Jump to content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Recommended Posts

2 ώρες πριν, mikro kavouri said:

H εγχώρια αλλά και η ευρωπαϊκή οικονομία με αφορμή και πρόφαση τον covid πάει για reset και ασφαλώς τα πρώτα θύματα είναι οι αδύναμες οικονομίες που βρίσκονται στην άκρη του ευρωπαϊκού χάρτη όπως είναι η Ελλάδα. 

Μολονότι δεν αποκλείω διάφορα ξεσπάσματα εδώ κι εκεί (ίσα ίσα είναι αρκετά πιθανά) όλα τα μέτρα που θεσμοθετουνται αυτή την εποχή έρχονται για να μείνουν. Είμαστε ακόμα πολύ στην αρχή και η νυχτα θα είναι μακρά. Όταν μια κυβέρνηση αποφασίζει να προσλαμβάνει 1000 μπάτσους το μηνα κ.μ.ο υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος που το κάνει. Πιθανόν μάλιστα να προκαλέσει η κυβέρνηση τη σύγκρουση σε χρόνο που τη βολεύει για να ισοπεδώσει τα κομμάτια της αντίστασης πριν προετοιμαστούν σωστά: κρατήστε το αυτό το τελευταίο. 

Ανατροπές μην περιμένετε γιατί θα περιμένετε άδικα. Δεν υπάρχει πολιτική δύναμη αυτή τη στιγμή που να μπορεί να σηκώσει αυτό το βάρος . Όταν και αν βρεθεί θα το καταλάβουμε όλοι.

Σε κάθε περίπτωση τα κεφάλια μέσα και διάβασμα γιατί όσο πολύς και να είναι ο χρόνος πάντα προκύπτουν εμπόδια.

δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι η ελλαδα και οι ελληνες συγκεκριμενα αξιζουν μια τετοια ανατροπη (αν ποτε ερθει) ή τελικα τους αξιζει η γαβαθα με τα σκατα που τρωνε ως αποτελεσμα των επιλογων τους. τεινω προς το 2ο

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Eίναι περίπου πλανητικό το φαινόμενο, μάκάρι και να ήταν ευρωπαϊκό. Οι αντιστάσεις είναι αναπόφευκτες γιατί κατεδαφίζεται σε μεγάλο βαθμό το προηγούμενο οικονομικό μοντέλο λειτουργίας και η κρατική κοινωνία όπως την ξέραμε. Ποιός θα υποδεχτεί με χαρά την απόλυση του από το κατάστημα ή την επιχείρηση οπου εργαζόταν για να απασχοληθεί στην "οικονομία της πλατφόρμας"; Ακόμα περισσότερο ο ιδιοκτήτης της μικρής επιχείρησης που  αποτελεί τον κορμό των οικονομιών της Δύσης και θα πρέπει να βάλει λουκέτο λόγω του λοκντάουν και του αθέμιτου ανταγωνισμού από την άυλη αγορά. Όλες οι κυβερνήσεις υποβοηθούν την αλλαγή αυτή που ούτως ή άλλως ήταν προ των πυλών, απλώς με την πανδημία επιταχύνθηκε η διαδικασία. Δεν είναι θέμα ΝΔ.

Στην πραγματικότητα οι κυβερνήσεις στην Ευρώπη μοιράζονται ένα κοινό όραμα: την αναβίωση του αστυνομικού απολυταρχικού κράτους με πρόφαση τον covid. Ο Μακρόν θα το κάνει έτσι, ο Μητσοτάκης πιο χωροφυλακίστικα κλπ κλπ αλλά ο παρονομαστής είναι ο ίδιος. Παρατηρείστε επίσης πως η αντιπολίτευση δεν βρίσκει δύο κουβέντες να πει για αυτό, αρνούμενη να ασκήσει τον ρόλο της από το Σύνταγμα.

Διότι καλώς ή κακώς η "κοινωνία της πλατφόρμας" θα είναι ανελεύθερη, όποιοι και να είναι οι πολιτικοί διαχειριστές.

 

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αφού θυμήσω πως αύριο ξεκινάει η συζήτηση στη Βουλή για το επίμαχο νομοσχέδιο-έκτρωμα...αναρτώ το παρακάτω που κατά την ταπεινή μου γνώμη, επιβεβαιώνει πως η ελπίδα έρχεται από κει που δεν το περιμένεις και καμιά φορά, έχει σαρωτική δυναμική. Αυτό ως απάντηση στα πεσιμιστικά 'μανιφέστα' που προηγήθηκαν από όλους.

Η κατάσταση με αυτην την κυβέρνηση είναι δυστοπική μεν  για πολλούς αλλά...μπορεί ν'ανατραπεί με την ευρεία κινητοποίηση ενός κόσμου που ήδη 'βράζει'.

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: «Δεν μπαίνει εδώ Πανεπιστημιακή Αστυνομία» | Alfavita

 

01.02.2021 - 12:01

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: «Δεν μπαίνει εδώ Πανεπιστημιακή Αστυνομία»

 41
  •  
  •  
  •  
  •  
Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ξεκαθαρίζει: "Δεν είναι δυνατόν να συνηγορήσουμε στη δημιουργία αστυνομικού τμήματος μέσα στην πανεπιστημιούπολη, ούτε σε "παρατηρητήριο", με αίθουσα ελέγχου των κινήσεων και των επικοινωνιών του προσωπικού και των φοιτητών"

Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τριαντάφυλλος Αλμπάνης, μίλησε στην «Εφημερίδα των Συντακτών», εκφράζοντας μεταξύ άλλων την πλήρη αντίθεσή του σε όσα σχεδιάζει για τη φύλαξη των πανεπιστημίων η κυβέρνηση

«Κανείς δεν μπορεί να μας εξαναγκάσει διά της βίας να υλοποιήσουμε ως διοίκηση και ως πανεπιστημιακή κοινότητα πράγματα που αντιβαίνουν στις αρχές μας και καταρρακώνουν την ακαδημαϊκή μας αξιοπρέπεια», τονίζει ο πρύτανης συμπυκνώνοντας τη θέση της πανεπιστημιακής κοινότητας απέναντι στη μανία αστυνομοκρατίας της κυβέρνησης που τώρα απειλεί (και) τα Πανεπιστήμια.

Η συνέντευξη

MYKONOS- A 4k Aerial Film of the Greek Islands
 
 

● Στην απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αναφέρεται ότι «στο μέτρο που του αναλογεί, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων δεν προτίθεται να υποβοηθήσει ή να συμβάλει στην υιοθέτηση μέτρων που υπονομεύουν το κλίμα ακαδημαϊκής ειρήνης, την ιδιωτικότητα, τις ελευθερίες και τα ακαδημαϊκά δικαιώματα». Τι σημαίνει αυτό; Στην πράξη πόσα… μέτρα ελευθερίας κινήσεων έχει το Πανεπιστήμιο;

 

Αυτή είναι η γνώμη της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών της Συγκλήτου. Στα Ιωάννινα υπάρχει μια παράδοση. Από αυτό το Πανεπιστήμιο πέρασαν ο Κακριδής και ο Παπαθωμόπουλος. Δεν είναι δυνατόν να συνηγορήσουμε στη δημιουργία αστυνομικού τμήματος μέσα στην πανεπιστημιούπολη, ούτε σε "παρατηρητήριο", με αίθουσα ελέγχου των κινήσεων και των επικοινωνιών του προσωπικού και των φοιτητών. Αλλωστε, απ' όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει περί αυτού η έγκριση της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων. Ζούμε σε δημοκρατία.

Οι βαθμοί ελευθερίας και τα μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας είναι αρκετά. Πρώτα απ' όλα η δημιουργία δομών του τύπου που περιέγραψα προϋποθέτει την ενεργό εμπλοκή της διοίκησης και των μελών ΔΕΠ. Κανείς όμως δεν μπορεί να μας εξαναγκάσει διά της βίας να υλοποιήσουμε ως διοίκηση και ως πανεπιστημιακή κοινότητα πράγματα που αντιβαίνουν στις αρχές μας και καταρρακώνουν την ακαδημαϊκή μας αξιοπρέπεια. Δεν πρόκειται να παρασυρθούμε σε μια διαρκή «φιλονικία» με το υπουργείο ή σε επεισόδια οποιουδήποτε είδους, που θα επιβαρύνουν ακόμη παραπάνω την ήδη επιβαρυμένη (λόγω της πανδημίας) εκπαιδευτική διαδικασία.

● Η ίδρυση της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας είναι η βασική επιταγή του νόμου. Δεν μπορείτε να την αποφύγετε. Μπορείτε να βάλετε όρια στη δράση της και πώς;

Νομίζω ότι σας απάντησα. Για να υλοποιηθεί οτιδήποτε από όλα αυτά απαιτείται η ενεργός εμπλοκή μας. Τα Πανεπιστήμια λειτουργούν στο πλαίσιο του αυτοδιοίκητου που τους επιτρέπει ο νόμος. Το αυτοδιοίκητο είναι παρόν. Δεν έχει περιοριστεί. Ολες οι κρίσιμες αποφάσεις λαμβάνονται στα συλλογικά όργανα και επιπλέον ως άνθρωποι και ως πανεπιστημιακοί διατηρούμε το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης.

