Jump to content

Formula 1


KonstantinosMD

Recommended Posts

Καταρχήν ξεχάστε ό,τι διαβάσατε παραπάνω,καθώς τόσο οι Wiliams,όσο και οι Toyota μηδενίστηκαν λόγω παράβασης διαστάσεων εμπρόσθιων αεραγωγών,μια απόφαση που δέχτηκαν αδιαμαρτύρητα κιόλας :huh:

Τουτέστιν:1)Μιχαλάκης,2)Κουρκουμπίνιο,3)Κουμπής και .....4)Φιζικέλα είσαι τρέλα according Athena :splaaaats:

Δε θα αναλύσω τη στρατηγική,για μια ακόμα φορά φάνηκε ότι είτε με γεμάτο αμάξι και έκτος εκκίνησης,αλλά με ένα πιτ-στοπ λιγότερο,είτε πρώτος εκκίνησης και με ίδια στρατηγική με τον "ανταγωνισμο" (?),ο άνθρωπος είναι δικτάτορας! :P

Ελπίζω να φτιάξουν γρήγορα ανταγωνιστικά μονοθέσια,ή να φέρουν τον Βαλεντίνο στην F1!(άλλος δυνάστης στα moto-GP αυτός ;) )

Και λίγη σημειολογία:

νίκη στον Καναδά

7η φετινή νίκη σε 8 αγώνες

77η νίκη συνολικά

Πολύ 7 μαζεύτηκε.........λέτε να χάσει και τον 7ο τίτλο? embaaa:D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 months later...

565720_b.jpg

Ο Βραζιλιάνος Ρούμπενς Μπαρικέλο θα ξεκινήσει από την πρώτη γραμμή εκκίνησης του 15ου φετινού Grand Prix της Formula 1 που θα διεξαχθεί την Κυριακή στην πίστα της Μόντσα. Ο οδηγός της Φεράρι παίρνει την pole position για δεύτερη φορά φέτος μετά το Grand Prix της Ινδιανάπολης.

Ο Μπαρικέλο ήταν ο πιο γρήγορος στα σημερινά δοκιμαστικά και με μέση ωριαία ταχύτητα 260 χλμ πήρε το ρεκόρ του Κολομβιανού Πάμπλο Μοντόγια (Γουίλιαμς-BMW) που κατείχε από το 2002.

Οι θέσεις που θα ξεκινήσουν την Κυριακή οι οδηγοί και οι χρόνοι τους στα δοκιμαστικά:

1η γραμμή:

Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Φεράρι) 1:20.089

(Μέση ωριαία ταχ.: 260,395 χλμ)

Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (Κολομβία/Γουίλιαμς-BMW) 1:20.620

2η γραμμή:

Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Φεράρι) 1:20.637

Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Ρενό) 1:20.645

3η γραμμή:

Τακούμα Σάτο (Ιαπωνία/Μπαρ-Χόντα) 1:20.715

Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/Μπαρ-Χόντα) 1:20.786

4η γραμμή:

Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/ΜακΛάρεν-Μερτσέντες) 1:20.877

Αντόνιο Πιτζόνια (Βραζιλία/Γουίλιαμς-BMW) 1:20.888

5η γραμμή:

Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία/Ρενό) 1:21.027

Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Βρετανία/ΜακΛάρεν-Μερτσέντες) 1:21.049

6η γραμμή:

Ρικάρντο Ζόντα (Βραζιλία/Τογιότα) 1:21.520

Μαρκ Βέμπερ (Αυστραλία/Τζάγκουαρ-Κόσγουορθ) 1:21.602

7η γραμμή:

Ολιβιέ Πανίς (Γαλλία/Τογιότα) 1:21.841

Κρίστιαν Κλίεν (Αυστρία/Τζάγκουαρ-Κόσγουορθ) 1:21.989

8η γραμμή:

Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία/Ζάουμπερ-Πετρόνας) 1:22.239

Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Ζάουμπερ-Πετρόνας) 1:22.287

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όνομα Πίστας: Autodromo Nazionale Monza

Τοποθεσία: Μόντσα

Πληροφορίες Πίστας

Μήκος Πίστας: 5,793 km

Γύροι: 53

Ρεκόρ Πίστας: J.P. Montoya (1'20"264 )

15.png

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup ξεχασες να πεις οτι απο το σπιτι μου με το τρενο ειναι 11' emdevil  emdevil  emdevil

ναι και αντί να μας έχεις βρεί εισητήρια φθηνά κάθεσαι και... emcensored:splaaaats::splaaaats:

:antegeia:B)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup σου ειπα εγω ρε να μη ερθεις;;;;;; emcensored τι εισητιρια θες να σου βρω βρε αχαιρευτε;δε φτανει που σου'χω κανει ολοκληρη προσκληση emranting μου τη λες κ απο πανω :o ;!

βγαλτε μια ταμπελα με I hate you ρε παιδια!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup σου ειπα εγω ρε να μη ερθεις;;;;;; emcensored τι εισητιρια θες να σου βρω βρε αχαιρευτε;δε φτανει που σου'χω κανει ολοκληρη προσκληση emranting μου τη λες κ απο πανω :o ;!

βγαλτε μια ταμπελα με I hate you ρε παιδια!!!

έται έτσι να μπριζωνόμαστε emdevilemdevilemdevil χι χι

:rolleyes:emiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Μπαρικέλο πρώτος στη Μόντσα ακολούθησε ο Σουμάχερ

565839_b.jpg

Μετά από έναν συναρπαστικό αγώνα που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των φιλάθλων μέχρι και τους τελευταίους γύρους, η Φεράρι κατάφερε να κάνει για ακόμη μία φορά το «1-2» στο Grand Prix της Μόντσα, που ήταν ο 15ος αγώνας του εφετινού πρωταθλήματος.

Πρώτος είδε την καρό σημαία ο Βραζιλιάνος «πιλότος», Ρούμπενς Μπαρικέλο, ενώ ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ ήταν δεύτερος, με τρίτο τον Βρετανό οδηγό της BAR Χόντα, Τζένσον Μπάτον.

Ο Μπαρικέλο κάλυψε τα 306,720 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 1 ώρα 15 λεπτά 18 δεύτερα και 448 χιλιοστά, γεγονός που σημαίνει ότι ο Βραζιλιάνος οδηγός έτρεχε με μέση ωριαία ταχύτητα 244,374 χιλιόμετρα.

Οι οκτώ πρώτοι που τερμάτισαν στο ιταλικό Grand Prix, είναι οι εξής:

1. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Φεράρι) 1:15.18.448

2. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Φεράρι) 1.347

3. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/BAR Χόντα) 10.197

4. Τακούμα Σάτο (Ιαπωνία/BAR Χόντα) 15.370

5. Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (Κολομβία/Γουίλιαμς BMW) 32.352

6. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Βρετανία/ΜακΛάρεν Μερτσέντες) 33.439

7. Αντόνιο Πιτσόνια (Βραζιλία/Γουίλιαμς BMW) 33.752

8. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία/Ζάουμπερ) 35.431

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

MICHAEL IS MORTAL AFTER ALL

Last Updated: Saturday, 25, September, 2004, 09:46

Michael Schumacher’s first ever mistake in one-lap qualifying has set up the Chinese GP beautifully.

The weekend was shaping up to be something of a Ferrari demonstration until Schumacher got it all wrong at the first corner of his flying lap.

Now the world champion will be forced to make his way through the field for the second consecutive race.

Schumacher, who fell to 15th after a first lap spin at the Italian GP, said: "I thought I had enough of this in Monza. Well, that's the way it is again.

"If you know me, I never give up.

