Jump to content

Βαθμός πτυχίου για ειδικότητα


ptab

Recommended Posts

Επίσης να μην ξανακούσω το παραμύθι πως με το νέο νομοσχέδιο αν κοπείς 3 φορές κάνεις 6 μήνες άμισθος ! Αυτό ισχύει και τώρα! Ισχύει εδώ και πολλά χρόνια . Ξέρω πολλούς ειδικευόμενους που αναγκάστηκαν να το κάνουν , όχι γιατί δεν ήταν καλοί γιατροι αλλά επειδή οι εξετάσεις στο τέλος της ειδικότητας είναι ότι πιο διαβλητό υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ιατρική. Η επιτροπή δεν ελέγχεται από κανέναν και ρωτάνε ότι ποιο κουφό τους έρθει!

Μιλάτε για το τέλος της ειδικότητας, όπου εξετάζεσαι και στο 99% περνάς... Αν δεν περάσεις με την πρώτη δίνεις και δεύτερη και τρίτη φορά. Αν κοπείς και στην τρίτη....αφού σου απονεμηθεί ο τίτλος Mr/Miss Grand Tourism by the World Health Organization κάνεις άλους 6 μήνες και ξανά μανά από την αρχή με την ελπίδα να μην αγωνιστείς για να υπερασπίσεις τον τίτλο σου! (Δικαίως ρόμπα κατ'εμέ...)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 114
  • Created
  • Last Reply
Ας ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας για τον βαθμό πτυχίου όμως.

Έχω την αντίληψη  πως η βαθμολόγηση σε μια πανεπιστημιακή σχολή της οποίας ο στόχος της είναι να καταρτίσει επιστήμονες και να διαμορφώσει Ανθρώπους είναι κάτι χωρίς ουσία. Υποτίθεται ότι συνεισφέρει  στην άμιλλα  ενώ απλά σπρώχνει στον αθέμιτο ανταγωνισμό. Φτιάχνει βαθμοθήρες που νοιώθουν μια ακατονοητή ηδονή όταν σου λένε "7 ε; Μπράβο ρε. Εγώ πήρα 9" ενώ εσύ αναρωτιέσαι "καλά κι εμένα τι με ενδιαφέρει" ή το ακόμη χειρότερο "Έλα ρε ώστα, ο Χρήστος, η Δώρα και η Σουλτάνα πήρανε 4 στα Φάρμακα". Η έννοια μιας ιατρικής σχολής είναι να αξιολογεί το αν είμαστε άξιοι να ασκήσουμε το λειτούργημα ή όχι. Όπως δεν υπάρχει ολίγον έγκυος δεν υπάρχει και ολίγον ιατρός. Αν έπρεπε να διαχωρίζουμε τους ιατρούς ανάλογα με τον βαθμό, θα έπρεπε να κάνουμε και διαφορετικούς συλλόγους. Στην ερώτηση του Sov πότε θα αναγνωριστεί η προσπάθεια μου, θέλω να απαντήσω πως αυτό που έχει σημασία είναι να νοιώθει εκείνος δικαιωμένος που η προσπάθεια του και ο κόπος του πιάσαν τόπο. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένει από κάπου αναγνώριση πέραν από την κοινωνία όπου το υψηλό επίπεδο γνώσεων του θα αποτελέσουν ένα  εφαλτήριο για μια καρριέρα προσφοράς σωστής ιατρικής περίθαλψης. Το τι κάνουμε εμείς σαν φοιτητές δεν πρέπει να καθορίζεται από το τι θα πάρουμε από τους γύρω μας ή τι περιμένουμε να πάρουμε, αλλά από την ικανοποίηση που νοιώθουμε οι ίδιοι όταν βλέπουμε τα όνειρα μας να εκπληρώνονται.

Η έννοια του βαθμού είναι ένα σχολικό κατάλοιπο που μας κατατρέχει μια ζωή τελικά. αιρός για ακαδημαϊκή παιδεία.

Μιλάμε όλοι λες και δε γνωρίζουμε π.χ. το στρίμωγμα στις πλάγιες και πίσω θέσεις του ΝΑΒΟ κτλ για να μη μας (πληθυντικός ευγενείας και μόνο...) βλέπουν οι επιτηρητές και να αντιγράψουμε, να μιλήσουμε, να στείλουμε κανένα θεματάκι με το κινητό... Ελάτε ρε παιδιά..που οι μισοί μπαίνουν σε αμφιθέατρα της επιλογής τους με το κριτήριο αν θα είναι ο Α ή ο Β που είναι χαλαροί στην επιτήρηση, που σε επιλεγόμενα πάνε τελείως μα τελείως αδιάβαστοι και τσιμπούν το 10ράκι από μένα και 2-3 άλλους γειτονικούς μαλάκες (που παίρνουμε και 8!)... Μία ερωτησούλα σε κάθε μάθημα να "κλέψεις" κι έχεις μία μονάδα πιο πάνω στο μέσο όρο απ'αυτό που θα έπαιρνες (γενικά μιλάω..). Μιλάω σα γυμνασιόπαιδο αλλά πολλή υποκρισία πέφτει και δε μ'αρέσει να δουλευόμαστε ανοιχτά..

