Jump to content

Θεωρείτε το μάθημα εύκολο ή δύσκολο;  

128 members have voted

  1. 1. Θεωρείτε το μάθημα εύκολο ή δύσκολο;

    • Εύκολο
      72
    • Δύσκολο
      56


Recommended Posts

Posted

Εδώ θα μπορείτε να βρίσκετε την ύλη, τη "συμπυκνωμένη" ύλη (τα SOS δηλαδή!) και παλιά θέματα για τo μάθημα.

Μπορείτε να προσθέσετε τις δικές σας πληροφορίες ή να ρωτήσετε κάτι σχετικό με το μάθημα κάνοντας "απάντηση".

Μηνύματα άσχετα με το βασικό θέμα θα διαγράφονται αυτόματα. Σκοπός είναι να τηρηθεί μια ενότητα και μια συνέχεια στο topic αυτό.

Πάντως σχόλια σε σχέση με το μάθημα - πχ αν είναι ενδιαφέρον, αν σας αρέσει, αν είναι δύσκολο κλπ είναι βεβαίως ευπρόσδεκτα. Σημασία έχει να μη ξεφεύγει η συζήτηση από το θέμα.

Προσπαθήστε να αναφέρετε:

α. Το έτος που έπεσαν τα θέματα/βγήκαν τα SOS (πχ 2003-2004) και

β. Τους καθηγητές που εξέτασαν (κυρίως το Διευθυντή)

Με αυτόν τον τρόπο τα SOS σας θα αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη χρησιμότητα και η σελίδα μεγαλύτερη οργάνωση.

Και φυσικά όταν διαβάζετε SOS ή άλλες πλήροφορίες για το μάθημα να ελέγχετε πάντα σε ποια έτη αναφέρονται.

Τέλος να υπενθυμίσουμε τα αυτονόητα, ότι δηλαδή (α) δε φέρουμε καμία ευθύνη για την ακρίβεια των πληροφοριών που ακολουθούν και (β) να μη στηρίζεστε σε SOS αφού αυτή είναι μια προδήλως αντιεπιστημονική πρακτική. Η ιατρική προφανώς δε μαθαίνεται από SOS, και οι μελλοντικοί ασθενείς σας περιμένουν από σας να γνωρίζετε περισσότερα από τα θέματα της περιόδου 1999-2000. Φυσικά, είναι καλύτερο να γνωρίζει κανείς καλά έστω τα στοιχειώδη από το να μη γνωρίζει τίποτε...

  • 4 months later...
Posted

Όταν έδωσα εγώ το μάθημα υπήρχε το σύστημα με τις γνωστές ερωτήσεις και τις άγνωστες!

Τις γνωστές τις παίρναμε από το Βολκάνο και πάντα πέφταν κάποιες από εκεί μέσα.

Από εκεί και πέρα διαβάζαμε το 3τομο του Ρούσσου.

και συγκεκριμένα 13, 26, 27, 28, 29, 32, 47, 48, 50, 51, 54, 56, 59, 60, 63, 65, 70, 73, 77, 88, 89, 95, 97, 101, 103

σημείωση: Στον 1ο τόμο, υπάρχει "αντί προλόγου" μία εναρκτήρια ομιλία σε συνέδριο του 93 του ΚΑΘΗΓΗΤΗ Κ.Δ. Γαρδίκα. Διαβάστε την για να έχετε μια εικόνα για μερικές πραγματικά μεγάλες μορφές του Πανεπιστήμιου μας...

ΥΓ. ειλικρινά δε μπορώ να θυμηθώ αν τα συγκεκριμένα κεφάλαια είναι ύλη που είχε ανακοινώσει η έδρα ή ΣΟΣ του μαθήματος.... απλά αυτά βρήκα σημειωμένα και διαβασμένα στο βιβλίο μου. (ναι, το πέρασα και με άνεση :P )

  • 1 month later...
Posted

Γενικά αν διαβάσει κανείς από το βιβλίο οξεοβασική ισορροπία,ηλεκτρολυτικές διαταραχές,διαταραχές Ο2-CO2,καταπληξία(shock),πνευμονική εμβολή,άσθμα,τη βασική ΚΑΡΠΑ καθώς και τα βασικά από τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις(Glascow scale) καθώς και τα γνωστά και άγνωστα θέματα,που θα προμηθευθεί από το Volcano είναι 100% καλυμμένος για να περάσει!!

