Jump to content

Εν μέσω αντιδράσεων η μαθητική παρέλαση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης


Recommended Posts

Δεν καταλαβα για ποιον ακριβως λογο γραφετε στα αγγλικα :blink:

emdotsemdotsemdotsemdotsemdotsemdots

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 70
  • Created
  • Last Reply
Δεν καταλαβα για ποιον ακριβως λογο γραφετε στα αγγλικα :blink:

Κάποιοι πιστεύουν πως ν'αραδιάζουν προτάσεις στην αγγλική δίνει μεγαλύτερο κύρος στα λεγόμενά τους. <_<

Λες και το γράψιμο στ'αγγλικά ισοδυναμεί με πτυχίο ad honorem απ'το Mayo College... :rolleyes:

Και μην ακούσω πάλι τη δικαιολογία για πληκτρολόγια και PCs που δεν υποστηρίζουν τα fonts...

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

The UN declaration provides immigrants with:

“The right to health protection, medical care, social security, social services, education, rest and leisure, provided that they fulfill the requirements under the relevant regulations for participation and that undue strain is not placed on the resources of the State”

Lets try to look at this statement, again:

1. Fact: The declaration provides these rights to all legal immigrants.

If the UN wanted to leave it up to the states this would not be part of the declaration.

2. The immigrants must fulfill the requirements for participation.

True and just: For example, if the state provides free obligatory education to children above five, the immigrant’s kid must meet that requirement (be above five) to participate.

3. Undue strain must not be placed on the recourses of the state.

Key word undue: excessive or very inappropriate, going beyond the limits of what is proper, normal, justified, or permitted.

Again: The mere presence of the legal immigrant cannot be interpreted as inappropriate strain. It is appropriate.

Excessive strain would be for example if all of a sudden a country decided to give immigrant status to a large number of people secondary to a disaster or a war.

The provision is there for situations that are not considered normal.

It is not there to provide States with a way out of their obligations.

Your own reference proves you wrong!!!! :lol:

As far as your new reference is concerned, it is simply not relevant: The Greek constitution!

Surprise: It provides rights to Greek citizens and not immigrants. That is the whole purpose of the document.

Citizens and immigrants are not equal. However that does not mean that immigrants do not have rights.

Use the relevant document (that proves you wrong) to see what those rights are. :bloodomen:

----------

Η κουβέντα άρχισε στα Ελληνικά και ο ptca την γύρισε στα Αγγλικά «επειδή γράφει από την δουλειά του».

Θα ήταν παράλογο να γράφει αυτός σε μία γλώσσα και εγώ να του απαντάω σε άλλη.

Δεν έχω πρόβλημα να το γυρίσουμε πάλι στα Ελληνικά. :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Beaucoup je voudrais te repondre au francais, mais malheureusement je ne connais pas la langue.

Espere le traducteur automatique de texte qu'il ait fait bon travail. :lol:

:antegeia: :antegeia: :antegeia: :antegeia: :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Spricht man Deutsch hier??

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ich! Ich! Aber persoenlich interessiere ich mich kaum dafuer, dass ich mich an dieser langweiligen Diskussion teilnehme!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Wow! Quelle culture!Je suis etonnante! emdotsemdotsemdotsemdotsemdots

Άμα είσαι étonnante θέλουμε να σε γνωρίσουμε όοοολοι για να το διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι ma chérie... Αλλά μάλλον είσαι étonnée emiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

It hurts losing a debate doesn't it?????

that felt goooooooood!!!

in your faces

social liberal fascist faces!!!!

Ειλικρινά,αν μετά από τρεις σελίδες έβγαλες αυτό το συμπέρασμα,είσαι καμμένος :splats::antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

Το παραπάνω ντιμπέιτ τα είχε όλα!!!!!!!!!

  • οικουμενικότητα
  • επίπεδο
  • attitude
  • και λίγο από trash talking στο τέλος

B)B)B)B)B)B)B)B)B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

The UN declaration provides immigrants with:

“The right to health protection, medical care, social security, social services, education, rest and leisure, provided that they fulfill the requirements under the relevant regulations for participation and that undue strain is not placed on the resources of the State”

Lets try to look at this statement, again:

1. Fact: The declaration provides these rights to all legal immigrants.

If the UN wanted to leave it up to the states this would not be part of the declaration.

2. The immigrants must fulfill the requirements for participation.

True and just: For example, if the state provides free obligatory education to children above five, the immigrant’s kid must meet that requirement (be above five) to participate.

3. Undue strain must not be placed on the recourses of the state.

Key word undue: excessive or very inappropriate, going beyond the limits of what is proper, normal, justified, or permitted.

Again: The mere presence of the legal immigrant cannot be interpreted as inappropriate strain. It is appropriate.

Excessive strain would be for example if all of a sudden a country decided to give immigrant status to a large number of people secondary to a disaster or a war.

The provision is there for situations that are not considered normal.

It is not there to provide States with a way out of their obligations.

