Jump to content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Recommended Posts

1 ώρα πριν, Michael1993 said:

 

Δεν πρόκειται για κωλοτουμπα.

Η ερμηνεια του + 1/2ν στηριζεται στα εξης του νομοσχεδιου

31:  ο υπολογισμός της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης σύμφωνα με το άρθρο 24 εκκινεί από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022

- τι σημαινει "ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης" ; 

ν+ 1/2ν  ;  οχι

σημαινει αυτο που λεει με ασαφεια στο 24

24: Η ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης  ... είναι ο χρόνος αυτός ( της ελαχιστης διαρκειας ), προσαυξημένος κατά τέσσερα (4) ακαδημαϊκά εξάμηνα ή προσαυξημένος κατά έξι (6) ακαδημαϊκά εξάμηνα

επομενως έχεις τους ορους ελαχιστη διαρκεια και ανωτατη.  οπου ανωτατη ειναι ξεχωριστη εννοια αποτελουμενη απο τον προσαυγημενο χρονο 4 ή 6 εξαμηνα.

τι εκκινει απο το 21-22;  Η μετρηση της ανωτατης διαρκειας. δηλαδη εκκινει το 1/2ν.

ΤΟ αν το νομοσχεδιο ειναι σαφες ή οχι φαινεται απο το γεγονος οτι οι μισες εφημεριδες εκλαμβανουν τον ορο ανωτατη αθροιστικα ενω οι αλλες μισες ως ξεχωριστη εννοια. Καποιες απο αυτες - καθημερινη - την μια μερα λενε α και την επομενη β. 

Μια απλη ερωτηση για την προθεση του νομοθετη. Ειναι δυνατο ενας νομοθετης που εισαγει την αστυνομια στα πανεπιστημια και θεσπιζει βασεις εισαγωγης να εχει την προθεση να δωσει σε καποιον που ειναι στο 40ο εξαμηνο της ιατρικης αλλα 9 χρόνια; Μακαρι να δωσει αλλα δεν.....

στο 13:50

 

 

Τροποποιήθηκε από sophlog
link
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

2 hours ago, Myriam said:
ENHMEΡΩΣΗ
 
Ενημερώνω πως υπήρξε σήμερα μία συνάντηση φοιτητών επί πτυχίω κι 6ου έτους με την κα Βασιλοπούλου στο γραφείο προέδρου και τέθηκαν μετ'επιτάσεως τα προβλήματα που έχουν προκύψει για πολλούς με τις διαδικτυακές εξετάσεις. Ζητήθηκε να υπάρξει δυνατότητα εξετάσεων δια ζώσης για όσους αδυνατούν να παρακολουθήσουν μια εξέταση εξ'άποστάσεως λόγω δικτύου ή ταχύτητας ή δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για σύνδεση ή ακόμη δεν είναι καν εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο. Συζητήθηκαν εναλλακτικές προτάσεις και δυνατότητες δια ζώσης εξέτασης τόσο στο χώρο της σχολής όσο κι επιμέρους σε χώρους κλινικών.
 
ΕΙΔΙΚΑ για ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ, η συζήτηση διεξήχθη υπό τη σκιά του νέου σχεδίου νόμου που κατατέθηκε χθες σε διαβούλευση κι αναμένεται να ψηφιστεί το επόμενο διάστημα με το οποίο τίθενται όρια σπουδών και διαγραφές φοιτητών σε υπέρβαση τους χωρίς να έχουν επακριβώς αποσαφηνισθεί οι σχετικές μεταβατικές διατάξεις.
 
