KonstantinosMD Δημοσιεύτηκε 9 Μαρτίου 2005 Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 9 Μαρτίου 2005 Opel Astra GTC ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ Μάρτιος 2005 Κινητήρες: 1.4 eco 16v - twinport HP 90/5600 ροπή 125/4000 τελική 180 0-100 σε 13.6 ρύποι 151 κατανάλωση 6.3 1.6 eco 16v - twinport HP 105/6000 ροπή 150/3900 τελική 187 0-100 σε 12.2 ρύποι 158 κατανάλωση 6.6 1.8 ecotec HP 125/5600 ροπή 170/3800 τελική 200 0-100 σε 10.7 ρύποι 185 κατανάλωση 7.7 2.0 turbo ΗΡ 200/5400 ροπή 262/4200 τελική 234 0-100 σε 7.8 ρύποι 226 κατανάλωση 9.3 Βασικός εξοπλισμός:Ταπετσαρία Tabita/Malta Διακοσμητική επένδυση εσωτερικού σε χρώμα ανάλογο του χρωματισμού ταπετσαρίας Υδραυλικό τιμόνι PU Μαύρα όργανα με λεπτά χρωμιομένα δαχτυλίδια Χερούλια θυρών χρώμα αμαξώματος Προστατευτικά οροφής χρώμα αμαξώματος Εξωτερικοί καθρέπτες χρώμα αμαξώματος Προφυλακτήρες χρώμα αμαξώματος Ένα αναδιπλούμενο κλειδί και ένα κανονικό Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός Κλείδωμα με τηλεχειρισμό Εξωτερικοί καθρέπτες θερμαινόμενοι/ηλεκτρινά ρυθμιζόμενοι ατσάλινοι τροχοι 16 ελαστικά 205/55 R 16 Μπροστινή γρίλια χρώμα αμαξώματος Κρυμμένη απόληξη εξάτμισης Σύστημα πλαισίου IDS ABS Δύο προσκέφαλα πίσω θήκες πλάτες εμπρός καθισμάτων Διαχωριστικό στον εμπρός χώρο φύλαξης μικροαντικειμένων Κόρτα δύο τόνων Radio/CD player Board info display Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού πλευρικοί/κεφαλής Πακέτο καπνιστή Air Condition Χαμηλομένο Chassis sport με δύο δισκόφρενα εμπρός Ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού 4 σημείωνΤΙΜΕΣ: 1.4 €15.397 , 1.6 €16.897 Εξοπλισμός πλεόν του βασικού στην έκδοση SPORTΤαπετσαρία Alpha Silver μαύρη Σπορ καθίσματα Εσωτερικά διακοσμητικά κα... κάτι χρωμίου Δερμάτινο σπορ υδραυλικό κάτι...τρία καπάκια χρωμίου Σπορ όργανα με λεπτά χρωμιομένα δαχτυλίδια Σπορ πεντάλ αλουμινίου Πλαινά προστατευτικά χρώμα αμαξώματος Μπροστινή γρίλια χρώμα αμαξώματος Κολώνα Β μαύρη Φώτα ομίχλης Ζάντες αλουμινίου 16 με 5 ακτίνες Ελαστικά 205/55 R 16 Χειριστήρια ηχοσυστήματος Χαμηλωμένο Chassis, Sport με δισκόφρενα εμπρός πίσω Εκτός του 1.4 + σπορ πακέτο πλαισίου Με τον 2.0 + (FE4)-IDSplus, (ZQ8)-σπορ πακέτο πλαισίου, (ΤΤ2)-AFL, (QL7)-ζάντες 17, 215/45ΤΙΜΕΣ: 1.4 €16.19? , 1.6 €18.267 ή 18.867auto, 1.8 €19.657 ή 20.767auto, 2.0 €26.297 Εξοπλισμός πέραν του βασικού στην έκδοση COSMOΤαπετσαρία Alpha Mondial Δέρμα-ύφασμα ανθρακί Σπορ καθίσματα Διακοσμητική επένδυση εσωτερικου σε μεταλλικό χρώμα Δερμάτινο υδραυλικό τιμόνι Μαύρα όργανα με λεπτά χρωμιομένα δακτυλίδια Πλαινά προστατευτικά χρώμα αμαξώματος Στήριγμα ζωνών ασφαλείας σε χρώμα χρωμίου Μπροστινή γρίλλια χρωμίου Κολώνα Β μαύρη Ζάντες 16*6.5 5 ακτίνων σχήματος Υ Ελαστικά 205/55 Φώτα ομίχλης Ηλεκτρονικός κλιματισμός Ηλεκτρονικός πίνακας πολλαπλών ενδείξεων Χειριστήρια ηχοσυστήματος τιμόνι Χαμηλωμένο Chassis, Sport με δίσκους εμπρός/πίσω Με τον 2.0 + (FE4)-IDSplus, (ZQ8)-σπορ πακέτο πλαισίου, (ΤΤ2)-AFL, (QL7)-ζάντες 17, 215/45ΤΙΜΕΣ: 1.4 €17.737 , 1.6 €19.237 ή 19.837auto , 1.8 €20.537 ή €21.737auto , 2.0 €27.797 Οι τιμές αρχίζουν από 14.397 (τώρα τί εννοεί δεν ξέρω), είναι ενδεικτικές και δεν περιλαμβάνουν ταξινόμηση/πινακίδες/τέλη Επιβαρύνονται με €169 έξοδα μεταφορικά (περιλαμβάνει ΦΠΑ) Προαιρετικός Εξοπλισμός Ηχοσυστήματα : - διάφορα..... αξιοσημείωτο είναι η δυνατότητα MP3 με €50 Σασί: FE3: IDSplus (συνδιαστικά με ZQ8-σπορ πακέτο πλαισίου) - €680 ZQ8: Σπορτ πακέτο πλαισίου - €770 στο