Jump to content

Formula 1


KonstantinosMD

Recommended Posts

Τωρα να ρωτησω τι εγινε το μεσημερι στα προκριματικα που δεν ειδα γιατι ταξιδευα ή θα στεναχωρηθω...

Αν κρινω απο την απνοια στο forum μαλλον μια απο τα ιδια, ειδαλλιως τουλαχιστον ο dr Watkins θα ειχε σπευσει με διθυραμβους και εντυπωσικα ενσταντανε να μας ενημερωσει.

Οπως και να εχει αυριο κληρωνει... και αυτο δεν το χανω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εγω παλι να ρωτησω...............θα μαζευτουμε να δουμε τον αγωνα;τωρα που ειμαι κοντα μπορω να'ρθω παρεουλα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ποδαρικό

Μια από τα ίδια είχαμε στις κατατακτήριες δοκιμές του Μπαχρέιν. Στην pole position του νεόκτιστου Γκραν Πρι θα βρεθεί, για μια ακόμα φορά φέτος, ο Michael Schumacher, με την δεύτερη Ferrari, αυτή του Rubens Barrichelo, να βρίσκεται δίπλα του.

Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιβεβαίωσε για ακόμα φορά την κυριαρχία του φέτος καταφέρνοντας να κατακτήσει την pole position για 3η φορά φέτος σε ισάριθμους αγώνες και να φτάσει στις 58 στην καριέρα του, ενώ υπολείπεται πλέον μόνο εφτά για να πιάσει το ρεκόρ των 65 του αείμνηστου Ayrton Senna. Πάντως όπως πάει η χρονιά ο Γερμανός κατά πάσα πιθανότητα θα το σπάσει κιόλας.

Στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι δυο Williams των Juan Pablo Montoya και Ralf Schumacher, που κάνοντας σχετικά καλούς χρόνους δείχνουν ικανές να κοντράρουν τις Ferrari στον αγώνα της Κυριακής. Η διαφορά των δυο από τον μεγάλο Schumacher μπορεί να αγγίζει σχεδόν το μισό δευτερόλεπτο, όμως δεν αποκλείεται η Ferrari του Γερμανού να είχε κατά τι λιγότερα καύσιμα.

Η τρίτη σειρά της εκκίνησης πλαισιώνεται από τους Takuma Sato και Jenson Button, που με την απόδοση της BAR να κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα μπορεί και στο Γκραν Πρι να μπουν στους βαθμούς. Jarno Trulli και Olivier Panis συμπληρώνουν την πρώτη οκτάδα.

Μεγάλη απογοήτευση για μια ακόμα φορά οι δυο McLaren. Μόλις στην 10η θέση της εκκίνησης θα βρεθεί ο David Coulthard, με τον ομόσταυλο του Kimi Raikkonnen, μετά την φωτιά του μονοθεσίου του χτες που θα του κόστιζε 10 θέσεις ποινής στις κατατακτήριες, να μην ολοκληρώνει ούτε σήμερα τον καλό του γύρο με συνέπεια να ξεκινήσει τελευταίος την Κυριακή.

Απογοητευτικός και ο Fernando Alonso, που αν και, κρίνοντας από την επίδοση του ομόσταυλου του Trulli, θα έπρεπε να βρεθεί κάπου μεταξύ των θέσεων 4-7 θα ξεκινήσει τελικά από την 17η θέση στον αυριανό αγώνα λόγω ενός τραγικού οδηγικού λάθους που έκανε στην τελευταία στροφή πριν τον τερματισμό στον καλό του γύρο. Δεύτερος σερί αγώνας που ο Ισπανός κάνει λάθος στις κατατακτήριες.

Η κατάταξη της πρώτης προσπάθειας:

1. Ρ. Σουμάχερ 1:29:968

2. Μοντόγια 1:30:247

3. Ραικόνεν 1:30:353

4. Σουμάχερ 1:30:751

5. Πανίς 1:31:001

6. Αλόνσο 1:31:040

7. Τρούλι 1:31:103

8. Μπάτον 1:31:131

9. Σάτο 1:31:135

10. Φισικέλα 1:31:203

11. Μπαρικέλο 1:31:283

12. Ντα Μάτα 1:31:329

13. Κούλθχαρτ 1:31:364

14. Κλίεν 1:31:868

15. Ουέμπερ 1:31:945

16. Μάσα 1:32:152

17. Χάινφιλντ 1:32:640

18. Παντάνο 1:33:598

19. Μπρούνι 1:34:879

20. Μπουουμγκάρντερ 1:35:632

Η τελική κατάταξη:

1.Μίκαελ Σουμάχερ 1:30:139

2. Μπαρικέλο 1:30:530

3. Μοντόγια 1:30:581

4. Ραλφ Σουμάχερ 1:30:633

5. Σάτο 1:30:827

6. Μπάτον 1:30:856

7. Τρούλι 1:30:971

8. Πανίς 1:31:686

9. Ντα Μάτα 1:31:717

10. Κούθχαρτ 1:31:719

11. Φισικέλα 1:31:731

12. Κλίεν 1:32:332

13. Μάσα 1:32:536

14. Ουέμπερ 1:32:625

15. Χάινφιλντ 1:33:506

16. Παντάνο 1:34:105

17. Αλόνσο 1:34:130

18. Μπρούνι 1:34:584

19. Μπουουμγκάρντερ 1:35:787

20. Ραικόνεν

Υ.Γ.1 Και κλάμα κάτι πουλητάρια ρε παιδάκι μου! :D

Υ.Γ.2 Όποιος/α ενδιαφέρεται για να δει F1,ας κοπιάσει.... αρκεί να είναι φαγωμένη και να μην μουρμουρίζει κατά τη διάρκεια της κούρσας!ΟΚ μπουζουκοκωλαρίναμ'? ;)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σκόνη και θρύψαλα

podium-sakhir_040404_220x157.jpg

Tίποτα δεν άλλαξε ούτε στον τρίτο φετινό γκραν πρι της Φορμουλα 1. Ο Μίκαελ Σουμάχερ με την Φεράρι, αν και εχθροί του περίμεναν ότι στην νεότευκτη πίστα του Μπαχρέιν θα μπορούσε να έχει προβλήματα, διέψευσε τους πάντες και κάνοντας έναν υγιεινό περίπατο πήρε την τρίτη του φετινή νίκη στο πρωτάθλημα έχοντας συγκεντρώσει πλέον το απόλυτο των βαθμών. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε από την πολ ποζίσιον και ακολουθώντας έναν συντηρητικό ρυθμό δεν δυσκολεύτηκε να ανέβει για μια ακόμη φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου αφήνοντας αρκετά πίσω όσους τον ακολουθούσαν. Χαρακτηριστικό είναι ότι από την όγδοη θέση και κάτω η διαφορά από τον πρώτο υπολογιζόταν σε γύρους.

