Jump to content

Χρωστουμενα μαθηματα


Rapsodos

Recommended Posts

αμαν βρε ερπετο!

εισαι καλο παιδακι ειπαμε,κοψε τη γκρινια :P

It's my leisure activity... I can't do without it, dear... :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 82
  • Created
  • Last Reply
emarup Κοίτα, εγώ έχω άλλες εμπειρίες... Δλδ αποδίδω μόνο όταν έχω πραγματικά κατανοήσει κάτι κι όχι όταν το έχω απλώς παπαγαλίσει...βσκ δεν έχω καν την ικανότητα να παπαγαλίζω πράγματα κι αυτό το έχω διαπιστώσει γτ το έχω προσπαθήσει 1-2 φορές προκειμένου να ξεφορτωθώ κάτι "χαζομαθήματα"...αλλά αποδεικνύεται ότι την ικανότητα του παπαγαλίζειν δεν την κατέχω... :wacko: Βέβαια δικές μου θεωρίες δεν αναπτύσσω και δυσκολεύομαι να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς.... :blink: Νταξει είπαμε να εμβαθύνουμε, αλλά μήπω υπερβάλλεις λίγο;;; :huh::lol: Επίσης, για 'μενα χάσιμο χρόνου είναι η παπαγαλία...καλύτερα να σου πάρει λίγη περισσότερη ώρα αλλά να το κατανοήσεις αυτό που διαβάζεις και να σου μείνει και κάτι μετά, παρά να το παπαγαλίσεις και μετά από κανένα 2ήμερο να μη θυμάσαι τπτ και γενικά να μην έχεις κερδίσει τπτ σε γνώσεις...

Βλέπεις, λοιπόν, πως εγώ τα βλέπω τα πράγματα διαφορετικά από 'σενα... (προς το παρόν τουλάχιστον, που τελειώνω μόλις το 2ο έτος...) Γι' αυτό και είπα από την αρχή ότι καλό είναι να μην κάνεις γενικεύσεις γτ δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι... ;):)

Σε δικαιολογώ ΜΟΝΟ γι' αυτό που έχω επισημάνει... :splaaaats: Εννοείται πως επικροττώ την "ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ"..., έλα όμως να μού το πεις όταν θα χρωστάς 30 στο 6ο :splaaaats: Γιατί για να τελειώσεις κάποτε και σε λογικά πλαίσια και να εκπληρώσεις παράλληλα το ουτοπικό όνειρο της εργασίας εντός της 4ης δεκαετίας της ζωής σου, κάποια πράγματα είναι μονόδρομος... Θα με θυμηθείς κάποτε...

To 'ξερα ότι θα αμφισβητηθώ λόγω ηλικίας! :P:lol: Πάντως από άποψη μαθημάτων, επειδή εδώ στην Κρήτη είναι όλα στριμωγμένα σε 4 χρόνια (κι όχι σε 6...) γτ 5ο και 6ο είναι μόνο κλινικές, είμαι στο 50% της σχολής από θεωρητική άποψη! (emarleft αυτό το λέω για να δώσω λίγο περισσότερο "βάρος" στα όσα είπα, μπας και με αντιμετωπίσετε λιγότερο σα μικρό κι αθώο δλδ!!! emcolgate:lol::splats::splats: )

Άμα φτάσω να χρωστάω 30 στο 6ο...εεεε...βσκ θα έχω αλλάξει σχολή γτ θα έχω καταλήξει στο ότι την ιατρική δεν την πάω και δε με πάει...! :rolleyes::lol: (μιλάω πάντα για 'μενα, έτσι;...)

Άσε που εδώ έχουμε προαπαιτούμενα για τις κλινικές οπότε έτσι κι αλλιώς πρέπει να έχεις περάσει κάποια μαθήματα για να συνεχίσεις στο 5ο και στο 6ο έτος! Α! Και δεν πιστεύω στους "μονόδρομους"... :rolleyes::splaaaats:

Remember, Remember the fifth of November! :P

Ωραίο τραγουδάκι αυτό! (άσχετο! :lol: )

Το κακό είναι ότι όσοι έχουν το ταλέντο της ταχείας αποστήθισης και μόνο αυτό, κρίνονται απόλυτα επαρκείς από το υπάρχον εξεταστικό σύστημα στη σχολή.

