Jump to content

Άριστοι ως μαθητές, μέτριοι σαν φοιτητές


lefkander

Recommended Posts

Nikos ο μέσος όρος των συμφοιτητών κ εμένα είναι να χρωστάω 10 μαθήματα. Βέβαια εμείς τα 4 πρώτα χρόνια είχαμε απεργίες που προφανώς δεν σε έπιασαν. Αχ αυτό το μουντιάλ τί μου έκανε κ εμένα!!!! Αυτό στη Κίνα όμως!!!!

ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΤΟΣ ΤΟ ΕΤΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2000 ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΣΤΟ ΣΙΝΤΝΕΪ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2001 ΜΕ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ!!!!ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ!!!ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑemfrance ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΙΝΑ emvensius ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΛΙΝΙΚΕΣ emgoalemgoal

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ...ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 6.5 ΧΡΟΝΙΑ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 396
  • Created
  • Last Reply

3 μήνες απεργιά+3 μήνες κατάληψη δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έζησε η φουρνιά μου (αυτοί που θα πάνε 6ο έτος απο σεπτέβρη). Ζήσαμε χρονιές σκληρού ροκ εν ρόλ με καταλλήψεις αλλά κυρίως απεργίες των φτωχών καθηγητών. Εσύ τα πρόλαβες τα μουντιάλ. Δυστυχώς στο μουντιάλ της γερμανίας θα είμαι επι πτυχίω κ ούτε για αστείο δεν θα ανοίξω την τηλεόραση. πάντως το μουντιάλ της κίνας το είδα όλο. Απο πρωί μέχρι βράδυ έβλεπα αγώνες!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρόταση: Να τσιμπήσουμε όλους τους αριστούχους των παιδικών σταθμών, τους υπότροφους στα νηπιαγωγεία, τους 10 με τόνο στο δημοτικό, και τους αίεν αριστεύειν στο γυμνάσιο-λύκειο και να τους ρίξουμε κατευθείαν στην ειδικότητα. Έτσι θα είναι φρέσκοι-φρέσκοι και ξεκούραστοι, δε θα 'χουν φάει και τα 6 χρόνια μόχθου και ταλαιπωρίας και πού ξέρει κανείς; Μπορεί να ξεπηδήσουν απ'αυτούς οι επόμενοι νομπελίστες!

(...)

ΥΓ2: Bogu, καλύτερα 9 στο πτυχίο παρά 19 στο απολυτήριο... ;)

Ένα σπίτι=θεμέλια+κολώνες+πλάκες+στέγη+κεραία της τηλεόρασης.

Δεν μπορείς να ξεκινήσεις με μια καλή κεραία τηλεόρασης αν σου λείπουν τα υπόλοιπα. Αυτό δε σημαίνει ότι για να γίνεις καλός γιατρός πρέπει στο σχολείο να έχεις βγάλει 20 παρά μισό. Άλλωστε και οι καθηγητές μας δεν ήταν οι καλύτεροι μαθητές στον καιρό τους...

Μου τη δίνουν όμως στα νεύρα ορισμένοι που ποτέ δεν ήταν επιμελείς μαθητές στο σχολείο, έφυγαν στο ανατολικό μπλοκ (η εύκολη λύση), έκαναν διακοπούλες 6 χρόνια (και το εννοώ), ουσιαστικά δε μάθανε ποτέ τους να διαβάζουν και γυρνάνε τώρα να μας πουν ότι είναι πιο ορεξάτοι και έχουν πάθος για την επιστήμη πιο πολύ. Ε, όχι!

emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Μπράβο ρε Bogumil, πέστα! Γιατί ο γιατρός του 5 του ΕΚΠΑ θα ξέρει τουλάχιστο ορθογραφία, ενώ ο γιατρός του 31/31 από το (τσα)Μπάρι και το (μυ)Τορίνο θα σου γράφει πίπες στα φόρα :lol:
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ συμφωνώ με την άποψη πως η απόκλιση των βαθμών μεταξύ λυκείου και πανεπιστημίου έχει πολλές εξηγήσεις και σίγουρα δε σημαίνει κάτι περισσότερο ή όχι ως προς την επιστημονική δίψα και όρεξη.

Για μένα σημαίνει πως το παιχνίδι έχει άλλους κανόνες και πολλές φορές δεν εκφράζει το σύνολο των παιχτών.

Όσο για την ορθογραφία... είναι σημαντική. Αν έχεις όμως την αυτόματη διόρθωση των ελληνικών στο λογισμικό, όλα είναι πολύ πιό εύκολα μετά ;) Έχω εκείνη των αγγλικών και των ιταλικών, μα όχι των ελληνικών. Ο κόπος είναι μέγιστος :(

If you catch what I mean... :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το θέμα δεν είναι να έχει κανείς αυτόματη διόρθωση... Γιατί όπως είπε και ο Δις Οσκαριούχος, ο Θεός δεν έκανε όλους τους ανθρώπους ίσους, ο Κόλτ τους έκανε! Το αυτό ισχύει και με τον αυτόματο διορθωτή: Τελικά γράφουμε όλοι σωστά, αλλά δεν ξέρουμε όλοι την ίδια ορθογραφία!

