Jump to content

Βαθμός πτυχίου για ειδικότητα


ptab

Recommended Posts

Άκουσα από αρκετές μεριές σήμερα πως την Τετάρτη γίνεται συνέλευση γιατί υπήρξε νέα δήλωση του υπουργού Υγείας πως για την έναρξη ειδικότητας θα προσμετράται ο βαθμός πτυχίου. Μάλιστα ο βαθμός πτυχίου θα λαμβάνεται υπόψιν βάσει συντελεστή δυσκολίας ανάλογα τη σχολή... :banghead: :banghead: :anavwfwties::anavwfwties: . Έχει κανείς κάποια πληροφόρηση για τα παραπάνω ή η παντόφλα ξαναλειτούργησε το ραδιοφωνικό σταθμό της; :amstupid:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 114
  • Created
  • Last Reply

Επειδή παρακολούθησα τη συνεδρίαση της επιτροπής κοινωνικών υποθέσεων, στην οποία συζητούσε το νομοσχέδιο για τις ειδικότητες, αυτό που είπε ο Στεφανής είναι ότι δεν θα είχε προβλημα, αν το προτείνει η Βουλή, να προστεθεί κριτήριο η "σταθερή απόκλιση του βαθομού του αποφοίτου από το μέσο όρο της σχολής που αποφοίτησε". Δηλαδή, πέρα από τον τύπο Κ=0,85*Β+0,25*Μ θα προσθέσουμε και SD+ ή - του Μ.Ο.!!!!

P.S. τελικά το Βουλή TV είναι χρήσιμο!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Just asking...

Σε κάτι κολλητάρια που γύρισαν από Ρουμανία με βαθμό 11 στα 10

τι συντελεστής θα χρησιμοποιηθεί; :evil:

Κάτι βρωμάει εδώ... :shoot:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παίζει ρόλο όμως και ο μέσος όρος της σχολής τους...

Είναι προφανές σε γενικές γραμμές ότι αυτοί που θα διαμαρτυρηθούν θα είναι όσοι δεν έχουν υψηλούς βαθμούς;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ξέρεις ποιό είναι το θέμα;

Ότι ακόμη και μέσα στη σχολή μας αυτός που για παράδειγμα είναι στον Αρχιμανδρίτη ή στον Μουτσόπουλο και αυτός που είναι στον Μαυρικάκη και τον Κατσιλάμπρο στο ίδιο μάθημα υποτίθεται ότι εξετάζονται...

Αυτός που είναι όλη μέρα στα γραφεία των καθηγητών και αυτός που είναι απλά στα αμφιθέατρα (λέμε τώρα :rolleyes: ) πάλι στο ίδιο μάθημα εξετάζονται....

Σε μία σχολή πολλών διαφορετικών ταχυτήτων (από κάθε άποψη) πολλά προβλήματα υπάρχουν.

Θέλουν μήπως να μας πούν ότι θα γίνει αξιολόγηση και θα μπουν συντελεστές και ανάλογα με την έδρα και τις γνωριμίες του καθένα;

Καλά πάμε...

Υ.Γ. Σήμερα μου κοκκορευόταν ένας συμφοιτητής ότι πέρασε Θεραπευτική με την μέθοδο της μούγκας... Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η ρύθμιση το να προσμετράτε ο βαθμός του πτυχίου στην λήψη είναι επιεικώς απαράδεκτη!!! Θα συμφωνήσω με τον Ptab και θα προσθέσω πως οι περισσότεροι απο εμάς, όταν μπήκαν στην Ιατρική δεν ίσχυε ούτε το καθεστώς το εξετάσεων για ειδικότητα ,ούτε βέβαια ο βαθμός του πτυχίου! Έτσι πολλοί που βασίζονταν μόνο στις δικές τους πλάτες, προτίμησαν να βγάλουν το αξιοπρεπεί μο 7 ή 7,5 και να έχουν και μια υποτυπώδη κοινωνική ζωή , παρά να λυώσουν στο διάβασμα για το 8,4999999999! Η συγκεκριμένη παράμετρος είναι άθλια και μπορεί να χαρακτηριστεί μέχρι και <φωτογραφική> για μια συγκεκριμένη κατηγορία νέων γιατρών!Εν πάσει περιπτώση, αν το ελληνικό κράτος προτιμά να έχει γιατρούς από τις πρώην Ανατολικές Χώρες, ας κλείσει τις ελληνικές σχολές ,έτσι να μην δαπανά τα λεφτά του Έλληνα ,δύστυχου φορολογούμενου!

Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ! Και φυσικά η κατάληψη δεν έιναι η λύση!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μερικοί βγάλανε 8.72 και είχαν και αξιοπρεπέστατη κοινωνική ζωή. Μην τα ισοπεδώνεις όλα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

8,72????????Ακούγεται πολύ συγκεκριμένο νούμερο........Σε ποιόν αναφέρεσαι ΣΟΒΕΡ?????????Να υποθέσω ότι είναι ο δικός σου μέσος όρος?Αν είναι πάντως, μπράβο πραγματικά!!!Και εγώ πιστεύω ότι χρειάζεται πολύ διάβασμα για να βγάλεις τέτοιο βαθμό, αλλά αυτό δεν αποκλείει να έχεις και ζωή εκτός σχολής. Απλά πρέπει να βάλεις στόχο το άριστα απο το πρώτο έτος και να μη χαλαρώσεις στο θέμα του βαθμού ποτε!!!Αυτό εξηγεί και πόσο άδικο θα είναι ένα μέτρο που θα υπολογίζει το βαθμό του πτυχίου για την ειδικότητα, εφόσον όντως όσοι είναι τώρα μεγαλύτεροι απο τους πρωτοετείς δεν ήξεραν ότι ο βαθμός τους στην ψυχολογία, τη στατιστική κτλ θα σήμαινε κάτι......... :unsure:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι, αλλά αντίστοιχα όσοι έχουν καλούς βαθμούς από προσωπική προσπάθεια και μόνο, νομίζω είναι εύλογο να θέλουν κάποια στιγμή να τους αναγνωρίσει κάποιος έμπρακτα αυτήν τους την προσπάθεια... Στο εξωτερικό οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα αν έχεις A Honors και σε ζητούν τα καλύτερα νοσοκομεία. Μόνο στην ελλαδίτσα το έχεις μόνο για να το καμαρώνει η θείτσα και οι γείτονες.

Η απόκλιση από το μέσο όρο είναι όλα τα λεφτά ρε παιδιά, στη συγκεκριμένη πρόταση. Έτσι, τα παιδιά με τα 9άρια από Βουλγαρία, ας πούμε, δε θα μπορούν να συγκριθούν με έναν αντίστοιχο της Αθήνας, γιατί *φαντάζομαι* ότι οι μέσοι όροι είναι γενικώς υψηλότεροι εκεί!