"I'm Michael Schumacher. I don't need to test my driving ability, but it's certainly interesting to do what I have to do from where I am now."

Schumacher said he did not believe the spin was purely down to driver error.

He said: "We need to find the explanation for it, which we haven't done yet. There's no obvious indication of what happened.

"I hope we find the answer why. I don't want to say it's not a mistake of mine if it turns out to be but I think I would be a little bit surprised."

A number of drivers have been caught out by the high stakes of one-lap qualifying over the past two years – but Schumacher was not one of them, until now.

The world champion has occasionally put a wheel on the grass and lost a position or two, but he has always averted catastrophe.

In contrast, Fernando Alonso, Jenson Button and Kimi Raikkonen have all found themselves at the back of the grid on at least one occasion.

Schumacher, who has not won in two races, now faces a fight to prevent that drought being extended to three.

But the world champion is never more dangerous than when he is down, and has rescued situations like this on more than one occasion in the past.

Rubens Barrichello, who will start from pole, knows better than to write off his team-mate.

He said: "When he spun, it was a shock.

"I guess the nature of the circuit will provide some overtaking and I think Michael still can be up there. Whether he can win the race or not is probably a little bit more difficult, but I wouldn't discount him."

Can Schumacher still win the inaugural Chinese GP? Don’t rule him out just yet…

itv.com

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι δέκα πρώτοι στο γκραν πρι της Κίνας

1. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) Φεράρι 1 ώρα 29:12.420

2. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία) BAR +1.035

3. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) ΜακΛάρεν +1.469

4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) Ρενό +32.510

5. Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (Κολομβία) Γουίλιαμς +45.193

6. Τακούμα Σάτο (Ιαπωνία) BAR +54.791

7. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) Ζάουμπερ +1:05.464

8. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) Ζάουμπερ +1:20.080

9. Ντέιβιντ Κούλτχαρντ (Βρετανία) ΜακΛάρεν +1:20.619

10. Μαρκ Ουέμπερ (Αυστραλία) Τζάγκουαρ +1 γύρο

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία) 136 βαθμοί-Πρωταθλητής

2. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) 108

3. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία) 79

4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) 50

5. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία) 46

6. Χουάν Πάμπλο Μοντόγια 46

7. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) 34

8. Τακούμα Σάτο (Ιαπωνία) 26

9. Ντέιβιντ Κούλτχαρντ 24

10. Τζιανκάρλο Φιζικέλα 21

11. Ραλφ Σουμάχερ (Γερμανία) 12

12. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) 11

13. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία) 7

14. Ολιβιέ Πανίς (Γαλλία) 6

14. Αντόνιο Πιτζόνια (Βραζιλία) 6

16. Κρίστιαν Κλιν (Αυστρία) 3

17. Κριστιάνο Ντα Μάτα (Βραζιλία) 3

18. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) 3

19. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία) 2

20. Ζολτ Μπαουμγκάρτνερ (Ουγγαρία) 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Φεράρι 244 βαθμοί-Πρωταθλήτρια

2. BAR Χόντα 105

3. Ρενό 96

4. Γουίλιαμς BMW 64

5. ΜακΛάρεν Μερτσέντες 58

6. Ζάουμπερ 32

7. Τζάγκουαρ 10

8. Τογιότα 9

9. Τζόρνταν 5

10. Μινάρντι 1

Ιστορικός Ρουμπίνιο

Ιστορία έγραψε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο στην πίστα της Σανγκάης, έχοντας κατακτήσει το πρώτο grand prix που διεξήχθη στην χώρα που ο πληθυσμός της ξεπερνάει τα δύο δισεκατομμύρια άτομα, την Κίνα.

Ο Βραζιλιάνος οδηγός τα πήγε πολύ καλά καθ' όλη τη διάρκεια του διημέρου, κατακτώντας την pole position το Σάββατο και διατηρώντας αυτήν τη θέση και την Κυριακή στον αγώνα. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν έχασε τα ηνία της κούρσας, παρά την ασφυκτική πίεση που του άσκησε ο Κίμι Ραϊκόνεν από τη δεύτερη θέση.

"Ξεκίνησα πολύ καλά και εντυπωσιάστηκα από την σταθερότητα του μονοθεσίου στον πρώτο γύρο. Αισθανόμουν καλά σε όλη την κούρσα. Στο τέλος τα πράγματα ήταν εύκολα εξαιτίας της διαφοράς των οκτώ πόντων που είχα δημιουργήσει".

Η νίκη αυτή αποτελεί τη δεύτερη συνεχόμενη για τον Μπαρικέλο, καθώς είχε κερδίζει και στην Μόντζα, δύο εβδομάδες νωρίτερα. Οι είκοσι πόντοι που κατέκτησε στα δύο grand prix του εξασφάλισαν τη δεύτερη θέση και για τη φετινή σεζόν, καθώς απέκτησε διαφορά ασφαλείας από τον τρίτο Τζένσον Μπάτον.

"Ήταν μία σεζόν όπου χρειάστηκε να ακολουθώ τον Μίκαελ. Ξεκίνησε από υψηλότερο επίπεδο και για κάποιο λόγο δεν ήμουν σε θέση να τον φτάσω".

"Αυτήν τη στιγμή περνάω την καλύτερή μου φάση και εδώ στην Κίνα από την αρχή της εβδομάδας έκανα αρκετά καλούς χρόνους", δήλωσε ο 32χρονος οδηγός ο οποίος συμπλήρωσε, "Σωματικά, ο αγώνας ήταν δυσκολότερος από τον αντίστοιχο της Μόντζα. Ωστόσο, κάθε φορά που κερδίζεις είναι διαφορετική. Νόμιζα ότι στη Μόντζα το αμάξι ήταν πολύ γρηγορότερο από τα υπόλοιπα σε αντίθεση με τη Σανγκάη".

Η νίκη του στην Κίνα πανηγυρίστηκε δεόντως από τον ίδιο στο podium, όταν και... τόλμησε να καταβρέξει με σαμπάνια το πανάκριβο ένδυμα του Λούκα ντε Μοντετζέμολο, του προέδρου της Ferrari και διαδόχου του Σίλβιο Μπερλουσκόνι στην πρωθυπουργία της Ιταλίας, σύμφωνα με τον Τύπο. Μάλιστα, ο Μπαρικέλο το έκανε ενσυνείδητα, ομολογώντας ότι πρέπει να είναι ο μοναδικός άνθρωπος που είχε την τύχη να προβεί σε μία τέτοια... ριψοκίνδυνη ενέργεια.

"Ήμουν, πιθανότατα, ο πρώτος άνθρωπος που τον έβρεξα. Νιώθω χαρούμενος και γι' αυτό!"

απο contra.gr

O Rubens Barrichello κέρδισε με τη Ferrari το παρθενικό Grand Prix της Κίνας και εξασφάλισε παράλληλα για λογαριασμό του, τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Οδηγών. Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Βραζιλιάνου στο φετινό πρωτάθλημα και η ένατη, συνολικά, στη πολύχρονη καριέρα του.

Με τον teammate του στη Ferrari, Michael Schumacher, να πραγματοποιεί το χειρότερο φετινό του Grand Prix, ο R.Barrichello, ήταν καθ" όλη τη διάρκεια του διημέρου, ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής στη νεόκτιστη πίστα της Shanghai και συνέχισε την παράδοση των "κόκκινων", η οποία τους θέλει να φεύγουν νικητές από τα πρωτοεμφανιζόμενα Grand Prix.

