Jump to content

ιατρικη Τσεχία ή Ουγγαρία


spiteful

Recommended Posts

Μην απαξιώνεις το σημαντικότερο μάθημα που μπορεί να σου δώσει το σχολείο - το μάθημα της ατομικής σου καλλιέργειας.

Απο ποτε προσφερεται αυτο το μαθημα στα ελληνικα σχολεια??? :huh:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 62
  • Created
  • Last Reply

Τα Νέα Ελληνικά είναι το μόνο κοντινό σε ατομική καλλιέργεια μάθημα που υπάρχει ακόμα στα σχολεία.

Αν δεν απατώμαι ακόμα και η αυτόνομη έκθεση καταργήθηκε και τώρα πια είναι μόνο Νέα Ελληνικά, με κάτι σαν έκθεση στη μέση...

Αλίμονο αν έχουμε ήδη πείσει τους νέους μας - και τι νέους, του 19,4 αυτό που κάποτε υπήρξαμε κι εμείς - ότι τα Νέα Ελληνικά είναι άχρηστα. Αλίμονο. Μας αξίζει η οικονομική κρίση! Μας αξίζει που δουλεύουμε σαν σκλάβοι για 3 κι 60 και που δεν σηκώνουμε κεφάλι...Μας αξίζει που τρωγόμαστε μεταξύ μας για τα ψίχουλα των εφημεριών...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η χρησιμοτητα τη ορθης χρησης της γλωσσας για τον οποιο επιστημονα, και κυριως για τον ιατρο ειναι νομιζω δεδομενη. Ο τροπος που διδασκεται και εξεταζεται ομως ειναι πληρης αποτυχια. Ενδεικτικο και το ποσοστο αναβαθμολογησεων στο μαθημα αυτο, πανω απο 20%

Το σιγουρο ειναι οτι η εκθεση δεν προσφερει το παραμικρο ψηγμα καλλιεργειας σε εναν νεο οπως και τιποτα στο σημερινο σχολειο/φροντιστηριο. Δυστυχως.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν είπα ότι τα Νέα Ελληνικά είναι ένα εντελώς άχρηστο μάθημα είπα πως αυτά για τα οποία μας εξετάζουν στα Νέα Ελληνικά είναι άχρηστα και μίλησα με παράδειγμα την έκθεση και λογοτεχνικό κείμενο αν θές δες αντίστοιχες εξετάσεις αγλικών GCE ENGLISH AS FIRST LANGUAGE και θα καταλάβεις τι εννοώ. Εξετάζονται σε άγνωστα κείμενα στα οποία πρέπει να απαντήσουν για να δουν την κατανόηση στην γλώσσας και εκθέσεις 200 λέξεων στις οποίες φαίνατε η ικανότητα στη διαχείριση της γλώσσας και όχι στην παπαγαλία. Και δεν μαθαίνει κανείς ορθογραφία και συντακτικό στην Γ΄ λυκείου νομίζω. Και τέλος πάντων έχουμε ξεφύγει τελείως από το topic :)

δες τι ενοοώ:

http://www.cie.org.u...t?assdef_id=778

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επειδή δεν έχω πολύ χρόνο να σε πείσω, θα σου προτείνω να διαβάσεις αυτό το άρθρο που έχει η σημερινή Ελευθεροτυπία.

των σχετικών σπουδών, που έχει ξεκινήσει ήδη από καιρό. Ο αριθμός των εγγεγραμμένων φοιτητών στις "liberals arts" (κατευθύνσεις γενικών σπουδών όπου διδάσκονται οι τέχνες, η λογοτεχνία και επιστήμες στα αμερικανικά πανεπιστήμια) έπεσε κατά 50% στο χρονικό διάστημα μιας γενιάς και η τάση δείχνει πως το ποσοστό θα αυξηθεί στο άμεσο μέλλον.

Αλλοτε, περιζήτητες στα πανεπιστήμια, οι σπουδές σε αυτούς τους τομείς έχουν κατρακυλήσει σε δεύτερη θέση στις προτιμήσεις των φοιτητών. Τα εργαστήρια είναι σαφώς πιο ελκυστικά από τις βιβλιοθήκες. Ωστόσο, θα ήθελα να υπερασπιστώ τα μαθήματα ιστορίας, αγγλικής γλώσσας και τέχνης, παρά τη σημερινή δύσκολη οικονομική κατάσταση.

Οι σπουδές στις Επιστήμες του Ανθρώπου βελτιώνουν τις ικανότητες στην κατανόηση κειμένων και στο γράψιμο. Οποια δραστηριότητα κι αν ασκούμε, οι σπουδές αυτές παρέχουν ένα επί πλέον, πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, αυτό του να μπορούμε να διαβάζουμε μια παράγραφο και να καταλαβαίνουμε το νόημά της (πρόκειται για ένα σπάνιο ταλέντο, πολύ πιο σπάνιο από όσο νομίζουμε). Αυτό το πλεονέκτημα μας δίνει στη δουλειά μας μια τεράστια δύναμη να μπορούμε να είμαστε εμείς, στο γραφείο μας, το πρόσωπο που έχει την ικανότητα να συντάξει μια αναφορά σαφή και συγκροτημένη. Οι σπουδές αυτές μας εξοικειώνουν με τη γλώσσα των συναισθημάτων. Στην οικονομία των πληροφοριών στην οποία ζούμε σήμερα, πολλοί είναι ικανοί να δημιουργήσουν ένα τεχνολογικό επίτευγμα, ένα νέο ΜΡ3, για παράδειγμα, πολλοί λίγοι όμως μπορούν να δημιουργήσουν μια μεγάλη μάρκα όπως το iPod. Για να δημιουργήσουμε μια μάρκα, πρέπει να έχουμε γνώση των συναισθηματικών μας μηχανισμών και την ικανότητα να τους διαχειριστούμε, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί αν δεν γνωρίζουμε καλά τη γλώσσα των αισθημάτων.