● Πώς θα αντιμετωπίζατε την «ποινή» της περικοπής χρηματοδότησης που προβλέπεται σε περίπτωση μη συμμόρφωσης; Θα τολμούσατε;

Η απόφαση της Συγκλήτου είναι σαφής. Ελπίζουμε όμως ότι δεν θα χρειαστεί. Αλλωστε το Πανεπιστήμιο είναι ένας θεσμός δημόσιος που προσφέρει σημαντική υπηρεσία στην κοινωνία και την οικονομία. Και ελπίζω ότι δεν θα φτάσουμε στην περικοπή της χρηματοδότησης.

● Αν η Σύγκλητος δεν συνεργαστεί σ’ ένα θέμα με την Πανεπιστημιακή Αστυνομία -όπως ορίζει ο υπό ψήφιση νόμος-, η διοίκηση τι θα κάνει;

Η Πρυτανεία θα συνεχίσει να υλοποιεί τις αποφάσεις της Συγκλήτου.

● Τι θα κάνετε με το πειθαρχικό για τους φοιτητές; Πώς θα το εφαρμόσετε; Γιατί «40 χρόνια δεν έγινε κάτι», όπως λέει και η υπουργός;

Πολλά δεν έχουν γίνει αυτά τα 40 χρόνια, όπως η υιοθέτηση ενός κανόνα χρηματοδότησης που να καλύπτει τις πάγιες λειτουργικές ανάγκες των Πανεπιστημίων. Τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα Πανεπιστήμια ξεκινούν με ελλειμματικούς ετήσιους προϋπολογισμούς. Θεωρώ ότι πρέπει να δημιουργήσουμε ένα κανονιστικό πλαίσιο σε επίπεδο Πανεπιστημίων, αλλά και με βάση έναν εσωτερικό κανονισμό και τον σεβασμό στο αυτοδιοίκητο. Οχι παραβιάζοντάς το.

● Δηλαδή δεν θα εφαρμόσετε τον νόμο;

Ακόμα και η εξειδίκευση του νόμου (κριτήρια και εύρος επιβολής ποινών) πρέπει να γίνεται μέσα από ένα κανονιστικό πλαίσιο που θα πρέπει να ορίσουν τα Πανεπιστήμια με βάση, όπως είπα, έναν εσωτερικό κανονισμό και τον σεβασμό στο αυτοδιοίκητο.

● Θα διαγράψετε «αιώνιους»;

 

Ολα τα μέλη της Συγκλήτου, οι κοσμήτορες, οι πρόεδροι των Τμημάτων αλλά και οι διοικητικοί υπάλληλοι έχουν ήδη αρνηθεί να το πράξουν στη σχετική συζήτηση -στο πλαίσιο της Συγκλήτου- στο Ιδρυμα. Θεωρώ ότι είναι πολύ σκληρό και κοινωνικά άδικο το μέτρο της διαγραφής φοιτητών που είναι επί πτυχίω και οι οποίοι έχουν δώσει πανελλαδικές, έχουν παρακολουθήσει τις σπουδές τους στην κανονική διάρκεια και έχουν διακόψει για λόγους οικονομικούς, κοινωνικούς, σοβαρούς προσωπικούς και υγείας. Είναι σκληρό να μην τους δίνεται το δικαίωμα να επανέλθουν όταν οι συνθήκες τούς το επιτρέπουν.

Αλλωστε στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού δεν διαγράφεται όποιος απομακρύνεται από τις σπουδές του. Μπορεί να επανέλθει σε μεγάλη ηλικία να ολοκληρώσει. Τέλος, να επισημάνω ότι το μέτρο αυτό δεν έχει κανένα σοβαρό έρεισμα διότι οι φοιτητές επί πτυχίω που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν επιβαρύνουν το Δημόσιο, διότι απλώς δεν δικαιούνται φοιτητικής μέριμνας και παροχών της δωρεάν παιδείας. Στην επίλυση του προβλήματος θα βοηθούσε η τήρηση ενός παράλληλου φοιτητολογίου, στο οποίο θα εγγράφονται οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 χρόνια. Οι ίδιοι όμως θα έχουν δικαίωμα να επανέρχονται όταν μπορούν.

● Τα συμβούλια είναι στον δρόμο, έρχονται… Θα πετύχουν αυτή τη φορά;

Το θέμα των συμβουλίων έχει απασχολήσει και κατά την άποψή μου έχει ταλαιπωρήσει τη διοικητική λειτουργία των Ιδρυμάτων όταν επιχειρήθηκε με τον νόμο Διαμαντοπούλου το 2011. Η εκ νέου ίδρυση συμβουλίων αυτόματα θα σημάνει τη μεταφορά αρμοδιοτήτων από το πρυτανικό συμβούλιο, παράλληλα μεταφορά αρμοδιοτήτων της Συγκλήτου προς το πρυτανικό συμβούλιο και ενδεχομένως μεταφορά αρμοδιοτήτων των κοσμητόρων προς τη Σύγκλητο.

Τελικό αποτέλεσμα θα είναι να υπάρξει διαρχία στα Ιδρύματα, η οποία όπου επιχειρήθηκε δημιούργησε τεράστια προβλήματα δυσλειτουργίας. Να θυμίσω ότι ο ρόλος των Σ.Ι. την προηγούμενη περίοδο 2011-2015 τραυμάτισε τη δημοκρατική ανάδειξη των πρυτανικών αρχών και κοσμητόρων, επηρεάζοντας αρνητικά την ακαδημαϊκή λειτουργία.

● Ερχεται και η διάλυση των φοιτητικών παρατάξεων. Θα είναι εύκολο;

Αφήστε να δούμε… Αλλά να θυμίσω ότι οι φοιτητικές παρατάξεις λειτουργούν στο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο στη νέα τους μορφή με την αποκατάσταση της δημοκρατίας το 1975.

● Γιατί υπάρχουν διαφορές μεταξύ των πρυτάνεων; Δεν θα έπρεπε η Σύνοδος να τηρεί ενιαία στάση;

Εμένα ρωτάτε; Ωστόσο θέλω να πω ότι η Σύνοδος των πρυτάνεων τα τελευταία δέκα χρόνια έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη στήριξη του δημόσιου πανεπιστημίου στη χώρα. Υπήρξαν περίοδοι όπου, ειδικά σε θεσμικά θέματα και δημοκρατικής λειτουργίας ετών, η Σύνοδος είχε ενιαία και συμπαγή στάση. Ακόμα και πρόσφατα στάθηκε απέναντι στην εξομοίωση των κολεγίων με το δημόσιο πανεπιστήμιο. Κάποιες διαφορές οι οποίες εμφανίστηκαν σε σχέση με τη φύλαξη-αστυνόμευση των πανεπιστημιουπόλεων εστιάζονται στη διαφορετική χωροθέτηση και στη διαφοροποίηση των προβλημάτων που έχουν.

● Οι λιγότεροι εισακτέοι θα αναβαθμίσουν τα ΑΕΙ;

Η αναβάθμιση επιτυγχάνεται με μέτρα ενίσχυσης διδακτικού προσωπικού, προγραμμάτων σπουδών και φυσιογνωμίας των Τμημάτων. Εμείς το έχουμε ήδη κάνει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πριν λιγη ωρα αναρτηθηκε στην προσωπική σελίδα του βουλευτή στο fb λίγη ώρα πριν ανέβει στο βήμα για την ομιλία του.

Σήμερα που αρχίζει στην Επιτροπή της Βουλής η συζήτηση του χουντικού κατασκευάσματος Κεραμέως - Χρυσοχοϊδη έγινε γνωστό ότι το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών "έσπασε" το φράγμα των top 200 Πανεπιστημίων σε παγκόσμια κατάσταση.
Το Webmetrics Ranking Web of Universities που δημοσιεύθηκε στις 28 Ιανουαρίου έφερε το ΕΚΠΑ στην 180η θέση παγκοσμίως μεταξύ 12.000 Πανεπιστημίων. Το ΕΚΠΑ βρίσκεται, επίσης, στην 49η θέση μεταξύ των 3.262 Πανεπιστημίων της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Το ΑΠΘ βρίσκεται στη θέση 205, το ΕΜΠ στη θέση 329, το Πανεπιστήμιο Πατρών στη θέση 533 και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στη θέση 581.
Αυτά τα ακαδημαϊκά και επιστημονικά ιδρύματα θέλει η Κυβέρνηση να διαλύσει. Αυτά τα ιδρύματα συκοφαντεί και υπονομεύει ενάμιση χρόνο τώρα.
Δεν θα τους αφήσουμε...
Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Sorry για το off-topic, αλλά λόγω των ημερών:

"Κιμούληδες" έχουμε και στην Ιατρική.

