Jump to content

Γενικά και Ειδικά προαπαιτούμενα


herm

Recommended Posts

Το είπα και το ξαναλέω...

Ο κύκλος, ανεξάρτητα απο τον αν είναι σωστή η προαπαιτούμενη γνώση (έχω άποψη αλλά δεν είναι νομίζω αυτο΄το θέμα) ή όχι, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. Αυτό είναι αντικειμενικό, όταν δεν έχεις κύκλο κόβεσαι, όταν έχεις περνάς. Το ποια στάση θα κρατήσεις απέναντι σ'αυτή την πραγματικότητα είναι που έχει σημασία.

Καταρχήν, για να έχεις άποψη γι'αυτό το θέμα, θα πρέπει να διαλέξεις απο ποια πλευρά θα το αντιμετωπίσεις, ώστε να ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα, αν υπάρχει, προς ποια κατεύθυνση θα πρέπει να είναι η λύση κτλ...Λέω λοιπόν, ανεξάρτητα απο παρατάξεις, ιδεολογίες κτλ (και εγώ έχω βαρεθεί να μπαίνουμε όλες οι παρατάξεις στο ίδιο τσουβάλι, και εγώ έχω βαρεθεί τα αστεία για τα τραπεζάκια στο κυλικείο κτλ...θα το κάνω θέμα αργότερα όμως...) οτι υπάρχουν διάφοροι τρόποι να εντοπίζεις το θέμα...

Ένας τρόπος είναι να υπερασπιστείς την γνώση, την επιστήμη κτλ - και βάλτε μπόλικη ειρωνία στο ύφος μου γιατί κάποιοι νιώθουν νταβατζήδες να το κάνουν αυτό, κάτι σαν αυτόκλητοι υπερασπιστές απέναντι σ'εμάς τα παρτάλια- και να πείς το σωστό σωστό, μόνο αυτοί που πληρούν τα κριτήρια μπορούν να έχουν το δικα΄λιωμα σε ένα πτυχίο στην ώρα τους, οι άλλοι ας γίνουν λίγο καλύτεροι και στο σωστό επίπεδο και ακολουθούν μετά...

Ο σωστός τρόπος - κατά την δογματική άποψή μου, είναι όντας φοιτητής να πείς, οτι δεν είναι δουλειά μου να ζητάω τον αποκλεισμό των συμφοιτητών μου απο τις κλινικές, θα κάνω την δουλειά μου όπως ξέρω καλύτερα και ας κάνει κι ο άλλος ό,τι καταλαβαίνει. Δηλαδή παρακολουθώ την κλινική μου και δεν αντέχει η ιδιοσυγκρασία μου ρε παιδί μου να βλέπει ένα παιδί που ήμασταν 4 χρόνια μαζί να μένει πίσω...

1η ΠΑΡΈΝΘΕΣΗ

Τα παιδιά που δεν έχουν κύκλο, ΔΕΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ με κανένα τρόπο τους υπόλοιπους στις κλινικές. Αυτό είναι ένα απίστευτο ψέμα με σκοπό να δώσει επιχειρήματα σ'αυτούς που δεν έχουν κάτι άλλο να πουν, και να μην το πιστεύετε...Αν κάποιος το ισχυριστεί αυτό, και έχει κάνει κλινικές, τον παρακαλώ πολύ να έρθει να μου το πει στα μούτρα, θα με διασκεδάσει αφάνταστα...

2η παρένθεση

είναι τουλάχιστον αφύσικο να έχουμε φτάσει σε τέτοια επίπεδα ετεροκαθορισμού, που να καιγόμαστε να είναι έξω απο τις κλινικές όσοι δεν έχουν ούτε τα βασικά. Ναι, λέω τα βασικά, γιατί δεν είμαι υπέρ της κατάργησης του κύκλου των 19 για ένα κύκλο ούτε των 10 ούτε του 1. Μπορεί να απαξιωθεί η άποψή μου με μια αντίληψη οτι άρα μάλλον δεν έχω περάσει ούτε ένα μάθημα...Εκεί πήγαινε το επιχείρημα που δεν κατάλαβες mellian. Οτι πιστεύω οτι ανεξάρτητα με την αναλυτική του καθένα, είναι υπόθεση όλων μας το να μην μένουν παιδιά έξω απο τις κλινικές, αντιθέτως, το να μένουν παιδιά έξω απο τις κλινικές είναι επιδίωξη λίγων που έχουν συγκεκριομένα χαρακτηριστικά...(βλ. κύκλο). Δηλαδή κάποιοι που δεν θίγονται, ζητάνε κάποιοι να θιχτούν απο το συγκεκριμένο μέτρο....Λίγο άδικο αυτό, έτσι? Να που πάει η χαμένη συνοχή των φοιτητών...Γιατί είναι ένα πράγμα να θές εσύ να είσαι καλά καταρτισμένος, είναι άλλο να ζητάς οι ρυθμοί σου να επιβληθούν και σε άλλους, και μάλιστα όμοιούς σου, δηλαδή ΣΥΜφοιτητές...

