Jump to content

Ιατρική στην Αθήνα η στο εξωτερικό ;


George146

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.Είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ Αθήνας στο τμήμα Ραδιολογίας Ακτινολογίας.Σε ενα χρόνο τελειώνω και θέλω να κάνω ιατρική.Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω που(Ελλάδα με τίποτα).Σκέφτομαι λοιπόν είτε Αμερική είτε Ιταλία.Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθεια σας.Για Ιταλία ξέρω 5 πράγματα του τι χρειάζεται.Για ΗΠΑ όμως δεν ξέρω σχεδον τίποτα.Τι παίζει με τα Financial Aids,Scholarships,Green Cards,Fellowships,Residencies,Ειδικότητες κλπ.Ενα βασικο ατου των ΗΠΑ ειναι οτι η Ιατρικη ειναι 4 χρόνια ενώ Ιταλία είναι 6.Please παίδες διαφωτίστε με γιατί ψάχνομαι εδώ και καιρό και άκρη δεν βρίσκω.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 154
  • Created
  • Last Reply

Ιατρική στις ΗΠΑ

1. Μετά το high school δίνουν SAT -> κολλέγιο. Για να έχεις ελπίδες για ιατρική πρέπει

1. να έχεις καλό SAT

2. να μπεις σε καλό κολλέγιο

3. να πάρεις μαθήματα που χαρακτηρίζονται pre-med (βιολογίες, φυσιολογίες, βιοχημείες, ανατομίες)

4. να πάρεις καλούς βαθμούς σε αυτά τα μαθήματα

5. να βγάλεις υψηλό GPA ("βαθμό πτυχίου")

6. να πάρεις καλές συστατικές επιστολές από το κολλέγιο.

Δεν παίρνουν πτυχίο (bachelor) όπως εμείς τύπου "βιολόγος", "φιλόλογος". Κάνουν Major σε κάποιο μάθημα παίρνοντας περισσότερες διδακτικές ώρες. Ένας υποψήφιος γιατρός μπορεί να έχει Bachelor σε ό,τι θέλει από arts μέχρι αεροναυπηγική. Συνήθως όμως, επειδή παίρνουν πολλές ώρες βιολογικών μαθημάτων, το Major είναι σε κάτι βιολογικοχημικο.

2. Μετά το κολλέγιο (2-4 χρόνια) -> δίνουν MCAT. Σε αυτά δεν υπάρχει βάση...όσο περισσότερο γράψεις τόσο καλύτερες πιθανότητες έχεις να μπεις σε ιατρική. Νομίζω οι περισσότερες ιατρικές θέλουν πάνω από 30 ή 32 στο MCAT.

3. Κάνουν αιτήσεις στις ιατρικές -> συνεντεύξεις -> αξιολογείται το βιογραφικό σου οπότε εκτός από υψηλό GPA και MCAT score, αξιολογείται η εθελοντική δραστηριότητα σε νοσοκομεία, η έρευνα, οι συστατικές. Γι' αυτό συνήθως μετά το κολλέγιο οι υποψήφιοι ιατρικής