Μας προσφέρουν επίσης αυτές οι σπουδές ένα πλούσιο ρεπερτόριο αναλογιών. Ολοι σκεπτόμαστε κάνοντας συγκρίσεις: το Ιράκ είναι ένα νέο Βιετνάμ ή μια νέα Βοσνία, το αφεντικό σας είναι ένας Νάρκισσος ή ένας Σόλων. Οσοι διαθέτουν ευρεία γκάμα αναλογιών σκέπτονται με μεγαλύτερη ακρίβεια από ό,τι οι άλλοι. Οι σπουδές αυτές που δεν οδηγούν αμέσως σ' ένα επάγγελμα και έχουν τόσο υποβαθμιστεί στις μέρες μας μας βοηθούν επίσης και σε κάτι άλλο: να εξοικειωθούμε με το σκοτεινό Τέρας, που υπάρχει μέσα σε κάθε άνθρωπο, φτιαγμένο από τους φόβους και τα πάθη του.

Στη διάρκεια του τελευταίου αιώνα, οι άνθρωποι κατασκεύασαν κάθε είδους συστήματα που τους βοηθούν να καταλάβουν την ανθρώπινη συμπεριφορά: οικονομία, πολιτικές επιστήμες, θεωρία παιχνιδιών, εξελικτική ψυχολογία. Αυτά τα συστήματα αποδεικνύονται χρήσιμα σε πολλές περιπτώσεις, αλλά κανένα δεν κατορθώνει να εξηγήσει εντελώς τις συμπεριφορές, γιατί κατά βάθος οι άνθρωποι διακατέχονται από πάθη και ορμές που δεν μπορούν να περιοριστούν σε ένα συστημικό μοντέλο. Εχουν ιδανικά και φόβους που κατοικούν σε αυτό το Τέρας που όλοι μας έχουμε μέσα μας. Ωστόσο πάντα υπάρχουν, σε όλες τις εποχές, ορισμένες σπάνιες υπάρξεις οι οποίες έχουν το χάρισμα να αδράξουν τις θύελλες του νου που προέρχονται από αυτό το Τέρας και να τις παρουσιάσουν με τη μορφή διηγημάτων, μουσικής, ζωγραφικής, αρχιτεκτονικής, γλυπτικής και λόγου. Αυτοί οι άντρες και οι γυναίκες καλλιέργησαν γλώσσες που μας βοηθούν να καταλάβουμε όλα αυτά αλλά και να τα χρησιμοποιούμε. Αυτοί οι άνθρωποι μας άφησαν μια πλούσια πηγή συναισθηματικής γνώσης και αυτή η πηγή αναβλύζει από τις γνώσεις της ευρύτερης παιδείας».

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τωρα κι εσυ.... ειναι δυνατον να συγκρινεις τα GCSE's και A2 με τις πανελλαδικες? Εκει το συστημα αναδιαμορφωνεται συνεχως, υπαρχει feedback, σχολιαζουν τα αποτελεσματα, βελτιωνουν, ερευνουν και θετουν στοχους για την αξιολογηση και ενα σωρο ανηκουστα για τα ελληνικα δεδομενα. Αληθεια, ξερει κανεις τι κανει το παιδαγωγικο ινστιτουτο? Τεσπα, ειμαστε off topic και σταματαω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όταν για να γράψεις στα Νέα Ελληνικά πρέπει να πας φροντιστήριο να σου πουν μάθε αυτές τις εκθέσεις απ' έξω.....και το νόημα αυτών των ποιημάτων, πεζογραφημάτων κτλ και πας και γράφεις αυτά που είδη παπαγάλισες δεν νομίζω ότι προσφέρει κάτι. Και σίγουρα συμβάλλει την υποβάθμιση της κριτικής σκέψης

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν είπα ποτέ ότι η εκμάθηση μια ξένης γλώσσας ή ακόμα της δικής μας γλώσσας είναι άχρηστη η επουσιώδης. Μίλησα για τον τρόπο που διδάσκεται η γλώσσας μας στην Μέση εκπαίδευση και τον τρόπο που εξετάζεται. Συμφωνώ μαζί σου ότι ο κάθε επιστήμονας οφείλει να χειρίζεται άπταιστα τον λόγο- είτε γραπτό είτε προφορικό. Όμως αυτό δεν βοηθάτε μέσω της ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος .

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το SOTE στην Ουγγαρια στο 5ο ετος εχει εξετασεις και αν τα καταφερεις μπορεις να μπεις στο 6ο ετος ιατρικης Ν.Υ και να παρεις απο εκει το πτυχιο Ιατρικης. Το επίπεδο στο SOTE ειναι πολυ υψηλο με αυστηρο και ικανοποιητικο προγραμμα σπουδων. Οι εισαγωγικες εξετασεις ειναι προφορικες και γραπτες. Μετριου επιπεδου, μετραει περισσοτερο θα ελεγα το interview.

Yπηρχε καποια συνεργασια για παρακολουθηση καποιων εβδομαδων στο 6 ετος.Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι.Το επιπεδο στο SOTE οντως ειναι υψηλο.Οι εισαγωγικες εξετασεις ειναι μαλλον ευκολες,αλλα διωχνουν πολυ κοσμο τα πρωτα 2-3 χρονια(σχεδον τους μισους-στο 3 ετος ειχαμε μεινει 90 απο τους 160).π.χ δεν μπορεις να μεταφερεις(να χρωστας) μαθημα σε αλλο εξαμηνο,δεν μπορεις να αποτυχεις πολλες φορες κλπ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα και στις εξετάσεις για ανώτερα διπλώματα αγγλικών και γαλλικών υπάρχει η επιλογή για γνωστό κείμενο (βιβλία) πάνω στο οποίο γράφεις έκθεση!

Συγκρίνουμε το first certificate που είναι επίπεδο αγγλικών δημοτικού/γυμνασίου με τα παραπέρα;

Το ότι το σύστημα εκφυλίζεται σε εκθέσεις-προκάτ, παπαγαλία κλπ δεν είναι λάθος μόνο του συστήματος, αλλά δικό μας γιατί είμαστε λαμόγια και διαλέγουμε τον εύκολο δρόμο. Στην Αγγλία θα υπήρχαν πχ courses για τις εξετάσεις :P

Αφού τελειώσεις με το καλό την ιατρική θα καταλάβεις ότι τελικά σημασία έχει μόνο να καταλαβαίνεις ό,τι έλεγε ο Καβάφης στους στίχους του... http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CF%84%CE%AF%CF%87%CE%BF%CF%82

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα και στις εξετάσεις για ανώτερα διπλώματα αγγλικών και γαλλικών υπάρχει η επιλογή για γνωστό κείμενο (βιβλία) πάνω στο οποίο γράφεις έκθεση!