Δεύτερος και πάλι ο έτερος οδηγός της ιταλικής ομάδας, ο Βραζιλιάνος Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος βοηθώντας στην εκκίνηση τον ομόσταυλό του, Σουμάχερ να διατηρηθεί μπροστά από τις δύο Γουίλιαμς, κράτησε μια διαφορά δέκα δευτερολέπτων από τους διώκτες του χαρίζοντας ακόμα οκτώ σημαντικούς πόντους στον εαυτό του και την ομάδα του.

Τρίτος και όχι καταϊδρωμένος, η φετινή έκπληξη του πρωταθλήματος, ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος με την αξιόπιστη τη φετινή περίοδο ΒAR εκμεταλλεύτηκε τα μηχανικά προβλήματα του Χουάν Πάμπλο Μοντόγια και πήρε μια δεύτερη συνεχόμενη θέση στον πόντιουμ των νικητών κάνοντας το καλύτερό του ξεκίνημα στην καριέρα του στην Φόρμουλα 1. Πολύ καλή και η εμφάνιση του δεύτερου οδηγού της ομάδας, Τακούμα Σάτο, ο οποίος υπερβάλλοντας εαυτό κατάφερε ακόμα και με προβλήματα στην μπροστινή πτέρυγα να καταλάβει την πέμπτη θέση.

Το μόνο πάντως που θα μπορούσε να θυμάται κανείς από το συγκεκριμένο γκραν πρι είναι η απογοητευτική εμφάνιση για μια ακόμη φορά των ΜακΛάρεν, καθώς και τα δύο μονοθέσια του Ρον Ντένις εγκατέλειψαν των αγώνα. Απορίες πάντως προκαλεί το γεγονός ότι ένας αξιόπιστος τα τελευταία χρόνια κινητήρας, όπως αυτός της Μερσέντες, δεν έχει καταφέρει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες που όλοι ανέμεναν στο στρατόπεδο της ομάδας. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο Κίμι Ράικονεν δεν πρόλαβε καλά καλά να ζεσταθεί, αφού το μονοθέσιο του παρέδωσε ...το πνεύμα του μόλις στον έβδομο γύρο.

Σε κακή ημέρα βρέθηκαν και οι οδηγοί της Γουίλιαμς. Ο κύριος διεκδικητής του πρωταθλήματος, Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, αν και μέχρι του τελευταίους γύρους βρισκόταν στην πρώτη τριάδα είκοσι δευτερόλεπτα πίσω από τον Σουμάχερ, αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και δεν κατάφερε να τερματίσει παρά τις οποίες προσπάθειες κατέβαλε. Από την αλλη ο μικρός Σουμάχερ, ο Ραλφ, δεν ανταποκρίθηκε στον αγώνα και παρά το γεγονός ότι τερμάτισε έβδομος απογοήτευσε με την απόδοση του.

Ευχάριστη έκπληξη ο Ισπανός οδηγός της Ρενό, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος με το πείσμα και τις οδηγικές του ικανότητες κατάφερε εκκινώντας 17ος να βρεθεί στην 6η θέση, παρά ένα αναγκαστικό πιτ στοπ στους πρώτουε γύρους του αγώνα που του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Απορίας άξιον που μπορεί να φτάσει ο Ισπανός αν είναι λίγο πιο προσεκτικός και συνάμα τυχερός.

H τελική κατάταξη

1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari 1h28'34"875

2. 2 BARRICHELLO Ferrari + 0'01"367

3. 9 BUTTON BAR Honda + 0'26"687

4. 7 TRULLI Renault + 0'32"214

5. 10 SATO BAR Honda + 0'52"460

6. 8 ALONSO Renault + 0'53"156

7. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW + 0'58"155

8. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1 lap(s)

9. 17 PANIS Toyota M 1 lap(s)

10. 16 DA MATTA Toyota M 1 lap(s)

11. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1 lap(s)

12. 12 MASSA Sauber Petronas B 1 lap(s)

13. 3 MONTOYA Williams BMW M 1 lap(s)

14. 15 KLIEN Jaguar Cosworth M 1 lap(s)

15. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1 lap(s)

16. 19 PANTANO Jordan Ford B 2 lap(s)

17. 20 BRUNI Minardi Cosworth B 5 lap(s)

18. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 7 lap(s)

19. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 13 lap(s)

20. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 50 lap(s)

Υ.Γ. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Κολομβιανός δεν είχε μηχανικά προβλήματα.Απλά,πείνασε! :P:splaaaats:

Τροποποιήθηκε από doctor-x
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Σαν Μαρίνο: Εκπληξη από τον Μπάτον στα δοκιμαστικά

Απάντηση στην έδρα των Ferrari έδωσε το μεσημέρι του Σαββάτου στα επίσημα δοκιμαστικά του Grand Prix του Σαν Μαρίνo, o Τζένσον Μπάτον. Ο Αγγλος οδηγός της BAR εκπλήσσοντας όσους βρέθηκαν στην Ιμολα έκανε τον ταχύτερο χρόνο των δοκιμαστικών με αποτέλεσμα να εκκινήσει από την pole position του αγώνα την Κυριακή. Δεύτερος ο μέχρι τώρα πρωταγωνιστής του πρωταθλήματος και τυπικά γηπεδούχος, Μίκαελ Σουμάχερ, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με τη Williams BMW.

Απογοήτευσε εκ νέου η McLaren, μιας και ο Ντέιβιντ Κούλτχαρντ έκανε μόλις τον 11ο ταχύτερο χρόνο, ενώ το βαρύ πυροβολικό των Βρετανών, ο Κίμι Ραικόνεν, για μια ακόμα φορά δεν κατάφερε να επιχειρήσει να κάνει τον καλό του γύρο λόγω ενός μηχανικού προβλήματος. Ο Φινλανδός θα ξεκινήσει από την τελευταία θέση του αγώνα της Κυριακής, όπως και ο Φιζικέλα που δεν έτρεξε.