Η μόνη πολιτισμένη στιγμή που έχουμε ώς φοιτητές Ιατρικής είναι όταν βρισκόμαστε στο Αναγνωστήριο, χωρίς επιτηρητές, χωρίς "χωροφύλακες", μόνοι μας...μόνο εκεί δείχνουμε ότι σεβόμαστε (πάνω απ'όλα) την αξιοπρέπειά μας και ότι μπορούμε να είμαστε σωστοί.. Όσο για το ποιός φταίει που δέν είμαστε παντού σωστοί..τα έχουμε ξαναπεί άπειρες φορές σε παλαιότερα topics, οπότε δεν έχει νόημα να επαναλαμβανόμαστε..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα να συμφωνήσω με τον lefkander και να δηλώσω ότι, αν κάποτε βγει σε συνέλευση μια παράταξη και ζητήσει εντατικοποίηση των σπουδών μας, θα πάω και θα φιλήσω το χέρι του ομιλητή. Πιστεύω ότι ο βαθμός του πτυχίου είναι περιττή παράμετρος, αν υπάρχουν εξετάσεις. Αυτός που υπήρξε καλός στο πανεπιστήμιο, είναι προφανές ότι θα γράψει καλά. Αν πάλι, κάποιος άριστος φοιτητής αδυνατεί να επιτυχεί εξίσου καλή επίδοση στις εξετάσεις, τότε μάλλον πρόκειται για άτομο που έπαιρνε μεγάλους βαθμούς με μέσο ή με παπαγαλία. Αυτό που έχει σημασία δεν είναι το πόσο καλά διαβασμένος πήγα στις εξετάσεις της σχολής, αλλά το τι κράτησα από το μάθημα και τι από αυτά που έγραψα στις εξετάσεις μπορώ να εφαρμόσω και τώρα.

Συμφωνούμε πολλοί εδώ μέσα μου φαίνεται Fil.. αλλά είναι ανάγκη να κατέβει από παράταξη; Αν δεν προτείνει κάτι τέτοιο καμμία δεν μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επί του προκειμένου, θεωρώ ότι θα είναι δύσκολο να υπάρξει διαχωρισμός των δικών μας βαθμών από τυχών πληθωριστικούς σε άλλες σχολές και δεν νομίζω ότι ο γενικός μέσος όρος της σχολής είναι επαρκής βάση διαχωρισμού. Αν στηριχθούμε σε αυτή τη λογική είναι σαν να λέμε ότι το πρώτο 10% σε μια  σχολή είναι της ίδιας ποιότητας με το πρώτο 10% σε μια άλλη σχολή όπου το επίπεδο είναι συνολικά χαμηλότερο(και θα πρέπει να πριμοδοτηθούν το ίδιο). άτι τέτοιο είναι απλά αυθαίρετο.

Επειδή λοιπόν πιστεύω ότι θα γίνει μπλέξιμο και τελικά θα αδικηθεί κόσμος και με υψηλό μ.ο. είμαι κατά της συμμετοχής του βαθμού στην αξιολόγηση.

Επιπλέον είναι αλήθεια ότι ακόμα και όσοι προσπάθησαν  είτε με στόχο την Αγγλία είτε με στόχο την δική τους ικανοποίηση κάποια στιγμή ,ιδιαίτερα κοντά στο πτυχίο, δεν μπορεί να μην σκέφτηκαν:

Χρειάζομαι πραγματικά 9 στην ιστορία της ιατρικής , για να ενισχύσω την αυτό-εκτίμηση μου?  ή

Θα ενδιαφερθεί κανένας consultant αν πήρα 8 ή 9 στην ιατρική φυσική όταν θα με αξιολογεί για μια θέση στην γυναικολογία?

Άρα ,συμφωνώ ότι έχει σημασία το γεγονός ότι όσοι τελειώνουμε τώρα δεν γνωρίζαμε(όπως και οι καθηγητές μας!) ,κατά την φοίτηση μας ότι ο μέσος όρος θα είχε τελικά τέτοια σημασία.

Μια χαρά θα αξιολογηθεί δουλεία μας  στη σχολή, με εξετάσεις σε αρκετά κλινικά και μερικά επιλεγμένα προκλινικά μαθήματα.

Θεωρώ παρόλα αυτά, ότι τα μαθήματα όπου πραγματικά μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο η κλινική είναι γύρω στα 5(?) επί συνόλου 49+12(?) και το να ατυχήσεις σε όλα ,ώστε να μην υπάρξει εξισορρόπηση στο μ.ο., είναι εξαιρετικά σπάνιο. πόσους πραγματικά ξέρετε που αποκλειστικά οι κλινικές τους  έφτιαξαν η τους χάλασαν το μέσο όρο (νομίζω ότι είναι σαφές, ότι τέτοιες μεταβολές είναι οριακές. άτι πρέπει να έκαναν σωστά ή λάθος και στα αλλά μαθήματα!) .