Εντούτοις υπάρχουν και φοιτητές, που και γνώσεις έχουν και το πτυχίο στην ώρα τους πήραν, χωρίς απαραιτήτως να αφήσουν πίσω τους άλλους τομείς της ζωής. Ας μη γινόμαστε πικρόχολοι βάζοντας ταμπέλες του τύπου 'φυτό-θερμοκήπιο-παπαγάλος'.

Στην τελική, ο καθένας έχει τους δικούς του ρυθμούς, τις δικές του αντοχές και εφεδρείες.

emarupemiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ρε παιδιά εγώ μόλις τέλειωσα το 4ο και δεν χρωστάω τπτ. Πιστεύω ότι η ιατρική είναι λίγο απ'όλα: Και κατανόηση, και διάβασμα, και ανθρωπισμός. Τίποτα δεν μπορεί να λείπει από το μίγμα. Και για να είμαι ειλικρινής, το τελείωσα το ρημάδι χωρίς να χρωστάω τπτ, χωρίς ούτε να ζω σαν παπαγαλάκι (ξέρετε, σπόροι νερό και ήλιο) ούτε όμως και έκανα την "τρελή" και "απίστευτη" φοιτητική ζωή. Θέλει και διάβασμα η ιατρική, πώς να το κάνουμε!!!!!!!!!!!!!

Όσο για το εξεταστικό, ναι έχει τρωτά και είναι υπερ των παπαγάλων. Δεν είναι λόγος να τους αφήσουμε το παιχνίδι.

Κάτι διάβασα παραπάνω για παιδιά που βιάζονται να τελειώσουν για οικογενειακούς/ οικονομικούς λόγους. Ισχύει απόλυτα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν είναι λόγος να τους αφήσουμε το παιχνίδι.
emrockonemclappingemrespect

Κοίτα να δεις που θα συμφωνήσω κι εγώ... (μόνο σε αυτή η φράση) :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος και το πνεύμα των εξετάσεων, ειδικά στα πρώτα 3 έτη, ευνοεί ιδιαίτερα τους ανθρώπους που έχουν έφεση στην αποστήθιση.

Προσωπικώς πάντα δυσκολευόμουν να μάθω πράγματα "απ' έξω", με βοηθούσε περισσότερο το να μάθω ένα μηχανισμό μέσω του οποίου γίνεται "κάτι", παρά απλώς ότι αυτό το "κάτι" γίνεται.

Ούτως ή άλλως , ακόμη κι αν βγάλεις τη σχολή με παπαγαλία, δε νομίζω ότι μπορείς να γίνεις καλός στη δουλειά σου βασιζόμενος απλώς στην απομνημόνευση.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νυχτεριδα μου εσυ ανηκεις στην κατηγορια των "σκληροπυρηνικων" καλων φοιτητων (με την καλη εννοια)

ειναι λογικο οτι θα ελεγες αυτα

Αλλα η αληθεια ειναι οτι ειτε κλινικες εισαι ειτε προκλινικα,αμα αρχισεις τις εμβαθυνσεις και τις αναλυσεις παιρνεις μη σου πω τι... emcoke

εχω κανει πολλες φορες αυτο το λαθος ,παραμυθιασμενος και καλα οτι ειναι γοητευτικο το μαθημα κτλ κτλ κτλ

Ψυχρη παπαγαλια ειναι το θεμα,και γνωμη μου ειναι σαν καλος φοιτητης να το παραδεχοσουν ,δεν ειναι υποτιμητικο...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Βρε ΄συ, τι απολυτότητα είναι αυτή;;;;;!!!!!! :o Δηλαδή επειδή εσύ λειτουργείς τελικά με τη μέθοδο της αποστήθισης, πρέπει σώνει και καλά να είναι και όλοι οι υπόλοιποι σαν κι εσένα;;; Τόσο απίθανο θεωρείς το να μη λειτουργούν όλοι με τον ίδιο τρόπο;;;

