Jump to content

Supercars


Roadrunner

Recommended Posts

όταν λέμε αερόφρενα εννοούμε speedbrakes?????????? (τα spoilers που σηκώνονται στο πάνω μέρος του φτερού)

όχι, τα λεωφορεία δεν έχουν τέτοιο πράγμα :oembaaa

δεν πιστεύω να εννοούμε ότι έχει thrust reverser!!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 52
  • Created
  • Last Reply

Αερόφρενο λέμε το φρένο που υποβοηθείται η τρόμπα του από πεπιεσμένο αέρα. Σε αυτήν οφείλεται το χαρακτηριστικό "τσαφ-τσουφ" που ακούς από φορτηγά και λεωφορεία όταν σταματάνε δίπλα σου, σαν να ξεφυσάνε.

Και μια άσχετη πληροφορία, οι νέες κάμερες της τροχαίας με ακτίνες κ, δεν μπορούν να υπολογίσουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου και να πάρουν καν φωτογραφία αν αυτό κινείται με πάνω από 274χλμ/ώρα . :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτή τη φορά έχει Τζαπάν. Ιδού το μοναδικό αμάξι που:

1. Είναι σούπερκαρ

2. Βγάζει τα πάντα στο δρόμο

3. Είναι καθημερινό

4. Δεν είναι Πόρσε

Πραγματικά είναι μες στην καρδιά μου

nissan-gtr-wallpaper1.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε λίγο καιρό βγαίνει η παρακάτω πανέμορφη BMW.

Είναι το CS Concept, ένα Gran Turismo με μήκος που φθάνει τα 5,10μ., πλάτος το 1,98μ., ύψος 1,36μ. και μεταξόνιο 3,14μ.

Κόλαση.

3ekgvkc56jppg7co4zqy.jpg4ol80rr1rs8cxwjiizpi.jpgc6ulnzsakdtgf8eeh3d2.jpgo4xm3r6wn5a2twosz5.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αερόφρενο λέμε το φρένο που υποβοηθείται η τρόμπα του από πεπιεσμένο αέρα. Σε αυτήν οφείλεται το χαρακτηριστικό "τσαφ-τσουφ" που ακούς από φορτηγά και λεωφορεία όταν σταματάνε δίπλα σου, σαν να ξεφυσάνε.

Και μια άσχετη πληροφορία, οι νέες κάμερες της τροχαίας με ακτίνες κ, δεν μπορούν να υπολογίσουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου και να πάρουν καν φωτογραφία αν αυτό κινείται με πάνω από 274χλμ/ώρα . :antegeia:

για να το λένε ως κάτι εξωπραγματικό, μάλλον η SLR έχει speedbrake. και πάλι κουφό μου φαίνεται κάτι τόσο μικρής μάζας (σε σχέση με ένα αεροπλάνο) να χρειάζεται speedbrake για να φρενάρει αλλά μάλλον το έβαλαν γιατί να μην καταπονούν τα wheelbrakes. ξέρει κανείς αν ενεργοποιείται με μοχλό (όπως στα αεροπλάνα) ή απλά πατώντας το pedal του φρένου; :withstupid:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

mst09_pg_501_ext_lg.jpg

mst09_pg_504_ext_lg.jpg

mst09_pg_216_ext_lg.jpg

Θρυλικό αμάξι, δυστυχώς τπτ από Γερμανία ή Ιαπωνία μπορεί να φτάσει το μύθο της Μάστανγκ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εμένα μου αρέσει απίστευτα εμφανισιακά, αλλά δυστυχώς είναι μεγάλη πατάτα...σκέψου πως οι αναρτήσεις του πίσω άξονα είναι απλά ελατήρια, ούτε καν ημιάκαμπτος για να μειωθεί το κόστος. Για αμερικάνικες ευθείες πάντως πρέπει να είναι μια χαρά. :angry:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σίγουρα, αλλά σκέψου, δεν αγοράζεις Μάστανγκ για αυτό που είναι, δεν είναι Μ3 ή Έβο, αλλά για αυτό που μπορείς να βελτιώσεις πάνω της. Μαθαίνεις μαζί της, είναι κάτι που λίγα αμάξια μπορούν να στο προσφέρουν πλέον.

