This place is dead

I ain't in Athens. And I sure as hell wanted to be there! At least it's sunny where I am now...How is "Sachsische Schweiz"? What do you eat there btw? Sauasages? Schnietzel?

Τροποποιήθηκε από NM25
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα σας ενημερώσω εγώ για τον καιρό :) ..Γενικά η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά. Μόνο το μεσημέρι έχει ζέστη.Το πρωί και (ιδιαίτερα) το βράδυ έχει δροσιά.Νύχτες για βόλτες με λίγα λόγια..

Τροποποιήθηκε από ContaStoPtyxio

κουνούπια;

Όχι ιδιαίτερα..Αν και δεν είμαι αρμόδια να απαντήσω γιατί τα έχω απομυθοποιήσει πλήρως :D Με τσιμπάνε και δεν δίνω σημασία,δεν τα νιώθω καν :blink:Χάρη σε μια πανάρχαια τεχνική :P

Για λέγε. Μπας και πάψω να...εχμ...ξύνομαι.

Αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία!!

Κοροϊδεύω..Απλά έχω σταματήσει να ξύνομαι και μετά από λίγα λεπτά η φαγούρα σταματάει.Και μιλάμε φέτος δεν χρησιμοποιώ ούτε εντομοαπωθητικό.Σε λίγο θα γίνω και φακίρης!

I ain't in Athens. And I sure as hell wanted to be there! At least it's sunny where I am now...How is "Sachsische Schweiz"? What do you eat there btw? Sauasages? Schnietzel?

Die Sachsische Schweiz is just wonderful!!! You think it has just jumped out of fairy tales. Everybody who told me to visit it had right. The landscape reminds you of greek countryside and the river with all the reflections and the mild wind is mesmerising. Above all there is the castle of Konigstein, a vast building with its origins lying in the Middleages..... Unique.... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

As far as the food is concerned I can't say I' m really enthusiasted with their cuisine. -_- I have tried some of theis recipes but now I ' m cooking on my own. ;) To be honest I ' m not cooking just for myself, but for most of my friends here, who also don't prefer german food. :o To my mother's astonishment :huh: day by day I grow to be an excellent cook. :rolleyes: Everybody who has eaten so far is ok with his health so I think my efforts deserve a little praise.... :splaaaats:

The only thing that I really trust here is their beer. In Greece I had tasted beer just twice and I didn' like it. Here everybody drinks ;) it like water so after a while you feel you have to drink as well... emblush

p.s Hey bro, just to let you know, I have only drunk four glasses of beer here, but that's a progress for me, right? I still don' like it..... emconfused

Θα σας ενημερώσω εγώ για τον καιρό :) ..Γενικά η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά. Μόνο το μεσημέρι έχει ζέστη.Το πρωί και (ιδιαίτερα) το βράδυ έχει δροσιά.Νύχτες για βόλτες με λίγα λόγια..

Nice...... :D:D:D

Here it's raining and it's windy most of the times... :wacko::wacko::wacko:

welcome winny!

Εδώ, η γνωστή παλιοπαρέα λούζερς :D

@Irida: So what ARE you cooking for them? Moussaka for example? Or something little less complicated? And btw don't let them take you for a ride, tell them to make a sandwich once in a while, the freeloading @$#%%!^ (pardon my french :) ).

Well, moussaka is on the menu after the visit to Berlin.... ;)

I hve already cooked giouvetsii, meatloafs with potatoes, steaks, greek salad with feta, spaghetti, souffle,,,, :o

The first reason I cook is because I need to eat here and avoid starvation... :P

Secondly, it's a way to spend one or two hours creatively as at home I don' t have to do many things.... embored

Cooking for me is a whole procedure, with specific steps, a ritual let's say and I really enjoy doing it.....

Then I really like to eat with others. I don' t beleieve the saying "eat and don' t speak". The kitchen table is one of the best places for interesting conversations ;) (When someone has eaten enough talks more easily).

They 've promised me some cakes and sweets.....

At sandwiches they are the best...

To my mother: Mummy you should see the cooiking skills of my friends here and then you will appreciate mine :lol::lol::lol::lol:

By the way they have greek feta here, but hterte is no comparison t othe real one... :wacko:

They also have danish feta :splaaaats::splaaaats:

Jesus how can somebody eat this thing????

By the way I thought only Greece had the right t oexport cheese with the name "feta".... embaaa

emarup That's correct.

Well it's certainly great that you don't get to eat any of the frozen shit I had to eat while in the UK...is food expensive there? Is the meat any good? Their cakes and sweets should be fine...

Food actually is the only thing you can find here in really reasonable prices.... ;)

It's much cheaper than in Athens. Anyway I live in an area where a lot of students live and food can be bought easily and on a great variety. Even if you don't want to cook on your own you can eat really well with four or five euros...

Beer is also cheap and good quality.. :P

Meat is also fine...

To anything else apart from food they kill you.... :splaaaats: They are really expensive..

For example, I just went to check the prices of mobiles and they are more expensive than in Greece!!!!!!!!!!!!!! :antegeia:

UK?

Holiday or clerkship? :huh:

Visit. :P to my sister who's doing her LLM at Warwirck

LLM :huh::huh:

Can you explain in brief?

