Jump to content

Opel Astra GTC


KonstantinosMD

Recommended Posts

Opel Astra GTC ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ Μάρτιος 2005

Κινητήρες:

1.4 eco 16v - twinport

HP 90/5600

ροπή 125/4000

τελική 180

0-100 σε 13.6

ρύποι 151

κατανάλωση 6.3

1.6 eco 16v - twinport

HP 105/6000

ροπή 150/3900

τελική 187

0-100 σε 12.2

ρύποι 158

κατανάλωση 6.6

1.8 ecotec

HP 125/5600

ροπή 170/3800

τελική 200

0-100 σε 10.7

ρύποι 185

κατανάλωση 7.7

2.0 turbo

ΗΡ 200/5400

ροπή 262/4200

τελική 234

0-100 σε 7.8

ρύποι 226

κατανάλωση 9.3

Βασικός εξοπλισμός:

    Ταπετσαρία Tabita/Malta
    Διακοσμητική επένδυση εσωτερικού σε χρώμα ανάλογο του χρωματισμού ταπετσαρίας
    Υδραυλικό τιμόνι PU
    Μαύρα όργανα με λεπτά χρωμιομένα δαχτυλίδια
    Χερούλια θυρών χρώμα αμαξώματος
    Προστατευτικά οροφής χρώμα αμαξώματος
    Εξωτερικοί καθρέπτες χρώμα αμαξώματος
    Προφυλακτήρες χρώμα αμαξώματος
    Ένα αναδιπλούμενο κλειδί και ένα κανονικό
    Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
    Κλείδωμα με τηλεχειρισμό
    Εξωτερικοί καθρέπτες θερμαινόμενοι/ηλεκτρινά ρυθμιζόμενοι
    ατσάλινοι τροχοι 16
    ελαστικά 205/55 R 16
    Μπροστινή γρίλια χρώμα αμαξώματος
    Κρυμμένη απόληξη εξάτμισης
    Σύστημα πλαισίου IDS
    ABS
    Δύο προσκέφαλα πίσω
    θήκες πλάτες εμπρός καθισμάτων
    Διαχωριστικό στον εμπρός χώρο φύλαξης μικροαντικειμένων
    Κόρτα δύο τόνων
    Radio/CD player
    Board info display
    Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού πλευρικοί/κεφαλής
    Πακέτο καπνιστή
    Air Condition
    Χαμηλομένο Chassis sport με δύο δισκόφρενα εμπρός
    Ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού 4 σημείων

ΤΙΜΕΣ:

1.4 €15.397 ,

1.6 €16.897

Εξοπλισμός πλεόν του βασικού στην έκδοση SPORT

    Ταπετσαρία Alpha Silver μαύρη
    Σπορ καθίσματα
    Εσωτερικά διακοσμητικά κα... κάτι χρωμίου
    Δερμάτινο σπορ υδραυλικό κάτι...τρία καπάκια χρωμίου
    Σπορ όργανα με λεπτά χρωμιομένα δαχτυλίδια
    Σπορ πεντάλ αλουμινίου
    Πλαινά προστατευτικά χρώμα αμαξώματος
    Μπροστινή γρίλια χρώμα αμαξώματος
    Κολώνα Β μαύρη
    Φώτα ομίχλης
    Ζάντες αλουμινίου 16 με 5 ακτίνες
    Ελαστικά 205/55 R 16
    Χειριστήρια ηχοσυστήματος
    Χαμηλωμένο Chassis, Sport με δισκόφρενα εμπρός πίσω

    Εκτός του 1.4 + σπορ πακέτο πλαισίου
    Με τον 2.0 + (FE4)-IDSplus, (ZQ8)-σπορ πακέτο πλαισίου, (ΤΤ2)-AFL, (QL7)-ζάντες 17, 215/45

ΤΙΜΕΣ:

1.4 €16.19? ,

1.6 €18.267 ή 18.867auto,

1.8 €19.657 ή 20.767auto,

2.0 €26.297

Εξοπλισμός πέραν του βασικού στην έκδοση COSMO

    Ταπετσαρία Alpha Mondial Δέρμα-ύφασμα ανθρακί
    Σπορ καθίσματα
    Διακοσμητική επένδυση εσωτερικου σε μεταλλικό χρώμα
    Δερμάτινο υδραυλικό τιμόνι
    Μαύρα όργανα με λεπτά χρωμιομένα δακτυλίδια
    Πλαινά προστατευτικά χρώμα αμαξώματος
    Στήριγμα ζωνών ασφαλείας σε χρώμα χρωμίου
    Μπροστινή γρίλλια χρωμίου
    Κολώνα Β μαύρη
    Ζάντες 16*6.5 5 ακτίνων σχήματος Υ
    Ελαστικά 205/55
    Φώτα ομίχλης
    Ηλεκτρονικός κλιματισμός
    Ηλεκτρονικός πίνακας πολλαπλών ενδείξεων
    Χειριστήρια ηχοσυστήματος τιμόνι
    Χαμηλωμένο Chassis, Sport με δίσκους εμπρός/πίσω

    Με τον 2.0 + (FE4)-IDSplus, (ZQ8)-σπορ πακέτο πλαισίου, (ΤΤ2)-AFL, (QL7)-ζάντες 17, 215/45

ΤΙΜΕΣ:

1.4 €17.737 ,

1.6 €19.237 ή 19.837auto ,

1.8 €20.537 ή €21.737auto ,

2.0 €27.797

Οι τιμές αρχίζουν από 14.397 (τώρα τί εννοεί δεν ξέρω), είναι ενδεικτικές και δεν περιλαμβάνουν ταξινόμηση/πινακίδες/τέλη

Επιβαρύνονται με €169 έξοδα μεταφορικά (περιλαμβάνει ΦΠΑ)

Προαιρετικός Εξοπλισμός

Ηχοσυστήματα : - διάφορα.....

αξιοσημείωτο είναι η δυνατότητα MP3 με €50

Σασί:

FE3: IDSplus (συνδιαστικά με ZQ8-σπορ πακέτο πλαισίου) - €680

ZQ8: Σπορτ πακέτο πλαισίου - €770 στο απλό, στάνταρ στο σπορ, €570 στο κόσμο και περιλαμβάνει : ESP, κουμπί επιλογής σπορ λειτουργίας και χαμηλωμένο σασί με δίσκους Ε/Π

FX3: ESP με δίσκους Ε/Π €590

ΚΒ5: Σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα (μόνο μαζί με ESP), Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών €300

ζάντες: 17: με 215/45 €1,00 στο απλό, €350 στο Σπορ, €350 στο Κόσμο

Ζάντες: 18: με 225/40 €700 στο Κόσμο

Κλιματισμός:

C68: ECC ηλεκτρονικός κλιματισμός €350, συνδιαστικά με οθόνη γραφικών ενδείξεων αξίας €100

C32 : σύστημα γρήγορης θέρμανσης καμπίνας και ξεθαμπώματος κρυστάλλων

Χρώμα

Διπλό μεταλλικό €380

Brilliant €130

Δερμάτινο σαλόνι με Δερμάτινα θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, Αναδιπλούμενο πίσω 40/20/40 και επενδύσεις θυρών από βινύλιο €1550

Φωτισμός:

ΤΤ2: AFL (adaptive forward lighting) Που περιλαμβάνει Xenon, πλύση και ομίχλης €1150 στο απλό και €950 στα άλλα

χωρίς το AFL τα ίδια : €800 απλό και σπορ, €600 κόσμο

ομίχλης: €200 στο απλό

πλύση: €250

Ενεργά ποσκέφαλα εμπρός €90

Ανίχνευση παρουσίας συνοδηγού για αερόσακους €110

Cruise control €110

Park Pilot €350 (μόνο πίσω)