Πάντως, βρε συ Olive, με έχεις μπερδέψει. Δε θεωρείς τις εξετάσεις σωστό μέτρο τελικά; Ή απλά θέλεις να μπουν, αλλά με τους απολύτως δικούς σου όρους;

Εύκολο είναι να λέμε ότι διαφωνούμε με ένα μέτρο, δύσκολο είναι να τεκμηριώνουμε λογικά ή λογικοφανώς της άποψή μας. Με γενικεύσεις και αφορισμούς, όπως "9 πήρανε οι φύτουκλες γνωστοί των καθηγητών" δεν πάμε μπροστά. Τι κριτήριο τέλος πάντως προτείνετε; Εξετάσεις; "Όχι". Βαθμός πτυχίου; "Όχι". Με το ζόρι στην αναμονή των 15 χρόνων ρε παιδιά; Ε, όχι!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ας δούμε τα πράγματα λίγο πιο πέρα απ' το τι κάναμε εμείς σαν φοιτητές ή τι μας συμφέρει προσωπικά ή στο κάτω κάτω ας δούμε τα πράγματα άσχετα με το αν πρόκειται να είμαστε και εμείς αποδέκτες των αλλαγών που επέρχονται στο θέμα της λήψης ειδικότητας. Ο καθένας και ειδικά οι περισσότεροι εκτοετείς, οι επι πτυχίω και οι πτυχιούχοι μάλλον έχουμε κάνει τον προγραμματισμό μας για το μέλλον και πάνω κάτω ξέρουμε τι θέλουμε και αν θα είμαστε στην Ελλάδα ή σε μέρη μακρινά κι εξωτικά B) . Νοιώθω τον τελευταίο καιρό από συζητήσεις με συναδέλφους ότι οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε κατα την διάρκεια της φοίτησης, μας έχουν κουράσει όλους σωματικά και ψυχικά. Αποτέλεσμα της κούρασης είναι η αγανάκτηση και η αγωνιώδης προσμονή της λήψης του πτυχίου (Μάνα ορκίζομαι!!!! Τρία και ενα μείνανε!! Απολύομαι γιατρούκλες το μαλλί μου κάνω μπούκλες και συναφή συνθήματα στρατιωτικής φύσης).

Παρόλαυτα με λύπη διαπιστώνω ότι αυτή η δικαιολογημένη αγωνία όλων μας, έχει μετατραπεί εν μέρει σε μία απάθεια για τα συλλογικά προβλήματα και έχει γίνει η αιτία να χαθεί σε μεγάλο βαθμό η έννοια της αλληλεγγύης και του προβληματισμού σε θέματα σχετικά με το κοινό συμφέρον του κλάδου. Ακούω συνέχεια φίλους να λένε ας πάρω το οπισθιόχαρτο και ας πάνε να συνουσιαστούν όλοι (δεν το πιστεύω ότι έχω γίνει τόσο καθωπρέπει) και ενώ από την μία πλευρά μπορώ να αποδεχθώ την αγανάκτηση, από την άλλη τρομάζω στην ιδέα ότι αυτού του τύπου οι συμπεριφορές είναι πιθανότατο να μας έχουν αλλοτριώσει σε τέτοιο βαθμό που αύριο το μόνο κοινό για το οποίο θα έχουμε να πολεμήσουμε είναι η ρουτίνα της καθημερινότητας...

Πρέπει να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις που μας έχουν απομείνει. Κοινή διαπίστωση είναι ότι μας πέριμενουν δύσκολες μέρες σαν κλάδο και η στάση που δείχνουμε είναι παθητική συμμετοχή στις αλλαγές που είναι προ των πυλών. Περιμένουμε τον λυτρωτή; Υπάρχει κανείς που να φαντασιώνεται πως ώ του θαύματος θα εμφανιστεί αύριο ο Ρομπέν των γιατρών και θα παλέψει γι'αυτά που εμείς δικαιούμαστε;

Περνάει ένα νομικό πλαίσιο αυτόν τον καιρό. Αφορά όλους μας. Είτε θα κάνουμε ειδικότητα στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Είτε έχουμε μέσο όρο την ΠΦΣ (Παγκόσμια Φοιτητική Σταθερά 5) είτε είμαστε μετενσάρκωση του Ιπποκράτη και έχουμε μέσο όρο 10. Το νομικό αυτό πλαίσιο σίγουρα δεν είναι απορριπτέο, σίγουρα δεν είναι πανάκεια. Το ερώτημα είναι το εξής. Μας ρώτησε κανείς; Πήρε την άποψη μας; Μας επέτρεψε να συνδιαμορφώσουμε το αύριο; Από αυτό και μόνο για μένα, η έννοια ενός τέτοιου νομοσχεδίου είναι απαράδεκτη παρόλο που όπως άφησα να εννοηθεί το περιεχόμενο του με βρίσκει σε πολλά σύμφωνο. Διαβάζω κάποιους συμφορουμίτες και συμφορουμίτισες (πρέπει να κόψω τον Μικρούτσικο τελικά), να έχουν μια άποψη ακατανόητη για μένα: "Και τι; Δεν έπρεπε να αλλάξει δηλαδή το σύστημα; Καλά κάνουνε. Είμαι υπερ και σ'αυτό και σ'εκείνο και σε παρακείνο". Σύμφωνοι συνάδελφοι. Υπάρχει πρόβλημα και κάτι έπρεπε να γίνει. Και ίσως να υπάρχει μια αρκετή καλή προσέγγιση από την νομοθετική αρχή στο να βγει μια άκρη. Αλλά ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΟΥΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ. Ε λοιπόν γι'αυτό και μόνο με βρίσκει αντίθετο η όλη ιδέα της μεταρρύθμισης. Και μην βιαστεί κανείς να κατηγορήσει παρατάξεις γι'αυτό. Κανείς δεν φταίει. Οι κύριοι κύριοι υπουργοί και βουλευτές μας θυμούνται να μας σφίξουν το χέρι προεκλογικά και να έρθουν στο αμφιθεατρό να μας τάξουν λαγούς και πετραχίλια ειδικά μάλιστα όταν υπάρχουν και κάμερες οπότε οι λαγοί έρχονται και έτοιμοι μαγειρεμένοι στιφάδο.

Είναι καιρός να αφυπνιστούμε. Δεν είναι θέμα παρατάξεων. Είναι θέμα προσωπικής βούλησης. Ας μην τους αφήσουμε να μας διαμορφώσουν εκείνοι μια συνείδηση απάθειας με το πρόσχημα ότι συμφωνούμε με τα μέτρα τους. Δεν συμφωνούμε με την τακτική τους και την νοοτροπία τους είτε αυτές είναι βαμμένες πράσινες, είτε κόκκινες, έιτε μπλε. Και αυτό μετράει. Γιατί πρέπει κάποτε να πάρουμε στα χέρια μας αυτό που η εκπαίδευση, η κοινωνία και η συνείδηση μας, μας καλούν να υπηρετήσουμε.

