Jump to content

Προαιρετικά τα θρησκευτικά...


Leviathan

Recommended Posts

Απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών χωρίς να αναφέρουν τον λόγο της συγκεκριμένης επιλογής, θα μπορούν να έχουν εφεξής οι μαθητές στα σχολεία της χώρας. Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας που εστάλη προς τις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επισημαίνεται ότι για την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, «απαιτείται υπεύθυνη δήλωση του κηδεμόνα αν είναι ανήλικος ή του ιδίου αν είναι ενήλικος, στην οποία θα αναφέρεται η επιθυμία απαλλαγής, χωρίς να δηλώνεται ο λόγος της συγκεκριμένης επιλογής».

Ουσιαστικά έπειτα από αυτή την εξέλιξη, απλοποιείται η διαδικασία για την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, αφού θα έχουν το δικαίωμα απαλλαγής ακόμη και όσοι μαθητές δεν είναι αλλόθρησκοι.

Η εγκύκλιος πάντως θα πυροδοτήσει σίγουρα αντιδράσεις στους εκκλησιαστικούς κύκλους, ενώ το θέμα δεν αποκλείεται να συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Ορισμένοι ιεράρχες έχουν ενημερωθεί για το περιεχόμενο της εγκυκλίου και αναμένεται να εκφραστούν αντιρρήσεις τις επόμενες ημέρες από τη συντηρητική πτέρυγα της ιεραρχίας.

Μέχρι στιγμής πάντως, η πλειονότητα των ιεραρχών τηρεί στάση αναμονής αφού δεν θέλει να τοποθετηθεί επί του θέματος, πριν εκφραστεί επίσημα η θέση της Εκκλησίας στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο. Ο πρόεδρος του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών, πάντως, τόνισε ότι με αυτή την εγκύκλιο «η Πολιτεία στρέφεται κατά της Εκκλησίας».

Για θετικό βήμα, κάνουν λόγο ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ και ο αντιπρόεδρος της ανώτατης συνομοσπονδίας γονέων μαθητών Ελλάδας, υποστηρίζοντας ότι αυτή η ρύθμιση κινείται στο πλαίσιο των προβλέψεων του Συντάγματος. Μάλιστα επισημαίνουν ότι θα έπρεπε να έχει γίνει και νωρίτερα, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών στα ελληνικά σχολεία είναι αλλόθρησκοι.

Επισημαίνεται ότι μέχρι σήμερα η διαδικασία για την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών ήταν η ίδια, με τη διαφορά ότι όσοι δήλωναν ότι δεν θέλουν να συμμετάσχουν, έπρεπε να το αιτιολογήσουν, λέγοντας ότι έχουν διαφορετικό θρήσκευμα.

Κατά τα λοιπά, στην ίδια εγκύκλιο σημειώνεται ότι η Εθνική Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου λαμβάνοντας υπόψη την εφαρμογή της σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα του παιδιού, τονίζει την ανάγκη διευκόλυνσης της εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ετσι, σύμφωνα με το ΥΠΕΠΘ, «οι αλλοδαποί μαθητές που δεν δύνανται να προσκομίσουν το πιστοποιητικό γέννησης μπορούν να εγγραφούν στα σχολεία με ληξιαρχική πράξη γέννησης».

ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ ΕΘΝΟΣONLINE 31/07/2008

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 103
  • Created
  • Last Reply
Σε λίγο θα καταργήσουμε την ιστορία, τα αρχαία, τη γραμματική....

