Jump to content

Αποζημιώσεις για καθυστέρηση από τη διοίκηση


bromptonista

Recommended Posts

Επειδή το θέμα έχει συζητηθεί καμιά δεκαριά φορές στα σχετικά θέματα, και επειδή έχουν ακουστεί και πολλά αμίμητα όπως να διεκδικήσουν οι απόφοιτοι εσωτερικού από τους αποφοίτους εξωτερικού αποζημιώσεις και το αντίστροφο, θα'θελα να απαντήσω ατεκμηρίωτα (γιατί βαριέμαι) ότι κάτι τέτοιο δε γίνεται.

Αυτός που καθυστερεί τους πάντες στην προκείμενη περίπτωση είναι η διοίκηση, δηλαδή το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Και αυτό που μπορείτε να κάνετε όλοι όσοι σας αφορά το θέμα, ανέξοδα και χωρίς τη συμβολή δικηγόρου, είναι μια απλή διαδικαστική αίτηση αποζημίωσης της εγκυκλίου ΔΙΣΚΠΟ/Φ.17/ΟΙΚ/17170/2004 ΦΕΚ B' 1226/10.8.2004

Κατεβάστε τη από εδώ, συμπληρώστε τη και στείλτε τη με ένα φαξ στο ΥΠΕΣΔΑ ή καταθέστε τη αυτοπροσώπως.

Μπορείτε επίσης να υποβάλετε μια αίτηση-αναφορά για το θέμα στο ΥΠΕΣΔΑ της παρακάτω μορφής

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΑΙΤΗΣΗ

Προς:

·        Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης - Επιτροπή με αρμοδιότητα την εξέταση υποθέσεων μη εμπρόθεσμης διεκπεραίωσης υποθέσεων των πολιτών, από τις υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα (Διεύθυνση: Βασ. Σοφίας 15, Αθήνα - 106 74, τηλ. 2103393101-8, φαξ: 2103393020)

 

Ημερομηνία ..........................................................

Επώνυμο        ..........................................................                Όνομα ..........................................................

Πατρώνυμο    ..........................................................                Αρ. ταυτότητας ..........................................................

Διεύθυνση κατοικίας    ...................................................................            Τηλέφωνο        ...................................................

Fax      ..........................................................                      e-mail    ..........................................................

Αξιότιμοι κύριοι/ες:

Στις ............................. κατέθεσα στην υπηρεσία: ………………………………..…… .………………......................................................................... αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου ……………. με θέμα: ...................................................................................................

Η αίτηση συνοδευόταν από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Επειδή η προθεσμία που ορίζει ο νόμος έχει παρέλθει, παρακαλώ να παρέμβετε άμεσα, για τη προάσπιση των δικαιωμάτων μου ως πολίτη, όπως ο νόμος ορίζει.

 

Παρακαλώ αφού πρωτοκολλήσετε τη παρούσα αίτηση, στείλτε μου ταχυδρομικά στη παραπάνω διεύθυνση ή μέσω φαξ την ανάλογη «Βεβαίωση καταχώρησης Αιτήματος».

 

Με τιμή,

..........................................................

Μην ξεχάσετε στα φαξ την προμετωπίδα (cover page που λέμε) που περιλαμβάνει περίπου τα ακόλουθα:

Φύλλο Αποστολής Τηλεομοιότυπου (FAX)

Ημερομηνία ………………….., Ώρα ……………..

ΛΗΠΤΗΣ

Υπ’όψη:            ____________________________________________________________________________

Υπηρεσία:        ____________________________________________________________________________

Τηλέφωνο:        ____________________________________________________________________________

Fax:                  ____________________________________________________________________________

Θέμα Εγγράφου: _______________________________________________________________________________________

Ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου που αποστέλλεται: ____________________________________

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ

Ονοματεπώνυμο (για φυσικό πρόσωπο):      ___________________________________________________

Επωνυμία (για νομικό πρόσωπο):              ___________________________________________________

Ταχυδρομική διεύθυνση κατοικίας:          ___________________________________________________

Ταχυδρομική διεύθυνση έδρας:                ___________________________________________________

Αριθμός τηλεφώνου:                ____________________  ώρες επικοινωνίας: _______________________

Αριθμός τηλεομοιοτυπίας (fax): ____________________  ώρες επικοινωνίας: _______________________

Πρέπει να λάβετε ……… σελίδες στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και το παρόν φύλλο αποστολής. Εάν δεν λάβετε όλες τις σελίδες ή αν δεν είναι ολόκληρες ή ευανάγνωστες, παρακαλούμε καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου που αναφέρεται πιο πάνω ή στείλτε μήνυμα στον παραπάνω αναφερόμενο αριθμό (fax).

