Jump to content

ALITALIA οπως ΟΑ?


Clemence

Recommended Posts

Μαγκες βρηκα μια φαση να τα κονομησουμε!

Να αγορασουμε τα εναπομειναντα Junkers Ju 87 η πιο γνωστα στον κοσμο ως stukas, τα καθετης εφορμησης βομβαρδιστικα και να φτιαξουμε μια εταιρεια αεροταξι!

Η εδρα της εταιρειας θα ειναι στο ανατολικο Τιμορ .

Ο πελατης θα αποβιβαζεται στον προορισμο του με πτωση με βοηθεια αλεξιπτωτου.

Στις πεντε επιτυχεις πτωσεις θα του δινουμε ''πουλαδα'' που θα την αναγνωριζει και ο Ελληνικος Στρατος ωστε εαν ο ενδιαφερομενος θελει να υπηρετησει στις ειδικες δυναμεις να εχει αμεσα συμφερον

να προτιμα την εταιρεια μας.

Τα κερδη θα τα επενδυουμε στην AIG.

Δεχομαι π.μ οποιος θελει να γινει αρωγος και να επενδυσει στην εταιρεια, εχουμε λογαριασμο σε μια τραπεζα στη πολυνησια αν θελει μετοχες αυριο κιολας.

Ποτεινω οικονομικο διευθυντη της εταιρειας τον ACЯyl.Τον ni-me εκπροσωπο τυπου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Hμερομηνία : 27-09-08

Λύση για την Alitalia μετά το «ναι» των πιλότων

Τη Δευτέρα πρόκειται να υπογράψουν και οι μικρότερες συνδικαλιστικές οργανώσεις.

Μετά από δεκαπέντε ώρες διαπραγμάτευσης, από τις οποίες οι έξι με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων εθνικών συνδικάτων, οι Ιταλοί πιλότοι, υπέγραψαν το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Alitalia. Στη νέα εταιρεία θα προσληφθούν 1.550 εξ αυτών, 139 θα έχουν σχέσεις εργασίας μερικής απασχόλησης, ενώ κρίθηκαν τελικά υπεράριθμοι και τίθενται εκτός εταιρείας 870.

Εγγύηση θεωρείται το ότι το συμβόλαιο των πιλότων, θα τους εξασφαλίζει ρόλο ισότιμο με εκείνο των ανώτερων υπαλλήλων της «νέας Alitalia «. Επίσης, η εργοδοσία δεσμεύεται να καλύψει τυχόν μελλοντικές της ανάγκες, προσλαμβάνοντας μέρος των πιλότων, που θα μπουν στο ταμείο ανεργίας.

Κλείνει έτσι το σημαντικότερο κεφάλαιο της διαπραγμάτευσης για την ιδιωτικοποίηση του ιταλικού εθνικού αερομεταφορέα. Τη Δευτέρα πρόκειται να υπογράψουν και οι μικρότερες συνδικαλιστικές οργανώσεις των ιπταμένων και από τις 15 Οκτωβρίου, η «νέα Alitalia «, θα μπορέσει να απογειωθεί υπό την νέα της μορφή.

Η γερμανική αεροπορική εταιρία Λουφτχάνσα επιβεβαίωσε σήμερα ότι ενδιαφέρεται να αγοράσει μέρος των μετοχών του νέου ιταλικού αερομεταφορέα. Σύμφωνα με τους παρατηρητές, η κυβέρνηση Μπερλουσκόνι και η νέα εργοδοσία, πρόκειται μάλλον να την προτιμήσουν, αφήνοντας «στο συρτάρι» την πρόταση Air France-KLM. Σύμφωνα, τέλος, με τα όσα μετέδωσε το τηλεοπτικό κανάλι «Canale 5», ιδιοκτησίας του Ιταλού μεγιστάνα-πρωθυπουργού, η αεροπορική σύνδεση της «Νέας Alitalia « με την Αθήνα, δεν θα πραγματοποιείται πλέον από το αεροδρόμιο της Ρώμης, αλλά από εκείνο της Νάπολης.