Άλλο πράγμα η ιστορία και άλλο η...μυθολογία (aka θρηκευτικά) και η κατήχηση των παιδιών Άγγελε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Aμφιβαλλεις δλδ πως υπηρχε καποιος -οχι απαραιτητα με θεικες δυναμεις-που να δημιουργησε το δικο του κινημα στην παγκοσμια Ιστορια?Υπαρχουν και γραφες κι ολας,με την λογικη τη δικη σου τοτε και ο Χιτλερ πχ δν υπηρξε ποτε!!!Ολα προπαγανδα!!! :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Aμφιβαλλεις δλδ πως υπηρχε καποιος -οχι απαραιτητα με θεικες δυναμεις-που να δημιουργησε το δικο του κινημα στην παγκοσμια Ιστορια?Υπαρχουν και γραφες κι ολας,με την λογικη τη δικη σου τοτε και ο Χιτλερ πχ δν υπηρξε ποτε!!!Ολα προπαγανδα!!! :lol:

Είναι απολύτως εξακριβωμένο ότι υπήρξε ιστορικό πρόσωπο που λεγόταν Ιησούς και ήταν γιός του Ιωσήφ από την Αριμαθαία και της Μαρίας, και πέθανε μετά από σταύρωση, και αφού πρώτα είχε συλληφθεί από τους Ρωμαίους και όλα τα σχετικά που έχουμε μάθει. Αλλά όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να διδάσκονται στην Ιστορία, και όχι μαζί με τις σάλτσες για υποτιθέμενες θεϊκές δυνάμεις στα πλαίσια του προσυλητισμού μαθητών στο ορθόδοξο θρησκευτικό δόγμα.

Αν είναι να μας διδάσκουν παραμυθάκια στα σχολεία, θα προτιμούσα τουλάχιστον να μας δίδασκαν το "Life of Brian" των Μόντυ Πάιθονς, που έχει και καλύτερα ηθικά διδάγματα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αλλά όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να διδάσκονται στην Ιστορία, και όχι μαζί με τις σάλτσες για υποτιθέμενες θεϊκές δυνάμεις στα πλαίσια του προσυλητισμού μαθητών στο ορθόδοξο θρησκευτικό δόγμα.

Αν είναι να μας διδάσκουν παραμυθάκια στα σχολεία, θα προτιμούσα τουλάχιστον να μας δίδασκαν το "Life of Brian" των Μόντυ Πάιθονς, που έχει και καλύτερα ηθικά διδάγματα.

Μετανοησε αμαρτωλη ινβιτρο, ο καιρος γαρ εγγυς... :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ειναι ηλιθιοτητα να φερεις στην σημαια ως συμβολο τον σταυρο και στην συνεχεια να αφαιρεις το ''συμβολο'' αυτο απο την παιδαγωγια...απλα αντιφατικο....

για να ειμαστε λοιπον προοδευτικοι και μορφωμενοι και...και....ας αλλαξουμε και την σημαια....να πουμε στον versage να μας σχεδιασει μερικα ''μοντελακια σημαιας''.....

αληθεια ε?τι αλητεια τα θρησκευτικα.....για ολα τα σκατα της χωρας μας τα θρησκευτικα φταινε....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μην αρχίσουμε τώρα για την πλαστή κατασκευή των εθνών και τη χειραγώγηση των μαζών μέσω συμβόλων όπως η σημαία, γιατί βαριέμαι απίστευτα να γράφω.

:bloodomen:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Aμφιβαλλεις δλδ πως υπηρχε καποιος -οχι απαραιτητα με θεικες δυναμεις-που να δημιουργησε το δικο του κινημα στην παγκοσμια Ιστορια?Υπαρχουν και γραφες κι ολας,με την λογικη τη δικη σου τοτε και ο Χιτλερ πχ δν υπηρξε ποτε!!!Ολα προπαγανδα!!! :lol:

Είναι απολύτως εξακριβωμένο ότι υπήρξε ιστορικό πρόσωπο που λεγόταν Ιησούς και ήταν γιός του Ιωσήφ από την Αριμαθαία και της Μαρίας, και πέθανε μετά από σταύρωση, και αφού πρώτα είχε συλληφθεί από τους Ρωμαίους και όλα τα σχετικά που έχουμε μάθει. Αλλά όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να διδάσκονται στην Ιστορία, και όχι μαζί με τις σάλτσες για υποτιθέμενες θεϊκές δυνάμεις στα πλαίσια του προσυλητισμού μαθητών στο ορθόδοξο θρησκευτικό δόγμα.

