Jump to content

Γιατρός πορνοστάρ


Born

Recommended Posts

ρε να σας πω

πριν σας καληνυχτησω θα μου πει καποιος αν οντως τελικα αυτος ο τυπος ασκει χειρουργικη σε νοσοκομειο της αθηνας η ειναι μια μεγαλη π@π@ρ@ ολο αυτο emquestion δε μπορει.αν δουλευε οντως ως χειρουργος,δε θα ειχε αναφερει ηδη καποιος το που δουλευει;;ειν μικρος ο κοσμος.κανεις να μην ξερει το αποκλειω.εκτος αν θεωρειται και καλα προσωπικο δεδομενο.αλλα εδω ξερουμε πως μοιαζουν αααλλα πιο προσωπικα του :rolleyes: ,το που δουλευει μας πειραξε τωρα;

Αν οντως γραφει στο φορουμ.... αντε να μην ανοιξω το στομα μου τωρα και εκθεσω κοσμο. Αν οχι, ακυρο (ή αν η ολη φαση ειναι μουφα ετσι κι αλλιως απο το αρθρο κιολας). Αλλα και μονο η ιδεα του οτι μπορει να ειναι αυτος που νομιζω με εχει κανει να ξεσκιστω στα γελια βραδιατικα.

Υ.Γ. ετσι για να σιγοβραζετε απο την περιεργεια (χεστηκατε τωρα, αλλα λεμε)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 102
  • Created
  • Last Reply
Προς... έκπληξή σας (αλλά όχι δική μου :D)...

... ο συνάδελφος γράφει στο φόρουμ αρκετά συχνά :)

Ρε μπάς και είναι ο sperrgebiet ?

Αυτός μου κάνει για μπήχτης ... :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

38, χειρουργός και Ντίνος...

χμ...

Ο DrKot ταιριάζει αλλά έχει πει ότι έχει καρδιαγγειακά και αυτό μαζί με τις 18 ώρες...δεεεεν ταιριάζει :P

Ο Vet ταιριάζει απόλυτα αλλά έχει πει ότι κάνει παθολογία :D

lemme think lemme think

Καλέ! Ο Usmeds :P

(χιχι αυτός έχει πει ότι δεν είναι ακόμα 38...damn it) :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν γνώριζα ότι υπάρχει ακόμα ελ πορνοβιοτεχνία.

Ίσως να μην το γνωρίζουν οι νεότεροι, αλλά η χώρα μας έχει σημαντική τσοντοπαράδοση - όχι τόσο ποσοτικά (ουσιαστικά μιλάμε για περίπου 10-15 χρονία), αλλά ποιοτικά σίγουρα.

Επιχειρώ εδώ μια σύντομη ανασκόπηση (με στοιχεία αισθητικής) της ελληνικής τσόντας, αν και αυτό που με ενδιαφέρει είναι κυρίως η φιλοσοφική της διάσταση (στενά συνυφασμένη με την αισθητική ωστόσο, όπως ελπίζω να δείξω), για την οποία θα μιλήσω στο τέλος.

Η ελληνική τσόντα (ΕΤ) εμφανίζεται περίπου ταυτόχρονα με τον ΝΕΚ (νέο ελληνικό κιν/φο).Με δεδομένη την τραγική αποτυχία του δεύτερου (με σημαντικές βέβαια εξαιρέσεις), η ΕΤ είναι ίσως το μέσο που καταγράφει καλύτερα το Zeitgeist.

Τρείς είναι οι βασικοί θεματικοί άξονες:

α)Τουρισμός.

Ο τουρισμός είναι ένα μεγάλο αλλά παραγνωρισμένο κεφάλαιο της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας (γεγόνος εύκολα εξηγήσιμο, αν λάβουμε υπ'όψη ότι ο έλληνας με τον όρο "ιστορία" αντιλαμβάνεται μόνο ότι τον παρουσίαζει σαν "καλό και αγαθό" ήρωϊκο μαχητή που ηττάται (ηρωικά πάντα) από τις δυνάμεις του σκότους που συνομωτούν εναντίον του).

Αρχικά τουρίστες στην χώρα μας ήταν δυτικοί διανοούμενοι που ήρθαν στην ελλάδα για το αρχαίο κλεός, συνάντησαν όμως ένα ζωντανό λάο και μια παρθένα και πανέμορφη φύση που τους συνεπήραν.Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο ίσως ο Durrell, αν και μπορούμε να πάμε ακόμα και πιο πίσω, στον Byron.

Στην δεκαετία του '60 και περισσότερο '70 ο κύκλος διευρύνεται ( βοηθούμενος και από το πνεύμα των 60ς).Τα ελληνικά νησία είναι ένας μέρος ελευθερίας και ελευθεριότητας αν και κάτα κύριο λόγο οι τουρίστες είναι new leftists με περιορισμένη επίδραση στην τοπική ζωή.

Στις αρχές του 80 ωστόσο το φαινόμενο γίνεται σιγα-σιγά μαζικό - δηλ πλέον έρχονται στην χώρα μας οι λαϊκές μάζες των δυτικών χωρών με τις οποίες έρχονται σε επαφή οι τοπικές κοινωνίες.Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά, παρόλο που η συνάντηση αυτή έχει τεράστια σημασία για την κατανόηση της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.Περιορίζομαι να προτείνω την ταινία 'Ελα να αγαπηθούμε ...darling που σχολιάζει ωραία το φαινόμενο, αν και δεν εμβαθύνει (περιλαμβάνει ωστόσο τον 80s anthem "Come to me για να την βρείς")

Η ΕΤ εμφανίζεται ακριβώς σε αυτό το σημείο καμπής, όπου ο τουρισμός αρχίζει να γίνεται βιομηχανία στην χώρα μας.

Καταγράφει με τρόπο αρκετά επιτυχημένο την περίοδο εκείνη και την αισθητική της.Εδώ περιλαμβάνονται ταινίες όπως Κρουαζέρια για παρτούζες, Ο κύκλος του εγκλήματος (αν θυμάμαι καλά τον τίτλο - είναι μια με την Τίνα Σπάθη που έχει μια ταβέρνα στην ακροθαλασσία και σκάει εκεί συμμορία που έχει κάνει ληστεία στην Αθήνα).