Συμπεριλαμβανόμενα έγγραφα:

1.      ________________________________________________________________________________

2.      ________________________________________________________________________________

3.      ________________________________________________________________________________

4.      ________________________________________________________________________________

5.      ________________________________________________________________________________

6.      ________________________________________________________________________________

7.      ________________________________________________________________________________

8.      ________________________________________________________________________________

9.      ________________________________________________________________________________

10.  ________________________________________________________________________________

Υπογραφή Αποστολέα

[η εγκύκλιος γράφει ότι για να γίνεται αποδεκτό φαξ πρέπει να περιλαμβάνει προμετωπίδα - cover page με Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου και τηλεομοιοτυπικής συσκευής (fax) και ημερομηνία έκδοσης του, Τον αριθμό σελίδων του αποστελλόμενου εγγράφου, Την υπογραφή του αποστολέα.]

Σχετικές συνδέσεις:

http://www.kep.gov.gr/categories/gdpl/poli...oikisi/1642.asp

http://www.kep.gov.gr/categories/gdpl/poli...oikisi/1888.asp

YA ΔΙΣΚΠΟ/Φ.17/ΟΙΚ/17170/2004 ΦΕΚ B' 1226/10.8.2004

Τρόπος καταβολής αποζημίωσης πολιτών για την μη τήρηση προθεσμιών διεκπεραίωσης υποθέσεων από την Διοίκηση.

ΟΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ -ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. τις διατάξεις:

α) Του άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 3242/2004 «Ρυθμίσεις για την οργάνωση και λειτουργία της Κυβέρνησης, τη διοικητική διαδικασία και τους Ο.Τ.Α» (ΦΕΚ 102/τ.Α'/24.5.2004), με το οποίο αντικαθίσταται η παρ. 12 του άρθρου 5 του Ν. 1943/1991 «Εκσυγχρονισμός της οργάνωσης και λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης κ.λπ. (ΦΕΚ 50/Α/11.4.1991).

β) Των άρθρων 4, 10 και δεύτερου του Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ 45/τ.Α/9.3.1999) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις», όπως ισχύουν.

γ. Του άρθρου 29Α του Ν. 1558/1985 (Α' 137), όπως προστέθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 2081/1992 (Α' 154) και τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ. 2α του Ν. 2469/1997 (Α' 38).

δ. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση προκαλείται δαπάνη η οποία δεν είναι δυνατό να προσδιορισθεί, δεδομένου ότι δεν είναι γνωστός εκ των προτέρων ο αριθμός των περιπτώσεων που θα εξετασθούν από τις αντίστοιχες επιτροπές, καθώς και σε πόσες περιπτώσεις οι επιτροπές θα εγκρίνουν την καταβολή αποζημίωσης και σε ποιο ύψος. Η δαπάνη αυτή θα καλυφθεί από τους προϋπολογισμούς των οικείων φορέων.

2. Την ΔΙΔΚ/Φ.1/2/6139 (ΦΕΚ 527/Β/24.3.2004) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης».

3. Την υπ' αριθμ. 14650/ΔΙΟΕ85(ΦΕΚ 519/Β/17.3.2004) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών «Καθορισμός αρμοδιοτήτων των Υφυπουργών Οικονομίας και Οικονομικών», αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

1. Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπόμενων, από τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν. 2690/1999, όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 6 του Ν. 3242/2004, προθεσμιών μέσα στις οποίες οι υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα, υποχρεούνται να απαντούν οριστικά στα αιτήματα των πολιτών και να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους, καταβάλλεται στον αιτούντα, από τον οικείο φορέα, πλήρης αποζημίωση. Η αποζημίωση αυτή αφαιρείται από το τυχόν, μεταγενεστέρως, επιδικαζόμενο ποσό, εφόσον γίνει δεκτή από το αρμόδιο δικαστήριο σχετική αγωγική απαίτηση, κατά τις περί αστικής ευθύνης διατάξεις.