Αν είναι να μας διδάσκουν παραμυθάκια στα σχολεία, θα προτιμούσα τουλάχιστον να μας δίδασκαν το "Life of Brian" των Μόντυ Πάιθονς, που έχει και καλύτερα ηθικά διδάγματα.

Και γι'αυτό υπάρχουν αμφιβολίες. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί σύγχρονοι του Ιησού ιστορικοί δεν τον αναφέρουν!

Τι πρόβλημα έχεις με τα παραμυθάκια στο σχολείο; Εγώ θέλω να διδάσκονται κι άλλα! Εμένα μου άρεσε η Οδύσσεια ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ειναι ηλιθιοτητα να φερεις στην σημαια ως συμβολο τον σταυρο και στην συνεχεια να αφαιρεις το ''συμβολο'' αυτο απο την παιδαγωγια...απλα αντιφατικο....

Εγώ πάλι προτείνω να εισάγουμε στα σχολεία μάθημα ελληνικών\κατανόησης κειμένου.

Αν υπήρχε κάτι τέτοιο, ίσως να καταλάβαινες ότι η είδηση που μόλις διάβασες δεν λέει ότι αφαιρέθηκε το μάθημα από τα σχολεία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μμμμ...μεγαλη σοφια....αραγε τοσα χρονια στην ιατρικη δεν καταννοησα τιποτα???

το ιδιο πραγμα...δεν εχει κανενα κομμα τα κοτσια να το καταργησει και αυτη ειναι η πλαγια οδος.

απλη λογικη

''read between the lines'' ni-me και οχι ''read the lines '' οπως κανεις......

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και γι'αυτό υπάρχουν αμφιβολίες. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί σύγχρονοι του Ιησού ιστορικοί δεν τον αναφέρουν!

Τι πρόβλημα έχεις με τα παραμυθάκια στο σχολείο; Εγώ θέλω να διδάσκονται κι άλλα! Εμένα μου άρεσε η Οδύσσεια ;)

Σωστός (και πάλι). Εξάλλου, όντως η Οδύσσεια έχει περισσότερο εξακριβωμένες ιατορικές πληροφορίες σε σχέση με την Ιουδαίκή θρησκευτική παράδοση. Απλώς διδάσκεται στο σωστό μάθημα (λογοτεχνίας) και όχι ως κατήχηση παιδιών και εφήβων.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δυο παρατηρήσεις για την αποκατάσταση της αλήθειας:

- κανείς από τους περίπου 20 ιστορικούς που έζησαν περί τους πρώτους μΧ αιώνες δεν εχει ούτε μισή αναφορά στο Χριστό. άρα πως γίνεται κάτι τέτοιο να είναι απόλυτα εξακριβωμένο; ποιος το εξακρίβωσε;

- ο σταυρός της ελληνικής σημαίας δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το σταυρό του μαρτυρίου. όποιος αμφιβάλλει δεν έχει παρά να κοιτάξει την ελληνική σημαία. Ο Ελληνικός σταυρός είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ισοσκελής -τετράγωνος (σε αντίθεση με τον χριστιανικό όπου το κάθετο σκέλος του είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το οριζόντιο). Πρόκειται για πανάρχαιο σύμβολο, πολύ προγενέστερο των καταβολών του χριστιανισμού.

Εχουν διατυπωθεί διαφορες ενδιαφέρουσες απόψεις για το τι συμβολίζει (καμια σχεση με την ελληνορθόδοξη πίστη όπως νομίζετε). Η επικρατέστερη και αληθέστερη τον ταυτίζει με την αρχαία τετρακτύ, παριστάνων ολόκληρη την κοσμοθεωρία των Πυθαγορείων, που πίστευαν ότι το σύμπαν αποτελείται από 4 στοιχεία: ΠΥΡ, ΑΗΡ, ΩΚΕΑΝΟΣ, ΓΑΙΑ.

