Jump to content

Ψηφίστηκε Κατάληψη (και) στην Ιατρική ΑΠΘ


Recommended Posts

Ήταν μια πολύ κουραστική μέρα και σίγουρα από την απόφαση αυτή ζημιωμένοι βγαίνουν οι 5οετείς - 6οετείς και επί πτυχίω αφού ακόμα και αυτή η ορκωμοσία τινάζεται στον αέρα.

Εγώ είμαι 6ο έτος προσωπικά και την παρασκευή επρόκειτο να τελειώσω τις παρακολουθήσεις μου και να πάρω την τεέυταία σφραγίδα. Οπότε η απογοήτευση μου είναι μεγάλη!

Ένα ερώτημα μόνο σε αυτούς που ψήφισαν κατάληψη; Θα βγουν πράγματι στους δρόμους να διαδηλώσουν και να διαμαρτυρηθούν; Εγώ πολύ το αμφιβάλλω και πιστεύω ότι ο μόνος δρόμος στον οποίο επιθυμούν να βγουν είναι ο δρόμος προς Χαλκιδική...

Και κάτι άλλο, 6 χρόνια σε αυτή τη σχολή ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ διεξάγεται ψηφοφορία σε 2 γύρους... ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ!

Τουλάχιστον να μας αφήσουν να δώσουμε τα μαθήματα πτυχίου και τις προπεριόδους γιατί καιγόμαστε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 72
  • Created
  • Last Reply

Να'χαμε να λέγαμε φίλοι και φίλες...

Προφανώς η πατέντα ήταν για να δείξουν από τη μια ότι κατεβάζουν διαφορετικά πλαίσια (για μικροκομματικούς λόγους, για να μην τους κάνουν ντα από τα κεντρικά ότι συνεργάζονται με τον εχθρό κλπ), και από την άλλη ότι στηρίζουν το φοιτητικό κίνημα και τη "λαϊκή βούληση" (πόσο μου αρέσει αυτή η φράση, ψέμα ολκής) για την κατάληψη. Αν ήτο μάγκες θα έλεγαν "πάμε όλοι μαζί για την κατάληψη και μετά ψηφίζουμε τα επιμέρους πλαίσια", αλλά θέλει μια κάποια ελεύθερη βούληση - κάτι που δεν διαθέτουν οι συμπαθητικοί άνθρωποι των κομμάτων.

Η ΔΑΠίτικη τακτική δεν ήταν κάτι πρωτότυπο, άλλωστε αυτό ακολουθείται όλη την ώρα από την συμπαθέστατη παράταξη (*της Δεξιάς, που είναι κοντά στους φοιτητές, αντινομία, n'est-ce pas?). Αυτό που δεν μας λένε είναι ότι η εξεταστική ούτως ή άλλως βρωμάει ότι θα πάει για φούντο: αύριο/μεθαύριο ψηφίζουν οι καθηγητές για την απεργία, και σε συζήτηση που είχα με καθηγητή της Δημοσιογραφίας (που επίσης παραδοσιακά δεν απεργούν), μου είπε ότι αυτή τη φορά προβλέπεται συμμετοχή σε υψηλό ποσοστό, ανεξάρτητα της κομματικής τοποθέτησης.

Για τη συμμετοχή ανθρώπων εκτός σχολής: επληροφορήθην ότι εφόσον οι γενικές συνελεύσεις ΔΕΝ διατυπώνουν ρητώς ότι θα αποφασίσουν τη συνέχιση/σταμάτημα της κατάληψης, έχουν όλοι δικαίωμα συμμετοχής (όπως πχ έγινε στη Δημοσιογραφία). Φυσικά και έβγαλαν τον εαυτό τους από έξω - ήμουν ωτακουστής σε συζήτηση Δαπιτών στην πρώτη συνέλευση, που ο ένας γυρνάει στον άλλον και λέει "σε αυτή τη σχολή αργούν να ψηφίσουν γαμώτο...". Όσο για τους αριστερούς, το είπαμε και την προηγούμενη φορά, κρύβονται πίσω από το μαζικό κίνημα για την ατομική τους αδυναμία, και προτιμούν να ιππεύουν το κίνημα στην ανοδική του πορεία και να ασκούν πατερναλισμό.

Το 5) δεν χρήζει σχολιασμού. Τόσα χρόνια, τα ίδια (σκ***).

