Jump to content

University Rankings


trivialx

Recommended Posts

Ας μην κοροιδευόμαστε. Οποιος θέλει να μάθει κάτι θα το μάθει. Κανείς δεν περιόρισε τους φοιτητές σε αυτά που λέγονται στις διαλέξεις και κανείς δεν τους επέβαλε να διαβάσουν τα ΣΟΣ.

Και εμένα κανείς δεν μου δειξε να ράβω. Αλλά έμαθα. Κανείς δε με πήρε από το χέρι να μου μάθει ΗΚΓ. Αλλά έμαθα. Κανείς δε μου έμαθε Νευρολογία. Και ΔΕΝ έμαθα. Γιατί δε με ενδιέφερε να μάθω. Αν ήθελα θα είχα μάθει. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

Δε νοείται να μην υπάρχει και το απαραίτητο ενδιαφέρον από τον ίδιο τον φοιτητή το οποίο μάλιστα θα πρέπει να συνεχίσει και μετά την απόκτηση του πτυχίου. Τέτοια είναι η φύση του επαγγέλματος/επιστήμης μας.

Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συγχέεται με τη στοιχειώδη υποχρέωση του Πανεπιστημίου και των καθηγητών που διδάσκουν σε αυτό, να σου παρέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις, θεωρητικές και πρακτικές, ώστε να θεωρείσαι άξιος απόφοιτος Ιατρικής Σχολής.

Ελπίζω να μην είσαι υπέρμαχος της εξ αποστάσεως Ιατρικής εκπαίδευσης, όπως συμβαίνει με άλλες επιστήμες.

Θεωρώ μέγιστη παράληψη να μη σου μάθει κανείς να ράβεις, ΗΚΓ, Νευρολογία ( δεν την έδωσες; ή γίνεται να την έδωσες χωρίς να την γνωρίζεις; )

Edit:

Οι απόφοιτοι μη Ελληνικών Πανεπιστημίων γιατί παίρνουν/παίρνουμε τόσο προσωπικά τις απόψεις κάποιων αποφοίτων των Ελληνικών; Εκφράζοντας τις θέσεις τους δεν υπονοούν οπωσδήποτε την δική μας ανικανότητα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 106
  • Created
  • Last Reply
Edit:

Οι απόφοιτοι μη Ελληνικών Πανεπιστημίων γιατί παίρνουν/παίρνουμε τόσο προσωπικά τις απόψεις κάποιων αποφοίτων των Ελληνικών; Εκφράζοντας τις θέσεις τους δεν υπονοούν οπωσδήποτε την δική μας ανικανότητα.

Αν εννοεις εμενα μ'αυτο, εγω στην Ελλαδα αποφοιτησα, αλλα ο κλασσικος ελληνας μαλακας γιατρος νομιζει οτι κατι αποδυκνυει στον εαυτο του με το να υποτιμα τους υπολοιπους οτι "δεν εχουν ορεξη / δυνατοτητες" γι 'αυτο δεν εμαθαν 5 βασικα πραματα που επρεπε να τους διδαξουν.

Βεβαια... αυτος ειναι ο αυτοδιδακτος γιατι ειχε ορεξη και θεληση.... :splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν εννοεις εμενα μ'αυτο, εγω στην Ελλαδα αποφοιτησα, αλλα ο κλασσικος ελληνας μαλακας γιατρος νομιζει οτι κατι αποδυκνυει στον εαυτο του με το να υποτιμα τους υπολοιπους οτι "δεν εχουν ορεξη / δυνατοτητες" γι 'αυτο δεν εμαθαν 5 βασικα πραματα που επρεπε να τους διδαξουν.

Βεβαια... αυτος ειναι ο αυτοδιδακτος γιατι ειχε ορεξη και θεληση.... :splats:

Συγνώμη, δεν ξέρω για ποιό λόγο, αλλά θεώρησα λανθασμένα πως είσαι απόφοιτος εξωτερικού, εξ ου και τα σχόλια.

Βέβαια δεν παύει να ισχύει αυτό που λέω για άλλες περιπτώσεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το χω δει το όνειρο, και τα rankings πεδίο αντιπαράθεσης θα γίνουν. Εδώ θα μου πεις έγινε της κόλασης σε ένα θεματάκι με γενικό τίτλο "Για να γίνετε γιατροί πρέπει να γίνετε άνθρωποι" :D

Ίζεντ ιτ Φάνη ορ Γουοτ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εμ οταν καθομαστε και περιγρφουμε τα χαλια μας και γιατι δεν εχουμε 1 πανεπιστημιο για δειγμα ψηλα στα rankings, βγαινει ο κλασσικος ο ελληνας μαλακας (που λεει και ο Γεωργιου) και λεει οτι ολα ειναι μια χαρα κι αμα ειχαμε ορεξη και δυνατοτητες θα τα μαθαιναμε απο μονοι μας....

Θρι αρ σινγκινγκ εντ του αρ ντανσινγκ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εμ οταν καθομαστε και περιγρφουμε τα χαλια μας και γιατι δεν εχουμε 1 πανεπιστημιο για δειγμα ψηλα στα rankings, βγαινει ο κλασσικος ο ελληνας μαλακας (που λεει και ο Γεωργιου) και λεει οτι ολα ειναι μια χαρα κι αμα ειχαμε ορεξη και δυνατοτητες θα τα μαθαιναμε απο μονοι μας....

