσο πιο χάλια είναι τα πανεπιστήμια. Μάλλον τρως πολύ Bossi εκεί πάνω. Ξέρω ότι όσο πιο νότια πας τόσο πιο φθηνά είναι,  τόσο πιο παράνομα, και τόσο πιο πολλούς Έλληνες έχει. Να είσαι σίγουρος πως τους Έλληνες στο 90% τους απασχολεί να πάρουν το πτυχίο απλά και στο 99% και με 18ράκι. Οπότε κατεβάζουν και τον μέσο όρο. Στο Μιλάνο afaik είναι ελάχιστοι Έλληνες πχ σε σχέση με μια άλλη πόλη όπως τη Ρώμη. Το Μιλάνο είναι με διαφορά η πιο ακριβή πόλη της Ιταλίας.

Το ξέρεις πως η ελληνική κοινότητα φοιτητών της Ιταλίας έχει μειωθεί πάρα πολύ από τότε που δίνουν εισαγωγικές μαζί με τους Ιταλούς? Αυτή τη στιγμή, λίγοι έρχονται πλέον εδώ. Ο μέσος όρος σίγουρα δεν εξαρτάται από τους Έλληνες, που στην καλύτερη περίπτωση δε φτάνουν πάνω από το 8% των φοιτητών του κάθε έτους. 

Εν τω μεταξύ δεν είσαι ο Μεσσίας που φέρνεις την αλήθεια και ούτε μ'ενδιαφέρει μια προσωπική αντιπαράθεση μαζί σου μιας που έχω τεκμηριωμένα αποδείξει και στο παρελθόν την αδυναμία πολλών επιχειρημάτων σου. Κάποιους νόμους εννοείται πως παντού πρέπει να ξέρεις, αλλά η νομική επιστήμη σε τρόπο σκέψης απέχει πολύ απ'την ιατρική οπότε το παράδειγμα του Καπτανή ήταν ατυχές, αυτό ήθελα να υπογραμμίσω.

Γιατί? Σε ενοχλεί η παρουσία μου? Γράψε στους mods και στους adms... Αν τα επιχειρήματα μου είναι αδύναμα, είναι πιό εύκολο για σένα να με βγάλεις λάθος. Προσέχω πάντοτε πολύ σε ό,τι λέω και γράφω. Είπαμε... δεν ξέρω να μπανφάρω. Παρακαλώ όποιον σπουδάζει νομική να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση... νομίζω πως η Julliette είναι στο αντικείμενο. Από αυτά και αυτούς που ξέρω εγώ, χωρίς τη γνώση των νόμων το μάθημα δεν το περνάς.

Δεν μπέρδεψα τίποτα με τα γραπτά-προφορικά. Ξαναδιάβασε. Απλά όσα μαθήματα έχουν και γραπτό (όχι όλα) έχουν ενδιάμεσους βαθμούς μετά απ'το τελικό- απαραίτητο- προφορικό. Αυτά που είναι μόνο προφορικά ή υψηλούς ή κόψιμο. Τουλάχιστον here.

Μάλλον θα πρέπει εσύ να ξαναδιαβάσεις αυτά που έγραψες... Να ξέρεις πως έχω διαβάσει το statuto του δικού μου πανεπιστημίου, μα και του δικού σου, έτσι για να ξέρω τί παίζει. Πουθένα δεν υπάρχει υποχρέωση όπως είπες για προφορικά. Είναι όπως παντα στη διάθεση του καθηγητή να κάνει ό,τι θέλει. Mπράβο σου για τους βαθμούς σου... απλώς δεν είναι το πάν (αν και βοηθάει, δεν το αρνούμαι)

Εγώ δεν απέτυχα σε εξετάσεις που δεν πήρα. Ο λόγος που ακολούθησα τη 2η Δέσμη ήταν απλά γιατί ήθελα βάσεις για τις βιολογικές επιστήμες που θα ακολουθούσα σε κάποιο πανεπιστήμιο εξωτερικού. Μην κάνεις τώρα την αυτοθυσία να μας παρουσιάζεσαι ηττοπαθής. Μίλα για τα δικά σου ναυάγια.

Κοίταξε, συμμετείχες και εσύ στις πανελλήνιες όπως όλοι μας. Δε μπορώ να σε υποχρεώσω να δεχθείς τη δική μου θέση όμως. Για μένα, όλοι όσοι είμαστε στην Ιταλία είναι γιατί δεν περάσαμε στην Ελλάδα. Έτσι απλά. Αν τώρα εσύ το βλέπεις διαφορετικά... δε μπορώ να σε πείσω...

