Jump to content

Formula 1


KonstantinosMD

Recommended Posts

GP Βραζιλίας

Τώρα θέλει μόνο τη βροχή

(23/10/2004 10:09:00 μμ)

O Rubens Barrichello κατέκτησε την pole position του αγώνα της πατρίδας του και αποθεώθηκε από τους χιλιάδες συμπατριώτες του που βρίσκονταν στις κερκίδες της πίστας του Interlagos. Ήταν ο ταχύτερος στο ένα σκέλος των ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου αλλά και στο πρώτο σκέλος των χρονομετρημένων σημειώνοντας έναν απίστευτο χρόνο, 1:09:822! Η αγωνία ήταν μεγάλη καθώς ο Barrichello μπήκε τελευταίος στο πρώτο σκέλος των χρονομετρημένων λόγω της εγκατάλειψης που είχε στη Suzuka. Σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο εξασφάλισε ότι θα μπει τελευταίος και στα δεύτερα χρονομετρημένα κάτι που του έδινε πολλές ελπίδες αλλά αύξανε και την αγωνία.

Με τους Montoya, Raikkonen και Massa να είναι ταχύτατοι η πίεση ήταν πολύ μεγάλη για τον Barrichello αλλά τα κατάφερε θαυμάσια. Εξασφάλισε την καλύτερη δυνατή θέση για την εκκίνηση του αγώνα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο. Στην πολύ καλή του εμφάνιση έρχεται και η πρόβλεψη του καιρού να του δώσει ακόμα περισσότερες ελπίδες, είναι πολύ πιθανό να βρέξει στη διάρκεια του αγώνα. Ξεκινώντας από τον pole position και ειδικά με βροχή, ο Barrichello έχει πάρα πολλές ελπίδες να κερδίσει τον αγώνα της πατρίδας του. Δεύτερος θα ξεκινήσει ο Montoya που ήταν σταθερά ταχύτατος αλλά έχασε στις λεπτομέρειες. Ο Kimi Raikkonen θα ξεκινήσει από την τρίτη θέση δείχνοντας και αυτός ότι είναι σε πολύ καλή φόρμα. Η μεγάλη έκπληξη ήταν ο Felippe Massa. Σημείωσε τον 3ο χρόνο στα πρώτα χρονομετρημένα και τον 4ο χρόνο στα δεύτερα. Αν είχε αποφύγει ένα μικρός λάθος ίσως να ξεκινούσε από την πρώτη σειρά αλλά και η δεύτερη σειρά της εκκίνησης είναι μεγάλη επιτυχία για τον Βραζιλιάνο οδηγό της Sauber. Οι Button και Sato κατέλαβαν την 5η και 6η θέση αντίστοιχα και ο Ralf Schumacher την 7η.

Τον 8ο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Michael Schumacher ο οποίος κάνοντας ένα οδηγικό λάθος στα ελεύθερα είχε μια άσχημη έξοδο. Αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το 3ο αυτοκίνητο της ομάδας και αυτόματα να χάσει θέσεις στην εκκίνηση. Έτσι κι αλλιώς ήταν αργός και στα χρονομετρημένα σημειώνοντας την 8η ταχύτερη επίδοση κάτι που σημαίνει ότι θα ξεκινήσει 18ος. Έτσι, την 8η θέση στη σχάρα της εκκίνησης καταλαμβάνει ο Fernando Alonso σε μια επίδοση που λογικά δεν πρέπει να τον άφησε ικανοποιημένο, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι ήταν μόλις 3 εκατοστά ταχύτερος του «απολυμένου» από τη Renault, Jarno Trulli που κατέλαβε την 9η θέση. Ο Giancarlo Fisichella θα ξεκινήσει 10ος και ο Jacques Villeneuve 13ος.

Η σειρά εκκίνησης

1 Barrichello Ferrari 1:10.646

2 Montoya Williams 1:10.850 +0:204

3 Raikkonen McLaren 1:10.892 +0:246

4 Massa Sauber 1:10.922 +0:276

5 Button BAR 1:11.092 +0:446

6 Sato BAR 1:11.120 +0:474

7 R Schumacher Williams 1:11.131 +0:485

8 Alonso Renault 1:11.454 +0:808

9 Trulli Toyota 1:11.483 +0:837

10 Fisichella Sauber 1:11.571 +0:925

11 Webber Jaguar 1:11.665 +1:019

12 Coulthard McLaren 1:11.750 +1:104

13 Villeneuve Renault 1:11.836 +1:190

14 Zonta Toyota 1:11.974 +1:328

15 Klien Jaguar 1:12.211 +1:565

16 Heidfeld Jordan 1:12.829 +2:183

17 Glock Jordan 1:13.502 +2:856

18 M Schumacher Ferrari 1:11.386 +0:740

19 Baumgartner Minardi 1:13.550 +2:904

20 Bruni Minardi - -

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

GP Βραζιλίας (Κυριακή)

Φινάλε με Williams

montoya-bbrazil.jpg

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 στο Ιντερλάγος της Βραζιλίας σε ένα γκραν πρι που ήταν εντυπωσιακό, αμφίρροπο και περιπετειώδες, όλα δηλαδή τα στοιχεία που δεν είχε η χρονιά που μόλις έληξε, με τον Michael Schumacher να κατακτά το έβδομο πρωτάθλημα της καριέρας του και την Ferrari να παίρνει το έκτο συνεχόμενο στους κατασκευαστές. Στην Βραζιλία ο τοπικός ήρωας Rubens Barrichello δεν κατάφερε να διατηρήσει την κορυφή, ξεκινώντας από την πολ ποζίσιον καθώς η εκκίνηση δόθηκε σε βρεγμένη πίστα με όλα τα μονοθέσια να γλιστρούν επικίνδυνα. Ωφελημένος από αυτήν (την εκκίνηση) ήταν ο Kimi Raikkonen που πέρασε πρώτος, όμως γρήγορα έχασε την πρώτη θέση και πάλι από τον Βραζιλιάνο. Ο Barrichello όμως ουσιαστικά προδόθηκε από την στρατηγική της Scuderia που τον κράτησε χωρίς να αλλάξει λάστιχα για αρκετό διάστημα και έτσι έχασε την πρωτοπορία από τον Alonso και στην συνέχεια από τον Montoya, που διατηρήθηκε στην κορυφή μέχρι την καρό σημαία.

rai-monty-brazil.jpg

Μάχη μέχρι το τέλος

Στους τελευταίους γύρους ο Kimi Raikkonen ήταν δεύτερος και προσπάθησε όσο ήταν δυνατό να απειλήσει τον Κολομβιανό, όμως εκείνος δεν έχασε την πρώτη θέση και έφτασε έτσι στην πρώτη νίκη για την ομάδα της Williams στο φετινό πρωτάθλήμα, έστω και αν το κατάφερε στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος και τελευταίο δικό του στην ομάδα. Ο Barrichello μπόρεσε τελικά να φτάσει μέχρι την τρίτη το οποίο σημειωτέον είναι το καλύτερο αποτέλεσμά του στην Βραζιλία σε 12 προσπάθειές του εντός έδρας. Ο Fernando Alonso με την Renault ακολούθησε στην τέταρτη θέση και ο Ralf Schumacher ήταν πέμπτος με την άλλη Williams. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Takuma Sato με την Honda και ήταν μοναδικός εκπρόσωπος της ομάδας στον τερματισμό αφού νωρίτερα είχε "σπάσει" ο κινητήρας του Button, ενώ ο Michael Schumacher κάνοντας μια κακή κούρσα γενικώς έμεινε έβδομος. Ο Γερμανός πρωταθλητής είχε ξεκινήσει 18ος μετά την αλλαγή μονοθεσίου λόγω ατυχήματος στις δοκιμές, κατάφερε να κερδίσει αρκετές θέσεις στην εκκίνηση, τις έχασε όμως κάνοντας ένα τετ-α-κε και τελικά εκμεταλλευόμενος και το γεγονός πως μπήκε για αλλαγή ελαστικών πριν από τον Barrichello έφτασε στην έβδομη θέση. Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Fellipe Massa με την Sauber, ο οποίος έκανε καλό αγώνα.