Ο οδηγός της ιταλικής ομάδας, ο οποίος κατείχε και την pole position, οδήγησε την κούρσα από τον πρώτο έως και τον τελευταίο γύρο, έχοντας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πίσω του, τους Jenson Button και Kimi Raikkonen να τον πιέζουν και να καιροφυλαχτούν για το λάθος στο οποίο, ωστόσο, ο Βραζιλιάνος δεν υπέπεσε ποτέ.

"Ήταν δύσκολος αγώνας. Βρισκόμουν υπό πίεση συνεχώς, αλλά κατάφερα να δημιουργήσω μια διαφορά ασφαλείας πριν το τρίτο pit stop και διατήρησα την πρώτη θέση. Γνωρίζαμε από την αρχή ότι θα έχουμε πρόβλημα με την φθορά των εμπρός ελαστικών, αλλά η απόδοση τους, τελικά, ήταν καλύτερη από όσο υπολογίζαμε. Στους τελευταίους γύρους η απόδοση τους έπεσε, αλλά η διαφορά των οχτώ δευτερολέπτων που είχα μου επέτρεψε να μειώσω τον ρυθμό μου" δήλωσε ο R.Barrichello μετά το τέλος του αγώνα.

Η μάχη για η δεύτερη θέση είχε τελικό νικητή τον Jenson Button, ο οποίος με στρατηγική δύο pit stop -έναντι των τριών που επέλεξαν οι περισσότεροι οδηγοί και οι δύο κύριοι αντίπαλοι του στο σημερινό GP- κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τον Kimi Raikkonen που συμπλήρωσε την τρίτη θέση στο βάθρο.

"Ήταν αρκετά δύσκολος αγώνας και είμαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση, αλλά πιστεύω ότι εάν είχα κάνει μια καλύτερη εκκίνηση θα μπορούσα να διεκδικήσω καλύτερα την πρώτη νίκη της ομάδας μου" ανέφερε ο Βρετανός οδηγός της BAR.

Ο Michael Schumacher είχε έναν "περιπετειώδη" αγώνα και τερμάτισε μόλις στη 12η θέση. Ο Γερμανός, ο οποίος έχει ήδη στεφθεί πρωταθλητής για έβδομη φορά στην καριέρα του, δεν κατάφερε να καταταγεί στις χθεσινές χρονομετρημένες δοκιμές και εκκίνησε τον σημερινό αγώνα τελευταίος από τα pit. Κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την ένατη θέση στους πρώτους 15 γύρους, αλλά ένα τετ-ακέ τον έριξε και πάλι στη 12η θέση.

Ένα σκασμένο ελαστικό στον 35ο γύρο του κόστισε μερικές ακόμα θέσεις και έτσι ο M.Schumacher τερμάτισε για πρώτη φορά, μετά το περσινό GP Ουγγαρίας, ένα γύρω πίσω από τον πρώτο και εκτός της βαθμολογούμενης οκτάδας.

"Σίγουρα αυτό δεν ήταν το καλύτερο σαββατοκύριακό μου" δήλωσε ο M.Schumacher. "Είχα όμως αρκετά καλά σαββατοκύριακα αυτή τη χρονιά. Το σημαντικότερο από όλα είναι πως κερδίσαμε πάλι το Grand Prix με τον R.Barrichello".

Ατυχος στάθηκε και μικρότερος Schumacher, ο Ralf, ο οποίος μετά από τρεις μήνες απουσίας λόγω τραυματισμού επέστρεψε και πάλι στη δράση. Ο οδηγός της Williams πραγματοποίησε πολύ καλό αγώνα και έδειξε ότι θα μπορούσε να τερματίσει στη πέμπτη θέση και να πάρεις βαθμούς για την ομάδα του. Ωστόσο, ένα χτύπημα από τον David Coulthard, είχε ως αποτέλεσμα να καταστραφεί η πίσω ανάρτηση της FW26 και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα στον 37ο γύρο.

Παρά την πολύμηνη απουσία του, ο Γερμανός οδηγός, όση ώρα παρέμεινε στον αγώνα, ήταν ταχύτερος του teammate του στη Williams, Juan Pablo Montoya, ο οποίος μετά το τέλος του αγώνα εξέφρασε παράπονα για την οδική συμπεριφορά του μονοθεσίου του, ενώ άφησε και αιχμές κατά της ομάδας του ότι δεν έλαβε την ίδια μεταχείριση με τον R.Schumacher.

Ο Κολομβιανός τερμάτισε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Fernando Alonso της Renault. Ο Ισπανός είχε έναν "μοναχικό" αγώνα, δεν απείλησε τους τρεις πρώτους, αλλά ούτε και απειλήθηκε από κάποιον άλλο οδηγό και έτσι ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τέταρτη θέση.

Αν και ξεκίνησε από τις τελευταίες θέσεις του grid, ο Takuma Sato κατάφερε να τερματίσει στην έκτη θέση και να κερδίσει τρεις, πολύτιμους, βαθμούς για την ομάδα του στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η BAR προηγείται πλέον με εννέα βαθμούς της τρίτης Renault και απέκτησε ένα σημαντικό προβάδισμα για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης, στα δύο εναπομείναντα GP της χρονιάς.

Η Sauber συμπλήρωσε τις δύο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης οκτάδας με τον Giancarlo Fisichella να τερματίζει στην έβδομη θέση και τον Felipe Massa να ακολουθεί στην όγδοη.

Αναμφισβήτητα, η επιστροφή του Jacques Villeneuve μετά από έναν χρόνο πλήρους απουσίας, ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο γεγονός αυτής της εβδομάδας και επισκιάστηκε μόνο από την -σημαντικότερη κατά πολλούς στιγμή στην ιστορία Formula 1- παρθενική εμφάνιση της στην Κίνα.

Ο Γαλλοκαναδός συμμετείχε στο Grand Prix με τη Renault, αντικαθιστώντας τον Jarno Trulli που έλυσε νωρίτερα το συμβόλαιο του με τη γαλλική ομάδα και θα συνεχίσει την καριέρα του στην Toyota. O πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής απογοήτευσε με την εμφάνιση του καθώς τερμάτισε στην 11η θέση και δεν κατάφερε να κερδίσει βαθμούς για τη Renault, που μάχεται για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Επόμενος σταθμός του πρωταθλήματος είναι το Grand Prix Ιαπωνίας που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα της Suzuka στις 10 Οκτωβρίου.

απο in.gr

Τροποποιήθηκε από Winmx
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κάθε λίγο και λιγάκι ανοίθγουμε και ένα τοπικ για την φόρμουλα.. είπα να ανοίξω αυτό και να μπορούμα να βρίσκουμε ότι είναι σχετικό με το σπορ αυτο (όχι άθλημα :P )

Α! αν οι μοδεράτοι θέλουν ας βάλουν εδώ και τα υπόλοιπα :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Χωρίς βρετανικό GP το πρωτάθλημα του 2005!

dgEntity_42103.jpg

54 χρόνια μετά την διοργάνωση του πρώτου GP της Formula 1, η πίστα του Silverstone δείχνει να αποχαιρετά τον θεσμό

Το Grand Prix Βρετανίας κινδυνεύει για πρώτη φορά στην 54άχρονη ιστορία του, να βρεθεί εκτός του προγράμματος της Formula 1. Ο παλαιότερος αγώνας στην ιστορία του θεσμού, δεν συμπεριλαμβάνεται στο προσωρινό καλεντάρι του πρωταθλήματος, το οποίο θα τεθεί προς ψήφιση στο συμβούλιο της FIA στις 13 Οκτωβρίου, και περιλαμβάνει 17 αντί για 19 Grand Prix (σ.σ.: έχει αφαιρεθεί και το γαλλικό GP).

Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα, του βρετανικού Τύπου, η αποπομπή της πίστας του Silverstone από το πρωτάθλημα του 2005, οφείλεται στις οικονομικές διαφορές μεταξύ του ισχυρού άνδρα της Formula 1, Bernie Ecclestone, και του "British Racing Drivers Club", στο οποίο ανήκει η πίστα.

"Προφανώς, δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος που δεν θα έχουμε βρετανικό Grand Prix, αλλά είναι μια εμπορική συμφωνία και θα πρέπει να είμαι δίκαιος απέναντι σε όλους, όχι μόνο στο Silverstone" ανέφερε ο Β.Ecclestone μετά την απόρριψη της πρότασης που του έκανε το BRDC, για την φιλοξενία του αγώνα, η οποία ήταν 5,4 εκατομμύρια δολάρια μικρότερη από τις απαιτήσεις του.

"Είχαν προθεσμία μέχρι αυτές τις μέρες για να υπογράψουμε συμβόλαιο, αλλά το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι ένα συμβόλαιο που λεει ότι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στους όρους μου. Προσπάθησα να είμαι ειλικρινής και δίκαιος απέναντι σε όλους. Δεν μπορώ να δώσω στο Silverstone ότι θέλουν, γιατί κάτι τέτοιο δεν θα ήταν δίκαιο απέναντι στις υπόλοιπες πίστες. Η προσφορά μου σε αυτούς ήταν ήδη η φθηνότερη στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο" δήλωσε ο Β.Ecclestone.

"Δεν μπορείς να γυρίζεις όλο τον κόσμο, να ζητάς από ανθρώπους να φτιάξουν τις φανταστικές πίστες που έχουμε δει τελευταία και εμείς στην Αγγλία να έχουμε αυτό το πράγμα που αποκαλούμε Silverstone και για το οποίο ντρεπόμαστε" κατέληξε ο ισχυρός άνδρας της Formula 1.

Η πίστα του Silverstone βρίσκεται σε ένα παλιό αεροδρόμιο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και είναι αυτή που φιλοξένησε το πρώτο Grand Prix της Formula 1 το 1950. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε, πως η Βρετανία και η Ιταλία είναι οι μόνες χώρες που διοργανώνουν αγώνα κάθε χρόνο από την δημιουργία του θεσμού, πριν από 54 χρόνια.

Ο Jackie Stewart, πρώην οδηγός της Formula 1 και πρόεδρος του BRDC, υποστήριξε σε δηλώσεις του ότι ο Β.Ecclestone "...πληρώθηκε για κάθε Βρετανικό Grand Prix μέχρι το 2010, όταν παρέλαβε τα δικαιώματα του βρετανικού GP από την αμερικανική διαφημιστική εταιρεία Interpublic τον περασμένο Απρίλιο".

"H απόφαση του κυρίου Ecclestone είναι καταστροφική για τη χώρα. Σε αντίθεση με κάθε άλλη κυβέρνηση, η δική μας δεν κατάφερε να βοηθήσει να διατηρηθεί ο αγώνας. Ακόμη και σε αυτό το τελευταίο στάδιο των διαπραγματεύσεων ζητούμε από τον κύριο Ecclestone και την κυβέρνηση να επανεξετάσουν το θέμα και να δουν εάν μπορούμε να κρατήσουμε αυτό το Grand Prix, για το καλό της βιομηχανίας και του αθλητισμού αυτής της χώρας" ανέφερε ο Jackie Stewart.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι προειδοποιητικές σημαίες

Η χρήση των σημαιών

Οι σημαίες είναι απαραίτητες κατά τη διεξαγωγή του αγώνα, με σκοπό τη διευκόλυνση των αγωνιζομένων κατά την κυκλοφορία τους στην πίστα, και την ασφάλειά τους, όχι μόνο των ιδίων, αλλά και των θεατών. Η πειθαρχία τους στις σημαίες είναι απαραίτητη, και κάθε ανυπακοή τιμωρείται αυστηρότατα.

Από το 2002 καθιερώνεται η χρήση προειδοποιητικών φώτων αντιστοίχου χρώματος με των βασικών σημαιών, στο χώρο της πίστας, στο cockpit του οδηγού και στα pits.

BLUE_flag.jpgΜπλε σημαία

Αν η σημαία είναι ακίνητη, ο οδηγός ειδοποιείται απλώς ότι πλησιάζει αγωνιζόμενος και πρέπει να έχει υπόψη του ότι πιθανόν θα επιχειρήσει κάποια στιγμή να τον προσπεράσει. Δεν σημαίνει ότι οπωσδήποτε θα πρέπει να αφήσει αμαχητί τη θέση του, αλλά έχει δικαίωμα -εντός των αθλητικών κανόνων βέβαια- να προσπαθεί να τη διατηρήσει, οδηγώντας ταχύτερα.

Πρακτικά, ανάλογα με το σημείο της διαδρομής, αν ο αργότερος κρίνει ότι δεν μπορεί πλέον να κρατήσει τη θέση του, δεν αλλάζει πορεία με σκοπό να εμποδίσει τον ταχύτερο, αφήνοντάς τον να έλθει δίπλα του και να προσπεράσει ανενόχλητα. Ο ταχύτερος, αφού βεβαιωθεί ότι ο αργότερος τον έχει υπόψη του, περνά αριστερά ή δεξιά αλλάζοντας την πορεία του. Σε άλλες περιπτώσεις, αν πάλι ο αργότερος κρίνει ότι δεν έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει τη θέση του, πριν ο ταχύτερος φτάσει κοντά, τίθεται σταδιακά εκτός πορείας, διευκολύνοντας τη διαδικασία. Εννοείται ότι η ξαφνική αλλαγή πορείας του αργότερου, με σκοπό την παρεμπόδιση του ταχύτερου, απαγορεύεται ρητά, με ποινή άμεσης απομάκρυνσης από την πίστα και αποκλεισμού του από τον αγώνα.

Αν η μπλε σημαία είναι κινούμενη, τότε σημαίνει ότι ο ταχύτερος οδηγός έχει έναν επιπλέον γύρο διαφορά, πλησιάζει ταχύτατα, και ο αργότερος πρέπει άμεσα να τον διευκολύνει, χωρίς ο προσπερνών να αναγκαστεί να ελαττώσει την ταχύτητά του ή να κάνει επικίνδυνους ελιγμούς.

Αν ο αργότερος οδηγός ειδοποιηθεί τρεις φορές με κινούμενη μπλε σημαία και δεν υπακούσει, τιμωρείται με χρονική ποινή 10 δευτερολέπτων ή ό,τι άλλο αποφασίσει ο Αλυτάρχης του αγώνα.

RED_flag.jpgΚόκκινη σημαία

Σημαίνει διακοπή του αγώνα για κάποιον λόγο. Οι αγωνιζόμενοι ελαττώνουν αμέσως σταδιακά ταχύτητα, οι προσπεράσεις παύουν, και όλοι μαζί μπαίνουν στα pits, όπου θα τους δοθούν οδηγίες από τον Αλυτάρχη για την περαιτέρω εξέλιξη του αγώνα. Αν αυτός συνεχιστεί, οι οδηγοί ξεκινούν με τη σειρά που είχαν πριν βγει η κόκκινη σημαία. Αν η διακοπή έχει γίνει πριν από τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, οι αγωνιζόμενοι ξεκινούν με τη σειρά που είχαν στην αρχική εκκίνηση.