Θρι αρ σινγκινγκ εντ του αρ ντανσινγκ

emgoal:lol::lol::lol:emgoal

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως μετά από κάτι μήνες εργασιακής εμπειρίας στο εξωτερικό, μπορώ να πώ τα εξής:

Οι Άγγλοι απόφοιτοι είναι αιώνες πιο μπροστά από εμάς γιατί ξέρουν πρακτικά και χρήσιμα πράγματα που εμείς δε διδασκόμαστε ποτέ.

Οι Έλληνες από την άλλη μπορούν να διαβάσουν και να περάσουν πιο εύκολα τις εξετάσεις π.χ. το MRCS γιατί έχουν πιο δυνατό θεωρητικό υπόβαθρο..

Τώρα για τα ρανκινς δεν ξέρω τίποτα, αλλά άμα είχα αναδρομικά τη δυνατότητα να διαλέξω θα προτιμούσα να πήγαινα σε ένα πανεπιστήμιο που μου μαθαίνει την αντιμετώπιση του εμφράγματος σε real time από ότι σε ένα που μου μαθαίνει 1004443 λευχαιμίες και την τοξοπλάσμωση αμφιβληστροειδούς.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

άμα είχα αναδρομικά τη δυνατότητα να διαλέξω θα προτιμούσα να πήγαινα σε ένα πανεπιστήμιο που μου μαθαίνει την αντιμετώπιση του εμφράγματος σε real time από ότι σε ένα που μου μαθαίνει 1004443 λευχαιμίες και την τοξοπλάσμωση αμφιβληστροειδούς.

Αυτο ξαναπεστο....

Θυμαμαι να εχω φαει τα ματια μου να μαθω τα ποσοστα επιβιωσης του ινοπεταλιωδους ηπατωματος (που ηταν SOSαρα), ενω ενας δε μου μαθε να κανω μια απλη συρραφη.

Τι να λεμε τωρα?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επιτρέψτε μου να συνεισφέρω στην ομφαλοσκόπηση των ακατανόητων λόγων που δεν είμαστε στη λίστα των κουτόφραγκων αγγλοαμερικάνων:

Σύλλογος ΔΕΠ ΑΠΘ απευθυνόμενοι στην ΣΥΓΚΛΗΤΟ του ΑΠΘ Νοε2005:

"Τέλος, εκφράζουμε τη διάθεση όλων των μελών ΔΕΠ, για συνέχιση της διεκδίκησης των μισθολογικών και οικονομικών μας αιτημάτων, με κύρια αιχμή την ουσιαστική αναβάθμιση του πανεπιστημιακού μισθολογίου. Η υπεσχημένη αύξηση του βασικού μας μισθού κατά 10%, η κατάργηση του επιδοματικού χαρακτήρα του μισθολογίου μας, η χορήγηση του επιδόματος 25ετίας σε όλες τις βαθμίδες, η μη παρακράτηση φόρου για τα επιδόματα, η μη περικοπή του επιδόματος 5ετίας για τα μέλη ΕΔΠ, αποτελούν τις βασικές μας διεκδικήσεις, στην προσπάθειά μας για ένα καλύτερο δημόσιο, δωρεάν και ακαδημαϊκό πανεπιστήμιο."

και φυσικά, η ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ του ΕΚΠΑ (για να έρθουμε νοτιότερα) Ιουν2005:

"Η Σύγκλητος τού Πανεπιστημίου Αθηνών στη Συνεδρίαση τής 8ης Ιουνίου 2005 συζήτησε εκτενώς το θέμα τού νομοσχεδίου «Διασφάλιση της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση – Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων – Παράρτημα διπλώματος» και αποφάσισε ομοφώνως τα εξής:

α) Με τις σημερινές συνθήκες τής υποχρηματοδότησης των Α.Ε.Ι. και μάλιστα τού μεγαλυτέρου Πανεπιστημίου τής χώρας, τού Πανεπιστημίου Αθηνών,

β) με την αποφυγή ανάληψης ρητής δέσμευσης στον νόμο εκ μέρους τής Πολιτείας ότι θα αντιμετωπίσει τις ήδη γνωστές μεγάλες ελλείψεις των Πανεπιστημίων σε υλικοτεχνική υποδομή και προσωπικό (διδακτικό και διοικητικό)

γ) προ τού κινδύνου να υποβαθμιστούν και να διασυρθούν τα Πανεπιστήμια, και

δ) προκειμένου να διαφυλαχθεί η δημοκρατική κατάκτηση του δημόσιου Πανεπιστημίου και της δωρεάν φοίτησης σε αυτό

η Σύγκλητος, σύμφωνα με τις εκφρασθείσες θέσεις Τμημάτων και μελών της Συγκλήτου, δεν μπορεί να δεχθεί την αξιολόγηση όπως επιχειρείται με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που έχει κατατεθεί στη Βουλή."

τέλος όσον αφορά εμάς τους φοιτητές, νυν & πρώην, έχουμε πολλάκις υπερψηφίσει το

"Όχι στην αξιολόγηση, όχι στην ενταντικοποίηση"

Συνεπώς μπορούμε να αναλύουμε για χρόνια "τι φταίει και ψοφάνε τα ζωντάνα" αλλά η αλήθεια είναι ότι:

Θρι αρ σινγκινγκ εντ του αρ ντανσινγκ

ή αν προτιμάτε: θρι μπερντς γουερ σιτινγκ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ίζεντ ιτ Φάνη ορ Γουοτ?

