Jump to content

Γενικά και Ειδικά προαπαιτούμενα


herm

Recommended Posts

ερωτησεις!

1.Οι κλινικες ειναι ή δεν ειναι ενα μαθημα?Ειναι ενα μαθημα πραξης. Σε ενα μαθημα που σου διδασκεται για 1η φορα πως μπορουν να σου ζηταν να ξερεις ηδη πραγματα για το πως γινεται?Πρεπει αντιθετως να σου δειχνουν και να σου διδασκουν με αφοσιωση την κλινικη πραξη ετσι ωστε να καταλαβεις ορισμενα πραγματα που με τα βιβλια δεν μπορεις αφου εκει χρησημοποιεις τα ματια σου και οχι τα χερια σου...

2.Μπορει να καταλαβεις τη θεωρια χωρις να ξερεις τη πραξη?θεωρια δεν μαθαινεται χωρις τη πραξη!Ενας θεωρητικος παραμενει θεωρητικος εχοντας τη θεωρια κια οχι την πραξη...Ταυτοχρονα ενας εμπειριιστης παραμενει εμπειριστης χωρις τη θεωρια...Γι'αυτο η ιατρικη σχολη περιεχει αισιως και τα δυο!Και γιατι να μην εχουμε ως προαπαιτουμενο την κλινικη?Γιατι αν δεν δεις κατι ζωντανα και πρακτικα πως μπορεις ετσι απο εικονες να μαθεις τι ειναι...Πως μπορεις απο μια γραμματοσειρα να αντιληφθεις τις επιδρασεις μιας ασθενειας αν δεν τη δεις σε εξελιξη...Πως μπορεις να αντιληφθεις τον ανθρωπινο πονο -τον οποιο εμεις προσπαθουμε να απαλεινουμε,και αυτο ειναι ο σκοπος της ιατρικης επιστημης- και να καταλαβεις τη χρησιμοτητα των οσων διαβαζεις μεσα απο βιβλια...Αλλα εχουμε συνηθισει να ακουμε λιγο αναποδα την ερωτηση:''μπορει να καταλαβεις τη πραξη χωρις να ξερεις τη θεωρια?'' και τωρα σας μπερδευω λιγο...Αλλωστε οταν ασχολουμαστε με ενα αντικειμενο που ασχολειται με τη πραξη, αναφερεται στη πραξη, τελειοποιειται με τη πραξη χωρις να βλεπουμε τη πραξη,καταντα εντελως ασκοπο και ανιαριο.

3.Ενας φοιτητης παραμενει φοιτητης στις κλινικες ή ειναι ενας γιατρος που κανει πρακτικη?Η ιατρικη σχολη εχει 6 χρονια φοιτησης και κατα τη διαρκεια αυτων εχουμε φοιτητες και οχι γιατρους!ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΞΑΣΚΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΚΕΙΣ!!!Στις κλινικες δεν εξεταζεσαι σε αυτα που εμαθες τα προηγουμενα 4 χρονια απλα μαθαινεις τη πραξη της ιατρικης (κατι που επρεπε να γινεται νωριτερα).Αν τωρα θελουν να σε εξετασουν σε αυτα που εμαθες και σου δειξανε στη κλινικη , με γεια τους με χαρα τους!!!

ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Π-Τ-Υ-Χ-Ι-Ο. Πτυχιο:μια λεξη που την ακους απ'οταν γεννηθηκες και ξερεις οτι το παιρνεις οταν τελειωνεις τις σπουδες πανω σε ενα αντικειμενο.Με αυτο εχεις τοδικαιωμα να εξασκησεις ενα επαγγελμα και να κανεις τη ειδικοτητα σου(στην περιπτωση της ιατρικης).Πιο πριν ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ και εξεταζεσαι σε αυτα που εμαθες.αν τα ξερεις περνας αν οχι κοβεσαι (πραγμα που δεν ειναι καθολου απολυτο).

αυτα προς το παρον.........................φιλια!

Λοιπόν, κατ' αρχάς να πω πως τα ποστ σου μου είναι λίγο ακαταλαβίστικα... emconfused Δλδ μου δίνουν την εντύπωση ότι κάτι θες να πεις, κάποιο επιχείρημα πας να αναπτύξεις, αλλά κάπου χάνω τον ειρμό σου και τελικά δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς το πας...=> έχω την εντύπωση πως μάλλον τελικά δε λες κάτι το ουσιαστικό αλλά απλώς βγάζεις ρητορικό λόγο προκειμένου να δημιουργήσεις κάποιες εντυπώσεις...=> νομίζω ότι θα γινόσουν καλή πολιτικός... (και για να μη με παρεξηγήσεις, να αναφέρω ότι σου απαντάω γενικά όσο πιο ειλικρινά μπορώ, δλδ ακριβώς όπως τα σκέφτομαι και συγγνώμη αν αυτό σημαίνει ότι καμιά φορά κάνω κάποια ειρωνικά σχόλια... νομίζω ότι έχω το ελεύθερο, άλλωστε ο πολιτικός σου λόγος είναι που μου δίνει αφορμές... :rolleyes: πάντως θα προσπαθήσω να κρατηθώ για να με κατηγορήσεις πάλι για ειρωνεία... ;) )

1) Όχι οι κλινικές δεν είναι μάθημα. Είναι το πρακτικό σκέλος των όσων μαθαινες επί 4 χρόνια. Και τον οδηγό σπουδών αν δεις, αναφέρει τις κλινικές ως "κλινική άσκηση". Δλδ το μόνο που μαθαίνεις στις κλινικές είναι πώς να χρησιμοποιείς τα χέρια σου; :wacko::withstupid: Τότε παρακαλώ πολύ, οι πιανίστες να απαλαχθούμε... :splats: :splats: :splats: Εγώ είχα την εντύπωση ότι αυτό που μαθαίνεις στις κλινικές είναι πως να αξιοποιείς αυτά που έμαθες στα τόοοοοοσα βιβλία ώστε να κάνεις διάγνωση και να προτείνεις και την κατάλληλη θεραπεία και να μάθεις τεσπα πως να λειτουργείς μέσα στο νοσοκομείο... Correct me if I'm wrong...

