Jump to content

Recommended Posts

Ένα τσούρμο φοιτητών, θα ήταν περίπου 20 χρονών, περπατούσε στο διάδρομο του 7ου ορόφου του νοσοκομείου. Μπροστά ο καθηγητής, πίσω αυτά ακολουθούσανε. Σταθήκανε μπροστά στην πόρτα ενός θαλάμου. Κάτι τους είπανε, τους δώσανε μάσκες και μπήκανε.

Στο μοναδικό κατειλημμένο κρεββάτι, μία γυναίκα. Σκεπασμένη με ένα σεντόνι ως το λαιμό, μόνο το κεφάλι και τα χέρια έξω απ’ αυτό. Διάσπαρτες στο δέρμα της, οι χαρακτηριστικές σκουροκόκκινες κηλίδες των ανθρώπων που νοσούν από AIDS. Όση ώρα ο καθηγητής τις έδειχνε στους φοιτητές, αυτή κοιτούσε έξω από το παράθυρο.

Δεν ήξερε καν τί ήταν ο HIV. Δεν ήξερε καν γιατί ήταν εκεί. Δεν ήξερε καν γιατί το σώμα της έκανε αυτά που έκανε. Ήταν από ένα ορεινό χωριό ενός μεγάλου νησιού. Μία φορά στη ζωή της είχε κάνει σεξ με έναν επισκέπτη του νησιού. Τώρα δεν είχε κανέναν δίπλα της. Την είχε παρατήσει η οικογένειά της, εκεί στον έβδομο όροφο, να κοιτάει έξω από το παράθυρο και να αναρωτιέται.

Ξεσκεπάσου, της είπε ο καθηγητής. Αυτή έσφιξε το σεντόνι ακόμη περισσότερο. Ξεσκεπάσου, της είπε πιο δυνατά, πιο άγρια. Άρχισε να κλαίει σιγανά και κουκουλώθηκε ακόμη περισσότερο. Ο καθηγητής τότε, έπιασε το σεντόνι νευριασμένος και της το τράβηξε δυνατά, αποκαλύπτοντας ένα γυμνό κορμί, γεμάτο με κοκκινάδια. Ντρέπομαι, έλεγε αυτή κι έκλαιγε με λυγμούς πια. Ντρέπομαι, είμαι γυμνή, με βλέπουν, και με τα χέρια της προσπαθούσε να καλύψει το στήθος της και το μουνί της. Άνοιξε τα πόδια σου, της είπε κοφτά. Ντρέπομαι, ξανά και ξανά. Παραδόθηκε όμως τελικά, μέσα στα ακατάσχετα αναφιλητά, παραδόθηκε στο γαντοφορεμένο χέρι, που της σήκωσε βίαια το ένα πόδι, για να αποκαλύψει μια τεράστια κόκκινη πληγή εκεί ανάμεσα.

Οι φοιτητές είχαν βουβαθεί. Μερικοί είχαν πισωπατήσει προς την πόρτα. Κανά δυο είχαν βουρκώσει. Κανένας όμως δεν μίλησε.

~

Είναι μερικοί άνθρωποι που κουβαλούν τη ντροπή του κόσμου όλου. Κουβαλούν ακόμη και τη ντροπή αυτών που δεν έχουν ντροπή.

Και είναι και μερικοί άλλοι, που δεν θα καταλάβουν ποτέ τί σημαίνει αξιοπρέπεια. Γιατί οι ίδιοι, δεν έχουν.

(Με αφορμή την απόφαση του Α. Γεωργιάδη να επαναφέρει την υγειονομική διάταξη του Α. Λοβέρδου για τις οροθετικές ιερόδουλες.)

http://www.fylosykis.gr/2013/07/%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9/

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

what is the purpose of this article?!

I honestly dont get it

Αφορά στον κοινωνικό στιγματισμό του πάσχοντος από AIDS και άλλα παρεμφερή νοσήματα, καθώς και για την απαίσια αντιμετώπιση από πλευράς ορισμένων γιατρών.