Υ.Γ. Συμφορουμίτη Sov χώρις παρεξήγηση, η νέα τάση στα αμερικάνικα πανεπιστήμια είναι να καταργηθεί η βαθμολογία και τα μαθήματα να είναι pass, no pass. Και οι εξετάσεις εκεί είναι multiple για όλους και όχι 4ωρη γραπτή εξέταση στον Λουκόπουλο από τη μια και 10 ερωτήσεις τύπου ποιοί είναι οι τύποι του σακχαρώδους διαβήτου στον Κατσιλάμπρο. :unsure:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλαδή Sovereign ο βαθμός σου σε βοήθησε στην αναζήτηση ειδικότητας στην Αγγλία?Είδες πως είχες προβάδισμα απέναντι στους άλλους μη Άγγλους?

Για την Αμερική μετράει μόνο ο βαθμός στα USMLE.....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ας δούμε  τα πράγματα λίγο πιο πέρα απ' το τι κάναμε εμείς σαν φοιτητές ή τι μας συμφέρει προσωπικά ή στο κάτω κάτω ας δούμε τα πράγματα άσχετα με το αν πρόκειται να είμαστε και εμείς αποδέκτες των αλλαγών που επέρχονται στο θέμα της λήψης ειδικότητας. Ο καθένας και ειδικά οι περισσότεροι εκτοετείς, οι επι πτυχίω και οι πτυχιούχοι μάλλον έχουμε κάνει τον προγραμματισμό μας για το μέλλον και πάνω κάτω ξέρουμε τι θέλουμε και αν θα είμαστε στην Ελλάδα ή σε μέρη μακρινά κι εξωτικά B) . Νοιώθω τον τελευταίο καιρό από συζητήσεις με συναδέλφους ότι οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε κατα την διάρκεια της φοίτησης, μας έχουν κουράσει όλους σωματικά και ψυχικά. Αποτέλεσμα της κούρασης είναι η αγανάκτηση και η αγωνιώδης προσμονή της λήψης του πτυχίου (Μάνα ορκίζομαι!!!! Τρία και ενα μείνανε!! Απολύομαι γιατρούκλες το μαλλί μου κάνω μπούκλες  και συναφή συνθήματα στρατιωτικής φύσης).

Παρόλαυτα με λύπη διαπιστώνω ότι αυτή η δικαιολογημένη αγωνία όλων μας, έχει μετατραπεί εν μέρει σε μία απάθεια για τα συλλογικά προβλήματα και έχει γίνει η αιτία να χαθεί σε μεγάλο βαθμό η έννοια της αλληλεγγύης και του προβληματισμού σε θέματα σχετικά με το κοινό συμφέρον του κλάδου. Ακούω συνέχεια φίλους να λένε ας πάρω το οπισθιόχαρτο και ας πάνε να συνουσιαστούν όλοι (δεν το πιστεύω ότι έχω γίνει τόσο καθωπρέπει) και ενώ από την μία πλευρά μπορώ να αποδεχθώ την αγανάκτηση, από την άλλη τρομάζω στην ιδέα ότι αυτού του τύπου οι συμπεριφορές είναι πιθανότατο να μας έχουν αλλοτριώσει σε τέτοιο βαθμό που αύριο το μόνο κοινό για το οποίο θα έχουμε να πολεμήσουμε είναι η ρουτίνα της καθημερινότητας...

Πρέπει να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις που μας έχουν απομείνει. Κοινή διαπίστωση είναι ότι μας πέριμενουν δύσκολες μέρες σαν κλάδο και η στάση που δείχνουμε είναι παθητική συμμετοχή στις αλλαγές που είναι προ των πυλών. Περιμένουμε τον λυτρωτή; Υπάρχει κανείς που να φαντασιώνεται πως ώ του θαύματος θα εμφανιστεί αύριο ο Ρομπέν των γιατρών και θα παλέψει γι'αυτά που εμείς δικαιούμαστε;

Περνάει ένα νομικό πλαίσιο αυτόν τον καιρό. Αφορά όλους μας. Είτε θα κάνουμε ειδικότητα στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Είτε έχουμε μέσο όρο την ΠΦΣ (Παγκόσμια Φοιτητική Σταθερά 5) είτε είμαστε μετενσάρκωση του Ιπποκράτη και έχουμε μέσο όρο 10. Το νομικό αυτό πλαίσιο σίγουρα δεν είναι απορριπτέο, σίγουρα δεν είναι πανάκεια. Το ερώτημα είναι το εξής. Μας ρώτησε κανείς; Πήρε την άποψη μας; Μας επέτρεψε να συνδιαμορφώσουμε το αύριο; Από αυτό και μόνο για μένα, η έννοια ενός τέτοιου νομοσχεδίου είναι απαράδεκτη παρόλο που όπως άφησα να εννοηθεί το περιεχόμενο του με βρίσκει σε πολλά σύμφωνο. Διαβάζω κάποιους συμφορουμίτες και συμφορουμίτισες (πρέπει να κόψω τον Μικρούτσικο τελικά), να έχουν μια άποψη ακατανόητη για μένα: "Και τι; Δεν έπρεπε να αλλάξει δηλαδή το σύστημα; Καλά κάνουνε. Είμαι υπερ και σ'αυτό και σ'εκείνο και σε παρακείνο". Σύμφωνοι συνάδελφοι. Υπάρχει πρόβλημα και κάτι έπρεπε να γίνει. Και ίσως να υπάρχει μια αρκετή καλή προσέγγιση από την νομοθετική αρχή στο να βγει μια άκρη. Αλλά ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΟΥΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ. Ε λοιπόν γι'αυτό και μόνο με βρίσκει αντίθετο η όλη ιδέα της μεταρρύθμισης. Και μην βιαστεί κανείς να κατηγορήσει παρατάξεις γι'αυτό. Κανείς δεν φταίει. Οι κύριοι κύριοι υπουργοί και βουλευτές μας θυμούνται να μας σφίξουν το χέρι προεκλογικά και να έρθουν στο αμφιθεατρό να μας τάξουν λαγούς και πετραχίλια ειδικά μάλιστα όταν υπάρχουν και κάμερες οπότε οι λαγοί έρχονται και έτοιμοι μαγειρεμένοι στιφάδο.

Είναι καιρός να αφυπνιστούμε. Δεν είναι θέμα παρατάξεων. Είναι θέμα προσωπικής βούλησης. Ας μην τους αφήσουμε να μας διαμορφώσουν εκείνοι μια συνείδηση απάθειας με το πρόσχημα ότι συμφωνούμε με τα μέτρα τους. Δεν συμφωνούμε με την τακτική τους και την νοοτροπία τους είτε αυτές είναι βαμμένες πράσινες, είτε κόκκινες, έιτε μπλε. Και αυτό μετράει. Γιατί πρέπει κάποτε να πάρουμε στα χέρια μας αυτό που η εκπαίδευση, η κοινωνία και η συνείδηση μας, μας καλούν να υπηρετήσουμε.

