Jump to content

Άριστοι ως μαθητές, μέτριοι σαν φοιτητές


lefkander

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 396
  • Created
  • Last Reply

Προσοχή:

Οδηγίες προς νέα μέλη www.greekmeds.gr

1) Τοίχο- τοίχο και με προσοχή γιατί πολλοί εδώ μέσα γαμάνε αδιακρίτως

2) Κυκλοφορούν multiquotes που μπορούν να πετύχουν και άμαχους/ γυναικόπαιδα. Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι γουεμπ- μάστορες

3) Οι διαξιφισμοί ανά πάσα στιγμή μπορούν να περάσουν από το "Πήγαινα Κολλέγιο ρε, εγώ Μωραΐτη ρε, κι εγώ Μπαρμπίκα μούλε" στο "η Ιταλία γαμάει, όχι, η Γιουγκοσλαβία είναι και γαμώ, τον παίρνετε όλοι, το ΕΚΠΑ είναι Νάμπερ Ουάν"

4) Αν τυχόν ανοίξετε το στόμα σας, να το ξανακλείσετε. Δεν σηκώνουμε και πολλά πολλά

5) Ανά πάσα στιγμή μπορεί να σας ζητηθεί ο βαθμός εισαγωγής στις Πανελλήνιες, η σειρά αποφοίτησης και η ημερομηνία γέννησης της γάτας του μπατζανάκη της θείας της φίλης που είχε η γειτόνισσα στα Σεπόλια που τη λέγανε Κούλα και τα μάσαγε ούλα. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν σε μουλτισέντερ γαμαουτράιαλ να δούμε και πάλι ποιος γαμάουα περισσότερο από τον άλλονα που γαμάουα

6) Εδώ ΓΑΜΑΜΕ.

7) Ξανακοιτάξτε το 6). Έχει σημασία

8) Μερικές φορές γαμάμε κιόλας, αλλά επειδή είναι ιντερνετ, το παίζουμε μετριόφρονες

9) Προτελευταίο τεστ: Κάντε μουλτικουόουτ όλα τα παραπάνω απαντώντας ΜΟΝΟ με φατσούλες

10) Γαμάτε? Εμείς γαμάμε.

Θα πρωκτοκωληθεί.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πολυ μου αρεσει οταν διαφημιζουμε το υψηλο επιπεδο γλωσσολογιας!Οταν ομως προκειται για αλλους διαμορφωνεται σε "αλλο" επιπεδο.Στην προκειμενη περιπτωση δε πειραζει κανεναν και δε ενοχλει για το ηθος και το υφος του φορουμ αφου μιλαμε για αλλους.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Meaning? Κάτι από Πυθία μου έκανε αυτό.

Λοιπόν, για να σοβαρευτούμε, το thread είναι 10 σελίδες κόμπλεξ. Απορώ πώς δεν καταλαβαίνουν μερικοί πόσο εκτίθενται από όσα γράφουν. Μα είναι δυνατόν 23-30 χρονών γομάρια να κάθεστε να γράφετε πότε πρωτοπηδήξατε και πόσο αυτό σαν κάνει πιο ολοκληρωμένους φοιτητές? Δηλαδή πραγματικά τι σκεφτόσασταν όταν το γράφατε? Και τι σχέση έχει ποιος διάβαζε playboy και ποιος είχε ολοκληρωμένη σχέση? Μπορεί να είχες σχέση και με τη γάτα σου ρε φίλε και να ήσαστε και ερωτευμένοι, με ρομαντικά δείπνα με Φρίσκυς κτλ, τι σχέση έχει με το αν ήσουν μέτριος μαθητής ή φοιτητής? Το "μειώνω την ακαδημαϊκή μου απόδοση για να πηδήξω και λίγο" μάλλον είναι λίγο κουλό, δεν είναι?

Το topic του Lefk μπορούσε να δώσει αφορμή για σοβαρή και ενδιαφέρουσα κουβέντα αλλά έγινε το γνωστό: Στραβοί, κουλοί, βγάλτε τα κόμπλεξ σας στο διαδίκτυο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ ήμουν πολύ καλός μαθητής. Στο Πανεπιστήμιο θέλω να πιστεύω ότι είμαι αρκετά καλός, αλλά ξέρω ότι υπάρχει πολύς κόσμος πολύ καλύτερος. Και έξω βγαίνω και διασκεδάζω και σκίζομαι στο διάβασμα στην εξεταστική. Προσπαθώ και γενικά είμαι ικανοποιημένος με έναν μέσο όρο μεταξύ 7,5 με 8, διότι ξέρω ότι αυτό ΔΕΝ μεταφράζεται σε 15-16 του σχολείου. Είναι εντελώς ανόητη η όποια απόπειρα "μετάφρασης". Δηλαδή το 10 στο δημοτικό μεταφράζεται σε 10 στο Πανεπιστήμιο?! Νομίζω είχα βαθμολογία και στο νήπιο... το Α στην ζωγραφική έχει κάποια σχέση με το 10 στην Θεραπευτική?!! MERCY

Ξέρω επίσης κι εγώ έναν φοιτητή στην Αθήνα που έκοψε 9 στην Παθ Φυσ, ή στα Φάρμακα. Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι φυσιολογικός άνθρωπος και το γεγονός ότι θα βγάλει τον τρελό βαθμό σίγουρα δεν εγγυάται ότι θα είναι καλός γιατρός, ή ακόμα και καλός ερευνητής.