Ο συνάδελφος το ανέρτησε, όπως λέει άλλωστε, με αφορμή την επαναφορά της διάταξης για τις οροθετικές ιερόδουλες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

πρόκειται για ένα ενδιαφέρον- κατά την άποψη μου- κείμενο που κυκλοφόρησε ηλεκτρονικά, με αφορμή την επαναφορά της διάταξης Λοβέρδου( με βάση την οποία το Μάιο του 2012 διαπομπεύτηκαν και φυλακίστηκαν κάποιες γυναίκες ιερόδουλες φορείς του HIV)

η είδηση εδώ: tvxs.gr/node/132666

edit: hemoglobin συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου.. απάντησα πριν προλάβω να το δω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ποιες εννοείτε όταν λέτε ιερόδουλες; τις πουτάνες;

Μία φορά στη ζωή της είχε κάνει σεξ με έναν επισκέπτη του νησιού.

με τους ντόπιους όμως, δε μας λέει!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι, τις πουτάνες εννοούμε. Κι όταν λέμε "απαίσια συμπεριφορά" εννοούμε κάτι τύπους σαν εσένα.

Και.. κλασσικά... Εάν είχε πάει και με ντόπιους, ήταν πουτάνα που πηδιόταν με όποιον έβρισκε και, άρα, "καλά να πάθει". Εάν ο ασθενής ήταν άντρας, θα έφταιγε "η πουτάνα που τον κόλλησε". Τι να κάνουμε, άρρωστα μυαλά πάντα θα υπάρχουν.

Τουλάχιστον μας έδωσες ένα παράδειγμα του πώς σκεφτόταν εκείνος ο άθλιος τύπος - με συγχωρείτε, συνάδελφος ήθελα να πω - που την εξέτασε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τουλάχιστον μας έδωσες ένα παράδειγμα του πώς σκεφτόταν εκείνος ο άθλιος τύπος - με συγχωρείτε, συνάδελφος ήθελα να πω - που την εξέτασε.

Είναι fiction.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ σε καμία επίσκεψη ως φοιτήτρια δεν είδα καθηγητή να συμπεριφέρεται έτσι σε ασθενή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ως φοιτήτρια ούτε εγώ. Ως συγγενής όμως έχω δει.

Το θέμα δεν είναι αν είναι fiction, αλλά να αναδειχθεί ο κοινωνικός στιγματισμός τέτοιων ασθενών. Και οι ίδιοι οι γιατροί - όχι όλοι, βέβαια! - κουβαλούν τέτοια ψήγματα ρατσισμού και, ανεξαρτήτως συμπεριφοράς, θεωρώ ότι αυτό βγαίνει προς τα έξω και εισπράτεται πολύ άσχημα από τέτοιες ομάδες. Ακόμη και ένα υποτιμητικό βλέμμα μπορεί να σε κάνει να νοιώσεις ντροπή..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@8atoparw:Thank you for the link:)

As a piece of prose I find it mawkish and over dramatic to the point of defeating the purpose it was written for. The players are stock characters and the story reeks of populist propaganda.An important issue is reduced to melodramatics. Its insulting how the author attempts to manipulate the reader's feelings.

Its hypocrical to appear to stand up for the rights of prostitutes when as a collective we would prefer to romantisize their circumstances. Not all whores have a heart of good, this makes them no less deserving of dignity than the unfirtunate in the story...

This is my 2 ponies worth...I am well aware that others view this differently.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ανωτέρω σχόλιο θα είχε κάποια αξία αν την παρουσίαζε σαν αγία...Μάλλον όχι

Εγώ πάντως έχω δει γιατρούς να συμπεριφέρονται άσχημα, ή να ξεσκεπάζουν γριές λες και είναι σαρκία ενώ εκείνες ντρέπονται εμφανώς 3 μαντραχαλάδες και εμένα, και να λένε ότι δεν καταλαβαίνει. Αν κάναμε μια κλίμακα Γλασκώβης μια χαρά θα βγαινε.

