Jump to content

Βαθμός πτυχίου για ειδικότητα


ptab

Recommended Posts

emarup Απεναντίας, σκοπός είναι να την εξάπτουμε και ουχί να την υποτιμούμε!

Αν κατάλαβα καλά τον ένα κόρακα, ποιός είναι ο άλλος????

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 114
  • Created
  • Last Reply

Και η επανάληψη δεν αποτελούσε ξαναζεσταμένο αστείο, αλλά πραγματική ερώτηση (εν είδη (?) αστεϊσμού βέβαια, αλλά οφείλω να ομολογήσω δεν τον βρήκατε όλοι χαριτωμένο όσο εγώ που τον εξέφερα)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ε, μην την υποτιμάς τότε! Πες ποιόν κατάλαβες να σου πω τον άλλον.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ok.Θα αποκαλύψω τον άλλον μετά από μερικούς μήνες σκέψης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Έχε το νου σου, μην πάρουμε καμιά φωτιά από την υπερπροσπάθεια, διότι αν μας τον αποκαλύψεις καλοκαιριάτικα μπορεί να έχουμε στειλει τα αγερόπλανα αλλού... Να βρέχει, τουλάχιστο, ελαφρώς...

Έχε υπόψη σου επίσης ότι αμα μαζευτούμε όλοι οι ντόπιοι, δεν γεμίζουμε ούτε μια θύρα στο OAKA, οπότε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μπορούσες να απαντήσεις καλύτερα. Με απογοήτευσες. Άντε το σταματάμε εδώ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν πειράζει. Ήδη πάντως κοντεύω τα 700 ποστ, με σκοπό τα 1000 και δε γίνεται να είναι όλα με περιεχόμενο, πρέπει να γράφουμε και καμιά παπαριά για όγκο.

:antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τζάμπα τα μαθήματα που έκοβα άδικα και τους καφέδες τις νύχτες. Μια σκευωρία όλα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχε υπόψη σου επίσης ότι αμα μαζευτούμε όλοι οι ντόπιοι, δεν γεμίζουμε ούτε μια θύρα στο OAKA, οπότε...

Define «ντόπιοι»... :huh:

Τελευταία φορά που έλεγξα είχα ελληνική ιθαγένεια και δημοτολόγιο Θεσσαλονίκης.

Θυμίσου να παραδώσεις το διαβατήριό σου στις αρχές όταν βγεις εξωτερικό για ειδικότητα... προδότη! :wacko:

(αν δεν το «έπιασα» ζητώ συγγνώμη)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και η επανάληψη δεν αποτελούσε ξαναζεσταμένο αστείο, αλλά πραγματική ερώτηση (εν είδη (?)  αστεϊσμού βέβαια, αλλά οφείλω να ομολογήσω δεν τον βρήκατε όλοι χαριτωμένο όσο εγώ που τον εξέφερα)

ΕΝ ΕΙΔΗ????? ΧΑ! ΣΕ ΕΠΙΑΣΑ!

Η πρόθεση «εν»συντάσσεται πάντα με δοτική. Ήτοι: ΕΝ ΕΙΔΕΙ!!

Το φόβο μου θα έχεις, αυτό σου λέω μόνο… θα πάρω εκδίκηση για όλους!!!

μπουαχαχαχαχα!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Define «ντόπιοι»... :huh:

Τελευταία φορά που έλεγξα είχα ελληνική ιθαγένεια και δημοτολόγιο Θεσσαλονίκης.

Θυμίσου να παραδώσεις το διαβατήριό σου στις αρχές όταν βγεις εξωτερικό για ειδικότητα... προδότη! :wacko:

(αν δεν το «έπιασα» ζητώ συγγνώμη)

Μάλλον εννοούσε αυτούς από Λευκάδα ως ντόπιους, δεν πρέπει να το έπιασες. Τώρα γιατί απάντησα είναι αψυχολόγητο εντελώς.

Ήτοι: ΕΝ ΕΙΔΕΙ!!

Γράφει με τον έξυπνο τρόπο karpa και δικαιολογείται.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 6 months later...

Κατά τη γνώμη μου ο βαθμός του πτυχίου οφείλει να συνεκτιμάται (και ‘ναι και κύριος παράγοντας ) για την λήψη ειδικότητας .

Σαφώς υπάρχουν μερικές δυσκολίες , με κυριότερη αυτή της ισοτιμίας των βαθμών στα διαφορετικά πανεπιστήμια .