Το θέμα είναι από ποιά οπτική το βλέπει κανείς: Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας, μπορεί να πει κανείς ότι αφού γράφουν όλοι σωστά με τα υπερσύγχρονα λογισμικά, κανένα πρόβλημα, μπορεί και μια μαϊμού να γράψει. Από την οπτική όμως του Μπαμπινιώτη, πρέπει να ξέρει κανείς την ετυμολογία της λέξης, το γιατί γράφεται έτσι...

Ο αναγνώστης στο τέλος θα διαβάσει ένα κείμενο, ορθογραφημένο αν έχει γραφεί με αυτόματη διορθωτή λαθών. Και δεν αμφιβάλλω ότι ανάμεσα στους ανορθόγραφους θα βρεθεί κι ένας Μποστ, να κάνει τέχνη. Είναι λόγιοι όμως οι ανορθόγραφοι, επειδή τους έδωσε τη δυνατότητα η τεχνολογία? Είναι δυνατοί όλοι οι άνθρωποι, επειδή τους έδωσε τη δυνατότητα ο Κολτ?

Συμφωνώ: Ο κόπος κάποιου, που δεν τα πολυπάει καλά με την ορθογραφία, να γράψει ένα ορθογραφημένο κείμενο, είναι μέγιστος! Μήπως όμως θα σωνονατε κι αυτός και η ορθογραφία αν αντί να επιλέξει τη λογοτεχνία σαν major, επέλεγε την κηπουρική? Να γιατί δεν έχει πλέον όμορφα πάρκα ο κόσμος: Την είδαν όλοι, με τους νέους επεξεργαστές κειμένου, λογοτέχνες, και δεν ασχολούνται με τα άνθη όσοι πραγματικά έχουν ταλέντο για κηπουροί...

Το να είσαι λογοτέχνης (ή λόγιος) δε σημαίνει ότι έχεις διαβάσει (και μάθει) 10 βιβλία, κουλαντρίζεις 700 γραμματικούς τύπους και τέλειωσες. Σημαίνει ότι έχεις μια προσωπικότητα, ένα χαρακτήρα, και μια συνέχεια σε αυτό που κάνεις! Πιστεύω ότι σπάνια οι μαθητές που βαθμολογούνταν στα κείμενα και στην έκθεση στο λύκειο με μέτριους βαθμούς, μπορούν να γίνουν λογοτέχνες. Το λάθος εκείνο που θα κάνουν, σε μια αδιάφορη στιγμή, θα τους προδώσει ότι "δεν ταιριάζουν εδώ". Και είναι κρίμα, γιατί από τη μαλακία του να έχουμε 100 λογοτέχνες, χάνουμε αντίστοιχους κηπουρούς και κήπους, μόνο και μόνο γιατί οι μανάδες, οι πατεράδες, αλλά και οι ίδιοι οι "λογοτέχνες" μεγαλοπιάνονται, και θέλουν να πάρουν λίγη από τη λάμψη της λογοτεχνίας!

Έτσι λοιπόν: Δεν έχει σημασία αν υπάρχουν προγράμματα που μπορούν να διορθώνουν τα ορθογραφικά λάθη. Σημασία έχει που στο σκεπτικό μερικών ανθρώπων, το να γίνεις λογοτέχνης κάνοντας ορθογραφικά λάθη δεν αποτελεί παράδοξο. Τη λογοτεχνία την προστατεύουν καλύτερα αυτοί που δεν γίνονται, επειδή ξέρουν πως δεν τους παίρνει, κι όχι αυτοί που ήδη είναι.

Η υπογραφή μου εξηγεί το γιατί γίνεται αυτό...

emardown

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενδιαφέροντα τα όσα γράφεις... μάλιστα είναι και αρκετά σοβαρά.

Θα βγάλω όμως έξω από τη συζήτηση τον Μπαμπινιώτη (με την ηλίθια "σανίτιδα" του - υποστήριζε πως η ελληνική γλώσσα είναι σε κίνδυνο, γιατί όλοι χρησιμοποιούν το "σαν", αντί για το ως ή όπως ή οτιδήποτε άλλο... γελοίος μέχρι τέλους...)

Θα συμφωνήσω για τη σημασία της ορθογραφίας και τη χρήση των λέξεων, όμως αυτή η λύση που προτείνεις είναι ιδιαίτερα δραστική και γενικευμένη. Όποιος δεν ξέρει θα ήταν καλύτερο να ασχοληθεί με την κηπουρική???

Άλλο το ένα και άλλο το άλλο... η τεχνολογία όμως έρχεται να βοηθήσει και στα δύο. Με την αυτόματη διόρθωση βάζει σε μια τάξη το κείμενο ενός ανθρώπου. Εννοείται πως η σύνταξη και η γραμματική στηρίζονται στο χρήστη. Το ίδιο και η αληθινή σημασία των λέξεων... πχ βάλει και βάλλει ή αυτή, αυτοί και αφτί κλπ

Ενώ στην κηπουρική βοηθάει στη ταξινόμηση της βοτανικής ή στις οδηγίες ή σε άλλες τράπεζες πληροφοριών, έτσι ώστε η ίδια η κηπουρική να γίνεται προσιτή ακόμη και για όσους δεν ξέρουν. Πχ πότε να φυτέψω, σε ποιά εδάφη και κοντά σε ποιά άλλα φυτά.