Σε γενικές γραμμές η παρουσία του Μπάτον στην Pole Position δεν πρέπει να θεωρείται και τόσο μεγάλη έκπληξη. Η BAR έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό μονοθέσιο και η παρουσία του Βρετανού στο βάθρο στους αγώνες τόσο της Μαλαισίας όσο και τους Μπαχρέιν αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Αναμενόμενη και η καλή επίδοση του Φερνάντο Αλόνζο που με την 6η θέση στη διαδικασία των επίσημων δοκιμαστικών υπό προϋποθέσεις μπορεί να χτυπήσει ακόμα και βάθρο στον αγώνα της Κυριακής.

Οι δυο Williams από την πλευρά τους δεν τα πήγαν και άσχημα, όμως θα πρέπει να έχουν ανάλογη συνέχεια και στον αγώνα, κάτι που από ότι έχουμε δει στους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς αποτελεί το αδύνατο τους σημείο. Στα της Pole Position του Μπάτον να πούμε ακόμα πως πως ήταν η πρώτη της καριέρα του, ενώ παράλληλα στην Ίμολα για πρώτη φορά φέτος δεν θα δούμε στην πρώτη θέση της εκκίνησης τον Μίκαελ Σουμάχερ.

Η πίστα του Σαν Μαρίνο δεν δίνει πολλά σημεία για προσπέρασμα, κάτι που σημαίνει πως μια καλή εκκίνηση των οδηγών στον αγώνα της Κυριακής θα παίξςει καθοριστικό ρόλο για ολόκληρο τον αγώνα τους. Ferrari, BAR και Renault δείχνουν να έχουν προβάδισμα για τον συγκεκριμένο αγώνα.

Η κατάταξη

1. 9 BUTTON BAR Honda 1'19"753

2. 1 M.SCHUMACHER Ferrari 1'20"011

3. 3 MONTOYA Williams BMW 1'20"212

4. 2 BARRICHELLO Ferrari 1'20"451

5. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW 1'20"538

6. 8 ALONSO Renault 1'20"895

7. 10 SATO BAR Honda 1'20"913

8. 14 WEBBER Jaguar Cosworth 1'20"921

9. 7 TRULLI Renault 1'21"034

10. 16 DA MATTA Toyota 1'21"087

11. 5 COULTHARD McLaren Mercedes 1'21"091

12. 12 MASSA Sauber Petronas 1'21"532

13. 17 PANIS Toyota 1'21"558

14. 15 KLIEN Jaguar Cosworth 1'21"949

15. 19 PANTANO Jordan Ford 1'23"352

16. 18 HEIDFELD Jordan Ford 1'23"488

17. 20 BRUNI Minardi Cosworth 1'26"899

18. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth 1'46"299

19. RAIKKONNEΝ

20. FISICHELLA

Η συνέχεια αύριο,2:30 μ.μ. ALPHA....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup τι θα γίνει με το καρβουδιστίρι τις Μερσεντές εε?

τον καημένο τον Κίμι τον λυπάμαι!! ας του δώσουν μία C-class 230 kompr να τρέξει (που την διαφημίζει κιόλας, καλύτερα θα πάει!!!

:D:bloodomen:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μια C200 να του δώσουν καλύτερα θα πάει...

Ας πηγαίνει μέχρι 240 στις ευθείες (πάει! πάει!)... Τουλάχιστον δε θα ανατιναχτεί ο κινητήρας!

:mellow::unsure::wacko:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εκτός του αγωνιστικού ενδιαφέροντος, η φετινή Imola παρουσιάζει δυο ιδιαιτερότητες.

Πρώτον, φέτος συμπληρώνονται 10 χρόνια από το χαμό του ανεπανάληπτου Ayrton emcry

Δε νομίζω ότι υπάρχει fan της F1 που να μην νοσταλγεί το ταλέντο, το ταμπεραμέντο και το πείσμα του Βραζιλιάνου που ήξερε να ξυπνάει μέσα μας τα πιο έντονα συναισθήματα, ακόμα κι αν αυτά κάποτε κάποτε ήταν αρνητικά. Μας λείπει πολύ...

Δεύτερον, φέτος μάλλον θα πούμε αντίο embyebye και στην ίδια την πίστα της Imola που, όπως όλα δείχνουν, θα αντικατασταθεί από του χρόνου από το GP της Τουρκίας (!) Μια ακόμα ιστορική πίστα πέφτει θύμα στο βωμό του χρήματος και κυρίως της διαφήμισης των καπνοβιομηχανιών. Η πρπσωπική μου γνώμη είναι ότι, έτσι που το πάνε ο Bernie και ο Max :splats: θα έχουν GP σε χώρες που επιτρέπεται η διαφήμιση τσιγάρων (βλ. Μπαχρέιν, Σαγκάη, Κωνσταντινούπολη) αλλά θα χάσουν τη "μαγιά" των φιλάθλων του αθλήματος, που, όπως και να το κάνουμε, είναι παραδοσιακά ευρωπαϊκό.

Θα επανέλθω στο θέμα αργότερα...

Όσον αφορά το σημερινό GP, τις απόψεις μου πάνω κάτω τις ξέρετε.. τα σχόλια μετά τον αγώνα emcolgate

Για την ώρα, κάντε μια βόλτα για ζέσταμα στο http://www.autodromoimola.com/ emthumbsup

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δε νομίζω ότι υπάρχει fan της F1 που να μην νοσταλγεί το ταλέντο, το ταμπεραμέντο και το πείσμα του Βραζιλιάνου που ήξερε να ξυπνάει μέσα μας τα πιο έντονα συναισθήματα, ακόμα κι αν αυτά κάποτε κάποτε ήταν αρνητικά. Μας λείπει πολύ...

Speak for your self !!!! :unsure:

Πριν 10 χρόνια εγώ ήμουν σχεδόν 15 χρονών.. και όχι, τότε δεν έβλεπα F1... η γνωριμία μου με το σπορ ήρθε τέλη Λυκείου, οπότε και ο Σένα είχε ήδη αποδημήσει...

Άρα, ειλικρινά δε μπορώ να πω ότι μου λείπει ή ο,τιδήποτε άλλο σαν φαν του αθλήματος!