«"Κιμούληδες" αρχιτραμπούκους καθηγητές έχουμε και στην Ιατρική»

«Δυστυχώς έχουμε κι εμείς τους "Κιμούληδες" μας. Καθηγητές μαχαραγιάδες και αρχιτραμπούκοι που με ύφος χιλίων καρδιναλίων απαιτούν την ολοκληρωτική υποταγή από τον φοιτητή, την νοσηλεύτρια, τον ειδικευόμενο» - Η ανάρτηση γιατρού για τη στάση πολλών καθηγητών Ιατρικής στη χώρα και το κατεστημένο στο σχολές
«"Κιμούληδες" αρχιτραμπούκους καθηγητές και στην
Ιατρική» καταγγέλλει με δημόσια ανάρτησή του στα social media γιατρός σε νοσοκομείο της χώρας .
«Αυτό που έχει σημασία να γίνει κατανοητό με αφορμή τους "Κιμούληδες" είναι οτι δεν πρόκειται για "μεμονωμένα περιστατικά που σαφώς πρέπει να τα καταγγείλουμε και να οδηγούνται στη Δικαιοσύνη"» , σημειώνει χαρακτηριστικά ο Μανώλης Μούστος .
«Μιλάμε για ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας και μία κουλτούρα διδασκαλίας που απλώνεται από τον αθλητισμό και το θέατρο και φτάνει μέχρι την Ιατρική και τα ακριβά εστιατόρια. Αναλόγως τον χώρο υπάρχουν σημαντικές τροποποιήσεις στο στυλ, στην φρασεολογία και στις πρακτικές» , σημειώνει ακόμα.
«Παρά τα όσα νομίζουν οι "Κιμούληδες" της Ιατρικής η φασιστική συμπεριφορά και οι τραμπούκικες πρακτικές δεν πάνε πακέτο με την "διάνοια" ή το "ταλέντο" ή την "επιστημοσύνη" αλλά με ανθρώπους βαθύτατα κομπλεξικούς, δυσλειτουργικούς, με τεράστια απωθημένα και κατά βάση αδύναμους αφού ο μόνος τρόπος για να γίνουν σεβαστοί είναι η κατάχρηση εξουσίας» , αναφέρει επίσης.
Ακολουθεί η ανάρτηση του Μανώλη Μούστου:
Αν έχεις σπουδάσει Ιατρική και παρακολουθείς αυτές τις μέρες τις αποκαλύψεις για τον Κιμούλη και τα όσα ελεεινά συμβαίνουν στο θέατρο, δεν μπορείς να μην κάνεις την θλιβερή συσχέτιση με τα όσα έχεις ζήσεις (ή ζεις) μέσα στη σχολή ή στα νοσοκομεία.
Δυστυχώς έχουμε κι εμείς τους "Κιμούληδες" μας. Καθηγητές μαχαραγιάδες και αρχιτραμπούκοι που με ύφος χιλίων καρδιναλίων απαιτούν την ολοκληρωτική υποταγή από τον φοιτητή, την νοσηλεύτρια, τον ειδικευόμενο. Νάρκισσοι, αλαζόνες και καβαλημένοι που την έχουν δει μικροί θεοί ενώ έχουν επιβάλει συνθήκες λατρείας μέσα στις κλινικές τους λες και είναι ο Μάρλον Μπράντο στο Αποκάλυψη Τώρα! Δεν θα ακούσεις ποτέ να αναφέρονται σε αυτούς με το μικρό τους όνομα ή το επίθετο τους. Ο κος Καθηγητής θέλει έτσι τους φακέλους, ο κος Καθηγητής πάντα ξεκινάει επίσκεψη στις 6:30, ο κος Καθηγητής πριν τα χειρουργεία ακούει αυτή τη μουσική. Ακόμα κι όταν είσαι με συναδέλφους στα λιοντάρια για καφέ μιλάνε για αυτόν χαμηλόφωνα κοιτάζοντας δεξιά και αριστερά και τρέμει το φυλλοκάρδι τους. Κανονική τρομοκρατία!
Σεξιστές και ενοχλητικοί προς τις πιο χαριτωμένες φοιτήτριες, σιχαμένοι και γενικώς ακαλλιέργητοι παρά τις γραβάτες αλωνίζουν στο ΕΣΥ ή στις Ιατρικές χρόνια τώρα χωρίς κανείς να λέει κουβέντα. Το επιχείρημα πάντα το ίδιο: "μα είναι σπουδαίος επιστήμονας. Έχεις δει το βιογραφικό του; Ξέρεις πόσους ασθενείς έχει σώσει; Έτσι γίνεται σε όλες τις καλές πανεπιστημιακές κλινικές. Άσε που αν αντιμιλήσεις ή τα βγάλεις στη φόρα δεν θα πάρεις ειδικότητα ποτέ. Τι ειδικότητα δηλαδή, την άδεια άσκησης της ιατρικής θα σου πάρουν..."
Αυτά παίζουν σε κάποια νοσοκομεία και ενδεχομένως να λέω και λίγα.
Όμως, αυτό που έχει σημασία να γίνει κατανοητό με αφορμή τους "Κιμούληδες" είναι οτι δεν πρόκειται για "μεμονωμένα περιστατικά που σαφώς πρέπει να τα καταγγείλουμε και να οδηγούνται στη Δικαιοσύνη". Κάτι τέτοια λένε τα εγχώρια ΜΜΕ αντιγράφοντας τον μούφα φεμινισμό του χολιγουντιανού #metoo. Κλείσαμε το θέατρο του Κιμούλη και ξεμπερδέψαμε. Αμ δε...
Ούτε βέβαια είναι κάποιοι με "εκρηκτικό ταμπεραμέντο", λιγάκι "οξύθυμοι" με "εκκεντρικές" συνήθειες που κάπως πρέπει να τους συγχωρήσουμε λόγω "διάνοιας".
Μιλάμε για ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας και μία κουλτούρα διδασκαλίας που απλώνεται από τον αθλητισμό και το θέατρο και φτάνει μέχρι την Ιατρική και τα ακριβά εστιατόρια. Αναλόγως τον χώρο υπάρχουν σημαντικές τροποποιήσεις στο στυλ, στην φρασεολογία και στις πρακτικές.
Υπάρχει όμως ένας κοινός ιδεολογικός παρανομαστής:
"Αν θες να γίνεις καλός αθλητής ή γιατρός ή ηθοποιός ή σεφ θα πρέπει να περάσεις κανονικά ψυχικά και σωματικά βασανιστήρια. Αλλιώς δεν το θες πραγματικά και τράβα να γίνεις γκαρσόνι ή καθαρίστρια. Αν θες να φτάσεις σε υψηλό επίπεδο θα πρέπει να παραδώσεις μυαλό και σώμα στον Δάσκαλο, να εκμηδενίσεις τα θέλω σου και τις αντιστάσεις σου, να ισοπεδώσεις το άτομο σου, να γίνεις ανθεκτικός, να θυσιάσεις την προσωπική σου ζωή. Κι ας χάσεις τον ύπνο σου, κι ας πέσεις στα ψυχοφάρμακα, κι ας κλαις κάθε πρωί πριν την πρόβα ή την προπόνηση ή τα σεμινάρια ή το χειρουργείο. Μόνο έτσι θα Μάθεις και θα γίνεις Μεγάλος. Διαφορετικά θα μείνεις μέτριος. Δηλαδή τίποτα."
Κάτι σαν την ταινία Whiplash, όπου ένας αρχιφασίστας διευθυντής ορχήστρας ρημάζει τη ζωή ενός μαθητευόμενου ντράμερ. Γιατί πώς αλλιώς θα γίνεις μεγάλος τζαζίστας, αν δεν φτάσεις στα πρόθυρα της αυτοκτονίας;
Ακόμα και ο αγγλικός όρος resident (κάτοικος) για τον ειδικευόμενο θέλει να πει ότι ο μαθητευόμενος γιατρός δεν χαρακτηρίζεται τόσο από το ότι ειδικεύεται σε έναν συγκεκριμένο τομέα της ιατρικής αλλά από το γεγονός ότι μένει στο νοσοκομείο πρωί μεσημέρι βράδυ έχοντας θυσιάσει την ζωή του.
Όλα αυτά δεν είναι καθόλου τυχαία και σχετίζονται άμεσα με την νεοφιλελεύθερη κοινωνία μας. Όταν κυρίαρχο δόγμα είναι ένας κοινωνικός δαρβινισμός, σύμφωνα με τον οποίο στο τέλος επιβιώνει ο πιο κωλοπετσωμένος, όταν επικρατεί ο ακραίος ανταγωνισμός και το αλληλοφάγωμα, τότε η εκπαίδευση θα πρέπει να συντονιστεί στο ίδιο τέμπο. Και όχι απλώς να συντονιστεί αλλά και να το αναπαράξει, δημιουργώντας τους αυριανούς κάφρους που θα πατήσουν επί πτωμάτων, θα παλέψουν λυσαλλέα για το "όνειρο" και θα γίνουν ενδεχομένως οι αυριανοί Τραμπούκοι που θα εκπαιδεύσουν τους νέους.
Κάπως έτσι φτάσαμε στην Ιατρική να υπάρχει μια ολόκληρη φάμπρικα κατασκευής "κωλόπαιδων" και όχι ακριβώς επιστημόνων με την ανθρωπιστική έννοια του όρου. Για να αποδείξεις ότι είσαι καλός επιστήμονας θα πρέπει να έχεις στυλάκι βαρύ πεπόνι σαν τον δόκτορ Χάουζ και να τρομοκρατείς (αν δεν παρενοχλείς κιόλας) φοιτητές, νοσηλευτές και ασθενείς. Αυστηρός, απότομος ή και βίαιος αλλά με γνώσεις που σώζουν ζωές. Και καλά. Άλλωστε, με τα χαμόγελα και τα λουλούδια θα κάνεις το αυριανό χειρουργείο ανοιχτής καρδιάς; Αφού στο τέλος θα σου φιλάνε τα χέρια και τα πόδια πάλι όλοι.
Μακάρι τώρα που ανοίγουν τα στόματα (και κυρίως ανοίγουν τα αυτιά) να ακουστούν και μερικές ιστορίες μέσα από τα νοσοκομεία που όλοι τις ξέρουν αλλά κανείς δεν τολμάει να πει κάτι. Όχι μόνο για να βγουν στο κλαρί μερικά μούτρα που λυμαίνονται το ΕΣΥ και ρημάζουν ζωές χρόνια τώρα αλλά για να μπλοκάρουμε αυτήν την μηχανή παραγωγής κάφρων και τραμπούκων.
Μέχρι να γίνει αυτό, ας αρκεστούμε σε τούτο:
Παρά τα όσα νομίζουν οι "Κιμούληδες" της Ιατρικής η φασιστική συμπεριφορά και οι τραμπούκικες πρακτικές δεν πάνε πακέτο με την "διάνοια" ή το "ταλέντο" ή την "επιστημοσύνη" αλλά με ανθρώπους βαθύτατα κομπλεξικούς, δυσλειτουργικούς, με τεράστια απωθημένα και κατά βάση αδύναμους αφού ο μόνος τρόπος για να γίνουν σεβαστοί είναι η κατάχρηση εξουσίας.
Υπάρχουν αναρίθμητοι αξιόλογοι επιστήμονες με ογκοδέστατα βιογραφικά που όμως μιλούν όμορφα στον ασθενή και έχουν φιλικές σχέσεις με φοιτητές και νοσηλευτικό προσωπικό. Έχουν καλή καρδιά και οι συνεργάτες τούς αγαπούν για την σεμνότητα, το φιλότιμο και την δοτικότητα τους. Αποτελούν πρότυπα για τους ειδικευόμενους και είναι εξαιρετικοί Δάσκαλοι. Και στην Ιατρική και στην Ζωή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