3η παρένθεση

για το θέμα των αντιπροτάσεων. Απέναντι στο να υπάρχει κύκλος, μια χαρά αντιπρόταση είναι να μην υπάρχει. Δεν αντιλαμβάνομαι καμιά αναγκαιότητα που να επιβάλλει κάποιοι να καθυστερούν να μπουν στις κλινικές απο κάποιους άλλους. Αυτή η αναγκαιότητα είναι τεχνητή, και διατηρώ το δικαίωμα σε μια συζήτηση να είμαι "αιρετική" και να μην αποδέχομαι τη βάση της...

4η παρένθεση και τελειώνω

στην σχολή μας υπάρχουν και παραδείγματα αδιαφορίας απο πλευράς καθηγητών, και παραδείγματα αυθαιρεσίας και όλα τα κακώς κείμενα που θέλουμε..Το να τα παραθέτει κανείς σε μια συζήτηση για τον κύκλο μπορεί να λειτουργεί υποστηρικτικά σε μια συζήτηση πάνω στην πραγματικότητα των κλινικών και των γνώσεων που απαιτούται, δεν είναι κατά την γνώμη μου όμως το βασικό επιχείρημα κατά του κύκλου, που κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να τον καταδικάσουμε όχι μόνο σε ένα ρεαλιστικό και πρακτικό επίπεδο, αλλά κυρίως σε ένα θεωρητικό, ή μάλλον καταρχήν σε ένα θεωρητικό επίπεδο.

Όσο περνάει απο το χέρι μου, θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια, να μην περάσει ποτέ μια απόφαση με απόφαση των φοιτητών, ή έστω με την συναίνεσή τους, που θα τους χωρίζει σε ικανούς και μη, που θα τους απαγορεύει να πάνε στις κλινικές, που θα βάζει φραγμούς στο πόσο μπορούν να προχωρήσουν και πόσο γρήγορα στην σχολή. Αυτό ισχύει ακόμα και για κάτι πραγματικά τελειώμένους τύπους, γνωστούς αγνώστους στη σχολή που πουλάνε μούρη και κονέ και μάλλον θα τους έχω διευθυντές μεθαυριο...

Εαν δεν κατακτηθεί αυτο σαν άποψη, φοβάμαι οτι όλα τα επιχειρήματα υπερ και κατά της προαπιτούμενης γνώσης πάνε στράφι...

ΥΓ. Αν μας κόπτει τόσο το πόσο επικίνδυνοι θα είναι αύριο μεθάυριο κάποιοι που θα πάρουν ένα πτυχίο χωρίς αντίκρυσμα σε γνώσεις, έχω να κάνω μια πιο επικοδομητική και ριζική πρόταση απο τον κύκλο...Να πηγαίνουμε στις επιτροπές κρίσης όταν πρόκειται να πάρουν μια θέση σε νοσοκομείο, και να επιμένουμε να ελέγχονται τα κριτήρια της πρόσληψης τους...Να μια πρόταση!!! Βέβαια, στις περιπτώσεις των τελειωμένων, ίσως τότε να πρέπει να συγκρουστούμε με κάποιους απο τους καθηγητές που θέλουν τώρα τον κύκλο, αλλά στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον ενός γιατρού θέλουν να φέρουν τους δικούς τους...(αυτό ως γείωση στα πρακτικά που έλεγα παραπάνω...) Δεν είναι και λίγα τα σκουλήκια που κυκλοφορούν αναμεσά μας στο νοσοκομείο και κινδυνεύει ο κοσμάκης...

Και επειδή η πολλ'η ειλικρίνεια στην ανωνυμία του ιντερνετ έχει ανάψει τα αίματα, προτείνω όποιος έχει πραγματική όρεξη να έρθει να με βρεί στην σχολή. Είμαι στο 5ο έτος, είμαι στα αριστερά σχήματα, είμαι η Μαρία (Κουρούση) και έχω όρεξη ,χρόνια τώρα ,γι'αυτή την συζήτηση. Απλά ως προειδοποίηση, τα σχολιάκια για τις παρατάξεις κτλ δεν με επηρεάζουν, καθότι δύσκολο να το πιστεψει κανείς, κάποια πράγματα είναι επιλογή για την οποία δεν έχω καμιά ενοχή, απλά ρίχνουν λίγο το επίπεδο της συζήτησης. Το ζήτημα δεν είναι να απολογηθεί κανείς, είναι όμως ζήτημα να έχει το θάρρος να αναθεωρεί τις απόψεις του. Και εντάξει, αν δεν συμφωνήσουμε, δεν χάλασε ο κόσμος απλά εάν ξανατεθεί θέμα κύκλου (και τώρα που μπαίνω 6ο και δεν θα με επηρεάζει πια ο κύκλος, ακόμα και τώρα) θα βρεθούμε σε αντίπαλα στρατόπεδα, και φυσικά θα καταβάλλω προσπάθεια να νικήσει το δικό μου...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 85
  • Created
  • Last Reply
Πάντως όσον αφορά τις συζητήσεις στη σχολή συμφωνώ απόλυτα πως κάποιος μέσω της ανωνυμίας του Internet προσπαθεί να κρυφτεί. Και αν σε κάποιους δεν τους αρέσει να συζητάνε στη σχολή για τον α ή β λόγο δεν τους εχω δει ποτέ να μιλάνε σε μία συνέλευση. Και θα μου πείτε πάλι διάφορα για τις συνελεύσεις και πως δεν προσφέρονται και πως απλά μαλώνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι μεταξύ τους. Αλλά εκεί είναι το θέμα... Πως θα γίνουν οι συνελεύσεις καλύτερες, πώς θα συμμετέχει περισσότερος κόσμος. Γιατί ωραία είναι να αναπτύσσεις μία άποψη μέσα από το διαδίκυτο, δε λέω και εγώ το κάνω, αλλά είναι τελείως διαφορετικό να συζητάς στο σύλλογό σου και να απευθύνεσαι σε όλους τους συμφοιτητές σου...