2) Εδώ νομίζω πως γίνεσαι λιγάκι υπερσυναισθηματική...(επίκληση το συναίσθημα το λέγαμε στο σχολείο...) Νομιζω (μιας και το θίγεις) πως ο μοναδικός τρόπος να καταλάβεις πραγματικά τον ανθρώπινο πόνο, είναι να τον έχεις βιώσει προσωπικά... Οπότε κατανόηση δεν μπορεί να υπάρξει, μόνο συμπαράσταση... Επίσης αυτή σου η φράση "Γιατι αν δεν δεις κατι ζωντανα και πρακτικα πως μπορεις ετσι απο εικονες να μαθεις τι ειναι...Πως μπορεις απο μια γραμματοσειρα να αντιληφθεις τις επιδρασεις μιας ασθενειας αν δεν τη δεις σε εξελιξη..." είναι όλα τα λεφτά... Δλδ μας λες ότι αν σου γράψω να κάνεις κάτι και μετά σου δώσω να το διαβάσεις, δε θα καταλάβεις τι σου γράφω γτ θα είναι θεωρητικό, ενώ αν σε πάρω απ' το χεράκι και στο δείξω στην πράξη θα σου μείνει καλύτερα;;;;;;;;; Αν ήταν να μαθαίναμε έτσι Ιατρική, δε θα τελειώναμε ούτε σε 20 χρόνια... Και τεσπα, νομίζω -και ελπίζω- ότι δεν είμαστε Α.Μ.Ε.Α οπότε π.χ. τα συμπτώματα και τη θεραπεία μιας ασθένειας μπορούμε να τα μάθουμε και από το βιβλίο, όχι μόνο πάνω από τον ασθενή! Moreover :) , αν το αντικείμενο που σπουδάζεις σου φαίνεται ανιαρό και βαρετό, τότε μάλλον σκέψου να αλλάξεις κατεύθυνση. Το θεωρητικό κομμάτι μιας επιστήμης (γτ η Ιατρική, όπως λες κι εσύ κάπου νομίζω, είναι ΚΑΙ επιστήμη) μπορεί σίγουρα να είναι πιο ζόρικο από το πρακτικό, αλλά είναι αναγκαίο κακό... Δλδ ένας φυσικός για να μάθει φυσική τι θα πρέπει να κάνει, να πάει στο CERN να δει τι γίνεται από κοντά;;; Και για το κατα πόσο η Ιατρική έχει τόοοοσο μεγάλο πρακτικό κομμάτι, δες λιγάκι drHouse... Και χειρουργός να είσαι, δεν παίρνεις το νυστέρι και αρχίζεις και ψάχνεις... Έχεις σχέδιο πριν πας να ανοίξεις τον ασθενή και έχεις και κάποια στοιχεία από εξετάσεις του για το τι συμβαίνει στον οργανισμό του, γτ δυστυχώς κάποια πράγματα δε φαίνονται κιόλας... Οπότε καλείσαι εξ' ορισμού να ξέρεις πρώτα τη θεωρία πριν περάσεις στην πράξη...

3) Μαθαίνεις να εξασκείς τι;;;;;;;; Και ποια είναι Η πράξη της Ιατρικής;;;!!! Και δε νομίζεις ότι μεταξύ φοιτητή και γιατρού θα πρέπει να υπάρχει και ένα μεταβατικό στάδιο, ή η ορκωμοσία είναι που κάνει τη διαφορά; Γτ εγώ τις κλινικές σαν τέτοιο μεταβατικό στάδιο τις βλέπω... Επίσης δες και τι σου λέω και στο "1". Και συγχώρεσε το ειρωνικό σχόλιο που ακολουθεί αλλά πολύ φοβάμαι ότι όταν γεννήθηκα μάλλον άκουγα το "νταχτιρντι-νταχτιρντο..." (δε θυμάμαι τι λέει μετά) κι άλλα τέτοια χαρούμενα τραγουδάκια, παρά για το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα... Να ανησυχώ; Να πάρω τη μαμά να της πω ότι μάλλον μου έχει δημιουργήσει παιδικά τραύματα επειδή δε μου έμαθε από τα γενοφάσκια μου τη λέξη "πτυχίο" αλλά με αφηνε να παίζω ανέμελη με την κουδουνίστρα μου και να λέω το πολύ τις λέξεις "μαμά, μπαμπά , γάλα"; (Ε μα, αφού γίνεσαι τραγική, εγώ δε φταίω...)

για να μπορουμε να το κρινουμε αυτο (το τι χρειαζεται και τι οχι)ισως μια καλη λυση ειναι να μην ειναι αποσπασμενη η κλινικη με τα θεωρητικα μαθηματα.ΔΕν χρειαζεται να εισαι ειδημονας για να πεις οχι στα προαπαιτουμενα και αν θες κοιτα σχετικο post ου εχω κανει με ''ερωτησεις''.Και επισης σε καθε ηλικια καταλαβαινεις και αντιλαμβανεσαι καποια πραγματα για την εκπαιδευση οπως εντατικοποιηση,ιδιωτικοποιηση της παιδειας,φοιτητες χωρις προσωπικοτητα,πανεπιστημια-εταιριες κλπ.

Για να το κρίνουμε αυτό δυστυχώς χρειάζεται και η πολύχρονη εμπειρία που ότι και να γίνει μεταξύ κλινικής άσκησης και θεωρητικών μαθημάτων και πάλι δε θα την έχουμε... Λοιπόν, κάθε φορά που ακούω αυτές τις λέξεις "εντατικοποιηση,ιδιωτικοποιηση της παιδειας,φοιτητες χωρις προσωπικοτητα,πανεπιστημια-εταιριες" κρατιέμαι να μην επιτεθώ σε αυτόν που τις ξεστόμισε... :anavwfwties: Και δυστυχώς τις ακούω πολύυυυ συχνά... Γτ τις έχουμε καταντήσει την καραμέλα-απάντηση σε όλα τα προβλήματα με αποτέλεσμα απλά να γκρινιάζουμε αλλά ποτέ να μη δίνονται ουσιαστικές λύσεις ...

Τώρα θα θελά να πω κι άλλα, αλλά θα το γυρίσω στον πολιτικό λόγο και θα είμαι emofftopic , οπότε συνεχίζω...

και ξαναρωταω εχεις παντα σεβασμο στον υπαλληλο της ΔΕΗ?Οσο για αυτο που λες για προκαταληψη ειναι δικη σου σκεψη αφου το να μην εχεις σεβασμο για καποιον δε σημαινει οτι εισαι προκατειλημενος μαζι του.Ειναι αντιδραστικη επανασταση να ζητας απο τον αλλο να κανει καλα τη δουλεια του?Δε νομιζω...Ασε που δε καταλαβαινω τι κανει ''καλες'' τις σχεσεις μας με ενα καθηγητη.Τι παει να πει καλες σχεσεις?Καλη σχεση με ενα καθηγητη εχεις οταν οπως προειπα εχεις ενα καλο επαγγελματια που κανει καλα τη δουλεια του ως καθηγητης και εχω αναλυσει τι παει να πει καθηγητης.Πες μου εναν, μοναχα εναν καθηγητη που κανει σωστα τη δουλεια του σε αυτη τη σχολη.Και σε παρακαλω να μην εχεις ειρωνικο υφος.