Έλεγα να σε βάλω ignore list, μα ξέρεις... έχει πλάκα η ιστορία. Όσο δεν έχεις αντιπαραθέσεις, είσαι χαλαρός και ευχάριστος. Μόλις ένας έρθει σε σύγκρουση με τις απόψεις σου, αντιδράς αρκετά έντονα. Πρέπει να ομολογήσω όμως πως όταν διατηρήσε σε διαλεκτικό επίπεδο η συζήτηση είναι λογική και παραγωγική. Όταν το ρίχνεις στις προσωπικές επιθέσεις και στο σαρκασμό, γίνεται πραγματικά αντιπαθητική η κατάσταση.

Το θέμα είναι όμως, πως είσαι τόσο σίγουρος στις θέσεις σου, που δεν ξέρω πως θα τελείωνε μια συζήτηση. Δηλαδή δεν δίνεις τόπο στην οργή. Όταν το κάνει ο συνομιλητή σου, μοιάζει πως τον νίκησες... Μα δεν είναι αγώνας... Ας δούμε πως θα τελειώσει αυτή η συζήτηση...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΒΤW, ioan σου συνιστώ να διαβάσεις τα περιοδικά που βγαίνουν τριμηνιαία απ'την Conferenza Permanente dei Presidenti di CdL in Medicina e Chirurgia.

Έχουν ακριβώς μια ανάλυση σχετικά με το φαινόμενο του professore-killer που λέμε και που είναι ανεξάρτητα Βορρά-Νότου. Τώρα νυστάζω, αύριο το βραδάκι θα σου πω και σε πιο τεύχος ακριβώς θα το βρεις. Αν πας στο γραφείο του Κοσμήτορά σου και το ζητήσεις λογικά θα το έχουν.

Nighty night. :)

To φαινόμενο αυτό είναι γνωστό, μα αντιμετωπίστηκε πριν τον τελευταίο νόμο. Οι καθηγητές δολοφόνοι περιορίστηκαν μέσα από τις ίδιες τις εσωτερικές επιτροπες, με τον πιό ηλίθιο τρόπο... βγήκαν στη σύνταξη :blink: Επειδή όμως ο ρόλος τους είναι ισόβιος παρέμειναν στα πανεπιστήμια σε ρόλους διαφορετικούς. Στην ιατρική λέγονταν βαρώνοι και προτίμησαν να έχουν τις ειδικότητες. Στις θεωρητικές επιστήμες όμως έχουν μείνει ακόμη λίγοι, γιατί δεν υπήρχαν αρκετοί ρόλοι για όλους, με τη συμφωνία να αποσυρθούν μέχρι το 2010.

Από το 2002 και μετά, είναι ευθύνη του preside της κάθε σχολής να ελέγχει το επίπεδο δυσκολίας, έστω και μέσα από μαγειρέματα. Πριν (από το 1988) ήταν ευθύνη της συνέλευσης των καθηγητών, δύο φορές το χρόνο, με συμβουλευτική άποψη από τους εκπροσώπους των φοιτητών (μα χωρίς ψήφο).

Θα αναφέρω το παράδειγμα της νευροχειργουγικής εδώ πάνω. Την έδρα την είχε (δεν ξέρω αν την έχει ακόμα), ο Pagni. Ο άνθρωπος είχε μείνει στο μεσαίωνα, μα η θέση του ήταν εξασφαλισμένη. Όταν κατέβαινε στις εξετάσεις ήταν άθλιος... Πρώτα, προσπάθησαν να τον περιορίσουν μέσα από τη συνέλευση... κατόρθωσαν να τον πείσουν να μην πηγαίνει σε όλες τις εξετάσεις. Οπότε όταν δεν ήταν ο κόσμος πέρναγε. Μετά του ζήτησαν να βγεί σε σύνταξη... αρνήθηκε, διατηρώντας το ρόλο του. Τώρα είναι άλλος στο τομέα διδασκαλίας... μα στο νοσοκομείο διατηρεί το γραφείο του.

Άλλος ήταν ο Schindler, στη νευρολογία... ο οποίος βγήκε στη σύνταξη και είναι ιδιωτικά. Ή ο Filogamo (ένας από τους συγγραφείς/μεταφραστές του Ermes), ο οποίος έγινε και πρύτανης... μετά βγήκε σύνταξη, με ιδιότητες συμβουλευτικές για το πανεπιστήμιο.