  • 3 years later...
Posted

Η πτυχιακή εξέταση είναι όντως προφορική. Νομίζω πως με Οξεοβασική, διαταραχές οξυγόνου - διοξειδίου, αιμοδυναμικό monitoring, ΚΑΡΠΑ, πνευμονικό οίδημα (καρδιογενές, μη καρδιογενές-ορισμός ARDS), πνευμονική εμβολή, άσθμα, σήψη, καταπληξία, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις καλύπτεσαι απόλυτα. Ρωτάνε ορισμούς και κλινικά παραδείγματα.

Για τα γραπτά δεν ξέρω. Έχω ακούσει πως τα θέματα (πολλαπλής επιλογής είναι) ανακυκλώνονται. Η γνώμη μου είναι καλύτερα προφορικά. Η εξέταση είναι πολύ καλή και θα σου μείνουν και κάποιες βασικές γνώσεις από το διάβασμα.

  • 1 month later...
Posted

υπάρχει ένα βιβλιαράκι στο volcano που ονομάζεται "ερωτήσεις Μ.Ε.Θ" , ΄με τις γνωστές ερωτήσεις απαντημένες και τις άγνωστες αναπάντητες φυσικά! Γνωρίζει κανείς εάν το διάβασμα μόνο απο αυτό, καλύπτει την εξέταση???? Όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό,ας απαντήσει... emconfusedemhelp emhelp emhelp

Posted

Σου δίνει μια γενική ιδέα για το τι ερωτήσεις πέφτουν και σε βοηθάει να κάνεις ένα γρήγορο πέρασμα της ύλης, ΑΛΛΑ δεν πέφτουν αυτούσιες ερωτήσεις από εκεί (παρά μόνο ελάχιστες) και οι ερωτήσεις που αφορούν τα κεφάλαια Α, ως επί το πλείστον δεν είναι απαντημένες.

Πάντως αν δεν έχεις χρόνο (ή διάθεση) να ασχοληθείς με το βιβλίο, νομίζω ότι σου προσφέρει μια χείρα βοηθείας...

  • 1 month later...
Posted

Νομίζω 15-20 από τις 60 ερωτήσεις είναι υπολογισμοί οξεοβασικής ισορροπίας...

Προσωπικά, αν και νόμιζα ότι κατείχα το αντικείμενο, δύσκολα μπορούσα να απαντήσω σωστά μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό που αντιστοιχεί σε κάθε ερώτηση... Βρήκα λοιπόν στο internet 6 κανόνες για την οξεοβασική ισορροπία που βοηθούν πολύ (όχι κάτι διαφορετικό από αυτά που γράφει το βιβλίο, απλώς μαζεμένα) ... Αν τους μάθει κανείς απ' έξω, έχει κάθε απάντηση σε λιγότερο από 30'' άρα και σίγουρες 15-20 απαντήσεις... Το βρήκα χρήσιμο, ελπίζω να βοηθήσει...

http://www.anaesthesiamcq.com/AcidBaseBook/ab9_3.php

Καλή επιτυχία... :rolleyes:

  • 3 months later...
Posted

Kαλησπερα και καλη χρονια σ'ολους! ;)

Θα ηθελα να ρωτησω αν η ΜΕΘ ειναι ακομα πολλαπλης επιλογης και αν παρ'ολο που ειμαι πτυχιο μπορω να δωσω τωρα στις 21.1 στην κανονικη εξεταστικη χωρις προβλημα?

Ευχαριστω εκ των προτερων

Posted

Καλή χρονιά!!! Και βέβαια μπορείς να δώσεις στην κανονική χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα!Και εγώ πτυχίο ήμουν τον Οκτώβρη που έδωσα μεθ στην κανονική και την πέρασα κανονικότατα και με βαθμό και το αποτέλεσμα ήδη υπάρχει στην αναλυτική!!! Και η κανονική μέχρι και τον Οκτώβρη που έδωσα εγώ ήταν ακόμα πολλαπλής,δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι απο τότε!Καλή επιτυχία :D

  • 2 months later...
Posted
Όταν έδωσα εγώ το μάθημα υπήρχε το σύστημα με τις γνωστές ερωτήσεις και τις άγνωστες!

Τις γνωστές τις παίρναμε από το Βολκάνο και πάντα πέφταν κάποιες από εκεί μέσα.