Στις ΕΤ αυτές βρίσκουμε πολλά αισθητικά στάνταρτ της εποχής, όπως την Light μπουζουκομουσική - δηλαδή δυτική ποπ μουσική φόρμα με χαλαρό μπουζουκάκι -δηλ. να μην έχει σχέση με το "κανονικό" λαϊκό του Μίκη, του ρεμπέτικου, του Ζαμπέτα, του Τσιτσάνη (btw αυτή η ταβερνο/τσοντο μουσική είναι ο πρόπομπος της βλαχοποπ των Βανδήδων και Βίσσηδων - ουσιαστικά αυτές είχαν την ατυχή ιδέα να προσθέσουν λόγια και βαλκανογκλαμουριά).

Άλλα αισθητικά στάνταρ που καταγράφονται είναι οι άσπρες πλαστικές καρέκλες, τα ταβερνάκια στην παραλία ή στο λιμάνι του νησιού καθώς και πολλές αλλές μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες (π.χ. στην πιο πάνω ταινία με την Σπάθη, διακρίνουμε σε κάποιες σκηνές αυτά τα εντελώς κιτς κόκκινα πλαστικά καφάσια Amstel που έβαζαν πρώτη μούρη σε πολλά ταβερνάκια).

Αναπόφευκτο το πλάνο με τον ήλιο στην παραλία (χωρίς ομπρέλες, ταπεράκια και ρακέτες! ) και τις σχετικές λαγνουργίες.

Κλείνω την ενότητα αυτή με περιγραφή εμβληματικής σκηνής:

Απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου και καταγάλανος ουρανός.Προχωράει η κάμερα και βλέπουμε την γαλανόλευκη να κυματίζει - είναι η σημαία ενός καϊκιού.Παίζει η μουσική που λέγαμε πιο πάνω και στο βάθος ακούγονται τα πρώτα αχ βαχ.Προχώραει η κάμερα και βλέπουμε στην πρύμνη τον Τέλλη Σταλλόνε να γλείφει παθιασμένα το *κοχύλι* ξανθιάς συλφίδος.

β)Αθήνα

Η δεκαετία του ΄80 είναι μακράν η χειρότερη στην σύγχρονη ιστορία της πολής.Εκείνη την περίοδο η πόλη ήταν πραγματικά αβίωτη.Τα περισσότερα έργα που βελτίωσαν κάπως την κατάσταση έγιναν αργότερα.

Η μόλυνση του αέρα είχε χτυπήσει κόκκινο, δεν υπήρχε μετρό, οι πολυκατοικίες της πλάκας του 50 και του 60 είχαν παλιώσει και είχαν τα μάυρα χάλια, οι συγκοινωνίες εντελώς απαράδεκτες και η γραφειοκρατία ατελείωτη, το αεροδρόμιο παράγκα (είχαμε το παλίο τότε όχι το Ελ Βε).

Αυτή η τραγική εικόνα καταγράφεται στην ΕΤ, σε ταινίες όπως π.χ. το Διπλή ηδονή στα Καμίνια κ.α.

Σε ορισμένες ταινίες εμφανίζονται πρωταγωνιστές-ταρίφες, προσφέροντας μας αυθεντικά πορτρέτα του τόσο χαρακτηριστικού αυτού τύπου της αθηναϊκής ζωής (σήμερα διαπιστώνω μια τάση κυριλοποιησης τους, ευτυχώς όχι απόλυτα επιτυχή) της εποχής, αλλά και των οχημάτων των ίδιων με τις σχετικές παρεμβάσεις (φραπεδοπότηρο με σφήκα στον αφρό, ψάθα στην θέση του οδηγού κτλ).

Η ΕΤ περιλαμβάνει πολλά πλάνα της τσιμεντούπολης και των άθλιων πολυκατοικιών, ενώ σε μερικές περιπτώσεις μας βάζει μέσα στα διαμερίσματα αυτά (σήμερα μένουν εκεί κυρίως μετανάστες).

Μην ξεχάσουμε την ΕΤ που συνέλαβε (πρώτη νομίζω) την μνημειακή αξία του Ειρήνης κα Φιλίας (είναι μια ΕΤ με πολλά πλάνα όπου το παρεάκι κάνει βόλτες εκεί γύρω).Το στάδιο αυτό -που μάλλον δεν λέει τίποτα στον σημερινό ελ- στην δεκαετία του ΄80 σήμαινε πολλά.

Πρώτο έργο σύγχρονης αρχιτεκτονικής στην Αθήνα που έφτιαξε το ΠΑΣΟΚ, σαν σύμβολο της δόξας της σοσιαλιστικής ελλάδας, είναι το στάδιο εκείνο όπου η Εθνική πήρε το ευρωπαϊκό το ΄87 με τις βολές του Αργύρη Καμπούρη, γεγονός με σημασία που μόνο όσοι το ζήσαμε μπόμπιρες μπορούμε να αντιληφθούμε.

Πέρα από αυτήν την ΕΤ (δυστυχώς δεν θυμάμαι τίτλο), δεν μου είναι γνωστή άλλη ταινία που να καταγράφει το μνημείο αυτό.

γ)σοσιαλισμός

Πάνω από όλα βέβαια η δεκαετία του 80 είναι η δεκαετία του σοσιαλισμού και του ΠΑΣΟΚ (το οποίο να θυμίσω όταν ήταν ακόμα γκρουπουσκολο στα 70 αυτοχαρακτηριζόταν μαρξιστικό κόμμα).