19 minutes ago, tzortzis95 said:

Sorry για το off-topic, αλλά λόγω των ημερών:

"Κιμούληδες" έχουμε και στην Ιατρική.

«"Κιμούληδες" αρχιτραμπούκους καθηγητές έχουμε και στην Ιατρική»

«Δυστυχώς έχουμε κι εμείς τους "Κιμούληδες" μας. Καθηγητές μαχαραγιάδες και αρχιτραμπούκοι που με ύφος χιλίων καρδιναλίων απαιτούν την ολοκληρωτική υποταγή από τον φοιτητή, την νοσηλεύτρια, τον ειδικευόμενο» - Η ανάρτηση γιατρού για τη στάση πολλών καθηγητών Ιατρικής στη χώρα και το κατεστημένο στο σχολές
«"Κιμούληδες" αρχιτραμπούκους καθηγητές και στην
Ιατρική» καταγγέλλει με δημόσια ανάρτησή του στα social media γιατρός σε νοσοκομείο της χώρας .
«Αυτό που έχει σημασία να γίνει κατανοητό με αφορμή τους "Κιμούληδες" είναι οτι δεν πρόκειται για "μεμονωμένα περιστατικά που σαφώς πρέπει να τα καταγγείλουμε και να οδηγούνται στη Δικαιοσύνη"» , σημειώνει χαρακτηριστικά ο Μανώλης Μούστος .
«Μιλάμε για ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας και μία κουλτούρα διδασκαλίας που απλώνεται από τον αθλητισμό και το θέατρο και φτάνει μέχρι την Ιατρική και τα ακριβά εστιατόρια. Αναλόγως τον χώρο υπάρχουν σημαντικές τροποποιήσεις στο στυλ, στην φρασεολογία και στις πρακτικές» , σημειώνει ακόμα.
«Παρά τα όσα νομίζουν οι "Κιμούληδες" της Ιατρικής η φασιστική συμπεριφορά και οι τραμπούκικες πρακτικές δεν πάνε πακέτο με την "διάνοια" ή το "ταλέντο" ή την "επιστημοσύνη" αλλά με ανθρώπους βαθύτατα κομπλεξικούς, δυσλειτουργικούς, με τεράστια απωθημένα και κατά βάση αδύναμους αφού ο μόνος τρόπος για να γίνουν σεβαστοί είναι η κατάχρηση εξουσίας» , αναφέρει επίσης.
Ακολουθεί η ανάρτηση του Μανώλη Μούστου:
Αν έχεις σπουδάσει Ιατρική και παρακολουθείς αυτές τις μέρες τις αποκαλύψεις για τον Κιμούλη και τα όσα ελεεινά συμβαίνουν στο θέατρο, δεν μπορείς να μην κάνεις την θλιβερή συσχέτιση με τα όσα έχεις ζήσεις (ή ζεις) μέσα στη σχολή ή στα νοσοκομεία.
Δυστυχώς έχουμε κι εμείς τους "Κιμούληδες" μας. Καθηγητές μαχαραγιάδες και αρχιτραμπούκοι που με ύφος χιλίων καρδιναλίων απαιτούν την ολοκληρωτική υποταγή από τον φοιτητή, την νοσηλεύτρια, τον ειδικευόμενο. Νάρκισσοι, αλαζόνες και καβαλημένοι που την έχουν δει μικροί θεοί ενώ έχουν επιβάλει συνθήκες λατρείας μέσα στις κλινικές τους λες και είναι ο Μάρλον Μπράντο στο Αποκάλυψη Τώρα! Δεν θα ακούσεις ποτέ να αναφέρονται σε αυτούς με το μικρό τους όνομα ή το επίθετο τους. Ο κος Καθηγητής θέλει έτσι τους φακέλους, ο κος Καθηγητής πάντα ξεκινάει επίσκεψη στις 6:30, ο κος Καθηγητής πριν τα χειρουργεία ακούει αυτή τη μουσική. Ακόμα κι όταν είσαι με συναδέλφους στα λιοντάρια για καφέ μιλάνε για αυτόν χαμηλόφωνα κοιτάζοντας δεξιά και αριστερά και τρέμει το φυλλοκάρδι τους. Κανονική τρομοκρατία!
Σεξιστές και ενοχλητικοί προς τις πιο χαριτωμένες φοιτήτριες, σιχαμένοι και γενικώς ακαλλιέργητοι παρά τις γραβάτες αλωνίζουν στο ΕΣΥ ή στις Ιατρικές χρόνια τώρα χωρίς κανείς να λέει κουβέντα. Το επιχείρημα πάντα το ίδιο: "μα είναι σπουδαίος επιστήμονας. Έχεις δει το βιογραφικό του; Ξέρεις πόσους ασθενείς έχει σώσει; Έτσι γίνεται σε όλες τις καλές πανεπιστημιακές κλινικές. Άσε που αν αντιμιλήσεις ή τα βγάλεις στη φόρα δεν θα πάρεις ειδικότητα ποτέ. Τι ειδικότητα δηλαδή, την άδεια άσκησης της ιατρικής θα σου πάρουν..."
Αυτά παίζουν σε κάποια νοσοκομεία και ενδεχομένως να λέω και λίγα.
Όμως, αυτό που έχει σημασία να γίνει κατανοητό με αφορμή τους "Κιμούληδες" είναι οτι δεν πρόκειται για "μεμονωμένα περιστατικά που σαφώς πρέπει να τα καταγγείλουμε και να οδηγούνται στη Δικαιοσύνη". Κάτι τέτοια λένε τα εγχώρια ΜΜΕ αντιγράφοντας τον μούφα φεμινισμό του χολιγουντιανού #metoo. Κλείσαμε το θέατρο του Κιμούλη και ξεμπερδέψαμε. Αμ δε...
Ούτε βέβαια είναι κάποιοι με "εκρηκτικό ταμπεραμέντο", λιγάκι "οξύθυμοι" με "εκκεντρικές" συνήθειες που κάπως πρέπει να τους συγχωρήσουμε λόγω "διάνοιας".
Μιλάμε για ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας και μία κουλτούρα διδασκαλίας που απλώνεται από τον αθλητισμό και το θέατρο και φτάνει μέχρι την Ιατρική και τα ακριβά εστιατόρια. Αναλόγως τον χώρο υπάρχουν σημαντικές τροποποιήσεις στο στυλ, στην φρασεολογία και στις πρακτικές.
