Jump to content

Επίσκεψη σε ιδιώτη ιατρό.Τι ισχυει για τους ανασφάλιστους;


Recommended Posts

Γειά σας.Είμαι επί πτυχίω φοιτητής.Είμαι όμως και  ανασφάλιστος.Και  πραγματικά έχω μπερδευτεί για το τι ισχύει σε σχέση με την επίσκεψη και τη συνταγογράφηση σε ιδιώτες ιατρούς μετά τις αλλαγές που εχουν λάβει χώρα αναφορικά με  τη νομοθεσία τα τελευταία χρόνια.
ΟΚ.Στις δημόσιες δομές ένας ανασφάλιστος μπορεί να απευθυνθεί.Και το έχω κάνει.Το θέμα είναι με τους ιδιώτες τι γίνεται.
Σε διάφορα φόρουμ ισχυρίζονται ότι ένας ανασφάλιστος δεν μπορεί να επισκεφθεί έναν τέτοιο ιατρό,να λάβει φάρμακα από αυτόν,να προβεί σε εξετάσεις σε ιδιωτικά ιατρικά κέντρα ακόμη και όταν είναι πρόθυμος να πληρωσει το συνολικό κόστος επισκεψης,φαρμακων,διαγνωστικής εξέτασης.Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό.Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα σχετικά με το τι ισχύει.
Δηλαδή:Μπορώ να πάω σε ιδιώτη  ιατρό να εξεταστώ,να πάρω φάρμακα, να κάνω διαγνωστικες εξετάσεις παρόλο που είμαι ανασφάλιστος,αφού προκειται να πληρωσω το συνολο του ποσού που αντιστοιχεί στην επίσκεψη,τα φάρμακα,την εξέταση;
Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

15 ώρες πριν, kostas1992 said:

Γειά σας.Είμαι επί πτυχίω φοιτητής.Είμαι όμως και  ανασφάλιστος.

Δεν δικαιούσαι ασφάλιση από το πανεπιστήμιο ??

15 ώρες πριν, kostas1992 said:

Και  πραγματικά έχω μπερδευτεί για το τι ισχύει σε σχέση με την επίσκεψη και τη συνταγογράφηση σε ιδιώτες ιατρούς μετά τις αλλαγές που εχουν λάβει χώρα αναφορικά με  τη νομοθεσία τα τελευταία χρόνια.

Έχεις μπερδευτεί, ή απλά δεν το έχεις ψάξει, όπως άλλωστε κάνουνε αρκετοί κλασικοί Ελληναράδες ?? Στην τελική, ρώτησες τον/την/τους ιδιώτη/ες ιατρό/ούς, τον/την/τους οποίο/α/ους επισκέπτεσαι / θες να επισκεφτείς, πάνω στο τι ακριβώς μπορούνε να σου συνταγογραφήσουνε ??

15 ώρες πριν, kostas1992 said:

ΟΚ.Στις δημόσιες δομές ένας ανασφάλιστος μπορεί να απευθυνθεί.Και το έχω κάνει.Το θέμα είναι με τους ιδιώτες τι γίνεται.