Θρι αρ σινγκινγκ εντ του αρ ντανσινγκ

Θρι μπερντς γουερ σιτινγκ...

I think this site should ban Englika just as it has banned Greeklish... :P

Regarding the big debate about the rankings:

I think it is all a matter of motive.

Why should the faculty and students in Greek universities strive to excel?

What motive do they have? Absolutely none emno

They live in a world where their academic advancement has very little to do with how capable they are and a lot to do with who they know and who's ass they kiss all day long... <_<

Back to square one... Αξιοκρατία :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εμ οταν καθομαστε και περιγρφουμε τα χαλια μας και γιατι δεν εχουμε 1 πανεπιστημιο για δειγμα ψηλα στα rankings, βγαινει ο κλασσικος ο ελληνας μαλακας (που λεει και ο Γεωργιου) και λεει οτι ολα ειναι μια χαρα κι αμα ειχαμε ορεξη και δυνατοτητες θα τα μαθαιναμε απο μονοι μας....

Θρι αρ σινγκινγκ εντ του αρ ντανσινγκ

Δεν είπα ότι τίποτα είναι μια χαρά. Αν αυτό κατάλαβες, συνειδητοποιώ γιατί δεν κατάφερες να μάθεις τίποτα μετά από 6 χρόνια στο πανεπιστήμιο.

Και btw τενεκέ ξεγάνωτε εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Αν θέλεις να βρίσεις καντο με pm, το θέμα είναι σοβαρό για να ρίχνουμε το επίπεδο.

Και επί της ουσίας: σε κάθε σχολή υπάρχουν μερικά άτομα που ξεχωρίζουν. αυτοί από τους ίδιους καθηγητές δεν τα άκουσαν; τα ίδια ερεθίσματα δε δέχτηκαν; γιατί δε δέχεσαι ότι όποιος δείχνει ένα ενδιαφέρον παραπάνω κερδίζει περισσότερα από το πανεπιστήμιο; η διάλεξη στόχο έχει να κατευθύνει το διάβασμα σου, όχι να υποκαταστήσει το βιβλίο

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

spergebiet, για άλλη μια φορά είσαι αποστομωτικός

Σίγουρα αποστομωμένος από τις ψευτοφιλοσοφίες θα έμεινες. Ο άνθρωπος έχει παραλήρημα, μην σε μπερδεύει ο δήθεν διανθισμένος λόγος του. Οι θεωρίες είναι ανυπόστατες και βασισμένες γύρο από συγκεκριμένη εμμονή που έχει λάβει γαλαξιακές διαστάσεις στο μυαλό του. Κάθε συμπέρασμα προκύπτει απο προηγούμενο ακραίο συμπέρασμα κοκ ωθούμενο βίαια προς την κατεύθυνση της εμμονής του από την ανάγκη για επιβεβαίωση αυτής (απο άλλους). Και ενώ βαδίζει σταδιακά επιχειρηματολογώντας στα όρια της λογικοφάνειας καταλήγει στα συμπεράσματα που αποτελούν το κέντρο του κυκλώνα όλων των σκέψεων του, που είναι απαραίτητα η αιτία της κακοδαιμονίας του αλλά και όλου του κόσμου(κάτι σαν το προπατορικό αμάρτημα). Για να είμαι ειλικρινής πιστεύω ότι η "χαμηλή ποιότητα" φοιτητών πιθανόν να ευθύνεται για για τα Ranking των Ελληνικών πανεπιστημίων αλλά βρίσκεται πολύ χαμηλά στην λίστα υπαιτιότητας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγαπητέ meteor τα συμπεράσματα και οι λογικές πορείες που ανεφέρεις δεν είναι δικές μου.Υπάρχουν και άλλοι που ασχολούνται με αυτά τα ζητήματα και έχουν καταλήξει σε παρόμοια συμπεράσματα.Αν δε μας αρέσουν γιατί δεν ταιριάζουν με τις καθιερωμένες πολιτικοκοινωνικές αντιλήψεις μας,αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Και βεβαίως μπορούμε να χαρακτηρίζουμε παραλήρημα ό,τι έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έχουμε συνηθίσει και για το οποίο δε διαθέτουμε απάντηση έτοιμη από το πλέγμα της κοινής γνώμης.

Συγκεκριμένα έχεις να απαντήσεις τίποτα?

1.Γιατί το ranking των Grand' Ecoles είναι τόσο υψηλό σε αντίθεση με τα υπόλοιπα πανεπιστήμια της Γαλλίας?Αφού είναι και τα δύο δημόσια,στερούνται αυτονομίας.Μήπως διότι τα Grand'Ecoles επιλέγουν μεταξύ των αριστούχων αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μετά από αυστηρές εξετάσεις?