....παρακάτω; Για συνέχισέ το γιατί μου κέντρισες το ενδιαφέρον..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μιλάμε όλοι λες και δε γνωρίζουμε π.χ. το στρίμωγμα στις πλάγιες και πίσω θέσεις του ΝΑΒΟ κτλ για να μη μας (πληθυντικός ευγενείας και μόνο...) βλέπουν οι επιτηρητές και να αντιγράψουμε, να μιλήσουμε, να στείλουμε κανένα θεματάκι με το κινητό... Ελάτε ρε παιδιά..που οι μισοί μπαίνουν σε αμφιθέατρα της επιλογής τους με το κριτήριο αν θα είναι ο Α ή ο Β που είναι χαλαροί στην επιτήρηση, που σε επιλεγόμενα πάνε τελείως μα τελείως αδιάβαστοι και τσιμπούν το 10ράκι από μένα και 2-3 άλλους γειτονικούς μαλάκες (που παίρνουμε και 8!)... Μία ερωτησούλα σε κάθε μάθημα να "κλέψεις" κι έχεις μία μονάδα πιο πάνω στο μέσο όρο απ'αυτό που θα έπαιρνες (γενικά μιλάω..). Μιλάω σα γυμνασιόπαιδο αλλά πολλή υποκρισία πέφτει και δε μ'αρέσει να δουλευόμαστε ανοιχτά..

Η μόνη πολιτισμένη στιγμή που έχουμε ώς φοιτητές Ιατρικής είναι όταν βρισκόμαστε στο Αναγνωστήριο, χωρίς επιτηρητές, χωρίς "χωροφύλακες", μόνοι μας...μόνο εκεί δείχνουμε ότι σεβόμαστε (πάνω απ'όλα) την αξιοπρέπειά μας και ότι μπορούμε να είμαστε σωστοί.. Όσο για το ποιός φταίει που δέν είμαστε παντού σωστοί..τα έχουμε ξαναπεί άπειρες φορές σε παλαιότερα topics, οπότε δεν έχει νόημα να επαναλαμβανόμαστε..

Εκεί θέλω να καταλήξω αλλά πιο φλώρικα. Σωστός... B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δυστυχώς, το σύστημα εκπροσώπησης των φοιτητών που υπάρχει, οι περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες και ο μεγάλος αριθμός φοιτητών της σχολής δυσκολεύει πολύ την ύπαρξη μιας ομάδας φοιτητών, που να μπορεί να έχει σταθερή παρουσία. αι να βγούμε να προτείνουμε κάτι τέτοιο, άσχετε, σε μια συνέλευση, ακόμα κι αν ψηφιστεί -χλωμό, γιατί υπάρχουν πολλά μαντρωμένα πρόβατα, δυστυχώς- πρέπει να φροντίσουμε οι ίδιοι για την περαιτέρω τύχη της πρότασης. αμιά παράταξη δεν ενδιαφέρεται για την υλοποίηση των προτάσεων κάποιας άλλης. Επομένως, χωρίς σταθερή οικονομική και υλική υποστήριξη, πιστεύω ότι είναι δύσκολο να υπάρξει μια ανεξάρτητη φωνή. Όχι ότι δεν αξίζει τον κόπο η προσπάθεια, αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος. Πιστεύω κι εγώ ότι υπάρχει ένας αξιόλογος αριθμός φοιτητών που επιθυμούν βελτίωση των σπουδών τους και δεν εκφράζονται από τις υπάρχουσες παρατάξεις.

Σκεφτείτε όμως το σκηνικό: Γενική συνέλευση και βγαίνει ένας που προτείνει την αύξηση των μαθημάτων με προσθήκη Αγγλικών, Αναισθησιολογίας κτλ, υποχρεωτικές παρουσίες στα αμφιθέατρα και καθιέρωση προαπαιτούμενων μαθημάτων. Ποιος πιστεύει ότι θα βγει ζωντανός από το αμφιθέατρο;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1. Δεν ισχύει ότι στις ΗΠΑ τείνουν να καταργήσουν τους βαθμούς και να κάνουν όλα τα μαθήματα Pass/Fail. Ίσα ίσα που υπάρχουν διαφοροποιήσεις ακόμα και στο τί γράφει το πτυχίο σου ανάλογα με τον ΜΟ πού έχεις βγάλει.

2. Στην χώρα μας βέβαια που ξέρουμε πώς παίρνει τους βαθμούς η πλειοψηφία (και εννοείται ότι υπάρχουν φαεινές εξαιρέσεις που τους αξίζουν συγχαρητήρια), δεν ξέρω πόσο αντικειμενικό θα ήταν ένα τέτοιο μέτρο που να προσμετρά τον ΜΟ για την έναρξη ειδικότητας ή για οτιδήποτε άλλο.

Ίσως θα έπρεπε να είναι απλά μία παράμετρος αλλά και πάλι κατόπιν αλλαγών στο όλο σύστημα βαθμολόγησης, πράγμα πολύ δύσκολο.

3. Επίσης για τις ΗΠΑ μετράει το Παν/μιο που έχεις τελειώσει και έχει κατά κάποιο τρόπο τον ανάλογο "συντελεστή" γιατί όπως είναι αυτονόητο άλλο να έχεις τελειώσει το Harvard και άλλο το Παν/μιο της αμερικάνικης ολοπετινίτσας. (Δεν γράφω παράδειγμα για να μην θίξω κανέναν)

4. Συμφωνώ απόλυτα με τον άσχετο όσον αφορά τις αντιγραφές και το πόσο ειλικρινείς θέλουμε τελικά να είμαστε με τους ίδιους μας τους εαυτούς.