Όπως και να χει, ως γιατροί πρέπει να στηλιτεύουμε τέτοιες αποφάσεις που μας γυρίζουν στο Μεσαιωνα (ή πολυ πιο απλα, στην ελληνική επαρχία της αντρίλας του 2013 με τα "προσεχως βουλγάρες") και να εναντιωνόμαστε έμπρακτα.

Όσο για τον "γιατρό" που απαντάγε σε ερωτήσεις "δημοσιογράφου" του Σταρ πέρισυ ότι η τάδε ναρκομανής-πόρνη είχε προτιμήσεις, πχ νεαρούς Έλληνες, του αξίζειη διαγραφή από τον ιατρικό σύλλογο μαζί με όλο το ιατρικό τιμ του ΚΕΕΛΠΝΟ (πέρα από φτυσιές δλδ)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

..

KOINO ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ 39Α

Η απόφαση του νέου Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Άδωνη Γεωργιάδη, να επαναφέρει σε ισχύ την υγειονομική διάταξη 39α μέσα στις πρώτες δέκα μέρες της ανάληψης των καθηκόντων του παραβλέποντας:

α) την ομόφωνη εισήγηση για την κατάργηση της διάταξης που έδωσε η επιτροπή που είχε συστήσει η πρώην Υφυπουργός Υγείας, Φωτεινή Σκοπούλη,
β) την πολυσέλιδη έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη όπου περιγράφεται ξεκάθαρα ο αντισυνταγματικός χαρακτήρας της διάταξης,
γ) την εσωτερική και διεθνή κατακραυγή για τις πρακτικές ποινικοποίησης της μετάδοσης,

δ) τις συστάσεις του UNAIDS (Γραφείου HIV/AIDS στον ΟΗΕ) προς το Υπουργείο που έφτασαν πέρσι ως κεραυνός αλλά και τις πρόσφατες προτάσεις του ECDC (Ευρωπαϊκό Κέντρο για την πρόληψη νοσημάτων) για τους τρόπους αντιμετώπισης της επιδημίας HIV μεταξύ των χρηστών ενδοφλέβιων ναρκωτικών αναφορικά με τον διακριτικό ρόλο της ΕΛ.ΑΣ στο δρόμο,
ε) το γεγονός ότι πλέον όλες οι κρατούμενες που κατηγορούνταν για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη αθωώθηκαν από την ελληνική δικαιοσύνη,

δεν μας αφήνει άλλη επιλογή από την πολυεπίπεδη και συντονισμένη αντίδραση.

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την εφαρμογή πολιτικών που μας πάνε ως κοινωνία στο μεσαίωνα. Η πρόσβαση σε δωρεάν και δημόσια υγεία, η πρόσβαση στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι για μας αδιαπραγμάτευτα. Όταν η επίσημη ηγεσία του Υπουργείου Υγείας εμφανώς δεν το συμμερίζεται αυτό, έχουμε ευθύνη με τη δράση μας να το καταστήσουμε σαφές.

ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ:

PRAKSIS, ΘΕΤΙΚΗ ΦΩΝΗ, ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ, ATHENS PRIDE, HOMOPHONIA THESSALONIKI PRIDE, ΣΥΝΘΕΣΗ, ΟΛΚΕ, COLOUR YOUTH, GOOD AS YOU(TH), PROUD PRESS, Λ.Ο.Α., ΛΕΣΒΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ, QUEERTRANS, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ, ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΑ, Λ.Ο.Θ., Σ.Υ.Δ., THESSALONIKI PRIDE

post-18649-0-77790700-1372926584_thumb.j

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ανωτέρω σχόλιο θα είχε κάποια αξία αν την παρουσίαζε σαν αγία...Μάλλον όχι

Ahem...

remote village whore,

seduced by a diseased outsider,

a simpleton that has no understanding of what's happening to her,

an abandoned dying girl clinging to her bedsheets and what shred of dignity she has, under the lurid and leering gazes of men...