Η ποπ αριστερά εκτοπίζει (όχι για πολύ όμως) το παραδοσιακό τρίπτυχο πατρίς-θρησκεία-οικογένεια που εκφράζει τον ελ.Η σύνθεση αυτών των δύο θέσεων (πασοκικού σοσιαλισμού/λαϊκισμού και χουντοδεξιάς π-θ-ο ) θα επιτευχθεί στα 90ς από περιπτώσεις (ή μάλλον περιπτωσάρες) όπως η Κανέλλη, ο Χριστόδουλος για να γίνει στα 00ς ο κανόνας στα ΜΜΕ και τα κόμματα (οι γερμανομαθείς φίλοι υποθέτω ξέρουν πώς λέγεται ο συνδυασμός εθνικισμού και σοσιαλισμού στα γερμανικά... )

Το θέμα είναι, πώς περνάνε όλες αυτές οι σημαντικές ιδεολογικές αλλαγές στην ΕΤ - ειδικά αν λάβουμε υπ'όψη ότι οι διάλογοι των ταινίων αυτών έχουν λιγότερο χαρακτήρα πολιτικής ζύμωσης και περισσότερο έχουν σαν στόχο την επικο-λυρική περιγραφή της γενετήσιας πράξης.

Η απάντηση είναι: με την αισθητική.

Αναφέρομαι κυρίως στις φάτσες όσων παίζουν, αλλά και στην γενικότερη αισθητική παρουσία των ηρώων.

Ένα παράδειγμα ας πούμε είναι η πλούσια (και συχνά σε *πρωτότυπα* ανατομικά μέρη, π.χ. αυτιά και όχι μόνο) τριχοφυΐα σε άντρες και γυναίκες.Η τρίχα (στην οποία περιλαμβάνεται και το εμβληματικό μουστάκι) ήταν βασικό στοιχείο της αισθητικής του σοσιαλισμού και της Αλλαγής, όπως άλλωστε τεκμηριώνει και το σπουδαίο τραγούδι του Σαββόπουλου (1987 αν δεν κάνω λάθος):

Λοιπόν ας έρθουν του Κουτσόγιωργα οι δασύτριχοι πολίτες

και οι γνωστοί ιθαγενείς της Αυριανής οι τρωγλοδύτες....

Αξίζει τάχα ν' ανεχτείς το σκυλολόι αυτού του Αδη,

Πόσες και πόσες γαϊδουρομουτσουνάρες που πρωτοκαταγράφηκαν κινηματογραφικά στην ΕΤ (επιρροές από Pasolini να υποθέσω; ) δεν μας θυμίζουν σήμερα τον συνδικαλίστη/φοιτητοπατέρα της διπλανής πόρτας; τον μέσο έλληνα βουλευτή/δήμαρχο/γυμνασιάρχη;

Αυτά προς το παρόν.

Εκκρεμεί το σημαντικότερο, η φιλοσοφική/αισθητική ανάλυση της ΕΤ, που τώρα δυστυχώς δεν προλαβαίνω και πρέπει να την αφήσω για αργότερα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για μένα πάντως είστε όλοι ύποπτοι!! Και μην ξεχνάμε το βασικό χαρακτηριστικό, του υποτιθέμενου μ@λακογιατρού : είναι ΧΑΜΟΥΤΖΗΣ ... :angry:emarabiaemwhistling

Όσο για τη shlia και τη suave μένει να ξεκαθαριστεί μονάχα ένα πράγμα: ποιά να έκανε άραγε την τίμια γυναίκα του γιατρού και φορούσε μάσκα?? emsecretemphotoemphotoemgossip:rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διαβάζοντας το όνομα Ντίνος θυμήθηκα ότι στην ομάδα μου στο έκτο έτος στην Ιατρική Αθήνας υπήρχε εκκεντρικό άτομο με το όνομα αυτό,Ντίνος Κο......

Τόσο εκκεντρικό που όλοι μιλουσαν για αυτό!Μύριζε από απόσταση και φορούσε την ποδιά ακόμα και στο λεοφωρείο!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θες να μας πεις με αυτά που γράφεις πως δεν είσαι εσύ.......

Άσε μας βρε Ντινάκο......δεν μιλάω, δεν μιλάω, αλλά δεν άντεξα τώρα που πόσταρες!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν γνώριζα ότι υπάρχει ακόμα ελ πορνοβιοτεχνία.

Ίσως να μην το γνωρίζουν οι νεότεροι, αλλά η χώρα μας έχει σημαντική τσοντοπαράδοση - όχι τόσο ποσοτικά (ουσιαστικά μιλάμε για περίπου 10-15 χρονία), αλλά ποιοτικά σίγουρα.

Επιχειρώ εδώ μια σύντομη ανασκόπηση (με στοιχεία αισθητικής) της ελληνικής τσόντας, αν και αυτό που με ενδιαφέρει είναι κυρίως η φιλοσοφική της διάσταση (στενά συνυφασμένη με την αισθητική ωστόσο, όπως ελπίζω να δείξω), για την οποία θα μιλήσω στο τέλος.

Η ελληνική τσόντα (ΕΤ) εμφανίζεται περίπου ταυτόχρονα με τον ΝΕΚ (νέο ελληνικό κιν/φο).Με δεδομένη την τραγική αποτυχία του δεύτερου (με σημαντικές βέβαια εξαιρέσεις), η ΕΤ είναι ίσως το μέσο που καταγράφει καλύτερα το Zeitgeist.

Τρείς είναι οι βασικοί θεματικοί άξονες:

α)Τουρισμός.

Ο τουρισμός είναι ένα μεγάλο αλλά παραγνωρισμένο κεφάλαιο της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας (γεγόνος εύκολα εξηγήσιμο, αν λάβουμε υπ'όψη ότι ο έλληνας με τον όρο "ιστορία" αντιλαμβάνεται μόνο ότι τον παρουσίαζει σαν "καλό και αγαθό" ήρωϊκο μαχητή που ηττάται (ηρωικά πάντα) από τις δυνάμεις του σκότους που συνομωτούν εναντίον του).

Αρχικά τουρίστες στην χώρα μας ήταν δυτικοί διανοούμενοι που ήρθαν στην ελλάδα για το αρχαίο κλεός, συνάντησαν όμως ένα ζωντανό λάο και μια παρθένα και πανέμορφη φύση που τους συνεπήραν.Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο ίσως ο Durrell, αν και μπορούμε να πάμε ακόμα και πιο πίσω, στον Byron.

Στην δεκαετία του '60 και περισσότερο '70 ο κύκλος διευρύνεται ( βοηθούμενος και από το πνεύμα των 60ς).Τα ελληνικά νησία είναι ένας μέρος ελευθερίας και ελευθεριότητας αν και κάτα κύριο λόγο οι τουρίστες είναι new leftists με περιορισμένη επίδραση στην τοπική ζωή.