Άλλωστε ξαναλέω ότι κάποιοι από εμάς απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να παπαγαλίσουμε...η δική μου η μνήμη ας πούμε δεν τη σηκώνει την παπαγαλία, δλδ μετά από καμιά ώρα δε θυμάμαι τπτ!!! Αν δεν κάτσω να βάλω το μυαλό μου να δουλέψει και να "εικονοποιήσω" αυτό που διαβάζω ή να κάνω ένα νοητό σχεδιάγραμμα στο μυαλό μου ή να κάνω κάποια κατηγοριοποίηση των όσων διαβάζω ή κάτι τέτοιο τεσπα, ε δε λειτουργώ!!! Θέλω να τις επεξεργάζομαι τις πληροφορίες που βάζω μέσα στο κεφάλι μου, αδυνατώ απλώς να τις στοιβάζω όπως να 'ναι! Το δικό σου το μυαλό λειτουργεί προφανώς διαφορετικά, όχι με την καλή ή την κακή έννοια, απλά διαφορετικά!

Και στο κάτω κάτω, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι το ίδιο επίπεδο αντίληψης! Και μ' αυτό εννοώ ότι βλέπω ας πούμε φίλους και γνωστούς να λιώνουν με τις ώρες στο διάβασμα και μετά που συζητάμε μεταξύ μας κάποια θέματα και αφού έχουμε αφιερώσει τελικά τις ίδιες ώρες στο τάδε μάθημα, παρατηρώ ότι υπάρχουν κάποιοι που θα μπορούσαν να κάνουν διατριβή στο αντικείμενο, άλλοι που έχουν ένα αρκετά καλό επίπεδο κατανόησης του μαθήματος κι άλλοι που τελικά έχουν κάνει πολύ επιφανειακό διάβασμα!

Δηλαδή 'νταξει, μην τα ισοπεδώνεις όλα πια!

Καλή σου μέρα! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δύσκολο θέμα πιάσατε και με κάνετε κι εμένα να σκεφτώ και να καθίσω να απαντήσω στα σοβαρά.

Λοιπόν, κατά τη γνώμη μου η ιατρική σχολή είναι δύο διαφορετικές σχολές: Τα προκλινικά έτη και τα κλινικά.

Τα προκλινικά έτη ανήκουν σε αυτό που λέμε "επιστήμη": Βιολογίες, ανατομίες, βιοχημείες, φυσιολογίες και δεν συμμαζεύεται θέλουν κυρίως κατανόηση μηχανισμών και ανάπτυξη επιστημονικής σκέψης για να τις περάσεις. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι και οι παπαγάλοι δεν τις περνούν, ίσως να περνούν και πιο εύκολα από τον άλλον που εμβαθύνει και καταλαβαίνει τους μηχανισμούς. Ωστόσο, όποιος έχει εμβαθύνει μια φορά, μπορεί και θυμάται για χρόνια αυτά που διάβασε, και μπορεί να καταλάβει αργότερα πιο εύκολα το δεύτερο μέρος της Ιατρικής, τα κλινικά έτη δηλαδή.

Και πάμε στα κλινικά έτη. Εδώ η Ιατρική σταματά να είναι επιστήμη, και αρχίζει η πράξη. Ποιός μαθαίνει σωστά από δω και πέρα; Ούτε ο παπαγάλος, ούτε ο "επιστήμονας" σας πληροφορώ. Αλλά αυτός που θα πάει στο νοσοκομείο και θα κάνει ό,τι κάνουν οι άλλοι και θα δει τα άπειρα περιστατικά. Γιατί την Κλινική Ιατρική δεν τη μαθαίνεις από τα βιβλία, αλλά στην πράξη.