Αυτά προς το παρόν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

filipe,

Αν κάποιος αντιπροτείνει ιατρική της εργασίας , στατιστική , ιστορία της ιατρικής να γίνουν επιλεγόμενα,αντικατάσταση της ψυχολογίας στο 1ο από την ψυχιατρική του 4ου ,υποχρεωτική αγγλική ορολογία , λίστα υποχρεωτικής κλινικής εμπειρίας(ιατρικές πράξεις με σφραγίδα όπως τα εργαστήρια),αποκλειστικά προαιρετικά αμφιθέατρα ,περισσότερες και κυρίως πραγματικές εφημερίες, βαθμολόγηση της δουλείας μέσα στις κλινικές και αποκλειστικά multiple choice εξετάσεις, νομίζω ότι και ζωντανός θα βγει και καλύτερους γιατρούς θα βγάλει η σχολή με την πρόταση του. γιατί πρέπει να αναγκαστούμε να παρακολουθούμε διαλέξεις οι οποίες είναι πολύ συχνά αν όχι τις περισσότερες φορές ανοργάνωτες ,αργές και άχρηστες? και γιατί είναι τόσο σημαντική η υποχρεωτική αναισθησιολογία? γιατί να μην έχουμε ελεύθερη επιλογή 5-6 επιπλέον elective rotations?(δηλαδή αν γουστάρεις να μπορείς αντί για ένα επιλεγόμενο να κάνεις 1-2 επιπλέον εβδομάδες το χρόνο πχ. εντατική θεραπεία ή αναισθησιολογία ή καρδιοχειρουργική ή τεχνητή γονιμοποίηση κ.α. ,ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του καθενός -ενταγμένα στο χρόνο φοίτησης και με βαθμολογία).(το ζητούμενο κυρίως θα πρέπει να ειναι ο εκσυγχονισμός παρά η εντατικοποίηση)

Ptab,

Επαναλαμβάνω αυτό το οποίο είπε η efi:

Οι αμερικανοί δεν υποβάλουν κατά την αίτηση τους για ειδικότητα score step2 και συνεπώς οι βαθμοί τους παίζουν σημαντικό ρόλο. Είναι ένδειξη του ότι δεν άραξες μετά τα 2 πρώτα χρόνια και το step1 και ένδειξη του κατά πόσο σε πάει το αντικείμενο πχ.honors σε όλα τα παθολογικά (καρδία ,πνεύμονες) κλπ. βοηθά πολύ για εύρεση θέσης στην παθολογία ενώ ,όπως είναι λογικό, ακόμα και με ένα καλό step1 score ένας attending χειρουργικής θα στραβώσει αγρία αν δει μόνο απλά pass στα χειρουργικά αντικείμενα.

Για να γίνει ακόμα πιο σαφές θα σου πω ότι κάποιες σχολές ,λίγες όμως και όχι οι γνωστές, έχουν pass/fail για τα 2 πρώτα χρόνια. Όμως όλες βαθμολογούν έπειτα στις κλινικές ακριβώς για να υπάρχει αυτό το κριτήριο αξιολόγησης.

Επιπλέον η σχολή και η σειρά που τελείωσες συνεξετάζονται ,πχ. όταν μια σχολή είναι οριακά μόνο καλύτερη από μια άλλη (πχ. Cornell/Columbia) το πρώτο 10% στην μια κάνει σημαντική διαφορά από το τελευταίο 10% στην άλλη.

Ασχετε,

Τι εννοείς? ήδη εκφράστηκα

Επειδή λοιπόν πιστεύω ότι θα γίνει μπλέξιμο και τελικά θα αδικηθεί κόσμος και με υψηλό μ.ο. είμαι κατά της συμμετοχής του βαθμού στην αξιολόγηση.Μια χαρά θα αξιολογηθεί δουλεία μας στη σχολή, με εξετάσεις σε αρκετά κλινικά και μερικά επιλεγμένα προκλινικά μαθήματα.

Απλά να συμπληρώσω ότι κατά την άποψη μου ούτε με αντιγραφές μπορείς να βγάλεις υψηλό μ.ο. ο άνθρωπος που είχε διαβάσει για 8 δεν ρίσκαρε να αντιγράψει για να πάρει 9.αυτός που πήγε αδιάβαστος, σε πόσα μαθήματα μπόρεσε να κάνει το 4, 9 με αντγραφή?3?4?τι εκανε στα προφορικά?

Ακόμα σίγουρα κάποιος, κάπου είχε κάποιο connection που του εξασφάλισε 1-2 βαθμούς.. πόσοι ήταν αυτοί που το μέσο τους εξασφάλιζε βαθμό σε τόσα μαθήματα ώστε να προκύπτει σημαντική βελτίωση του μ.ο.