Your own reference proves you wrong!!!! :lol:

As far as your new reference is concerned, it is simply not relevant: The Greek constitution!

Surprise: It provides rights to Greek citizens and not immigrants. That is the whole purpose of the document.

Citizens and immigrants are not equal. However that does not mean that immigrants do not have rights.

Use the relevant document (that proves you wrong) to see what those rights are. :bloodomen:

----------

Η κουβέντα άρχισε στα Ελληνικά και ο ptca την γύρισε στα Αγγλικά «επειδή γράφει από την δουλειά του».

Θα ήταν παράλογο να γράφει αυτός σε μία γλώσσα και εγώ να του απαντάω σε άλλη.

Δεν έχω πρόβλημα να το γυρίσουμε πάλι στα Ελληνικά. :)

[Prof,

Ok I will try to translate [it’s just that these internet things are kind of annoying, losing many words in large texts]

But after this last post, for the following reason

USmeds kindly went on in English acknowledging that someone following this debate should be allowed to view arguments on even terms]

US meds

The constitution ‘provides rights to Greek citizens’

Is this supposed to be a joke?

You are shooting yourself in the foot my friend

The constitution sets the outline for how the STATE IS RUN

EVERY DECISION IN THIS COUNTRY, AND IN EVERY OTHER, DERIVES FROM THE CONSTITUTION and the function of the Hellenic republic republic within its frame

Whether it is obligations, rights or principals outlined in it

They constitute the LAW OF THE LAND

(4) Only Greek citizens shall be eligible for public service save in those cases where exceptions are introduced by specific legislation.

What’s this then?

If the constitution is an ‘internal affair’ for Greeks, is the constitution overstepping its boundaries?

Article 5 [Freedom, Integrity]

(1) Each person is entitled to develop his personality freely and participate in the social, economic, and political life of the country, provided that he does not encroach upon the rights of others, the Constitution, or bona mores.

(2) All persons within the Greek State enjoy full protection of their life, honor, and freedom, irrespective of nationality, race, creed, or political allegiance. Exceptions shall be permitted in such cases as are provided for by international law. Aliens persecuted for acts carried out in defence of their freedom shall not be extradited.

(3) Personal liberty is inviolable. No person shall be prosecuted, arrested, imprisoned, or otherwise restricted, save when and in the manner specified by law.

What’s this then?

A text of ‘Greek rights’

Or the ‘LAW OF THE LAND’?

Sorry you are wrong yet again

By the power provided to it by the constitution it is the GREEK Parliament that validates the country’s signature on the UN declaration. The constitution has authorized the Greek parliament to make these decisions regarding immigrants. The only authority that is responsible for defining and defending the rights of immigrants in a democratic country, IS THE DEMOCRATICALLY ELLECTED PARLIAMENT OF THAT COUNTRY.

The declaration has meaning because the Greek state recognizes it.

In that text, the fact that regulations can be imposed on these rights and the fact that what is undue strain on the resources is to be determined by the state are equally clear

The mere presence is not the issue [i think that you have no justification to remain confused about that after such a long discussion]

The attendance of a public school is the issue [and the access to other Free State services]

1st Regulations are to be determined by law and there is no mention that it is referring to regulations already in effect for citizens!!!!!

Where did you see that? Please provide quote!

They have been determined by law in Greece, but like in education, health etch. laws can change and should change if they are not helpful, contemporary, realistic, effective etch..

2nd undue

[strain on resources! -Don’t forget this part ,because this takes us straight to economics-of which, I am still saying, you have an opinion and I have one, but neither me nor you can verify objectively each others impression ]

Source: Webster’s dictionary

unjustified, unwarranted

Article 16 [Education]

(2) Education constitutes a fundamental state objective and aims at the moral, intellectual, professional, and physical instruction of the Greeks, the development of national and religious consciousness, and the formation of free and responsible citizens.

This is the law of the land! THIS IS THE GOAL OF OUR EDUCATION! The UN declaration does not reset our goal!

If the strain on our resources interferes with that goal then the strain is both unjustified and unwarranted

You may think it doesn’t [because of the overall benefit to society etch.], great!

I am still entitled to think it does [at the current numbers, at the current composition of immigrants and at the current level of available resources!]

excessive, inordinate, unreasonable

These relate even more directly to the money issue and yes, the strain on our resources may very well be excessive when compared to the benefit for our society.

So yes,

In my opinion,

Based no the evidence that I am aware of, the strain on our resources is UNDUE (concerning this and potentially other services), and we need to review the law REQUIREMENTS for the participation of immigrants in public education.

Citizens and immigrants are not equal! The declaration acknowledges that!

Immigrants do have rights (they have basic human rights-because they are human- and they have civil rights –because, as I said, our republic recognizes such rights-)

Oh yes they do

And it is specifically the document that I pointed to that provides a good indication

[bTW, I also hope you understand that the country is not bound legislatively by this declaration. It is only bound to it, to some extent, morally, since she has accepted it

Article 2

1. Nothing in this Declaration shall be interpreted as legitimizing the illegal entry into and presence in a State of any alien, nor shall any provision be interpreted as restricting the right of any State to promulgate laws and regulations concerning the entry of aliens and the terms and conditions of their stay or to establish differences between nationals and aliens. [/b]However, such laws and regulations shall not be incompatible with the international legal obligations of that State, including those in the field of human rights.