Στις αρχές του 80 ωστόσο το φαινόμενο γίνεται σιγα-σιγά μαζικό - δηλ πλέον έρχονται στην χώρα μας οι λαϊκές μάζες των δυτικών χωρών με τις οποίες έρχονται σε επαφή οι τοπικές κοινωνίες.Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά, παρόλο που η συνάντηση αυτή έχει τεράστια σημασία για την κατανόηση της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.Περιορίζομαι να προτείνω την ταινία 'Ελα να αγαπηθούμε ...darling που σχολιάζει ωραία το φαινόμενο, αν και δεν εμβαθύνει (περιλαμβάνει ωστόσο τον 80s anthem "Come to me για να την βρείς")

Η ΕΤ εμφανίζεται ακριβώς σε αυτό το σημείο καμπής, όπου ο τουρισμός αρχίζει να γίνεται βιομηχανία στην χώρα μας.

Καταγράφει με τρόπο αρκετά επιτυχημένο την περίοδο εκείνη και την αισθητική της.Εδώ περιλαμβάνονται ταινίες όπως Κρουαζέρια για παρτούζες, Ο κύκλος του εγκλήματος (αν θυμάμαι καλά τον τίτλο - είναι μια με την Τίνα Σπάθη που έχει μια ταβέρνα στην ακροθαλασσία και σκάει εκεί συμμορία που έχει κάνει ληστεία στην Αθήνα).

Στις ΕΤ αυτές βρίσκουμε πολλά αισθητικά στάνταρτ της εποχής, όπως την Light μπουζουκομουσική - δηλαδή δυτική ποπ μουσική φόρμα με χαλαρό μπουζουκάκι -δηλ. να μην έχει σχέση με το "κανονικό" λαϊκό του Μίκη, του ρεμπέτικου, του Ζαμπέτα, του Τσιτσάνη (btw αυτή η ταβερνο/τσοντο μουσική είναι ο πρόπομπος της βλαχοποπ των Βανδήδων και Βίσσηδων - ουσιαστικά αυτές είχαν την ατυχή ιδέα να προσθέσουν λόγια και βαλκανογκλαμουριά).

Άλλα αισθητικά στάνταρ που καταγράφονται είναι οι άσπρες πλαστικές καρέκλες, τα ταβερνάκια στην παραλία ή στο λιμάνι του νησιού καθώς και πολλές αλλές μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες (π.χ. στην πιο πάνω ταινία με την Σπάθη, διακρίνουμε σε κάποιες σκηνές αυτά τα εντελώς κιτς κόκκινα πλαστικά καφάσια Amstel που έβαζαν πρώτη μούρη σε πολλά ταβερνάκια).

Αναπόφευκτο το πλάνο με τον ήλιο στην παραλία (χωρίς ομπρέλες, ταπεράκια και ρακέτες! ) και τις σχετικές λαγνουργίες.

Κλείνω την ενότητα αυτή με περιγραφή εμβληματικής σκηνής:

Απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου και καταγάλανος ουρανός.Προχωράει η κάμερα και βλέπουμε την γαλανόλευκη να κυματίζει - είναι η σημαία ενός καϊκιού.Παίζει η μουσική που λέγαμε πιο πάνω και στο βάθος ακούγονται τα πρώτα αχ βαχ.Προχώραει η κάμερα και βλέπουμε στην πρύμνη τον Τέλλη Σταλλόνε να γλείφει παθιασμένα το *κοχύλι* ξανθιάς συλφίδος.

β)Αθήνα

Η δεκαετία του ΄80 είναι μακράν η χειρότερη στην σύγχρονη ιστορία της πολής.Εκείνη την περίοδο η πόλη ήταν πραγματικά αβίωτη.Τα περισσότερα έργα που βελτίωσαν κάπως την κατάσταση έγιναν αργότερα.

Η μόλυνση του αέρα είχε χτυπήσει κόκκινο, δεν υπήρχε μετρό, οι πολυκατοικίες της πλάκας του 50 και του 60 είχαν παλιώσει και είχαν τα μάυρα χάλια, οι συγκοινωνίες εντελώς απαράδεκτες και η γραφειοκρατία ατελείωτη, το αεροδρόμιο παράγκα (είχαμε το παλίο τότε όχι το Ελ Βε).

Αυτή η τραγική εικόνα καταγράφεται στην ΕΤ, σε ταινίες όπως π.χ. το Διπλή ηδονή στα Καμίνια κ.α.

Σε ορισμένες ταινίες εμφανίζονται πρωταγωνιστές-ταρίφες, προσφέροντας μας αυθεντικά πορτρέτα του τόσο χαρακτηριστικού αυτού τύπου της αθηναϊκής ζωής (σήμερα διαπιστώνω μια τάση κυριλοποιησης τους, ευτυχώς όχι απόλυτα επιτυχή) της εποχής, αλλά και των οχημάτων των ίδιων με τις σχετικές παρεμβάσεις (φραπεδοπότηρο με σφήκα στον αφρό, ψάθα στην θέση του οδηγού κτλ).

Η ΕΤ περιλαμβάνει πολλά πλάνα της τσιμεντούπολης και των άθλιων πολυκατοικιών, ενώ σε μερικές περιπτώσεις μας βάζει μέσα στα διαμερίσματα αυτά (σήμερα μένουν εκεί κυρίως μετανάστες).

Μην ξεχάσουμε την ΕΤ που συνέλαβε (πρώτη νομίζω) την μνημειακή αξία του Ειρήνης κα Φιλίας (είναι μια ΕΤ με πολλά πλάνα όπου το παρεάκι κάνει βόλτες εκεί γύρω).Το στάδιο αυτό -που μάλλον δεν λέει τίποτα στον σημερινό ελ- στην δεκαετία του ΄80 σήμαινε πολλά.