η ιδέα ενός άτομου το οποίο ταυτόχρονα αντέγραφε ,δικτυωνόταν και ήταν απίστευτα κωλόφαρδο στις κλινικές ανήκει απλά στη σφαίρα τις φαντασίας

Ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα

P.S. το υπουργείο υγείας προειδοποιεί: η κατάληψη προκαλεί σοβαρή λογοδιάρροια

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ptca, αυτά που έγραψα ήταν, απλώς, ένα παράδειγμα. Δεν εννοώ ότι αυτές πρέπει να είναι οι προτάσεις. Συμφωνώ με πολλά από αυτά που έγραψες, αλλά νομίζω ότι οποιαδήποτε πρόταση για αλλαγή του προγράμματος σπουδών θα αντιμετωπιστεί με μεγάλη δυσπιστία, γιατί η μοναδική επιλογή είναι να αυξηθούν οι απαιτήσεις από τους φοιτητές. Εκτός αν πιστεύει κανείς ότι... υπερεκπαιδευόμαστε και πρέπει να χαλαρώσουμε λιγάκι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να μετράει ο βαθμός για την ειδικότητα.Το ότι έχεις μεγαλύτερο μέσο όρο δε σημαίνει ότι θα πρέπει να προηγείσαι στην αναμονή για ειδικότητα. Είναι άδικο. Βεβαίως πιστεύω επίσης ότι ένα άριστα στο πτυχίο δεν είναι τυχαίο, σημαίνει -κατά πάσα πιθανότητα-ότι δούλεψες σκληρά και το άξιζες ( Μιλάω πάντα για την Ιατρική Αθηνών, επειδή είναι η σχολή μου και έχω άμεση εμπειρία ) . Παρόλα αυτά θα ήθελα να τονίσω κάποια σημεία ( το θέμα μου θυμίζει έντονα το δικό μου ποστ " Ο βαθμοθήρας" για όποιον θυμάται........ :rolleyes: )

1) Για να βγάλεις έναν πολύ καλό μέσο όρο θα πρέπει απο το πρώτο έτος να το θέσεις ως στόχο!!Δεν μπορείς να το δείς "χαλαρα" . Επίσης δεν πιστεύω ότι τους καλύτερους βαθμούς τους παίρνουν οι φοιτητές που "ψάχνονται" και διαβάζουν και ιατρικά βιβλία εκτός των υποχρεωτικών συγγραμμάτων . Για να παρεις 9-10 θα πρέπει να μάθεις στεγνά το ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ. Τίποτα παραπάνω , τίποτα λιγότερο, τίποτα διαφορετικό. Για να μην πω ότι το διαφορετικό μπορεί να σε κάψει κιόλας. Υστερα , κάποιος που σκέφτεται ως επιστήμονας , και όχι ως μαθητής , δεν μπορεί να βρίσκει ενδιαφέρον σε ΟΛΑ τα μαθήματα της σχολής ,να τα διαβάζει ΟΛΑ το ίδιο καλά.Με συγχωρείτε , αλλά εγώ εκτιμώ πολύ περισσότερο ένα συμφοιτητή μου που διαβάζει τα ΠΑΝΤΑ για ένα μάθημα που το γουστάρει πολύ και είναι μεγάλης σημασίας για ένα γιατρό απο αυτόν που διαβάζει όλα τα μαθήματα -ακόμα και αν δεν είναι τόσο σημαντικά-το ίδιο , επειδή όλα μετράνε το ίδιο για το μέσο όρο. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ?Η ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ , ΟΙ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΜΕΤΡΙΟΥΣ"

2)Υπάρχουν φοιτητές που ενώ έχουν εξαιρετική κρίση , πολλές γνώσεις και λοιπά χαρίσματα που καθιστούν ένα γιατρό πολύτιμο δεν μπορούν να καταφέρουν να πάρουν καλούς βαθμούς. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως να υστερούν σε μνημη, ίσως να μην μπορούν να πιέσουν τους εαυτούς τους όσο χρειάζεται για να πάρουν το άριστα. Συνήθως παίρνουν ένα 5-6 , ενώ περιμένουν 7-8 , ή στην καλύτερη περίπτωση ένα 7 ενώ περιμένουν 9!!!Πολλοί συμφοιτητές μου παρουσίαζαν αυτό το "σύμπτωμα" , δεν έπαιρναν καλούς βαθμούς, ενώ ήταν εξαιρετικοί φοιτητές σε γνώσεις και ικανότητες

Άλλοι πάλι αποστήθιζαν με εξαιρετική ευκολία , παίρναν 8,9 και 10 βροχή , δεν έβλεπαν όμως τίποτα πέρα απο το βιβλίο που τους βάλαν να μάθουν.

3)Μια πανεπιστημιακή κοινότητα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά, μέσα σε κλίμα βαθμοθηρίας και ανταγωνισμού. Η ελευθερη σκέψη , που προϋποθέτει πάνω απο όλα το δικαίωμα επιλογής δεν μπορεί να τροφοδοτείται αποκλειστικά απο μια στείρα και παιδικής φύσης επιθυμία "επιβράβευσης"

Συγνωμη αν σας κούρασα παιδιά, αλλά έχω κουραστεί και εγώ απο αυτό το κυνήγι του βαθμού. Δε μας οδηγεί ΠΟΥΘΕΝΑ. emiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απλά να συμπληρώσω ότι κατά την άποψη μου ούτε με αντιγραφές μπορείς να βγάλεις υψηλό μ.ο. ο άνθρωπος που είχε διαβάσει για 8 δεν ρίσκαρε να αντιγράψει για να πάρει 9.αυτός που πήγε αδιάβαστος, σε πόσα μαθήματα μπόρεσε να κάνει το 4, 9 με αντγραφή?3?4?τι εκανε στα προφορικά?