Η κα Βασιλοπούλου διαβεβαίωσε πως ο πρόεδρος κι όλοι κατανοούν την αυξημένη ανησυχία όλων και θα συνδράμουν με κάθε τρόπο ώστε να υπάρξουν ευκαιρίες εξέτασης για όλους. Οποιοσδήποτε αντιμετωπίζει πρόβλημα μπορεί ν'απευθύνεται και τηλεφωνικά τόσο στη γραμματεία προέδρου όσο και στην έδρα που τον ενδιαφέρει και παράλληλα, ενημέρωσε, πως υπάρχει δυνατότητα διεξαγωγής διαδικτυακής εξέτασης είτε στο Παπουλάκειο, είτε στον 3ο όροφο της κεντρικής γραμματείας όπου διατίθενται υπολογιστές για φοιτητές προς εξέταση κατόπιν συνεννοήσεως. Στο τέλος του μήνα, θα γίνει συνέλευση Τμήματος και το θέμα θα απασχολήσει εκ νέου τα μέλη ΔΕΠ καθώς η διεξαγωγή εξετάσεων δια ζώσης μπορεί να πραγματοποιηθεί ανά πάσα στιγμή κι ανά έδρα, προφορικά ή γραπτά (όπως γινόταν πάντα), σε ολιγάριθμες ομάδες φοιτητών και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας ασφαλείας.
 
Από την πλευρά των φοιτητών έγινε σαφές πως οι οριζόντιοι περιορισμοί ΔΕ βοηθούν κανέναν και τείνουν να γίνουν τροχοπέδη στα ίσα δικαιώματα ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία.
 
 

 

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως, στο βίντεο αναφέρει πως ο χρόνος για τους ήδη εγγεγραμένους ξεκινά να μετρά από τώρα, σε αντίθεση με την πρόταση που αναγράφεται στο τέλος του Σ/Ν.
Επίσης, η έκφραση "ο υπολογισμός εκκινεί" κατά τη γνώμη μου δε σημαίνει απαραίτητα πως το "κοντερ" ξεκινά από το μηδέν , αλλά ότι τότε αρχίζει η διαδικασία, έτσι δεν είναι ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

2 ώρες πριν, sophlog said:

- τι σημαινει "ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης" ; 

ν+ 1/2ν  ;  οχι

Η "ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης" ορίζεται σαφώς στο άρθρο 24 και είναι η ελάχιστη διάρκεια για την απονομή του τίτλου σπουδών, προσαυξημένη κατά 2 ή 3 έτη. Δηλαδή Ν+2 ή Ν+3.

Η όποια ασάφεια κατά τη γνώμη μου προκύπτει μόνο από τη διατύπωση του άρθρου 31.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η Κεραμέως στο βίντεο πάνω απλά διατυπώνει αυτολεξεί το ασαφές νομοσχέδιο. Λέει απλά πως ο χρόνος (το ν+ν/2) για τους ήδη φοιτητές εκκινείς από "τώρα". Δεν λέει αν σ' αυτόν  τον χρόνο θα προσμετράται ή όχι ο χρόνος της ήδη φοίτησης. Αν και δεν αγνοώ το πόσο νεοφιλελεύθερη και αισχρή είναι η συγκεκριμένη κυβέρνηση και σίγουρα θα ήθελαν πολύ να διαγράψουν άμεσα άτομα πιστεύω πως το ν+ν/2 ως όριο ξεκινώντας το '21 απ΄το μηδέν θα δοθεί σε όλους. Σε αντίθετη περίπτωση τίθεται σοβαρό ζήτημα νομιμότητας λόγω αναδρομικότητας γιατί όταν κάποιος μπήκε σε μια σχολή σχεδίασε την φοίτηση του, και ο,τι άλλο προέκυψε κατά την διάρκεια αυτής με βάση ένα άλλο νομικό πλαίσιο και δεν έχεις δικαίωμα να τον διαγράψεις ξαφνικά και με το έτσι θέλω. 

Τροποποιήθηκε από ΔΕΞΙΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ
λαθος
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω:

ΔΕΝ ισχύει ότι το υπουργείο παιδείας δεν επέτρεψε τη συμμετοχή στις επαναληπτικές  εξετάσεις των πανεπιστημίων το 2014 σε αυτούς που "διαγραφονταν αυτοδικαίως" στις 31/08/2014. Δεν προκύπτει από πουθενά, από κανένα εγγραφο κάτι τέτοιο, ούτε καν απο δήλωση του τότε υπουργού του Λοβέρδου.

Πράγματι τότε είχε προκύψει ένα μικρούλι νομικό κενό καθώς ο νόμος όριζε αυτοδίκαιες διαγραφές στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2013-14 και ότι αυτό θα γίνει στις 31/08, ερμηνευοντας γραμματικά (και άρα ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ) τη διάταξη προηγούμενου άρθρου, σχετικού με το ακαδημαϊκό έτος. Αυτό ήταν μια αβλεψία που είχε περάσει απαρατήρητη και μόνο από το καλοκαίρι του 2014 άρχισαν να διαπιστώνουν το κενό στην ερμηνεία.

Εδώ όμως έχουμε κάτι διαφορετικό. Το  ν/σ αυτό ενώ πλατειάζει σε κάποια σημεία πχ τα φοιτητοδικεία, στο "θεματάκι" είναι πολύ τηλεγραφικό και ασαφές. (θυμηθείτε οι παλιότεροι πόσο μαθηματική λογική είχε ο 4009/11 σε αυτό το θέμα). Επίσης απουσιάζει περιέργως και η αναφορά σε "αυτοδίκαιες διαγραφές" ή έστω διαγραφές σκέτο. Για την ιστορία, αυτοδίκαιη στο Διοικητικό Δίκαιο ορίζεται περιληπτικά η πράξη που δεν απαιτεί κάποια άλλη ενέργεια από την Διοικηση ή και τον διοικούμενο. Επομένως το αποτέλεσμα της καταγράφεται με μια απλή ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ πράξη. Απουσιάζει επίσης και η "δεύτερη ευκαιρία" που είχε αναφέρει το άρθρο.

Η εικασία μου είναι πως η ασάφεια αυτή για το μεταβατικό χρονικό διάστημα όπως και για την τύχη των υπο διαγραφή (?) φοιτητών μπορεί να οφείλεται είτε γιατί δεν έχουν καταλήξει ακόμα, είτε περιμένουν να μετρήσουν αντιδράσεις, να ακούσουν προτάσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα σε συνδυασμό και με τις άλλες "καινοτομίες". Ειδικώς ή "δεύτερη ευκαιρία" σε συνάρτηση με το μεταβατικό χρόνο σημαίνει δυνητικά πολύ (κρατικό) χρήμα για τα ΚΕΚ και τα κολλέγια σκόιλ ελικικού. Η σημασία της είναι μεγάλη αφού θα φαίνεται ότι μετριάζει τη δυσμενεστατη διοικητική πράξη της διαγραφής και επιπλέον θα γίνεται για "καλό σκοπό".

Ένα σοβαρό δίλημμα θα μπορούσε να είναι κι αυτό: αν δώσουμε άφθονο χρόνο στους αιώνιους ξεχειλωνουμε από.μονοι μας τη διάταξη και θα έχουμε προβλήματα αναλογικότητας του νόμου, αν πάλι δώσουμε στενά περιθώρια, μπορεί να έχει την τύχη της σχετικής διάταξης του 4009 συν οτι υπάρχουν νομικά προβλήματα (ασφαλείας δικαίου κλπ) 

(Πάντως στο βίντεο η κεραμέως πέταξε για ένα +3 για ιατρικές και ένα +2 για νομικές. Για δείτε το)

Αναμένουμε.