Ευτυχώς, σε ορισμένες πόλεις, πέρα από τις συντάξεις ήρθαν και τα σκάνδαλα. Στο Τορίνο με τις αορτικές βαλβίδες... στο Μιλάνο τα γεγονότα του '89 (τα μεγαλύτερα σκάνδαλα ήταν στο τομέα υγείας). κλπ

Το φαινόμενο των καθηγητών φονιάδων υποτίθεται πως αυτοπεριορίζεται από το ίδιο το σύστημα, με τη λογική: τα άπλύτα όχι έξω.

Επειδή όμως είναι ένας παράγοντας που υπάρχει παντού, αλληλοεξουδετερώνεται.

Η λογική πιό απλή είναι η εξής: είναι πιό εύκολα να βρεί δουλειά κανείς από Ρώμη και πάνω, οπότε ας βοηθήσουμε τα παιδιά, έτσι ώστε να πάνε εκεί πιό γρήγορα και με καλύτερο curriculum.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

And cares who?!

Εγώ όταν εσύ διάβαζες Playboy ανάμεσα στις πανελλαδικές για να ευχαριστήσεις τις εφηβικές σου ορμές είχα πραγματική ολοκληρωμένη σχέση 2 ετών. Κι ο συγκάτοικός μου έβγαζε 19 και 10/13 στο σχολείο του (και ήταν παραστάτης, δηλαδή φαντάσου!) και ήρθε Ιταλία και τα παράτησε μετά από 8 χρόνια έχοντας περάσει μονάχα το πρώτο έτος.

:splaaaats::antegeia:

Κοινώς ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθείς απ'το σχολείο στο uni.

Πραγματικά, πρέπει να έχεις κάψει τον εγκέφαλό σου από το διάβασμα για να απαντάς έτσι. Θεωρείς κατόρθωμα το ότι πηδάς από τα 16; Το έβλεπες σαν αγώνα δρόμου, όποιος προλάβει; Σε πήγε ο μπαμπάς στα μπουρδέλα για να χάσεις νωρίς την παρθενιά;

Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω ότι μέχρι τα 17,5 που μπήκα στο Πανεπιστήμιο η μόνη γκόμενα που με ενδιέφερε ήταν το SNES. Είχα ρε παιδί μου εφηβικές ορμές και αντί για το Joy-stick, που εσύ προφανώς έχεις ξεχαρβαλώσει και συνεχίζεις μέχρι να ξεριζωθεί, είχα Gamepad. Συνέβαινε αυτό με μεγάλο μέρος των εφήβων (τώρα είναι νομίζω πολύ λιγότερο συχνό).

40άκο, τις έχω γραμμένες τις πανελλαδικές εκεί που δεν πιάνει η μελάνι. Εκείνη την εποχή είχα αλλού το μυαλό μου και επειδή ήθελα κιόλας να φύγω εξωτερικό (με την καλή μου!) λίγο με νοιάζαν τα μόρια που εσύ "ξεχωριστός Will" έπιασες.

Το άρθρο το διάβασες; Γράφει πως καιγόνται στο σύστημα να μπούνε και μετά μέσα είναι κανείς δεν έχει όρεξη. Εγώ αντίθετα βλέποντας το ιταλικό σύστημα που παίρνει και τους 16ρηδες (εν τω μεταξύ το 16 είναι 8 στην κλιμακα του δέκα, έλεος!) και δεν τους βγάζει το λάδι πριν μπουν, αλλά αφότου μπουν στο ονομαζόμενο "biennio" (που όσοι έχουν περάσει από Ιταλία ξέρουν!!) με αποτέλεσμα το ξεσκαρτάρισμα να είναι πανεπιστημιακού επιπέδου. Όχι κάποιου κομπλεξικού εξεταστή έκθεσης που ξέρει ότι διορθώνει γραπτά από ιδιωτικό σχολείο.

Ωραία τα λες, και εγώ το ίδιο μπορώ να πω και για το σχολείο. Έχοντας 16 πιστεύεις ότι κάνω δα τόσο δραματικά λάθη στην Ορθογραφία; Ιδιαίτερα όταν και στα σχολεία παίζουν βαθμοί από σχολείο σε σχολείο;

Ακόμα κι ο βαθμός του σχολείου παίζει από μάθημα σε μάθημα, πού ξέρεις ότι εγώ το 16 δεν το έβγαλα με 20 σε όλα και 0ικά σε Θρησκευτικά, Γυμναστική, Αγγλικά;

fyi, είχα ανέκαθεν σε όλα τα θετικά δέσμης κι εκτός 19-20 εκτός από έκθεση που είχα παραδοσιακά 14-15.