Πανοραμική κρυστάλινη οροφή €1200

Συναγερμός €390

Ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεπτών €120

Κοτσαδόρος αναδιπλούμενος €700

UJ6-LTPM σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (συνδιαστικά με ESP) και περιλαμβάνει σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών €230

Board Computer €300

Ειδικά πακέτα:

Sight and light 1

αισθητήρας βροχής, ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης, αυτόματο άνοιγμα/κλείσμο φώτων €200

Sight and light 2

προβολείς Xenon, σύστημα πλύσης, φώτα ομίχλης €1200

Driving control pack (συνδιαστικά με ESP)

Σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα, Cruise control, Park pilot, Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών €1200

(το σύστημα απώλειας πίεσης ειδοποιεί αν χάσει πολύ αέρα το λάστιχο, το σύστημα παρακολούθησης μετράει πίεση με αισθητήρα στον τροχό)

Τέλος υπάρχουν και οι ειδικές προσφορές λανσαρίσματος

για το ENJOY 1.4-1.6

Ηλεκτρονικός κλιματισμός (€350) + Ζάντες 16 (€750) = €1.100 μάλλον τα μισά δηλ 550

Για το Sport 1.4

Κλιματισμός (€350) + ESP (590) = €940 μάλλον τα μισά 470

Για το Sport 1.6-1.8

Κλιματισμός (€350) + IDSplus (€680) = 1030 μάλλον τα μισά 550 είπαν

Για το Cosmo 1.4

ESP (590) + Park Pilot (350) = 940 μάλλον τα μισά

Cosmo 1.6-1.8

IDSplus (€680) + Sport Chassis Pack (€770) = 1450 μάλλον τα μισά

αυτάαααααααααααααααααααα...................

ααα, λίγα λόγια για την πανοραμική οροφή....

όσοι δεν την ξέρετε, είναι απλά ένα τεράστιο παρπρίζ που τελειώνει ακριβώς πίσω από το κεφάλι του οδηγου (εκεί που φτάνουν δηλαδή οι συμβατικές οροφές) χωρίς μεσολάβηση κολώνας. Κλείνει φυσικά με προστατευτικό από μέσα με ενσωματωμέα σκιάδια (πάντα ηλετρικά)

http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...eng/opel/1.html

in.gr

http://www.opel.gr

για κατόχους DSL :

http://www.europe.opel.com/brand_sites/ast...main_broad.html

ΥΓ.. γιατί δεν τα σκάναρα να τα περάσω ως εικόνες?

1. γιατί χάλασε το τροφοδοτικό του σκάνερ

2. η φωτοτυπία είναι άθλια και κάτι "κάτι" είναι από πράγματα που δεν βγαίνουν

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

6 χρόνια μηχανικά μέρη - χρώμα

3 χρόνια ηλετρικά - ηλεκτρονικά

12 χρόνια σκουριά

2 χρόνια οδική βοήθεια

service κάθε 30,000km ή 2 χρόνια (ότι έρθει πρώτο)

(αν και τα λάδια λένε κάθε 15,000, στην Ελλάδα έιναι γνωστό πως κάτι τέτοιο είναι ουτοπικό, οπότε τα αλλάζουμε κάθε 7,500-10,000 :) )

και για όσους ενδιαφέρονται για διακανονισμό το επιτόκιο (τουλάχιστον στην dyna motors, Κηφισίας, απένταντι από πΟΤΕ :D ) είναι 8.5% σταθερό από Αλφα (λίγο τσιμπημένο αν θέλετε την γνώμη μου)

στην αντιπροσωπεία παρόλο που το χαρτί λέει έξοδα μεταφορικά €169

αυτοι χρέωσαν

αμάξι 1.6

+€238 έξοδα πιστοποίησης-ελέγχου-μεταφορικά κτλ κτλ

+€275 πινακίδες-τέλη (

και για διακανονισμό χρεώνουν εξτρά έξοδα φακέλου €160

τέλος οποιαδήποτε παραγγελία (δηλαδή αν θέλουμε κάποιο έξτρα ιδιαίτερο) θέλει 3 μήνες

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δική μου απορία στα παραπάνω είναι γιατί με τον 1.6 το απλό ASTRA έχει 0-100 σε 11.3 και το GTC με πολύ καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή έχει ένα δευτερόλεπτο περισσότερο.... Θα ψάξω να βρω το βάρος τους.... :wacko:

1265 το 5θυρο 1.6

1210 το GTC 1.6 ... από ελληνικά sites, αλλά του δίνει 12.3 και στο κανονικό :wacko: Θέλει κι άλλο μελέτη το ζήτημα :wacko:

Κατά τα άλλα το GTC, το οποίο βγαίνει στην αγορά ένα χρόνο ακριβώς μετά την παρουσίαση του κανονικού δεν είναι μια συνηθισμένη 3θυρη έκδοση ενός 5θυρου μοντέλου, αλλά έχει αρκετές διαφορές που του χάρισαν και το όνομα GTC.

Δεν θα κάτσω να αντιγράψω τις διαφορές που γράφουν (και φαίνονται) τα διάφορα sites, όποιος θέλει να τα δει μπορεί, αλλά απλώς να πω πως πρόκειται για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο, με γούστο στο σχέδιο, ξεχωριστό στον δρόμο χωρίς να είναι κάτι extreme, με βελτιώσεις όπου το κανονικό Astra φαινόταν να έχανε....

Προσωπικά το κατατάσω πάνω από το GOLF (για το οποίο ως νυν κάτοχος έχω και σοβαρές προκαταλήψεις... εναντίον φυσικά), σε σχέση με το A3 δεν μπορώ να δικαιολογήσω την διαφορά στην τιμή τους ενώ τέλος σε σχέση με την BMW σειρά 1, αν και η τελευταία είναι πισωκίνητη, με σχέδιο που κάνει μπαμ από μακριά, αν θελήσεις να την αγοράσεις με τον ίδιο εξοπλισμό η τιμή εκτοξεύεται (όχι πως ήδη δεν είναι ακριβή) ενώ και οι εγγυήσεις/σέρβις είναι κλασικά BMW (και κατά την άποψή μου απαράδεκτα πλέον)

Σε σχέση με την Alfa 147 εγώ το προτιμώ, αλλά όπως πάντα η σύγκριση Alfa-and the rest είναι θέμα καρδιάς περισσότερο παρά ο,τιδήποτε άλλο.

Τα άλλα έρχονται μετά (ναι, και το φόκους το 2, έρχεται μετά, όχι για ποιότητα, εσωτερικό, άνεση, συμπεριφορά, αλλά για το απαράδεκτο εξωτερικό του που κάνει φαφούτητες γέρους με όλο το σόι να πηγαίνουν να το τσεκάρουν.....αν θέλετε ένα νεανικό σπορ αμάξι με οικογενειακές προεκτάσεις μακριά από το φόκους)

Αν ενδιαφέρεστε για την κατηγορία να πάτε να το δείτε.... Και αν προβληματίζεστε για το image του αμαξιού, απλά να σας πω ότι έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια ενώ με 1,200 ακόμη βάλτε το πανοραμικό παρπρίζ και όλα τα βλέμματα πάνω σας.... (μπλε χαντρούλα δεν υπάρχει στα εξτρά, την αγοράζετε μόνοι σας)

σελίδες με ενδιαφέρον για το opel astra γενικά....

"το ασφαλέστερο αμάξι στην ευρώπη στην κατηγορία του":

http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...002/opel/1.html

http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...001/opel/1.html

"φτιαγμένο με ελαχιστοποίηση του κόστους κίνησης/συντήρησης":

http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...014/opel/1.html

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.