She's no Nana now, is she?!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

και εγω αν περιεγραφα ενα πρεζακι που κλαιει γτ του εκλεψαν το 20αρικο (οπως μου συνεβη προχθες) δν θα τον εδειχνα για αγιο...θα περιεγραφα την κατασταση του απλα. Αν οποιαδηποτε δυστυχια σε κανει αγιο, οκ.

Οσο για το simpleton κτλ, δυστυχως στην επαρχια υπαρχει αυτό. Για να μην πουμε για νησια με αιμομιξιες κοινα μυστικα.

Τελοσπαντων, το θεμα μας ειναι η επαναφορα της καταπτυστης διαταξης. Αν δεν παρουν θεση οι γιατροι, θα ναι για φτυσιμο συλλογικα. Υπαρχουν βεβαια κ λαμπρες εξαιρεσεις...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλά να είναι το θέμα μας η κατάπτυστη διάταξη, αλλά υπάρχει λόγος να παρουσιάζουμε τους γιατρούς ώς αναίσθητους και ανάλγητους όπως το κάνουμε αυτό;

Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ τέτοιο περιστατικό. Και δε θα είχε ποτέ λόγο καθηγητής ή οποιοσδήποτε διδάσκων τους φοιτητές να το κάνει αυτό. Θα πήγαινε στον επόμενο ασθενή, που με χαρά θα έδειχνε το πρόβλημά του για να μάθουν οι μελλοντικοί γιατροί.

Ελάχιστο ποσοστό των ασθενών ντρέπονται γιατί είναι άρρωστοι. Και οι ασθενείς του AIDS άρρωστοι είναι, όπως αυτοί που έχουν πνευμονία, καρκίνο στο μαστό, κολοστομία. Ζητήσατε ποτέ από ασθενή να συμμετέχει πχ σε εξετάσεις για τους φοιτητές; Με χαρά έρχονται όλοι - σε σημείο να τους διώχνουμε όταν νομίζουμε ότι τους παρακουράσαμε.

Και έρχεται ένα blog - παρεμπιπτόντως το πρωτότυπο είναι εδώ: http://tintooth.wordpress.com/2013/07/02/%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9/

- ενός/μιας κατά φαντασία λογοτέχνη να γράψει μια μπούρδα και όλοι οι υπόλοιποι μετά ξανακοπιάρουν, μπλογκάρουν, τουιτάρουν ασύστολα το παραμυθάκι και κανένας δε λέει ούτε για το Λοβέρδο, ούτε για το Γεωργιάδη: για τα καθάρματα τους γιατρούς λένε. Τόσα ξέρουν, τόσα καταλαβαίνουν, τόσα λένε.

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πώς εσείς, που είστε γιατροί ή μελλοντικοί γιατροί και ξέρετε την πραγματικότητα, δεν αντιδράτε σε αυτά τα πράγματα. Πώς καταπίνετε αμάσητο το κάθε αποκύημα φαντασίας...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγω δεν ξερω αν ειναι αποκυημα της φαντασιας, ή εχει δει κατι αναλογο.

Δε νομιζω πως προσπαθει να πει οτι ολοι οι γιατροι ειναι αναλγητοι μαλακες.

Γενικα συμφωνω σε αυτο που λες, αν μου προξενουσε την ιδια εντυπωση, θα ηταν ηλιθιο να επικροτει κανεις ενα κειμενο ουσιαστικα κοινωνικου αυτοματισμου.

Παντως, το γεγονος οτι ουδεις ενδιαφερθηκε συλλογικα να στηλιτευσει τοτε που βλεπαμε τα προσωπα -και τις διευθυνσεις και τα ονοματεπωνυμα κ πατρωνυμα- των ναρκομανων οροθετικών στον Ευαγγελάτο, από το ιατρικό σώμα, δεν μας τιμά και ιδιαίτερα.