Προτείνω στην επόμενη ψηφοφορία, αν είναι όλοι τους μάγκες, να έχουμε ψηφοφορία με χαρτάκια και βιβλιάριο/πάσο ή λίστες. Να δείτε πώς θα στρώσουν οι κώλοι...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εγώ έκτο έτος είμαι, 3 μαθήματα μακριά απ'το πτυχίο το οποίο αν δεν υπήρχαν οι κινητοποιήσεις πιθανότατα θα το έπαιρνα τώρα (τουλάχιστον θα το προσπαθούσα, δεν μου εγγυήθηκε και κανένας ότι θα περάσω τα πάντα).

Προπερίοδοι αποκλείεται να δωθούν, το είδαμε και την προηγούμενη εβδομάδα με την ιστολογία (την οποία χρωστάω). Τα μαθήματα του πτυχίου πιστεύω ότι είναι άλλη ιστορία, ίσως εκεί κάτι γίνει. Αν βέβαια δεν απεργήσουν οι καθηγητές.

Για το θέμα των 2 γύρων, ήδη το σχολίασα. Σε 6 χρόνια έχω χάσει 2-3 γενικές συνελεύσεις και αυτό το αίσχος δεν το έχω ξαναδεί. Τέλος, περί Χαλκιδικής, μακάρι να μπορούσα να σου πω ότι "όχι, δεν είναι έτσι" αλλά πολύ φοβάμαι ότι έχεις δίκιο.

ΥΓ-Συνέχεια σχολιασμού: Η στάση της ΠΚΣ ήταν επιεικώς άθλια, με την μη στήριξη της κατάληψης απ'τη στιγμή που δεν μπορούσε να τη θέσει υπό τον έλεγχό της. Και επειδή μία παράταξη έμεινε ασχολίαστη, η ΠΑΣΠ, ο καιροσκοπισμός της αυτές τις μέρες θα μείνει ιστορικός. Να που έγινε "μαχητική" και τη χειροκροτάνε αυτοί που χρόνια τώρα τη βρίζανε. Να τρελαίνεσαι είναι πια

Για τη συμμετοχή ανθρώπων εκτός σχολής: επληροφορήθην ότι εφόσον οι γενικές συνελεύσεις ΔΕΝ διατυπώνουν ρητώς ότι θα αποφασίσουν τη συνέχιση/σταμάτημα της κατάληψης, έχουν όλοι δικαίωμα συμμετοχής (όπως πχ έγινε στη Δημοσιογραφία). Φυσικά και έβγαλαν τον εαυτό τους από έξω - ήμουν ωτακουστής σε συζήτηση Δαπιτών στην πρώτη συνέλευση, που ο ένας γυρνάει στον άλλον και λέει "σε αυτή τη σχολή αργούν να ψηφίσουν γαμώτο...".

Προτείνω στην επόμενη ψηφοφορία, αν είναι όλοι τους μάγκες, να έχουμε ψηφοφορία με χαρτάκια και βιβλιάριο/πάσο ή λίστες. Να δείτε πώς θα στρώσουν οι κώλοι...

Χάι λάιτ: ο πρόεδρος της οδοντιατρικής , μέλος της ΔΑΠ, έμεινε μέχρι το τέλος της διαδικασίας. Και κανέις δεν είπε τίποτα. Τον παρακολουθούσα τον τενεκετζή (το "επίπεδο" που λέγαμε...) να δω αν θα ψηφίσει, αλλά τελικά δεν τόλμησε. Και έδιωξαν τους σασσίτες που στην τελική στην ίδια σχολή είμαστε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν ξέρω τι θα γίνει πια στη συνέλευση της Δευτέρας, αλλά η αβεβαιότητα μου έχει σπάσει τα νεύρα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βρήκα το εξής παλιό κείμενο (του 2004), ενός Νορβηγού κοινωνιολόγου, του Thomas Hylland Eriksen (έχει μεταφραστεί στα Ελληνικά το βιβλίο του "η τυραννία της στιγμής", από τις εκδόσεις Σαββάλα). Πολύ διδακτικό, σε περίπτωση που δεν κατανοείτε κάτι (ή τα πάντα!), ζητήστε τη βοήθειά μου.

On the fundamental uselessness of universities

Thomas Hylland Eriksen

Information, 2004

Of the 85 European organisations which have existed continuously since medieval times, 70 are universities. The oldest is the University of Bologna, founded as an institution independent of church and state under emperor Frederick I of the Holy Roman Empire. This was no mean achievement in the 12th century.

Today, the greatest problem for universities is not posed by the Church. In the last decades, their struggle has consisted in retaining their independence, not in relation to church and state, but in relation to state and market. The outlook is, if anything, bleaker now than it was some eight centuries ago.