Πιο ευέλικτο το νέο σχήμα

Η νέα Alitalia, η οποία αναμένεται να επαναλάβει τη λειτουργία της έπειτα από τη σημερινή συμφωνία με τους κυβερνήτες αεροσκαφών θα διαθέτει ένα ελαφρότερο, πιο ευέλικτο, σχήμα και μειωμένο δίκτυο εξυπηρέτησης, το οποίο όμως θα μπορεί να στηρίζεται στην υποστήριξη ενός ξένου στρατηγικού εταίρου, την κοινοπραξία Air France-KLM, ή τη Lufthansa.

Σύμφωνα με το σχέδιο, που παρουσιάσθηκε στις συνδικαλιστικές οργανώσεις από την Ιταλική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAI), η οποία συνδεκάζει τους Ιταλούς επενδυτές που συμφώνησαν να χρηματοδοτήσουν την Alitalia, η νέα εταιρεία, που γεννήθηκε από συγχώνευση του ιταλικού αερομεταφορέα με την ανταγώνιστριά της Air One θ' αφήσει στο έδαφος 75 αεροσκάφη και θα επιχειρεί δρομολόγια με 153.

Ο αριθμός των εργαζομένων θα φθάνει τους 12.500, με την αποχώρηση περίπου 3.250 άλλων. Η Cai προβλέπει την πρόσληψη 900 κυβερνητών πτήσης και 1.550 χειριστών για πλήρη απασχόληση και δέχθηκε την απασχόληση άλλων 139 εποχιακών. Συνολικά 860 χειριστές θα απολυθούν, αλλά θα έχουν προτεραιότητα στην επαναπρόσληψή τους σε περίπτωση που η νέα Alitalia ορθοποδήσει κι αρχίσει να επεκτείνεται ξανά.

Πώς θα έιναι η «νέα Alitalia»

Ο νέος αερομεταφορέας προβλέπεται να εξυπηρετεί 141 προορισμούς, κυρίως στο εθνικό κι ευρωπαϊκό έδαφος, έναντι 194 προορισμών που εξυπηρετούν σήμερα μαζί η Αlitalia κι Air One.

Ανάλογα με τον ξένο εταίρο που θα επιλέξει η εταιρεία (την ιταλο-ολλανδική κοινοπραξία, ή τον γερμανικό αερομεταφορέα) θα διαφοροποιηθεί κι ο ρόλος του αεροδρομίου Μαλπένσα στο Μιλάνο. Σε περίπτωση συμμαχίας με τη Lufthansa, το μιλανέζικο αεροδρόμιο θα μπορέσει να διατηρήσει 73 προορισμούς, με 14 διηπειρωτικές πτήσεις, 41 ευρωπαϊκές και 18 εθνικές, ενώ με την Air France-KLM, θα έχει μόνον 40 προορισμούς, με 30 διηπειρωτικούς, 3 ευρωπαϊκούς και 7 εθνικούς, υπολογίζει ο ιταλικός Τύπος.

Ο στιβαρός επιχειρηματικός κύκλος του Βορρά της Ιταλίας ρίχνει όλο το βάρος του για να διατηρηθεί στο μέγιστο δυνατόν ο πρωταγωνιστικός ρόλος του μιλανέζικου αεροδρομίου, ενώ το προσωπικό της Alitalia κλίνει περισσότερο προς τη συνεργασία με την γαλλο-ολλανδική κοινοπραξία.

Ο ιταλικός Τύπος υπολογίζει στα 150-200 εκατ. ευρώ την ποινή που θα πρέπει να καταβάλει η Alitalia εάν υπαναχωρήσει από την στρατηγική εμπορική συνεργασία της με την Sky Team, που την συντάσσει με την Delta και την Air France.

www.kathimerini.gr Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ξεκινά άμεσα η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής

Προχωρούν οι τρεις διαγωνισμοί και το ειδικό καθεστώς εκκαθάρισης

Της Αλεξανδρας Κασσιμη

Σε τροχιά διευθέτησης των διαδικαστικών εκκρεμοτήτων για την υλοποίηση του σχεδίου αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής έχει εισέλθει η κυβέρνηση με εντυπωσιακά ταχείς ρυθμούς. Χθες συνεδρίασε η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων με τη συμμετοχή των συναρμόδιων υπουργών, προκειμένου να δώσει το πράσινο φως για την έναρξη του διαγωνισμού μέσω του οποίου ορίζεται η διάθεση του 49% των τριών εταιρειών «κέλυφος» του Ομίλου της Ολυμπιακής. Πρόκειται για την Πάνθεον, που θα δραστηριοποιείται στο πτητικό έργο, την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης και της τεχνικής βάσης. Στο μεταξύ προχθές το βράδυ κατατέθηκε στη Βουλή τροπολογία που ρυθμίζει το ειδικό καθεστώς εκκαθάρισης της Ολυμπιακής, αλλά και σειρά λεπτομερειών, που αφορούν το αγκάθι της μεταφοράς των περιουσιακών στοιχείων στη νέα εταιρεία.

Οι διαγωνισμοί

Στη χθεσινή συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης, Απασχόλησης και Μεταφορών εγκρίθηκε η έναρξη των τριών παράλληλων διαγωνισμών, τη διοργάνωση των οποίων αναλαμβάνουν οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι της κυβέρνησης (Lazard, Εθνική Τράπεζα - που συμμετείχαν και σε προηγούμενη προσπάθεια αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής, Εμπορική Τράπεζα και Alpha Bank). Στόχος της κυβέρνησης είναι η ολοκλήρωση του διαγωνισμού και η ανάδειξη της πιο συμφέρουσας προσφοράς έως το τέλος του έτους. Οι όροι του διαγωνισμού προβλέπουν τη μεταβίβαση μεταξύ άλλων και των slots της εταιρείας, ενώ η εταιρεία που θα αναλάβει το πτητικό έργο υποχρεούται να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές. Η νέα εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης πρέπει να λάβει μέρος και αυτή στον διαγωνισμό που θα λάβει χώρα για την παροχή υπηρεσιών στα περιφερειακά αεροδρόμια μετά το 2009 (οπότε και καθορίστηκε σύμφωνα με την προχθεσινή τροπολογία η παράταση του μονοπωλίου της αντίστοιχης εταιρείας της Ολυμπιακής).

Οι όροι

Η διαδικασία προβλέπει την από κοινού απόκτηση μετοχών της Πάνθεον από την παλιά εταιρεία (Ολυμπιακές Αερογραμμές) σε ποσοστό 51% για την Πάνθεον και 49% για τον ιδιώτη, της νέας εταιρείας Επίγειας Εξυπηρέτησης και της νέας εταιρείας Τεχνικής Βάσης με ποσοστό 51% για τις νέες εταιρείες και 49% για τον ή τους ιδιώτες. Οι τρεις παράλληλοι διαγωνισμοί παρέχουν τη δυνατότητα στους υποψήφιους επενδυτές είτε να συμμετάσχουν σε έναν ή δύο από τους διαγωνισμούς είτε και στους τρεις, εκδηλώνοντας συνολικό ενδιαφέρον. Η εταιρεία που θα επενδύσει στην Πάνθεον αναλαμβάνει την εκτέλεση τουλάχιστον του 65% του πτητικού έργου με βάση το θερινό πρόγραμμα του 2008, όπως ήταν διαμορφωμένο την 1η Ιουνίου. Της παρέχεται ωστόσο η δυνατότητα άμεσης επέκτασης του προγράμματος, χωρίς περιορισμούς, εφόσον εκείνη κρίνει σκόπιμη και συμφέρουσα μια τέτοια κίνηση.

Η εκτίμηση της αγοραίας αξίας των περιουσιακών στοιχείων (υπό την επίβλεψη εξωτερικού ανεξάρτητου οίκου ο οποίος θα ενημερώνει την Ε.Ε.) που θα αποκτήσουν οι νέες εταιρείες θα προηγηθεί της διαδικασίας πώλησης, ωστόσο δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Η μεταβίβαση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σταδιακά, με στόχο να ξεκινήσει στις αρχές του 2009, ώστε την άνοιξη να έχει ολοκληρωθεί.

