Jump to content

Προαιρετικά τα θρησκευτικά...


Leviathan

Recommended Posts

οχι ομως μπαλλα...
τώρα καταφέρεσαι και κατά της μπάλας (γιατί με 2 "λ" η μπάλα; είναι μεγάλη;)
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 103
  • Created
  • Last Reply
που μας τιμησε γραφοντας το Ευαγγελιο του στην ελληνικη γλωσσα..
emheheemheheemheheemheheemheheemheheemheheemhehe

δεν καταλαβαινω το σχολιο σου..

υπαρχει μεγαλυτερη τιμη?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

(γιατί με 2 "λ" η μπάλα; είναι μεγάλη;)

όχι, μάλλον είναι Θεσσαλονικιός :lol:

Ρε Αγγελε, ήθελα να ξερα...με αυτά τα μυαλά ψηφίζεις;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενα εχω να πω: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! Αντε να σταματησει να λέγεται το υπουργείο παιδείας "και θρησκευμάτων". Τί κοροιδία..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φιλενάδα ινβίτρω, κανένα θρησκευτικό πρόσωπο (Ιησούς, Μωάμεθ, Κομφούκιος, Βούδας, Λαο τσε κλπ) δεν έχουμε σαφή αναφορά ότι υπήρξε στην πραγματικότητα. Ίσως αυτή η ιστορική ανυπαρξία είναι και αυτό που τους δίνει τις σημαντικές ιδιότητες στο θυμικό του κόσμου και τους κάνει σημαντικούς.

Φίλε Σλιπ ο ορθόδοξος σταυρός είναι ισοσκελής. Δεν είναι μόνο αρχαιοελληνικό σύμβολο αλλά και των ίνκας, και αποτελεί εξέλιξη του διπλού πέλεκυ. Ο πέλεκυς συμβολιζει την ισορροπία μεταξύ αρσενικού θηλυκού (σαν το γιν/γιανκ των κινέζων) και ο σταυρός την πνευματικότητα/ υλισμό. Ο ελληνισμός (αλλά και ο σουφισμός και ο ταοισμός) πιστεύουν στην ισορροπία των δυνάμεων για αυτό και ο πέλεκυς είναι ισοσκελής και ο σταυρός επίσης. Στην Δυση επικράτισε το λατινικό πρότυπο της επικράτησης του ενός ισχυρότερου σκέλους έναντι του άλλου. Έτσι ο πέλεκυς είναι στραμένος προς το αρσενικό, και ο σταυρός προς το νοητικό-πνευματικό σκέλος που πρέπει να διακατέχει τους πιστούς. (για αυτό είναι οι καθολικοί τόσο κατά της σάρκας) Κατ' αντιστοιχία οι "σατανιστές" εκφράζουν τον υλισμό και τη σάρκα για αυτό το σύμβολό τους είναι προς το υλικό σκέλος του σταυρού.

Το να καταργηθούν έστω και εμμέσως τα θρησκευτικά είναι τεράστιο σφάλμα. Και αναρωτιέμαι που τις βγάζουν αυτές τις ιδέες αυτοί οι δήθεν ψευτο προοδευτικοί κουλτουριάρηδες που πολύ σωστά τους δείχνει ο PTCA.

Σε όλη την Ευρώπη τα παιδιά έχουν religion education και μάλιστα σαν μάθημα είναι εξεταζόμενο να μπείς στο πανεπιστήμιο και στην Έλλάδα το κάταργούμε; Και μάλιστα με ένα σωρό χειροκροτητές. Καλά πόσα κυβικά μ.... είμαστε; Τελικά το ρητό της γενιάς μου ότι αν η μαλακία των νεοελλήνων ήταν ραδιενέργια η Ελλάδα θα ήταν υπερδύναμη είναι πάντα επίκαιρο.

