Jump to content

Παθολογική Ανατομική Ι


bromptonista

Θεωρείτε το μάθημα εύκολο ή δύσκολο;  

107 members have voted

  1. 1. Θεωρείτε το μάθημα εύκολο ή δύσκολο;

    • Εύκολο
      21
    • Μέτριο
      47
    • Δύσκολο
      43


Recommended Posts

ΠΤΥΧΙΑΚΗ 8-5-2012

1. Ενδοκυττάρια αποθήκευση σιδήρου.

2. Αναλύσατε τη δράση του αυξητικού παράγοντα των αιμοπεταλίων (PDGF),του αυξητικού παράγοντα ινοβλαστών (FGF) και του β-μετατρεπτικού (εξαλλακτικού) αυξητικού παράγοντα (TGF-β) στην επιδιόρθωση τραυμάτων.

3. Τι γνωρίζετε για το συνηθέστερα απενεργοποιούμενο ογκοκατασταλτικό γονίδιο στον καρκίνο;

4. Παθογένεση ωχρών,ερυθρών και σηπτικών εμφράκτων.

5. Πώς δημιουργείται έλλειψη βιταμίνης Β6; Ποιες οι αντίστοιχες εκδηλώσεις της:

6. Κλινικά χαρακτηριστικά αμυλοείδωσης.

7. Λέμφωμα Burkitt: Χρωμοσωμικές ανωμαλίες-κλινικές ποικιλίες.

8. Άτομο με ιστορικό ρινικών πολυπόδων και αλλεργικής ρινίτιδας εκδήλωσε άσθμα και 3 χρόνια μετά την εκδήλωση του άσθματος, εμφάνισε αρθρίτιδα, μυαλγία, αιμορραγικές διάρροιες, πολλαπλή μονονευρίτιδα και δερματικές βλατίδες δ.0,2-2εκ.(Εικ.8Α) η ιστολογική εξέταση μιας από τις οποίες απέδωσε τις μικροσκοπικές εικόνες (Εικ.8Β&Γ).Από τον παρακλινικό έλεγχο ανευρίσκεται αναιμία ,ηωσινοφιλία,αυξημένη ΤΚΕ και ο έλεγχος για pANCA αποβαίνει θετικός.Τυποποιήστε την παραπάνω συστηματική νόσο,αναλύσατε τα παθολογοανατομικά της ευρήματα και αναφέρατε την πρόγνωση και την ενδεικνυόμενη αγωγή.

9. Βρέφος με κυστική ίνωση ,μετά από γριππώδη συνδρομή,εμφανίζει πυρετό 39 C με ρίγος ,απώλεια όρεξης ,μικρό και συχνό σφυγμό, πλευριτικού τύπου άλγος,αρχικά ξηρό,ενοχλητικό βήχα με μικρή ποσότητα απόχρεμψης βλεννοπυώδους σύστασης η οποία σταδιακά,εντός 2 εβδομάδων,αυξάνει έως αποβολής δύσοσμων πτυέλων.Εγκαθίσταται δύσπνοια και παρατηρείται αιμόπτυση.Η αρχική ακτινογραφία θώρακα είχε αναδείξει πολλές διάσπαρτες οζώδεις σκιάσεις με τήξη στους κάτω πνευμονικούς λοβούς-η πιο πρόσφατη φαίνεται στην εικ.9Α.Η παρακέντηση με λεπτή βελόνα της εικονιζόμενης αλλοίωσης αποδίδει τη μικροσκοπική εικόνα 9Β του αντίστοιχου κυτταρολογικού επιχρίσματος.Παρά την παρεντερική χορήγηση μεγάλων δόσεων ανθεκτικών στη β-λακτάμη ημισυνθετικών πενικιλινών,δεν αποφεύγεται η χειρουργική αντιμετώπιση της επιπλοκής.Οι εικόνες 9Γ&Δ αντιστοιχούν στο εγχειρητικό παρασκεύασμα.Τυποποιήστε την πιθανότερη αρχική αλλοίωση του πνευμονικού παρεγχύματος και την επιπλοκή της(Εικ.9Α-Δ).Καθορίστε τον πιθανότερο λοιμογόνο αιτιολογικό παράγοντα στη συγκεκριμένη περίπτωση και περιγράψτε το παθολογοανατομικό υπόστρωμα της επιπλοκής βάσει και των εικόνων 9Β-Δ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΠΤΥΧΙΑΚΗ 8.5.2012

10. Πολλαπλής επιλογής που άπτονται της γενικής παθολογοανατομίας των νεοπλασμάτων.