Υπάρχει όμως ένας κοινός ιδεολογικός παρανομαστής:
"Αν θες να γίνεις καλός αθλητής ή γιατρός ή ηθοποιός ή σεφ θα πρέπει να περάσεις κανονικά ψυχικά και σωματικά βασανιστήρια. Αλλιώς δεν το θες πραγματικά και τράβα να γίνεις γκαρσόνι ή καθαρίστρια. Αν θες να φτάσεις σε υψηλό επίπεδο θα πρέπει να παραδώσεις μυαλό και σώμα στον Δάσκαλο, να εκμηδενίσεις τα θέλω σου και τις αντιστάσεις σου, να ισοπεδώσεις το άτομο σου, να γίνεις ανθεκτικός, να θυσιάσεις την προσωπική σου ζωή. Κι ας χάσεις τον ύπνο σου, κι ας πέσεις στα ψυχοφάρμακα, κι ας κλαις κάθε πρωί πριν την πρόβα ή την προπόνηση ή τα σεμινάρια ή το χειρουργείο. Μόνο έτσι θα Μάθεις και θα γίνεις Μεγάλος. Διαφορετικά θα μείνεις μέτριος. Δηλαδή τίποτα."
Κάτι σαν την ταινία Whiplash, όπου ένας αρχιφασίστας διευθυντής ορχήστρας ρημάζει τη ζωή ενός μαθητευόμενου ντράμερ. Γιατί πώς αλλιώς θα γίνεις μεγάλος τζαζίστας, αν δεν φτάσεις στα πρόθυρα της αυτοκτονίας;
Ακόμα και ο αγγλικός όρος resident (κάτοικος) για τον ειδικευόμενο θέλει να πει ότι ο μαθητευόμενος γιατρός δεν χαρακτηρίζεται τόσο από το ότι ειδικεύεται σε έναν συγκεκριμένο τομέα της ιατρικής αλλά από το γεγονός ότι μένει στο νοσοκομείο πρωί μεσημέρι βράδυ έχοντας θυσιάσει την ζωή του.
Όλα αυτά δεν είναι καθόλου τυχαία και σχετίζονται άμεσα με την νεοφιλελεύθερη κοινωνία μας. Όταν κυρίαρχο δόγμα είναι ένας κοινωνικός δαρβινισμός, σύμφωνα με τον οποίο στο τέλος επιβιώνει ο πιο κωλοπετσωμένος, όταν επικρατεί ο ακραίος ανταγωνισμός και το αλληλοφάγωμα, τότε η εκπαίδευση θα πρέπει να συντονιστεί στο ίδιο τέμπο. Και όχι απλώς να συντονιστεί αλλά και να το αναπαράξει, δημιουργώντας τους αυριανούς κάφρους που θα πατήσουν επί πτωμάτων, θα παλέψουν λυσαλλέα για το "όνειρο" και θα γίνουν ενδεχομένως οι αυριανοί Τραμπούκοι που θα εκπαιδεύσουν τους νέους.
Κάπως έτσι φτάσαμε στην Ιατρική να υπάρχει μια ολόκληρη φάμπρικα κατασκευής "κωλόπαιδων" και όχι ακριβώς επιστημόνων με την ανθρωπιστική έννοια του όρου. Για να αποδείξεις ότι είσαι καλός επιστήμονας θα πρέπει να έχεις στυλάκι βαρύ πεπόνι σαν τον δόκτορ Χάουζ και να τρομοκρατείς (αν δεν παρενοχλείς κιόλας) φοιτητές, νοσηλευτές και ασθενείς. Αυστηρός, απότομος ή και βίαιος αλλά με γνώσεις που σώζουν ζωές. Και καλά. Άλλωστε, με τα χαμόγελα και τα λουλούδια θα κάνεις το αυριανό χειρουργείο ανοιχτής καρδιάς; Αφού στο τέλος θα σου φιλάνε τα χέρια και τα πόδια πάλι όλοι.
Μακάρι τώρα που ανοίγουν τα στόματα (και κυρίως ανοίγουν τα αυτιά) να ακουστούν και μερικές ιστορίες μέσα από τα νοσοκομεία που όλοι τις ξέρουν αλλά κανείς δεν τολμάει να πει κάτι. Όχι μόνο για να βγουν στο κλαρί μερικά μούτρα που λυμαίνονται το ΕΣΥ και ρημάζουν ζωές χρόνια τώρα αλλά για να μπλοκάρουμε αυτήν την μηχανή παραγωγής κάφρων και τραμπούκων.
Μέχρι να γίνει αυτό, ας αρκεστούμε σε τούτο:
Παρά τα όσα νομίζουν οι "Κιμούληδες" της Ιατρικής η φασιστική συμπεριφορά και οι τραμπούκικες πρακτικές δεν πάνε πακέτο με την "διάνοια" ή το "ταλέντο" ή την "επιστημοσύνη" αλλά με ανθρώπους βαθύτατα κομπλεξικούς, δυσλειτουργικούς, με τεράστια απωθημένα και κατά βάση αδύναμους αφού ο μόνος τρόπος για να γίνουν σεβαστοί είναι η κατάχρηση εξουσίας.
Υπάρχουν αναρίθμητοι αξιόλογοι επιστήμονες με ογκοδέστατα βιογραφικά που όμως μιλούν όμορφα στον ασθενή και έχουν φιλικές σχέσεις με φοιτητές και νοσηλευτικό προσωπικό. Έχουν καλή καρδιά και οι συνεργάτες τούς αγαπούν για την σεμνότητα, το φιλότιμο και την δοτικότητα τους. Αποτελούν πρότυπα για τους ειδικευόμενους και είναι εξαιρετικοί Δάσκαλοι. Και στην Ιατρική και στην Ζωή.

Ολοι έχουμε τα βιώματα μας και δεν είναι καθόλου υπερβολή όσα κατατίθενται ως σχολιασμός. Mάλιστα, καθόλου off topic!!!! emxmm

Λοιπον...αναρτώ από σελίδα Πολάκη στο fb πριν λιγη ώρα γιατί σήμερα γελάνε τα πόμολα με αυτήν την κυβέρνηση και τις δήθεν δημοσκοπήσεις της!  :lol:

 

