Jump to content

Γενικά και Ειδικά προαπαιτούμενα


herm

Recommended Posts

Καλησπέρα!!

Ο λόγος που άνοίγω αυτό το topic είναι επειδή όπου να 'ναι θα αρχίσουν πάλι οι συζητήσεις και καβγάδες για τον κύκλο και το αν πρέπει ή όχι να εφαρμοστεί στη σχολή μας , νομίζω θα ήταν καλό να ανταλλάξουμε απόψεις επί του θέματος και να ακουστούν και να επιχειρηματολογήσουν όλες οι πλευρές , είτε είναι υπέρ είτε κατά...

Είναι ένα θέμα που αφορά όλους τους φοιτητές και που αν δε διευθετηθεί σύντομα και οριστικά , θα συνεχίσει να δημιουργεί έκρυθμες καταστάσεις κάθε χρόνο.

Για ενημερωτικούς λόγους , παραθέτω το σχετικό απόσπασμα από τον οδηγό σπουδών(σελ 54 και 55):

9.4. Προϋποθέσεις εγγραφής στις κλινικές ασκήσεις

i)Οι φοιτητές για ναμπορούν να αρχίσουν τις κλινικές ασκήσεις , δλδ να εγγραφούν στο 9ο εξάμηνο , θα πρέπει να μηχρωστούν πάνω από 4 μαθήματα από τα παρακάτω γενικά προαπαιτούμενα , αρκεί να μην είναι 2 μαθήματα του ίδιου γνωστικού αντικειμένου (Α και Β) , οπότε ισχύει ο περιορισμός του ίδιου μαθήματος .

Γενικά προαπαιτούμενα για τις κλινικές ασκήσεις

Χημεία , Γεν.Ανατομία , Ανατομία μυοσκελετικού , Τοπογραφική ανατομία , φυσιολογία Α , φυσιολογία , Β , φυσιολογία Γ , βιολογία Α , Βιολογία Β , βιοχημεία Α , βιοχημεία Β , φαρμακολογία Α , φαρμακολογία Β , μικροβιολογία α, μικροβιολογία Β , βασική ανοσολογία , παθοφυσιολογία α, παθοφυσιολογία β , εργαστηριακή ιατρική , γενική παθνα , ειδική παθαν , ακτινολογία Α , ακτινολογία Β

Τα μαθήματα της ανατομία αποτελούν μια ομάδα για την οποία ισχύει ο ίδιος περιορισμός.Επίσης το μάθημα βασική ανοσολογία με την παθοφυσιολογία Α και Β αποτελούν μια ομάδα για την οποία ισχύει ο ίδιος περιορισμός .

ii) Για να εγγραφούν οι φοιτητές στις κλινικές θα πρέπει να έχουν περάσει τα παρακάτω ειδικά προαπαιτούμενα

Κλιν . άσκηση παθολογίας : 2/3 παθολογίες

Κλιν. άκηση χειρουργικής : 2/3 χειρουργικές

Κλιν άσκηση παιδιατρικής και γυναικολογίας : παιδιατρική και γυναικολογία-μαιευτική

Κλιν άσκηση σε διάφορες κλινικές : 5/7 από νευρολογία , ΩΡΛ , οφθαλμολογία , νευρανατομία , διατροφή , ψυχιατρική , επιδημιολογία

Περιμένω τις απόψεις σας!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 85
  • Created
  • Last Reply

Kαλησπέρα!

Βασικά εγώ τώρα μπαίνω 2ο έτος και δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα στο μυαλό μου αν ισχύει ο λεγόμενος κύκλος... emstupid δηλαδή προς το παρόν τι εφαρμόζεται;γράφονται οι φοιτητές στο 9ο εξάμηνο μην έχοντας συμπληρώσει αυτές τις προυποθέσεις;

Απ τη μια είναι καλό μέτρο για να πηγαίνει ο φοιτητής έχοντας κάποιες "βασικές" γνώσεις πάνω σ αυτά που θα αντιμετωπίσει...απ την άλλη αν "σου κάτσει καμία στραβή" και δε προλάβεις να περάσεις τα μαθήματα είναι κρίμα...και δε νομίζω να είναι λίγοι αυτοί που θα αφήσουν πάνω από τέσσερα από αυτά τα μαθήματα...ασε που τυχαίνει μέχρι τώρα όσα από αυτά έχουμε διδαχτεί το 1ο και το 2ο εξάμηνο να είναι τα πιο δύσκολα μαθήματα των εξαμήνων αυτών :( ...δε ξέρω...οψόμεθα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Kαλησπέρα!

Βασικά εγώ τώρα μπαίνω 2ο έτος και δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα στο μυαλό μου αν ισχύει ο λεγόμενος κύκλος... emstupid δηλαδή προς το παρόν τι εφαρμόζεται;γράφονται οι φοιτητές στο 9ο εξάμηνο μην έχοντας συμπληρώσει αυτές τις προυποθέσεις;

Απ τη μια είναι καλό μέτρο για να πηγαίνει ο φοιτητής έχοντας κάποιες "βασικές" γνώσεις πάνω σ αυτά που θα αντιμετωπίσει...απ την άλλη αν "σου κάτσει καμία στραβή" και δε προλάβεις να περάσεις τα μαθήματα είναι κρίμα...και δε νομίζω να είναι λίγοι αυτοί που θα αφήσουν πάνω από τέσσερα από αυτά τα μαθήματα...ασε που τυχαίνει μέχρι τώρα όσα από αυτά έχουμε διδαχτεί το 1ο και το 2ο εξάμηνο να είναι τα πιο δύσκολα μαθήματα των εξαμήνων αυτών :( ...δε ξέρω...οψόμεθα...

Γεια σου!

Αυτό που γίνεται τα τελευταία 2-3 χρόνια , είναι να εφαρμόζονται μόνο τα ειδικά προαπαιτούμενα , δλδ 2/3 παθολογίες για όσους κάνουν παθολογία και 2/3 χειρουργικές για όσους κάνουν χειρουργική .

Το θέμα ηρθε ξανά στο προσκήνιο πέρισυ , όπου έγινε μα απόπειρα-κυρίως από τους παθολόγους-να εφαρμοστεί αυστηρά.(μάλλον θα άκουσες τα περιστατικά με το Μπούμπα και τους φοιτητές που δεν είχαν κλείσει κύκλο , κόπηκαν στο τεστάκι της παθολογίας κι έπρεπε να επαναλάβουν την άσκηση της γενικής παθολογίας τον Αύγουστο).

Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει μπαίνοντας στις κλινικές να υπάρχει ένα βασικό υπόβαθρο γνώσεων , για να έχει και νόημα η παρουσία μας εκεί και να μην καταλήξουμε να πηγαινοφέρνουμε εργαστηριακά επί μονίμου βάσεως....