1 Το προσδόκιμο επιβίωσης ενός καρκινοπαθούς εξαρτάται πρωτίστως από

α.την κυτταρολογική διαβάθμιση της κακοήθειας του καρκίνου

β.τις γονιδιακές αλλοιώσεις των καρκινικών κυττάρων

γ.το ρυθμό αύξησης του καρκίνου

δ.το στάδιο του καρκίνου

2 Στη σταδιοποίηση ενός όγκου γενικώς δεν λαμβάνουμε υπόψη

α.το μέγεθος του όγκου

β.το βαθμό αναπλασίας των νεοπλασματικών κυττάρων

γ.το βαθμό τοπικής διασποράς του

δ.την ύπαρξη μεταστάσεων

3 Η ταυτοποίηση ενός μορφολογικώς αδιαφοροποίητου νεοπλάσματος ως καρκινώματος στηρίζεται στην ανοσοϊστοθετικότητα των κακοήθων κυττάρων του

α. στην πρωτεϊνη S-100

β. στις κυτταροκερατίνες

γ. στις χρωμογρανίνες

δ. στο κοινό λευκοκυτταρικό αντιγόνο

4 Ένα καλόηθες νεόπλασμα

α. κατά τη μικροσκοπική εξέταση,διαβαθμίζεται ως προς τη διαφοροποίησή του

β. διηθεί τοπικά

γ. κατά κανόνα μοιάζει περισσότερο με τον ιστό προέλευσής του από ό,τι ένα κακόηθες

δ. το β και το γ

5 Επιλέξατε εκείνο το ζευγάρι του οποίου και οι δύο οντότητες στερούνται μεταστατικού δυναμικού

α. η υψηλόβαθμη και η χαμηλόβαθμη δυσπλασία

β. η υψηλόβαθμη δυσπλασία και το καλώς διαφοροποιημένο καρκίνωμα

γ. η χαμηλόβαθμη δυσπλασία και το κακώςδιαφοροποιημένο καρκίνωμα

δ. η χαμηλόβαθμη δυσπλασία και το καλώς διαφοροποιημένο καρκίνωμα

6 Η διαβάθμιση της ιστολογικής κακοήθειας ενός ακανθοκυτταρικού καρκινώματος στηρίζεται

α. στην παρουσία σφαιρών κερατίνης

β. στη μορφολογία των αδενικών του δομών

γ. στο βάθος διήθησης του όγκου

δ. σε κανένα από τα παραπάνω

7 Διατήρηση της βασικής μεμβράνης του επιθηλίου παρατηρείται

α. στο in situ καρκίνωμα

β. στη χαμηλόβαθμη δυσπλασία

γ. στην υψηλόβαθμη δυσπλασία

δ. σε όλα τα παραπάνω

8 Ποιο από τα παρακάτω νεοπλάσματα έχει μασεγχυματική προέλευση;

α. το θήλωμα

β. το αδένωμα

γ. το λειομύωμα

δ. το σβάνωμα(νευριλείμμωμα)

9 Απουσία μεταστατικού δυναμικού χαρακτηρίζει

α. το καλώς διαφοροποιημένο καρκίνωμα

β. το κακώς διαφοροποιημένο καρκίνωμα

γ. το in situ καρκίνωμα

δ. το α και το γ

10 Σε ποιο από τα παρακάτω καρκινώματα αποκλείεται να δοθούν μεταστάσεις στον άρρωστο μετά τη χειρουργική εξαίρεση του όγκου;

α. στο καρκίνωμα σταδίου Ι βάσει του συστήματος ΤΝΜ

β. στο καρκίνωμα σταδίου ΙΙ βάσει του συστήματος ΤΝΜ

γ. στο καρκίνωμα σταδίου ΙΙΙ βάσει του συστήματος ΤΝΜ

δ. σε κανένα από τα παραπάνω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 weeks later...

ΠΤΥΧΙΑΚΗ 21.06.2012

1. Πώς οι άμεσα κυτταροπαθογόνοι ιοί φονεύουν τα κύτταρα? Αναλύστε ένα σχετικό παράδειγμα.