Κύριε Πρύτανη του ΕΚΠΑ:
Στην ΚΕΡΑΜ(ιμαδαρ)ΕΩΣ την υπουργό «αστυνομίας παίδων» να στείλετε το άρθρο!!
Αυτά τα ΔΗΜΟΣΙΑ πανεπιστήμια (φωτό 2)υποτιμά ,λοιδωρεί ,Εξευτελίζει,τα κάνει σταθμούς χωροφυλακής της δεκαετίας του 50,για να ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΗΣΟΥΝ οι κολλεγιαρχες φίλοι της!!!(ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ,φωτό 3-4)
«Το ΕΚΠΑ γίνεται το πρώτο ελληνικό πανεπιστήμιο που σπάει το φράγμα των top 200 Πανεπιστημίων σε παγκόσμια κατάταξη
Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών γίνεται το πρώτο ελληνικό πανεπιστήμιο που θα μπει στα 200 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, σε διεθνή γενική κατάταξη πανεπιστημίων, με παραπάνω του ενός κριτήρια. Πιο συγκεκριμένα με βάση τα αποτελέσματα της παγκόσμιας κατάταξης Πανεπιστημίων «Webometrics Ranking Web of Universities», η οποία δημοσιεύθηκε στις 28 Ιανουαρίου 2021, το ΕΚΠΑ βρίσκεται στην 180η θέση παγκοσμίως μεταξύ 12.000 Πανεπιστημίων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ΕΚΠΑ, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή κατάταξη, ανέβηκε 53 θέσεις (από την θέση 233 στην θέση 180). Επιπροσθέτως βρίσκεται στην 49η θέση μεταξύ των 3262 Πανεπιστημίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που περιλαμβάνονται στην εν λόγω κατάταξη.
Η συγκεκριμένη κατάταξη καταρτίζεται από τη Cybermetrics (CCHS), μια μονάδα του Ισπανικού Εθνικού Κέντρου Ερευνών (Spanish National Research Council – CSIC), που αποτελεί και το κύριο ερευνητικό ίδρυμα της Ισπανίας. Δίνει πληροφορίες για περισσότερα από 28.000 πανεπιστήμια σύμφωνα με την παρουσία τους στο διαδίκτυο και την απήχηση του ερευνητικού τους έργου. Τα πανεπιστήμια κατατάσσονται με κριτήρια τα οποία αφορούν κυρίως στην παρουσία και στη δημοτικότητα τους στον παγκόσμιο ιστό, την επίδραση του ερευνητικού τους έργου όπως αυτή αποτυπώνεται στο συνολικό αριθμό ετεροαναφορών των άρθρων και των δημοσιεύσεων των καθηγητών και των ερευνητών τους αλλά και στο ποσοστό των δημοσιεύσεων τους που βρίσκεται στο 10% των πλέον «διαβασμένων» και σημαντικών δημοσιεύσεων παγκοσμίως.
Με βάση τα αποτελέσματα της μετά το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ακολουθούν το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στη θέση 205, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στη θέση 329, ενώ την πρώτη πεντάδα κλείνουν το Πανεπιστήμιο Πατρών στη θέση 533 και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στη θέση 581. Στην συγκεκριμένη κατάταξη που δημοσιεύτηκε περιλαμβάνονται περίπου 12.000 Πανεπιστήμια παγκοσμίως από τα 30.000 για τα οποία συγκεντρώθηκαν στοιχεία. Ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται και Ελληνικά Πανεπιστήμια, και Ιδιωτικοί Φορείς (βλέπε πίνακα 1).
Πηγή: Ιστοσελίδα Webometrics:
Θεωρείται από τους πλέον έγκυρους πίνακες κατάταξης παγκοσμίως διότι στηρίζεται σε στοιχεία άμεσα επαληθεύσιμα στο διαδίκτυο, και όχι σε δείκτες που στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό σε συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια και «έρευνες γνώμης» οι οποίοι διακατέχονται σε κάποιες περιπτώσεις από μεροληψία ή υποκειμενισμό. Βασική αρχή της συγκεκριμένης κατάταξης είναι ότι στη σημερινή εποχή η πλειονότητα των σημαντικότερων δραστηριοτήτων ενός ακαδημαϊκού ιδρύματος πρέπει να ανακλάται κατ’ ανάγκη στον παγκόσμιο ιστό. Η κατάταξη δημοσιεύεται για 18η χρονιά, από το 2004, και ανανεώνεται δύο φορές το χρόνο κάθε Ιανουάριο και Ιούλιο.
Στην φετινή κατάταξη υπάρχει μια αλλαγή στη μεθοδολογία εκπαίδευσης με μείωσή των κριτηρίων από τέσσερα σε τρία. Καταργήθηκε το κριτήριο της «Παρουσίας» (Presence Rank) το οποίο λάμβανε το 5% της συνολικής βαθμολογίας και αφορούσε το συνολικός όγκο περιεχομένου (ιστοσελίδων, εγγράφων, κλπ) που δημοσιεύεται από το δικτυακό τομέα του ιδρύματος όπως αυτή παρέχεται από τη μηχανή αναζήτησης Google.
Πλέον η κατάταξη κάθε Πανεπιστημίου βασίζεται στα εξής τρία κριτήρια:
1. Απήχηση – Ορατότητα (Impact Rank) 50%: Η ποιότητα του περιεχομένου αξιολογείται από τη δημοτικότητά του, δηλαδή από τον αριθμό των εξωτερικών δικτυακών συνδέσμων σε περιεχόμενο του ιδρύματος. Υπολογίζει ουσιαστικά τα «backlinks» δηλαδή τους συνδέσμους που έχουν άλλες σελίδες προς την ιστοσελίδα του Ιδρύματος που αξιολογείται. Η δημοτικότητα του περιεχομένου θεωρείται ότι αναγνωρίζει την αξία του ιδρύματος, την ακαδημαϊκή του επίδοση, την αξία και τη χρησιμότητα της δημοσιευμένης πληροφορίας ή υπηρεσίας που παρέχει το ίδρυμα.
2. Ανοιχτό Επιστημονικό Περιεχόμενο (Openness Rank) 10%. Αξιολογείται η συμμετοχή του ιδρύματος στα ανοιχτά επιστημονικά πρότυπα του παγκόσμιου ιστού μέσω του πλήθους των εγγράφων που καταλογογραφούνται στο Google Scholar και των αριθμό των ετεροαναφορών σε αυτά. Πρακτικά η μελέτη των ετεροαναφορών θεωρείται το εγκυρότερο κριτήριο αποτίμησης του επιστημονικού – ερευνητικού έργου ενός Πανεπιστημίου. Στο κριτήριο αυτό δεν ενδιαφέρει το πόσα άρθρα έχουν γραφτεί από τους καθηγητές του Πανεπιστημίου αλλά πόσες αναφορές του ονόματος και του έργου του έχουν γίνει σε άρθρα και έρευνες άλλων συγγραφέων και καθηγητών άλλων Πανεπιστημίων.
Ο αριθμός ετεροαναφορών και κατά συνέπεια η βαθμολογία του κάθε Πανεπιστημίου υπολογίζεται από το άθροισμα των ετεροαναφορών των πρώτων 210 προφίλ Καθηγητών και Ερευνητών του Πανεπιστημίου μείον τις ετεροαναφορές των είκοσι πρώτων προφίλ.
3. Αριστεία (Excellence Rank) 40%. Ποσοστό των δημοσιεύσεων του ιδρύματος στο 10% των περισσότερο αναφερόμενων δημοσιεύσεων σε κάθε επιστημονικό πεδίο. Ο δείκτης αυτός προέρχεται από τη SCImago και περιλαμβάνει στοιχεία της πενταετίας 2015-2019 σε 27 διαφορετικά επιστημονικά πεδία.
Η επιτυχία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου αποτελεί απόρροια της στρατηγικής διεθνοποίησης και εξωστρέφειας που υλοποιείται τα τελευταία χρόνια και αποδίδει καρπούς καθιστώντας το ίδρυμα ένα διεθνώς αναγνωρισμένο “research oriented” Πανεπιστήμιο, στο οποίο αναπτύσσονται σημαντικές ερευνητικές συνεργασίες υψηλής επίδοσης και αναγνώρισης από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα.
Θάνος Δημόπουλος
Πρύτανης ΕΚΠΑ
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και στέκεται
144959570_2803108863265910_1286524310795480865_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=_2ZgfPEmfL0AX9vHJP_&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=1411648700c7429b237adf1060b525b0&oe=603EAA9A
146300050_2803108873265909_7772675287386074480_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=Zoxqs7WhrfIAX8KrlaG&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=4f3a36525cbf10350f7756b581a4c42a&oe=60404BA6
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "50 51 20800 21589 52 20464 21311 21589 5954 5954 6657 6657 53 54 21311 21780 22272 5954 6657 55 21518 22031 5954 5954 56 6657 6657 British Hellenic College Institution d' Etudes Francophones AAS College Applied Arts Studies René Descartes College Athens School of Management 22504 Conservatoire of Northern Greece American University of Athens Greek Bible College College of Professional Journalism MBS College College of Crete Heraklion Πηγή: Ιστοσελίδα Webometrics: /wbos.ieee 23295 22276 57 5954 6657 58 23906 26460 23097 5954 6657 59 23744 26397 26979 5954 5954 6657 6657 26925 5954 6657"
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και στέκεται
 
  
:lol:    :lol:    :lol:    :lol:   :lol:   
Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Best of ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ 2/2/2021:

Οι ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ να φυλάξουν τα πανεπιστήμια.

Νομοσχέδιο Παιδείας: Επίθεση Κεραμέως - Χρυσοχοίδη στους πρυτάνεις και "raise" της Ελ.Λύσης με λοκατζήδες στα ΑΕΙ

Η Ελληνική Λύση και οι ειδικές δυνάμεις
Θετικά στάθηκε απέναντι στο νομοσχέδιο η Ελληνική Λύση. Μάλιστα ο βουλευτής του κόμματος Κωνσταντίνος Μπούμπας είπε ότι η κυβέρνηση αντέγραψε τις προτάσεις της Ελληνικης Λϋσης όμως «έκανε κάποια λάθη στην αντιγραφή».
Η εισηγήτρια του κόμματος Σοφία Ασημακοπούλου μάλιστα κατέθεσε συγκεκριμένη θέση ζητώντας την σύσταση σώματος με εκπαίδευση ειδικών δυνάμεων που θα παρεμβαίνει δίχως ειδική άδεια. Όπως είπε «ξεκάθαρη πρόταση της Ελληνικής Λύσης είναι η δημιουργία ειδικού σώματος προστασίας των πανεπιστημίων, με προσωπικό άρτια εκπαιδευμένο, με ολοκληρωμένη στρατιωτική θητεία στις ειδικές δυνάμεις το οποίο θα εγγυάται για την ασφάλεια των σπουδαστών και των ακαδημαϊκών και του λοιπού προσωπικού και θα μπορεί να παρεμβαίνει άνευ ειδικής αδείας όταν διαπιστώνει την τέλεση εγκληματικών πράξεων ή έκνομων ενεργειών». Πάντως η Ελ.Λύση δεν ξεκαθάρισε τι ακριβώς θα ψηφίσει στην ολομέλεια της Βουλής.