Το ερώτημα είναι κατά πόσο η ισχύουσα μορφή κύκλου διασφαλίζει την ύπαρξη αυτής της γνώσης...στην ουσία της και όπως αποτυπώνεται στην κλινική πράξη και όχι στις αναλυτικές μας . Από την άλλη , από το να μην υπάρχει καμμία δικλείδα...Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ότι κάποιος έχει 2/3 παθολογίες ή χειρουργικές δε σημαίνει ότι γνωρίζει κιόλας τα συγκεκριμμένα αντικείμενα ή ότι μπορεί να ανταποκριθεί στην κλινική πράξη(δυστυχώς η παπαγαλία δίνει και παίρνει στη σχολή μας και τα παραδείγματα είναι πολλά...)

Νομίζω ότι θα ήταν πολύ πιο αποδοτική η συνεχής αξιολόγηση μέσα στις κλινικές , κατά τη διάρκεια της άσκησης , καθώς και η τελική αξιολόγηση πριαν βγούμε από τις κλινικές .

Και βεβαίως δεν πρέπι να μείνει ασχολίαστο το γεγονός , ότι είναι οι ίδιοι οι καθηγητές που επέτρεψαν να γίνει η σχολή μας άνδρο της διαφθοράς με τις εξαιρέσεις και την εύνοια που έδειξαν σε συγκεκριμένους φοιτητές , συγκεκριμένων παρατάξεων.Ένα καλο ερώτημα είναι κατά πόσο μπορούμε να τους πάρουμε στα σοβαρά , όταν από τη μία παριστάνουν τους αυστηρούς και ότι νοιάζονται για τη βελτίωση των σπουδών μας και από την άλλη δίνουν πτυχία και διδακτορικά και εξουσία σε όλους αυτούς που δεν έχουν καταβάλει ούτε την ελάχιστη προσπΆθεια...Όταν οι ίδιοι καταπατούν τους κανόνες που θεσπίζουν .

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ότι κάποιος έχει 2/3 παθολογίες ή χειρουργικές δε σημαίνει ότι γνωρίζει κιόλας τα συγκεκριμμένα αντικείμενα ή ότι μπορεί να ανταποκριθεί στην κλινική πράξη(δυστυχώς η παπαγαλία δίνει και παίρνει στη σχολή μας και τα παραδείγματα είναι πολλά...)

Νομίζω ότι θα ήταν πολύ πιο αποδοτική η συνεχής αξιολόγηση μέσα στις κλινικές , κατά τη διάρκεια της άσκησης , καθώς και η τελική αξιολόγηση πριαν βγούμε από τις κλινικές.

Με αυτή τη λογική σου λέω κι εγώ ότι και κάποιος που παίρνει πτυχίο δε σημαίνει ότι το αξίζει. δε γίνεται όμως να δώσουμε πτυχία σε όλους...

Ο κύκλος πρέπει να εφαρμοστεί και να γίνει και πιο σκληρός.

Το να περάσεις 19 από 23 γενικά προαπαιτούμενα και 2 από 3 ειδικά = 21 μαθήματα σε 4 χρόνια, ε δεν είναι δα και δύσκολο.

Εγώ μπήκα στις κλινικές έχοντας περασμένα 21 από τα 23 και 2 στις 3 χειρουργικές και πάντα μα πάντα διάβαζα μόνο στην εξεταστική.

Αρα καθε άλλο παρά δύσκολο είναι...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν μπορώ να κρίνω κατά πόσο ο κύκλος εξασφαλίζει κάποιες βασικές γνώσεις για τις κλινικές και κατά πόσο μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει χωρίς τον κύκλο (αυτό θα μας το πείτε αυτοί που είστε ήδη στις κλινικές). Απλώς με μια πρώτη ματιά κρίνω ότι κάποια από τα μαθήματα θα μπορούσαν να λείπουν από τον κύκλο. Π.χ. τι δουλειά έχει η Χημεία στα προαπαιτούμενα (εντάξει σιγουρα δεν είναι το μάθημα που κάνει δυσκολο τον κύκλο αλλά γιατί να περιλαμβάνεται κιόλας??). Ή και οι βιοχημείες?? Δε λέω χρήσιμες αλλά στο κύκλο?? Επίσης δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργεί το σύστημα των κλινικών οπότε συγχωρέστε με αν πω καμιά κοτσάνα αλλά ίσως θα μπορούσε η κάθε κλινική να έχει διαφορετικά προαπαιτούμενα...

Για τα ειδικά προαπαιτούμενα δεν έχω άποψη γιατί δεν ξέρω καν τι είναι

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.ΧΗΜΕΙΕΣ ΒΙΟΧ Α-Β ΚΑΙ ΦΥΣ Α ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ Η ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ.ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΕ ΠΕΡΣΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥΣ. ΠΧ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΤΟΜΙΕΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΕΣ ΚΤΛ. ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ. ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΤΕ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΝΝΟΩ , ΘΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟΣ.

ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΠΤ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΛΕΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ? ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΕΤΑ...ΤΙ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΤΕ Η ΚΛΙΝΙΚΗ? Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ, ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΠΙΕΣΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΕΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup +++

Οι περισσότεροι φοιτητές έχουν αυτήν την άποψη, ότι δηλ θα έπρεπε τα μαθήματα του κύκλου να είναι λιγότερα και τα πιο "ιατρικά"...

Ωστόσο, οι συνελεύσεις που έγιναν πέρυσι και πρόπερσι, στις οποίες είχαμε καταλήξει στα ίδια συμπεράσματα, δεν κατάφεραν να φέρουν κάποιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα.. :unsure:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εγώ θυμάμαι (νομίζω) ότι στις συνελέυσεις η απόφαση δεν ήταν να τροποποιηθεί ο κύκλος αλλά η απόφαση ήταν ΟΧΙ κύκλος...

για αυτό δεν έχει αλλάξει κάτι

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εγώ θυμάμαι (νομίζω) ότι στις συνελέυσεις η απόφαση δεν ήταν να τροποποιηθεί ο κύκλος αλλά η απόφαση ήταν ΟΧΙ κύκλος...

για αυτό δεν έχει αλλάξει κάτι

Θυμάμαι ότι είχαν ακουστεί και οι 2 απόψεις..αλλά οι ψηφοφορίες είχαν ως αποτέλεσμα: Όχι κύκλος ...οπότε ...

