Jump to content

[αγροτικό σε πλοιο] Αγροτικό σε πλοίο ακτοπλοϊας


dr tSiLi

Recommended Posts

Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.

Το καλύτερο είναι να παμε να κάνει κάποιοσ τον άρρωστο και εάν διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει ιατρός-καταγγελία :blink::blink:

Αλλά πάντως εδώ υπάρχει πρόβλημα γιατί σίγουρα θα το αποσιωπήσουν!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 267
  • Created
  • Last Reply

Αυτα τα πραγματα δεν γινονται, δηλ. να παραπονεθουμε για την αυξηση του εισητηριου σε σχεση με την ελειψη γιατρου. Ειναι πλεον γνωστο οτι ολες οι εταιρειες κανουν αυξηση καθε καλοκαιρι. Ουτως η αλλως ποτε δεν θα ξεμεινουν απο πελατες. Παντα υπερπληρεις ειναι. Ισως να αλλαξει κατι οταν μπουν στο χορο και οι ξενες εταιρειες και υπαρξει ανταγωνισμος! :(

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οπως και να το κανουμε, το πραγμα ειναι λαθος απο την αρχη. Τι αηδιες ειναι αυτες με αποσπασεις αγροτικων κτλ. Το κρατος θα επρεπε να υποχρεωσει τις εταιρειες να εχουνε γιατρο στα πλοια τους, με εξοδα φυσικα δικα τους. :angry:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διαβάστε εδώ τους όρους αναπροσαρμογής από το ΥΕΝ για να έχετε μια ολοκληρωμένη άποψη...

Ουσιαστικά εκβιάζουν τις ακτοπλοϊκές εταιρίες ότι αν δεν δεχτούν τους ιατρούς στα πλοία θα τους κόψουν την αύξηση... Οπότε ας δούμε πρώτα τι θα αποφασίσει το Υπουργείο Υγείας και μετά θα πέφτουν τα πρόστιμα (και καλά)

Μήπως πρέπει να κάνουμε παρέμβαση στο ΥΥΚΑ να μη βάζει αγροτικούς στα πλοία με μορφή αποσπάσεων αλλά άνεργους συναδέλφους? Τώρα... πριν βγάλουν οποιαδήποτε απόφαση και είναι αργά μετά!

Δε μπορώ να καταλάβω ένα απλό πραγματάκι... Μερικά υπουργεία όταν εξετάζουν διάφορα ζητήματα για να αποφασίσουν κάτι συζητούν με τα αντίστοιχα συνδικαλιστικά όργανα των εμπλεκομένων!

Το ΥΥΚΑ που προορίζεται σε μια τέτοιου είδους απόφαση ρώτησε κανένα ΠΙΣ και δεν το πήρα χαμπάρι?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σωστά.Γιατί πχ να μην θεωρηθούνε τα ιατρεία αυτά ως επι θητείας πχ ή κάτι τέτοιο, ώστε να δίνει την δυνατότητα κυρίως σε άνεργους γιατρούς που περιμένουν για την ειδικότητάς τους, να δουλεύουν εκεί και να μην κάθονται ή να κάνουν άλλες άσχετες δουλειές!?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως διαβάζοντας το διάταγμα, δεν λέει πουθενά μέσα ότι είναι υποχρεωμένοι να προσλάβουν γιατρό, αλλά ότι είναι υποχρεωμένοι να παράσχουν ιατρική κάλυψη στους επιβάτες.Άρα τι τους εμποδίζει να φωνάζουν για ένα γιατρό από τους επιβάτες κάθε φορά που θα χρειαστεί!?

Συγκεκριμένα λέει

β. τα πλοία θα συμμορφώνονται με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις

για την διευκόλυνση παρουσίας ιατρών σ΄ αυτά και για τις

προϋποθέσεις παροχής ιατρικής βοήθειας από τους ιατρούς στους

επιβαίνοντες.

άρα μπορεί κάλλιστα να έχει ένα μικρό φαρμακείο αυτοκινήτων και να ζητήσει ιατρό από τους επιβάτες, εκτός εάν κάνω λάθος......1?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 months later...

Δεν μας είπε κανείς ΑΝ δεν γίνει με απόσπαση και μάλιστα υποχρεωτικά ποιός βουτυρομπεμπές γιατρός θα ξεκουνήσει από την μαμά του ή από την "θαλπωρή" του τόπου σπουδών του να πάει στα καράβια;;;

Υπάρχουν νησιά με θέσεις άδειες

υπάρχουν θέσεις επικουρικών -όπου ο διορισμός,ετήσιος-γίνεται σε 20 μέρες εκτός Αθηνών και δεν πατάει κανείς...

