Jump to content

Supercars


Roadrunner

Recommended Posts

Ferrari F430

dgEntity_41576.jpg

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου supercar της Ferrari. Η δημιουργία και εξέλιξη της F430, του αντικαταστάτη της 360 Modena, ολοκληρώθηκε και η φίρμα από το Maranello σκοπεύει να την παρουσιάσει επίσημα στο κοινό, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο.

Ο αριθμός «430» υποδηλώνει τη χωρητικότητα του V8 κινητήρα, ο οποίος φθάνει πλέον τα 4,3 λίτρα και αποδίδει 83 ίππους περισσότερους από την 360 Modena, σύνολο δηλαδή, 483 ίππους. Παράλληλα, η F430, σηματοδοτεί και την άφιξη μιας νέας γενιάς οκτακύλινδρων μοντέλων από την ιταλική εταιρεία.

Παρόλο που υστερεί σε ιπποδύναμη από την κυριότερη, ίσως, αντίπαλο της, την Lamborghini Gallardo, το χαμηλό βάρος που επιτεύχθηκε με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, σημαίνει ότι είναι ταχύτερη από αυτή. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας, η F430, επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα. Είναι 0,2 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τη Gallardo και 0,5 δευτερόλεπτα από την προκάτοχό της, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 315χλμ./ώρα.

Φυσικά το νέο μοντέλο φέρει και αρκετές καινοτομίες, οι οποίες προέρχονται κατευθείαν από τα μονοθέσια της Ferrari στη Formula 1 και τοποθετούνται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Δύο από αυτές είναι το ηλεκτρονικό διαφορικό (E-Diff) και ο ενσωματωμένος στο τιμόνι διακόπτης που ρυθμίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, γνωστός και ως "manettino" στους οδηγούς F1 της Scuderia.

Aλλα κύρια χαρακτηριστικά της νέας F430 είναι ο ελαφρύς V8 κινητήρας, που αποδίδει 114 ίππους στο λίτρο και χαρίζει στο αυτοκίνητο αναλογία 2,8 κιλών/ίππο, το σύστημα πέδησης με τα κεραμικά δισκόφρενα και το βελτιωμένο, τύπου F1, κιβώτιο ταχυτήτων που υπόσχεται ακόμα ταχύτερες αλλαγές.

Εξωτερικά το νέο μοντέλο διαθέτει χαμηλότερο εμπρός σπόιλερ, με μεγαλύτερους αεραγωγούς από την Modena, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο διαχύτης που βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες.

Η F430 αναμένεται να τεθεί στη διάθεση του κοινού το πρώτο τετράμηνο του 2005. Προς το τέλος της επόμενης χρονιάς αναμένεται να ακολουθήσουν η ανοιχτή έκδοση, Spider, αλλά και μια ελαφρότερη με τα διακριτικά Challenge Stradale.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 52
  • Created
  • Last Reply

Τι ψωρο Φεράρρι είναι αυτές. Τρέμε Έντζο έρχεται η Μουρθιελάγγο με 0-100

σε 3.7΄΄

murcielago.jpg

Οτι πρέπει για τα επείγοντα περιστατικά :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μηπως να βαζαμε το θεμα στο " Αυτοκινηση";

αν δε το παρει χαμπαρι κανας μοδερατος θα στειλω πμ εκτος κ αν το θες εδω Ροαντ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μηπως να βαζαμε το θεμα στο " Αυτοκινηση";

αν δε το παρει χαμπαρι κανας μοδερατος θα στειλω πμ εκτος κ αν το θες εδω Ροαντ

ναι βασικά έχεις ένα δίκιο.. οπότε όποιος μπορεί και δε βαριέται ας το κάνει move :rolleyes:

και σορρυ που το έβαλα εδω :unsure:emblush

emthanx

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup ελα τωρα που ζητας κ σορρυ.....αφου ολοι ξερουμε οτι εισαι γκαβουλικο :lol::lol::lol: .Ετσι ετσι να μπαινουν ολα σε μια ταξη γιατι λειπω καιρο απο το φορουμ κ βλεπω οτι ολα ειναι ανακατεμενα :PB)