Συγκρίνουμε το first certificate που είναι επίπεδο αγγλικών δημοτικού/γυμνασίου με τα παραπέρα;

Το ότι το σύστημα εκφυλίζεται σε εκθέσεις-προκάτ, παπαγαλία κλπ δεν είναι λάθος μόνο του συστήματος, αλλά δικό μας γιατί είμαστε λαμόγια και διαλέγουμε τον εύκολο δρόμο. Στην Αγγλία θα υπήρχαν πχ courses για τις εξετάσεις :P

Αφού τελειώσεις με το καλό την ιατρική θα καταλάβεις ότι τελικά σημασία έχει μόνο να καταλαβαίνεις ό,τι έλεγε ο Καβάφης στους στίχους του... http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CF%84%CE%AF%CF%87%CE%BF%CF%82

Το GCE A level in English language (fisrt language) δεν είναι επίπεδο δημοτικού αλλά επίπεδο των αντίστοιχων λυκείων του Ηνωμένου Βασιλείου και όχι μόνο.

Το παράδειγμα με τον Καβάφη ήταν για να δείξω ότι για να σπουδάσει κάποιος ιατρική δεν έχει σημασία η γνώση κάποιου στην λογοτεχνία της γλώσσας. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να σπουδάσει από τις ΗΠΑ (σε Harvard κτλ.) μέχρι και πανεπιστήμια των αμφιλεγόμενων, για τους έλληνες, χωρών όπως η Ουγγαρία ή η Τσεχία, με τις γλωσσικές ικανότητες των IELTS, ή του IGCSE που είναι ισοδύναμα με το επίπεδο των αγγλικών του γυμνασίου των αγγλόφωνων χωρών.

Και πραγματικά αν δείτε το επίπεδο των θετικών μαθημάτων (Βιολογία, Χημεία, Φυσική, Μαθηματικά) των GCE θα καταλάβεις τι έχει σημασία.

Και για να μην νομίσεις πως τα πιο πάνω για τα Νέα Ελληνικά σου τα λέω γιατί είμαι κάποιος άχρηστος που βαριέται να διαβάσει στα Νέα και έχει πάρει βάση, φέτος είχα 19 Νέα Ελληνικά χωρίς φροντιστήριο.

Η γνώση της λογοτεχνίας είναι όντως μια πηγή πνευματικής καλλιέργειας και στοχασμού, όχι όμως, προϋπόθεση για μια επιτυχημένη καριέρα στην ιατρική επιστήμη. Σημασία όντως έχει μόνο να καταλάβουμε τι έλεγε ο Καβάφης και λοιποί σπουδαίοι ποιητές/πεζογράφοι. Να καταλάβουμε, όμως, βασιζόμενοι στην δική μας λογική, βιώματα και αισθήματα, και θέτοντας δικούς μας προβληματισμούς το νόημα των όποιων στοίχων/κειμένου και όχι να γράψουμε τις απαντήσεις που προηγουμένως παπαγαλίσαμε από τα φροντιστήρια κτλ. Το αποτέλεσμα τέτοιων ενεργειών από τους μαθητές είναι απλά μηδαμινό γιατί στην πραγματικότητα ελάχιστα είναι τα όσα αφομοιώνονται κάνοντας έτσι τον σκοπό του μαθήματος αυτού (Νέα Ελληνικά) ανούσιο, άχρηστο.

Και δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει μόνο για τα Νέα Ελληνικά. Για παράδειγμα οι περισσότεροι μαθητές αναγκάζονται αν κάνουν θερινή προετοιμασία κάτι το οποίο θεωρώ τεράστια μαλακία όχι από την πλευρά των μαθητών αλλά από των πλευρά των μαλακισμένων που καθορίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα και αναγκάζουν τους μαθητές σε αυτή την κατάσταση.

Να ρωτήσω λοιπόν αν διαβάζοντας απλά για τις πανελλήνιες για έναν ολόκληρο χρόνο (στην κυριολεξία) για ώρες που φτάνουν τις 5-6 ημερησίως οδηγούμαστε στο κατάλληλο επίπεδο για μια επιστημονική καριέρα σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαίο που μελετά το πολύ 2-3 ώρες στο σπίτι του και χωρίς καθόλου φροντιστήρια και τα αναλυτικά προγράμματα χωρίζουν την απαιτούμενη ύλη σε 6 μέρη τα οποία διδάσκονται δύο χρόνια (αντίστοιχη Β’. Γ’ λυκείου) και οι μαθητές εξετάζονται (γραπτή και πρακτική εξέταση σε θετικά μαθήματα) σε αυτά δύο φορές των χρόνο και έχουν δικαίωμα να επανεξεταστούν (resits) και αν νομίζετε πως επειδή κάποιος απότυχε στο βλακώδη ελληνικό σύστημα εξετάσεων πρέπει να μην κάνει αυτό που πραγματικά θέλει και να θεωρηθεί άχρηστος;

Τουλάχιστον κάποιοι, όπως και εγώ, έχουμε την οικονομική δυνατότητα να ψάχνουμε εναλλακτική λύση. Για κάποιους όμως που δεν την έχουν, η αποτυχία στις πανελλήνιες (γιατί απλά μπορεί έχοντας να αντιμετωπίσουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα ή για χίλιους άλλους λόγους να μην έγραψαν σε ένα μάθημα), σημαίνει το γκρέμισμα ονείρων και επιθυμιών τους