Γνωρίζουν οι εμπνευστές και οι χειροκροτητές ποιό το νόημα της εκπαίδευσης; Απλά νομίζουν ότι είναι ο προθάλαμος για δουλειά στο δημόσιο και το προπαρασκευαστικό στάδιο για μελοντικά σκλαβάκια.

Που πήγαν οι αρχές της εκπαίδευσης και τους πέντε άξονες (δρόμους) που την διέπανε από αρχαιοτάτων χρόνων και ήταν ο δρόμος του σοφού, ο δρόμος του πολεμιστή, ο δρόμος του μοναχού, ο δρόμος του εραστή, ο δρόμος του μάγου.(βλέπε αργοναυτική εκστρατεία, Οδύσσεια, γερμανικό μοντέλο, μοπντεσοριανή σχολή κλπ).

Πώς θα μπορούν να έρθουν σε μέθεξη με το θείο αγνοόντας βασικές αρχές της θρησκείας. Αντί να έρθουμε σε επαφή και με της άλλες θρησκείες που υφίστανται στην Ελληνική επικράτεια και να διδάξουμε σε αυτά τα παιδιά τη θρησκεία τους, την καταργούμε.

Τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειτε ασπαζεται κανείς το δογμα είτε όχι, δεν υπαρχει αμφιβολία ότι η Ιουδοχριστιανική παραδόση ‘εχει βαθύτατα επηρεασει τον Ευρωπαικό και δυτικό πολιτισμό

Χωρίς ιουδοχρίστιανική πολιτιστική επιρροή στην Ευρώπη δεν υπαρχεί ούτε Erasmus , ούτε Locke, ούτε Rousseau ούτε Kant, ούτε Magna Carta, ούτε bill of rights, ούτε abolitionist movement …και η λίστα είναι ατελείωτη

Αλλα φυσικα είναι εντελώς ματαιο να αναμενει κανείς δημιουργική σκέψη και δράση απο το γνωστο συμφερτο του ψευτο προδευτισμου που έχει καταλαβει το ελληνικό κρατος?

Ταχα μου ‘εκσυγχρονισμος’ ταχα μου ‘εξευρωπαισμός’

Μια κινηση για ευρωπαική λογοτεχνία στα σχολεία? Ενα σχολικό βιβλίο διεθνούς λογοτεχνείας να γραψει ενας απο ολους αυτούς τους επαγγελματίες ανθελληνες με τους οποίους γεμισε ο σιμήτης (με μοναδικό κριτηριο τον ανθελληνικό ακτιβισμό) τις εδρες θεωρητικών σπουδών?

Μια κινηση η ενα βιβλίο για την εισαγωγη ιστορίας της παγκόσμιας τεχνης στα σχολεία?

μια αντιδραση προς τον αρτηριοσκληρωτισμό της διδασκαλίας μιας νεκρης γλωσσας την στιγμή που η εκμαθιση της καθομιλουμενης είναι ανεπαρκής?

Τι να διδασκεται δηλαδή?οτι καποιος ξυλουργος πιθανώς γενηθηκε, πιθανώς ανακυρηξε εαυτόν μεσια, απογονο του Δαβίδ ,βασιλιά των ιουδαίων, οπως δεκαδες αλλοι την εποχή εκείνη και πιθανώς σταυρώθηκε?

Δεν βαζουμε τιποτε αποτελεσματα απο το κολοσσαιο στα βιβλια καλυτερα?

Το 12χρονη χριστιανοπούλα vs. κουτση λεοπαρδαλη ηταν λέει ματσάρα

Το χριστιανικό δογμα (οπως σχηματοποιηθηκε αιώνες μχ. ) και οχι ο ‘ιστορικός ιησους’ ήταν που σημαδεψε τον πολιτισμό και την ιστορία

Τώρα εσένα τι να σου απαντήσω, που τα έχεις κάνει σαλάτα (αν και συμφωνώ σε πολλά σημεία); (Κάνω επιλεκτική παράθεση κάποιων θέσεών σου για να δεις καλύτερα τη μεταξύ τους αντίφαση).