χαχαχαχ σου μπαχαλευω το θεμα emkiss

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εντυπωσιακό supercar 500 ίππων από την Peugeot στο Παρίσι

dgEntity_41651.jpg

Αγνωστο παραμένει ακόμα εάν το 907, που θα παρουσιαστεί

στο Παρίσι ως πρωτότυπο, πάρει το πράσινο φως για τη

γραμμή παραγωγής

Η Peugeot ετοιμάζεται να κλέψει την παράσταση στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Με την παρουσίαση ενός πρωτοτύπου, του 907, η γαλλική εταιρεία αποδεικνύει ότι τα εντυπωσιακά, σε εμφάνιση και επιδόσεις, supercar δεν αποτελούν προνόμιο μόνο των ιταλικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η ίδια η εταιρεία περιγράφει το νέο της σχεδιαστικό εγχείρημα ως «...ένα GT coupe που σε ταξιδεύει στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, ένα γνήσιο αυτοκίνητο τουρισμού». Το αμάξωμα δεν στερείται ρετρό στοιχείων, ενώ το ίδιο εμφανείς είναι και οι αναφορές στο σήμερα, ιδιαίτερα στη σχεδίαση του εμπρός τμήματος και των φωτιστικών σωμάτων. Όσον αφορά στο μέλλον; Δεν γνωρίζουμε τι μας επιφυλάσσει η γαλλική εταιρεία, αλλά θα θέλαμε σίγουρα να δούμε τον V12 κινητήρα να κινεί ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο παραγωγής.

Κάτω από το μπροστινό, μακρύ, καπό του 907 και πίσω από τον μπροστινό άξονα βρίσκεται τοποθετημένος ο V12 των 6,0 λίτρων που αποδίδει 500 ίππους. Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους, στο μήκους 4,37 μέτρων, αμάξωμα. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις -το πλάτος φθάνει τα 1,88 μέτρα και το ύψος τα 1,21 μέτρα- το βάρος του πρωτοτύπου, χάρη κυρίως στο αμάξωμα από ανθρακονήματα, δεν υπερβαίνει τα 1.400 κιλά.

Αντίστοιχη της εντυπωσιακής εξωτερικής εμφάνισης είναι και η εικόνα στο εσωτερικό με τα καφέ δερμάτινα καθίσματα να συνδυάζονται άψογα με τη μπεζ επένδυση από αλκαντάρα που "ντύνει" τον υπόλοιπο διάκοσμο.

dgEntity_41652.jpgdgEntity_41653.jpgdgEntity_41654.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 9 months later...
  • 11 months later...

Maserati MC12 μόνο για… 12!

mc12m19nc.jpg

Η Maserati ανακοίνωσε την παραγωγή της MC12 Corsa, ένός supercar το οποίο θα μπορεί να… κυκλοφορεί μόνο μέσα σε πίστες και θα κατασκευάζεται κατά παραγγελία για επιλεγμένους πελάτες της εταιρίας. Η συλλεκτική MC12 θα κατασκευαστεί και θα διατεθεί σε 12 «αντίτυπα».

Η βάση έμπνευσης για την κατασκευή της MC12 ήταν η MC12 GT1 type, η οποία το 2005 κέρδισε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών FIA GT. Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, καθώς δεν μπορεί να βγάλει άδεια κυκλοφορίας, οπότε, όποιος την αγοράσει δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί δημόσια….

Η MC12 Corsa τιμολογήθηκε στο 1 εκατομμύριο ευρώ (συν τους φόρους που ισχύουν στη χώρα που θα πουληθεί). Το βασικό χρώμα της δεν θα μπορούσε να ήταν άλλο από το “Blue Victory”, το επίσημο χρώμα της ιταλικής εταιρείας. Όμως, επειδή όπως αναφέραμε, το αυτοκίνητο κατασκευάζεται κατά παραγγελία (built-to-order), πολλά από τα χαρακτηριστικά του -και το χρώμα- μπορούν να αλλαχθούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις των 12 «τυχερών» αγοραστών.