Υ.Γ. Συμφορουμίτη Sov χώρις παρεξήγηση, η νέα τάση στα αμερικάνικα πανεπιστήμια είναι να καταργηθεί η βαθμολογία και τα μαθήματα να είναι pass, no pass. Και οι εξετάσεις εκεί είναι multiple για όλους και όχι 4ωρη γραπτή εξέταση στον Λουκόπουλο από τη μια και 10 ερωτήσεις τύπου ποιοί είναι οι τύποι του σακχαρώδους διαβήτου στον Κατσιλάμπρο.  :unsure:

Συμφωνώ απολύτως συνάδελφε.....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συνάδελφε ptab,σε συγχαίρω για την ανάλυση που έκανες πάνω στο συγκεκριμένο θέμα!Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο με όλα όσα προανέφερες!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους άσχετο και Ptab!’λλο είναι το 9 στον Κατσιλάμπρο κι άλλο το 9 στον Λουκόπουλο!Επίσης σε καμία χώρα , δεν λαμβάνουν υπόψιν τον βαθμό σου! Περισσότερο τουε ενδιαφέρει αν έχεις δημοσιεύσει 1-2 σοβαρές εργασίες!Γιατί απλούστατα, το ότι έχεις μ.ο 9 δεν τους βοηθά να καταλάβουν πως είσαι ι ο superdoc ή το superfreak,γιατί η επιστήμη μας στην ουσία είναι τέχνη!Γι'αυτό άλλωστε το 3ο και σημαντικότερο σκέλος των USMLE είναι το κλινικό!

Ένας από τους λόγους, που σήμερα έκλεισε η σχολή ,έιναι το οτί ακούστηκε πως σκέφτονται να βάλουν και το μο!Εγώ προσωπικά,είδα σήμερα ,πολλούς συμφοιτητές μου,που ενώ ήταν υπέρ του νομοσχεδίου, στην σημερινή ΓΣ, ψήφισαν για κατάληψη!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο "βαθμος πτυχιου" ειναι ενας ψυχικος αυτοματισμος διαφορων πολιτικαντηδων για να δειξουν οτι ειναι υπερ της αξιοκρατιας και του αδιαβλητου.

Ειναι προφανες βεβαια πως δεν εχουν επαφη με τα πραγματα και με την "καθημερινοτητα" του φοιτητη.

Νομιζω πως θα ηταν σχετικα ευκολο να πεισουμε το υπουργειο για το οτι ειναι σολοικο να εφαρμοστει τετοιο μετρο απο την στιγμη που "Αλλο είναι το 9 στον Κατσιλάμπρο κι άλλο το 9 στον Λουκόπουλο!". (Υποτιθεται ο Στεφανης ξερει την σχολη μας απο τα μεσα)

Αλλα οταν κανεις καταληψη δεν σε ακουει ουτε σε υπολογιζει κανενας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κι εγώ συμφωνώ απόλυτα με το συνάδελφο. Το θέμα είναι, όπως άλλωστε έγραφα εξαρχής, να πιέσουν οι φοιτητές και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς για διαφάνεια και να διαμαρτυρηθούν για τον τρόπο που πάει να περάσει ένα, σωστό στις αρχές του, νομοσχέδιο.

Πέρασαν πολλές αλλαγές στην Υγεία νύχτα τελευταία. Οι αλλαγές στα αγροτικά του Αυγούστου ήταν ένα. Ακολουθεί αυτό: προφανώς όχι ανεξάρτηρτα το ένα από το άλλο. Με βρίσκουν όλοι οι συνάδελφοι σύμφωνο ότι δεν είναι συμπεριφορά αυτή, ειδικά από Υπουργό-Πανεπιστημιακό.

Ίσως κρίνω τα πράγματα λίγο διαφορετικά, όμως, επειδή η απίστευτη κούραση των εξεταστικών και η απεγνωσμένη διάθεση να τελειώσω έχει περάσει. Ίσως βλέπω τα πράγματα από την πλευρά του ανθρώπου που είναι ήδη δηλωμένος σε λίστα και ξέρει ότι για πολλά πολλά χρόνια δε θα μπορεί να κάνει ειδικότητα στην Ελλάδα με το παρόν καθεστώς. Μη βιαστείτε να με κατακρίνετε για εγωισμό, παρόλα αυτά, στις απόψεις μου. Στην ίδια θέση θα έρθετε όλοι σας, αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά. Όπως άλλωστε η άποψη υπέρ των εξετάσεων είναι συντριπτικα δημοφιλέστερη μεταξύ των πτυχιούχων παρά μεταξύ των προπτυχιακών. Περίεργο; Δεν θα το έλεγα.

Παρόλα αυτά, αν κάποιος έχει μια λύση καλύτερη από τις εξετάσεις να προτείνει (καλύτερη: αποτελεσματικότερη, αξιοπρεπέστερη, πιο αξιοκρατική και σύγχρονη), εγώ είμαι ο πρώτος που θα τον ακούσω. Μήπως έχω καμία μαζοχιστική όρεξη να δίνω εξετάσεις;;; Κατά ποιο τρόπο με "συμφέρουν" οι εξετάσεις και τις προτείνω από προσωπικό όφελος, έχω διασφαλισμένη επιτυχία από τώρα;

Σε ό,τι αφορά τώρα το βαθμό, δεν είπα ότι ο ελληνικός βαθμός μπορεί αν μετρήσει για αμερικές και αγγλίες (αν και έχω ενδείξεις από φίλους που πήγαν ότι εκτιμήθηκε το άριστα- και γενικά το βαθμό σας να το γράφετε στα βιογραφικά αν είναι ανώτερος του 7 ας πούμε). Απλά από την άλλη, δε με βρίσκει ηθικά και προσωπικά σύμφωνο και η ισοπέδωση του να μη μετράει πουθενά ο βαθμός, ισοπέδωση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη χώρα μας. Όταν φτάσουμε στα αμερικανικά επίπεδα του pass-no pass, τότε ας σκεφτόμαστε αλλιώς. Αφού υπάρχουν βαθμοί, λογικό είναι αυτοί που τους έχουν να θέλουν να τους χρησιμοποιήσουν σαν εφόδιο και αυτοί που δεν τους έχουν να τους ξεχάσουν ότι υπάρχουν.

Σχετικά με τη σύγκριση μεταξύ παθολογικών κλινικών ως επιχείρημα κατά της χρησιμοποίησης του βαθμού, μάλλον αφελές το βρίσκω γιατί ο βαθμός πτυχίου υπολογίζεται από δεκάδες μαθήματα και έχουν όλα το χαρακτηριστικό (κακώς βέβαια) να είναι απολύτως ισάξια στον υπολογισμό αυτό.