Η τεχνολογία βοηθάει τόσο που καθιστά τη γνώση εφικτή σε όλους και σε όλους τους τομείς. Έτσι ώστε ακόμα και κάποιος που δεν ξέρει να μπορεί να χρησιμοποιεί την ορθογραφία ή την κηπουρική όπως νομίζει.

Ο Colt, αν εννοείς εκείνο των πιστολιών, δεν έγινε διάσημος για τη δημιουργία όμοιων προϊόντων. Αυτός ήταν ο Ford των αυτοκινήτων (έτσι ώστε να εξοικονομήσει στο κόστος παραγωγής και να προσφέρει το αυτοκίνητο σε ευρύτερες αγορές). Ο Colt έχει δημιουργήσει πιστόλια τα όποια είναι μοναδικά στο είδος τους... μα το χαρακτηριστικό τους ήταν η ημιαυτόματη τροφοδοσία ή κάτι ανάλογο, αν δεν κάνω λάθος. Το ό,τι μετά χρησιμοποιήθηκαν για να δώσουν δύναμη ή όχι δεν αλλάζει το γεγονός πως είναι η χρήση της τεχνολογίας επικίνδυνη και όχι η ίδια η τεχνολογία. Ένας χαζός θα πυροβολήσει το πουλί του, ένας πιό έξυπνος τον εχθρό του κοκ

Τέλος, στην Ελλάδα, μα και στην Ιταλία, υποστηρίζουν πως είναι πιό πολλοί οι συγγραφείς από τους αναγνώστες. Ορθογραφία ή όχι, μάλλον γράφουμε αρκετά, όπως κι αν είναι οι βαθμοί ή οι βασικές μας αξίες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

[OT]

Μπαμπινιώτης, Βέλτσος και άλλοι υποτιθέμενοι και όμοιοι διανοούμενοι, ας τους αφήσουμε απέξω... γράφουν χωρίς να τους καταλαβαίνει κανένας (oύτε και οι ίδιοι). Εκφράζουν το "λόγιο" που θα πρέπει να προσέχουμε όλοι μας.

Αν γράφω μαλακίες, μα όλοι θεωρούν πως είναι φιλοσοφίες και φιλολογίες, αργά ή γρήγορα, θα με θεωρούν διανοούμενο. Είναι θέμα επανάληψης.

Όπως και άλλοι κοινωνιολόγοι και φιλόλογοι, οι οποίοι ακόμα με τη μυρωδιά white africa και banana republic, έχουν γίνει βατικανό και δεν τους αγγίζει κανένας...

Έχει δίκιο ο Eco, ακόμα και η λίστα με τα ψώνια μπορεί να θεωρηθεί μεταφυσικό ποίημα. :P

Εννοείται πως εκφράζω μονάχα τις υποκειμενικές μου απόψεις. :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

B) Ο βαθμός του πτυχίου είναι σε όλα τα ελληνικά πτυχία μικρότερος από του Λυκείου, καθώς η δυσκολία είναι προφανώς αυξημένη. Και ενώ στο σχολείο εγώ έβγαλα 20/20 με την ταμπέλα του χαρισματικού, στις Πανελλήνιες (παλιές) έγραψα 6099/6400, στην Ιατρική του ΕΚΠΑ έβγαλα 7,54 και ο κορυφαίος της φουρνιάς (και των τελευταίων ετών πιστεύω) 9,39, δηλαδή ούτε 19/20!

:blink: Αυτό δε σημαίνει βεβαίως ότι όλοι το έριξαν στο χαβαλέ (πόσο μάλλον άνθρωποι που κουράστηκαν ή όχι ιδιαίτερα για να βγάλουν "Άριστα" στο πτυχίο στα 6 χρόνια). Οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, και στις Πανελλήνιες και στο Πανεπιστήμιο: ο βαθμός μπαίνει αρκετά πιο δύσκολα, έτσι ώστε ακόμα και από ένα σύνολο ανθρώπων πολύ μεγαλύτερο του μικροπεριβάλλοντος του σχολείου κανείς δε φτάνει στο "απόλυτο" άριστα (γιατί πχ στις Πανελλήνιες ο καλύτερος σ' εμάς να πήρε 6320/6400; δεν πρέπει κάποιος, κάποτε, να είχε πάρει και το ρημάδι το 6400; ή στη σχολή να βγάλει 10 ή 9,95 ή κάτι τέτοιο; ).