Το συγκεκριμένο supercar τροφοδοτείται από τον πανίσχυρο V12 κινητήρα των 6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 755 ίππους στις 8.000 στροφές, ενώ η ροπή ανέρχεται στα 740 Nm. Όλο το μονοκόκ πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα , ενώ το εσωτερικό του είναι ενισχυμένο με roll-bars. Το σύστημα πέδησης της Brembo δεν περιλαμβάνει ABS. Οι ζάντες είναι 18 ιντσών, ενώ το βάρος του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 1.150 κιλά. Έτσι η αναλογία βάρους/ισχύος ανέρχεται στο 1,5 κιλό/ίππο!

mc12m36hx.jpg

mc12m25lt.jpgmc12m43dk.jpg

www.autotriti.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Caparo T1

caparoauto24147064bot9.jpg

Εκεί που νομίζεις πως τα έχεις δει όλα, κάποιος επιτήδειος έρχεται από τη γωνία και σου καταρρίπτει όλους σου τους μύθους. Και αυτός δεν είναι άλλος από το Βρετανό κατασκευαστή…

Εξωτικός σχεδιασμός και επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές ενός μονοθεσίου Α1

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Λονδίνου μαζί με τα υπόλοιπα supercars θα παρουσιαστεί και το ασυνήθιστο Caparo T1. Ένα μοντέλο που θυμίζει περισσότερο κάποιο φουτουριστικό αγωνιστικό παρά ένα σημερινό αυτοκίνητο.

«Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που μισό εκατομμύριο επισκέπτες θα μπορέσουν να δουν από κοντά το πώς θα είναι τα supercar του μέλλοντος. Η σχεδίαση είναι ένα απλό παράδειγμα της ικανότητας των Βρετανών σχεδιαστών που θα ασχοληθούν τα επόμενα χρόνια με τα νέα supercar»… είπε ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Caparo, Paul Angad.

Οι δημιουργοί έχουν καλό βιογραφικό

O Paul συνέχισε… « Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εμπνεύσθηκαν οι Ben Scott-Geddes και Graham Halstead, οι οποίοι έχουν δουλέψει πάνω στη McLaren F1, τη Mercedes SLR καθώς και σε άλλα project που αφορούσαν μονοθέσια της F1. Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι πλέον δουλεύουν για το γκρουπ της Caparo και είμαι πολύ υπερήφανος γι’ αυτό».

Θέμα τιμής

Με την απόφαση της Caparo να πραγματοποιήσει την πρώτη εμφάνιση του Τ1 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου, ο ιδιοκτήτης και υπεύθυνος της έκθεσης, Christopher Macgowan είπε… «Είναι λογικό που μια εταιρεία όπως η Caparo που εδρεύει στη Μ. Βρετανία επέλεξε τη Διεθνή Έκθεση της χώρας της για να προβάλει το πρώτο της αυτοκίνητο. Από πλευράς μας, είμαστε υπερήφανοι που ένα τέτοιο τεχνολογικό επίτευγμα πηγάζει από την πατρίδα μας, Το Τ1 κερδίζει επάξια μια θέση δίπλα στα υπόλοιπα supercar της Έκθεσης».

Υψηλή ποιότητα κατασκευής και τεχνολογίες αιχμής

Η Caparo δεσμεύεται ότι θα κατασκευάσει τα νέα της αυτοκίνητα κάνοντας χρήση των τελευταίων τεχνολογιών, σε συνδυασμό με τα υλικά υψηλής ποιότητας, για να αποδώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη νέα τάση στα Βρετανικά supercar.

Πάνω σε αυτό δήλωσε ο Macgowan… «Στη Βρετανική Έκθεση που θα δώσουν το παρόν περισσότερες εταιρείες από κάθε άλλη χώρα, το Τ1 μας δίνει τη δυνατότητα να αποδείξουμε ότι υπάρχουν ακόμη πρωτοπόροι Βρετανοί κατασκευαστές στο χώρο, που μπορούν μέσα από τη σκληρή δουλειά να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο που η τεχνολογία και η σχεδίαση του το τοποθετεί στην κορυφή του 21ου αιώνα».

