Jump to content

Αγαπημένες Ταινίες


Recommended Posts

OK Ευχαριστω για την εξηγηση του Μαλχολαντ....αν και κατα την ταπεινη μου γνωμη ο Λιντς θα επρεπε να μοιρασει πιο αρμονικα τα 2 κομματια της ταινιας. Μ αρεσε αφανταστα μεχρι πριν το τελευταιο μισαωρο που ολα ανατρεπονται...Μετα γινονται λιγο ολα αλαλουμ! Μου αφησε την αισθηση πως ο σκηνοθετης ετρεχε να προλαβει να μας δειξει τι συνεβει πραγματικα...Lack of time! Η σκηνη στο θεατρο γαματαη...γενικα μ αρεσε παντως παρολο που το τελος (οπως συμβαινει με τις περισσοτερες καλες αμερικανικες ταινιες!) ηταν "μπλιαχ"!....Και εχουμε δει απειρες αλλες ταινιες να αποκαλυπτουν τον απατυλο κοσμο του Χολυγουντ, του μοντελινγκ, της ροκ σκηνης κτλ!

Καποις μιλησε για το 2046 και για δηθενισμο....Απαξιω να αναπτυξω το τι πιστευω γι αυτην την ταινια, δεν χρειαζεται εξαλλου-ητανε η καλυτερη ταινια της χρονιας! Αλλα ο Wong Kar wai ειναι ενας απο τους ελαχιστους που εξελισει με καθε καινουργια ταινια του τον συγχρονο παγκοσμιο κινματογραφο!

Τιποτα για τον ελληνικο, συγχρονο κιν/γραφο κανεις?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 226
  • Created
  • Last Reply

Εγώ δε πιστεύω πως μπορούμε να εξηγήσουμε τόσο μαθηματικά το μαλχόλαντ,δηλαδή ότι το ένα κομμάτι ήταν όνειρο του άλλου.Αυτός ο συλλογισμός σκοτώνει όλο το μυστηριακό στοιχείο,όλο το σουρεάλ,και κατά τη γνώμη μου είναι και λάθος.Στην ουσία γίνεται ένα σπάσιμο και η ιστορία ανατρέπεται με την έννοια των χαρακτήρων.Η μια ταυτότητα γλύφει στην αρχή και έπειτα τρώει την άλλη.Είναι μάταιο να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε λογικά,για αυτό θεωρείται ποιητικό έργο.Μια εμπλοκή,μια παράνοια χαρακτήρων...Κατά την άποψη μου θέλει να δείξει τις διαφορετικές προσωπικότητες που κάθε άνθρωπος μπορεί να έχει,να εκπέμψει σε διάφορες καταστάσεις.Πως στην ουσία,δεν είμαστε κάτι συγκεκριμένο,όπως οι περισσότεροι πιστεύουν,αλλά κάτι που αλλάζει και μεταλλάσεται συνέχεια μέσα μας,και είναι και θέμα συγκυρίων τελικά πως θα φερθούμε..Κυρίως θέμα συγκυριών,δύναμης,ισχύος,εχεγγύων..

Τριπιν,απλά δεν άφησες το μυαλό σου να ταξιδέψει και θέλησες να το εξηγήσεις μέσα σου,αυτό είναι κακό.Η τέχνη δεν λειτουργεί πάντα με τη λογική που ξέρουμε..Και εμένα μου την ψιλοέσπασε στην αρχή..

2046->Παιδιά μη τσακώνεστε.Άλλοι τη θεώρησαν καλή,άλλοι χάλι.Είναι πράγματι λίγο -επίτηδες- επιτηδευμένη,αλλά οκ,τι προσπαθείτε να κάνετε??Να επιβάλλετε τα γούστα σας ο ένας στον άλλο??Οκ,αφου σ'αρεσε,μπράβο.Εάν δε σ'αρεσε,οκ,πεταμένα λεφτά!!!

Σταματήστε να κάνετε σα χαζά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καποις μιλησε για το 2046 και για δηθενισμο....Απαξιω να αναπτυξω το τι πιστευω γι αυτην την ταινια, δεν χρειαζεται εξαλλου-ητανε η καλυτερη ταινια της χρονιας! Αλλα ο Wong Kar wai ειναι ενας απο τους ελαχιστους που εξελισει με καθε καινουργια ταινια του τον συγχρονο παγκοσμιο κινματογραφο!

O "κάποιος" που ανέφερε και την "Οδό Μαλχόλαντ". Και μια που εγώ σου εξήγησα τι συνέβη και τι ήθελε να πει αυτό, για πες μου και εσύ τι ήθελε επακριβώς να πει το "2046"... :splaaaats::antegeia:

Btw, το Million Dollar Hotel είναι του Βέντερς.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είπα κάτι που σε πείραξε??? :antegeia: εσυ,σε κανένα δικαστήριο να βγάλεις τα νεύρα σου

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν ενοχλώ να φύγω....... emconfused:wacko::mellow::blink::(

(για όνομα του Αλλαχ )

ΥΓ: Εγώ να τα βγάλω τα νεύρα μου σε κανα δικαστήριο γιατί ίσως να μπορέσω να γίνω έτσι πιο αποτελεσματική...Ελπίζω όμως εσύ να μην τα βγάζεις στους ασθενείς σου!!!!

(παρόλα αυτα...Σας αγαπώ....... :wub: )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καταρχην 1000 ευχαριστω για την διορθωση! Πραγματι ειναι του Wim Wenters η ταινια-σημανε εξαλλου την αποδιοπομπη του απο το Χολλυγουντ και την επιστροφη του στα πατρια εδαφη!! Το Equilibrium ειναι του Wimmer που μ αρεσε επισης ελεεινα πολυ!!

ΛΟΙΠΟΝ, δεν εχω χρονο να αναλυσω το 2046 (δεν επιβαλλω την γνωμη μου σε κανεναν, απλα μου τη δινει οταν ενα αριστουργημα το θεωρει καποιος σκουπιδι, πχ και μενα η "Διπλη ζωη της Βερονικα" μου φανηκε βαρετη, αλλα ξερω οτι ειναι η καλυτερη ισως ταινια του Κισλοφσκι, η "Γκουερνικα" μου φερνει ναυτια, αλλα δεν θα πω οτι ο Πικασσο ειναι "δηθεν" επειδη δεν μπορω να κατανοησω τους κωδικες του).

Δεν ξερω αν εχεις παρακολουθησει κινεζικο και κορεατικο cinema, εγω τυχαια τον γνωρισα και απο τοτε εχω μαγευτει! Ο Wong kar wai δεν σπουδασε σε σχολη, δεν χρησιμοποιει ποτε ολοκληρωμενα σεναρια, οι χαρακτηρες του ειναι επιτηδες προσχηματικοι και σχεδον ποτε ολοκληρωμενοι. Η μουσικη μαγευει παντα (ειδικα στο 2046 αγγιζει την τελειοτητα), τα χρωματα, η σκηνοθεσια δεν εχουν αντιπαλο...Το 2046 σε γενικες γραμμες ειναι η συνεχεια του "In the mood for love", το οποιο παρολο που θεωρειται το αριστουργημα του. Εκει συνανταμε ενα απο τα αγαπημενα τρικ με την καμερα (δεν μπορω να το περιγραψω, πρεπει να δει κπ την ταινια για να καταλαβει τι εννοω), τα λογια δεν εχουν σημασια, η πλοκη υποτυπωδης, το σασπενς δεν εχει θεση και το συναισθημα να αναβλυζει απιο καθε εκατοστο της οθονης. Στο 2046 ο Tony Leung χανει την αγαπημενη του και μπλεκεται σε ενα κουβαρι ερωτικων περιπετειων, μεσα σε μια αποχαυνωτικη ατμοσφαιρα σεξ και τυχερων παιχνιδιων...το 2046 ειναι το αρνητικο φιλμ του "In the mood for love"..εκει βλεπαμε μοναχα 2 πρωταγωνιστες, τα προσωπα των αλλων ηρωων σκοπιμως μας κρυβονται, εκει ενα αγγιγμα στο χερι αποτελει την υπερτατη σεξουαλικη προσεγγιση, κι ολα αυτα γιατι μπροστα στην βαθεια αγαπη τα υπολοιπα ατονουν, υπερτερει "το τι νιωθω". Σε εναν κοσμο απατης, ευκολης ευρεσης ερωτικου συντροφου οι 2 πρωταγωνιστες μενουν αγνοι για "να μην γινουν σαν τους αλλους". Στο 2046, αντιθετα, ο Leung αφηνεται να παρασυρθει απο τισ ορμες και τα ενστικτα του...Το φαντασμαγορικο ταξιδι στο 2046 (που στην πρωτη ταινια ειναι το δωματιο οπου ο Leung k η Maggie Cheung συναντιουνται χωρις ποτε ομως να τολμησουν την ολοκληρωση, απο επιμονη εκεινης-στο 2046 μεταμορφωνεται στον ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΡΙΣΜΟ στα ματια του τριφυλου πρωταγωνιστη που αφου εχασε την μοναδικη αγαπη του, πιστευει οτι δεν θα την ξαναβρει ποτε)!

