Jump to content

ALITALIA οπως ΟΑ?


Clemence

Recommended Posts

Γράφει ο Γιάννης Π. Καραβίδας - 19/09/2008

Τουλάχιστον 20.000 εργαζόμενοι κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο

"Ούτε ο Πάπας, ούτε ο Μπερλουσκόνι μπορούν να πείσουν την εταιρεία μας να εφοδιάσει την Αlitalia με καύσιμα, αν δεν πληρώσει τοις μετρητοίς", έλεγε αυτή την εβδομάδα ο διευθύνων σύμβουλος του ιταλικού ενεργειακού κολοσσού ΕΝΙ, αναφερόμενος στα άμεσα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας. Μια εταιρεία που έχει στοιχίσει 3 δισεκατομμύρια ευρώ στο ιταλικό δημόσιο, κάθε μέρα έχει ζημίες 2 εκατομμυρίων ευρώ και δεν της φτάνει προφανώς το δάνειο των 300 εκατομμυρίων ευρώ που έλαβε από το ιταλικό κράτος γιατί, όπως παραδέχεται η ίδια, μπορεί πολύ σύντομα να μην έχει λεφτά ούτε καν για καύσιμα.

Ο προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, Πάπας Bενέδικτος ΙΣΤ', πηγαίνοντας στις αρχές της εβδομάδας με ειδική πτήση της Αlitalia στη Γαλλία, δέχθηκε να προσευχηθεί για τη σωτηρία του εθνικού αερομεταφορέα της Ιταλίας.

Τρία από τα εννέα συνδικάτα των εργαζομένων είπαν "ναι" στη νέα Αlitalia που θα είναι σαφώς μικρότερη από την αρχική -τουλάχιστον κατά περίπου 3.250 εργαζόμενους.

Η κυβέρνηση Μπερλουσκόνι έχει εγγυηθεί πως όσοι απολυθούν θα διατηρήσουν για μία οκταετία το 80% των μισθών τους -κάτι, όμως, που όπως τονίζει, δεν θα ισχύσει αν κλείσει η Αlitalia και απολυθούν όλοι οι εργαζόμενοι.

Το "σχέδιο Φοίνιξ", όπως λέγεται το σχέδιο που εκπόνησε η Ιταλική Αεροπορική Εταιρεία, η κοινοπραξία δηλ. των Ιταλών επενδυτών, προβλέπει τη συγχώνευση της Αlitalia με τη δεύτερη σε μέγεθος αεροπορική εταιρεία της Ιταλίας, την Air One, ενώ ξένος αερομεταφορέας θα έχει το 20-25% της νέας εταιρείας -ενδεχομένως η Air France-KLM ή η Lufthansa ή η British Airways.

Όμως, απέρριψαν το σχέδιο αυτό έξι άλλα συνδικάτα, μεταξύ των οποίων και δύο κατηγορίες υπαλλήλων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους επιβάτες -οι πιλότοι και οι ιπτάμενοι συνοδοί-που φοβούνται πως οι νέες συνθήκες εργασίες θα είναι πιο επαχθείς. Όπως δηλώνουν, "είναι καλύτερα να χρεωκοπήσει η Αlitalia παρά να ενδώσει σε ένα τέτοιο εκβιασμό".

Έτσι, την Πέμπτη το απόγευμα, οι Ιταλοί επενδυτές απέσυραν την πρότασή τους από το τραπέζι με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι φόβοι πως μπορεί η Αlitalia, τα χρέη της οποίας ξεπερνούν τα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, να έχει την ίδια μοίρα με άλλους εθνικούς αερομεταφορείς της Ευρώπης -με τη Sabena, π.χ., και την Swiss Air - να κλείσει, αφήνοντας στο δρόμο τουλάχιστον 20.000 εργαζόμενους.

Όπως τόνιζε μία ιταλική εφημερίδα την Παρασκευή, ο Μπερλουσκόνι έχασε τη μάχη αν όχι και τον πόλεμο. Γιατί όλοι θυμούνται την υπόσχεση που είχε δώσει ο νυν πρωθυπουργός προεκλογικά, ότι όχι μόνον θα έσωζε την Αlitalia, αλλά θα την κρατούσε, συνάμα, "ιταλική".

Το ερώτημα είναι αν ο κ. Μπερλουσκόνι, με τη μεγάλη πλειοψηφία που διαθέτει στο κοινοβούλιο και την επίσης σημαντική υποστήριξη που έχει από την κοινή γνώμη, αποφασίσει να τα βάλει με τα συνδικάτα τα οποία, όμως, με τη σειρά τους, προειδοποιούν πως η Αlitalia δεν είναι ούτε Swiss Air Sabena, ούτε Sabena, όπως και η Ιταλία, προσθέτουν, δεν είναι μια μικρή χώρα που μπορεί να λειτουργήσει μόνο με τρένα.

http://www.skai.gr/master_story.php?id=94269

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ελεος ας αφησουν τους ανθρωπους να ταισουν τα παιδακια τους που τους αφηνουν ανεργους με χρεη δανειων για χαρη των διαπλεκομενων συμφεροντων τους! παλι καλα που δεν εβαλε το χερακι του στο ΩΝΑΣΕΙΟ Κ .Κ . το κρατος να το καταστρεψουν κ αυτο!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ελπίζω να προχωρήσουν τα σχέδια. Κρατικοδιαίτες, ζημιογόνες και καταχρεωμένες δημόσιες επιχειρήσεις που επιβιώνουν με τους φόρους των πολιτών δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Ελπίζω να ακολουθήσει και η Ο.Α.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ελπίζω να προχωρήσουν τα σχέδια. Κρατικοδιαίτες, ζημιογόνες και καταχρεωμένες δημόσιες επιχειρήσεις που επιβιώνουν με τους φόρους των πολιτών δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Ελπίζω να ακολουθήσει και η Ο.Α.