Ναι τον σέβομαι τον υπάλληλο της ΔΕΗ, γτ όχι; Αν ανήκει στην κατηγορία των ευγενικών και εξυπηρετικών υπαλλήλων, γτ όχι;;;;; Δε λέω ότι τον σέβομαι από όλες τις απόψεις, εγώ σαν υπάλληλο ΔΕΗ τον γνωρίζω, οπότε μόνο για τη δουλειά του μπορώ να τον κρίνω... Ομοίως και για τους καθηγητές. Αν βλέπω ότι μας αντιμετωπίζει με καλό τρόπο, έχει διάθεση να μας μάθει κπ πράγματα και προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του καλά, τότε γτ να μην τον σέβομαι ως καθηγητή; Κι ας είναι όπως θέλει στους υπόλοιπους τομείς της ζωής του, δε με αφορά. Γι αυτό και "καλές σχέσεις" εννοώ καλές επαγγελματικές σχέσεις. Και αν θες παράδειγμα να σου δωσω ένα πρόσφατο: ΠΑΣΠΑΛΑΣ! Μιλάμε για άψογο επαγγελματία, όχι αστεία, πάντα στην ώρα του στο μάθημα, πάντα με διάθεση να μας διδάξει και να καταλάβουμε, πολύ σωστός στα θέματα που έβαλε, ομοίως και για το πώς τα διόρθωσε αλλά και ΘΕΟΣ για το ότι τα διόρθωσε και έσπευσε να βγάλει αποτελέσματα σε 1 (!) μέρα! (όχι σαν κάτι άλλους) Και μάλιστα στο συγκεκριμένο άνθρωπο μπορώ και να κάνω σαφή διαχωρισμό του ότι τον πάω ως καθηγητή μόνο γτ ας πούμε στο μάθημα έκανε κάποια καυστικά σχόλια σύγκρισης Ελλάδας-Αμερικής που μας είχαν ξενερώσει όλους... Αλλά τι μας νοιάζει; Το θέμα είναι ότι πληρούσε όλα τα κριτήρια του καλού καθηγητή... :)

και ξαναλεω υποχρεωση καθε φοιτητη ειναι να διαβαζει και να περναει τα μαθηματα

υποχρεωση καθε καθηγητη ειναι να κανει καλο μαθημα αφουγκραζομενος τις αναγκες των φοιτητων

ειμαστε ελευθεροι να επιλεξουμε να παρακολουθουμε τα μαθηματα ή οχι σε σχεση με το τι μας βοηθαει να τα μαθουμε κ να τα περασουμε

Όντως σωστά αυτά. Επίσης είχες πει στο ποστ σου για τους καθηγητές ότι αν οι φοιτητές δεν πάνε καλά σε ένα μάθημα, τότε φταίει ο καθηγητής. Αφού όμως όπως λες οι φοιτητές έχουν το ελεύθερο να μην πηγαίνουν στα μαθήματα, πώς περιμένεις ένας καθηγητής που βλέπει ότι δεν τα πάνε καλά στο μάθημά του, να βελτιώσει την κατάσταση; Γτ όλο ακούω για προβληματικά μαθήματα, που δεν τα περνάς με τπτ κλπ, κι όλο 3 κι ο κούκος είμαστε σε αυτά τα μαθήματα.. Και μετά έρχεσαι και κατηγορείς και τον καθηγητή από πάνω;;; Επειδή, λοιπόν, πολύ φοβάμαι ότι ούτε οι φοιτητές δεν είμαστε τόσο καλοί σε αυτό που κάνουμε, καλό θα ήταν να κατεβάσουμε τα λάβαρα της επανάστασης ενάντια στους κακούς καθηγητές, και να υιοθετήσουμε πιο διπλωματικές, ήρεμες και ειρηνικές μεθόδους επικοινωνίας μεταξύ μας (οι φοιτητές και οι καθηγητές) μπας και βρούμε επιτέλους τη χρυσή τομή στα προβλήματα της σχολής...

Αυτά! embye

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 85
  • Created
  • Last Reply

Melian, συμφωνώ απόλυτα!|++++ ;)

Έχω, όμως να κάνω μια άσχετη ερώτηση, δεν ξέρω αν το έχεις εξηγήσει κάπου αλλού οπότε emblush σορι αν ισχύει κάτι τέτοιο..

Το Α.Μ.Ε.Α. τί ακριβώς σημαίνει? emstupid:P

(έχω απορία..τί να κάνω να μη ρωτήσω?) :lol:emblush:rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ρε παιδια δεν καταλαβαινω γιατι τις συζητησεις αυτες δεν τις κανουμε στη σχολη επωνυμα χωρις να κρυβωμαστε πισω απο την ανωνυμια και την απροσωπια του internet?Γιατι αυτα δεν τα συζηταμε στο κυλικειο ή δεν υπαρχουν τοποθετησεις στη συνελευση τετοιου ειδους ωστε να απαντιουνται?Το λεω αυτο επειδη πολυς κοσμος βγαζει την ατομικη αντιδραστικοτητα του στο ιντερνετ καλυμενος πισω απο ενα προσωπειο και λεει οοοοοοτι θελει,βριζει,ειρωνευεται,υπονοει.Σε μια συζητηση face to face τετοια γεγονοτα ελαχιστοποιουνται...Εχω επιδιωξει πααααααααααααρα πολλες φορες να μιλησω με ατομα της σχολης και σπανια βλεπω τετοια αντιδραστικοτητα ---εκτος αν μιλαμε με ατομα συγκεκριμενου πολιτικου χωρου που εκει τα παιδια λενε ξεκαθαρα:ειμαστε υπερ της εντατικοποιησης,υπερ του παν/μιου εταιρια,υπερ της διασπασης του πτυχιου κλπ και στηριζουν την αποψη τους με επιχειρηματα λεγοντας οτι θελουν βρε αδερφε ενα πανεπιστημιο στις επιταγες της παγκοσμιοποιημενης αγορας!μπραβο τους που εχουν πολιτικη αποψη!Και ας διαφωνω!Μπορω ομως με επιχειρηματα πολιτικα να τους αντικρουσω...---.

Εδω ομως ειναι δυσκολο ο καθενας μας να διαλεξει μπαντα.Και εγω βαζω ενα κρισιμο ερωτημα για να συνδεσω την ολη κουβεντα με την πολιτικη:θελουμε ενα πανεπιστημιο με βουρδουλα?θελουμε ενα πανεπιστημιο ανελευθεριας?Θελουμε ενα πανεπιστημιο παραγωγης ειδικοτητων ή προσωπικοτητων?Αν βαλεις καποιο με το ζορι να διαβασει,δεν θα συνειδητοποιησει ποτε την αναγκη του να διαβαζεις.Η πιεση του διαβασματος πρεπει να πηγαζει απο τις αναγκες μας για να ανταποκριθουμε στις σπουδες μας και στη κοινωνια.

Η εντατικοποιηση των σπουδω προερχεται απο συγκεκριμενο πολιτικο χωρο με συγκεκριμενα συμφεροντα και επιδιωξεις για τη κοινωνια οποτε και η τοποθετηση θα πρεπει να ειναι πολιτικη.Και για οσους λενε ''δεν ασχολουμε με αυτα'' να ξερουν οτι ασχολουνται ΑΥΤΑ μαζι τους γιατι ζουμε σε μια κοινωνια οπου αλληλεπιδρουμε με τους συμπολιτες μας και η πολιτικη εκφραζει ακριβως αυτην την αλληλεπιδραση.Και οσο και να θελουμε να ζουμε στη γυαλα μας αυτο ειναι αδυνατο γιατι την ομορφη γυαλα μας θα ερθει καιρος να μας τη σπασουν τα αγρια οικονομικα συμφεροντα.Και οσο και να θελουμε να ειμαστε επιστημονιστες και να ασχολουμαστε με τα κυτταρακια πρεπει να ξερουμε πως χρεος μας δεν ειναι να ειμαστε πανω απο το μικροσκοπιο.Ζωντας μεσα σε ενα εργαστηριο κ πανω απο ενα βιβλιο ξεχνας το σκοπο της ιατρικης που ειναι να απαλυνει τον ανθρωπινο πονο!Ζωντας σε ενα εργαστηριο δεν ξερεις ποιος σε κυβερνα κ τι μαγειρευει για τις σπουδες σου.Ζωντας σε ενα εργαστηριο ξεχνας τη συνδεση της εντατικοποιησης σου με τα παιδακια που πεινανε και πεθαι νουν.Γιατι αυτη η συνδεση ειναι προφανης.Θελουν υπνωτισμενους υπερεντατικοποιημενους πολιτες που ασχολουνται με τα μαθηματακια τους ξεχνοντας οτι τα μαθηματακια τους δημιουργηθηκαν για να σωζουν κ παιδακια φτωχα,οχι μονο πλουσια που εχουν λευτα να πληρωσουν επισκεψη.ΜΑ ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ --ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΚΥΚΛΟ-- ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΞΙΕΙΕΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΟΣΜΑΚΙ ΣΕ ΟΟΟΟΟΟΛΗ ΤΗ ΓΗ.ΑΛΛΑ ΕΣΥ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΤΑΔΕ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΟΥ. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΕΙΝΑΝΕ Κ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΑΙ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΠΟΥ ΨΩΦΑΝΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΡΙΞΕΙΣ ΜΕ ΑΓΩΝΑ.