People who meet university employees these days may have noticed that they complain more than most. Many of them are surrounded with an aura of vague discontent. They are unable to find time for research, they say; their salaries have declined relative to other professions, they have lost prestige, and they are being constantly hassled by meaningless reforms introduced by politicians who don’t have the vaguest idea about the purpose of a university.

The complaints are understandable. Today’s universities are an altogether different kind of institution from what they were only a generation ago. All Western countries have seen a rapid growth of student numbers since the second world war, much of it in the last two decades. My faculty was built in the 1960s to accommodate a maximum of 2,500 persons, staff and students. In the last few years, the number of people actually based at the faculty has been hovering around the 8,000 mark.

It is difficult to argue against the view that higher education should be a democratic right, but it would be nonsense to claim that the intellectual standard should be kept constant given this development. Teachers have less time per student, and the students are a more mixed batch than earlier.

In parallel, politicians try to make the universities more efficient, in accordance with the gospel of New Public Management. Many countries have now introduced quantitative techniques for ‘measuring’ the efficiency of academics, and have finally made the long-expected connection between funding and productivity, measured in student credits and publications. The universities become a kind of industrial enterprise.

The rationale for these transformations is not just plain unreason and anti-intellectualism. It is an unquestionably good thing that fishermen’s children from Finnmark and farmers’ children from southern Jutland should be encouraged to study. Besides, there is no reason why university staff should not be forced to document how they spend their working time. In the old days, not a few professors were smugly settled in a state of permanent hibernation. Pressure is now put on them to do something really useful, which is fine.

Yet universities cannot be evaluated as though they were factories. The reason is simply that their usefulness cannot be measured. As opposed to vocational colleges, universities have a duty to deliver useless knowledge, which is to say knowledge which is not tailored to meet a particular need, and which can therefore be used for any purpose. Under the current regime, we are approaching a situation where universities have become efficient production units, often with a healthy growth on a number of objective indicators, but unable to produce anything of lasting value.

One of the most serious problems, and a main reason why university employees complain so much, can be described as an unintended consequence of the rapid growth. A fair number of us spend an increasing amount of time on what we might call non-meriting professional work. With a growing pressure to increase one’s production of written work, and a concomitant growth in the number of qualified applicants for each vacant position, a substantial part of the average academic’s working day is spent on committee work, refereeing for journals and publishers, evaluation of other departments, and of course, e-mail, that curse of contemporary office life.

Since research can only be done slowly, the production of new knowledge has a poor starting-point in this efficiency-driven world, where everybody is not only expected to produce more student credits and more publications than last year, but also to participate in continuous ‘quality control’ of others.

Something arguably had to be done about the universities. The politicians’ mistake consisted in the belief that the universities could be salvaged through becoming visibly useful. The whole point about universities is that they can be useful only in so far as they are useless. Besides, it is a value in itself that there are a few people, scattered in European cities, who read Sanskrit fluently, and that others are remunerated by the taxpayers to think, talk and write about Australian kinship or Renaissance art. The utility of having such people around is beyond dispute, but it cannot be measured. The meaning of universities consists in their uselessness, but it is now time for them to find new ways of being useless. A return to the 19th century Humboldt university, with a few hundred students from elite backgrounds and a few dozen teachers, is neither realistic nor desirable.

At the moment, university employees are well on their way to becoming musicians who have been instructed to play twice as fast, so that productivity can be increased. And it is partly our own fault. So far, we have done little else than complaining about the present, without offering any other alternative than the past. A vision is needed, and time is getting scarce.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βέροια ή Κατερίνη; (το παίζω ανήξερος)

Καλλιθέα Χαλκιδικής:) βουρ στο Dogs! Πάντως είναι μαρτύριο να μην ξέρεις αν πρέπει να διαβάσεις ή όχι και να διστάζεις να πας για ένα μπανάκι δίπλα... Όσον αφορά τη συνέλευση μου άρεσε που πρώτη φορά ήταν 900 άτομα και ο κόσμος ψήφισε χωρίς παρωπίδες...Είδα άτομα από όλες τις παρατάξεις να ψηφίζουν πλαίσια άλλης παράταξης και όχι την κομματική γραμμή. Αν και κατά της κατάληψης μου άφησε μία γλυκιά εντύπωση...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το πόρισμα του ΕΣΥΠ είναι κάποιες προτάσεις 8 ατόμων (των λεγόμενων σοφών) οι οποίες δεν ξέρουμε αν θα κατατεθούν έτσι όπως είναι για ψήφιση προς την βουλή, ή αν θα κόψουν και θα ράψουν... αυτοί κάναν τις προτάσεις που φυσικά θα λάβει υπόψην η κυβέρνηση

Το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στα ΑΕΙ (και δεν μιλάμε για μη κρατικά πανεπιστήμια γιατί αυτό μπορεί να γίνει μόνο από αναθεωρητική βουλή - δηλαδή την επόμενη) σε σχέση με αυτά που προτείνουν οι "σοφοί" θα τεθεί προς ψήφιση κάπου μες στο καλοκαίρι...