2.Γιατί τα αμερικανικά πανεπιστήμια κύρους έχουν τόσο ισχυρούς φραγμούς εισαγωγής με αποτέλεσμα να επιλέγουν επίσης μόνο μεταξύ αποφοίτων κολλεγίων με υψηλούς βαθμούς?(Δε φρόντισε να τονίσει ο Παπαχελάς στην εκπομπή του αυτά που είπε ο επιτυχών στο Γιέηλ για τον τρόπο που έγινε δεκτός.Δεν έδωσε σημασία όταν του είπε οτι από τους πρώτους μήνες γίνεται διαχωρισμός των φοιτητών ανάλογα με τις επιδόσεις και αντιστοίχως δίνονται οι εργασίες.Δεν ενδιέφεραν αυτά τα θέματα τον κύριο Παπαχελά).

3.Γιατί ακόμα και οι απόφοιτοι των κορυφαίων πανεπιστημίων(Harvard,Yale) είναι υποχρεωμένοι να δώσουν τα USMLE με κίνδυνο να διασυρθούν?Για τί είναι ανοιχτοί στον έλεγχο και στην εξέταση?Γιατί δε γίνεται a priori δεκτό οτι αφού τελείωσαν τέτοιου υψηλού κύρους πανεπιστήμια είναι αυτομάτως ικανοί?

Και να σου πω και κάτι πρακτικό.Εάν ερχόταν ένας μέτριος μαθητής που έγραψε 12 στις πανελλήνιες και σου έλεγε,μπορεί να πήρα 12 και εσύ 19 αλλά εγώ είμαι καλύτερος γιατί παρακολούθησα καλύτερο φροντιστήριο ή είχα καλύτερο καθηγητή στα ιδιαίτερα,τι θα του απαντούσες?(Μήπως θα έλεγες,φίλε φαίνεσαι λίγο μαλάκας?)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το να τα ρίχνουμε όλα στους καθηγητές, είναι ένα καλό άλλοθι για όποιον δεν έχει όρεξη (ή / και δυνατότητες) να ασχοληθεί με την ιατρική.

Οταν μας λες αχρηστους και τεμπεληδες προσπαθωντας να το παιξεις υπερανω σε ενα σοβαρο θεμα που συζηταμε, τοτε συγνωμη αλλα τα θελει ο κωλος σου.

Και δεν ειπε κανεις ρε μεγαλε οτι δε μαθαμε και τιποτα... Χαλαρωσε την επιστημονικη σου υποσταση...

Αν θεωρεις ομως οτι εμαθες στο πανεπιστημιο οτι επρεπε να μαθεις, τοτε ονειρα γλυκα...

Και btw τενεκέ ξεγάνωτε εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Αν θέλεις να βρίσεις καντο με pm, το θέμα είναι σοβαρό για να ρίχνουμε το επίπεδο.

Τη γνωμη σου να τη λες, οταν ομως με τη γνωμη σου μας προσβαλεις δημοσια, δημοσια θα ακουσεις και το μπινελικι. Ετσι παν αυτα...

Και btw "τενεκε ξεγανωτε"...??? Που ζουμε...? emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

[

Συνεπώς μπορούμε να αναλύουμε για χρόνια "τι φταίει και ψοφάνε τα ζωντάνα" αλλά η αλήθεια είναι ότι:

ή αν προτιμάτε: θρι μπερντς γουερ σιτινγκ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εσύ lilapaki φροντίζεις πάντα να παρεμβαίνεις με δήθεν αθώο τρόπο και να πετάς γενικολογίες και παπαρολογίες.Επί της ουσίας τίποτα φυσικά.Και πώς να γράψεις κάτι αφού θα φανεί το σαθρό υπόβαθρο,η απύθμενη υποταγή σου σε κάθε λογής στερεότυπα,η άνευ όρων άκριτη αποδοχή και η μοιρολατρία.

Εχεις κάτι να πεις επί της ουσίας?Αν όχι διάβαζε να μαθαίνεις.Αυτό ονομάζεται διάλογος.

Αυτά φορούν το τελευταίο σου post όπου απέφυγες να σχολιάσεις οποιοδήποτε ζήτημα.

Ας δούμε και το άλλο.Γιατί στο πανεπιστήμιο τελειώνουν όλοι όσοι εισάγονται.Δεν είναι δύσκολο να βρεις την απάντηση.

Κατ΄αρχήν υπάρχει διαφορετική μεταχείριση διαφόρων ομάδων φοιτητών.

1.Οσοι πέρασαν με πανελλήνιες είναι φυσικό να τελειώνουν κιόλας αφού υπήρξαν άριστοι μαθητές.Σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο του κόσμου θα τελείωναν.(Τα συστήματα αποκλεισμού μεγάλου αριθμού φοιτητών εντός του πανεπιστημίου είναι εντελώς δαπανηρά και αναποτελεσματικά όπως δείχνει η γαλλική εμπειρία.Ο λόγος που γίνεται υψηλό drop out στο γαλλικό πανεπιστήμιο είναι οτι τα πανεπιστήμια ελλείψει αποτελεσματικού φραγμού εισαγωγής λόγω του egalitarian model στο οποίο στηρίζονται αναγκάζονται να δεχτούν τεράστιο αριθμό μετρίων αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που προσπαθούν ακολούθως να ξεφορτωθούν.Αυτό όμως οδηγεί σε δυσανάλογες δαπάνες καθώς το πανεπιστήμιο πρέπει να υπομείνει το έξοδο από την παραμονή τέτοιοιυ αριθμού μετρίων φοιτητών στα μικρά έτη.Χρήματα που θα δίνονταν σε έρευνα,υλικοτεχνικό εξοπλισμό δαπανούνται για τις ανάγκες αυτών των καταδικασμένων φοιτητών που επιβάλλει το κράτος στα πανεπιστήμια να δέχεται στα πρώτα έτη).Αυτά τα ολίγα για να τελειώσει ο μύθος περί ανάγκης αξιολόγησης των δυνατοτήτων του σπουδαστή εντός του πανεπιστημιόυ κατά τη διάρκεια της φοίτησης και όχι πριν την εισαγωγή σε αυτό.