Ωστόσο, οι συνελεύσεις που έγιναν πέρυσι και πρόπερσι, στις οποίες είχαμε καταλήξει στα ίδια συμπεράσματα, δεν κατάφεραν να φέρουν κάποιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα.. unsure.gif
....άκυρο emblush
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Sleep walker πολλές φορές δόθηκαν πτυχία σε άτομα που δεν το άξιζαν και που το απέκτησαν με διάφορους τρόπους.. Τα ίδια άτομα που μας λένε πως νοιάζονται για την αξία των πτυχίων μας και για το πως θα βγούμε καλοί γιατροί έδωσαν πτυχία, διδακτορικά και θέσεις για ειδικότητα σε κάποιους που δεν έμαθαν τίποτα. Το να έχεις συμπληρώσει κύκλο σίγουρα δε σημαίνει πως ξέρεις χειρουργική ή παθολογία ή οτιδήποτε άλλο. Και επειδή ακριβώς arxonta η ιατρική είναι επιστήμη με θεωρία και πράξη πιστεύω πως αυτά τα δύο δεν πρέπει να διαχωρίζονται μεταξύ τους.. Γνώση σημαίνει να περισσότερη πρακτική εξάσκηση από νωρίς και όχι φραγμοί. Ένα μάθημα το μαθαίνεις καλύτερα όταν παράλληλα βλέπεις στην πράξη αυτά που μαθαίνεις. Επιπλέον γνώση αποκτάς όχι με τη στείρα απομνημόνευση βιβλίων αλλά με την ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Γνώση δεν είναι να σε πιέζει κάποιος να στρωθείς και να βάλεις πρόγραμμα όπως ακούγεται ότι επιτυγχάνει ο κύκλος. Και ακόμα στις περισσότερες κλινικές δε μεταφέρεις εργαστηριακά επειδή δεν έχεις περάσει κύκλο.. Δεν ξέρω τι έτος είσαι αλλά στις περισσότερες κλινικές μόνο πρακτική άσκηση δεν κάνεις τελικά. Και όταν έλεγε πέρσυ η επιτροπή σπουδών όλον το χρόνο πως θα αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών τι έννούσε; πως θα καταργηθεί η ακτινοβιολογία και πως θα αλλάξει όνομα η επιδημιολογία; γιατί εγώ πραγματικά δεν είδα καμία ουσιαστική αλλαγή... Και όμως είμαι σίγουρη πως φέτος η επιτροπή σπουδών θα λέει πως τώρα που το πρόγραμμα σπουδών άλλαξε είμαστε έτοιμη να δούμε ποιά θα είναι τα προαπαιτουμενα και αν ο κύκλος θα έχει 5, 10 ή 20 μαθήματα.

Τέλος, οι περισσότεροι φοιτητές έχουν την απόψη πως δεν πρέπει να υπάρχει κύκλος. Και επειδή ακριβώς στη σχολή μας επικρατεί αυτή η άποψη μέχρι τώρα δεν έχει εφαρμοστεί ο κύκλος. Είμαι σίγουρη πως αν δεν είχαμε κάνει κάτι πέρσυ πολλοί συμφοιτητές μας δεν θα είχαν μπει στις κλινικές.. Το πρόβλημα σίγουρα δε λύθηκε γιατί και φέτος πάλι τα ίδια προβλήματα θα αντιμετωπίσουμε και ίσως και χειρότερα..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ότι κάποιος έχει 2/3 παθολογίες ή χειρουργικές δε σημαίνει ότι γνωρίζει κιόλας τα συγκεκριμμένα αντικείμενα ή ότι μπορεί να ανταποκριθεί στην κλινική πράξη(δυστυχώς η παπαγαλία δίνει και παίρνει στη σχολή μας και τα παραδείγματα είναι πολλά...)

Νομίζω ότι θα ήταν πολύ πιο αποδοτική η συνεχής αξιολόγηση μέσα στις κλινικές , κατά τη διάρκεια της άσκησης , καθώς και η τελική αξιολόγηση πριαν βγούμε από τις κλινικές.

Με αυτή τη λογική σου λέω κι εγώ ότι και κάποιος που παίρνει πτυχίο δε σημαίνει ότι το αξίζει. δε γίνεται όμως να δώσουμε πτυχία σε όλους...

Ο κύκλος πρέπει να εφαρμοστεί και να γίνει και πιο σκληρός.

Το να περάσεις 19 από 23 γενικά προαπαιτούμενα και 2 από 3 ειδικά = 21 μαθήματα σε 4 χρόνια, ε δεν είναι δα και δύσκολο.

Εγώ μπήκα στις κλινικές έχοντας περασμένα 21 από τα 23 και 2 στις 3 χειρουργικές και πάντα μα πάντα διάβαζα μόνο στην εξεταστική.

Αρα καθε άλλο παρά δύσκολο είναι...

Συμφωνώ εν μέρει μαζί σου...Ο κύκλος δεν πρέπει να γίνει πιο σκληρός , αλλά πιο ουσιαστικός.γιατί μη μου πεις ότι τα "τυχερά περάσματα" με ερωτήσεις γενικών και εγκυκλοπαιδικών γνώσεων στη Χειρουργική Α(όλη η κοιλιά για τους νεότερους...) και τα θέματα σε ουρολογία και ορθοπαιδική για τη χειρουργική Β εξασφαλίζουν τις απαραίτητες γνώσεις...Κι εγώ έκλεισα κύκλο , όπως και άλλοι σμφοιτητές μου(αρκετοί δε από αυτούς , πολύ "ανώδυνα") αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και αξιοκρατικό μέτρο αξιολόγησης . Είναι μια δικλίδα αξιολόγησης λλά όχι η πιο αποτελεσματική ή ουσιαστική . Αυτό που θα έπρεπε να γίνετι είναι να εξασφαλίζεται ότι περνώνταε ένα μάθημα έχει τουλάχιστον ένα minimum γνώσης , κάτι που τώρα δεν ισχύει ούτε κατά διάννοια...Νομίζω ότι αυτό που χρειάζεται είναι μια ριζική αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών και όχι μεσοβέζικες λύσεις τύπου "εφαρμογή μόνο του κιμρού κύκλου για να σώσουμε τα προσχήματα αλλά άσε τους άρχοντες της διαφθοράς να αλωνίζουν και κάνε τους και παραδείγματα προς μίμηση"

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εγώ θυμάμαι (νομίζω) ότι στις συνελέυσεις η απόφαση δεν ήταν να τροποποιηθεί ο κύκλος αλλά η απόφαση ήταν ΟΧΙ κύκλος...

για αυτό δεν έχει αλλάξει κάτι

Νομίζω ότι αυτή η παρατήρηση βρίσκει τη ρίζα του κακού!!!

Επικροτώ!!!