Άρα προτείνω να παρακολουθούμε όλοι το κανάλι της ΒΟυλής... :-Χ http://www.greekmeds.gr/forum/style_emotic...ault/tomato.gif

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.enet.gr/online/online_text/c=11...885524,61075476

Οσο για τον νέο νόμο για τη λειτουργία των ΑΕΙ (η κ. Γιαννάκου πρόσφατα προσδιόρισε τη δημοσιοποίησή του κατά τον ερχόμενο Ιούλιο) η υπουργός Παιδείας πληροφόρησε ότι όλες οι κατατεθειμένες προτάσεις θα δομηθούν σε σχέδιο και αυτό «θα δοθεί πάλι προς συζήτηση και διαβούλευση».

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η κουβέντα που πιάσατε είναι καλή.

Εγώ θα ήθελα να προσθέσω τα εξής:

Κατ'αρχήν ήταν μια από τις μαζικότερες συνελεύσεις της σχολής τα τελευταία χρόνια απο όσο μπορώ να ξέρω και αυτό έγινε γιατί ένα μεγάλο ποσοστό από τα άτομα που πήγαν ήθελε να ενημερωθεί 1)για τις προπεριόδους και την υπόλοιπη εξεταστική και 2) για τα 'μαγειρέματα' των παρατάξεων και να καταλάβει ποιά θέση και πρόταση συμφέρει τους φοιτητές.

Προσωπικά τάσσομαι υπερ της κατάληψης.

Αλλά αν καθίσατε και εσείς,όπως και εγω 8 ολόκληρες ώρες στο αμφιθέατρο για να υπερασπιστείτε τη θέση σας,θα ήθελα να σας ρωτήσω:

Γιατί κανένας απο εμάς δε ρώτησε τι θα απογίνει η εξεταστική μας???

Γιατί κανένας από εμάς δε θέλησε να σπάσει το θέατρο του παραλόγου που για τουλάχιστον 5 από τις 8 ώρες παιζόταν μπροστά στα μάτια μας και θα ξαναπαιχτει σε άπειρες συνελεύσεις ακόμη?

ΠΑΣΠ:Τη βόλεψε πολύ αυτή η τροπή των πραγματων αν και η στάση της για εμένα ηταν η πιο σωστή:κατάληψη με διατήρηση των προπεριόδων των 6ετών.Ποιός δαπίτης ή αριστερός 6ετης την ψηφισε?

ΠΚΣ:Λιποψύχησε πολύ σύντομα και για μένα ήταν η πιο αδύναμη από τις αριστερές παρατάξεις

Συντονιστική Επιτροπη Κατάληψης:Όλα καλά,όλα ανθηρά αλλά γιατί δεν συμφωνούν στο ΚΡΙΣΙΜΟ ζήτημα των προπεριόδων των 6οετών?

ΔΑΠ ΝΔΦΚ:Οι θιασάρχες του παραλόγου!Και ελληνικά να μην ήξεραν ο 'λαός' της δαπ θα έπρεπε να καταλαβαίνει κάτι παραπάνω.

Γιατί,συγνωμη κιόλας,αλλά οταν βλέπεις συνάδελφο της δαπ με το γνωστό υφάκι και στυλάκι 'εχω και κότερο' να ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗ ΜΙΚΡΟΦΩΝΙΚΗ αριστερού συναδέλφου με χαρακτηριστική άνεση,σα να μην τρέχει τίποτα ε,τότε μάλλον η δαπ μας περνάει για πολύ πρόβατα.

Μα να έρχεται να ψηφίσει και ο πρόεδρος της δαπ των τει,που τον είχε βγάλει ο τριανταφυλλόπουλος και ξέρει τη φάτσα του όλη η Ελλάδα???

Και άλλα και άλλα πάρα πολλά ανέκδοτα!!!

Α και τώρα?Θα μάθουμε τι θαγίνει με την εξεταστική στις 5/6!!!Καλά πρόβατα είμαστε και εμέις.Μαύρα,κόκκινα,πράσινα ,μπλέ όλοι χορεύουμε στο ρυθμό που παίζει η ορχήστρα των από πάνω και δε λέμε τίποτα.Μόνο να χειροκροτούμε και να γιουχάρουμε.Μάζα.Για τα μπάζα...