Τα αποτελέσματα

1. JP. Montoya Williams 1:28:01.451

2. K. Räikkönen McLaren + 1.000

3. R. Barrichello Ferrari + 24.099 του δώθηκε η ευκαιρία να νικήσει... αλλά...

4. F. Alonso Renault + 48.908

5. R. Schumacher Williams + 49.740

6. T. Sato BAR + 50.248

7. M. Schumacher Ferrari + 50.626

8. F. Massa Sauber + 1:02.000

9. G. Fisichella Sauber + 1:03.000

10. J. Villeneuve Renault + 1 γύρο

11. D. Coulthard McLaren + 1 γύρο

12. J. Trulli Toyota + 1 γύρο

13. R. Zonta Toyota + 1 γύρο

14. C. Klien Jaguar + 2 γύροι

15. T. Glock Jordan + 2 γύροι

16. Z. Baumgartner Minardi + 4 γύροι

17. G. Bruni Minardi + 4 γύροι

Εγκατέλειψαν

18. M. Webber Jaguar + 48 γύροι

19. N. Heidfeld Jordan + 53 γύροι

20. J. Button BAR

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Παραμένουν στο πρόγραμμα τα GP Βρετανίας και Γαλλίας

10/11/2004 12:18

Ο οικονομικός συμβιβασμός μεταξύ των 10 ομάδων, του B.Ecclestone και των διοργανωτών των δύο GP έσωσε, την τελευταία στιγμή, την παρτίδα για Γάλλους και Βρετανούς

Φωτογραφία: www.sutton-images.com / AUTOMEDIA

Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες, Τρίτη 9 Νοεμβρίου, σε ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, ο Bernie Ecclestone και οι επικεφαλής των εννέα ομάδων (σ.σ.: απούσα ήταν μόνο η ομάδα της Ferrari) του πρωταθλήματος, προχώρησαν σε συμφωνία που θα διατηρήσει τα Grand Prix Βρετανίας και Γαλλίας στο πρόγραμμα του 2005.

Συγκεκριμένα, αποφάσισαν την αύξηση των αγώνων από 17, που προβλέπει η Συμφωνία Ομονοίας, σε 19, με τα δύο επιπλέον Grand Prix να είναι αυτά που θα διεξαχθούν στις πίστες του Silverstone και του Mangy-Cours.

Υπενθυμίζουμε ότι για κάθε επιπλέον Grand Prix που προστίθεται στο πρόγραμμα χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη όλων των ομάδων. Εκτός απροόπτου, αυτή αναμένεται να επιτευχθεί καθώς η Ferrari, που δεν συμμετείχε στη συνάντηση, δεν έχει εκφράσει αντιρρήσεις.

"Πιστεύω ότι φθάσαμε σε μια συμφωνία η οποία εκμηδενίζει κάθε αμφιβολία σχετικά με τη μη διεξαγωγή των Grand Prix Βρετανίας και Γαλλίας" δήλωσε ο επικεφαλής της McLaren, Ron Dennis.

Όσον αφορά στο θέμα του Silverstone, ο B.Ecclestone, ο οποίος έχει προσωπική διαμάχη με τους διοργανωτές του αγώνα, ανέφερε σχετικά: "Δεν έχουμε υπογράψει κάποιο συμβόλαιο με το Silverstone ακόμα, αλλά θα είναι αρκετά απογοητευτικό να μην καταλήξουμε σε μια συμφωνία μετά τις νέες εξελίξεις".

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υποψήφιοι για την κενή θέση της Williams, οι A.Davidson και N.Heidfeld

10/11/2004 11:45

dgEntity_42529.jpg

Νέο ρόλο αναζητεί στο προσκήνιο της F1 ο A.Davidson.

Η πολύτιμη συμβολή του στη βελτίωση της BAR δεν

πέρασε απαρατήρητη από τον Frank Williams

Δοκιμές με την ομάδα της Williams θα πραγματοποιήσουν τον ερχόμενο μήνα ο οδηγός δοκιμών της BAR, Anthony Davidson και ο Nick Heidfeld, ο οποίος συμμετείχε στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 με τη Jordan.

Οι δοκιμές θα έχουν το ρόλο "εξετάσεων" και από αυτές θα προκύψει ο δεύτερος οδηγός της βρετανικής ομάδας για το 2005. Θα πραγματοποιηθούν στην πίστα Jerez της Ισπανίας με πρώτο "εξεταζόμενο" τον Α.Davidson, την 1η Δεκεμβρίου, ενώ οκτώ ημέρες αργότερα θα ακολουθήσει και ο Ν.Heidfeld.

Ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη θέση εξέφρασαν ακόμα οι David Coulthard και Sebastien Bourdais, αλλά η ανταπόκριση της Williams δεν ήταν θετική. Ο πρώτος επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις της ομάδας την προηγούμενη εβδομάδα και είχε επαφές με τους ιδιοκτήτες της, Frank Williams και Patrick Head, αλλά και τον τεχνικό διευθυντή, Sam Michael, χωρίς προφανώς αποτέλεσμα.

Ο Γάλλος από την πλευρά του, μετά την κατάκτηση του φετινού τίτλου στο αμερικανικό πρωτάθλημα ChampCar, δήλωσε ότι θα τηλεφωνήσει στον Frank Williams και θα ζητήσει να του δοθεί μια ευκαιρία για να δείξει τις δυνατότητες του.

Πάντως, η προετοιμασία της Williams για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο θα ξεκινήσει φέτος νωρίτερα, στις 24 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία ο πρώτος οδηγός της ομάδας Mark Webber θα έχει και την πρώτη του επαφή με το νέο του μονοθέσιο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Υπέγραψε στη Red Bull Racing ο D.Coulthard

Μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας για το 2005 υπέγραψαν, σύμφωνα με το αυστριακό πρακτορείο ειδήσεων ΑΡΑ, ο David Coulthard και η νεοσύστατη ομάδα της Red Bull Racing.

Ο πρώην οδηγός της McLaren, ο οποίος αντικαταστάθηκε από τον Juan Pablo Montoya, εντυπωσίασε τους ιθύνοντες της αυστριακής ομάδας στις δοκιμές της Ισπανίας την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά, σύμφωνα με το τηλεγράφημα, σημαντικό ρόλο στην πρόσληψη του διαδραμάτισε και η μεγάλη εμπειρία του στην Formula 1.

"Ο D.Coulthard έχει την εμπειρία και τις ικανότητες να προχωρήσει την ομάδα εμπρός" είχε αναφέρει σε πρόσφατεςδηλώσεις του ο ιδιοκτήτης της ομάδας, David Pitchforth.

Στα 11 χρόνια παρουσίας του στην Formula 1, ο 33άχρονος Σκοτσέζος, έχει κερδίσει συνολικά 13 Grand Prix και είναι ο δεύτερος, εν ενεργεία, οδηγός στην σχετική κατάταξη, πίσω από τον Michael Schumacher.

Όσον άφορα στον teammate του D.Coulthard, αυτός αναμένεται να ανακοινωθεί τις πρώτες ημέρες του νέου έτους. Οι υποψήφιοι με τις περισσότερες πιθανότητες να καταλάβουν την κενή θέση είναι οι Vitantonio Liuzzi και Christian Klien.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Ολοκλήρωσε τις δοκιμές η Ferrari

(30/1/2005 8:38:00 μμ)

Με λιγότερους γύρους και χρόνους περίπου στα ίδια επίπεδα με τα χθεσινά, η Ferrari ολοκλήρωσε σήμερα τις δοκιμές της στην πίστα της Βαρκελώνης. Ο Luca Badoer ήταν και πάλι ο ταχύτερος κατεβάζοντας δύο ακόμη δέκατα σε σχέση με χθες, ενώ ο Michael Schumacher κινήθηκε στις ίδιες επιδόσεις, ρυθμίζοντας και πάλι το στήσιμο της νέας F2004M. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 68 γύρους σήμερα, την στιγμή που ο Badoer γύρισε μόλις 31. Οι δοκιμές της Scuderia θα συνεχιστούν στην Βαλένθια την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου με τους rubens Barrichello και Marc Gene να αναλαμβάνουν δράση. Στην Βαρκελώνη και τρίτος πίσω από τους δύο πιλότους με τα κόκκινα μονοθέσια, βρέθηκε και ο Jacques Villneuve με την ομάδα της Sauber.

badoer_barcelona.jpg

Τα αποτελέσματα

1 L. Badoer Ferrari 01:15:446 31

2 M. Schumacher Ferrari 01:15:973 68

3 J. Villeneuve Sauber 01:18:108 79

motorsport.ert.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 5 months later...