Δε θα αλλάξει κάτι, αν δεν το ζητήσουμε με διάλογο και επιχειρήματα!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

herm συμφωνώ πως με τα τυχερά περάσματα που αναφέρεις δεν αποκτάς ένα minimum γνώσεων. Και για να αποκτάς κάποιες απαραίτητες γνώσεις μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι αλλαγή της ύλης των μαθημάτων, λιγότερη παπαγαλία, αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών, καθηγητές που θα είναι εκεί και θα διδάσκουν και παράλληλη πρακτική άσκηση. Γι αυτό και ο κύκλος δεν προσφέρει τίποτα παρά μόνο υπόσχεται πως βελτιώνει τη σχολή ενώ κάνει ακριβώς το αντίθετο. Απλά είναι απαράδεκτο να λες πως η ρίζα του κακού είναι οι αποφάσεις του συλλόγου. Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουν οι φοιτητές; να παραμείνουν σιωπηλοί και να λένε πως δεν πειράζει μωρε δεν θα μπω φέτος στις κλινικές θα μπω του χρόνου και ας εφαρμοστεί ο κύκλος.. Όταν έχεις μπροστά σου μία επίθεση καθόλου τυχαία δεν κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Αν δεν καταργηθεί ο κύκλος δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να μιλας για αλλαγές και βελτίωση της σχολής. Η λογική αυτών που θέλουν κύκλο είναι που πάει πίσω τη σχολή και όχι ένας σύλλογος που κάνει συνελεύσεις και αποφασίζει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νομίζω ότι υπήρχαν αρκετά άτομα που ήθελαν να υπάρχει κύκλος, αλλά λίγο διαφορετικός έτσι ώστε να διευκολύνει τους φοιτητές.

Ωστόσο, η πλειοψηφία δεν ήθελε καθόλου κύκλο..και αυτό καθόριζε κάθε φορά το αποτέλεσμα και έτσι διαιωνιζόταν αυτός ο φαύλος κύκλος.

Πώς θα αλλάξουμε γνώμη σε τόσα άτομα?Μου φαίνεται αδύνατο..δεν ξέρω.. :unsure:emconfused

Διότι αν θυμάστε η διαφορά ψήφων ήταν τρομακτική..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απλά είναι απαράδεκτο να λες πως η ρίζα του κακού είναι οι αποφάσεις του συλλόγου. Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουν οι φοιτητές; να παραμείνουν σιωπηλοί και να λένε πως δεν πειράζει μωρε δεν θα μπω φέτος στις κλινικές θα μπω του χρόνου και ας εφαρμοστεί ο κύκλος.. Όταν έχεις μπροστά σου μία επίθεση καθόλου τυχαία δεν κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Αν δεν καταργηθεί ο κύκλος δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να μιλας για αλλαγές και βελτίωση της σχολής. Η λογική αυτών που θέλουν κύκλο είναι που πάει πίσω τη σχολή και όχι ένας σύλλογος που κάνει συνελεύσεις και αποφασίζει.

δεν είπε κανείς ότι οι φοιτητές θα πρέπει να κάτσουν με σταυρωμένα χέρια. Άν και ομολογώ ότι δεν είμαι και πολύ "φαν" των συνελεύσεων (με τη φορφή που γίνονται) αλλά από ότι έχω παρατηρήσει από τις συνελεύσεις που έχω παρακολουθήσει οι αποφάσεις συνήθως περιέχουν πιο πολύ πάθος παρά λογική (τουλάχιστον όσον αφορά το θέμα του κύκλου). Με το να παίρνουμε κάθε χρόνο απόφαση ΟΧΙ κύκλος καταφέρνουμε μεν να μπουν οι συνάδελφοι στις κλινικές αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι μόνιμο. Ενώ αν λέγαμε ότι δεχόμαστε τον κύκλο με τις Χ τροποποιήσεις (προτάσεις υπάρχουν οπως μείωση των μαθημάτων και το να δίνονται τα μαθήματα και τις τρεις εξεταστικές κ.α.) νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο.

Εξάλλου όπως προαναφέρθηκε:

Το να περάσεις 19 από 23 γενικά προαπαιτούμενα και 2 από 3 ειδικά = 21 μαθήματα σε 4 χρόνια, ε δεν είναι δα και δύσκολο.

Εγώ μπήκα στις κλινικές έχοντας περασμένα 21 από τα 23 και 2 στις 3 χειρουργικές και πάντα μα πάντα διάβαζα μόνο στην εξεταστική.

Αρα καθε άλλο παρά δύσκολο είναι...

Πόσο μάλλον αν τα μαθήματα μειωθούν και γίνουν οι όποιες τροποποιήσεις ζητάμε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

herm συμφωνώ πως με τα τυχερά περάσματα που αναφέρεις δεν αποκτάς ένα minimum γνώσεων. Και για να αποκτάς κάποιες απαραίτητες γνώσεις μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι αλλαγή της ύλης των μαθημάτων, λιγότερη παπαγαλία, αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών, καθηγητές που θα είναι εκεί και θα διδάσκουν και παράλληλη πρακτική άσκηση. Γι αυτό και ο κύκλος δεν προσφέρει τίποτα παρά μόνο υπόσχεται πως βελτιώνει τη σχολή ενώ κάνει ακριβώς το αντίθετο. Απλά είναι απαράδεκτο να λες πως η ρίζα του κακού είναι οι αποφάσεις του συλλόγου. Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουν οι φοιτητές; να παραμείνουν σιωπηλοί και να λένε πως δεν πειράζει μωρε δεν θα μπω φέτος στις κλινικές θα μπω του χρόνου και ας εφαρμοστεί ο κύκλος.. Όταν έχεις μπροστά σου μία επίθεση καθόλου τυχαία δεν κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Αν δεν καταργηθεί ο κύκλος δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να μιλας για αλλαγές και βελτίωση της σχολής. Η λογική αυτών που θέλουν κύκλο είναι που πάει πίσω τη σχολή και όχι ένας σύλλογος που κάνει συνελεύσεις και αποφασίζει.

pernousakaimpika μισό λεπτό γιατί εδώ έχει γίνει παρεξήγηση...Αυτό που εννόούσα είναι ότι αντί να αναλωνόμαστε σε ένα στείρο οχι , θα μπορούσαμε να προτείνουμε ουσιαστ ικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών(όλα αυτά που κι εσύ αναγνωρίζεις ότι πρέπει να γίνουν) και το θέμα θα έχει λυθεί , γιατί αν το περιεχόμενο των σπουδών μας γίνει πιο ουσαστικό . τότε ο κύκλος δε θα έχει λόγο ύπαρξης...Αλλά αυτό δε γίνεται με φωνές , απειλές και τραμπουκισμούς.Και δε θυμάμαι σε καμμία συνέλευση να συζητήσαμε τι αλλαγές θέλουμε.το μόνο που μας ενδιέφερε ήταν πως θα τη βγάλουμε καθαρή και φέτος από τον κύκλο ακι απλώς μεταθέταμε το πρόβλημα για την επόμενη χρονιά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και δε θυμάμαι σε καμμία συνέλευση να συζητήσαμε τι αλλαγές θέλουμε.το μόνο που μας ενδιέφερε ήταν πως θα τη βγάλουμε καθαρή και φέτος από τον κύκλο ακι απλώς μεταθέταμε το πρόβλημα για την επόμενη χρονιά.

++Ακριβώς!