Η ουσία… και τα νούμερα…

Το σούπερ ελαφρύ αμάξωμα του Caparo T1 ζυγίζει μόλις 500 κιλά, ενώ η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 500 ίππους! Δηλαδή η αντιστοιχία είναι 1 κιλό ανά ίππο, η οποία δίνει το τρομερό 8,5 (δευτ.) για τα 0-100-0!!! Η τιμή αυτή μπορεί να μην πλησιάζει αρκετά τα πρότυπα της F1, βρίσκεται όμως πολύ κοντά στις επιδόσεις ενός μονοθεσίου Α1 GP.

Το Τ1 είναι πιο ελαφρύ από ένα Caterham και έχει καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο από μια Bugatti Veiron. Αυτή η εκπληκτική δύναμη παράγεται από τον επίσης πολύ ελαφρύ V8 κινητήρα, χωρητικότητας 2.400 κυβικών εκατοστών.

Για ένα καλύτερο αύριο

Και φανταστείτε ότι αυτό το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο και όχι μόνο σε πίστα. «Μπορεί να φαντάζει κάπως υπερβολικό με αυτές τις επιδόσεις, όμως το Τ1 θα βοηθήσει σημαντικά τους κατασκευαστές να εφαρμόσουν την τεχνολογία των αγώνων στα αυτοκίνητα παραγωγής. Έτσι θα έχουμε ελαφρύτερα, ανθεκτικότερα και με καλύτερη κατανάλωση καύσιμο αυτοκίνητα, τα οποία θα βοηθήσουν για να διατηρήσουμε το περιβάλλον καθαρότερο» δήλωσε ο Richard Butler επικεφαλή του τμήματος παραγωγής της Caparo.

Ωραία ακούγονται όλα αυτά… αλλά η αλήθεια είναι πως ανηπομονούμε να δούμε τι μπορεί να κάνει πραγματικά το Τ1 και αν είναι τόσο καλό όσο λένε, πως θα κινηθούν οι ανταγωνιστές για λόγους πρεστίζ και μόνο.

caparoauto24147063bgc7.jpgcaparoauto24147062bqt3.jpg

www.auto24.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ferrari P 4/5 Pininfarina

ferrari217061bwl8.jpg

Βγήκαν οι πρώτες φωτογραφίες της πολυαναμενόμενης Ferrari P 4/5 την οποία έχει σχεδιάσει ο Pininfarina.

Το μοναδικό αυτοκίνητο είναι βασισμένο στο πάτωμα της Ferrari Enzo και το κόστος του ξεπερνά τα τρία εκατομμύρια δολάρια.

Οι πρώτες φωτογραφίες δόθηκαν στη δημοσιότητα από τον ιδιοκτήτη και συλλέκτη αυτοκινήτων, James Glickenhaus.

Η P4/5 που είναι εμπνευσμένη τη θρυλική αγωνιστική Ferrari P4 του 1960 και θα πραγματοποιήσει την πρώτης της παγκόσμια πρεμιέρα στο «Pebble Beach Concours d’Elegance», στις 20 Αυγούστου.

Ο κινητήρας είναι 5988 κυβικών εκατοστών, οπότε όπως καταλαβαίνετε οι επιδόσεις αναμένονται καταιγιστικές.

Καθώς πλησιάζουμε προς την ημερομηνία της πρεμιέρας θα έχουμε περισσότερες φωτογραφίες για να σας δείξουμε από το μοναδικό supercar.

ferrari217062bro9.jpgferrari217063bdy2.jpg

www.auto24.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

τί να τα κάνεις τα supercar αν σου μένουν στο δρόμο. Η φώτο είναι από Μ5 η οποία έμεινε στη μέση της πλατείας!!!! Ανάθεμα τα λεφτά της γμτ!