2. Μορφολογία και λειτουργία των ηωσινόφιλων στη φλεγμονή

3. Ασκίτης: α) Ορισμός, συμπτώματα και σημεία, β) Σε ποιες καταστάσεις εμφανίζεται, γ) Τι είναι ο χυλώδης ασκίτης και πώς δημιουργείται?

4. Παθογένεση καρδιακής βαλβιδικής στένωσης και ανεπάρκειας και αντίστοιχες συνέπειες στην καρδιά (με παραδείγματα)

5. Ορισμός και δομή του αμυλοειδούς

6. Μηχανισμοί δράσης ογκογονιδίων (επιγραμματικά). Τι γνωρίζετε για το μηχανισμό ογκογένεσης στο θυλακιώδες (οζώδες) Β-κυτταρικό λέμφωμα?

7. Κατηγορίες νεοπλασμάτων από πλασματοκύτταρα και κριτήρια που απαιτούνται για τη διάγνωση

8. Σε χειμερινό μήνα, άτομο εμφανίζει οξεία εισβολή βήχα, φαρυγγαλγία, υπεραιμία επιπεφυκότων, ρινική καταρροή και συμφόρηση, πυρετό, μυαλγίες, κεφαλαλγία και κακουχία. Ενώ τα συμπτώματα δείχνουν να υποχωρούν, επανεμφανίζονται δριμύτερα, οπότε ο ασθενής εισέρχεται στο νοσοκομείο. (α/α θώρακα και ιστοπαθολογικό υπόστρωμα πνευμονικής νόσου σε εικόνες). Ζητείται καλλιέργεια των αναπνευστικών εκκρίσεων μετά το αποτέλεσμα της οποίας αποφασίζεται να χορηγηθούν στον άρρωστο αμανταδίνη και ριμανταδίνη για 5 μέρες από το στόμα. Τυποποιήστε την εν λόγω πνευμονική λοίμωξη και περιγράψτε τα αντίστοιχα μικροσκοπικά ευρήματα.

9. Οικονομικός μετανάστης, 30 ετών, από τη Δυτική Νέα Γουινέα, εμφανίζει στα γεννητικά του όργανα κόκκινες βλατίδες οι οποίες σπάνε και δημιουργούν επιπολής, μαλακά, βαρυέρυθρα έλκη με καθαρό πυθμένα, αποστρογγυλωμένο όχθο και ανυψωμένα χείλη (εικόνα). Τα έλκη αυτά αιμορραγούν εύκολα και τείνουν να εξαπλωθούν σε όλη την περιοχή των γεννητικών οργάνων. Λαμβάνεται επίχρισμα από την περιφέρεια των ελκών το οποίο βάφεται με χρώση Giemsa. Μετά την κυτταρολογική διάγνωση, αποφασίζεται η χορήγηση δις ημερησίως τριμεθοπρίμης - σουλφαμεθοξαζόλης και δοξοκυκλίνης για 3 εβδομάδες. Ποιος ο αιτιοπαθογενετικός παράγοντας των ελκών? Περί ποιας σεξουαλικώς μεταδιδόμενης νόσου προφανώς πρόκειται? Αναλύστε τα αντίστοιχα μικροσκοπικά ευρήματα και τη φυσική ιστορία της νόσου. Ποια η εξέλιξη της, εάν παρέμενε χωρίς θεραπεία?

10. 10 πολλαπλής (που έχουν γραφτεί και παραπάνω)

Τροποποιήθηκε από p@pi
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 8 months later...

Κανονική εξεταστική 28/1/2013

Είχε 5 θέματα ανάπτυξης, 40 πολλαπλής, καθώς και 5 εικόνες για όσους δεν έδωσαν πρόοδο.

1. Τι γνωρίζετε για την εμπλοκή του γονιδίου του ρετινοβλαστώματος στη γένεση των νεοπλασμάτων;

2. Σχετικά με τις γενετικές διαταραχές της ανάπτυξης:

Α) Ποια είναι η χαρακτηριστική συγγενής ανωμαλία του εγκεφάλου στο έμβρυο με τρισωμία 13; Αναφέρετε τα παθολογικά χαρακτηριστικά του προσώπου, όταν ο εγκέφαλος παρουσιάζει τη συγκεκριμένη ανωμαλία.