Οι εργαζόμενοι

Κατά τη μεταβατική περίοδο θα προετοιμάζονται οι νέες εταιρείες για την πλήρη λειτουργία, ενώ έως την τελευταία στιγμή (μέχρι δηλαδή την απόκτηση του 100% των εταιρειών από τον επενδυτή) θα διατηρηθούν τα ποσοστά συνιδιοκτησίας 51%-49% για τις νέες εταιρείες και τον/τους επενδυτές αντίστοιχα.

Οσον αφορά τους εργαζομένους, οι οποίοι με βάση το ειδικό καθεστώς εκκαθάρισης, στο οποίο θα εισέλθει η Ολυμπιακή (κατά παρέκκλιση του Πτωχευτικού Κώδικα), δεν διασφαλίζουν αποζημιώσεις από την εταιρεία, ορίζεται από την τροπολογία, που κατατέθηκε ως προσθήκη στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, ότι ειδική μέριμνα λαμβάνεται από τα υπουργεία Απασχόλησης και Οικονομίας.

Μετά τη λήξη της χθεσινής «μυστικής» Διυπουργικής Επιτροπής που ανακοινώθηκε μετά την ολοκλήρωσή της, οι συμμετέχοντες υπουργοί τόνισαν ότι στόχος είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας αποκρατικοποίησης έως την άνοιξη του 2009, ενώ υπενθύμισαν ότι διατηρείται το σήμα και το όνομα της Ολυμπιακής, καθώς η εταιρεία αποκτά δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης.

Τα πρώτα 5 βήματα

Για την έναρξη του διαγωνισμού αναμένεται τις επόμενες ημέρες:

1. Η δημοσίευση προκήρυξης των τριών ξεχωριστών αλλά παράλληλων διαγωνισμών σε εφημερίδες της Ελλάδας και του εξωτερικού.

2. Η κατάθεση μη δεσμευτικών προσφορών από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές εντός τεσσάρων εβδομάδων από την πρόσκληση ενδιαφέροντος.

3. Η κατάθεση στη συνέχεια δεσμευτικών προσφορών από τους ενδιαφερομένους σε χρόνο, ο οποίος θα εξαρτηθεί και από τον αριθμό των αρχικώς ενδιαφερομένων.

4. Η σύσταση των άλλων δύο εταιρειών -πλην της ΠΑΝΘΕΟΝ που υφίσταται ήδη- που θα αποτελέσουν τις εταιρείες που θα πουληθούν. Το συγκεκριμένο βήμα ενδέχεται να μην ολοκληρωθεί άμεσα, αλλά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

5. Η αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, η οποία θα γίνει στο τελικό στάδιο της πώλησης, δηλαδή το αργότερο έως το τέλος της χρονιάς.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι θιασώτες του άκρατου καπιταλισμού,φανατικοί θαυμαστές της δημοκρατικής Αμερικής(χώρας της απόλυτης ελευθερίας-μπρρρρρρρ),κλπ

Αλήθεια,πως ένιωσες όταν οι Ρώσοι έριξαν την σφαλιάρα στη Γεωργία;Η Αμερική είδε πως δεν μπορεί να κουνιέται όπου γουστάρει

Η σφαλιάρα που έριξε η Ρωσία στην γεωργία και η αδυναμία των ΗΠΑ να αντιδράσουν πράγματι με συγκλόνισε.

Από τότε μέχρι σήμερα δεν μπορώ να κοιμηθώ, ενώ έχει κοπεί και η όρεξη μου.Περιμένω πώς και πώς να κάνει η αμερική τον επόμενο πόλεμο για να επιβεβαιώσει την κυριαρχία της, μπας και κλείσω μάτι.

Τέλος, ξέχασες να πεις ότι μας χρηματοδοτεί ο Σώρος.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 months later...