Τι προτείνεις να γίνει δηλαδή, να διδάξουμε το ιουδαϊκό δόγμα στα παιδιά, επειδή έχει επηρεάσει την ιστορία της Ευρώπης (δεν διαφωνώ, γι' αυτό πρότεινα να διδάσκεται στα πλαίσια της ιστορίας), αλλά χωρίς να τους διδάξουμε την προέλευσή του, από κάποιον ξυλουργό κλπ; Που δεν ήταν μόνο ο ξυλουργός, αλλά και ένα ολόκληρο σύστημα προφητειών πριν από τη γέννησή του (αν δεκτούμε ότι γεννήθηκε και ήταν ιστορικό πρόσωπο, εγώ το δέχομαι πάντως). Οι οποίες προφητείες και το ιερατείο της εποχής ήταν εκείνες που τον προετοίμασαν και τον ανέδειξαν στον ρόλο του "σωτήρα" του Εβραϊκού έθνους, και στο ρόλο του ψευτοπροφήτη-επαναστάτη κατά του κυρίαρχου Ρωμαϊκού κράτους.

Τώρα τα άλλα για την ευρωπαϊκή λογοτεχνία και άλλες πολλές σάλτσες που έχεις ανακατέψει, αν και δεν διαφωνώ με τα περισσότερα, πιστεύω πως είναι άσχετα με το θέμα, και θα έπρεπε να συζητηθούν σε νέο τόπικ. (ένα προβληματάκι στο να μείνουμε εντός θέματος όταν γράφαμε έκθεση, χάριν προσπάθειας εντυπωσιασμού του φιλολόγου, πρέπει να το είχαμε, ε; )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λέω κι εγώ...ο ξερόλας (drkot- δε χρειάζονται συστάσεις) δεν έχει γνωμη; μου φάνηκε παράξενο.

Είπε βέβαια τις γνωστές ανοησίες...ακους εκει ο διπλός πέλεκυς σύμβολο των ινκας... είσαι Έλληνας εσύ ρε;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λέω κι εγώ...ο ξερόλας (drkot- δε χρειάζονται συστάσεις) δεν έχει γνωμη; μου φάνηκε παράξενο.

Είπε βέβαια τις γνωστές ανοησίες...ακους εκει ο διπλός πέλεκυς σύμβολο των ινκας... είσαι Έλληνας εσύ ρε;

ο σταυρος ειναι συμβολο της αγαπης..της αγαπης του Θεου για εμας...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το να καταργηθούν έστω και εμμέσως τα θρησκευτικά είναι τεράστιο σφάλμα. Και αναρωτιέμαι που τις βγάζουν αυτές τις ιδέες αυτοί οι δήθεν ψευτο προοδευτικοί κουλτουριάρηδες που πολύ σωστά τους δείχνει ο PTCA.

Σε όλη την Ευρώπη τα παιδιά έχουν religion education και μάλιστα σαν μάθημα είναι εξεταζόμενο να μπείς στο πανεπιστήμιο και στην Έλλάδα το κάταργούμε; Και μάλιστα με ένα σωρό χειροκροτητές

Κοτ, επειδή τώρα είδα τι έγραψες, όπως θα δεις και στην αποπάνω απάντησή μου, εγώ προσωπικά το δέχομαι ότι υπήρξε ιστορικό πρόσωπο Ιησούς. Ομως, μπορεί να κάνω και λάθος, εφ' όσον μου το επισημάνατε τρία άτομα ως τώρα (τρία σοβαρά άτομα εννοώ) στο φόρουμ. Εδώ πρέπει να ρωτήσουμε κάποιον (σοβαρό) ιστορικό να μας πει.

Ομως, αυτό που λες για "Θρησκευτική Εκπαίδευση" στην Ευρώπη, κι εσύ και η ptca, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό το χάλι που μας διδάσκουν εδώ πέρα, με τον ανοικτό προσυλητισμό και την υποχρεωτική βάπτιση σε ηλικία μερικών ΜΗΝΩΝ που έχουμε υποστεί όλοι μας, θέλουμε δεν θέλουμε.