Την περασμένη βδομάδα είχαν εγγραφεί στη λίστα των επικουρικών 18 ιατροί-παιδίατροι.Οι 15 θέλουν Αθήνα , ένας Ελευσίνα ο άλλος Λαμία κι ένας Φλώρινα...Στην Αθήνα θα πάνε εντός εξαμήνου 5...μπορεί και κανε'ις από τους παραπάνω 15 ...

Την ίδια ώρα από Σαμοθράκη μέχρι Κρήτη υπάρχουν 12 θέσεις παιδιάτρων σε νοσοκομεία και ΚΥ αλλά που να ξεκουνήσουν;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στα λόγια έμεινε η ναυτολόγηση γιατρών

«Ονειρο θερινής νυκτός» παραμένει η «ναυτολόγηση» ιατρών στα πλοία της ακτοπλοΐας με τα οποία εκτελούνται πολύωροι πλόες στα νησιά του Αιγαίου, με αποτέλεσμα επιβάτες αλλά και ναυτικοί να χάνουν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών. Τις τελευταίες δύο μέρες έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας της έλλειψης ιατρού ένας 60χρονος επιβάτης που ταξίδευε με το πλοίο SUPERFAST 3 από την Αγκόνα Ιταλίας για την Πάτρα και ο 48χρονος υποπλοίαρχος του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου της ΑΝΕΚ «Μυρτιδιώτισσα», Χρήστος Τουσέας. Τον άτυχο Ελληνα ναυτικό, σύμφωνα με τον ιατροδικαστή που διενήργησε τη νεκροψία-νεκροτομή, τον «πρόδωσε» η καρδιά του, ενώ οι πρώτες βοήθειες που του προσέφεραν οι συνάδελφοί του ήταν ανεπαρκείς για το οξύτατο καρδιακό επεισόδιο που υπέστη. Ανεπαρκείς όμως ήταν και οι πρώτες βοήθειες καθώς και η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που προσέφεραν στον άτυχο επιβάτη του SUPERFAST 3 οι αξιωματικοί του πλοίου καθώς και γιατρός που ταξίδευε ως επιβάτης. Στη στελέχωση με γιατρούς των επιβατηγών πλοίων με τα οποία εκτελούνται πολύωροι πλόες είχαν αντιδράσει οι εκπρόσωποι των ακτοπλοϊκών εταιρειών, υποστηρίζοντας ότι η ναυτολόγησή τους θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων τους. Ετσι η πρόσληψη των γιατρών την οποία είχαν εξαγγείλει πριν από περίπου τρεις μήνες ο υπουργός Μανώλης Κεφαλογιάννης και ο υφυπουργός Υγείας Θανάσης Γιαννόπουλος παραμένει ακόμα... κυβερνητική εξαγγελία.

Ο.Μ.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 17/08/2005

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στα λόγια έμεινε η ναυτολόγηση γιατρών

Τον άτυχο Ελληνα ναυτικό, σύμφωνα με τον ιατροδικαστή που διενήργησε τη νεκροψία-νεκροτομή, τον «πρόδωσε» η καρδιά του, ενώ οι πρώτες βοήθειες που του προσέφεραν οι συνάδελφοί του ήταν ανεπαρκείς για το οξύτατο καρδιακό επεισόδιο που υπέστη.

Ενώ αν ήταν κανάς αγροτικός στο πλοίο τι θα χε κάνει? Θρομβόλυση και επείγουσα αγγειοπλαστική?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πλάκα-πλάκα, αν θα'πρεπε να έχει εξοπλισμό ιατρείου στο πλοίο μόνο θα μπορούσε να κάνει κάτι. Μπουκάλα οξυγόνου, ορούς, καρδιογράφο, απινιδωτή... τότε κ΄τι θα'κανε. Αλλιώς, την ασπιρίνη τη δίνει και ο επιβάτης γιατρός...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πλάκα-πλάκα, αν θα'πρεπε να έχει εξοπλισμό ιατρείου στο πλοίο μόνο θα μπορούσε να κάνει κάτι. Μπουκάλα οξυγόνου, ορούς, καρδιογράφο, απινιδωτή... τότε κ΄τι θα'κανε. Αλλιώς, την ασπιρίνη τη δίνει και ο επιβάτης γιατρός...