Ο εθνικός μας «πλούτος»

οικονομία και ... > Ελλάδα

Aκούστηκαν πολλά για την «Ολυμπιακή» τα τελευταία χρόνια. Συνοψίζονται στο ότι είναι «εθνικός πλούτος, ο οποίος ξεπουλιέται για ένα κομμάτι ψωμί, ώστε να εκμεταλλευτούν τους αιθέρες μας κάποιοι ανάλγητοι καπιταλιστές». Μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα: έπειτα από πολλούς δισταγμούς βγήκαμε στο παζάρι για να την ξεπουλήσουμε, για να διαπιστώσουμε ότι δεν τη θέλει κανείς. Είναι άραγε τέτοια η κρίση του καπιταλισμού ώστε παρουσιάζει έλλειψη «στυγνών εκμεταλλευτών» ή μήπως το εμπόρευμα είναι μεν εθνικό, αλλά δεν αποτελεί πλούτο;

Αυτή η χώρα είναι δέσμια των προκαταλήψεων και των φαντασιώσεών της. Τη δεκαετία του 1980 ανησυχούσαμε σοβαρά μην τυχόν και έρθουν ξένοι επενδυτές κι αμαυρώσουν την πορεία προς τον σοσιαλισμό που είχαμε χαράξει. Τρέμαμε την ξένη εκμετάλλευση και διαδηλώναμε εναντίον της. Οταν με τα πολλά διαπιστώσαμε ότι μένουμε πίσω και χρειαζόμαστε ξένες επενδύσεις για να ξεκολλήσει η οικονομία, βγήκαμε στην αγορά με την ταμπέλα «εκμεταλλευτείτε μας» για να διαπιστώσουμε ότι δεν ήθελε να μας πιει το αίμα κανείς. Η ελληνική οικονομία ήταν σαν μια πολύφερνη νύφη, που την προστατεύαμε μην τη μαγαρίσει κανένας επενδυτής, και μετά την βγάλαμε στο σεργιάνι και διαπιστώσαμε ότι δεν την κοίταζε κανείς.

Η οικονομία συνεχίζει να πατώνει, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν μάθαμε από τον «τζάμπα τρόμο». Το ίδιο έργο ζήσαμε και με την «Ολυμπιακή». Φτιάξαμε μύθους για έναν εθνικό πλούτο, με «slots» και «brand name», με «δείκτες ασφαλείας πτήσεων» και «φιλέτα διαδρομές» και όταν βγήκαμε στην αγορά για να τον αποτιμήσουμε δεν έτρεξε κανείς να τον αρπάξει. Για την ακρίβεια δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να τον κοιτάξει· να δώσει μια προσφορά, βρε αδελφέ! έτσι για να δικαιολογηθεί ο υπερδεκαετής τρόμος μας, ότι κινδυνεύουμε να χάσουμε το κελεπούρι.

Στους καφενέδες της επικράτειας κυκλοφορούν πολλοί εθνικοί μύθοι και αμύθητα εθνικά πλούτη. Για την ακρίβεια, κάθε ραχούλα και κάθε μπαΐρι (μτφ. το ακαλλιέργητο χωράφι, η άγονη έκταση) είναι ανείπωτου φυσικού κάλλους κι αναντικατάστατος εθνικός πλούτος. Οποιοδήποτε σχέδιο εκμετάλλευσής τους είναι απόπειρα εγκλήματος. Δεν μιλάμε μόνο για ρυπογόνες δραστηριότητες, αλλά και για αιολικά πάρκα (αυτά καταστρέφουν το μοναδικό ελληνικό τοπίο). Η χώρα ζει με μύθους όχι μόνο εθνικού μεγαλείου -το οποίο επιβουλεύονται αιώνες τώρα Δυτικοί κι Εβραίοι- αλλά και μύθους εθνικού πλούτου για τον οποίο καραδοκούν όλοι: «ξέρεις, ρε, τι μπορεί να το κάνει αυτό το χωράφι κάποιος που έχει λεφτά και μυαλό;» Μόνο που εκείνοι που έχουν λεφτά δεν το θέλουν κι εμείς που έχουμε μυαλό δεν μπορούμε να το κάνουμε παραγωγικό.