For the records: 2046 ηταν κ ο απιθμος του δωματιου του ξενμοδοχειου οπου εμενε ο Leslie Cheung, ενας απο τους μεγαλυτερους ηθοποιους της Κινας κ αγαπημενος πρωταγωνιστης του ιδιου του Wong kar wai. Aπο την ταρατσα αυτου πηδηξε και σκοτωθηκε πριν απο 3 χρονια αν θυμαμαι καλα...!

το κλεινω εδω-ηδη ειπα πολλα!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΛΟΙΠΟΝ, δεν εχω χρονο να αναλυσω το 2046 (δεν επιβαλλω την γνωμη μου σε κανεναν, απλα μου τη δινει οταν ενα αριστουργημα το θεωρει καποιος σκουπιδι, πχ και μενα η "Διπλη ζωη της Βερονικα" μου φανηκε βαρετη, αλλα ξερω οτι ειναι η καλυτερη ισως ταινια του Κισλοφσκι, η "Γκουερνικα" μου φερνει ναυτια, αλλα δεν θα πω οτι ο Πικασσο ειναι "δηθεν" επειδη δεν μπορω να κατανοησω τους κωδικες του).

Και μένα μου τη δίνει αφάνταστα, όταν κάποιος αποκαλεί μια ταινία "αριστούργημα" μόνο και μόνο επειδή η πλειονότητα των κριτικών κάνει το ίδιο. Δεν είσαι υποχρεωμένος πάντοτε να συμφωνείς μαζί τους και να βάζεις 10' σε κάτι που δε σε άγγιξε μεν, αλλά το κάνεις ούτως ή άλλως για να μη σε αποκαλέσουν "ακαλλιέργητο" και "ανίδεο από σινεμά". Πόσο μάλλον όταν δεν μπαίνεις καν στον κόπο να εξηγήσεις γιατί. "Αφού ο Δανίκας του έβαλε 10/10, εγώ περισσεύω". Και στο κάτω-κάτω, για σόρρυ, γιατί η "Βερόνικα" είναι το αριστούργημα του Κισλόφσκι και όχι το "Μπλε" ή ο "Δεκάλογος"; Επειδή έτσι είπε ο Τιμογιαννάκης;

Το ότι ηταν άτυπο "σίκουελ" της Ερωτικής Επιθυμίας το ξέραμε- δε χρειαζόταν να μας το πεις. Η ένστασή μου δεν είναι απόρροια τόσο της αδυναμίας μου να καταλάβω τους "κώδικές" του (μπορεί να είναι και αυτό, ούτε εσύ, από ότι φαίνεται δεν κατανοείς τους κώδικες του Λυντς) όσο μια αμφισβήτηση όσον αφορά τις προθέσεις του: επουδενί (αν ψάξεις στην κριτική μου- με υπότιτλο "Κινέζικο Μαρτύριο") δεν αμφισβήτησα την ικανότητα του Καρ-Βάι ως εικονοπλάστη ή την ατμοσφαιρικότητα ή την τεχνική αρτιότητα της ταινίας. Μόνη σου, ωστοσο, μίλησες για "προσχηματικό σενάριο" και "ανολοκλήρωτους χαρακτήρες"...και τι θα πει "επιτηδευμένα"; Θέλεις να αποτυπώσεις ωραίες εικόνες; ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΚΟΝΤΑΚ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ 35ΜΜ.

Εν ολίγοις, το σινεμά είναι, όπως και κάθε άλλη ΤΕΧΝΗ, μορφή ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ με το θεατή, πράγμα που απαιτεί ένα στιβαρό σενάριο -ΔΡΑΜΑ, με την αρχαία έννοια του όρου- και χαρακτήρες, γήινους, ρεαλιστικούς, ολοκληρωμένους, για να υπάρξει ταύτιση με το θεατή. Το να καθήσω κάποιον σε μια θέση για 133 λεπτά (!) μόνο και μόνο για να παρελαύνουν αργόσυρτα και βασανιστικά μπροστά του ατμοσφαιρικές εικόνες (που εμένα μου προκαλούν κάτι, άρα σίγουρα και σ'άλλους δέκα-εκατό χίλιους), κάνοντας παράλληλα αδικαιολόγητες "πουτανίτσες" στην αφήγηση (εξήγησε μου το "10, 100, 1000, 10000 δευτερόλεπτα αργότερα" και τι εξυπηρετεί στη δράση/ στην αφήγηση) και με ένα διάλογο αδιάφορο, τότε αυτό δεν είναι τέχνη, είναι επιεικώς επειδιξιομανία χειρίστου είδους. Και δε μίλησα ποτέ για "σκουπίδι": το βρήκα απλώς εγκληματικά βαρετό.

Δεν ξέρω για το ποια θεωρείς εσύ ότι πρέπει να είναι η στάση μας απέναντι στα εκάστοτε "αριστουργήματα" (αν και είναι ολοφάνερο) αλλά προσωπικά, όταν θεωρώ μια ταινία αριστούργημα, ακόμη κι αν είναι το "Θωρηκτό Ποτέμκιν", το "Μετρόπολις" ή ο "Πολίτης Κέιν" έχω επιχειρήματα να το στηρίξω και να εξήγήσω γιατί. Δε θα συνοψίσω λίγο την υπόθεση, θα πετάξω δυο-τρια τρίβια και μετά "δεν περιγράφω άλλο-η ταινία είναι αριστούργημα-δε χωράει αμφισβήτηση-είσαι ηλίθιος αν δεν το καταλαβαίνεις". Ό,τι υποστηρίζουμε, το κάνουμε για κάποιο λόγο. Οι εικόνες του Καρ-Βάι μπορεί να σε άγγιξαν. Εμένα όμως αυτό δε μου αρκεί. Και μένα με άγγιξε-με έκανε να κλάψω- το "Α.Ι." του Σπήλμπεργκ (γιατί εγώ με το Στήβεν μεγάλωσα, ούτε με τον Μπέργκμαν, ούτε το Φελίνι, ούτε τον Γκοντάρ-κι ας μου είναι οικείο το έργο τους- κι ας είναι της μόδας να απορρίπτουμε το αμερικάνικο σινεμά ως "αμερικανιά") αλλά δε θα το πω "αριστούργημα". Όταν έρθει η ώρα της κριτικής, θαν αφήσω τα αισθήματα κατά μέρος και θα αναδείξω τα ελαττώματα, με λογική και ευαισθησία, κυρίως όμως ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

nerdanel Είσαι θεά!!!! emiloveyou Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση...κάποια στιγμή θα συνδράμω και εγώ σε αυτήν..γιατί υπάρχουν και άλλα στοιχεία που θα ήθελα να τονίσω!!!

ΥΓ: Ούτε εγώ ακούω τους κριτικούς. ΄Το μόνο πράγμα που εμπιστεύομαι ειναι το ένστικτό μου και η αισθητική μου!!!! emstar

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Are you ok ? Τι επιθεση ειναι αυτη ?

1-Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΙΣΛΟΦΣΚΙ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΥΡΗΞΕ, ΟΧΙ Ο ΤΙΜΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ!!! Ο,τι θυμαμαι χαιρομαι.......

2-Δεν ειπα οτι δεν ηξερες αν το 2046 ειναι σικουελ ή οχι του "In the mood for love"...Ουτε εσενα ξερω ουτε τι ξερεις ξερω...Γενικα μιλησα-γιατι σε εθιξε τοσο? Πιστευεις πως σε θεωρω ακαλλιεργητο?? Εισαι με τα καλα σου? Αν σε θεωρουσα "ακαλλιεργητο" δεν θα μπαινα στον κοπο να σου απαντησω, αλλα ακριβως επειδη βρισκω παρα πολυ ενδιαφερουσες τις ιδεες σου γι αυτο και νομισα και ηθελα να μπουμε σε εναν ΩΡΙΜΟ και ΟΜΟΡΦΟ διαλογο....