Μαζί σου!

Να την κάνουμε τη συζήτηση και στο κυλικείο και στα αμφιθέατρα και στη συνέλευση!Αλλά να είναι μια συνέλευση απαλλαγμένη από τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες του ποιος θα κερδίσει την ψηφοφορία στο τέλος και σε ποιο πλαίσιο θα μπει η σφραγίδα του ΣΦΙΚ.

Πως θέλεις να πιστέψω ότι η οποιαδήποτε παράταξη παίρνει τους φοιτητές που δεν παρίστανται σε κάποια ολομέλεια στα σοβαρά, όταν πριν καλά καλά αρχίσει η συνέλευση έχει έτοιμο το πλαίσιο που θα προτείνει και είναι αδιάλλακτο?Που θα αποτυπωθεί η άποψη αυτών που δε θέλουν να κομματικοποιηθούν?

Και μην ακούσω για ανεξάρτητα πλαίσια , γιατί έχει αποδειχθεί σε πολλές συνελεύσεις ότι είναι καταδικασμένα , αφού η κάθε παράταξη φέρνει τον κόσμο της έτοιμο να ψηφίσει(άσχετο αν δεν έχει ακούσει λέξη όλο το 4ωρο που κρατάει η συνέλευση και δεν έχει μπει στον κόπο να κρίνει και να αξιολογήσει και τις αντίθετες απόψεις).

Ας μαζευτούμε όλοι μαζί σε ένα αμφιθέατρο και να κάτσουμε να συζητήσουμε ανθρωπινά , χωρίς φωνές, γιουχαϊσματα , ειρωνίες κλπ ελλείψει επιχειρημάτων.Και ας φωνάξουμε και καθηγητές , να ακούσουμε και τη δική τους οπτική , χωρίς να τους διακόπτουμε φωνάζοντας ανά 3λεπτο και παλίότερους φοιτητές να μας πουν πως βλέπουν τα πράγματα τώρα που έχουν βγει στο επάγγελμα και είναι πιο αποστασιοποιημένη.

Και επειδή πολλά ακούγονται για διάφορα συμφέροντα , απλώς θέλω να πω ότι είναι απεχθέστατο η τοποθέτηση πάνω σε ένα τέτοιο ζήτημα να κρίνεται από το αν έχεις ή δεν έχεις κύκλο , θέλεις ή δε θέλεις να γλύψεις και να φανείς...Το ίδιο απεχθές όμως είναι να χαρακτηρίζεις ειρωνικά και τα επιχειρήματα κάποιου ανάλογα με το αν συμφωνούν με την αποψή σου ή όχι.Δεν είναι όλοι όσοι θεωρουν ένα ελάχιστο γνωστικό υπόβαθρο απαραίτητο για την κλινική άσκηση οι δάκτυλοι του σατανά που νοιάζονται μόνο για την πάρτη τους και ρίχνουν στην πυρά τους συμφοιτητές τους.

Αλλά έχω την αίσθηση ότι εκτός από φραστικές επιθέσεις , συναισθηματισμούς και γλωσσικές πομφόλυγες δεν έχει ακουστεί κανένα ουσιαστικό επιχείρημα υπέρ της παντελούς κατάργησης του κύκλου.Περιμένω να το ακούσω...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μαζί σου!

Να την κάνουμε τη συζήτηση και στο κυλικείο και στα αμφιθέατρα και στη συνέλευση!Αλλά να είναι μια συνέλευση απαλλαγμένη από τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες του ποιος θα κερδίσει την ψηφοφορία στο τέλος και σε ποιο πλαίσιο θα μπει η σφραγίδα του ΣΦΙΚ.

Πως θέλεις να πιστέψω ότι η οποιαδήποτε παράταξη παίρνει τους φοιτητές που δεν παρίστανται σε κάποια ολομέλεια στα σοβαρά, όταν πριν καλά καλά αρχίσει η συνέλευση έχει έτοιμο το πλαίσιο που θα προτείνει και είναι αδιάλλακτο?Που θα αποτυπωθεί η άποψη αυτών που δε θέλουν να κομματικοποιηθούν?