E yes, ας απολύσουν μερικούς. :anavwfwties: Γνωρίζεις ότι στην τεχνική βάση της ΟΑ, έρχονται ευρωπαϊκές εταιρίες για βαριά συντήρηση των αεροσκαφών τους; (Iberia το πιο τρανταχτό όνομα) Γνωρίζεις ότι τα αεροσκάφη της ΟΑ -εκτός από τα πρόσφατα νοικιασμένα- είναι από τα καλύτερα συντηρημένα στην Ευρώπη παρά την ηλικία τους, γιατί βάζουν πάνω απ' όλα την ασφάλεια; Γνωρίζεις ότι πολλές φορές επιλέγουν να μην πετάξουν σε "δύσκολους" εσωτερικούς προορισμούς σε κακοκαιρίες για λόγους ασφαλείας;

Θα ήθελες το νοσοκομείο που θα εργαζόσουν να το αγόραζε ιδιώτης και να σε έδιωχνε;

Ας βρουν αυτούς που κατάντησαν την ΟΑ, τον ΟΣΕ και όποια άλλη ΔΕΚΟ να χρωστάνε παντού, και να πέσει σε αυτούς η καμπάνα!

Αλλά τι λέω, πάντα το μικρό ψάρι την πληρώνει. Ενώ ο καρχαρίας;

Σε κάποιο πρόσφατο post μου, σου ανέφερα έναν από τους τρόπους απαξίωσης της ΟΑ, γιατί η κακοδιαχείριση φέρνει την απαξίωση εδώ και πολλά χρόνια, αλλά είπαμε, ποτέ δεν την πληρώνει αυτός που πραγματικά φταίει.

Θα πετάς εσύ στα μικρά νησιά το χειμώνα; :anavwfwties:

να δουμε μετα ποιος θα αναλαβει τις αγονες (αερο)γραμμες ομως δλδ τα νησια μας irisT ...???

Με πρόλαβες :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αυτο ειναι το λιγοτερο εγω οταν ταξιδευω με ολυμπιακη αισθανομαι ασφαλεια δεν ξερω γιατι αλλα μου βγαινει.πιστευω οτι σαν εταιρεια απεναντι στο ταξιδιωτη ειναι αξιοπιστη!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αυτο ειναι το λιγοτερο εγω οταν ταξιδευω με ολυμπιακη αισθανομαι ασφαλεια δεν ξερω γιατι αλλα μου βγαινει.πιστευω οτι σαν εταιρεια απεναντι στο ταξιδιωτη ειναι αξιοπιστη!

και εμεις στα νησια ετσι νοιωθουμε, αλλα ειναι περισσοτερο γτ μας εμπνεει ασφαλεια και λιγοτερο γτ ειναι συνεπης.

προβλεπω βασανα μεγαλα και νησια να ερημωνουν αν τπτ δεν αλλαξει στα κεντρα αποφασεων. νησια χωρις συγκοινωνιες θελουμε? ή νησια χωρις κατοικους?

εκτος αν το σχεδιο σε βαθος χρονου προβλεπει και ιδιωτικοποιηση των νησιων οποτε πασο!

ας ελπιζουμε να εχουμε καλους αγοραστες τουλαχιστο ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

να δουμε μετα ποιος θα αναλαβει τις αγονες (αερο)γραμμες ομως δλδ τα νησια μας irisT ...???

Τα μεγάλα νησιά δεν πρόκειται να μείνουν ποτέ χωρίς αερογραμμές. Τα αγόνα θα μπορούν να εξυπηρετούνται σε έκτακτες καταστάσεις από την Πολεμική Αεροπορία.

Γνωρίζεις ότι πολλές φορές επιλέγουν να μην πετάξουν σε "δύσκολους" εσωτερικούς προορισμούς σε κακοκαιρίες για λόγους ασφαλείας;

Ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες πετάνε δίχως ασφάλεια και τα αεροπλάνα τους πέφτουν σαν κοτόπουλα.

Ας βρουν αυτούς που κατάντησαν την ΟΑ, τον ΟΣΕ και όποια άλλη ΔΕΚΟ να χρωστάνε παντού, και να πέσει σε αυτούς η καμπάνα!

Σε κάποιο πρόσφατο post μου, σου ανέφερα έναν από τους τρόπους απαξίωσης της ΟΑ, γιατί η κακοδιαχείριση φέρνει την απαξίωση εδώ και πολλά χρόνια, αλλά είπαμε, ποτέ δεν την πληρώνει αυτός που πραγματικά φταίει.

Το πρότυπο του ''εθνικού δημόσιου αερομεταφορέα'' κατέρρευσε σε όλη την Ευρώπη. Η Alitalia θα είναι η προτελευταία που θα μας αποχαιρετήσει (η τελευταία γνωρίζουμε πια θα είναι). Εν πάσει περιπτώσει, δεν έχω τίποτα με τις Ο.Α., αν βέβαια βρούν κάποιο τρόπο να τις κάνουν μη ζημιογόνες ώστε να μην ρουφάνε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ (+τα πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή)-που τα αποστερούν από άλλους κρίσιμους τομείς του κράτους. Αυτό θα συμβεί βέβαια το 2145 όταν το χρεός τους θα έχει φτάσει τα 25787 τρίς Ευρώ.