2. This Declaration shall not prejudice the enjoyment of the rights accorded by domestic law and of the rights which under international law a State is obliged to accord to aliens, even where this Declaration does not recognize such rights or recognizes them to a lesser extent.

I just think that we can and should comply by it .I pointed to it, to support that we would be in no violation of the recognized rights of the immigrants if we reconsidered these policies.

and my reference reinforced my argument ;) ]

You will find however that most other RIGHTS are defined without room for restrictions and distinction between nationals and citizens

There are many more in there my friend [i just posted a paragraph]

Life, culture, property and many others all those are explicitly protected, without this deliberate room for regulation,

Unlike access to these services

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 year later...

Hμερομηνία : 22-10-07

Φορείς της Θεσσαλονίκης ζητούν την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων

ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των μαθητικών παρελάσεων, τις οποίες θεωρούν «εθνικιστικό κατάλοιπο δικτατορικών καθεστώτων και αντιπαιδαγωγικό θεσμό», ζήτησαν εκπρόσωποι κομμάτων, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της εκπαιδευτικής κοινότητας, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη.

Τη συνέντευξη οργάνωσε η Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης και συμμετείχαν ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης, οι νομαρχιακοί σύμβουλοι Στρατής Πλωμαρίτης και Μιχάλης Τρεμόπουλος, ο δημοτικός σύμβουλος, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, ο καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΑΠΘ, Γιώργος Τσιάκαλος και ένας μαθητής Λυκείου.

Οι εκπρόσωποι υποστήριξαν ότι πρόκειται για ξεπερασμένο θεσμό που δεν προσθέτει τίποτα στην ιστορική γνώση και συνείδηση, ζήτησαν ουσιαστικότερη αντιμετώπιση των πραγματικών προβλημάτων της Παιδείας και πρότειναν ο εορτασμός των εθνικών επετείων να γίνεται με εναλλακτικές γιορτές στα σχολεία.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Hμερομηνία : 22-10-07

Φορείς της Θεσσαλονίκης ζητούν την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων

Τη συνέντευξη οργάνωσε η Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης και συμμετείχαν ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης, οι νομαρχιακοί σύμβουλοι Στρατής Πλωμαρίτης και Μιχάλης Τρεμόπουλος, ο δημοτικός σύμβουλος, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, ο καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΑΠΘ, Γιώργος Τσιάκαλος και ένας μαθητής Λυκείου.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

αυτός ο Τρεμόπουλος δεν είναι που είχε προτείνει να φτιάξουμε ένα άγαλμα του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη; Καταλαβαίνετε το ποιόν των ανθρώπων...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το γεγονός ότι κάηκε (και μελλοντικά θα χτιστεί...) η μισή ελλάδα και δεν ασχολήθηκε κανείς πέρα από τις μέρες που γινόταν η καταστροφή, ενώ αν καταργηθούν οι παρελάσεις θα γίνει χαμός δείχνει το ποιόν των σημερινών ελλήνων...

Οι παρελάσεις πρέπει να διατηρηθούν και ακόμα περισσότερο: να βιντεοσκοπηθούν με ιδιαίτερη σημασία σε κάποιες λεπτομέρειες, όπως: τσολιάς με κινητό, κοπέλες ντυμένες και βαμμένες για μπουζούκια, πλαστικές ελληνικές σημαίες πεταμένες δίπλα σε κοκακόλες και πακέτα από τσιγάρα μετά το τέλος της γιορτής.Οπωσδήποτε καταγραφή των πανηγυρικών (ή καλύτερα, πανηγυριώτικων) λόγων των τοπικών αρχόντων με αφορμή το γεγονός.Ένα ακόμα personal favourite είναι ξέχειλοι σκουπιδοντενεκέδες (από τους μεγάλους, τους πράσινους) μεταξύ των εκστασιασμένων από εθνική συνκίνηση ελλήνων (στου ζωγράφου αν δεν κάνω λάθος, οι πράσινοι σκουπιδοντενεκέδες - σήμα κατατεθέν της πολής, σαν το τραμ της Βιέννης - βρίσκονται καριβώς δίπλα στους παρελαύνοντες...)

Αν μετά από 100 χρόνια οι απόγονοι μας αποκτήσουν γούστο και παιδεία, καλό θα είναι να βλέπουν ποιοι είμασταν εμείς - πολύ φοβάμαι ότι τα τότε βιβλία ιστορίας θα θέλουν να μας πλασάρουν σαν την "ηρωική γενιά που έβαλε την ελλάδα στα σαλόνια της Ευρώπης"...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι παρελάσεις μας μάραναν τη στιγμή που πολλοί Έλληνες κλέβουν το κράτος φοροδιαφεύγοντας, ρυπαίνουν το περιβάλλον με σκουπίδια, καίνε και καταπατούν τα δάση, εκλέγουν πολιτικούς με κριτήριο ποιος θα τους διορίσει, πάνε με βύσμα σε αεροπορία και ναυτικό αφήνοντας υποεπανδρωμένο τον στρατό ξηράς,... Θα μπορούσα να συνεχίσω να απαριθμώ για πολύ ακόμα, αλλά βαριέμαι.