Ούτε εγώ άλλαξα. Απλά αποδείχθηκε αυτό που έλεγα στο σχολείο. Ότι για τις πανελλαδικές χρειάζεται τρελό διάβασμα και στείρα απομνημόνευση. Για την ακαδημαϊκή εκπαίδευση και αυτόνομη/αυτοδύναμη διδαχή εξυπνάδα, ωριμότητα, αυτάρκεια, σπουδή, και ικανότητα να συλλέγεις τις κατάλληλες πληροφορίες και όχι να διαβάζεις τα καπάκια.

Τελικά ήμουν πάντα κρυφό ταλέντο. B)

Όχι βέβαια, όμως αποδείχθηκε περίτρανα πως είχα ότι χρειάζεται ένας μέτριος-προς-καλός ξένος φοιτητής ιατρικής που παλεύει τίμια για το χαρτί του και την επιστημονική του ολοκλήρωση.

Δεν αναφέρθηκα στο δικό σου 16, γιατί ουδέποτε ενδιαφέρθηκα γι'αυτό και δεν μπορούσα φυσικά να ξέρω τι σκατά πήρες στο σχολείο ή στις πανελλήνιες. Μας έχεις πρήξει με τους βαθμούς που βγάζεις εκεί, και μπράβο σου μικρέ Νίκε Ξανθόπουλε της Ιταλίας που δουλεύεις στο εργοστάσιο και τελειώνεις το uni.

Αυτό που προσπάθησα να πω, και κατάλαβαν όλοι οι υπόλοιποι εκτός από εσένα, γιατί η κατανόηση κειμένου δεν είναι υποχρεωτικό μάθημα στα πανεπιστήμια (στο Proficiency πώς πήγες; ) είναι ότι ενώ στο σχολείο μπορεί κάποιος να βγάλει 20 στις τρεις τάξεις του Λυκείου και 19 και 11-12-13 λόγω γυμναστικής στο Γυμνάσιο, δεν μπορεί να πάρει κανείς (όχι μόνο αυτός) 6400 στις Πανελλήνιες ή 10 στο Πανεπιστήμιο. Και αν εγώ μετά το Nintendo έπιασα το Warcraft, το Command & Conquer, το σκάκι και το ακόμα πιο ευγενές άθλημα του ανακατέματος του φραπέ με το καλαμάκι, ξέρω και 5-10 ανθρώπους (στους 251 πρέπει να βρεθούν και τέτοιοι) που δεν το έκαναν αυτό και πάλι δεν πήραν το 10 που τους άξιζε. Βέβαια στην Ιταλία δεν ξέρω, και δεν μπορώ να ξέρω, πώς είναι το σύστημα. Από αυτά που λες προφανώς είναι καλύτερο γιατί τουλάχιστον επιβραβεύει 5-6 ανθρώπους με την οροφή της βαθμολογίας και από κει και πέρα κάτι παίρνουν και οι άλλοι.

Έλα άσε τα παιδαγωγικά και ακαδημαϊκά. Εγώ στο σχολείο όποτε κάτι μ'ενδιέφερε το διάβαζα κι έπαιρνα 20. Όταν δε μ'ενδιέφερε δεν το διάβαζα κι έπαιρνα 15. Οι πραγματικοί μπούφοι παίρνουν βάση και βγάλε.

Η διαφορά του σχολείου με το πανεπιστήμιο είναι αλλού, κι εκεί φαίνονται οι πραγματικοί μάγκες. Στο σχολείο είσαι ακόμα ανήλικος και χειραγωγημένος απ'τους γονείς σου, σε βάζουν να διαβάζεις. Στο πανεπιστήμιο διαβάζει αυτός που θέλει να ξεχωρίσει. Οι βαθμοί μας αυτό δείχνουν πάντως. :)

Εμένα στο σχολείο δε με ενδιέφερε τίποτα, και δε διάβαζα τίποτα, αλλά έφτιαχνα τις σαΐτες πολύ γρήγορα και αναγκαζόμουν να παρακολουθώ τουλάχιστον μισή ώρα κάθε μάθημα. Και στο Πανεπιστήμιο επίσης δε με ενδιέφερε τίποτα, αλλά διάβαζα μπας και ξεκλειδώσω το μυστήριο της Γνώσης. Οι γονείς μου πάντα μου έλεγαν να διαβάσω, όπως λένε και όλοι οι γονείς σε όλα τα παιδιά. Το τι κάνει ο καθένας είναι πάντα επιλογή του. Εμένα επιλογή μου ήταν και είναι να μην είμαι "πραγματικός μάγκας".