Πάρτε και ένα αμερικάνικο ανέκδοτο για τις Ο.Α. τώρα emcolgate

A guy sitting at an airport bar in Atlanta noticed a beautiful woman sitting next to him. He thought to himself, "Wow, she's so gorgeous she must be a flight attendant. But which airline does she work for?"

Hoping to pick her up, he leaned towards her and uttered the Delta slogan: "Love to fly and it shows?" She gave him a blank, confused stare and he immediately thought to himself, "Ooh shit, she doesn't work for Delta".

A moment later, another slogan popped into his head. He leaned towards her again, "Something special in the air?" Once again she gave him the same confused look. He mentally kicked himself and scratched American Airlines off the list.

Next he tried the United slogan: "I would really love to fly your friendly skies?" This time the woman turned on him. "What the fuck do you want?" she snapped. The man smiled, then slumped back in his chair and said... "Ahhh, Olympic Airways!"

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup αυτο εννοουσα πριν οταν εγραψα ασφαλης πανω απ΄ολα ...

για να μή πιασουμε τα υπολοιπα της ΟΑ και πικραθουμε ...

(δε θα ξεχασω ποτε μα ποτε οταν πριν ... μερικα χρονια μας αφησαν στο εδαφος καμια δεκαρια ατομα ΜΕ καρτες επιβιβασης στο χερι, ΜΕ δευτερες και τριτες πτησεις σε ανταποκριση που τις χασαμε ολοι, ΜΕ αποσκευες που ταξιδεψαν χωρις εμας ... και ολα αυτα για να ταξιδεψουν μερικοι υπαλληλοι ΟΑ ΜΕ τους συγγενεις τους!)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

να δουμε μετα ποιος θα αναλαβει τις αγονες (αερο)γραμμες ομως δλδ τα νησια μας irisT ...???

Τα μεγάλα νησιά δεν πρόκειται να μείνουν ποτέ χωρίς αερογραμμές. Τα αγόνα θα μπορούν να εξυπηρετούνται σε έκτακτες καταστάσεις από την Πολεμική Αεροπορία.

Έτσι κι αλλιώς σε έκτακτες περιπτώσεις εξυπηρετούνται από την Π.Α. ή το Ναυτικό, μιλάμε για τακτικές πτήσεις, χώρια που το επιχείρημα σου είναι σαν να λες: "Εντάξει βρε αδερφέ, εσύ να είσαι καλά και αν χρειαστείς κάτι εμείς εδώ είμαστε". :splaaaats:

Γνωρίζεις ότι πολλές φορές επιλέγουν να μην πετάξουν σε "δύσκολους" εσωτερικούς προορισμούς σε κακοκαιρίες για λόγους ασφαλείας;

Ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες πετάνε δίχως ασφάλεια και τα αεροπλάνα τους πέφτουν σαν κοτόπουλα.

Σύγκρινα με καμιά άλλη εταιρία και δεν το θυμάμαι;

Ας βρουν αυτούς που κατάντησαν την ΟΑ, τον ΟΣΕ και όποια άλλη ΔΕΚΟ να χρωστάνε παντού, και να πέσει σε αυτούς η καμπάνα!

Σε κάποιο πρόσφατο post μου, σου ανέφερα έναν από τους τρόπους απαξίωσης της ΟΑ, γιατί η κακοδιαχείριση φέρνει την απαξίωση εδώ και πολλά χρόνια, αλλά είπαμε, ποτέ δεν την πληρώνει αυτός που πραγματικά φταίει.

Το πρότυπο του ''εθνικού δημόσιου αερομεταφορέα'' κατέρρευσε σε όλη την Ευρώπη. Η Alitalia θα είναι η προτελευταία που θα μας αποχαιρετήσει (η τελευταία γνωρίζουμε πια θα είναι). Εν πάσει περιπτώσει, δεν έχω τίποτα με τις Ο.Α., αν βέβαια βρούν κάποιο τρόπο να τις κάνουν μη ζημιογόνες ώστε να μην ρουφάνε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ (+τα πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή)-που τα αποστερούν από άλλους κρίσιμους τομείς του κράτους. Αυτό θα συμβεί βέβαια το 2145 όταν το χρεός τους θα έχει φτάσει τα 25787 τρίς Ευρώ.

Συμφωνούμε, υπάρχει και ένα δεδικασμένο για χρήματα που χρωστάει (ή χρωστούσε;) το ελληνικό δημόσιο στις ΟΑ πέρα από τα πρόστιμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι απέγιναν. Μην ξεχνάμε ότι χρήματα από τους πόρους του κράτους στερούν και άλλες δραστηριότητες -όχι και τόσο νόμιμες- που έγιναν της μόδας τελευταία. :rolleyes:

Πάρτε και ένα αμερικάνικο ανέκδοτο για τις Ο.Α. τώρα emcolgate

A guy sitting at an airport bar in Atlanta noticed a beautiful woman sitting next to him. He thought to himself, "Wow, she's so gorgeous she must be a flight attendant. But which airline does she work for?"

Hoping to pick her up, he leaned towards her and uttered the Delta slogan: "Love to fly and it shows?" She gave him a blank, confused stare and he immediately thought to himself, "Ooh shit, she doesn't work for Delta".

A moment later, another slogan popped into his head. He leaned towards her again, "Something special in the air?" Once again she gave him the same confused look. He mentally kicked himself and scratched American Airlines off the list.

Next he tried the United slogan: "I would really love to fly your friendly skies?" This time the woman turned on him. "What the fuck do you want?" she snapped. The man smiled, then slumped back in his chair and said... "Ahhh, Olympic Airways!"