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν και γενικως ειμαι μαζι σου για το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα καθως και για τον τροπο προσβασης στη τριτοβαθμια, α) δε χρειαζεται να ξερεις Καβάφη για να περασεις Ιατρικη διοτι δεν αποτελει πανελλαδικως εξεταζομενο για τη θετικη β) Τα resits στα A Levels δε τα αποδεχονται οι περισσοτερες ιατρικες σχολες στην Αγγλια. Κι εκτος του τυπικου εκπαιδευτικου συστηματος εκει, εχεις και μια συνεντευξη που πρεπει να περασεις και ουσιαστικα θα κρινει τη καταλληλότητά σου ή οχι με ερωτησεις για το personal statement, ethics, good medical practice, εθελοντικες θεσεις, σχετικες γνωσεις που δε διδασκονται στο σχολειο, μεθοδους διδασκαλιας στην οποια σχολη, PBL κτλ, κατι που για την ελλαδα θα ηταν Η ευκαιρια για την επιλογη ημετερων και μονο. Διοτι εκει εχουν συναισθηση οτι οι επιλογες τους αποτελουν τη μελλοντικη γενια ιατρων. Ειναι αστοχο να συγκρινουμε το μπουρδελο αυτο με οτιδηποτε απο τον πολιτισμενο κοσμο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν και γενικως ειμαι μαζι σου για το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα καθως και για τον τροπο προσβασης στη τριτοβαθμια, α) δε χρειαζεται να ξερεις Καβάφη για να περασεις Ιατρικη διοτι δεν αποτελει πανελλαδικως εξεταζομενο για τη θετικη β) Τα resits στα A Levels δε τα αποδεχονται οι περισσοτερες ιατρικες σχολες στην Αγγλια. Κι εκτος του τυπικου εκπαιδευτικου συστηματος εκει, εχεις και μια συνεντευξη που πρεπει να περασεις και ουσιαστικα θα κρινει τη καταλληλότητά σου ή οχι με ερωτησεις για το personal statement, ethics, good medical practice, εθελοντικες θεσεις, σχετικες γνωσεις που δε διδασκονται στο σχολειο, μεθοδους διδασκαλιας στην οποια σχολη, PBL κτλ, κατι που για την ελλαδα θα ηταν Η ευκαιρια για την επιλογη ημετερων και μονο. Διοτι εκει εχουν συναισθηση οτι οι επιλογες τους αποτελουν τη μελλοντικη γενια ιατρων. Ειναι αστοχο να συγκρινουμε το μπουρδελο αυτο με οτιδηποτε απο τον πολιτισμενο κοσμο.

α) Αυτό με τον Καβάφη τυχαίο ήταν

β) Όντως τα resits δεν τα αποδέχονται οι περισσότερες ιατρικές της Αγγλίας, όμως ως resit εκλαμβάνεται να δώσεις ολόκληρη την χρονιά δηλ 3 units.

Το Α Level είναι δύο χρόνια - As και A2 - το κάθε ένα 3 units, αν ξαναδώσεις μόνο 1 το πολύ 2 Unit δεν θα μετρήσει αρνητικά. Όμως τα A lavels γίνονται αποδεκτά και σε άλλες χώρες χωρίς να δίνεται ιδιαίτερη σημασία στα resits (Μάλτα, Ιρλανδία κα. Και δεν εννοούσα αποκλειστικά τα A Levels αλλά και τα εκπαιδευτικά συστήματα ευρωπαϊκών χωρών (βλέπε Σκανδιναβία κλπ) που στα ευέλικτα προγράμματα-μαθήματα που προσέφρουν, ύπάρχει δυνατότητα επανεξέτασης (restit) χωρίς μεγάλη σημασία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αναφερθηκες στη λογοτεχνια και ανελυσες το εαν ειναι χρησιμη ή οχι στο να γινει κανεις καλος γιατρος και για το εαν η αποστηθιση των ερμηνειων των φιλολογων θα επρεπε να αποτελει κριτηριο κτλ κτλ. Γι αυτο και σου επεσημανα οτι δεν εχει καμια σχεση το συγκεκριμενο μαθημα με την προσβαση σε καποια θετικη σχολη. Τα νεα/εκθεση ειναι αλλο θεμα και νομιζω οτι ολοι συμφωνησαμε στη χρησιμοτητα της ορθης χρησης του λογου για εναν επιστημονα. Ο τροπος εξετασης δεν ειναι ορθος και συμφωνω να αλλαξει.

Οσο για το αγγλικο συστημα δευτεροβαθμιας ειναι αρκετα πολυπλοκο και δε νομιζω οτι αποτελει το παρον τοπικ χωρος για να το αναλυσουμε. Ειναι ομως, οπως καλα γνωριζεις, στη διακριτικη ευχερια του καθε πανεπιστημιου να θεσει τα δικα του κριτηρια για το τι θα αποδεχτει και τι οχι, ποια/ποσα A Levels, GCSEs, grades, etc. Και αλιμονο να μην αποδεχονταν σε αλλες χωρες τα A Levels!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα και στις εξετάσεις για ανώτερα διπλώματα αγγλικών και γαλλικών υπάρχει η επιλογή για γνωστό κείμενο (βιβλία) πάνω στο οποίο γράφεις έκθεση!

Συγκρίνουμε το first certificate που είναι επίπεδο αγγλικών δημοτικού/γυμνασίου με τα παραπέρα;

Το ότι το σύστημα εκφυλίζεται σε εκθέσεις-προκάτ, παπαγαλία κλπ δεν είναι λάθος μόνο του συστήματος, αλλά δικό μας γιατί είμαστε λαμόγια και διαλέγουμε τον εύκολο δρόμο. Στην Αγγλία θα υπήρχαν πχ courses για τις εξετάσεις :P

Αφού τελειώσεις με το καλό την ιατρική θα καταλάβεις ότι τελικά σημασία έχει μόνο να καταλαβαίνεις ό,τι έλεγε ο Καβάφης στους στίχους του... http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CF%84%CE%AF%CF%87%CE%BF%CF%82

emiloveyouemiloveyouemiloveyou

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

και αν νομίζετε πως επειδή κάποιος απότυχε στο βλακώδη ελληνικό σύστημα εξετάσεων πρέπει να μην κάνει αυτό που πραγματικά θέλει και να θεωρηθεί άχρηστος;

Εγώ πάντως νομίζω ότι αν κάποιος απέτυχε στο βλακώδες ελληνικό σύστημα, φταίει κι αυτός λιγάκι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

και αν νομίζετε πως επειδή κάποιος απότυχε στο βλακώδη ελληνικό σύστημα εξετάσεων πρέπει να μην κάνει αυτό που πραγματικά θέλει και να θεωρηθεί άχρηστος;

Εγώ πάντως νομίζω ότι αν κάποιος απέτυχε στο βλακώδες ελληνικό σύστημα, φταίει κι αυτός λιγάκι.