Βγάζω το καπέλο όμως στον Σοβ ή την ανέκδοτο. Και βαθμό άριστα έχουν (για τον σοβ σίγουρα, για την ανέκδοτο, δεν έχει τελειώσει ακόμα αλλά αρκετά σίγουρα για εκεί παει) και κοινωνική ζωή έχουν... Είναι φυσιολογικοί ΚΑΙ χαρισματικοί άνθρωποι. Τι να το κάνω το 9.99 αν ο άλλος δεν έχει ιδέα για το οτιδήποτε πέρα από την Ιατρική, αν δεν εχει πάει ένα σινεμά, αν δεν έχει μια στοιχειώδη καλλιέργεια (όχι μόρφωση), όπως είπε η τζουλιετ; Όχι, το 9.99 δεν μου λέει απολύτως τίποτε μόνο του. Προτιμώ το 7.5 μου και την ζωή μου και θαυμάζω (όπως είπα) αυτούς που μπορούν και τα συνδυάζουν ακόμα καλύτερα από εμένα.

ΥΓ: Warcraft, nah... Xcom, yeah! Αλλά κατά βάσην είμαι RPGας :) Μόλις τελείωσω με την Θεραπευτική (μόλις με κόψει ο Μαυρικάκης δηλαδης), θα πάω να αγοράσω το World of Warcraft, μέχρι να φύγω διακοπές :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Α... και μην ξεχάσω... περί ορθογραφίας... Η μητέρα μου είναι μικροβιολόγος, διευθύντρια, οπότε κάποια στιγμή ανέλαβε να κάνει κρίση για κάποια θέση επιμελητού στο Ιπποκράτειο.

Δεν είμαι σίγουρος σε τι κείμενο ήταν γραμένο το παρακάτω (δηλαδή στο CV ή κάπου αλλού), αλλά ένας υποψήφιος έκανε αίτηση για την θέση επιμελητού στο Υποκράτειο...

Η στοιχειώδης γνώση ορθογραφίας δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Σκεφτείτε μόνο πόσο άσχημη εντύπωση έκανε στην μητέρα μου, ή στον μελλοντικό ασθενή. Αν εσύ είσαι ασθενής και ο γιατρός σου σου γράψει χάππηα και αλιφή, πραγματικά θα τον εμπιστευτείς; Μπορεί να είναι θεός από άποψη ιατρικών γνώσεων, αλλά η εντύπωση που αποκομίζεις είναι... (βάλτε ό,τι θέλετε)

Και μην βασίζεστε στην αυτόματη διόρθωση γιατι και το σκέψεις και το σκέψης είναι σωστά γραμμένα, αλλά το "διαβάζω τις σκέψης σου" είναι λάθος. Ομοίως για το γραφεται και γράφετε κτλ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε παιδιά πώς τα καταφέραμε πάλι ένα τόσο ενδιαφέρον θέμα να το κάνουμε παράδειγμα κομπλεξισμού και έπαρσης! Για μένα αυτή η εξέλιξη είναι ενδεικτική μιας νοσηρής νοοτροπίας που επικρατεί στη σχολή. Μας έχουν βάλει στο τριπάκι του ανταγωνισμού (πείτε το κι ευγενή άμιλλα στην ουσία το ίδιο είναι) απο πολύ μικρούς κι αντί με τα χρόνια να το σκεφτούμε αν πραγματικά αξίζει κάτι τέτοιο εμείς συνεχίζουμε ακάθεκτοι! Ποτέ δε θα μπορέσει κάποιος να πει ότι αυτός είναι ο καλύτερος όλων. Σε κάποιους τομείς υστερούμε και σε κάποιους υπερτερούμε. Κανείς δεν είναι τέλειος! Δυστυχώς όμως υπάρχουν αρκετοί στο χώρο μας που το νομίζουν. Να κάνω και μια χαζή ερώτηση; Γιατί τόσος ανταγωνισμός; Αφου δε θα κάνουμε όλοι την ίδια ειδικότητα. Τι έχει π.χ. να χωρίσει ο μελλοντικός αναισθησιολόγος με το μελλοντικό μικροβιολόγο;