:o Μπορεί κάποιος να τελειώσει ιατρική κατέχοντας όλες τις βασικές δεξιότητες, ένα στέρεο θεωρητικό υπόβαθρο και γενικές ιατρικές γνώσεις που να του επιτρέπουν να εκφέρει άποψη σχεδόν για καθετί ιατρικό, και όμως να έχει πτυχίο με 6 και κάτι. Αυτό αντιστοιχεί σε ένα απολυτήριο του 12, πραγματικά αξιοθρήνητο για οποιονδήποτε με εγκεφαλική δραστηριότητα μεγαλύτερη από αμοιβάδας. Δεν είναι αποτυχία του φοιτητή αυτό, είναι αποτυχία του συστήματος. Αποτυχία που δεν αξιολογεί το ότι στη δεκαβάθμια βαθμολογική κλίμακα το 10 το έχουν πολλοί για το Θεό και το 9 για την Παναγία, ενώ το 8, που θεωρείται και καλός βαθμός, αντιστοιχεί σε ένα ταπεινό 16/20. Ένα 16 που ένας έξυπνος άνθρωπος το έπαιρνε στο σχολείο για πλάκα παρακολουθώντας 10 λεπτά κάθε ώρα μαθήματος και φτιάχνοντας σαΐτες τα υπόλοιπα 40, και για να το πάρεις στη Θεραπευτική πχ ή στην Ακτινολογία Βλάχου πρέπει να έχεις μπάρμπα τουλάχιστον τον Harrison ή τον Roentgen.

emranting Δεν αλλάξαμε εμείς από το σχολείο στο Πανεπιστήμιο, δε γίναμε βλάκες ή ρεμάλια. Απλά το "παιδαγωγικό" 19 και 20 στο μαθητή που ξέρει τα πάντα γίνεται ένα "ακαδημαϊκό" 7 στο φοιτητή που έχει διαβάσει τα πάντα από το βιβλίο που του δίνουν και απλά δεν έχει μπει μέσα στο διεστραμμένο μυαλό του κάθε εξεταστή που εμπνεύστηκε να ρωτήσει από όλη τη Χειρουργική λχ το πρωτοπαθές λεμφοίδημα και από όλη την Ορθοπαιδική τη Χ παραλλαγή του σαρκώματος Ewing, μαζί με τις λεπτομέρειες που έχει το Ψ άρθρο που διάβασε στο New England Journal of Medicine χτες και τον εντυπωσίασαν. Και αυτό ισχύει για όλες τις σχολές: ο επιμελής, λογικός και όχι-και-τόσο-φυτό φοιτητής της Νομικής θα επιβραβευθεί στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο όταν δε θα τον ρωτήσουν για την εφαρμογή των κοινοτικών οδηγιών και τους κανονισμούς, αλλά για τη νομική φύση των πρακτικών της Προεδρίας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ένα σπίτι=θεμέλια+κολώνες+πλάκες+στέγη+κεραία της τηλεόρασης.

Δεν μπορείς να ξεκινήσεις με μια καλή κεραία τηλεόρασης αν σου λείπουν τα υπόλοιπα. Αυτό δε σημαίνει ότι για να γίνεις καλός γιατρός πρέπει στο σχολείο να έχεις βγάλει 20 παρά μισό. Άλλωστε και οι καθηγητές μας δεν ήταν οι καλύτεροι μαθητές στον καιρό  τους...

Μου τη δίνουν όμως στα νεύρα ορισμένοι που ποτέ δεν ήταν επιμελείς μαθητές στο σχολείο, έφυγαν στο ανατολικό μπλοκ (η εύκολη λύση), έκαναν διακοπούλες 6 χρόνια (και το εννοώ), ουσιαστικά δε μάθανε ποτέ τους να διαβάζουν και γυρνάνε τώρα να μας πουν ότι είναι πιο ορεξάτοι και έχουν πάθος για την επιστήμη πιο πολύ. Ε, όχι!

emeleos

Άρα εμένα μου λείπουν οι κολώνες ένα πράγμα (μιας που τα θεμέλια [ας] είναι η πρωτοβάθμια εκπαίδευση) και εσένα σου λείπουν οι πλάκες και η στέγη (που είναι πιο σημαντικά αλλά όχι όπως η κεραία που η ειδικότητα ναούμε). Καλά είμαστε.

:splaaaats::antegeia::splaaaats:

Πάντως την επόμενη φορά που θα μιλήσεις με τον ασθενή σου πες του πως είχες 20 στο σχολείο αλλά 5 το πτυχίο και ρώτα τον αν προτιμά έναν που είχε 16 στο σχολείο αλλά 9 στο πτυχίο. Μετά ρώτα και καναν διευθυντή σε κλινική (σε ΗΒ, Γερμανία, κλπ) το ίδιο για επικύρωση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Μπράβο ρε Bogumil, πέστα! Γιατί ο γιατρός του 5 του ΕΚΠΑ θα ξέρει τουλάχιστο ορθογραφία, ενώ ο γιατρός του 31/31 από το (τσα)Μπάρι και το (μυ)Τορίνο θα σου γράφει πίπες στα φόρα :lol:

Εγώ δηλαδή με το 16 δεν ξέρω [τουλάχιστο] ορθογραφία έτσι; Κάνο σινέχια λάθι σαν των παθωλογγω αίνα πράγμμα. :rolleyes:

BTW, πρόσεξε μην το Bari και το Torino σου βγει πιο πάνω απ'το ΕΚΠΑ σε κανα παγκόσμιο ranking μονάχα (γιατί ελληνικά ντρεπόμαστε να κάνουμε)... :rolleyes:

Να κρίνεις κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Στο σχολείο μου το 16-17 που είχα εγώ ήταν αρκετά παραπάνω απ'το μέσο όρο στα 6 τμήματα που είχαμε ανά τάξη. Αντίθετα τον γενικό που έχω τώρα που είμαι επί πτυχίω τον έχουν λίγοι Ιταλοί και μετρημένοι στα δάκτυλα ξένοι, ήτοι Έλληνες.