3-Δεν εχω ιδιαιτερο χρονο γιατι εχω μπλεξει με την κωλο-φαρμακολογια ολη μερα και ο εγκεφαλος μου δεν ειναι στα πιο χάι του (αρχιζω εξεταστικη σε 4 μερες!) και οχι επειδη απαξιω να σου απαντησω!!!!!!!!!!! Επισης την ταινια την ειδα πριν καιρο..

4-Και δεν καταλαβα το υφος...Δηλαδη η δικη σου αναλυση ηταν το "απαν"? Τι αλλο θελεις να σου γραψω? Δεν ειμαι και με 23 διδακτορικα στο αντικειμενο!!!! Και εννοειται πως καθε ταινια δεν αρεσει σε ολους!!!! undefined Και εννοειται πως αμα δεν σου αρεσει ο wong kar wai δεν εισαι "ακαλλιεργητος"...κτλ...(ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΛΛΑ...)...κινεζικο cinema αρχισα να βλεπω πριν απο 2 χρονια περιπου οχι επειδη διαβαζα Δανικα (ντουφ!!!), ουτε επειδη ειμαι το σουπερ-ψαγμενο ατομο! Απλως τρελενομαι για θριλερ...

5-Το να λες πως μια ταινια με "προσχηματικους χαρακτηρες" και "υποτυπωδες σεναριο" εσενα προσωπικα δεν σου λεει κατι και το ψιλοθεωρεις βλακεια, μου φερνει στο νου λογια του τυπου <<Ε, καλα τωρα..ζωγραφος ειναι και ο Καντινσκι? Αν δεν δω εγω ενα ομορφο τοπιο ή μια προσωπογραφια κτλ>>. Ο Καρ βαι ειναι κινηματογραφιστης, προτεινει κατι το διαφορετικο, δινεται στο πλανο, φροντιζει με ζηλο το μονταζ, τον ιντριγκαρουν τα χρωματα και οι ηχοι..! Ο Μπρεχτ οταν ακυρωσε την παρουσια σκηνικου στο θεατρο τον εκραζαν...μια καινοτομια υπηρξε κι αυτη...σημερα θεωρειται απο τους κορυφαιους οχι μονο συγγραφεις αλλα και σκηνογραφους...

6-ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ Κ ΤΟΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΝΤΣ!! Καταρχην ομολογω πως μου αρεσει πολυ...και το Μαλχολαντ μ αρεσε,αλλα μου την εσπασε το τελευταιο μισαωρο-γι αυτο και ρωτησα!!! ΕΓΩ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ οτι δεν αποκωδικοποιησα αυτην την ταινια που για καποιο λογο ομως δεν την απερριψα!

7- Κοιταξε και εγω μεγαλωσα με αμερικανικα σκουπιδια, αλλα απο καιρο θελω να δω κατι αλλο...κατι που να μ αφησει μ ανοιχτο το στομα (οπως το κουρδιστο πορτοκαλι...κά)...κατι που δεν θα το περιμανω....και για να μαι ειλικρινης αυτο το βρηκα οσον αφορα τον συγχρονο κινηματογραφο στο "Sympathy for Mr Vegeance"-Park! Την λατρεψα αυτην την ταινια (μ αρεσε περισσοτερο απο το "Oldboy").

8-O Wong kar wai ειναι σχολη απο μονος του-ενας δημιουργος ξεχωριστος και καινοτομος και αν εγω δεν σε επεισα (γιατι δεν ηταν αλλωστε αυτος ο σκοπος μου...ενα ερεθισμα ηθελα να σου δωσω...) ψαξε μονος σου να βρεις στοιχεια γι αυτον...Πιστευω πως εκτος απο τον Δανικα και εμενα ολο και θα υπαρχουν κι αλλοι οπαδοι του σκηνοθετη! (Α! και για να μην το ξεχασω-ο Δανικας θεωρει καλυτερη ταινια της χρονιας το "Μillion Dollar Baby", για μενα το 2046 ηταν αξεπεραστο)

Φαινεται απο αυτα που γραφεις πως κατι στο υφος μου σε ενοχλησε-ζητω συγγνωμη λοιπον, εστω κι αν δεν ηταν αυτη η προθεση μου...αλλιως ειναι οταν μιλας με καποιον face to face (και οταν μιλαω για τον καρ βαι ενθουσιαζομαι...) κι αλλιως οταν γραφεις σε μια οθονη!

ΑΥΤΑ! emnysta

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΔΙΟΡΘΩΣΗ!!!!

4-Και εννοειται πως αμα δεν σου αρεσει ο wong kar wai ΔΕΝ εισαι "ακαλλιεργητος"

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν είσαι υποχρεωμένος πάντοτε να συμφωνείς μαζί τους και να βάζεις 10' σε κάτι που δε σε άγγιξε μεν, αλλά το κάνεις ούτως ή άλλως για να μη σε αποκαλέσουν "ακαλλιέργητο" και "ανίδεο από σινεμα.
emarleftΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΔΩ????Και σκασιλα μου τι θεωρουν οι αλλοι για μενα-εγω ποτε δεν ειπα πως ειμαι "ειδημων", ουτε εσενα ειπα "ηλιθιο" επειδη δεν καταλαβες τους κωδικες της ταινιας-ουτε εμενα θεωρω ηλιθια επειδη δεν επιασα το μνμ που περνουσε ο Λιντς για το απατηλο Χολιγουντ και αηδιες....

Και δηλαδη επειδη δεν αγγιξε εσενα κτλ ολοι οι αλλοι στους οπους αρεσε η ταινια ειναι θυματα των κριτικων? Δημοκρατικοτατη θεωρια...Παντως οι κριτικοι λατρεψαν πολυ περισσοτερο το In the mood for love, το οποιο εργο εγω θεωρω ισως το πιο βαρετο του Γουονγκ!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1-Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΙΣΛΟΦΣΚΙ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΥΡΗΞΕ, ΟΧΙ Ο ΤΙΜΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ!!! Ο,τι θυμαμαι χαιρομαι.......

Το ότι την αποκήρυξε ο Κισλόφσκι σε μια στιγμή-χμ- "αυτοκριτικής" ("Boy! I Suck! I Am such an idiot! I'll die alone and miserable! I'm talentless" emcrybaby) δε μειώνει την καλλιτεχνική της αξία. Στο Φελίνι άραγε ή στον Αντονιόνι άρεσαν/ουν όλες οι ταινίες τους; Και ο Μπέργκμαν αποκήρυξε το (3ωρο κατ του) "Φάνυ και Αλέξανδρος" και ο Λύντς (το...3ωρο κατ αλλά τελικά και το theatrical) του "Ντιούν". Τι σημαίνει αυτό δηλαδή;;;;

5-Το να λες πως μια ταινια με "προσχηματικους χαρακτηρες" και "υποτυπωδες σεναριο" εσενα προσωπικα δεν σου λεει κατι και το ψιλοθεωρεις βλακεια, μου φερνει στο νου λογια του τυπου <<Ε, καλα τωρα..ζωγραφος ειναι και ο Καντινσκι? Αν δεν δω εγω ενα ομορφο τοπιο ή μια προσωπογραφια κτλ>>. Ο Καρ βαι ειναι κινηματογραφιστης, προτεινει κατι το διαφορετικο, δινεται στο πλανο, φροντιζει με ζηλο το μονταζ, τον ιντριγκαρουν τα χρωματα και οι ηχοι..! Ο Μπρεχτ οταν ακυρωσε την παρουσια σκηνικου στο θεατρο τον εκραζαν...μια καινοτομια υπηρξε κι αυτη...σημερα θεωρειται απο τους κορυφαιους οχι μονο συγγραφεις αλλα και σκηνογραφους...

Μόνο που το "όμορφο τοπίο" και η "προσωπογραφία" δεν είναι η βάση της ζωγραφικής, ενώ το σενάριο, οι διάλογοι και οι χαρακτήρες ΕΙΝΑΙ η βάση του σινεμά. Επίσης ο Μπρεχτ κατήργησε μεν τα σκηνικά, αλλά έδωσε τέτοια βάση σε όλα τα υπόλοιπα, που απλώς κατάφερε να κάνει την παρουσία τους αχρείαστη στη σκηνή και έντονη στο μυαλό του θεατή. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Αν τον ιντιργκάρουν τα χρώματα και το κάδρο να πάει να γίνει φωτογράφος.