Β) Αναφέρετε ονομαστικά 2 τουλάχιστον τυπικά εξωτερικά και παθολογοανατομικά ευρήματα (συγγενείς ανωμαλίες) στο έμβρυο με μονοσωμία 45Χ (σύνδρομο Turner). Ποιο το φύλο του εμβρύου;

Γ) Μεταξύ των διαταραχών της πλοειδίας, ποια μορφή πολυπλοειδίας (ονομαστικά) μπορεί να συναντήσουμε στο ανθρώπινο έμβρυο ή σε υλικό αποβολής;

Δ) Ποιον τύπο κληρονομικότητας παρουσιάζουν τα μεταβολικά νοσήματα (ενζυμικές ανεπάρκειες) στην πλειονότητα τους και πώς ορίζεται αυτός;

3. Έδινε 3 μακροσκοπικές εικόνες

Ποιές νοσολογικές οντότητες του πνεύμονα πρέπει να διαφοροδιαγνώσετε βάσει των μακροσκοπικών εικόνων 3Α-Γ; Αναλύστε τα διαφοροδιαγνωστικά τους χαρακτηριστικά και αντιστοιχήστε την κάθε μια οντότητα με την πλέον συμβατή με αυτήν την εικόνα. Συνοψίστε την αιτιοπαθογένεια της κάθε οντότητας.

4. Άρρην καπνιστής, εδώ και δύο εβδομάδες, εμφανίζει δύσπνοια, αίσθημα πνιγμού και πλήρωσης της κεφαλής, κεφαλαλγία, πόνο στο θώρακα, ταχύπνοια, βήχα, δυσφαγία και λόξυγκα. Διαπιστώνεται οίδημα στον τράχηλο, στο πρόσωπο, στον άνω κορμό και στα άνω άκρα, ενώ οι φλέβες του θώρακα και του τραχήλου εμφανίζονται διεσταλμένες. Ακτινογραφικά αναδεικνύεται κεντρικής εντόπισης αλλοίωση εντός του παρεγχύματος του δεξιού πνεύμονα με συνυπάρχουσα διόγκωση λεμφαδένων της πύλης του πνεύμονα και του μεσοθωρακίου. Από την κυτταρολογική εξέταση των πτυέλων και την ενδοβρογχική βιοψία (εικ. 4Α και Β) που ελήφθη κατά τη βρογχοσκόπηση, τίθεται η διάγνωση και εξετάζεται το ενδεχόμενο διενέργειας οστεομυελικής βιοψίας στον ασθενή. Βάσει της ιστολογικής τυποποίησης, ο ασθενής ξεκινά άμεσα χημειοθεραπεία, ανακουφίζεται κλινικώς σε μια εβδομάδα από την έναρξη της θεραπείας, επιβιώνει δε συνολικά 10 μήνες μετά τη διάγνωση.

Α) Τυποποιήστε ιστολογικά την εν λόγω, επιθηλιακής αρχής, πνευμονική αλλοίωση και αναλύστε τα μικροσκοπικά της χαρακτηριστικά.

Β) Αναφέρετε την αναμενόμενη μακροσκοπική - βρογχοσκοπική εικόνα ανάπτυξης της εν λόγω πνευμονικής αλλοίωσης και ονομάστε έναν πιθανό δείκτη παρακολούθησης της νόσου.

Γ) Πώς εξηγείτε το κλινικό σύνδρομο που απετέλεσε το πρώτο σύμπτωμα της εν λόγω πνευμονικής νόσου;

5. Καπνιστής μέσης ηλικίας, προσέρχεται προς νοσηλεία με έντονο οπισθοστερνικό πόνο διάρκειας περισσότερης των 15', με αντανάκλαση στη γνάθο. Ανευρίσκονται αυξημένες τιμές ισοενζύμου της κρεατινοφωσφορικής κινάσης και των τροπονίνων Τ και Ι, οι οποίες μεγιστοποιούνται σε 24 ώρες από την έναρξη των συμπτωμάτων.