Μαλιστα θυμαμαι πως τοτε σ αυτο το φορουμ, καποιος ειχε αναρωτηθει πώς αλλιώς θα προστατευονταν οσοι πηγαν μαζί τους.

Επισης, στο ΚΕΕΛΠΝΟ γιατροί είναι μεσα, και γιατροί τους εξεταζαν παρα τη θεληση τους για HIV.

Όλοι αυτοι ειναι ακομα στη θεση τους. Και γιατροί και μπάτσοι, δεν γινεται.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ε νταξ, πολλά θες κι εσύ Lord Admin. είναι γραμμή του κόμματος αυτή. θα χρειαστεί να περιμένεις να συνεδριάσει το κόμμα στον Περισσό για να σου απαντήσουν στα ερωτήματα σου.

το χειρότερο δεν είναι ότι αναπαράγουν τις πίπες αμάσητες. το χειρότερο είναι ότι όσοι το κάνουν θεωρούν τους εαυτούς τους "ψαγμένους". ο θύτης μάλιστα, θεώρησε το κείμενο "ενδιαφέρον" όπως εξηγεί παραπάνω. αυτό σημαίνει 2 πράγματα:

- ότι δε φιλτράρουν όλοι όσα διαβάζουν με τον ίδιο τρόπο

- ότι ο συγγραφέας πέτυχε το σκοπό του: θυσίασε τη σοβαρότητα του άρθρου για χάρη της εντυπωσιοθηρίας μέσω της επίκλησης στο συναίσθημα και δικαιώθηκε πανηγυρικά. είναι τόσο εύκολο τελικά να χειριστείς τον κόσμο...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό που μας αφορά ως γιατρούς και ως ανθρώπους που ζουν την πραγματικότητα δεν είναι το αν το κείμενο είναι μυθοπλασία ή όχι αλλά το ζήτημα στο οποίο αναφέρεται και το οποίο είναι η επαναφορά της ναζιστικής εμπνεύσεως διάταξης Λοβέρδου-Άδωνη (για ακόμη μια φορά τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται...)

Ο Άδωνις Γεωργιάδης αποφασίζει και διατάσσει

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει η επαναφορά της υγειονομικής διάταξης η οποία χρησιμοποιήθηκε τον Απρίλιο-Μάιο του 2012 για τη βαρύτατη παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων 27 οροθετικών γυναικών, οι οποίες υποχρεώθηκαν σε τεστ για τον ιο ΗIV, στη συνέχεια διαπομπεύθηκαν και φυλακίστηκαν για πολλούς μήνες.

Τα δικαστήρια απάλλαξαν τις γυναίκες αυτές από τις βαρύτατες κατηγορίες που τους αποδόθηκαν, ενώ πολλές σήμερα βρίσκονται σε διαδικασία αποζημίωσης από το ελληνικό κράτος και προσφυγής σε ευρωπαϊκά δικαστήρια.

Πολλά ακόμα άτομα, θεωρούμενα ως εκδιδόμενα χωρίς αποδείξεις αλλά και χρηστες ενδοφλεβιων τοξικων ουσιων και μετανάστες – μετανάστριες, στο πλαίσιο των ρατσιστικών επιχειρήσεων «Ξένιος Δίας» έχουν υποχρεωθεί σε λήψη αίματος, από επίορκους γιατρούς του ΚΕΕΛΠΝΟ για πολλούς μήνες μετά τις αρχικές συλλήψεις και φυλακίσεις γυναικών. Οι γιατροί αυτοί ελέγχονται σήμερα για παράβαση καθήκοντος, ενώ το ΚΕΕΛΠΝΟ ελέγχεται επίσης για αντιδεοντολογική δραστηριότητα.