Το πιο σημαντικό όμως είναι να έιμαστε ολοκληρωμένοι ως άνθρωποι. Αμα είσαι μονοδιάστατος και 11 στα 10 να παίρνεις άξιος λύπησης είσαι. Η ζωή περνάει η άτιμη πολύ γρήγορα κι όταν τα καλύτερα χρόνια περάσουν (τα σημερινά δηλαδή) ακόμη κι ο αστρονομικός βαθμός και όλου του κόσμου τα πτυχία δε θα σου δώσουν πίσω αυτά που δεν έζησες. Είμαι 5 χρόνια στη σχολή κι αυτά που μου έχουν μείνει δεν είναι το 10 που πήρα σ'αυτό το μάθημα ούτε η αποτυχία στο άλλο αλλά τα συναισθήματα ωραία και μη και οι σχέσεις που έχω μοιραστεί με συμφοιτητές μου.

ΥΓ. Με πριζώνετε άσχημα με τις αναφορές σε PC games. Τώρα που είπε ο Azrai για RPG θυμήθηκα το ατέλειωτο λιώσιμο με το Baldur's Gate 1+2. Τι να λέμε τώρα έπος!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εεεεε,εγώ είμαι μικρό ακόμα και ντρέπομαι λιγουλάκι ,αλλά θα ήθελα να συνεισφέρω στη συζήτηση...Επειδή διάβασα για κάποιον καθηγητή μάγο που γαμάει λέει απ΄τα 16...Στα πλαίσια της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, ρώτησα τη μαμά μου και μου είπε ότι στη ζωή δεν έχει σημασία ποιος γαμάει πρώτος αλλά ποιος γαμάει καλύτερα!Και δεν ξέρω τί λέτε εσείς αλλά ξέρω ότι η μαμά μου έχει πάντα δίκιο και όλοι οι καθηγητές συμφωνούσαν πάντα μαζί της.

Το καλό το πράγμα αργεί αλλά όταν έρχεται γαμεί! :antegeia:

Υ.Γ.So it's not always about who's first but it's always about who's best.

May the best man win!!! :lol: (και όχι δεν εννοώ τον κουμπάρο!) emdevil

emboredemeleos (λες και πρόκειται για το ποιος θα τερματίσει πρώτος στο κατοστάρι!)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

σας βάρεσε το καλοκαίρι? Τί είναι αυτά που λέτε.

Σκέφτομαι όλες αυτές τις μέρες να φτιάξουμε έναν οδηγό επιβίωσης για τους ψάρακλες που θα έρθουν απο τη νέα σεζόν. Καλά είναι να τους μεταδώσουμε με ποιό τρόπο θα κάνουν πολύ πολύ πιό εύκολη τη φοιτητική τους ζωή στην σχολή μας. Ποιός θα το αναλάβει όμως. Ας καταθέσουμε όλοι τις εμπειρίες μας...

Μετάφραση του παραπάνω ειδικά για τον Αζράι...

βρέ σας βάρεσε το καλοκέρι όλους? Τί είνε αυτά που λέται.

Σκέφτωμε ώλες αυτές της μέραις να φτειάξουμε έναν οδηγό εποιβίωσης για τους ψάρακλες που θα έρθουν απο τη νέα σεζόν. Καλά είνε να τους μεταδόσουμε με ποιόν τρώπω θα κάνουν πωλύ πωλύ πιό εύκωλη τη φιτιτικι τους ζοή στη σχωλή μας. Ποιός θα το αναλάβι όμος. Ας καταθέσουμε όλι τις εμπιρίες μας...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γενικα στην αρχη το CLA(N)σατε και μετα το γαμησατε το θεμα....

Αγαπημενε μας μαγε, ειμαστε μια παρεα σκληρα εργαζομενων και ασχημα αμοιβομενων γιατρων αλλα μαζι σου ανανεωνομαστε, εισαι η μοναδικη χαρα μας, ανασα δροσιας μεσα στον φλεγομενο θεσσαλικο καμπο, δροσερο αερακι που καθαριζει το μυαλο μας... Εαν μια μερα δεν σε μελετησουμε πεφτουμε σε βαρια μελαγχολια!!!!

Θα σου κεντρισουμε τα φιλανθρωπα συναισθηματα σου, αφου δεν θελεις να εγκαταλειψεις την Εσπερια και τις καλλιπυγες καλλονες της για μια θεση στο ταπεινο μας ιδρυμα, τουλαχιστον γραφε πιο συχνα.........

Προς διαχειριστη: Ανοιξτε ενα thread αποκλειστικα για τον μαγο μας και τους συνομιλητες του, σας ικετευουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πώς γίνεται από ένα τόσο επιφανειακό άρθρο, που προσπαθεί (ανεπιτυχώς όπως πάντα) να συμπυκνώσει σε μισή σελίδα την μετάβαση από το εκπαιδευτικό καθεστώς του Λυκείου σε εκείνο του Ελληνικού πανεπιστημίου να δημιουργήσει όλον αυτόν τον χαμό είναι άξιο δεύτερης ανάλυσης από την εφημερίδα...

