Jump to content

Φυσιολογία ΄Γ


*maria*

Recommended Posts

Το θέμα τώρα έχει λήξει , αλλά επειδή τέτοιες καταστάσεις θα προκύψουν κι άλλες στο μέλλον και δυστυχώς πολλές , καλό θα ήταν να θυμόμαστε τι έγινε και να προσπαθήσουμε να μην επαναληφθεί , τόσο από τη δική μας πλευρά , όσο και από των ΔΕΠ . Για παράδειγμα, θα μπορούσαμε σα ΣΦΙΚ να βγάλουμε ένα ψήφισμα και να το στείλουμε στον πρόεδρο και τα μέλη ΔΕΠ, το οποίο θα ζητάει την αυστηρή τήρηση του κανονισμού στο χρόνο έκδοσης των αποτελεσμάτων αλλά και την ανακοίνωση του προγράμματος της εξεταστικής μέσα στις 2 πρώτες εβδομάδες του εξαμήνου και με τον όρο ότι θα είναι οριστικό και αμετάβλητο.

Α μπράβο!

Εκεί ακριβώς ήθελα να καταλήξω κι εγώ. Το ότι όλα προέκυψαν από το λογική που επικρατεί να τα αφήνουμε όλα τελευταία στιγμή. Αν το πρόγραμμα της εξεταστικής του ιούλη είχε βγει από την αρχή του εξαμήνου δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Εξάλλου αφού κάθε χρόνο είναι το ίδιο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ανακοινώνεται κάθε φορά 1 βδομάδα πριν την εξέταση. Τέσπα αυτό είναι άλλο θέμα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στέλνω την απόφαση του ΔΣ του ΣΦΙΚ που ανακοινώθηκε στους υπευθύνους και τον Ζώρα ΠΡΙΝ τη συνάντηση που είχαν με τους φοιτητές...

Και μια σημείωση: η λύση που παλεύτηκε απο αυτούς που το κυνήγησαν το θέμα ήταν η διπλή εξέταση και όχι η παράταση της εξέτασης, οπότε θα διαφωνήσω με την παραπάνω παρατήρηση...Απλά, όταν παλεύουμε για κάτι, πρέπει να καταλάβουμε οτι πρέπει να είμαστε όλοι εκεί και όχι μόνο οι γνωστοί άγνωστοι...Για την συνέλευση, αν και έγινε εσπευσμένα και απο ΄μαλακία του Ράου και όχι των φοιτητών, να τονίσω οτι κάποιοι έχασαν 1 μέρα διαβάσματος για να μπορέσουν να ειδοποιήσουν όσο περισσότερο κόσμο γίνεται, απλά είναι ένα θέμα να ενημερώνεις και ένα άλλο να μαζεύεατι ο κόσμος...δεν λέω οτι το έμαθαν όλοι, λέω οτι έγιναν όλες οι δυνατές προσπάθειες...Εγώ πχ, αν και έχω περάσει το μάθημα, έψαχνα 3 ώρες στα τηλέφωνα να δώ ποιοί δίνουν απο όλα τα έτη, και ώς επι το πλείστον, όσους ενημέρωσα δεν ήρθαν τελικά και μετά έλεγαν οτι δεν το ήξεραν...Το ότι έγινε 9 το πρωί δεν ήταν ευθύνη κάποιου φοιτητή, αλλά του τελεσίγραφου που έδωσε την προηγούμενη μέρα ο Ζώρας οτι ήθελε μια ημερομηνία μέχρι τις 10 το πρωι...Μάλιστα οι φοιτητές που είχαν πάει να διαμαρτυρηθούν την προηγούμενη της συνέλευσης, του δήλωσαν οτι είναι άδικο να αποφασίσουν λίγοι για ένα μάθημα που δίνουν πολλοί, και γι'αυτό μπήκε και η συνέλευση...

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Λίγες μέρες πριν ακόμα ξεκινήσει κανονικά το νέο ακαδημαϊκό έτος, βρεθήκαμε για μια ακόμα φορά αντιμέτωποι με την αυθαιρεσία κάποιων καθηγητών μας.

Συγκεκριμένα, ενώ το μάθημα της Φυσιολογίας Γ δόθηκε κανονικά εντός της εξεταστικής περιόδου του Ιουνίου, τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στους φοιτητές 3 (!!) μόλις μέρες πριν την εξέταση του μαθήματος στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου, αφαιρώντας ουσιαστικά το δικαίωμα σε κάποιον φοιτητή που ήθελε να εξεταστεί και πάλι στο μάθημα τον Σεπτέμβρη να μπορεί να το κάνει. Η απάντηση που έδωσε στους αγανακτισμένους φοιτητές ο κ. Ράος ήταν ότι και πάλι καλά που τα έβγαλε πριν την εξέταση και ότι κανονικά θα έπρεπε να μπορεί να πάει διακοπές και όχι να διορθώνει όλο το καλοκαίρι…

Επιπλέον, κάτι που πολύ συχνά (ύποπτα συχνά) συμβαίνει στο συγκεκριμένο μάθημα (αλλά όχι μόνο σε αυτό) έγινε και σε αυτή την εξεταστική, κόπηκε δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών που εξετάστηκαν, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν μαθητές του έτους διεξαγωγής του μαθήματος (2ο). Και πάλι σε διαμαρτυρία των φοιτητών για την υπέρ του δέοντος αυστηρή διόρθωση, ο κ. Ράος παρέμεινε αδιάλλακτος και δεν έδωσε καν την ευκαιρία στους φοιτητές να δουν το γραπτό τους…

Το ΔΣ του ΣΦΙΚ καταγγέλλει την στάση των υπεύθυνων του μαθήματος, τόσο για την καθυστέρηση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, όσο και για τον τρόπο που διορθώνονται τα γραπτά. Δεν είναι δυνατόν αφενός να μας δίνονται μόνο 3 μέρες για την προετοιμασία ενός μαθήματος και αφετέρου να είναι αδύνατο να περαστεί το μάθημα αυτό με παρακολούθηση μέσα στο εξάμηνο και 20ήμερο διάβασμα. Κάτι δεν πάει καλά. Εκτός και αν ο κ. Ράος προτείνει να διαβάζουμε «προληπτικά» το μάθημά του όλο το καλοκαίρι ώστε αυτός να έχει χρόνο για διακοπές…

Απαιτούμε:

• Να εφαρμοστεί η μέθοδος της καμπύλης στην διόρθωση των γραπτών της Φυσιολογίας Γ (και για τον περασμένο Ιούνη), δηλαδή το 5 να καθορίζεται από τον μέσο όρο των γραπτών.