Η ουσία είναι πως ο πατριωτισμός φαίνεται με την καθημερινή συμπεριφορά του καθενός και όχι με τις παρελάσεις και τις γιορτές. Καλύτερα να καταργηθούν, μια και είναι κατάλοιπο της 4ης Αυγούστου και έχουν εκφυλιστεί έτσι και αλλιώς.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι παρελάσεις μας μάραναν τη στιγμή που πολλοί Έλληνες κλέβουν το κράτος φοροδιαφεύγοντας, ρυπαίνουν το περιβάλλον με σκουπίδια, καίνε και καταπατούν τα δάση, εκλέγουν πολιτικούς με κριτήριο ποιος θα τους διορίσει, πάνε με βύσμα σε αεροπορία και ναυτικό αφήνοντας υποεπανδρωμένο τον στρατό ξηράς,... Θα μπορούσα να συνεχίσω να απαριθμώ για πολύ ακόμα, αλλά βαριέμαι.

Η ουσία είναι πως ο πατριωτισμός φαίνεται με την καθημερινή συμπεριφορά του καθενός και όχι με τις παρελάσεις και τις γιορτές. Καλύτερα να καταργηθούν, μια και είναι κατάλοιπο της 4ης Αυγούστου και έχουν εκφυλιστεί έτσι και αλλιώς.

πριν κάποια χρόνια θα διαφωνούσα μαζί σου, ο πατριωτισμός φαίνεται και έξω από τις παρελάσεις, οι εθνικές εορτές θα πρέπει να έχουν ευρύτερη άπήχηση και μαζικότερη σθμμετοχή με εκδηλώσεις μνήμης για αυτούς που θυσιάστηκαν και εκτενέστερες αναφορές από τα ΜΜΕ και έξτρα μαθήματα και εκδηλώσεις στα σχολέια.

ΥΓ: σε όλα τα άλλα διαφωνώ αλλά βαριέμαι να σου απαντήσω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

πριν κάποια χρόνια θα διαφωνούσα μαζί σου, ο πατριωτισμός φαίνεται και έξω από τις παρελάσεις, οι εθνικές εορτές θα πρέπει να έχουν ευρύτερη άπήχηση και μαζικότερη σθμμετοχή με εκδηλώσεις μνήμης για αυτούς που θυσιάστηκαν και εκτενέστερες αναφορές από τα ΜΜΕ και έξτρα μαθήματα και εκδηλώσεις στα σχολέια.

ΥΓ: σε όλα τα άλλα διαφωνώ αλλά βαριέμαι να σου απαντήσω

Δεν κατάλαβα τίποτα απ'την απάντηση, ίσως όταν δε βαριέσαι μπορέσεις να απαντήσεις πιο κατανοητά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

EDITO

Του ΦΩΤΗ ΓΕΩΡΓΕΛΕ - 01.11.2007

Θαυμάζω την εφευρετικότητα. Tη μια είναι η μεγαλύτερη σημαία, χίλια μέτρα ύφασμα, που θα μπει στο βιβλίο Γκίνες. Tην άλλη είναι το λάβαρο των Ποντίων. Tώρα είναι η χαμένη σημαία του 1912 η οποία –θαύμα– βρέθηκε τώρα ακριβώς, που οι στιγμές είναι δύσκολες, για να παρελάσει στη Θεσσαλονίκη.

Συγκίνηση. Λόγοι. O δήμαρχος με χρυσό περιδέραιο. Δώρο στον πρόεδρο μια χρυσή προτομή του Aλεξάνδρου. O πατριώτης νομάρχης μοιράζει σημαίες στο πλήθος. Eκδηλώσεις. Kέτερινγκ. Eθνική ανάταση. Tην άλλη βδομάδα δοξολογία για την ημέρα του Mακεδονικού αγώνα. Tον άλλο μήνα τα 96 χρόνια από την απελευθέρωση της Nάουσας. Mετά, πανηγυρική δοξολογία για την επέτειο της Aυτόνομης Πολιτείας Bορείου Hπείρου. Kι άλλες επέτειοι. Παρελάσεις. Δεξιώσεις. Σεμνές τελετές. Σημαίες. Kέτερινγκ.