Μπορεί κάποιος να σκεφτεί εύκολα πάρα πολλούς σοβαρότατους λόγους που θα μπορούσαν να αποτρέψουν κάποιον από το να γράψει καλά σε κάποια εξέταση, τους οποίους αν εσύ δεν μπορείς να σκεφτείς ,,,,,,,,,

Πάραυτα ακόμη και «εσκεμμένα» να αποτύχει στις πανελλήνιες κάποιος και πάλι δεν σημαίνει πως δεν αξίζει γιατί εκτός του ότι πρόκειται για παπαγαλίες στο επίπεδο που διδάσκονται τα πιο χρήσιμα αν όχι και τα μόνα χρήσιμα, από όσο ξέρω είναι η χημεία και η βιολογία.

Και γιατί δεν απάντησες και στην άλλη μου ερώτηση; Επειδή μήπως δεν ξέρεις τι να πεις;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αναφερθηκες στη λογοτεχνια και ανελυσες το εαν ειναι χρησιμη ή οχι στο να γινει κανεις καλος γιατρος και για το εαν η αποστηθιση των ερμηνειων των φιλολογων θα επρεπε να αποτελει κριτηριο κτλ κτλ. Γι αυτο και σου επεσημανα οτι δεν εχει καμια σχεση το συγκεκριμενο μαθημα με την προσβαση σε καποια θετικη σχολη. Τα νεα/εκθεση ειναι αλλο θεμα και νομιζω οτι ολοι συμφωνησαμε στη χρησιμοτητα της ορθης χρησης του λογου για εναν επιστημονα. Ο τροπος εξετασης δεν ειναι ορθος και συμφωνω να αλλαξει.

Οσο για το αγγλικο συστημα δευτεροβαθμιας ειναι αρκετα πολυπλοκο και δε νομιζω οτι αποτελει το παρον τοπικ χωρος για να το αναλυσουμε. Ειναι ομως, οπως καλα γνωριζεις, στη διακριτικη ευχερια του καθε πανεπιστημιου να θεσει τα δικα του κριτηρια για το τι θα αποδεχτει και τι οχι, ποια/ποσα A Levels, GCSEs, grades, etc. Και αλιμονο να μην αποδεχονταν σε αλλες χωρες τα A Levels!

Ναι έχεις δίκαιο. Ο λόγος που αναφέρθηκα στα A’ levels ήταν για να δείξω πως χώρες που «βγάζουν» τους σπουδαιότερους στον τομέα τις ιατρικής (βλέπε Σκανδιναβία, Ηνωμ. Βασίλειο κτλ) προετοιμάζουν τους μαθητές στα σχολειά με τα απολύτως απαραίτητα μέσα από ευέλικτα προγράμματα-μαθήματα και δραστηριότητες. Στα οποία προγράμματα εξετάζονται σε λιγότερη ύλη και το επίπεδο των ταυτιζόμενων με των ελληνικών σχολείων θεμάτων είναι αρκετά χαμηλότερο.

Σε αυτές τις χώρες όπως και στις περισσότερες τις Ευρώπης στόχος τους είναι να βοηθήσουν τον μαθητή να ανάπτυξη την κριτική του ικανότητα και να αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες για το επάγγελμα που θέλει να ακολουθήσει. Όσον αφορά τις θετικές επιστήμες όπως ξαναείπα εξετάζονται και σε πειραματικά θέματα σε εργαστήρια κτλ δεν μένουν στο θέμα τις αποστήθισης που είναι επουσιώδης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να σπουδάσει από τις ΗΠΑ (σε Harvard κτλ.) μέχρι και πανεπιστήμια των αμφιλεγόμενων, για τους έλληνες, χωρών όπως η Ουγγαρία ή η Τσεχία,

1.Mέχρι? Says who? Ας μην επαναλαμβάνουμε μ@λακίες που ακούμε γιατί καταλήγουμε οι ίδιοι μ@λάκες...

Επί τη ευκαιρία, σε ενημερώνω ότι στο Ηarvard σπουδάζει άνετα κι ο οποιοσδήποτε έχει απλώς το "μέσο" aka κοινωνική θέση, χρήματα, σωστές γνωριμίες. Το ότι κάποιος ξεκινάει σπουδές στο Harvard δεν ταυτίζεται απαραίτητα με το ότι είναι κανένα τρομερό μυαλό ή/και κανένα ιδιαίτερα διαβαστερό άτομο. Ας τα ξεχωρίσεις αυτά στο μυαλό σου για αρχή. Να μην πιάσουμε τα μεταπτυχιακά του, λεφτά να έχεις και απλώς πρακτικά ''αγοράζεις'' το μεταπτυχιακό σου τίτλο με το βαρυγδούπο όνομα να τον συνοδεύει. Επίσης να σου πω ότι αυτό το "από το Harvard μέχρι" μού ακούγεται πολύ λαϊκό. Θα το έλεγε και η θεία μου η Αρχοντούλα, if you know what I mean. Κι αυτό γιατί οι γνώσεις τής θείας μου της Αρχοντούλας σχετικά με την πανεπιστημιακή εκπαίδευση, πόσο μάλλον την κορυφαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση, εξαντλούνται στο όνομα Harvard που ακούει τόσο συχνά όσο ακούει και το όνομα της αγαπημένης της βασίλισσας της πρωινής ζώνης.