• Να υπάρχει διαβάθμιση στα θέματα σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα, ώστε το 5 να αντιστοιχεί στις απαραίτητες βασικές γνώσεις κάθε αντικειμένου, και να αυξάνει βαθμιαία η δυσκολία των θεμάτων ως το 10.

• Να δοθεί δεύτερη ημερομηνία εξέτασης της Φυσιολογίας Γ για τους φοιτητές που κόπηκαν στην εξεταστική του Ιούνη, σε ημερομηνία που θα τους βολεύει.

• Να καταγγελθεί η αυθαιρεσία των καθηγητών τόσο από την διοίκηση όσο και από τον τομέα Βασικών Επιστημών στον οποίο ανήκει το μάθημα καθώς και την επιτροπή σπουδών.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να ρωτήσω κάτι? Επειδή από κατάλαβα παρακολούθησες από κοντά το θέμα. Τελικά η απόφαση να μετακίνηθεί το μάθημα από ποιον πάρθηκε. Από τον Ζώρα ή από τον Ράο? Και με ποια λογική αρνήθηκαν την 2η εξέταση. Εξάλλου τον ίδιο αριθμό γραπυών θα διόρθωναν...

Και αλήθεια πόσοι ήταν στην συνέλευση?

Και κάτι άλλο πάνω σε αυτό που λές ότι είναι "ύποπτο" το ότι κόπηκε η πλειοψηφία τι ενοείς?? Από ότι κατάλαβα το πρόβλημα θεωρείς ότι υπάρχει με το Ράο. Σίγουρα το ότι δεν αφήνει να δούμε τα γραπτά είναι απαράδεκτο αλλά για να λέμε και κάνα καλό για τους καθηγητές που και που αυτή τη φορά νομίζω ότι τα θέματα που έβαλε δεν ήταν και τόσο παράλογα. Ειδικά το πρώτο από τα τρία θέματα είχε μοιραστεί σε όλο το έτος μια φωτοτυπία από τον κύριο Ράο που περιείχε την απάντηση (το λέω με κάποια επιφύλαξη αυτό επειδή δεν είμαι σίγουρος αν θυμάμαι σωστά ποιο ήταν το πρώτο θέμα του). Τέσπα..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειδικά το πρώτο από τα τρία θέματα είχε μοιραστεί σε όλο το έτος μια φωτοτυπία από τον κύριο Ράο που περιείχε την απάντηση (το λέω με κάποια επιφύλαξη αυτό επειδή δεν είμαι σίγουρος αν θυμάμαι σωστά ποιο ήταν το πρώτο θέμα του). Τέσπα..

Πράγματι, το πρώτο θέμα από αυτά που έβαλε ο κ.Ράος είχε δοθεί σε όλους τους φοιτητές σε φωτοτυπία και ήταν τα βήματα σύνθεσης των οιστρογόνων. emermm

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το κείμενο μιλάει για τον τρόπο που διορθώνει ο Ράος, όχι τόσο για τα θέματα που βάζει, αν και να σας πω οτι σε όχι και πολύ παλιότερες εξεταστικές ο κ.Ράος έχει βάλει θέματα το λιγότερο που μπορώ να πω απαράδεκτα...Πως να κρίνεις κάποιον που σου λέει στο μάθημα οτι δεν θα βάλει αναπαραγωγικό θήλεως γιατί δεν έχει προλάβει να το παραδώσει όλο και μετά βάζει ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις απο αυτό?

Οσο για το ποιος πήρε την απόφαση για να αλλάξει η ημερομηνία, η πραγηματική εερώτηση φίλε μου είναι ποιος ΔΕΝ πήρε την απόφαση να δωθούν 2 εξεταστικές...Τι εννοώ? Όσα παιδιά πήγαν σε Ράο και Ζώρα, ζητούσαν 2 εξεταστικές, όμως ο Ράος και η Σαββάκη αρνήθηκαν κατηγορηματικά, λέγοντας πως αυτό είναι παράνομο...Παρά την πίεση που ασκήθηκε σε όλους, δεν το συζητούσαν καν για 2η εξέταση...Το θέμα είναι οτι δεν το σκέφτηκαν αυυτό για τα γραπτά που καθυστέρησαν να διορθωθούν... Ο κόσμος που μαζεύτηκε εκεί ήταν πολύ λίγος, αν και το θέμα αφορούσε απίστευτα πολλά παιδιά...Αν είχαν πάει περισσότεροι, θα ήταν μια πίεση αυτή για τον Ράο,να έχει απέναντι του ένα σωρό παιδιά που αδικήθηκαν, το ίδιο για τον Ζώρα. Επομένως, γνώμη μου, την απόφαση για αλλαγή ημερομηνίας και όχι 2πλή εξεταστική, τελικά άθελα τους την πήραν όσοι δεν ήταν εκεί να την διεκδικήσουν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αν και να σας πω οτι σε όχι και πολύ παλιότερες εξεταστικές ο κ.Ράος έχει βάλει θέματα το λιγότερο που μπορώ να πω απαράδεκτα...Πως να κρίνεις κάποιον που σου λέει στο μάθημα οτι δεν θα βάλει αναπαραγωγικό θήλεως γιατί δεν έχει προλάβει να το παραδώσει όλο και μετά βάζει ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις απο αυτό?