2.Οσο για τους υπόλοιπους φοιτητές που εισάγονται (στην Ελλάδα)βάσει μεταγραφών,ως ανάπηροι κλπ,αυτοί έχουν εξασφαλισμένη την αποφοίτηση ακριβώς γιατί είναι βύσματα.Και το οτι αυτοί οι συγκεκριμένοι φοιτητές αποφοιτούν είναι που μειώνει το κύρος και το ranking των ελληνικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στον ίδιο βαθμό που το μειώνει η εισαγωγή τους.

Ας αλλάξουμε το ερώτημα γιατί τελειώνουν όλοι το πανεπιστήμιο με το ερώτημα γιατί τελειώνουν όλοι το Λύκειο?

Ο,τι απάντηση θα δώσουμε στο ένα ερώτημα,θα δώσουμε και στο άλλο.Πρόκειται για τον ίδιο συνδυασμό πολιτικοκοινωνικής φιλοσοφίας,εκπαιδευτικής πολιτικής.

Αν θέσουμε το ερώτημα γιατί είναι τόσο μεγάλο το ποσοστό αποτυχίας στον ΑΣΕΠ,η απάντηση θα είναι η ίδια με το γιατί είναι τόσο μεγάλο το ποσοστό αποτυχίας στις πανελλήνιες.

Και αν αναρωτηθούμε γιατί κάποιοι παίρνουν κάτω από 100 στα τεστ νοημοσύνης,η απάντηση είναι οτι διότι κάποιοι παίρνουν πάνω από 100.

Πρόκειται για βιολογικά φαινόμενα όσο και αν η κοινωνία προσπαθεί σκόπιμα να αμβλύνει την καμπύλη του Gauss.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εσύ lilapaki φροντίζεις πάντα να παρεμβαίνεις με δήθεν αθώο τρόπο και να πετάς γενικολογίες και παπαρολογίες.Επί της ουσίας τίποτα φυσικά.Και πώς να γράψεις κάτι αφού θα φανεί το σαθρό υπόβαθρο,η απύθμενη υποταγή σου σε κάθε λογής στερεότυπα,η άνευ όρων άκριτη αποδοχή και η μοιρολατρία.

Εχεις κάτι να πεις επί της ουσίας?Αν όχι διάβαζε να μαθαίνεις.Αυτό ονομάζεται διάλογος.

Τελικα , σιγουρα φροντίζω παντα να σου τραβαω την προσοχη ( και προς στιγμην ανησυχησα οταν ειδα οτι προσεξες μονο τον meteor)...μονο μη γραφεις λανθασμενα το νικ μου!

Ειμαι πολύ πιο αθώα απ΄ο, τι φαντάζεσαι ...

μα γιατι δε με συμπαθεις? εγώ σε συμπαθω! :P:P

Ξερεις κατα βαση συμφωνουμε.....απλά εκει που εσυ χανεις το μετρο ερχομαι εγω να δειξω ποσο σημαντικη αρετη ειναι η μετριοπαθεια :P

Επι της ουσιας λεω παντα οσα πρεπει και ενιοτε ακριβώς αυτα που πρεπει .Ειμαι το τελευταιο ατομο που θα ειχε υποταγη( για οσους με ξερουν αυτη η λεξη ειναι πολυ μακρια απο το χαρακτηρα μου) και το τελευταιο ατομο που θα ακολουθουσε κοινωνικα ή αλλα στερεοτυπα.

Διαλογος ονομάζεται εσυ να γράφεις κι εγω να διαβαζω αυτα που γράφεις?( μιας και δεν μπορω να εχω επι της ουσια ςαποψη)

Ετσι λες και στην κοπελα σου ? σκασε και διάβαζε? embaaaemcolgateemcolgateemcolgate

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και να σου πω και κάτι πρακτικό.Εάν ερχόταν ένας μέτριος μαθητής που έγραψε 12 στις πανελλήνιες

εεε όχι και μέτριος μαθητής,ένας που έγραψε 12 στις πανελλήνιες.... :angry:

μην ρίχνουμε τον πήχη τόσο χαμηλά!!

Αν έλεγες ας πούμε για παράδειγμα,ένας μέτριος μαθητής που έγραψε 16-17 να το καταλάβαινα!!

Αυτά βλέπουν οι κύριοι rankings και βγάζουν λάθος συμπεράσματα!!

Σας παρακαλώ πολύ κύριοι...ο πήχης(και όχι ο χίπης)πρέπει ν'ανεβεί ξανά ψηλά!! emarup

Φορ γκαντς σεικ,μαι φρεντς ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγαπητέ meteor τα συμπεράσματα και οι λογικές πορείες που ανεφέρεις δεν είναι δικές μου.Υπάρχουν και άλλοι που ασχολούνται με αυτά τα ζητήματα και έχουν καταλήξει σε παρόμοια συμπεράσματα.Αν δε μας αρέσουν γιατί δεν ταιριάζουν με τις καθιερωμένες πολιτικοκοινωνικές αντιλήψεις μας,αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Και βεβαίως μπορούμε να χαρακτηρίζουμε παραλήρημα ό,τι έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έχουμε συνηθίσει και για το οποίο δε διαθέτουμε απάντηση έτοιμη από το πλέγμα της κοινής γνώμης.