"Σίφουνας" ο Alonso στην Γαλλία

Καταιγιστικός και αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος του γαλλικού Grand Prix στην πίστα του Magny Cours, ήταν ο Fernando Alonso στον κατ εξοχήν γαλλικό συνδυασμό της Formula 1 της Renault με την Michelin. Η νίκη αυτή ήταν η πέμπτη φετινή για τον Ισπανό και την πανηγύρισε δεόντως δεδομένου πως ήρθε και μετά από δεκαπέντε, αρνητικά φορτισμένες, ημέρες μετά τον αγώνα των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Alonso ξεκίνησε από την pole position και πριν προλάβουν να συμπληρωθούν δέκα γύροι είχε φτάσει την διαφορά του από τον δεύτερο Jarno Trulli πιο ψηλά από τα 15 δεύτερα. Ο ρυθμός του ήταν καταιγιστικός και κέρδιζε περισσότερο από 1,5 δευτερόλεπτα τον γύρο, γεγονός που έκανε αρκετούς να πιστεύουν πως θα είχε διαφορετική στρατηγική. Κάτι τέτοιο όμως δεν ίσχυε, ενώ αντίθετα ο Alonso μπήκε για τον ανεφοδιασμό του αργότερα από όλους τους υπόλοιπους που τον κυνηγούσαν, έχοντας εξασφαλίσει και διαφορά 29 δευτερολέπτων, η οποία στην έξοδό του στην πίστα τον έφερε και πάλι πρώτο.

Μαθήματα στρατηγικής

Ο Jarno Trulli την ίδια στιγμή, δεν άντεξε στην δεύτερη θέση, με τον Michael Schumacher να τον πιέζει και να τον περνά τελικά μέσα στα πιτς, όπου μπήκαν μαζί, όμως η έκπληξη ήρθε από το στρατόπεδο της McLaren με τον Montoya αρχικά και τον Raikkonen στην συνέχεια να δείχνουν πως θα μπορούσαν να απειλήσουν τον Ισπανό πρωτοπόρο. Τα δύο ασημί μονοθέσια ήταν σε στρατηγική δύο ανεφοδιασμών, έναντι τριών όλων των υπολοίπων ομάδων, έτσι αφού έμειναν στην πίστα περισσότερο, κατάφεραν να κερδίσουν όσα δεύτερα ήθελαν σε χρόνο και φυσικά να ανέβουν στην δεύτερη και τρίτη θέση. Ο Montoya ήταν ο πρώτος που μπήκε στα πιτς και βγήκε εμπρός από τον Schumacher, όμως ο Raikkonen που έμεινε ακόμη περισσότερο να κατεβάζει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου, εξασφάλισε από τον ομόσταυλό του και από τον Γερμανό, διαφορά που του επέτρεψε να βγει τελικά εμπρός και από τους δύο. Αξίζει να σημειωθεί πάντως και η πολύ καλή στρατηγική της Ferrari, καθώς ο Schumacher κάνοντας τρεις γρήγορους αλλά και σύντομους ανεφοδιασμούς, αν δεν εγκατέλειπε ο Montoya που ήταν τρίτος, έδειχνε πως θα μπορούσε να τον περάσει.

Αποκατάσταση της τάξης

Μάλιστα σε εκείνο το σημείο η "βαριά" McLaren του Φινλανδού, κινούταν περίπου ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από την Renault του Alonso, η οποία έδειχνε πως είχε επηρεαστεί μετά τον ανεφοδιασμό και δεν μπορούσε να συνεχίσει τον εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό του ξεκινήματος. Στο σημείο εκείνο λοιπόν με τον Raikkonen να χρωστά έναν ανεφοδιασμό και τον Alonso, δύο, ο αγώνας έμοιαζε να παίζεται για την πρωτιά, ανάμεσα στους δύο. Ωστόσο ο πιλότος της Renault είχε την άνεση να κάνει τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, στον 41ο γύρο, χωρίς να χάσει την πρωτιά, αφού ήταν 33 δεύτερα εμπρός από τον Raikkonen, έτσι η μάχη για την πρώτη θέση ολοκληρώθηκε εκεί, δεδομένου πως μόλις ξαναβγήκε στην πίστα για το "τρίτο" μέρος της κούρσας του, ήταν και πάλι εκπληκτικά ταχύτερος. Ο Raikkonen πάντως ξεκινώντας από 13ος θα πρέπει να είναι απολύτως ευχαριστημένος, ολοκληρώνοντας την κούρσα αφενός χωρίς προβλήματα, αφετέρου δε παίρνοντας τους περισσότερους βαθμούς που θα μπορούσε απέναντι στον "σίφουνα" Alonso.

Ένας� γύρος για όλους

Όσο συνέβαιναν αυτά πάντως ο Montoya με εμφανές πρόβλημα στα ελαστικά του, δεν κατάφερνε να ολοκληρώσει τον αγώνα, ενώ ο Raikkonen δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα και έτσι ο Michael Schumacher ανέβηκε στην τρίτη θέση όπου παρέμεινε μέχρι και το τέλος. Μάλιστα για λίγα δευτερόλεπτα γλίτωσε και να "φάει" γύρο από τον Alonso, γεγονός που δείχνει πόσο ταχύς ήταν ο αγώνας του Ισπανού. Πίσω από τον Schumacher πάντως, εκείνοι που δεν απέφυγαν το ντουπλάρισμα, ήταν οι Jenson Button και Jarno Trulli, ενώ την εξάδα συμπλήρωσε o Giancarlo Fisichella. Οι Ralf Schumacher και Jacques Villeneuve σε έναν αθόρυβο αγώνα, κατάφεραν να είναι οι δύο που συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη οκτάδα. Στις αρνητικές παρουσίες του αγώνα συγκαταλέγονται οι δύο Williams με τον Webber να κάνει ό,τι μπορεί για να φτάσει τελικά 12ος, ενώ ο Heidfeld κάνοντας έξι (!) πιτ στοπ ήταν 4 γύρους πίσω, 14ος με μοναδικό πιλότο να τον ακολουθεί τον Karthikeyan. Όσα πιτ στοπ έκανε ο Heidfeld, τα είχε σε εξόδους ο Takuma Sato. Ο Ιάπωνας ξεκίνησε πέμπτος, έχασε την θέση του αμέσως από τον Barrichello και τελικά στην προσπάθειά του να κερδίσει ό,τι καλύτερο ταξίδεψε αρκετές φορές στις αμμοπαγίδες.

www.ert.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στη Γαλλία αλλά και στους προηγούμενους αγώνες φάνηκε ότι υπάρχει μόνο μια ομάδα που δουλεύει σοβαρά - εχει στόχο και μάλλον θα τον πετύχει [Ρενώ] κι ένας οδηγός[μόνος του] που μπορεί να βγάλει τη Ρενώ από τις"ράγες" της ο Ραϊκόνεν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

10/07/05 - 16:31 www./sportime.gr

Τα "ασημένια βέλη" υπερασπίστηκαν τον τίτλο τους. Η Μακ Λάρεν Μερσέντες κατάφερε να εξασφαλίσει τη νίκη στο Σίλβερστοουν με τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια τη στιγμή που ο Κίμι Ραϊκόνεν τερμάτιζε τρίτος, εκκινώντας όμως από τη 12η θέση του γκριντ. Δεύτερος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο με Ρενό παραμένοντας σε θέση ισχύος για τον τίτλο.

Τέταρτος τερμάτισε ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα με την άλλη Ρενό χαρίζοντας την τρίτη θέση στον Ραϊκόνεν, τον ακολούθησε μέσα σε πανζουρλισμό ο Τζένσον Μπάτον με BAR Χόντα στο δεύτερο σερί αγώνα που καταφέρνει να αποσπάσει βαθμούς, και την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Μίχαελ Σουμάχερ, Ρούμπενς Μπαρικέλο με Φεράρι και ο Ραλφ Σουμάχερ με Τογιότα.

Συγκλονιστική μονομαχία

Φαίνεται πως το γκάλοπ που είχε διοργανώσει η παγκόσμια ομοσπονδία λίγες ημέρες πριν και έκανε λόγο πως οι φίλοι της Φόρμουλα 1 θέλουν περισσότερο ενδιαφέρον στον αγώνα, επαληθεύτηκαν στην Αγγλία. Χουάν Πάμπλο Μοντόγια και Φερνάντο Αλόνσο μονομάχησαν μέχρι εσχάτων στο Σίλβερστοουν και τελικός θριαμβευτής ήταν ο Κολομβιανός στην πρώτη νίκη του με τα χρώματα της Μακ Λάρεν.