Αν κάποιος ξέρει να μου απαντήσει στα παραπάνω,πολύ θα χαρώ.

Ciao

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η επιτροπή της κατάληψης είναι ένα συνονθύλευμα ψευτών, κολλημμένων και ανίκανων ανθρώπων. Και εξηγώ:

- ΨΕΥΤΕΣ: Πήγαν το πρωί εκτοετείς (που δεν είχαν ψηφίσει και γκρίνιαζαν τώρα-άλλοι από εκεί) μεταξύ των οποίων και εγώ για να ρωτήσουμε τι θα γίνουν τα μαθήματα. Και δεν εννοώ αν θα δοθούν, αλλά αν αυτά των οποίων η ημερομηνία παρήλθε θα βγάλουν νέα μετά τη λήξη των κινητοποιήσεων όλων των πλευρών. Κυρίως καίγονταν παιδιά που χρωστάνε Καραμήτσο 5ου και 6ου, μια που αύριο ή μεθαύριο απ'όσο θυμάμαι είναι του 5ου και για να δώσεις 6ου πρέπει να την περάσεις. Ο Ράντοβαν Κάραμιτς είπε ότι δεν βγάζει με τίποτα νέα περίοδο αν χαθεί. Το μετέφεραν στην επιτροπή και ένα @@ίδι, χωρίς να ακούσει σχεδόν τίποτα, είπε με υφάκι "θα το δώσετε μωρέ, θα στο εξασφαλίσω". Γνωρίζοντας 1) πόσο τυπολάτρης είναι ο Καραμήτσος και πόσο σιχαίνεται τους συνδικαλιστές όλων των παρατάξεων και 2) πόση βλακεία φαινόταν να έχει στριμώξει αυτός ο άνθρωπος στο κρανίο τύπου Κρο-Μανιον, μάλλον τους δούλευε ψιλό γαζί, ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ μετά την αρχική ανικανότητα διαφύλαξης των περιόδων και τα ψέμματα ότι ποτέ δεν το ισχυρίστηκαν.

- ΑΧΡΗΣΤΟΙ: Πολλές κλινικές, όπως του Χαρλαύτη, πήραν παρουσίες. Έπρεπε να τους πάρουμε τηλέφωνο για να θυμηθούν στις 11:00 να διασχίσουν ένα κωλοστενό και να πάνε απ'την ιατρική στο ΑΧΕΠΑ. Δηλαδή στον Σιών στο Παπανικολάλου τι σκατά έγινε πια?

- ΚΟΛΛΗΜΜΕΝΟΙ: Ένας τύπος κρατώντας φιαλίδιο μας ρώτησε πού είναι το κέντρο αναφοράς AIDS, το οποίο είναι στη μικροβιολογία μέσα στη σχολή. Η είσοδος στο ΔΕΠ της και στο ΔΕΠ της ΠαθΑν είχε επιτραπεί, οι άνθρωποι ασκούν κλινικό έργο. Και ένα μαλακισμένο πήγε να τον εμποδίσει. Ευτυχώς οι λιγότερο μαλάκες του έδειξαν το δρόμο και τον άφησαν.

Αυτά τα ολίγα. 446 ψήφοι υπέρ της κατάληψης, 12 άτομα μετρημένα μέσα στη σχολή. ΝΤΡΟΠΗ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η 8ωρη συνέλευση αγαπητό νέο μέλος (που το όνομά σου μου θυμίζει τυρί, αλλά το αφήνω αυτό στην άκρη), είναι παλαιότατη τακτική. Όταν κάτι δεν χρειάζεται ώρες για να συζητηθεί αλλά στόχος είναι η εξόντωση του αντιπάλου από την κούραση, χρησιμοποιείται η τακτική "5ο συνέδριο ΚΚΣΕ του 1955, μετά τον θάνατο του Στάλιν" - ο τελευταίος επιζήσας βλέπει τις προτάσεις του να ψηφίζονται από τον εαυτό του.

Όσο για την έλλειψη αντίδρασης, είναι σαν τη βία στην τηλεόραση: αναισθητοποιείσαι, και χρειάζεται γενναίες ποσότητες για να σου κάνει εντύπωση (εδώ: ποσότητες βλακείας). Φυσικά, θα μπορούσα να σου διηγηθώ τις φαντασιώσεις μου την ώρα της συνέλευσης, όπως ότι επεμβαίνει ο Αμερικάνικος στρατός και τουφεκίζει όλους ανεξαιρέτως τους συνδικαλιστές, ενώ διατάζει την αναμόρφωση της σχολής...