Από κει και πέρα, όσοι έχουν επιδεξιότητα στα χέρια, κι αυτοί συνήθως είναι υπερκινητικοί και βαριούνται το διάβασμα είναι όλη την ώρα στα επείγοντα και πάνε προς χειρουργικές ειδικότητες. Οσοι αγαπούν το διάβασμα και τους αρέσει να σκέφτονται λίγο παραπάνω πάνω στους μηχανισμούς, πάνε στις Παθολογικές ειδικότητες.

Οσοι παρασκέφτονται και παραστοχάζονται πάνω στους μηχανισμούς και τις αναλύσεις (κάτι που τελικά σε εμποδίζει από το να πάρεις αποφάσεις γρήγορα και να είσαι σωστός κλινικός γιατρός, δεν το λέω για καλό δηλαδή, γιατί η υπερβολική ανάλυση σε κάνει να χάνεις χρόνο και δεν έχει θέση στην καθημερινή κλινική πράξη) ή δεν πολυγουστάρουν τους ανθρώπους (κάτι είπατε για ανθρωπισμό πριν) ή θέλουν να ζήσουν μια πιο ήσυχη ζωή ή και δεν κάνουν για ιατρική για διάφορους λόγους (κλίση, αντίληψη) και δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν τελικά πάνε στα εργαστήρια και όσοι παρα-παρασκέφτονται, αλλά για άλλα θέματα και πλέον ξεφεύγουν από την ιατρική και αναζητούν ένα νόημα ζωής ή θέλουν να αντιμετωπίσουν τα δικά τους τραύματα πάνε ψυχιατρική.

Οταν φτάνεις στο 5-6 έτος, βλέπεις τους συμφοιτητές που κάνετε μαζί κλινική και μέσα σε μια βδομάδα αντιλαμβάνεσαι αμέσως την κλίση του καθενός ανάλογα με το πως κινείται στο νοσοκομείο. Οσες φορές έχει τύχει να συμβουλέψω συναδέρφους για επιλογή ειδικότητας έπεσα πάντα μέσα.

Οπότε κατά τη γνώμη μου είναι άτοπο να μιλάμε για "μία" ιατρική, γιατί υπάρχουν τουλάχιστον 4: Παθολογία, Χειρουργική, Εργαστήρια και...Ψυχιατρική. Προσωπικά πιστεύω πως στο 5 έτος θα έπρεπε να παίρνουμε όλοι αντίστοιχη κατεύθυνση, είναι μάταιο να τελειώνουμε όλοι την ίδια ιατρική και να είμαστε εντελώς διαφορετικοί μεταξύ μας. Αλλά αυτό για ιστορικούς λόγους δεν το βλέπω να εφαρμόζεται ποτέ.

Κι αν το θέλετε, δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραδεκτώ ότι η Κλινική και η Εργαστηριακή Ιατρική είναι δυο διαφορετικοί κόσμοι, τόσο στον τρόπο που ασκούνται όσο και στους ανθρώπους που τους συγκροτούν, και προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να γίνει διαχωρισμός σε δύο κατευθύνσεις "Κλινική Ιατρική" και "Εργαστηριακή Ιατρική" από πολύ νωρίς, ίσως και από το 4 έτος, και να δίνονται πτυχία διαφορετικών κατευθύνσεων. (ΟΚ suave? )

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τελείωσα 4ο έτος(Αλεξ/πολη), χρωστάω 13,ελπίζω να γίνουν 9-10 Σεπτέμβριο.Δεν ξέρω πως καταφέρνετε να δίνετε τόσα πολλά σε μια εξεταστική αλλά μου φαίνεται δύσκολο π.χ. σε ένα μήνα τον Σεπτέμβρη να δώσω πάνω απο 4 μαθήματα τα οποία διαβάζω για πρώτη φορά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λοιπον ,βρισκω αρκετα ενδιαφερουσα την τοποθετηση του vitro ,και αρκετα μες τα πραγματα...

Για την melian θα το πω αλλη μια φορα: δεν χωρανε ρομαντισμοι και εμβαθυνσεις εδω...

Η συγχρονη κοινωνια και η συγχρονη επιστημη θελει αυτοματοποιημενες διαδικασιες ,μηχανοκρατικη θεωρηση αν θελετε...