:withstupid: Απινιδωτή στη μετολυμπιακή Ελλάδα σίγουρα θα έπρεπε να έχει.Αν μπορεί να τον χρησιμοποιεί και ο μη γιατρός πρέπει να έχει AED.Και προσωπικό εκπαιδευμένο στη χρήση του.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 9 months later...

Και γιατροί υποχρεωτικά από φέτος σε πλοία της ακτοπλοΐας

Υποχρεωτικά θα ναυτολογούνται πλέον για το φετινό καλοκαίρι στα «ποστάλια» της ακτοπλοΐας που ταξιδεύουν για τον προορισμό τους πάνω από 120 ναυτικά μίλια οι γιατροί που διορίζονται σε Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία νησιωτικών και παράκτιων περιοχών.

Σύμφωνα με κοινή απόφαση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και του υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θανάσης Γιαννόπουλου, θα παρέχονται υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδα υγείας στις γραμμές για τα Δωδεκάνησα, την Κρήτη, τη Χίο, τη Μυτιλήνη, τη Σάμο, την Ικαρία, τη Λήμνο, τον Αγιο Ευστράτιο, τις Κυκλάδες, καθώς και για τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα.

Στους αγροτικούς γιατρούς που θα βρίσκονται σε αυτά τα πόστα θα διατίθεται μια ατομική καμπίνα και θα τους παρέχεται σίτιση επί του πλοίου, με μέριμνα του πλοιοκτήτη. Παράλληλα, χώρος άσκησης των ιατρικών καθηκόντων ορίζεται το αναρρωτήριο του πλοίου, ενώ σε περίπτωση που δεν υπάρχει, θα πρέπει να βρεθεί ένας άλλος κατάλληλος χώρος. Αντίστοιχα, οι διορισμένοι ιατροί υποχρεούνται να έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση έτσι ώστε να εξοικειωθούν με συγκεκριμένες τεχνικές.

Παρ' όλα αυτά, σύμφωνα πάντα με την υπουργική απόφαση για οποιονδήποτε λόγο ο γιατρός δεν επιβιβαστεί στο πλοίο, δεν κωλύεται ο απόπλους του πλοίου, ούτε η κανονική εκτέλεση του δρομολογίου. Πάντως θα πρέπει να τονιστεί ότι στη «ναυτολόγηση» των ειδικευόμενων γιατρών είχε αντιδράσει έντονα η Ενωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, υποστηρίζοντας ότι ο γιατρός θα στοιχίζει στον πλοιοκτήτη, ενώ παράλληλα θα καταλαμβάνει εφόσον είναι επί του πλοίου και καμπίνα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 01/06/2006

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως θα πρέπει να τονιστεί ότι στη «ναυτολόγηση» των ειδικευόμενων γιατρών είχε αντιδράσει έντονα η Ενωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, υποστηρίζοντας ότι ο γιατρός θα στοιχίζει στον πλοιοκτήτη, ενώ παράλληλα θα καταλαμβάνει εφόσον είναι επί του πλοίου και καμπίνα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 01/06/2006

Να χαθούν τα παλιοτόμαρα -πολιτικοί και πλοιοκτήτες.

Οι πρώτοι γιατί με τα λιγοστά χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου διευκολύνουν τις business των πάμπλουτων πλοιοκτητών υποβαθμίζοντας τις υπηρεσίες στην στεριά(ΚΥ από όπου αποσπάται ο αγροτικός) μεγιστοποιώντας τα κέρδη τους.

Και οι δεύτεροι γιατί ενώ θέλουν γιατρούς σαν μούτσους για μισθό ούτε λόγος εκτός και αν τους πληρώνει ο "μαλάκας¨.

Κάπως έχει αποθρασυνθεί το κεφάλαιο με τις ευλογίες της εκάστοτε κωλοκυβέρνησης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΛΟΥΝ ΝΑ ΣΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΘΟΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ!!!ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Το πλήρες κείμενο των Υπουργικών Αποφάσεων έχει ως ακολούθως:

1. ΑΠΟΦΑΣΗ

ΘΕΜΑ

" Εφαρμογή απαιτήσεων για τη διάθεση ιατρών υπηρεσίας υπαίθρου (Αγροτικών) σε

πλοία”.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις :

α. Του Ν.3409/2005 (ΦΕΚ 273 Α’) “Καταδύσεις αναψυχής και άλλες διατάξεις”,άρθ.22 παρ.6.