 

Τροποποιήθηκε από mikro kavouri
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και επιπλέον αν προσέξετε, ο δημοσιογράφος λέει από μόνος του αμέσως μετά (ναι ναι είναι σαφές) , χωρίς να είναι στην πραγματικότητα (απόδειξη όλοι εμείς και άλλοι περισσότεροι που έχουμε ένα σωρό απορίες επί του θέματος.)
Θα συμφωνήσω με την άποψη πως, όλο αυτό γίνεται για να "κόψουν αντιδράσεις" επί του θέματος και τίποτε περισσότερο. Με άλλα λόγια με βρίσκει σύμφωνο η άποψη , πως η τελική μορφή του Σ/Ν δεν υπάρχει ακόμη, άρα θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί. Σε κάθε περίπτωση, νομίζω πως το αν θα είναι 2-3 , 6-9, η όσα επιθυμεί ο καθένας , επιπλέον χρόνια η φοίτησή του , θα πρέπει για άλλη μια φορά να το αποφασίσει η κοινωνία , και όχι μία παρερχόμενη υπουργός παιδείας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1 hour ago, mikro kavouri said:

Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω:

ΔΕΝ ισχύει ότι το υπουργείο παιδείας δεν επέτρεψε τη συμμετοχή στις επαναληπτικές  εξετάσεις των πανεπιστημίων το 2014 σε αυτούς που "διαγραφονταν αυτοδικαίως" στις 31/08/2014. Δεν προκύπτει από πουθενά, από κανένα εγγραφο κάτι τέτοιο, ούτε καν απο δήλωση του τότε υπουργού του Λοβέρδου.

Πράγματι τότε είχε προκύψει ένα μικρούλι νομικό κενό καθώς ο νόμος όριζε αυτοδίκαιες διαγραφές στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2013-14 και ότι αυτό θα γίνει στις 31/08, ερμηνευοντας γραμματικά (και άρα ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ) τη διάταξη προηγούμενου άρθρου, σχετικού με το ακαδημαϊκό έτος. Αυτό ήταν μια αβλεψία που είχε περάσει απαρατήρητη και μόνο από το καλοκαίρι του 2014 άρχισαν να διαπιστώνουν το κενό στην ερμηνεία.

Εδώ όμως έχουμε κάτι διαφορετικό. Το  ν/σ αυτό ενώ πλατειάζει σε κάποια σημεία πχ τα φοιτητοδικεία, στο "θεματάκι" είναι πολύ τηλεγραφικό και ασαφές. (θυμηθείτε οι παλιότεροι πόσο μαθηματική λογική είχε ο 4009/11 σε αυτό το θέμα). Επίσης απουσιάζει περιέργως και η αναφορά σε "αυτοδίκαιες διαγραφές" ή έστω διαγραφές σκέτο. Για την ιστορία, αυτοδίκαιη στο Διοικητικό Δίκαιο ορίζεται περιληπτικά η πράξη που δεν απαιτεί κάποια άλλη ενέργεια από την Διοικηση ή και τον διοικούμενο. Επομένως το αποτέλεσμα της καταγράφεται με μια απλή ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ πράξη. Απουσιάζει επίσης και η "δεύτερη ευκαιρία" που είχε αναφέρει το άρθρο.

Η εικασία μου είναι πως η ασάφεια αυτή για το μεταβατικό χρονικό διάστημα όπως και για την τύχη των υπο διαγραφή (?) φοιτητών μπορεί να οφείλεται είτε γιατί δεν έχουν καταλήξει ακόμα, είτε περιμένουν να μετρήσουν αντιδράσεις, να ακούσουν προτάσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα σε συνδυασμό και με τις άλλες "καινοτομίες". Ειδικώς ή "δεύτερη ευκαιρία" σε συνάρτηση με το μεταβατικό χρόνο σημαίνει δυνητικά πολύ (κρατικό) χρήμα για τα ΚΕΚ και τα κολλέγια σκόιλ ελικικού. Η σημασία της είναι μεγάλη αφού θα φαίνεται ότι μετριάζει τη δυσμενεστατη διοικητική πράξη της διαγραφής και επιπλέον θα γίνεται για "καλό σκοπό".

