Jump to content

Βαθμός πτυχίου για ειδικότητα


ptab

Recommended Posts

Δυστυχώς, το σύστημα εκπροσώπησης των φοιτητών που υπάρχει, οι περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες και ο μεγάλος αριθμός φοιτητών της σχολής δυσκολεύει πολύ την ύπαρξη μιας ομάδας φοιτητών, που να μπορεί να έχει σταθερή παρουσία. αι να βγούμε να προτείνουμε κάτι τέτοιο, άσχετε, σε μια συνέλευση, ακόμα κι αν ψηφιστεί -χλωμό, γιατί υπάρχουν πολλά μαντρωμένα πρόβατα, δυστυχώς- πρέπει να φροντίσουμε οι ίδιοι για την περαιτέρω τύχη της πρότασης. αμιά παράταξη δεν ενδιαφέρεται για την υλοποίηση των προτάσεων κάποιας άλλης. Επομένως, χωρίς σταθερή οικονομική και υλική υποστήριξη, πιστεύω ότι είναι δύσκολο να υπάρξει μια ανεξάρτητη φωνή. Όχι ότι δεν αξίζει τον κόπο η προσπάθεια, αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος. Πιστεύω κι εγώ ότι υπάρχει ένας αξιόλογος αριθμός φοιτητών που επιθυμούν βελτίωση των σπουδών τους και δεν εκφράζονται από τις υπάρχουσες παρατάξεις.

Σκεφτείτε όμως το σκηνικό: Γενική συνέλευση και βγαίνει ένας που προτείνει την αύξηση των μαθημάτων με προσθήκη Αγγλικών, Αναισθησιολογίας κτλ, υποχρεωτικές παρουσίες στα αμφιθέατρα και καθιέρωση προαπαιτούμενων μαθημάτων. Ποιος πιστεύει ότι θα βγει ζωντανός από το αμφιθέατρο;

Κάποια στιγμή το πρώτο βήμα πρέπει να γίνει γιατί θα βρεθούμε στο εγγύς μέλλον να τρέχουμε και πάλι πίσω από τις εξελίξεις...

Όσον αφορά τα συγκεκριμένα μαθήματα ή και άλλα που ενδεχομένως να θεωρήσουμε ότι πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά γνωρίζω πως υπάρχει σε κάθε σχολή επιτροπή-στην οποία συμμετέχουν και φοιτητές (υποτίθεται ενεργά)- σκοπός της οποίας είναι να αξιολογει τα νέα δεδομένα, τη λειτουργικότητα σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο του υπάρχοντος προγράμματος σπουδών και να προτείνει αλλαγές/παρεμβάσεις οι οποίες κατατίθενται στη σύγκλητο και στο υπουργείο προκειμένου να επεξεργαστούν. Οι δικές τους προτάσεις στη συνέχεια ψηφίζονται και εγκρίνονται και καταρτίζονται τα προγράμματα σχολών (μαθήματα υποχρεωτικά, κατ' επιλογήν υποχρεωτικά, κατ' επιλογήν, 'ωρες διδασκαλίας, αριθμός διδακτικών μονάδων εργαστηρίων, φροντιστηρίων, κλινικών, στόχοι του μαθήματος, υπεύθυνος καθηγητής και συνεπικουρούντες τη διδασκαλία του μαθήματος κτλ). Σκεφτείτε τους 2 κύκλους σπουδών στις σχολές εδώ και τόσα χρόνια....