Αν ο αγώνας διακοπεί οριστικά και ο πρώτος οδηγός έχει προλάβει να συμπληρώσει το 75% της συνολικής διαδρομής του αγώνα, τότε αυτός θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.

Η συνολική διαδρομή είναι το πολλαπλάσιο του μήκους του άξονα της πίστας (ελάχιστο μήκος 3.550 m.) ώστε το γινόμενο να είναι 300-310 km, εκτός της διαδρομής του αγώνα στο Monte Carlo η οποία είναι 262 km.

YELLOW_flag.jpgΚίτρινη σημαία

Προειδοποιεί ότι στην πίστα υπάρχει εμπόδιο (πιθανώς συντρίμμια από ατύχημα). Οι οδηγοί πρέπει να ελαττώσουν σταδιακά την ταχύτητά τους, ενώ το προσπέρασμα επί άλλου αγωνιζομένου απαγορεύεται από αυτό το σημείο και μετά. Αν το εμπόδιο είναι σε σημείο που δεν ενοχλεί άμεσα, η κίτρινη σημαία είναι ακίνητη. Αν το εμπόδιο είναι μέσα στο δρόμο αλλά η προσπέρασή του είναι δυνατή με προσεκτική αλλαγή πορείας, η σημαία είναι κινούμενη. Αν κινούνται δύο σημαίες ταυτόχρονα, σημαίνει ότι το εμπόδιο δεν είναι δυνατό να προσπεραστεί.

Ο αγωνιζόμενος που δεν θα ελαττώσει ταχύτητα ή που θα επιχειρήσει να προσπεράσει άλλον (ακόμη και αν έλθει λίγο δίπλα του) τίθεται εκτός αγώνα. Την περίπτωση εκμεταλλεύονται οι οδηγοί, για να καλύψουν τη διαφορά τους από τον προπορευόμενο, μένοντας πολύ κοντά και ακριβώς πίσω τους, περιμένοντας τη σημαία που θα ακυρώσει την απαγόρευση (πράσινη).

YELLOW_RED_flag.jpgΣημαία με κίτρινες και κόκκινες ρίγες

Σημαίνει ότι ο αγωνιζόμενος πλησιάζει σε ολισθηρό οδόστρωμα, πιθανόν από λάδια ή νερά, και πρέπει να οδηγεί προσεκτικά. Η προσπέραση επιτρέπεται, αλλά όταν η σημαία είναι κινούμενη σημαίνει ότι το σημείο είναι πλέον κοντά και πολύ ολισθηρό, και ότι η προσοχή του πρέπει να είναι πολύ τεταμένη. Αν συνοδεύεται με την κίτρινη σημαία, σημαίνει ότι η κατάσταση είναι τέτοια, που δεν επιτρέπεται ούτε το προσπέρασμα.

WHITE_flag.jpgΛευκή σημαία

Σημαίνει ότι στην πίστα κινείται αργό όχημα, όπως ρυμουλκό, ασθενοφόρο ή το αυτοκίνητο ασφαλείας (Safety ή Pace car). Οι οδηγοί πρέπει να ελαττώσουν την ταχύτητά τους, κινούμενοι προσεκτικά πίσω από το αργό όχημα, χωρίς προσπεράσεις.

GREEN_flag.jpgΠράσινη σημαία

Ακυρώνει τη σημασία των άλλων προειδοποιητικών σημαιών και οι αγωνιζόμενοι μπορούν να συνεχίσουν απρόσκοπτα τον αγώνα. Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο όταν περάσουν δίπλα της και όχι όταν τη δουν νωρίτερα από μακριά, αλλιώς τιμωρούνται με τις προβλεπόμενες ποινές.

Αν η πράσινη σημαία έχει βγει λίγο μετά το σημείο στο οποίο υπήρξε πρόβλημα και οι οδηγοί συμπληρώνοντας γύρο πλησιάζουν πάλι, αν το πρόβλημα δεν υπάρχει, μία ακόμη πράσινη σημαία βγαίνει μία στροφή πριν από εκείνο το σημείο, ώστε να ειδοποιηθεί έγκαιρα ο οδηγός και να μην κόψει ταχύτητα αδίκως. Σε περίπτωση που το πρόβλημα υφίσταται ακόμη, ειδοποιείται ανάλογα από σημαία άλλου χρώματος.

BLACK_CIRCLE_flag.jpgΜαύρη σημαία με πορτοκαλί κύκλο

Συνοδεύεται από τον αριθμό του αγωνιζόμενου και έχει σημασία μόνο για αυτόν. Σημαίνει ότι έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα που εκκρεμεί κινδύνους για τους άλλους (χάνει λιπαντικά ή υγρά, ή κρέμεται κάποιο εξάρτημα με κίνδυνο αποκόλλησης) και πρέπει να μπει στα pits για να το επισκευάσει και να επιστρέψει στην πίστα.

BLACK_flag.jpgΜαύρη σημαία

Συνοδεύεται από τον αριθμό του αγωνιζόμενου και έχει σημασία μόνο για αυτόν. Σημαίνει ότι έχει πέσει σε παράπτωμα και πρέπει να μπει στα pits. Ο Αλυτάρχης του αγώνα θα τον ενημερώσει για την τιμωρία που θα του επιβάλει ανάλογα με το παράπτωμα που έχει κάνει (πιθανώς για αντιαθλητική συμπεριφορά ή ανυπακοή στις σημαίες). Αν συνοδεύεται με άσπρη, σημαίνει ότι έχει παρατηρηθεί για αντιαθλητική συμπεριφορά και αν το επαναλάβει θα ακολουθήσει μαύρη σημαία.

KARRO_flag.jpgΑσπρόμαυρη καρό σημαία

Σημαίνει ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία του αγώνα και οι οδηγοί πρέπει να μπουν στο park-ferme. Εκεί εγκαταλείπουν τα αυτοκίνητά τους, τα οποία θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς της οργάνωσης για τυχόν παρατυπίες.

Η καρό σημαία είναι κινούμενη στο νικητή του αγώνα και ακίνητη στους υπόλοιπους.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στην Ναγκόγια της Ιαπωνίας θα ανοίξει τις πύλες της η Έκθεση «Ayrton Senna No Limits» στις 6 Οκτωβρίου 2004. Η συγκεκριμένη έκθεση, που είναι αφιερωμένη στον αδικοχαμένο Άιτον Σένα, θα γίνει τέσσερις μέρες πριν από το γκραν πρι της Φόρμουλα 1 στην Σουζούκα της Ιαπωνίας.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Ο ανηψιός του αείμνηστου οδηγού της Φόρμουλα 1 Άιτον Σένα, Μπρούνο Σένα, θα παρουσιάσει το «Ινστιτούτο Άιτον Σένα» στην συγκεκριμένη έκθεση, η οποία από τις 6–16 Οκτωβρίου θα λειτουργεί καθημερινά από τις από τις 10 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα. Στα 700 τ.μ της έκθεσης οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για την αγωνιστική πορεία του Άιτον Σένα και να θαυμάσουν προσωπικά του αντικείμενα. Ανάμεσα στα αντικείμενα που εκτίθενται στην έκθεση είναι το μονοθέσιο της Honda που οδηγούσε ο Σένα το 1991(η McLaren MP4/6), η στολή και το κράνος του τις περιόδους 1991 και 1993, το Κύπελλο του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών του 1988 και 1991 της Honda κ.ά.