Πρώτο έργο σύγχρονης αρχιτεκτονικής στην Αθήνα που έφτιαξε το ΠΑΣΟΚ, σαν σύμβολο της δόξας της σοσιαλιστικής ελλάδας, είναι το στάδιο εκείνο όπου η Εθνική πήρε το ευρωπαϊκό το ΄87 με τις βολές του Αργύρη Καμπούρη, γεγονός με σημασία που μόνο όσοι το ζήσαμε μπόμπιρες μπορούμε να αντιληφθούμε.

Πέρα από αυτήν την ΕΤ (δυστυχώς δεν θυμάμαι τίτλο), δεν μου είναι γνωστή άλλη ταινία που να καταγράφει το μνημείο αυτό.

γ)σοσιαλισμός

Πάνω από όλα βέβαια η δεκαετία του 80 είναι η δεκαετία του σοσιαλισμού και του ΠΑΣΟΚ (το οποίο να θυμίσω όταν ήταν ακόμα γκρουπουσκολο στα 70 αυτοχαρακτηριζόταν μαρξιστικό κόμμα).

Η ποπ αριστερά εκτοπίζει (όχι για πολύ όμως) το παραδοσιακό τρίπτυχο πατρίς-θρησκεία-οικογένεια που εκφράζει τον ελ.Η σύνθεση αυτών των δύο θέσεων (πασοκικού σοσιαλισμού/λαϊκισμού και χουντοδεξιάς π-θ-ο ) θα επιτευχθεί στα 90ς από περιπτώσεις (ή μάλλον περιπτωσάρες) όπως η Κανέλλη, ο Χριστόδουλος για να γίνει στα 00ς ο κανόνας στα ΜΜΕ και τα κόμματα (οι γερμανομαθείς φίλοι υποθέτω ξέρουν πώς λέγεται ο συνδυασμός εθνικισμού και σοσιαλισμού στα γερμανικά... )

Το θέμα είναι, πώς περνάνε όλες αυτές οι σημαντικές ιδεολογικές αλλαγές στην ΕΤ - ειδικά αν λάβουμε υπ'όψη ότι οι διάλογοι των ταινίων αυτών έχουν λιγότερο χαρακτήρα πολιτικής ζύμωσης και περισσότερο έχουν σαν στόχο την επικο-λυρική περιγραφή της γενετήσιας πράξης.

Η απάντηση είναι: με την αισθητική.

Αναφέρομαι κυρίως στις φάτσες όσων παίζουν, αλλά και στην γενικότερη αισθητική παρουσία των ηρώων.

Ένα παράδειγμα ας πούμε είναι η πλούσια (και συχνά σε *πρωτότυπα* ανατομικά μέρη, π.χ. αυτιά και όχι μόνο) τριχοφυΐα σε άντρες και γυναίκες.Η τρίχα (στην οποία περιλαμβάνεται και το εμβληματικό μουστάκι) ήταν βασικό στοιχείο της αισθητικής του σοσιαλισμού και της Αλλαγής, όπως άλλωστε τεκμηριώνει και το σπουδαίο τραγούδι του Σαββόπουλου (1987 αν δεν κάνω λάθος):

Λοιπόν ας έρθουν του Κουτσόγιωργα οι δασύτριχοι πολίτες

και οι γνωστοί ιθαγενείς της Αυριανής οι τρωγλοδύτες....

Αξίζει τάχα ν' ανεχτείς το σκυλολόι αυτού του Αδη,

Πόσες και πόσες γαϊδουρομουτσουνάρες που πρωτοκαταγράφηκαν κινηματογραφικά στην ΕΤ (επιρροές από Pasolini να υποθέσω; ) δεν μας θυμίζουν σήμερα τον συνδικαλίστη/φοιτητοπατέρα της διπλανής πόρτας; τον μέσο έλληνα βουλευτή/δήμαρχο/γυμνασιάρχη;

Αυτά προς το παρόν.

Εκκρεμεί το σημαντικότερο, η φιλοσοφική/αισθητική ανάλυση της ΕΤ, που τώρα δυστυχώς δεν προλαβαίνω και πρέπει να την αφήσω για αργότερα.

ο καπιταλισμος δηλ. ειναι κατα της τσοντας για να καταλαβω?????

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ο καπιταλισμος δηλ. ειναι κατα της τσοντας για να καταλαβω?????

Οχι βεβαια, απλα εκει πεφτει σιλικονη και ξουρισμα :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ο καπιταλισμος δηλ. ειναι κατα της τσοντας για να καταλαβω?????

Οχι βεβαια, απλα εκει πεφτει σιλικονη και ξουρισμα :P

emrockon emrockon emrockon

ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕΣ βραδιάτικα ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και την ώρα που γυρνάς μια σκηνή πορνό;

«Εκεί δίνω το 100% του εαυτού μου. Προσπαθώ να αποδείξω ποιος πραγματικά είμαι. Είμαι άνθρωπος με τον οποίο, αν σχετιστείς, κερδίζεις».

Ερωτικά το προτέρημά σου ποιο είναι;

«Η αντοχή! Σε μια σκηνή της ταινίας άντεξα σε γύρισμα 18 ώρες, πάντα έτοιμος. Σε αυτό με βοήθησε πολύ ο σκηνοθέτης Δημήτρης Σειρηνάκης».

Και για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, στην προαναφαιρόμενη ταινία "Η τίμια γυναίκα του γιατρού", συμβαίνουν τα εξής :

α) δεν υπάρχει σενάριο, ούτε καν υποτυπώδες

β) ο μόνος που δεν πηδάει είναι ο γιατρός (αναμενόμενο)! Τώρα σε ποιες ικανότητες αντοχής αναφέρεται ο τύπος, αυτό παίζεται...

γ) είναι τόσο μ@λάκας, που σε κάποια στιγμή η "πρωταγωνίστρια" τον φέρνει σε επαφή με τα υγρά του άλλου

δ) παίζει ένας κύπριος

ε) η μία είναι Σαλονικιά, η άλλη αλλοδαπή, για την τρίτη δεν ξέρω!