emarup ουδέν σχόλιο..απαράδεκτο..τουλάχιστον ας μην έλεγε τίποτα.. όχι να λέει ότι δεν το βάζει και μετά όλα τα θέματα από αυτό το κεφάλαιο...emeleos

Διότι μετά από μια τέτοια υπόσχεση, ποιος φοιτητής(αν δεν είχε αρκετό χρόνο) θα διάβαζε το συγκεκριμένο κεφάλαιο!?!? :blink:

τελικά άθελα τους την πήραν όσοι δεν ήταν εκεί να την διεκδικήσουν.

Να υπενθυμίσω ότι οι περισσότεροι ενημερώθηκαν αργά..οπότε δε μπορούσαν να κάνουν κάτι..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επομένως, γνώμη μου, την απόφαση για αλλαγή ημερομηνίας και όχι 2πλή εξεταστική, τελικά άθελα τους την πήραν όσοι δεν ήταν εκεί να την διεκδικήσουν.

Εμένα η γνώμη είναι ότι δε θα έπρεπε καν να απαιτείται να ασκήσουμε πίεση για το αυτονόητο. Θα έπρεπε να είναι αρκετό να μιλήσουν στους υπεύθυνους εκπρόσωποι μας.

Δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι ο κύριος Ράος μερικές φορές γίνεται παράλογος. Η γνώμη μου είναι ότι εξέταση θα έπρεπε να μείνει ως έχει και μετά πιο ήρεμα να διεκδικηθεί μια δεύτερη εξέταση για αυτούς που κόπηκαν στην πρώτη.

Όσο για το αν είναι παράνομο δεν ξέρω (εξάλλου και οι ίδιοι έχουν παραβεί τον κανόνα για την έγκαιρη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων) (+δεν είναι η πρώτη φορά που θα δινόταν διπλή εξέταση. Το ίδιο σκηνικό είχα προκύψει τον Φεβρουάριο με τη Φυσ Β). Εξάλλου δεν πρόκειται ουσιαστικά για διπλή εξέταση αλλά για συνέχιση της πρώτης. Όσοι δεν προλάβαιναν την πρώτη εξέταση θα έδιναν στη δεύτερη χωρίς να μπορεί να δώσει κάποιος δύο φορές. δεν ξέρω αν τους έγινε ξεκάθαρο αυτό.

Όσα παιδιά πήγαν σε Ράο και Ζώρα, ζητούσαν 2 εξεταστικές, όμως ο Ράος και η Σαββάκη αρνήθηκαν κατηγορηματικά, λέγοντας πως αυτό είναι παράνομο...

Η στάση του Ζώρα ποια ήταν??

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

(+δεν είναι η πρώτη φορά που θα δινόταν διπλή εξέταση. Το ίδιο σκηνικό είχα προκύψει τον Φεβρουάριο με τη Φυσ Β).

Προσωπικά, πιστεύω ότι επειδή ακριβώς έχει ξαναγίνει αυτό με τη Φυσ Β, θα σκέφτηκαν ότι αν επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό για 2η φορά θα θεωρηθεί δεδομένο από τους φοιτητές ότι πάντα θα υπάρχει αυτή η λύση(της 2ης εξεταστικής) γι'αυτό και αρνήθηκαν...χωρίς να τους απασχολήσει αν έχουν δίκιο οι φοιτητές ή όχι..απλά δεν ήθελαν να δείξουν υποχωρητική στάση..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Ζ'ωρας, έλεγε παιδιά έχετε δίκιο, και θα υποστούν οι υπεύθυνοι κυρώσεις για την καθυστέρηση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, αλλά τονιζε συνέχεια οτι δεν μιλάει επίσημα ως πρόεδρος, αλλά όλη η κατανόηση είναι σε "μεταξύ μας" συζήτηση...μάλιστα, πίεζε για αλλαγή ημερομηνίας και δεν ήθελε καν να δωθεί ένα χρονικό περιθώριο για να γίνει συνέλευση, ήθελε απάντηση εκείνη την στιγμή. Τα παιδιά που ήταν εκεί δεν ήθελαν να αλλάξει η ημερομηνία, όλοι μας πιστεύαμε οτι ήταν άδικο γι'αυτούς που διάβαζαν το καλοκαίρι, αυτή η "λύση" βρέθηκε γιατί ο Ράος και ο Ζώρας δεν συζητούσαν καν την δεύτερη εξέταση...

Μάλιστα ο Ράος είπε οτι θα έδινε 2η εξέταση, αλλά μόνο για τους επι πτυχίο...κάτι που καταρρίπτει και το επιχείρημά του οτι δεν μπορεί να βάζει θέματα 2 φορές...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα παιδιά που ήταν εκεί δεν ήθελαν να αλλάξει η ημερομηνία, όλοι μας πιστεύαμε οτι ήταν άδικο γι'αυτούς που διάβαζαν το καλοκαίρι, αυτή η "λύση" βρέθηκε γιατί ο Ράος και ο Ζώρας δεν συζητούσαν καν την δεύτερη εξέταση...

Μάλιστα ο Ράος είπε οτι θα έδινε 2η εξέταση, αλλά μόνο για τους επι πτυχίο...κάτι που καταρρίπτει και το επιχείρημά του οτι δεν μπορεί να βάζει θέματα 2 φορές...