Και μια τελευταία ερώτηση, για τους συναδέλφους που μίλησαν για Αμερική: Τα USMLE δεν είναι εξετάσεις; Μπορείτε να ξεκινήσετε ειδικότητα χωρίς αυτά;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα USMLE είναι εξετάσεις στις οποίες υποχρεούνται να συμμετάσχουν όλοι οι Αμερικάνοι γιατροί, δεν δίνονται μόνο από τους αλλοδαπούς. Στην Αμερική δίνουν συνεχώς εξετάσεις και μέσα στην ειδικότητα δίνουν τουλάχιστον 3 φορές εξετάσεις σε εθνικό επίπεδο για τις οποίες πρέπει να πληρώσεις και πολλά δολλάρια ώστε να έχεις το δικαίωμα να συμμετάσχεις. Οι εξετάσεις αυτές γενικά είναι πολύ δύσκολες και οι εξετάσεις στο τέλος της ειδικότητας είναι πάρα πολύ δύσκολες. Ενδεικτικά σας λέω πως τον τελευταίο χρόνο της ειδικότητας δεν κάνουν εφημερίες για να έχουν χρόνο να διαβάζουν. Νομίζω πως να κοπείς 2 φορές..........έχασες!

Επίσης να μην ξανακούσω το παραμύθι πως με το νέο νομοσχέδιο αν κοπείς 3 φορές κάνεις 6 μήνες άμισθος ! Αυτό ισχύει και τώρα! Ισχύει εδώ και πολλά χρόνια . Ξέρω πολλούς ειδικευόμενους που αναγκάστηκαν να το κάνουν , όχι γιατί δεν ήταν καλοί γιατροι αλλά επειδή οι εξετάσεις στο τέλος της ειδικότητας είναι ότι πιο διαβλητό υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ιατρική. Η επιτροπή δεν ελέγχεται από κανέναν και ρωτάνε ότι ποιο κουφό τους έρθει!

Sovereign σε ρώτησα για το αν μετράει ο βαθμός πτυχίου στην Αγγλία γιατί αν κατάλαβα καλά από άλλα posts έχεις στείλει ήδη τα χαρτιά σου. Πιστεύεις τελικά πως δεν μετράει?

Στα USMLE το σημαντικότερο μέρος είναι το STEP 1 γιατί όταν κάνεις τα χαρτιά σου για ειδικότητα έχεις να συναγωνιστείς τους Αμερικάνους που είναι στον τελευταίο χρόνο της Ιατρικής και έχουν δώσει μόνο αυτό. Το CSA δεν μετράει, δεν έχει καν βαθμό , είναι μόνο pass or fail. Αυτό τώρα αρχίζουν να το δίνουν οι Αμερικάνοι, μέχρι τώρα το έδιναν μόνο οι ξένοι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

To CSA καταργήθηκε. Στη θέση του μπήκε το Clinical Skills (CS) που μαζί με το Clinical Knowledge (CK) αποτελούν το Step 2.

Ας ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας για τον βαθμό πτυχίου όμως.

Έχω την αντίληψη πως η βαθμολόγηση σε μια πανεπιστημιακή σχολή της οποίας ο στόχος της είναι να καταρτίσει επιστήμονες και να διαμορφώσει Ανθρώπους είναι κάτι χωρίς ουσία. Υποτίθεται ότι συνεισφέρει στην άμιλλα ενώ απλά σπρώχνει στον αθέμιτο ανταγωνισμό. Φτιάχνει βαθμοθήρες που νοιώθουν μια ακατονοητή ηδονή όταν σου λένε "7 ε; Μπράβο ρε. Εγώ πήρα 9" ενώ εσύ αναρωτιέσαι "καλά κι εμένα τι με ενδιαφέρει" ή το ακόμη χειρότερο "Έλα ρε Κώστα, ο Χρήστος, η Δώρα και η Σουλτάνα πήρανε 4 στα Φάρμακα". Η έννοια μιας ιατρικής σχολής είναι να αξιολογεί το αν είμαστε άξιοι να ασκήσουμε το λειτούργημα ή όχι. Όπως δεν υπάρχει ολίγον έγκυος δεν υπάρχει και ολίγον ιατρός. Αν έπρεπε να διαχωρίζουμε τους ιατρούς ανάλογα με τον βαθμό, θα έπρεπε να κάνουμε και διαφορετικούς συλλόγους. Στην ερώτηση του Sov πότε θα αναγνωριστεί η προσπάθεια μου, θέλω να απαντήσω πως αυτό που έχει σημασία είναι να νοιώθει εκείνος δικαιωμένος που η προσπάθεια του και ο κόπος του πιάσαν τόπο. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένει από κάπου αναγνώριση πέραν από την κοινωνία όπου το υψηλό επίπεδο γνώσεων του θα αποτελέσουν ένα εφαλτήριο για μια καρριέρα προσφοράς σωστής ιατρικής περίθαλψης. Το τι κάνουμε εμείς σαν φοιτητές δεν πρέπει να καθορίζεται από το τι θα πάρουμε από τους γύρω μας ή τι περιμένουμε να πάρουμε, αλλά από την ικανοποίηση που νοιώθουμε οι ίδιοι όταν βλέπουμε τα όνειρα μας να εκπληρώνονται.

Η έννοια του βαθμού είναι ένα σχολικό κατάλοιπο που μας κατατρέχει μια ζωή τελικά. Καιρός για ακαδημαϊκή παιδεία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρώτα πρώτα κύριοι συνάδελφοι, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Είναι ηλίθιοι οι αφορισμοί τύπου "όποιος είναι στην Αθήνα και βγάζει 8,5 και πάνω είναι φυτό, στερημένοσ-η" κλπ κλπ. Τα παιδιά έχουν κοπιάσει, έχουν βγάλει τα ματάκια τουσ, μελετούν συνειδητά από την πρώτη μέρα, και τους θαυμάζω για την πειθαρχία τους, την οργάνωσή τους, και το πείσμα τους. Και πιστεύω-προσωπική μου άποψη-ότι θα γίνουν καλύτεροι γιατροί από όσους αφήναμε τα μαθήματα να ξενυχτάμε στα μπουζούκια, γιατί έκαναν θυσίες και μάλλον θα συνεχίσουν να τις κάνουν, για να ναι καλοί.

Διαφωνώ κάθετα με την άποψη να μην υπάρχουν βαθμολογίες. (Με εξαίρεση τους κάτω από τη βάση, που από τη στιγμή που κόπηκες, δεν έχουν νόημα). Αγαπητοί συνάδελφοι, ας μην ακολουθούμε τις αριστερές ισοπεδωτικές ιδέες. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ. Υπάρχουν άτομα στη σχολή μας που είναι αστέρια και πραγματικά οφείλουν να είναι δακτυλοδεικτούμενοι από τους υπολοίπους. Άνθρωποι που ψάχνονται, που διαβάζουν , που δεν στέκονται στις σελίδες του ενδεδειγμένου συγγράμματος και πηγαίνουν και στο λίγο παραπέρα, που διαχωρίζει τον καλό από τον άριστο φοιτητή. Αυτοί δηλ γιατί να μην πάρουν 10? Επειδή κάνουν κάτι που είναι...εκτός ύλης, δεν θα έπρεπε να βαθμολογούνται? (η συγγραφεας ανήκει στους καταιδρωμένους και οριακούς λίαν καλώς, για να μην ειπωθεί ότι παινεύει το σπίτι της).