Τη νομική μη τη βάζεις μέσα γιατί η νομική είναι να μάθεις τον τρόπο σκέψης, εξάλλου με τον κώδικα ανοιχτό γράφεις στα περισσότερα [όλα;] τα μαθήματα.

emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai

Ευχαριστώ για τη νέα μου υπογραφή. Είσαι ΘΕΟΣ. Τα ξέρεις καλύτερα από αυτούς που είναι μέσα. Σύσσωμη η θεωρία (που απεικονίζεται σε χιλιάδες τόμους νομικών βιβλίων, ακόμα περισσότερων από τα ιατρικά), κλίνει γονυπετής μπροστά σου.

Έχω νέα για σένα: ο τρόπος σκέψης είναι στόχος μάθησης σε ΟΛΕΣ τις πανεπιστημιακές σχολές, και στην ιατρική. Αλλά αυτός που ξέρει μόνο τον τρόπο σκέψης δεν παίρνει ούτε 4/10.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχεις διαβάσει Gabriel Garcia Marquez ή δεν κατάλαβες την έκφραση?

Έχεις δει ελληνικές ταινίες με τον Κωνσταντάρα;

Το ξέρεις πως η ελληνική κοινότητα φοιτητών της Ιταλίας έχει μειωθεί πάρα πολύ από τότε που δίνουν εισαγωγικές μαζί με τους Ιταλούς? Αυτή τη στιγμή, λίγοι έρχονται πλέον εδώ. Ο μέσος όρος σίγουρα δεν εξαρτάται από τους Έλληνες, που στην καλύτερη περίπτωση δε φτάνουν πάνω από το 8% των φοιτητών του κάθε έτους.

Το ξέρεις ότι δεν έχει καμία σχέση;

Η μείωση των φοιτητών στην Ιταλία έχει να κάνει με την απορρόφηση περισσότερων φοιτητών στην Ελλάδα. Τα νέα τμήματα που ανοίξαν από 1997 στο 2003. Τα έχουμε πει σε άλλο thread, ψάξε.

Γιατί? Σε ενοχλεί η παρουσία μου? Γράψε στους mods και στους adms... Αν τα επιχειρήματα μου είναι αδύναμα, είναι πιό εύκολο για σένα να με βγάλεις λάθος. Προσέχω πάντοτε πολύ σε ό,τι λέω και γράφω. Είπαμε... δεν ξέρω να μπανφάρω. Παρακαλώ όποιον σπουδάζει νομική να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση... νομίζω πως η Julliette είναι στο αντικείμενο. Από αυτά και αυτούς που ξέρω εγώ, χωρίς τη γνώση των νόμων το μάθημα δεν το περνάς.

δε μ'ενοχλεί η παρουσία σου. Χαρά μου ν'αναχαιτίζω ατεκμηρίωτα επιχειρήματα. :)

Το ζήτημα είναι να μη λες εξωπραγματικά πράγματα που έχουμε ήδη επαναλάβει.

Μάλλον θα πρέπει εσύ να ξαναδιαβάσεις αυτά που έγραψες... Να ξέρεις πως έχω διαβάσει το statuto του δικού μου πανεπιστημίου, μα και του δικού σου, έτσι για να ξέρω τί παίζει. Πουθένα δεν υπάρχει υποχρέωση όπως είπες για προφορικά. Είναι όπως παντα στη διάθεση του καθηγητή να κάνει ό,τι θέλει. Mπράβο σου για τους βαθμούς σου... απλώς δεν είναι το πάν (αν και βοηθάει, δεν το αρνούμαι)

Τί σχέση έχει το καταστατικό λειτουργίας ενός πανεπιστημίου; Το "υποχρεωτικό" στα προφορικά στις εξετάσεις είναι από νόμο από τις εποχές του νόμου του 1933 που ήταν ο πρώτος σύγχρονος ρυθμιστικός νόμος για την Παιδεία στην Ιταλία. Μετά με τροποποιήσεις βγήκαν όλα τα υπόλοιπα. Το ίδιο ισχύει και για τις commissioni. Θεωρητικά απαγορεύεται να υπάρχει μάθημα ΜΟΝΟ γραπτά.

Κοίταξε, συμμετείχες και εσύ στις πανελλήνιες όπως όλοι μας. Δε μπορώ να σε υποχρεώσω να δεχθείς τη δική μου θέση όμως. Για μένα, όλοι όσοι είμαστε στην Ιταλία είναι γιατί δεν περάσαμε στην Ελλάδα. Έτσι απλά. Αν τώρα εσύ το βλέπεις διαφορετικά... δε μπορώ να σε πείσω...