Εξάλλου σε εκείνον τον αγώνα είχε ένα ατύχημα ο Μπαρικέλο, δοκιμαστής τότε και στα δοκιμαστικά είχε πεθάνει άλλος ένας οδηγός, το όνομα του οποίου σχεδόν κανείς δεν αναφέρει... κρίμα... γιατί η ζωή του άξιζε λιγότερο από τον Σένα, τουλάχιστον για τους μή Βραζιλιάνους?

:splaaaats:

Τώρα για τον αγώνα.... ο Σούμι κλασικά, με άνεση και τολμώ να πω δυστυχώς βαρετά για άλλη μια φορά, πήρε τη νίκη!

Πολλά συγχαρητήρια στον Μπάτον και κλασικά ο σχιζοφρενής ψυχοπαθής Μοντόγια παραλίγο να προκαλέσει ατύχημα, αλλά πήρε αυτό που του αξίζει (τα 3!)

emgoal

ΥΓ. επιτέλους ο Κίμι κατάφερε να τερματήσει!!!! νομίζω αυτό είναι το σημαντικότερο σημείο του αγώνα στο οποίο όλοι θα πρέπει να σταθούμε!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ματσάκιον δεν ήταν και τόσο βαρετό,αν εξαιρέσεις τον πρωτοπόρο,χεχε.

Μελανό σημείο,κοινώς μελάνι!,ήταν ο κουραδομπουχέσας που πήγε να περάσει από....τα χορτάρια τον Μιχαλάκη!!!Ακόμα περισσότερο που οι "ειδήμονες" της περιγραφής σκεφτόντουσαν ( ; ) αν είναι θέμα προς εξέταση των αγωνοδικών!!! emeleos δλδ!

Κατά τα άλλα,φαίνεται έκδηλα πως αν είσαι ταλαντούχος,που οι περισσότεροι εξ αυτών είναι,αλλά αν έχεις συνάμα και καλό κάρο,μπορείς να πας καλά....εχμ...όχι τόσο καλά όσο ο Μιχαλάκης,έτσι? ;):antegeia: 4/4!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ στο φετινό gran prix είναι ότι είναι στο παιχνίδι και άλλες ομάδες (Renault, Honda) και Mercedes έχει πάρει την κάτω βόλτα χι χι (6)

Επίσης... Schumi Rules

emthanx

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 weeks later...

"Πρίγκιπας" Τρούλι

Το Μονακό έδειξε για μια ακόμα φορά ότι η pole position είναι και η νικητήρια θέση. Στη στενή πίστα του πριγκιπάτου οι ευκαιρίες για προσπεράσματα είναι μηδαμινές και το συγκριτικό πλεονέκτημα που παρέχει η πρώτη θέση της εκκίνησης πολύ δύσκολα καταρρίπτεται. Ο Γιάρνο Τρούλι μέσα σε ένα σαββατοκύριακο κατάφερε να πάρει τη παρθενική του pole στα δοκιμαστικά τη πρώτη του νίκη στο GP με το μεγαλύτερο πρεστίζ και παράλληλα να δώσει τη παρθενική νίκη της ομάδας του τη φετινή σεζόν. Ο Μίκαελ Σουμάχερ, αξίζει να σημειωθεί, ότι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 45ο γύρο, από ένα αρκετά «περίεργο» τρακάρισμα τη στιγμή που το αυτοκίνητο ασφαλείας (λόγω τρακαρίσματος του Αλόνζο στην έξοδο του τούνελ) ήταν στη πίστα.

Η συνέχεια βέβαια έδειξε ότι ένα μπλοκάρισμα του εμπρός αριστερού τροχού της Φεράρι του Γερμανού είχε ως αποτέλεσμα να βγει λίγο εκτός γραμμής, μπερδεύοντας έτσι τον Μοντόγια, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω του. Την στιγμή βέβαια που ο Σουμάχερ έπαιρνε τη κανονική του «γραμμή» ο Μοντόγια βρισκόταν ήδη δίπλα του με αποτέλεσμα τα δύο μονοθέσια να ακουμπήσουν και τον Σουμάχερ να χτυπάει στον τοίχο.

Το μεγάλο highlight βέβαια δεν ήταν άλλο από την έξοδο του Αλόνζο. Ο Ισπανός, σε μία παρακινδυνευμένη κίνηση, προσπάθησε να προσπεράσει τον Ραλφ Σουμάχερ, ο οποίος ήταν ήδη ένα γύρο πίσω, μέσα στο τούνελ με αποτέλεσμα η Renault του Ισπανού να πατήσει στο βρώμικο κομμάτι του δρόμου,να χάσει τον έλεγχο και να πέσει στο τοίχο με πάνω από 280+ χιλιόμετρα. Μπορεί βέβαια ο Αλόνζο να ήταν εκνευρισμένος με τον Ρ. Σουμάχερ και να τον θεωρεί υπαίτιο της εξόδου του αλλά ο οδηγός της Williams δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τη τρέλα του Ισπανού.

Πίσω απ’ τον Τρούλι βρέθηκε ο Βρετανός Τζένσον Μπάτον (BAR-Honda) και την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Βραζιλιάνος Ρούμπενς Μπαρικέλο (Ferrari).

Εκτός της αναπάντεχης νίκης του Τρούλι, το άλλο στοιχείο που σημάδεψε τον αγώνα του Μονακό ήταν οι πολλές εγκαταλείψεις. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόλις 9 απ’ τα 20 μονοθέσια που ξεκίνησαν τον αγώνα κατάφεραν να τερματίσουν. Εκτός του Μίκαελ Σουμάχερ, και ο αδερφός του Ραλφ υποχρεώθηκε να σταματήσει πρόωρα την προσπάθεια του, όπως επίσης και οι Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Μπρούνι, Παντάνο, Βέμπερ, Κούλθαρντ, Σάτο, Φιζικέλα και Κλίεν.