Παλιό και κακό :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η ΟΑ είναι ακόμα μια ΔΕΚΟ η οποία δεν διαφέρει απο τις άλλες. Η κακοδιαχείρηση είναι το καλύτερο της χαρτί. :splaaaats:

Δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα στην Ελλάδα πλέον. Τα παλιά τα χρόνια κάτι έκανε....

Χαβούζα βολέματος ημετέρων με παχυλούς μισθούς και δελεαστικά προνόμια.

Το διαμάντι των ΔΕΚΟ ίσως.

Ακόμα και τώρα τα μέτρα που προτείνουν για τους εργαζομένους είναι εξαιρετικά.ουσιαστικά κανένας δεν μένει στο δρόμο. έαν προσέξτε φροντίζουν και για τους εποχιακούς υπαλλήλους.

Δεν μπορώ να ξέρω εαν θα βγεί σε καλό τελικά - ο χρόνος θα δείξει- αλλά δεν νομίζω να είναι χειρότερα απο τώρα.

όσο για την ασφάλεια ας μην συγκρίνουμε την ΟΑ με άλλες εταιρείες.Η ΟΑ πραγματοποιεί το 30% των πτήσεων π.χ της Lufthansa.Δείτε πόσα αεροπλάνα της Lufthansa έχουν πέσει. Ας μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

.. δεδικασμένο για χρήματα που χρωστάει (ή χρωστούσε;) το ελληνικό δημόσιο στις ΟΑ πέρα από τα πρόστιμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι απέγιναν...

Τώρα τί είναι αυτα που λές.....δήμοσιο απο τη μια, δημόσια ΟΑ απο την άλλη. Απο την μια τσέπη στην άλλη. Σαν τα ασφαλιστικά ταμεία με τις περίφημες εισφορές των εργαζομένων χαχαχα κράτησεις του μισθού που δίνει το δημόσιο για τα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία. emeleos

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

όσο για την ασφάλεια ας μην συγκρίνουμε την ΟΑ με άλλες εταιρείες.Η ΟΑ πραγματοποιεί το 30% των πτήσεων π.χ της Lufthansa.Δείτε πόσα αεροπλάνα της Lufthansa έχουν πέσει. Ας μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

Μου αρέσει που κολλάτε όλοι στη σύγκριση την οποία ποτέ δεν έκανα! Να πω ότι γράφω κινέζικα; Η τεχνική βάση της ΟΑ έχει βραβευθεί επανειλημμένα και μάλιστα στο (πολύ) πρόσφατο παρελθόν. Δεν είπα ότι οι άλλες εταιρίες δεν είναι ασφαλείς, αλλά κάποιες ενδεχομένως να βάζουν το κέρδος πάνω από όλα τα υπόλοιπα. :rolleyes:

.. δεδικασμένο για χρήματα που χρωστάει (ή χρωστούσε;) το ελληνικό δημόσιο στις ΟΑ πέρα από τα πρόστιμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι απέγιναν...

Τώρα τί είναι αυτα που λές.....δήμοσιο απο τη μια, δημόσια ΟΑ απο την άλλη. Απο την μια τσέπη στην άλλη. Σαν τα ασφαλιστικά ταμεία με τις περίφημες εισφορές των εργαζομένων χαχαχα κράτησεις του μισθού που δίνει το δημόσιο για τα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία. emeleos

Δηλαδή είναι απολύτως φυσιολογικό να πετάνε κατά καιρούς βουλευτές, υπουργοί, πρωθυπουργοί σε υπερατλαντικά, υπερινδικά, και δεν ξέρω κι εγώ που αλλού, ταξίδια με μισθωμένο ολόκληρο αεροπλάνο και τα έξοδα του ταξιδιού να μην καταβάλλονται ποτέ στην εταιρία; Χώρια οι αποζημιώσεις από τις προγραμματισμένες πτήσεις που αναγκαστικά ακυρώθηκαν λόγω έλλειψης του αεροσκάφους που θα τις έκανε τη δεδομένη χρονική περίοδο. Αυτά τα χρήματα κέρδισε στο δικαστήριο. Τόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό; emeleos

Ο Tony Blair, όταν ήταν ακόμα πρωθυπουργός, είχε ταξιδέψει στο Miami, first class στην British Airways, δεν πήρε όλο το αεροπλάνο για την πάρτη του αλλά ούτε καν το πρωθυπουργικό αεροσκάφος που θα μπορούσε να το κάνει. Εδώ βλέπουμε ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας να πηγαινοφέρνουν πολιτικούς και διάφορους παρατρεχάμενους :rolleyes: (το τελευταίο σχόλιο αφορά περίοδο διακοπών εκεί και εδώ και πάει στη γενικότερη εξοικονόμηση χρημάτων).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κάθε απόπειρα αλλαγής του υπάρχοντος status στην ΟΑ είναι απαράδεκτη! Πρέπει οπωσδήποτε να συνεχίσουμε να χρηματοδοτούμε ένα κάρο κηφήνες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ελπίζω να προχωρήσουν τα σχέδια. Κρατικοδιαίτες, ζημιογόνες και καταχρεωμένες δημόσιες επιχειρήσεις που επιβιώνουν με τους φόρους των πολιτών δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Ελπίζω να ακολουθήσει και η Ο.Α.
Τελευταία συμφωνώ τόσο πολύ μαζί σου που αρχίζω και ανησυχώ! :rolleyes:
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλαδή είναι απολύτως φυσιολογικό να πετάνε κατά καιρούς βουλευτές, υπουργοί, πρωθυπουργοί σε υπερατλαντικά, υπερινδικά, και δεν ξέρω κι εγώ που αλλού, ταξίδια με μισθωμένο ολόκληρο αεροπλάνο και τα έξοδα του ταξιδιού να μην καταβάλλονται ποτέ στην εταιρία; Χώρια οι αποζημιώσεις από τις προγραμματισμένες πτήσεις που αναγκαστικά ακυρώθηκαν λόγω έλλειψης του αεροσκάφους που θα τις έκανε τη δεδομένη χρονική περίοδο. Αυτά τα χρήματα κέρδισε στο δικαστήριο. Τόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό; emeleos

Και θέλεις να μου πείς οτι τα συνδικαλιστικά όργανα της ΟΑ και κατ επέκταση οι εργαζόμενοι δεν έχουν ευθύνη.