απλό, στάνταρ στο σπορ, €570 στο κόσμο και περιλαμβάνει : ESP, κουμπί επιλογής σπορ λειτουργίας και χαμηλωμένο σασί με δίσκους Ε/Π FX3: ESP με δίσκους Ε/Π €590 ΚΒ5: Σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα (μόνο μαζί με ESP), Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών €300 ζάντες: 17: με 215/45 €1,00 στο απλό, €350 στο Σπορ, €350 στο Κόσμο Ζάντες: 18: με 225/40 €700 στο Κόσμο Κλιματισμός: C68: ECC ηλεκτρονικός κλιματισμός €350, συνδιαστικά με οθόνη γραφικών ενδείξεων αξίας €100 C32 : σύστημα γρήγορης θέρμανσης καμπίνας και ξεθαμπώματος κρυστάλλων Χρώμα Διπλό μεταλλικό €380 Brilliant €130 Δερμάτινο σαλόνι με Δερμάτινα θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, Αναδιπλούμενο πίσω 40/20/40 και επενδύσεις θυρών από βινύλιο €1550 Φωτισμός: ΤΤ2: AFL (adaptive forward lighting) Που περιλαμβάνει Xenon, πλύση και ομίχλης €1150 στο απλό και €950 στα άλλα χωρίς το AFL τα ίδια : €800 απλό και σπορ, €600 κόσμο ομίχλης: €200 στο απλό πλύση: €250 Ενεργά ποσκέφαλα εμπρός €90 Ανίχνευση παρουσίας συνοδηγού για αερόσακους €110 Cruise control €110 Park Pilot €350 (μόνο πίσω) Πανοραμική κρυστάλινη οροφή €1200 Συναγερμός €390 Ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεπτών €120 Κοτσαδόρος αναδιπλούμενος €700 UJ6-LTPM σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (συνδιαστικά με ESP) και περιλαμβάνει σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών €230 Board Computer €300 Ειδικά πακέτα: Sight and light 1 αισθητήρας βροχής, ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης, αυτόματο άνοιγμα/κλείσμο φώτων €200 Sight and light 2 προβολείς Xenon, σύστημα πλύσης, φώτα ομίχλης €1200 Driving control pack (συνδιαστικά με ESP) Σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα, Cruise control, Park pilot, Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών €1200 (το σύστημα απώλειας πίεσης ειδοποιεί αν χάσει πολύ αέρα το λάστιχο, το σύστημα παρακολούθησης μετράει πίεση με αισθητήρα στον τροχό) Τέλος υπάρχουν και οι ειδικές προσφορές λανσαρίσματος για το ENJOY 1.4-1.6 Ηλεκτρονικός κλιματισμός (€350) + Ζάντες 16 (€750) = €1.100 μάλλον τα μισά δηλ 550 Για το Sport 1.4 Κλιματισμός (€350) + ESP (590) = €940 μάλλον τα μισά 470 Για το Sport 1.6-1.8 Κλιματισμός (€350) + IDSplus (€680) = 1030 μάλλον τα μισά 550 είπαν Για το Cosmo 1.4 ESP (590) + Park Pilot (350) = 940 μάλλον τα μισά Cosmo 1.6-1.8 IDSplus (€680) + Sport Chassis Pack (€770) = 1450 μάλλον τα μισά αυτάαααααααααααααααααααα................... ααα, λίγα λόγια για την πανοραμική οροφή.... όσοι δεν την ξέρετε, είναι απλά ένα τεράστιο παρπρίζ που τελειώνει ακριβώς πίσω από το κεφάλι του οδηγου (εκεί που φτάνουν δηλαδή οι συμβατικές οροφές) χωρίς μεσολάβηση κολώνας. Κλείνει φυσικά με προστατευτικό από μέσα με ενσωματωμέα σκιάδια (πάντα ηλετρικά) http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...eng/opel/1.html in.gr http://www.opel.gr για κατόχους DSL : http://www.europe.opel.com/brand_sites/ast...main_broad.html ΥΓ.. γιατί δεν τα σκάναρα να τα περάσω ως εικόνες? 1. γιατί χάλασε το τροφοδοτικό του σκάνερ 2. η φωτοτυπία είναι άθλια και κάτι "κάτι" είναι από πράγματα που δεν βγαίνουν Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