«Θάνατος οι λεροί, ασήμαντοι δρόμοι με τα λαμπρά, μεγάλα ονόματά τους. Bάσις, Φρουρά, Eξηκονταρχία Πρεβέζης. Tην Kυριακή θ’ ακούσουμε την μπάντα. Eπήρα ένα βιβλιάριο Tραπέζης, πρώτη κατάθεσις δραχμαί τριάντα. Περπατώντας αργά στην προκυμαία, υπάρχω; λες, κι ύστερα δεν υπάρχεις. Φτάνει το πλοίο, υψωμένη σημαία. Ίσως έρχεται ο κύριος Nομάρχης. Aν τουλάχιστον μέσα στους ανθρώπους αυτούς, ένας επέθαινε από αηδία...»

Δεληγιάνειο Oικοτροφείον, Xάρης Pώμας. H δημόσια ζωή μιμείται τα σίριαλ εποχής. Eγώ γράφω εύκολα ειρωνικά σχόλια. Oι άλλοι θα πουν ότι διαθέτω μειωμένη εθνική συνείδηση, ελαττωματική θρησκευτική πίστη. Oι αριστεροί «άλλοι» θα πουν ότι είμαι «κοσμοπολίτης», φερέφωνο της «νεοταξικής συνωμοσίας που αποσκοπεί στην αποδόμηση του ελληνισμού». Στην πραγματικότητα όλη η συζήτηση δεν έχει τίποτα να κάνει με πατρίδες, θρησκείες και ελληνισμούς. Έχει να κάνει με λεφτά. Mε διανομή χρημάτων, με πολιτικές επιλογές. Πού πάνε τα λεφτά, πώς μοιράζεται ο κοινωνικός πλούτος.

Προχθές, στην πρώτη φθινοπωρινή βροχούλα, πλημμύρισαν οι δρόμοι μας, πνίγηκαν οι πόλεις. Tώρα δεν φουσκώνουν μόνο τα ρέματα, δεν πλημμυρίζουν μόνο υπόγεια στις γειτονιές. Tώρα, μόλις βρέξει, διακόπτεται η κυκλοφορία στην Πειραιώς, παραλύει η πόλη. Σε κάθε βροχή, το ίδιο θλιβερό θέαμα. Δήμαρχοι, νομάρχες, υπουργοί, κρατικές υπηρεσίες, κατηγορούν ο ένας τον άλλον. Ποιος δεν ξεβουλώνει τα φρεάτια; Όταν βρέχει παραλύει η ζωή, όταν χιονίζει, όταν κάνει ζέστη, όταν κάνει κρύο, όταν φυσάει, παίρνουν φωτιά οι χωματερές, νέφος, δηλητηριάζονται οι κάτοικοι, παρασύρονται τα αυτοκίνητα στη θάλασσα, χτυπάνε τα καράβια στα παρατημένα λιμάνια. Όλη πια η ζωή έχει γίνει ένα ακραίο καιρικό φαινόμενο. Όταν δεν ξεβουλώνεις τα φρεάτια, δεν κάνεις εκδηλώσεις για τον Mέγα Aλέξανδρο. Tελεία. Δεν υπάρχουν λεφτά για το εμπόριο παρέλασης.

Tο ξέρουμε, τα πολλά λεφτά, τα εύκολα λεφτά, εκεί είναι, στο θέαμα, στις δημόσιες σχέσεις, στα event, στη σόου-μπίζνες. Aλλά, συγγνώμη, άμα δεν έχεις μετρό και μονάδα επεξεργασίας σκουπιδιών, δεν κάνεις τελετές. Eκτός αν κάνω λάθος. Aν πραγματικά η πατρίδα μας κινδυνεύει από τις συνωμοσίες. Tότε καλά κάνουμε και αγοράζουμε όπλα, καλά κάνουμε και σφυρηλατούμε το νεανικό φρόνημα με μια επέτειο μάχης την ημέρα. Έρχεται πόλεμος και ας αφήσουμε τις μαλακίες για μητροπολιτικά πάρκα, ποδηλατοδρόμους, ανακύκλωση σκουπιδιών και περιβάλλον. Nα καούν όλα, να βρουν καμένη γη οι Tούρκοι. Eπιλογή λέγεται. Aν όμως δεν είναι έτσι, αν μας κάνουν χοντρή πλάκα με τους Eλοχίμ και τους Nεφελίμ, για να οικοδομούν πολιτικές καριέρες, να υφαρπάζουν το δημόσιο χρήμα και να αφήνουν στην κοινωνία τα «ακραία καιρικά φαινόμενα», να σταματήσουμε το αστείο περί ιδεολογίας, πατριωτισμού, εθνικής συνείδησης και ηρωικής ψυχής. Όποιος θέλει λαμπρές τελετές για τον Bουκεφάλα, από την τσέπη του. Όχι με τα λεφτά του κράτους, με το μόχθο της κοινωνίας. Όμως να αποφασίσουμε. Nα κάνουμε την πολιτική επιλογή. Πού θέλουμε να πηγαίνει το δημόσιο χρήμα;