στ) τα αγοράκια είναι γεμάτα τατού και τα προσόντα τους έχουν την σκληρή πυγμή ....λιωμένου βούτυρου

Έχει ανέβει σε rapidshare εδώ και μερικές εβδομάδες. Πμ για περαιτέρω..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

β) ο μόνος που δεν πηδάει είναι ο γιατρός (αναμενόμενο)! Τώρα σε ποιες ικανότητες αντοχής αναφέρεται ο τύπος, αυτό παίζεται...

Αντεχει 18 ωρες να βλεπει χωρις να πηδαει, απλο νομιζω..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

β) ο μόνος που δεν πηδάει είναι ο γιατρός (αναμενόμενο)! Τώρα σε ποιες ικανότητες αντοχής αναφέρεται ο τύπος, αυτό παίζεται...

Αντεχει 18 ωρες να βλεπει χωρις να πηδαει, απλο νομιζω..

διόρθωση: είναι ο αρσενικός γιατρός λολ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

β

Και για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, στην προαναφαιρόμενη ταινία "Η τίμια γυναίκα του γιατρού", συμβαίνουν τα εξής :

α) δεν υπάρχει σενάριο, ούτε καν υποτυπώδες

β) ο μόνος που δεν πηδάει είναι ο γιατρός (αναμενόμενο)! Τώρα σε ποιες ικανότητες αντοχής αναφέρεται ο τύπος, αυτό παίζεται...

γ) είναι τόσο μ@λάκας, που σε κάποια στιγμή η "πρωταγωνίστρια" τον φέρνει σε επαφή με τα υγρά του άλλου

δ) παίζει ένας κύπριος

ε) η μία είναι Σαλονικιά, η άλλη αλλοδαπή, για την τρίτη δεν ξέρω!

στ) τα αγοράκια είναι γεμάτα τατού και τα προσόντα τους έχουν την σκληρή πυγμή ....λιωμένου βούτυρου

Έχει ανέβει σε rapidshare εδώ και μερικές εβδομάδες. Πμ για περαιτέρω..

σορι που στο λεω αλλα μαλλον δεν εχεις δει το σωστο βιντεο :anavwfwties:

στο βιντεο που χω δει εγω εριξε πηδο φουλ και οχι μονο ο δοκτορας :)

τωρα σε ο,τι αφορα τα προσοντα των πρωταγωνιστων με την σκληρη πυγμη λιωμενου βουτυρου σου ειπα ηδη σε αλλο ποστ,ζητα guest star ρολο σε ενα απο τα επομενα αριστουργηματα που θα παιξει ο τυπος να δουμε και τα δικα σου προσοντα και μετα μπορεις να λες οοοοο,τι θες για τα δικα τους.εκ του ασφαλους κι εγω τον εχω πεντεμισι μετρα μηκος 2 μετρα παχος και ειμαι και αιωνια 24 ωρες το 24ωρο on call! :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και την ώρα που γυρνάς μια σκηνή πορνό;

«Εκεί δίνω το 100% του εαυτού μου. Προσπαθώ να αποδείξω ποιος πραγματικά είμαι. Είμαι άνθρωπος με τον οποίο, αν σχετιστείς, κερδίζεις».

Ερωτικά το προτέρημά σου ποιο είναι;

«Η αντοχή! Σε μια σκηνή της ταινίας άντεξα σε γύρισμα 18 ώρες, πάντα έτοιμος. Σε αυτό με βοήθησε πολύ ο σκηνοθέτης Δημήτρης Σειρηνάκης».

Και για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, στην προαναφαιρόμενη ταινία "Η τίμια γυναίκα του γιατρού", συμβαίνουν τα εξής :

α) δεν υπάρχει σενάριο, ούτε καν υποτυπώδες

β) ο μόνος που δεν πηδάει είναι ο γιατρός (αναμενόμενο)! Τώρα σε ποιες ικανότητες αντοχής αναφέρεται ο τύπος, αυτό παίζεται...

γ) είναι τόσο μ@λάκας, που σε κάποια στιγμή η "πρωταγωνίστρια" τον φέρνει σε επαφή με τα υγρά του άλλου

δ) παίζει ένας κύπριος

ε) η μία είναι Σαλονικιά, η άλλη αλλοδαπή, για την τρίτη δεν ξέρω!

στ) τα αγοράκια είναι γεμάτα τατού και τα προσόντα τους έχουν την σκληρή πυγμή ....λιωμένου βούτυρου

Έχει ανέβει σε rapidshare εδώ και μερικές εβδομάδες. Πμ για περαιτέρω..

α)δεν χρειαζεται το πμ

β)οταν ψαχνω για δωρεαν υλικο σοτ νετ συχνα πεφτω πανω σε σαιτ που αναφερεται σε οικους ανοχης

και εκει σιγουρα βρωμαει ο τοπος ..απο δωρεαν υλικο λεμεεε!!

εκει ολοι οι τσοντοβιοι πορνοβιοι καναν τρελες πλακες με την εν λογω ταινια

κυκλοφορουν και σκηνες απο τα παρασκηνια!!

ο γιατρος ειχε κανει καριερα ηδη απο το εξωτερικο (ετσι ειπε στα παρασκηνια!)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ο μακαριτης νοτης πιτσιλος ητνα ο κλασικο μας ματακιας..επαιρνε ματι αλλα δεν "δρουσε" ο ιδιος

για περισσοτερα κανουμε γουγλισμα με τις λ "καταξιωμενοι ελληνες ηθοποιοι" (ΜΕ τα εισαγωγικα!)

αχχ...τι σας μαθαινω!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως αυτό το τόπικ πιάνει φωτιά μετά τα μεσάνυχτα, σαν τις τσόντες, που παίζονται αργά τη νύχτα! :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ο demetrious ειναι φτιαγμενος για τσοντα made by Aγγελοπουλος... :bloodomen:

κι ο βετ φυσικα για τσοντα made by...γιαννης δαλιανιδης!!!! emlmfao emlmfao emlmfao^_^emwinking

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid...52&catID=16

Ανεργος γιατρός σε ταινία σκληρού πορνό!