Ειδικά το γράμμα της Ακρίτας με έκανε να ρίχνω τρελά γέλια...

Και οι δύο ξεχνάνε ότι το σύστημα είναι ανταγωνιστικό και όσο μικρότερη η προσφορά (θέσεων) και μεγαλύτερη η ζήτηση (υποψηφίων) τόσο πιο δύσκολες οι εξετάσεις.

Αυτό οδηγεί σε αύξηση ανταγωνισμού, που οδηγεί σε αυξημένο επίπεδο δυσκολίας για να μπορεί να γίνει "εύκολα" διαχωρισμός στους ψηλους βαθμούς.

Διαφορετικά είναι ευνόητο, ότι σε πιο "εύκολες" οι 20άρηδες θα γράφουν 20 και μαζί με αυτούς και οι 19ρηδες και οι 18άρηδες (παράδειγμα γράφουμε τώρα).... Άρα σε πιο εύκολες εξετάσεις ο καλύτερος δεν μπορεί να πάει πιο πάνω, ενώ οι μετά από αυτόν τον φτάνουν....

Αφού λοιπόν το έχουμε κάνει τόσο ανταγωνιστικό το εκπαιδευτικό μας σύστημα και πέρα από την απουσία επαγγελματικού προσανατολισμού (φαινόμενο της ευρύτερης κοινωνίας και όχι απλώς της σχολικής) δεν είναι το αμερικάνικο του κολλεγίου όπου εκεί μέσα μπορείς να αλλάξεις πορεία υπό προυποθέσεις (αλλά τουλάχιστον να ακολουθήσεις την κλίση σου) θα διαβάσουμε και θα προσπαθήσουμε να ξεχωρίσουμε (σε ένα σύστημα εξετάσεων και μόνο) για να μπούμε εκεί που θέλουμε. Και επειδή ο άλλος διαβάζει περισσότερο, θα διαβάσω περισσότερο από τον άλλον και πάει κύκλος.

Βλακείες τύπου προσωπικής ζωής δεν χωράνε και δεν έχουν σημασία για το Λύκειο και γενικά το σχολείο. Αφού θες να συνεχίσεις στο πανεπιστήμιο (και μάλιστα σε όποια σχολή επιλέξεις πρώτη) θα πρέπει να γίνεις καλύτερος από τους υπολοίπους. Αυτή είναι η κατάσταση καλή ή κακή και την αποδεχόμαστε μέχρι να ανανεώσουμε πρωτοποριακά όλο μας το εκπαιδευτικό σύστημα. Οπότε η κυρία Ακρίτα να πάει να γράψει κανά άρθρο για τα σταφύλια τον Αύγουστο και να αφήσει αυτούς που μπορούν να διαβάσουν την βιολογία πιθανώς καλύτερα από την κόρη της να περάσουν και εκείνη να βρει άλλους τρόπους και διεξόδους. Απορώ πώς το δημοσίευσαν στην εφημερίδα του Κολλεγίου μιας και σε οποιαδήποτε σοβαρή εφημερίδα θα έτρωγε σουτ.... για να μήν μιλήσω για σχολή δημοσιογραφίας που δεν θα έπαιρνε πότε το πτυχίο...Βέβαια μπορεί να πιέσει τα παιδιά να δώσουν ΙΒ ή άλλες εξετάσεις....(το άρθρο της ;) )

Επανέρχομαι στο άρθρο της εφημερίδας που ξαφνικά ανακάλυψε μετά από 20 και πλέον χρόνια την Κόρινθο και δεν έχει τόσο σχέση με το δοχείο υπό πίεση που είναι ο μαθητής-υποψήφιος όσο με το ότι αυτό το δοχείο ξαφνικά στο ελληνικό πανεπιστήμιο συνήθως σκάει, αντί να τοποθετηθεί από το σύστημα μία βαλβίδα ήπιας εξαγωγής του αέρα στον 1ο χρόνο...

Οι παπαρίες 20 και πλέον ετών στα ελληνικά πανεπιστήμια περί ακαδημαικής ελευθερίας και δεν ξέρω εγώ τί άλλο, που ήρθαν ως αντίδραση στις παπαριές 20 χρόνων πριν από αυτά περί ακαδημαικής θεοποίησης δημιούργησαν ένα πανεπιστημιακό σύστημα που στερείται κάθε αξιολόγησης αλλά και κινήτρων.