Και επανερχομαι στον κυκλο που ειναι τοσο πολιτικος οσο δε φανταζεστε αφου εχουμε την αλυσιδωτη αντιδραση κυκλοσ>εντατικοποιηση>ενασχοληση μονο με τα μαθηματα κ αγχος για να κλεισεις κυκλο.Στις κλινικες ειναι πραγματικα προαπαιτουμενη η γνωση?Ο-Χ-Ι!Μπορει ενας φοιτητης με κυκλο και ενας φοιτητης χωρις κυκλο να ανταποκριθουν το ιδιο στις κλινικες?ΝΑΙ!Σε μια κλινικη ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ,δεν ΕΞΕΤΑΖΕΣΑΙ!Χρεος του καθηγητη ειναι να σου διδαξει πρακτικα ζητηματα οχι να σε εξετασει στα θεωρητικα.

Και ξαναλεω ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ,ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ!ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΠΡΑΞΗ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ρε παιδια δεν καταλαβαινω γιατι τις συζητησεις αυτες δεν τις κανουμε στη σχολη επωνυμα χωρις να κρυβωμαστε πισω απο την ανωνυμια και την απροσωπια του internet?Γιατι αυτα δεν τα συζηταμε στο κυλικειο ή δεν υπαρχουν τοποθετησεις στη συνελευση τετοιου ειδους ωστε να απαντιουνται?

ΑΛΛΑ ΕΣΥ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΤΑΔΕ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΟΥ.

Μπορει ενας φοιτητης με κυκλο και ενας φοιτητης χωρις κυκλο να ανταποκριθουν το ιδιο στις κλινικες?

Νομίζω ότι δε λέμε κάτι που δεν έχει ειπωθεί και στη σχολή..απλά μέσα από εδώ έχει περισσότερο χρόνο ο καθένας να σκεφτεί και να αναπτύξει τα επιχειρήματά του.

Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί όσοι υποστηρίζουν την ύπαρξη τροποποιημένου κύκλου θεωρούνται φοιτητές που έχουνε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους και χαρακτηρίζονται ειρωνικά επιστημονάρες και επιστημονιστές γιατροί.. emdots

Στην τελευταία ερώτηση οι πιο κατάλληλοι να απαντήσουν είναι αυτοί που βρίσκονται ήδη στις κλινικές..και φυσικά να ακουστούν και οι δύο πλευρές!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ρε παιδια δεν καταλαβαινω γιατι τις συζητησεις αυτες δεν τις κανουμε στη σχολη επωνυμα χωρις να κρυβωμαστε πισω απο την ανωνυμια και την απροσωπια του internet?Γιατι αυτα δεν τα συζηταμε στο κυλικειο ή δεν υπαρχουν τοποθετησεις στη συνελευση τετοιου ειδους ωστε να απαντιουνται?

(...)

Και επανερχομαι στον κυκλο που ειναι τοσο πολιτικος οσο δε φανταζεστε αφου εχουμε την αλυσιδωτη αντιδραση κυκλοσ>εντατικοποιηση>ενασχοληση μονο με τα μαθηματα κ αγχος για να κλεισεις κυκλο.Στις κλινικες ειναι πραγματικα προαπαιτουμενη η γνωση?Ο-Χ-Ι!Μπορει ενας φοιτητης με κυκλο και ενας φοιτητης χωρις κυκλο να ανταποκριθουν το ιδιο στις κλινικες?ΝΑΙ!Σε μια κλινικη ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ,δεν ΕΞΕΤΑΖΕΣΑΙ!Χρεος του καθηγητη ειναι να σου διδαξει πρακτικα ζητηματα οχι να σε εξετασει στα θεωρητικα.

Και ξαναλεω ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ,ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ!ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΠΡΑΞΗ?

Κι όμως, τις κάνουμε, αλλά έχω διαπιστώσει ότι σε τέτοιες συζητήσεις ποτέ κανείς δεν είναι διατεθιμενος να ακούσει πραγματικά και να επεξεργαστεί τι του λέει ο άλλος, απλά αρκείται στο να απαντά σε όλα με φράσεις κλισέ που αντιστοιχούν στην παράταξή του... emno Οπότε, προσωπικά, τις έχω βαρεθεί αυτές τις συζητήσεις, αν και πολλές φορές δεν μπορώ να τις αποφύγω... emconfused (ενημερωτικά, δεν ανήκω σε καμία παράταξη...)

Νομίζω ότι είναι λιγάκι αβάσιμο το να υποστηρίζεις πως κάποιος που έχει λιώσει στο διάβασμα σε ένα μάθημα, όταν θα κληθεί να κάνει κλινικές θα έχει την ίδια άνεση και το ίδιο επίπεδο κατανόησης με κάποιον που πάει όπως στις επισκέψεις της κοινωνικής ιατρικής που είπε και ένας πιο πάνω...

Βλ. το προηγούμενο ποστ-κατεβατό που έχω γράψει... Σου έχω απαντήσει σε πολλά (πιστεύω)... Αν και πάλι εξακολουθείς να αναρωτιέσαι για τα ίδια πράγματα, απλά θα πω "Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!" ... :lol:emiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί όσοι υποστηρίζουν την ύπαρξη τροποποιημένου κύκλου θεωρούνται φοιτητές που έχουνε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους και χαρακτηρίζονται ειρωνικά επιστημονάρες και επιστημονιστές γιατροί.. emdots

Όντως... Σωστή παρατήρηση!

Πάντως μάλλον ισχύει το "You are either with us or against us!"... :anavwfwties::antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί όσοι υποστηρίζουν την ύπαρξη τροποποιημένου κύκλου θεωρούνται φοιτητές που έχουνε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους και χαρακτηρίζονται ειρωνικά επιστημονάρες και επιστημονιστές γιατροί.. emdots

Όντως... Σωστή παρατήρηση!

Πάντως μάλλον ισχύει το "You are either with us or against us!"... :anavwfwties::antegeia:

Πολύ πιθανό, melian..Δυστυχώς..