Για την εξεταστική: αύριο το μέγιστο αναμένεται η απόφαση για την απεργία των καθηγητών μας, οπότε μην ανησυχείς, αν σταματήσει η κατάληψη, θα έχουμε τους άλλους να μας κάθονται (και να μας καθίζουν).

@alexmat: Δεν μου κάνει καμία εντύπωση...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είναι άδικο, κάποιοι καθηγητές να δέχονται τους φοιτητές στην κλινική και να διεξάγουν εξετάσεις, ενώ με άλλους συμβαίνει εντελώς το αντίθετο.

Αύριο γίνεται η αρχή των εξετάσεων 6ου έτους με Χειρουργική Πτυχίου Κισκίνη. Ο ίδιος είπε ότι οι εξετάσεις θα γίνουν κανονικά. Στην περίπτωση που αυτό συμβεί πρέπει όλοι να απαιτήσουμε την κανονική διεξαγωγή των εξετάσεων για όλους τους φοιτητές, γιατί κάποιοι δηλαδή να ξεμπερδέψουν ενώ όλοι οι υπόλοιποι κινδυνέυουμε να υποστούμε το βάσανο της 2πλής εξεταστικής τον Σεπτέμβρη.

Ο Μπόντης ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί απ' ότι άκουσα, αλλά οι φοιτητές του παρακολουθούν κανονικά και την Παρασκευή παίρνουν σφραγίδα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στο Δημητριάδη πάντως μας είπαν ότι ο "κύριος καθηγητής θα είναι στο γραφείο του από τη Δευτέρα και θα σας περιμένει για εξέταση".

'Οποιος είναι αρκετά κορόιδο...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απ'όσα άκουσα σήμερα:

1) Ο Καραμήτσος θα βγάλει τελικά περίοδο για την παθολογία 5ου μετά το τέλος των κινητοποιήσεων

2) Οι Χειρουργικές κλινικές έχουν έρθει σε συνεννόηση. Είτε θα δοθούν όλες είτε καμία. Τα παιδιά που είναι στον Γαμβρό λένε ότι πιθανόν να πάει το πρόγραμμά τους μια εβδομάδα παρακάτω επειδή θα πρέπει να συμπληρώσουν σφραγίδες. Ο Γερασιμίδης άκουσα ότι θα ρωτούσε τον Μπόντη τι να κάνει. Ο Χαρλαύτης πουθενά.

3) Άλλες κλινικές: νομίζω ότι Μακέδος δίνεται κανονικά και κάτι λένε για Τσιούρη, αλλά απ΄τη στιγμή που δεν είμαι σε αυτές τις κλινικές τίποτα δεν είναι σίγουρο. Γενικά πολλές θα είναι οι κλινικές που θα απαιτήσουν να γίνει η τελευταία εβδομάδα μαθημάτων για να πάρουμε τη σφραγίδα. Ιούλιος με άλλα λόγια.

4) Προπερίοδοι: το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε? Εξαγριωμένοι εκτοετείς τα χώνανε και πάλι σε κάτι τεταρτοετά που περισσότερο φαίνονταν να ενδιαφέρονται για το Μουντιάλ παρά για την κατάληψη και πήραν σαν απάντηση τα ίδια γενικόλογα: "εμείς δεν φταίμε, οι καθηγητές, οι άλλοι κτλ"

Και 2 άσχετες με τα σημερινά νέα σημειώσεις:

1) Περί τακτικής στις συνελεύσεις, που θίχτηκε προηγουμένως: η κάθε παράταξη έχει τις δικές της προκειμένου να κλέψει τη συνέλευση.

ΔΑΠ: είτε αδειάζει το αμφιθέατρο και θέτει θέμα απαρτίας για να ακυρωθεί, είτε βάζει τραινάκια τελευταία στιγμή για να την ψηφίσουν μαζικά (μπλιαχ)

Αριστεροί: είτε τελειώνουν τις ομιλίες σε 3 λεπτά για να προλάβουν να ξεκινήσουν την ψηφοφορία πριν μπουν τα τραινάκια, είτε-αν δεν τα καταφέρουν- την κρατάνε σε διάρκεια άνω των 8 ωρών για να εξοντωθεί ο κόσμος. Πολλοί εκτοετείς διάβαζαν στη βιβλιοθήκη και δεν κατάφεραν να ψηφίσουν απ'το πολύ το πήγαινε-έλα.