Ας είχαμε από το 1ο έτος μικρές όμαδες φοιτητών με ουσιαστική σχέση καθηγητή-μαθητή (πανάρχαια ανάγκη για την τέχνη της ιατρικής), παρακολουθήσεις με απουσίες, εργασίες ανα εβδομάδα, σταθερές ημερομηνίες διαγωνισμάτων και απροειδοποίητα τεστ αλλά και ουσιαστικό ρόλο του βαθμου πτυχίου και δεν θα είχα καμία αμφιβολία ότι όχι μόνο τον 1ο χρόνο όσοι δεν θέλαν θα έφευγαν μόνοι τους, αλλά και ότι ο μέσος όρος βαθμολογίας θα ανέβαινε κατακόρυφα. Και εκεί θα έμπαινε η βαλβίδα. Θα υπήρχαν κίνητρα και μαζί και αυξημένη δυσκολία, όχι τόση φυσικα όσο των εισαγωγικών, αλλά αρκετή για μια ομαλή μεταφορά του μαθητή από το ύφος του σχολείου σε εκείνο του πανεπιστημίου.

Ας ήταν οργανωμένα τα πανεπιστήμια να προσφέρουν ως αντίβαρο σε αυτή την αυξημένη δυσκολία τρόπους κοινωνικής έκφρασης και θα είμασταν πολύ καλύτερα.

Ας ήταν το πανεπιστήμιο ένας όμορφος χώρος, που σε γεμίζει να είσαι μέσα, που θα μετατρέψει την επιλογή σου σε έρωτα κι αγάπη για το αντικείμενο ή έστω σεβασμό και θα είμασταν καλύτερα και καλύτερους βαθμούς (πόσο σημασία έχουν ποτέ δεν κατάλαβα) θα παίρναμε.

Οι όποιες "υποκειμενικές" και "φάσιον καθοδηγούμενες" στερήσεις έχει καποιος στο Λύκειο είναι αντίβαρο στην είσοδό του στο πανεπιστήμιο. Όταν όμως με την είσοδο και βρισκόμενος στο όριο παθαίνει το σοκ της όχι μόνο απομυθοποίησης αλλά της κατάντιας δεν θέλει και πολύ να τα γράψει όλα στον πετεινό για λίγο και να πάει να κάνει ντόλτσε βίτα.

Δεν τα γράφει λοιπόν, θέλω να καταλήξω, γιατί ήταν κουρασμένος από τις εξετάσεις, τα γράφει γιατί το πανεπιστήμιο δεν ανταποκρίνεται ούτε στην προσπάθειά του, ούτε στις φιλοδοξίες του, ούτε φροντίζει να τον εμψυχώνει, ούτε τίποτα....

Πιστεύω χωρίς να υπάρχει τρόπος να με μεταπείσει κάποιος ότι όλοι όσοι δώσαμε πανελλήνιες και πετύχαμε ψηλους βαθμούς ότι στις ΗΠΑ για παράδειγμα, θα πετυχαίναμε ψηλούς βαθμούς στα SAT, ότι στην Αγγλία θα πετυχαίναμε ψηλούς βαθμούς στα GC, ότι γενικά όπου και να μας έβαζε κάποιος σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πάλι οι "πρώτοι της εξέτασης" θα βγαίναμε και στα καλύτερα πανεπιστήμια της χώρας θα μπαίναμε.

Αν εκεί θα είχαμε διαφορετική πορεία δεν ξέρω σε βαθμούς.. ξέρω όμως ότι είναι διαφορετικα πανεπιστήμια...

Οπότε καταλήγω με μια σημείωση ότι σχόλια περί "εγώ γαμούσα" είναι δείγμα μόνο συμπλεγμάτων ή έστω ελλειπούς κατανόησης του καθεστώτος, ότι η σύγκριση του χ/30 στην Ρώμη είναι αδύνατη με εκείνη του χ/10 στην Αθήνα, ότι όσοι δεν δώσαν εξετάσεις χάσαν αντικειμενικά ένα τρόπο να συγκριθούν με εκείνους που δώσαν (σε κάποιον τομέα, έτσι κι αλλιώς η σύγκρισή ποτέ δεν μπορεί να είναι πλήρης) και ότι από εκεί και πέρα θα περιμένουν να ξανασυγκριθούν σε κάποιο άλλο -κοινό- αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης (ανεξάρτητα από πόσες διαστάσεις λαμβάνει υπόψιν του).