2.Για τους Έλληνες, καλά το είπες. Κι αυτό γιατί οι Έλληνες ως επί το πλείστον βαυκαλίζονται, δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα και ως "ανίκανοι" είναι κομπλεξικοί. Κάθε φορά που ακούω Έλληνες να αναφέρονται υποτιμητικά στα πανεπιστήμια της Ουγγαρίας-Τσεχίας, νιώθω τα μαλλιά μου να αραιώνουν... Είναι σαν να έχεις τον Kαραγκιόζη από τη μία και τον Κύρο τον Εφευρέτη από την άλλη και ο πρώτος να πουλάει μούρη στο δεύτερο για τις γνώσεις, τη μεθοδικότητα και την επιστημονική αποδοτικότητά του.

Είμαι Ελληνίδα, έχω φοιτήσει και "στο αμφιλεγόμενο για τους Έλληνες πανεπιστήμιο της Ουγγαρίας" και στο μη αμφιλεγόμενο emnuke ελληνικό πανεπιστήμιο κι ό,τι λέω, το λέω σοβαρά και υπεύθυνα από προσωπική εμπερία.

Δυστυχώς, εδώ oι φοιτητές παλεύουν μόνοι τους να μάθουν Ιατρική μέσα από απαίσια μεταφρασμένα ή μη μεταφρασμένα αλλά still απαίσια βιβλία, με λάθος τρόπους. Καταναλώνουν σημαντικά πολλαπλάσιο χρόνο/κόπο αν θέλουν να πάνε διαβασμένοι σε μια εξέταση κι όμως αποφοιτούν με γνώσεις επιφανειακές και συγκεχυμένες στη συντριπτική τους πλειοψηφία (συγκριτικά με τους αποφοίτους του ουγγρικού πανεπιστημίου). Σε ό,τι αφορά τις πρακτικές δεξιότητες που αποκτούν κατά τη διάρκεια της σχολής, αυτές είναι οριακά υπαρκτές εώς ανύπαρκτες.

Η αλήθεια της υπόθεσης (είτε αρέσει είτε δεν αρέσει σε κάποιους) είναι ότι έναν άριστο μαθητή Λυκείου, η Ιατρική Σχολή της Αθήνας (αυτή γνώρισα) θα τον κάνει κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα έναν κακό ή ένα μέτριο απόφοιτο Ιατρικής ενώ το αντίστοιχο πανεπιστήμιο της Ουγγαρίας το μέτριο απόφοιτο Λυκείου θα τον κάνει σχεδόν σίγουρα έναν, τουλάχιστον, ικανοποιητικά καλό απόφοιτο Ιατρικής.

Ξέφυγα λίγο από τον τίτλο του θέματος αλλά δεν είμαι η μόνη. Εδώ και 2 σελίδες μιλάτε για Καβάφη και "σκέφτομαι και γράφω"...

Είπα τη γνώμη μου & μετέφερα τις εμπειρίες μου, επιτρέψτε μου να μη μπω καθόλου στη διαδικασία διαλόγου γιατί υποπτεύομαι ότι θα καταλήξει κάτι σαν δικατσομαχία το θέμα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μπορεί κάποιος να σκεφτεί εύκολα πάρα πολλούς σοβαρότατους λόγους που θα μπορούσαν να αποτρέψουν κάποιον από το να γράψει καλά σε κάποια εξέταση, τους οποίους αν εσύ δεν μπορείς να σκεφτείς ,,,,,,,,,

Και γιατί δεν απάντησες και στην άλλη μου ερώτηση; Επειδή μήπως δεν ξέρεις τι να πεις;

1. Αν δεν κατάλαβες καν την παρατήρηση που ήδη σου έκανα, και "βγάζεις και γλώσσα" που λένε στο χωριό μου, είσαι άξιος της τύχης που (θα) έχεις στο εξής αγόρι μου.

2. Ποιά ήταν η άλλη ερώτηση;

3. Τι εννοείς να "αποτύχει εσκεμμένα" κάποιος στις εξετάσεις; Το ακούσαμε κι αυτό...

Κοίτα μάτια μου, μόλις τέλειωσες τη Β Λυκείου και αντί να σκέφτεσαι πως θα οργανώσεις το διάβασμά σου, όπως κάναμε κι εμείς τότε, εσύ ήδη σκέφτεσαι δικαιολογίες που θα πεις ΑΝ αποτύχεις του χρόνου.

Είναι πραγματικά απίστευτο και λυπηρό μαζί να έχεις τόσο μεγάλο φόβο αποτυχίας. Πρέπει να το δουλέψεις μέσα σου αυτό, γιατί τα χρόνια της ιατρικής (αν περάσεις) είναι πολλά και μια ζωή θα αντιμετωπίζεις το φόβο των εξετάσεων και της αποτυχίας.

ΔΕΝ ΛΕΕΙ, να έχεις τέτοιο φόβο αποτυχίας που να προτάσσεις ένα κατεβατό δικαιολογιών εκ των προτέρων και ούτε να προσέχεις τις παρατηρήσεις που σου κάνουν οι μεγαλύτεροι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

. Όσον αφορά τις θετικές επιστήμες όπως ξαναείπα εξετάζονται και σε πειραματικά θέματα σε εργαστήρια κτλ δεν μένουν στο θέμα τις αποστήθισης που είναι επουσιώδης.

Επουσιώδες (το θέμα). Αντί να κόπτεσαι υπέρ Σκανδιναβίας και Αγγλίας, δες τι θα κάνεις με τα δικά σου, στο παρόν σύστημα στο οποίο θα εξεταστείς. Αν δεν το αντέχεις, πήγαινε έξω. Το να αναπτύσσεις θεωρίες για το πόσο διαβάζει ο μέσος Σουηδός ή Γάλλος δεν θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ούτε τα τριτόκλιτα (ένα θεματάκι κατανόησης με τα τριτόκλιτα το έχεις - επουσιώδες, βλακώδες -), ούτε πως σχηματίζεται ο αόριστος με την αύξηση (απέτυχε) ούτε τον Καβάφη (καλά άστον τον Καβάφη, θα σου πάρει πολύ καιρό να τον προσεγγίσεις, τώρα ίσα μια μυρωδιά), ούτε τη Βιολογία και τη Χημεία στην τελική.