Όταν γίνονται εκλογές η μισή Ελλάδα πετάει δωρεάν για να πάει να ψηφίσει.Αυτά δεν τα βλέπανε οι φίλτατοι εργαζόμενοι. Ας τα λουστούνε τώρα.

Το οτι η ΟΑ είναι τελειωμένη ευθύνονται πρώτα οι συνδικαλιστές της, μετά η εκάστοτε πολιτική ηγεσία και τέλος οι εργαζόμενοι σε αυτήν.

Αλλα συνεχίζω να λεώ οτι δεν ξέρω που θα καταλήξει αυτή η ιστορία και αν θα είναι θετική τελικά για το κοινό ώφελος.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

kathimerini.gr

Hμερομηνία : 26-09-08

«Θρίλερ» η τελική συμφωνία για την ιδιωτικοποίηση της Alitalia

Ο συνδικαλιστικός τους εκπρόσωπος, Φάμπιο Μπέρτι, ωστόσο, ζήτησε πίστωση χρόνου για την υπογραφή της συμφωνίας έως το βράδυ.

Αργά, αλλά σταθερά βαίνει προς την τελική συμφωνία, ο διάλογος για την ιδιωτικοποίηση της Alitalia. Μετά τη χθεσινή υπογραφή του μεγαλύτερου ιταλικού συνδικάτου, Cgil, το πρωί της Παρασκευής ακολούθησε εκείνη της ισχυρότερης συνδικαλιστικής οργάνωσης των πιλότων.

Ο συνδικαλιστικός τους εκπρόσωπος, Φάμπιο Μπέρτι, ωστόσο, ζήτησε πίστωση χρόνου για την υπογραφή της συμφωνίας έως το βράδυ. «Δεν είχαμε ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα από την κυβέρνηση, αλλά συνεχίζουμε το διάλογο», δήλωσε σήμερα το πρωί, προσερχόμενος στο κυβερνητικό μέγαρο, Παλάτσο Κίτζι, καθώς τροχοπέδη στη διαδικασία αποτελούν οι υπεράριθμοι πιλότοι και παρά τις συνεχείς διαπραγματεύσεις, η ιταλική κοινοπραξία επιμένει, ότι τουλάχιστον χίλιοι πιλότοι θα πρέπει να τεθούν εκτός εταιρίας.

Οι σχολιαστές, πάντως, συγκλίνουν στο ότι μετά και την υπογραφή του συνδικάτου Cgil, δύσκολα, οι κυβερνήτες θα εξακολουθήσουν να μη δίνουν την συγκατάθεσή τους.

Η συμφωνία προβλέπει προσλήψεις συνολικά 12.500 εργαζομένων και εκτοπισμό 3.250 στο ταμείο ανεργίας. Η ιταλική κυβέρνηση, έχει δεσμευθεί ότι οι εν λόγω υπεράριθμοι εργαζόμενοι θα επαναπροσληφθούν από τρίτες εταιρείες, οι οποίες δεν έχουν, όμως, ακόμη καθοριστεί με σαφήνεια.

Σε ό,τι αφορά στον ξένο επενδυτή, που πρόκειται να αγοράσει μέρος του πακέτου μετοχών της νέας εταιρείας, στο χθεσινό έντονο ενδιαφέρον της Air France, προστέθηκε, σήμερα, κι εκείνο της Λουφτχάνσα. Ο πρόεδρος του γερμανικού αερομεταφορέα, Wolfgang Mayrhuber, έφτασε στη Ρώμη για συνομιλίες με τον έκτακτο διαχειριστή της Alitalia, τον όμιλο αγοραστών Cai και την κυβέρνηση Μπερλουσκόνι.

Κυβέρνηση και αντιπολίτευση, πάντως, ερίζουν για το ποιος έπαιξε τον καθοριστικότερο ρόλο στις διαπραγματεύσεις της Alitalia.

Ο γραμματέας των «Δημοκρατικών», Βάλτερ Βελτρόνι, δήλωσε: «Τηρήσαμε στάση που εμπνέεται από το αγγλοσαξονικό πολιτικό σύστημα. Βοηθήσαμε την όλη πορεία της διαπραγμάτευσης, παρεμβαίνοντας θετικά, τόσο με επαφές με τα συνδικάτα, όσο και με τον Ρομπέρτο Κολανίννο, επικεφαλής του ιταλικού ομίλου αγοραστών».

Ο Πάολο Μποναγιούτι, όμως, εκπρόσωπος του «Καβαλιέρε», απαντά ότι «ο Βελτρόνι άλλαξε στάση μόνο κατά το τελευταίο εικοσιτετράωρο, όταν κατάλαβε ότι η πλειονότητα των Ιταλών απέρριπτε τις θέσεις του. Άρα, οι ισχυρισμοί του Δημοκρατικού Κόμματος είναι σουρεαλιστικοί».

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ελπίζω να προχωρήσουν τα σχέδια. Κρατικοδιαίτες, ζημιογόνες και καταχρεωμένες δημόσιες επιχειρήσεις που επιβιώνουν με τους φόρους των πολιτών δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Ελπίζω να ακολουθήσει και η Ο.Α.