Ο μπαμπάς Μοντόγια εκκίνησε εκπληκτικά τον αγώνα και από τρίτος κατάφερε να περάσει τόσο τον Τζένσον Μπάτον όσο και τον Αλόνσο που κατείχε την πολ-ποζίσιον δείχνοντας πως τα "ασημένια βέλη" θα κυριαρχήσουν στην πίστα. Οι δυο οδηγοί μονομάχησαν πριν τελικά αναδειχτεί νικητής τουλάχιστον στο πρώτο αυτό σκέλος ο Κολομβιανός. Μαζί με τον Αλόνσο πάντως έκαναν συνεχώς τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο κάτι που έδειχνε πως ο τελικός νικητής θα αναδεικνυόταν μέσα από τα πιτ. Όπερ και εγένετο.

Στις πιο πίσω θέσεις ο Κίμι Ραϊκόνεν που ξεκίνησε τον αγώνα 12ος λόγω αλλαγής κινητήρα κατάφερε να περάσει τέσσερις οδηγούς και ήδη στον πρώτο γύρο βρισκόταν από 12ος, όγδοος.

Προβληματική αρχή

Όταν ο Μοντόγια κατάφερε να περάσει τον Αλόνσο στην εκκίνηση, μπήκε εσπευσμένα το αυτοκίνητο του αλυτάρχη καθώς ο Τακούμα Σάτο δεν είχε καταφέρει να φτάσει στη θέση του στο γκριντ αφού η Χόντα του "κόλλησε" στην πίστα. Όταν έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα ο Μοντόγια έλεγξε το ρυθμό και αποσπάστηκε από τον Ισπανό της Ρενό.

Η μάχη των πιτ

Η μάχη των δύο πρωτοπόρων επικεντρώθηκε στα πιτ και ο... χορός άνοιξε ήδη στον 21ο γύρο με τις καρδιές να "σπάνε". Ο Μοντόγια μπήκε για ανεφοδιασμό και ο χρόνος του ήταν 8.8. Στον αμέσως επόμενο γύρο μπήκε ο Αλόνσο, έκανε 9.6 και τη στιγμή που ο Μοντόγια ερχόταν με 240 χλμ./ώρα δεν μπόρεσε για ελάχιστα εκατοστά του δευτερολέπτου να τεθεί επικεφαλής μπροστά από τον Κολομβιανό της Μακ Λάρεν. Ως εκ τούτου οι υπεύθυνοι της Ρενό περίμεναν το δεύτερο ανεφοδιασμό.

Μέσα σε έξι γύρους και συγκεκριμένα από τον 43ο έως τον 49ο συνέβησαν όλα όσα ήταν δυνατά για να αναδείξουν νικητή τον Μοντόγια και κερδισμένη ως ομάδα τη Μακ Λάρεν στον "πόλεμο" με τη Ρενό.

Στον 43ο μπήκε στα πιτ ο πρωτοπόρος Μοντόγια μένοντας για 6.6 δευτερόλεπτα. Στον 45ο μπήκε ο Ραϊκόνεν που πολεμούσε για το βάθρο και βγήκε στα 6.0. Ένα γύρο αργότερα κρίθηκε και η τρίτη θέση με τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα να καθυστερεί με 7.1, αλλά κατέστρεψε τα πάντα όταν πήγε να εκκινήσει και του έσβησε ο κινητήρας. Η τρίτη θέση πέρασε άνετα στα χέρια του Ραϊκόνεν και τρεις γύρους αργότερα ήταν η σειρά του Αλόνσο. Αυτός ο ανεφοδιασμός καθόρισε τα πάντα.

Ο Ισπανός έκανε τον εκπληκτικό χρόνο των 4.9 δευτερολέπτων (ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαν να κάνουν οι μηχανικοί), αλλά όταν βγήκε έξω είδε για δεύτερη φορά τον Μοντόγια να περνά από μπροστά του και απλά αρκέστηκε στη δεύτερη θέση.

Αποθέωση για Μπάτον

Ο τοπικός ήρωας Τζένσον Μπάτον προσπάθησε όσο μπορούσε αλλά χάλασε πολλά στην εκκίνηση όταν έχασε τη θέση του από τον Μοντόγια. Όταν το πλήρωμα... της Μακ Λάρεν έκανε την επίθεσή της, αυτός αναγκάστηκε να μπει στα πιτ αλλά ακόμα και να μην έμπαινε δεν θα μπορούσε να ανακόψει το ρυθμό της Μακ Λάρεν του Ραϊκόνεν.

Ο Βρετανός εν τέλει τερμάτισε πέμπτος μέσα σε αποθέωση αφήνοντας πίσω του τον Μίχαελ Σουμάχερ ο οποίος δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί τη Μακ Λάρεν του Φινλανδού. Η Φεράρι απέσπασε και άλλους βαθμούς με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να τερματίζει έβδομος, η "Σκουντερία" όμως έδειξε ίσως σε έναν από τους συναρπαστικότερους αγώνες πως υστερεί σε ρυθμό.

Την οκτάδα συμπλήρωσε ο Ραλφ Σουμάχερ με τις δύο Τογιότα να ξεκινούν φανταστικά αλλά να "κουράζονται" στο τέλος με τον Γιάρνο Τρούλι να βρίσκεται ένατος.

* Ο Τιάγκο Μοντέιρο της Τζόρνταν κατάφερε να τερματίσει και στον 11ο αγώνα της χρονιάς ενώ στο φετινό Σίλβερστοουν τερμάτισαν τα 19 (!!!) από τα 20 μονοθέσια. Ο άτυχος ήταν ο Ναρέν Καρθικεγιάν της Τζόρνταν.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη

1 JP. Montoya McLaren 1:24:29.588

2 F. Alonso Renault +2.739

3 K. Rδikkφnen McLaren +14.436

4 G. Fisichella Renault +17.914

5 J. Button BAR +40.264

6 M. Schumacher Ferrari +1:15.322

7 R. Barrichello Ferrari +1:16.567

8 R. Schumacher Toyota +1:19.212

9 J. Trulli Toyota +1:20.851

10 F. Massa Sauber +1 γύρο

11 M. Webber Williams +1 γύρο

12 N. Heidfeld Williams +1 γύρο

13 D. Coulthard Red Bull +1 γύρο

14 J. Villeneuve Sauber +1 γύρο

15 C. Klien Red Bull +1 γύρο

16 T. Sato BAR +2 γύροι

17 T. Monteiro Jordan +2 γύροι

18 C. Albers Minardi +3 γύροι

19 P. Friesacher Minardi +4 γύροι

Εγκατέλειψε

N. Karthikeyan Jordan

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1 F. Alonso Renault 77

2 K. Rδikkφnen McLaren 51

3 M. Schumacher Ferrari 43

4 R. Barrichello Ferrari 31

5 J. Trulli Toyota 31

6 JP. Montoya McLaren 26

7 G. Fisichella Renault 25

8 N. Heidfeld Williams 25

9 R. Schumacher Toyota 23

10 M. Webber Williams 22

11 D. Coulthard Red Bull 17

12 J. Button BAR 9

13 F. Massa Sauber 7

14 A. Wurz McLaren 6

15 J. Villeneuve Sauber 6

16 T. Monteiro Jordan 6

17 N. Karthikeyan Jordan 5

18 P. de la Rosa McLaren 4

19 C. Klien Red Bull 4

20 C. Albers Minardi 4

21 P. Friesacher Minardi 3

22 V. Liuzzi Red Bull 1

23 T. Sato BAR 0

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1 Renault 102

2 McLaren 87

3 Ferrari 74

4 Toyota 54

5 Williams 47

6 Red Bull 22

7 Sauber 13

8 Jordan 11

9 BAR 9

10 Minardi 7

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 8 months later...

Mar 12 Bahrain

Mar 19 Malaysia

Apr 2 Australia

Apr 23 San Marino

May 7 European

May 14 Spain

May 28 Monaco

Jun 11 Britain

Jun 25 Canada

Jul 2 US

Jul 16 France

Jul 30 Germany

Aug 6 Hungary

Aug 27 Turkey

Sept 10 Italy

Oct 1 Japan

Oct 8 China

Oct 22 Brazil

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Formula 1 World Championship 2006

Η formula 1 ξεκίνησε (ξέρω-ξέρω,εδώ και μία εβδομάδα),

το πιο ακριβοπληρωμένο άθλημα στον πλανήτη γή θα μας ανεβάσει την

αδρεναλίνη και φέτος στα ύψη.