2004.05.03Sen7.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Το "υπό έγκριση" ημερολόγιο του 2005

(13/10/2004 5:41:00 μμ)

Η FIA έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το πιθανό πρόγραμμα των αγώνων της Formula 1 για το 2005. Σημαντικές αλλαγές δεν υπάρχουν ενώ ο αριθμός των αγώνων ενώ αρχικά φαίνεται να αυξάνεται στους 19 δεν αποκλείεται να μειωθεί τελικά σε 18 ή ακόμα και 17. Το Βρετανικό GP όπως και το Γαλλικό είναι υπό συζήτηση και αν δε ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα, δε θα διεξαχθούν. Ο αγώνας της Imola θα διεξαχθεί και το 2005 μόνο αν οι οργανωτές «συμμορφωθούν» με τις υποδείξεις της FIA ενώ για κάποιους αγώνες (GP Ευρώπης, ΗΠΑ και Κίνας) δεν ανακοινώθηκαν ημερομηνίες.

Η χρονιά, όπως έχουμε συνηθίσει, ξεκινά από την Αυστραλία και συνεχίζεται με δύο αγώνες εκτός Ευρώπης, τον Αύγουστο βρήκε τη θέση του στο ημερολόγιο το Τουρκικό GP και η χρονιά ολοκληρώνεται με τρεις αγώνες και πάλι εκτός Ευρώπης, Βραζιλία, Ιαπωνία και Κίνα. Πραγματικό «μπαξίσι» για τους Τούρκους η διεξαγωγή του αγώνα τον Αύγουστο όταν ολόκληρη σχεδόν η Ευρώπη βρίσκεται σε διακοπές κι έτσι ένα ταξίδι μέχρι την Τουρκία δείχνει καλή λύση. Το πρόγραμμα αναμένεται να οριστικοποιηθεί στις 10

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emeleos εδω δε μπορει ο ερμος να παρει τα ποδια του ......

Δώρο για την 26η επέτειο

H Ferrari του …Πάπα

Το τετράτροχο όνειρο εκατομμυρίων ανθρώπων πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, μία πανάκριβη κόκκινη Ferrari αξίας 360.000 ευρώ θα μπορεί να απολαμβάνει σε λίγο καιρό το άτομο που ίσως να την ήθελε λιγότερο από πολλούς άλλους. Πρόκειται για τον 84χρονο Πάπα Ιωάννη Παύλο, στον οποίο οι ιδιοκτήτες της αυτοκινητοβιομηχανίας αποφάσισαν να δωρίσουν μία ειδική έκδοση του πολυπόθητου αυτοκινήτου, ως δώρο για τα 26 χρόνια που βρίσκεται στο θώκο του Πάπα. Μάλιστα, το σχέδιο του πανάκριβου αυτού δώρου δεν έμεινε μόνο στα χαρτιά καθώς η διοίκηση της Ferrari το γνωστοποίησε σε συνάντηση που είχε με αξιωματούχους του Βατικανού.

Η είδηση δημοσιεύτηκε στη βρετανική εφημερίδα "The Sun", σύμφωνα με την οποία, ο επικεφαλής Λούκα Κορντέρο ντι Μοντετσέμολο είπε ότι το εργοστάσιο ετοιμάζει μία ειδική έκδοση του διάσημου αυτοκινήτου και μάλιστα σε χρώμα-τι άλλο;-κόκκινο.

Το μόνο που απομένει τώρα, είναι να δούμε τον Πάπα να παραλαμβάνει το αξιοζήλευτο όχημα στις 16 Οκτωβρίου, που είναι και η επέτειος της ανάληψης των καθηκόντων του, να το ευλογεί, πριν κάτσει στο τιμόνι και να …γίνεται καπνός.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

τελικά κάνω μ@λ@κίες... Παπάς θα πα να γίνω.. μια Ferrari ζητάω το παλικάρι...

χμ.... μήπως να παω να γίνω ο σοφέρ του... :unsure:emgoal

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup αν γινεις παπάς μπορει να σου δωσουνε κανα 2CV,Πάπας πρεπει να φτασεις  :lol:

μπαααα για 2CV δεν είμαι.. είχα και το τούμπαρα :P

γι'αυτο ειπα να γίνω ο σοφερ του.. :P:P:P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

GP Ιαπωνίας - Suzuka

Μετά τον Ma On, ήρθε ο "τυφώνας Schumacher"!

jap_schummi.jpg

Ο Michael Schumacher επέστρεψε στις νίκες με τρόπο όχι απλά πειστικό αλλά αποστομωτικό. Σε μια «φορτωμένη» Κυριακή αφού χρονομετρημένα και αγώνας διεξήχθησαν την ίδια μέρα ο Michael Schumacher επικράτησε σε βρεγμένη και στεγνή πίστα αποδεικνύοντας ότι χωρίς ουσιαστικό κίνητρο και σε μικτές, άρα και επικίνδυνες συνθήκες, προσπαθεί για τη νίκη σαν να είναι η πρώτη της καριέρας του. Στο πρώτο σκέλος χρονομετρημένων δοκιμών η μεγάλη έκπληξη είχε Ιαπωνικό χρώμα. Ο Jarno Trulli στην πρώτη του εμφάνιση με τη νέα του ομάδα, την Toyota μέσα στην Ιαπωνία, οδήγησε αλάνθαστα, πήρε όσο ρίσκο ήταν απαραίτητο και έκανε τον ταχύτερο χρόνο κάνοντας τους ανθρώπους της Toyota να πανηγυρίζουν έστω και αν αυτή η pole position ήταν προσωρινή, ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας.

jap_trulli01.jpg

Στο δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων η πίστα είχε στεγνώσει σε πολλά σημεία αλλά εκεί που υπήρχε νερό γλιστρούσε πραγματικά. Ο Michael Schumacher παρότι τα Bridgestone δεν ήταν ό,τι καλύτερο για τις συγκεκριμένες συνθήκες, πήρε την Pole position αφήνοντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω του τον αδελφό του σε μια πολύ καλή εμφάνιση. Τρίτος κατετάγη ο Mark Webber αισιοδοξώντας σε αντίστοιχη εμφάνιση και στον αγώνα, και τέταρτος ο τοπικός, Takuma Sato. Ο Jenson Button ακολούθησε στην 5η θέση και ο Jarno Trulli συμπλήρωσε την εξάδα παίρνοντας ένα ακόμα εξαιρετικό αποτέλεσμα για την Toyota. Με το πράσινο φως της εκκίνησης ο Michael Schumacher διατήρησε την πρώτη θέση που κατείχε αφήνοντας τον Ralf στη δεύτερη. Εκπληκτική εκκίνηση έκανε ο Jenson Button που έστριψε 3ος με τον Sato να διατηρεί την 4η θέση. Μεγάλος χαμένος ο Mark Webber που υποχώρησε αρκετές θέσεις για να εγκαταλείψει αργότερα.

jap_ralf.jpg

Με τη λογική να υπαγορεύει τακτική τριών pit stop αφού δεν είχαν προηγηθεί δοκιμές σε στεγνή πίστα ώστε να διαπιστωθεί η απόδοση και η διάρκεια των ελαστικών από τις ομάδες, οι περισσότεροι λειτούργησαν με αυτό το σκεπτικό. Ο Michael Schumacher ήταν ένας από αυτούς και παρότι μπήκε τρεις φορές στα pits δεν έχασε την πρωτοπορία ούτε μια στιγμή. Έτσι, αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού παρά το πρόβλημα που φάνηκε να έχει στους πρώτους γύρους του αγώνα όταν αποκολλήθηκε ένα κομμάτι από τη Ferrari. Ο Ralf Schumacher κάνοντας θριαμβευτική επάνοδο αρχικά ήταν τυχερός που δε βρήκε μπροστά του τον Coulthard. Συγκεντρωμένος λοιπόν στην οδήγηση και όχι στο πως θα αποφύγει τον Σκωτσέζο, είχε την ταχύτητα και την αυτοσυγκέντρωση να διατηρήσει τη 2η θέση, κάτι που τον ανεβάζει πολύ ψυχολογικά μετά την πολύμηνη απουσία του και την εγκατάλειψη του προηγούμενου αγώνα.