Από εκεί και πέρα διαβάζαμε το 3τομο του Ρούσσου.

και συγκεκριμένα 13, 26, 27, 28, 29, 32, 47, 48, 50, 51, 54, 56, 59, 60, 63, 65, 70, 73, 77, 88, 89, 95, 97, 101, 103

Τα κεφάλαια του βιβλίου διακρίνονται σε (Α) απο τα οποία μπαίνουν στις εξετάσεις άγνωστες ερωτήσεις και (Β) για τα οποία δίδονται απο την κλινική γνωστές ερωτήσεις προς βοήθεια των φοιτητών

Γραπτές εξετάσεις : γίνονται με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (60 ερωτήσεις, 45 άγνωστες και 15 γνωστές)

Η διάρκεια των εξετάσεων είναι 45 λεπτά.

Κεφάλαια Α:

Διασωλήνωση τραχείας

Οξυγονοθεραπεία

Συμβατικός μηχανισμός αερισμός

Μηχανικός αερισμός χωρίς διασωλήνωση

ΚΑΡΠΑ ενήλικα

ΚΑΡΠΑ παιδιού

Διαταραχες οξεοβασικής ισορροπίας

Διαταραχές ηλεκτρολυτών

Προσέγγιση πλήξης και καταπληξίας

Συνδρομο τοξικής καταπληξίας

Διαχωριστικό ανεύρυσμα αορτής

Καρδιακές αρρυθμίες

Πνευμονική εμβολή

Υπερτασική κρίση

Διαταραχές Ο2-Ο2

Βαρύ βρογχικό άσθμα

Οξεία απόφραξη ανώτερου αναπνευστικού στα παιδιά

Οξεία παγκρεατίτιδα

Σύνδρομο αυξημένης ενδοκοιλιακής πίεσης

Οξεία νεφρική ανεπάρκεια

Status epilepticus

Εγκεφαλικός θάνατος

Διαβητικής κετοξέωση και υπεργλυκαιμικής μη κετοξεωτική υπερόσμωση

Υπογλυκαιμία

Αρχική αντιμετώπιση πολυτραυματία

Κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις

Θερμοπληξία

Πνιγμός

Όλα τα υπόλοιπα κεφάλαια ανήκουν στη κατηγορία (Β)

Τα παραπάνω ισχύουν;;;; emquestionemquestionemquestion

emsosemsosemsos

Posted

Ναι 100%

  • 4 months later...
Posted
Επισής ρώτησα στη γραμματεία για το πού γραφόμαστε για τις εξετάσεις και μου είπε στο eclass! Γνωρίζει κάποιος την ακριβή διεύθηνση?

https://eclass.uoa.gr/

και πας αριστερά στο "εγγραφή φοιτητή"

και αφού εγγραφείς: "εγγραφή σε μάθημα">"ιατρική σχολή"> και βρίσκεις την ΜΕΘ (δεν έχει μπει ακόμα, μπαίνει λίγες μέρες πριν την εκάστοτε εξέταση)

  • 4 weeks later...
Posted

Για την ιστορία, στην επαναληπτική της 1/9 ο Νάνας έβαλε 60 θέματα, με χρόνο 45 λεπτά (τσίμα τσίμα έβγαιναν).

Καμιά 10-15αριά ήταν τα γνωστά, τα υπόλοιπα άγνωστα. Περίπου 10 με αέρια αίματος, αντιρροπούμενη, μη-, μερικώς, πλήρως.

Υ.Γ. Τι φωνή που βγάζει αυτός ο άνθρωπος όταν φωνάζει! Σε ξεκουφαίνει και ας κάθεσαι στο τελευταίο έδρανο!

  • 2 months later...
Posted

Έδωσα το μάθημα στις 21/11 (προαιρετική), τα θέματα ήταν εντελώς αναμενόμενα και αν κάθε φορά οι εξετάσεις είναι έτσι τότε σίγουρα μιλάμε για ένα από τα ευκολότερα μαθήματα της σχολής... Γενικά τα κεφάλαια που κάλυπταν το 95% των ερωτήσεων ήταν αυτά που έχουν αναφέρει και άλλοι, δεν υπάρχει κανένας λόγος να τρελαίνεστε με το γνωστό ράδιο-αρβύλα της σχολής μας! Δώσαμε περίποy 40 άτομα, πέρασαν οι 36... Μην ψαρώνετε! :)