Αυτοί οι 11 θα μας τρελάνουν:

Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 11

RENAULT

alonsomesa5im.jpg

Μονοθέσιο: R26

Οδηγοί:

1. Fernando Alonso (ESP) 8 νίκες, 251 βαθμοί σε 69 αγώνες

2. Giancarlo Fisichella (I) 2 νίκες, 178 βαθμοί σε 158 αγώνες

Δοκιμαστής: Heikki Kovalainen

Τεχνικός Διευθυντής: Bob Bell

Κινητήρας: RS26

Ελαστικά: Michelin

Η Γαλλική ομάδα καλείται να υπερασπιστεί τα κεκτημένα, τους δύο δηλαδή παγκόσμιους τίτλους της. Η παρουσίαση της R26 έγινε στο πριγκιπάτο του Μονακό ενώ τα πρώτα δείγματα γραφής της είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά. Το μονοθέσιο της Γαλλικής ομάδας πετούσε στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, κάνοντας παράλληλα επίδειξη αξιοπιστίας, ένας συνδυασμός που θέτει τους πρωταθλητές σε θέση φαβορί και για τη νέα σεζόν. Ο Fernando Alonso δηλώνει διψασμένος για νέες επιτυχίες και αφοσιωμένος στη Renault αλλά η ανακοίνωση της μεταγραφής του στη McLaren-Mercedes για το 2007, θα τον βλάψει. Από το καλοκαίρι και πέρα, δεν θα λαμβάνει μέρος στις δοκιμές εξέλιξης, ουσιαστικά δεν θα γνωρίζει τίποτα για τα project που δουλεύει η ομάδα του και γενικά, σιγά-σιγά θα αρχίσει να αποτελεί ξένο σώμα. Αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία για τον Giancarlo Fisichella που καλείται να αντιμετωπίσει στα ίσια τη Θεά Τύχη που τόσο τον έχει αδικήσει στο παρελθόν και να παλέψει –για τελευταία λογικά φορά- για τον τίτλο.

McLAREN MERCEDES

kimmimesa2dg.jpg

Μονοθέσιο: MP4/21

Οδηγοί:

3. Kimi Raikonen (FIN) 9 νίκες, 281 βαθμοί σε 87 αγώνες

4. Juan Pablo Montoya (COL) 7 νίκες, 281 βαθμοί σε 85 αγώνες

Δοκιμαστές: Pedro de la Rosa, Gary Paffett

Τεχνικοί Υπεύθυνοι: Mike Coughlan, Neal Oatley

Κινητήρας: Mercedes F0 110R

Ελαστικά: Michelin

Η Βρετανική ομάδα τελείωσε το 2005 έχοντας το ταχύτερο μονοθέσιο αλλά κάπου στην πορεία έχασε το δρόμο της. H MP4-21 ήταν γρήγορη μόνο την τελευταία εβδομάδα δοκιμών ενώ η αχίλλειος πτέρνα της έλλειψη αξιοπιστίας μάλλον θα «πονέσει» και φέτος τα ασημί βέλη. Και συν τις άλλοις, φημολογείται ότι ο V8 της Mercedes υστερεί σημαντικά και σε ιπποδύναμη. Σε ότι αφορά στο οδηγικό δίδυμο, ο Kimi Raikkonen αποτελεί σταθερή αξία ενώ ο Juan Pablo Montoya είναι σταθερά... ασταθής. Πιθανότατα κανένας από τους δύο δεν θα είναι και του χρόνου στη McLaren που έχει να αντιμετωπίσει και ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα. Τη συνεχή αποχώρηση ανθρώπων-κλειδιά από το τεχνικό της team, με σημαντικότερο πλήγμα, την αποχώρηση του Adrian Newey.

FERRARI

soumaxermesa5ar.jpg

Μονοθέσιο: 248 F1

Οδηγοί:

5. Michael Schumacher (D) 84 νίκες, 1248 βαθμοί σε 226 αγώνες

6. Felipe Massa (BR) 0 νίκες, 27 βαθμοί σε 53 αγώνες

Δοκιμαστές: Luca Badoer, Marc Zene

Τεχνικός Διευθυντής: Ross Brawn

Κινητήρας: Ferrari 055

Ελαστικά: Bridgestone

Οι πρωταθλητές επιστρέφουν! Η αλλαγή των κανονισμών που επιτρέπει εκ νέου τις αλλαγές ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλά και το γεγονός ότι πλέον η Bridgestone έχει κι άλλες αξιοπρεπείς ομάδες που να «γράφουν» χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης για τα ελαστικά της, μάλλον θα αλλάξουν τις ισορροπίες. Ο Michael Schumacher είναι πιο διψασμένος από ποτέ για επιτυχίες και απαλλαγμένος κι από τη γκρίνια του Rubens Barrichello έχει βάλει πλώρη για το 8ο, με σκοπό να το πάρει και να πάει σπίτι του. Μέχρι στιγμής, η νέα 248 F1 κάθε άλλο παρά εντυπωσιάζει αλλά πολλοί κάνουν λόγο για «κρυφτούλι» από τη Scuderia. Πάντως, όσο περνάει ο καιρός η Bridgestone θα δυναμώνει, το ίδιο και η Ferrari...

TOYOTA

trullimesa4rl.jpg

Μονοθέσιο: TF106

Οδηγοί:

7. Jarno Trulli (I) 1 νίκη, 160 βαθμοί σε 147 αγώνες

8. Ralf Schumacher (GER) 6 νίκες, 317 βαθμοί σε 145 αγώνες

Δοκιμαστές: Ricardo Zonta, Olivier Panis

Τεχνικός Διευθυντής: Mike Gascoyne

Κινητήρας: Toyota RVX-06

Ελαστικά: Bridgestone

Η Ιαπωνική ομάδα έβγαλε τη νέα TF106 στην πίστα από τον περασμένο Νοέμβριο, γεγονός που της έδωσε σημαντικό χρονικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της. Όμως, δεν δείχνει να το εκμεταλλεύτηκε αφού οι χρόνοι του νέου μονοθεσίου στις μέχρι τώρα δοκιμές είναι απογοητευτικοί. Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στη σύνθεση των οδηγών με τους Jarno Trulli και Ralf Schumacher να αποτελούν και φέτος το ασταθές δίδυμο. Συνήθως λένε ότι τα λεφτά φέρνουν την επιτυχία αλλά μάλλον το έργο δεν θα έχει τέτοια πλοκή φέτος για τους ερυθρόλευκους που την ώρα που καλούνται να κάνουν την υπέρβαση, μοιάζουν να σκοντάφτουν. Ίσως σε αυτό να παίζει ρόλο και η αλλαγή προμηθευτή ελαστικών αφού η Toyota συνεργάζεται πλέον και για πρώτη φορά, με τους συμπατριώτες τους της Bridgestone.

WILLIAMS-COSWORTH

webbermesa6ys.jpg

Μονοθέσιο: FW28

Οδηγοί:

9. Mark Webber (AUS) 0 νίκες, 61 βαθμοί σε 68 αγώνες

10. Nico Rosberg (GER) 0 νίκες, 0 βαθμοί σε 0 αγώνες

Δοκιμαστής: Alex Wurz, Narain Karthikeyan

Τεχνικός Διευθυντής: Sam Michael

Κινητήρας: Cosworth CA2006

Ελαστικά: Bridgestone

Εκεί που όλοι περίμεναν ότι η αποχώρηση της BMW θα πληγώσει ανεπανόρθωτα τη Williams, η βρετανική ομάδα έδειξε άκρως ενθαρρυντικά μηνύματα στις δοκιμές εξέλιξης ελπίζοντας να αποτελέσει την ευχάριστη έκπληξη της σεζόν. Βέβαια δεν συμμερίζομαι τους στόχους του Sir Frank που μιλούν για την πρώτη τριάδα στους κατασκευαστές αλλά η Cosworth ξέρει από V8 και όλα δείχνουν ότι θα δώσει στη Williams την απαραίτητη ώθηση. Ο Mark Webber θα αποτελέσει τον ηγέτη της αλλά και καθοδηγητή του νεαρού και ταλαντούχου Nico Rosberg που κάνει το ντεμπούτο του στη φόρμουλα 1, ελπίζοντας να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του, Keke. Οι Βρετανοί στηρίζουν πολλά στο νέο τους κιβώτιο ενώ και αυτοί πέρασαν στο στρατόπεδο της Bridgestone σε ότι αφορά στα ελαστικά.