Πάμε παρακάτω, Προσωπικά, δεν διαφωνώ να διδάσκονται όλες οι θρησκείες στα πλαίσια της ιατορίας του κόσμου. Διαφωνώ όμως με το να υπάρχει αυτοτελές θρησκευτικό μάθημα, γιατί αυτό σημαίνει ότι υποχρεωνόμαστε όλοι να δεκτούμε την ύπαρξη θρησκευτικού στοιχείου στη ζωή μας, την ύπαρξη ενός ή περισσότερων θεών, όποιοι κι αν είναι αυτοί, Αλλάχ, Χριστός, Βούδας, Δίας, Ισιρις, Οντιν, Μανιτού, πράγμα που προσβάλλει τη δική μου προσωπικότητα και την προσωπικότητα πολλών άλλων, υποθέτω.

Διότι άλλο είναι να πεις ότι υπάρχει εγγενώς στον άνθρωπο η τάση της αναζήτησης ενός ανώτερου όντος (που υπάρχει, δεν διαφωνώ όπως υπάρχει και η πείνα, και το ένστικτο της αναπαραγωγής), και άλλο να τον αναγκάσεις να παραδεκτεί ότι υπάρχουν ένας ή περισσότεροι θεοί.

Το να σπουδάσεις την ιστορία των θρησκειών είναι κάτι πολύ διαφορετικό, καθώς δεν υποχρεώνεις, ούτε υποβάλλεις στον άλλον την ιδέα ότι ντε και καλά υπάρχουν θεοί. Ελπίζω να έγινα σαφής.

ΥΓ: Στην Ευρώπη, η κατήχηση του καθολικισμού είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και ο μόνος λόγος που υπάρχει "Θρησκευτική Εκπαίδευση" αντί για ανοικτός προσυλητισμός όπως σε μας εδώ είναι τα από χρόνια προβλήματα με τους μετανάστες μουσουλμάνους, που εμείς τώρα μόλις αντιμετωπίζουμε.

Δεν είναι άκριτα καλό ό,τι προέρχεται από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία κλπ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

"Μια κινηση για ευρωπαική λογοτεχνία στα σχολεία?"

"Μια κινηση η ενα βιβλίο για την εισαγωγη ιστορίας της παγκόσμιας τεχνης στα σχολεία?"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΡΑΖΙΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ!!ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ (οποιος τα πε τελοσπαντων)!!!!!!!!!

πως ειναι δυνατον η εννοια εκπαιδευση να ταυτιζεται στο ελληνικο συστημα

με παντελη ελλειψη ευρωπαικης-παγκοσμιας λογοτεχνιας

με ελλειψη καθε εννοιας της τεχνης

και με ελλειψη καθε εννοιας μουσικης παιδειας

ειλικρινα καμια φορα απορω.

κι επειδη αυτα ειναι του ματς αιντε βαλ τ τουλαχιστον κανα μαθημα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης η Κ.Ο.Κ. ρε πουστη εεεεεστω αυτα!!!! :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα μπορούσε η Εκκλησία να αναλάβει την θρησκευτική εκπαίδευση όσων παιδιών ακολουθούν το δόγμα της, με καλύτερη οργάνωση κατηχητικών σχολείων, που θα δίδασκαν όσα μας έμαθαν στα θρησκευτικά (παλαιά, καινή διαθήκη κλπ). Όποιοι γονείς ήθελαν έστελναν τα παιδιά, όποιοι δεν ήθελαν δεν τα έστελναν και τα παιδιά μεγαλώνοντας αποφάσιζαν ή όχι να συνεχίσουν την κατήχηση.