Γιατί μέχρι να δώσω USMLE θεωρώ ότι εγώ, έτσι γιατί είμαι μαγκας, έχω μάθει να σκέφτομαι καλύτερα από τον φοιτητή του χ αμερικάνικου πανεπιστήμιου γιατί τρόπος να συγκριθώ μαζί του αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ή ότι είμαι πιο ολοκληρωμένος γιατρός γιατί έχω πιο ολοκληρωμένη και καλά κοινωνική ζωή. Όταν δώσουμε κοινές εξετάσεις στο ίδιο αντικείμενο θα υπάρξει μόνο τότε μια σοβαρή αξιολόγηση-σύγκριση ενώ και και μετά η πορεία μας στο επάγγελμα (αφου οι εξετάσεις έχουν κρίνει ότι όχι μόνο δεν είμαστε επικίνδυνοι, αλλά και ότι έχουμε τις γνώσεις-δυνατότητες να προσφέρουμε διάγνωση και θεραπεία) θα επιτρέψει στους συναδέλφους και ασθενείς να κάνουν την τελική τους -και μάλιστα συνεχή- αξιολόγηση και να μας τοποθετήσουν σε σειρά με βάση την πληρότητα που θα τους εμφανίσουμε ή τις ανάγκες που θα τους ικανοποιήσουμε...

the end....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βλακείες τύπου προσωπικής ζωής δεν χωράνε και δεν έχουν σημασία για το Λύκειο και γενικά το σχολείο.

Διότι ως γνωστόν, ένας έφηβος δεν έχει ουδεμία ανάγκη να συναναστρέφεται με συνομηλίκους, να διασκεδάζει, να έχει σχέσεις με το άλλο φύλο. Η ψυχοσεξουαλική του ανάπτυξη μπορεί μια χαρά να αρχίσει και από τα 18.

Ελπίζω να αστειεύεσαι.

Οι παπαρίες 20 και πλέον ετών στα ελληνικά πανεπιστήμια περί ακαδημαικής ελευθερίας...

Εδώ κι αν ελπίζω να αστειεύεσαι.

Ας είχαμε από το 1ο έτος μικρές όμαδες φοιτητών με ουσιαστική σχέση καθηγητή-μαθητή (πανάρχαια ανάγκη για την τέχνη της ιατρικής), παρακολουθήσεις με απουσίες, εργασίες ανα εβδομάδα, σταθερές ημερομηνίες διαγωνισμάτων και απροειδοποίητα τεστ αλλά και ουσιαστικό ρόλο του βαθμου πτυχίου και δεν θα είχα καμία αμφιβολία ότι όχι μόνο τον 1ο χρόνο όσοι δεν θέλαν θα έφευγαν μόνοι τους, αλλά και ότι ο μέσος όρος βαθμολογίας θα ανέβαινε κατακόρυφα. Και εκεί θα έμπαινε η βαλβίδα. Θα υπήρχαν κίνητρα και μαζί και αυξημένη δυσκολία, όχι τόση φυσικα όσο των εισαγωγικών, αλλά αρκετή για μια ομαλή μεταφορά του μαθητή από το ύφος του σχολείου σε εκείνο του πανεπιστημίου.

Ας ήταν οργανωμένα τα πανεπιστήμια να προσφέρουν ως αντίβαρο σε αυτή την αυξημένη δυσκολία τρόπους κοινωνικής έκφρασης και θα είμασταν πολύ καλύτερα.

Δηλαδή ποια είναι η λύση κατ'εσέ; Αφού πηδάμε τους εφήβους όταν είναι στο Λύκειο, μπορούμε να τους πηδάμε και στο πανεπιστήμιο. Στο μεταπτυχιακό, στην ειδικότητα, την άσκηση, τον πρώτο χρόνο εργασίας, το δεύτερο και μέχρι να γίνουν "ονόματα" και να βγάζουν παρά με ουρά. Διότι η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας δρόμου ενάντια στο δίπλα, τον απέναντι, τον πίσω, τον μπροστά. Πρέπει να έχεις θέληση και φιλοδοξία και όρεξη, να έχεις τη δύναμη να κόψεις και το λαρύγγι του άλλου για να πας μπροστά. Έτσι είναι και στη φύση, ο καλύτερος κερδίζει. Τake it or leave it. Και μετά όταν φτάσουμε τα 40 και γίνουμε επιτυχημένοι και χρήσιμοι, μπορούμε να απολαύσουμε τους καρπούς των κόπων μας. Εκτός κι αν μας προλάβει ένα καρδιακό, ένα εγκεφαλικό, μια κρίση πανικού, μια κατάθλιψη.

Δε χωράει αμφιβολία. Εσύ είσαι ο ρεαλιστής, ορθολογιστής, συνειδητοποιημένος και εγώ ο ιδεαλιστής και ανώριμος. Αλλά εγώ μπορώ και κοιμάμαι τα βράδια. Εσύ;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειδικά το γράμμα της Ακρίτας με έκανε να ρίχνω τρελά γέλια...

Και οι δύο ξεχνάνε ότι το σύστημα είναι ανταγωνιστικό και όσο μικρότερη η προσφορά (θέσεων) και μεγαλύτερη η ζήτηση (υποψηφίων) τόσο πιο δύσκολες οι εξετάσεις.

Αυτό οδηγεί σε αύξηση ανταγωνισμού, που οδηγεί σε αυξημένο επίπεδο δυσκολίας για να μπορεί να γίνει "εύκολα" διαχωρισμός στους ψηλους βαθμούς.