Και μην ακούσω για ανεξάρτητα πλαίσια , γιατί έχει αποδειχθεί σε πολλές συνελεύσεις ότι είναι καταδικασμένα , αφού η κάθε παράταξη φέρνει τον κόσμο της έτοιμο να ψηφίσει(άσχετο αν δεν έχει ακούσει λέξη όλο το 4ωρο που κρατάει η συνέλευση και δεν έχει μπει στον κόπο να κρίνει και να αξιολογήσει και τις αντίθετες απόψεις).

Ας μαζευτούμε όλοι μαζί σε ένα αμφιθέατρο και να κάτσουμε να συζητήσουμε ανθρωπινά , χωρίς φωνές, γιουχαϊσματα , ειρωνίες κλπ ελλείψει επιχειρημάτων.Και ας φωνάξουμε και καθηγητές , να ακούσουμε και τη δική τους οπτική , χωρίς να τους διακόπτουμε φωνάζοντας ανά 3λεπτο και παλίότερους φοιτητές να μας πουν πως βλέπουν τα πράγματα τώρα που έχουν βγει στο επάγγελμα και είναι πιο αποστασιοποιημένη.

Και επειδή πολλά ακούγονται για διάφορα συμφέροντα , απλώς θέλω να πω ότι είναι απεχθέστατο η τοποθέτηση πάνω σε ένα τέτοιο ζήτημα να κρίνεται από το αν έχεις ή δεν έχεις κύκλο , θέλεις ή δε θέλεις να γλύψεις και να φανείς...Το ίδιο απεχθές όμως είναι να χαρακτηρίζεις ειρωνικά και τα επιχειρήματα κάποιου ανάλογα με το αν συμφωνούν με την αποψή σου ή όχι.Δεν είναι όλοι όσοι θεωρουν ένα ελάχιστο γνωστικό υπόβαθρο απαραίτητο για την κλινική άσκηση οι δάκτυλοι του σατανά που νοιάζονται μόνο για την πάρτη τους και ρίχνουν στην πυρά τους συμφοιτητές τους.

Αλλά έχω την αίσθηση ότι εκτός από φραστικές επιθέσεις , συναισθηματισμούς και γλωσσικές πομφόλυγες δεν έχει ακουστεί κανένα ουσιαστικό επιχείρημα υπέρ της παντελούς κατάργησης του κύκλου.Περιμένω να το ακούσω...

Δλδ 'νταξει... Σα να διαβάζω τις σκέψεις μου! :lol: Έτσι! Πες τα! emclaps emclaps emclapsemypoklinomai

Πάντως εγώ κουράστηκα ήδη με αυτό το θέμα, ακόμα κι από το ιντερνετ... emconfused γι' αυτό που είπες στο τέλος herm... Γτ εμείς οι κακοί οι υπερ του κύκλου καθόμαστε και αναπτύσσουμε ολόκληρη επιχειρηματολογία, και σαν απάντηση παίρνουμε κατεβατά χωρίς ουσιαστικό αντίλογο αλλά τ' ακούμε κι από πάνω! emno Πάντως κι εγώ θα περιμένω να τ' ακούσω αυτό το ρημάδι το επιχείρημα υπερ της παντελούς κατάργησης του κύκλου, είτε εδώ, είτε στη σχολή...

Καλό βράδυ και καλό μας κουράγιο με τη διευθέτηση του θέματος, γτ όπως φαίνεται έχουμε δρόοοοοοομο μπροστά μας μέχρι τη λύση του προβλήματος...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απ' ό,τι κατάλαβα από τα παραπάνω, δεν έχουμε καταλήξει αν θέλουμε κύκλο(τροποποιημένο) ή καθόλου.Εννοώ ότι δεν έχουμε καταλήξει σε μια απόφαση από κοινού εδώ στο φόρουμ..γιατί φυσικά ο καθένας έχει διαμορφώσει μια άποψη ως άτομο.. :P

Το θέμα είναι όμως τί θα γίνει τελικά..γιατί το ακαδημαϊκό έτος δεν έχει ξεκινήσει ακόμη και έχω την εντύπωση ότι πάλι θα γίνονται συνελεύσεις χωρίς να έχουμε αποτέλεσμα.. :(

Δεν ξέρω γιατί.. αλλά νομίζω ότι αν το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας των συνελεύσεων είναι "όχι κύκλος", δεν πρόκειται ποτέ αυτή η απόφαση να γίνει αποδεκτή από την επιτροπή σπουδών(ή από όποιον άλλο τα κανονίζει αυτά)Ενώ αν πούμε ότι θέλουμε ένα κύκλο με λιγότερα, όμως, μαθήματα που θα βρίσκονται σε λογικά πλαίσια, τότε ίσως γίνει κάτι..

Για να βρεθεί λύση και να μην μεταθέτουμε το πρόβλημα κάθε φορά στον επόμενο χρόνο, πρέπει να γίνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις.. emconfused

Ξέρω ότι αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο..γιατί η υποχώρηση δεν πάει μαζί με την αποφασιστική εφαρμογή της απόφασης που παίρνει κάποιος, αλλά εγώ προσωπικά το βλέπω ως τη μόνη λύση..

Απλά είπα πώς το έχω στο μυαλό μου..ίσως να σκέφτομαι λάθος..αλλά ετσι το σκέφτομαι.