jap_sato.jpg

Ο Jenson Button συμπλήρωσε το βάθρο και ο Takuma Sato ακολούθησε στην 4η θέση παρότι στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα ήταν 3ος. Με το αποτέλεσμα αυτό η BAR ουσιαστικά πέτυχε το στόχο της εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η μόνη περίπτωση να περάσει η Renault μπροστά της στον τελευταίο αγώνα είναι τα Γαλλικά μονοθέσια να κάνουν το 1-2 και οι οδηγοί της BAR να μη συγκεντρώσουν ούτε ένα βαθμό. Οι Alonso και Raikkonen συμπλήρωσαν την εξάδα κάνοντας και οι δύο πολύ καλό αγώνα. Ο Montοya τερμάτισε έβδομος έχοντας αρκετές μονομαχίες στην προσπάθεια του να ανέβει από τη 13η θέση την οποία κατείχε στην εκκίνηση. Ο Giancarlo Fisichella ενώ έδειχνε ικανός να τερματίσει μέσα στην πεντάδα, έκανε κάποια λάθη και τελικά έμεινε στην 8η θέση κατακτώντας τουλάχιστον ένα βαθμό.

jap_massa.jpg

Οι Massa και Villeneuve συμπλήρωσαν αντίστοιχα τη δεκάδα με τον Massa να περνά στην 9η θέση κάνοντας ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα στον Villeneuve. Ο αντικαταστάτης του Trulli στην νομάδα της Renault έδειξε την εμπειρία του στα χρονομετρημένα αφού και στα δύο σκέλη ήταν ταχύτερος του Alonso αλλά στη διάρκεια του αγώνα έδειξε πως θέλει ακόμα χρόνο. Ο Jarno Trulli κινήθηκε στην 5η θέση για πολύ μεγάλο διάστημα αλλά στη συνέχεια υποχώρησε πέφτοντας στην 11η. Ως συμπέρασμα της εμφάνισης του με την Toyota μπορούμε να πούμε πως η Ιαπωνική φίρμα έκανε σωστή επιλογή αφού ο Trulli προσαρμόστηκε απίστευτα γρήγορα, έδειξε τις ικανότητες του κινούμενος ταχύτατα, αλλά για λίγους γύρους, όσους του επέτρεψε το μονοθέσιο.

jap_trulli02.jpg

Φάνηκε πως οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Toyota έχουν πολύ δουλειά μπροστά τους αλλά και αυξημένα κίνητρα αφού και ο Trulli και ο Ralf αναμένεται να αναζωογονήσουν την ομάδα με την παρουσία τους το 2005. Σε αυτόν τον αγώνα θύμα του Coulthard έπεσε ο Barrichello. Μια μεταξύ τους σύγκρουση οδήγησε σε εγκατάλειψη και των δύο, έτσι κι αλλιώς όμως βρίσκονταν πολύ πίσω στην κατάταξη. Επόμενος και τελευταίος αγώνας για το 2004, το Βραζιλιάνικο GP στις 23-24 Οκτωβρίου.

Αποτελέσματα

1 M Schumacher Ferrari 1:24:26.9

2 R Schumacher Williams +14.0

3 Button BAR +19.6

4 Sato BAR +31.7

5 Alonso Renault +37.7

6 Raikkonen McLaren +39.3

7 Montoya Williams +55.3

8 Fisichella Sauber +56.2

9 Massa Sauber +1:29.6

10 Villeneuve Renault +1 γύρο

11 Trulli Toyota +1 γύρο

12 Klien Jaguar +1 γύρο

13 Heidfeld Jordan +1 γύρο

14 Panis Toyota +1 γύρο

15 Glock Jordan +1 γύρο

16 Bruni Minardi +1 γύρο

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και δεύτερη νέα ομάδα στην F1 το 2006

18/10/2004 17:12

dgEntity_42318.jpg

Μετά την πίστα προδιαγραφών F1, το Dubai θα αποκτήσει σύντομα και μια ομάδα για τον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Φωτογραφία: www.sutton-images.com / AUTOMEDIA

Πηγή: Associated Press

Ένας φεύγει, δύο έρχονται για την Formula 1, η οποία δείχνει να ξεπερνά γρήγορα την αρχική έκπληξη που προκάλεσε η απόφαση της Ford να αποσυρθεί από αυτή. Σε διάστημα περίπου μιας εβδομάδας, δύο νέες ομάδες ανακοίνωσαν την ίδρυση τους, καθώς και την πρόθεση τους να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1 από 2006.

Πρόκειται για την "ρωσικής καταγωγής" Midland F1, η ίδρυση της οποίας είναι γνωστή από την προηγούμενη εβδομάδα και την Dubai F1, η σύσταση της οποίας ανακοινώθηκε επίσημα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Η νέα ομάδα εδρεύει στο ομώνυμο κρατίδιο του Περσικού Κόλπου και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, θα διατηρεί στενές σχέσεις με την Mercedes-Benz και την McLaren.

Ένας από τους κύριους χρηματοδότες της Dubai F1 είναι ο σεΐχης Ahmed bin Saeed Al Maktoum, πρόεδρος της Dubai Civil Aviation. Στην ανακοίνωση της ομάδας επισημαίνεται πως έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα καταβληθεί το ποσό των 48 εκατομμυρίων δολαρίων, που απαιτείται από τη FIA ως εγγύηση, για τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ακόμα πως για την προμήθεια κινητήρων, η ομάδα βρίσκεται κοντά στη σύναψη συμφωνίας με την Mercedes-Benz και την McLaren, η οποία θα τις παρέχει επιπλέον και τεχνολογική υποστήριξη για την κατασκευή του πλαισίου του μονοθεσίου της.

Οι κινητήρες που θα χρησιμοποιεί θα είναι ίδιοι με αυτούς της βρετανικής ομάδας, η οποία πιθανότατα θα της παραχωρήσει και τις παλιές εγκαταστάσεις της στο Woking της Βρετανίας. Εγκαταστάσεις θα υπάρχουν και στο Dubai, στο οποίο θα κατασκευαστούν την επόμενη χρονιά το εργοστάσιο και η ιδιόκτητη αεροδυναμική σήραγγα της ομάδας. Οι εργασίες για την κατασκευή του πρώτου μονοθεσίου θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Από την Dubai F1, αποκαλύφθηκε ακόμα, ότι είχαν πραγματοποιηθεί συζητήσεις με ιδιοκτήτες ομάδων για την εξαγορά μιας έτοιμης ομάδας (σ.σ.: πριν από μήνες δημοσιεύματα ήθελαν τη Jordan να έχει πουληθεί σε κάποιο σεΐχη), όμως αυτές κατέληξαν σε αδιέξοδο και έτσι αποφασίστηκε η δημιουργία μιας νέας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κατατέθηκε πρόταση για αλλαγή των κατατακτήριων δοκιμών 20/10/2004 14:21

dgEntity_42340.jpg

Η ιδέα για κατατακτήριες δοκιμές την Κυριακή γεννήθηκε στο GP Ιαπωνίας, όπου και διεξήχθησαν για πρώτη φορά λόγο του τυφώνα Ma-on

Φωτογραφία: www.sutton-images.com / AUTOMEDIA

Μια νέα πρόταση για τον τρόπο διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών κάθε Grand Prix, κατατέθηκε από τη FIA. Η πρόταση έχει ήδη προωθηθεί προς τα μέλη της επιτροπής της Formula 1 για ψηφοφορία και εάν γίνει δεκτή θα ισχύσει από το 2005.