Διαφορετικά είναι ευνόητο, ότι σε πιο "εύκολες" οι 20άρηδες θα γράφουν 20 και μαζί με αυτούς και οι 19ρηδες και οι 18άρηδες (παράδειγμα γράφουμε τώρα).... Άρα σε πιο εύκολες εξετάσεις ο καλύτερος δεν μπορεί να πάει πιο πάνω, ενώ οι μετά από αυτόν τον φτάνουν....

Αφού λοιπόν το έχουμε κάνει τόσο ανταγωνιστικό το εκπαιδευτικό μας σύστημα και πέρα από την απουσία επαγγελματικού προσανατολισμού (φαινόμενο της ευρύτερης κοινωνίας και όχι απλώς της σχολικής) δεν είναι το αμερικάνικο του κολλεγίου όπου εκεί μέσα μπορείς να αλλάξεις πορεία υπό προυποθέσεις (αλλά τουλάχιστον να ακολουθήσεις την κλίση σου) θα διαβάσουμε και θα προσπαθήσουμε να ξεχωρίσουμε (σε ένα σύστημα εξετάσεων και μόνο) για να μπούμε εκεί που θέλουμε. Και επειδή ο άλλος διαβάζει περισσότερο, θα διαβάσω περισσότερο από τον άλλον και πάει κύκλος.

Βλακείες τύπου προσωπικής ζωής δεν χωράνε και δεν έχουν σημασία για το Λύκειο και γενικά το σχολείο. Αφού θες να συνεχίσεις στο πανεπιστήμιο (και μάλιστα σε όποια σχολή επιλέξεις πρώτη) θα πρέπει να γίνεις καλύτερος από τους υπολοίπους. Αυτή είναι η κατάσταση καλή ή κακή και την αποδεχόμαστε μέχρι να ανανεώσουμε πρωτοποριακά όλο μας το εκπαιδευτικό σύστημα. Οπότε η κυρία Ακρίτα να πάει να γράψει κανά άρθρο για τα σταφύλια τον Αύγουστο και να αφήσει αυτούς που μπορούν να διαβάσουν την βιολογία πιθανώς καλύτερα από την κόρη της να περάσουν και εκείνη να βρει άλλους τρόπους και διεξόδους. Απορώ πώς το δημοσίευσαν στην εφημερίδα του Κολλεγίου μιας και σε οποιαδήποτε σοβαρή εφημερίδα θα έτρωγε σουτ.... για να μήν μιλήσω για σχολή δημοσιογραφίας που δεν θα έπαιρνε πότε το πτυχίο...Βέβαια μπορεί να πιέσει τα παιδιά να δώσουν ΙΒ ή άλλες εξετάσεις....(το άρθρο της  )

Η ουσία του γράμματος της Ακρίτα και ο λόγος που το μετέφερα εδώ, είναι ακριβώς το ό,τι το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι τόσο λανθασμένα σχεδιασμένο, τόσο άναρχο και ανορθόδοξο, ώστε είναι αναγκασμένο το κράτος να διοργανώνει τέτοιου είδους "do or die" εξετάσεις μπάς και καταφέρει να κάνει αυτό που δεν μπόρεσε σε 12 χρόνια, δηλαδή να αξιολογήσει τους μαθητές και να ξεχωρίσει αυτούς που έχουν ακαδημαικά προσόντα.

Η αποτυχία δηλαδή του κράτους να οργανώσει εκπαιδευτικό σύστημα που θα αξιολογεί και -κυρίως- θα προσφέρει σωστή καλλιέργεια , μεταφέρεται στους υποψήφιους. Και μεταφέρεται σαν ένα στείρο (από πλευράς μόρφωσης) και αναταγωνιστικό σύστημα που το μόνο που αξιολογεί είναι η ικανότητά τους να προσαρμόζονται σε συνθήκες φοβερής πίεσης και να παπαγαλίσουν όσο καλύτερα μπορούν 5-6 τόμους.

Και βέβαια, δέν βρίσκω καθόλου "βλακεία" το να θέλει ένας γονιός να μήν είναι το παιδί του στο σχολίο το σπασικλάκι που βρωμάει και το αποφεύγουν οι συμμαθητές του. Προσωπικά, αν το παιδί μου μεθαύριο είναι μέχρι τα 19 του κλεισμένο σε ένα δωμάτιο παρέα με το PC, το Playstation, τα Playboy και τα βιβλία του, δεν θα χαρώ καθόλου. Είναι δεδομένο πως μια τέτοια κατάσταση θα του δημιουργήσει απωθημένα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

αμα αποφασισεις να γραψεις το ξεσκιζεις στα σεντονια

ποσο ειχες στην εκθεση;; :lol:  :lol:

152 και 152 στα 160 :P σταθερός :D

Επίσης ως μίνι απάντηση στους αποπάνω (και δείγμα ότι δεν διάβασαν καλά αυτό που έγραψα) είναι ότι έγραψα ότι -ΑΥΤΟ- είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα...