Όπως είπα και πιο πάνω. Μίλα για τον εαυτό σου. Συμμετείχα στις πανελλαδικές απλά για τη θεωρία και την εμπειρία. Αφού ασκήσεις δεν είχα λύσει ποτέ σε ποικιλία που χρειάζεται ν'αντιμετωπίσεις όλες τις πιθανές περιπτώσεις. Δεν μ'ενδιέφεραν οι πανελλαδικές, ήξερα ότι θα φύγω από 1η λυκείου. :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό το θέμα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον γι’αυτό καλύτερα να μην το χαλάσουμε με προσωπικές αντιπαραθέσεις. Εγώ είμαι παιδί του νέου συστήματος Αρσένη και μάλιστα της πρώτης χρονιάς εφαρμογής του. Είμαι της άποψης ότι οι βαθμοι στα Λύκεια είναι λίγο πληθωριστικοί π.χ. εγώ έβγαλα 19,9 τότε και η βάση για Ιατρική Αθηνών ήταν στο 19,6. Δε νομίζω ότι αυτοί οι βαθμοί αντιπροσωπεύουν το πραγματικό γνωστικό μας επίπεδο αλλιώς θα πρέπει η Ελλάδα να θεωρείτο παγκοσμίως ένα έθνος ιδιοφυιών! Απλά από την εποχή που το 20 ήταν μόνο του καθηγητή τώρα μπαίνει στα σχολεία με μεγάλη ευκολία. Παρολ’αυτά πιστεύω ότι οι Πανελλήνιες είναι σχετικά ένα δίκαιο σύστημα εισαγωγής.

Τώρα η σχολή είναι για μένα πολύ πιο δύσκολη. Το διάβασμα που κάνω τώρα είναι πολύ πιο επιβαρυντικό και κουραστικό απ’αυτό του Λυκείου. Με άλλα λόγια τα δύσκολα αρχίζουν για μας τους φοιτητές Ιατρικής μετά το Λύκειο! Εγώ απ΄το πρώτο έτος είχα και την τύχη να βιώσω καταλήψεις, απεργίες κτλ. Έτσι στην αρχή είχα μείνει λίγο πίσω. Επίσης δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο στόχο-κίνητρο. Απόφασισα λοιπόν να στοχεύσω για το άριστα (>8,5) εν γνώσει μου ότι αυτός ο βαθμός δεν έχει κάποιο ουσιαστικό αντίκρισμα. Απλά το βλέπω σαν μια προσωπική ικανοποίηση. Τώρα με 10 μαθήματα για το πτυχίο και Μ.Ο 8,48 θεωρώ ότι αυτός ο στόχος μου έκανε καλό σε επίπεδο γνώσεων δε νομίζω όμως σε καμία περίπτωση ότι με κάνει καλύτερο ή χειρότερο από κάποιον άλλο συμφοιτητή μου με μικρότερο ή μεγαλύτερο μέσο όρο. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πέρα από ορισμένα μαθήματα-ναρκοπέδια (Ακτινολογία, Θεραπευτική κτλ.) τα υπόλοιπα μαθήματα με στοιχειωδώς σοβαρή προσπάθεια μπορεί να τα περάσει κάποιος. Αν βέβαια θέλεις και βαθμό χρειάζεται και τύχη και επιπλέον διάβασμα. Το θέμα όμως είναι να θέτεις σωστά τις προτεραιότητες σου. Κι έξω θα βγούμε, και θα το ξενυχτήσουμε, και γήπεδο θα πάμε, και σε κανά θεατρο-σινεμά και εξωιατρικά βιβλία θα διαβάσουμε. Το θέμα είναι να βγαίνουμε από το πανεπιστήμιο ολοκληρώμενοι και ως επιστήμονες αλλά κυρίως ως άνθρωποι. Οι βαθμοί στη ζωή δεν έχουν συνήθως καμία αξία.

Σόρυ για το σεντόνι!!!

Υγ. Warcraft και τα μυαλα στα κάγκελα! Victory to th Horde!!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai

Ευχαριστώ για τη νέα μου υπογραφή. Είσαι ΘΕΟΣ. Τα ξέρεις καλύτερα από αυτούς που είναι μέσα. Σύσσωμη η θεωρία (που απεικονίζεται σε χιλιάδες τόμους νομικών βιβλίων, ακόμα περισσότερων από τα ιατρικά), κλίνει γονυπετής μπροστά σου.