Οι ενδιαφερόμενοι, προκειμένου να τους καταβληθεί η ως άνω αποζημίωση υποβάλλουν αίτηση σε ειδικό έντυπο όπως το συνημμένο υπόδειγμα, το οποίο εμφαίνεται στο παράρτημα και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της απόφασης αυτής, στην Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους - Πολίτη του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, για θέματα αρμοδιότητας των Υπουργείων, ή στην Ειδική Επιτροπή της παραγράφου 13 του άρθρου δεύτερου του Ν. 2690/1999 που λειτουργεί στην έδρα κάθε Περιφέρειας, για θέματα υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα, όπως αυτός οριοθετείται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει κάθε φορά. Το έντυπο αυτό ισχύει για αιτήματα αποζημίωσης, που υποβάλλονται στις αρμόδιες υπηρεσίες από την 24η Μαΐου 2004 και μετά.

2. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία εξήντα (60) ημερών, από την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας που ορίζεται για την διεκπεραίωση της υπόθεσης ή την οριστική απάντηση.

3. Το έντυπο της αίτησης της προηγούμενης παραγράφου χορηγείται σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη από τις υπηρεσίες του δημόσιου τομέα, στις οποίες υποβάλλει αίτηση για διεκπεραίωση υπόθεσης του ή παροχή πληροφοριών. Έντυπα αιτήσεων χορηγούνται επίσης από το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών καθώς και τις υπηρεσίες όλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της χώρας, που έχουν αρμοδιότητα την πληροφόρηση του πολίτη. Σε περίπτωση έλλειψης εντύπου, η αίτηση μπορεί να υποβάλλεται και σε απλό χαρτί. Στην περίπτωση αυτή οι αρμόδιοι υπάλληλοι υποχρεούνται να συντάξουν την σχετική αίτηση, εφόσον το ζητήσει ο ενδιαφερόμενος.

4. Μετά την υποβολή της αίτησης στο ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α ή στις Περιφέρειες, η οποία μπορεί να σταλεί και ταχυδρομικώς επί αποδείξει ή μέσω τηλεομοιοτυπίας (Fax), επιλαμβάνεται της υπόθεσης ο αρμόδιος εισηγητής και αφού εξετάσει την μη τήρηση της προθεσμίας εισηγείται σχετικά στην οικεία Επιτροπή. Για τον καθορισμό του ύψους της καταβλητέας πλήρους αποζημιώσεως, οι αρμόδιες Επιτροπές λαμβάνουν υπόψη ως κριτήρια ιδίως το μέγεθος της περιουσιακής ζημίας και της ηθικής βλάβης που προκλήθηκε από την καθυστέρηση, τις συνθήκες στις οποίες οφείλεται η καθυστέρηση και το τυχόν υφιστάμενο σχετικό πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη, με τον οποίο οφείλουν να επικοινωνούν και να συνεργάζονται, προκειμένου να διαπιστώνουν την ύπαρξη σχετικού πορίσματος, εφόσον αυτό δεν προσκομίζεται από τον πολίτη, αλλά δηλώνει ότι είχε προσφύγει στο Συνήγορο του Πολίτη.

Οι Επιτροπές, μετά από εξέταση της συνδρομής των ανωτέρω προϋποθέσεων, εκδίδουν τις αποφάσεις τους, οι οποίες περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμο και άλλα αναγκαία στοιχεία προσδιορισμού της ταυτότητας του δικαιούχου, την καθοριζόμενη αποζημίωση ολογράφως και αριθμητικώς, σε περίπτωση θετικής για τον πολίτη απόφασης, καθώς και την συγκεκριμένη υπηρεσιακή μονάδα του φορέα που δεν τήρησε την προβλεπόμενη προθεσμία.