β. Του Ν.1558/1985 (ΦΕΚ 137 Α’) “Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα”, άρθ.29, όπως προστέθηκε με το Ν.2081/92 (ΦΕΚ 154 Α’) άρθ.27 και αντικαταστάθηκε με το Ν.2469/97 (ΦΕΚ 38 Α’) ”Περιορισμός και βελτίωση της αποτελεσματικότητας των Κρατικών δαπανών και άλλες διατάξεις “,άρθ.1 παρ.2 α.

γ. Του Π.Δ. 95/2000 (ΦΕΚ 76 Α’) “ Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας.

2. Την αρ. Υ10γ/οικ./26893/2002 (ΦΕΚ 1628 Β’) Υπουργική Απόφαση “Καθορισμός κριτηρίων διορισμού αγροτικών γιατρών σε Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία”, όπως συμπληρώθηκε με την αρ. Υ10γ/οικ. 62940/26.5.2006 όμοια απόφαση

3. Την αρ. ΔΥ 13 α/οικ.39931/1997 (ΦΕΚ 1126 β’) Κοινή Υπουργική Απόφαση,”Τρόπος, διαδικασία και οργάνωση τρίμηνης υποχρεωτικής εκπαίδευσης γιατρών υπόχρεων υπηρεσίας υπαίθρου”, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την αρ.Α9α/οικ.22731/1998 (ΦΕΚ 827 Β’) όμοια.

4. Την αρ.30356/2006 (ΦΕΚ 311 Β’) απόφαση ανάθεσης αρμοδιοτήτων στους

Υφυπουργούς Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

Αποφασίζουμε

Άρθρο 1

1.

Ο ιατρός υπηρεσίας υπαίθρου (αγροτικός) που διατίθεται σε πλοίο, έχει ως καθήκον την παροχή υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στους επιβάτες και στο πλήρωμα του πλοίου, με τα διατιθέμενα στο πλοίο μέσα και φαρμακευτικό υλικό, όπως καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις, συμπληρωμένα με τον επί πλέον ιατροτεχνικό εξοπλισμό και φάρμακα που αναφέρονται στον προσαρτώμενο πίνακα στην παρούσα απόφαση.

2.

Οι υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας παρέχονται οιανδήποτε ώρα, αυτεπαγγέλτως ή μετά από ειδοποίηση, καθ’όλη τη διάρκεια του πλου-δρομολογίου του πλοίου.

Στην έννοια του δρομολογίου του πλοίου περιλαμβάνεται και α) ο χρόνος τριάντα (30) λεπτών της ώρας προ του απόπλου, β) ο χρόνος παραμονής του πλοίου σε λιμένα που προσεγγίζει, γ) ο χρόνος παραμονής του πλοίου σε λιμένα συνεπεία απαγόρευσης απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, εφόσον έχουν επιβιβασθεί επιβάτες.

Άρθρο 2

1. Οι ιατροί τοποθετούνται σε συμβατικά επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία που εκτελούν δρομολόγια θαλάσσιων ενδομεταφορών απόστασης μεγαλύτερης των εκατόν είκοσι(120) ναυτικών μιλίων και δραστηριοποιούνται στις παρακάτω αναφερόμενες γραμμές:

α) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα Δωδεκάνησα

β) Γραμμές που συνδέουν λοιπά ηπειρωτικά λιμάνια με τα Δωδεκάνησα ή την Κρήτη

γ) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με το Ηράκλειο

δ) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα Χανιά

ε) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με το Ρέθυμνο

στ) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με τον Άγιο Νικόλαο

ζ) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα νησιά Χίο και Μυτιλήνη

η) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα νησιά Σάμο και Ικαρία

θ) Γραμμές που συνδέουν ηπειρωτικούς λιμένες με τα νησιά Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο

ι) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με τις Κυκλάδες

ια) Γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα νησιά Κύθηρα και Αντικύθηρα

2. Εφόσον σε μία γραμμή δραστηριοποιούνται περισσότερα του ενός πλοία, οι ιατροί τοποθετούνται κατά σειρά προτεραιότητας στα πλοία με την μεγαλύτερη χωρητικότητα σε επιβάτες, σύμφωνα με το θερινό πιστοποιητικό ασφάλειας αυτών.