KonstantinosMD Δημοσιεύτηκε 9 Μαρτίου 2005 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 9 Μαρτίου 2005 6 χρόνια μηχανικά μέρη - χρώμα 3 χρόνια ηλετρικά - ηλεκτρονικά 12 χρόνια σκουριά 2 χρόνια οδική βοήθεια service κάθε 30,000km ή 2 χρόνια (ότι έρθει πρώτο) (αν και τα λάδια λένε κάθε 15,000, στην Ελλάδα έιναι γνωστό πως κάτι τέτοιο είναι ουτοπικό, οπότε τα αλλάζουμε κάθε 7,500-10,000 ) και για όσους ενδιαφέρονται για διακανονισμό το επιτόκιο (τουλάχιστον στην dyna motors, Κηφισίας, απένταντι από πΟΤΕ ) είναι 8.5% σταθερό από Αλφα (λίγο τσιμπημένο αν θέλετε την γνώμη μου) στην αντιπροσωπεία παρόλο που το χαρτί λέει έξοδα μεταφορικά €169 αυτοι χρέωσαν αμάξι 1.6 +€238 έξοδα πιστοποίησης-ελέγχου-μεταφορικά κτλ κτλ +€275 πινακίδες-τέλη ( και για διακανονισμό χρεώνουν εξτρά έξοδα φακέλου €160 τέλος οποιαδήποτε παραγγελία (δηλαδή αν θέλουμε κάποιο έξτρα ιδιαίτερο) θέλει 3 μήνες Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
KonstantinosMD Δημοσιεύτηκε 9 Μαρτίου 2005 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 9 Μαρτίου 2005 δική μου απορία στα παραπάνω είναι γιατί με τον 1.6 το απλό ASTRA έχει 0-100 σε 11.3 και το GTC με πολύ καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή έχει ένα δευτερόλεπτο περισσότερο.... Θα ψάξω να βρω το βάρος τους.... 1265 το 5θυρο 1.6 1210 το GTC 1.6 ... από ελληνικά sites, αλλά του δίνει 12.3 και στο κανονικό Θέλει κι άλλο μελέτη το ζήτημα Κατά τα άλλα το GTC, το οποίο βγαίνει στην αγορά ένα χρόνο ακριβώς μετά την παρουσίαση του κανονικού δεν είναι μια συνηθισμένη 3θυρη έκδοση ενός 5θυρου μοντέλου, αλλά έχει αρκετές διαφορές που του χάρισαν και το όνομα GTC. Δεν θα κάτσω να αντιγράψω τις διαφορές που γράφουν (και φαίνονται) τα διάφορα sites, όποιος θέλει να τα δει μπορεί, αλλά απλώς να πω πως πρόκειται για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο, με γούστο στο σχέδιο, ξεχωριστό στον δρόμο χωρίς να είναι κάτι extreme, με βελτιώσεις όπου το κανονικό Astra φαινόταν να έχανε.... Προσωπικά το κατατάσω πάνω από το GOLF (για το οποίο ως νυν κάτοχος έχω και σοβαρές προκαταλήψεις... εναντίον φυσικά), σε σχέση με το A3 δεν μπορώ να δικαιολογήσω την διαφορά στην τιμή τους ενώ τέλος σε σχέση με την BMW σειρά 1, αν και η τελευταία είναι πισωκίνητη, με σχέδιο που κάνει μπαμ από μακριά, αν θελήσεις να την αγοράσεις με τον ίδιο εξοπλισμό η τιμή εκτοξεύεται (όχι πως ήδη δεν είναι ακριβή) ενώ και οι εγγυήσεις/σέρβις είναι κλασικά BMW (και κατά την άποψή μου απαράδεκτα πλέον) Σε σχέση με την Alfa 147 εγώ το προτιμώ, αλλά όπως πάντα η σύγκριση Alfa-and the rest είναι θέμα καρδιάς περισσότερο παρά ο,τιδήποτε άλλο. Τα άλλα έρχονται μετά (ναι, και το φόκους το 2, έρχεται μετά, όχι για ποιότητα, εσωτερικό, άνεση, συμπεριφορά, αλλά για το απαράδεκτο εξωτερικό του που κάνει φαφούτητες γέρους με όλο το σόι να πηγαίνουν να το τσεκάρουν.....αν θέλετε ένα νεανικό σπορ αμάξι με οικογενειακές προεκτάσεις μακριά από το φόκους) Αν ενδιαφέρεστε για την κατηγορία να πάτε να το δείτε.... Και αν προβληματίζεστε για το image του αμαξιού, απλά να σας πω ότι έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια ενώ με 1,200 ακόμη βάλτε το πανοραμικό παρπρίζ και όλα τα βλέμματα πάνω σας.... (μπλε χαντρούλα δεν υπάρχει στα εξτρά, την αγοράζετε μόνοι σας) σελίδες με ενδιαφέρον για το opel astra γενικά.... "το ασφαλέστερο αμάξι στην ευρώπη στην κατηγορία του": http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...002/opel/1.html http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...001/opel/1.html "φτιαγμένο με ελαχιστοποίηση του κόστους κίνησης/συντήρησης": http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...014/opel/1.html Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.