Να ξεκαθαρίσω ότι υποστηρίζω και επικροτώ από ..πάντα τις εξετάσεις για ειδικότητα. (όχι απαραιτήτως στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο). Μας λένε-δεν το είδαμε πουθενά γραμμένο επίσημα- ότι ο βαθμός πτυχίου θα συνυπολογίζεται στις εξετάσεις για ειδικότητα. Εδώ , Sover, αδυναμία μου, κρύβονται δύο παγίδες. Πρώτον, ναι μεν εσύ που , τιμή σου και καμάρι σου, έχεις 8,5 πτυχίο είσαι ευνοημένος. Είσαι????????? Γιατί και ο Τσαλίκης πτυχίο 10 έχει στην Ιατρική. Δηλ, για τους ΔΙΚΑΤΣΑδες είσαι απλώς....μέτριος-ή δεν είχες φράγκα να πληρώσεις, ή είσαι αναλφάβητος και δεν ήξερες να γράψεις το όνομά σου πάνω στην κόλλα.- Γιατί, άντε τώρα εσυ να πείσεις το Πανελλήνιο -και κυρίως την ελληνιδα μάνα, που στέλνει το ρέμπελο τζιέρι της στο πρωην ανατολικό μπλοκ για να γυρίσει Φουστάνος,- ότι το 10 του πτυχίου του, θα αναγνωρίζεται ως...4! Να τονίσουμε, δε, ότι η ελληνίδα μάνα τυγχάνει ελληνίδα-πανεπιστημιακός-μάνα ή σύζυγος πανεπιστημιακού, οπότε αυτά θα τα εξηγούμε τσάμπα και βερεσέ. Και θα τους έχουμε δώσει ένα υπέροχο παραθυράκι να μας φάνε-και να ΣΕ φάνε, Sover,-λάχανο.

Υποστηρίζουμε τις εξετάσεις για ειδικότητα, διότι πιστεύουμε ότι οι άριστοι μπορείτε και στις εξετάσεις να δείξετε την αξία σας, ενώ οι "αριστοι-μαϊμού-made in Romania" δεν θα μπορούν να γράψουν ούτε τις εκφωνήσεις των θεμάτων. emgoalemgoal

Δεύτερον, Sover, να πούμε και τούτο. Είναι δίκαιο, για τους υπόλοιπους, εμάς τα ρεμάλια που δεν βγάζουμε παρά ένα ευτελές 7αράκι, να μας λένε στο 6ο έτος, ή και 3 χρόνια μετά, ότι αυτό που δεν είχε πουθενά αξία, ο βαθμός πτυχίου, ξαφνικά καθορίζει το μέλλον μας? ΑΝ ξέραμε από την αρχή, θα είχαμε προσέξει πολύ περισσότερο και την χημεία, και την στατιστική, και την βιοχημεία.Εγώ έχω 8αρια και 9αρια σε παθολογίες, χειρουργικές και άλλα κλινικά (όχι όλα) αλλά μόνο 5άρια στα προκλινικά. ΚΑι ερωτώ. Εγώ δεν είμαι αρκετά καλή επειδή δεν ξέρω φυσική 1, ή στατιστική , ή ιατρική της εργασίας?

Αυτό βέβαια δεν μας δικαιολογεί απόλυτα. Συμφωνώ. Αλλά, δεν μπορείς να αρνηθείς ότι είναι άδικο!

Στο κάτω κάτω, όποτε εγώ έβλεπα άτομο να περνάει μάθημα με ...ψηστήρι και ..συνδικαλιστικές διαδικασίες και ούρλιαζα για την αδικία, όλοι μου έλεγαν:έλα μωρέ, ο βαθμός είναι άχρηστος, δεν έχει σημασία, μην πεις τίποτε. Γιατί δεν έχουν πάρει και όλοι τα 10αρια τους με την αξία τους, και αυτό το ξέρουμε πολύ καλά.

Αλλά επιπλέον, για σκέψου τι απόκλιση έχει ένας που έκανε στις δύσκολες κλινικές, με έναν που έκανε σε εύκολες, και μην μου πεις ότι κάνουν τα ίδια με εμας σε δυσκολία μαθήματα σε άλλες ιατρικές της Ελλάδας!!!!!! Δηλ ένας που πήρε 9 φάρμακα στην Αθήνα, θα υπολογίζεται ίσος και όμοιος με έναν που πήρε 9 φάρμακα στην Πάτρα?

Εγραψα πάρα πολλά, αλλά σε τέτοια ζητήματα δεν γίνεται να απαντάς μονολεκτικά. Ελπίζω να απέδειξα ότι μια τέτοια παράμετρος όπως ο βαθμός πτυχιόυ στις εξετασεις γαι ειδικότητα, δεν βοηθάει κανέναν ουσιαστικά από εμάς, αλλά μόνο αυτούς που γενικά εξαπατούν ασθενείς και συναδέλφους.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θεμιτό και δίκαιο όποιος κουράστηκε (που κουράστηκε, με όποιον τρόπο) να αμειφθεί ανάλογα. Έχετε υπόψιν ότι θα αλλάξουν πολλά πράγματα στο προσεχές μέλλον, και οι ειδικότητες ίσως είναι το ελάχιστο εξ'αυτών. Άλλωστε, οι ειδικευόμενοι όπως και οι φοιτήτές, δεν έχουν κανένα μέσο πίεσης (όπως πχ οι καθηγητές) και αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο για διαπραγματεύσεις.

Ουσιαστικά όμως εκείνο που πρέπει να σκεφτούμε είναι μήπως και η δικιά μας νοοτροπία είναι λανθασμένη. Το 5% (είναι τόσο) των φοιτητών κοπίασε για το βαθμό του, το άλλο 5% έτυχε και διάβηκε την πόρτα (μπα, λίγο λέω) αλλά το υπόλοιπο 90% σε κάποιο βαθμό τελείωσε τη σχολή με SOS! Είναι αυτό το επίπεδο που θέλουμε για τους εαυτούς μας;

Στο δεύτερο έτος ο Κίττας μας πρότεινε να ξεκινήσουμε εξετάσεις στα πλακάκια... Μόνο κατάληψη δεν κάναμε. Όλοι μας! Κάπου διάβασα για τις "απάνθρωπες" ώρες εργασίας των ειδικευομένων και... 35ωρο τώρα! Μα καλά, υπάρχει ασφαλέστερη δουλεία από τη δουλεία της (στην περίπτωσή μας) ημιμάθειας; (τόσα χρόνια στο κουρμπέτι, και στόκος να είσαι κάτι θα μάθεις...)