Ανειδίκευτος γιατρός γυρίζει ταινίες πορνό στην Αθήνα! Απίστευτο και όμως αληθινό! Με την υπεροχή που δίνει η γνώση, αλλά και τα ευρωπαϊκά γονίδια που διαποτίζουν τον οργανισμό του και τον κάνουν χαρισματικό στο σεξ, ο Dr. Ντίνος (όπως αυτοπαρουσιάζεται) πρωταγωνιστεί σε ταινία πορνό ελληνικής παραγωγής! Ο 38χρονος γιατρός (ο... νέος Γκουσγκούνης!) που έχει κάνει σπουδές -όπως μας λέει ο ίδιος- σε πανεπιστήμιο της Γαλλίας πρωταγωνιστεί στην ταινία «Αθλήτριες, σεξ και ντόπα» υποδυόμενος τον εαυτό του, έναν λειτουργό του Ιπποκράτη, δηλαδή. Η «Espresso» τον συνάντησε στα γραφεία της εταιρείας παραγωγής στη Νέα Σμύρνη και φυσικά το πρώτο πράγμα που τον ρωτήσαμε ήταν αν είναι πράγματι γιατρός και πού έχει σπουδάσει.

«Σπούδασα Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Rene Descartes στο Παρίσι και στη συνέχεια στο κρατικό Πανεπιστήμιο της Λιέγης στο Βέλγιο. Εχω μετεκπαιδευτεί στο Πανεπιστήμιο των Βρυξελλών όπου έκανα και το διδακτορικό μου. Εχω γράψει ένα βιβλίο με τίτλο “Καρδιογενής κατάθλιψη”. Ολα αυτά είναι στο βιογραφικό, γιατί μετράνε πολύ». Μάλιστα, ο δρ Ντίνος (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση της εφημερίδας) είχε μαζί του και τα απαραίτητα έγγραφα που να αποδεικνύουν του λόγου του το αληθές.

Την πρώτη επαφή με τις ταινίες πορνό, ο γιατρός την είχε σε ηλικία 28 ετών κι ενώ βρισκόταν για το διδακτορικό του στις Βρυξέλλες. Οπως υποστηρίζει, δεν το έκανε για τα χρήματα, αλλά γιατί έτσι βίωσε τη σεξουαλική του επανάσταση: «Εκείνη την εποχή είχε συντελεστεί μια μεταμόρφωση μέσα μου που είχε να κάνει οπωσδήποτε και με το διεθνές περιβάλλον στο οποίο είχα μεγαλώσει από 12 χρόνων. Μην ξεχνάμε ότι οι Βρυξέλλες είναι η πρωτεύουσα της Ευρώπης και όλες αυτές οι ευρωπαϊκές αλλαγές που βίωνα επηρέασαν και το δικό μου εσωτερικό κόσμο. Δεν με ενδιαφέρουν τα λεφτά. Οι ταινίες πορνό είναι μια επανάσταση». Η πρώτη του ταινία στην Ελλάδα ήταν «Η τίμια γυναίκα του γιατρού».

Πώς αντιδρά όμως η οικογένειά του που τον σπούδασε και αντί να τον βλέπει να κρατάει στηθοσκόπιο μαθαίνει ότι έγινε πρωταγωνιστής σε... τσόντες; «Οι δικοί μου δεν έχουν πρόβλημα. Προέρχομαι από μια διεθνή οικογένεια, ο πατέρας μου είναι Μακεδόνας, ο παππούς μου είναι Αυστρο-Ούγγρος, έχουμε μια διαφορετική νοοτροπία. Φυσικά όταν έκανα την πρώτη μου ταινία, με ρωτούσαν θέματα που έχουν να κάνουν με την υγεία και την ασφάλεια του επαγγέλματος. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι κάθε είκοσι μέρες κάνουμε εξετάσεις σε δημόσιο νοσοκομείο για να είμαστε σίγουροι. Ομως θέλω να σας πω ότι είμαι προικισμένος, γιατί είναι θέμα γονιδιακό που το έχω κληρονομήσει από τον παππού μου. Το ρεκόρ μου είναι πέντε φορές τη μέρα. Μου αρέσει αυτό που κάνω, το γουστάρω...»

Η γνωριμία του με την ελληνική εταιρεία παραγωγής έγινε μέσω του Ιντερνετ, όπως μας είπε, πριν από έξι μήνες. Συναντήθηκε με τον υπεύθυνο και του είπε την ιστορία της ζωής του και τις εμπειρίες του, του εξήγησε ότι τον εξιτάρει να είναι μπροστά από τις κάμερες και να κάνει σεξ με όμορφες κοπέλες. Μάλιστα, όπως τονίζει, δεν τον αγχώνει καθόλου το συνεργείο που αποτελείται από 15 άτομα και δουλεύουν πίσω από τις κάμερες: «Ανταλλάξαμε απόψεις για το πώς μπορεί να γίνει μια ταινία ποιοτικά καλύτερη, έδωσα κι εγώ τις γνώσεις που έχω αποκομίσει από την εμπειρία μου στο εξωτερικό. Πιστεύω ότι στην ερωτική βιομηχανία λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη τους τη διέγερση, δηλαδή την κατάσταση που θα τους ανάψει εγκεφαλικά - και όχι μόνο “ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε” που είναι κυρίως οι αμερικανικές ταινίες, γι’ αυτό κι έχουν σχετικά αποτύχει στην Ευρώπη».

Στη δουλειά, δηλώνει ο τέλειος επαγγελματίας, καθώς, όπως υποστηρίζει, εργάζεται σκληρά, χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις: «Παίζω πάντα με συναίσθημα. Ξέρεις, οι άνθρωποι που έχουν παιδεία, ο ερωτισμός τους περνά πρώτα από το κεφάλι. Δεν διεγείρεσαι μόνο από ένα ωραίο σώμα. Μπορεί να διεγερθείς από ένα σενάριο». Η αγαπημένη του σκηνή στην τελευταία του ταινία ήταν ένα κουαρτέτο με ένα άλλο ζευγάρι με το οποίο έχουν εξαιρετική χημεία όταν παίζουν μαζί: «Μου άρεσε η σκηνή που είχαμε με τον Ζαφείρη, τη Νάταλι και την Ελενα».