Καταφέρθηκα φανερά εναντίον του στυλ των ελληνικών πανεπιστημίων και έμμεσα εναντίον όλου του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Αλλά είναι ώριμο να αποδεχτεί κάποιος ότι αφού οι θέσεις είναι 100 και αυτοί που θέλουν 500,000 τότε θα φτύσουν αίμα για να ξεχωρίσουν οι 100, γιατί αυτό είναι το σύστημα αυτή τη στιγμή και δεν προβλέπεται να αλλάξει.

Είμαστε σε ένα απομονωμένο ξεροχώρι, τα πάντα κλειστά, σε 1 ώρα πρέπει να μαγειρέψουμε και θα βολευτούμε με ότι έχουμε.

Και σόρυ, αλλά εγώ έχω ξαναματαδηλώσει πως η Γ Λυκείου ήταν η καλύτερη χρονιά του σχολείου μου.... (και βρώμαγαν οι άλλοι, εγώ έκανα μπάνιο κάθε μέρα και φόραγα από τότε Acqua di Gio και D&G-και συνεχίζω)

Και προπαρασκευαστικό έτος στα πανεπιστήμια να βάλουμε, όσοι θέλετε μέσα και στον 2ο χρόνο θα μείνετε 200, εκείνο το έτος τί νομίζετε πως θα κάνουν; Αίμα και το γάλα που βύζαξαν θα φτύσουν.....Και θα διαβάζουν για αυτό το έτος από την Α Λυκείου για να είναι καλύτεροι από τους άλλους....

Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.. και κανείς δεν μπορεί να τα έχει όλα, είναι αδύνατον.

Για τον μέσο συνηθισμένο άνθρωπο ή θα διασκεδάσει πολύ και θα πάει να δουλέψει υπάλληλος σε ταμείο ή πωλητής (που δεν είναι καθόλου ντροπή, είναι επιλογή του) ή θα θυσιάσει κάποια άλλα για να κερδίσει καποια άλλα.....Από εκεί και πέρα ο καθένας με τις όποιες δυνατότητες του (κοινωνικές, οικονομικές, οικογενειακές, προσωπικές, διανοητικές, χορευτικές, αθλητικές και δεν ξέρω εγώ τί άλλο)

και ναι, κοιμάμαι πολύ ήσυχος τα βράδια, γιατί διασκέδασα πολύ στο σχολείο, εκδρομές και διακοπές πήγα, ομοίως και στο πανεπιστήμιο όσο δεν παίρνει....

το μόνο που με κρατάει μερικές φορές ξύπνιο είναι η βλαμμένη μου απόφαση να δώσω πανελλήνιες και όχι εξετάσεις για αγγλία καθώς και αν πρέπει τώρα να συνεχίσω Ελλάδα, να πάω Αγγλία, Σουήδια ή Αμερική....

Επίσης η γ@μημένη πίτσα που πήρε ο Σαράντος χτες το βράδυ και έφαγα ένα κομμάτι και με διέλυσε....

*και δεν είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα που πάσχει πρωτοπαθώς...είναι σύμπτωμα.

Πρωτοπαθώς πάσχει όλη μας η κοινωνία γιατί θέλει τα παιδιά της να γίνουν γιατροί ή ότι άλλο... Δεν γίνεται.-

Οπότε αν το συνεχίσουμε θα φτάσουμε να μιλάμε για κοινωνικοοικονομικοπολιτικα συστήματα και μετά από αυτό για την ψυχολογία του ανθρώπου ατομικά και μαζικά....

Πάντα έλεγα πως ένας άνθρωπος πρέπει να είναι ολοκληρωμένος από όλες τις απόψεις. Επίσης όμως έλεγα ότι πρέπει να συμβιβάζεσαι για να μπορείς να ζεις μέσα σε μια κοινωνία. Στόχος καθενός μας θα πρέπει να είναι όσο υπάρχει αυτή η κοινωνία να μπορεί να ζει ενταγμένος σε αυτή αλλά να ορίζει όσο μπορεί αυτός τους δικους του κανόνες. Τρόποι πολλοί και ταυτόχρονα λίγοι. Κανένας εύκολος. (και μή με ρωτήσετε πώς....ακόμη δεν ξέρω)

ΚΜΔ over and out! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μόνο ένα κομμάτι;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup τουρμπο πίτσα.... διπλό τσένταρ, διπλά δεν ξέρω εγώ τί άλλο από Ντόμινος...

και εγώ και ο άλλος κολλητός από ένα κομμάτι του φάγαμε και μας σκότωσε! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.