Ακόμα σίγουρα κάποιος, κάπου είχε κάποιο  connection που του εξασφάλισε 1-2 βαθμούς.. πόσοι ήταν αυτοί που το μέσο τους εξασφάλιζε βαθμό σε τόσα μαθήματα ώστε να προκύπτει σημαντική βελτίωση του  μ.ο.

η ιδέα ενός άτομου το οποίο ταυτόχρονα αντέγραφε ,δικτυωνόταν και ήταν απίστευτα κωλόφαρδο στις κλινικές ανήκει απλά στη σφαίρα τις φαντασίας

Ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα

P.S. το υπουργείο υγείας προειδοποιεί: η κατάληψη προκαλεί σοβαρή λογοδιάρροια

Τώρα δουλευόμαστε και μεταξύ μας, ή είμαστε σε άλλη σχολή? Πόσες φορές έχουμε γράψει για να αναφέρουμε απίστευτα περιστατικά σε προφορικά, όπου άσχετοι παίρνουν βαθμούς απροκάλυπτα, ενώ διαβασμένοι καταρρακώνονται? Και μη μου πει κανείς "ε. εντάξει, δεν πήρε 10, πήρε 8, τι πειράζει" γιατι δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο για έναν διαβασμένοι φοιτητή. Και σε γραπτά, φοιτητής πήρε 10 επειδή είχε...εξ αγχιστείας συγγένεια με τον καθηγητή-επιβλέποντα, άλλος κατεβαίνει ΠΑΝΤΑ με σκονάκια και παίρνει μια χαρά βαθμούς (40 φύλλα σκονάκι και 11 ευρετήριο, μιλάμε για δουλειά με σημασία στην λεπτομέρεια), άλλος σε 10 τουλάχιστον μαθήματα έχει αντιγράψει από συγκεκριμένο φωστήρα του έτους , και άλλα πολλά ευτράπελα. Για να μην αναφέρουμε τις διάφορες άκρες των παρατάξεων, όπου κατόπιν εορτής, μέσα στα γραφεία τα 6 γίνονται 8 κλπ κλπ.

Και αν έχεις αντιγράψει σε 10-15 μαθήματα και έχεις ένα ωραιότατο 7-8 από τα προκλινικά μ.ο., μετά στα κλινικά, τι στο καλό, θα τα διαβάσεις. Να τονίσω ότι τους περισσότερους μας καίνε τα 3 πρώτα χρόνια, όπου δεν δώσαμε σημασία στους βαθμούς. Λοιπόν, αν έχεις θράσος και αναίδεια, και λίγη τύχη, μια χαρά τα καταφέρνεις σε αυτή τη σχολή. Αρκεί να μπεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Sam, ρώτησα τι ποσοστό των άριστων είναι αυτοί?π.χ. αυτός που πήρε το 10 με τον επιβλέποντα, σε ποσά αλλά μαθήματα το επανέλαβε? παλι αναφέρεσαι σε μεμονωμένα περιστατικά ,σε μεμονωμένα μαθήματα. Οκ, αυτός με τα σκονάκια και αυτός με την αντιγραφή ας δεχτούμε ότι το έκαναν συστηματικά. Για τους υπόλοιπους μιλάς για κάποιο γραπτό ή προφορικό όπου ευνοήθηκαν .ήδη έχω αναγνωρίσει ότι αυτό συμβαίνει. Περιμένω να ακούσω ένα πιστικό ποσοστό άριστων που έβγαλαν Μ.Ο. κυρίως στηριζόμενοι σε κάποια από αυτές τις τακτικές!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σαμγουαιζ ωραία αυτά που λές, αλλά διαφωνώ σε κάτι.....Λές ότι μας καίνε τα πρώτα χρόνια και τα προκλινικά μαθήματα ως προς το ΜΟ. Δηλαδή είναι πιο εύκολο να πάρεις καλό βαθμό Λουκόπουλο, Παιδιατρική, Νευρολογία, ΜΕΘ, Θεραπευτικη και δε συμμαζεύεται ,απ'ο,τι Στατιστική, Ψυχολογία, Φυσική και Βιολογία?Ακόμα και η Ανατομία ( πτώμα ) ήταν απο τα μαθήματα που οι φοιτητές παίρναν τους μεγαλύτερους βαθμούς!!!Βασικά όποιος κυνηγάει τους βαθμούς, με την καλή ή την κακή έννοια, το κάνει απο το πρώτο έτος, δεν περιμένει τα κλινικά μαθήματα. Όποιος δεν ενδιαφέρεται για το αριστα, διαβάζει τα μαθήματα που θεωρεί σημαντικά όσο μπορεί καλύτερα χωρίς να σκάει αν πάρει 7 ή 8 ή 9 ή 10, και τα υπόλοιπα απλά για να τα περάσει. Για μένα, ο φοιτητής αυτός έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει εξαιρετικός επιστήμονας, απο αυτόν που σκοτώνεται για τους βαθμούς. Δε θέλω βεβαίως να πω ότι αυτός που παίρνει καλούς βαθμούς δεν αξίζει. Αλοίμονο!!!Αξίζει όμως-κατά τη γνώμη μου- μόνο όταν οι βαθμοί που παίρνει είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας του να μάθει, και όχι μεμονωμένος στόχος-προέκταση της φιλοδοξίας και της ματαιοδοξίας του. emshy

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Well said... Ελπίζω να μη συνεχίσει αυτό το θέμα επ' αόριστον, έγιναν κατανοητές όλες οι απόψεις, ακόμα και οι αφοριστικές και ανόητα ισοπεδωτικές!!!