Κι αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα..Ελπίζω να μην κάνουμε και φέτος τα ίδια..Γιατί έτσι δε βγαίνει πουθενά και κάθε χρόνο θα έχουμε τα ίδια..Νομίζω όμως ότι όσοι υποστηρίζουν "καθόλου κύκλο" είναι κάπως αδιάλλακτοι (ή τους έχω παρεξηγήσει?) και επιμένουν στην "απόλυτη ελευθερία", να μπαίνουν δηλ στις κλινικές όσα μαθήματα κι αν χρωστάνε..Αν όμως συμβαίνει αυτό τότε λογικό είναι να ισχύει αυτό που είπε ο arxontas2007 παραπάνω:

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ Η ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ.

...ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΠΤ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΛΕΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ? ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΕΤΑ...ΤΙ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΤΕ Η ΚΛΙΝΙΚΗ? Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ, ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΠΙΕΣΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΕΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ.

Για να καταφέρουμε κάτι, όσοι θέλουμε διαφορετικό κύκλο, πρέπει να προσπαθήσουμε πολύ για να ακουστεί αυτή η άποψη...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

herm συμφωνώ πως με τα τυχερά περάσματα που αναφέρεις δεν αποκτάς ένα minimum γνώσεων. Και για να αποκτάς κάποιες απαραίτητες γνώσεις μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι 1)αλλαγή της ύλης των μαθημάτων, 2)λιγότερη παπαγαλία, αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών, 3)καθηγητές που θα είναι εκεί και θα διδάσκουν και 4)παράλληλη πρακτική άσκηση. Γι αυτό και ο κύκλος δεν προσφέρει τίποτα παρά μόνο υπόσχεται πως βελτιώνει τη σχολή ενώ κάνει ακριβώς το αντίθετο. Απλά είναι απαράδεκτο να λες πως η ρίζα του κακού είναι οι αποφάσεις του συλλόγου. 5)Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουν οι φοιτητές; να παραμείνουν σιωπηλοί και να λένε πως δεν πειράζει μωρε δεν θα μπω φέτος στις κλινικές θα μπω του χρόνου και ας εφαρμοστεί ο κύκλος.. Όταν έχεις μπροστά σου μία επίθεση καθόλου τυχαία δεν κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Αν δεν καταργηθεί ο κύκλος δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να μιλας για αλλαγές και βελτίωση της σχολής. Η λογική αυτών που θέλουν κύκλο είναι που πάει πίσω τη σχολή και όχι ένας σύλλογος που κάνει συνελεύσεις και αποφασίζει.

1) Πολύ γενικό δεν είναι αυτό; :unsure: Αν εννοείς πάντως μείωση της ύλης, έχετε σκεφτεί ποτέ ότι για το μεγάλο όγκο της ύλης ίσως δε φταίει η σχολή μας από άποψη προγράμματος σπουδών, αλλά το αντικείμενό της;;; Δλδ ιατρική σπουδάζουμε, αναμενόμενο δεν είναι; :splaaaats:

2) Το αν θα παπαγαλίσεις ή όχι και γενικά το με ποια μέθοδο θα μάθεις κάποια πράγματα, νομίζω ότι είναι προσωπική υπόθεση... Δε σε υποχρεώνει κανείς να παπαγαλίσεις αντί ας πούμε να κατανοήσεις, επιλογή είναι... :rolleyes:

3) Προς το παρόν (στα 2 πρώτα έτη) οι καθηγητές εκεί είναι (με εξαίρεση 2 μαθήματα...)! Οι φοιτητές είναι συνήθως αυτοί που λείπουν... Στο λέει άτομο που παρακολουθεί σχεδόν πάντα όλες τις διαλέξεις... Και έστω ότι δεν είναι όλοι οι καθηγητές τόσο συνεπείς όσο ήταν αυτοί που συνάντησα μέχρι τώρα (έχω άλλα 2 χρόνια να το διαπιστώσω...), είναι λίγο εεε...βλακεία (?) :rolleyes: να απαιτούμε την παρουσία τους αλλά να είμαστε άφαντοι στα αμφιθέατρα! Λίγος σεβασμός και προς τους καθηγητές δε βλάπτει (ώστε να μπορούμε μετά να απαιτούμε και το να είναι αμοιβαίος...) και τουλάχιστον ας μην κοροϊδευόμαστε! Αφού δεν πας (όχι εσύ, γενικά το λέω) στα μαθήματα, τι σε νοιάζει πού είναι ο καθηγητής; :splats:

4) Εδώ διαφωνώ καθέτως. Κατ' αρχάς νομίζω πως εξυπακούεται πως αυτά που πρέπει τελικά να ξέρεις ως γιατρός, δεν παίζει να τα θυμάσαι μετά από το διάβασμα για να περάσεις το μάθημα. Οπότε με το να έχουμε χωριστά θεωρία και πράξη ουσιαστικά "αναγκάζεσαι" να τα διαβάσεις 2 φορές, 1 για να περάσεις το μάθημα θεωρητικά και άλλη 1 όταν θα μπεις στην κλινική και θα θες να τα ξαναθυμηθείς ώστε να μη νιώθεις άσχετος, right? ;) Άσε που, μπαίνοντας στις κλινικές, όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρεις από κάποιον που έρχεται σε επαφή με το αντικείμενο για 1η φορά, οπότε θα αποκομίσεις περισσότερα από την κλινική γτ και θα καταλαβαίνεις πιο πολλά από αυτά που θα σου λένε και που θα βλέπεις εκεί, και θα μπορείς να κάνεις πιο πολλά σε πρακτικό πλέον επίπεδο αφού θα 'χεις ένα κάποιο θεωρητικό υπόβαθρο... :) Τουλάχιστον προς το παρόν εγώ έτσι το βλέπω! Και έχω ακούσει μάλιστα από φοιτητές ατάκες του στυλ "Α! να το προσέχεις το τάδε μάθημα, μην το δώσεις ίσα ίσα για ένα 5, γτ χρειάζεται στις κλινικές, εγώ δεν του είχα δώσει σημασία όταν το διάβασα για να το περάσω και δυσκολεύτηκα μετά..."

5) Ξερω 'γω, μήπως να το θυμηθούν νωρίτερα ότι υπάρχει κύκλος, κι όχι στο 5ο έτος, ώστε να φροντίσουν να έχουν περάσει τα προαπαιτούμενα των κλινικών;;; Γτ το να ξύνεσαι επί 12 εξεταστικές και μετά να γκρινιάζεις που δε σε δέχονται στις κλινικές ("μα είναι δικαίωμά μας οι κλινικές, δεν μπορείτε να μας τις στερείτε" κι άλλες τέτοιες τραγικές ατάκες λες και ξαφνικά σε έπιασε ένας πόνος για τη σχολή...) είναι λιγάκι υποκριτικό, δεν είναι...; :rolleyes:

Όσο για τις τελευταίες 2 προτάσεις... Κόψε κάτι, ο φανατισμός που εμπεριέχουν κοντεύει να αρχίσει να ακτινοβολεί από την οθόνη του υπολογιστή μου, και δυστυχώς αυτό το υπερμετρο πάθος που έχουν ορισμένοι όσον αφορά θέματα της σχολής, είναι -πιστεύω- η αιτία που πολλές φορές δεν καταφέρνουμε να πετύχουμε αυτά που διεκδικούμε... emconfused

Και please μη βάζεις όσους θέλουν κύκλο (count me in...) στο ίδιο σακούλι, γτ δεν έχουν όλοι, υποθέτω, τους ίδιους λόγους που τον θέλουν ή δεν τον θέλουν...