Χαίρομαι που έγινε, τελικά, ξεκάθαρο το τί πραγματικά υποστηρίξατε όσοι ήσασταν εκεί, για να μην υπάρχουν πλέον υποψίες ότι οι παρευρισκόμενοι δεν υπολόγισαν τους συμφοιτητές τους.. :)

Τουλάχιστον να μην έχουμε προβλήματα μεταξύ μας- ή καλύτερα να μη δημιουργούμε άλλα, προβλήματα υπάρχουν ήδη, δυστυχώς... :(

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλησπέρα!

Νομίζω ότι έχει γινεί σαφές πως το αίσθημα της νομιμοφροσύνης μας κατακλύζει όποτε το θυμόμαστε(κι εμάς και τα μέλη ΔΕΠ) .

γιατί δεν πήγε να βρει κανείς το Χρυσό , που είναι ο πρόεδρος της επιτροπής σπουδών και ουσιαστικά είναι δική του αρμοδιότητα να αποφανθεί αν η δεύτερη εξέταση είναι παράνομη ή όχι και να δώσει άδεια να γίνει , έστω και "παράνομα"??Ο Χρυσός είναι πολύ λογικός και συνεργάσιμος και έχει διευθετήσει και στο παρελθόν ανάλογα θέματα υπέρ των φοιτητών...Δε μπορεί να μην το σκέφτηκε κανείς...

Για να μην παρεξηγηθούν οι προθέσεις μου , έχω περάσει το μάθημα και δεν ανήκω σε καμμία από τις δύο κατηγορίες αδικημένων , απλώς έχω κουραστεί να λαμβάνονται αποφάσεις που αφοροούν πολλούς "στο πόδι" , με το προσχημα της πίεσης χρόνου και της μη προσέλευσης . Ο Ζώρας μπορούσε να πιεστεί να κάνει λίγη υπομονή...Δεν είναι και ο πιο σκληροπυρηνικός καθηγητής που υπάρχει και όσοι ασχολούνται με τα κοινά το ξέρουν αυτό...

Παρεπιπτόντως , να υπενθυμίσω σε όλους μας ότι ο κανονισμός σπουδών εκτός από το άρθρο για τα χρονικά πλαίσια μέσα στα οποία πρέπει να ανακοινώνονται τα αποτέλεσματα , έχει και άλλα , όπως για παράδειγμα αυτό με τα γενικά και τα ειδικά προαπαιτούμενα...

Κι επειδή πλησιάζει ο καιρός που ο κύκλος θα έλθει πάλι στο επίκντρο των συζητήσεων , νομίζω ότι είναι σαφές πως οι πιθανοί δρόμοι είναι 3 : να εφαρμοστεί ο κανονισμός σπουδών αυστηρά όπως είναι για όλους(κάτι μου λέει ότι αυτή η εκδοχή δεν είναι ευρείας αποδοχής...λόγω...γεωμετρικών διαφορών!!) , να αλλάξει ο κανονισμός σπουδών (κρύβει το ρίσκο να γίνει και χειρότερος...) ή να συνεχίσουμε να κοροϊδευόμαστε όπως κάνουμε τόσα χρόνια(η πιο ανώδυνη λύση αλλά δε λύνει κανένα πρόβλημα...αντιθέτως θα δημιουργήσει περισσότερα στο μέλλον!!).

Αναρωτιέμαι , ο ΣΦΙΚ ποιο δρόμο θα διαλέξει?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

νομίζω ότι είναι σαφές πως οι πιθανοί δρόμοι είναι 3 : να εφαρμοστεί ο κανονισμός σπουδών αυστηρά όπως είναι για όλους(κάτι μου λέει ότι αυτή η εκδοχή δεν είναι ευρείας αποδοχής...λόγω...γεωμετρικών διαφορών!!) , να αλλάξει ο κανονισμός σπουδών (κρύβει το ρίσκο να γίνει και χειρότερος...) ή να συνεχίσουμε να κοροϊδευόμαστε όπως κάνουμε τόσα χρόνια(η πιο ανώδυνη λύση αλλά δε λύνει κανένα πρόβλημα...αντιθέτως θα δημιουργήσει περισσότερα στο μέλλον!!).

Αναρωτιέμαι , ο ΣΦΙΚ ποιο δρόμο θα διαλέξει?

Απ 'ό,τι φαίνεται η πιθανότητα να βρεθεί μια σωστή λύση είναι πολύ μικρή, αφού και οι 3 δρόμοι είναι δυσοίωνοι..

Ίσως κάτι να γίνει αν ακολουθήσουμε τον δρόμο no2..να αλλάξουμε δηλ. τον κανονισμό σπουδών.. να προσπαθήσουμε τουλάχιστον emconfused:huh:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλησπέρα!

Νομίζω ότι έχει γινεί σαφές πως το αίσθημα της νομιμοφροσύνης μας κατακλύζει όποτε το θυμόμαστε(κι εμάς και τα μέλη ΔΕΠ) .

γιατί δεν πήγε να βρει κανείς το Χρυσό , που είναι ο πρόεδρος της επιτροπής σπουδών και ουσιαστικά είναι δική του αρμοδιότητα να αποφανθεί αν η δεύτερη εξέταση είναι παράνομη ή όχι και να δώσει άδεια να γίνει , έστω και "παράνομα"??Ο Χρυσός είναι πολύ λογικός και συνεργάσιμος και έχει διευθετήσει και στο παρελθόν ανάλογα θέματα υπέρ των φοιτητών...Δε μπορεί να μην το σκέφτηκε κανείς...

Για να μην παρεξηγηθούν οι προθέσεις μου , έχω περάσει το μάθημα και δεν ανήκω σε καμμία από τις δύο κατηγορίες αδικημένων , απλώς έχω κουραστεί να λαμβάνονται αποφάσεις που αφοροούν πολλούς "στο πόδι" , με το προσχημα της πίεσης χρόνου και της μη προσέλευσης . Ο Ζώρας μπορούσε να πιεστεί να κάνει λίγη υπομονή...Δεν είναι και ο πιο σκληροπυρηνικός καθηγητής που υπάρχει και όσοι ασχολούνται με τα κοινά το ξέρουν αυτό...