Εϊναι γεγονός ότι επικρατεί ένα "μπαχάλεμα", αλλά με επι μέρους αναλύσεις γίνεται χειρότερο. Το θέμα για το φοιτητή και τον ειδικευόμενο είναι ΝΑ ΜΑΘΕΙ! Όσο σκληρότερα μάθει, όσο πιο πολλές ώρες πτήσης έχει, όσο το καλύτερο γιαυτόν. Αν κάποιοι δυσκολεύονται, sorry, αλλά διαλέξανε λάθος δρόμο. Δηλαδή γιατί όλοι χαζεύουμε άλλους λαούς σε Πανεπιστήμια και Συστήματα Υγείας, κι εδώ αράζουμε και καταλαμβάνουμε για πλάκα τη σχολή;

Όταν απαντήσουμε σ'αυτά, κι όταν εμείς οι ίδιοι πάψουμε να θεοποιούμε την επιτυχία με ήσσονα προσπαθεια, τότε σίγουρα κάτι θα αρχίσει να κουνιέται.

Γιαυτό μην αγχώνεστε για το πώς θα μπαίνουμε στην ειδικότητα και αν θα προσμετράται ο βαθμός του πτυχίου. Αν μας πούνε για εξετάσεις, να ζητήσουμε τις πιο δύσκολες, αν μας πούνε για ώρες εργασίας την εβδομάδα να ζητήσουμε 80, αν μας πούνε για τη λεγόμενη "εντατικοποίηση" των σπουδών μας να πούμε κι ευχαριστώ. Τότε να δείτε για πότε θα καθαρίσει η αναμονή, πόσες θέσεις ειδικότητας θα αδειάσουν και τι γιατρούς θα βγάζουμε. Και πόσοι θα πάνε σπίτια τους φυσικά...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αφορισμοί (γιατί περί αυτού πρόκειται) του τύπου αριστερές ισοπεδωτικές ιδέες είναι οπσθοδρομικοί, όπως και αντίθετα απόψεις του στυλ δεξιός υπερσυντηρητισμός με βρίσκουν κάθετα αντίθετο. Οι ταμπέλες είναι λίγο ξεπερασμένες και παραπέμπουν σε εποχές που καλό θα ήταν να τις αφήσουμε πίσω. Να πω επίσης ότι πώς γίνεται μια άποψη να είναι "αριστερή ισοπεδωτική ιδέα" και να να υιοθετείται σταδιακά από ένα από τα πιο καλά δομημένα συστήματα ιατρικής εκπαίδευσης (δεν εννοώ απαραίτητα ότι είναι ουσιαστικό, οργανωμένο εννοώ) το οποίο τυγχάνει να είναι το αμερικανικό δεν μπορώ να το εξηγήσω. Εκτός και αν μετεστράφη το κλίμα και έχουμε αμερικανικό soviet πλέον :wacko: . Τέλος πάντων. Επειδή αντιλαμβάνομαι πως μάλλον δεν έγινα κατανοητός ή ίσως η ανεπάρκεια μου στο γραπτό λόγο με πρόδωσε για άλλη μια φορά emstupid θέλω να πω ότι χρησιμοποίησα μια ακραία ίσως λογική (αν και επιμένω πως η βαθμολογία σήμερα τις περισσότερες φορές δεν εξυπηρετεί πουθενά εκτός από τον μανιώδη ανταγωνισμό ελάχιστων πυροβολημένων [και μου 'ρχονται κάτι φατσούλες στο μυαλό :D ] και το κουτσομπολιό του πόσο πήρες, πόσο πήρα). Αν εγώ γουστάρω με τα 1000 να μάθω ένα αντικείμενο δεν θα νοιώσω ικανοποιήση επειδή πήρα 10 αλλά επειδή θα το έχω ψάξει πολύ και θα νοιώθω επαρκής. Αν έχω ανάγκη αναγνώρισης αυτού που κάνω παίρνω στο κάτω κάτω ένα θέμα που μου ταιριάζει φτιάχνω ένα paper και πάω και το παρουσιάζω. Αυτό για να μην ξεχνάμε πως οι σπουδές δεν είναι μόνο εξετάσεις αλλά και κίνητρο για προσωπική ενασχόληση χωρίς να περιμένουμε αντάλλαγμα. Το μόνο πράγμα στο οποίο θέλω να σταθώ και να πω ότι εξυπηρετεί η βαθμολογία είναι οι διάφορες υποτροφίες που κι αυτές αποτελούν ένα άλλο παπά Ευαγγέλιο... [Δεν μιλάω μόνο για το επίδομα που δίνει το ΕΚΠΑ].

Υ.Γ. Μας ήρθε που μας ήρθε η κατάληψη τουλάχιστον ας πάρουμε το μόνο καλό που έφερε. Το ξυπνητήρι δεν χτύπησε στις 6 σήμερα... emstupidemstupid

emsleepingemstupidemstupid

Φιλιά!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα να συμφωνήσω με τον lefkander και να δηλώσω ότι, αν κάποτε βγει σε συνέλευση μια παράταξη και ζητήσει εντατικοποίηση των σπουδών μας, θα πάω και θα φιλήσω το χέρι του ομιλητή. Πιστεύω ότι ο βαθμός του πτυχίου είναι περιττή παράμετρος, αν υπάρχουν εξετάσεις. Αυτός που υπήρξε καλός στο πανεπιστήμιο, είναι προφανές ότι θα γράψει καλά. Αν πάλι, κάποιος άριστος φοιτητής αδυνατεί να επιτυχεί εξίσου καλή επίδοση στις εξετάσεις, τότε μάλλον πρόκειται για άτομο που έπαιρνε μεγάλους βαθμούς με μέσο ή με παπαγαλία. Αυτό που έχει σημασία δεν είναι το πόσο καλά διαβασμένος πήγα στις εξετάσεις της σχολής, αλλά το τι κράτησα από το μάθημα και τι από αυτά που έγραψα στις εξετάσεις μπορώ να εφαρμόσω και τώρα.

Επίσης, έχω την εντύπωση ότι, όλα τα πτυχία που αναγνωρίζονται μέσω ΔΙΚΑΤΣΑ, αναγνωρίζονται με βαθμό 5. Δεν μπορώ να το βεβαιώσω, αλλά νομίζω ότι έτσι συμβαίνει. Αν ισχύει αυτό -θα το ψάξω- νομίζω ότι, ακόμα κι αν μετρήσει ο βαθμός πτυχίου, οι προερχόμενοι από το εξωτερικό θα μειονεκτούν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όχι ρε παιδια, ο βαθμός για τους έλληνες δεν μέτρα στην Αμερική (γιατί δεν έχουν αντικειμενική εικόνα για τις σχολές μας).για τους αμερικανούς απόφοιτους μέτρα και παραμετρά ! και μάλιστα πάνω από όλα μέτρα η σχολή όπου κάθε βαθμός έχει επιτευχθεί. πχ. το να είσαι βαθμολογικά μέσα στο πρώτο 10% σε καλό πανεπιστήμιο είναι πολύ καλύτερο από το να είσαι στο πρώτο 10% σε πανεπιστήμιο της καραϊβικής. Εκτός αυτού ,από όσο ξέρω στη Βρετανία οι βαθμοί μας δεν είναι τελείως αδιάφοροι, τουλάχιστον όχι στα σχετικά με την θέση μαθήματα.