Αντίθετα γνωρίζω πολλούς συμφοιτητές σου- μεταγραφέντες- που είχαν 12-13 και αρκετούς που περάσαν πανελλαδικές με ίδιο βαθμό με μένα λόγω διαφορετικής βαρύτητας που δίναν στις πανελλαδικές, σε σχέση με το σχολείο-κορμό.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

B) Ο βαθμός του πτυχίου είναι σε όλα τα ελληνικά πτυχία μικρότερος από του Λυκείου, καθώς η δυσκολία είναι προφανώς αυξημένη. Και ενώ στο σχολείο εγώ έβγαλα 20/20 με την ταμπέλα του χαρισματικού, στις Πανελλήνιες (παλιές) έγραψα 6099/6400, στην Ιατρική του ΕΚΠΑ έβγαλα 7,54 και ο κορυφαίος της φουρνιάς (και των τελευταίων ετών πιστεύω) 9,39, δηλαδή ούτε 19/20!

And cares who?!

Εγώ όταν εσύ διάβαζες Playboy ανάμεσα στις πανελλαδικές για να ευχαριστήσεις τις εφηβικές σου ορμές είχα πραγματική ολοκληρωμένη σχέση 2 ετών. Κι ο συγκάτοικός μου έβγαζε 19 και 10/13 στο σχολείο του (και ήταν παραστάτης, δηλαδή φαντάσου!) και ήρθε Ιταλία και τα παράτησε μετά από 8 χρόνια έχοντας περάσει μονάχα το πρώτο έτος.

:splaaaats::antegeia:

Κοινώς ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθείς απ'το σχολείο στο uni.

:blink: Αυτό δε σημαίνει βεβαίως ότι όλοι το έριξαν στο χαβαλέ (πόσο μάλλον άνθρωποι που κουράστηκαν ή όχι ιδιαίτερα για να βγάλουν "Άριστα" στο πτυχίο στα 6 χρόνια). Οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, και στις Πανελλήνιες και στο Πανεπιστήμιο: ο βαθμός μπαίνει αρκετά πιο δύσκολα, έτσι ώστε ακόμα και από ένα σύνολο ανθρώπων πολύ μεγαλύτερο του μικροπεριβάλλοντος του σχολείου κανείς δε φτάνει στο "απόλυτο" άριστα (γιατί πχ στις Πανελλήνιες ο καλύτερος σ' εμάς να πήρε 6320/6400; δεν πρέπει κάποιος, κάποτε, να είχε πάρει και το ρημάδι το 6400; ή στη σχολή να βγάλει 10 ή 9,95 ή κάτι τέτοιο; ).

40άκο, τις έχω γραμμένες τις πανελλαδικές εκεί που δεν πιάνει η μελάνι. Εκείνη την εποχή είχα αλλού το μυαλό μου και επειδή ήθελα κιόλας να φύγω εξωτερικό (με την καλή μου!) λίγο με νοιάζαν τα μόρια που εσύ "ξεχωριστός Will" έπιασες.

Το άρθρο το διάβασες; Γράφει πως καιγόνται στο σύστημα να μπούνε και μετά μέσα είναι κανείς δεν έχει όρεξη. Εγώ αντίθετα βλέποντας το ιταλικό σύστημα που παίρνει και τους 16ρηδες (εν τω μεταξύ το 16 είναι 8 στην κλιμακα του δέκα, έλεος!) και δεν τους βγάζει το λάδι πριν μπουν, αλλά αφότου μπουν στο ονομαζόμενο "biennio" (που όσοι έχουν περάσει από Ιταλία ξέρουν!!) με αποτέλεσμα το ξεσκαρτάρισμα να είναι πανεπιστημιακού επιπέδου. Όχι κάποιου κομπλεξικού εξεταστή έκθεσης που ξέρει ότι διορθώνει γραπτά από ιδιωτικό σχολείο.