Οι αποφάσεις αυτές κοινοποιούνται στον ενδιαφερόμενο πολίτη, στην υπηρεσία που δεν ενήργησε μέσα στην νόμιμη προθεσμία και αποτελούν εντολή καταβολής στον πολίτη του ορισθέντος ποσού, στις Διευθύνσεις Διοικητικού και Οικονομικού του αρμόδιου φορέα και στη Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους - Πολίτη του ΥΠ.ΕΣ.Δ.ΔΑ, αν πρόκειται για αποφάσεις της Επιτροπής που λειτουργεί σε αυτό ή στην αρμόδια Περιφέρεια, αν πρόκειται για αποφάσεις των Επιτροπών που λειτουργούν σε κάθε μία από τις Περιφέρειες της χώρας.

5. Αν η καταβολή της αποζημίωσης δεν γίνει μέσα σ' ένα μήνα από την κοινοποίηση της απόφασης της Επιτροπής, το χρηματικό ποσό καταβάλλεται εντόκως. Ο τόκος υπολογίζεται για κάθε μήνα με το επιτόκιο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, που ισχύει για τις καταθέσεις, επί προθεσμία διάρκειας ενός έτους.

Άρθρο 2

1. Οι οικείες Διευθύνσεις Οικονομικού των Δημοσίων Υπηρεσιών και Ν.Π.Δ.Δ., των οποίων τα χρηματικά εντάλματα εκδίδονται από Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ. Ε.), εντός πέντε (5) ημερών από την κοινοποίηση της απόφασης της αρμόδιας Επιτροπής , εκδίδουν και αποστέλλουν εγγράφως στην αρμόδια Υ.Δ.Ε. τη σχετική απόφαση ανάληψης δαπάνης, μαζί με την απόφαση της Επιτροπής και κατάσταση δαπάνης. Η Υ.Δ.Ε. εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη λήψη των ανωτέρω δικαιολογητικών εκδίδει και αποστέλλει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή ταμειακή υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ. τακτικό ένταλμα πληρωμής επ' ονόματι του δικαιούχου.

Το κατά τα ανωτέρω έγγραφο των Διευθύνσεων Οικονομικού κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο πολίτη, ο οποίος και ειδοποιείται με το ίδιο έγγραφο να προσέλθει, μετά από είκοσι (20) ημέρες στην αρμόδια Δ.Ο.Υ της περιοχής της κατοικίας του (αναγράφεται η συγκεκριμένη Δ.Ο.Υ. και η διεύθυνση της), ή την ταμειακή υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ., για την είσπραξη του ποσού.

Στις περιπτώσεις Ν.Π.Δ.Δ., στα οποία δεν υπάρχουν Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου, ακολουθείται ανάλογη διαδικασία, η οποία δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τις είκοσι (20) ημέρες συνολικά από την, κατά την παράγραφο 4 του άρθρου 1 της παρούσας, κοινοποίηση της απόφασης της Επιτροπής στις Διευθύνσεις Οικονομικού.

2. Η κατά τις προηγούμενες παραγράφους δαπάνη βαρύνει τους σχετικούς Κ.Α.Ε. του τακτικού προϋπολογισμού των Υπουργείων και των Περιφερειών και τον σχετικό Κ.Α.Ε του προϋπολογισμού των Ν.Π.Δ.Δ.

3. Οι λοιποί φορείς του δημοσίου τομέα ακολουθούν για την καταβολή στους πολίτες της σχετικής αποζημίωσης την συντομότερη διαδικασία εκτέλεσης δαπανών που προβλέπεται από τους οικείους Κανονισμούς, η οποία δεν υπερβαίνει τις είκοσι (20) ημέρες, από την, κατά την παράγραφο 4 του άρθρου 1 της παρούσας, κοινοποίηση της απόφασης της Επιτροπής.

4. Οι υπ' αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ. 17/9485/6.5.1999 (ΦΕΚ 885/Β'/26.5.1999), ΔΙΣΚΠΟ/Φ17/21936/18.10.2001 (ΦΕΚ 1391/Β/22.10.2001) και ΔΙΣΚΠΟ/Φ17/ΟΙΚ/16787/3.9.2003 (ΦΕΚ 1278/Β/8.9.2003) Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις ισχύουν αναφορικά με αιτήματα αποζημίωσης, που υποβάλλονται στις αρμόδιες υπηρεσίες, μέχρι την 23η Μαΐου 2004.

5. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μαζί με το συνημμένο στο Παράρτημα υπόδειγμα αίτησης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ναι, τα παράπονα είναι πολλά, αλλά αν δεν κατατίθενται γραπτά στη διοίκηση αυτή γράφει στα @@ της τους πάντες - αν δε διαμαρτύρεται κανείς είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Για τις προθεσμίες ισχύει περίπου η ανακοίνωση του Υπουργείου Εσωτερικών πριν 5 χρόνια:

Ανακοίνωση

    Ελληνική Δημοκρατία

    Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας

    Διοίκησης & Αποκέντρωσης

    Γεν. Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης

    Oι Υπηρεσίες του Δημοσίου έχουν υποχρέωση να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των πολιτών μέσα σε συγκεκριμένες προθεσμίες οι οποίες ορίζονται με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 1943/1991 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999) και είναι οι εξής:

    – Γενικός κανόνας προθεσμιών:

• Διεκπεραίωση υποθέσεων, 60 ημέρες κατ’ ανώτατο όριο.

• Παροχή απλών πληροφορικών, παράδοση πιστοποιητικών, αμέσως και το πολύ σε 10 ημέρες.

• Διαβίβαση υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία, 5 ημέρες.

    Η προθεσμία των εξήντα ημερών παρατείνεται κατά δεκαπέντε ημέρες ακόμη, όταν για την υπόθεση είναι συναρμόδιες περισσότερες υπηρεσίες.

    – Διαφορετικές προθεσμίες:

• Με κοινές αποφάσεις του Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης και των κατά περίπτωση αρμοδίων Υπουργών, οι οποίες δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ 510/β/11-7-1991, έχουν καθορισθεί διαφορετικές προθεσμίες για τη διεκπεραίωση ορισμένων υποθέσεων πολιτών.

Ειδικές προθεσμίες (προθεσμίες που προβλέπονται από ειδικές διατάξεις).

    O πολίτης έχει δικαίωμα, εφόσον η υπόθεσή του δεν έχει διεκπεραιωθεί μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία, να υποβάλει αίτηση για καταβολή χρηματικού ποσού το οποίο ανέρχεται κατά περίπτωση από 5.000 έως 200.000 δραχμές, στην αρμόδια Ειδική Επιτροπή που καθορίζει κάθε φορά και το ύψος του, η οποία λειτουργεί στην έδρα κάθε Περιφέρειας, για θέματα υπηρεσιών που βρίσκονται στο γεωγραφικό της χώρο.

    Για υποθέσεις αρμοδιότητας των Υπουργείων, λειτουργεί όμοια Επιτροπή στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (Βασ. Σοφίας 15 - Αθήνα Τ.Κ. 10674, τηλέφωνο 01-3393101-4).

    Oι προθεσμίες αρχίζουν από την επομένη της πρωτοκόλλησης στην αρμόδια υπηρεσία της σχετικής αίτησης του πολίτη.

    O ενδιαφερόμενος πολίτης υποβάλλει προς την αρμόδια Ειδική Επιτροπή έντυπη αίτηση για καταβολή χρηματικού ποσού μέσα σε 60 ημέρες από την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας που ορίζεται για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης.

    Έντυπα αιτήσεων χορηγούνται στους πολίτες από τις υπηρεσίες στις οποίες υποβάλλει αίτηση για διεκπεραίωση υπόθεσής του καθώς και από το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και τις Περιφέρειες.

Οι ειδικές προθεσμίες ποτέ δεν ξεπερνούν τις 60 μέρες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θέλω να ρωτήσω το εξής.Όπως αναφέρετε εδώ στο δεύτερο link που δίνεις (για κάποιο λόγω το σύστημα εδώ το βγάζει σαν greeklish)

2. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία εξήντα (60) ημερών, από την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας που ορίζεται για την διεκπεραίωση της υπόθεσης ή την οριστική απάντηση.

η ημερομηνία από την οποία θα υπολογίζεται η πρώτη μέρα, θεωρείται αυτή που αναρτήθηκαν οι λίστες της 16-18/2 με τα ονόματά μας, δηλαδή τέλη φλεβάρη ή την ημερομηνία που έπρεπε κανονικά να είχε έρθει μέσω ταχυδρομείου, οι διορισμοί μας, δηλαδή μέσα απρίλη!?Γιατί εάν ισχύει το πρώτο, η περίοδος των 60 ημερών σχεδόν λήγει!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.