Και θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν εκφράζω αυτήν την άποψη για να σκεφτεί κάποιος : "αα αφού δεν πρόκειται να κάνουμε κάτι με το να διεκδικούμε αποφασιστικά, τότε ας σκύψουμε το κεφάλι κι ας υποχωρήσουμε" και δε θέλω να σκεφτεί κάποιος έτσι..εξάλλου ούτε εγώ το σκέφτομαι έτσι: λέω ότι κι οι δυο μεριές πρέπει να σεβαστούν κατά 1 μέρος η μια την άλλη.

Απλά είπα να δούμε κι από αυτήν την οπτική γωνία το όλο θέμα..

Α!Και κάτι άλλο..γιατί έχει επικρατήσει η εντύπωση ότι τα άτομα που θέλουν κύκλο(τροποποιημένο ή μη), νομίζουν ότι αν καταργηθεί ο κύκλος θα τους καθυστερούν οι συμφοιτητές τους? :huh::wacko::blink:

Ο καθένας με τις γνώσεις που έχει θα έχει το δικό του ρυθμό, δεν είναι ανάγκη να προσαρμοστούμε σε έναν όλοι..

Και δε νομίζω ότι ο καθηγητής που θα μας έχει στις κλινικές θα μας κάνει από πριν ένα τεστ γνώσεων (όπως στο σχολείο) για να δει το επίπεδο και αναλόγως να κανονίσει αυτά που θα μας μάθει!Μπορεί να κάνω και λάθος..Όλοι θα ακούμε και θα μαθαίνουμε τα ίδια πράγματα, νομίζω..και είναι προσωπικό θέμα του καθενός το τί θα ξέρει από πριν..

Αυτά..

Καλό μεσημέρι. embye

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απ' ό,τι κατάλαβα από τα παραπάνω, δεν έχουμε καταλήξει αν θέλουμε κύκλο(τροποποιημένο) ή καθόλου.Εννοώ ότι δεν έχουμε καταλήξει σε μια απόφαση από κοινού εδώ στο φόρουμ..γιατί φυσικά ο καθένας έχει διαμορφώσει μια άποψη ως άτομο.. :P

Το θέμα είναι όμως τί θα γίνει τελικά..γιατί το ακαδημαϊκό έτος δεν έχει ξεκινήσει ακόμη και έχω την εντύπωση ότι πάλι θα γίνονται συνελεύσεις χωρίς να έχουμε αποτέλεσμα.. :(

Δεν ξέρω γιατί.. αλλά νομίζω ότι αν το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας των συνελεύσεων είναι "όχι κύκλος", δεν πρόκειται ποτέ αυτή η απόφαση να γίνει αποδεκτή από την επιτροπή σπουδών(ή από όποιον άλλο τα κανονίζει αυτά)Ενώ αν πούμε ότι θέλουμε ένα κύκλο με λιγότερα, όμως, μαθήματα που θα βρίσκονται σε λογικά πλαίσια, τότε ίσως γίνει κάτι..

Για να βρεθεί λύση και να μην μεταθέτουμε το πρόβλημα κάθε φορά στον επόμενο χρόνο, πρέπει να γίνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις.. emconfused

Ξέρω ότι αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο..γιατί η υποχώρηση δεν πάει μαζί με την αποφασιστική εφαρμογή της απόφασης που παίρνει κάποιος, αλλά εγώ προσωπικά το βλέπω ως τη μόνη λύση..

Απλά είπα πώς το έχω στο μυαλό μου..ίσως να σκέφτομαι λάθος..αλλά ετσι το σκέφτομαι.

Και θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν εκφράζω αυτήν την άποψη για να σκεφτεί κάποιος : "αα αφού δεν πρόκειται να κάνουμε κάτι με το να διεκδικούμε αποφασιστικά, τότε ας σκύψουμε το κεφάλι κι ας υποχωρήσουμε" και δε θέλω να σκεφτεί κάποιος έτσι..εξάλλου ούτε εγώ το σκέφτομαι έτσι: λέω ότι κι οι δυο μεριές πρέπει να σεβαστούν κατά 1 μέρος η μια την άλλη.

Απλά είπα να δούμε κι από αυτήν την οπτική γωνία το όλο θέμα..

Α!Και κάτι άλλο..γιατί έχει επικρατήσει η εντύπωση ότι τα άτομα που θέλουν κύκλο(τροποποιημένο ή μη), νομίζουν ότι αν καταργηθεί ο κύκλος θα τους καθυστερούν οι συμφοιτητές τους? :huh::wacko::blink:

Ο καθένας με τις γνώσεις που έχει θα έχει το δικό του ρυθμό, δεν είναι ανάγκη να προσαρμοστούμε σε έναν όλοι..

Και δε νομίζω ότι ο καθηγητής που θα μας έχει στις κλινικές θα μας κάνει από πριν ένα τεστ γνώσεων (όπως στο σχολείο) για να δει το επίπεδο και αναλόγως να κανονίσει αυτά που θα μας μάθει!Μπορεί να κάνω και λάθος..Όλοι θα ακούμε και θα μαθαίνουμε τα ίδια πράγματα, νομίζω..και είναι προσωπικό θέμα του καθενός το τί θα ξέρει από πριν..