Αλλοι πιστευουν ότι συμβολίζει τα 4 σημεία του ορίζοντα.

Ο Χριστιανισμός λοιπόν μεσω του κληρου, φρόντισε να καπηλευτεί ακόμα και αυτό το ιερό σύμβολο, ταυτίζοντας τον με τον μαρτυρικό σταυρό ο οποίος είναι ένα τελείως διαφορετικό σύμβολο αφού όπως προείπαμε είναι ορθογώνιο

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το ιδιο πραγμα...δεν εχει κανενα κομμα τα κοτσια να το καταργησει και αυτη ειναι η πλαγια οδος.

απλη λογικη

''read between the lines'' ni-me και οχι ''read the lines '' οπως κανεις......

Η απλή λογική που επικαλείσαι λέει ότι όποιος θέλει να κάνει θρησκευτικά στο σχολείο, θα κάνει.

Τι είναι γραμμένο μεταξύ των γραμμών;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το ιδιο πραγμα...δεν εχει κανενα κομμα τα κοτσια να το καταργησει και αυτη ειναι η πλαγια οδος.

απλη λογικη

''read between the lines'' ni-me και οχι ''read the lines '' οπως κανεις......

Η απλή λογική που επικαλείσαι λέει ότι όποιος θέλει να κάνει θρησκευτικά στο σχολείο, θα κάνει.

Τι είναι γραμμένο μεταξύ των γραμμών;

Yeah right

Wana make algebra optional and see what that does for attendance?

Wana make school in general optional?

The state is clearly making a statement that you do not need to learn this

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε λίγο θα καταργήσουμε την ιστορία, τα αρχαία, τη γραμματική....

Άλλο πράγμα η ιστορία και άλλο η...μυθολογία (aka θρηκευτικά) και η κατήχηση των παιδιών Άγγελε.

Ακριβώς

Που σημαίνει τί?

Εξω και η ελληνική μυθολογία?

‘Πανω στο ευρώ παιδία είναι μια κυριά που καθεταί πανω σε μια γελαδα. μην ασχολείστε και ιδιαίτερα , προφανώς πρόκειται για καμια γαλλίδα αγρότισα που συμβολίζει την ανακουφιση που προσφερουν οι επιδοτησεις στα παίσια της κοινής αγροτικής πολιτικής’

ηδη παμε για

‘αυτό παιδιά , είναι μαλλον καποιο αλλανι που τριγυρνούσε γυμνό στην γειτονία του Michelangelo. Ο Michelangelo φιλοτεχνησε το αγαλμα του, πιθανώς γιατί του γυαλισε ο μικρός. Το παίδί κρατά σφενδόνα , την οποία προφανώς χρησιμοποιόυσε για να κρατά το Michelangelo σε απόσταση ασφαλείας’

Ειτε ασπαζεται κανείς το δογμα είτε όχι, δεν υπαρχει αμφιβολία ότι η Ιουδοχριστιανική παραδόση ‘εχει βαθύτατα επηρεασει τον Ευρωπαικό και δυτικό πολιτισμό

Χωρίς ιουδοχρίστιανική πολιτιστική επιρροή στην Ευρώπη δεν υπαρχεί ούτε Erasmus , ούτε Locke, ούτε Rousseau ούτε Kant, ούτε Magna Carta, ούτε bill of rights, ούτε abolitionist movement …και η λίστα είναι ατελείωτη

Δεν υπαρχεί καν Adam Smith, Calvin ή Marx (όχι οτι εχω και ιδιαιτερο σεβασμό για αυτούς τους τρεις , απλα τους αναφέρω καθως ξερω οτι για πολλούς που θα επικροτισουν αυτη την μπουρδα εχουν καποιον απο αυτους ως αγιο και τα κειμενα του ως θρησκευτικα)

Ως φυσική συνεπεια του κεντρικού ρόλου την ιουδοχριστιανικής παραδοσης στην ευρωπαική σκεψη και εκφραση καθε μορφής , ούτε η ευρωπαική ιστορία μπορεί να γινει κατανοητή αγνοόντας την παραμετρο αυτή

Επιπλέον (και αυτό είναι πραγματικά κωμικοτραγικό)

οι ψευτο προοδευτικοί πολιτικοί και δημοσιογράφοι δεν είναι που μας εχουν πρηξει κοντά 2 δεκαετίες τώρα με τις μπούρδες περί ‘πολυπολιτισμικότητας’ και ‘διαφορετικότητας’ ?