«Στα γυρίσματα ήμουν για έξι ώρες μάχιμος»

Εκτός από τις απολαυστικές στιγμές που μπορεί να έχει μια ταινία πορνό, έχει και τις δυσκολίες της. Αξίζει να σημειωθεί ότι για μία μόνο σκηνή ερωτικής συνεύρεσης απαιτούνται πέντε με έξι ώρες γυρισμάτων, γεγονός που αποδεικνύει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται. «Πολλοί λένε ότι μπορούν να παίξουν σε τσόντα, όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο να είσαι... μάχιμος μπροστά σε 15 άτομα. Ερχονται αρκετοί με πολλή αυτοπεποίθηση και όμως δεν ανταποκρίνονται» λέει ο Ντίνος με νόημα. Γι’ αυτό άλλωστε και οι ηθοποιοί αμείβονται κάθε φορά που ολοκληρώνουν μια σκηνή. Και η αμοιβή τους ξεκινά από 700 ευρώ έως και 3.000 ευρώ, ανάλογα με τις απαιτήσεις του σεναρίου. Η πιο δύσκολη σκηνή στις ταινίες όπου έχει συμμετάσχει ο... γιατρός Ντίνος ήταν στην ταινία «Αθλήτριες, σεξ και ντόπα». Ξεκίνησε το πρωί και ολοκληρώθηκε το βράδυ, μετά από 18 ώρες εργασίας με κάποια διαλείμματα φυσικά. «Είχα πάει στο γύρισμα από τις 9.30 το πρωί και η σκηνή κράτησε 18 ώρες. Φυσικά κάναμε διαλείμματα, αλλά συνολικά ήμουν έξι ώρες σε ετοιμότητα... μάχιμος». Μπορεί να έχει επιλέξει να γυρίζει πορνό, ωστόσο στη ζωή του έχει και κάποια όρια: «Δεν γυρίζω ταινίες σκληρού σεξ με άντρες ούτε με ζώα. Μου αρέσουν μόνο οι γυναίκες» ξεκαθαρίζει για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις.

[Οι πρωταγωνίστριες της ταινίας «Αθλήτριες, σεξ και ντόπα», ένα μπουκέτο δροσερά κορίτσια, ποζάρουν για το φακό της «Espresso» γεμάτες χαμόγελο, στην παραλία όπου έγινε μεγάλο κομμάτι των γυρισμάτων.]

«Δεν μετράω τις γυναίκες που έχω κάνει έρωτα»

Ο Ντίνος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κυψέλη, γόνος ιατρικής οικογένειας. Σε ηλικία 12 ετών οι δικοί του τον έστειλαν στη Γαλλία γιατί ήθελαν να έχει ευρωπαϊκή παιδεία. «Εμεινα στη Γαλλία και στο Βέλγιο πάνω από 25 χρόνια». Οσον αφορά τις σχέσεις του με τις γυναίκες είναι απόλυτα φυσιολογικές, όπως μας είπε: «Δεν μετράω με πόσες γυναίκες έχω πάει, γιατί δεν ακολουθώ την πολιτική της ποσότητας, αλλά της ποιότητας. Και ως γιατρός και ως πνευματικός άνθρωπος, μου αρέσει πολύ η ποιότητα σε μια σχέση όσο και αν διαρκέσει». Ηρθε στην Ελλάδα το 2000 και κατέθεσε τους τίτλους σπουδών του στο ΔΙΚΑΤΣΑ για να τους αναγνωρίσει. Επειδή τότε όμως, όπως υποστηρίζει, αντιμετώπιζε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας (και είχε φτάσει 120 κιλά), δεν ασχολήθηκε όσο θα ήθελε με την Ιατρική. Σήμερα πλέον, ο Ντίνος περιμένει να διοριστεί. Ωστόσο, δεν αφήνει ανεκμετάλλευτο το χρόνο που περνά. Στην τελευταία ταινία όπου πρωταγωνιστεί παίζει τον γιατρό που πιάνει ντοπαρισμένες αθλήτριες εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων.

Μπορεί να λατρεύει τη ζωή του πορνοστάρ, όμως δεν θα τη ρίσκαρε με την ιατρική του ιδιότητα. Ετσι λοιπόν, αν έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα στις αισθησιακές ταινίες και την Ιατρική, απαντάει: «Εχω κοπιάσει παρά πολύ για να πάρω το πτυχίο μου. Η Ιατρική για μένα είναι η ζωή μου. Θέλω να βοηθάω τους συνάνθρωπους μου και να τους κάνω να νιώθουν όμορφα. Θα υπηρετήσω την Ιατρική, γιατί είναι αποστολή ζωής για μένα». Ωστόσο, αν του γινόταν πρόταση από το εξωτερικό για να κάνει διεθνή καριέρα ως πορνοστάρ, δεν θα έλεγε «όχι»! «Φτάνει βέβαια να μπορώ να το συνδυάζω και δουλεύοντας ως γιατρός» ξεκαθαρίζει...

χοχοχοχο

1. Είναι σε αναμονή οπότε το σκληρό πορνό είναι αναμενόμενο :P

2. Τώρα είναι Δρ. Ντίνος

3. 5 φορές-6 ώρες είναι επιδόσεις πορνοστάρ; χμ

:D :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σπουδαγμένος στην Δυτική Ευρώπη, επομένως πάνε οι συνειρμοί που τυχόν θα έκαναν κάποιοι (ΔΙΚΑΤΣΑΣ=ελευθέρων ηθών, εγχώριος=στερημένος).

Να δω τώρα σε ποιό κοινωνικό μοντέλο θα τον εντάξετε ... emconfused

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο τύπος προφανώς τον έφαγε στις γαλλικές εξετάσεις δεύτερου έτους όπου οι δύο στους τρεις αποκλείονται από τη σχολή και για αυτό κατέφυγε στο Βέλγιο.

Πάντως είναι αξιοζήλευτος για τη λοιπή του δραστηριότητα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ξέρω ότι είναι άσχετο αλλά αυτό το "καρδιογενής κατάθλιψη" με βασάνιζε...μάλλον "καρδιογενής καταπληξία" θα είπε ο "συνάδελφος" γιατί καρδιογενής κατάθλιψη δεν κολλάει.

Άσχετο, το ξέρω :P

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.