HONDA RACING

buttonmesa3in.jpg

Μονοθέσιο: RA106

Οδηγοί:

11. Jenson Button (GB) 0 νίκες, 164 βαθμοί σε 100 αγώνες

12. Rubens Barrichello (JP) 9 νίκες, 489 βαθμοί, σε 217 αγώνες

Δοκιμαστές: Anthony Davidson

Τεχνικός Διευθυντής: Geoff Willis

Κινητήρας: Honda RA006E

Ελαστικά: Michelin

Η BAR αποτελεί παρελθόν και η Honda έχει πάρει πλέον τα ηνία. Με χρήμα (νέο εργοστάσιο και νέα αεροδυναμική σήραγγα) και σκληρή δουλειά, στοχεύει στην κορυφή και κατά τη γνώμη μας θα είναι η αποκάλυψη της νέας σεζόν. Η RA106 «πετούσε» όλο το χειμώνα στις δοκιμές εξέλιξης, έχοντας παράλληλα και την απαιτούμενη αξιοπιστία. Το ιδανικό «πακέτο» συμπληρώνεται από δύο ταλαντούχους αλλά και διψασμένους οδηγούς. Ο Jenson Button θέλει επιτέλους να πάρει την παρθενική του νίκη ενώ ο Rubens Barrichello ήρθε στη Honda για να πάρει το πρωτάθλημα. Προσέξτε τους, θα κτυπήσουν τον τίτλο των κατασκευαστών στα ίσια διότι αποτελούν μακράν το πιο ισορροπημένο οδηγικό δίδυμο στο grid.

RED BULL RACING

coulthmesa6kq.jpg

Μονοθέσιο: RΒ2

Οδηγοί:

14. David Coulthard (GB) 13 νίκες, 497 βαθμοί σε 194 αγώνες

15. Christian Klien (A) 0 νίκες, 12 βαθμοί σε 32 αγώνες

Δοκιμαστές: Robert Doornbos

Τεχνικός Διευθυντής: Mark Smith

Κινητήρας: Ferrari

Ελαστικά: Michelin

Η ευχάριστη έκπληξη του 2006, η ομάδα με το νέο πνεύμα, μεγαλώνει και ωριμάζει. Πρωταθλήτρια στις μεταγραφές, η Red Bull Racing ξελόγιασε τους κορυφαίους τεχνικούς του χώρου που με πρώτο βιολί τον Adrian Newey θα την οδηγήσουν ψηλά. Ωστόσο, η δουλειά των νεοφερμένων θα αρχίσει να φαίνεται από το δεύτερο μισό της σεζόν ή καλύτερα από του χρόνου. Μέχρι τότε, οι κόκκινοι ταύροι θα έχουν μία δύσκολη σεζόν όπου θα πρέπει να τα βάλουν με τον σκληρό ανταγωνισμό αλλά και να λύσουν τα προβλήματα υπέρ-θέρμανσης που μέχρι τώρα δεν έχουν επιτρέψει στην RB2 να καλύψει απόσταση αγώνα. Αν οι David Coulthard και Christian Klien τερματίσουν, θα είναι η πρώτη φορά που ο κινητήρας της Ferrari θα αντέχει στην πλάτη τους τόσο πολύ. Ωστόσο, όταν λυθούν τα τεχνικά προβλήματα, θα αρχίσει η άνοδος αφού άλλωστε, το Red Bull δίνει φτερααααά....

BMW - SAUBER

vilnevemesa7bw.jpg

Μονοθέσιο: F1.06

Οδηγοί:

16. Jacques Villeneuve (I) 11 νίκες, 228 βαθμοί σε 152 αγώνες

17. Nick Heidfeld (GER) 0 νίκες, 16 βαθμοί σε 99 αγώνες

Δοκιμαστές: Robert Kubica

Τεχνικός Διευθυντής: Willy Rampf

Κινητήρας: BMW P86

Ελαστικά: Michelin

Αφού δεν έφτασε στην πηγή με τη Williams, η BMW αποφάσισε να προσπαθήσει να πιει μόνη της νερό. Εξαγόρασε τη Sauber και πλέον έθεσε σε εφαρμογή το ατομικό της πρόγραμμα επιτυχίας στην F1. Με μεγάλο προϋπολογισμό και καθήκον να πετύχει, η Βαυαρική εταιρεία επέλεξε μία υγιή ιδιωτική ομάδα ως πλατφόρμα για το χτίσιμο της δικής της αυτοκρατορίας. Στη θέση των οδηγών θα βρίσκονται ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, Jacques Villeneuve, και ο εξαιρετικός πέρυσι Nick Heidfeld.

MIDLAND

albersmesa3pk.jpg

Μονοθέσιο: Μ16

Οδηγοί:

18. Christijan Albers (NL) 0 νίκες, 4 βαθμοί σε 19 αγώνες

19. Tiago Monteiro (POR) 0 νίκες, 7 βαθμοί σε 19 αγώνες

Δοκιμαστής: Nicky Pastoreli

Αγωνιστικός Διευθυντής: James Key

Κινητήρας: Toyota RVX-06

Ελαστικά: Bridgestone

Μετά από 15 χρόνια, η Jordan αποτελεί παρελθόν και στη θέση της υπάρχει πλέον η Midland F1. Η πρώτη Ρωσικών συμφερόντων ομάδα της φόρμουλα 1 έχει ως αφεντικό έναν νέο Abramovich, τον Alex Shnaider που προσπαθεί να φέρει τη χώρα του στο προσκήνιο. Ωστόσο, δύσκολα η MF1 θα καταφέρει να κάνει κάτι καλύτερο από πέρυσι. Ελαστικά παρέχει η Bridgestone, η κινητήρια μονάδα είναι της Toyota ενώ στο τιμόνι θα βρίσκονται δύο αξιόπιστοι οδηγοί: Οι Albers και Monteiro.

SCUDERIA TORO ROSSO

liuzzimesa8fv.jpg

Μονοθέσιο: STR1

Οδηγοί:

20. Tonio Liuzzi (I) 0 νίκες, 1 βαθμός σε 5 αγώνες

21. Scott Speed (US) 0 νίκες, 0 βαθμοί σε 0 αγώνες

Δοκιμαστής: Neel Jani

Τεχνικός Διευθυντής: Gabriele Tredozi

Κινητήρας: Cosworth

Ελαστικά: Michelin

Παρελθόν αποτελεί και η μικρή Minardi την οποία εξαγόρασε η Red Bull και μετονόμασε σε Scuderia Toro Rosso. Η μικρή αδερφή θα δέχεται όση βοήθεια επιτρέπουν οι κανονισμοί από τη Red Bull Racing, γεγονός που σε σχέση με την παρελθοντική απόδοση της ομάδας, θα της δώσει φτερά. Πλεονέκτημα αναμένεται να της δώσει και η χρήση V10 κινητήρων με περιοριστή στροφών, που είχε επιτραπεί για οικονομικούς λόγους στη Minardi. Τουλάχιστον ώσπου να αρχίσουν να φωνάζουν οι άμεσοι ανταγωνιστές της και να αρχίσει πολιτική διαμάχη. Στη θέση των οδηγών θα είναι δύο από τα καμάρια του προγράμματος εξέλιξης οδηγών της Red Bull, οι Tonio Liuzzi και Scott Speed, με τον τελευταίο να σηματοδοτεί την επιστροφή αμερικανών οδηγών στη φόρμουλα 1.

SUPER AGURI F1

satomesa3ol.jpg

Μονοθέσιο: SA106

Οδηγοί:

22. Τακούμα Σάτο (JAP) 0 νίκες, 38 βαθμοί, σε 50 αγώνες

23. Yuji Ide (JAP) 0 νίκες, 0 βαθμοί, σε 0 αγώνες

Δοκιμαστής: Franck Montagny

Τεχνικός Διευθυντής: Mark Preston

Κινητήρας: Honda RA806E

Ελαστικά: Bridgestone

Το νέο μέλος της παρέας ανήκει στην πρώην οδηγό της φόρμουλα 1, Aguri Suzuki, που ύστερα από επιτυχημένη πορεία ως ιδιοκτήτης ομάδες σε άλλες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αποφάσισε να κολυμπήσει στα βαθιά. Φυσικά με τη βοήθεια και τις ευλογίες της Honda που θα παρέχει τους κινητήρες. Όσο για τα σασί, αναμένονται μετά την έλευση της φόρμουλα 1 στην Ευρώπη (καλός Απρίλης, ίσως και Μάιος δηλαδή...) ενώ μέχρι τότε θα χρησιμοποιηθούν τα μονοθέσια με τα οποία έτρεχε το 2002 η Arrows. Με τις απαραίτητες φυσικά τροποποιήσεις ώστε να ανταποκρίνονται στους ισχύοντες κανονισμούς. Στη θέση των οδηγών θα βρίσκονται ο γνωστός από τη θητεία του στη BAR, Takuma Sato, και ο Yuji Ide που οδήγησε για πρώτη φορά στη ζωή του μονοθέσιο της φόρμουλα 1 πριν από μερικές εβδομάδες...