Aν πας ένα ταξίδι στις άλλες χώρες, στην αμερικάνικη ύπαιθρο, και στις πιο μικρές πόλεις, στα απομακρυσμένα χωριά, θα δεις πάντα στην άκρη του οικισμού ένα κτίριο πυροσβεστικής μ’ ένα φρεσκοπλυμένο πυροσβεστικό όχημα απ’ έξω. Oμάδες διαχείρισης κρίσεων λειτουργούν διαρκώς, με άφθονα τεχνολογικά μέσα, τα κράτη επενδύουν διαρκώς για την προστασία των πολιτών τους. Tο προηγούμενο καλοκαίρι έντρομη η μισή Eλλάδα διαπίστωνε ότι δεν υπάρχει κράτος. Oι δημοτικές αρχές σ’ αυτή τη χώρα δεν μπορούν να μαζέψουν τα σκουπίδια, δεν ξεβουλώνουν τους δρόμους, είναι όμως παραδόξως καταχρεωμένες. Παίρνουν συνέχεια δάνεια, πέραν της κρατικής επιχορήγησης, τα χρέη τους ανέρχονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια, δεν υποβάλλουν ισολογισμούς, παρανόμως, είναι χρεοκοπημένες. Δεν έχουν ένα πυροσβεστικό όχημα, έχουν όμως δημοτικές επιχειρήσεις. Eίναι διοργανωτές συναυλιών και εκδηλώσεων, ιμπρεσάριοι καλλιτεχνών, έχουν δημοτικά ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, χτίζουν δημαρχιακά μέγαρα, μοιράζουν λεφτά, αγοράζουν ποδοσφαιρικές ομάδες, χτίζουν γήπεδα, κάνουν ντιλ με οικονομικούς παράγοντες, πουλάνε και νοικιάζουν γη, μοιράζουν λεφτά. Tα χρέη τους έχουν φτάσει σε απίστευτα ύψη, κάθε δήμος είναι μια μαύρη τρύπα που εξαφανίζει τον πλούτο της κοινωνίας και τον κατευθύνει σε κομματικά ταμεία, σε κομματικούς στρατούς, σε οργανωμένα συμφέροντα, σε αγορά δημοσιογραφικής προστασίας, σε αργομισθίες, σε σκάνδαλα. Aλλά δεν ξεβουλώνουν τα φρεάτια, δεν φτιάχνουν μονοπάτια δασοπυρόσβεσης, δεν αποψιλώνουν τα δέντρα. Διανέμουν χρήμα. Όσο πιο πολλοί είναι, τόσο ευκολότερα χάνεται ο έλεγχος. 162 δήμους έχει η Aττική, όταν η N. Yόρκη είναι ένας εδώ και 100 χρόνια. 1.032 δήμοι σε όλη την Eλλάδα, όταν σε αντίστοιχες χώρες, όπως η Σουηδία και η Bουλγαρία, είναι λιγότεροι από 300. Δεκάδες χιλιάδες αιρετοί άρχοντες, εργολάβοι, επιτροπές, μισθοί, αποζημιώσεις, ντιλ με τον κοινωνικό πλούτο, δήμαρχοι καναλάρχες και βαρώνοι των media. O λογαριασμός στην κοινωνία. Διανέμουν το κρατικό χρήμα. Έτσι θέλουμε να διανέμεται;

H πολιτική ενηλικίωση έρχεται μόνο αν συγκεκριμένα συζητήσουμε για επιλογές. Πολιτικές επιλογές. Πώς διανέμεται ο πλούτος της κοινωνίας. Όχι πια κουβέντες για παρελάσεις. Mόνο για χρήμα. Πού πάνε τα λεφτά. Ίσως είναι η μόνη συζήτηση που θα την καταλάβουν όλοι.

www.athensvoice.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενστερνιζομαι την αποψη,που αρκετοι εχουν κατα καιρους διατυπωσει.

Οι μαθητες να παρελαυνουν με μια σχολικη σημαια,δικη τους,του σχολειου τους.

Τωρα αν αυτη θα απεικονιζει την γλαυκα ή ο,τι αλλο ειναι δευτέρας σημασιας.

Και καλο θα ηταν καποτε να καταλαβουμε οτι μπορουν αυτες οι παρελασεις να γινονται σε μια σχολικη εορτη,οπως των 3 Ιεραρχων,απαξ ανα ετος και να αποσυνδεθουν απο μια οπτικη γωνια μιας αλλης εποχης.

Η Ελληνικη Σημαια,το συμβολο της χωρας,πρεπει να παρελαυνει μονο με τον Ε.Σ.

Δικαιουται να εχει την αποκλειστικοτητα,λογω ιστοριας.

So simle...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

EDITO

Του ΦΩΤΗ ΓΕΩΡΓΕΛΕ - 01.11.2007

Θαυμάζω την εφευρετικότητα. Tη μια είναι η μεγαλύτερη σημαία, χίλια μέτρα ύφασμα, που θα μπει στο βιβλίο Γκίνες. Tην άλλη είναι το λάβαρο των Ποντίων. Tώρα είναι η χαμένη σημαία του 1912 η οποία –θαύμα– βρέθηκε τώρα ακριβώς, που οι στιγμές είναι δύσκολες, για να παρελάσει στη Θεσσαλονίκη.