Το νέο σχήμα θα αποτελείται και πάλι από δύο περιόδους δοκιμών, η οποίες όμως θα διεξάγονται μια το Σάββατο το μεσημέρι και μια την Κυριακή το πρωί, λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του Grand Prix. Η σειρά εκκίνησης θα διαμορφώνεται από το άθροισμα των καλύτερων χρόνων κάθε οδηγού στις δύο περιόδους.

Στην πρώτη περίοδο, οι οδηγοί θα τρέχουν σε αντίθετη σειρά από ότι τερμάτισαν στον τελευταίο αγώνα, θα επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός και οι ομάδες θα μπορούν να εφοδιάζουν τα μονοθέσια τους με λιγότερα καύσιμα, όπως και στο παλιότερο σύστημα δοκιμών.

Στην δεύτερη περίοδο, θα ισχύει κάτι ανάλογο με το φετινό σύστημα. Δεν θα επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός και οι ομάδες θα είναι αναγκασμένες να υπολογίζουν και καύσιμα για τον αγώνα.

Η ψηφοφορία της επιτροπή -που αποτελείται από τους επικεφαλής των ομάδων, τον Bernie Ecclestone, τους κυριότερους χορηγούς, τις αυτοκινητοβιομηχανίες που εμπλέκονται στον θεσμό και τους δύο κατασκευαστές ελαστικών- γίνεται μέσω φαξ και θα ολοκληρωθεί αύριο, οπότε και λήγει η προθεσμία που τέθηκε από τη FIA για την καταβολή των ψήφων.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στη BAR ή σπίτι του ο Button

(21/10/2004 12:28:00 μμ)

Η «Επιτροπή Αναγνώρισης Συμβολαίων» της FIA αποφάσισε ότι το μόνο έγκυρο συμβόλαιο του Jenson Button για το 2005 είναι αυτό που έχει με την ομάδα που αγωνιζόταν και το 2004, τη BAR-Honda. Οι δικηγόροι που αποτελούν την «επιτροπή» αυτή άκουσαν τις ενδιαφερόμενες πλευρές το προηγούμενο Σάββατο σε ξενοδοχείο του Μιλάνου αλλά ανακοίνωσαν την απόφαση τους στις ομάδες και όχι στα ΜΜΕ, το βράδυ της Τετάρτης. Λίγες μέρες πριν την ακροαματική διαδικασία σχετικά με το θέμα αυτό γράφτηκαν κάποια πράγματα που διαμόρφωναν το κλίμα που επικρατούσε στους κύκλους της Formula 1. Πρώτα ήρθαν στην επιφάνεια δημοσιεύματα που ήθελαν τον Button να αλλάζει manager κάτι που έδειχνε ότι οι δύο πλευρές «παραδέχθηκαν» τη βιασύνη και τα λάθη τους. Επίσης, ο Button φάνηκε να δηλώνει πως και αν η επιτροπή αποφάσιζε πως έπρεπε να παραμείνει στη BAR ο ίδιος δε θα οδηγούσε το 2005 περιμένοντας τη λήξη του συμβολαίου του ώστε να βρεθεί στη Williams το 2006 έχοντας κάνει ένα χρόνο αποχή από τους αγώνες σε μια περίοδο κρίσιμη για την εξέλιξη της καριέρας του.

bcf01_1.jpg

Τέλος, ενώ όταν προέκυψε το θέμα της μεταγραφής και της παραπομπής στην επιτροπή αναγνώρισης συμβολαίων, οι άνθρωποι της Williams δήλωναν ότι θα «το τραβήξουν» μέχρι τα πολιτικά δικαστήρια, λίγες μέρες πριν την εκδίκαση της υπόθεσης, όλες οι πλευρές δήλωσαν πως θα σεβαστούν την απόφαση της επιτροπής και δε θα δώσουν συνέχεια στο θέμα. Τελικά η επιτροπή αποφάσισε πως ο Button ανήκει στη BAR και για το 2005 και περιμένουμε εξελίξεις. Η Williams ανακοίνωσε ότι πράγματι δε θα δώσει συνέχεια στο θέμα αφού θεωρεί ότι μια τέτοια κίνηση δε θα κάνει καλό στην εικόνα του αθλήματος αλλά ταυτόχρονα αισθάνεται αδικημένη αφού πολλά από τα επιχειρήματα που προέβαλλε έγιναν δεκτά. Έκανε γνωστό επίσης πως δε μετάνιωσε για τις κινήσεις της αφού ο Button άξιζε μιας τέτοιας μάχης και πως η ομάδα κινήθηκε έχοντας λάβει τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις από νομικούς. Η ανακοίνωση κλείνει λέγοντας πως η ομάδα προσβλέπει σε μελλοντική συνεργασία με τον Button, χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένα το 2006, και πως σύντομα θα ανακοινωθεί ο οδηγός που μαζί με τον Webber θα οδηγεί για τη Williams το 2005.

Πολύ πιθανό είναι ο Pizzonia να συμπληρώσει το οδηγικό πάζλ της Williams που δε δείχνει διατεθειμένη να επενδύσει πολλά χρήματα σε οδηγούς πληρώνοντας χρήματα για την εξαγορά του Button από τη BAR. Η ομάδα της BAR δήλωσε την ικανοποίηση της για την εξέλιξη της υπόθεσης αφού ο Button συνετέλεσε σημαντικά στην εξέλιξη της ομάδας, ειδικά το 2004. Ο ίδιος ο Button, δήλωσε απογοητευμένος με τις εξελίξεις. Είπε πως οι άνθρωποι της BAR φέρθηκαν με άψογο επαγγελματισμό εντός και εκτός πίστας όσο διαρκούσε η διαμάχη. Έκλεισε λέγοντας πως ανυπομονεί να συνεργαστεί με τη Williams το 2006 χωρίς να δηλώσει την ίδια ανυπομονησία να βρεθεί στο cockpit της BAR το 2005...

Το μόνο που κατέφερε τελικά ο Button με τις κινήσεις του ήταν να παραμείνει στην ίδια ομάδα για την οποία δήλωνε ότι δεν πίστευε να είναι καλή το 2005, να εισπράξει τα πριμ απόδοσης που του χρωστούσε η BAR, να δείξει ότι δεν πρέπει να τον εμπιστεύονται όσοι συνεργάζονται μαζί του και ίσως να καταστρέψει ο ίδιος την καριέρα του, εκτός από την εικόνα του που το έκανε ήδη, αφού δε γνωρίζουμε τι θα κάνει τελικά ο Richards, θα τον χρησιμοποιήσει ή όχι το 2005. Αν τελικά ο Button μείνει εκτός αγώνων το 2005 θα έχει χρόνο να αναθεωρήσει τη συμπεριφορά του και να καταλάβει ότι η επιτυχία βασίζεται και στις σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού που χτίζονται στο χρόνο. Δεν είναι τυχαία η συνοχή της ομάδας της Ferrari αλλά και αναγνώριση του Loeb από τη Citroen. Θα μπορούσε ο Loeb να παρακούσει τις οδηγίες της ομάδας του στο τέλος του 2003 και να διεκδικήσει το πρωτάθλημα οδηγών στον τελευταίο αγώνα ρισκάροντας την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Δεν το έκανε και φέτος η Citroen του έδωσε ό,τι ήταν απαραίτητο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.