Και καλύτερα θα διδάσκονταν τα θρησκευτικά, από ιερείς - πνευματικούς που θα εξηγούσαν στα παιδιά τις διδαχές της Βίβλου και το πρόβλημα των θρησκευτικών στα σχολεία θα λυνόταν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα πραγματικά ώρες ώρες απορώ με το τι ζώο είσαι συ ρε shlia!

Τι πετάς τα 40αρια γράμματα..

Είναι σαν να βρίσκεσαι σε εστιατόριο κ πάνω που όλοι μιλάνε, εσύ ανεβαίνεις στο τραπέζι, κατεβάζεις το βρακί σου κ αρχίζεις να ουρλιάζεις κάτι που ήθελες να πεις..

Πλέον πιστεύω ότι η συμπεριφορά σου σε real life δεν απέχει κ πολύ..

emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

επισης επειδη ξερω πως ο υπουργος παιδειας θα διαβασει αυτο το τοπικ :anavwfwties: εχω να του προτεινω κι ενα ακομη μαθηματακι

ηθη κι εθιμα της πατριδας μας

και το μαθηματακι αυτο να ειναι πρακτικα ταξιδακια στα διαφορα μερη να τα βλεπουνε λαιβ

κι αιντε επειδη ειναι επικινδυνο να τρεχουν με τα λεωφορεια καθε τοσο στα διαφορα ανα την ελλαδα μερη

τουλαχιστον ηθη κι εθιμα του νομου στο οποιο υπαρχει καθε σχολειο.

δεν ξερω ρε παιδες αλλα γω οοοοοοοοοοολα εκεινα που εβλεπα κι εκανε η γιαγια μου στο χωριο τα χω λατρεψει

πασχα χριστουγεννα αποκριες η το ταδε και το δεινα σημαιναν αυτοματα κι ενα σωρο πραξεις και προετοιμασιες κι ενα σωρο αλλα.

τωρα που πεθανε η γιαγια δε πουλος ολα ιδια τα βλεπω.

μαλλον μεχρι να αποφασισω να αναλαβω δραση myself και να την αντικαταστησω στο ρολο της...

πεθανε και δεν προλαβα να μαθω και πως τα κανε πολλα απ ολα εκεινα ρε πουστη emconfused:(

θα αφιερωσω καποιο διαστημα απο τη ζωη μου αφου αποφοιτησω να παω να ρουφηξω σαν σφουγγαρι απ οτι γιαγια και παππου μου χει απομεινει στο σοι ο,τι σε "κολπο"........... ξερουν!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τώρα εσένα τι να σου απαντήσω, που τα έχεις κάνει σαλάτα (αν και συμφωνώ σε πολλά σημεία); (Κάνω επιλεκτική παράθεση κάποιων θέσεών σου για να δεις καλύτερα τη μεταξύ τους αντίφαση).

The person who referred to ‘salata’ and to ‘sticking to the issue’ just wrote THIS paragraph?

Τι προτείνεις να γίνει δηλαδή, να διδάξουμε το ιουδαϊκό δόγμα στα παιδιά, επειδή έχει επηρεάσει την ιστορία της Ευρώπης (δεν διαφωνώ, γι' αυτό πρότεινα να διδάσκεται στα πλαίσια της ιστορίας), αλλά χωρίς να τους διδάξουμε την προέλευσή του, από κάποιον ξυλουργό κλπ; Που δεν ήταν μόνο ο ξυλουργός, αλλά και ένα ολόκληρο σύστημα προφητειών πριν από τη γέννησή του (αν δεκτούμε ότι γεννήθηκε και ήταν ιστορικό πρόσωπο, εγώ το δέχομαι πάντως). Οι οποίες προφητείες και το ιερατείο της εποχής ήταν εκείνες που τον προετοίμασαν και τον ανέδειξαν στον ρόλο του "σωτήρα" του Εβραϊκού έθνους, και στο ρόλο του ψευτοπροφήτη-επαναστάτη κατά του κυρίαρχου Ρωμαϊκού κράτους.