Όσον αφορά την παρουσία στα αμφιθέατρα αυτό είναι συνειδητή επιλογή του καθενός! Αν δε γουστάρει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό που επέλεξε να είναι το μέλλον του κακό του κεφαλιού του! Υπάρχει όμως και μια παράμετρος που δεν την υπολογίζει κανείς και αναφέρεται ρητώς στους οδηγούς σπουδών και σε όλα τα επισημα έγγραφα που συνοδεύουν την έγκριση των προγραμμάτων σπουδών: ο φοιτητής (ή γενικότερα οι φοιτητές) είναι υποχρεωμένος/οι να..."παρίστανται" (σαφές το υποννοούμενο..) σε ικανό αριθμό θεωρητικών διαλέξεων για να θεωρηθεί ότι έχουν αποκτήσει την απαραίτητη από αμφιθεάτρου εκπαίδευση (και να προσέλθουν για τις εξετάσεις ή να ξαναπαρακολουθήσουν το μάθημα!). Το ποσοστό αυτό όπως ορίζεται από το κάθε ίδρυμα ή σχολή αφορά σε παρακολούθηση-αν θυμάμαι καλά- του 50% τουλάχιστο των θεωρητικών διαλέξεων και σίγουρα του 90% των εργαστηρίων, του 90% των ασκήσεων/φροντιστηρίων και του 90% των κλινικών. Βέβαια εναπόκειται σε κάθε καθηγητή να ελέγχει την επαρκή- να το πώ απλοϊκά- συμμετοχή του ή των φοιτητών. Επίσης, προβλέπεται πως, αν δεν έχει εκπαιδευτεί πλήρως το 50%+1 των συνόλου των φοιτητών που παρακολουθούν βάσει του προγράμματος το μάθημα, αυτό πρέπει να επαναληφθεί εξ ολοκλήρου και πάλι με ευθύνη του υπεύθυνου καθηγητή. Νομίζω ότι αυτά απέχουν παρασάγγας από την πρακτική της σχολής μας (και δε μιλώ μόνο για την τελευταία τριετία)..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 114
  • Created
  • Last Reply
Απλά να συμπληρώσω ότι κατά την άποψη μου ούτε με αντιγραφές μπορείς να βγάλεις υψηλό μ.ο. ο άνθρωπος που είχε διαβάσει για 8 δεν ρίσκαρε να αντιγράψει για να πάρει 9.αυτός που πήγε αδιάβαστος, σε πόσα μαθήματα μπόρεσε να κάνει το 4, 9 με αντγραφή?3?4?τι εκανε στα προφορικά?

Ακόμα σίγουρα κάποιος, κάπου είχε κάποιο  connection που του εξασφάλισε 1-2 βαθμούς.. πόσοι ήταν αυτοί που το μέσο τους εξασφάλιζε βαθμό σε τόσα μαθήματα ώστε να προκύπτει σημαντική βελτίωση του  μ.ο.

η ιδέα ενός άτομου το οποίο ταυτόχρονα αντέγραφε ,δικτυωνόταν και ήταν απίστευτα κωλόφαρδο στις κλινικές ανήκει απλά στη σφαίρα τις φαντασίας

Ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα

P.S. το υπουργείο υγείας προειδοποιεί: η κατάληψη προκαλεί σοβαρή λογοδιάρροια

1. Τα άτομα αυτά περιμένουν τη στιγμή που θα τους κάτσει το κονέ και επιλέγουν την προφορική εξέταση από συγκεκριμένους καθηγητές...και μην ανησυχείς,πάντα το βρίσκουν...!

2. Γνωρίζω τουλάχιστο 14 άτομα που κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας-και είμαι ένας φοιτητής που γνωρίζει προσωπικά πολύ λίγα άτομα-κυρίως όσους είχα μαζί μου στις κλινικές-λόγω δουλειάς και περιορισμένου γενικότερα ελεύθερου χρόνου για κοινωνικές συναναστροφές...Δεν μπορεί να είμαι τόσο..τυχερός ή τόσο....ανοιχτομάτης-από τη στιγμή μάλιστα που δεν ανήκω σε κανένα παραταξιακό σχηματισμό! Και το αισχρό της υπόθεσης είναι το ότι την απατεωνιά τους τη θεωρούν μεγάλη μαγκιά-κατά τ'άλλα μπορει να είναι "αξιόλογα" παιδιά...

3. Αν παντρευτείς κι εσύ φίλε θα ψάχνεις αφορμή για να προλάβεις να μιλήσεις.... ;):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Demclappingemclapping

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Well said... Ελπίζω να μη συνεχίσει αυτό το θέμα επ' αόριστον, έγιναν κατανοητές όλες οι απόψεις, ακόμα και οι αφοριστικές και ανόητα ισοπεδωτικές!!!