7- Κοιταξε και εγω μεγαλωσα με αμερικανικα σκουπιδια, αλλα απο καιρο θελω να δω κατι αλλο...κατι που να μ αφησει μ ανοιχτο το στομα (οπως το κουρδιστο πορτοκαλι...κά)...κατι που δεν θα το περιμανω....

Εδώωωωωωω είναι όλο το ζουμί. Είναι της μόδας τώρα να αποκηρύσσουμε εντελώς αβασάνιστα τον αμερικάνικο κινηματογράφο. Μα βέβαια! Ο Σπήλμπεργκ είναι σκουπίδι! "Τα Σαγόνια του Καρχαρία", ο "Ε.Τ.", οι "Στενές Επαφές", "Πορφυρό Χρώμα", "Οι Κυνηγοί Της Χαμένης Κιβωτού", η "Λίστα του Σίντλερ", ο "Στρατιώτης Ράιαν", "Μαϊνόριτυ Ριπόρτ", "Α.Ι.", μα τι δεν είναι όλα αυτά παρά προϊόντα οχετού μιας υποκουλτούρας;;;; :antegeia:

Να σου πω κάτι...αν οι ευρωπαϊκές ταινίες βγάζανε λεφτά, τότε να δούμε που θα πήγαινε η ποιότητά τους. Στην Αμερική ο κινηματογράφος είναι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. Είναι απόλυτα φυσιολογικό επομένως να ξερνά το Χόλλυγουντ ετησίως δεκάδες εκτρώματα (σίκουελ, πρίκουελ, ριμέικ, άτυπα ριμέικ και δε συμμαζεύεται) αλλά, αν έχεις ΙΣΩΣ προσέξει, βγαίνουν και μια, δυο, τρεις, πέντε καλές. Και δε μιλάω για τον ανεξάρτητο κινηματογράφο (Τζον Σέιλς, Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, Ντάρεν Αρονόφσκυ, Π.Τ. Άντερσον, Σπάικ Τζονζ, Σοφία Κόπολα, Ντέηβιντ Ο. Ράσελ, Τζιλ Σπρέχερ, Ροντρίγκο Γκαρσία, Μιγκέλ Αρτέτα, Γκρεγκ Αράκι, Αλεξάντερ Πέιν, Μπαζ Λούρμαν, Στίβεν Σόντερμπεργκ, Κάμερον Κρόου...), αλλά μιλάω για ΧΟΛΛΥΓΟΥΝΤ...πιο μέσα από Λ.Α. δε γίνεται...Ρον Χάουαρντ; Πίτερ Τζάκσον; Κλιντ Ίστγουντ; Μάρτιν Σκορσέζε; Μάικ Νίκολς; Και, γιατί όχι, ο Σπήλμπεργκ;

Τι θελω να πω...ότι αν οι ευρωπαϊκές ταινίες είχαν οικονομική προοπτική, τότε οι κινηματογραφιστές της Ευρώπης θα στρέφονταν και αυτοί προς το χρήμα κυρίως, όπως κάνουν οι Αμερικανοί (απόδειξη αυτόυ που λέω; "Αστερίξ και Οβελίξ Νο.2", "Τορρέντε 2", "Πορφυρά Ποτάμια Νο.2"...όταν κατόρθωσαν να κάνουν σουξέ το εκμεταλλεύτηκαν δεόντως). Για τώρα, η πλειονότητα των θεατών τους έχει χεσμένους, κατά συνέπεια λένε "αφού δεν παράγουμε κάτι εμπορικό, ας παράγουμε κάτι καλό τουλάχιστον". Και έτσι γίνεται. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι οι Αμερικανοί είναι εξ'ορισμού ανίκανοι να παράγουν τέχνη. Μπορεί ο Αϊζενστάιν, ο Ντράγερ ή ο Λανγκ να έθεσαν τα θεμέλια, ο ΤΣΑΠΛΙΝ και οι ΜΑΡΞ όμως φέρανε τον κόσμο στο σινεμά. Και αν δεν υπήρχε ο Γουέλς, ο Χιούστον, ο Χωκς, ο Κάπρα, ο Φλέμινγκ, ο Γουάιλερ, ο Κερτίζ, ο Καζάν, ο Χίτσκοκ να δούμε ΠΟΥ και ΤΙ θα ήταν οι άλλοι...η νουβέλ βαγκ ξεκίνησε το 60' ξέρεις...

8-O Wong kar wai ειναι σχολη απο μονος του-ενας δημιουργος ξεχωριστος και καινοτομος και αν εγω δεν σε επεισα  (γιατι δεν ηταν αλλωστε αυτος ο σκοπος μου...ενα ερεθισμα ηθελα να σου δωσω...) ψαξε μονος σου να βρεις στοιχεια γι αυτον...Πιστευω πως εκτος απο τον Δανικα και εμενα ολο και θα υπαρχουν κι αλλοι οπαδοι του σκηνοθετη! (Α! και για να μην το ξεχασω-ο Δανικας θεωρει καλυτερη ταινια της χρονιας το "Μillion Dollar Baby", για μενα το 2046 ηταν αξεπεραστο)

Τρίβια εσύ; Τρίβια εγώ.

-Ο Ταραντίνο είναι μεγάλος φαν του Καρ-Βάι και ήταν πρόεδρος της επιτροπής των Καννών. Ωστόσο δεν κατάφερε να τους πείσει να του δώσουν το Βραβείο. Τι σου λέει αυτό;

-Ο Δανίκας είχε πει "μπροστά στις εικόνες του Καρ-Βάι, όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες". Μπορεί λοιπόν να θεωρεί το "Μ.ΝΤ.ΜΠ" την καλύτερη ταινία της χρονιάς, αλλά, λέω εγώ τώρα, και το "2046" πρέπει να του άρεσε πολύυυυυ...

Υ.Γ. Και να υποννοούσες κάτι για μένα (δε λέω ότι το έκανες), παρομοίως, χέστηκα.

Υ.Γ.2 Δε θα μπορούσα ποτέ να αναλύσω τέλεια τον Λιντς. Αλλά αν μου το ζητούσαν, ποτέ δε θα λεγα ότι "δεν έχω χρόνο-ωστόσο είναι αριστούργημα".

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δε μπορώ απ'το να συμφωνήσω με τον ΝΜ!!Είναι μόδα εσχάτως όλοι να σνομπάρουν το αμερικάνικο κινηματογραφικό προιόν,(παρόλα αυτά κρυφά πηγαίνουν και βλέπουν κάθε χαζόσκούπιδο..)μόνο και μόνο για να το παίξουν καλτ.Νερταλεν,δε νομίζω πως ο ΝΜ δεν κατάλαβε τους κώδικες.Τους κατάλαβε αλλά μάλλον τους θεώρησε κουραστικούς..

Δε το έχω δει το έργο,αλλά από ότι ξέρω,στις Κάννες στάλθηκε Ατελείωτο και μάλιστα μετά από αυτό ο Βάι(Βάι),δε το θεώρησε χρήσιμο να το αποτελειώσει.Ίσως λοιπόν αυτό το 'ασχημάτιστο' εσένα να σε εξιτάρει,ενώ στον ΝΜ απλά να φαίνεται ατελείωτο,με όλες τις έννοιες...

ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!Η τέχνη δεν μπορεί να εξηγηθεί λογικά!! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το sin city ήταν είναι και θα είναι απο τις καλύτερες ταινίες ever

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καταρχας ο Ταραντινο ηταν τρελαμενος με το Oldboy και όχι με το 2046 (ω, ναι…) και γι αυτό του δοθηκε το Grand prize of the jury!!!!Οποτε αυτό που λες δεν μου λεει τιποτα…και εξαλλου δεδομενου ότι το βραβειο δοθηκε στον Μουρ (γιατι αραγε?) και το βραβειο γυναικειου ρολου το πηρε η Μαγκι Τσεουνγκ για μια μετριοτατη ερμηνεια σε μια μετριοτατη ταινια….

Δεν ηξερα ότι ο Δανικας ειπε κατι τετοιο (αλλα τωρα που το λες…οντως!)…συνηθως ο αδερφος μου διαβαζει κριτικες και μου προτεινει ταινιες…Και επισης ο Δανικας καλυτερη ταινια της χρονιας θεωρουσε το Million dollar baby (αμερικανικο…Κλιντ!) …οποτε παλι ακυρο αυτό που ειπες!