Πως διαολο είναι ξαφνικά κακη ιδέα το να μαθουν και να καταλάβουν τα παιδια τα θρησκευτικά πιστευω μιας σειράς θρησκειων και τις απορεουσες πολιτιστικές επιρροες?

Πως μπορεί ποτε εαυτό να είναι κακό για την διαπολιτισμική κατανόηση και επικοινωνία???

Το αντικείμενο αυτό εμφανεστατα χρειαζόταν ανασχεδιασμό και μεταρυθμιση. Οχι ευθανασία

Αλλα φυσικα είναι εντελώς ματαιο να αναμενει κανείς δημιουργική σκέψη και δράση απο το γνωστο συμφερτο του ψευτο προδευτισμου που έχει καταλαβει το ελληνικό κρατος?

Ταχα μου ‘εκσυγχρονισμος’ ταχα μου ‘εξευρωπαισμός’

Μια κινηση για ευρωπαική λογοτεχνία στα σχολεία? Ενα σχολικό βιβλίο διεθνούς λογοτεχνείας να γραψει ενας απο ολους αυτούς τους επαγγελματίες ανθελληνες με τους οποίους γεμισε ο σιμήτης (με μοναδικό κριτηριο τον ανθελληνικό ακτιβισμό) τις εδρες θεωρητικών σπουδών?

Μια κινηση η ενα βιβλίο για την εισαγωγη ιστορίας της παγκόσμιας τεχνης στα σχολεία?

μια αντιδραση προς τον αρτηριοσκληρωτισμό της διδασκαλίας μιας νεκρης γλωσσας την στιγμή που η εκμαθιση της καθομιλουμενης είναι ανεπαρκής?

Όχι βεβαια! Ποια είναι η αποκλείστική προτεραιότητα του ‘προοδευτισμού’ ?που έχουν μαζευτεί ολοι σαν τις μύγες στα σκατα?

1

Στον ιστορικό ρεβιζιονισμό, την στρεβλωση της ιστορικής μνήμης, με στοχο την αποδομιση του πολιτισμού και την αντικατασταση του με...τιποτε!

(Ολοι διαγκωνίζονται για το ποιος θα πρωτοδιδαξει στα παιδια οτι οι αγωνες τον ελληνων για ελευθερία και αξιοπρεπεια συνιστούν ‘εγκλημα κατα της ανθρωπότητας’ ενω η συστηματική εξόλοθρευση ελληνων …ατυχές ‘μποτιλιαρισμα’)

2

Στον αφελληνισμο της χωρας , ως εμπνευστες και σχεδιαστες της διεξαγωγής ενδοσχολικής προπαγανδας και της ασκησης ενδοσχολικής ιδεολογικής τρομοκρατίας με στοχο την επιβολή αποδοχής της παρανομής και αντισυνταγματικής αλοίωσης της ταυτότητας της χώρας.

Η προοδευτικότητα των ‘προοδευτικών΄στην ελλαδα είναι γνωστή

Είναι απολύτως εξακριβωμένο ότι υπήρξε ιστορικό πρόσωπο που λεγόταν Ιησούς και ήταν γιός του Ιωσήφ από την Αριμαθαία και της Μαρίας, και πέθανε μετά από σταύρωση, και αφού πρώτα είχε συλληφθεί από τους Ρωμαίους και όλα τα σχετικά που έχουμε μάθει.