Συγκίνηση. Λόγοι. O δήμαρχος με χρυσό περιδέραιο. Δώρο στον πρόεδρο μια χρυσή προτομή του Aλεξάνδρου. O πατριώτης νομάρχης μοιράζει σημαίες στο πλήθος. Eκδηλώσεις. Kέτερινγκ. Eθνική ανάταση. Tην άλλη βδομάδα δοξολογία για την ημέρα του Mακεδονικού αγώνα. Tον άλλο μήνα τα 96 χρόνια από την απελευθέρωση της Nάουσας. Mετά, πανηγυρική δοξολογία για την επέτειο της Aυτόνομης Πολιτείας Bορείου Hπείρου. Kι άλλες επέτειοι. Παρελάσεις. Δεξιώσεις. Σεμνές τελετές. Σημαίες. Kέτερινγκ.

«Θάνατος οι λεροί, ασήμαντοι δρόμοι με τα λαμπρά, μεγάλα ονόματά τους. Bάσις, Φρουρά, Eξηκονταρχία Πρεβέζης. Tην Kυριακή θ’ ακούσουμε την μπάντα. Eπήρα ένα βιβλιάριο Tραπέζης, πρώτη κατάθεσις δραχμαί τριάντα. Περπατώντας αργά στην προκυμαία, υπάρχω; λες, κι ύστερα δεν υπάρχεις. Φτάνει το πλοίο, υψωμένη σημαία. Ίσως έρχεται ο κύριος Nομάρχης. Aν τουλάχιστον μέσα στους ανθρώπους αυτούς, ένας επέθαινε από αηδία...»

Δεληγιάνειο Oικοτροφείον, Xάρης Pώμας. H δημόσια ζωή μιμείται τα σίριαλ εποχής. Eγώ γράφω εύκολα ειρωνικά σχόλια. Oι άλλοι θα πουν ότι διαθέτω μειωμένη εθνική συνείδηση, ελαττωματική θρησκευτική πίστη. Oι αριστεροί «άλλοι» θα πουν ότι είμαι «κοσμοπολίτης», φερέφωνο της «νεοταξικής συνωμοσίας που αποσκοπεί στην αποδόμηση του ελληνισμού». Στην πραγματικότητα όλη η συζήτηση δεν έχει τίποτα να κάνει με πατρίδες, θρησκείες και ελληνισμούς. Έχει να κάνει με λεφτά. Mε διανομή χρημάτων, με πολιτικές επιλογές. Πού πάνε τα λεφτά, πώς μοιράζεται ο κοινωνικός πλούτος.

Προχθές, στην πρώτη φθινοπωρινή βροχούλα, πλημμύρισαν οι δρόμοι μας, πνίγηκαν οι πόλεις. Tώρα δεν φουσκώνουν μόνο τα ρέματα, δεν πλημμυρίζουν μόνο υπόγεια στις γειτονιές. Tώρα, μόλις βρέξει, διακόπτεται η κυκλοφορία στην Πειραιώς, παραλύει η πόλη. Σε κάθε βροχή, το ίδιο θλιβερό θέαμα. Δήμαρχοι, νομάρχες, υπουργοί, κρατικές υπηρεσίες, κατηγορούν ο ένας τον άλλον. Ποιος δεν ξεβουλώνει τα φρεάτια; Όταν βρέχει παραλύει η ζωή, όταν χιονίζει, όταν κάνει ζέστη, όταν κάνει κρύο, όταν φυσάει, παίρνουν φωτιά οι χωματερές, νέφος, δηλητηριάζονται οι κάτοικοι, παρασύρονται τα αυτοκίνητα στη θάλασσα, χτυπάνε τα καράβια στα παρατημένα λιμάνια. Όλη πια η ζωή έχει γίνει ένα ακραίο καιρικό φαινόμενο. Όταν δεν ξεβουλώνεις τα φρεάτια, δεν κάνεις εκδηλώσεις για τον Mέγα Aλέξανδρο. Tελεία. Δεν υπάρχουν λεφτά για το εμπόριο παρέλασης.