Φιλτατε όταν το ειπε αυτό ο Κισλοφσκι ηταν ηδη στο τερμα της καλλιτεχνικης του πορειας, ωριμος και ολοκληρωμενος κινηματογραφιστης (για μενα βεβαια το Μπλε είναι ένα από τα πιο ομορφα δημιουργηματα που εχω δει στο σινεμα…)…τωρα όμως αν ηταν κολληταρι σου και ξερεις κατι παραπανω…παω πασο! …Σημαινει ότι το «Φανυ και Αλεξανδρος» ηταν οντως να το κλαιν οι ρεγγες…όπως και «Η εποχη των σαλτιμπαγκων»…οσο για το Ντιουν …..Δεν καταλαβα, επειδη είναι Μπεργκμαν και Λιντς είναι κ σουπερ? Ολοι εχουν γυρισει και μετρια πραγματα!

Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, αλλα η σκηνοθεσια, και η υποκριτικη. Φυσικα το σεναριο οφειλει να είναι αρτιο, εξισου φροντισμενο κτλ…Και γιατι δεν καταλαβα-τι δεν καταλαβες και που χωλαινει το σεναριο? Δηλαδη άλλες ταινιες με περιεργο και σουρεαλ σεναριο είναι για τα σκουπιδια?...Το Αντιο παλλακιδα μου, Donnie Darko, παμπολλες ταινιες του Αλμοδοβαρ κτλ…Δεν καταλαβαινω τι σε χαλασε στο σεναριο και τους διαλογους. Η ολη φιλοσοφια του ασιατικου κινηματογραφου είναι διαφορετικη, ο Καρ Βαι μας προτεινει κατι φρεσκο και διαφορετικο…και ακριβως επειδη η εικονα είναι το ‘αραγιστο ευθραυστο’ , το τελειο…ερχομαστε εμεις να ερμηνευσουμε τις σιωπες, να φανταστουμε αυτά που δεν ειπωνονται…Πώς να περιγραψεις την αληθινη αγαπη? Πώς να την γυμνωσεις στην οθονη?Mε ποιον τροπο να δειξεις το αμιγες-οποιο κι αν ειναι αυτο- συναισθημα? Όπως στον αμερικανικο κιν/γραφο (τον οποιο δεν σνομπαρω, ακριβως επειδη και εγω μεγαλωσα μαζι του και επειδη υπαρχουν καποιοι οντως ταλαντουχοι ακομα…) που η Χαλι Μπερι στο Monsters ball αφου χανει τον μοναχογιο της, κλαει και οδυρεται και μετα πηδιεται με τον Θορτον…και voila! Bρισκει τη λυτρωση! Η όπως στα 21 γραμμαρια…μια από τα ιδια! Ελεος!!!!

Τωρα τι σχεση εχουν τα «σαγονια του καρχαρια», ο «ΕΤ»…και οι λοιπες μπλιαχ ταινιες με «Τη Λιστα του Σιντλερ» δεν καταλαβα! Μην τρελαθουμε τωρα-"Τα Σαγόνια του Καρχαρία", ο "Ε.Τ.", οι "Στενές Επαφές", "Πορφυρό Χρώμα", "Οι Κυνηγοί Της Χαμένης Κιβωτού",ο "Στρατιώτης Ράιαν", "Μαϊνόριτυ Ριπόρτ", "Α.Ι." θεωρουνται καλες ταινιες που θα αντεξουν στο χρονο και που κατι εδωσαν στην 7η τεχνη?! Μην αρχισω για τον Σπηλμπεργκ…

Χεστηκα για ποιον λογο το Χολλιγουντ παραγει ξεφτιλες (είναι λογικο και αληθεια αυτό που λες…αλλα θα σου πω ένα ανεκδοτο που ακουσα στο Παρισι «Ενας Αμερικανος κανει ένα εργο τεχνης για να πουλησει και αν καταληξει σε κανα μουσειο εχει καλως. Ενας Ευρωπαιος κανει ένα εργο τεχνης για να μπει σε μουσειο και αν πουλησει εχει καλως.» Εννοειται πως σ ολες τις χωρες του κοσμου βγαινουν ηλιθια εργα όπως «Αστεριξ κ Οβελιξ» κτλ----Λες πραγματα αυτονοητα!!!!

Τωρα τα τοσα ονοματα του ανεξαρτητου με εκαναν και εμεινα με το στομα «ναααα»! Ουαου βρε παιδι μου! Τωρα βεβαια ποτε εγινε η Σοφια Κοπολα κορυφαια σκηνοθετης του ανεξαρτητου…!

Το σινεμα γεννηθηκε και ακμασε στην Ευρωπη φιλε μου … τι να κανουμε! Και βεβαια υπηρξαν λαμπροι δημιουργοι και στην Αμερικη-ακομη υπαρχουν! (πχ, ο Μανν που αγνοηθηκε δεοντως από την πανβλαμμενη ακαδημια των Οσκαρ!)Ακομα υπαρχουν, κανεις δεν ειπε το αντιθετο! Ναι, η νουβελ βαγκ εχει τρομερη σχεση με Καζαν,Χιτσκοκ και Γουαλιλερ…ξερεις….

Α! και για να μην το ξεχασω-οι απειραριθμισιμοι (μ αρεσει τρελα αυτη η λεξη...γι αυτον την γραφω!)θαυμαστες του Καρ βαι και του 2046 είναι ολοι θυματα του Δανικα??Λες?... :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φιλτατε όταν το ειπε αυτό ο Κισλοφσκι ηταν ηδη στο τερμα της καλλιτεχνικης του πορειας, ωριμος και ολοκληρωμενος κινηματογραφιστης (για μενα βεβαια το Μπλε είναι ένα από τα πιο ομορφα δημιουργηματα που εχω δει στο σινεμα…)…τωρα όμως αν ηταν κολληταρι σου και ξερεις κατι παραπανω…παω πασο! …Σημαινει ότι το «Φανυ και Αλεξανδρος» ηταν οντως να το κλαιν οι ρεγγες…όπως και «Η εποχη των σαλτιμπαγκων»…οσο για το Ντιουν …..Δεν καταλαβα, επειδη είναι Μπεργκμαν και Λιντς είναι κ σουπερ? Ολοι εχουν γυρισει και μετρια πραγματα!

Τους Λυντς και Μπέργκμαν τους ανέφερα για να δεις ότι ΟΛΟΙ, μα ΟΛΟΙ οι μεγάλοι, κάποια στιγμη κοίταξαν πίσω και είπαν: "I suck".

Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, αλλα η σκηνοθεσια, και η υποκριτικη. Φυσικα το σεναριο οφειλει να είναι αρτιο, εξισου φροντισμενο κτλ…Και γιατι δεν καταλαβα-τι δεν καταλαβες και που χωλαινει το σεναριο? Δηλαδη άλλες ταινιες με περιεργο και σουρεαλ σεναριο είναι για τα σκουπιδια?...Το Αντιο παλλακιδα μου, Donnie Darko, παμπολλες ταινιες του Αλμοδοβαρ κτλ…Δεν καταλαβαινω τι σε χαλασε στο σεναριο και τους διαλογους. Πώς να περιγραψεις την αληθινη αγαπη? Πώς να την γυμνωσεις στην οθονη?Mε ποιον τροπο να δειξεις το αμιγες-οποιο κι αν ειναι αυτο- συναισθημα? Όπως στον αμερικανικο κιν/γραφο (τον οποιο δεν σνομπαρω, ακριβως επειδη και εγω μεγαλωσα μαζι του και επειδη υπαρχουν καποιοι οντως ταλαντουχοι ακομα…) που η Χαλι Μπερι στο Monsters ball αφου χανει τον μοναχογιο της, κλαει και οδυρεται και μετα πηδιεται με τον Θορτον…και voila! Bρισκει τη λυτρωση! Η όπως στα 21 γραμμαρια…μια από τα ιδια! Ελεος!!!!

Καταρχήν πρέπει να χεις Αλτσχάιμερ. Το πιθανότερο είναι βέβαια να αντιφάσκεις όταν δε σε παίρνει. Τη μια λες ότι το αριστούργημα του Κισλόφσκι είναι η "Βερόνικα". Σου λέω γιατί όχι το "Μπλε". Μου λες "Ο Κισλόφσκι το αποκήρυξε". Σου απαντώ κι άλλοι αποκήρυξαν καλύτερες ταινίες. Μου λες ότι είναι από τα "πιο όμορφα δημιουργήματα που έχεις δει στο σινεμά". Ό,τι σε συμφέρει.