Ένα σοβαρό δίλημμα θα μπορούσε να είναι κι αυτό: αν δώσουμε άφθονο χρόνο στους αιώνιους ξεχειλωνουμε από.μονοι μας τη διάταξη και θα έχουμε προβλήματα αναλογικότητας του νόμου, αν πάλι δώσουμε στενά περιθώρια, μπορεί να έχει την τύχη της σχετικής διάταξης του 4009 συν οτι υπάρχουν νομικά προβλήματα (ασφαλείας δικαίου κλπ) 

(Πάντως στο βίντεο η κεραμέως πέταξε για ένα +3 για ιατρικές και ένα +2 για νομικές. Για δείτε το)

Αναμένουμε.

 

Να συμφωνήσουμε όλοι πως η ασάφεια ευνοεί την κυβέρνηση επικοινωνιακά κι εκλογικά.

Ολα τα παραπάνω είναι και κατά τη δική μου γνώμη, οι πονηριές του Υπουργείου και θεωρώ πως ήδη το διάστημα που διανύουμε,το Υπουργείο μετράει αντιδράσεις είτε στα διάφορα φόρα και γκρούπ στο fb που γράφουμε, είτε από τα τηλέφωνα που γίνονται στις διάφορες υπηρεσίες του Υπουργείου από αγχωμένους ενδιαφερομένους, είτε από πρυτάνεις οι οποίοι σιγά-σιγά θα γίνονται δέκτες της αγωνίας που εκφράζεται από κάτω προς τα πάνω με κάθε ευκαιρία κι αφορμή.

Μία τέτοια αφορμή δόθηκε σήμερα με την ενημέρωση που ανήρτησα νωρίτερα για το θέμα των δια ζώσης και διαδικτυακών εξεταστικών  στη σχολή, προβλήματα και δυνατότητες.

Δεν πρέπει να χάνεται καμία ευκαιρία ανάδειξης του θέματος σε κάθε επίπεδο και είτε να ενισχύουμε την ανώτερη δυνατή διάρκεια φοίτησης ως διέξοδο, είτε την απόλυτη αντίθεση μας σε οποιεσδήποτε διαγραφές...η δική μου θέση.

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, κείμενο που λέει "To πρόστιμο ανεβαίνει από τα 300€ στο 500€! To πρόστιμο ξανακατεβαίνει από τα 500€ στα 300€!"

Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η Κεραμέως στο βίντεο λέγοντας "μετράει από τώρα", προφανώς αναφέρεται στο ακαδημαϊκό έτος 2021-22 όπως ακριβώς και το σχέδιο νόμου, δεν εννοεί τον Ιανουάριο. Επίσης, για όσους γνωρίζουν στοιχειώδη ελληνικά σημαίνει παράλληλα ότι δεν μετρά αναδρομικά, αν και με αυτούς ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.

Αυτό που δεν ρώτησε ο φωστήρας δημοσιογράφος, είναι αν τελικά ισχύει το +2/+3 ή +4+2/+6+3. Εκεί που είναι όλη η ασάφεια.

Καθημερινή-Esos χρησιμοποιώντας κυβερνητικές πηγές είπαν πως ισχύει το δεύτερο. 

Δεν βγάζω άκρη αλλά προσωπικά και το +2 με καλύπτει για να τελειώσω τη σχολή μου.

Όμως να μας το ξεκαθαρίσει κάποιος για να ξέρουμε με βεβαιότητα επιτέλους.

Τροποποιήθηκε από Kanenas
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

η ειρωνια ειναι οτι θελουν να κανουν τοσες αλλαγες στην παιδεια και δεν ειναι ικανοι ουτε ενα νομοσχεδιο να συνταξουν με σωστη νομικη ορολογια οι α(χ)ριστοι

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από το enikos.gr (ιστοσελίδα του Χατζηνίκου)