2) Περί κατάληψης: η απογοήτευσή μου δεν περιγράφεται. Άτομα άσχετα τη διαχειρίζονται, χωρίς ουσιαστικά αιτήματα και μόνη τους έννοια να φαίνονται τα πανό, ενώ από την άλλη η ΔΑΠ σήμερα είπε ανεπίσημα ότι μετά την επόμενη Δευτέρα δεν ξανακατεβάζει κόσμο. Ίσως τελικά ήρθε η ώρα,μετά από 6 χρόνια, ισάριθμες φοιτητικές εκλογές, άπειρες συνελεύσεις-γενικές ή έτους και πρόσφατη υπερψήφιση της κατάληψης, να διαβώ τον Ρουβικώνα και να στηρίξω τον εωσφώρο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι εννοείς συνάδελφε?Θα ταχθείς υπέρ της ΔΑΠ?Στο σημείο που βρισκόμαστε πώς αυτό θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντά σου καλύτερα?

Η διακοπή της κατάληψης τη Δευτέρα θα έχει ως αποτέλεσμα μια τρύπα στο νερό :splats: .

Τελικά με την απεργία των καθηγητών τι συνέβη?Το έχασα το επεισόδιο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μπα, μάλλον δεν θα ψηφίσω τίποτα τελικά. Αν και θέλω να τελειώσει η κατάληψη επειδή αν συνεχιστεί θα αρχίσω να ανησυχώ για την τύχη της ορκομωσίας.

Όσο για την απεργία, άγνωστο. Το ΑΠΘ σίγουρα απεργεί, εγκρίθηκε η συμμετοχή με μεγάλη πλειοψηφία. Για την ιατρική δεν ξέρω, φήμες λένε ότι θα έπρεπε να την εγκρίνει και αυτή ξεχωριστά. Σιγά μη δεν απεργήσουν.

Τέλος, για τα συμφέροντά μου: δεν κρύβω ότι διαφωνώ με τμήματα του νέου νόμου πλαίσιο, αλλά όχι με ολόκληρο (πχ υπέρ αξιολόγησης). Όμως το τι μπορούν να πετύχουν οι καταλήψεις είναι άλλη ιστορία. Όπως γράφω σε άλλο τόπικ, οι μαζικότατες κινητοποιήσεις του 1998-99 δεν απέτρεψαν τον νόμο Αρσένη και οι δίμηνες καταλήψεις στις ιατρικές το 2000-01 δεν σταμάτησαν το νόμο Παπαδόπουλου, οι απεργίες των καθηγητών το έκαναν. Είναι απλό: σε καθεστώς εκβιασμού όπως χαρακτηρίζει τις καταλήψεις το υπουργείο δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει υποχωρήσεις.

Άσχετο: η Κουτσίκου κατηγόρησε τους καθηγητές ότι στηρίζουν υπόγεια τις καταλήψεις για να μπορούν να απεργήσουν (ή τουλάχιστον να μην κάνουν μαθήματα) και να συνεχίσουν να πληρώνονται. Είμαι περίεργος να δω ποιός άλλος θα εκμεταλλευτεί τους φοιτητές πια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νέα από τη σχολή 2/6/2006:

1) Η γραμματέας του Μπαλογιάννη και ο ίδιος ο Γαμβρός είπαν ότι η Ιατρική δεν απεργεί με πολύ λίγες εξαιρέσεις μη κλινικών εδρών. Πράγμα που σημαίνει πως όταν και αν λήξουν οι κινητοποίησεις θα ξεκινήσει η εξεταστική (με τον αγαπημένο μας τρόπο: αιφνιδιαστικά με μαθήματα κάθε μέρα)

2) Χτές δώθηκε χειρουργική του Κισκίνη. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. Αν και υπάρχει διχογνωμία ως προς το ποιά χειρουργική ήταν, οι περισσότεροι λένε του πτυχίου. Μάλιστα όσοι δώσανε είχαν οδηγία να το αρνηθούν, πράγμα το οποίο έκαναν οι πιο πολλοί. Αυτό όπως καταλαβαίνετε δημιουργεί προηγούμενο: γιατί να ακυρωθούν οι άλλες χειρουργικές ή γενικά τα άλλα μαθήματα? πού ήταν η επιτροπή κατάληψης? Λένε ότι Η Κανακούδη έχει προγραμματίσει κρυφή εξέταση για Τρίτη 18:00. Για να δούμε. Ο Τσιούρης κοροϊδευτικά είπε να μαζευτούν στο Καψής να δώσουν. Για γέλια είμαστε πια.