Ετσι, λοιπόν, δίνοντας μάχες πολλές, μας μένουν τα μπαΐρια για να τα καμαρώνουμε ως εθνικό πλούτο. Οπως θα μας μείνει με ζημιές ο εθνικός αερομεταφορέας κι επειδή καιροί ου μενετοί θα αναγκαστούμε κάποια στιγμή να την κλείσουμε. Με τους αγρότες στους δρόμους, την ανεργία να φουντώνει και την υγεία να υποχρηματοδοτείται θα αναγκαστούμε να κάνουμε κάποιες επιλογές: Θα δίνουμε λεφτά για τα σχολεία ή θα πετάμε άδεια αεροπλάνα για τα «χρυσά slot» της Βηρυτού; Η εταιρεία πιθανότατα θα κλείσει αλλά αγώνας θα έχει δικαιωθεί: Και κλειστή η «Ολυμπιακή» θα είναι κρατική.

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 4.2.2009

http://www.medium.gr/articles/123375011472538.shtml

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενδιάφερον ΜΙG για Ο.Α

05/02/2009

Επίσημο ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή Αεροπορία εκδήλωσε η Marfin Investment Group, ανταποκρινόμενη στην έκκληση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων.

Όπως τονίζει, είναι έτοιμη να προσέλθει σε απευθείας διαπραγματεύσεις και σε περίπτωση που επέλθει συμφωνία, η πλευρά της Marfin προτίθεται να παραχωρήσει οικειοθελώς στο ελληνικό δημόσιο τη δυνατότητα επανακρατικοποίησης της Ολυμπιακής σε χρονικό διάστημα μέχρι και 3 μήνες μετά τη διαξαγωγή των επόμενων εκλογών.

Ακόμα, η MIG εκφράζει την ελπίδα η απόφαση αυτή να αντιμετωπιστεί σε αντιστοιχία με τις πραγματικές της προθέσεις και πέρα από πολιτικές σκοπιμότητες και δηλώνει έτοιμη να συμπράξει με οποιοδήποτε άλλο υγιή επιχειρηματικό ή επενδυτικό όμιλο επιθυμεί, ή ακόμα και να αποσυρθεί "εάν κάποιος Έλληνας σοβαρός ενδιαφερόμενος εξασφαλίσει την επιτυχία του εγχειρήματος και δεν επιθυμεί τη δική μας συμμετοχή".

Τέλος, στην ανακοίνωση η MIG αναφέρει ότι απασχολεί πάνω από 50.000 εργαζόμενους και μόνιμους συνεργάτες και έχει παρουσία σε 40 χώρες. Το 58% της εταιρείας, που έχει έδρα την Ελλάδα και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ανήκει άμεσα ή έμμεσα σε Έλληνες στρατηγικούς, θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές, το 24% ανήκει σε ξένους θεσμικούς επενδυτές, ενώ το Dubai Group κατέχει περίπου το 18% των μετοχών και εκπροσωπείται στο Διοικητικό Συμβούλιο με 3 μη εκτελεστικά μέλη και δεν έχει καμία ανάμειξη στη Διοίκηση της Εταιρείας.

Σε δηλώσεις του μετά το τέλος της συνεδρίασης της Διυπουργικής Επιτροπής ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης είπε ότι ο διαγωνισμός της Ολυμπιακής έχει μπει σε μία καινούρια φάση, τόνισε ότι η προσφορά της MIG θα εξεταστεί με τη δέουσα σοβαρότητα και προσοχή και απηύθυνε πρόταση προς τον επιχειρηματικό κόσμο.

Την πρόταση της Marfin υποστηρίζουν οι περισσότεροι πιλότοι της εταιρείας, μόνο αν αυτή έχει ως στόχο την ανάπτυξη της εταιρείας. Επιφυλακτικοί δηλώνουν οι τεχνικοί της Ολυμπιακής, και αναφέρουν οτι θα τοποθετηθούν μόνο όταν κατατεθεί επίσημη πρόταση απο την ΜIG.

www.kathimerini.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.