Παρεπιπτόντως , να υπενθυμίσω σε όλους μας ότι ο κανονισμός σπουδών εκτός από το άρθρο για τα χρονικά πλαίσια μέσα στα οποία πρέπει να ανακοινώνονται τα αποτέλεσματα , έχει και άλλα , όπως για παράδειγμα αυτό με τα γενικά και τα ειδικά προαπαιτούμενα...

Κι επειδή πλησιάζει ο καιρός που ο κύκλος θα έλθει πάλι στο επίκντρο των συζητήσεων , νομίζω ότι είναι σαφές πως οι πιθανοί δρόμοι είναι 3 : να εφαρμοστεί ο κανονισμός σπουδών αυστηρά όπως είναι για όλους(κάτι μου λέει ότι αυτή η εκδοχή δεν είναι ευρείας αποδοχής...λόγω...γεωμετρικών διαφορών!!) , να αλλάξει ο κανονισμός σπουδών (κρύβει το ρίσκο να γίνει και χειρότερος...) ή να συνεχίσουμε να κοροϊδευόμαστε όπως κάνουμε τόσα χρόνια(η πιο ανώδυνη λύση αλλά δε λύνει κανένα πρόβλημα...αντιθέτως θα δημιουργήσει περισσότερα στο μέλλον!!).

Αναρωτιέμαι , ο ΣΦΙΚ ποιο δρόμο θα διαλέξει?

κανένα αίσθημα νομιμοφροσύνης δεν έχω, ούτε εξέφρασα σε Ζώρα κτλ...το αίσθημα του δίκαιου θα επρεπε να μας υπαγορεύει τι να κάνουμε...

Παρεπιμπτόντως, ο Χρυσός είναι ενήμερος, απο τον ΣΦΙΚ, αλλά δεν είχε καμιά όρεξη να μπλεχτεί...Απλά η επιτροπή σπουδών ίσως επιβ΄΄αλλει κυρώσεις στον Ράο κτλ για την καθυστέρηση, αλλά ως εκεί...για το πότε να δοθεί το μάθημα, καμιά θέση. Βασικά, ούτε λίγο ούτε πολύ είπαν να μείνουν όλα ως έχουν και ας έχουν αδικηθεί κάποιοι...

Για άλλη μια φορά φάνηκε πόσο συνεννοήσιμοι είναι όλοι τους, και πόσο τους ενδιαφέρει ο κόπος των φοιτητών τους. Γι'αυτό και μπερδεύομαι όταν κάποια παιδιά πιστεύουν ακόμα πως η λύση θα έρθει μέσα απο τον οδηγό σπουδών...Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τόσο οτι ο κανονισμός προβλέπει να έχουν διορθωθεί τα γραπτά τουλάχιστον 2 βδομάδες μετά, όσο το οτι ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ οτι τα γραπτά πρέπει να είναι διορθωμένα τουλάχιστον 2 βδομάδες μετά... Δηλαδή αν δεν το έγραφε στους κανονισμούς τότε οκ? Ε 'οχι!!! Αυτό λέγεται γραφειοκρατία ρε παιδιά!

Και κάτι άλλο. Το οτι ένας κανονισμός καλύπτει κάποιον που θέλει να είναι μαλάκας και να μην διευκολύνει τους φοιτητές του (βλ.Ράος που με το πρόσχημα οτι απαγορευεται η 2η εξέταση δεν την έδωσε τελικά) δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να διεκδικείται το αυτονόητο!!! Κάποια παιδιά προσπάθησαν να κάνουν ακριβώς αυτό, και εδώ καθομαστε και συζητάμε για το αν σκέφτηκαν τους άλλους, για το αν διεκδίκησαν αρκετά δυναμικά, σε ποιον μπορεί να μίλησαν κτλ... Η κριτική απ'την απέξω είναι εύκολη, να μην ξεχνάμε όμως οτι υπάρχει και φταίχτης γι'αυτή την κατάσταση: Ράος Σαββάκη κτλ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τόσο οτι ο κανονισμός προβλέπει να έχουν διορθωθεί τα γραπτά τουλάχιστον 2 βδομάδες μετά, όσο το οτι ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ οτι τα γραπτά πρέπει να είναι διορθωμένα τουλάχιστον 2 βδομάδες μετά... Δηλαδή αν δεν το έγραφε στους κανονισμούς τότε οκ? Ε 'οχι!!! Αυτό λέγεται γραφειοκρατία ρε παιδιά!

Και κάτι άλλο. Το οτι ένας κανονισμός καλύπτει κάποιον που θέλει να είναι μαλάκας και να μην διευκολύνει τους φοιτητές του (βλ.Ράος που με το πρόσχημα οτι απαγορευεται η 2η εξέταση δεν την έδωσε τελικά) δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να διεκδικείται το αυτονόητο!!!

Έτσι είναι! Αν υπήρχε λογική οι κανονισμοί θα μας ήταν άχρηστοι και πράγματι αποτελούν γραφειοκρατία.

Αλλά όπως γράφεις κι εσύ παρακάτω όταν ο άλλος είναι παράλογος και στηρίζεται σε όποιον κανόνα τον συμφέρει τότε αναγκαστικά πρέπει να απαντήσουμε κι εμείς στο ίδιο στυλ.

Απλά η επιτροπή σπουδών ίσως επιβ΄΄αλλει κυρώσεις στον Ράο κτλ για την καθυστέρηση, αλλά ως εκεί...

Δεν το κατάλαβα αυτό. Καταρχήν τι κύρωση θα επιβληθεί?? θα του γίνει επίπληξη??...