Είδαμε που κατέληξαν οι ιδιωτικές τράπεζες της Αμερικής...Παλεύει να τους σώσει η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση

edit:Απορώ πως είναι δυνατόν να μιλάει κάποιος με τόσο θαυμασμό για την ιδιωτικοποίηση,όταν τα πάντα δείχνουν την απίστευτη αναποτελεσματικοτητά της...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

dotcom

Ας βρουν αυτούς που κατάντησαν την ΟΑ, τον ΟΣΕ και όποια άλλη ΔΕΚΟ να χρωστάνε παντού, και να πέσει σε αυτούς η καμπάνα!

Αλλά τι λέω, πάντα το μικρό ψάρι την πληρώνει. Ενώ ο καρχαρίας;

Σε κάποιο πρόσφατο post μου, σου ανέφερα έναν από τους τρόπους απαξίωσης της ΟΑ, γιατί η κακοδιαχείριση φέρνει την απαξίωση εδώ και πολλά χρόνια, αλλά είπαμε, ποτέ δεν την πληρώνει αυτός που πραγματικά φταίει.

Αυτός που φταίει είναι το γεγονός ότι η ΟΑ είναι κρατική εταιρεία και όπως όλες οι κρατικές ετιαρείες στην Ελλάδα λειτουργει αφαιρώντας χρήματα (= φόρους) από τους έλληνες για να προασπίζεται τα προνόμια που με τσαμπουκά (απεργίες) κτλ απολαμβάνουν οι (μη) εργαζόμενοι σε αυτήν.

Σαφώς την ευθύνη για την ΟΑ έχουν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, μόνο που οι εργαζόμενοι της ΟΑ (και σε όλο το δημόσιο δηλ) είναι στην πλειονότητά τους μέλη (για να μην πω τίποτα άλλο...) και ψηφοφόροι αυτών των κομμάτων - γενικά οι πιο κομματικά βαμμένοι ελ είναι στο δημόσιο και ο δικομματισμός σε αυτούς ακριβώς στηρίζεται.

Έτσι λοιπόν όταν γράφεις:

Δηλαδή είναι απολύτως φυσιολογικό να πετάνε κατά καιρούς βουλευτές, υπουργοί, πρωθυπουργοί σε υπερατλαντικά, υπερινδικά, και δεν ξέρω κι εγώ που αλλού, ταξίδια με μισθωμένο ολόκληρο αεροπλάνο και τα έξοδα του ταξιδιού να μην καταβάλλονται ποτέ στην εταιρία; Χώρια οι αποζημιώσεις από τις προγραμματισμένες πτήσεις που αναγκαστικά ακυρώθηκαν λόγω έλλειψης του αεροσκάφους που θα τις έκανε τη δεδομένη χρονική περίοδο. Αυτά τα χρήματα κέρδισε στο δικαστήριο. Τόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό;

ξεχνάς - υποθέτω κατά λάθος - ότι αντίστοιχα προνόμια είχαν (έχουν;) και οι εργαζόμενοι και μάλιστα όχι μόνο αυτοί, αλλά και όλο τους το σόι, τα δε προνόμια αυτά τα απέκτησαν εκβιάζοντας τις κυβερνήσεις λέγοντας ή μας τα δίνετε ή δεν πετάει τίποτα (οι παλαιότεροι θα θυμούνται υποθέτω τι συνέβαινε στην ελλάδα των 80ς) ταλαιπορώντας τους πολίτες που φορολογούνται και από πάνω.

Όσο για τους εργαζόμενους που θα πεταχτούν στο δρόμο, τέτοιο "πέταγμα" να έισαι σίγουρος πώς θα ζήλευαν πολλοί έλληνες (π.χ. αυτοί που απολύθηκαν από την κλωστουφαντουργία και με των οποίων τους φόρους πληρώνονται τα παρακάτω):

Συγκεκριμένα ένας τεχνικός υπάλληλος με πανεπιστημιακή εκπαίδευση και 16 χρόνια εμπειρία, που λαμβάνει σήμερα αποδοχές ύψους 3.229 ευρώ σε περίπτωση που μεταταγεί στην ΥΠΑ θα λαμβάνει καθαρές αποδοχές 3.048 ευρώ. Η διαφορά των 181 ευρώ θα καλυφθεί από το παραπάνω επίδομα μέχρι τη στιγμή που ο μισθός του αγγίξει τον μισθό που λάμβανε....

Οσον αφορά το πρόγραμμα συνταξιοδότησης των εργαζομένων που έχουν προσληφθεί πριν από το 1993, οι 2.103 θα μπορούν να βγουν στη σύνταξη (με την προσαύξηση κατά 50% των ενσήμων τους).... κτλ κτλ

Εγώ προσωπικά θεωρώ σωστό να φορολούμαι για να παίρνουν οι άνεργοι συμπολίτες μου ένα επίδομα μέχρι να βρουν δουλειά.

Να όμως τι δεν δέχομαι με τίποτα:

- δεν τα βγάζει πέρα μια βιοτεχνία, κλείνει και απολύει τους υπαλλήλους.