Ωωωωωωωωωωωωωωωω κι'εγω στο Warwick τελείωσα :wub:

Πες στην αδερφή σου να πιεί κανένα ποτό στο Union και για μένα! :lol:

@ΙΡΙΔΑ: It's a kind of postgraduate diploma, like MSc. My sister's will be on banking law.

@Goldie: Τι πανεπιστημιάρα είναι αυτή ρε!!! Δέντρα-δάση! Λίμνες! Γεφυράκια! Πάπιες! Έχει και πάπιες! Έβγαλα ένα 36αρι μόνο τοπία σχεδόν. Και το Arts Center! Ο παράδεισος του σινεφίλ! Είδα το "Maria Full Of Grace"...

Στο Union δεν πήγα, ήταν να πάω για πρωινό, αλλά το 99p κάπως με χάλασε. "Ποιός ξέρει τι σκουπίδια τους σερβίρουνε" είχα πει και είχα δίκιο. Με πήγε Lemmington Spa.

Που έμενες εσύ; Η αδερφή μου στο Lakeside.

ΝΜ τι μου θύμησες....τα φοιτητικά μου χρόνιαααααααααααα κλααψ κλαψψψψ... παει γεράσαμε... :(

Εγώ έμενα στα Jack Martin residences στο πρώτο έτος και στα Hurst Flats στο τρίτο έτος. Στο δεύτερο έτος έμενα σε σπίτι στην πόλη του Coventry (δεν το συστήνω μετά που μας διέρρηξαν και έκλεψαν το σπίτι). Ωστε έχεις επισκευτεί το πανεπιστήμιο? Όντως είναι τέλειο, έχει απ'ολα, κομμωτήριο, supermarket, φαρμακείο, 3 τράπεζες, 6 cafes, εστιατόρια, fast food, 3 βιβλιοπωλεία, 3 σινεμά, θέατρο, ταχυδρομείο, πυροσβεστική υπηρεσία, γυμναστήριο, discos, μέχρι και δάση και λίμνες με πάπιες, κύκνους... αλλά είχαμε πρόβλημα με τους κινέζους φοιτητές οι οποίοι σκότωναν τις πάπιες και τις μαγείρευαν! Ωραίο το warwick αλλά έλα που στη αγγλία κλείνουν όλα μέχρι τις 10! Έλεος με τους άγγλους! Ήταν λίγο βαρετή η (ανύπαρκτη) νυχτερινή ζωη εκεί, ειδικά για εμάς τους Έλληνες που είμαστε συνηθισμένοι στα ξενύχτια και στο έξω...αλλά οκ, άψογο πανεπιστήμιο από πλευρά οργάνωσης και μόρφωσης.

Πάντως για σενα που είσαι σινεματόβιος είχε κάθε μέρα και ενα διαφορετικό έργο το students cinema society! Ήταν πολύυυυυ ωραία! :D Είναι και κοντά το Skydome Centre με Odeon Cinemas και clubs, bars κλπ κλπ.

Οκ έπαθα κατάθλιψη τώρα που θυμήθηκα τα νειάτα μουυουουουουουουουυυυυ

Πάντως, δεν έχει - ξεδεν έχει νυχτερινή ζωή, οι Αγγλίδες ντύνονται σαν ξέκωλα! 13 βαθμούς τώρα και η άλλη με τη φουστοζώνη και το πασούμι από κάτω...τι να πει κανείς.

Ήταν πανέμορφα όντως!! Πολύ θα ήθελα να πάω για Εράσμους εκεί...

Ναιιιιιιιι!!!! Όντως τί πράγμα με τις Αγγλίδες - τα παχύδερμα- να είναι 2 βαθμοί Κελσίου και να στέκουν με το τεραντωτό φορεματάκι super mini και τα πέδιλα από κάτω για 1 ώρα σειρά έξω από το Union και να τρέμουν ολόκληρες αλλα ΟΧΙ να μήν παίρνουν σακκάκι! (υποπτέυομαι οτι δεν θέλουν να πληρώνουν τη 1 λίρα για το cloakroom!) και να στέκουμε οι Έλληνες με τα φουσκωτά και τα κασκόλ και να τις κοιτάζουμε με ενα ύφος... (η πλάκα είναι οτι είμαι μισή Αγγλίδα... πρίν να πάω για σπουδες ένιωθα και περήφανη, μετά που τις είδα πως είναι... εεεε όχι!! I don't want to be associated with them!)

Όπως και να χει, από την Ιατρική (η οποιοδήποτε άλλο του ΕΚΠΑ), κλάσεις ανώτερο...

Σήμερα άπλωσα την...κορμάρα μου στην παραλία και είδα το ηλιοβασίλεμα ακούγωντας το Hotel California (album) των Eagles. Το συστήνω ανεπιφύλακτα...

emarup Ποιο απ'όλα συστήνεις το album,την παραλία,το ηλιοβασίλεμα ή το συνδυασμό τους;

Γιατί ο συνδυασμός, μας είναι λίγο δύσκολος εδώ στην Αθήνα.

Το συνδυασμό βέβαια...πήγαινε Φλοισβο, Γλυφάδα κτλ..

Και να εγκαταλείψω το κέντρο της πόλης; embaaa Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις!! :P