Αυτά..

Καλό μεσημέρι. embye

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΤΩΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ...Η ΠΙΟ ΕΦΙΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΩΣ ΖΗΤΗΜΑ ΛΕΝΕ ΕΝΑ ΞΕΡΟ *ΟΧΙ ΚΥΚΛΟΣ* ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΙ? ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΥΛΕΥΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ *ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ* ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Communism is the corruption of a dream of justice.

Adlai Stevenson

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

melian νομιζω πως εχεις υιοθετησει και εσυ οπως και πολυ αλλοι μια παρεξηγημενη αποψη που υπαρχει για τους καθηγητες...Η κριτικη μου βασιζεται πανω σε αυτην την αποψη. Οι καθηγητες εχουν δουλεια καθηγητη και πληρωνονται απο το δημοσιο για να διδασκουν τους φοιτητες τους. Ειναι υποχρεωμενοι οπως καθε δημοσιος υπαλληλος να κανουν καλα τη δουλεια τους.οταν πας σε μια δημοσια υπηρεσια οι υπαλληλοι εκει ειναι στην υπηρεσια σου και εσενα πρεπει να εξυπηρετουν.Η δουλεια των καθηγητων ειναι να ειναι αφοσιωμενοι στο μαθημα τους, να το κανουν οσο πιο κατανοητο γινεται και να υπηρετουν τους φοιτητες τους.Αν οι φοιτητες τπους δεν πανε καλα τοτε εχουν μεγαλη ευθυνη και ειναι αποτυχημενοι.Ενας καλος καθηγητης δεν ειναι ερευνητης αλλα ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.Αν θελει να ειναι ερευνητης,ας προσληφθει ως τετοιος.Αν θελει να ειναι καθηγητης η δουλεια του ειναι να βρισκει τροπους να κανει καλυτερο μαθημα και απο τις επιδοσεις των φοιτητων του αξιολογειται κιολας.Αν θελει να ειναι ερευνητης ας κανει ερευνα στο εργαστηριο του.Οι καθηγητες στα μαθηματα της ιατρικης,διδασκουν πεπερασμενα πραγματα.Ετσι πεπερασμενη πρεπει να ειναι και η καταρτιση τους για το μαθημα.Δεν ειναι χρησιμη η συνεχης ενασχοληση με την ερευνα αλλα μαλλον επιζημια αφου εμποδιζει τον καθηγητη απο τη συνεχη ενασχοληση με τη βελτιωση του μαθηματος.Ο καθηγητης της ιατρικης δεν εξασκει το επαγγελμα του γιατρου.Το επαγγελμα που εξασκει ειναι η διδασκαλια της ιατρικης.Αλλο ο γιατρος, αλλο ο καθηγητης γιατρος και αλλο ο ερευνητης γιατρος.Και οι τρεις εχουν σπουδασει ιατρικη μα εξασκουν αλλο επαγγελμα και πανω σε αλλο επαγγελμα πρεπει να βελτιωνονται.

Τωρα οσον αφορα στον σεβασμο...Τον καθηγητη δεν χρειαζεσαι να τον σεβεσαι για να ακουσεις το μαθημα του,να μαθεις το μαθημα του και να γραψεις στις εξετασεις.Σκεψου ξανα,σεβεσαι παντα αυτον που πας να πληρωσεις τη ΔΕΗ?ισως ναι....ισως οχι...Καλο ειναι να τον σεβεσαι οπως και καθε ανθρωπο που θεωρεις οτι αξιζει το σεβασμο σου αλλα αν δεν θεωρεις οτι τον αξιζει δεν ειναι απαραιτητο να τον σεβεσαι...Απ'την αλλη ομως για εναν επαγγελματια 1ο και βασικο μελημα του ειναι να κανει καλα το επαγγελμα του!Ε λοιπον οι καθηγητες ειναι υποχρεωμενοι να τηρουν τις φοιτητικες αποφασεις.Αν δεν θελουν ας μην τις σεβονται...Αλλα αν θελουν να ειναι σωστοι επαγγελματιες εχουν υποχρεωση να κανουν το λιγοτερο:να μενουν πιστοι στο ακροατηριο τους,και αυτο σημαινει ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ.Προφανως αν οι φοιτητες ζητησουν να τους δινεται το πτυχιο χωρις να εχουν τη γνωση κατι δεν παει καλα...Μα η δουλεια του καθηγητη ειναι να πει ''εγω θα κανω το μαθημα μου ετσι που να βγαζω ατομα γνωστες του αντικειμενου που διδασκω''.Αν τωρα του φοιτητη δεν του αρεσει το μαθημα ή για οποιονδηποτε λογο δεν μπορει να το παρακολουθησει εχει το δικαιωμα να το κανει.Απ'το πανεπιστημιο πρεπει να βγαινουν ελευθεροι ανθρωποι που γνωριζουν ενα αντικειμενο.Εναν ελευθερο ανθρωπο δεν μπορεις με το βουρδουλα να τον υποχρεωσεις να παρακολουθησει γιατι ετσι θα στιλιτευσεις την ελευθερια του και θα τον σκλαβωσεις βαζοντας του παρωπιδες.Μπορεις ομως με το να εισαι καλος επαγγελματιας να τον φερεις κοντα σου χαριζοντας του τη γνωση.Αν ο φοιτητης θελει να παρει τη γνωση απο το βιβλιο τοτε εχει το δικαιωμα να το κανει και αυτον τον κανει εξισου καλο γνωστη του αντικειμενου....

ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ....Ο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ Δ.Ε.Π. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ.Δ.Ε.Π.=ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ Ι.Τ.Ε. ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ...ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΜΟΝΟ...ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ...ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΕ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΧ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ? ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ...ΘΕΛΕΙ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ.1.ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ(ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ) 2.ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ.ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ.ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΑΔΙΚΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΩ ΕΧΘΡΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Communism is the corruption of a dream of justice.

Adlai Stevenson

καλα...μαλλον το γαμ..ες φιλε!την αντιδραστικοτητα σου να τη βγαλεις στο σαιτ της χρυσης αυγης ή του λαος.Εδω λεμε για τον κυκλο...αλλα αφου το ανεφερες,χρονολογιες οπως αυτες που βρισκονται στο ονομα μου θα θυμιζουν σε τυπους σαν εσενα πως η ανθρωπινη σκεψη ειναι δεν ειναι πεπερασμενη κ κλεισμενη μεσα σε ''κυκους'' μα σπαει τις αλυσιδες κ τα δεσμα του κατεστημενου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλησπέρα!!

Ο λόγος που άνοίγω αυτό το topic είναι επειδή όπου να 'ναι θα αρχίσουν πάλι οι συζητήσεις και καβγάδες για τον κύκλο και το αν πρέπει ή όχι να εφαρμοστεί στη σχολή μας , νομίζω θα ήταν καλό να ανταλλάξουμε απόψεις επί του θέματος και να ακουστούν και να επιχειρηματολογήσουν όλες οι πλευρές , είτε είναι υπέρ είτε κατά...

Είναι ένα θέμα που αφορά όλους τους φοιτητές και που αν δε διευθετηθεί σύντομα και οριστικά , θα συνεχίσει να δημιουργεί έκρυθμες καταστάσεις κάθε χρόνο.

Για ενημερωτικούς λόγους , παραθέτω το σχετικό απόσπασμα από τον οδηγό σπουδών(σελ 54 και 55):

9.4. Προϋποθέσεις εγγραφής στις κλινικές ασκήσεις

i)Οι φοιτητές για ναμπορούν να αρχίσουν τις κλινικές ασκήσεις , δλδ να εγγραφούν στο 9ο εξάμηνο , θα πρέπει να μηχρωστούν πάνω από 4 μαθήματα από τα παρακάτω γενικά προαπαιτούμενα , αρκεί να μην είναι 2 μαθήματα του ίδιου γνωστικού αντικειμένου (Α και Β) , οπότε ισχύει ο περιορισμός του ίδιου μαθήματος .

Γενικά προαπαιτούμενα για τις κλινικές ασκήσεις

Χημεία , Γεν.Ανατομία , Ανατομία μυοσκελετικού , Τοπογραφική ανατομία , φυσιολογία Α , φυσιολογία , Β , φυσιολογία Γ , βιολογία Α , Βιολογία Β , βιοχημεία Α , βιοχημεία Β , φαρμακολογία Α , φαρμακολογία Β , μικροβιολογία α, μικροβιολογία Β , βασική ανοσολογία , παθοφυσιολογία α, παθοφυσιολογία β , εργαστηριακή ιατρική , γενική παθνα , ειδική παθαν , ακτινολογία Α , ακτινολογία Β

Τα μαθήματα της ανατομία αποτελούν μια ομάδα για την οποία ισχύει ο ίδιος περιορισμός.Επίσης το μάθημα βασική ανοσολογία με την παθοφυσιολογία Α και Β αποτελούν μια ομάδα για την οποία ισχύει ο ίδιος περιορισμός .

ii) Για να εγγραφούν οι φοιτητές στις κλινικές θα πρέπει να έχουν περάσει τα παρακάτω ειδικά προαπαιτούμενα

Κλιν . άσκηση παθολογίας : 2/3 παθολογίες

Κλιν. άκηση χειρουργικής : 2/3 χειρουργικές

Κλιν άσκηση παιδιατρικής και γυναικολογίας : παιδιατρική και γυναικολογία-μαιευτική

Κλιν άσκηση σε διάφορες κλινικές : 5/7 από νευρολογία , ΩΡΛ , οφθαλμολογία , νευρανατομία , διατροφή , ψυχιατρική , επιδημιολογία

Περιμένω τις απόψεις σας!!!

γεια σε όλους!