:o Μπορεί κάποιος να τελειώσει ιατρική κατέχοντας όλες τις βασικές δεξιότητες, ένα στέρεο θεωρητικό υπόβαθρο και γενικές ιατρικές γνώσεις που να του επιτρέπουν να εκφέρει άποψη σχεδόν για καθετί ιατρικό, και όμως να έχει πτυχίο με 6 και κάτι. Αυτό αντιστοιχεί σε ένα απολυτήριο του 12, πραγματικά αξιοθρήνητο για οποιονδήποτε με εγκεφαλική δραστηριότητα μεγαλύτερη από αμοιβάδας. Δεν είναι αποτυχία του φοιτητή αυτό, είναι αποτυχία του συστήματος. Αποτυχία που δεν αξιολογεί το ότι στη δεκαβάθμια βαθμολογική κλίμακα το 10 το έχουν πολλοί για το Θεό και το 9 για την Παναγία, ενώ το 8, που θεωρείται και καλός βαθμός, αντιστοιχεί σε ένα ταπεινό 16/20. Ένα 16 που ένας έξυπνος άνθρωπος το έπαιρνε στο σχολείο για πλάκα παρακολουθώντας 10 λεπτά κάθε ώρα μαθήματος και φτιάχνοντας σαΐτες τα υπόλοιπα 40, και για να το πάρεις στη Θεραπευτική πχ ή στην Ακτινολογία Βλάχου πρέπει να έχεις μπάρμπα τουλάχιστον τον Harrison ή τον Roentgen.

Ωραία τα λες, και εγώ το ίδιο μπορώ να πω και για το σχολείο. Έχοντας 16 πιστεύεις ότι κάνω δα τόσο δραματικά λάθη στην Ορθογραφία; Ιδιαίτερα όταν και στα σχολεία παίζουν βαθμοί από σχολείο σε σχολείο;

Ακόμα κι ο βαθμός του σχολείου παίζει από μάθημα σε μάθημα, πού ξέρεις ότι εγώ το 16 δεν το έβγαλα με 20 σε όλα και 0ικά σε Θρησκευτικά, Γυμναστική, Αγγλικά;

fyi, είχα ανέκαθεν σε όλα τα θετικά δέσμης κι εκτός 19-20 εκτός από έκθεση που είχα παραδοσιακά 14-15.

emranting Δεν αλλάξαμε εμείς από το σχολείο στο Πανεπιστήμιο, δε γίναμε βλάκες ή ρεμάλια.

Ούτε εγώ άλλαξα. Απλά αποδείχθηκε αυτό που έλεγα στο σχολείο. Ότι για τις πανελλαδικές χρειάζεται τρελό διάβασμα και στείρα απομνημόνευση. Για την ακαδημαϊκή εκπαίδευση και αυτόνομη/αυτοδύναμη διδαχή εξυπνάδα, ωριμότητα, αυτάρκεια, σπουδή, και ικανότητα να συλλέγεις τις κατάλληλες πληροφορίες και όχι να διαβάζεις τα καπάκια.

Τελικά ήμουν πάντα κρυφό ταλέντο. B)

Όχι βέβαια, όμως αποδείχθηκε περίτρανα πως είχα ότι χρειάζεται ένας μέτριος-προς-καλός ξένος φοιτητής ιατρικής που παλεύει τίμια για το χαρτί του και την επιστημονική του ολοκλήρωση.

Απλά το "παιδαγωγικό" 19 και 20 στο μαθητή που ξέρει τα πάντα γίνεται ένα "ακαδημαϊκό" 7 στο φοιτητή που έχει διαβάσει τα πάντα από το βιβλίο που του δίνουν και απλά δεν έχει μπει μέσα στο διεστραμμένο μυαλό του κάθε εξεταστή που εμπνεύστηκε να ρωτήσει από όλη τη Χειρουργική λχ το πρωτοπαθές λεμφοίδημα και από όλη την Ορθοπαιδική τη Χ παραλλαγή του σαρκώματος Ewing, μαζί με τις λεπτομέρειες που έχει το Ψ άρθρο που διάβασε στο New England Journal of Medicine χτες και τον εντυπωσίασαν. Και αυτό ισχύει για όλες τις σχολές: ο επιμελής, λογικός και όχι-και-τόσο-φυτό φοιτητής της Νομικής θα επιβραβευθεί στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο όταν δε θα τον ρωτήσουν για την εφαρμογή των κοινοτικών οδηγιών και τους κανονισμούς, αλλά για τη νομική φύση των πρακτικών της Προεδρίας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου...

Έλα άσε τα παιδαγωγικά και ακαδημαϊκά. Εγώ στο σχολείο όποτε κάτι μ'ενδιέφερε το διάβαζα κι έπαιρνα 20. Όταν δε μ'ενδιέφερε δεν το διάβαζα κι έπαιρνα 15. Οι πραγματικοί μπούφοι παίρνουν βάση και βγάλε.

Η διαφορά του σχολείου με το πανεπιστήμιο είναι αλλού, κι εκεί φαίνονται οι πραγματικοί μάγκες. Στο σχολείο είσαι ακόμα ανήλικος και χειραγωγημένος απ'τους γονείς σου, σε βάζουν να διαβάζεις. Στο πανεπιστήμιο διαβάζει αυτός που θέλει να ξεχωρίσει. Οι βαθμοί μας αυτό δείχνουν πάντως. :)

Τη νομική μη τη βάζεις μέσα γιατί η νομική είναι να μάθεις τον τρόπο σκέψης, εξάλλου με τον κώδικα ανοιχτό γράφεις στα περισσότερα [όλα;] τα μαθήματα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο βαθμός σχολείου είναι και βαθμός ζωής.