  • 2 months later...
Posted

εγω εδωσα τον Σεπτεμβριο....μην ανησυχεις τα θεματα δεν ειναι δυσκολα...απο τα κεφαλαια να προσεξεις αρκετα καποια πινακακια...κ να διαβασεις κυριως οξεοβασικη κεκ ασθμα πνευμονικη εμβολη αρρυθμιες οξυγονοθεραπεια διαταραχες οξυγονου διοξειδιου εγκεφαλικος θανατος κ shock(κυριως τα πινακακια). Πολλες απαντησεις βγαινουν και απο γενικες γνωσεις επισης καλο ειναι να πας απο volcano να παρεις ενα βιβλιαρακι με ερωτησεις επιλογης, μεσα σε αυτες ειναι και οι γνωστες και καποιες αλλες που ενιοτε πεφτουν...καλη σου επιτυχια

  • 5 months later...
Posted (edited)

Λοιπόν παιδιά εγώ είμαι επι πτυχίω αλλά έδωσα στην κανονική στις 13/07/09.Δεν γνωρίζω πώς είναι τα πράγματα στα προφορικά στις επί πτυχίω εξετάσεις αν και δεν έχω ακούσει τα καλυτερα. Γι αυτό προτείνω να το δώσετε το μάθημα σε κανονική.

Και επειδή πολλή ραδιο αρβύλα έχει πέσει....τα γεγονότα κατά την ταπεινή μου άποψη καθως όμως και της πλειοψηφίας αυτών που έδωσαν είναι τα εξής:

Πρόκειται ,αν όχι για το πιο εύκολο, σιγουρα για ένα από τα πιο εύκολα μαθήματα του 5ου! (εννοείται σε κανονική εξέταση) Με 2 άντε το πολύ 3 μέρες ΣΟΒΑΡΟΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ περνιέται σε ποσοστό ανω του 90% (πάντα υπάρχουν τα απρόοπτα!!)

1.Αυτό που πρέπει 100% ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ είναι τα πολλαπλής που κυκλοφορούν σε φυλλάδια και κυρίως απο την κοβάνη (αλλά και από παρατάξεις) ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ "ΑΓΝΩΣΤΑ" ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ γιατί μπορεί να μην μπαίνουν αυτούσια αλλά θα μάθετε δυο τρια πραγματακια που ίσως φανουν χρήσιμα!!!

2. Από το βιβλίο διαβάζουμε σίγουρα κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και ότι άλλο θέλουμε από ασθμα,καρπα,εμβολη, κ.τ.λ(δείτε πιο πάνω τα posts των συναδελφων. Γενικά όσα περισσότερα διαβάσουμε τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να πιάσουμε αγνωστα πολλαπλης που κυμαίνονται γύρω στα 30 από τα 60. ΌΜΩΣ ΣΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΟΝΟ ΚΡΑΝΙΟΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗ!

3.ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗ (15-20 ερωτησεις): ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ EXPERTS ΣΤΗΝ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗ. (ένα απόγευμα γεμάτο ασχολούμαστε μόνο με αυτή) Προτείνω να κατεβάσετε τους κανόνες που οξεοβασικής που θα βρείτε σε αυτο το τοπικ πιο πάνω σε λινκ! Επίσης μπορείτε να διαβάσετε από το βιβλίο της πνευμονολογίας που τα έχει πιο συμπικνωμένα. Μην αναλωθείτε σε αχρηστες πληροφορίες αλλά μόνο στο πως μπορούμε να διακρίνουμε αν πρόκειται για αναπνευστικη ή μεταβολική οξέωση/αλκάλωση και αν είναι αντιροπούμενη ή όχι!! ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ CD ΠΑΡΑΔΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ (ΕΧΕΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΠΟΝΗΣΗ!!!)

Αυτα παιδες.....το μάθημα είναι εύκολο και το μόνο που χρειάζεται είναι λιγο προσοχή και συγκέντρωση την ώρα της εξέτασης...μην αναλώνετε άσκοπα χρόνο....ότι δεν ξέρετε αφηστε το για το τέλος γιατί ο χρόνος είναι περιορισμένος!!!