Θα αλλάξει κάτι με αυτό??...

Εξάλλου δεν είναι το μόνο μάθημα που βγαίνει μετά την πάροδο των 2 βδομάδων...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τόσο οτι ο κανονισμός προβλέπει να έχουν διορθωθεί τα γραπτά τουλάχιστον 2 βδομάδες μετά, όσο το οτι ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ οτι τα γραπτά πρέπει να είναι διορθωμένα τουλάχιστον 2 βδομάδες μετά... Δηλαδή αν δεν το έγραφε στους κανονισμούς τότε οκ? Ε 'οχι!!! Αυτό λέγεται γραφειοκρατία ρε παιδιά!

Απλά η επιτροπή σπουδών ίσως επιβ΄΄αλλει κυρώσεις στον Ράο κτλ για την καθυστέρηση, αλλά ως εκεί...

Δεν το κατάλαβα αυτό. Καταρχήν τι κύρωση θα επιβληθεί?? θα του γίνει επίπληξη??...

Θα αλλάξει κάτι με αυτό??...

1)Προσωπικά νομίζω πως αν δεν υπήρχε ο κανονισμός των 2 εβδομάδων, τότε η κατάσταση θα ήταν πολύ χειρότερη..Θα ανακοινώνονταν τα αποτελέσματα πολύ περισσότερων μαθημάτων αργότερα από το κανονικό..έτσι είναι..όταν αφήνεις κάποιον ελεύθερο να κάνει ό,τι θέλει, λογικό είναι να υπάρχει μια χαλαρότητα και μια αντίληψη του τύπου:"οκ ας τα διορθώσω αργότερα, δε θα γίνει και τίποτα.."

Όλοι νομίζω πρέπει να ζούμε με κανόνες..ακόμη και εμείς να βάζουμε κανόνες στους εαυτούς μας..χωρίς κανόνες, πάνω από όλα χωρίς το "υποσυνείδητο πρέπει"-την συνείδηση" δε γίνεται απολύτως τίποτα..

2)Αλήθεια θα επιβληθούν κυρώσεις?Να το δω και να μην το πιστέψω..!

Αλλά βέβαια αν είναι μια απλή επίπληξη, όπως λέει κι ο stm, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα! emrespect

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τι να σου πώ... δεν ανέφερα τις κυρώσεις γιατί βασίζομαι σάυτή την λύση, τον δημοσιοσχεσίτη Ζώρα ειρωνεύομαι...

όπως θα έχεις καταλάβει, εγώ είμαι υπέρ της μαζικής διεκδίκησης, όταν πιστεύουμε οτι κάτι μας θίγει, το λέει δεν το λέει κάποιος κανονισμός...μπορείς να το δεις σαν γραφικό αυτό, ή μπορείς και να δεις οτι το λέω σοβαρα...υπάρχει πάντως και αυτή η στάση ζωής στην σχολή...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τι να σου πώ... δεν ανέφερα τις κυρώσεις γιατί βασίζομαι σάυτή την λύση, τον δημοσιοσχεσίτη Ζώρα ειρωνεύομαι...

όπως θα έχεις καταλάβει, εγώ είμαι υπέρ της μαζικής διεκδίκησης, όταν πιστεύουμε οτι κάτι μας θίγει, το λέει δεν το λέει κάποιος κανονισμός...μπορείς να το δεις σαν γραφικό αυτό, ή μπορείς και να δεις οτι το λέω σοβαρα...υπάρχει πάντως και αυτή η στάση ζωής στην σχολή...

Νομίζω ότι έγινε παρεξήγηση..κανείς δε σου επιτέθηκε..προσωπικά εγώ όχι τουλάχιστον..ίσα ίσα κατάλαβα την ειρωνεία από τη φράση σου:

αλλά ως εκεί..

Είναι εμφανής νομίζω!Και βέβαια δεν υπέθεσα ότι βασίζεσαι στις κυρώσεις..!

Έχω καταλάβει ότι είσαι υπέρ της μαζικής διεκδίκησης και ασφαλώς τα άτομα αυτά δεν αρκούνται σε λόγια και υποσχέσεις, αν δε δούνε πράξεις που θα έχουν κάποιο αποτέλεσμα..και συμφωνώ μαζί σου.Πόσο μάλλον όταν ο Ζώρας λέει ότι ότι θα επιβάλλει κυρώσεις στο Ράο.. :lol: (για τα μάτια του κόσμου το είπε)

Όταν όμως κάποιος είναι αδιάφορος για μια κατάσταση ή τον βολεύει να γίνονται τα πράγματα όπως τον βολεύει, τότε οι μαζικές διεκδικήσεις πάνε χαμένες αφού δεν υπάρχει κάποιος κανόνας να τον υποχρεώσει να τον ακολουθήσει..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχεις δίκιο, είναι ένα θέμα αυτό:το ποιος πρέπει να υποχωρήσει (θα έπρεπε τέλοσπαντων :P )

και σαφώς οι πιο αδικημένοι είναι αυτοί που είχαν προετοιμαστεί για το μάθημα και τώρα έχει χαλάσει το πρόγραμμά τους, στους οποίους δυστυχώς ανήκω κι εγώ.. :(

Δεν ξέρω αν παρεξηθήκα με αυτό που έγραψα περί αλληλεγγύης, αλλά σίγουρα δεν εννοούσα οι υπόλοιποι φοιτητές να σκύψουν το κεφάλι και να κάνουν ό,τι θέλουν οι φοιτητές που ήθελαν τη μεταφορά του μαθήματος.