κ άλλη μία!

post-39-1154299605.jpg

post-39-1154299656.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Audi R8

audir81qu3.jpg

Η Διεθνής έκθεση του Παρισιού θα είναι το μέρος όπου θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου Audi R8.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα εισβάλει σε μια νέα κατηγορία για τα δεδομένα της Audi. Οι πατριώτες αντίπαλοι σε αυτά τα λημέρια δεν είναι άλλοι από τις BMW M6, Mercedes SL και η 911 turbo.

Σίγουρα θα έχετε δει και άλλες φωτογραφίες του Audi, αλλά αυτές λόγω της χρονικής στιγμής (δηλαδή τόσο κοντά στην πρεμιέρα του) είναι πολύ κοντά στο πραγματικό μοντέλο. Το καμουφλάζ είναι σχεδόν ανύπαρκτο, ενώ οι ζάντες θα τολμήσω να πω, πως μου θυμίζουν κάτι από αντίστοιχες της Lamborghini.

Βέβαια, δεν είναι πολύ δύσκολο να έχουν εμπνευστεί από εκεί, καθώς το R8 είναι χτισμένο πάνω στο πάτωμα της Gallardo.

Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από το Spy Photographer Ewans T, δείχνουν το άκρως επιθετικό στην όψη R8 εν ώρα δοκιμών. Επίσης, δεν είναι λίγες οι ομοιότητες με το πρωτότυπο Audi Le Mans στο οποίο βασίστηκε η όλη φιλοσοφία του R8.

Αυτά που μετράνε…

Το R8 θα χρησιμοποιεί των V8 του RS4, ο οποίος παράγει 425 ίππους. Μπορεί να μην ακούγονται πολλοί για την μάχη στην οποία θα μπει το νέο μοντέλο, όμως αρκεί να μάθετε πως το RS4 ζυγίζει περίπου 1.815 κιλά, ενώ το R8 θα ζυγίζει μόλις 1451 κιλά.

Οι επιδόσεις αναμένονται καυτές, με το 4 (δευτερόλεπτα) για το 0-100 να φαντάζει ως ο ιδανικός αριθμός.

www.auto24.gr

79b8540c71b1f2fe5c61b28590a497681pa5.jpg

audir8mar06001bn1.jpgaudir85ww6.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1200915_G.sized.jpg

νέο concept car της SAAB

πιο πολύ ουσία αλλά και φαντασία για χαμηλές πτήσεις

(δεν έχει μπροστινές κολώνες και οι ζάντες είναι σαν τουρμπίνες αεροπλάνου)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...
τί να τα κάνεις τα supercar αν σου μένουν στο δρόμο. Η φώτο είναι από Μ5 η οποία έμεινε στη μέση της πλατείας!!!! Ανάθεμα τα λεφτά της γμτ!

κ άλλη μία!

Πες τα!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για να μη μιλάμε για αυτοκινητάρες που (οι περισσότεροι εδώ μέσα) δε μπορούμε να έχουμε,ας πούμε και για Supercars που μπορούμε να διαθέσουμε(κάαποια στιγμή..).

Προσωπικός μου έρωτας είναι η Lotus Elise,που τη θεωρώ σχεδιαστικά τουλάχιστον ΤΕΛΕΙΑ όσο ν'αφορά τη σχέση τιμής και ποιότητας.

Lotus_20Elise_20-_2004.jpg

Lotus_20Elise_202000_20-_2006.jpg

Η πιο προσιτή έκδοση της,η σειρά s,ναι μεν δεν έχει και τις καλύτερες επιδόσεις(134 ίπποι,0-100 σε 6,3 sec,τελική 203km/h) ούτε και πολλά κυβικά(μόλις 1,8 τεσσάρων κυλίνδρων),αλλά εμένα προσωπικά ποσώς θα με ενδιέφερε να πιάσω τα 400 απ'τη στιγμή που θα κυκλοφορούσα με τέτοιο μανάρι στην παραλιακή. :wub:

Για τα λεφτά του(κάπου στις 41.000-42.000 με φόρους) είναι απλά ΑΣΤΕΡΙ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παλιότερα μου άρεσε τρελά το honda s2000. Κάμπριο, πισωκίνητο, μηχανή honda... Ο τέλειος συνδυασμός σε όλα. Το είχε μια ξαδέρφη μου κ τα είδα όλα όταν με πρωτοπήγε βόλτα. Μιλάμε άλλο πράγμα.