Σαφώς και δεν αναφερόμαστε σε όλους όσους έχουν υψηλούς βαθμούς και, προφανώς, φίλε Sov, είσαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα... Αλλά εσένα δε σου τη δίνει αυτή η κατάσταση, όπου το κάθε λαμόγιο και κάθε καθηγητής/επιτηρητής που τα κάνει πλακάκια μαζί του να βγαίνει μονίμως στον αφρό; (Και έτσι όπως έρχονται τα πράγματα να σου "ροκανίζει" τον κόπο που έκανες, το χρόνο που αφιέρωσες για να κάνεις όσο πιο καλά αυτό που διάλεξες και θέλεις και να σου "τρώει" μια θέση καθυστερώντας σε άδικα;). Αφορίζω και γενικεύω επειδή μου τη σπάει η αναξιοκρατία και η κυριαρχία των φελών! Φταίμε όμως όλοι αφ'ενός γιατί μπαίνουμε(πληθυντικός ευγενείας) σ'αυτό το παιχνίδι, αφ'ετέρου γιατί όταν βλέπουμε τη "λαμογιά" (ήμουν παρών σε εξέταση ΠαθΑν2 που η επιτηρήτρια λέει τις απαντήσεις στις επάνω σειρές σε 4 "συμφοιτητές", οι οποίοι έξω υπερηφανεύονταν ότι ήρθαν...μιλημένοι και γελούσαν για τη "μαγκιά" τους)συνεχίζουμε να γράφουμε, δε μιλούμε (μη "μας πουν και καρφιά" ή μη συμβεί και τίποτα χειρότερο...και που να μπλέκεις τώρα...), ενώ ξέρουμε ότι μετά πάλι θα βρίζουμε για την κατάσταση τους "άλλους". Τέλοσπάντων η ουσία είναι ότι η κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί δύσκολα μπορεί να αλλάξει-αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε κάτι! Δε θυμάμαι ποιός (νομίζω ο Edmund Burke) είπε την εξής φράση: The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικα συμφωνω να προσμετρωνται τα παντα...Πτυχιο, εξετασεις, αναμονες, αλλες δραστηριοτητες, οτι θελουν τελος παντων. Στην τελικη ας κανουμε και κολοτουμπες για να παρουμε ειδικοτητα. Αυτο που εχω απορια ειναι το εξης:

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΙ;;;;

Τι μας περιμενει; Ας πουμε οτι θα παρω ενα μεγαλο σκορ στην αξιολογηση, θα μπορω να κανω αμεσως πληρη ειδικοτητα σε νοσοκομειο της επιλογης μου;;; Πως θα κανουν διανομη των αξιολογημενων τελειοφοιτων; Κανεις δεν εχει απαντησει. Γιατι αν μου πουν οτι εκανα τοσο κοπο (μεσα και εξω απο την σχολη) για να παω στην πρωτη αδεια θεση ειδικοτητας σε καποιο μικρο νοσοκομειο η οπου υπαρχει θεση, δωρον αδωρον.

Ας φύγουμε από το ζήτημα του συνυπολογισμού του Μ.Ο. και ας πάμε επιτέλους σε ουσιωδέστερα ζητήματα που αφορούν το μέλλον μας. Συμφωνώ με τη notbad και σε άλλο topic ( http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showtopic=3620 )

έχω θέσει κάποιους προβληματισμούς (που όμως δε βρήκαν ανάλογη ανταπόκριση, οφείλω να ομολογήσω..)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Άσχετε , πολύ σωστά τα λές!!! Και εγώ πιστέυω ότι έχουμε σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούμε απο το γιατί πήραμε 9 και όχι 10 στη Μικροχειρουργική και άλλα παρόμοια.....By the way έμαθες τίποτα για τις Μεταμοσχεύσεις??? :D:D:D:Demhehe

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Well said... Ελπίζω να μη συνεχίσει αυτό το θέμα επ' αόριστον, έγιναν κατανοητές όλες οι απόψεις, ακόμα και οι αφοριστικές και ανόητα ισοπεδωτικές!!!