H τελική κατάταξη

1 Τρούλι 1:14.900

2 Μπάτον 1:15.300

3 Μπαρικέλο 1:15.800

4 Μοντόγια 1:15.400

5 Μάσα 1:17.200

6 Ντα Μάτα 1:16.300

7 Χέντφελντ 1:18.300

8 Πανίς 1:16.500

9 Μπαουμγκάρτνερ 1:21.900

Βαθμολογία Οδηγών

1 Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari 50

2 Ρούμπενς Μπαρικέλο Ferrari 38

3 Τζένσον Μπάτον BAR 32

4 Γιάρνο Τρούλι Renault 31

5 Χουάν Πάμπλο Μοντόγια Williams 23

6 Φερνάντο Αλόνσο Renault 21

7 Ραλφ Σουμάχερ Williams 12

8 Τακούμα Σάτο BAR 8

Βαθμολογία Κατασκευαστών

1 Ferrari 88

2 Renault 52

3 BAR - Honda 40

4 Williams - BMW 35

5 Sauber - Petronas 7

6 McLaren - Mercedes 5

7 Toyota 4

8 Jordan - Ford 2

9 Jaguar - Cosworth 1

10 Minardi - Cosworth 0

contra.gr

Τι εγινε ρε παιδια;Πως και δε σχολιαζει κανενας το σημερινο GP;Ε νταξ μη κλαιτε.....καμια φορα και αυτος ο ερμος ο Σουμαχερ δε τα καταφερνει!!!!Παντως επιτελους μια αλλαγη μετα απο τοση ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ !!!!!

Ηταν ή δε ηταν το καλυτερο GP μεχρι τωρα;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Χαλαρά και ήταν!

Εκτός από το ότι η πίστα είναι αγαπημένη, (διότι έχει ωραία θέα βρε αδερφέ), δεν ήξερες τι θα ειναι το επόμενο που θα συμβεί!

Τελικά μέτρησε κανείς πόσους γύρους έβγαλαν με αυτοκίνητο ασφαλείας;

Έχουμε και λέμε τα χτυπητά που θυμάμαι: ο Σάτο τίναξε κινητήρα, από τους καπνούς ο Φιζικέλα αγκαλιάστηκε με τις μπαριέρες, μετά ο Αλόνζο έλιωσε (κυριολεκτικά) τη Ρενώ του, ο Σούμι είδε το μισό αγώνα παρέα με τους τεχνικούς της Φεράρι (να πω και την κακιούλα μου ότι δε στεναχωρήθηκα γι αυτό το τελευταίο; θα την πω!)... Ε νταξ, τι άλλο πια να συμβεί;

Αυτό δεν ήταν γκραν πρι, ο εφιάλτης στο δρόμο με τα καζίνο ήταν! emstupid

Τροποποιήθηκε από Gilraen
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κανεις δεν στεναχωρηθηκε για τον Σουμι.

Ολοι εμεις οι υγιεις οπαδοι του αθληματος γιατι μας εχει κουρασει εδω και καιρο

Και οι φιλοι του επειδη ετσι και αλλιως δυσκολα θα χασει το πρωταθλημα.

Παντως ο καημενος ο Αλονσο θα το θυμαται για καιρο αυτο το GP...Κριμα

Και λεω τωρα φανταστειτε το τρελο βαθρο Τρουλι, Αλονσο, Μπατον το μελλον δηλαδη του αθληματος (ειπατε κατι για μοντογια, να γελασω δηλαδη;)

Μπραβο στον Τρουλι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καμία στεναχώρια,Renault κέρδισε,δεν έχω παράπονο! :D

Όντως ήταν περίεργο το μπλοκάρισμα του Μιχαλάκη (όχι του green :P ),αλλά και να μην γινόταν και κέρδιζε,δε θα χαιρόμουν τόσο,καθώς ο αληθινός και ο κουμπίς έδωσαν ρέστα....

Μην πολυχαίρεστε όμως,στις άλλες πίστες μπορείς να τρέξεις και να προσπεράσεις.

Ηθικό δίδαγμα: Για να κερδίσει άλλος οδηγός,πρέπει ο Θεός να πίνει καφέ στα pits! :splaaaats:

Χμ......ακολουθεί Γερμανία......λέτε να κερδίσει ο Μοντόγιας? αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κανεις δεν στεναχωρηθηκε για τον Σουμι.

Ολοι εμεις οι υγιεις οπαδοι του αθληματος γιατι μας εχει κουρασει εδω και καιρο

Και οι φιλοι του επειδη ετσι και αλλιως δυσκολα θα χασει το πρωταθλημα...

Λεπτομέρεια: τον είδατε που κοπάνησε έναν τοίχο emranting μέσα στο box της Ferrari; Νομίζω ότι είναι ενδεικτικό γεγονός της δίψας του για νίκη, που δε λέει να κορεσθεί, όσες νίκες και πρωταθλήματα κι αν έχει κατακτήσει. Κι αυτή ακριβώς η δίψα του είναι αυτή που τον κρατάει (μαζί με το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του και την απίστευτη αυτοπειθαρχία και ψυχραιμία του) στην κορυφή επί μια δεκαετία.

Παντως ο καημενος ο Αλονσο θα το θυμαται για καιρο αυτο το GP...Κριμα

Και λεω τωρα φανταστειτε το τρελο βαθρο Τρουλι, Αλονσο, Μπατον το μελλον δηλαδη του αθληματος

Εγώ για τον Fisi μου στενοχωρήθηκα... :(

Ο Alοnso έκανε χτες μια απίστευτη πατάτα την οποία, ευτυχώς, δεν πλήρωσε ακριβά. Έδειξε ότι δεν έχει ξεπεράσει ακόμα τις "παιδικές ασθένειες" που πλήττουν συχνά τα μεγάλα ταλέντα και απέδειξε ότι υστερεί σε σοβαρότητα, για την ώρα, έναντι του Raikkonen και του Button, των μελλοντικών δηλαδή υποψηφίων πρωταθλητών.

(ειπατε κατι για μοντογια, να γελασω δηλαδη;)

emhehe emxera8ikastogelio

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τί θα γίνει επιτέλους με αυτό το καλόπαιδο?

Όλοι αγκομάχησαν μπας και πάνε γρήγορα κι εντός δρόμου.....