Formula 1 World Championship 2006

emarrightΤο πρόγραμμα των αγώνων για το 2006 είναι:

12/03/2006 Bahrain Sakhir

19/03/2006 Malaysia Sepang

02/04/2006 Australia Melbourne

23/04/2006 San Marino Imola

07/05/2006 Europe Nurburgring

14/05/2006 Spain Barcelona

28/05/2006 Monaco Monaco

11/06/2006 Great-Britain Silverstone

25/06/2006 Canada Montrιal

02/07/2006 USA Indianapolis

16/07/2006 France Magny-Cours

30/07/2006 Germany Hockenheim

06/08/2006 Hungary Hungaroring

27/08/2006 Turkey Istanbul

10/09/2006 Italy Monza

01/10/2006 China Shanghai

08/10/2006 Japan Suzuka

22/10/2006 Brazil Interlagos

emarrightΤα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα στο Bahrain είναι:

01. ALONSO Renault M

02. M.SCHUMACHER Ferrari B

03. RAIKKONEN McLaren Mercedes M

04. BUTTON Honda M

05. MONTOYA McLaren Mercedes M

06. WEBBER Williams Cosworth B

07. ROSBERG Williams Cosworth B

08. KLIEN RedBull Ferrari M

09. MASSA Ferrari B

10. COULTHARD RedBull Ferrari M

11. LIUZZI Toro Rosso Cosw. M

12. HEIDFELD BMW Sauber M

13. SPEED Toro Rosso Cosw. M

14. R.SCHUMACHER Toyota

15. BARRICHELLO Honda

16. TRULLI Toyota B

17. MONTEIRO Midland Toyota B

18. SATO S. Aguri F1 Honda B

19. IDE S. Aguri F1 Honda B

20. VILLENEUVE BMW Sauber M

21. FISICHELLA Renault M

22. ALBERS Midland Toyota B

emarrightΗ βαθμολογία των οδηγών μετά το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν:

1 Fernando Alonso, Renault --->10

2 Michael Schumacher, Ferrari --->8

3 Kimi Raikkonen, McLaren-Mercedes --->6

4 Jenson Button, Honda --->5

5 Juan Pablo Montoya, McLaren-Mercedes --->4

6 Mark Webber, Williams-Cosworth --->3

7 Nico Rosberg, Williams-Cosworth --->2

8 Christian Klien, RBR-Ferrari ---> 1

emarrightΗ βαθμολογία των κατασκευαστών μετά το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν:

Renault --->10

McLaren-Mercedes --->10

Ferrari --->8

Honda --->5

Williams-Cosworth --->5

RBR-Ferrari --->1

Δεύτερος Αγώνας - Μαλαισία, Σεπάνγκ

malaysia3zf.gif

emarrightΗ κατάταξη εκκίνησης

1 Giancarlo Fisichella, Renault --->1:33.840

2 Jenson Button, Honda --->1:33.986

3 Nico Rosberg, Williams-Cosworth --->1:34.626

4 Michael Schumacher, Ferrari --->1:34.668*

5 Mark Webber, Williams-Cosworth --->1:34.672

6 Juan Pablo Montoya, McLaren-Mercedes --->1:34.916

7 Kimi Raikkonen, McLaren-Mercedes --->1:34.983

8 Fernando Alonso, Renault --->1:35.747

9 Christian Klien, RBR-Ferrari --->1:38.715

10 Ralf Schumacher, Toyota --->1:34.586*

11 David Coulthard, RBR-Ferrari --->1:34.614*

12 Rubens Barrichello, Honda --->1:34.683*

13 Jarno Trulli, Toyota --->1:34.702

14 Jacques Villeneuve, Sauber-BMW --->1:34.752

15 Nick Heidfeld, Sauber-BMW --->1:34.783

16 Felipe Massa, Ferrari --->1:35.091**

17 Scott Speed, STR-Cosworth --->1:36.297

18 Vitantonio Liuzzi, STR-Cosworth --->1:36.581

19 Christijan Albers, MF1-Toyota --->1:37.426

20 Tiago Monteiro, MF1-Toyota --->1:37.819

21 Takuma Sato, Super Aguri-Honda --->1:39.011

22 Yuji Ide Super, Aguri-Honda --->1:40.720

* Ποινή δέκα θέσεων λόγω αλλαγής κινητήρα

**Ξεκινά τελευταίος λόγω διπλής αλλαγής κινητήρα

Ο αγώνας ειναι σήμερα (19/3/2006) στις 13:30μ.μ. ώρα Ελλάδος.

Τροποποιήθηκε από aifos
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεύτερος Αγώνας - Μαλαισία, Σεπάνγκ

malaysia3zf.gif

emarright Η τελική κατάταξη

1. Fisichella Renault (M) 1h30:40.529

2. Alonso Renault (M) + 4.585

3. Button Honda (M) + 9.631

4. Montoya McLaren-Mercedes (M) + 39.351

5. Massa Ferrari ( B ) + 43.254

6. M.Schumacher Ferrari ( B ) + 43.854

7. Villeneuve BMW-Sauber (M) + 1:20.461

8. R.Schumacher Toyota ( B ) + 1:21.288

9. Trulli Toyota ( B ) + 1 γύρο

10. Barrichello Honda (M) + 1 γύρο

11. Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) + 2 γύρους

12. Albers MF1-Toyota ( B ) + 2 γύρους

13. Monteiro MF1-Toyota ( B ) + 2 γύρους

14. Sato Super Aguri-Honda ( B ) + 3 γύρος

emarrightΤαχύτερος γύρος: Alonso, 1:34.803

emarrightΒαθμολογία οδηγών μετά την Μαλαισία

1. Alonso --->18

2. Μ. Schumacher --->11

3. Button --->11

4. Fisichella --->10

5. Montoya --->9

6. Raikkonen --->6

7. Massa --->4

8. Webber --->3

9. Rosberg --->2

10. Villeneuve --->2

11. Klien --->1

12. R. Schumacher --->1

emarrightΒαθμολογία κατασκευαστών μετά την Μαλαισία

1. Renault --->28

2. Ferrari --->15

3. McLaren-Mercedes --->15

4. Honda --->11

5. Williams-Cosworth --->5

6. BMW-Sauber --->2

7. Toyota --->1

8. Red Bull-Ferrari --->1

Τροποποιήθηκε από aifos
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 years later...

F1-GP Βρετανίας: O Κοβαλάινεν στην pole!

  • Ο Φινλανδός πήρε την πρώτη pole της καριέρας του πριν επτά χρόνια στο Σίλβερστον όταν έτρεχε Formula Renault
  • Σήμερα στην ίδια πίστα σημείωσε την πρώτη pole position της καριέρας του στη F1
  • Απογοήτευσαν Χάμιλτον και Μάσα

Η βροχή απείλησε να δώσει άλλη διάσταση στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές όταν άρχισε να πέφτει λίγη ώρα μετά την έναρξη της 1ης περιόδου (Q1). Όμως παρά την έντασή της αποδείχτηκε ότι ήταν πρόσκαιρη μπόρα. Η πίστα στέγνωσε και στο Q2 η μάχη ήταν συγκλονιστική. Εκτός δεκάδας έμειναν απρόσμενα οι Toyota και ο Coulthard με τη Red Bull ενώ θετική χαρακτηρίζεται η παρουσία του Φέτελ σ’ αυτήν.

Στη μάχη της pole position o Χάμιλτον έκανε λάθος εκεί που μέτραγε στον πρώτο από τους δυο γρήγορους γύρους. Στον δεύτερο φυσιολογικά πήγε συγκρατημένα και σημείωσε χρόνο 8 δέκατα υποδεέστερο του teammate του, Έκι Κοβαλάινεν που τον έφερε τελικά στην 4η θέση.

Μπροστά του βρέθηκε ο Ράικονεν που δήλωσε ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα: « Η 3η θέση δεν είναι άσχημη εάν σκεφτεί κανείς ότι οι υπόλοιποι διεκδικητές του τίτλου εκκινούν από πιο πίσω. Μόνο αύριο θα ξέρουμε πόσο γρήγορα πήγα όταν δούμε τι φορτίο καυσίμου κουβαλούν οι υπόλοιποι» κατέληξε ο Φινλανδός.

Ο Μάρκ Γουέμπερ έκανε την μεγάλη έκπληξη φέρνοντας την Red Bull στη 2η θέση θα μπορούσε ίσως να έχει πάρει και την pole εάν ο Κοβαλάινεν δεν έκανε τον απόλυτο γύρο. Ο Αυστραλός μετέπειτα δήλωσε έκπληκτος με το αποτέλεσμα και το πόσο μπροστά βρέθηκε: «Πηγαίνουμε καλά και χτες και σήμερα στις δοκιμές αλλά τόσο καλά δεν το περίμενα. Ίσως βρέχει αύριο, ανυπομονώ για τον αγώνα».