Σαφώς και δεν αναφερόμαστε σε όλους όσους έχουν υψηλούς βαθμούς και, προφανώς, φίλε Sov, είσαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα... Αλλά εσένα δε σου τη δίνει αυτή η κατάσταση, όπου το κάθε λαμόγιο και κάθε καθηγητής/επιτηρητής που τα κάνει πλακάκια μαζί του να βγαίνει μονίμως στον αφρό; (Και έτσι όπως έρχονται τα πράγματα να σου "ροκανίζει" τον κόπο που έκανες, το χρόνο που αφιέρωσες για να κάνεις όσο πιο καλά αυτό που διάλεξες και θέλεις και να σου "τρώει" μια θέση καθυστερώντας σε άδικα;). Αφορίζω και γενικεύω επειδή μου τη σπάει η αναξιοκρατία και η κυριαρχία των φελών! Φταίμε όμως όλοι αφ'ενός γιατί μπαίνουμε(πληθυντικός ευγενείας) σ'αυτό το παιχνίδι, αφ'ετέρου γιατί όταν βλέπουμε τη "λαμογιά" (ήμουν παρών σε εξέταση ΠαθΑν2 που η επιτηρήτρια λέει τις απαντήσεις στις επάνω σειρές σε 4 "συμφοιτητές", οι οποίοι έξω υπερηφανεύονταν ότι ήρθαν...μιλημένοι και γελούσαν για τη "μαγκιά" τους)συνεχίζουμε να γράφουμε, δε μιλούμε (μη "μας πουν και καρφιά" ή μη συμβεί και τίποτα χειρότερο...και που να μπλέκεις τώρα...), ενώ ξέρουμε ότι μετά πάλι θα βρίζουμε για την κατάσταση τους "άλλους". Τέλοσπάντων η ουσία είναι ότι η κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί δύσκολα μπορεί να αλλάξει-αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε κάτι! Δε θυμάμαι ποιός (νομίζω ο Edmund Burke) είπε την εξής φράση: The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing....

Με κάλυψε απόλυτα ο Άσχετος... για άλλη για φορά! :wub:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχεις μια τάση να καλύπτεσαι από οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη από μένα emsly

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σαφώς και δεν αναφερόμαστε σε όλους όσους έχουν υψηλούς βαθμούς και, προφανώς, φίλε Sov, είσαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα... Αλλά εσένα δε σου τη δίνει αυτή η κατάσταση, όπου το κάθε λαμόγιο και κάθε καθηγητής/επιτηρητής που τα κάνει πλακάκια μαζί του να βγαίνει μονίμως στον αφρό;

Αν καταλαβαίνω καλά λοιπόν η πλειοψηφία πλην κάποιων εξαιρέσεων (κατά σύμπτωση μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται συνομιλητές! )των άριστων της ιατρικής Αθηνών είναι λαμόγια που αριστεύσαν με πλάγια μέσα! ωραία, αυτό ήθελα να ακούσω, προκείμένου να εκτεθεί πλήρως η θεώρηση ορισμένων σχετικά με το θέμα και να κριθεί το κατά πόσο είναι λογική ή απλά συναισθηματικά φορτισμένη.

2ον υποθέτω για μια στιγμή μόνο ότι αποφασίζω επιτέλους να ασχοληθώ σοβαρά με αυτό που επέλεξα να είναι το μέλλον μου.

Σακχαρώδης διαβήτης

1 ώρα διάλεξη Ράπτη vs. 1 ώρα με το Current

χμμμμμμμμ…..χμμμμμ….δύσκολη επιλογή, πολύ δύσκολη…. :wacko:

αντίστοιχα παραδείγματα υπήρχαν άφθονα. και υπογραμμίζω ότι κάποιος ο οποίος δεν επιθυμεί να έχει την δυνατότητα να αντικαταστήσει 1 άχρηστη διάλεξη με ώρα μελέτης, δεν με εντυπωσιάζει με τον βαθμό σοβαρότητας της ενασχόλησης του με αυτό το οποίο επέλεξε να είναι το μέλλον του.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Με κάλυψε απόλυτα ο Άσχετος... για άλλη για φορά!  :wub:

Αχ, αχ, αχ.....

emiloveyou:wub::wub:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το θέμα της αξιολόγησης της σχολών προκειμένου για έναρξη ειδικότητας ίσως να μην είναι και τοσο κακή ιδέα από την αποψη οτι είναι ένας έξυπνος τρόπος να απαλαγεί ο χώρος από όλες αυτές τις ορδές πτυχιούχων Βουλγαρορουμανίας που

τελικά δημιουργούν και το πρόβλημα τόσο στις ειδικότητες όσο και στη μετέπειτα εξέλιξη κάθε γιατρού που έχει κοπιάσει πραγματικά σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή αξιοπρεπή σχολη του εξωτερικού (Αμερική - Αγγλία κλπ.). emexcl

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχεις μια τάση να καλύπτεσαι από οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη από μένα  emsly

Τί να κάνω ρε πρόεδρε, αφού διαφωνούμε...! :unsure:

Υ.Γ. Άσχετεεεε... :wub::wub::wub:emiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 year later...