Αν απέρριπτα το περίεργο και "σουρεάλ" σενάριο αυτόματα θα απέρριπτα τον Λιντς, τον Γκίλιαμ, τον Μπάρτον, τον Άντερσον (Γουες), τον Αλμοδοβάρ, τον Μπουνιουέλ και χίλιους δυο άλλους αλλόκοτους. Και στο κάτω-κάτω εσύ μίλησες για "ελαττωματικό σενάριο":

δεν χρησιμοποιει ποτε ολοκληρωμενα σεναρια, οι χαρακτηρες του ειναι επιτηδες προσχηματικοι και σχεδον ποτε ολοκληρωμενοι.

Εγω απλώς συμφώνησα. Και δεν είναι το σενάριο βάση του κινηματογράφου; Τι λες κούκλα μου; Σοβαρά; Πες το στο Μάμετ ή στον Άλεν αυτό. Και η σκηνοθεσία και η υποκριτική και το σενάριο ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΜΙΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ. Οταν εσύ επιδειξιομανώς επιδίδεσαι στο ένα και αφήνεις όλα τα υπόλοιπα, κάτι πάει στραβά. Όπως πήγε.

Πώς να περιγραψεις την αληθινη αγαπη? Πώς να την γυμνωσεις στην οθονη?Mε ποιον τροπο να δειξεις το αμιγες-οποιο κι αν ειναι αυτο- συναισθημα? Όπως στον αμερικανικο κιν/γραφο (τον οποιο δεν σνομπαρω, ακριβως επειδη και εγω μεγαλωσα μαζι του και επειδη υπαρχουν καποιοι οντως ταλαντουχοι ακομα…) που η Χαλι Μπερι στο Monsters ball αφου χανει τον μοναχογιο της, κλαει και οδυρεται και μετα πηδιεται με τον Θορτον…και voila! Bρισκει τη λυτρωση! Η όπως στα 21 γραμμαρια…μια από τα ιδια! Ελεος!!!!

7- Κοιταξε και εγω μεγαλωσα με αμερικανικα σκουπιδια, αλλα απο καιρο θελω να δω κατι αλλο...κατι που να μ αφησει μ ανοιχτο το στομα (οπως το κουρδιστο πορτοκαλι...κά)...κατι που δεν θα το περιμανω....

Όταν έχεις μια τελείως μικροαστική ιδέα της αγάπης βεβαίως και "έλεος". Επίσης -ω, ναι- αντιφάσκεις ακόμα μια φορά.

Τωρα τι σχεση εχουν τα «σαγονια του καρχαρια», ο «ΕΤ»…και οι λοιπες μπλιαχ ταινιες με «Τη Λιστα του Σιντλερ» δεν καταλαβα! Μην τρελαθουμε τωρα-"Τα Σαγόνια του Καρχαρία", ο "Ε.Τ.", οι "Στενές Επαφές", "Πορφυρό Χρώμα", "Οι Κυνηγοί Της Χαμένης Κιβωτού",ο "Στρατιώτης Ράιαν", "Μαϊνόριτυ Ριπόρτ", "Α.Ι." θεωρουνται καλες ταινιες που θα αντεξουν στο χρονο και που κατι εδωσαν στην 7η τεχνη?! Μην αρχισω για τον Σπηλμπεργκ…

Όπου "μπλιαχ":

-μια από τις κατά γενική ομολογία τρομακτικότερες ταινίες όλων των εποχών (χώρια η έμμεση πολιτική αλληγορία/ αρχέγονος φόβος και δε συμμαζεύεται)

-μιά από τις κατά γενική ομολογία τρυφερότερες/μαγικότερες οικογενειακές ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ (η σκηνή με το ποδήλατο στον αέρα, πολύ μπλιαχ ρε πούστη, αυτά να τα πεις σε όσους έκλαιγαν σαν παιδάκια....)

-μια από τις σημαντικότερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας της δεκαετίας μετά το "Μπλέιντ Ράνερ" (Premiere) και καλύτερες μεταφορές νουβέλας του Ντικ.

-τι έδωσε το Α.Ι. στον κόσμο και την έβδομη τέχνη. Έδωσε την ευκαιρία στον Κιούμπρικ, δια στόματος Σπήλμπεργκ, να πει την τελευταία του λέξη.

-Βρες μου μια καθηλωτικότερη Απόβαση στη Νορμανδία στο σελιλόιντ.

-(Ρέιντερς) Μόνο ο ορισμός της περιπέτειας.

Πες για το Σπήλμπεργκ. Σε προκαλώ. Εκτός κι αν "δεν έχεις χρόνο"

Να σου πω κάτι...αν οι ευρωπαϊκές ταινίες βγάζανε λεφτά, τότε να δούμε που θα πήγαινε η ποιότητά τους... Aν οι ευρωπαϊκές ταινίες είχαν οικονομική προοπτική, τότε οι κινηματογραφιστές της Ευρώπης θα στρέφονταν και αυτοί προς το χρήμα κυρίως, όπως κάνουν οι Αμερικανοί (απόδειξη αυτόυ που λέω; "Αστερίξ και Οβελίξ ΝO.2", "Τορρέντε NO. 2", "Πορφυρά Ποτάμια ΝO.2"...όταν κατόρθωσαν να κάνουν σουξέ το εκμεταλλεύτηκαν δεόντως). Για τώρα, η πλειονότητα των θεατών τους έχει χεσμένους, κατά συνέπεια λένε "αφού δεν παράγουμε κάτι εμπορικό, ας παράγουμε κάτι καλό τουλάχιστον".

...και συ τι κατάλαβες; αυτό emardown

Εννοειται πως σ ολες τις χωρες του κοσμου βγαινουν ηλιθια εργα όπως «Αστεριξ κ Οβελιξ» κτλ----Λες πραγματα αυτονοητα!!!!

Συγχαρητήρια. Έχεις αντίληψη.

Τωρα τα τοσα ονοματα του ανεξαρτητου με εκαναν και εμεινα με το στομα «ναααα»! Ουαου βρε παιδι μου! Τωρα βεβαια ποτε εγινε η Σοφια Κοπολα κορυφαια σκηνοθετης του ανεξαρτητου…!

Πού να βλεπες και τα "σκουπίδια" τους...

Πότε; Όταν πήρε το Όσκαρ Σεναρίου και όταν έγινε η πρώτη γυναίκα σκηνοθέτις υποψήφια για το Οσκαρ μετά τη Τζέιν Κάμπιον. Τότε. Δηλαδή όταν εσύ έκανες ότι διάβαζες το "Δέντρο" ενώ ουσιαστικά έβλεπες τη "Χουάνα την παρθένα".

Το σινεμα γεννηθηκε και ακμασε στην Ευρωπη φιλε μου … τι να κανουμε! Και βεβαια υπηρξαν λαμπροι δημιουργοι και στην Αμερικη-ακομη υπαρχουν! (πχ, ο Μανν που αγνοηθηκε δεοντως από την πανβλαμμενη ακαδημια των Οσκαρ!)Ακομα υπαρχουν, κανεις δεν ειπε το αντιθετο! Ναι, η νουβελ βαγκ εχει τρομερη σχεση με Καζαν,Χιτσκοκ και Γουαλιλερ…ξερεις….

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα.

-Ακόμα και οι Λυμιερ αν και πήραν τη δόξα για το cinematographe, δεν μπορούν να θεωρηθούν πατέρες του. Σε παρόμοιες εφευρέσεις δούλευαν και οι Έντισον, Γκριν, Ήστμαν και Ντίκσον.

-Ακολούθησαν οι Γκρίφιθ ("The Great Train Robbery" (1903), "Fireman") και Τσάπλιν ως οι πρώτοι "καλλιτέχνες" μαζί με Σουηδούς (Sjoestrom/Stiller) και Ρώσους (Protazanov/Bauer). Πες μας ότι έχεις ΑΚΟΥΣΕΙ τους τελευταίους. '"Πέστο μας κι αυτό" που θά λεγε και η Κακουδάκη...

-Μπάστερ Κήτον. Τελεία.

-"Ο Τραγουδιστής της Τζαζ" η πρώτη ταινία με ΗΧΟ που γυρίστηκε; Στην Ευρώπη μη χέσω βραδιάτικα;

-TECHNICOLOR. Γιατί οι Αμερικάνοι έχουν χρώμα από πριν το 40;

Και να σε πω ρε κοπελιά, με 2 Παγκοσμίους Πολέμους να μαινονται και να αφήνουν συντρίμμια πότε πρόλαβαν οι Ευρωπαίοι να αναπτπύξουν κινηματογράφο, που δεν προλάβαιναν ούτε τον κώλο τους να ξύσουν; Και αν είναι έτσι, για πες μου εσύ ποιοί τον ανέπτυξαν πέρα από τους Αιζενστάιν, Ντράγερ, Λανγκ και Μουρνάου; Από 1920- 50, μη μου βάλεις κανα Μπεργκμαν και μου πεταχτούν τα μάτια έξω...