Οχι δεν είναι εξακριβωμένο

Υπάρχει μόνο μια συχρονη πηγη και η ακεραιότητα της μεταφοράς της σε εμας αμφισβητείται

Αλλά όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να διδάσκονται στην Ιστορία, και όχι μαζί με τις σάλτσες για υποτιθέμενες θεϊκές δυνάμεις στα πλαίσια του προσυλητισμού μαθητών στο ορθόδοξο θρησκευτικό δόγμα.

Τι να διδασκεται δηλαδή?οτι καποιος ξυλουργος πιθανώς γενηθηκε, πιθανώς ανακυρηξε εαυτόν μεσια, απογονο του Δαβίδ ,βασιλιά των ιουδαίων, οπως δεκαδες αλλοι την εποχή εκείνη και πιθανώς σταυρώθηκε?

Δεν βαζουμε τιποτε αποτελεσματα απο το κολοσσαιο στα βιβλια καλυτερα?

Το 12χρονη χριστιανοπούλα vs. κουτση λεοπαρδαλη ηταν λέει ματσάρα

Το χριστιανικό δογμα (οπως σχηματοποιηθηκε αιώνες μχ. ) και οχι ο ‘ιστορικός ιησους’ ήταν που σημαδεψε τον πολιτισμό και την ιστορία

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ..

βγαινει το θρησκευμα απο τις ταυτοτητες..

βγαινουν τα θρησκευτικα απο το σχολειο..

γινεται πολεμος κατα της εκκλησιας και των ιερεων..

για ποιο λογο γινονται?απλα για θρησκευτικη ελευθερια?δεν νομιζω..απλα για να εξαφανισουν καποιοι την ελλαδα..την ιστορια της..την θρησκεια της..τα ηθη και τα εθιμα της..τις παραδοσεις της..τις αρχες με τις οποιες μας μεγαλωσαν οι παππουδες μας..

σε λιγο θα βγει ο σταυρος απο την σημαια..

τα ελληνικο αλφαβητο θα μετατραπει σε λατινικο..

τα αγγλικα θα γινουνε επισημη μας γλωσσα..

αμφιβαλλετε?

την ιδια ωρα τα λαιφ σταιλ περιοδικα και καποιοι προοδευτικοι κυριοι και κυριες , πιπιλιζοντας μας το μυαλο , μας επιβαλλουν νεες συνηθειες και ηθη..

καποιοι-συνηθως αθλητες,ηθοποιοι και τραγουδιστες- ηρωποιουνται και προβαλλονται ως προτυπα στην ελληνικη κοινωνια και καποιοι αλλοι που το αξιζουν πραγματικα χλευαζονται και εξεφτελιζονται ή απλα δεν αναφερονται καθολου..

ο θεσμος της οικογενειας δεν στηριζεται απο κανεναν αλλα αντιθετως κλονιζεται μεχρι βαθμου καταρρευσης..

ξυπνατε πριν ειναι πολυ αργα..

ηδη κατηφοριζουμε με ιλιγγιωδη ταχυτητα προς την σηψη και την παρακμη..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο μητροπολίτης Άνθιμος για τη διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία (3/8/2008 12:18:00)

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Την αντίθεση του στη ρύθμιση για προαιρετική απαλλαγή μαθητών από το μάθημα των θρησκευτικών, μετά από αίτημά τους εάν είναι ενήλικοι, ή των κηδεμόνων τους εάν πρόκειται για ανηλίκους, εξέφρασε στο κήρυγμα του, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.

«Το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να μείνει υποχρεωτικό και ακέραιο μέσα στο πρόγραμμα της διδασκαλίας και της μορφώσεως των ελληνοπαίδων, όπως το καθορίζει και το Σύνταγμα μας και κανείς δεν μπορεί να το αγνοήσει», υποστήριξε ο κ. Άνθιμος.

Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κάλεσε την πολιτική ηγεσία να αναθεωρήσει την εγκύκλιο, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορεί να δίνεται μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου απαλλαγή από το μάθημα «χωρίς αιτιολογία», με επίκληση «των προσωπικών δεδομένων». Συμπλήρωσε ωστόσο ότι θα ήταν αποδεκτή η ρύθμιση της πρώην υπουργού κας. Γιαννάκου, για απαλλαγή μετά από αιτιολόγηση της (π.χ. μαθητής άλλου θρησκεύματος κ.α.).

Ο κ. Άνθιμος άσκησε κριτική προς τους «πολιτικούς όλων των παρατάξεων» για τη στάση τους προς την εκκλησία «τα τελευταία χρόνια», αναφερόμενος σε μια σειρά από ρυθμίσεις της πολιτείας (κατάργηση του πολυτονικού, διεκδίκηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, πολιτικός γάμος, σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης, κατάργηση αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες), αμφισβητώντας ότι πρόκειται για δεσμεύσεις, που προκύπτουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Διότι ότι κι αν πούμε τώρα και αρνηθούμε μας λένε : «είναι εντολή της Ε.Ε.». Αν δεν γίνει θα μας καταδικάσουν. Δεν μπορούμε να το δεχτούμε, δεν είναι αλήθεια», ισχυρίστηκε ο κ. Άνθιμος.

Τέλος, επέκρινε την μέθοδο καύσης των νεκρών ως αντίθετη προς την παράδοση, επικαλούμενος, μεταξύ άλλων, ως παράδειγμα και τις ανασκαφές στον τάφο του Φιλίππου και των αρχαίων μακεδόνων βασιλέων και πρόσθεσε σχετικά :

«Βρήκαμε αυτά τα πολύτιμα για να αποδείξουμε ότι είναι μακεδονική γη. Θα ήταν καλύτερο να ήταν στάχτη και να μη βρούμε τίποτε;» διερωτήθηκε ο κ. Άνθιμος.

emdots

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αχ βρε Άγγελε, πολύ Άνθιμο βλέπεις και ακούς...... :lol: :lol: :lol:

ευτυχως που εμεινε και αυτος μεα την αποδημια του Χριστοδουλου..

σημερα το πρωι η ετ3 εδειχνε ενα μοναστηρι στην καστορια..

ο ηγουμενος ηταν και καθηγητης θρησκευτικων στο γυμνασιο της περιοχης..

τους εκανε μαθημα και ειχε γραψει στον πινακα..

αγαπαω αρα υπαρχω..

αυτο διδασκει η θρησκεια..

την αγαπη..

προχτες ημουνα λουτρακι..

στο καφε ελ νινιο..

κατι παιδια απο πισω μου..

''ρε το ακουσατε αυτο με τα θρησκευτικα?1 ωρα επιπλεον μπαλλα...''

οποιος ειναι αλλου δογματος να διδασκεται την θρησκεια του και οποιος ειναι αθεος να διδασκεται ενα μαθημα περι ανθρωπισμου,αγαπης και προσφορας στον γειτονα..

οχι ομως μπαλλα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Aμφιβαλλεις δλδ πως υπηρχε καποιος -οχι απαραιτητα με θεικες δυναμεις-που να δημιουργησε το δικο του κινημα στην παγκοσμια Ιστορια?Υπαρχουν και γραφες κι ολας,με την λογικη τη δικη σου τοτε και ο Χιτλερ πχ δν υπηρξε ποτε!!!Ολα προπαγανδα!!! :lol:

Είναι απολύτως εξακριβωμένο ότι υπήρξε ιστορικό πρόσωπο που λεγόταν Ιησούς και ήταν γιός του Ιωσήφ από την Αριμαθαία και της Μαρίας, και πέθανε μετά από σταύρωση, και αφού πρώτα είχε συλληφθεί από τους Ρωμαίους και όλα τα σχετικά που έχουμε μάθει. Αλλά όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να διδάσκονται στην Ιστορία, και όχι μαζί με τις σάλτσες για υποτιθέμενες θεϊκές δυνάμεις στα πλαίσια του προσυλητισμού μαθητών στο ορθόδοξο θρησκευτικό δόγμα.