Κάτι τέτοιες στιγμές αναρωτιέμαι πού έχει πάει η ενότητα των φοιτητών... emno

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε κλινικά έτη αΜΕΑ= αναστολείς του μετατρεπτικού ενζύμου της αγγειοτενσίνης. Κατα τα άλλα καλή συνέχεια στη κουβέντα σας :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και ξαναλεω ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ,ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ!ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΠΡΑΞΗ?

εγώ πάντως απάντησα πριν σε αυτό...

emardown

Θεωρεία χωρίς πράξη δεν έχει νόημα αλλά και το αντίστροφο. Και προφανώς δεν μπορείς να ξεκινήσεις πρώτα από τη πράξη και μετά η θεωρεία. Αλλά όυτε και ταυτόχρονα ειδικά στην σχολή μας όπου η πράξη απαιτεί ένα τεράστειο θεωρητικό υπόβαθρο...

Ακόμα δεν κατάλαβα τι εννοείς να είναι προαπαιτούμενο το πρακτικό?? Προαπαιτούμενο για τη θεωρεία??? :wacko:

Επειδή από ότι βλέπω η συζήτηση έχει καταντήσει σαν τις γενικές συνελεύσεις και κανείς δεν πείθεται από τον άλλο ας ακούσουμε όπως είπα και πριν ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. Κάτι παραπάνω από το όχι κύκλος, οχι εντατικοποίηση κλπ....

Αν ο κύκλος είναι τόσο άχρηστος πια εγώ λέω να την κάνουμε τη σχολή 2 χρόνια. Να μπούμε απευθείας στις κλινικές!

Περιμένω προτάσεις...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δουλεια του καθηγητη ειναι να κανει καλο μαθημα και δουλεια του φοιτητη ειναι να περναει τα μαθηματα

αν καποιος κανει καλο μαθημα δεν εχει αναγκη να υποχρεωνει τους φοιτητες να το παρακολουθησουν

καθε φοιτητης ειναι ελευθερος να περναει τα μαθηματα διαβαζοντας τα με οποιο τροπο θελει(με ή χωρις παρακολουθηση)

αυτα ασχετα με το κυκλο....

Σ'αυτά που λες , δε λαμβάνεις υπ'όψιν ότι μέσα στο αμφιθέατρο από πολλούς καθηγητές μας(υπάρχουν και οι εξαιρέσεις , δεν ανιλέγω...) δε γίνεται μόνο ανάγνωση του βιβλίου ή των slides , αλλά κάτι ανεκτίμητο και αναντικατάστατο: η μετάδοση της εμπειρίας που έχουν αποκτήσει από τα χρόνια της δουλειάς τους σε νοσοκομεία ή εργαστήρια και το τι αντιμέτωπίζουν καθημερινά στην πράξη , όπως και μια ταξινόμηση του τι είναι και τι όχι. Όλα αυτά δε μπορείς να τα βρεις στα βιβλία , και σίγουρα δε μπορείς να ξέρεις αν δεν έχεις μπει πο΄τε σου σε νοσοκομείο και δεν έχεις φάει χρόνια στα ΤΕΠ , ποια θεραπεία είναι η αποτελεσματική( ή η κατάλληλη για την περίπτωση) και ποια αναφέρεται απλώς για να γεμίζουν οι σελίδες.Ακόμη και ο τρόπος σκέψης τους και τα παραδείγματα που φέρνουν σχετικά με ασθενείς είναι σημαντικά .

Θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου , αν οι συνάδελφοι που δεν έρχονται στα αμφιθέατρα άξιοποιούσαν τον αντίστοιχο χρόνο για την ιατρική(π.χ. πηγαίνοντας στα ΤΕΠ).Ίσως τότε να μπορούσαν να αντικαταστήσουν τις παραδόσεις .Άλλά δε νομίζω ότι πίνοντας καφέ στην Κοραή και το λιμάνι , συμβαίνει το ίδιο..Γιατί , ειλικρνά πες μυ πόσοι από αυτούς που δεν πατάνε στα αμφιθέατρα , το κάνουν γιατι διαβάζουν στο σπίτι τους...Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας...

Όσο για την κλινική πράξη νωρίτερα , Έχω βαρεθεί να το ακούω....Οι κλινικές και τα ΤΕΠ είναι ανοιχτά και προσβάσιμα από όλους τους φοιτητές , ανεξάρτητα από το έτος που βρίσκονται και κανείς ποτέ δεν αρνήθηκε να εκπαιδεύσει φοιτητή που πήγε εκεί εθελοντικά . Ίσα-ίσα που το χαίρονται και πάρα πολύ.Δεν είδα κανένα από όσους έχουν τόσο ανάγκη την κλινική πράξη , να πάνε μέχρι το ΠΑΓΝΗ για να τη βρουν...Δεν είναι μακρυά...

Το να προβάλλουμε δικαιολογίες και να κάνουμε επανάσταση από τον καναπέ επίνοντας καφέ είναι πολύ εύκολο και ξεκούραστο.Τη διαφορά την κάνουν όλοι οι φοιτητές που προσπαθούν να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια για να γίνουν αύριο σωστοί γιατροί(τόσο από άποψη κατάρτισης όσο και από άποψη συμπεριφοράς προς τους ασθενείς και τους συναδέλφους) και να βοηθήσουν ουσιαστικά όσους έχουν ανάγκη .

Η ιατρική δεν είναι εύκολη επιστήμη και δεν πρέπει ποτέ΄να γίνει εύκολη επιστήμη , γιατί οι συνέπειες είναι σοβαρές και τα λάθη ακριβά.Και για να είμαι απολύτως ειλικρινής , δε θα ήθελα ο γιατρός που αύριο θα αναλάβει τον πατέρα ή το παιδί μου να έχει τελειώσει μια έυκολη ιατρική , ή να γνωρίζει μόνο το πρακτικό κομμάτι της όλης ιστορίας...

Κι επειδή τώρα τελευταί είναιπολύ της μόδας να πουλάμε την αριστερά και να τη βάζουμε μπορστά για να μην αναλάβουμε τις ευθύνες μας(κάτι που καμμία σχέση δεν έχει με την ουσία και το νόημά της στην πραγματικότητα) θα υπενθυμίσω το σύθημα της ΚΝΕ : ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!!!

Γιατί εκτός από δικαιώματα , έχουμε και υποχρεώσεις....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν ο κύκλος είναι τόσο άχρηστος πια εγώ λέω να την κάνουμε τη σχολή 2 χρόνια. Να μπούμε απευθείας στις κλινικές!

:P:P:lol::lol:

Σε κλινικά έτη αΜΕΑ= αναστολείς του μετατρεπτικού ενζύμου της αγγειοτενσίνης.

Ευχαριστώ για την πληροφορία!

Κατα τα άλλα καλή συνέχεια στη κουβέντα σας :D

Μακάρι!Αλλά δεν το βλέπω.. :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δουλεια του καθηγητη ειναι να κανει καλο μαθημα και δουλεια του φοιτητη ειναι να περναει τα μαθηματα

αν καποιος κανει καλο μαθημα δεν εχει αναγκη να υποχρεωνει τους φοιτητες να το παρακολουθησουν

καθε φοιτητης ειναι ελευθερος να περναει τα μαθηματα διαβαζοντας τα με οποιο τροπο θελει(με ή χωρις παρακολουθηση)

αυτα ασχετα με το κυκλο....