Ο poleman Έκι Κοβαλάινεν ξεκαθάρισε ότι στόχος του γι’ αύριο είναι η νίκη τόνισε όμως ότι δεν θα είναι εύκολο αυτό στρέφοντας την προσοχή του κυρίως στη Ferrari του Κίμι Ράικονεν.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί αύριο στις 14:30 απευθείας από την τηλεόραση του Alpha.

template_04.gif

Τροποποιήθηκε από tasostheodoridis
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 months later...

ο πρωτος νυχτερινος αγωνας F1!!!

πολυ ωραιο θεαμα! χαμος εγινε!

μα να μην το παρω πρεφα να τον δω απο το ξεκινημα... emno

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

f1sigkapoyri260908.jpg

Βραζιλιάνος ο πρώτος οδηγός στο νυχτερινό γκραν-πρι της Σιγκαπούρης

Ο Φελίπε Μάσα πήρε την pole position στο Grand Prix της Σιγκαπούρης και έγινε έτσι ο πρώτος πιλότος που το καταφέρνει αυτό, υπό το φως των προβολέων. Ο Βραζιλιάνος οδηγός «πετούσε» στους «άγνωστους», προβληματικούς δρόμους της Σιγκαπούρης και πήρε, σχετικά, άνετα την πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές, με διαφορά πάνω από μισό δευτερόλεπτο (0.664 sec) από τον δεύτερο, Λιούις Χάμιλτον. Πίσω από τον Βρετανό θα ξεκινήσει την Κυριακή ο Κίμι Ραϊκόνεν, με τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα να συμπληρώνει την πρώτη τετράδα.

dot_clear.gifΟι Πικέ, Μπουρντέ, Μπαρικέλο, Σούτιλ και Φισικέλα ήταν οι πιλότοι χάρηκαν λιγότερο την οδήγηση τη νύχτα και που αποχαιρέτησαν νωρίς την προσπάθεια διεκδίκησης κάποιας καλής θέσης, αφού αποκλειστήκαν στον πρώτο γύρο των κατατακτήριων.

Ο Φερνάντο Αλόνσο τα πήγαινε αρκετά καλά και έδειξε ικανός να παλέψει για μια εκ των πρώτων θέσεων, αλλά ένα πρόβλημα στα καύσιμα τον ανάγκασαν να αποσυρθεί στον δεύτερο γύρο. Αντίθετα, τυχερός θα πρέπει να κρίνεται ο Χάμιλτον, που βρέθηκε μόλις στη 10η θέση με το τέλος του Q2, με κανέναν εκ των Τρούλι, Μπάτον, Ουέμπερ και Κούλθαρντ να μπορέσει να τον «πικάρει».

Ο Βρετανός έδειξε να αφυπνίζεται, ανέβασε κατακόρυφα τον ρυθμό του στο τελευταίο σκέλος των δοκιμών, αλλά είδε τον Μάσα να του παίρνει την pole κυριολεκτικά την ύστατη στιγμή.

Πίσω από τον Χάμιλτον θα εκκινήσουν κατά σειρά οι Ραϊκόνεν, Κούμπιτσα, Κοβαλάινεν, Χάιτφελτ, Φέτελ, Γκλοκ, Ρόζμπεργκ και Νακατζίμα.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Τροποποιήθηκε από tasostheodoridis
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 5 months later...
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

2009 FORMULA 1 ING AUSTRALIAN GRAND PRIX

1 Jenson Button Brawn-Mercedes

2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes

3 Jarno Trulli Toyota

4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes

5 Timo Glock Toyota

6 Fernando Alonso Renault

7 Nico Rosberg Williams-Toyota

8 Sebastien Buemi STR-Ferrari

9 Sebastien Bourdais STR-Ferrari

10 Adrian Sutil Force India-Mercedes

11 Nick Heidfeld BMW Sauber

12 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes

13 Mark Webber RBR-Renault

14 Sebastian Vettel RBR-Renault

15 Robert Kubica BMW Sauber

16 Kimi Räikkönen Ferrari

Ret Felipe Massa Ferrari

Ret Nelsinho Piquet Renault Spin

Ret Kazuki Nakajima Williams-Toyota Accident

Ret Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes Accident damage

http://www.formula1.com/results/season/2009/805/

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 months later...

Οριστικό σχίσμα στη Formula 1

Δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα θα έχουμε την επόμενη σεζόν, αφού η Ένωση Ομάδων (FOTA) αποφάσισε να απέχει από τη Formula 1 και να δημιουργήσει μία δική της κατηγορία. Οι οκτώ ομάδες που απαρτίζουν τη FOTA (Ferrari, Renault, McLaren, Red Bull, Brawn GP, BMW Sauber, Toro Rosso και Toyota) συνεδρίασαν στο εργοστάσιο της Renault και αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αυτήν τη λύση.

Οι ευθύνες βαραίνουν κατά κύριο λόγο τον πρόεδρο της FIA, Μαξ Μόσλεϊ, και το διαχειριστή των εμπορικών δικαιωμάτων της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Έκλεστοουν, οι οποίοι "προσπάθησαν να διχάσουν τις ομάδες", όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Οι δυο τους είχαν ζητήσει μείωση εξόδων από τις ομάδες, κάτι που έγινε αποδεκτό πέρσι το Σεπτέμβρη. Ωστόσο, οι δύο ισχυροί άνδρες της Formula 1 προχώρησαν περισσότερο ένα χρόνο αργότερα και εισηγήθηκαν να μπει κανονισμός "μπάτζετ καπ", βάσει του οποίου θα είναι ορισμένο το ποσό που επιτρέπεται να δαπανάται από κάθε ομάδα.

Παράλληλα, η ανακοίνωση που φέρει την υπογραφή του προέδρου της Ferrari και της FOTA, Λούκα Ντι Μοντετζέμολο, αφήνει να εννοηθεί ότι όχι μόνο θα υπάρχουν δύο πρωταθλήματα του χρόνου, αλλά και ότι οι οκτώ αυτές ομάδες μπορεί να αποχωρήσουν από φέτος. Αυτό σημαίνει ότι αν γίνει κάτι τέτοιο, Williams και Force India θα τρέχουν μόνες... Άλλωστε, οι μόνες ομάδες που βρίσκονται στο στρατόπεδο της FIA είναι οι δύο προαναφερθείσες και οι τρεις νεοσύστατες που ετοιμάζονται για την επόμενη σεζόν, USF1, Manor GP και Campos GP.

Η ανακοίνωση της FOTA αναφέρει μεταξύ άλλων: "Οι ομάδες δεν μπορούν να συνεχίσουν να ξεχνάνε τις βασικές αρχές του αθλήματος και αποφάσισαν να αλλάξουν τις αρχικές -υπό όρους- δηλώσεις συμμετοχής στο πρωτάθλημα του 2010. Επομένως, οι ομάδες της FOTA δεν έχουν άλλη εναλλακτική από το να ξεκινήσουν τις προετοιμασίες τους για ένα νέο Πρωτάθλημα, που θα αντικατοπτρίζει τις αξίες των συμμετεχόντων. Αυτό το Πρωτάθλημα θα έχει διαφανή διοίκηση, ορθούς κανονισμούς, θα ενθαρρύνει νέες εισόδους και θα εισακούσει τις ευχές του κοινού. Αυτό θα γίνει προσφέροντας χαμηλότερες τιμές για θεατές, χορηγούς και άλλους εμπλεκόμενους παγκοσμίως. Όλοι οδηγοί, αστέρες, χορηγοί, οργανωτές και εταιρίες που ιστορικά συσχετίζονται με το υψηλότερο επίπεδο μηχανοκίνητου αθλητισμού θα έχουν θέση σε αυτό το Πρωτάθλημα".

http://www.enet.gr/?i=news.el.a8lhtismos&id=55911

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 11 months later...
  • 3 months later...
  • 2 years later...
  • 11 months later...

Με δάκρυα στα μάτια καλωσορίζουμε τον Ron Dennis στη μεγάλη οικογένεια της McLaren. Το μεγάλο αφεντικό γύρισε επιτέλους στο σπίτι του και οι ασημένιες βολίδες ετοιμάζονται για νέους θριάμβους. Αν αληθεύουν και οι φήμες που θέλουν το Ross Brawn ένα βήμα από την επιστροφή του στην ομάδα, ετοιμαζόμαστε για τρελά ξενύχτια με πίτσα και μπύρες....

Περαστικά και στο σιχαμένο Γερμανό σκιέρ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.