° Και το σόου συνεχίζεται... ΖΩΗ ΣΕ ΛΟΓΟΥ ΜΑΣ!

spacer.png

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1 ώρα πριν, tzortzis95 said:

Best of ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ 2/2/2021:

Οι ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ να φυλάξουν τα πανεπιστήμια.

Νομοσχέδιο Παιδείας: Επίθεση Κεραμέως - Χρυσοχοίδη στους πρυτάνεις και "raise" της Ελ.Λύσης με λοκατζήδες στα ΑΕΙ

Η Ελληνική Λύση και οι ειδικές δυνάμεις
Θετικά στάθηκε απέναντι στο νομοσχέδιο η Ελληνική Λύση. Μάλιστα ο βουλευτής του κόμματος Κωνσταντίνος Μπούμπας είπε ότι η κυβέρνηση αντέγραψε τις προτάσεις της Ελληνικης Λϋσης όμως «έκανε κάποια λάθη στην αντιγραφή».
Η εισηγήτρια του κόμματος Σοφία Ασημακοπούλου μάλιστα κατέθεσε συγκεκριμένη θέση ζητώντας την σύσταση σώματος με εκπαίδευση ειδικών δυνάμεων που θα παρεμβαίνει δίχως ειδική άδεια. Όπως είπε «ξεκάθαρη πρόταση της Ελληνικής Λύσης είναι η δημιουργία ειδικού σώματος προστασίας των πανεπιστημίων, με προσωπικό άρτια εκπαιδευμένο, με ολοκληρωμένη στρατιωτική θητεία στις ειδικές δυνάμεις το οποίο θα εγγυάται για την ασφάλεια των σπουδαστών και των ακαδημαϊκών και του λοιπού προσωπικού και θα μπορεί να παρεμβαίνει άνευ ειδικής αδείας όταν διαπιστώνει την τέλεση εγκληματικών πράξεων ή έκνομων ενεργειών». Πάντως η Ελ.Λύση δεν ξεκαθάρισε τι ακριβώς θα ψηφίσει στην ολομέλεια της Βουλής.

° Και το σόου συνεχίζεται... ΖΩΗ ΣΕ ΛΟΓΟΥ ΜΑΣ!

spacer.png

Σημειωτέον ο Μπούμπας δεν εχει περάσει απο πανεπιστήμιο...αλλα εχει αποψη για το πως θα πρεπει να αστυνομευονται....

αυτη η χωρα χρειαζεται ενα μεγαλο μετεωριτη να την μετατρεψει σε κρατηρα απο το αιγαιο ως το ιονιο και απο τη μακεδονια ως την κρητη

Τροποποιήθηκε από Peter Griffin
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

2 hours ago, Peter Griffin said:

Σημειωτέον ο Μπούμπας δεν εχει περάσει απο πανεπιστήμιο...αλλα εχει αποψη για το πως θα πρεπει να αστυνομευονται....

αυτη η χωρα χρειαζεται ενα μεγαλο μετεωριτη να την μετατρεψει σε κρατηρα απο το αιγαιο ως το ιονιο και απο τη μακεδονια ως την κρητη

:lol:   Ο,τι πιο εύστοχο και διόλου σουρεάλ  διάβασα σήμερα κι ως τώρα....:lol:   emclapping   Μπουρλότο!!!!

Συνεχίζεται η κωμωδία στη Βουλή και σήμερα και τις επόμ.μέρες....

Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου σε Μητσοτάκη, Κεραμέως: Παίζετε το μέλλον μας στα χαρτιά

Επιστολή μαθήτριας 3ης λυκείου.

Με επιστολή της μαθήτρια της Γ' λυκείου, σχολείου της Αθήνας, περιγράφει την μετ' εμποδίων προετοιμασία της εν όψει Πανελλαδικών.
Οι μαθητές της Γ' λυκείου , βρίσκονται σε πραγματική απόγνωση και κυρίως αυτοί οι οποίοι δεν είχαν ικανοποιητική πρόσβαση στα μαθήματα τηλεκπαίδευσης τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο. Χαρακτηριστική είναι η
επιστολή μαθήτριας της Γ' λυκείου , σχολείου της Αθήνας προς την υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως , τον υπουργό Υγείας κ . Βασίλη Κικίλια και τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη , στην οποία περιγράφει την μετ' εμποδίων προετοιμασία της εν όψει Πανελλαδικών, λόγω της πανδημίας του
κορονοϊού .

Aναλυτικά η επιστολή της μαθήτριας της Γ' λυκείου:
«Αξιότιμοι,
Είμαι μαθήτρια της Γ' λυκείου στην «ηλεκτρονική» σχολική χρονιά 2020-21 σε γενικό λύκειο της Αττικής και πρόκειται να συμμετάσχω στη διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων. Αφορμή για την επιστολή αυτή αποτέλεσε η δυσχαιρής κατάσταση και κρίση που περνάει η παιδεία στην περίοδο του Κορoνοϊού.
Είναι αδιαμφισβήτητο πως η τηλεκπαίδευση αποτελεί μια πρωτοποριακή, τεχνολογική εξέλιξη της παιδείας, καθώς συνέβαλε σημαντικά στη συνέχιση της διδασκαλίας των σχολικών μαθημάτων. Ωστόσο, θεωρώ πως ως χώρα δεν ήμασταν ακόμα έτοιμοι για αυτό τον νέο τεχνολογικό βήμα. Η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι πολύ χαμηλή καθώς λόγω της τηλεργασίας και των νέων τρόπων ψυχαγωγίας το ίντερνετ αδυνατεί να έχει υψηλό σήμα ακόμα και τις βραδινές ώρες, με συνέπεια το μάθημα να διακόπτεται συνεχώς και ο κάθε μαθητής κάθε βαθμίδας να αδυνατεί να παρακολουθήσει σωστά και ολόκληρο το μάθημα.
Θεωρώ επίσης πως είναι αυτονόητο πως ορισμένες περιοχές - κι ειδικά οι ακριτικές - δεν έχουν καν πρόσβαση σε τεχνολογικά μέσα , τα οποία έχετε υποσχεθεί να προσφέρετε κι εδώ και 3 μήνες που βρισκόμαστε σε «σχολική» καραντίνα, ακόμα δεν έχετε ανοίξει τη πλατφόρμα για το voucher των 200 ευρώ που εμμέσως θα συνέβαλε στην απόκτησή τους.
Σημαντικό είναι επίσης να σημειωθεί, πως ειδικά εγώ ως μαθήτρια Γ' λυκείου, αντιμετωπίζω σοβαρά προβλήματα στην ορθή διδασκαλία της ύλης καθώς λόγω της καραντίνας, οι απορίες μας έχουν συσσωρευτεί στον καθηγητή με τη μορφή μηνυμάτων, αλλά τα «μηνύματα», όπως λένε οι νέοι, «έμειναν στο διαβάστηκε».
Παρακολουθώ τις εξελίξεις αγωνιωδώς καθημερινά για πιθανή βελτίωση της κατάστασης, με την ελπίδα πως ίσως τελικά ανοίξουν τα λύκεια και οι απορίες μας λυθούν, μήπως μπορέσουμε τελικά να κατανοήσουμε και να αφομοιώσουμε σε βάθος την διδακτέα ύλη που είναι απαραίτητη να διδαχθεί για την διεξαγωγή των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Όμως παρόλο που η κατάσταση σταδιακώς βελτιώνεται, εισπράττω μια αδιαφορία. Αδιαφορία από τον υπουργείο παιδείας. Γιατί όταν οι λοιμωξιολόγοι εγκρίνουν το άνοιγμα ορισμένων βαθμίδων παιδείας, ανοίγουν όλες οι άλλες εκτός από τα λύκεια. Ποια είναι λοιπόν η προτεραιότητας σας; Η Γ λυκείου ή τα προσωπικά σας συμφέροντα; Είναι αδύνατον να έχετε υψηλές απαιτήσεις από εμάς και προσδοκίες για υψηλές βαθμολογίες από τη στιγμή που παρακολουθήσαμε ΜΟΝΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ενώ έχουμε άγχος και πίεση να πετύχουμε, εσείς ψηφίζετε νέους νόμους και μέτρα που καθιστούν ακόμα δυσκολότερη την ένταξή μας σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο κι ούτε πολλοί γονείς έχουν την οικονομική δυνατότητα για να μας εντάξουν σε ιδιωτικά κολλέγια. Αυτό είναι το ενδιαφέρον σας προς εμάς; Λέτε πως νοιάζεστε για εμάς κι ότι είμαστε η προτεραιότητα σας όταν θα πάμε να διαγωνιστούμε με μόνο 2 μήνες δια ζώσης και με ακόμα δυσκολότερες απαιτήσεις και προκλήσεις; Προσπαθήσατε τώρα να ανοίξετε εν μέρει τα λύκεια.
Κι εμείς στις κόκκινες περιοχές δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε; Να μείνουμε άπραγοι όταν συνειδητοποιούμε ότι θα γίνει ένα σύστημα διδασκαλίας δύο ταχυτήτων; Είναι κατανοητό πως λόγω της οικονομικής και υγειονομικής κατάστασης δε μπορούν να ικανοποιηθούν τα δικαιώματα μας, όπως πρόσληψη υγειονομικού προσωπικού και πρόσληψη καθηγητών, αλλά ούτε και να ανοίξουν κανονικά όλα τα σχολεία.
Παρ' όλα αυτά εφόσον δε σκοπεύετε να μας θέσετε ως πραγματική σας ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, είναι αδιανόητο να μην επιτρέπετε να λειτουργήσουν οι φορείς παραπαιδείας, δηλαδή τα φροντιστήρια, γιατί θεωρείται πως δημιουργούν «συνωστισμό». Τι συνωστισμό προκαλούν 5 άτομα όταν μέσα μια τάξη στο ίδιο το ελληνικό σχολείο συνυπάρχουν τουλάχιστον 25; Δε μας ενδιαφέρει αν θελήσετε να βάλετε κάποιο χρονικό πλαίσιο μετακίνησης για τη διασφάλιση της τήρησης των νόμων. Όταν όμως είμαστε ολιγάριθμα τμήματα και δεν μας ανοίγετε γιατί είμαστε «πολλοί» αλλά όταν έχετε την ευκαιρία, το πράσινο φως από τους λοιμοξιολόγους, να ανοίγετε σχολεία άλλων βαθμίδων, με τάξεις των 25 ατόμων αυτό είναι παράλογο.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ. Δε κάνω ούτε διαμαρτυρία, ούτε κατάληψη. Διάλογο προσπαθώ να κάνω. Αλλά όταν μιλάμε «ήρεμα» προτιμάτε να μας αγνοείτε. Ως διδασκόμενοι που πρόκειται να διαγωνιστούν πανελλαδικώς, χρειαζόμαστε επειγόντως της δια ζώσης εκπαίδευση, ακόμα κι αν είναι με τη μορφή της παραπαιδείας. Αλλιώς θέλουμε επιείκεια. Γιατί θα ήταν άδικο να έχετε υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες από παιδιά που εδώ και 3 μήνες δεν έχουν παρακολουθήσει μάθημα μέσα σε σχολική τάξη μολονότι οι πανελλαδικές εξετάσεις θα διεξαχθούν σε λιγότερο από 4 μήνες. Γιατί κυρία Κεραμέως, εδώ δεν πρόκειται για ένα απλό διαγώνισμα τετράμηνου. Εδώ και τώρα κρίνεται το μέλλον μας. Και εσείς το παίζεται στα χέρια σας λες και παίζεται χαρτιά.
Με σεβασμό, Αθηναία μαθήτρια Γ λυκείου
Και υποψήφια πανελληνίων εξετάσεων».