3. Η επιλογή και η τοποθέτηση των ιατρών στις θέσεις που προβλέπονται για τα πλοία γίνεται σύμφωνα με τη διαδικασία και τα κριτήρια που περιγράφονται στην αρ.Υ10γ οικ.126893/2002 (ΦΕΚ 1628 Β’) Υπουργική Απόφαση “ Καθορισμός κριτηρίων διορισμού αγροτικών ιατρών σε Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία“, όπως συμπληρώθηκε με την αρ.Υ10γ/οικ.62940/26.5.2006 όμοια και ισχύουν για τους ιατρούς αυτούς οι διατάξεις που διέπουν την εκπλήρωση υπηρεσίας υπαίθρου του Ν.Δ.67/1968 (ΦΕΚ 303 τ.Α).

4. Ο διορισμός των ιατρών στις συνιστώμενες θέσεις και η διάθεσή τους στα πλοία γίνεται με ενιαία κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εμπορικής Ναυτιλίας.

5. Η διάθεση ιατρού σε άλλο πλοίο, διάφορο αυτού που αρχικά τοποθετήθηκε, κατά την διάρκεια της υπηρεσίας του, γίνεται με έγγραφο του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, στις παρακάτω περιπτώσεις :

α) Όταν το πλοίο παύσει οριστικά τα δρομολόγιά του στις προαναφερόμενες γραμμές.

β) Όταν το πλοίο τροποποιήσει οριστικά τα δρομολόγιά του έτσι ώστε το μέγιστο εκτελούμενο δρομολόγιο να μην υπερβαίνει τα εκατόν είκοσι (120) ναυτικά μίλια.

Στις περιπτώσεις αυτές ο ιατρός τοποθετείται στο αμέσως επόμενο με βάση τον αριθμό επιβατών, πλοίο που δραστηριοποιείται κατά την στιγμή εκείνη στην ίδια γραμμή και που δεν είναι στελεχωμένο με ιατρό.

6. Σε περίπτωση κατά την οποία η πλοιοκτήτρια εταιρεία αντικαταστήσει το πλοίο της με άλλο , ο ιατρός τοποθετείται σε νέο πλοίο.

Όταν το πλοίο μεταδρομολογηθεί σε άλλη γραμμή άνω των εκατόν είκοσι (120) ναυτικών μιλίων, ο ιατρός εξακολουθεί να είναι τοποθετημένος στο πλοίο μέχρι τη λήξη της ετήσιας τοποθέτησής του.

Αν το πλοίο διακόψει τα δρομολόγιά του πρόσκαιρα, ο ιατρός τίθεται, για το διάστημα της διακοπής, στη διάθεση του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και επαναδιατίθεται στο πλοίο αμέσως μετά την επανέναρξη των δρομολογίων του.

Κατά το διάστημα αυτό, η διάθεση του ιατρού στο πλοίο αναστέλλεται και ο ιατρός επιστρέφει και συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στη θέση του Κέντρου Υγείας ή του Περιφερειακού Ιατρείου, όπου και η τοποθέτησή του, χωρίς την έκδοση σχετικής απόφασης. Η επιστροφή του ιατρού στο πλοίο γίνεται άμεσα, ύστερα από έγγραφη έγκαιρη πρόσκληση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, στην οποία θα αναφέρεται η ημερομηνία επανέναρξης των δρομολογίων. Οι ανωτέρω μετακινήσεις γίνονται με μέριμνα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.

Άρθρο 3

1. Ο ιατρός υποχρεούται να :

α) τηρεί βιβλίο στο οποίο καταγράφονται τα στοιχεία των προσερχόμενων ασθενών, ημερομηνία και ώρα προσέλευσης, η νόσος και η τυχόν εφαρμοσθείσα φαρμακευτική αγωγή.

β) ενημερώνει τον Πλοίαρχο για κάθε περιστατικό που αντιμετωπίζει καθώς και για την εξέλιξη αυτού, μέχρι την αποβίβαση του ασθενούς από το πλοίο. Ιδιαιτέρως ενημερώνει άμεσα τον Πλοίαρχο επί περιστατικών για τα οποία υφίσταται έστω και υποψία για ύπαρξη λοιμώδους νοσήματος επί του πλοίου χωρίς να παραβλέπεται η γενική εξουσία και ευθύνη του Πλοιάρχου ως κυβερνήτη και διοικητή του πλοίου. Έχει την πλήρη ευθύνη όσον αφορά την άσκηση των καθηκόντων του και των ενεργειών του για τα περιστατικά που αντιμετωπίζει.