Καλό απόγευμα! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

herm συμφωνώ πως με τα τυχερά περάσματα που αναφέρεις δεν αποκτάς ένα minimum γνώσεων. Και για να αποκτάς κάποιες απαραίτητες γνώσεις μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι 1)αλλαγή της ύλης των μαθημάτων, 2)λιγότερη παπαγαλία, αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών, 3)καθηγητές που θα είναι εκεί και θα διδάσκουν και 4)παράλληλη πρακτική άσκηση. Γι αυτό και ο κύκλος δεν προσφέρει τίποτα παρά μόνο υπόσχεται πως βελτιώνει τη σχολή ενώ κάνει ακριβώς το αντίθετο. Απλά είναι απαράδεκτο να λες πως η ρίζα του κακού είναι οι αποφάσεις του συλλόγου. 5)Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουν οι φοιτητές; να παραμείνουν σιωπηλοί και να λένε πως δεν πειράζει μωρε δεν θα μπω φέτος στις κλινικές θα μπω του χρόνου και ας εφαρμοστεί ο κύκλος.. Όταν έχεις μπροστά σου μία επίθεση καθόλου τυχαία δεν κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Αν δεν καταργηθεί ο κύκλος δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να μιλας για αλλαγές και βελτίωση της σχολής. Η λογική αυτών που θέλουν κύκλο είναι που πάει πίσω τη σχολή και όχι ένας σύλλογος που κάνει συνελεύσεις και αποφασίζει.

1) Πολύ γενικό δεν είναι αυτό; :unsure: Αν εννοείς πάντως μείωση της ύλης, έχετε σκεφτεί ποτέ ότι για το μεγάλο όγκο της ύλης ίσως δε φταίει η σχολή μας από άποψη προγράμματος σπουδών, αλλά το αντικείμενό της;;; Δλδ ιατρική σπουδάζουμε, αναμενόμενο δεν είναι; :splaaaats:

2) Το αν θα παπαγαλίσεις ή όχι και γενικά το με ποια μέθοδο θα μάθεις κάποια πράγματα, νομίζω ότι είναι προσωπική υπόθεση... Δε σε υποχρεώνει κανείς να παπαγαλίσεις αντί ας πούμε να κατανοήσεις, επιλογή είναι... :rolleyes:

3) Προς το παρόν (στα 2 πρώτα έτη) οι καθηγητές εκεί είναι (με εξαίρεση 2 μαθήματα...)! Οι φοιτητές είναι συνήθως αυτοί που λείπουν... Στο λέει άτομο που παρακολουθεί σχεδόν πάντα όλες τις διαλέξεις... Και έστω ότι δεν είναι όλοι οι καθηγητές τόσο συνεπείς όσο ήταν αυτοί που συνάντησα μέχρι τώρα (έχω άλλα 2 χρόνια να το διαπιστώσω...), είναι λίγο εεε...βλακεία (?) :rolleyes: να απαιτούμε την παρουσία τους αλλά να είμαστε άφαντοι στα αμφιθέατρα! Λίγος σεβασμός και προς τους καθηγητές δε βλάπτει (ώστε να μπορούμε μετά να απαιτούμε και το να είναι αμοιβαίος...) και τουλάχιστον ας μην κοροϊδευόμαστε! Αφού δεν πας (όχι εσύ, γενικά το λέω) στα μαθήματα, τι σε νοιάζει πού είναι ο καθηγητής; :splats:

4) Εδώ διαφωνώ καθέτως. Κατ' αρχάς νομίζω πως εξυπακούεται πως αυτά που πρέπει τελικά να ξέρεις ως γιατρός, δεν παίζει να τα θυμάσαι μετά από το διάβασμα για να περάσεις το μάθημα. Οπότε με το να έχουμε χωριστά θεωρία και πράξη ουσιαστικά "αναγκάζεσαι" να τα διαβάσεις 2 φορές, 1 για να περάσεις το μάθημα θεωρητικά και άλλη 1 όταν θα μπεις στην κλινική και θα θες να τα ξαναθυμηθείς ώστε να μη νιώθεις άσχετος, right? ;) Άσε που, μπαίνοντας στις κλινικές, όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρεις από κάποιον που έρχεται σε επαφή με το αντικείμενο για 1η φορά, οπότε θα αποκομίσεις περισσότερα από την κλινική γτ και θα καταλαβαίνεις πιο πολλά από αυτά που θα σου λένε και που θα βλέπεις εκεί, και θα μπορείς να κάνεις πιο πολλά σε πρακτικό πλέον επίπεδο αφού θα 'χεις ένα κάποιο θεωρητικό υπόβαθρο... :) Τουλάχιστον προς το παρόν εγώ έτσι το βλέπω! Και έχω ακούσει μάλιστα από φοιτητές ατάκες του στυλ "Α! να το προσέχεις το τάδε μάθημα, μην το δώσεις ίσα ίσα για ένα 5, γτ χρειάζεται στις κλινικές, εγώ δεν του είχα δώσει σημασία όταν το διάβασα για να το περάσω και δυσκολεύτηκα μετά..."

5) Ξερω 'γω, μήπως να το θυμηθούν νωρίτερα ότι υπάρχει κύκλος, κι όχι στο 5ο έτος, ώστε να φροντίσουν να έχουν περάσει τα προαπαιτούμενα των κλινικών;;; Γτ το να ξύνεσαι επί 12 εξεταστικές και μετά να γκρινιάζεις που δε σε δέχονται στις κλινικές ("μα είναι δικαίωμά μας οι κλινικές, δεν μπορείτε να μας τις στερείτε" κι άλλες τέτοιες τραγικές ατάκες λες και ξαφνικά σε έπιασε ένας πόνος για τη σχολή...) είναι λιγάκι υποκριτικό, δεν είναι...; :rolleyes:

Όσο για τις τελευταίες 2 προτάσεις... Κόψε κάτι, ο φανατισμός που εμπεριέχουν κοντεύει να αρχίσει να ακτινοβολεί από την οθόνη του υπολογιστή μου, και δυστυχώς αυτό το υπερμετρο πάθος που έχουν ορισμένοι όσον αφορά θέματα της σχολής, είναι -πιστεύω- η αιτία που πολλές φορές δεν καταφέρνουμε να πετύχουμε αυτά που διεκδικούμε... emconfused

Και please μη βάζεις όσους θέλουν κύκλο (count me in...) στο ίδιο σακούλι, γτ δεν έχουν όλοι, υποθέτω, τους ίδιους λόγους που τον θέλουν ή δεν τον θέλουν...

emrespect emrespect emypoklinomai emypoklinomai

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

melian emrockon

μιλάμε παίζει να σε ερωτεύτηκα με τέτοιο ποστ.