Ασε τι κάνουν οι άλλοι και δες τι κάνεις εσύ για να βελτιώσεις τον εαυτό σου, και κάτσε διάβασε αντί να βρίσκεις δικαιολογίες. 17 χρονών παιδί κι έχεις ήδη τη νοοτροπία του "εγώ δεν φταίω - φταίει το σύστημα και όλοι οι άλλοι" ! Αν είναι δυνατόν! Αν ήσουν γιος μου θα περνούσες όλο το απόγευμα σήμερα με τα τριτόκλιτα για να μάθεις! Κι αν μιλάς με αυτό το υφάκι στη φιλόλογό σου και της λες ότι είναι άχρηστα τα Νέα Ελληνικά καλά θα κάνει αν σου βάλει 12 (λέμε τώρα).

Που σε ενοχλεί η αποστήθιση αλλά δεν σε ενοχλεί η σκέψη του να κάνεις γραμματικά λάθη που θα έκανε κι ένας ταξιτζής! (καλά όχι πως είναι απίθανο να δουλέψεις σαν ταξιτζής μετά το πτυχίο αλλά ξαναλέμε τώρα).

Ενα πράγμα να ξέρεις, κανένα μάθημα δεν είναι άχρηστο και ό,τι μαθαίνεις το μαθαίνεις για τον εαυτό σου και όχι για το σύστημα ή για να πάρεις καλό βαθμό. Το μαθαίνεις για να μπορέσεις - ίσως - κάποτε να καλλιεργηθείς σαν άνθρωπος αρκετά ώστε μια μέρα ΟΝΤΩΣ να κατανοήσεις από μόνος σου τον Καβάφη.

Μαθαίνεις επίσης για να μάθεις τον εαυτό σου, τους φόβους σου, μαθαίνεις για να διαχειρίζεσαι την αποτυχία σου χωρίς να ρίχνεις το φταίξιμο στους άλλους - για να γίνεις άντρας! (κάποτε ίσως να διαβάσεις το Αν του Κίπλινγκ και ίσως καταλάβεις τι σου λέω τόσες μέρες).

Δεν πρόκειται να σου γράψω άλλα, σε αφήνω να συζητήσεις περί Τσεχίας και περί άλλων...επουσιωδών.

:rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να σπουδάσει από τις ΗΠΑ (σε Harvard κτλ.) μέχρι και πανεπιστήμια των αμφιλεγόμενων, για τους έλληνες, χωρών όπως η Ουγγαρία ή η Τσεχία,

1.Mέχρι? Says who? Ας μην επαναλαμβάνουμε μ@λακίες που ακούμε γιατί καταλήγουμε οι ίδιοι μ@λάκες...

Επί τη ευκαιρία, σε ενημερώνω ότι στο Ηarvard σπουδάζει άνετα κι ο οποιοσδήποτε έχει απλώς το "μέσο" aka κοινωνική θέση, χρήματα, σωστές γνωριμίες. Το ότι κάποιος ξεκινάει σπουδές στο Harvard δεν ταυτίζεται απαραίτητα με το ότι είναι κανένα τρομερό μυαλό ή/και κανένα ιδιαίτερα διαβαστερό άτομο. Ας τα ξεχωρίσεις αυτά στο μυαλό σου για αρχή. Να μην πιάσουμε τα μεταπτυχιακά του, λεφτά να έχεις και απλώς πρακτικά ''αγοράζεις'' το μεταπτυχιακό σου τίτλο με το βαρυγδούπο όνομα να τον συνοδεύει. Επίσης να σου πω ότι αυτό το "από το Harvard μέχρι" μού ακούγεται πολύ λαϊκό. Θα το έλεγε και η θεία μου η Αρχοντούλα, if you know what I mean. Κι αυτό γιατί οι γνώσεις τής θείας μου της Αρχοντούλας σχετικά με την πανεπιστημιακή εκπαίδευση, πόσο μάλλον την κορυφαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση, εξαντλούνται στο όνομα Harvard που ακούει τόσο συχνά όσο ακούει και το όνομα της αγαπημένης της βασίλισσας της πρωινής ζώνης.

2.Για τους Έλληνες, καλά το είπες. Κι αυτό γιατί οι Έλληνες ως επί το πλείστον βαυκαλίζονται, δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα και ως "ανίκανοι" είναι κομπλεξικοί. Κάθε φορά που ακούω Έλληνες να αναφέρονται υποτιμητικά στα πανεπιστήμια της Ουγγαρίας-Τσεχίας, νιώθω τα μαλλιά μου να αραιώνουν... Είναι σαν να έχεις τον Kαραγκιόζη από τη μία και τον Κύρο τον Εφευρέτη από την άλλη και ο πρώτος να πουλάει μούρη στο δεύτερο για τις γνώσεις, τη μεθοδικότητα και την επιστημονική αποδοτικότητά του.

Είμαι Ελληνίδα, έχω φοιτήσει και "στο αμφιλεγόμενο για τους Έλληνες πανεπιστήμιο της Ουγγαρίας" και στο μη αμφιλεγόμενο emnuke ελληνικό πανεπιστήμιο κι ό,τι λέω, το λέω σοβαρά και υπεύθυνα από προσωπική εμπερία.

Δυστυχώς, εδώ oι φοιτητές παλεύουν μόνοι τους να μάθουν Ιατρική μέσα από απαίσια μεταφρασμένα ή μη μεταφρασμένα αλλά still απαίσια βιβλία, με λάθος τρόπους. Καταναλώνουν σημαντικά πολλαπλάσιο χρόνο/κόπο αν θέλουν να πάνε διαβασμένοι σε μια εξέταση κι όμως αποφοιτούν με γνώσεις επιφανειακές και συγκεχυμένες στη συντριπτική τους πλειοψηφία (συγκριτικά με τους αποφοίτους του ουγγρικού πανεπιστημίου). Σε ό,τι αφορά τις πρακτικές δεξιότητες που αποκτούν κατά τη διάρκεια της σχολής, αυτές είναι οριακά υπαρκτές εώς ανύπαρκτες.