γ) βρίσκεται επί του πλοίου και είναι διαθέσιμος για την άσκηση των καθηκόντων του, τουλάχιστον τριάντα (30) λεπτά) της ώρας προ του απόπλου του πλοίου για την εκτέλεση του δρομολογίου του.

2. Ως χώρος άσκησης των καθηκόντων του ιατρού ορίζεται το αναρρωτήριο του πλοίου. Στις περιπτώσεις που από τους ισχύοντες κανονισμούς (ΠΔ 259/1981) δεν προβλέπεται η ύπαρξη αναρρωτηρίου στο πλοίο, πρέπει με μέριμνα του Πλοιάρχου να διατίθεται άλλος κατάλληλος χώρος του πλοίου.

Άρθρο 4

1. Με μέριμνα του πλοιοκτήτη διατίθεται στον ιατρό για την ενδιαίτησή του ατομική καμπίνα με συνεχόμενο χώρο υγιεινής και του παρέχεται σίτιση επί του πλοίου.

2. Ο πλοιοκτήτης δεν ευθύνεται για ενέργειες ή παραλήψεις του ιατρού κατά την άσκηση των καθηκόντων του.

Άρθρο 5

1. Παρά το γεγονός ότι ο ιατρός δεν αποτελεί άτομο που εργάζεται στο πλοίο με την έννοια των λοιπών εργαζόμενων μελών πληρώματος αυτού, ο Πλοίαρχος μεριμνά να του παρασχεθεί εκπαίδευση- εξοικείωση σε τεχνικές ατομικής επιβίωσης ή να λάβει επαρκείς σχετικές πληροφορίες και οδηγίες, σύμφωνα με το ΜΕΡΟΣ Α –VI της ΔΣ STCW για τα πρότυπα εκπαίδευσης, έκδοσης πιστοποιητικών και τήρησης φυλακών των ναυτικών, 1978, όπως αυτή ισχύει.

2. Μετά το πέρας της κατά τα ανωτέρω εκπαίδευσης – εξοικείωσης – πληροφόρησης ο Πλοίαρχος καταχωρεί σχετική εγγραφή στο ημερολόγιο γέφυρας. Στον ιατρό κατόπιν αιτήσεων του, χορηγείται από τον πλοίαρχο βεβαίωση περί της παροχής της εκπαίδευσης αυτής.

Άρθρο 6

1. Αμέσως μετά την επιβίβασή του στο πλοίο, ο ιατρός ενημερώνει σχετικά τον Πλοίαρχο απευθείας ή μέσω του αντικαταστάτη του.

2. Σε περίπτωση μη επιβίβασης του ιατρού στο πλοίο καταχωρείται από τον Πλοίαρχο στο ημερολόγιο γέφυρας σχετική εγγραφή, στην οποία θα αναφέρονται οι τυχόν λόγοι. Αντίγραφο της κατά τα πιο πάνω εγγραφής , διαβιβάζεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα στο οικείο Νοσοκομείο ή στη ΔΥΠΕ Κρήτης, όπου και ο διορισμός του γιατρού, στις διευθύνσεις που θα αναφέρονται ρητά για κάθε ιατρό στην απόφαση τοποθέτησης, για τον έλεγχο του ιατρού, καθώς και στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.

3. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο ο ιατρός δεν επιβιβασθεί στο πλοίο, δεν κωλύεται για το λόγο αυτό ο απόπλους του πλοίου και η κανονική εκτέλεση του δρομολογίου του.

Άρθρο 7

Οι διοριζόμενοι στις ανωτέρω θέσεις ιατροί αμείβονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Α’

Μέρους του Ν.3205/2003 (ΦΕΚ 297 τ.Α’) όπως εκάστοτε ισχύουν και η αποζημίωση για την υπερωριακή απασχόλησή τους υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ.16 του ίδιου νόμου.

Άρθρο 8

Αντίγραφο της παρούσης Απόφασης καθώς και της Απόφασης με την οποία ο ιατρός διορίζεται και διατίθεται στο πλοίο, επιδίδεται με έγγραφο της Λιμενικής Αρχής του αφετηρίου λιμένος του πλοίου, στο πλοιοκτήτη και τον πλοίαρχο του πλοίου.