Θα μπορουσε καποιο "ανησυχο" πνευμα ,να στοχαζεται πανω στους μηχανισμους ωρες επι ωρων ,να φιλοσοφει να αναλυει κτλ κτλ αλλα η ανταμοιβη του θα ειναι ενα ωραιοτατο 3 και να σας πω γιατι ,γιατι εδω χρειαζονται πληροφοριες σε οσο τον δυνατον λιγοτερο χρονο,δεν υπαρχει αλλη λυση οι "παλιοτεροι" το ξερουν αυτο

Και δεν ειναι μονο στο να περνας μαθηματα ,αλλα ολη η συγχρονη θεωρηση ειναι ετσι πχ:

Ψυχιατρικη:μαθαινεις φαρμακα αλληλεπιδρασεις ,συμπτωματα ,και παιρνεις αποφαση- ΤΕΛΟΣ δεν καθεσαι να χαθεις στο χαος

Χειρουργικη:μαθαινεις τα τυποποιημενα πρωτοκολλα ,εμφανιζει αυτο ,κανουμε τις ταδε εξετασεις ,παιρνουμε τις ταδε αποφασεις,κανουμε την ταδε εγχειρηση μηχανικα -ΤΕΛΟΣ δεν καθεσαι να αναλυεις ποιο ανατομικο στοιχειο προσσεγγισες με το νυστερι ,η ποιος ειναι ο μηχανισμος της παθησης

Ιατρικη των αποφασεων:εδω ειναι μια συγχρονη προσσεγιση που κατα βαση στηριζεται στα οικονομικα μαθηματικα,ποιες ειναι οι πιθανες καταστασεις του ασθενους μια χρονικη στιγμη ποιες αποφασεις παιρνουμε στην καθεμια,προσπαθοντας να ελαχιστοποιησουμε το κοστος και σε χρημα και σε ποιοτητα ζωης κτλ

Θελω να πω οτι καποτε ημουν της κουλτουρας και της φιλοσοφιας,ομως προσαρμοζεσαι στις συνθηκες και γινεσαι ρεαλιστης ,δεν υπαρχει αλλη λυση ετσι ειναι τα δεδομενα σημερα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

διαφωνω με το πώς οριζεις τη χειρουργικη...

ειναι απο τις πιο δημιουργικες ειδικοτητες..

και οταν εμας μας βαζουν θεμα στις εξετασεις (1/5) για το ρολο των ιντερλευκινων στο τραυμα (περιπου ηταν στο 3ο ετος..) ή λες οτι το χουν κομπλεξ το θεωρητικο :P ή τελικα το ψαχνουν λιγο παραπανω :lol:

τεσπα γενικα διαφωνω με τις γενικευσεις σου..αλλα με τη χειρουργικη διαφωνω τραγικα.

embaaaemdotsembored

αλλα θα ελεγα εχει σχεση πιο πολυ με το ατομο και οχι με την ειδικοτητα- ποσο θελει να επενδυσει και ποσο δημιουργικος θελει να γινει σ αυτο που κανει...ε-νι-γου-ε-ι emsleeping

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

διαφωνω με το πώς οριζεις τη χειρουργικη...

ειναι απο τις πιο δημιουργικες ειδικοτητες..

και οταν εμας μας βαζουν θεμα στις εξετασεις (1/5) για το ρολο των ιντερλευκινων στο τραυμα (περιπου ηταν στο 3ο ετος..) ή λες οτι το χουν κομπλεξ το θεωρητικο ή τελικα το ψαχνουν λιγο παραπανω

Αχ, γέλασα...(παρόλο που λατρεύω τους χειρουργούς γενικά γιατί είναι τσογλανάκια και τους πάω).

:rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δεν εχει σημασια τι λες εσυ η εγω που ειμαστε φοιτητες,αλλα αυτα που γραφω ειναι λογια 50αρηδων χειρουργων δεν ειναι δικα μου

οπως και τα αλλα που αναφερω,παλι ειναι λογια μεγαλων (τουλαχιστον ηλικιακα) γιατρων

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τελείωσα 4ο έτος(Αλεξ/πολη), χρωστάω 13,ελπίζω να γίνουν 9-10 Σεπτέμβριο.Δεν ξέρω πως καταφέρνετε να δίνετε τόσα πολλά σε μια εξεταστική αλλά μου φαίνεται δύσκολο π.χ. σε ένα μήνα τον Σεπτέμβρη να δώσω πάνω απο 4 μαθήματα τα οποία διαβάζω για πρώτη φορά.

Εμάς εδώ οι εξεταστικές κρατάνε 2 μηνες!!!!!!!!!!!!!Π.χ. του σεπτεμβρίου κρατάει σεπτέμβριο και οκτώβριο μαζί. Αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να δώσεις 10 μαθήματα μέσα σε διάστημα ενός μήνα..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δεν εχει σημασια τι λες εσυ η εγω που ειμαστε φοιτητες,αλλα αυτα που γραφω ειναι λογια 50αρηδων χειρουργων δεν ειναι δικα μου

οπως και τα αλλα που αναφερω,παλι ειναι λογια μεγαλων (τουλαχιστον ηλικιακα) γιατρων

Μα καλά αφού δεν είναι δικά σου λόγια τι τα γράφεις;;; :blink: Η δική σου γνώμη δλδ ποια είναι; :huh:

Κι αφού τεσπα είναι λόγια 50άρηδων (αμ γι' αυτό τα 'γραφες τόσο απόλυτα λες και είναι νόμοι της φύσης... :lol: ) να συνυπολογίσουμε το alzheimer και την κρίση της μέσης ηλικίας καθώς διαβάζουμε και "αξιολογούμε" τα λόγια τους;; emwhistling:rolleyes: Πάντως, σοβαρά τώρα, εγώ διαφωνώ με τη γνώμη τους, και προτιμώ το ρομαντισμό (?) όπως είπες, την τρέλα και την αφέλεια αν θες, των απόψεών μου και της ηλικίας μου... Αλίμονο αν στα 20 μου υιοθετούσα γνώμες 50άρηδων! :wacko: No thank you!!! emcolgate:splats:

Χμμ...τελικά νομίζω πως συμφωνώ με την invitro, πολύ μου άρεσε η ανάλυσή της για το θέμα! emiloveyouemcolgate

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΑΡΚΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΝΙΣΚΟ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΓΟΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΙΣΧΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ 100 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΕ 20 ΕΓΧΕΙΡΗΣΕΙΣ...ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΣΑΠΟΔΟΥΛΕΙΑ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ Η ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗ ΣΗΜΕΡΟΝ ΗΜΕΡΑ Η ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ Η ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ ΚΑΙ ΞΕΠΕΤΑ...ΟΚ ΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑΡΗΔΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΛΕΝΕ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΠΕΡΝΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΛΕΦΤΑ...ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΓΙΑΤΡΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ Μ3Α ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΟΝΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ???????????????ΜΑΘΕ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΑΝ ΟΛΟΤΗΤΑ...ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΑΠΟΣΤΗΘΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΓΙΑΤΡΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ Μ3Α ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΟΝΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ???????????????

Εσύ πάντως υπεραναλύεις και καθυστερείς, και επιχειρηματολογείς για μικροβιολογία και ιστολογία που θα έπρεπε να ξέρουν (; ) οι μάστορ....εεμμμ.....ορθοπαιδικοί.

Στα εργαστήρια σε βλέπω.

Επόμενος!

:P

ΥΓ1: Λίγα λόγια για τους ορθοπαιδικούς, τους λατρεύω, είναι οι πιο αιμοβόροι απ' όλους. Splatter χειρουργεία, όχι παίζουμε!

ΥΓ2: 100 χιλιάρικα βγάζει μόνο Ο διευθυντής του Ντυνάν, του Ιατρικού ή του Metropolitan...και πάλι παίζεται δηλαδή.

ΥΓ3: Τους γράφω με αι, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν κάνω καλά...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΥΓ3: Τους γράφω με αι, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν κάνω καλά...