Η πρόταση μου λοιπόν είναι η ακόλουθη :

Να μετρά κυρίως η απόκλιση (προς τα άνω πάντα) του βαθμού από το Μ.Ο. των βαθμών όλων των πτυχιούχων την αντίστοιχης σχολής , και έπειτα και με μικρότερο συντελεστή ο ίδιος ο βαθμός . Τούτο θα καταργούσε –στο μέτρο του δυνατού- κάθε αδικία .

Αναλυτικότερα να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός του πτυχίου επί 1 (ένα) . Ακόμα να πολλαπλασιάζεται η απόκλιση του βαθμού ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής με το 5 (πέντε ) . Έτσι οι ΄΄εναρμονισμένοι υψηλοί βαθμοί΄΄ θα ‘ναι σχεδόν άχρηστοι .

Ένα παράδειγμα για να γίνω σαφέστερος :

Έστω ο Λάκης αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή Κωλοπετινίτσας με βαθμό πτυχίου 9 .Έσω ότι ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων είναι 9 .

Ο Λάκης λαμβάνει 9*1=9 μόρια για το βαθμό του πτυχίου

Δε παίρνει επιπλέον μόρια καθώς ο βαθμός του δεν είναι μεγαλύτερος από τον Μ.Ο.

Έστω η Μαρία αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή Α.Π.Θ με βαθμό 7,5 , ενώ ο Μ.Ο. της σχολής είναι 7 .

Η Μαρία παίρνει 7,5*1=7,5 μόρια για το βαθμό του πτυχίου

Ο βαθμός της είναι κατά 0,5 μεγαλύτερος του Μ.Ο.

Άρα παίρνει επιπλέον 0,5*5=2,5 μόρια

Σύνολο 2,5+7,5=10 μόρια

Άρα η Μαρία παίρνει τη θέση

Τούτος ο τρόπος θαρρώ ότι είναι ο πλέον δίκαιος

Περιμένω τις απόψεις και αντιπροτάσεις σας

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και που τα λες... :(

Εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά οι καλαμοκαβαλητές απ'το «Αθήνησιν» αμφιβάλλω αν θεωρήσουν το σύστημα ιδανικό. Βλέπεις στην Αθήνα το πανεπιστήμιο είναι παλούκι ενό στην επαρχία παιδική χαρά. :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μετά από έναν γόνιμο διάλογο με τον εαυτό μου ,αλλά και με περισσότερη έρευνα διάβασμα , σκέψη παραθέτω τη δεύτερη αναθεωρημένη πρόταση μου για τις ειδικότητες . Μεγάλο ρόλο στις αλλαγές έπαιξαν και τα σχόλια και οι απόψεις σας . Μην εκπλαγείτε αν παρουσιάσω και τρίτη πρόταση. Άλλωστε πρέπει συνεχώς να δοκιμάζεις μέχρι να καταλήξεις σε κάτι σωστό .Με πλάγια γραφή τα σημεία που αλλάζουν .

• Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες

• Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος .

• Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση , με πρόσθεση μορίων αυξανόμενη κατά έτος .

Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , πολλαπλής επιλογής , πλήρως αυτοματοποιημένες . Οι εξετάσεις θα δίνουν έμφαση στις γνώσεις που απαιτείται να ‘χει ο γιατρός για την αντιμετώπιση μιας πλειάδας περιστατικών . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια .

Να λαμβάνεται υπόψη η συμμετοχή του πτυχιούχου της Ιατρικής σε σεμινάρια , καθώς και οι δημοσιεύσεις εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά

• Οι εξετάσεις να δίνονται άμεσα , μετά την απόκτηση του πτυχίου

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 1 ( ένα ) Μέγιστο : 10*1= 10 μόρια

Κάθε απόκλιση κατά ένα βαθμό , του βαθμού του πτυχίου του υποψηφίου ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής , να πριμοδοτείται με 5 μόρια . Συγκεκριμένα η κάθε διαφορά του Μ.Ο. της σχολής με το βαθμό του πτυχίου του γιατρού να πολλαπλασιάζεται επί 5 ( πέντε ) .

π.χ. αν ο βαθμός του πτυχίου είναι 10 (δέκα ) και

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η προηγούμενη δημοσίευση είχε κένα . Ξανά απ' την αρχή :

Μετά από έναν γόνιμο διάλογο με τον εαυτό μου ,αλλά και με περισσότερη έρευνα διάβασμα , σκέψη παραθέτω τη δεύτερη αναθεωρημένη πρόταση μου για τις ειδικότητες . Μεγάλο ρόλο στις αλλαγές έπαιξαν και τα σχόλια και οι απόψεις σας . Μην εκπλαγείτε αν παρουσιάσω και τρίτη πρόταση. Άλλωστε πρέπει συνεχώς να δοκιμάζεις μέχρι να καταλήξεις σε κάτι σωστό .Με πλάγια γραφή τα σημεία που αλλάζουν .

• Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες

• Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος .

• Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση , με πρόσθεση μορίων αυξανόμενη κατά έτος .

Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , πολλαπλής επιλογής , πλήρως αυτοματοποιημένες . Οι εξετάσεις θα δίνουν έμφαση στις γνώσεις που απαιτείται να ‘χει ο γιατρός για την αντιμετώπιση μιας πλειάδας περιστατικών . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια .

Να λαμβάνεται υπόψη η συμμετοχή του πτυχιούχου της Ιατρικής σε σεμινάρια , καθώς και οι δημοσιεύσεις εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά

• Οι εξετάσεις να δίνονται άμεσα , μετά την απόκτηση του πτυχίου

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 1 ( ένα ) Μέγιστο : 10*1= 10 μόρια

Κάθε απόκλιση κατά ένα βαθμό , του βαθμού του πτυχίου του υποψηφίου ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής , να πριμοδοτείται με 5 μόρια . Συγκεκριμένα η κάθε διαφορά του Μ.Ο. της σχολής με το βαθμό του πτυχίου του γιατρού να πολλαπλασιάζεται επί 5 ( πέντε ) .

π.χ. αν ο βαθμός του πτυχίου είναι 10 (δέκα ) και ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής είναι 6,5 , η διαφορά είναι : 10- 6,5=3,5 . Άρα 3,5*5= 17,5 μόρια

Η μέγιστη διαφορά είναι 5 . Άρα το μέγιστο γινόμενο : 5*5=25 μόρια

Σύνολο μέγιστης επιρροής πτυχίου : 25 +10=35 μόρια

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 2 . Μέγιστο γινόμενο : 2*10=20

Η συμμετοχή σε σεμινάρια και η δημοσίευση εργασιών από 5 μόρια η καθεμιά . Άρα το μέγιστο άθροισμα να είναι : Μέγιστο άθροισμα : 5+5= 10

Το μέγιστο άθροισμα όλων των παραπάνω είναι : 35+20+10=65

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 5 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 25 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 65+25=90

Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε . Ελπίζω να ‘ναι καλύτερη η ένα πρόταση .

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

ο,τιδήποτε πέρα τών απλών εξετάσεων ανοίγει παραθυράκια, φίλε. Απορώ πως δεν το βλέπεις και κάθεσαι και χάνεσαι σε αβραμοπούλειες ουτοπίες...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

ο,τιδήποτε πέρα τών απλών εξετάσεων ανοίγει παραθυράκια, φίλε. Απορώ πως δεν το βλέπεις και κάθεσαι και χάνεσαι σε αβραμοπούλειες ουτοπίες...

Με το σχέδιο αυτό δεν υπάρχει κανένα παραθυράκι εκτός ίσως από τα σεμινάρια . Τούτο είναι το μόνο αμφίβολο :D

Αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι αυατηρώς καθορισμένα . Έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος να μπουνε ΄΄ημέτεροι΄΄ .

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έπειτα από τις απόψεις κάποιων , που μιλούσαν για παραθυράκια , παρουσιάζω και τρίτο εναλλακτικό σχέδιο , λιγότερο δίκαιο αφού συνεκτιμούνται λιγότεροι παράγοντες , αλλά πλήρως αδιάβλητο – όσο βέβαια κάτι τέτοιο είναι δυνατό - .

Πρέπει εδώ να διευκρινίσω ότι αν υπολογιζόταν μόνο οι εξετάσεις για τη λήψη ειδικότητας , τούτο θα ‘ταν αδικία για μια μεγάλη μερίδα υποψηφίων που διάβαζαν στο πανεπιστήμιο . Ακόμα θα μετέτρεπε τις σχολές σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο , όπου όλοι θα ετοιμάζονταν για τις τελικές εξετάσεις , αδιαφορώντας για τη κατάρτιση τους . Με τον ίδιο τρόπο θα ‘ταν άδικος και ο υπολογισμός μόνο του βαθμού του πτυχίου . Για αυτό θεωρώ πως η συνισταμένη και των δύο είναι η καλύτερη λύση .

• Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες

• Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος .

• Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση , με πρόσθεση μορίων αυξανόμενη κατά έτος .

• Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , πολλαπλής επιλογής , πλήρως αυτοματοποιημένες . Οι εξετάσεις θα δίνουν έμφαση στις γνώσεις που απαιτείται να ‘χει ο γιατρός για την αντιμετώπιση μιας πλειάδας περιστατικών . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια .

• Οι εξετάσεις να δίνονται άμεσα , μετά την απόκτηση του πτυχίου

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 1,5 Μέγιστο : 10*1,5= 15 μόρια

Κάθε απόκλιση κατά ένα βαθμό , του βαθμού του πτυχίου του υποψηφίου ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής , να πριμοδοτείται με 8 μόρια . Συγκεκριμένα η κάθε διαφορά του Μ.Ο. της σχολής με το βαθμό του πτυχίου του γιατρού να πολλαπλασιάζεται επί 8 ( οκτώ ) . Τα δύο αθροίσματα ( βαθμός πτυχίου επί 1,5 και διαφορά επί 8 ) προστίθενται και να μετρά το συνολικό άθροισμα .

π.χ. αν ο βαθμός του πτυχίου είναι 10 (δέκα ) και ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής είναι 6,5 , η διαφορά είναι : 10- 6,5=3,5 . Άρα 3,5*8= 28 μόρια

Η μέγιστη διαφορά είναι 5 . Άρα το μέγιστο γινόμενο : 5*8=40 μόρια

Σύνολο μέγιστης επιρροής πτυχίου : 40 +15 = 55 μόρια

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 3 . Μέγιστο : 3*10=30

Δηλαδή 55+30=85 μόρια

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 3 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 15 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 85+15=100

Για να δούμε τώρα αν υπάρχουν παραθυράκια

Υ.Γ. 1 Μπορεί να φαίνεται ότι ο βαθμός πτυχίου μετρά αρκετά περισσότερο από τις εξετάσεις , αλλά κάτι τέτοιο στη πράξη δεν ισχύει διότι η πρακτική μέγιστη διαφορά ανάμεσα στο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής και στον βαθμό πτυχίου του υποψηφίου δε ξεπερνά τις 2,5 σε εξαιρετικές περιπτώσεις 3 μονάδες . Άρα ο μέγιστος πρακτικός αριθμός μορίων που κερδίζεις από το πτυχίο δεν υπερβαίνει τα 39 μόρια . Η πλειοψηφία των φοιτητών δε θα κερδίζει συχνά πάνω από 20 μόρια . ( δηλαδή με βαθμό 8 και με Μ.Ο. της σχολής 7 )

Υ.Γ. 2 Για μένα εκτός από το ίδιο το σύστημα , εξαιρετική σημασία έχει το μετά . Δηλαδή πως θα αξιοποιούνται στη πράξη τα μόρια του υποψηφίου . Προτείνω μια διαδικασία ανάλογη με αυτή των πανελλαδικών . Να δηλώνει δηλαδή ο καθένας την ειδικότητα και τον τόπο που επιθυμεί και να βγαίνει η αντίστοιχη βάση . Τούτο είναι το πλέον αδιάβλητο σύστημα που μπορεί να σκαρφιστεί ο ανθρώπινος νους μου

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται  μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος

Γιατί όχι και πανελλήνιες εξετάσεις σε κοινά θέματα σε όλες τις σχολές στα αντίστοιχα μαθήματα; (π.χ. παθολογία, χημεία, κ.λπ....)

Μόνο έτσι θα είχαμε πλήρη ισοτιμία τού βαθμού πτυχίου - πολύ μακρυά δεν πάει η βαλίτσα :lol:

Ο σκοπός είναι να είμαστε πρακτικοί (= απλοί και ουσιαστικοί) - σού θυμίζω και το νυστέρι τού Όκκαμ emrockon

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

ο,τιδήποτε πέρα τών απλών εξετάσεων ανοίγει παραθυράκια, φίλε.

Ομολογουμένως στην Ελλάδα έχουμε παραπάνω από έναν λόγο να έχουμε "παραθυροφοβίες" και "ημετεροφοβίες" αλλά έλα που το σύστημα των «απλών εξετάσεων» που ευαγγελίζεσαι δεν μπαίνει απαραίτητα ο καλύτερος ιατρός στην ειδικότητα. Όπως και με τις παλιές πανελλαδικές [δέσμες] δεν έμπαινε ο καλύτερος μαθητής (ή ο πιο ικανός ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ιατρός).

Αν ήταν έτσι ο συγκάτοικός μου τώρα θα είχε τελειώσει μετ'επαίνους... :rolleyes:

Πρέπει να βρούμε το καλύτερο δυνατό μοντέλο εξωτερικού και να το εισάγουμε. Μόνο έτσι. Και φυσικά να θεσμοθετήσουμε και τους απαραίτητους ελεγκτικούς μηχανισμούς να καταπολεμηθούν τα λαμόγια (που πάντα και παντού υπάρχουν).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.