Στο πιο πάνω έγγραφο αναφέρεται ρητά ότι η εκπλήρωση των υποχρεώσεων που καθορίζονται στις Αποφάσεις αυτές, όπως και της υποχρέωσης του πλοιοκτήτη στην αποδοχή των υπηρεσιών του ιατρού που διατίθεται, αποτελεί διαταγή της Λιμενικής Αρχής που αφορά τη τήρηση της δημόσιας υγείας.

Η Απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΑΘ.ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

2. ΑΠΟΦΑΣΗ

Θέμα: «Θέσεις σε Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία νησιωτικών και παράκτιων περιοχών για ιατρούς υπηρεσίας υπαίθρου που διατίθενται σε πλοία».

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1.

Τις διατάξεις του άρθρου 22, παρ. 1 του Ν.3409/2005 «Καταδύσεις αναψυχής και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 273 τ. Α’)

2.

Το άρθρο 29 του Ν.1558/1985 «Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ 137/1985 τ.Α΄) όπως προσετέθη με το άρθρο 27 του Ν.2081/1992 (ΦΕΚ 154/1992 τ.Α΄) και αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παρ. 2α του άρθρου 1 του Ν.2469/1997 « Περιορισμός και βελτίωση της αποτελεσματικότητας των κρατικών δαπανών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 38/1997 τ.Α΄).Το Π. Δ. 95/2000 ¨Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας» (ΦΕΚ 76/2000 τ. Α΄) όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα.

3.

Το Ν.Δ. 67/1968 (ΦΕΚ 303 τ.Α’) «Περί λήψεως μέτρων δια την κάλυψιν των υγειονομικών αναγκών της υπαίθρου» (ΦΕΚ 303/68 τ.Α).

4.

Το Ν.1397/1983 (ΦΕΚ 143 τ.Α’) « Εθνικό σύστημα Υγείας»,όπως έχει αναπτυχθεί και ισχύει σήμερα.

5.

Την αριθμ.30356/14-3-2006 (ΦΕΚ 311 τ.Β’) απόφαση ανάθεσης αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

6.

Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Ορίζουμε τα παρακάτω Περιφερειακά Ιατρεία και Κέντρα Υγείας στα οποία συστήνονται οι αναφερόμενες θέσεις για ιατρούς υπηρεσίας υπαίθρου (αγροτικούς) που θα διατίθενται σε πλοία:

N.ATTIKHΣ – ΠΕΙΡΑΙΑ

Π.Ι. Καρβουνάδων Κυθήρων (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα νησιά Κύθηρα και Αντικύθηρα.

Ν.ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Π.Ι. Παραδεισίου Ρόδου (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα Δωδεκάνησα.

Κ.Υ. Καρπάθου (1 θέση) για γραμμές που συνδέουν λοιπά ηπειρωτικά λιμάνια με τα Δωδεκάνησα.

Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Π.Ι. Προφήτη Ηλία (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με το Ηράκλειο.

Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ

Π.Ι. Αμυγδαλεώνα (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν ηπειρωτικούς λιμένες με τα νησιά Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο.

Ν.ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Κ.Υ. θήρας (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με τις Κυκλάδες.

Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Π.Ι. Χουμεριάκου (1 θέση) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με τον Άγιο Νικόλαο.

Π.Ι. Έξω Μουλιανών (1 θέση) για γραμμές που συνδέουν λοιπά ηπειρωτικά λιμάνια με την Κρήτη.

Ν.ΛΕΣΒΟΥ

Π.Ι. Παμφίλων (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα νησιά Χίο και Μυτιλήνη.

Ν.ΡΕΘΥΜΝΗΣ

Π.Ι. Αρμένων (1 θέση) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με το Ρέθυμνο.

Ν.ΣΑΜΟΥ

Π.Ι. Αγ.Κωνσταντίνου (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα νησιά Σάμο και Ικαρία.

Ν.ΧΑΝΙΩΝ

Π.Ι. Καλυβών (2 θέσεις) για γραμμές που συνδέουν την Αττική με τα Χανιά.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

W O W!!!

Δηλαδή αυτές οι 20 θεσούλες ήταν!

Για Λέσβο για παράδειγμα μπορεί να υπάρχουν και τρια δρομολόγια την ημέρα...σε ποιο θα είναι ο γιατρός?!?

Οι γιατροί που θα υπηρετούν σε πλοία θα έιναι αποσπασμένοι από τα προαναφερθέντα κέντρα υγείας ή θα κάνουν απευθείας αίτηση για πλόιο?

Σε ποο καθεστώς τοποθετούνται (άγονο ή μη)?