Η συγκεκριμένη διάταξη, με τα λόγια του επίσημου κειμένου που υπογράφει ο υποτιθέμενος υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, αναφέρει επί λέξει:

«ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Καταργούμε την με υπ αριθμ πρωτ. Γ.Π.οικ.39728/30-4-13 απόφαση,

«Κατάργηση Υγειονομικής Διάταξης ΓΥ/39Α»

(ΦΕΚ 1085/Β/30-4-13)

και επαναφέρουμε σε ισχύ την υπ.αριθμ. ΓΥ/39Α Υγειονομική Διάταξη

«Ρυθμίσεις που αφορούν τον περιορισμό της διάδοσης λοιμωδών νοσημάτων»

(ΦΕΚ 1002/Β/2012).

Καλούμε το λαό να συνειδητοποιήσει ότι η δημόσια υγεία απειλείται σήμερα από τις θανατηφόρες πολιτικές του μνημονίου που κάνουν τους δείκτες υγείας της χώρας μας να καταρρέουν από τη μια (βλέπε αύξηση αυτοκτονιών, βρεφικής θνησιμότητας κ.ο.κ.) και από την άλλη διαλύουν κάθε θεσμό δημόσιας περίθαλψης και θεσπίζουν πολλαπλά εμπόδια στην πρόσβαση στις αποδυναμωμένες αυτές δημόσιες υπηρεσίες σε κάθε ευάλωτη μερίδα της κοινωνίας (ανασφάλιστοι, άνεργοι, μετανάστες). Η Ελληνική κοινωνία δεν απειλείται σημερα από κάποιους αποκλεισμένους πληθυσμους που το κράτος θέλει να καταστήσει αποδιοπομπαίους τράγους για να καλύψει τις ευθύνες του για τη δραματική επιδείνωση του επιπέδου υγείας του συνόλου του πληθυσμού στη χώρα.

Η δημόσια υγεία δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί παρά μόνο με δημοκρατικούς τρόπους: όταν δηλαδή όλοι οι πολίτες, αποκτήσουν πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας που χρειάζονται αλλά και όταν γίνονται σεβαστά τα ανθρώπινα δικαιώματά όλων και ιδιαίτερα των πλέον ευάλωτων όταν βρίσκονται στη διαδικασία εξετάσεων και παροχης ιατρονοσηλευτικων υπηρεσιων

Κανείς και καμιά δεν πρέπει να καθησυχάζει όταν οι παραβιάσεις γίνονται δήθεν για τα «πρεζόνια» ή για τους φορείς ή νοσούντες και νοσούσες από λοιμώδη νοσήματα,. Ολες και όλοι πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα ίδια αυτά υπουργεία της μνημονιακής βαρβαρότητας που επιδιδονται στο κυνήγι μαγισσών των οροθετικών γυναικών, είναι εκείνα που κόβουν βασικές υπηρεσίες από το λαό, μειώνουν τη χρηματοδότηση της δημόσιας υγείας και ακολουθούν την ανθρωποκτόνα πολιτική των μνημονίων. Όταν φορείς δημόσιας υγείας όπως το ΚΕΕΛΠΝΟ ή άλλοι αντί να χρησιμοποιούνται για τη στήριξη των πλέον αδυνάτων σε μια τέτοια συγκυρία οικονομικής κρίσης με αναπόδραστες επιπτώσεις στην υγεία τους, αντιθέτως μετατρέπονται σε διεφθαρμένους μηχανισμούς καταστολής, παραβίασης κάθε ιατρικής δεοντολογίας και σκοτεινών συναλλαγών με τα κυκλώματα της παρανομίας και της διαφθοράς, ολοι και ολες πρεπει να ανησυχουμε..

Είναι ντροπή για τον ελληνικό λαό και για τις λαϊκές τάξεις να έχουμε έναν ακροδεξιό και επικινδυνο για τη δημοσια υγεια υπουργό υγείας και μια τέτοια κυβέρνηση. Ο αγώνας πρέπει να είναι καθολικός για να φύγουν αυτοί και τα μέτρα τους.