κι αυτός ο παλιοχαρακτήρας μπήκε,πήγε χαλαρουίτα κι ΕΣΠΕΙΡΕ??! emcolgate

Αποτελέσματα δοκιμαστικών:

P. No Driver Team - Engine Tyres Times Laps

1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'28"351 3

2. 10 SATO BAR Honda M 1'28"986 + 0'00"635 (!!!) 3

3. 7 TRULLI Renault M 1'29"135 + 0'00"784 3

4. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'29"137 + 0'00"786 3

5. 9 BUTTON BAR Honda M 1'29"245 + 0'00"894 3

6. 8 ALONSO Renault M 1'29"313 + 0'00"962 3

7. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'29"353 + 0'01"002 3

8. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'29"354 + 0'01"003 3

9. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'29"459 + 0'01"108 3

10. 17 PANIS Toyota M 1'29"697 + 0'01"346 3

11. 16 DA MATTA Toyota M 1'29"706 + 0'01"355 3

12. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'30"797 + 0'02"446 3

13. 15 KLIEN Jaguar Cosworth M 1'31"431 + 0'03"080 3

14. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'31"604 + 0'03"253 3

15. 19 PANTANO Jordan Ford B 1'31"979 + 0'03"628 3

16. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'31"982 + 0'03"631 3

17. 20 BRUNI Minardi Cosworth B 1'34"022 + 0'05"671 3

18. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'34"398 + 0'06"047 3

Ες αύριον......ALPHA 2:30 μ.μ. emrockon

Τροποποιήθηκε από doctor-x
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τάμα το' χω να δω τη McLaren να τερματίζει ένα GP!!! Το έχει καταφέρει ελάχιστες φορές... Κρίμας. :splaaaats: Κυρίως κρίμα για τον νεαρό Φινλανδό που χαραμίζει μια παραγωγική χρονιά σε μια ομάδα με ένα εντλώς αναξιόπιστο μονοθέσιο!

Ο MS συνεχίζει και κινείται στους δικούς του ρυθμούς! Μπορεί να μην του τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια, αλλά όπως και να έχει, ο τύπος μας αναγκάζει απλά να υποκλινόμαστε. Πλέον στις συζητήσεις για Formula 1 δε γίνεται τόση αναφορά στον MS, γιατί απλά είναι δεδομένη η κυριαρχία του! Με ένα "Ο Shumi πάλι σάρωσε" τον προσπερνάμε κι ασχολούμαστε με τις υπόλοιπες θέσεις!

Ο Sato πήγε να κάνει την υπέρβαση, αλλά μας τα χάλασε. Η απερισκεψία του ή ίσως η αδρεναλίνη που χτυπούσε κόκκινο στην ιδέα μιας 2ης θέσης και προσπεράσματος μιας Ferrari μας στέρησε μια μοναδική σκηνή: προσπέρασμα Bar σε Ferrari. Κι όχι από τον Button (περισσότερο αναμενόμενο) αλλά από τον Sato. Μου θύμισε λίγο Montoya πριν 2 χρόνια. Αλλά δεν πειράζει, μέσα στο παιχνίδι είναι αυτά, αν όχι το αλατοπίπερό του παιχνιδιού!

Ο Button πολύ καλός, το παιδί μετά από 1 χρονιά που τον χάσαμε, μας ξεδιπλώνει συνεχώς το ταλέντο του. Αθόρυβος μεν, αποτελεσματικός δε!

Από τον Alonso (η αδυναμία μου, όπως και αρκετών!) μας άφησε ανικανοποίητους θα έλεγα, αφού μας έχει δημιουργήσει προσδοκίες για περισσότερα. Με την ανικανότητα της McLaren και τα στραβοπατήματα της Williams, η Renault μπορεί να φτάσει ακόμα ψηλότερα. Η μονομαχία Renault-Bar είναι από τα πράγματα (μαζί με τα ρεκόρ του MS και τα στοιχήματα για σπασμένους κινητήρες της McLaren!) που κάνουν το φετεινό πρωτάθλημα ακόμη πιο ενδιαφέρον! emrockon

Ο Montoya με την απερισκεψία της εκκίνησης έριξε τον εαυτό του (και τον ομόσταυλό του :splaaaats: ) σε δυσμενή θέση, αλλά... κάτι μάζεψε κι αυτός.

Μου άρεσε επίσης η εκκίνηση του David Coulthard που μονομιάς "τσίμπησε" 10 θέσεις!

Αλήθεια, ο Trulli γιατί βρέθηκε τόσο πίσω μετά την εκκίνηση; Από την 3η θέση δεν ξεκίνησε; Anywayz...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όπως το συζήταγα και με τον ΚωνσταντίνοΕμ-Ντι στο τηλέφωνο, ο εραστής της μπαριέρας Μοντόγια κινείται σε άλλο επίπεδο πραγματικά σε σχέση με όλους τους άλλους. :D

:blink: Διατηρεί την πεποίθηση ότι το σασί της φόρμουλάς του είναι στο indestructible και του φέρεται ως έτσι (όπως και ο Σάτο στην παρακμιακή προσπέραση από δεξιά στη στροφή... γράμματα ρεεεε το σκότωσες το μηχανάκιιιι....).

Δεν υπάρχει αγώνας που να μη "χτίσει" ο Μοντόγια το μονοθέσιο, όπως ατυχώς δεν υπάρχει αγώνας που να τερματίσει η ΜακΛάρεν. :(:( Νομίζω ο φουκαράς ο Ραϊκόνεν παρακαλάει ακόμα να του επιτρέψουν να τρέξει με συμβατικό αυτοκίνητο με Kompressor μπας και πάρει κανένα βαθμό...

:P Μεγάλη επιτυχία όμως των προστατευτικών μέτρων ασφαλείας για τους πιλότους. 7ος γύρος: σκάει για πολλοστή φορά φέτος ο κινητήρας της Mercedes και ο Ραϊκόνεν πάει να τραβήξει τα βυζιά του από την απόγνωση. Η φόρμα τον προστατεύει. Στρέφεται στα μαλλιά του. Το κράνος τον εμποδίζει. Άλλη μια κοινωνική προσφορά...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν τίθεται θέμα πλέον...

Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Είναι ο πρώτος, ο ασυναγώνιστος, ο καλύτερος. Τι άλλο να πούμε; Τέλος... embored

Η δική μου μεγάλη αδυναμία (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε! :) ) ο emiloveyou Fisichella μου, κατάφερε να τερματίσει σε μια αξιοπρεπέστατη 6η θέση, ξεκινώντας από το τέλος του grid (τα βλέπετε κύριε Todt?) Έτσι, η πτωχή Sauber έφτασε τους 10 βαθμούς έναντι 5 της άλλοτε πανίσχυρης MacLaren κι ο Giancarlo μου τους 5, όσους έχουν δηλ. συνολικά Kimi και David! :P

'Αλλα δε λέω για τα τα περασμένα μεγαλεία των "ασημένιων βελών", με κάλυψαν οι πραλαλήσαντες...