Εκφράστηκαν πολλές ανησυχίες. Αν είναι δίκαιο να προσμετράτει ο βαθμός, πώς μπαίνουν οι βαθμοί στη Σχολή μας, πώς μπαίνουν (αν μπαίνουν) παγκοσμίως, αν οι αριστούχοι μας έχουν κοινωνική ζωή ή όχι και άλλα τέτοια. Γεγονός είναι ότι σε ορισμένα μαθήματα ο βαθμός εκφράζει και τη συμμετοχή/ απόδοση του εξεταζομένου ενώ σε άλλα επ'ουδενί (τρανταχτό παράδειγμα η απίστευτη, ελεεινή και τρισάθλια Θεραπευτική του κυρίου Μαυρικάκη). Πιστεύω ότι αυτό καταδεικνύει την ανάγκη αξιολόγησης των επί μέρους εδρών από εξουσιοδοτημένα όργανα αλλά και τους φοιτητές τους ίδιους, ώστε να σταματήσει η ασυδοσία ορισμένων. Επίσης, πιστεύω είναι φανερό από τα παραπάνω ότι η εισαγωγή αντικειμενικότερου και πιο σύγχρονου συστήματος εξετάσεων είναι αναγκαία. Επομένως, αντί για ανόητους και άδικους αφορισμούς για τα παιδιά με υψηλούς βαθμούς, καλύτερα να προτείνουμε μέσα ώστε οι εξετάσεις να γίνονται υπό καλύτερους όρους.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για άλλη μια φορά θα συμφωνήσω με τους Φίλιππο και Άσχετο, καθώς και με Ptab και Samwise... emrockon

Και να προσθέσω φίλε Sov ότι δεν είμαστε αφοριστικοί, αλλά γίνονται συνέχεια αλλαγές μόνο προς μία κατεύθυνση και συγκεκριμένα προς την εξυπηρέτηση κάποιων συμφερόντων. Ας απαιτήσουμε κι εμείς πρώτα να γίνει η αξιολόγηση των κλινικών κτλ κτλ και μετά ας μας φεσώσουν το κριτήριο του βαθμού...Αλλά ως συνήθως αυτό δεν πρόκειται να γίνει στην Μπανανία μας, γι'αυτό και γινόμαστε "αφοριστικοί"...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λυπάμαι που δεν μπορώ να δεχθώ κάτι τέτοιο σαν δικαιολογία, φίλη Βασιλική, καθώς αν με παίρνει μπάλα ο αφορισμός σας λογικό είναι να ενοχληθώ. Τελικά ποια είναι αυτά τα συμφέροντα που ευνοούνται; Για τους υιούς καθηγητών γίνονται όλα; Τίποτα δε γίνεται προς σωστή κατεύθυνση;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν εμείς οι ίδιοι δεν κάνουμε κάτι ώστε να ωθήσουμε τα πράγματα προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν πρόκειται να γίνει τίποτε. ΚΑι αυτό διότι όπως είναι τα πράγματα, κάποιοι υψηλά ιστάμενοι βολεύονται πολύ καλά, και αυτοί οι λίγοι-και οι απόγονοί τους-δεν θα αφήσουν να γίνουν έτσι εύκολα αλλαγές που να τους .... ξεκουνάνε από τις ευνοικές τους θέσεις. Ευνόητο δεν είναι?

Και το να κλείνουμε τη σχολή ως ένδειξη διαμαρτυρίας επειδή αυτό μόνο καταλαβαίνουν οι πολιτικοί μας-βλέπε Σπυράκη-ως αντίδραση, απλώς παρασυρόμαστε σε έναν φαύλο κύκλο και παίζουμε το παιχνίδι τους. Αν δεν αποσυρθεί το νομοσχέδιο θα περάσει χωρίς να μας έχει ρωτήσει κανείς, αν δεν περάσει, θα αποσυρθεί και σε 2-3 χρόνια θα έρθει ένα νέο, πάλι ουρανοκατέβατο, όπου πάλι κανείς δεν θα μας έχει ρωτήσει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικα συμφωνω να προσμετρωνται τα παντα...Πτυχιο, εξετασεις, αναμονες, αλλες δραστηριοτητες, οτι θελουν τελος παντων. Στην τελικη ας κανουμε και κολοτουμπες για να παρουμε ειδικοτητα. Αυτο που εχω απορια ειναι το εξης:

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΙ;;;;