You are kidding, right? :wacko:emeleos

Very briefly (exactly because I ,unlike you, acctually do hope to avoid straying from the issue)

1

There is no reason why religious education should equate to indoctrination in a specific dogma

2

Your rant , apart from being IRRELEVANT is also wildly INACCURATE

HISTORICALLY there isn’t any evidence he was even a remotely important or influential figure in his time (even assuming, which you do ON FAITH ALONE, he existed)

As to the suggestion that the religious establishment of the time contributed to his ascent (assuming there was even a ‘he’, let alone an ‘ascent’) is simply outrageous

Let me guess,

your history teacher, was even less impressed with you than my language teacher was with me…

:blink:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είναι σαν να βρίσκεσαι σε εστιατόριο κ πάνω που όλοι μιλάνε, εσύ ανεβαίνεις στο τραπέζι, κατεβάζεις το βρακί σου κ αρχίζεις να ουρλιάζεις κάτι που ήθελες να πεις..

δυσκολεύομαι να θυμηθώ καλύτερο πόστ από αυτό το τελευταίο τρίμηνο.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε όλη την Ευρώπη τα παιδιά έχουν religion education και μάλιστα σαν μάθημα είναι εξεταζόμενο να μπείς στο πανεπιστήμιο και στην Έλλάδα το κάταργούμε;

Αξιότιμε εν Χριστώ αδερφέ:

1.Δεν νομίζω ότι,όντως κάτι τέτοιο ευσταθεί.ΑΛΛΑ ' ακόμα και αν ναι, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να το ''αντιγράψουμε''.

(ρώτα έναν εκπαιδευτικό γιατί δεν έχουν όλες οι χώρες το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα και γιατί δε θα ήταν και σωστό).

2.Aims of RE(Religious Education) are

• Knowledge about different religions

• Developing an open identity

• Developing social and ecological awareness

• Supporting pupils moral development

• Developing skills for responsible choices

αν το μάθημα τον θρησκευτικών ικανοποιούσε όλα αυτά τα κριτήρια,τότε θα συμφωνούσα μαζί σου.

Ολοκληρώνοντας,θα πρέπει να καταλάβεις ότι σε μία κοινωνία,η οποία τείνει να μεταβάλεται σε όλο και πιο πολυπολιτισμική,οφείλουμε αν θέλουμε να επιτύχουμε ''αρμονική'' συμβίωση να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε το συνάνθρωπό μας.Η Religious Education διδάσκοντας τα σχετικά με τις κύριες σήμερα θρησκείες θα ενίσχυε την κοινωνική ''ανοχή'' και ''συνεκτικότητα''.Επομένως,αν μιλαμε για RE όλα καλά.Αλλά να μη τη συγχέουμε με το μάθημα των θρησκευτικών.

emevlogies

15800-trailer5.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα πραγματικά ώρες ώρες απορώ με το τι ζώο είσαι συ ρε shlia!

Τι πετάς τα 40αρια γράμματα..

Είναι σαν να βρίσκεσαι σε εστιατόριο κ πάνω που όλοι μιλάνε, εσύ ανεβαίνεις στο τραπέζι, κατεβάζεις το βρακί σου κ αρχίζεις να ουρλιάζεις κάτι που ήθελες να πεις..

Πλέον πιστεύω ότι η συμπεριφορά σου σε real life δεν απέχει κ πολύ..

emeleos

KAΑΑNTABΕΕEEEΡ?????????????ΣΑΛΤΑ ΚΙ ΑΠ ΑΥΤΩΣΟΥ. :D ΙΤ FEELS NICE ΣΤΟ ΛΕΩ.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΧΑΝΕΙΣ! :lol::anavwfwties:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είναι σαν να βρίσκεσαι σε εστιατόριο κ πάνω που όλοι μιλάνε, εσύ ανεβαίνεις στο τραπέζι, κατεβάζεις το βρακί σου κ αρχίζεις να ουρλιάζεις κάτι που ήθελες να πεις..