Ο Sato ακολούθησε το παράδειγμα του Alonso από την περασμένη Κυριακή και προσπάθησε να του πάρει το βραβείο για την πιο ηλίθια ενέργεια της σεζόν (ισοπαλία, κατά τη γνώμη μου emkwlos ) ο Button κερδίζει πόντους για τη σταθερότητά του (όπως και η BAR)

Όσο για τη Williams-BMW ... άστο καλύτερα, θα στενοχωρηθεί ο φίλος μου ο Watkins... emblush

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αλήθεια, ο Trulli γιατί βρέθηκε τόσο πίσω μετά την εκκίνηση; Από την 3η θέση δεν ξεκίνησε; Anywayz...

Ok, το έμαθα. Πάτησε κατά λάθος τοn περιοριστή ταχύτητας των pits. :wacko:

Τροποποιήθηκε από elf
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το είπα και ψε,είναι κατάπτυστος,αλλά σήμερα το παραξήλωσε.

Δλδ ρε μεγάλε,πόσα "μίλια" κουβαλάς,ρίχνεις 3''/lap σε όλους,είσαι σε στροφή,τα σκας στον ιαγουάρο και.....χαιρετάς τα πλήθη! emeleos:D:D:D

Άντε να χώσω και κάνα αποτέλεσμα για όποιον δεν το είδε:

P. No Driver Team - Engine Tyres Gaps/Laps Average Stops

1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1h32'35"101 200.160 Km/h 3

2. 2 BARRICHELLO Ferrari B + 0'17"989 199.514 Km/h 2

3. 9 BUTTON BAR Honda M + 0'22"533 199.351 Km/h 3

4. 7 TRULLI Renault M + 0'53"673 198.244 Km/h 3

5. 8 ALONSO Renault M + 1'00"987 197.986 Km/h 3

6. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B + 1'13"448 197.548 Km/h 2

7. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M + 1'16"206 197.451 Km/h 2

8. 3 MONTOYA Williams BMW M 1 lap(s) 3

9. 12 MASSA Sauber Petronas B 1 lap(s) 2

10. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1 lap(s) 3

11. 17 PANIS Toyota M 1 lap(s) 3

12. 15 KLIEN Jaguar Cosworth M 1 lap(s) 2

13. 19 PANTANO Jordan Ford B 2 lap(s) 4

14. 20 BRUNI Minardi Cosworth B 3 lap(s) 3

15. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 3 lap(s) 3

16. 10 SATO BAR Honda M 13 lap(s) 4

17. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 35 lap(s) 1

18. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 51 lap(s) 1

19. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 60 lap(s) 0

20. 16 DA MATTA Toyota M 60 lap(s) 0

emypoklinomai

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Ο Ραλφ Σουμάχερ θα ξεκινήσει από την «pole position» στο καναδικό γκραν πρι της Φόρμουλα 1, που θα διεξαχθεί την Κυριακή στο Μόντρεαλ. Ο Γερμανός πιλότος της Γουίλιαμς σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1 λεπτό και 12.275 δευτερόλεπτα, στα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Στη δεύτερη θέση τον ακολούθησε ο Τζένσον Μπάτον με BAR, ενώ στη δεύτερη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθούν ο Γιάρνο Τρούλι με Ρενό και ο έτερος οδηγός της Γουίλιαμς, Χουάν Πάμπλο Μοντόγια. Οσον αφορά τις δύο Φεράρι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ, θα εκκινήσει από την έκτη θέση και ο ομόσταυλός του, Ρούμπενς Μπαρικέλο, από την έβδομη.

Οι δέκα ταχύτεροι:

1. Ραλφ Σουμάχερ (Γερμανία-Γουίλιαμς) 1:12.275

2. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία-BAR) 1:12.341

3. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία-Ρενό) 1:13.023

4. Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (Κολομβία-Γουίλιαμς) 1:13.072

5. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία-Ρενό) 1:13.308

6. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία-Φεράρι) 1:13.355

7. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία-Φεράρι) 1:13.562

8. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία-ΜακΛάρεν) 1:13.595

9. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Βρετανία-ΜακΛάρεν) 1:13.681

10. Κρίστιαν Κλάιν (Αυστρία-Τζάγκουαρ) 1:14.532

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:(:(:(

Δεν αντέχω άλλο Σουμάχερ!!!

F1 Καναδάς, επίδειξη δύναμης του M. Schumacher

(13/6/2004 10:06:00 μμ)

Συντάκτης: Αγγελος Σταθακόπoυλος

Ο Michael Schumacher έδειξε για μια ακόμα φορά γιατί είναι ο καλύτερος οδηγός της Formula 1. Ξεκινώντας από την 6η θέση στο Grand Prix του Καναδά ελάχιστοι ήταν αυτοί που πίστευαν ότι θα μπορέσει να πάρει μια ακόμα νίκη αφού οι οδηγοί που ξεχώρισαν στα χρονομετρημένα έδειχναν διατεθειμένοι να παλέψουν για τη νίκη, διατεθειμένοι ναι, ικανοί, όμως; Κερδίζοντας μόνο μία θέση στην εκκίνηση λόγω της εγκατάλειψης του Jarno Trulli, ο Michael Schumacher ξεκίνησε επιβεβαιώνοντας πως είχε επιλέξει διαφορετική τακτική από την πλειοψηφία των οδηγών. Οδηγώντας πολύ γρήγορα σε κάποια σημεία του αγώνα και αργά μετά το πρώτο pit stop το οποίο διήρκεσε περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα, κατάφερε να ανέβει και να παραμείνει στην πρώτη θέση μετά και το δεύτερο pit stop.

Είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού και έριξε γύρο μέχρι και στον έκτο της κατάταξης, ελέγχοντας το ρυθμό του στους τελευταίους γύρους προφυλάσσοντας λάστιχα και φρένα και πρόσθεσε στο ενεργητικό του μια ακόμα νίκη και ένα νέο ρεκόρ, είναι ο μόνος οδηγός που έχει κερδίσει 7 φορές τον ίδιο αγώνα. Τι άλλο να κάνει ο Γερμανός για να δείξει ότι είναι με μεγάλη διαφορά ο καλύτερος όλων; να ξεκινάει από τα pits; Αυξάνοντας τη διαφορά του στο πρωτάθλημα οδηγών θα περιμένει μόνο μια εβδομάδα για τον επόμενο αγώνα, το Grand Prix της Indianapolis.