Στον ασθενή διαπιστώνονται διατεταμένες φλέβες του τραχήλου, κλινικώς ψηλαφητή διόγκωση του ήπατος και εμμένουσα, έντονη υπόταση, ενώ τα πνευμονικά πεδία είναι καθαρά στην ακτινογραφία, και, ακροαστικώς, δεν υπάρχουν ευρήματα ρόγχων από τους πνεύμονες. Παρά τη χορήγηση οξυγόνου 100%, εμφανίζεται υποξαιμία, μη αναστρέψιμη. Ο άρρωστος καταλήγει λόγω καταπληξίας - shock, μετά από μια εβδομάδα νοσηλείας. Παρατηρείστε το νεκροτομικό παρασκεύασμα της καρδιάς του στην εικ. 5

Α) Καθορίστε το αίτιο της καταπληξίας και την ακριβή ανατομική του εντόπιση στην καρδιά.

Β) Στα πλαίσια ποιου οξέος συνδρόμου εντάσσεται η διόγκωση του ήπατος; Περιγράψτε τις υπόλοιπες αναμενόμενες κλινικές εκδηλώσεις του εν λόγω συνδρόμου.

Γ) Αναλύστε τα αναμενόμενα μορφολογικά ευρήματα κατά τη μικροσκόπιση του νεκροτομικού παρασκευάσματος της καρδιάς.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχω και τα πολλαπλής, αλλά δε γίνεται να καθήσω να τα γράψω (εξάλλου πολλά έχουν και εικόνες). Επίσης μάλλον μπορώ να βρω και τα περσινά. Θα δω μήπως μπορώ να τα σκανάρω κάπως και να τα ανεβάσω ως φωτο ή pdf.

Να σημειώσω πως τα πολλαπλής επαναλαμβάνονται. Για παράδειγμα τα 10 πολλαπλής που ανέβασε ο geo pap έπεσαν και τα 10 αυτούσια! Πρέπει να υπάρχει λογικά μια τράπεζα θεμάτων, οπότε δείτε όσα παλιά πολλαπλής υπάρχουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Την προφορική εξέταση των επί πτυχίω φοιτητών συνήθως αναλαμβάνει ο κ. Λάζαρης. Η εξέταση γίνεται πάνω σε εικόνες που προβάλλονται με προτζέκτορα. Συνήθως παρουσιάζεται μία μακροσκοπική εικόνα που έχει κάποια παθολογία και στην συνέχεια βλέπουμε την ιστολογική εικόνα και ζητείται ο εντοπισμός την βλάβης, τα χαρακτηριστικά της και η πιθανή διάγνωση. Πρώτα παρουσιάζονται περιστατικά που αφορούν την Παθολογική Ανατομική Ι και στην συνέχεια την Παθολογική Ανατομική ΙΙ. Τα άτομα που εξετάζονται και στα δύο μαθήματα προφανώς ερωτώνται πρώτα στην Ι και αφού ολοκληρωθεί η εξέταση όλων των φοιτητών που εξετάζονται στην Ι, μετά ερωτώνται και στην ΙΙ. Οι εικόνες καλύπτουν όλο το φάσμα της Παθολογικής Ανατομικής, στα περισσότερα συστήματα. Ο κ. Λάζαρης δημιουργεί πολύ καλό κλίμα και καταφέρνει να διώξει το άγχος της εξέτασης. Η αγάπη του για τους φοιτητές είναι μεγάλη και αυτό φαίνεται από τον τρόπο που μας αντιμετωπίζει. Ό,τι και να πω γι' αυτόν τον άνθρωπο είναι λίγο. Ακόμη και η εξέταση παίρνει έναν εκπαιδευτικό χαρακτήρα και σίγουρα μετά από αυτή βγαίνεις έχοντας κατανοήσει καλύτερα τις ιστολογικές αλλοιώσεις που υφίστανται σε παθολογικό υπόστρωμα.

Καλή επιτυχία σε όσες και όσους το δώσουν στην συνέχεια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 months later...

επαναληπτική εξεταστική- 6/9/13

1. κοκκιωματώδης φλεγμονή + κοκκιώματα τύπου σαρκοείδωσης

2. ποιό τύπο αλλεργικής αντίδρασης προκαλεί το τσίμπημα της μέσισσας + ποιός ο παθογενετικός μηχανισμός

3. μηχανισμοί διαφυγής νεοπλασμάτων από ανοσολογική επιτήρηση + παράμετροι staging και grading

2 κλινικά και 40 πολλαπλής

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 months later...