spacer.png

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΔΑΠ: Ομιλήτρια η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Διαδικτυακή εκδήλωση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ με κεντρική ομιλήτρια τη Νίκη Κεραμέως

 

Διαδικτυακή εκδήλωση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με τίτλο «Συζητάμε για το νέο νομοσχέδιο που αναβαθμίζει την τριτοβάθμια εκπαίδευση» με κεντρική ομιλήτρια την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως θα πραγματοποιηθεί αύριο, Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου, στις 17:30, ενόψει της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής για την ψήφισή του.


Τη συζήτηση θα απασχολήσουν οι κεντρικοί άξονες του νομοσχεδίου σχετικά με το σύστημα εισαγωγής, τη φοίτηση, αλλά και την αστυνόμευση στα Πανεπιστήμια.


Στη διαδικτυακή συζήτηση θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας καταθέτοντας τις εμπειρίες τους και την οπτική τους για τις αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο.

spacer.png
Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω της σελίδας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στο Facebook:
https://www.facebook.com/dap.gr/

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@musician,AHΔΙΑ μόνο!

Αυριο, θα βρω μια δημοσιευση που έκανε συνάδελφος σε γκρουπάκι του fb για το θέμα και πως ξεφτιλίζονται καθηγητές Ιατρικής που κάνουν τα στραβά μάτια σε όλο αυτό μήνες τώρα...

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, άτομα που στέκονται, εξωτερικοί χώροι και κείμενο που λέει "adiasistos Τι λέτε ρε καθάρματα; Δεν μπορεί o πρωθυπουργός να απολαύσει ένα γεύμα με άλλα 20 άτομα στο νησί με θέα την θάλασσα; Επειδή εσείς είστε κλεισμένοι σπίτι, με κλειστές επιχειρήσεις; Και; Ίσα κι όμοια είστε ρε με ολόκληρο πρωθυπουργό;"

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, άτομα που στέκονται, εξωτερικοί χώροι και κείμενο που λέει "Τζερμποα -Στην υγειά όσων έκατσαν σήμερα μέσα από τις έξι"

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δήλωση Στεφανάδη για κορωνοπάρτυ.

Στεφανάδης: Κάλεσα το Μητσοτάκη σπίτι μου στην Ικαρία για ένα πρόχειρο και σύντομο γεύμα

Λυπάμαι ειλικρινά γιατί οι εικονες και οι συνθήκες, εκτός του χώρου που ήταν ο πρωθυπουργός, με συγκέντρωση κόσμου που προσήλθε αυθόρμητα για να τον δει από κοντά, δεν ήταν οι πρέπουσες , αποτέλεσαν αφορμή παρεξήγησης και ερμηνεύθηκε αρνητικά η έκφραση της παραδοσιακής φιλοξενίας που δείχνουμε όλοι στο νησί μας.”

spacer.png

 

° Και να μας ξανακουνάνε το δάχτυλο από Δευτέρα για την "Ατομική Ευθύνη"..........

 

Τροποποιήθηκε από tzortzis95
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παρεμπιπτοντως εφαγε αρκετη γιουχα στην ικαρια απο τον κοσμο αλλα κανενα βρωμοκαναλο δεν τα δειχνει αυτα γιατι θα μεινει εξω απο την επομενη μοιρασια εκατομμυριων

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα έπρεπε να ντρέπεται ο Καθηγητής με τις αρλούμπες που αράδιασε.....

spacer.png

spacer.png

 

Τροποποιήθηκε από tzortzis95
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από το Athens medical School Wiki και μια αναρτηση που έγινε χθες για το θέμα....

"Ο Στεφανάδης, καθηγητής καρδιολογίας στο Ιπποκράτειο και βουλευτής της ΝΔ, φιλοξενεί χαλαρά στο σπίτι του τον Κούλη.
Και εσύ δε μπορείς να πας μέχρι το περίπτερο μετά τις 18:00.
Παρ' όλα αυτά, σου εμφανίζουν ως πρότυπο τον κάθε Στεφανάδη, Τσιόδρα και Μαγιορκίνη, που έχουν βάλει πλάτη στη δολοφονική πολιτική της κυβέρνησης.
Το καθηγητικό κατεστημένο δεν έχει κανένα κοινό συμφέρον με εμάς. Έχουν μετατρέψει την επιστήμη τους σε "τσούλα των δήμιων", για να εμφανίζονται τα κυβερνητικά μέτρα ως επιστημονικοφανή.
Να οργανωθούμε στους συλλόγους μας και να υπερασπιστούμε το δικαίωμα στην υγεία, την εκπαίδευση χωρίς ταξικούς φραγμούς, τη δουλειά. Να ανατρέψουμε την άθλια κυβερνητική πολιτική!"
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνώ απόλυτα. Αξίζει μία ανάγνωση και το καυστικό άρθρο της Ακρίτα για το θεμα.

Πες Σωτήρη. Πες όμως.

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

11 hours ago, tzortzis95 said:

Συμφωνώ απόλυτα. Αξίζει μία ανάγνωση και το καυστικό άρθρο της Ακρίτα για το θεμα.

Πες Σωτήρη. Πες όμως.

 

Κι αυτό το σχόλιο του Νίκου Μωρα'ι'τη είναι ενδιαφέρον.

Μόνος με τα ΑΡΔ του (altsantiri.gr)

ΥΓ: Οπου ΑΡΔ--->Αλήτες Ρουφιάνοι Δημοσιογράφοι.

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Sun. 7 7 February 2021 politico.eu POLITICO Greek PM accused of breaking coronavirus lockdown rules- again Kyriakos Mitsotakis spotted attending a gathering of30-40 at the weekend. Greek Prime Minister Kyriakos Mitsotakis Carlos Costa/AFP via Getty Images BY NEKTARIA STAMOULI February 2021 8:30 pm"

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Subscribe Û'”d News Opinion Sport Culture Lifestyle i Greece Greek PM criticised for lunch that breached Covid restrictions Kyriakos Mitsotakis went to the event that media reports say far exceeded the nine-person limit on gatherings"

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Ο Κυριάκος Ικαρία και εμείς μέχρι την τραπεζαρία. @Giorgosstefano2 NaSePo ΑΤΑΚΕΣ"

Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.