Όσο για τις μεσαιωνικού τύπου αναρτήσεις, κάποιοι τα έχουν σκεφτεί κ αυτό:

veh_ms3_frontside1_big.jpg

Roush Stage 3 Mustang

2008_s302_xt_fma.jpg

Saleen

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

ext_bg_06.jpg

ext_bg_02.jpg

απαραίτητο το κατάλληλο άττιτουντ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...
Θρυλικό αμάξι, δυστυχώς τπτ από Γερμανία ή Ιαπωνία μπορεί να φτάσει το μύθο της Μάστανγκ

Τι εννοεις τιποτα απο Γερμανια; Ασφαλως αστειευεσαι! Δεν φτανει ουτε μια τριχα απο τ'αρχ.... εεε συγνωμη, ουτε μια λαμπα απ'τα φαναρια της 911!!!!

Ξεκινησαν βεβαια και τα δυο απ'το μηδεν, αλλα για δες την εξελιξη τους σημερα! Οταν λεω μηδεν, εννοω για την μεν Mustang, οτι το πρωτο της κιβωτιο ηταν τριων (!!!) ταχυτητων, για την δε 911, οτι δεν μπορουσες σε καθε στροφη να μην κατουριεσαι οτι θα σου φυγει, λογω του υπερβολικα οπισθεν "κρεμασμενου" κινητηρα! Ποιος θα ηταν ο μυθος της Mustang, χωρις το Hollywood; Μην με παρεξηγεις, κι εγω παθαινω πλακα στο ακουσμα της, την λατρευω και την προσκυνω οπως και πολλα αλλα ατια! Αλλα οχι οτι ειναι και αφταστη!

(περιμενω απαντηση)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 months later...

0,,16154415,00.jpg

Zenvo ST1.Από το Βασίλειο της Δανιμαρκίας.Θα βγουν μόνο 15 τεμάχια.1104 άλογα,0-100 σε 3" και 375km/h.Οι κατασκευαστές της δηλώνουν ότι μπορεί να διασχίσει όλη τη Δανία σε 18 λεπτά!Όσο θες δλδ για να κάνεις 100 μέτρα στην Αχαρνών στις 3 το μεσημέρι...

Πάντως προτιμώ τη Veyron (αν δεν κάτσει η Enzo που την παζαρεύω μ'έναν Άραβα)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θρυλικό αμάξι, δυστυχώς τπτ από Γερμανία ή Ιαπωνία μπορεί να φτάσει το μύθο της Μάστανγκ

Τι εννοεις τιποτα απο Γερμανια; Ασφαλως αστειευεσαι! Δεν φτανει ουτε μια τριχα απο τ'αρχ.... εεε συγνωμη, ουτε μια λαμπα απ'τα φαναρια της 911!!!!

Ξεκινησαν βεβαια και τα δυο απ'το μηδεν, αλλα για δες την εξελιξη τους σημερα! Οταν λεω μηδεν, εννοω για την μεν Mustang, οτι το πρωτο της κιβωτιο ηταν τριων (!!!) ταχυτητων, για την δε 911, οτι δεν μπορουσες σε καθε στροφη να μην κατουριεσαι οτι θα σου φυγει, λογω του υπερβολικα οπισθεν "κρεμασμενου" κινητηρα! Ποιος θα ηταν ο μυθος της Mustang, χωρις το Hollywood; Μην με παρεξηγεις, κι εγω παθαινω πλακα στο ακουσμα της, την λατρευω και την προσκυνω οπως και πολλα αλλα ατια! Αλλα οχι οτι ειναι και αφταστη!