Μ'αρέσει όταν υπάρχει σαφήνεια και ενδελεχής προγραματισμός στις ανακοινώσεις του υπουργείου!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarupemarupemarup

Εδώ βιαζόμαστε να βολέψουμε τους εφοπλιστές εν όψει καλοκαιριού, δε μπορούμε να ασχολούμαστε με μικρολεπτομέρειες όπως τα δικαιώματα και το καθεστώς εργασίας των γιατρών... :blink:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάει στοιχηματάκι ότι εν όψει εκλογών μπορεί να βάλουν γιατρούς και στη γραμμή Ριο-Αντίρριο...και μάλιστα να χαρακτηριστεί και άγονο!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ξεφτίλα για άλλη μια φορά.το ελληνικό δημόσιο δηλαδή ο κοσμάκης θα πληρώνει γιατρούς για να κονομάνε οι εφοπλιστές που αν δεν κάνω λάθος έχουν ΑΕ με (φυσικά) σκοπό το κέρδος!και όλα αυτά την ίδια ώρα που είναι γνωστό το τεράστιο πρόβλημα ανεργίας των νέων (ειδικά) ιατρών.και φυσικά αυτοί οι αγροτικοί ιατροί θα λείψουν από τα ιατρεία τους στα νησιά!

ΑΙΣΧΟΣ!!!

:splats::splats::splats::splats::splats::splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1 απλη παρατηρηση... αναφερεται οτι θα πληρωνονται οπως οι αλλοι αγροτικοι...

για τους αλλους αγροτικους θεωρειται οτι το ωραριο ειναι 8ωρο 7-3 απο δευτερα μεχρι παρασκευη.. σαββατοκυριακα και αργιες ρεπο... οπου και χρεωνονται σαν υπερωριες οπως και καθε ενασχοληση περαν απο τις 3 (εφημεριες)... οι εφημεριες δεν πληρωνονται με την μερα οπως στους ειδικευομενους αλλα με την ωρα.. και αναρωτιεμαι... καθε ποτε εχει δρομολογιο το καραβι? και τι γινεται οταν τα δρομολογια-υπερωριες υπερβαινουν το γνωστο πλαφον? θα τους λενε συνεχιστε τα δρομολογια μεν δεν σας πληρωνουμε δε?

μου φαινεται οτι θα βγουν απο τις πιο κακοπληρωμενες θεσεις...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1 απλη παρατηρηση... αναφερεται οτι θα πληρωνονται οπως οι αλλοι αγροτικοι...

για τους αλλους αγροτικους θεωρειται οτι το ωραριο ειναι 8ωρο 7-3 απο δευτερα μεχρι παρασκευη.. σαββατοκυριακα και αργιες ρεπο... οπου και χρεωνονται σαν υπερωριες οπως και καθε ενασχοληση περαν απο τις 3 (εφημεριες)... οι εφημεριες δεν πληρωνονται με την μερα οπως στους ειδικευομενους αλλα με την ωρα.. και αναρωτιεμαι... καθε ποτε εχει δρομολογιο το καραβι? και τι γινεται οταν τα δρομολογια-υπερωριες υπερβαινουν το γνωστο πλαφον? θα τους λενε συνεχιστε τα δρομολογια μεν δεν σας πληρωνουμε δε?

μου φαινεται οτι θα βγουν απο τις πιο κακοπληρωμενες θεσεις...

να δεις που για να μη πληρώσουν παραπάνω θα θεσπίσουν ετοιμότητα και για τους αγροτικούς και θα τη βγάλουν καθαρή.δηλαδή θα είσαι στο καράβι σε ετοιμότητα πέραν του 8 ώρου και θα σε καλούν αν παραστεί ανάγκη.και θα σου πουν ότι ούτως ή αλλως παίρνεις το επίδομα ετοιμότητας (είναι ένα από τα επιδόματα που παίρνουν οι αγροιτκοί)

:splats::splats::splats::splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εσταλη διευκριστικη εγκυκλιος συμφωνα με την οποια περιλιπτικα

την πρωτη φορα θα προκηρυχθουν για οσους εχουν εκπληρωσει την υπηρεσια υπαιθρου και δεν χρειαζονται τριμηνο. αν καποιος παραιτηθει η προκηρυξη της θεσης θα γινεται αμεσα και ανεξαρτητα απο τις υπολοιπες προκηρυξεις (1 φορα τον μηνα δηλ)

αποκλειονται οι γενικοι ιατροι απο τις παραπανω θεσεις

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.