emlmfao emlmfao emlmfao emlmfao ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ.ΗΑVE TO ADMIT IT.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλ. όντως φοράς βρακί;

πέφτω από τα σύννεφα!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Your rant , apart from being IRRELEVANT is also wildly INACCURATE

HISTORICALLY there isn’t any evidence he was even a remotely important or influential figure in his time (even assuming, which you do ON FAITH ALONE, he existed)

Για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα: Δεν ξέρω από που πηγάζει η δική σας (η δική σου, του Κοτ και του Σαράντου) βεβαιότητα ότι δεν ξέρουμε αν υπήρξε ιστορικό πρόσωπο Ιησούς.

Η δική μου γνώση προέρχεται από το βιβλίο 'I, Claudius" (εγώ, ο Κλαύδιος) που το έχει γράψει Αγγλος ιστορικός, νομίζω μάλιστα και καθηγητής αγγλικού πανεπιστημίου (δεν θυμάμαι το όνομά του αυτή τη στιγμή), (το βιβλίο γυρίστηκε σε σειρά του BBC και οι παλιοί θα το θυμούνται επειδή παίχτηκε και στην τηλεόραση) και περιγράφει τα γεγονότα στην Αρχαία Ρώμη περίπου τα χρόνια του Χριστού. Αν και εστιάζει κυρίως στους Ρωμαίους αυτοκράτορες, στο μπακγκράουντ αφηγείται και την ιστορία που συνέβη στη μακρινή Ρωμαική επαρχία με τη σταύρωση του Ιησού, τον Πιλάτο και όλα αυτά που ξέρουμε. (σαν ένα ασήμαντο, πλην υπαρκτό, γεγονός στην αυτοκρατορία).

Αν η δική σας γνώση οφείλεται σε άλλα στοιχεία, να το ζητήσουμε, αλλά θα πρέπει να μου τα παραθέσετε για να με πείσετε. Και όχι, τα αγγλικά κεφαλαία δεν συνιστούν παράθεση στοιχείων.

ΥΓ: Το ότι τα έχεις κάνει σαλάτα στο μυαλό σου φαίνεται και από το γεγονός ότι κατηγορείς...εμένα ότι βασίζομαι στην πίστη γι' αυτά που λέω!

emcolgate

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλ. όντως φοράς βρακί;

πέφτω από τα σύννεφα!

ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑ

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΣΛΙΠ ΕΓΩ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ.ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΑΡΑΖΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΡΑΖΙ ΟΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΒΡΑΚΙ,ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ! :anavwfwties:emcolgateemcolgate emcolgate

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλά..Σήλια..τείνεις να αγγίξεις την παγκόσμια τελειότητα με τα ποστ σου. Κάτι σου γραψα πριν μέρες σε πμ.. Για πήγαινε κανε του μια επαναληψη γιατί ξεχνάς γρήγορα..εκτός απ το βρακί σου όπως διατείνεσαι, και το μυαλό σου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλά..Σήλια..τείνεις να αγγίξεις την παγκόσμια τελειότητα με τα ποστ σου. Κάτι σου γραψα πριν μέρες σε πμ.. Για πήγαινε κανε του μια επαναληψη γιατί ξεχνάς γρήγορα..εκτός απ το βρακί σου όπως διατείνεσαι, και το μυαλό σου.

LOL ΕΓΩ ΚΙ Ο ΠΩς ΤΟΝ ΛΕΝΕ????ΘΙΜΙΣΤΕ ΡΕ ΠΟΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΕΚΙΝΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΙΠΙΝΙΑ;;;;;;;;;;;;;

ΡΕ ΜΑΦΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Μ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗ ΣΥΜΜΑΖΕΨΩ ΣΟΡΙ.

ΤΟ ΜΗΝ ΣΟΥ ΜΠΑΙ ΔΕ ΓΟΥΕΙ ΔΕ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΓΙΑ ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.