Οσα χρονια ημουν φοιτητρια σε αυτή τη σχολή τοσα χρόνια τσακωνόμασταν για το τι θα γίνει με τον κύκλο!πραγματικά μου φαινόταν τόσο περίεργο να βλέπω συμφοιτητές μου που χρωστούσαν τα μισά μαθήματα της σχολής να αντιδρούν αν δεν τους δέχονταν στις κλινικές!δεν θέτω το θέμα στο πόσα και ποιά μαθήματα πρέπει να θεωρούνται κύκλος, αλλά στο οτι ως φοιτητές δεν φέρουμε την ελάχιστη υπευθυνότητα να αναγνωρίζουμε την ανεπάρκειά μας!!!καλώς ή κακώς δεν είμαστε σαν τους άλλουσ φοιτητές!πρέπει να συνειδητοποιήσουμε νωρίς στη ζωή μας καποια πράγματα να ωριμάσουμε και να είμαστε υπευθυνοι για τις πράξεις μας γιατί ασχολούμαστε με την ανθρώπινη ζωή και τον πόνο συνανθρώπων μας!Από προσωπική εμπειρία λοιπόν οι κλινικές να ξέρετε οτι είναι αχρηστες αν δεν υπάρχει η απαραίτητη θεωριτική βάση!και τα 4 χρόνια της σχολής δεν αναπληρώνονται με ένα εξαμηνο διαβάσματος στισ κλινικές.αυτό που έπρεπε να ειχε γίνει χρόνια τώρα είναι να καθήσουν φοιτητές και καθηγητές και να ορίσουν τα προαπαιτούμενα!να βρεθεί μια ισορροπία που θα ικανοποιει την επιστημονική κατάρτιση που πρέπει να έχουμε.όσον αφορά τους ειδικευόμενους να γνωρίζετε ότι είναι μέσα στις αρμοδιότητες τους να σας εκπαιδεύουν!αλλά σε καμία περίπτωση μην περιμένετε να σας πάρουν και απο το χεράκι για να δείτε περιστατικά!το τι θα αποκομίσετε από τις κλινικές είναι δικό σας θέμα και μόνο!τελιώνοντας θα πρέπει να καταλάβετε οτι η λογική της αναβλητικότητας της ανευθυνότητας και του αχαδερφισμού δεν συνάδει με φοιτητές ιατρικής!αν δεν το καταλάβετε μονοι σας θα σας το διδάξει η ζωή και με πολυ σκληρό τρόπο μάλιστα!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

γεια σε όλους!

Οσα χρονια ημουν φοιτητρια σε αυτή τη σχολή τοσα χρόνια τσακωνόμασταν για το τι θα γίνει με τον κύκλο!πραγματικά μου φαινόταν τόσο περίεργο να βλέπω συμφοιτητές μου που χρωστούσαν τα μισά μαθήματα της σχολής να αντιδρούν αν δεν τους δέχονταν στις κλινικές!δεν θέτω το θέμα στο πόσα και ποιά μαθήματα πρέπει να θεωρούνται κύκλος, αλλά στο οτι ως φοιτητές δεν φέρουμε την ελάχιστη υπευθυνότητα να αναγνωρίζουμε την ανεπάρκειά μας!!!καλώς ή κακώς δεν είμαστε σαν τους άλλουσ φοιτητές!πρέπει να συνειδητοποιήσουμε νωρίς στη ζωή μας καποια πράγματα να ωριμάσουμε και να είμαστε υπευθυνοι για τις πράξεις μας γιατί ασχολούμαστε με την ανθρώπινη ζωή και τον πόνο συνανθρώπων μας!Από προσωπική εμπειρία λοιπόν οι κλινικές να ξέρετε οτι είναι αχρηστες αν δεν υπάρχει η απαραίτητη θεωριτική βάση!και τα 4 χρόνια της σχολής δεν αναπληρώνονται με ένα εξαμηνο διαβάσματος στισ κλινικές.αυτό που έπρεπε να ειχε γίνει χρόνια τώρα είναι να καθήσουν φοιτητές και καθηγητές και να ορίσουν τα προαπαιτούμενα!να βρεθεί μια ισορροπία που θα ικανοποιει την επιστημονική κατάρτιση που πρέπει να έχουμε.όσον αφορά τους ειδικευόμενους να γνωρίζετε ότι είναι μέσα στις αρμοδιότητες τους να σας εκπαιδεύουν!αλλά σε καμία περίπτωση μην περιμένετε να σας πάρουν και απο το χεράκι για να δείτε περιστατικά!το τι θα αποκομίσετε από τις κλινικές είναι δικό σας θέμα και μόνο!τελιώνοντας θα πρέπει να καταλάβετε οτι η λογική της αναβλητικότητας της ανευθυνότητας και του αχαδερφισμού δεν συνάδει με φοιτητές ιατρικής!αν δεν το καταλάβετε μονοι σας θα σας το διδάξει η ζωή και με πολυ σκληρό τρόπο μάλιστα!

Tzela, ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές! :D

Θεωρώ ότι τίποτα δεν είναι πολυτιμότερο από τις συμβουλές κάποιου που έχει τελειώσει, έχει βιώσει τις ίδιες καταστάσεις και είναι αντικειμενικός βλέποντας τα πράγματα από μακριά πλέον..

(ως παλιά φοιτήτρια) :rolleyes:

Προσωπικά, το εκτιμώ πολύ που μας είπες αυτά που έχεις συνειδητοποιήσει με την εμπειρία σου και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! emrockon

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.