Πτυχιακή 24/01/14

Εξέτασε ο κ. Λάζαρης, ο οποίος είναι καταπληκτικός. Δεν δημιουργεί κανένα άγχος, βοηθάει πάρα πολύ και δίνει χρόνο να σκεφτείς.

Έδειξε μία ιστολογική εικόνα πνεύμονα (το είπε δηλαδή ότι είναι πνεύμονας) και ρώτησε τι βλέπουμε. Ρώτησε πού είναι οι κυψελίδες και πού οι βασικές μεμβράνες. Ρώτησε αν έχουν αέρα οι κυψελίδες και οι περισσότερες δεν είχαν. Ρώτησε αν ήταν φυσιολογικές οι μεμβράνες και δεν ήταν. Ήταν πιο παχιές και κόκκινες. Οπότε ήθελε ότι είχαν πιο πολύ αίμα. Ρώτησε αν φαίνεται σαν φλεγμονή και η απάντηση ήταν όχι Ήθελε διάγνωση και ήταν πνευμονικό οίδημα.

Έδειξε άλλη μια εικόνα πνεύμονα και λέει αυτό είναι φλεγμονή; Αυτή ήταν εικόνα πνευμονίας.

Τέλος έδειξε μια μακροσκοπική εικόνα παρασκευάσματος μαστού. Ήθελε ποιο ήταν το φυσιολογικό και ποιο το παθολογικό. Ήταν εικόνα νεοπλάσματος. Ρώτησε αν έχει καλοήθη ή κακοήθη χαρακτήρα και ήταν το δεύτερο γιατί δεν είχε σαφή όρια. Έπειτα ζήτησε τι ήταν μια πιο έντονη περιοχή, η οποία μάλιστα οδήγησε στην εύρεση του όγκου. Και ήταν αποτιτανώσεις. Έπειτα έδειξε την ιστολογική του εικόνα και ήθελε πού είναι η αποτιτάνωση, η οποία φαινόταν πεντακάθαρα.

Τους πέρασε όλους. Μην ανησυχείτε καθόλου, βοηθάει πάρα πολύ. Να είστε ξύπνιοι απλώς και να ακούτε ακριβώς τι λέει γιατί τα σχόλιά του κατευθύνουν πολύ εύκολα! Να σκέφτεστε λογικά. Επομένως, όσοι το χρωστάτε στην επόμενη πτυχιακή να πάτε οπωσδήποτε για να ξεμπερδεύετε! Καλή σας συνέχεια!

ΥΓ Εγώ εξετάστηκε στην παθ. αν. ΙΙ, τα θέματα τα έχω βάλει στην αντίστοιχη σελίδα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΠΤΥΧΙΑΚΗ 24/01/14
(συμπληρωματικά του προηγούμενου ποστ!)

Να επιβεβαιώσω καταρχήν την συνάδελφο από το προηγούμενο ποστ, μιας και εγώ ήμουν αυτός που του έδειξε την ιστολογική εικόνα πνεύμονα ο Κος Λάζαρης. Πραγματικά οι ερωτήσεις του σε κατευθύνουν ακριβώς στην απάντηση, αφού από μόνος του αποκλείει όλες τις λάθος απαντήσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσέχετε αυτό που λέει.

Κάτι που θα σας βοηθήσει να πάτε λίγο προετοιμασμένοι, ώστε να μπορείτε να κατανοήσετε πού σας κατευθύνει ο Κος Λάζαρης, είναι οι σημειώσεις από το eclass. Είναι αρκετά, αλλά αν έχετε δει τις εικόνες των σημειώσεων, είστε κομπλέ. Εξάλλου, οι εικόνες που δείχνει στην εξέταση είναι οι ίδες.

Υπήρξε και μια ακόμα ομάδα, τους οποίους εξέτασε ο Κος Καβατζάς (νομίζω έτσι τον λένε), δεν συγκράτησα τις ερωτήσεις που τους έκανε, αλλά η εξέταση ήταν ίδια με του Κου Λάζαρη, και επίσης τους πέρασε όλους.

Όπως είπε και η προηγούμενη συνάδελφος, όσοι το χρωστάτε, στην επόμενη πτυχιακή να πάτε οπωσδήποτε.