Τώρα, τι σχέση έχει η νουβέλ βαγκ με τον αμερικάνικο κινηματογράφο και τους πρωτεργάτες του;;:

"Οι ταινίες της νουβέλ βαγκ περιέχουν στην αρθρωσή τους αμερικάνικα ντεκουπαζικά στοιχεία. Η μετάβαση από πλάνο σε πλάνο δε γίνεται πια με ντιζόλβ η ρακόρ αλλά με βίαια κατ...κάνουν μη περιγραφικό ντεκουπάζ...χρησιμοποιούν και αναπτύσσουν το βάθος πεδίου...σημαντική στην άρθρωση είναι και η χρήση πλάνων διαρκείας. Μ'αυτόν τον τρόπο μεταφέρουν τη δημιουργία στο ντεουπάζ και όχι στο μοντάζ, όπως γινόταν στο βωβό".

Βάλλυ Κων/πούλου, "Εισαγωγή στην Αισθητική του Κιν/φου".

Και σε τελευταία ανάλυση, τι νομίζεις ότι έβλεπαν οι Τρυφώ, Ρομέρ, Ρενέ, Λελούς, Γκοντάρ μικροί; Μήπως τον "Πολίτη Κέιν"; το "Όσα Παίρνει ο Άνεμος"; Μήπως την "Καζαμπλάνκα"; Μήπως το "Γεράκι της Μάλτας" (δηλαδή δεν κατάλαβα, Ο ΜΑΛ έφηυρε το νουάρ με το "ασανσέρ για δολοφόνους";;;). Για να συνέλθουμε λίγο.

Όταν μπαίνεις σε ένα φόρουμ με τη διάθεση να κάνεις την ψαγμένη, φρόντισε ότι δεν υπάρχει κανείς άλλος που να έχει μεγαλύτερη σχέση με το αντικείμενο. Και αν διάβασες και μια φορά το "ΣΙΝΕΜΑ" κι αν είδες και μια φορά στη ζωή σου Κισλόφσκι, όπως λες και συ, EINMAL IST KEINMAL.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το ¨η ζωή ειναι ωραία¨ δεν είναι αριστούργημα?

Επίσης να κάνει κάποιος τον κόπο να μου εξηγήσει γιατί το Il Monstro δεν είναι ευφιέστατη κωμωδία.

BENINI o Vincet της 7ης τέχνης!!

Ευχαριστώ εκ τω προτερω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ουφ! Ουφ! Ουφ! emeleos

Βαρεθηκα...αν θες καμια φορα να τα πουμε σε κανα chatroom γιατι δεν βγαζουμε ακρη...αλλα λεω αλλα καταλαβαινεις...(πχ τονισα απο την αρχη οτι οταν ειδα την διπλη ζωη της βερονικα βαρεθηκα...παρολο που ο ιδιος ο κισλοφσκι τη θεωρουσε κορυφαια του...)

Anyway, ουτε την ψαγμενη παιζω, ουτε εχω σχεση αιματος με τον κινηματογραφο, απλως ειναι ο πιο αγαπημενος μου "εραστης". Εσυ αγαπητε μου το παιζεις οικτρα...πιστευεις οτι εχεισ δικιο για τα παντα κτλ Εσυ τα παιρνεις ολα οπως σε συμφερουν και διαστρεβλωνεις αυτα που γραφω-λεω (δεν μιλησα για αρρωστο σεναριο...δεν αμφισβητησα οτι το αμερικανικο σινεμα προσφερει και προσφερε πολλα...).

Εσυ μου επιτεθηκες απο την πρωτη στιγμη...βαριεμαι να απολογουμε..δεν πουλαω μουρη και ειδικα ετσι μπροστα απο ενα πληκτρολογιο...

(Η Κοπολα εχει πολλα να δειξει ακομα πριν θεωρηθει καλη σκηνοθετης...) Τα βραβεια και οι υποψηφιοτητες δεν σημαινουν απαραιτητα κατι...Ισως εξελιχτει σε κορυφαια του ειδους (και κλαιν που ειναι γυναικα...η τεχνη δεν εχει φυλο-επειδη ειναι γυναικα και προταθηκε να συγκλονιστω?)

Αυτα Μεγαλε Δασκαλε... embored

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και αν διάβασες και μια φορά το "ΣΙΝΕΜΑ" κι αν είδες και μια φορά στη ζωή σου Κισλόφσκι, όπως λες και συ, EINMAL IST KEINMAL.

Χε χε χε! Με κανες και γελασα!!!! Ωστε με θεωρεις ενα φαντασμενο μπαζο! gute! Αν ειναι ετσι πες το μου να σου γραψω καμια παραγραφo με σκηνοθετες οπως εσυ για να πουλησω μουρη...! Πριν προσβαλλεις καποιον που ουτε ξερεις, ουτε γνωριζεις και τον θεωρησεις ρηχο μηπως θα πρεπε να εισαι λιγακι πιο ανοιχτομυαλος, δεκτικος στην γνωμη-που-δεν-ειναι-η-δικη-μου-γνωμη και λιγααακι πιο ευγενικος και συζητησιμος? Αλλιως κινδυνευεις να θεωρηθεις ψωναρα.

Σκασιλα μου για το τι νομιζεις..."Ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε".

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πες για το Σπήλμπεργκ. Σε προκαλώ. Εκτός κι αν "δεν έχεις χρόνο"

Aν ειχες διαθεση ν ακουσεις, ευχαριστως...

...και συ τι κατάλαβες;

Ναι, ακριβως...Δεν επαναλαμβανω αγαπη μου πραγματα αυτονοητα (εννοειται πως το χρημα rules και γι αυτο κτλ)..αλλα στην προκειμενη περιπτωση κ το αστεριξ 1 ηταν βλακεια και το 2 και αλλα πολλα...Αφου πουλαει βγαζουν κ συνεχεια! Helloo! Αλλα μιλαμε για ταινιες που ηδη απο το πρωτο μερος ειναι "οκ, καλο για ποπ κορν στο σινεμα"..οπως το Minority....Το υφακι δεν λεω..κανει θαυματα στα κοριτσακια..αλλα κοψτω σε παρακαλω...μου προκαλει :wacko:

Και να σε πω ρε κοπελιά, με 2 Παγκοσμίους Πολέμους να μαινονται και να αφήνουν συντρίμμια πότε πρόλαβαν οι Ευρωπαίοι να αναπτπύξουν κινηματογράφο, που δεν προλάβαιναν ούτε τον κώλο τους να ξύσουν;

Να με πεις...γαιτι να μη με πεις? Cheap sarcasm...Ακριβως! Ειπα να το γραψω, αλλα εξυπνο παιδι εισαι το βρηκες! Μπραβο! Τεχνικα οι υπερατλαντικοι φιλοι μας ειναι αξεπεραστοι-οκ,δεν διαφωνει κανεις-αλλα για πες μας ποσες ταινιες τους στηριζονται σε ριμεικ, κοπια, λογοκλοπη και λοιπα την τελευταια 20ετια?

Τι βλεπαν ο Τρυφω και η κομπανια δεν ξερω...πες μας εσυ που πινατε καφε μαζι-οντως τι βλεπανε?

(δηλαδή δεν κατάλαβα, Ο ΜΑΛ έφηυρε το νουάρ με το "ασανσέρ για δολοφόνους";;;).

Ποιος μιλησε για τον ΜΑΛ? Και οντως...δεν καταλαβες embaaa

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Neadertal ή όπως αλλιώς σε λένε. Άκου και σημείωνε τι έχω να σου πω γιατί θα έίναι το τελευταίο πράγμα που θα ακούσεις ποτέ από εμένα, πριν σε κάνω block για να μην αναγκάζομαι να ανέχομαι την παρουσία σου στο φόρουμ.