Η αλήθεια της υπόθεσης (είτε αρέσει είτε δεν αρέσει σε κάποιους) είναι ότι έναν άριστο μαθητή Λυκείου, η Ιατρική Σχολή της Αθήνας (αυτή γνώρισα) θα τον κάνει κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα έναν κακό ή ένα μέτριο απόφοιτο Ιατρικής ενώ το αντίστοιχο πανεπιστήμιο της Ουγγαρίας το μέτριο απόφοιτο Λυκείου θα τον κάνει σχεδόν σίγουρα έναν ικανοποιητικά καλό απόφοιτο Ιατρικής.

Ξέφυγα λίγο από τον τίτλο του θέματος αλλά δεν είμαι η μόνη. Εδώ και 2 σελίδες μιλάτε για Καβάφη και "σκέφτομαι και γράφω"...

Είπα τη γνώμη μου & μετέφερα τις εμπειρίες μου, επιτρέψτε μου να μη μπω καθόλου στη διαδικασία διαλόγου γιατί υποπτεύομαι ότι θα καταλήξει κάτι σαν δικατσομαχία το θέμα.

Ξέρεις πολύ καλά ότι συμφωνώ στα όσα λες. Το αμφιλεγόμενο το είπα γιατί είναι κοινώς αποδεκτό ότι η πλειοψηφία των ελλήνων φοιτητών κατηγορεί αδικαιολόγητα τους αποφοίτους των πανεπιστημίων αυτών. Αναφέρθηκα στις πιο πάνω χώρες απλά για να δείξω το χαμηλό επίπεδο της γλωσσικής ικανότητας που χρειάζεται για να σπουδάσει κάποιος ιατρική τόσο σε κάποια αγγλόφωνη περιοχή (ΗΠΑ) όσο και σε μια μη αγγλόφωνη όπως την Τσεχία και την Ουγγαρία, δεν έθιξα κάποιο θέμα σε σχέση με το επίπεδο κτλ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μπορεί κάποιος να σκεφτεί εύκολα πάρα πολλούς σοβαρότατους λόγους που θα μπορούσαν να αποτρέψουν κάποιον από το να γράψει καλά σε κάποια εξέταση, τους οποίους αν εσύ δεν μπορείς να σκεφτείς ,,,,,,,,,

Και γιατί δεν απάντησες και στην άλλη μου ερώτηση; Επειδή μήπως δεν ξέρεις τι να πεις;

1. Αν δεν κατάλαβες καν την παρατήρηση που ήδη σου έκανα, και "βγάζεις και γλώσσα" που λένε στο χωριό μου, είσαι άξιος της τύχης που (θα) έχεις στο εξής αγόρι μου.

2. Ποιά ήταν η άλλη ερώτηση;

3. Τι εννοείς να "αποτύχει εσκεμμένα" κάποιος στις εξετάσεις; Το ακούσαμε κι αυτό...

Κοίτα μάτια μου, μόλις τέλειωσες τη Β Λυκείου και αντί να σκέφτεσαι πως θα οργανώσεις το διάβασμά σου, όπως κάναμε κι εμείς τότε, εσύ ήδη σκέφτεσαι δικαιολογίες που θα πεις ΑΝ αποτύχεις του χρόνου.

Είναι πραγματικά απίστευτο και λυπηρό μαζί να έχεις τόσο μεγάλο φόβο αποτυχίας. Πρέπει να το δουλέψεις μέσα σου αυτό, γιατί τα χρόνια της ιατρικής (αν περάσεις) είναι πολλά και μια ζωή θα αντιμετωπίζεις το φόβο των εξετάσεων και της αποτυχίας.

ΔΕΝ ΛΕΕΙ, να έχεις τέτοιο φόβο αποτυχίας που να προτάσσεις ένα κατεβατό δικαιολογιών εκ των προτέρων και ούτε να προσέχεις τις παρατηρήσεις που σου κάνουν οι μεγαλύτεροι.

1) Αν εσύ το λες βγάζω γλώσσα εγώ το λέω υπερασπίζομαι την γνώμη μου με επιχειρήματα.

2) Η ερώτηση που έκανα ήταν η εξής:

Να ρωτήσω λοιπόν αν διαβάζοντας απλά για τις πανελλήνιες για έναν ολόκληρο χρόνο (στην κυριολεξία) για ώρες που φτάνουν τις 5-6 ημερησίως οδηγούμαστε στο κατάλληλο επίπεδο για μια επιστημονική καριέρα σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαίο που μελετά το πολύ 2-3 ώρες στο σπίτι του και χωρίς καθόλου φροντιστήρια και τα αναλυτικά προγράμματα χωρίζουν την απαιτούμενη ύλη σε 6 μέρη τα οποία διδάσκονται δύο χρόνια (αντίστοιχη Β’. Γ’ λυκείου)

και οι μαθητές εξετάζονται (γραπτή και πρακτική εξέταση σε θετικά μαθήματα) σε αυτά δύο φορές των χρόνο και έχουν δικαίωμα να επανεξεταστούν (resits) και αν νομίζετε πως επειδή κάποιος απότυχε στο βλακώδη ελληνικό σύστημα εξετάσεων πρέπει να μην κάνει αυτό που πραγματικά θέλει και να θεωρηθεί άχρηστος;

Δεν σε είδα να απαντάς στο α’ σκέλος.

2) Δεν είπα ούτε πως φοβάμαι την αποτυχία ούτε πως δεν πρόκειται να διαβάσω κτλ. Απλά δεν μπορώ να ακούω πως μια αποτυχία κάνει κάποιον να φαίνεται άχρηστο ανεξάρτητα από την προσπάθεια που κατέβαλε. Και όταν είπα «εσκεμμένα» (σε εισαγωγικά αν δεν τα βλέπεις) εννοούσα για κάποιον που απλά ίσος να μην μπορούσε να διαβάσει όσο θα ήθελε ή να μην μπορούσε να κάνει κάποιο φροντιστήριο κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Γιατί γνωρίζω άτομα της ηλικίας μου λόγω οικονομικών προβλημάτων δεν έχουν την ικανότητα να πάνε φροντιστήρια και έτσι το σύστημα τους κάνει να φαίνονται τεμπέληδες άχρηστους ανίδεους ενώ πρόκειται για αρκετά έξυπνα άτομα που σε άλλες περιπτώσεις θα ήταν άριστοι μαθητές.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.