Συγκεκριμένα έχεις να απαντήσεις τίποτα?

1.Γιατί το ranking των Grand' Ecoles είναι τόσο υψηλό σε αντίθεση με τα υπόλοιπα πανεπιστήμια της Γαλλίας?Αφού είναι και τα δύο δημόσια,στερούνται αυτονομίας.Μήπως διότι τα Grand'Ecoles επιλέγουν μεταξύ των αριστούχων αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μετά από αυστηρές εξετάσεις?

2.Γιατί τα αμερικανικά πανεπιστήμια κύρους έχουν τόσο ισχυρούς φραγμούς εισαγωγής με αποτέλεσμα να επιλέγουν επίσης μόνο μεταξύ αποφοίτων κολλεγίων με υψηλούς βαθμούς?(Δε φρόντισε να τονίσει ο Παπαχελάς στην εκπομπή του αυτά που είπε ο επιτυχών στο Γιέηλ για τον τρόπο που έγινε δεκτός.Δεν έδωσε σημασία όταν του είπε οτι από τους πρώτους μήνες γίνεται διαχωρισμός των φοιτητών ανάλογα με τις επιδόσεις και αντιστοίχως δίνονται οι εργασίες.Δεν ενδιέφεραν αυτά τα θέματα τον κύριο Παπαχελά).

3.Γιατί ακόμα και οι απόφοιτοι των κορυφαίων πανεπιστημίων(Harvard,Yale) είναι υποχρεωμένοι να δώσουν τα USMLE με κίνδυνο να διασυρθούν?Για τί είναι ανοιχτοί στον έλεγχο και στην εξέταση?Γιατί δε γίνεται a priori δεκτό οτι αφού τελείωσαν τέτοιου υψηλού κύρους πανεπιστήμια είναι αυτομάτως ικανοί?

Και να σου πω και κάτι πρακτικό.Εάν ερχόταν ένας μέτριος μαθητής που έγραψε 12 στις πανελλήνιες και σου έλεγε,μπορεί να πήρα 12 και εσύ 19 αλλά εγώ είμαι καλύτερος γιατί παρακολούθησα καλύτερο φροντιστήριο ή είχα καλύτερο καθηγητή στα ιδιαίτερα,τι θα του απαντούσες?(Μήπως θα έλεγες,φίλε φαίνεσαι λίγο μαλάκας?)

Σου απάντησα ήδη τι πιστεύω στο προηγούμενο ποστ. Μην επαναλαμβάνεσαι έγινες κατανοητός. Από πράξεις θα δούμε τίποτα; Ή άλλα λόγια να.........

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οταν μας λες αχρηστους και τεμπεληδες προσπαθωντας να το παιξεις υπερανω σε ενα σοβαρο θεμα που συζηταμε, τοτε συγνωμη αλλα τα θελει ο κωλος σου.

Τη γνωμη σου να τη λες, οταν ομως με τη γνωμη σου μας προσβαλεις δημοσια, δημοσια θα ακουσεις και το μπινελικι. Ετσι παν αυτα...

Συγνώμη που δεν απαξίωσα πλήρως το πανεπιστήμιο για να γίνω αρεστός σε σένα. Τα παραδείγματα ήταν τύχαια- δεν προσπάθησα να το παίξω υπεράνω γιατί απλούστατα δεν είμαι. Αλλωστε όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι δε φημίζομαι για την όρεξη μου να μαθαίνω πράγματα που δεν πρόκειται να με απασχολήσουν στην ειδικότητα που θα ακολουθήσω (όσο αντι-ιατρικό και αν ακούγεται αυτό)

Αν θεωρεις ομως οτι εμαθες στο πανεπιστημιο οτι επρεπε να μαθεις, τοτε ονειρα γλυκα...

Στο πανεπιστήμιο δεν έμαθα όσα έπρεπε να μάθω, εμαθα πολυ περισσότερα. Αλλοι που ασχολήθηκαν το ίδιο με εμένα έμαθαν περισσότερα (προφανώς είναι πιο έξυπνοι) και άλλοι λιγότερα (προφανώς είναι πιο χαζοί). Ειναι ο αμειλικτος νόμος της ζωής.

Δε θα σε προσέβαλα ποτέ γιατί απλούστατα δεν έχω αυτή την ανάγκη. Δε με ενδιαφέρει τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις, άν θα μάθεις και πότε.

Δεν είδα να σχολίασες τίποτα από τα άλλα που έγραψα. Εγώ επαναλαμβάνω ότι ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ όποιος θεωρεί την ανεπάρκεια των παραδόσεων ως εκ των αιτιων της ανεπάρκειας των ελληνικών πανεπιστημίων, μάλλον δεν έχει και πολύ επαφή με το πανεπιστήμιο. Πάντα υπάρχουν φοιτητές που ξέρουν σχεδόν τα πάντα. Αυτοί πως τα έμαθαν;

Αυτό αξιολογείται με 2 τρόπους:

- αλλοι λένε ότι πάντα πρέπει να κοιτάς το μέσο όρο των φοιτητών, γιατί αυτοί αποτελούν τον καθρέφτη της δουλειάς του καθηγητη ενω

- άλλοι λένε ότι από τη στιγμή που το ξέρει έστω και ένας, η διάλεξη και συνεπώς και ο καθηγητής πέτυχε το σκοπό του που ήταν να δώσει κίνητρα στους φοιτητές να διαβάσουν.