Τι μας περιμενει; Ας πουμε οτι θα παρω ενα μεγαλο σκορ στην αξιολογηση, θα μπορω να κανω αμεσως πληρη ειδικοτητα σε νοσοκομειο της επιλογης μου;;; Πως θα κανουν διανομη των αξιολογημενων τελειοφοιτων; Κανεις δεν εχει απαντησει. Γιατι αν μου πουν οτι εκανα τοσο κοπο (μεσα και εξω απο την σχολη) για να παω στην πρωτη αδεια θεση ειδικοτητας σε καποιο μικρο νοσοκομειο η οπου υπαρχει θεση, δωρον αδωρον.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έλα Παναΐτσα μου, Κυριακή πρωί αντί να είστε στο τρίτο όνειρο δεξιά ή στον έβδομο ουρανό (ή σε πελάγη ευτυχίας για τους θαλασόλυκους) κάθεστε και σκέφτεστε το αν θα μετράει ή όχι ο βαθμός του φτυχίου για την ειδικότητα και αν θα γίνεται σωστά αξιολόγηση;;; emeleosemeleosemeleos

Ο μπαμπάς σας εκκλησία δε σας πήγαινε; Κάνα καφέ, κάνα υποβρύζιο τίποτα; ΑΗΜΑΡΤΟΝ!!! Να βάλουμε ωράριο πότε θα λέει ο καθένας τον πόνο του (να ικανοποιήσουμε και την τοκ-τοκ που παραπονιέται πως δε σας προλαβαίνει...)

Goodimorning! emkafes

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πως θα κανουν διανομη των αξιολογημενων τελειοφοιτων;

Προφανώς θα είναι άλλεσ οι θέσεις για την λιστα και άλλες οι θέσεις για τις εξετασεις. Με τις εξετασεις θα διαγωνιζομαστε για συγκεκριμενες θεσεις σε συγκεκριμενα νοσοκομεια που θα εχουν προκυρηχθει ακριβως γιαυτες τις εξετασεις (προσωπικη μου ερμηνεια του ν/σ βεβαια)

-----

Νομιζω επισης πως ειναι λαθος να δεχτουμε οποιοδηποτε κριτηριο εξωιατρικο ας πουμε, εξω απο τις εξετασεις --γιατι θα οδηγησει σε αυτο που λεμε 'φωτογραφικη διαταξη'=αγριο μεσον

π.χ. οταν λεμε για ξενες γλωσσες εννοουμε και τα ρουμανικα; :huh:

διαφορα πτυχια ξενων γλωσσων, πληροφορικης, κ.λπ. 'αγοραζονται' οπως και τα πτυχια των δικατσαδων.

Αν αφησουμε να προστεθουν ακριτα διαφορα τετοια κριτηρια (π.χ. κοινωνικά!!= 2 παιδια!!!) θα μας την πεσουν παλι απο το παραθυρο διαφοροι εξωτικοι τυποι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@Lefkander ηδη ειχα ξυπνησει και ειχα διαβασει και 3 ωρες (ατιμη εξεταστικη)

@Bc_aleg ( τι nick ειναι αυτο βρε παιδι μου) συμφωνω να γινεται η αξιολογηση με αξιοκρατικους ορους απλα μου φαινεται οτι εχουμε τοσο επικεντρωθει στο τι θα περιλαμβανει αυτη, που κανεις δεν σκεφτεται το μετα. Τι σημαινει αλλες θεσεις; Τι θεσεις θα ειναι αυτες;

Λοβ γιου ολ κλπ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διαβασα στο ν/σ που εδινε το volcano (αρθρο 3, §3,7):

<< Οι επιτυχοντες στις πανελληνιες εξετασεις και κατα τη σειρα της βαθμολογικης τους καταταξης εχουν το δικαιωμα να επιλεξουν κατα προτεραιοτητα μια απο τις θεσεις εκπαιδευσης σε ειδικοτητα που προκυρηχθηκαν >>

(Αυτο νομιζω σημαινει πως οι εξετασεις θα αφορουν μια συγκεκριμενη ομαδα θεσεων για ειδικοτητα και μονο, οι οποιες θα προκυρησονται ακριβως για αυτες τις εξετασεις. Εξαλλου δεν ειναι δυνατον να υπαρχει και λιστα και εξετασεις για τις ιδιες ακριβως θεσεις.)

Υπαρχουν πολλες ασαφειες στο ν/σ που (αν περασει) θα ρυθμιστουν φανταζομαι με υπουργικες αποφασεις εκ των υστερων. Εμεις αντι να συζηταμε αυτα τα θεματα κανουμε καταληψη και ξυνομαστε.

No passaran

emkwlos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα να συμφωνήσω με τον lefkander και να δηλώσω ότι, αν κάποτε βγει σε συνέλευση μια παράταξη και ζητήσει εντατικοποίηση των σπουδών μας, θα πάω και θα φιλήσω το χέρι του ομιλητή.

Πληροφορήθηκα χθες από φοιτητή που πρόσκειται στη Νέα Προοπτική ότι η παράταξή του έχει πάρει θέση υπέρ των εξετάσεων για ειδικότητα, με την προϋπόθεση να ξεκαθαριστούν οι παράμετροί τους. Ας επιβεβαιώσει κάποιος συνδικαλιστής. Το αναφέρω γιατί, στην τελική, ας υπάρχει και μία παράταξη που εκρποσωπεί αυτή τη γνώμη..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.