Αν χρωστάτε και τις δύο, μην τρομάξετε, ζητείστε να εξεταστείτε και στις 2 και θα σας βοηθήσουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Επειδή τα ζητούσατε πολλοί, σκάναρα τα θέματα της εξεταστικής της 28/01/2013.

Θέματα εξεταστικής Ιανουαρίου 2013

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb
Διόρθωση συνδέσμου
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 5 months later...

Καλησπέρα. Ξέρει κάποιος ποια είναι "επισήμως" η ύλη για τους πτυχιακούς (και για την Ι και για τη ΙΙ).

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

tip για πτυχιακους...

διαβάστε απο το εγχειριδιο παθαν του riede.

μειωνει δραστικα το χρονο που απαιτειται, εχει εικονες και σχηματα παρα πολυ βοηθητικα, μενει στην ουσια και οχι σε λεπτομερειες και ειναι ακριβως πανω στο κλιμα μιας προφορικης εξετασης παθαν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 months later...

Παιδια η πτυχιακη ειναι προφορικα μονο πλεον;

Ναι. Πολύ "ελαστική" εξέταση πλέον. Να πάτε όσο γίνετε νωρίτερα (αν δεν προλαβαίνετε σ αυτή την πτυχιακή) για να ξεμπερδεύετε. Η εξέταση αποτελείται από 100 εικόνες για την Παθολογική Ανατομική Ι και 200 (νομίζω) για την Παθολογική Ανατομική ΙΙ. Δείχνει δυο τρεις εικόνες σε κάθε φοιτητή και συζητάτε πάνω σ αυτές. Πιο πολύ μάθημα κάνετε παρά εξέταση.

Οι εικόνες προέρχονται από το e class και το βιβλίο του Rubin. Από την εν λόγω «τράπεζα θεμάτων » υπάρχου αρκετές αναρτημένες αρκετές από τα παιδιά που έχουν εξεταστεί πρόσφατα.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Από τη σημερινή πτυχιακή: ισχύουν όλα τα παραπάνω. Επίσης ο άνθρωπος είναι πάρα πάρα πολύ καλός, ευγενικός και δείχνει να αγαπά τους φοιτητές του. Δεν σε φέρνει σε δύσκολη θέση, σε αφήνει να σκεφτείς όσο χρειάζεσαι, προσπαθεί να βρεί θέματα που να γνωρίζεις για να νοιώσεις άνετα, δεν τον πειράζει να απαντήσεις και λάθος. Να πάτε όσο εξετάζει εκείνος!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 year later...

Οι περισσότερες εικόνες στην πτυχιακή είναι από το βιβλίο του Rubin, ειδικά για την Παθολογική Ανατομία Ι και σε μικροτερο βαθμό για την ΙΙ.  Από εκεί και πέρα αν ο χρόνος το επιτρέπει όσα περισσότερα δείτε από το eclass τόσο καλύτερα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λίγο καθυστερημένα για τους φετινούς τριτοετείς, αλλά ενδεχομένως χρήσιμο για τους μελλοντικούς 

Πρόοδος Παθολογικής Ανατομικής Ι

(Από facebook)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Κανονική εξέταση!

Γενικά στα γραπτά μπαίνουν αρκετά δύσκολα θέματα που για να απαντηθούν θέλουν καλό διάβασμα σε όλη την ύλη. Ευτυχώς, όμως, η βαθμολόγηση είναι εξαιρετικά ελαστική με αποτέλεσμα ελάχιστοι να κόβονται.

Η "πρόοδος" (εξέταση του εργαστηρίου) είναι απλή και αν ξέρεις βασικά πράγματα πάνω στα γνωστά πλακάκια, πράγματα περνάς. Σου δίνουν 3 πλακάκια, διαλέγεις τα 2 και σου κάνουν μια 2 ερωτήσεις για το καθένα. π.χ. "τί ιστός είναι, τί παθολογικό έχει,τί κύτταρα έιναι αυτά" Αν πέσεις και Λάζαρη, δεν φεύγεις από κει μέσα αν δεν πάρεις το +1.

 

Επίσης, αν δεν θες να δώσεις, δίνει μόνο γραπτά όπου περιέχονται και μερικές παθολογοανατομικές εικόνες προς περιγραφή. Αποφύγετέ το αυτό καλύτερα!

 

Τα ίδια ισχύουν για Παθαν 2....

Τροποποιήθηκε από MaxPrSa
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.