(περιμενω απαντηση)

Ρε συ, πρώτα πρώτα συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η πόρσε είναι ένα σούπερ αμάξι, το οποίο έχει την πιο άριστη καθημερινή συμπεριφορά, με το ανάλογο κόστος, η μάστανγκ ένα αμερικάνικο μασλ καρ, δλδ φτηνό, γρήγορο στην ευθεία, ανίκανο στις ελβετικές άλπεις κ άττιτιουντ ανάλογο με στιβ μακ κουίν ή βιν ντίζελ. Άρα βάση τιμής θα έπρεπε να συγκρίνεις την Πόρσε,χμμμ με την Κορβέτ μάλλον. Άλλα μόνο αυτό λέει για κάτι για τον μύθο που την συνοδεύει.

Με κάτω από 30.000 γιούρος αγοράζεις V8 μάστανγκ. Με τα ίδια λεφτά στην Ευρώπη τι αγοράζεις;

Η μάστανγκ στηρίζεται στη μαζικότητα της παραγωγής, το φτηνό κόστος απόκτησης κ την ευκολία παραμετροποίησης. Αν πειράξεις μια Πόρσε, την καταστρέφεις,χώρια που δείχνεις κ ηλίθιος, γιατί είναι ένα τέλειο αμάξι, ειδικά η 911 (εξαίρεση η καγιέν), αποτέλεσμα επιστημόνων κ εργασίας 50 ετών. Η μάστανγκ το θέλει αυτό, είναι συνηφασμένο με αυτό, επομένως μπορείς να πεις οτι μια μάστανγκ μπορεί να γίνει μοναδική κ καλύτερη.

Τώρα το Χόλυγουντ, είναι άλλη υπόθεση, αλλά αν η μόνη συμμετοχή της Πόρσε στο Χόλυγουντ είναι στα καρτούν Τρανσφόρμερς ως Τσαζ, τότε γιατί η Άουντι έχει πέραση;; Γιατί η Πόρσε είναι συνηφασμένη με ξενερουά, Μάνθο Φουστάνο κ αρσενόπαυση; Άρα βλέπεις οτι ο κόσμος την έχει υποδεχτεί αλλιώς, παρότι έχει ελλατωματάρες, ασυγχώρητες ακόμη κ τότε, αλλά........ο Στιν Μακ Κουίν κ ο Μάρλον Μπράντο, τις οδηγούσαν, τί να πεις...για κεραμικά φρένα, PSD κ γύρους στο Νουρμπουρινγκ, καταλαβαίνεις νομίζω. Κ τελικά ξέρεις κάτι, δε μετράει πόσο γρήγορα κάνει τον γύρο στην καθημερινότηα, δεν μετράει τόσο αν έχει συστήματα που ισιώνουν τις στροφές, αυτά είναι για τους ραλλίστες κ έξω είτε θα ξερνάς, είε θα αποκτήσεις οσφυαλγίες, είτε θα σκοτωθείς από σιγουριά. Ο μέσος οδηγός, νιώθει σούπερ, όταν το πατάει τέρμα, στην ευθεία, όταν ακούει τον κινητήρα ( καταλαβαίνεις τί βγάζει ένας V8 έναντι του Boxer), όταν ακούει τα λάστιχα στο γκάζι.

Κάτι ακόμη. Υποψιάζομαι, οτι αν βγείς από ένα τέτοιο αμάξι θα έχεις ένα χαμόγελο ως τα αυτιά, παρότι δεν είναι εξελιγμένο, δεν είναι ακριβές, δεν δεν δεν πολλά. Δεν ξέρω αν μπορείς να το κάνεις αυτό από μια 911......

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Citroen-GT_Concept_2008_800x600_wallpaper_02.jpgΔεν περιγράφω άλλο
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν ειμαι φανατικος πορσακιας, αλλα να μια Porsche που θα σε κανει να βγεις εξω με χαμογελο! (Αν και λιγο παγωμενο απο την τρομαρα!! emcolgate )

2007-Gemballa-Mirage-GT-Black-Editi.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Aston Martin One-77, το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο, 1000000 british pounds ;), με 7λιτρο κινητήρα που βγάζει 700 άλογα, τελική 320 km/h, 0-100 σε 3.5''

emcolgate

Aston%20Martin%20One-77.jpg

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...
citroen-gt-concept.jpg
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

χαχα πολύ καλό, υποκλίνομαι

:cool10:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.