Από πλευράς μας, θα κάνουμε όλες τις κινηματικές αλλά και νομικές ενέργειες για να ξανακαταργηθεί η υγειονομική διάταξη, με ορίζοντα όλο το φάσμα των υπηρεσιών υγείας που περικόπτονται έως και εξαφανίζονται για τις λαϊκές τάξεις, και παραμένουν ενεργές μόνο για όσους και όσες έχουν να πληρώσουν πολυτελείς υπηρεσίες.

Αθήνα, 2-7-2013

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΕΣ ΟΡΟΘΕΤΙΚΕΣ

http://www.fylosykis.gr/2013/07/%CE%BF-%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B9/

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ 39Α

Αυτές τις ημέρες στην Κουάλα Λουμπούρ λαμβάνει χώρα το παγκόσμιο ιατρικό συνέδριο για το HIV/AIDS. Στην επίσημη ομιλία της στο κλείσιμο του συνεδρίου η Φρανσουά Μπαρέ Σινουσί, κάτοχος του Nομπέλ Ιατρικής και Πρόεδρος της Διεθνούς Επιστημονικής Κοινότητας των ερευνητών και ιατρών του HIV/AIDS αναφέρθηκε στην επαναφορά της υγειονομικής διάταξης 39Α από τον τωρινό Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της χώρας μας λέγοντας επί λέξει:


"Όπως επαναλαμβάνουμε εδώ και χρόνια δεν γίνεται να υπάρξει τέλος στην επιδημία του HIV/AIDS αν παράλληλα δεν κάνουμε βήματα στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Νομίζω ότι αυτό έγινε σαφέστατα ξεκάθαρο κατά τη διάρκεια των ομιλιών εδώ αυτή την εβδομάδα. Με μεγάλη απογοήτευση λιπόν, μάθαμε χτες ότι το Υπουργείο Υγείας της Ελλάδας εισήγαγε ξανά την υποχρεωτική εξέταση για HIV μετά από προσαγωγές σε εκδιδόμενες γυναίκες. Ως Πρόεδρος της Διεθνούς Επιστημονικής Κοινότητας HIV/AIDS καταδικάζω αυτή την κίνηση και καλώ την Ελληνική κυβέρνηση να επανεξετάσει την στάση της. Οι διαγνώσεις του HIV έχουν αυξηθεί στην Ελλάδα εξαιτίας της κρίσης και οι υποχρεωτικές εξετάσεις για HIV και καταναγκαστικές προσαγωγές το μόνο που θα προκαλέσουν είναι την αύξηση της επιδημίας στη χώρα."

http://positivevoicegr.blogspot.gr/2013/07/39_4.html

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εγώ έχω δει και χειρότερα ως φοιτητής.

Σχετικά με τη κατάπτυστη διάταξη, δε περίμενα κάτι καλύτερο απο τον ανόητο που ανέλαβε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πραγματικά, ποιος πιστευει οτι χρειαζεται ενα κειμενο μυθοπλασιας για να ταραξει συναισθηματικα καποιον για το ζητημα;

Δεν αρκουν δηλαδη οι φωτογραφίες των αποστεωμένων, ρυτιδιασμενων γυναικων που κοσμουσαν τις οθονες τηλεορασεων και υπολογιστων εναν χρονο πριν; Μαζι με ονομα και διευθυνση;

Δηλαδη, μην τρελαθουμε και τελειως.

Τοτε, ολοκληρο σκηνικο απανθρωπου εξευτελισμου ειχε στηθει και ερχεστε να μας μιλησετε για δραματοποιησεις.

ΥΓ εσυ SleepWalker, αγορασε καινουργια καραμελιτσα να μασας ρε καλε μου, να μην μας πρηζεις κιολας. Εγω εχω τοση σχεση με τον Περισσό (και ο Περισσος με μενα) οση εχεις εσύ με την ενσυναισθηση

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ωραία. Καλά τα λέτε. Δίκιο έχετε όλοι. Μόνο όμως μεταξύ μας ασχολούμαστε με το Υπουργείο και τη διάταξη με ευκαιρία το συγκεκριμένο μυθοπλαστικό δημοσίευμα.