Η efi τα λέει πολύ καλά. Πρινto CSA γίνει step 2 CS ,το έδιναν μόνο οι ξένοι.. πως λοιπόν, έμπαιναν στην ειδικότητα οι αμερικανοί χωρίς να περνούν το σημαντικότερο test?σήμερα μάλιστα, οι αμερικανοί απόφοιτοι διαμαρτύρονται ότι η καθιέρωση υποχρέωσης τους να δίνουν την κλινική εξέταση (step2 CS) έχει καθαρά εισπρακτικό χαρακτήρα.

Το κλινικό μέρος του USMLE μετρά κατά κανόνα μόνο για τους ξένους.

Το σημαντικότερο test είναι γενικά το step1(basic sciences). ειδικά για τους ξένους το step1 και το step 2 ck(clinical knowledge) είναι της ίδιας σημασίας.

Επί του προκειμένου, θεωρώ ότι θα είναι δύσκολο να υπάρξει διαχωρισμός των δικών μας βαθμών από τυχών πληθωριστικούς σε άλλες σχολές και δεν νομίζω ότι ο γενικός μέσος όρος της σχολής είναι επαρκής βάση διαχωρισμού. Αν στηριχθούμε σε αυτή τη λογική είναι σαν να λέμε ότι το πρώτο 10% σε μια σχολή είναι της ίδιας ποιότητας με το πρώτο 10% σε μια άλλη σχολή όπου το επίπεδο είναι συνολικά χαμηλότερο(και θα πρέπει να πριμοδοτηθούν το ίδιο). Κάτι τέτοιο είναι απλά αυθαίρετο.

Επειδή λοιπόν πιστεύω ότι θα γίνει μπλέξιμο και τελικά θα αδικηθεί κόσμος και με υψηλό μ.ο. είμαι κατά της συμμετοχής του βαθμού στην αξιολόγηση.

Επιπλέον είναι αλήθεια ότι ακόμα και όσοι προσπάθησαν είτε με στόχο την Αγγλία είτε με στόχο την δική τους ικανοποίηση κάποια στιγμή ,ιδιαίτερα κοντά στο πτυχίο, δεν μπορεί να μην σκέφτηκαν:

Χρειάζομαι πραγματικά 9 στην ιστορία της ιατρικής , για να ενισχύσω την αυτό-εκτίμηση μου? ή

Θα ενδιαφερθεί κανένας consultant αν πήρα 8 ή 9 στην ιατρική φυσική όταν θα με αξιολογεί για μια θέση στην γυναικολογία?

Άρα ,συμφωνώ ότι έχει σημασία το γεγονός ότι όσοι τελειώνουμε τώρα δεν γνωρίζαμε(όπως και οι καθηγητές μας!) ,κατά την φοίτηση μας ότι ο μέσος όρος θα είχε τελικά τέτοια σημασία.

Μια χαρά θα αξιολογηθεί δουλεία μας στη σχολή, με εξετάσεις σε αρκετά κλινικά και μερικά επιλεγμένα προκλινικά μαθήματα.

Θεωρώ παρόλα αυτά, ότι τα μαθήματα όπου πραγματικά μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο η κλινική είναι γύρω στα 5(?) επί συνόλου 49+12(?) και το να ατυχήσεις σε όλα ,ώστε να μην υπάρξει εξισορρόπηση στο μ.ο., είναι εξαιρετικά σπάνιο. πόσους πραγματικά ξέρετε που αποκλειστικά οι κλινικές τους έφτιαξαν η τους χάλασαν το μέσο όρο (νομίζω ότι είναι σαφές, ότι τέτοιες μεταβολές είναι οριακές. Κάτι πρέπει να έκαναν σωστά ή λάθος και στα αλλά μαθήματα!) .

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για να τα ξεκαθαρίσουμε: Στην Αμερική μετρά ο βαθμός που παίρνεις στο κολλέγιο για να κάνεις ένα καλό med. Στην medical license που παίρνεις αφού αποφοιτήσεις απ'το medschool (αυτή την άδεια για την οποία δίνουμε κι εμείς το usmle) δεν υπάρχει πουθενά βαθμός. Σημασία έχουν οι βαθμοί του USMLE, οι συνεντεύξεις, οι συστατικές και το "εξωσχολικό έργο" του κάθε υποψηφίου για να κάνεις ειδικότητα. Αυτό μάλλον που εννοεί ο ptca είναι ότι κοιτάζουν τη σχολή που τελείωσες όχι το βαθμό. Αν έχεις τελειώσει το HMS σε προτιμούν με όποια σειρά κι αν τελείωσες από το να τελειώσεις το Ιowa πρώτος ας πούμε. Θεωρούν δηλαδή οι Αμερικάνοι ότι αφού η σχολή σου σε έκρινε ικανό να αποφοιτήσεις η επιλογή τους αφορά αποκλειστικά το τι κάνεις στις εξετάσεις για το usmle και τα συναφή. Και μια σημαντική διαφορά. Το πτυχίο στην αμερική δεν σημαίνει και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος όπως εδώ. Εδώ απ'ότι έχω ψιλιαστεί πτυχίο=άδεια. Απλά σου δίνει το δικαίωμα να ξεκινήσεις ειδικότητα νωρίτερα. Δεν αποσυνδέεται δηλαδή πτυχίο από εργασιακά δικαιώματα( :D ). Για Αγγλία δεν έχω ιδέα τι σύστημα παίζει.

Τέλος πάντων απ'ότι φαίνεται συμφωνούμε όλοι (ίσως για διαφορετικούς λόγους) ότι βαθμός και ειδικότητα μάλλον δε συμπεθεριάζουν.

emboredembored

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για να πάρεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην Αμερική δίνεις το Step 3 αφού έχεις συμπληρώσει 2 χρόνια ειδικότητας. Αν κοπείς 3 φορές οι περισσότερες πολιτείες δεν σου δίνουν άδεια. Το όνομα του CSA θα αλλάξει νομίζω τον Ιούνιο του 2004 και από τότε και μετά καταργείται το TOEFL για τους ξένους γιατί θα κρίνουν την επάρκεια της ξένης γλώσσας κατά την κλινική εξέταση.

Συγχωρέστε με που γράφω αυτές τις πληροφορίες εδώ ενώ υπάρχει άλλο θέμα για ειδικότητα στο εξωτερικό αλλά ο ένας μας παρασέρνει τον άλλον......

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.