Σ'αυτά που λες , δε λαμβάνεις υπ'όψιν ότι μέσα στο αμφιθέατρο από πολλούς καθηγητές μας(υπάρχουν και οι εξαιρέσεις , δεν ανιλέγω...) δε γίνεται μόνο ανάγνωση του βιβλίου ή των slides , αλλά κάτι ανεκτίμητο και αναντικατάστατο: η μετάδοση της εμπειρίας που έχουν αποκτήσει από τα χρόνια της δουλειάς τους σε νοσοκομεία ή εργαστήρια και το τι αντιμέτωπίζουν καθημερινά στην πράξη , όπως και μια ταξινόμηση του τι είναι και τι όχι. Όλα αυτά δε μπορείς να τα βρεις στα βιβλία , και σίγουρα δε μπορείς να ξέρεις αν δεν έχεις μπει πο΄τε σου σε νοσοκομείο και δεν έχεις φάει χρόνια στα ΤΕΠ , ποια θεραπεία είναι η αποτελεσματική( ή η κατάλληλη για την περίπτωση) και ποια αναφέρεται απλώς για να γεμίζουν οι σελίδες.Ακόμη και ο τρόπος σκέψης τους και τα παραδείγματα που φέρνουν σχετικά με ασθενείς είναι σημαντικά .

Θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου , αν οι συνάδελφοι που δεν έρχονται στα αμφιθέατρα άξιοποιούσαν τον αντίστοιχο χρόνο για την ιατρική(π.χ. πηγαίνοντας στα ΤΕΠ).Ίσως τότε να μπορούσαν να αντικαταστήσουν τις παραδόσεις .Άλλά δε νομίζω ότι πίνοντας καφέ στην Κοραή και το λιμάνι , συμβαίνει το ίδιο..Γιατί , ειλικρνά πες μυ πόσοι από αυτούς που δεν πατάνε στα αμφιθέατρα , το κάνουν γιατι διαβάζουν στο σπίτι τους...Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας...

Όσο για την κλινική πράξη νωρίτερα , Έχω βαρεθεί να το ακούω....Οι κλινικές και τα ΤΕΠ είναι ανοιχτά και προσβάσιμα από όλους τους φοιτητές , ανεξάρτητα από το έτος που βρίσκονται και κανείς ποτέ δεν αρνήθηκε να εκπαιδεύσει φοιτητή που πήγε εκεί εθελοντικά . Ίσα-ίσα που το χαίρονται και πάρα πολύ.Δεν είδα κανένα από όσους έχουν τόσο ανάγκη την κλινική πράξη , να πάνε μέχρι το ΠΑΓΝΗ για να τη βρουν...Δεν είναι μακρυά...

Το να προβάλλουμε δικαιολογίες και να κάνουμε επανάσταση από τον καναπέ επίνοντας καφέ είναι πολύ εύκολο και ξεκούραστο.Τη διαφορά την κάνουν όλοι οι φοιτητές που προσπαθούν να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια για να γίνουν αύριο σωστοί γιατροί(τόσο από άποψη κατάρτισης όσο και από άποψη συμπεριφοράς προς τους ασθενείς και τους συναδέλφους) και να βοηθήσουν ουσιαστικά όσους έχουν ανάγκη .

Η ιατρική δεν είναι εύκολη επιστήμη και δεν πρέπει ποτέ΄να γίνει εύκολη επιστήμη , γιατί οι συνέπειες είναι σοβαρές και τα λάθη ακριβά.Και για να είμαι απολύτως ειλικρινής , δε θα ήθελα ο γιατρός που αύριο θα αναλάβει τον πατέρα ή το παιδί μου να έχει τελειώσει μια έυκολη ιατρική , ή να γνωρίζει μόνο το πρακτικό κομμάτι της όλης ιστορίας...

Κι επειδή τώρα τελευταί είναιπολύ της μόδας να πουλάμε την αριστερά και να τη βάζουμε μπορστά για να μην αναλάβουμε τις ευθύνες μας(κάτι που καμμία σχέση δεν έχει με την ουσία και το νόημά της στην πραγματικότητα) θα υπενθυμίσω το σύθημα της ΚΝΕ : ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!!!

Γιατί εκτός από δικαιώματα , έχουμε και υποχρεώσεις....

emarupemypoklinomaiemrespect

Πολύ σωστά τα λες, herm.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την ταπεινή μου γνώμη για το θέμα του κύκλου...

Με εκπλήσσει αυτή η άποψη, κυρίως γιατί, αν το λέμε απο την σκοπιά του κακόμοιρου συμφοιτητή που δεν μπορεί να παρακαλουθήσει την επιστήμη, ε πως να το κάνουμε ρε παιδιά, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝΕ...Άρα ένα το κρατούμενο, άν είσαι υπέρ του κύκλου, θες κάποιοι συμφοιτητές σου, με τους οποίους μιλάς κάθε μέρα, ίσως να τα έχεις πιεί και ανταλλάσσετε σημειώσεις, να μην μπουν μαζί με σένα στις κλινικές...

Και φυσικά το θέμα είναι και εντελώς προσωπικό, όταν στηρίζεις την άποψη οτι κάτι που επηρεάζει αρνητικά την ζωή μου είναι για το καλό μου και σαν αποτέλεσμα μένω έξω απο τις κλινικές, το λιγότερο που θα πρέπει να παραδεχτείς είναι οτι είναι και προσωπικο...

Πάει το πρώτο. Το δεύτερο έχει να κάνει με άλλη μια προφανή αλήθεια...Το θέμα με αυτούς που υπερασπίζονται τον κύκλο (υπάρχει και μια δεύτερη κατηγορία, θα την αναλύσω σε λίγο), είναι οτι είναι ΠΑΝΤΑ άτομα που έχουν κύκλο, ενώ απ'όσους λένε οτι δεν πρεπει να υπάρχει κάποιοι έχουν και κάποιοι δεν έχουν...Να μια ωραία παρατήρηση που δεν έχει απασχολήσει κανένα...Επομένως, ο διαχωρισμός δεν είναι στην πραγματικότητα ανάμεσα στους γαμάτους επιστημονάρες και τους τελειωμένους, όπως θα βόλευε την στερημένη προσωπικότητα πολλών που εκφράστηκαν σ'αυτή την συζήτηση, που λυσσάνε απίστευτα με την "¨΄εκπτωση του επιπέδου σπουδών" και θέλουν ο κόσμος να παραδεχτεί την αναγκαιοτητα κύκλου ώστε να μπαίνουν λιγότεροι στις κλινικές, άρα να μαπίνουν και αυτοί και κυρίως να μην μπαίνουν κάποιοι άλλοι, άρα να ξεχωρίζει απο νωρίς το ταλέντο τους... Γι'αυτά τα παιδιά, και μην ξεγιελλιέστε, το παν είναι να αφήνουν άλλους πίσω...έτσι έχουν μάθει, και υπάρχουν κοινωνιολογικές εξηγήσεις γι'αυτό, αλλά έτσι είναι...