(από το βικιλεξικό και τα 2 emardown )

Ελληνογενής ξένος όρος, που αποτελεί μεταφορά τού γαλλικού orthopédie και σχηματίστηκε από τις αρχαίες λέξεις ὀρθός και παιδίον (με ληκτικό τέρμα -ια). Τη γαλλική λέξη έπλασε το 1741 ο Γάλλος γιατρός Nicolas Andry, ο οποίος δήλωσε με αυτήν τον ιατρικό κλάδο που ασχολείται με δυσπλασίες τού σκελετού, των αρθρώσεων και των οστών των παιδιών. Κατόπιν η λέξη έλαβε γενικότερη σημασία, ανεξάρτητη από την ηλικία τού ασθενούς.

ορθοπεδικός < ορθός + πέδη < πεδάω = δένω ισχυρά, σταθεροποιώ

Επίσης δες εδώ και εδώ

Τα συμπεράσματα δικά σου... :rolleyes: Εγώ πάντως το γράφω με αι... emcolgate

emofftopic

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΥΓ1: Λίγα λόγια για τους ορθοπαιδικούς, τους λατρεύω, είναι οι πιο αιμοβόροι απ' όλους. Splatter χειρουργεία, όχι παίζουμε!

........τα πιο splatter χειρουργεια εχω την εντυπωση πως "παιζουν" στην αγγειοχειρουργικη..... :unsure:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι, αλλά τα πιο splatter τελικά και με μεγαλύτερη συχνότητα είναι των ορθοπαιδικών, που πάει το αίμα στο ταβάνι....σπλατςςςςςςςςςςςςς!!!

Αγγεία και θώρακας ακολουθούν!

:)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βρε παιδιά πώς γίνεται παπαγαλία στην ιατρική; Να μάθεις "απέξω" ένα Cecil, ένα Stryer, ένα Lipincott να βρίσκεται; Όποιος το κατάφερε αυτό θερμά συγχαρητήρια!!! Για εμένα δεν είναι παπαγάλος είναι θεός!

Τα περισσότερα μαθήματα στην σχολή προσωπικά είχα σημειώσεις από φωτοτυπάδικα-παραδόσεις-δικές μου από το βιβλίο (με αυτή την σειρά) και τα διάβαζα 2-3 φορές, έψαχνα και παλιά θέματα να δω τί παίζει και τα περνούσα. Εξαίρεση ήταν οι φαρμακολογίες που κυριολεκτικά έμαθα απέξω 2 βιβλία. Και φυσικά, όπως λέω πάντα, αν ο στόχος είναι να περάσεις το μάθημα, προσαρμόζεις την μελέτη στις απαιτήσεις των εξετάσεων. Άλλες φορές αυτό αρκεί για να ξέρεις και την αντίστοιχη οντότητα ως απόφοιτος ιατρικής, άλλες όχι.

Εννοείται ότι υπάρχουν παιδιά που καταφέρνουν τα πάντα. Ήδη από το φόρουμ μπορώ να ονοματίσω 5-6, εγώ στην σχολή μου είχα παιδιά και πολύ καλούς φοιτητές/τριες και πολύ άνετους και cool και η αδερφή μου δεν κόπηκε ποτέ σε μισό μάθημα και την ξέρουν στα μπουζούκια της αθήνας με το μικρό της όνομα :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emofftopic ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΕΙ Ο ΜΕΤΡ ΤΟΥ ΒΕΡΤΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Η suave ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ...ΟΣΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΖΟΥΚΙΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΥΡΙΚΗ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΧΟΡΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ...ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ...ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΙΘΙΚΟΙ...
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τους γράφω με αι, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν κάνω καλά...

Η διαμάχη αυτή κρατάει χρόνια, αλλά προσωπικώς προτιμώ τη γραφή με -αι-, δεχόμενος την ετυμολογία ορθός + παίδιον.

Άλλωστε, όλοι έχουμε δει τη σφραγίδα του αμερικανικού κολλεγίου ορθοπαιδικών χειρουργών.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.