Quote

Τέλος στους λεγόμενους αιώνιους φοιτητές δίνεται με τις αλλαγές που προωθούνται, όπως επεσήμανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, η οποία επεσήμανε ότι για εκείνους που ήδη φοιτούν ο χρόνος ξεκινά να κυλά από τώρα. Οι διατάξεις, δηλαδή, θα μείνουν ως έχουν αυτήν τη στιγμή, τον Σεπτέμβριο 2021 ξεκινά το «κοντέρ» ως να είναι νεοεισερχόμενοι οι φοιτητές, 4+2 πχ. "Πρέπει να μπει τέλος στους αιώνιους φοιτητές" είπε συγκεκριμένα η υπουργός και πρόσθεσε: "Όπως είχαμε δεσμευθεί μπαίνει ένα όριο. Ο χρόνος μετράει από τώρα για όσους είναι ήδη μέσα και είναι αναλόγως τις σπουδές και θα είναι ν+2 ή ν+3".

 

Ουσιαστικά είναι η 3η κυβερνητική ιστοσελίδα που επαναλαμβάνει την ίδια ερμηνεία. Προσωπική μου εκτίμηση πως αποτελεί παρανομία η δημιουργία νόμου αναδρομικής ισχύος και αναγκάζονται να τους τοποθετήσουν όλους στην ίδια αφετηρία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα περισσότερα σχόλια στη διαβούλευση είναι αντίθετα με διαγραφές!!!!!!!!!!!  Και πάρα μα πάρα πολύ ενδιαφέροντα όπως και κείνα ενάντια στην aστυνόμευση.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 24 Ρυθμίσεις θεμάτων διάρκειας φοίτησης | Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (opengov.gr)

Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πολύ διαφωτιστική συζήτηση απόψε στο Kontra channel live για την αστυνομία στα πανεπιστήμια.

Η εκπομπή είναι 2ωρη.

Το τελευταίο μισάωρο της εκπομπής, μιλούν 3 έλληνες ακαδημα'ι'κοί σε Σορβόννη κι Οξφόρδη και δηλώνουν την αντίθεση τους στο συγκεκριμένο σχέδιο νομου.

 

Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Facebook

 

Σύσκεψη Φοιτητικών Συλλόγων
ΤΩΡΑ από τη σύσκεψη των Φοιτητικών Συλλόγων στην Πολυτεχνειούπολη ξεκαθαρίζουμε στην κυβέρνηση: "Εδώ δεν είναι Αμερική! Εδώ έχουμε φοιτητικούς συλλόγους! Έχουμε εργατικό κίνημα να στέκεται στο πλάι μας! Το νομοσχέδιο θα μείνει στα χαρτιά". #foitites_ksana
 
 
 
Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από τη χθεσινοβραδυνή εκπομπή ζωντανά στο Kontrachannel.

 

Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ για το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο της Κυβέρνησης (oengegr.com)

Ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ για το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο της Κυβέρνησης

 

Ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ για το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο της Κυβέρνησης

Αθήνα 20 Ιανουαρίου 2021

Α.Π:10990

Οι νοσοκομειακοί γιατροί στεκόμαστε στο πλευρό των μαθητών, των φοιτητών, των εκπαιδευτικών, των εργαζόμενων στα πανεπιστήμια που δίνουν το δικό τους αγώνα ενάντια στην ολομέτωπη επίθεση της κυβέρνησης στο δικαίωμα τους στη μόρφωση.

 

Η κυβέρνηση της ΝΔ πιάνοντας το νήμα από εκεί που το άφησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αξιοποιεί την πανδημία ως πρόσχημα και ευκαιρία, για να προωθήσει νέες βαθιά αντιδραστικές αλλαγές στο χώρο της Παιδείας.