GOOD LUCK BROTHERS!!!!

p.s.: προλαβαίνω και διευκρινίζω: το ράδιο αρβύλα που ανέφερα δεν έχει να κάνει με τις πληροφορίες που δίνουν οι συνάδελφοι πιο πάνω ,και οι οποίες είναι πάρα πολύ χρήσιμες, αλλά στο ότι μπορεί να ακούσετε διάφορα του στιλ: περνάει μόνο ενας ορισμένος αριθμός φοιτητών , υπαρχει βαθμολόγηση με καμπύλη gauss , αν κάνεις πάνω απο χ λάθη κόβεσαι, μπήκαν πάνω απο 50 άγνωστα θέματα και τα λοιπα.....αυτά τα άκουσα και εγώ και από όσα γνωρίζω δεν ισχύουν....αν γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω ας με διαψεύσει!! Πάντως το ότι ειναι δυσκολο μαθημα είναι σιγουρα αρβίλα....Δηλαδη έλεος τι να πουμε δηλαδη για άλλα μαθηματα (βλ. παιδιατρικη αγ.Σοφια, Κρεατσα,Μουτσοπουλο κ.τ.λ.!!!!) Απορω πως το poll έχει αυτά τα ποσοστά!!! Μάλλον κάθε πικραμένος που κόβεται μπαινει και ψηφίζει πως είναι δυσκολο ενω όσοι περνάνε (η πληθώρα δηλαδή) δεν μπαινει γι αυτό!!!!!

Edited by kirxhoff222
  • 7 months later...
Posted

προαιρετική 1.3.2010

Πολλές ερωτήσεις απο Οξεοβασική.(Μερικώς/πληρως αντιροπουμενη-φυσιολογική-διπλη οξεωση/αλκάλωση)

Κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Απο το Βολκάνο ισως και λίγα παραπάνω απο τα 15 που λεει η ύλη

Δεν ειχε πολλά απο Ηλεκτρολύτες(λίγο περίεργο αλλα πολύ βολικό)

Ευκολο μάθημα, με όσα λεγονται παραπάνω και διάβασμα 2μερες< ή = και πάλι περνάτε.

  • 10 months later...
Posted (edited)

Κανονική 4/02/11

60 πολλαπλής,σε +/- 1 ώρα,να έχετε μολύβι και γόμα αν και δίνουν και εκεί σε όποιον δεν έχει

Πολλές ερωτήσεις απο ΚΑΡΠΑ,όχι και πολλές -όπως είχα ακούσει- απο οξεοβασική,1 με φυσιολογικά αέρια αίματος,μερικές απο ηλεκτρολύτες,μερικές με πνευμονική εμβολή,αρκέτες που έδινε πίεση ενσφήνωσης,πνευμονικής,αρτηριακή κλπ και ζήταγε πιθανή διάγνωση-->δύσκολες(δ/δ δηλαδή στα διάφορα shock),και αρκετά απο τα παραπάνω που έγραψε η aparadekth.

Προσοχή:γνωστές-άνγωστες δεν παίζουν πλέον,το βιβλιαράκι με διάφορες ερωτήσεις(οι περισσότερες αναπάντητες)απο το Volcano μάλλον άχρηστο είναι.

Το θέλει το διάβασμα του,δεν περνάς μόνο με οξεοβασική που βλακωδώς άκουσα να λέγεται.Και σωστά κατ'εμέ.Άλλωστε αν θέλει να σε στείλει πριν την ώρα σου με οξεοβασική βάζει 60 δύσκολες και πας απο κει που ρθες.

Τόσα άτομα έδωσαν,ας γράψει και κανένας άλλος ότι θυμάται

Edited by Parolo
  • 5 months later...
Posted

Κανονική 30/06/11 ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ(Νανάς)

Γράφαμε στο ΝΑΒΟ. 60 πολλαπλής σε 1 ώρα. Αφορούσαν σχεδόν αποκλειστικά τα παρακάτω κεφάλαια:

Οξεοβασική[α)προβληματα του στυλ να πούμε τι διαταραχή είναι, αν είναι πλήρως,μερικώς ή καθόλου αντιρροπούμενη, αλλά και β)απλές ερωτήσεις]

Καταπληξία(προσοχή στο πινακάκι με τις πιέσεις!Ζητήθηκε σε 5 πολλαπλής να γίνει διαφορική διάγνωση ολιγαιμικού-καρδιογενούς-σηπτικού-αναφυλακτικού shock-πνευμονικής εμβολής βάσει των πιέσεων στον καθετηριασμό)

Κρανιοεγκεφαλικές Κακώσεις

ΚΑΡΠΑ Ενηλίκων

Πνευμονική Εμβολή

Ηλεκτρολυτικές διαταραχές(3-4 ερωτήσεις)

Εγκεφαλικός Θάνατος

Επίσης υπήρχε μία ερώτηση από το κεφάλαιο της νεφρικής ανεπάρκειας

Όπου βλέπετε κάποιο σημαντικό ποσοστό ή άλλους αριθμούς στο βιβλίο(πχ το αιμάτωμα σε πόσες ώρες φαίνεται στη CT)είναι υποψήφιο για ερώτηση πολλαπλής.