Δεύτερος τερμάτισε ο Ralf Schumacher που πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένος. Δείχνοντας ένα εντελώς ανανεωμένο πρόσωπο, εξασφάλισε την pole position χωρίς, απότι αποδείχθηκε, να επιλέξει ακραίες ρυθμίσεις. Ήταν γρήγορος και στη διάρκεια του αγώνα καταφέρνοντας να τερματίσει 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον αδελφό του. Η πραγματική του διαφορά θα ήταν περίπου 10 δευτερόλεπτα αν ο Michael διατηρούσε το ρυθμό του. Το σημαντικό όμως για τον Ralf είναι οι βαθμοί της δεύτερης θέσης και ότι κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τον Rubens Barrichello, όχι γιατί τον απειλεί βαθμολογικά αλλά γιατί έδειξε είναι ικανός να κινηθεί σε δοκιμές και αγώνα να κινηθεί ταχύτερα από τη μία έστω Ferrari.

Ο Barrichello κινήθηκε ικανοποιητικά και εκμεταλλεύθηκε και πάλι την πολύ καλή στρατηγική της ομάδας. Ανέβηκε από την 7η θέση στη 2η την οποία έχασε από ένα δικό του οδηγικό λάθος. Περιορίστηκε στην 3η θέση κάνοντας τον ταχύτερο γύρο μόλις 3 γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Ο Jenson Button, μπορεί να πιστεύει και να δηλώνει ότι είναι ο καλύτερος οδηγός της Formula 1, αλλά πρέπει να το αποδείξει κιόλας. Ξεκίνησε δεύτερος, τερμάτισε τέταρτος και αν δεν είχαν εγκαταλείψει οι δύο Renault θα ήταν ακόμα πιο πίσω. Αυτή δεν ήταν εμφάνιση αντίστοιχη των δηλώσεων του και καλά θα κάνει να προμηθευτεί το βίντεο του αγώνα για να δει τι σημαίνει καλύτερος οδηγός. Αν δηλαδή ο Button ξεκινούσε έκτος σε ποια θέση θα τερμάτιζε; Ο Juan Pablo Montoya τερμάτισε πέμπτος χάνοντας την 4η θέση από τον Button μέσα στα pits. Όχι μόνο είδε τον Ralf να κλέβει τις εντυπώσεις για την ομάδα της Williams αλλά και ο ίδιος πίεσε και δεν κατάφερε να περάσει τον Button. Η εμφάνιση των πιλότων της Williams ήταν αρκετή ώστε η ομάδα να πλησιάσει στους τρεις βαθμούς τη BAR και να αρχίσει να πιέζει για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Giancarlo Fisichella αμέσως μετά τα χρονομετρημένα δήλωσε πολύ ευχαριστημένος με την 11η θέση λαμβάνοντας υπόψη την τακτική που είχε επιλέξει. Δικαιώθηκε, αφού πραγματοποιώντας μια πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισε 6ος. Ο Kimi Raikkonen μπαίνοντας 5 φορές στα pits κατάφερε να βαθμολογηθεί τερματίζοντας στην 7η θέση. Έχοντας προγραμματίσει 3 pit stop, δέχθηκε ποινή μπαίνοντας για 4η φορά στα pits και λίγους γύρους πριν το τέλος έκανε ένα pit stop που δεν είχε προγραμματίσει για να αλλάξει τιμόνι χάνοντας την 6η θέση. Την οκτάδα συμπλήρωσε ο Cristiano Da Matta δίνοντας ένα βαθμό στην ομάδα του, την Toyota και πηγαίνοντας στον επόμενο αγώνα με αισιοδοξία, όχι μόνο γιατί επιστρέφει στις Η.Π.Α αλλά γιατί φαίνεται να ανακάμπτει η Toyota. O David Coulthard τερμάτισε 9ος και ο Olivier Panis 10ος.

Ο Timo Glock, ο οδηγός που αντικατέστησε τον Pantano, δικαιώθηκε με την επιλογή του να μη ρισκάρει αλλά να προσπαθήσει να τερματίσει αφού εκμεταλλευόμενος προβλήματα και εγκαταλείψεις, τερμάτισε στην 11η θέση στην πρώτη του συμμετοχή. Οι δύο Renault εγκατέλειψαν, ο Jarno Trulli αμέσως μετά την εκκίνηση χωρίς καν να φτάσει στην πρώτη στροφή και ο Fernando Alonso αργότερα έχοντας ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα στα pits. Ο Takuma Sato εγκατέλειψε 20 γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, μαντέψτε από τι; από κινητήρα! Είναι απορίας άξιο γιατί σπάνε μόνο οι κινητήρες του Sato και ποτέ του Button. Μήπως οι Ιάπωνες δοκιμάζουν κάτι διαφορετικό; Επόμενος αγώνας, το Grand Prix των Η.Π.Α στην πίστα της Indianapolis το επόμενο Σαββατοκύριακο. Νικητής πέρσι αναδείχθηκε ο Michael Schumacher.

1 M Schumacher Ferrari

2 R Schumacher Williams +1.0

3 Barrichello Ferrari +5.1

4 Button BAR +20.4

5 Montoya Williams +21.2

6 Fisichella Sauber +1 γύρος

7 Raikkonen McLaren +1 γύρος

8 Da Matta Toyota +1 γύρος

9 Coulthard McLaren +1 γύρος

10 Panis Toyota +1 γύρος

11 Glock Jordan +2 γύροι

12 Heidfeld Jordan +2 γύροι

13 Klien Jaguar +3 γύροι

14 Baumgartner Minardi +4 γύροι

[ert.gr]

:(:(:(

Μόνο θετικό, ο τερματισμός σαν από θαύμα, 4 γύρους μετά, του Ζολτ Μπαουμγκάρτνερ, που αποδεικνύει ότι ακόμα και μια Μινάρντι μπορεί να τερματίσει!

Τελικά, είναι πιο δύσκολο να βγεις δέκατος με μια Μινάρντι παρά να πάρεις παγκόσμιο πρωτάθλημα με Φεράρι...

ΥΓ: 5 πιτ στοπ για να βγεις 7ος... και του'μεινε και το τιμόνι στο χέρι. Σκέψου να είχε τη C230 αντί για τη McLaren... γύρο θα έριχνε στο Σουμάχερ!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.