Αν αυτό αγαπητέ συνάδελφε δεν είναι ολοκληρωτισμός τότε τί είναι??Κρεμάμε μια ταμπέλα κράζοντας τις απόψεις των άλλων(άσχετα από το αν είναι σωστές ή όχι) και από επιχειρήματα...μηδέν εις το πηλίκον...

Προφανώς και δεν υπάρχει φοιτητής που να έχει μπει στην κλινική,να μην καταλαβαίνει τι γίνεται και να παραδέχεται την ανεπάρκειά του και να ζητάει να τον βγάλουν...Όχι..αυτή είναι πολύ έντιμη στάση...αρχίζει να κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα , να επιρρίπτει ευθύνη στους καθηγητές που δεν του άνοιξαν το κεφάλι να του τα βάλουν μέσα όταν έπρεπε , στους ειδικευόμενους που δεν κάθονται να του πουν από την αρχή όλη τη φυσιολογία/παθοφυσιολογία/παθολογία/θεραπευτική της καρδιάς (αγνοώντας ότι έχουν να βγάλουν και όλη τη δουλειά του θαλάμου-μιλάμε για ασθενείς που έχουν ανάγκη...)και πάει λέγοντας...Και για προσωπική ευθύνη...όυτε λόγος...Κουβέντα για τα 4 χρόνια που πέρασαν και δε μπήκε στον κόπο να ξεχωρίσει τη γαστρεντερίτιδα από ο Ca στομάχου..

Για όλα φταίνε οι άλλοι και ποτέ το ξερό μας το κεφάλι...

Και σε ότι έχει να κάνει με το προσωπικό του θέματος....

Σε ότι με αφορά , σκοτούρα την είχα για το ποιοι και πόσοι θα μπούνε στις κλινικές...Η πραγματική αξία του γιατρού δε φαίνεται από τα πόσα "μπραβο" θα εισπράξει ο καθένας στην επίσκεψη από τον καθηγητή αλλά από το πόσο κόσμο θα βοηθήσει να βελτιώσει την υγεία του και το επίπεδο ζωής του .

Και για να το κάνεις αυτό , πρέπει να έχεις και γνώση και πρακτικές δεξιότητες . Το ένα χωρίς το άλλο , είναι παντελώς και απολύτως άχρηστο.

Αν το θεωρητικό υπόβαθρο ήταν άχρηστο και μπορούσαμε να μάθουμε τα πάντα μέσα στην κλινική , δε θα υπήρχε λόγος να τρώμε 4 επιπλεόν χρόνια από τη ζωή μας στο πανεπιστήμιο , θα μπαίναμε κατευθείαν στις κλινικές και σε 2 χρονάκια θα βγαίναμε έοτιμοι γιατροί...

Κι όποιον πάρει ο Χάρος.....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

(...)

Σ'αυτά που λες (...) Γιατί εκτός από δικαιώματα , έχουμε και υποχρεώσεις....

(...)

Αν αυτό αγαπητέ συνάδελφε (...) Κι όποιον πάρει ο Χάρος.....

emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai emypoklinomai

Κοίτα να δεις, υπάρχουν κι άλλοι που σκέφτονται έτσι! Thank god, υπάρχει ελπίδα!!!!! :lol:emcolgate

Ηerm emrockon , έχεις μία θαυμάστρια!!! χιχιχι :lol:

Μήπως να κάνουμε παράταξη, να έχουμε και κλεισμένο τραπεζάκι κάθε μεσημέρι στο κυλικείο; :lol::Pemcolgate:splats: :splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μήπως να κάνουμε παράταξη, να έχουμε και κλεισμένο τραπεζάκι κάθε μεσημέρι στο κυλικείο; :lol::Pemcolgate:splats: :splats:

Να μια πάρα μα πάρα πολύ καλή ιδέα! emthumbsup:P

Why not?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εχεις σκεφτει οτι ουτε εσυ ακους και ισως συνεχιζεις και λες κλισε φρασεις του εαυτου σου?Επισης λες πως δεν κανεις αλλο αυτες τις συζητησεις αλλα εδω ανωνυμα μπαινεις και γραφεις...Μηπως τελικα τις συζητησεις τις κανεις απλα ψαχνεις για μια ασπιδα προστασιας εν προκειμενω την ανωνυμια του ιντερνετ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εχεις σκεφτει οτι ουτε εσυ ακους και ισως συνεχιζεις και λες κλισε φρασεις του εαυτου σου?Επισης λες πως δεν κανεις αλλο αυτες τις συζητησεις αλλα εδω ανωνυμα μπαινεις και γραφεις...Μηπως τελικα τις συζητησεις τις κανεις απλα ψαχνεις για μια ασπιδα προστασιας εν προκειμενω την ανωνυμια του ιντερνετ?

Florentza1917, σε ποιον αναφέρεσαι?Υποθέτω ότι αφού δεν έχεις κάνει quote, αναφέρεσαι στον τελευταίο που μίλησε, δηλ σε μένα..

Πότε είπα εγώ ότι δεν κάνω άλλο αυτές τις συζητήσεις? :huh:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εχεις σκεφτει οτι ουτε εσυ ακους και ισως συνεχιζεις και λες κλισε φρασεις του εαυτου σου?Επισης λες πως δεν κανεις αλλο αυτες τις συζητησεις αλλα εδω ανωνυμα μπαινεις και γραφεις...Μηπως τελικα τις συζητησεις τις κανεις απλα ψαχνεις για μια ασπιδα προστασιας εν προκειμενω την ανωνυμια του ιντερνετ?

Florentza1917, σε ποιον αναφέρεσαι?Υποθέτω ότι αφού δεν έχεις κάνει quote, αναφέρεσαι στον τελευταίο που μίλησε, δηλ σε μένα..

Πότε είπα εγώ ότι δεν κάνω άλλο αυτές τις συζητήσεις? :huh:

sorry στη melian αναφερομουν ...μπερδεμα το διαδικτυο!γι'αυτο λεω να μιλαμε απο κοντααααααα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάει το πρώτο. Το δεύτερο έχει να κάνει με άλλη μια προφανή αλήθεια...Το θέμα με αυτούς που υπερασπίζονται τον κύκλο (υπάρχει και μια δεύτερη κατηγορία, θα την αναλύσω σε λίγο), είναι οτι είναι ΠΑΝΤΑ άτομα που έχουν κύκλο, ενώ απ'όσους λένε οτι δεν πρεπει να υπάρχει κάποιοι έχουν και κάποιοι δεν έχουν...Να μια ωραία παρατήρηση που δεν έχει απασχολήσει κανένα...Επομένως, ο διαχωρισμός δεν είναι στην πραγματικότητα ανάμεσα στους γαμάτους επιστημονάρες και τους τελειωμένους, όπως θα βόλευε την στερημένη προσωπικότητα πολλών που εκφράστηκαν σ'αυτή την συζήτηση, που λυσσάνε απίστευτα με την "¨΄εκπτωση του επιπέδου σπουδών" και θέλουν ο κόσμος να παραδεχτεί την αναγκαιοτητα κύκλου ώστε να μπαίνουν λιγότεροι στις κλινικές, άρα να μαπίνουν και αυτοί και κυρίως να μην μπαίνουν κάποιοι άλλοι, άρα να ξεχωρίζει απο νωρίς το ταλέντο τους... Γι'αυτά τα παιδιά, και μην ξεγιελλιέστε, το παν είναι να αφήνουν άλλους πίσω...έτσι έχουν μάθει, και υπάρχουν κοινωνιολογικές εξηγήσεις γι'αυτό, αλλά έτσι είναι...