Τα πολλαπλής κυμαίνονταν από πολύ εύκολα ώς πολύ απαιτητικά. Διαβάζοντας καλά τα παραπάνω κεφάλαια έχετε περάσει σίγουρα.

Έχω την εντύπωση ότι έβαλε περίπου ίδια θέματα με της προαιρετικής, απ'ότι άκουσα.

Παρακαλώ κάποιος άλλος που έδινε μαζί να διορθώσει-συμπληρώσει!

  • 4 months later...
  • 3 months later...
Posted

Για την ΜΕΘ Ευαγγελισμού έχουν αλλάξει τα πράγματα αρκετά (τόσο σε επίπεδο κλινικών μαθημάτων όσο και σε επίπεδο εξετάσεων) , άλλαξε καθηγητή (έφυγε ο Νανάς, ήρθε ο Ζακυνθινός).

Όσον αφορά τις εξετάσεις γίνονται πλέον προφορικά ,εξετάζει ο ίδιος ο Ζακυνθινός. Ξεχάστε τα πολλαπλής και όλα τα παλιά θέματα. Η ύλη είναι αναρτημένη στο eclass στο μάθημα "ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ-ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΕΘ" MED692 στα έγγραφα,ουσιαστικά είναι οι παραδόσεις-διαφάνειες των μαθημάτων και τα αντίστοιχα από το βιβλίο (όποιο έχετε πάρει). Βέβαια, φαντάζομαι, αυτή η ύλη θα είναι προσωρινή καθώς δεν παίρνουμε όλο το τρίτομο βιβλίο αλλά μόνο τον πρώτο τόμο.

Στην κανονική της 24/2/2012 :

Κλίμακα Γλασκώβης ( και τα επιμέρους καθώς και τους αριθμούς δίπλα), αυξημένη ενδοκράνια πίεση, πως την ρίχνουμε, ARDS, SIRS-σήψη-σοβαρή σήψη-σηπτικό shock, και άλλα που δεν θυμάμαι...

Πάντως έχει διάθεση να περάσει, βοηθάει και δεν είναι καθόλου αγχωτικός! emcolgate

  • 6 months later...
Posted

Φέτος κάτι μας λένε για μια παρουσίαση που θα πρέπει να κάνουμε για έναν ασθενή τον οποίο θα παρακολουθούμε στη διάρκεια της κλινικής άσκησης (ολόκληρο βιβλίο είναι αυτά που πρέπει να γράψουμε,μας έδωσαν υπόδειγμα) και είπαν ότι θα μετρήσει πάρα πολύ στο βαθμό (το βρίσκω τουλάχιστον παράξενο για πολλούς λόγους αυτό,κυριότερος απ τους οποίους είναι ότι κάποιος μπορεί να μην το δώσει στην προαιρετική ή ο ασθενής που έχει αναλάβει να φύγει πριν προλάβει να τελειώσει τον ''τόμο''), όπως επίσης και η παρουσία καθημερινά,το αν θα πηγαίνουμε στα προαιρετικά κλπ. Επίσης ότι θα πρέπει να κάτσουμε σε τουλάχιστον 4 εφημερίες,το λιγότερο 4 ώρες στην κάθε μια, και ότι θα πρέπει να συμπληρώσουμε ένα χαρτί με τουλάχιστον 5 αιμοληψίες,αέρια αίματος,παρακολούθηση κάποιων άλλων διαδικασιών κ.α.

Επειδή μάλλον για ''ψάρωμα'' το κόβω όλο αυτό, αν μπορείτε επιβεβαιώστε μου οι παλιότεροι ότι έλεγαν και πέρισυ τα ίδια και μετά ρώτησαν απ τις διαφάνειες του eclass. Στα μαθήματα όντως επέμειναν πολύ σε οξεοβασική,μέχρι στιγμής.