Αναφερόμουν στο τί θα συνέβαινε σε αντίθετη περίπτωση κι εννοούσα ότι θα έπρεπε να παίρνουμε το μέρος των φοιτητών που αδικούνται, είτε αυτοί είναι η πλειοψηφία, είτε η μειοψηφία..sorry αν μπερδεύτηκες, το λάθος δικό μου.. emoops:P

δεν ξεκαθάρισα ότι δεν αναφερόμουν στο post σου και ασφαλώς δεν ήταν υπονοούμενο για σένα και αυτά που εγραψες πιο πάνω! emno

Φαντάζομαι ότι αν ήμουν εγώ στη θέση αυτών που κόπηκαν χωρίς να το περιμένουν, απλά δε θα έδινα το μάθημα και θα περίμενα την επόμενη εξεταστική για να το δώσω.Διότι δε θα ήθελα να χαλάσω το πρόγραμμα των άλλων φοιτητών..

Άρα συμφωνώ με σένα!Ωστόσο τώρα δεν έγινε κάτι τέτοιο..αλλά δε ρίχνω το φταίξιμο σε κανέναν..εξάλλου ο καθένας θα ήθελε να γίνει αυτό που τον συμφέρει..

Όσον αφορά τώρα το γιατί δε θα δοθεί το μάθημα 2 φορές, αυτό το επιλέγουν οι υπεύθυνοι αν θέλουν να το κάνουν ή όχι, ανάλογα με τη διάθεσή τους να διορθώνουν 2 φορές γραπτά ή όχι..κι απ' ό,τι φαίνεται δε θέλουν να εφαρμόσουν για 2η φορά αυτό το σύστημα καθώς σιγά σιγά θα θεωρηθεί δεδομένο ότι θα υπάρχει πάντα αυτή η επιλογή..κάτι που νομίζω ότι δεν τους συμφέρει! ;)

Καλησπέρα!

Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη τη μετάθεση του μαθήματος στο τέλος της εξεταστικής , πόσο μάλλον όταν αυτή έγινε λίγο πριν δωθεί το μάθημα...ευτυχώς που δεν έγινε τη μέρα της εξέτασης , να μοιράσει ο Ράος τα θέματα και μετά να τα πάρει πίσω....

Αυτό που έγινε ήταν τελείως άδικο για όλους όσους προετοιμάζονταν να δώσουν το μάθημα όλο το καλοκαίρι.Για να μην αναφερθώ και σε όλους όσους είχαν αποφασίσει να δώσουν ένα μεγάλο μάθημα στην αρχή κι ένα στο τέλος(π.χ. ΦΥΣ Γ και ΦΥΣΑ...) και τώρα πάει στράφι όλο το πρόγραμμα.

Και φυσικά δε φταίνε ούτε όσοι δεν ήξεραν αν κόπηκαν ή αν πέρασαν επειδή ο Ράος έκανε τα ναζάκια του που δεν του κάνανε το χατήρι κι έμεινε το μάθημα στη θέση του...Από τη στιγμή που ο κανονισμός σπουδών ορίζει σαφώς τι ισχύει για τα αποτελέσματα των μαθημάτων , ο μόνος που έπρεπε να επωμιστεί την ευθύνη ήταν ο Ράος , που στην τελική όλη δική του ήταν...Ο πρόεδρος έπρεπε να τον αναγκάσει να δώσει δύο εξεταστικές.Να φανεί ότι ο κανονισμός ισχύει για όλους και δε γίνονται εξαιρέσεις για τα μέλη ΔΕΠ όταν τον παραβαίνουν.Εδώ να υπενθυμίσω . ότι όταν πρόκειται για φοιτητικές υποθέσεις , ο κανονισμός τηρείται πάντα και κατά γράμμα και πολύ αυστηρά μάλιστα(οι παλιότεροι θα θυμούνται την απώλεια της εξεταστικής μετά την κατάληψη ακόμη και σε μαθήματα που έλειπαν 3 ή 4 διδακτικές ώρες για να συμπληρωθούν-που κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν σωθεί με μερικές αναπληρώσεις...)

Προσωπικά δε με βρίσκει αντίθετη η τήρηση κι εφαρμογή του κανονισμού σπουδών , αντιθέτως θεωρώ ότι μπορεί να μας γλιτώσει κι από πολλά ευτράπελα...Αρκεί να γίνεται σεβαστός από όλους και όχι να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά....

Και για να λέμε όλη την αλήθεια , επειδή έτυχε να βρίσκομαι στη σχολή τις μέρες που γίνονταν οι διαπραγματεύσεις με το Ράο, έχω την αίσθηση ότι η επιτροπή που συμμετείχε ήταν κατά κύριο λόγο άτομα που είχαν κοπεί και ήθελαν τη μετάθεση της ημερομηνίας και νομίζω ότι δε διεκδίκησαν και πολύ τη διπλή εξέταση...Επιπλέον , απ'ότι πρόσεξα μάλλον δεν ακούστηκε η φωνή όσων προετοιμάζονταν για την κανονική εξέταση και η απόφαση ελήφθη μονομερώς...

Αυτό το αναφέρω γιατί η πραγματική αλληλεγγύη ξεκινά από τις σχέσεις μεταξύ των φοιτητών και από το σεβασμό που δείχνει ό ένας στον άλλο σε τέτοιες καταστάσεις...Πολύ φοβάμαι λοιπόν , ότι οι συνάδελφοι(οι οποίοι αναμφισβήτητα είχαν αδικηθεί με την καθυστέρηση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων) , φρόντισαν μόνο για τη δική τους δικαίωση , χωρίς να λάβουν υπ'οψιν τους συμφοιτητές του που θα υφίσταντο συνέπειες χωρίς να φταίνε σε τίποτα(οι μοναδικοί στην όλη ιστορία που δε φταίνε σε απολύτως τίποτα) και χωρίς καν να τους ρωτήσουν...Η συνέλευση έγινε εν τάχει και αμφιβάλλω αν είχαν ενημερωθεί οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.