Έχω νέα για σένα: ο τρόπος σκέψης είναι στόχος μάθησης σε ΟΛΕΣ τις πανεπιστημιακές σχολές, και στην ιατρική. Αλλά αυτός που ξέρει μόνο τον τρόπο σκέψης δεν παίρνει ούτε 4/10.

Διαβάζεις τα post μου πριν υποκλιθείς υποκλιθείς υποκλιθείς και ευχαριστήσεις για τη νέα υπογραφή σου; Το παραπάνω που έγραψα δεν το έβγαλα απ'το μυαλό μου αλλά μου το είπα τουλάχιστον 10 άτομα από τη Νομική του Αριστοτελείου. Και έχοντας συγκρίνει τρόπο διαβάσματος και σκέπτεσται με τους νομικάριους φίλους, απέχει πολύ απ'τον πρακτικό τρόπο διαβάσματος της ιατρικής.

Δεν είπα ότι είναι πιο εύκολο, είπα ότι είναι διαφορετικό. :)

BTW, όχι δεν με πήγε κανείς σε μπουρδέλα, απλά όταν εσύ έκανες virtual reality sex εγώ έκανα αληθινό. :P;)

Δεν ήταν προτεραιότητά μου, απλά έκατσε. Η σχέση μου δεν περίμενα ούτε εγώ να κρατήσει 2 χρόνια όντας 16 χρονών.

Άντε πίσω τώρα στον Netter σου. Και διόρθωσε το post σου γιατί το Invision το μάμησε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

To φαινόμενο αυτό είναι γνωστό, μα αντιμετωπίστηκε πριν τον τελευταίο νόμο. Οι καθηγητές δολοφόνοι περιορίστηκαν μέσα από τις ίδιες τις εσωτερικές επιτροπες, με τον πιό ηλίθιο τρόπο... βγήκαν στη σύνταξη  :blink:  Επειδή όμως ο ρόλος τους είναι ισόβιος παρέμειναν στα πανεπιστήμια σε  ρόλους διαφορετικούς. Στην ιατρική λέγονταν βαρώνοι και προτίμησαν να έχουν τις ειδικότητες. Στις θεωρητικές επιστήμες όμως έχουν μείνει ακόμη λίγοι, γιατί δεν υπήρχαν αρκετοί ρόλοι για όλους, με τη συμφωνία να αποσυρθούν μέχρι το 2010.

μπλα μπλα μπλα... σκάνδαλα μακαρόνια μαντολίνα πίτσα...

Μα τί λες; :o

Τι αγόρευση είναι αυτή; :oemarup

Ήταν μια απλή εργασία απ'τη Μόνιμη Σύνοδο των Κοσμητόρων Ιατρικών Σχολών που προσπαθούσε ΑΚΡΙΒΩΣ να δείξει πως η SD ανάμεσα στις διάφορες σχολές είχε να κάνει με professori-killer και όχι μια εγγενή δυσκολία κάποιας ιατρικής σχολής.

embaaa

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όλη μου μα όλη μου η παρέα στην Ελλάδα (συν η κοπέλα μου) κάνουν νομική, εξ ου και το μικρό προσωπικό μου ενδιαφέρον για το εκπαιδευτικό δίκαιο. Επέτρεψέ μου να ξέρω αρκετά καλά από τις περιγραφές των παραπάνω τί είναι η Νομική τουλάχιστον στην Ελλάδα (ΑΠΘ).

Αχαχαχαχαχαχαχαχα να'σαι καλά ρε συ πάλι μου'φτιαξες τη μέρα. Μόλις μάθαμε ότι Ελλάδα=Θεσ/νίκη. Γιατί δε βάζεις παραδείγματα κι απ'την Κομοτηνή?

Λοιπόν πες στα παιδάκια της παρέας σου να κατεβουν μια βολτίτσα απ'την Αθήνα (σερβίρουμε πολύ νόστιμα αγγούρια) :splaaaats: και τα ξαναλέμε, για την ακρίβεια στα ξαναλένε να μας τα ξαναπείς.