Αν είναι να μας διδάσκουν παραμυθάκια στα σχολεία, θα προτιμούσα τουλάχιστον να μας δίδασκαν το "Life of Brian" των Μόντυ Πάιθονς, που έχει και καλύτερα ηθικά διδάγματα.

υπαρχει καλυτερο ηθικο διδαγμα απο τον υιο του Θεου που σταυρωθηκε και θυσιαστηκε για να σωσει τα παιδια του απο την αμαρτια και να διδαξει την ανοιδιοτελη αγαπη?

εγω παντως τον ευχαριστω για την θυσια του..

για την ταπεινοτητα του..

ο Θεος ηταν ενας απλος μαραγκος..

τον ευχαριστω που μας διδαξε τι σημαινει αληθινη αγαπη..

που μας τιμησε γραφοντας το Ευαγγελιο του στην ελληνικη γλωσσα..

που ειναι παντα διπλα στην Ελλαδα αν και εμεις τον εχουμε εγκαταλειψει..

και που τον νιωθω παντα διπλα μου σαν στοργικο πατερα...

ο Χριστος και κατ'επεκταση ο Θεος ειναι η αληθινη αγαπη..και οι ζωες μας θα ηταν περοσσοτερο ομορφες αν τον ειχαμε λιγακι παραπανω στην ζωη μας και διδασκομασταν απο τις διδαχες Του...

Aμφιβαλλεις δλδ πως υπηρχε καποιος -οχι απαραιτητα με θεικες δυναμεις-που να δημιουργησε το δικο του κινημα στην παγκοσμια Ιστορια?Υπαρχουν και γραφες κι ολας,με την λογικη τη δικη σου τοτε και ο Χιτλερ πχ δν υπηρξε ποτε!!!Ολα προπαγανδα!!! :lol:

Είναι απολύτως εξακριβωμένο ότι υπήρξε ιστορικό πρόσωπο που λεγόταν Ιησούς και ήταν γιός του Ιωσήφ από την Αριμαθαία και της Μαρίας, και πέθανε μετά από σταύρωση, και αφού πρώτα είχε συλληφθεί από τους Ρωμαίους και όλα τα σχετικά που έχουμε μάθει. Αλλά όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να διδάσκονται στην Ιστορία, και όχι μαζί με τις σάλτσες για υποτιθέμενες θεϊκές δυνάμεις στα πλαίσια του προσυλητισμού μαθητών στο ορθόδοξο θρησκευτικό δόγμα.

Αν είναι να μας διδάσκουν παραμυθάκια στα σχολεία, θα προτιμούσα τουλάχιστον να μας δίδασκαν το "Life of Brian" των Μόντυ Πάιθονς, που έχει και καλύτερα ηθικά διδάγματα.

υπαρχει καλυτερο ηθικο διδαγμα απο τον υιο του Θεου που σταυρωθηκε και θυσιαστηκε για να σωσει τα παιδια του απο την αμαρτια και να διδαξει την ανοιδιοτελη αγαπη?

εγω παντως τον ευχαριστω για την θυσια του..

για την ταπεινοτητα του..

ο Θεος ηταν ενας απλος μαραγκος..

τον ευχαριστω που μας διδαξε τι σημαινει αληθινη αγαπη..

που μας τιμησε γραφοντας το Ευαγγελιο του στην ελληνικη γλωσσα..

που ειναι παντα διπλα στην Ελλαδα αν και εμεις τον εχουμε εγκαταλειψει..

και που τον νιωθω παντα διπλα μου σαν στοργικο πατερα...

ο Χριστος και κατ'επεκταση ο Θεος ειναι η αληθινη αγαπη..και οι ζωες μας θα ηταν περοσσοτερο ομορφες αν τον ειχαμε λιγακι παραπανω στην ζωη μας και διδασκομασταν απο τις διδαχες Του...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.