Καταρχήν όντως έχεις κάποια δικαιώματα. Σου τα αναγνωρίζω:

α) το δικαίωμα να κάνεις κώλο το φόρουμ επανερχόμενη σε προ έτους/διετίας/πενταετίας ταινίες και να γράφεις 2,3, 5 ΟΛΟΛΚΛΗΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ γεμάτες πάθος και περιεχόμενο. Σε ευχαριστώ πολύ γι' αυτό, ειλικρινά δε θα μπορύσα να ζήσω χωρίς να ξέρω τη γνώμη σου για τα "21 Γραμμάρια". Είμαι σίγουρος ότι και ο ίδιος ο Ινιαρίτου δε θα άντεχε χωρίς αυτήν. Thank you for your music, the songs I'm singing, thank you for all the joy they're bringing. Και μεις βέβαια είδαμε τις ταινίες αυτές, αλλά προσπαθούμε να κρατάμε κάποια σειρά για να μη γίνεται μπάχαλο το φόρουμ. Τέσπα, ψιλοαδιαφορο αυτό.

β) το δικαίωμα να κατακεραυνώνεις και να απορρίπτεις άκριτα και αβασάνιστα, χωρίς ίχνος δικαιολόγησης, ταινίες που επί χρόνια κρατούσαν συντροφιά σε χιλιάδες, που τους έκαναν να κλάψουν, να γελάσουν, να φοβηθούν, να ταξιδέψουν. Το ΩΡΙΜΟΤΕΡΟ εκ μέρος σου θα ήταν να είχες κάποια αιτιολόγηση, στη θέση των περιλήψεων, των γενικοτήτων και των επιεικέστατα νηπιακών υπεκφυγών. Αλλά πάει στο διάλο. Μπορείτε μάλιστα εσύ και οι ελιτιστές, ψευτοκουλτουριάρηδες όμοιοί σου να ανοίξετε ένα καινούριο τόπικ, στο οποίο θα επιδίδεστε νυχθημερόν στο θάψιμο καλλιτεχνών που δεν το αξίζουν. Παραθέτω παρακάτω πιθανό διάλογο στο τόπικ αυτό:

Ν: Μα το "Όσα Παίρνει ο Άνεμος"!!! Τι άλλο θα ξεράσει πλεόν αυτή η λαίλαπα της αμερικάνικης υποκουλτούρας!

Κ: Ναι, ναι...

Ν: Ρε συ, δε θα το πιστέψεις τι κάνανε οι απαράδεκτοι...

Κ: Τι, ρε, πες να ξεράσω;

Ν: ΕΙΧΕ ΧΡΩΜΑ!

Κ: ΦΡΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!

Ν: Ενώ η "Περσόνα", ε;

Κ: Αριστούργημα!

Ν: Καρακαταπληκτικό, δηλαδή τι να πω...δεν έχω λόγια. Ούτε καν χρόνο έχω

(Μπαίνει ο Α(μοιρος) Σ(ινεφίλ) )

Α.Σ. Σόρρυ ρε παιδιά, αλλά γιατί το ξεφτιλίζετε έτσι το "Οσα παίρνει ο άνεμος";

Ν: Δεν έχω χρόνο να σου εξηγήσω, αλλά είναι έκτρωμα.

Κ: Τσ-τσ, άσχετος!

Α.Σ. Μα δεν είναι η πιο εκθαμβωτική, η πιο ρομαντική, η πιο αιώνια ιστορία αγάπης που εμφανίστηκε ποτέ στο σελιλόιντ;

Ν: Δεν έχω χρόνο να σου εξηγήσω, αλλά δεν ισχύουν αυτά που λες...

Κ: Τσ-τσ, άσχετος...

Α.Σ. Και η "Περσόνα" ρε παιδιά...μα τι ήθελε να πει; Ειδικά η πρώτη σκηνή με το παιδί στο κρεβάτι και τον καθρέφτη...

Ν: Δεν έχω χρόνο να σου εξηγήσω, πάντως ήταν εκπληκτική.

Α.Σ. Ναι, αλλά τι ήθελε να πει...

Ν: Μιλάει...για την αγάπη. Και πολλά είπα.

Κ. Τσ-τσ, άσχετος...ε....συμφωνω με τη Ν.

Α.Σ. Μα...

Ν: Είσαι ηλίθιος.

Α.Σ. Μα...

Κ: ΣΚΑΣΕ!

Ν: Είσαι ηλίθιος είπαμε! Και δήθεν!

Α.Σ. Μα γιατί;!

Ν: Δεν έχω χρόνο να σου εξηγήσω.

Αυτό που ωστόσο δε δικαιούσαι, είναι να λες μαλακοανακρίβειες με ύφος χιλίων καρδιναλίων για το "πώς η Ευρώπη γέννησε και εξέλιξε το σινεμά" και ας κάνεις τώρα την πάπια ότι δε σνομπάρεις τον Αμερικάνικο κινηματογράφο. Αυτά που σου λέω, δεν είναι ΑΠΟΨΗ. Δεν είναι ΘΕΩΡΙΑ μου που φασιστικά απαιτώ να δεχτείς, αλλά ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, που μπορείς να βρεις σε οποιοδήποτε βιβλίο κινηματογραφικής ιστορίας. Αυτά λοιπόν δεν τα αμφισβητείς και μάλιστα με το στόμφο, την αλαζονεία και το "γαμάουα" που σε χαρακτηρίζει. Εγώ σου παρέθεσα ταινίες, πρόσωπα, ημερομηνίες, σου κατέδειξα το ΠΡΟΦΑΝΕΣ: η ευρώπη γέννησε αριστουργήματα, αλλά με εχέγγυα τα μέσα και τις τεχνικές που οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ πρώτοι εφήυραν και ανέδειξαν. Και το αν τώρα ξερνάνε μαλακίες, είναι όντως για τα λεφτά. Και ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΓΟΝΙΔΙΟ, ΟΠΩΣ ΓΕΛΟΙΩΔΕΣΤΑΤΩΣ ΕΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΥΠΑΙΝΙΣΣΕΣΑΙ, που μας στρέφει να παράγουμε τέχνη, ενώ οι Αμερικανοί το στερούνται (ωραίο ανέκδοτο- μ' αυτά γελάγατε στο Κολωνάκι που μάθαινες γαλλικά και πιάνο;) . ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΤΟΝ "ΑΣΤΕΡΙΞ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΒΕΛΙΞ". ΑΜΑ ΜΑΣ ΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΙΝ/ΦΟ, ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΣΤΗ ΓΛΥΚΑ (και θα κάνουμε σίκουελ). ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ.

Φαντάζομαι θα αναρωτιέσαι: Μα γιατί είναι τόσο επιθετικός; Είναι τόσο μεμπτο που θέλω να κάνω την ψαγμένη; Είναι τόσο άδικο να υπερασπίζομαι εντελώς υποκριτικά πράγματα που δεν έχω την παραμικρή ιδέα; Είναι άδικο που θέλω να μαι και γω μια κουλ(τουριάρα). Ξε'ς κατι ρε νούμερο. ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ.

Υ.Γ. Δε σε νόμισα μπάζο. Για να το λες, έτσι θα ναι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οκ, sorry το παρακανα..Αλλα ενιωσα απο την πρωτη στιγμη να μου επιτιθεσαι (και σε προσωπικο επιπεδο χωρις λογο) ...

Σπανια βρισκω καποιον να μιλησω για σινεμα και χαρηκα πολυ οταν ανταποκριθηκες. Λιγοι μοιραζονται το παθος μου για ταινιες. Βλεπω τα παντα ως γνησιο τζανκι. Αντιδραστικα ειπα και πραγματα που δεν πολυπιστευω και υπερεβαλλα σε αλλα μαλλον για να σε τσατισω...βλακεια μου!

Θα ηθελα να κανουμε μια νορμαλ συζητηση απο την αρχη καθαρα πανω στο σινεμα και οχι σε προσωπικο επιπεδο. Και συ ομως βρε παιδακι μου με στολισες κανονικα!

Αυτα! :)

ΥΓ-Η αληθεια ειναι πως σοκαριστηκα λιγο απο οσα ειπες και την εντυπωση της κουλτουρας...ειναι απο τα πραγματα που κατηγορω τους ανθρωπους της εποχης μας. Δεν ξερω, ισως αυτο φαινεται απο τον τροπο που γραφω.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μία ολόκληρη σελίδα γεμάτη flaming και επίδειξη γνώσεων. :(:(

Δεν έφτασε η ώρα κάποιος mod να κλείσει αυτό το topic να ηρεμήσουν λίγο τα πράματα? Ή τουλάχιστον τελειώστε το μόνοι σας, δεν είναι και τόσο ευχάριστο να σας βλέπει όλο το φόρουμ να τσακώνεστε.

ΝΜ, σαν mod please δώσε το καλό παράδειγμα emthanx

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.