προφανώς η pernousakaimpika χρωστάει καμιά 20αριά μαθήματα γιαυτό δε θέλει αξιολόγηση :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το θέμα δεν είναι πόσα μαθήματα χρωστάω εγώ ούτε αν έχω κλείσει ή όχι κύκλο. Η συζήτηση νομίζω γίνεται για να ακουστούν απόψεις πάνω στο θέμα του κύκλου. Είναι μάλλον αστείο να ακούγεται πως κάποιος που εκφράζει μία άποψη κατά του κύκλου είναι γιατί χρωστάει μαθήματα.

Οι κλινικές είναι ένα μάθημα άσχετα που πολύ νίωθουν μετά το 5 έτος έτοιμοι γιατροί. Όταν αυτά που διαβάζεις τα βλέπεις και στην πράξη νομίζω πως σου μένουν καλύτερα. Θα ήταν πιό χρήσιμο νομίζω να μπαίναμε στο νοσοκομείο πιό νωρίς και να είχαμε περισσότερη επαφή με τους ανθρώπους μετά από λίγα χρόνια θα είναι ασθενείς μας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να κλείσεις κύκλο και δε νομίζω πως είναι ουσιαστικός τρόπος αξιολόγησης. Δεν είπα να σου χαρίζονται τα μαθήματα για να πάρεις το πτυχίο.. Και εξάλλου ο κύκλος έχει και άλλους στόχους όπως το να διασπάσει το πτυχίο και έτσι να δημιουργήσει φοιτητές και γιατρούς δύο ταχυτήτων. Δεν εφαρμόζονται κύκλοι σπουδών μόνο στη σχολή μας..

Όσο αφορά και αυτά που έγραψα παραπάνω, δηλαδή melian θέλεις να μου πεις πως οι καθηγητές δεν αυθαιρετούν καθόλου όσον αφορά το θέμα της ύλης.. Θέλεις να μου πεις πως όταν έχεις μία τεράστια ύλη σε κάποια μαθήματα προσπαθείς να πάρεις τις απαραίτητες γνώσεις και όχι να περάσεις το μάθημα για να μη σε προλάβει ο κύκλος.. Επίσης το αν παπαγαλίζεις κάτι δεν εξαρτάται μόνο από το τι διάθεση έχεις εσύ αλλά και από το τι σου ζητάει κάποιος. Όταν ένας καθηγητής θέλει ένα σωρό άχρηστες πληροφορίες και όταν τα θέματα δεν προσπαθούν να καλλιεργήσουν κάποια κριτική σκέψη αλλά το μόνο που χρειάζεται για να περάσεις είναι να θυμάσαι απ' έξω κάτι τόμους τότε δεν επικροτείται η παπαγαλία; Παπαγαλία δεν είναι να το να μην κατανοείς αυτό που διαβάζεις αλλά το να μην προλαβαίνεις να συνδιάσεις μεταξύ τους αυτά που διαβάζεις.. Και όσο αφορά τους καθηγητές δεν είναι πάντα εκεί. Στις κλινικές πρέπει να τρέχεις πίσω από κάποιον ειδικευόμενο για να μάθεις κάτι και πίστεψέ με είναι πάρα πολλοί οι καθηγητές φαντάσματα. Το μόνο που σου λένε είναι να πηγαινοφέρνεις εργαστηριακές εξετάσεις και ο περισσότερος χρόνος στην κλινική είναι άχρηστος. Δηλαδή είναι πολύ λογικό να παιρνάνε 30 στους 94 στη Φυσ Γ και είναι πολύ λογικό να έχουν τόσο μεγάλο βαθμό αποτυχίας μαθήματα όπως η Φυσ Α, το Δέρμα και άλλα... Δηλαδή είναι πολύ λογικό να σε κόβουν με 4 σε μάθημα στο οποίο έχεις γράψει 7...

Και όταν λέω αν θα παραμείνουν σιωπηλοί οι φοιτητές δε λέω αν θα θυμηθούν τα μαθήματα που χρωστούν στο 5 έτος και τότε ενδιαφερθούν, αλλά αν θα παραμείνουν σιωπηλοί οι φοιτητές όταν καθημερινά καταπατούνται δικαιώματα τους. Όταν αυτοί που παίρνουν φακελάκια και εκμεταλλεύονται το φόβο κάποιου ασθενή που θα έδινε τα πάντα για ένα αγαθό όπως η υγεία του θέλουν να μας πουν πως θα γίνουμε καλοί γιατροί. Όταν αυτοί που χαρίζουν πτυχία σε λαμόγια και επιτρέπουν να εξετάζονται φοιτητές μόνοι τους εκτός τις λίστας των προφορικών θέλουν να μας πουν πως δεν είμαστε άξιοι. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά. Οι αυθαιρεσίες που γίνονται είναι πάρα πολλές. Νομίζω πως όλοι τα θυμόμαστε. Αν ένας σύλλογος δε θέλει προαπαιτούμενα τί πρέπει να κάνει; να το δεχτεί ή να αντιδράσει; Εγώ αυτό που λέω είναι να συζητήσουμε και να προβληματιστούμε. Να έχουμε φαντασία να αναδεικνύουμε τα όποια προβλήματα έχουμε και να τα λύνουμε οριστικά.

Τέλος πάντων συγγνώμη για το μεγάλο πόστ απλά ήθελα να εξηγήσω κάποια πράγματα που σκέφτομαι. Δε θέλω να γίνω κουραστική...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εξάλλου ο κύκλος έχει και άλλους στόχους όπως το να διασπάσει το πτυχίο και έτσι να δημιουργήσει φοιτητές και γιατρούς δύο ταχυτήτων.

... Και όσο αφορά τους καθηγητές δεν είναι πάντα εκεί. Στις κλινικές πρέπει να τρέχεις πίσω από κάποιον ειδικευόμενο για να μάθεις κάτι και πίστεψέ με είναι πάρα πολλοί οι καθηγητές φαντάσματα. Το μόνο που σου λένε είναι να πηγαινοφέρνεις εργαστηριακές εξετάσεις και ο περισσότερος χρόνος στην κλινική είναι άχρηστος. Δηλαδή είναι πολύ λογικό να παιρνάνε 30 στους 94 στη Φυσ Γ και είναι πολύ λογικό να έχουν τόσο μεγάλο βαθμό αποτυχίας μαθήματα όπως η Φυσ Α, το Δέρμα και άλλα... Δηλαδή είναι πολύ λογικό να σε κόβουν με 4 σε μάθημα στο οποίο έχεις γράψει 7...