3) Μάνθος και Μπόντης είναι εκτός Θεσσαλονίκης και αποιαδήποτε συνεννόηση μαζί τους είναι προφανώς αδύνατη.

Αυτά τα ολίγα από εμένα. Αν μάθατε τίποτα παραπάνω, μην ντραπείτε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ από ότι ξέρω είναι ότι εάν λήξει τη Δευτέρα η κατάληψη τότε θα γίνει η εξεταστική μία εβδομάδα μετά κανονικά, δηλαδή λήξη 14/7. Αυτό περί αιφνιδιαστικών μαθημάτων κάθε μέρα με τη λήξη της κατάληψης πρώτη φορά το ακούω. Επίσης για Μπαλογιάννη είχα ακούσει ότι είπε ο ίδιος ότι λόγω του ότι χάθηκαν τα μαθήματα του ΑΧΕΠΑ Ι δεν μπορούν να γίνουν εξετάσεις και θα γίνουν αναπληρώσεις τον Αύγουστο. Το ερώτημα είναι ένα: άμα συνεχιστεί η κατάληψη πότε θα ξέρουμε ότι σίγουρα χάνεται η εξεταστική;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αιφνιδιαστικά μαθήματα εννοώ τις προπεριόδους. Με το που λήξει είτε θα γίνουν οι εξετάσεις άμεσα (δηλ εντός 2-3 ημερών) είτε στο τέλος του μήνα. Για τα κανονικά μαθήματα φαντάζομαι θα τηρηθεί η σειρά τους.

Όσο για τον Μπαλογιάννη, παραπάνω αναφέρομαι στις εξετάσεις για έκτο-πτυχίο. Αυτό που λες θα είναι πρόβλημα σε πολλές έδρες, δεν ξέρω αν θα υπάρξει πρόθεση πρώτα να γίνουν τα μαθήματα και μετά να ξεκινήσει η εξεταστική.

Για το αν θα χαθεί, άγνωστο το πόσο θέλει για να γίνει αυτό. Για την ώρα είμαστε μακριά από ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Έχουν χαθεί μόλις 7 μέρες μαθημάτων, δηλαδή αναπληρώνονται εύκολα και η εξεταστική κανονικά θα άρχιζε τη Δευτέρα. Πάντως όταν ήμουν πρώτο έτος και χάθηκε η εξεταστική, ενημερωθήκαμε πολύ γρήγορα, θυμάμαι είχε δοθεί ιστορία και ανατομία 1 στο πρώτο δεκαήμερο του ιουνίου και μετά μας είπαν πως τα υπόλοιπα πάνε διπλή τον Σεπτέμβριο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πάντως πιστεύω ότι δεν γίνεται να πάει και μέχρι 21/7 η εξεταστική... Αν τη Δευτέρα είναι υπέρ η ψηφοφορία, τότε πιστεύω ότι θα πάει διπλή. Δεν θα καθήσει κανείς τέλη Ιουλίου για εξετάσεις. Αυτή τη στιγμή επικρατεί μία αμφιβολία και αγωνία στους κύκλους των φοιτητών και όλοι έχουν αποπροσανατολιστεί από το διάβασμά τους. Χαρακτηριστική η σημερινή εικόνα της άδειας βιβλιοθήκης. Σήμερα έκλεισε και η Οδοντιατρική. Επίσης υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω του κλεισίματος συγκεκριμένου αριθμού σχολών να διατάξει ο Πρύτανης το κλείσιμο του ΑΠΘ ολόκληρου, προβλέπεται από τον κανονισμό.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και εγώ το ίδιο πρόβλημα.... Είμαι Τσιουρη Παιδιατρική και λέει ό,τι και να γίνει αυτός θα διεξάγει τις εξετάσεις... Αλλά με αυτά που γίνονται πού μυαλό για διάβασμα...

Περιμένω εαν θα δόσουν οι 5οετείς την Τρίτη για να ξέρω εαν θα δόσουμε εμείς 6ο την Τετάρτη...

Τώρα για αυτό που λέτε για εξετάσεις μέσα στον Ιούλιο.... Εαν μπορούσαν να βγάλουν εναλλακτικές εξετάσεις έστω για τους εν πτυχίο που καίγονται να τελειώσουν δεν είναι άσχημα .Έχω ένα φίλο που απο πέρσι τον Σεπτέμβρη ,χρωστά μόνο Παθολογία (κόπηκε τον Γενάρη πάλι) και περιμένει πως και πως βρε παιδιά να δώσει να τελειώνει. Είναι κρίμα απο το Θεό ,για ενα μάθημα ,να ορκιστεί Νοέμβριο....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.