 

Επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά ποιες είναι οι προτεραιότητες της κυβέρνησης. Την ώρα που τα πανεπιστήμια είναι κλειστά πάνω από ένα χρόνο, την ώρα που οι πρωτοετείς φοιτητές δεν έχουν καν γνωρίσει τη σχολή τους, η κυβέρνηση αντί να σκύψει πάνω στα προβλήματά τους, φέρνει νομοσχέδιο που υψώνει νέους φραγμούς για την εισαγωγή των παιδιών των φτωχών λαϊκών οικογενειών στα πανεπιστήμια, εντείνει την κατηγοριοποίηση, τα πτυχία πολλών ταχυτήτων, και ενισχύει την καταστολή με στόχο το χτύπημα των φοιτητών και των συλλόγων τους που διεκδικούν τα σύγχρονα μορφωτικά τους δικαιώματα.

 

Αυτές είναι οι πραγματικές στοχεύσεις των αλλαγών που προωθεί το νομοσχέδιο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «αναβάθμιση των σπουδών και των πανεπιστημίων». Αυτό υπηρετούν οι αλλαγές στη βάση εισαγωγής στις σχολές, η αυστηροποίηση των ορίων στη διάρκεια φοίτησης, η ίδρυση πανεπιστημιακής αστυνομίας. Έτσι προστίθεται ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων που οδηγούν στην υποβάθμιση τελικά, και όχι στην αναβάθμιση των σπουδών, στο χτύπημα των μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων της νεολαίας.

 

Ενώνουμε τη φωνή μας με τους μαθητές, τους φοιτητές, τους εκπαιδευτικούς. Ο αγώνας τους είναι και δικός μας αγώνας. Είναι υπόθεση όλων μας γιατί αφορά τη ζωή μας και το μέλλον μας!

 

Απαιτούμε να αποσυρθεί το απαράδεκτο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο!

 

Καλούμε τις Ενώσεις να καταδικάσουν την επίθεση της κυβέρνησης στο δικαίωμα στη μόρφωση. Συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο στα Προπύλαια την Πέμπτη 21/1 στις 12:00 και στα συλλαλητήρια στις άλλες πόλεις.

 
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

spacer.png

 

ΥΓ. Οι moderators υπάρχουν εδώ για να αφαιρούν υβριστικό περιεχόμενο ή για να προστατεύουν τα αισθηματάκια των υπουργών (αναρωτιέμαι). -αξιοθρήνητο-

Τροποποιήθηκε από Peter Griffin
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@musician, έχω πολύ υλικό για τον Ανέμελο-- "Είναι μύθος, είναι μύθος το δασύτριχο σου στήθος"...:lol:

Σχόλιο δημοσιογράφου Δημήτρη Σούλτα τις προηγούμενες μέρες:  "Ευτυχώς που το εμβόλιο γίνεται στο μπράτσο κι όχι στο πωπουδάκι! Αγιο είχαμε...." :lol::lol:

Μπορεί να είναι εικόνα στέκεται, πανωφόρια και κείμενο που λέει "ΡΟΜΑΝΤΣΟ 88 ΣΕΛΙΔΕΣ 3.50 ΑΦΙΕΡΩΜΑ Κούλης: Α-ρωγός της δημοκρατίας ΤΕΥΧΟΣ 69"

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "ΣΩΡΑΙΑ @lamgren ΣΤΑΞΑΜΕ ΟΛΕΣ ΣΤΕΦΑΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΦΑΝΩΤΕΣ"

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

Facebook

Τροποποιήθηκε από Myriam
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εδώ και πόσο καιρό μας έχουν πρήξει με τις μεταβατικές τους διατάξεις. Ούτε αυτοί δεν ξέρουν τι θέλουν,τι μπορούν και τι πρέπει να κάνουν. Σε κάθε περίπτωση μην έχετε καμία εμπιστοσύνη στα λεγόμενά τους και περιμένετε το τελικό νομικό κείμενο διότι αυτό που φαινεται ξεκάθαρα κατά τη γνώμη μου είναι πως , το μέχρι στιγμής κείμενο δεν είναι τίποτε άλλο από μια παρουσίαση powerpoint , έτσι ώστε να μαζέψουν αντιδράσεις και να δουν τελικά τι μπορούν να περάσουν απ' την κλειδαρότρυπα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.