Χμμ, δεν είδα καθόλου εμοσάικονς να χαμογελάνε οπότε υποθέτω μιλάς σοβαρά.

Θα σου απαντήσω κι εγώ σοβαρά λοιπόν:

Ο Ζαμπέτας δε θα συμφωνούσε μαζί σου!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η διαφορά του σχολείου με το πανεπιστήμιο είναι αλλού, κι εκεί φαίνονται οι πραγματικοί μάγκες. Στο σχολείο είσαι ακόμα ανήλικος και χειραγωγημένος απ'τους γονείς σου, σε βάζουν να διαβάζεις. Στο πανεπιστήμιο διαβάζει αυτός που θέλει να ξεχωρίσει. Οι βαθμοί μας αυτό δείχνουν πάντως. :)

Τη νομική μη τη βάζεις μέσα γιατί η νομική είναι να μάθεις τον τρόπο σκέψης, εξάλλου με τον κώδικα ανοιχτό γράφεις στα περισσότερα [όλα;] τα μαθήματα.

Διαφωνώ με αυτά τα δύο κάθετα.

Η νομική δεν είναι μόνο τρόπος σκέψεις. Πρέπει να ξέρεις τους νόμους. Εδώ πάνω τουλάχιστον έτσι είναι. Μα και μιά φίλη που έχω νομική στο Roma I, τα ίδια μου λέει.

Εγώ ούτε πριν, ούτε τώρα με έβαζε κανένας να διαβάζω. Απλώς, όταν βλέπω πως έχω διαβάσει για 30 και μου δίνουν 24, ενώ άλλος έχει διαβάσει για 24 και παίρνει 30, χαλάω άσχημα. Μια, δυο, τρεις, μετά τους έγραψα και διαβάζω για μένα και τέρμα... Εμ δεν ξέρω να μπανφάρω... τί να κάνω? Μπανφάρω στα ιταλικά σημαίνει πως παρουσιάζω καλά τον εαυτό μου, έστω κι αν δεν ξέρω καν γιατί μιλάω. Δεν είναι καθόλου κακό αυτό. Είναι μια άριστη ικανότητα. Το θέμα είναι πως σε μένα δε λειτουργεί... ή καλύτερα δεν έχω αυτή την ικανότητα. Το σύστημα όμως εδώ είναι έτσι.

Δε νομίζω στην Ελλάδα να ισχύει το ίδιο. Ένας φοιτητής με 27/30 στην Ιταλία είναι πολύ πιθανό να είναι στο 7,5 στην ελληνική πραγματικότητα. Άλλο σύστημα εδώ, άλλο εκεί.

Πάνω σε αυτό να μην ξεχνάμε πως και στην ίδια την Ιταλία οι διάφορες πόλεις έχουν μεγάλες διαφορές. Το 30 στo Palermo ίσως να αντιστοιχεί με 25 στη Ρώμη και 22 στο Μιλάνο.

Ενώ τέλος για τις Πανελλήνιες... μην αρνούμαστε την πραγματικότητα. Όσοι είμαστε έξω είναι γιατί τις αποτύχαμε. Δεν είναι κακό να το παραδεχόμαστε επιτέλους.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

[

Ο Ζαμπέτας δυστυχώς δε ζει.Πολλοί ασθενείς όμως συνεχίζουν...

Ακριβώς. Ανεξάρτητα από βαθμού σχολείου. :)

prof dei miei stivali είσαι κι ασε τα κουνήματα :lol:  :lol:

Μόνο αυτό ξέρεις να λες; :huh:

Θα ήθελα να ξέρω άραγε τί μπότες είναι αυτές: μυτερές με γόβα-στιλέτο και φτερά; Έτσι σε φαντάζομαι. :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μόνο αυτό ξέρεις να λες; :huh:

Θα ήθελα να ξέρω άραγε τί μπότες είναι αυτές: μυτερές με γόβα-στιλέτο και φτερά; Έτσι σε φαντάζομαι. :lol:

ναι γλυκέ μου, το ξέρω πως μέχρι εκέι φτάνεις :lol::lol:

μπανφάρεις δάσκαλε;;; :lol::lol::lol:

emkiss

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διαφωνώ με αυτά τα δύο κάθετα.

Καλά εσύ για να διαφωνήσεις μαζί μου θα διαφωνούσες και στη ρήση "ο ioan κάνει ωραία poll" οπότε τα κάθετα/οριζόντιά σου για μένα είναι επουσιώδη...

Η νομική δεν είναι μόνο τρόπος σκέψεις. Πρέπει να ξέρεις τους νόμους. Εδώ πάνω τουλάχιστον έτσι είναι. Μα και μιά φίλη που έχω νομική στο Roma I, τα ίδια μου λέει.

Όλη μου μα όλη μου η παρέα στην Ελλάδα (συν η κοπέλα μου) κάνουν νομική, εξ ου και το μικρό προσωπικό μου ενδιαφέρον για το εκπαιδευτικό δίκαιο. Επέτρεψέ μου να ξέρω αρκετά καλά από τις περιγραφές των παραπάνω τί είναι η Νομική τουλάχιστον στην Ελλάδα (ΑΠΘ).