Α και κατι τελευταίο γιατί βαριέμαι: μην υποτιμάς το αντικείμενο σπουδών του καθενός, γιατί εγώ με το ταπεινό μου πτυχίο νομικης (Αθηνών για να μην ξεχνιόμαστε) και τα 4 πτυχία μου διαφόρων μουσικων αντικειμένων, ξέρω πολλούς γιατρούς με 8 στο πτυχίο (Αθήνας ή και Ελλάδας γενικότερα) που από γενική μόρφωση και κουλτούρα παίρνουν μηδέν στρογγυλότατο. :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επιτρέπεται να ρωτήσω κάτι αφελέστατο; Μετράει πουθενά ουσιαστικά ο βαθμός του πτυχίου; emstupid Γιατί από όσα γνωρίζω εκτός της εξασφάλισης υποτροφίας, άντε και για καμιά θέση στο Ε.Σ.Υ. (το όνειρο του κάθε φοιτητή) δεν έχει νόημα ουσιαστικά αλλού. Δηλαδή αν κάποιος βγάλει κάτω από 7 δεν ειναι καλός ιατρός ή δεν ξέρει τι γίνεται; emsleep1 Απλώς υπάρχουν και μερικοί (μεταξύ των οποίων και εγώ) που προτιμούν να μην καταναλώσουν τη λιγοστή φαιά τους ουσία σε ανούσιες λεπτομέρειες που θα τους καταστήσουν απλά πολύ καλούς γενικούς γιατρούς αλλά να μάθουν τα απαραίτητα και να γίνουν άριστοι στην ειδικότητά τους. Γιατί κακά τα ψέματα βάσει της ειδικότητας θα κριθούμε και όχι του πτυχίου. Βέβαια ο καθένας κάνει τις επιλογές του οι οποίες και ειναι σεβαστές. Δεν θα ήταν κακό παντώς κάποιοι να είναι λίγο πιο μετριόφρονες γιατί με τον τρόπο τους και δίκιο να έχουν το χάνουν. Συγγνώμη που σας κούρασα! embaaa

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Άρα εμένα μου λείπουν οι κολώνες ένα πράγμα (μιας που τα θεμέλια [ας] είναι η πρωτοβάθμια εκπαίδευση) και εσένα σου λείπουν οι πλάκες και η στέγη (που είναι πιο σημαντικά αλλά όχι όπως η κεραία που η ειδικότητα ναούμε). Καλά είμαστε.

Όταν έβαζα ΥΓ ότι όσα έγραφα δεν αφορούσαν εσένα προσωπικά, ήξερα τι έκανα, γιατί έχω μάθει τον τρόπο που μυγιάζεσαι. Το τι σου λείπει και τι όχι το ξέρεις μόνο εσύ και όχι εγώ. Καλή τη πίστει δέχομαι ότι εκεί που πήγες, αποκόμισες βασικές γνώσεις και έμαθες να διαβάζεις, αλλά τυγχάνει να γνωρίζω ξερόλες Τσεχορουμάνους που όχι μόνον τους λείπουν τα θεμέλια, αλλά και το οικόπεδο.

Και ναι, σκεπή και κεραία δεν έχω, γιατί χάρη στην εισροή από το ανατολικό μπλοκ η σειρά μου για ειδικότητα θα αργήσει αρκετά.

Πάντως την επόμενη φορά που θα μιλήσεις με τον ασθενή σου πες του πως είχες 20 στο σχολείο αλλά 5 το πτυχίο και ρώτα τον αν προτιμά έναν που είχε 16 στο σχολείο αλλά 9 στο πτυχίο. Μετά ρώτα και καναν διευθυντή σε κλινική (σε ΗΒ, Γερμανία, κλπ) το ίδιο για επικύρωση.

Καλύτερα λίαν καλώς στην Ελλάδα, παρά άριστα με τόνο και τιμητική διάκριση στη Ντομπρουτζά. Τι να κάνουμε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ο τρόπος σκέψης ενός από τα μελλοντικά"ΑΣΤΕΡΙΑ" ΤΟΥ ΔΙΚΑΤΣΑ!!!!!!!!! http://www.dikatsa.info/forum/showthread.p...10936#post10936

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

flikot

Registered User Join Date: Mon Jun 2005

Posts: 1

Ρουμανία

--------------------------------------------------------------------------------

Γεια σε όλους.

Ενδιαφέρομαι να σπουδάσω ιατρική στην Ρουμανία από το επόμενο έτος και θα ήθελα κάποιες πληροφορίες....

1. Το κόστος ζωής στη Ρουμανία.....πάνω κάτω δλδ το μήνα πόσο πάει

2.Το κόστος στα δίδακτρα και το κόστος των περιβόητων λαδωμάτων που πέφτουν για να περάσει κάποιος κάποιο μάθημα....

3.Πως γίνονται αυτά τα λαδώματα....πάντα το είχα απορία...

4.Σε ποια πόλη είναι καλύτερα για διαμονή?Τοσο για διασκέδαση όσο και για ελληνική παρέα....

Ελπίζω να μου δώσετε τα φώτα σας για να πάρω λίγο μπρος....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.