Tο ξέρουμε, τα πολλά λεφτά, τα εύκολα λεφτά, εκεί είναι, στο θέαμα, στις δημόσιες σχέσεις, στα event, στη σόου-μπίζνες. Aλλά, συγγνώμη, άμα δεν έχεις μετρό και μονάδα επεξεργασίας σκουπιδιών, δεν κάνεις τελετές. Eκτός αν κάνω λάθος. Aν πραγματικά η πατρίδα μας κινδυνεύει από τις συνωμοσίες. Tότε καλά κάνουμε και αγοράζουμε όπλα, καλά κάνουμε και σφυρηλατούμε το νεανικό φρόνημα με μια επέτειο μάχης την ημέρα. Έρχεται πόλεμος και ας αφήσουμε τις μαλακίες για μητροπολιτικά πάρκα, ποδηλατοδρόμους, ανακύκλωση σκουπιδιών και περιβάλλον. Nα καούν όλα, να βρουν καμένη γη οι Tούρκοι. Eπιλογή λέγεται. Aν όμως δεν είναι έτσι, αν μας κάνουν χοντρή πλάκα με τους Eλοχίμ και τους Nεφελίμ, για να οικοδομούν πολιτικές καριέρες, να υφαρπάζουν το δημόσιο χρήμα και να αφήνουν στην κοινωνία τα «ακραία καιρικά φαινόμενα», να σταματήσουμε το αστείο περί ιδεολογίας, πατριωτισμού, εθνικής συνείδησης και ηρωικής ψυχής. Όποιος θέλει λαμπρές τελετές για τον Bουκεφάλα, από την τσέπη του. Όχι με τα λεφτά του κράτους, με το μόχθο της κοινωνίας. Όμως να αποφασίσουμε. Nα κάνουμε την πολιτική επιλογή. Πού θέλουμε να πηγαίνει το δημόσιο χρήμα;

Aν πας ένα ταξίδι στις άλλες χώρες, στην αμερικάνικη ύπαιθρο, και στις πιο μικρές πόλεις, στα απομακρυσμένα χωριά, θα δεις πάντα στην άκρη του οικισμού ένα κτίριο πυροσβεστικής μ’ ένα φρεσκοπλυμένο πυροσβεστικό όχημα απ’ έξω. Oμάδες διαχείρισης κρίσεων λειτουργούν διαρκώς, με άφθονα τεχνολογικά μέσα, τα κράτη επενδύουν διαρκώς για την προστασία των πολιτών τους. Tο προηγούμενο καλοκαίρι έντρομη η μισή Eλλάδα διαπίστωνε ότι δεν υπάρχει κράτος. Oι δημοτικές αρχές σ’ αυτή τη χώρα δεν μπορούν να μαζέψουν τα σκουπίδια, δεν ξεβουλώνουν τους δρόμους, είναι όμως παραδόξως καταχρεωμένες. Παίρνουν συνέχεια δάνεια, πέραν της κρατικής επιχορήγησης, τα χρέη τους ανέρχονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια, δεν υποβάλλουν ισολογισμούς, παρανόμως, είναι χρεοκοπημένες. Δεν έχουν ένα πυροσβεστικό όχημα, έχουν όμως δημοτικές επιχειρήσεις. Eίναι διοργανωτές συναυλιών και εκδηλώσεων, ιμπρεσάριοι καλλιτεχνών, έχουν δημοτικά ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, χτίζουν δημαρχιακά μέγαρα, μοιράζουν λεφτά, αγοράζουν ποδοσφαιρικές ομάδες, χτίζουν γήπεδα, κάνουν ντιλ με οικονομικούς παράγοντες, πουλάνε και νοικιάζουν γη, μοιράζουν λεφτά. Tα χρέη τους έχουν φτάσει σε απίστευτα ύψη, κάθε δήμος είναι μια μαύρη τρύπα που εξαφανίζει τον πλούτο της κοινωνίας και τον κατευθύνει σε κομματικά ταμεία, σε κομματικούς στρατούς, σε οργανωμένα συμφέροντα, σε αγορά δημοσιογραφικής προστασίας, σε αργομισθίες, σε σκάνδαλα. Aλλά δεν ξεβουλώνουν τα φρεάτια, δεν φτιάχνουν μονοπάτια δασοπυρόσβεσης, δεν αποψιλώνουν τα δέντρα. Διανέμουν χρήμα. Όσο πιο πολλοί είναι, τόσο ευκολότερα χάνεται ο έλεγχος. 162 δήμους έχει η Aττική, όταν η N. Yόρκη είναι ένας εδώ και 100 χρόνια. 1.032 δήμοι σε όλη την Eλλάδα, όταν σε αντίστοιχες χώρες, όπως η Σουηδία και η Bουλγαρία, είναι λιγότεροι από 300. Δεκάδες χιλιάδες αιρετοί άρχοντες, εργολάβοι, επιτροπές, μισθοί, αποζημιώσεις, ντιλ με τον κοινωνικό πλούτο, δήμαρχοι καναλάρχες και βαρώνοι των media. O λογαριασμός στην κοινωνία. Διανέμουν το κρατικό χρήμα. Έτσι θέλουμε να διανέμεται;

H πολιτική ενηλικίωση έρχεται μόνο αν συγκεκριμένα συζητήσουμε για επιλογές. Πολιτικές επιλογές. Πώς διανέμεται ο πλούτος της κοινωνίας. Όχι πια κουβέντες για παρελάσεις. Mόνο για χρήμα. Πού πάνε τα λεφτά. Ίσως είναι η μόνη συζήτηση που θα την καταλάβουν όλοι.

www.athensvoice.gr

ποιητές εκ του προχείρου και λοιποί αμπελοφιλόσοφοι...

Δείτε ποιοι είναι πίσω από την ATHENS VOICE και θα καταλάβετε... http://www.athensvoice.gr/about

ΒΡΕ ΟΥΣΤ!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.