Και όταν λέω αν θα παραμείνουν σιωπηλοί οι φοιτητές δε λέω αν θα θυμηθούν τα μαθήματα που χρωστούν στο 5 έτος και τότε ενδιαφερθούν, αλλά αν θα παραμείνουν σιωπηλοί οι φοιτητές όταν καθημερινά καταπατούνται δικαιώματα τους.

όλο το ποστ είναι "αξιόλογο" αλλά νομίζω αυτά emarup είναι τα highlights.

Πάρε ένα λάβαρο και ξεκίνησε την επανάσταση!!! Μαζί σου!!! Ο φασισμός δε θα περάσει!!! ΚΑΤΑΛΗΨΗ και διοργάνωση πανηρακλειωτικής πορείας στα λιοντάρια!!! Για να τους δείξουμε ότι έχουμε φωνή!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κατάληψη για να τετραγωνιστεί ο κύκλος εδώ και τώρα! Πορεία που θα ξεκινά από την Αμερικάνικη Πρεσβεία και θα τελειώνει στο Ηράκλειο!

Η Αθήνα μαζί σας, συνάδελφοι της Κρήτης!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εντάξει ο αποπάνω ειρωνεύεται, νομίζω ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν βοηθούν το διάλογο και την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα.

Εγώ τώρα που δεν είμαι σαν τον αποπάνω θα σου απαντήσω σοβαρά.

Είσαι το τυπικό παράδειγμα φυγόπονου φοιτητή.

Ψάχνεις να βρείς λάθη κ αδικίες και αντί να ζητήσεις η να προσπαθήσεις να τις διορθώσεις θέλεις να τις έχεις πάτημα να κάνεις την ζωή σου πιο εύκολη.

Ποιός δίνει 70 κ 100 κ 120 ψήφους στην παράταξη που τα έκανε πουτανα? οι καθηγητές? Οι συμφοιτητές σου την ψηφίζουν. Δημοκρατία έχουμε όποτε αφού έτσι θέλουν οι πολλοί έτσι θα γίνει.-

Είσαι κλασσική περίπτωση που έφτασε στο χ έτος της σχολής και έχει κ άποψη για την ιατρική εκπαίδευση. Εσύ ακόμα δε βγήκες από το αυγό, θα μας πείς και ποιός είναι ο καλλίτερος τρόπος να λειτουργεί μία ιατρική σχολή!

Επειδή σου διαφέυγει, η ιατρική εκπαίδευση είναι επιστήμη. Με ότι αυτό συνεπάγεται (είχες παπαγαλίσει ποτέ τον ορισμό κάτι θα θυμάσαι). Έρχεσαι λοιπόν να κάνεις ενα παπαροσυλλογισμό ότι κάποιοι πήραν άδικα πτυχία άρα δεν πρέπει να υπαρχει κύκλος επειδή δεν μας κάνει καλλίτερους γιατρούς.

Τι λες ρε καραμήτρα? Σοβαρά? Είμαι εγώ υποχρεωμένος να φτάσω στο 5 έτος και να τρώω το χρόνο μου στην επίσκεψη για να εξηγεί ο καθηγητής στο κάθε βούρλο που κάνει τουρισμό στις κλινικές ότι η ηπαρίνη δεν είναι αντιαρρυθμικό? Δε γίνεται να φρενάρεις την εκπαίδευση των άλλων κ να έχεις το θράσος να το υποστηρίζεις κ ολας, θα σε πάρουν με τις ντομάτες!! :splats::splats: :splats:

Οι φοιτητές πρέπει να έχουν λόγο στην εκπαίδευσή τους. Αυτό λέγεται feedback. Εκεί περιορίζεται. Δε γίνεται το κάθε 19χρονο που μόλις βγήκε απ' τ'αυγό να ξέρει το πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα σπουδών.

Αυτά τώρα γιατί βαρέθηκα. Θέλει βελτιώσεις το πρόγραμμα στην σχολή κ κάποια από τα πράγματα που πρέπει να αλλάξουν τα αγγίζεις αλλά δεν ζητάς να γίνει κάτι. Δεν σε ενδιαφέρει. Το μόνο που σε νοιάζει είναι να τελειώσεις εύκολα. Χέστηκες για την ποιότητα. Να τελειώσεις να είσαι γιατράρα να πάρεις κ την μερσεντε! Η μάλλον Audi γιατί είσαι κ αριστερή..

:splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1) τις ψήφους στους ΑΦΙΚ (που μειώνονται βέβαια) συμφωνώ απόλυτα πως τις δώσαν οι συμφοιτητές μου.. Και αυτό με λυπεί ιδιαίτερα και θέλω να το αλλάξω.. Αλλά το θέμα δεν είναι μόνο οι ψήφοι αλλά και το ποιός τους υποστηρίζει. Και δεν είναι λίγοι οι καθηγητές που το κάνουν... Δε νομίζω να διαφωνείς πάνω σε αυτό. Αλλά επειδή έχουμε δημοκρατία σου θυμίζω πως δεν είναι αυτό που θέλουν οι πολλοί αλλά μία μικρή μερίδα που όλο συρρικνώνεται αφού κατάφερε να βολέψει μερικούς

2) το ότι πήραν κάποιοι άδικά πτυχίο δε συνεπάγεται σε καμία περίπτωση πως ο κύκλος είναι λάθος. Δεν είπα αυτό.. Διαφωνώ με τον κύκλο για άλλους λόγους τους οποίους νομίζω πως εξήγησα

2) Δεν σου είπα πως έχω άποψη για την ιατρική εκπαίδευση. Σε καμία περίπτωση δεν έχω την πείρα να διαμορφώσω ένα πρόγραμμα σπουδών και ούτε θέλω να το κάνω. Είμαι εξάλλου στο τέταρτο έτος..Δεν νομίζεις όμως πως ένας φοιτητής πρέπει να λέει τη γνώμη του γι αυτά που διδάσκεται; Το πρόγραμμα της σχολής σίγουρα θέλει βελτιώσεις, όλοι το λέμε. Αυτό που θέλω να μπορώ να εκφράζω είναι το τι κατευθύνσεις θα έχει ένα πρόγραμμα σπουδών και τι γιατρός θέλωνα γίνω..

Και επειδή μπορείς να σχολιάζεις πως ο προηγούμενος είναι ειρωνικός επέτρεψέ μου να πω πως είσαι μάλλον υβριστικός. Νομίζω πως έχω το δικαίωμα να έχω μία διαφορετική άποψη για το θέμα των προαπαιτουμένων όταν μάλιστα αυτή αποτελεί και την κυρίαρχη άποψη στη σχολή.. Ούτε να μαλώσω ήθελα με κανέναν ούτε τίποτα απλά πλέον όντως μόνο συζήτηση δεν κάνουμε. Δε δέχομαι όμως με τίποτα να λες πως κάποιοι συμφοιτητές μας φρενάρουν την δική σου την εκπαίδευση και άλλων, όταν αυτοί που μας εμποδίζουν να σπουδάσουμε είναι άλλοι..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.