- δεν τα βγάζει πέρα η ΟΑ, χώνει σε εμένα φέσι δις ? χωρίς να με ρωτήσει για να την "σώσει" και το χειρότερο:

ο άνεργος της κλωστοϋφαντουργίας ξέρω εγώ παίρνει επίδομα ανεργίας της πλάκας, ο άνεργος της ΟΑ παίρνει μετάταξη (χωρίς προφανώς να τον χρειάζεται η υπηρεσία που πάει) με τον ίδιο μισθό/πρόωρη σύνταξη/προσαύξηση ενσήμων 50% κτλ

Και γιατί αυτή η αδικία;

γιατί ο κακομοίρης ο εργάτης στην βιοτεχνία είναι καλαμία στον κάμπο, ενώ ΟΑ, ΟΤΕ, ΔΕΗ κτλ είναι όλοι χωμένοι και βαμμένοι στο ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ και λύνουν και δένουν στον κρατικό μηχανισμό.

Το δίκαιο είναι όλα αυτά τα δις που θα πάνε για "αποζημίωση" όλων αυτών που εκβιαστiκά πήραν προνόμια από το ελ κράτος να μοιραστούν ισόποσα μεταξύ αυτών και κάθε άλλου ανέργου.Καμμία θετική διάκριση, μετάταξη και δεν ξέρω και εγώ τι άλλη πατέντα θα βρούνε.

Και μερικά σύντομα σχόλια ακόμα:

1. Σχετικά με την ασφάλεια, υπάρχουν πολλές εταιρείες που μου παρέχουν την ίδια ασφάλεια για τους προορισμούς μου, χωρίς να μου κοστίζουν 1,5 δις ?.

2. σχετικά με άγονη γραμμή:

Το πρόβλημα δεν είναι τα 5 νησιά που πρέπει να καλυφθούν τον χειμώνα, αλλά άγονες γραμμές όπως Αθήνα - Φρανκφούρτη/Μόναχο/Στουτγάρδη/Ντουμπάι, Θεσν/νικη-Γκάτγουικ κτλ που στοιχίζουν σε εμάς (τους μαλάκες) 26 εκ ?/χρόνο (μόνο αυτές, ενώ το 90% των γραμμών εξωτερικού έχουν ζημιά - φανταστείτε για τι φέσια μιλάμε)

Από εκεί και πέρα, για τα άγονα νησιά, ας κάνουν μια μικρή εταιρεία, ας επιδοτήσουν ιδιωτικές να κάνουν τα δρομολόγια, σιγά που δεν υπάρχουν λύσεις.

k0st

Είδαμε που κατέληξαν οι ιδιωτικές τράπεζες της Αμερικής...Παλεύει να τους σώσει η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση

edit:Απορώ πως είναι δυνατόν να μιλάει κάποιος με τόσο θαυμασμό για την ιδιωτικοποίηση,όταν τα πάντα δείχνουν την απίστευτη αναποτελεσματικοτητά της...

Την αναποτελεσματικότητα των ιδιωτικών εταιρειών την κρίνουν οι πελάτες τους.

Όπως και να έχει, μια αναποτελεσματική και αποτυχημένη ιδιωτική εταιρεία σε εμένα δεν κοστίζει τίποτα (εκτός και αν κανένας φωστήρας Μπους (ο πιο παρεμβατικός πρόεδρος των ΗΠΑ τα τελευταία 30 χρόνια) αποφασίσει να την κρατικοποιήσει...), αντίθετα μόνο το Αθήνα-Ντουμπάι (που δεν έχω χρησημοποιήσει ποτέ) μου στοιχίζει 6 εκ ?τον χρόνο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την αναποτελεσματικότητα των ιδιωτικών εταιρειών την κρίνουν οι πελάτες τους.

Όπως και να έχει, μια αναποτελεσματική και αποτυχημένη ιδιωτική εταιρεία σε εμένα δεν κοστίζει τίποτα (εκτός και αν κανένας φωστήρας Μπους (ο πιο παρεμβατικός πρόεδρος των ΗΠΑ τα τελευταία 30 χρόνια) αποφασίσει να την κρατικοποιήσει), αντίθετα μόνο το Αθήνα-Ντουμπάι (που δεν έχω χρησημοποιήσει ποτέ) μου στοιχίζει 6 εκ ?τον χρόνο.

Δε νομίζω πως οι καταθέτες-πελάτες των τραπεζών που φαλήρισαν να είναι πολύ ευχαριστημένοι...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την αναποτελεσματικότητα των ιδιωτικών εταιρειών την κρίνουν οι πελάτες τους.

Όπως και να έχει, μια αναποτελεσματική και αποτυχημένη ιδιωτική εταιρεία σε εμένα δεν κοστίζει τίποτα (εκτός και αν κανένας φωστήρας Μπους (ο πιο παρεμβατικός πρόεδρος των ΗΠΑ τα τελευταία 30 χρόνια) αποφασίσει να την κρατικοποιήσει), αντίθετα μόνο το Αθήνα-Ντουμπάι (που δεν έχω χρησημοποιήσει ποτέ) μου στοιχίζει 6 εκ ?τον χρόνο.

Δε νομίζω πως οι καταθέτες-πελάτες των τραπεζών που φαλήρισαν να είναι πολύ ευχαριστημένοι...

στα φρύδια μου, όταν έκαναν επενδύσεις υψηλού ρίσκου και είχαν τεράστια κέρδη, γούσταραν όμως.

ΥΓ. οι τράπεζες αυτές ήταν επενδυτικές, δεν είναι σαν το ταχυδρομικό ταμιευτήριο ας πούμε - δεν είχαν καταθέτες έτσι όπως νομίζω ότι το εννοείς.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την αναποτελεσματικότητα των ιδιωτικών εταιρειών την κρίνουν οι πελάτες τους.