Εγώ ανήκω στη 2η κατηγορία (παρόλο που μπορεί να έχω τεράστια κενά-δεν έχει σημασία)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στο πανεπιστήμιο δεν έμαθα όσα έπρεπε να μάθω, εμαθα πολυ περισσότερα.

Κατς δι εγκ εντ σειβ ιτ

Θα μπορουσα να γραφω για ωρες σοβαρα επιχειρηματα για να σε πεισω ποσο εκτος πραγματικοτητας εισαι, οχι μονο γι αυτο που λες, αλλα γεμικα με το σκεπτικο και την ιατροφιλοσοφια σου, αλλα βαριεμαι να γραφω πραγματα αυτονοητα. Περιοριζομαι στην παραπανω σοφη ρηση

P.S ουτε εγω απαξιωσα πληρως το ελληνικο πανεπιστημιο. Τα παγκοσμια rankings το κανανε. Αυτο σου αρκει?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

P.S ουτε εγω απαξιωσα πληρως το ελληνικο πανεπιστημιο. Τα παγκοσμια rankings το κανανε. Αυτο σου αρκει?

Φυσικά και δε μου αρκεί. Εντάξει, δε σου λέω ότι δε θα προτιμούσα να δω όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια στα τοπ 100 αλλά

1ον δεν ξέρω με ποια κριτήρια έγινε η αξιολόγηση, τι μέτρησε δηλαδή

2ον δεν ξέρω αν τα ελληνικά πανεπιστήμια ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ στην αξιολόγηση

3ον και σημαντικότερον μην ξεχνάς ότι αυτή η κατάταξη αφορούσε τα πανεπιστήμια σαν σύνολο. Οι Έλληνες είμαστε ο κατ'εξοχήν λαός που στηρίζεται στις δυνατότητες της "μονάδας" (και μια απαξίωση του συνόλου δεν απαξιώνει υποχρεωτικά και τις δυνατότητες μερικών μονάδων)

Γιαυτό πιστευω ότι ακόμα και αν τα πράγματα στο ελληνικό πανεπιστήμιο βελτιωθούν, θα εξακολουθούμε να απουσιάζουμε από τις πρώτες θέσεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φυσικά και δε μου αρκεί. Εντάξει, δε σου λέω ότι δε θα προτιμούσα να δω όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια στα τοπ 100 αλλά

1ον δεν ξέρω με ποια κριτήρια έγινε η αξιολόγηση, τι μέτρησε δηλαδή

2ον δεν ξέρω αν τα ελληνικά πανεπιστήμια ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ στην αξιολόγηση

3ον και σημαντικότερον μην ξεχνάς ότι αυτή η κατάταξη αφορούσε τα πανεπιστήμια σαν σύνολο. Οι Έλληνες είμαστε ο κατ'εξοχήν λαός που στηρίζεται στις δυνατότητες της "μονάδας" (και μια απαξίωση του συνόλου δεν απαξιώνει υποχρεωτικά και τις δυνατότητες μερικών μονάδων)

Γιαυτό πιστευω ότι ακόμα και αν τα πράγματα στο ελληνικό πανεπιστήμιο βελτιωθούν, θα εξακολουθούμε να απουσιάζουμε από τις πρώτες θέσεις.

Αν διαβαζες απ την αρχη το thread θα καταλαβαινες οτι

1ον Η αξιολογηση γινεται κατα το μεγαλυτερο μερος με βαση την ουσιστικη δουλεια (ερευνα) ενος πανεπιστημιου

2ον Ολα τα πανεπιστημια του κοσμου αξιολογουνται (μονο εμεις στην Ελλαδα δεν κανουμε αξιολογηση των δικων μας πανεπιστημιων)

3ον δε μιλισε κανενας για "μοναδες". Εγω μιλησα για πανεπιστημια

και

4ον αν αυτα που σου λεω εγω για τα ελληνικα πανεπιστημια σου φαινονται εσενα "υπερβολες καποιου που δεν ειχε ορεξη" και λοιπες χαζομαρες που δεν θελω να ξανακουσω, ψαξε στο forum, καπου υπαρχει ενα αρθρο καθηγητων ελληνικων πανεπιστημιων που οι ιδιοι μιλανε με αποτροπιαστικους χαρακτηρισμους για τα ιδια τα πανεπιστημια που δουλευουν μιλωντας χαρακτηριστικα για μαφιοζικες φαμιλιες κτλ.

Κλεινοντας μην ξεχνας οτι δεν πηγες μονο εσυ στο πανεπιστημιο φιλε. Κι εμεις πηγαμε κι ειχαμε ματια και βλεπαμε. Κι αν νομιζεις οτι δε θελαμε να μαθουμε γιατι βαριομασταν θα σου πω ενα περιστατικο :

Καλοκαιρι τελειωνοντας το 5ο ετος παω στον καθηγητη της Παθολογιας και του ζηταω να ερχομαι μεσα στο καλοκαιρι να παρακολουθω τις επισκεψεις της κλινικης και τα εξ. ιατρεια

Ξερεις τι απαντηση πηρα?