Εν κατακλείδει , καλώς δόθηκε η εξέταση στο τέλος του μήνα , αλλά θα έπρεπε να δοθεί και η κανονική.Κάτι στο οποίο δεν επιμείναμε όσο έπρεπε.

επειδη ημασταν εκει την μερα που ξεκινησε το θεμα πρεπει να πουμε καποια πραγματα που εχεις μεταφερει λαθος. 2 ηταν τα κυρια αιτηματα οσων πηγαν 1) να εφαρμοστει καμπυλη ή 2) να δωθει δευτερη εξεταση. Το πρωτο απορριφθηκε αμεσως και όλη την υπολοιπη μερα συζητουσαμε το 2ο. Συγκεκριμενα ειπαμε στον Ζωρα για τα ατομα που δινουν στις 4(που ηταν ολοι αυτοι????) και δεν μπορουν να αλλαξουν το προγραμμα τους γι΄αυτο και αποκλεισαμε κατευθειαν τη μεταθεση ολου του μαθηματος μεχρι τις 20/9. το προβλημα στη σχολη ειναι οτι καθε καθηγητης κανει οτι θελει χωρις να τον ενδιαφερουν καθολου οι φοιτητες. χαρακτηριστικο ειναι οτι ενα παιδι που επαιρνε πτυχιο παρακαλουσε τη σαββακη να του διορθωσει το γραπτο..... το αλλο προβλημα ειναι οτι οι περισσοτεροι φοιτητες περιμενουν απο 2-3 να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα και μετα αν τους βολευει ολα οκ.. αλλιως αρχιζουν τα παραπονα. Που ειναι ολοι αυτοι που παραπονουνται οταν συζηταμε τα προβληματα? και που ειναι οταν φωναζουμε σε συνελευσεις και σε συγκεντρωσεις γενικοτερα για την αυθαιρεσια και την αδιαφορια των καθηγητων? καλα ειναι να κρινει κανεις απο την πολυθρονα του.............. μηπως να κανει και τιποτα νωριτερα?γιατι στην τελικη τον αφορα..κ αν τωρα δεν εδινε φυς γ θα βρεθει σιγουρα ενα αλλο μαθημα που θα τον αφορα!!!!!! emrockon

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συγκεκριμενα ειπαμε στον Ζωρα για τα ατομα που δινουν στις 4(που ηταν ολοι αυτοι????)

Προσωπικά εγώ, όπως και πολλοί άλλοι(όλοι αυτοί που δεν ήταν εκεί), όπως έχουμε ήδη αναφέρει παραπάνω, μάθαμε για τη συνέλευση πολύ αργά!!!

Και πάλι καλά που μας ενημέρωσε και το kommatoskylo..αλλιώς θα πηγαίναμε στη σχολή να δώσουμε και θα βρίσκαμε άδειο το αμφιθέατρο!

Και βέβαια υπάρχουν και πολλοί άλλοι που δεν είναι μέλη στο φόρουμ και προφανώς θα πήγανε άδικα για να δώσουνε...

Πώς υποτίθεται ότι θα έπρεπε να γνωρίζουμε ότι θα άλλαζε η ημερομηνία του μαθήματος!?!

Και θα πει κάποιος : ας ερχόσασταν στη σχολή.. Γιατί να έρθω στη σχολή όταν δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος?!!?!?

Είναι δυνατόν, αν γνωρίζαμε ότι γίνεται συνέλευση για κάποιο θέμα που μας αφορά άμεσα, να πούμε: α, 'ντάξει θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα όσοι είναι εκεί..εγώ ας κάτσω στον καναπέ μου?!?!?!

Με συγχωρείς, αλλά δε μπορώ να κατάλαβω αυτή τη λογική...

Καλό βράδυ. embye

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το κείμενο μιλάει για τον τρόπο που διορθώνει ο Ράος, όχι τόσο για τα θέματα που βάζει, αν και να σας πω οτι σε όχι και πολύ παλιότερες εξεταστικές ο κ.Ράος έχει βάλει θέματα το λιγότερο που μπορώ να πω απαράδεκτα...Πως να κρίνεις κάποιον που σου λέει στο μάθημα οτι δεν θα βάλει αναπαραγωγικό θήλεως γιατί δεν έχει προλάβει να το παραδώσει όλο και μετά βάζει ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις απο αυτό?

επειδή δεν πρέπει να είμαστε άδικοι και επειδή πρέπει να δίνεται έμφαση όταν ακούγονται αλήθειες, δεν ξέρω σε πόσο παλιές εξεταστικές αναφέρεται ο συνάδελφος, αλλά από προσωπική εμπειρία (που έδωσα το μάθημα καπου το 2004 αν θυμάμαι καλά) επιβεβαιώνω ότι έγινε ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.

Ο κ. Ράος τότε εβαζε θέματα μόνο από το ενδοκρινικό (3 από τα συνολικά 10 θέματα, με εσωτερική βάση δηλ.έπρεπε να έχεις γράψει τουλάχιστον τα μισά από κάθε σύστημα για να περάσεις) και πριν τις εξετάσεις ήταν ρητός και κατηγορηματικός ότι τα κεφάλαια αναπαραγωγικό άρρενος και θήλεος ήταν εκτός ύλης. Τελικά στα θέματα μπήκε μια ερώτηση από κάθε ενα από αυτά τα κεφάλαια...

(κάτι τέτοιοι μου στερήσανε το άριστα τελικά)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συγκεκριμενα ειπαμε στον Ζωρα για τα ατομα που δινουν στις 4(που ηταν ολοι αυτοι????) και δεν μπορουν να αλλαξουν το προγραμμα τους γι΄αυτο και αποκλεισαμε κατευθειαν τη μεταθεση ολου του μαθηματος μεχρι τις 20/9

Και δηλ. ποιος πήρε την απόφαση να μετατεθεί το μάθημα??

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.