Κανείς άλλος δεν καταλαβαίνει το σκοπό του δημοσιεύματος. Αν αφαιρέσουμε τις τελευταίες 2 γραμμές (που ο μέσος αναγνώστης θα παραβλέψει στα πλαίσια του TL;DR ούτως ή άλλως) είναι ένα απαράδεκτο, προπαγανδιστικό κομμάτι που βάζει όλους τους γιατρούς μαζί στο ίδιο τσουβάλι, από φοιτητές ως Καθηγητές, και τους παρουσιάζει ως υπάνθρωπα ανδράποδα χωρίς ευαισθησίες, χωρίς λογική, χωρίς καμία επαφή με το συνάνθρωπο / ασθενή. Τρελούς επιστήμονες που ενδιαφέρονται να δουν ένα εξάνθημα "ζωντανά", λες και δεν υπάρχουν βιβλία, internet κλπ να το μελετήσουν με την ησυχία τους. emdoc

Ακόμα και το νοσοκομείο παρουσιάζεται λίγο πολύ ως σανατόριο για λεπρούς περασμένων αιώνων, που έχει βάλει απομονωμένη την ασθενή με AIDS σε ένα δωμάτιο στη γωνία να πεθάνει και να μη μας χαλάσει την αισθητική.

Αυτή είναι η εμπειρία σας από τους γιατρούς, από τους φοιτητές, από τα νοσοκομεία; Αν είναι λυπάμαι πολύ - πείτε μας όμως ποια ήταν τα νοσοκομεία για να βεβαιωθούμε ότι τρολάρετε!

emeleos:antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συνάδελφε, το κειμενάκι, μυθοπλασία ή όχι, δεν γενικεύει. Ένα στιγμιότυπο περιγράφει και διευκρινίζει ότι παίρνει ως αφορμή τη διάταξη Λοβέρδου. Τώρα, δεν ξέρω τι θα κάνει ο μέσος αναγνώστης, δεν τον ξέρω προσωπικά. Αλλά το τι κατά τη γνώμη του καθενός θα κάνει ο υποθετικός "μέσος" αναγνώστης δεν μπορεί να είναι κριτήριο για το τι θα γράψει κανείς. Το ζήτημα είναι η στόχευση του κειμένου, και αυτή δεν είναι η κατηγορία του ιατρικού σώματος αλλά της νοοτροπίας που ενσαρκώνεται στην προαναφερθείσα διάταξη.

Όσο για το αν τρολάρουν όσοι μιλάνε για ανεπίτρεπτη συμπεριφορά γιατρών προς ασθενείς, εγώ έχω υπάρξει μάρτυρας σχετικού σκηνικού στο Λαϊκό. Ή μήπως θεωρείς ότι στις τάξεις των γιατρών δεν υπάρχουν και μπουμπούκια;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν είναι δυνατόν! Ότι όλοι οι συνάδελφοι είναι έτσι, αυτό είπαμε όσα τρολς δηλώσαμε ότι βιώσαμε ένα άσχημο περιστατικό;

Προφανώς και σκοπός του κειμένου είναι να στηλιτεύσει τη νοοτροπία πίσω από τη συγκεκριμένη διάταξη. Πριν αποφανθούν ορισμένοι ότι το κείμενο είναι προπαγάνδα κατά του συστήματος υγείας, ας το βάλουν λίγο να δουλέψει πρώτα.. Μήπως, λέω μήπως, κάτι άλλο θέλει να πει ο ποιητής;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνω απολυτα με τον lello.

Αν δηλαδη ενα κειμενο περιεγραφε έναν φακελάκια, θα γενίκευε; Ή μήπως δε θα παρουσίαζε μια πραγματικότητα; Και εγώ δυστυχώς δεν έχω την ωραία εικόνα που περιγράφετε μερικοί που σαστίζετε με το σκηνικό που φαινεται στο κείμενο, όπως είπαν και άλλοι πχ alexoulis.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.