Συγγνώμη, έχω μια απορία τώρα που το ξαναδιαβάζω...: Αυτό που έχω υπογραμμίσει το λες ως επιχείρημα υπέρ των όσων λένε "όχι" στον κύκλο;;; :huh: Εγώ γιατί το βλέπω ανάποδα;;; :blink: Δηλαδή το ερμηνεύω ως ότι αν έχεις κλείσει κύκλο και επομένως δε σε αγγίζει προσωπικά η εφαρμογή του ή μη, μπορείς να έχεις πιο "ξεκάθαρη" γνώμη για τα πράγματα; Γιατί αν δεν έχεις κλείσει κύκλο είναι πιο "λογικό" να μην τον θες αφού δε σε συμφέρει, ενώ αν έχεις κλείσει ουσιαστικά εκφράζεις μια άποψη πιο "αντικειμενική" και απαλλαγμένη από οποιοδήποτε συμφέρον, όταν λες ναι ή όχι στον κύκλο... :)

Γτ για να λέμε και του στραβού το δίκιο, αν ήμασταν όλοι σουπερ ουαου φοιτητές που είχαμε περάσει τα μαθήματα, σκασίλα μας για τον κύκλο... Το θέμα καίει, όπως είναι λογικό άλλωστε, αυτούς που χρωστάνε πολλά, γτ βέβαια ο κύκλος θίγει το συμφέρον τους, οι υπόλοιποι όμως μπορούν και να αδιαφορήσουν, το ίδιο τους κάνει... :rolleyes:

Δηλαδή γτ εμένα μου φαίνεται πιο πιθανό αυτοί που δεν έχουν κύκλο και δεν τον θέλουν, να έχουν τέτοια στάση λόγω προσωπικών συμφερόντων κι όχι γτ καταπατώνται τα ακαδημαϊκά τους δικαιώματα κι άλλα τέτοια τραγικά, από το να είναι κομπλεξικοί αυτοί που έχουν κύκλο και είναι και υπέρ αυτού κι ενώ προβάλουν διάφορα επιχειρήματα, στην πραγματικότητα να τους νοιάζει "να αφήσουν τους άλλους πίσω" και "να ξεχωρίσει το ταλέντο τους";;;; Δηλαδή "συμφέρον vs κομπλεξ", τι θεωρείτε πιο πιθανό; :rolleyes::)

(συγγνώμη αλλά στο ποστ σου προσάπτεις διάφορους χαρακτηρισμούς στους υπερμαχους του κύκλου, οπότε νομίζω ότι έπρεπε να πάρεις μια απάντηση... emcolgate )

Παράλειψη -για αυτό που λες για το ταλέντο: αν είναι να ξεχωρίσεις θα ξεχωρίσεις, ίσα ίσα που αν υπάρχουν κι ένα μάτσο άσχετοι δίπλα σου ξεχωρίζεις και καλύτερα λόγω της αναμενόμενης σύγκρισης... :anavwfwties: άρα ούτε αυτό σου το επιχείρημα στέκει... :rolleyes:

@florentza1917: ασπίδα προστασίας την ανωνυμία του ιντερνετ;;;;;;!!!!!!!!! emlmfao emlmfao emlmfao Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά κάποιοι από δω μέσα με ξέρουν προσωπικά, και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν κρύβομαι! :) Άλλωστε είμαστε τόσο λίγοι στη σχολή, και έχω δώσει διάφορα "στοιχεία" για 'μενα διάσπαρτα μέσα στο φόρουμ, που αν θες άνετα με βρίσκεις... :) Η διαφορά εδώ είναι ότι έχω το χρόνο μου να αναπτύξω διάφορα επιχειρήματα, ενώ όταν πάω να πω τα ίδια στη σχολή 1. συνέχεια με διακόπτουν και 2. ενώ αρχίζω τη συζήτηση με ένα άτομο, μετά πλακώνουν άλλα 5-6 της παράταξής του και αντί τελικά να ακούνε εμένα καταλήγουν να τα λένε μεταξύ τους και να μη με αφήνουν να μιλήσω... Και επειδή με κάτι τέτοια μου ανεβαίνει η πίεση (στο κάτω κάτω δεν είμαι ούτε θέλω να γίνω πολιτικός), πλέον αποφεύγω τέτοιες καταστάσεις κι είμαστε όλοι ευτυχισμένοι... :lol::)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η διαφορά εδώ είναι ότι έχω το χρόνο μου να αναπτύξω διάφορα επιχειρήματα, ενώ όταν πάω να πω τα ίδια στη σχολή 1. συνέχεια με διακόπτουν και 2. ενώ αρχίζω τη συζήτηση με ένα άτομο, μετά πλακώνουν άλλα 5-6 της παράταξής του και αντί τελικά να ακούνε εμένα καταλήγουν να τα λένε μεταξύ τους και να μη με αφήνουν να μιλήσω... Και επειδή με κάτι τέτοια μου ανεβαίνει η πίεση (στο κάτω κάτω δεν είμαι ούτε θέλω να γίνω πολιτικός), πλέον αποφεύγω τέτοιες καταστάσεις κι είμαστε όλοι ευτυχισμένοι... :lol::)

Συμφωνώ++

Σε όλους τους φοιτητές που δεν ανήκουν σε κάποια παράταξη συμβαίνουν τέτοια σκηνικά από όλες τις παρατάξεις..

Λογικό μου φαίνεται, όμως, αφού η κάθε παράταξη θέλει να μυήσει όσους περισσότερους μπορεί στις απόψεις και τον τρόπο σκέψης της..

Αλλά αυτός είναι κι ο λόγος που, όπως λέει η melian, δε μπορεί να γίνει εποικοδομητική συζήτηση στη σχολή..και να πει ο αμερόληπτος φοιτητής τη γνώμη του-όποια κι αν είναι αυτή.

Προς Θεού δε λέω ότι οι παρατάξεις έχουν τέτοιο σκοπό!(για να μην παρεξηγηθώ το διευκρινίζω)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως όσον αφορά τις συζητήσεις στη σχολή συμφωνώ απόλυτα πως κάποιος μέσω της ανωνυμίας του Internet προσπαθεί να κρυφτεί. Και αν σε κάποιους δεν τους αρέσει να συζητάνε στη σχολή για τον α ή β λόγο δεν τους εχω δει ποτέ να μιλάνε σε μία συνέλευση. Και θα μου πείτε πάλι διάφορα για τις συνελεύσεις και πως δεν προσφέρονται και πως απλά μαλώνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι μεταξύ τους. Αλλά εκεί είναι το θέμα... Πως θα γίνουν οι συνελεύσεις καλύτερες, πώς θα συμμετέχει περισσότερος κόσμος. Γιατί ωραία είναι να αναπτύσσεις μία άποψη μέσα από το διαδίκυτο, δε λέω και εγώ το κάνω, αλλά είναι τελείως διαφορετικό να συζητάς στο σύλλογό σου και να απευθύνεσαι σε όλους τους συμφοιτητές σου...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.