Εγώ ούτε πριν, ούτε τώρα με έβαζε κανένας να διαβάζω. Απλώς, όταν βλέπω πως έχω διαβάσει για 30 και μου δίνουν 24, ενώ άλλος έχει διαβάσει για 24 και παίρνει 30, χαλάω άσχημα. Μια, δυο, τρεις, μετά τους έγραψα και διαβάζω για μένα και τέρμα... Εμ δεν ξέρω να μπανφάρω... τί να κάνω? Μπανφάρω στα ιταλικά σημαίνει πως παρουσιάζω καλά τον εαυτό μου, έστω κι αν δεν ξέρω καν γιατί μιλάω. Δεν είναι καθόλου κακό αυτό. Είναι μια άριστη ικανότητα. Το θέμα είναι πως σε μένα δε λειτουργεί... ή καλύτερα δεν έχω αυτή την ικανότητα. Το σύστημα όμως εδώ είναι έτσι.

Άσε που μπανφάρεις και χαζά. Εγώ γράφω καλά στα γραπτά και μετά το υπερασπίζομαι εξίσου καλά και στα προφορικά και να το το 28-30. Και να πεις ότι ξέρω και τα τέλεια ιταλικά... δεν θα το έλεγα.

Απορώ πότε διαβάζεις, περίοδος εξεταστικής από τότε που γράφτηκες κι έχεις σπάσει κάθε ρεκόρ post ανά ημέρα! :P

Δε νομίζω στην Ελλάδα να ισχύει το ίδιο. Ένας φοιτητής με 27/30 στην Ιταλία είναι πολύ πιθανό να είναι στο 7,5 στην ελληνική πραγματικότητα. Άλλο σύστημα εδώ, άλλο εκεί.

Αυτό έχει μια πολύ απλή εξήγηση. Στην Ιταλία είναι απ'το νόμο όλα προφορικά οπότε στο προφορικό δεν υπάρχει περίπτωση να το περάσεις έχοντας διαβάσει τσαπατσούλικα. Εγώ πραγματικά στις περισσότερες εξετάσεις βλέπω ή να κόβονται ή να περνάν με υψηλούς βαθμούς. Μόνο όταν έχει και γραπτά αλλάζει το παραπάνω με ενδιάμεσους βαθμούς.

Πάνω σε αυτό να μην ξεχνάμε πως και στην ίδια την Ιταλία οι διάφορες πόλεις έχουν μεγάλες διαφορές. Το 30 στo Palermo ίσως να αντιστοιχεί με 25 στη Ρώμη και 22 στο Μιλάνο.

Αυτό το συμπέρασμα πώς το βγάζεις; Αυτές τις αξιωματικές παπαριές ποτέ δεν τις κατάλαβα... Ένας καθηγητής σε μία έδρα αν είναι φονιάς μπορεί να κάνει μια ολόκληρη σχολή παλούκι κι ας είναι στη τελευταία κωμόπολη.

Ενώ τέλος για τις Πανελλήνιες... μην αρνούμαστε την πραγματικότητα. Όσοι είμαστε έξω είναι γιατί τις αποτύχαμε. Δεν είναι κακό να το παραδεχόμαστε επιτέλους.

Dude μίλα για τον εαυτό σου. -_-

Εγώ πανελλαδικές δεν έδωσα, άρα δεν την επωμίζομαι ως αποτυχία. Ούτε ήθελα ούτε θέλησα να γίνω φοιτητής ελληνικού πανεπιστημίου, ούτε με εισαγωγικές ούτε με μετεγγραφή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ναι γλυκέ μου, το ξέρω πως μέχρι εκέι φτάνεις :lol:  :lol:

μπανφάρεις δάσκαλε;;; :lol:  :lol:  :lol:

emkiss

γλυκέ μου; ωχ, εκδηλώθηκες ήδη. με το που φόρεσες τις μπότες.

(το "μπανφάρεις" δεν το λέμε ποτέ στη Ρώμη, τουλάχιστον όχι οι Ιταλοί που παρεΐζω εγώ)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το κακό είναι ότι δεν χρειάζονται χιουμορίστες αλλά γιατρούς...

Ακριβώς. Και το χειρότερο είναι ότι συνεχίζεις να αστειεύεσαι ενώ εγώ απάντησα σοβαρότατα στον αστείο σου αφορισμό: βαθμός σχολείου = ζωή

Πραγματικά ένα απ'τα saddest που έχω ακούσει τελευταία. :(

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

γλυκέ μου; ωχ, εκδηλώθηκες ήδη. με το που φόρεσες τις μπότες.

τι να γίνει χρυσέ μου, καλυτερα πούστης παρά μαλάκας :lol::lol:

(το "μπανφάρεις" δεν το λέμε ποτέ στη Ρώμη, τουλάχιστον όχι οι Ιταλοί που παρεΐζω εγώ)

δε με νοιάζει τι λένε οι ιταλοί που "παρεϊζεις" (sic!) αυτό πάντως κάνεις (συν το ό,τι αυνανίζεσαι διαδικτυακά βεβαίως βεβαίως :lol::lol: )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.