Να ρωτησω κατι.Ας απαντησουν οσοι γνωριζουν καλα??ο Βαθμος του πτυχιου,τι αντικτυπο εχει ? Και ποσο μετραει στην ειδικοτητα,ειτε εδω ειτε εξω?? emstupid

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρώτα θα μιλήσω για εδώ:

Δεν μετράει καθόλου.

Τώρα θα μιλήσω για έξω:

Δεν μετράει καθόλου.

Νταξ, πέρα από πλάκα, δε νομίζω ότι ο ελληνικός βαθμός πτυχίου λαμβάνεται από καμία σοβαρή χώρα υπόψη. Από όσο τουλάχιστον γνωρίζω.

Στην Ελλάδα σου εξασφαλίζει 1 επιπλέον μόριο για το αγροτικό το λίαν καλώς και 2 το άριστα. Τπτ πιο διαστημικό και συγκλονιστικό.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δυστυχως (για οσους εχουν πολυ καλο βαθμο) ή ευτυχως (για οσους δεν εχουν) δεν παιζει κανενα ρολο στην ελλαδα. οχι μονο στην ειδικοτητα μα πχ και στο διορισμο στο ΕΣΥ.

εξω ισως καποιος να τον λαβει υποψη αν ειναι πολυ καλος (πχ 9) η πολυ χαμηλος (5) αλλα οχι τιποτα ιδιαιτερο.

παντως αν το διλημμα σου ειναι "να τελειωσω νωρις ή να αργησω και να κυνηγησω βαθμο?" η απαντηση ειναι απλη. αν μπορεις να τα συνδυασεις,οκ. αν οχι,κοιταξε να τελειωσεις νωρις για να βαλεις νωρις την αιτηση σου για ειδικοτητα!

βεβαια κανεις δε ξερει τι θα γινει αυριο,με τα σημερινα ομως δεδομενα αυτη ειναι η καλυτερη επιλογη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΕΞΩ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΣΕ ΔΕΧΤΟΥΝ ΕΞΩ..ΑΓΓΛΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ!!ΑΜΕΡΙΚΗ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ USMLE..ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ akisobgyn, το καλυτερο ειναι ο συνδυασμος και των 2.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΕΜΠΤΟ ΟΜΩΣ,ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙΡΟΣ..ΚΑΙ Ο Μ.Ο ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ 6,8.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παντού μετράει εκτός από τις χώρες που έχουν σύστημα επετηρίδας (χμμ, Ελλάδα;), τί είναι αυτά που λέτε;

Άλλο να είσαι φοιτητής του 6 και άλλο του 9. Ιδιαίτερα τώρα που οι βαθμοί αρχίζουν σιγά σιγά να αναγράφονται με το σύστημα ECTS (στην Ευρωπαϊκή Ένωση) και μπορούν να συγκρίνονται άμεσα.

http://www.valt.helsinki.fi/kv/ects/ectsgrades.htm

Βασικά πάνω από 8 αν έχετε δεν έχετε να φοβάστε τίποτα, αρκεί να συνοδεύεται από προϋπηρεσία καλή και δόντι σουβλερό (συστατική)... ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΕΞΩ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΣΕ ΔΕΧΤΟΥΝ ΕΞΩ..ΑΓΓΛΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ!!ΑΜΕΡΙΚΗ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ USMLE..ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ akisobgyn, το καλυτερο ειναι ο συνδυασμος και των 2.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΕΜΠΤΟ ΟΜΩΣ,ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙΡΟΣ..ΚΑΙ Ο Μ.Ο ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ 6,8.

Εγώ δεν ξέρω αν μετράει και που ο βαθμός του πτυχίου..Αυτό που ξέρω είναι ότι ο καλός βαθμός δεν αντιστοιχεί πάντα σε καλό διάβασμα και πολλές φορές έχεις να αντιμετωπίσεις το εξής δίλημμα:διαβάζω κατά συνείδηση αυτά που πρέπει να ξέρω για να είμαι καλός γιατρός ή διαβάζω όλα τα κουλά που γράφουν οι καθηγητές

για να πάρω βαθμό;Το παραπάνω ισχύει και ως εξής:διαβάζω κατά συνείδηση ή μόνο τα sos στα μαθήματα που ξέρω ότι οι καθηγητές βάζουν τα ίδια και τα ίδια;

Εγώ πάντως είχα 8,3 και μια φορά στην Οφθαλμολογία βλέπω το θέμα "δαμαλισμός βλεφάρων" και παίρνω ένα ωραίο 7ράκι επειδή συνειδητά είχα αποφύγει τις κοτσάνες του βιβλίου και τότε κατάλαβα ότι κάποιες έδρες δεν παίζονται με τίποτα..