Υπάρχει ο αντικαταστάτης του? Για ενημερώστε με παρακαλώ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Oμορφο αμαξι η Elise,αλλα δυστυχως δεν ειναι για την παραλιακη και για μοστρα...

Ειναι ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο,με αποκλειστικη χρηση την σπορ οδηγηση.

Ειναι στημενο με τετοιο τροπο,που ακομα και το βαρος του οδηγου παιζει ρολο στην οδικη του συμπεριφορα,οντας παναλαφρο,ενω απο εξοπλισμο ουτε καν πληρως ρυθμιζομενα καθισματα δεν εχει...παλιοτερα δε ουτε ΑΒS δεν ειχε...εχει τιμονι που ειναι καπως βαρυ για τις δεσποινιδες,αναρτηση-σανιδα και απολυτη οδικη συμπεριφορα που δε συγχωρει ατσαλιες στα "πολλα"...φυσικα δεν εχει πολυτελειες μεσα,ουτε καν χωρο αποσκευων,ειναι ενα καρτ με αδεια κυκλοφοριας εν ολιγοις και τελειως δυσχρηστο για καθημερινη χρηση.Για αυτα που προσφερει τα λεφτα δεν ειναι λιγα,αν και οι οδηγοι που ξερουν μαλλον δε θα ρωτησουν ποσα κανει :rolleyes: ...

Αγγελε,δεν εχω ακουσει για το S2000 κατι νεο...

Αυτο σε χαλαει ομως :P ?

genevehondacivictyper1bnd2.jpg

genevehondacivictyper2bue8.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ooooooooo ωραίο αμάξι. Θα ψάξω για λεπτομέρειες. Όχι ότι θα το αγοράσω αλλά από περιέργεια

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

απ'το ΘΕΜΑ (car+speed)

orange focus ST

...οδηγώ το φανταστικό, γρήγορο και πανέμορφο FORD FOCUS ST.

Τρομερός τυπάς σταματά δίπλα μου, ανοίγει το παράθυρο και με ρωτάει:

"ρε φιλαράκι, δεν έρχεσαι και από Καλιθέα μεριά που έχουμε κάτι προβληματάκια..."

"τι εννοείς φίλε? δε σε καταλαβαίνω..." του απαντώ

"ρε φιλαράκι,σας έχω πάρει τόσες φορές τηλ αλλά εσείς στην κοσμάρα σας.Έχουμε πολλές

διακοπές τελευταία και σκάμε με το αρκοντίσιονε.." αυτός επιμένει

"δε σε καταλαβαίνω..." επαναλαμβάνω ...και μου απαντά...

"καλά ρε φίλε, της ΔΕΗ δεν είσαι?..." :blink:emno

dgEntity_46490.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 9 months later...

Από τα απλά, καλές είναι οι GT εκδόσεις..

post-2486-1182002813.jpg

Από τα luxury όλες οι εκδόσεις είναι καλές. Γιατί όπως έχει πει ένας φιλόσοφος: "σ'αυτά τα αυτοκίνητα μπορεί να μην μπορείς να πηδήξεις μέσα, ΑΛΛΑ σίγουρα θα πηδήξεις μόλις θα βγεις απ'αυτό!''

post-2486-1182002865.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 5 months later...
  • 10 months later...

emeek

mercedes SLR ! εχει και αεροφρενο οπως τα αεροπλανα !
και τα λεωφορεία!

 emeek  emshocking  emsurprise  emsurrender  :wacko:  emboxed  emeleos  emforeio  emhelp  emsplats:blink:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.