"Δε πα να κανεις κανα μπανιο λεω γω...."

Και δε χρειαζεται να αναφερθω στην αντιμετωπιση κατα τη διαρκεια των κλινικων οταν κατεβαινα στα ΤΕΠ και ολο εβγαζα ΗΚΓ και ετρεχα να βγαζω αερια αιματος. Κι αμα ζητουσα καποιος να μου εξηγησει τα αποτελεσματα μου γυρνουσε την πλατη.... Κι εμεις διαβασαμε τα βιβλια, αν ηταν ομως η ιατρικη μονο τα βιβλια τοτε θα καθομασταν και σπιτια μας! Μην κρυβομαστε πισω απ το δαχτυλο μας....

Εκτος αν ο μπαμπας ή ο θειος σου ειναι καθηγητης και τζαμπα μιλαμε τοση ωρα....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κλεινοντας μην ξεχνας οτι δεν πηγες μονο εσυ στο πανεπιστημιο φιλε. Κι εμεις πηγαμε κι ειχαμε ματια και βλεπαμε. Κι αν νομιζεις οτι δε θελαμε να μαθουμε γιατι βαριομασταν θα σου πω ενα περιστατικο :

Έχεις κολλήσει. Δε μίλησα για εσένα προσωπικά, μιλησα ΓΕΝΙΚΑ με αφορμή κάτι που είπες ΕΣΥ. Ασφαλώς και το πανεπιστήμιο έχει τεράστια προβλήματα. αλλά τα ranking δεν τα δείχνουν και δεν ευθύνονται μόνο οι καθηγητές. Πιστευεις ότι όλοι οι φοιτητές προσπαθούσαν όσο εσυ; Αν το έκαναν, τα πράγματα δε θα ήταν καλύτερα;

Καλοκαιρι τελειωνοντας το 5ο ετος παω στον καθηγητη της Παθολογιας και του ζηταω να ερχομαι μεσα στο καλοκαιρι να παρακολουθω τις επισκεψεις της κλινικης και τα εξ. ιατρεια

Ξερεις τι απαντηση πηρα?

"Δε πα να κανεις κανα μπανιο λεω γω...."

Και δε χρειαζεται να αναφερθω στην αντιμετωπιση κατα τη διαρκεια των κλινικων οταν κατεβαινα στα ΤΕΠ και ολο εβγαζα ΗΚΓ και ετρεχα να βγαζω αερια αιματος. Κι αμα ζητουσα καποιος να μου εξηγησει τα αποτελεσματα μου γυρνουσε την πλατη.... Κι εμεις διαβασαμε τα βιβλια, αν ηταν ομως η ιατρικη μονο τα βιβλια τοτε θα καθομασταν και σπιτια μας! Μην κρυβομαστε πισω απ το δαχτυλο μας....

!!! Θα έπεσες στην εξαίρεση μάλλον.

Εκτος αν ο μπαμπας ή ο θειος σου ειναι καθηγητης και τζαμπα μιλαμε τοση ωρα....

Δάγκωσε τη γλώσσα σου! Μακριά από μένα τα αποβράσματα. Τους προτιμώ αγράμματους όπως και ειναι

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πρόκειται για έναν αληθινό προβληματισμό για την απουσία οποιουδήποτε ελληνικού πανεπιστημίου από τα rankings ή για άλλη μια σαχλή και άνευ ουσίας ( τα κουβαδάκια σας και σ'αλλη παραλία) διαφωνία για το ποιανού το πανεπιστήμιο είναι καλύτερο?!?

Πάντως διατηρώ τις επιφυλάξεις μου διότι δεν έχω ακούσει και για κανέναν ιατρό απ΄τη Μαλαισία να διαπρέπει. Μπορεί βέβαια και κάτι τέτοιο να γίνεται κι εγώ να το αγνοώ κι όλα τα μεγάλα νοσοκομεία του εξωτερικού να παλεύουν για το ποιο θα εντάξει στο δυναμικό του έναν γιατρό από τη Μαλαισία....

Επειδή όμως έχω την εντύπωση ότι οι λίστες αυτές δημιουργούνται με βάση τα ερευνητικά προγράμματα και καθώς στο εξωτερικό σε αυτά συμμετέχουν στην πλειοψηφία φοιτητές...μην περιμένετε σε αυτή εδώ τη χώρα που τα κονδύλια για ερευνητικά προγράμματα μεταμορφώνονται σε μίζες, τραπεζώματα και πισίνες ή προεκτάεις σε επαύλεις να εμφανιστεί κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο στη λίστα με τα 1000 πρώτα ιδρύματα.

Ειλικρινά όμως θα ήθελα να δω την επιτυχία των αποφοίτων ανα πανεπιστήμιο σε μια ανεξάρτητη μορφή εξετάσεων (και προφανώς όχι στα usmle καθώς η υπεροχή των αμερικανών είναι προφανής δεδομένου ότι οι αμερικανοί ήδη από το πρώτο έτος φοίτησης προετοιμάζονται για τη συγκεκριμένη μορφή εξετάσεων)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.