Άσε που η όλη ιστορία μου είχε κοστίσει και επιπλέον χρόνο από αυτόν που είχα υπολογίσει αρχικά ως καθυστέρηση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι λέμε τώρα, δεν πιάνει μια πουθενά. Το λέω εγώ και είδα και έπαθα μέχρι να το πάρω χαμπάρι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Αυτοί που δεν έχουν μεγάλο, λένε πως δε μετράει. Αυτοί που τον έχουν μεγάλο (το μέσο όρο ντε), λένε πως μετράει...

Γενικώς, σημασία δεν έχει τελικά ΤΙ έχεις, αλλά ΠΩΣ το μεταχείζεσαι... Και μεγάλο να τον έχεις, στην ουρά θα περιμένεις. Άμα δε τον έχεις μικρό, θα σε τρώει το μαράζι μια ζωή (δεν ειδα ποτέ κανένα να τον έχει μικρό και να επιχαίρει κιόλας...)

:withstupid:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγαπητέ δεν μου πρόσφερε τίποτα ο μεγάλος μου βαθμός μέχρι σήμερα. Αν έχεις τίποτα ιδέες για να τον αξιοποιήσω καλύτερα, είμαι όλη αυτιά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Χαχα, ήμουν σίγουρος πως θα το γύριζες εκεί lefkander!! :lol:

Πάντως ισχύει αυτό που λες... κατά μια «άτσαλη» σύμπτωση και στο ένα θέμα και στο άλλο. ;)

Αυτοί που έχουν μεγάλα «μόρια» λένε πως μετράει, αντίθετα οι χαμηλοί λένε πως όχι.

Σοβαρά τώρα: ρε παιδιά όπως όλα τα πράγματα στη ζωή θέλει «συνοδεία». Αν έχεις υψηλό βαθμό και καμία δημοσίευση ή προϋπηρεσία σοβαρή τί να το κάνεις όταν ο άλλος με τον χαμηλότερο έχει κάνει 10 πράγματα παραπάνω επαγγελματικά;

Το δυνατό CV τα θέλει όλα καλά, αλλιώς ο βαθμός μόνος του δεν μπορεί να βοηθήσει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

πρός lefkander

Μου αρέσει τις περισσότερες φορές το χιούμορ σου, αλλά σε όλα τα πράγματα η υπερβολή καταντά γραφικότητα. Με την φιλικότερη διάθεση μέχρι στιγμής.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι, αλλά μέσα από την υπερβολή βλέπεις την καθαρότητα των πραγμάτων. Πρέπει να φτάσεις στην άκρη, για να δεις που είναι η μέση! Η υπερβολή σε κάνει να σκεφτείς. Γελάς μεν, αλλά σκέφτεσαι. Η μετριότητα είναι για τους μετρίους, που λέει και μια ψυχή...

Ένα νερόβραστο πράγμα, λίγο χιούμορ, λίγη σοβαρότητα, λίγο από όλα, αυτό το κάνουν όλοι, αλλά δεν αποτελεί τροφή για σκέψη. Αν πάλι γίνομαι γραφικός, τουλάχιστο έχετε κάποιον να διασκεδάζετε. Από το να αυξάνω τη ματαιότητα αυτού του κόσμου προσποιούμενος το σοβαρό, ας είμαι γραφικός. Σημασία έχει να ξέρεις εσύ να ξεχωρίζεις τι να παίρνεις και τι όχι, ότι να τα παίρνεις μασημένα. Και είμαι κατά της ομογενοποίησης (αλλά υπέρ της παγκοσμιοποίησης!). Κι ο καθένας την ιδιαιτερότητά του (αλλά και μακρυά από τον απαυτό μας, αλλέως πάμε χαμένοι...)

Δεν παρεξηγώ, έχω χιούμορ που γράφει (=γραφικό) :P Εσύ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλά μας τα λες, πάω πασο. Η υπερβολή όμως στην οποία αναφερόμουν εγώ ήταν στη επανάληψη ενός αστείου που ήδη καταλάβαμε. Μην υποτιμάς την φαντασία μας.

Αν το ψευδώνυμο σου σημαίνει ότι είσαι από Λευκάδα, κόρακας κοράκου μάτι βγάζει; Σπάνια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.