Όπως και να έχει, μια αναποτελεσματική και αποτυχημένη ιδιωτική εταιρεία σε εμένα δεν κοστίζει τίποτα (εκτός και αν κανένας φωστήρας Μπους (ο πιο παρεμβατικός πρόεδρος των ΗΠΑ τα τελευταία 30 χρόνια) αποφασίσει να την κρατικοποιήσει), αντίθετα μόνο το Αθήνα-Ντουμπάι (που δεν έχω χρησημοποιήσει ποτέ) μου στοιχίζει 6 εκ ?τον χρόνο.

Δε νομίζω πως οι καταθέτες-πελάτες των τραπεζών που φαλήρισαν να είναι πολύ ευχαριστημένοι...

στα φρύδια μου, όταν έκαναν επενδύσεις υψηλού ρίσκου και είχαν τεράστια κέρδη, γούσταραν όμως.

ΥΓ. οι τράπεζες αυτές ήταν επενδυτικές, δεν είναι σαν το ταχυδρομικό ταμιευτήριο ας πούμε - δεν είχαν καταθέτες έτσι όπως νομίζω ότι το εννοείς.

Μα,αυτό είναι το πρόβλημα:ΔΕΝ είχαν τεράστια κέρδη(γιατί αλλιώς,δε θα έπεφτε έξω και η τράπεζα).Ψεύτικα ήταν

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είδαμε που κατέληξαν οι ιδιωτικές τράπεζες της Αμερικής...Παλεύει να τους σώσει η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση

edit:Απορώ πως είναι δυνατόν να μιλάει κάποιος με τόσο θαυμασμό για την ιδιωτικοποίηση,όταν τα πάντα δείχνουν την απίστευτη αναποτελεσματικοτητά της...

Δεν μίλησα με θαυμασμό. Αν γινόταν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά (δηλ. μη ελλειματικά), αξιοκρατικά, και αποτελεσματικά δεν έχω κάνενα πρόβλημα. Επειδή όμως αυτό δεν θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα (και δεν πρέπει να νιώθουμε ένοχοι, εδω άλλες πιο σοβαρές χώρες και δεν μπόρεσαν να κράτησουν εταιρείες τύπου Ο.Α.) πρέπει να μπει κάποιο τέλος*. Σπαταλάμε πολύτιμους οικονομικούς πόρους με απειροελάχιστη αποτελεσματικότητα αλλά δυστυχώς λίγοι έχουν καταλάβει ότι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση εντος ολίγων ετών θα έχουμε μια πολύ απότομη προσγείωση (και δεν εννοώ της Ολυμπιακής).

*Διάβασα το σχέδιο για τις Ο.Α για το ''τελος''. Το τι προσφέρουν στους εργάζομενους είναι απίστευτο, αλλά όπως πάντα βέβαια τα λεφτά βγαίνουν από τους φόρους των απλών πολιτών που ΠΑΛΙ θα πληρώσουν τα σπασμένα του συνδικαλισμού και του συνηθισμένου υδροκεφαλισμού δημόσιων φορέων όπως η Ο.Α.

-υ.γ. Αυτό με τις Αμερικανικές τράπεζες παει να καταντήσει γελοίο. Μη φοβάστε, δεν μας τελείωσε η Αμερική και το οικονομικό σύστημα που αντιπροσωπεύει, απλώς μια πρόσκαιρη ύφεση είναι επειδή κάποιοι παραφούσκωσαν τις αγελάδες τους. Η τράπεζα ήταν ιδιωτική επενδυτική και καλά έκαναν που την άφησαν να χρεωκοπήσει. Η AIG ήταν το σοβαρό θέμα και καλά έκαναν που την έσωσαν διότι τότε ο κόσμος θα έχανε τις συντάξεις του. Αντι όμως να χασκογελάμε με τους Αμερικανούς καλύτερα να δούμε τι θα γίνει με τα δημόσια ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κλπ γιατί όταν έρθει η ώρα τους δεν βλέπω να τα σώζουμε με τίποτε...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

-υ.γ. Αυτό με τις Αμερικανικές τράπεζες παει να καταντήσει γελοίο. Μη φοβάστε, δεν μας τελείωσε η Αμερική και το οικονομικό σύστημα που αντιπροσωπεύει, απλώς μια πρόσκαιρη ύφεση είναι επειδή κάποιοι παραφούσκωσαν τις αγελάδες τους. Η τράπεζα ήταν ιδιωτική επενδυτική και καλά έκαναν που την άφησαν να χρεωκοπήσει. Η AIG ήταν το σοβαρό θέμα και καλά έκαναν που την έσωσαν διότι τότε ο κόσμος θα έχανε τις συντάξεις του. Αντι όμως να χασκογελάμε με τους Αμερικανούς καλύτερα να δούμε τι θα γίνει με τα δημόσια ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κλπ γιατί όταν έρθει η ώρα τους δεν βλέπω να τα σώζουμε με τίποτε...

Οι οικονομικοί αναλυτές,μόνο για πρόσκαιρη ύφεση δε μιλάνε.Αντίθετα,προβλέπουν πως οι συνέπειες θα κρατήσουν χρόνια.

Πάντως,έχει πλάκα το ότι κόσμος σαν και εσάς συνεχίζει να υποτιμά και να παραποιεί τα γεγονότα.Θα έλεγα πως υπάρχει κάτι το γραφικό σε αυτή την συμπεριφορά.

Τεσπα,δεν ασχολούμαι άλλο

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι θιασώτες του άκρατου καπιταλισμού,φανατικοί θαυμαστές της δημοκρατικής Αμερικής(χώρας της απόλυτης ελευθερίας-μπρρρρρρρ),κλπ

Αλήθεια,πως ένιωσες όταν οι Ρώσοι έριξαν την σφαλιάρα στη Γεωργία;Η Αμερική είδε πως δεν μπορεί να κουνιέται όπου γουστάρει

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.