  • 9 months later...
Posted

ΠΤΥΧΙΑΚΗ 19/7/2013 εξεταστής ο Νανάς.Απ'ότι καταλάβαμε,στις πτυχιακές εξετάζει ο Νανάς και στις κανονικές ο Ζακυνθινός.δώσαμε 6, οι 2 περάσαμε (5 και 6) οι 2 κοπήκαν και οι 2 δεν ξέρω.συμπαθέστατος,καθόλου ψαρωτικός,αλλά πολλές ερωτήσεις και σίγουρα οι διαφάνειες δεν καλύπτουν.μπαίναμε ένας ένας στο γραφείο του,επομένως ξέρω τι ρώτησε εμένα μόνο.

-Οξεοβασική (αναπνευστική και μεταβολική οξέωση πώς πάνε τα co2 και τα διττανθρακικά,αν γίνεται να έχουμε οξέωση με φυσιολογικό ph),

-ARDS (αίτια,ορισμό,θεραπεία)

-μαζική πνευμονική εμβολή (κλινικά συμπτώματα και πώς πάνε τα CO2),

-έρχεται ένας νέος σε κώμα,χειμώνα με κορεσμό 100% τι έχει (δηλητηρίαση από μονοξείδιο) και πώς την παθαίνεις και δε θυμάμαι τι άλλα με ρώτησε δυστυχώς,αλλά σίγουρα εκτός διαφανειών.Στο τέλος μου λέει πέρασες,θέλεις να σε ρωτήσω και άλλα για βαθμό? ρώτησα αν θα ρωτήσει πολλά, είπε πως θα ρωτήσει πολλά και αν πώ καμιά χοντρή κοτσάνα μπορεί να με κόψει,και έτσι σταμάτησα εκεί! κατά τα άλλα, άκουσα ότι ρώτησε πώς πάει η ενδοκράνια πίεση (ανεβαίνει κατεβαίνει) ανάλογα με τις ώρες,και τι είναι τα SvO2, ScvO2 και από πού τα παίρνουμε

  • 11 months later...
Posted

Δεν το έχω δώσει ακόμα. Θα δώσω με τους κανονικούς στον κ. Ζακυνθινό γιατί ασκήθηκα πρόσφατα, οπότε δε γνωρίζω τι ζητάει ο κ. Νανάς στις εξετάσεις. Ήταν όμως ο υπεύθυνος της ομάδας μου στα παρακλίνια μαθήματα. Από αυτή μου την εμπειρία και μόνο θα έδινα μεγάλη έμφαση στην κλίμακα Γλασκώβης, shock ΤΑ ΠΑΝΤΑ και διαφοροδιάγνωση από καρδιογενές, εννοείται ΤΑ ΠΑΝΤΑ για αέρια αίματος και οξεοβασική ισορροπία (να μπορείς να διακρίνεις οξέωση, αλκάλωση και μικτές διαταραχές και πότε έχουμε αντιρρόπηση κλπ), ΧΑΠ επίσης είναι αγαπημένο θέμα, κλινική εξέταση με έμφαση στη νευρολογική εξέταση και αντανακλαστικά, γενικά πρέπει να γνωρίζεις παθολογία και δ.δ. Οι διαφάνειες του e-class είναι καλός μπούσουλας για την ύλη, αλλά προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι δεν σε καλύπτουν σε καμια περίπτωση, σε όποιον καθηγητή και να εξεταστείς.

Posted

Η επίσημη γραμμή της έδρας ήταν: "διαβάστε τις διαφάνειες".

Ξεκινάς, λοιπόν, από αυτές κι εμβαθύνεις όπου κρίνεις απαραίτητο. Το βιβλίο που παίρνουν οι πεμπτοετείς είναι του Ρούσσου (δε γνωρίζω αν παίρνουν και τους 3 τόμους). Μετά από πίεση που ασκήσαμε μια ομάδα φοιτητών στον καθηγητή για να προτείνει βιβλίο (και λέω πίεση, διότι θεωρεί ότι οι επιστήμονες πρέπει να γνωρίζουν να ανατρέχουν στη βιβλιογραφία, και ότι η μελέτη ενός συγγράμματος είναι ξεπερασμένη μέθοδος) ανέφερε ότι η ΜΕΘ του Marino είναι ένα καλό βιβλίο.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.