Jump to content

Ποιος κλάδος έχει τα αγενέστερα μέλη;


Smoky

Ποιοι ξυπνάνε πιο στραβά κάθε μέρα;  

39 members have voted

  1. 1. Ποιοι ξυπνάνε πιο στραβά κάθε μέρα;

    • Αεροσυνοδοί
      4
    • Πωλήτριες
      2
    • Ταξιτζήδες
      11
    • Δημόσιοι υπάλληλοι
      7
    • Προϊστάμενοι παντός κλάδου (όποιον έχεις στο κεφάλι σου)
      2
    • Σερβιτόροι/μπάρμαν/γορίλες
      1
    • Οι καθηγητές όταν βάζουν τα θέματα και ολοχρονίς στις ώρες ακρόασης
      2
    • Η σπιτονοικοκυρά μου, έχω να πληρώσω 3 μήνες
      0
    • Ο πατέρας μου, είμαι αιώνιος φοιτητής
      2
    • Κανείς, μ' αγαπάνε όλοι
      1
    • Όλοι, δεν μ' αγαπάει κανείς
      4


Recommended Posts

Για να δούμε, λοιπόν... Ποιον έχετε άχτι ή ποιος νομίζεται ότι σας έχει άχτι χωρίς να φταίτε; Ποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του, ακόμα και όταν ένα βασικό στοιχείο αυτής είναι η ευγένεια και η ευχάριστη συμπεριφορά (π.χ. αεροσυνοδοι);

Για λόγους ... υπέρβασης του παρόντος θέματος, έβαλα και πρόσωπα που δεν εργάζονται όταν μας τα χώνουν, αν και το να είσαι μπαμπάς σίγουρα θεωρείται πλήρης απασχόληση! :wub:

Άντε το μαλώνω, το μαλώνω

άντε κι ύστερα το μετανιώνω... (?)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όχι και τόσο, απλά έτυχε να πετάξω χθες 2 φορές σε μια μέρα και έτσι το άχτι μου είναι ... πρόσφατο! Γενικά τα παίρνω με όποια την έχει δει η Ωραία των Αθηνών (και περιχώρων) και θεωρεί ότι με την παρουσία της και μόνο κάνει μεγάλη χάρη!

:splaaaats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προϊστάμενοι :angry:

"Μαέστρο, σας ενημερώνω ότι θα λείψω τον Ιούνιο λόγω διπλώματος...."

"Τιιιιιι emeek δε θα έχω σοπράνες!!!"

"Μαέστρο, στα @@ μου emcensored Εγώ την πήρα την εκπαιδευτική μου άδεια, κι άμα με δείτε σε καμιά πρόβα να μου τρυπήσετε τη μύτη"

:splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους